Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2947, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Merzļikina komandas biedru Rinaldo nevakcinēšanas dēļ neaicina uz treniņnometni

Merzļikina komandas biedru Rinaldo nevakcinēšanas dēļ neaicina uz treniņnometni
Zeks Rinaldo. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komanda Kolumbusas ''Blue Jackets'' uz treniņnometni pirms gaidāmās sezonas nav uzaicinājusi 31 gadus veco uzbrucēju Zeku Rinaldo, jo hokejists nav vakcinējies pret Covid-19.

Šajā vasarā Elvja Merzļikina pārstāvētā Nacionālās hokeja līgas (NHL) komanda Kolumbusas ''Blue Jackets'' noslēdza divvirziena līgumu ar 31 gadus veco uzbrucēju Zeku Rinaldo.

Tomēr vismaz pirmssezonas gatavošanās laikā Rinaldo ar komandu kopā netrenēsies. Iemesls gaužām vienkāršs - hokejists nav vakcinējies pret Covid-19. Iepriekš līgumsaistības šī iemesla dēļ tika pārtrauktas ar vienu no trenera asistentiem Silvīnu Lēfevru.

''Mēs visu darām kā komanda. Tā ir prasība, ja vēlies spēlēt ''Blue Jackets''. Uz priekšu dosimies ar to grupu spēlētāju, kuri ir vakcinējušies. Redzēsim, kā situācija attīstīsies,'' ''The Athletic'' pauda vienības ģenerālmenedžeris Jarmo Kekeleinens.

''Nometnē mums piedalīsies 67 hokejisti, un viņi visi ir pilnībā izgājuši vakcinēšanās kursu. Mums šis ir nozīmīgs jautājums. Mēs uzvaram un zaudējam kā komanda,'' izteicās Džons Deividsons.

Rinaldo kategorisko nostāju pret Covid-19 vakcinēšanos paudis skaļi, piedaloties mītiņos. Šī mēneša beigās hokejistam būs iespēja pievienoties Amerikas hokeja līgas (AHL) Klīvlendas ''Monsters'' treniņiem. Savas karjeras laikā Rinaldo spēlējis tādās komandās kā Filadelfijas ''Flyers'', Bostonas ''Bruins'', Arizonas ''Coyotes'', Nešvilas ''Predators'' un Kalgari ''Flames'', kuras rindās aizvadīja četrus mačus iepriekšējā sezonā. Kopumā 374 mačos spēlētājs guvis 18 vārtus un izdarījis 24 rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
https://www.tsn.ca/columbus-blue-ja...


, 2021-09-22 23:27, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kā kadrs ar kuru samērā labi vienmēr satikām, tā vietā, lai kā vecis man tieši pajautātu šo infu, izdomāja iet pa sarežģīto ceļu ar "atkošanu"
vēl arī visai komiski ir tas, ka parastie tie lielākie "atkodēji" sargā paši savu anonimitāti, kā jaunava nevainību
, 2021-09-22 23:27, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā rāda reālie fakti, tad visām šīm populistu partijām elektorāts ir/bija tie, kuri visu laiku atrodas/atradās meklējumos, ka uzradīsies princis baltā zirgā, kurš atjās, izjās un aizjās, vai arī visu ieliks mutē ar zelta karotīti no sudraba bļodiņas. Un kā jau rakstīju, tad šis elektorāts šobrīd itin visā ir vīlies un apātisks. Savādāk ir ar vecajām partijām, kurām ir izveidojies +/- stabils elektorāts, kuri balso par šīm partijām no vēlēšanām uz vēlēšanām. Piemēram, es pats par VL-LNNK/TB balsoju jau no kādām 6. Saeimas vēlēšanām. Dažreiz uz viņiem ir dusmas par daudz ko, bet tāpēc savu izvēli mainīt negribu, jo apzinos, ka ideālas partijas Latvijā mana mūža laikā nebūs.
Sākot ar KPV šī fiška drusku pamainījās - klāt nāca arī jaunieši, kas parasti bija neaktīvākā daļa. Jaunieši patiesībā ir baigi labais materiāls tieši populistiem - sabiedrības daļa, kura mūsu valstī ne sevišķi interesējas par politiku, arī psiholoģiski daudzi nav nobrieduši. Nospēlējot teātri pēc notīm - tas ir pie visa vainojot "vecos", kā arī viņu vidū modē esošiem cilvēkiem (tai pašai Didrihsonei, piemēram) saslavinot attiecīgo partiju var sanākt tīri solīds kumoss balsu, lai mazapmeklētās vēlēšanās izlīstu caur adatas aci. Turklāt, vēl ļoti interesanti par ko balsos (ja balsos) ārzemju latvieši- pērnajās vēlēšanās apmēram 50% atdeva balsi KPV. Balsstiesīgu ārzemju latviešu nav daudz, taču mazapmeklētās vēlēšanās arī tā ir laba piešprice uz kuru spēlēt teātri.
, 2021-09-22 23:39, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vēl arī visai komiski ir tas, ka parastie tie lielākie "atkodēji" sargā paši savu anonimitāti, kā jaunava nevainību
Vakar jau tāpēc Tjoma ierēca - nu atradīs un? Bildīti netā ieliks? neko reālu jau pasākt nevar, neatklājot sevi.
, 2021-09-22 23:43, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sākot ar KPV šī fiška drusku pamainījās - klāt nāca arī jaunieši, kas parasti bija neaktīvākā daļa. Jaunieši patiesībā ir baigi labais materiāls tieši populistiem - sabiedrības daļa, kura mūsu valstī ne sevišķi interesējas par politiku, arī psiholoģiski daudzi nav nobrieduši. Nospēlējot teātri pēc notīm - tas ir pie visa vainojot "vecos", kā arī viņu vidū modē esošiem cilvēkiem (tai pašai Didrihsonei, piemēram) saslavinot attiecīgo partiju var sanākt tīri solīds kumoss balsu, lai mazapmeklētās vēlēšanās izlīstu caur adatas aci. Turklāt, vēl ļoti interesanti par ko balsos (ja balsos) ārzemju latvieši- pērnajās vēlēšanās apmēram 50% atdeva balsi KPV. Balsstiesīgu ārzemju latviešu nav daudz, taču mazapmeklētās vēlēšanās arī tā ir laba piešprice uz kuru spēlēt teātri.
Jā, zināmā mērā tev ir taisnība.
Un šeit vienmēr daudz kas atkarīgs no katras partijas jauniešu nodaļas, ja tāda vispār ir. Cik aktīvas ir katras partijas jauniešu nodaļas darbā ar vienaudžiem, īpaši ar studentiem, tik labi panākumi partijām būs arī vēlēšanās.
Nu, zinot kas mūs pa lielam pārstāv ārzemēs, domāju ļoti daudzi man nepiekritīs, tad man nebija, nav un nebūs pārsteigums, ka liela daļa no viņiem nobalsoja un atkal nobalsos par populistiem.
, 2021-09-22 23:53, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Vakar jau tāpēc Tjoma ierēca - nu atradīs un? Bildīti netā ieliks? neko reālu jau pasākt nevar, neatklājot sevi.
nu ko tur pasāks, sakašās pa netu visu info, ko par cilvēku var atklāt un tad pie katras iespējas ņirgāsies par neveiksmēm, izskatu utt. nu apmēram tā pat, kā apsmej Ivara resno vēderu (paši visi modeļi un skaistuļi, par to šaubu nav, gan jau tāpēc arī tik izmisīgi sargā savu anonimitāti ), vai neveiklu pārteikšanos utt., utjp. Pubertātes nomocītu tīņu varonība un tās izpausmes.
, 2021-09-22 23:57, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu ko tur pasāks, sakašās pa netu visu info, ko par cilvēku var atklāt un tad pie katras iespējas ņirgāsies par neveiksmēm, izskatu utt. nu apmēram tā pat, kā apsmej Ivara resno vēderu (paši visi modeļi un skaistuļi, par to šaubu nav, gan jau tāpēc arī tik izmisīgi sargā savu anonimitāti ), vai neveiklu pārteikšanos utt., utjp. Pubertātes nomocītu tīņu varonība un tās izpausmes.
nu kamon, viņs pats izsmej Ostapenku un laikam arī Dončiču dēl viņu augumiem, skaidrs ka tur lidos šķēpi pretī
Bet nu kopumā jā, atceros kā Tev ir gājis.
, 2021-09-23 00:00, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu kamon, viņs pats izsmej Ostapenku un laikam arī Dončiču dēl viņu augumiem, skaidrs ka tur lidos šķēpi pretī
Bet nu kopumā jā, atceros kā Tev ir gājis.
Aizstāvības labad, jāsaka, ka Ivaram par augumu piesējās vēl pirms viņš sāka aprēkt Ostiju, nemaz nerunājot, par Dončiču.
, 2021-09-23 00:04, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, zināmā mērā tev ir taisnība.
Un šeit vienmēr daudz kas atkarīgs no katras partijas jauniešu nodaļas, ja tāda vispār ir. Cik aktīvas ir katras partijas jauniešu nodaļas darbā ar vienaudžiem, īpaši ar studentiem, tik labi panākumi partijām būs arī vēlēšanās.
Nu, zinot kas mūs pa lielam pārstāv ārzemēs, domāju ļoti daudzi man nepiekritīs, tad man nebija, nav un nebūs pārsteigums, ka liela daļa no viņiem nobalsoja un atkal nobalsos par populistiem.
Tāpēc arī uzskatu, ka visreālāk Saeimā tikt ir tieši Šleseriešiem, jo viņi "cērt fišku", ka, lai tiktu klāt jauniešiem ir jāiet caur "influenceriem". Ja viņa komandā ir meiča ar 78 tūkstošiem sekotāju instagramā, kuru turklāt regulāri aicina uz tv šoviem un intervijām dažados lielajos interneta medijos un viņa to vien dara, kā saka #paldiesAigaram, piedalās viņa vadītajos pretvakcinācijas protestos - tur balsis nāks no viņas fanātiem. Kas pārsvarē ir gados samērā jaunas meitenes, kuras priecajās par apšaubāmas izcelsmes nebūt ne to lētāko apģērbu, storijiem ir skaistām bildēm un konkursiem, kuros realitātē uzvarēt ir ļoooti grūti. Pie aktīvām vēlēšanām šāda dāma nav liels palīgs, bet tieši mazaktīvās vēlēšanās, kurās balstiesīgo aktivitāte nepārsniedz 35-40% robežo ar viņu var savākt vismaz pāris procentus.
, 2021-09-23 00:07, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Aizstāvības labad, jāsaka, ka Ivaram par augumu piesējās vēl pirms viņš sāka aprēkt Ostiju, nemaz nerunājot, par Dončiču.
aizstāvi, aizstāvi, es tik par to ka šis šai ziņā nav ne ar ko labāks
Ja kas neizslēdzu ka kādā mūsu strīdā es arī ir viņam par resnumu teicis, zinot cik varu būt riebīgs, visticamāk esmu. Bet tas nav pareizi, es to varu atzīt.
, 2021-09-23 00:09, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: aizstāvi, aizstāvi, es tik par to ka šis šai ziņā nav ne ar ko labāks
Ja kas neizslēdzu ka kādā mūsu strīdā es arī ir viņam par resnumu teicis, zinot cik varu būt riebīgs, visticamāk esmu. Bet tas nav pareizi, es to varu atzīt.
Nu tas, ka nav labāks tur piekrītu. To pašu Funi, kādiem vārdiem nesaukāja, kad tas vēl aktīvi fuņojās. Teiksim tā - es uzskatu, ka anonimitāte nav slikta lieta, bet tas nedod tiesības lamāties un maukt jēlus tekstus. Aizstāvēju tīri tādā ziņā, ka ne jau Ostijas notiršana ir iemesls, kāpēc viņu saukā par resnu.
, 2021-09-23 00:10, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak lielākā daļa te ir mīsktie. tu mani varbūt kaitini, bet bumbas tev toč lielākas, kā te lielākajai daļai, kas tevi apsmej, kamēr paši slēpjas aiz anonimitātes.
Manas bumbas lielākas nekā namejam galvaskauss
, 2021-09-23 00:12, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu tas, ka nav labāks tur piekrītu. To pašu Funi, kādiem vārdiem nesaukāja, kad tas vēl aktīvi fuņojās. Teiksim tā - es uzskatu, ka anonimitāte nav slikta lieta, bet tas nedod tiesības lamāties un maukt jēlus tekstus. Aizstāvēju tīri tādā ziņā, ka ne jau Ostijas notiršana ir iemesls, kāpēc viņu saukā par resnu.
funarins spēja arī elektrības stabu izvest no pacietības lai tas sāktu lamāties
, 2021-09-23 00:14, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu kamon, viņs pats izsmej Ostapenku un laikam arī Dončiču dēl viņu augumiem, skaidrs ka tur lidos šķēpi pretī
Bet nu kopumā jā, atceros kā Tev ir gājis.
tāpēc jau saku- Ivars ir lohs, bet lohs ar bumbuļiem patiesibā runāt to sviestu, ko viņš te reizēm dzen, bez anonimitātes plīvura, ar ir jābūt iekšā.

kas attiecas uz mani, tad es maz ko atceros, no tā, kā ir gājis, ja godīgi, tik to, ka kkas vispār bija, kas mani ķēra- kādreiz vairāk tēloju skarbo, kā patiesībā biju tagad gan kkā viss tik paralēli palicis, ka vienīgais, kas mani spēj aizskart ir cilvēka stulbums, ignorance un nespēja loģiski domāt un analizēt, tāpēc reizēm sadusmojos uz lapu.
, 2021-09-23 00:16, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tāpēc arī uzskatu, ka visreālāk Saeimā tikt ir tieši Šleseriešiem, jo viņi "cērt fišku", ka, lai tiktu klāt jauniešiem ir jāiet caur "influenceriem". Ja viņa komandā ir meiča ar 78 tūkstošiem sekotāju instagramā, kuru turklāt regulāri aicina uz tv šoviem un intervijām dažados lielajos interneta medijos un viņa to vien dara, kā saka #paldiesAigaram, piedalās viņa vadītajos pretvakcinācijas protestos - tur balsis nāks no viņas fanātiem. Kas pārsvarē ir gados samērā jaunas meitenes, kuras priecajās par apšaubāmas izcelsmes nebūt ne to lētāko apģērbu, storijiem ir skaistām bildēm un konkursiem, kuros realitātē uzvarēt ir ļoooti grūti. Pie aktīvām vēlēšanām šāda dāma nav liels palīgs, bet tieši mazaktīvās vēlēšanās, kurās balstiesīgo aktivitāte nepārsniedz 35-40% robežo ar viņu var savākt vismaz pāris procentus.
Labi! Ko mēs te dalām nenomedīta lāča ādu? Gadiņu jāpaciešas, tad jau manīs kas un kā.
Viena lieta gan man ir skaidra jau šobrīd u.t.i., ka tas cilvēku daudzums Gobzemja un Šlesera organizētos mītiņos ir varen mānīgs viņiem par labu, ja ļoti liels daudzums tajos dalību ņemošo personu nav Gobzemja vai Šlesera dēļ, bet tāpēc, ka viņi vēlas kādā protesta formā izrādīt savu attieksmi pret šobrīd mūsu valstī notiekošo. Viņi būtu gatavi iziet ielās, lai kas arī viņus neaicinātu. Un tas ir ļoti būtiski nākamo Saeimas vēlēšanu kontekstā.
, 2021-09-23 00:17, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: funarins spēja arī elektrības stabu izvest no pacietības lai tas sāktu lamāties
Neba nu funis vienīgais, kam ticis. Dažādi apvainojumi gan rupjāki, gan jēli vai bērnudārznieciski tikuši daudziem. Viņš tikai tāds spilgtākais, kam citreiz tika pat tad, kad nebija par ko Un nezinu, mani krietni vairāk kacina hmb, ņišķak un tamlīdzīgi veidīgie, kas pietaisa ēteru ar tiešām galīgu murgu.
, 2021-09-23 00:17, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tāpēc jau saku- Ivars ir lohs, bet lohs ar bumbuļiem patiesibā runāt to sviestu, ko viņš te reizēm dzen, bez anonimitātes plīvura, ar ir jābūt iekšā.

kas attiecas uz mani, tad es maz ko atceros, no tā, kā ir gājis, ja godīgi, tik to, ka kkas vispār bija, kas mani ķēra- kādreiz vairāk tēloju skarbo, kā patiesībā biju tagad gan kkā viss tik paralēli palicis, ka vienīgais, kas mani spēj aizskart ir cilvēka stulbums, ignorance un nespēja loģiski domāt un analizēt, tāpēc reizēm sadusmojos uz lapu.
Tu mani te nesaukā par lohu!
, 2021-09-23 00:19, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tāpēc jau saku- Ivars ir lohs, bet lohs ar bumbuļiem patiesibā runāt to sviestu, ko viņš te reizēm dzen, bez anonimitātes plīvura, ar ir jābūt iekšā.

kas attiecas uz mani, tad es maz ko atceros, no tā, kā ir gājis, ja godīgi, tik to, ka kkas vispār bija, kas mani ķēra- kādreiz vairāk tēloju skarbo, kā patiesībā biju tagad gan kkā viss tik paralēli palicis, ka vienīgais, kas mani spēj aizskart ir cilvēka stulbums, ignorance un nespēja loģiski domāt un analizēt, tāpēc reizēm sadusmojos uz lapu.
nu tak mēs esam sportacentra komentāros, būtu žēl ja tas nebūtu paralēli
par kļavenieku neuztraucies, priecājies ka arī tālākā nakotnē te būs savs tjoma, pēctecība zinies
, 2021-09-23 00:20, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi! Ko mēs te dalām nenomedīta lāča ādu? Gadiņu jāpaciešas, tad jau manīs kas un kā.
Viena lieta gan man ir skaidra jau šobrīd u.t.i., ka tas cilvēku daudzums Gobzemja un Šlesera organizētos mītiņos ir varen mānīgs viņiem par labu, ja ļoti liels daudzums tajos dalību ņemošo personu nav Gobzemja vai Šlesera dēļ, bet tāpēc, ka viņi vēlas kādā protesta formā izrādīt savu attieksmi pret šobrīd mūsu valstī notiekošo. Viņi būtu gatavi iziet ielās, lai kas arī viņus neaicinātu. Un tas ir ļoti būtiski nākamo Saeimas vēlēšanu kontekstā.
To es zinu - par lielo skaitu. Bet tāpēc visur pieminu mazaktīvas vēlēšanas. Jo man šķiet, jo mazaktīvākas vēlēšanas, jo reālak, kādam no šiem spēkiem tikt. Jo gluži vienkārši slieksnis paliek zemāks, ko pārsniegt un tad var pat nepatraucēt "zivtiņu dalīšana" uz vairākiem āķiem - partijām. Toties jo aktīvākas vēlēšanas, jo grūtāk būs, jo ne tikai būs vairāk potenciālo balsu, bet aŗī augs nepieciešamo balsu skaits. Ja parasti saka, ka paliekot mājās un nebalsojot palīdzi krieviem, kremlim blablabla - šoreiz palīdzēsi Šleseram un Gobzemam, jo krievi tā vai tā balstiņas salasīs.
, 2021-09-23 00:20, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: funarins spēja arī elektrības stabu izvest no pacietības lai tas sāktu lamāties
jā, funs ir īpašs gadījums. it kā ļoti korekts, pareizs, tā teikt - "analizējam, nevis apvainojam", nu nav īsti par ko piesieties, bet viņā bija/ir kkas tāds, kas radīja kkādu dziļu dzīvniecisku vēlmi kādu nogalināt, reizēm viņu, reizēm pašam sevi.
, 2021-09-23 00:23, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jā, funs ir īpašs gadījums. it kā ļoti korekts, pareizs, tā teikt - "analizējam, nevis apvainojam", nu nav īsti par ko piesieties, bet viņā bija/ir kkas tāds, kas radīja kkādu dziļu dzīvniecisku vēlmi kādu nogalināt, reizēm viņu, reizēm pašam sevi.
Es laikam esmu pārāk mierīģs cilvēks, jo vismaz viņš man tādu vēlmi nav radījis. Maksimums tikai drusku ieskriet ar pieri sienā Vai viņu drusku profilaktiski pažņaugt.
, 2021-09-23 00:24, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu mani te nesaukā par lohu!
tikai saucu lietas īstajos vārdos
, 2021-09-23 00:25, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jā, funs ir īpašs gadījums. it kā ļoti korekts, pareizs, tā teikt - "analizējam, nevis apvainojam", nu nav īsti par ko piesieties, bet viņā bija/ir kkas tāds, kas radīja kkādu dziļu dzīvniecisku vēlmi kādu nogalināt, reizēm viņu, reizēm pašam sevi.
mūs reiz učebkā pusdienu dricelēja ar gultas klāšanu un pumpēšanos, ka beigās kaut kā viss vads saklāja perfekti, tad instruktors noskandēja "pārāk liela kārtība arī nav kartība, balstā guļus ieņemt..." un turpinājām pumpēties
to par kārtību varētu attiecīnāt uz funarinu
, 2021-09-23 00:25, pirms 3 gadiem
Te par partijām iet diskusijas. Kāds nezin kur šī partija pazudusi? Labākā politiskā reklāma LV vēsturē! https://www.youtube.com/watch?v=6Oj...
, 2021-09-23 00:26, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu mani te nesaukā par lohu!
Namej pasaki godīgi, tās lietas ko raksti, nopietni domā vai dari to lai kaitinātu pārējos?
Gandrīz 10 gadus jau lasot Tavus komentārus grūti noticēt ka raksti savas domas.
Tā jau pat nepievērstu uzmanību bet ja noliec sportistus vai trenerus kamēr pats esi nulle tad grūti pastāvēt klusu. Kad runā normāli tad jau neko nesaku
, 2021-09-23 00:26, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es laikam esmu pārāk mierīģs cilvēks, jo vismaz viņš man tādu vēlmi nav radījis. Maksimums tikai drusku ieskriet ar pieri sienā Vai viņu drusku profilaktiski pažņaugt.
tās abas ir darbības, kas potenciāli var novest pie nāves ja tā padomā, tad tev vispār ar ir diezgan labs talants uz tādu pieklājīgu, bet mērķtiecīgu cilvēku izvešanu
, 2021-09-23 00:27, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tās abas ir darbības, kas potenciāli var novest pie nāves ja tā padomā, tad tev vispār ar ir diezgan labs talants uz tādu pieklājīgu, bet mērķtiecīgu cilvēku izvešanu
Man drīzāk ir talants uz izvešanu, bet bez mērķa, jo mans mērķis nekad nav novest, izvest utt. Es tikai esmu bikīt stūrgalvīgs, taču protu arī atzīt kļūdas un atvainoties.
, 2021-09-23 00:28, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Te par partijām iet diskusijas. Kāds nezin kur šī partija pazudusi? Labākā politiskā reklāma LV vēsturē! https://www.youtube.com/watch?v=6OjkmTTWbIU
nosprāga, ibio, ka jau visas tās lohu apvienības, kuras izlien no visiem pakšiem, neko nedabū un viņu interese par politiku beidzas
, 2021-09-23 00:29, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es laikam esmu pārāk mierīģs cilvēks, jo vismaz viņš man tādu vēlmi nav radījis. Maksimums tikai drusku ieskriet ar pieri sienā Vai viņu drusku profilaktiski pažņaugt.
Ja viņš tiešām ir vēstures skolotājs, tad man žēl viņa skolniekus, jo viņam ir pamatīgi robi zināšanās. Es nesaku, ka es esmu ļoti zinošs vēstures lietās, bet viņa nezināšana elementāros vēstures faktos mani reizēm pārsteidza.
Un man viņš atgādina riktīgu savoku, kurš ar ķermeni ir nonācis līdz mūsdienām, bet viņa gars ir aizķēries kaut kur Padumjās savienības laikos.
, 2021-09-23 00:29, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nosprāga, ibio, ka jau visas tās lohu apvienības, kuras izlien no visiem pakšiem, neko nedabū un viņu interese par politiku beidzas
Bet reklāmā viss pa tēmu: mellie un imigrācija kā arī ES. Toreiz vēl LGBT nebija aktuāls temats, tagad arī par to būtu vērts 10 sekundes reklāmas veltīt. Žēl palika čuvaka, kas eiroinvāzijas dēļ darbu zaudējis
, 2021-09-23 00:29, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Te par partijām iet diskusijas. Kāds nezin kur šī partija pazudusi? Labākā politiskā reklāma LV vēsturē! https://www.youtube.com/watch?v=6OjkmTTWbIU
Slinkums meklēt cik balsis dabūja, bet gan jau tapat kā visi populisti vai brīnumu partijas dabūja labi ja 0.5%, saprata, ka nevienam neinteresē un atmeta ar roku "lielajai politikai"
, 2021-09-23 00:29, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tikai saucu lietas īstajos vārdos
Eh, dažreiz var taču arī sameloties, vai vispār neteikt neko.
, 2021-09-23 00:31, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet reklāmā viss pa tēmu: mellie un imigrācija kā arī ES. Toreiz vēl LGBT nebija aktuāls temats, tagad arī par to būtu vērts 10 sekundes reklāmas veltīt. Žēl palika čuvaka, kas eiroinvāzijas dēļ darbu zaudējis
Nu pa tēmu. Ok. Bet vai viņi piedāvā risinājumu? Vai tolaik viņu programmā bija loģiski, reālistiski risinājumi vai arī tikai - nah mellos, nah es, nah aziātus - visiem lielas algas, letiņi pāri visam?
, 2021-09-23 00:31, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet reklāmā viss pa tēmu: mellie un imigrācija kā arī ES. Toreiz vēl LGBT nebija aktuāls temats, tagad arī par to būtu vērts 10 sekundes reklāmas veltīt. Žēl palika čuvaka, kas eiroinvāzijas dēļ darbu zaudējis
nu tak ej un glāb pasauli, reanimē to kantori un karogs rokās
, 2021-09-23 00:32, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu pa tēmu. Ok. Bet vai viņi piedāvā risinājumu? Vai tolaik viņu programmā bija loģiski, reālistiski risinājumi vai arī tikai - nah mellos, nah es, nah aziātus - visiem lielas algas, letiņi pāri visam?
mellie nebūs, cilvēka cienīga dzīve, laimi visiem u.t.t.
Tas ir tas ko šādi sola.
Ja kas līku gurķi es arī tagad varu nopirkt
, 2021-09-23 00:32, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Te par partijām iet diskusijas. Kāds nezin kur šī partija pazudusi? Labākā politiskā reklāma LV vēsturē! https://www.youtube.com/watch?v=6OjkmTTWbIU
Bļāviens! Kā tu ko tādu vel atceries, ja šī partija oficiāli tika likvidēta jau 2006. gadā?