Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2947, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Merzļikina komandas biedru Rinaldo nevakcinēšanas dēļ neaicina uz treniņnometni

Merzļikina komandas biedru Rinaldo nevakcinēšanas dēļ neaicina uz treniņnometni
Zeks Rinaldo. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komanda Kolumbusas ''Blue Jackets'' uz treniņnometni pirms gaidāmās sezonas nav uzaicinājusi 31 gadus veco uzbrucēju Zeku Rinaldo, jo hokejists nav vakcinējies pret Covid-19.

Šajā vasarā Elvja Merzļikina pārstāvētā Nacionālās hokeja līgas (NHL) komanda Kolumbusas ''Blue Jackets'' noslēdza divvirziena līgumu ar 31 gadus veco uzbrucēju Zeku Rinaldo.

Tomēr vismaz pirmssezonas gatavošanās laikā Rinaldo ar komandu kopā netrenēsies. Iemesls gaužām vienkāršs - hokejists nav vakcinējies pret Covid-19. Iepriekš līgumsaistības šī iemesla dēļ tika pārtrauktas ar vienu no trenera asistentiem Silvīnu Lēfevru.

''Mēs visu darām kā komanda. Tā ir prasība, ja vēlies spēlēt ''Blue Jackets''. Uz priekšu dosimies ar to grupu spēlētāju, kuri ir vakcinējušies. Redzēsim, kā situācija attīstīsies,'' ''The Athletic'' pauda vienības ģenerālmenedžeris Jarmo Kekeleinens.

''Nometnē mums piedalīsies 67 hokejisti, un viņi visi ir pilnībā izgājuši vakcinēšanās kursu. Mums šis ir nozīmīgs jautājums. Mēs uzvaram un zaudējam kā komanda,'' izteicās Džons Deividsons.

Rinaldo kategorisko nostāju pret Covid-19 vakcinēšanos paudis skaļi, piedaloties mītiņos. Šī mēneša beigās hokejistam būs iespēja pievienoties Amerikas hokeja līgas (AHL) Klīvlendas ''Monsters'' treniņiem. Savas karjeras laikā Rinaldo spēlējis tādās komandās kā Filadelfijas ''Flyers'', Bostonas ''Bruins'', Arizonas ''Coyotes'', Nešvilas ''Predators'' un Kalgari ''Flames'', kuras rindās aizvadīja četrus mačus iepriekšējā sezonā. Kopumā 374 mačos spēlētājs guvis 18 vārtus un izdarījis 24 rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
https://www.tsn.ca/columbus-blue-ja...


, 2021-09-22 22:11, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja politikā puikas mācētu deķīti sadalīt, tad Gobzems jau būtu pie šprices, kā PM. Šajās vēlēšanās viņam iespēju tam deva, taču tāpat kā Bordāns neprata atrast veidu, kā sadalīt portfeļus un pie iespējas tika Kariņš. Un zinot lv politisko aklumu - mani nepārsteigs, ja beigu beigās vai nu Gobzems vai Šlesers (abi gan nē) knapi, bet pārsniegs 5% barjeru.
Par to ka Gobzems gandrīz kļuva par premjeru jau ir cits stāsts, jo viņu Saeimā ievilka Kaimiņš. Vispār Gobzemim jau sen bija jābūt emigrācijā, ja viņš kā īsts vīrs būtu turējis savu kārtējo neizpildīto solījumu-ja nekļūs par premjeru, tad pametīs Latviju.
Ja nebūtu Gozemja LuK, tad Šlesers ar savu LPV varbūt arī pārvarētu tos 5%, vai otrādi, bet par cik abi grib uzjāt Olimpā zelta zirgā, tādējādi sašķeļot Latvijas lumpenisko sabiedrības daļu, tad tik Saeimā nespīd nevienam, ne arī otram. Būšu ļoti pārsteigts, ja tā nenotiks.
, 2021-09-22 22:11, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekaunies, neslēpies aiz monitora un iemet linku, kur varam aplūkot tavas deklarācijas publiskojamo daļu. Vismaz atklājies kā tevi reālā dzīvē sauc.
Lai varam redzēt, ka netēlo baigo biezo, bet patiešām tāds esi.

P.S. Manu deklarāciju publiskojamās daļas vari mierīgi skatīties, jo zini kā mani sauc.
Mans piedāvājums dzīvē satikties un aliņu iedzert kādu dienu aizvien spēkā šeit mest neko nemetīšu, troļļu pārāk daudz.
, 2021-09-22 22:12, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik tas ko tu te stāsti ir pilnīgs absurds, tad to nemaz nevar un nevajag pieņemt. Kaut kas tāds var notikt tikai tavs miklajos sapņos, jo Latvijas sabiedrības vairākums nav tik dumji kā tu, un par tevis minētiem personāžiem nākamgad nevēlēs.
Es komentā uzsvēru: ar humoru. Par lopzemu neesmu balsojis un nevienu neaicinu uz to. Sen jau teicu, es par NA, vēl opcija ir JKP. Viss viņos nepatīk, bet nu teiksim tā: mazākais ļaunums
, 2021-09-22 22:13, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak izlasi kārtīgi komentu un tad atbildi. kur es saku, ka vakcinācija būtu jāpopularizē? jālasa vairāk grāmatas, kļavu lapa, tev ir acīmredzamas problēmas ar rakstītā teksta uztveri! sāc ar vieglo literatūru un pamazām ar laiku iepin arī kko no populārzinātniskā, sāks smadzenītes vairāk kustēties, paliks vieglāk cēloņseku likumsakarības saskatīt un rezultātā nebūs tevi tik viegli visādiem gobzemiešiem nozombēt un nerādīsies soross priekšā pakaļā
Tak viņš ir tāds pats, kā viņa mentors. No rindkopas izlasa visu pa diagonāli uztver 3 vārdus, kurus var izmantot savam "pointam" un mauc. Tas, ka viņam sanāk izraut no konteksta un aplauzties neko nenozīmē.
No vienas puses gan būtu jāpiedod un jāsaprot - mums pat žurnālisti laiku pa laikam tā dara - profesija, kurā precizitāte un objektivitāte ar faktiem un informāciju ir ļoti svarīga, tad ko gaidīt no 2 kašķiem spēju loģiski lasīt tekstu.
, 2021-09-22 22:15, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak izlasi kārtīgi komentu un tad atbildi. kur es saku, ka vakcinācija būtu jāpopularizē? jālasa vairāk grāmatas, kļavu lapa, tev ir acīmredzamas problēmas ar rakstītā teksta uztveri! sāc ar vieglo literatūru un pamazām ar laiku iepin arī kko no populārzinātniskā, sāks smadzenītes vairāk kustēties, paliks vieglāk cēloņseku likumsakarības saskatīt un rezultātā nebūs tevi tik viegli visādiem gobzemiešiem nozombēt un nerādīsies soross priekšā pakaļā
Modernā pedagoģija un medicīna stāsta, ka tiem kuriem slikti ar lasītā uztveri ir disleksija, vai arī autisms.

Starptautiskā Disleksijas asociācija (www.interdys.org) disleksiju definē šādi:
Disleksija ir neirobioloģiskas izcelsmes specifisks mācīšanās traucējums. To raksturo grūtības precīzi un/vai tekoši izlasīt vārdus un vājas pareizrakstības prasmes. Šīs grūtības parasti nosaka deficīts fonoloģiskajās prasmēs. Lasīšanas grūtības bieži ir negaidītas, salīdzinot ar citām cilvēka kognitīvajām spējām un labu, vecumam atbilstošu apmācību. Disleksijas sekundārās sekas var ietvert grūtības saprast lasīto un samazinātu lasīšanas pieredzi, kas savukārt ietekmē vārdu krājuma attīstību un vispārējās zināšanas.
, 2021-09-22 22:16, pirms 3 gadiem
Banss0 rakstīja: Tā kuce neputns vispār var nosprāgt no prostitūtu slimībām besī šis iedomīgās cūkas
Skatos, komentāru sadaļā visā krāšņumā apstiprinās pētījumā iegūtie dati par to, ka nevakcionētie cilvēki ir ar zemāku izglītību un attiecīgi arī ienākumiem.
, 2021-09-22 22:18, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mans piedāvājums dzīvē satikties un aliņu iedzert kādu dienu aizvien spēkā šeit mest neko nemetīšu, troļļu pārāk daudz.
Kā gan es zināju, ka tu man tā atbildēsi? Laikam esi ļoti paredzams.
Es jau neprasu priekš sevis, jo man pa lielam pie kājas cik tu maksā, vai nemaksā nodokļus, bet sabiedrība vēlas zināt savus varoņus, kuri uztur Latvijas medicīnu, izglītību utt. maksājot labus un lielus nodokļus.
, 2021-09-22 22:19, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to ka Gobzems gandrīz kļuva par premjeru jau ir cits stāsts, jo viņu Saeimā ievilka Kaimiņš. Vispār Gobzemim jau sen bija jābūt emigrācijā, ja viņš kā īsts vīrs būtu turējis savu kārtējo neizpildīto solījumu-ja nekļūs par premjeru, tad pametīs Latviju.
Ja nebūtu Gozemja LuK, tad Šlesers ar savu LPV varbūt arī pārvarētu tos 5%, vai otrādi, bet par cik abi grib uzjāt Olimpā zelta zirgā, tādējādi sašķeļot Latvijas lumpenisko sabiedrības daļu, tad tik Saeimā nespīd nevienam, ne arī otram. Būšu ļoti pārsteigts, ja tā nenotiks.
Par to došanos aiz robežas - piekrītu. tāda lieta bija bet Gobzems un goda vārds ir divas dažādas lietas. Par tām 2 partijām tagad - kā jau teicu lv politika ir akla. Ja viņi būtu vienā spēkā, es pat atļautos prognozēt padsmit procentus un solīdu vietu vēlēšanās. Šobrīd viens no spēkiem izgāzīsies, otrs tiks ar 5 -6 % iekšā.
Kāpēc? Pirmkārt, aptaujas atspoguļo samērā nelielu sabiedrības daļas viedokli, otrkārt vienmēr ļoti liels skaits ir neizlēmušo. Zināma daļa sabiedrības par kādu no viņiem balsos protesta dēļ. Galvenais, lai nav "Vecajiem". Otrkārt, par viņiem balsos daļa no tiem, kuri protestē pret vakcināciju kā tādu. Treškārt, lv politika un atmiņa neiet kopā. Atlaistās Saeimas laiks to ļoti labi apliecina un cilvēki nav palikuši diži gudrāki. Ceturtkārt - vismaz Šlesera partijai ir trumpis, kas atnesīs jaunu, zaļu, knapi pilngadīgu meitenīšu balsis. Tādu, kuras visticamāk savādāk vēlēšanās nepiedalītos. Un ja aktivitāte turpinās būt ļoti zema, kā pēdējos gados ar to var pietikt pāris % uz kopējā. Saliec to visu kopā un 5% nav nereāli.
, 2021-09-22 22:27, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā gan es zināju, ka tu man tā atbildēsi? Laikam esi ļoti paredzams.
Es jau neprasu priekš sevis, jo man pa lielam pie kājas cik tu maksā, vai nemaksā nodokļus, bet sabiedrība vēlas zināt savus varoņus, kuri uztur Latvijas medicīnu, izglītību utt. maksājot labus un lielus nodokļus.
Tikai nepārmet, ka interneta varonis esmu un slēpjos krūmos
, 2021-09-22 22:29, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par to došanos aiz robežas - piekrītu. tāda lieta bija bet Gobzems un goda vārds ir divas dažādas lietas. Par tām 2 partijām tagad - kā jau teicu lv politika ir akla. Ja viņi būtu vienā spēkā, es pat atļautos prognozēt padsmit procentus un solīdu vietu vēlēšanās. Šobrīd viens no spēkiem izgāzīsies, otrs tiks ar 5 -6 % iekšā.
Kāpēc? Pirmkārt, aptaujas atspoguļo samērā nelielu sabiedrības daļas viedokli, otrkārt vienmēr ļoti liels skaits ir neizlēmušo. Zināma daļa sabiedrības par kādu no viņiem balsos protesta dēļ. Galvenais, lai nav "Vecajiem". Otrkārt, par viņiem balsos daļa no tiem, kuri protestē pret vakcināciju kā tādu. Treškārt, lv politika un atmiņa neiet kopā. Atlaistās Saeimas laiks to ļoti labi apliecina un cilvēki nav palikuši diži gudrāki. Ceturtkārt - vismaz Šlesera partijai ir trumpis, kas atnesīs jaunu, zaļu, knapi pilngadīgu meitenīšu balsis. Tādu, kuras visticamāk savādāk vēlēšanās nepiedalītos. Un ja aktivitāte turpinās būt ļoti zema, kā pēdējos gados ar to var pietikt pāris % uz kopējā. Saliec to visu kopā un 5% nav nereāli.
Neaizmirsti, ka brāļi Ģirgeni, un vel kas tur, neatceros tos, arī nodibinājuši populisma virziena partijas, un tie arī paņems savu daļu populisma virziena vēlētājus.
Ok! Politikā iespējams ir viss kaut kas, un varbūt tiešām kāda no šīm četrām partijām iegūs tos 5%, bet es šoreiz šādam variantam saku pas.
, 2021-09-22 22:32, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tikai nepārmet, ka interneta varonis esmu un slēpjos krūmos
Tu jau pats spied to darīt, jo baidies no kaut kādiem mistiskiem troļļiem.
Es jau gadus 10 atpakaļ iznācu no krūmiem, un kā redzi, esmu sveiks un vesels, un nekādi troļļi mani nav apēduši.
, 2021-09-22 22:32, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Viss no politikas atkarīgs, nevis čipa. Te mazliet ar humoru, bet pieņemsim: Uga Dumpi patriec, vietā nāk Grāvis un konsultē covid politiku, premjeru Kariņu patriec, vietā Šlesers, veselības ministru Pavļutu patriec, vietā Lopzems. Nu būs normāla dzīve vai nebūs par spīti kovidam, kā domā?
+/- tas pats būtu
, 2021-09-22 22:35, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neaizmirsti, ka brāļi Ģirgeni, un vel kas tur, neatceros tos, arī nodibinājuši populisma virziena partijas, un tie arī paņems savu daļu populisma virziena vēlētājus.
Ok! Politikā iespējams ir viss kaut kas, un varbūt tiešām kāda no šīm četrām partijām iegūs tos 5%, bet es šoreiz šādam variantam saku pas.
Jā bija Ģirģeniem vel viena partija un kā pats saki - vēl kaut kas (arīes atceros 4. bet neatceros, kas tieši), taču atceries to, ka uz katrām vēlēšanām ir padaudz sīkpartiju, kuras sapelna zem 1% balsu. Šīm 2 visreālākais ir tieši šis scenārijs, jo tā saucamās lokomotīves ir pārāk klusas. Ir taču arī partija, kura vēstulē lika Levitam demisionēt (varbūt tā arī ir tā 4.?) Populisma partijām ir jātaisa nepārtraukts troksnis, ir jābūt zināmai lokomotīvei utt. Šleseram, Gobzemam tas ir. Ģirģenniešiem un "4." tā īsti nav. Uztaisīja partiju, kaut ko klusi pablēja un "vsjo". Uz kovidrēķina balsis nesavāks, jo tur 2 vaļi laicīgi iekārtojās. Uz protesta balsojuma? Tikai tad ja laicīgi par sevi atgādinās un kāds vēlēšanās par viņiem vispār atcerēsies.
, 2021-09-22 22:36, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu jau pats spied to darīt, jo baidies no kaut kādiem mistiskiem troļļiem.
Es jau gadus 10 atpakaļ iznācu no krūmiem, un kā redzi, esmu sveiks un vesels, un nekādi troļļi mani nav apēduši.
Atradies varonis, kā maza knīpa dēļ telefongeitas toreiz apvainojies
, 2021-09-22 22:36, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: +/- tas pats būtu
Pamatojums? Grāvis uzspiestu vakcinēšanos kā Dumpis?
, 2021-09-22 22:38, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu jau pats spied to darīt, jo baidies no kaut kādiem mistiskiem troļļiem.
Es jau gadus 10 atpakaļ iznācu no krūmiem, un kā redzi, esmu sveiks un vesels, un nekādi troļļi mani nav apēduši.
tak lielākā daļa te ir mīsktie. tu mani varbūt kaitini, bet bumbas tev toč lielākas, kā te lielākajai daļai, kas tevi apsmej, kamēr paši slēpjas aiz anonimitātes.
, 2021-09-22 22:40, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pamatojums? Grāvis uzspiestu vakcinēšanos kā Dumpis?
Manu piemēru par Gobzemu izlasi otreiz. Tur viss arī ir izskaidrots, kāpēc diži nekas nemainītos. Ja pieņemam tādu, kā tu viedokli, ka covid ir tikai naudas kāru cilvēku afēra - naudas kāri cilvēki liks darīt to, kas viņiem nesīs naudu.
, 2021-09-22 22:44, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak lielākā daļa te ir mīsktie. tu mani varbūt kaitini, bet bumbas tev toč lielākas, kā te lielākajai daļai, kas tevi apsmej, kamēr paši slēpjas aiz anonimitātes.
Tak ko viņš blato es nesaprotu? Viņam bija ambīcijas kļūt par žurnaluhu, par tādu arī kļuva - algotu SC darbinieku. Kāda tur var būt anonimitāte vairs?
, 2021-09-22 22:51, pirms 3 gadiem
Ko slepjat komentarus, nozombeta sc modiratori💩
, 2021-09-22 22:58, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pamatojums? Grāvis uzspiestu vakcinēšanos kā Dumpis?
Tāpēc ka tad vairs ar tiršanu cari netiktu, nāktos strādāt. Ārsti ir tik cik ir, gultasvietas un pārējais ir tik cik ir. Tak neesi ar īsu atmiņu, daudzi sākotnējie kovidnoliedzēji (es par pasaules valstvīriem) pēc tam paši pieņēma dažādus ierobežojumus, arī trakākus kā LV. Vnk atver acis un skaties kas notiek pasaulē. Un šo to centies atcerēties un analizēt.
, 2021-09-22 23:01, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mans piedāvājums dzīvē satikties un aliņu iedzert kādu dienu aizvien spēkā šeit mest neko nemetīšu, troļļu pārāk daudz.
tu grib nosaldēt bocmani aicinot kkur pasēdēt vai esi gatavs nošpricēties, lai pie tās laimes tiktu?
, 2021-09-22 23:02, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jā bija Ģirģeniem vel viena partija un kā pats saki - vēl kaut kas (arīes atceros 4. bet neatceros, kas tieši), taču atceries to, ka uz katrām vēlēšanām ir padaudz sīkpartiju, kuras sapelna zem 1% balsu. Šīm 2 visreālākais ir tieši šis scenārijs, jo tā saucamās lokomotīves ir pārāk klusas. Ir taču arī partija, kura vēstulē lika Levitam demisionēt (varbūt tā arī ir tā 4.?) Populisma partijām ir jātaisa nepārtraukts troksnis, ir jābūt zināmai lokomotīvei utt. Šleseram, Gobzemam tas ir. Ģirģenniešiem un "4." tā īsti nav. Uztaisīja partiju, kaut ko klusi pablēja un "vsjo". Uz kovidrēķina balsis nesavāks, jo tur 2 vaļi laicīgi iekārtojās. Uz protesta balsojuma? Tikai tad ja laicīgi par sevi atgādinās un kāds vēlēšanās par viņiem vispār atcerēsies.
Man jau drīzāk pārdomas izraisa vispārējā vēlēšanu apmeklētība. Šīgada pašvaldību vēlēšanas ļoti labi to pierādīja ar savu superzemo apmeklētību. Daudzi vēlētāji, kuri no vēlēšanām uz vēlēšanām balsoja par katru jauno solītājpartiju, tagad ir ieslīguši zināmā apātijā, nekam vairs netic un uz vēlēšanām vairs neiet. Un šai sakarā vislielākie zaudētāji bija dažādas populistu partijas. Piemēram, Liepājā tas bija ļoti labi jūtams, kur jaņos palika pat Saskaņa un JKP ar visu savu skaļo kampaņu.
Pieļauju, ka nākamgad oktobrī Saeimas vēlēšanas arī būs ļoti vāji apmeklētas.
, 2021-09-22 23:03, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tu grib nosaldēt bocmani aicinot kkur pasēdēt vai esi gatavs nošpricēties, lai pie tās laimes tiktu?
Tas nenotiks čoma qr kods ir, ar to jāmēģina
, 2021-09-22 23:03, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tāpēc ka tad vairs ar tiršanu cari netiktu, nāktos strādāt. Ārsti ir tik cik ir, gultasvietas un pārējais ir tik cik ir. Tak neesi ar īsu atmiņu, daudzi sākotnējie kovidnoliedzēji (es par pasaules valstvīriem) pēc tam paši pieņēma dažādus ierobežojumus, arī trakākus kā LV. Vnk atver acis un skaties kas notiek pasaulē. Un šo to centies atcerēties un analizēt.
Aj tak pilns ar vietām kur jau martā no ierobežojumiem atteicās, vairāki ASV štati kur republikāņi pie varas. Nekādas masu kapsētas tur nebija, izbeidz...
, 2021-09-22 23:06, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tak ko viņš blato es nesaprotu? Viņam bija ambīcijas kļūt par žurnaluhu, par tādu arī kļuva - algotu SC darbinieku. Kāda tur var būt anonimitāte vairs?
Es neatceros kā bocmans iznāca no skapja, bet pirms tam kādi 4 Ivari tika pasludināti par bocmani Ar vesela brigāde rakās zem viņa. Man pat pm sūtīja, sīs tas Ivars ar ko kasies. Man gan nekad nav interesējušas citu identitātes, ja es ar viņu neeju dzert alu. Es tik Tjomam par tevi pajautāju apmēram ka'da vecuma čalis esi, vairs nekādu infu neprasīju. Interesēs, pajautāšu pa tiešo pats personīgi.
, 2021-09-22 23:07, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atradies varonis, kā maza knīpa dēļ telefongeitas toreiz apvainojies
Es neapvainojos, jo uz maziem bērniem un idiotiem neapvainojos.
Ja neesi pamanījis, tad es nediskutēju ne arvienu no tiem troļļiem, kuri te ņemas zem n-tiem nikiem un aug kā sēnes pēc lietus. Lai ar viņiem diskutē psihologi un psihiatri. Visa viņu būtība u.t.i, agrāk vai vēlāk visus aptirst un izsmiet, ir pārāk caurspīdīga.
, 2021-09-22 23:08, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Aj tak pilns ar vietām kur jau martā no ierobežojumiem atteicās, vairāki ASV štati kur republikāņi pie varas. Nekādas masu kapsētas tur nebija, izbeidz...
Jā, tagad Dānija atteicās, jo 80% nošpricētu. Nekādiu ierobežojumu, vismaz vietējiem. Tu bik nevelc tēmu, bet drillē par tiem štatiem martā. Krievi ir entās reizes atlaiduši un piežmieguši, nu kāpēc tad tā? Nu netupī, skaties kopējo kontekstu.
, 2021-09-22 23:11, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Aj tak pilns ar vietām kur jau martā no ierobežojumiem atteicās, vairāki ASV štati kur republikāņi pie varas. Nekādas masu kapsētas tur nebija, izbeidz...
Kāpēc tu atkal fleitē?
Visi tavi mīļotie republikāņu štati (Teksasa, Florida utt.) ir stabili līderi visā ASV COVID-19 smago slimnieku un letālu gadījumu ziņā. Un nevienā ASV štatā nav pilnībā atteikušies no COVID-19 ierobežojumiem tādā izpratnē kā Dānijā un Anglijā (neskaitot Skotiju un Velsu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-09-22 23:13, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau drīzāk pārdomas izraisa vispārējā vēlēšanu apmeklētība. Šīgada pašvaldību vēlēšanas ļoti labi to pierādīja ar savu superzemo apmeklētību. Daudzi vēlētāji, kuri no vēlēšanām uz vēlēšanām balsoja par katru jauno solītājpartiju, tagad ir ieslīguši zināmā apātijā, nekam vairs netic un uz vēlēšanām vairs neiet. Un šai sakarā vislielākie zaudētāji bija dažādas populistu partijas. Piemēram, Liepājā tas bija ļoti labi jūtams, kur jaņos palika pat Saskaņa un JKP ar visu savu skaļo kampaņu.
Pieļauju, ka nākamgad oktobrī Saeimas vēlēšanas arī būs ļoti vāji apmeklētas.
Zemā aktivitāte var nospēlēt dažādu lomu - tā gan var norakt populistus. Gan izglābt. Paspēlēsim matemātiku. Pirms 3 gadiem balsstiesīgie lv un pasaulē bija mazliet vairāk kā pusotrs miljons. Ar pašvaldību vēlēšanu aktivitāti sanāktu, ka nobalsos mazliet vairāk kā 500 tūkstoši. Tātad, lai savāktu 5% pietiek ar pavisam mazu balsu skaitu - 25 - 30 tūkstošiem balsu. Es tiešām ticu, ka gobzemisti vai Šleseristi var savākt šādu skaitu. Vairāk pat ticu scenārijam, ka pie šprices tiks tieši Šleseristi. Tieši dēļ tā, ka viņa lokomotīvju vidū ir uzpumpētā lupatu tirgotāja, kas var savākt daļu panaivu mājsaimnieču un jauniešu balsis - cilvēku, kuriem pilnīgi pietiek ar "fui, kovids" vai arī ir par jaunu, lai tādu Šleseru maz atcerētos.
, 2021-09-22 23:13, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Es neatceros kā bocmans iznāca no skapja, bet pirms tam kādi 4 Ivari tika pasludināti par bocmani Ar vesela brigāde rakās zem viņa. Man pat pm sūtīja, sīs tas Ivars ar ko kasies. Man gan nekad nav interesējušas citu identitātes, ja es ar viņu neeju dzert alu. Es tik Tjomam par tevi pajautāju apmēram ka'da vecuma čalis esi, vairs nekādu infu neprasīju. Interesēs, pajautāšu pa tiešo pats personīgi.
Man jau nav problēmas, regulārie spamotāji: tu, tjoma, bocmans, neputne utt. utt. ar visiem varu bez problēmām tikties un lietas apspriest. Troļļu gan šeit nav maz, simtprocentīga publicitāte nav vajadzīga
, 2021-09-22 23:14, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Jā, tagad Dānija atteicās, jo 80% nošpricētu. Nekādiu ierobežojumu, vismaz vietējiem. Tu bik nevelc tēmu, bet drillē par tiem štatiem martā. Krievi ir entās reizes atlaiduši un piežmieguši, nu kāpēc tad tā? Nu netupī, skaties kopējo kontekstu.
Būs rudens, slimos vairāk. Skatīsimies vēl kā būs. Dāņi jau teica-ja vajadzēs, klapēsim visu ciet atkārtoti
, 2021-09-22 23:15, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Es neatceros kā bocmans iznāca no skapja, bet pirms tam kādi 4 Ivari tika pasludināti par bocmani Ar vesela brigāde rakās zem viņa. Man pat pm sūtīja, sīs tas Ivars ar ko kasies. Man gan nekad nav interesējušas citu identitātes, ja es ar viņu neeju dzert alu. Es tik Tjomam par tevi pajautāju apmēram ka'da vecuma čalis esi, vairs nekādu infu neprasīju. Interesēs, pajautāšu pa tiešo pats personīgi.
lapas atbilde uz manu repliku Ivaram, kā parasti, bija super neloģiska, bet viens ir, kad pa visām varēm mēģini noskaidrot otra personību, bet otrs, kad apsmej otru, kurs neslēpj savu identitāti, par to kas un kāds viņš ir, kamēr pats sēdi krūmos un slēpies kā partizāns. saki, ko gribi, bet otrā šlaka ir mīsktie.
, 2021-09-22 23:21, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Zemā aktivitāte var nospēlēt dažādu lomu - tā gan var norakt populistus. Gan izglābt. Paspēlēsim matemātiku. Pirms 3 gadiem balsstiesīgie lv un pasaulē bija mazliet vairāk kā pusotrs miljons. Ar pašvaldību vēlēšanu aktivitāti sanāktu, ka nobalsos mazliet vairāk kā 500 tūkstoši. Tātad, lai savāktu 5% pietiek ar pavisam mazu balsu skaitu - 25 tūkstošiem balsu. Es tiešām ticu, ka gobzemisti vai Šleseristi var savākt šādu skaitu. Vairāk pat ticu scenārijam, ka pie šprices tiks tieši Šleseristi. Tieši dēļ tā, ka viņa lokomotīvju vidū ir uzpumpētā lupatu tirgotāja, kas var savākt panaivu mājsaimnieču un jauniešu balsis - cilvēku, kuriem pilnīgi pietiek ar "fui, kovids" vai arī ir par jaunu, lai tādu Šleseru maz atcerētos.
Kā rāda reālie fakti, tad visām šīm populistu partijām elektorāts ir/bija tie, kuri visu laiku atrodas/atradās meklējumos, ka uzradīsies princis baltā zirgā, kurš atjās, izjās un aizjās, vai arī visu ieliks mutē ar zelta karotīti no sudraba bļodiņas. Un kā jau rakstīju, tad šis elektorāts šobrīd itin visā ir vīlies un apātisks. Savādāk ir ar vecajām partijām, kurām ir izveidojies +/- stabils elektorāts, kuri balso par šīm partijām no vēlēšanām uz vēlēšanām. Piemēram, es pats par VL-LNNK/TB balsoju jau no kādām 6. Saeimas vēlēšanām. Dažreiz uz viņiem ir dusmas par daudz ko, bet tāpēc savu izvēli mainīt negribu, jo apzinos, ka ideālas partijas Latvijā mana mūža laikā nebūs.
, 2021-09-22 23:21, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: lapas atbilde uz manu repliku Ivaram, kā parasti, bija super neloģiska, bet viens ir, kad pa visām varēm mēģini noskaidrot otra personību, bet otrs, kad apsmej otru, kurs neslēpj savu identitāti, par to kas un kāds viņš ir, kamēr pats sēdi krūmos un slēpies kā partizāns. saki, ko gribi, bet otrā šlaka ir mīsktie.
kā kadrs ar kuru samērā labi vienmēr satikām, tā vietā, lai kā vecis man tieši pajautātu šo infu, izdomāja iet pa nosacīti sarežģīto ceļu ar "atkošanu"