Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons piekto reizi NHL karjerā gūst vārtus mazākumā

Rolands Eliņš

Girgensons piekto reizi NHL karjerā gūst vārtus mazākumā
Zemgus Girgensons
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Latvijas vienīgais NHL hokejists Zemgus Girgensons šonakt kopā ar Bufalo „Sabres” piedzīvoja zaudējumu 2:4 pret Floridas „Panthers”. Girgensons izcēlās ar vārtu guvumu mazākumā, atzīmējoties otro reizi pēdējās četrās spēlēs.

Bufalo „Sabres” bija atkal veikusi izmaiņas savos maiņu virknējumos, un Zemgus Girgensons šonakt spēlēja nomināli trešajā uzbrucēju trijniekā ar Jūhanu Lāšonu un Džeisonu Pominvilu. Zemgus nospēlēja tikai 11 minūtes, kas bija viņa mazākais spēles laiks pēdējā pusotra mēneša laikā, turklāt gandrīz četras minūtes viņš darbojās skaitliskajā mazākumā.

Nelielais spēles laiks netraucēja Girgensonam tikt pie vārtu guvuma, izdarīt piecus metienus pa vārtiem (otrs labākais rādītājs šosezon) un iekrāt pozitīvu lietderības koeficientu plus viens. Girgensonam šie bija piektie vārti šosezon 46 spēlēs (kopumā 5+4), savukārt mazākumā viņš vārtus savā NHL karjerā guvis piekto reizi, kas ir gandrīz astotā daļa no viņa visiem NHL vārtiem (42).

Girgensons ripu vārtos raidīja otrā perioda 32. sekundē, kad pats laukuma centrā pārtvēra ripu un ievadīja pretuzbrukumu, kurā izdarīja ieslīpu metienu pa vārtiem. Floridas vārtsargs Hari Seteri ripu atvairīja, bet Lāšons to savāca aiz vārtiem un atspēlēja atpakaļ Girgensonam uz uzbrukuma zonas vidu. Tobrīd „Panthers” jau bija pilnā sastāvā atgriezusies aizsardzībā, taču Girgensons ar ripu paslidoja pāris soļus atpakaļ un ar negaidītu plaukstas metienu pārspēja Seteri, tobrīd panākot 2:3.

Pirms tam pirmajā periodā „Sabres” bija izvirzījusies vadībā ar Raiena O`Railija realizēta vairākuma palīdzību, bet turpinājumā noraidījumi iegāza jau Bufalo komandu. Kopumā „Sabres” nopelnīja četrus noraidījumus pirmajā periodā, un Florida divus izmantoja. Vispirms, aizstāvoties arī Girgensonam, tika precīzi izspēlēts līdz brīvam Kīta Jendla metienam, bet pēc tam veiksmīgu metienu no zilās līnijas trāpīja Maiks Matesons. Savukārt perioda izskaņā lielisku pauzi „Sabres” vārtu priekšā nodemonstrēja Deniss Malgins, kurš sagaidīja vārtsarga reakciju un pēc tam iemeta tukšā vārtu stūrī, panākot 3:1.

Pēc Girgensona vārtu guvuma „Sabres” spēja izvairīties no noraidījumiem un otrā perioda vidū arī sarīkot vairāku minūšu ilgu ofensīvu, kurā rādīja ļoti labu hokeju, taču vārtus gūt neprata. Bufalo laba iespēja sekoja trešā perioda vidū, kad tā atkal nokļuva vairākumā, bet arī šoreiz nekas nesanāca, un spēles beigās arī līdz vārtsarga nomaiņai pret papildu uzbrucēju nenonāca, jo 58. minūtē uz pretinieku zilās līnijas ripa tika atņemta Ristolainenam, un „Panthers” panāca 4:2.

Pēdējās minūtēs neiztrūka asumu un kautiņa, taču tas vairs neatstāja iespaidu uz mača rezultātu, un „Sabres” cieta otro zaudējumu pēc kārtas. Bufalo saglabā pēdējo vietu konferencē un priekšpēdējo vietu līgā, apsteidzot tikai Arizonu. Komandai arī trīs nākamās spēles paredzētas savā arēnā, kurā gan šonakt netrūka brīvu vietu, taču divas no šīm spēlēm būs pret Rietumu konferences augšgala pārstāvēm „Blues” un „Ducks”.

     [+] [-]

, 2018-02-02 12:17, pirms 7 gadiem
tas nav kaut kāds latviešu rekords NHL? nebūtu Sabres tādas pakaļas, Zemgum būtu tagad kaut vai 5+25. Citādi stati bēdīgi. nedomāju ka viņš nemāk piespēlēt

  -3 [+] [-]

, 2018-02-02 12:33, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Fuņa analīzes... Khm. Pirmo reizi dzirdu, ka Fuņķas dziesmotos palagus kāds sauc par analīzēm. Šķiet, ka šeit jau sāk veidoties fuņķas kults. Interesanti!
Lai nu kā, smieklīgi lasīt, kā cilvēks kas pats garumzīmes nelieto, citiem māca gramatiski pareizi rakstīt.
Tā ir labāk? Bet ne jau tur ir tā sāls, šis galu galā ir sporta ziņu portāls.
Bet kas attiecas uz Funi, vismaz kādu laiku atpakaļ viņa komentārus patiešām lasīju ar baudu. Ko nevaru teikt par viņa pantiņiem.
Bet ko es gribēju pateikt - Funs vismaz taisīja analīzes, komentēja, viņa viedoklis varēja patikt, varēja nepatikt, bet nu cilvēks vismaz centās. Un par to es viņu pat apskaudu. Kamēr lielākā daļa šeit komentējošo viņu par to tikai apsmēja. Tas jau nekas, ka pašiem ar to saprašanu par hokeju ir, kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 12:33, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Fuņa analīzes... Khm. Pirmo reizi dzirdu, ka Fuņķas dziesmotos palagus kāds sauc par analīzēm. Šķiet, ka šeit jau sāk veidoties fuņķas kults. Interesanti!
Lai nu kā, smieklīgi lasīt, kā cilvēks kas pats garumzīmes nelieto, citiem māca gramatiski pareizi rakstīt.
Tas tak Fuņa alterego, vai kā minimums viņa vienšūnas dvīnis vai dvēseles radinieks. Ja neredzētu lietotājvārdu, tad atšķirt viņus būtu teju neiespējami, vienīgā būtiskā atšķirība, ka funis visu laiku sevi sauc par muļķi, kamēr šis savukārt visus pārējos (protams, izņemot savus labākos draugus funi un perņu), kas man tieši liek sliegties uz alterego pusi, jo nevar taču cilvēks nemitīgi sevi dēvēt par muļķi, nesaejot pilnīgā tūtē, kkādu līdzsvaru taču vajag lai vai kā, 'jautrs' pārītis, vai tas būtu reāls vai tikai iedomāts.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 12:37, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tas tak Fuņa alterego, vai kā minimums viņa vienšūnas dvīnis vai dvēseles radinieks. Ja neredzētu lietotājvārdu, tad atšķirt viņus būtu teju neiespējami, vienīgā būtiskā atšķirība, ka funis visu laiku sevi sauc par muļķi, kamēr šis savukārt visus pārējos (protams, izņemot savus labākos draugus funi un perņu), kas man tieši liek sliegties uz alterego pusi, jo nevar taču cilvēks nemitīgi sevi dēvēt par muļķi, nesaejot pilnīgā tūtē, kkādu līdzsvaru taču vajag lai vai kā, 'jautrs' pārītis, vai tas būtu reāls vai tikai iedomāts.
Kur tu rāvi, ka esmu Fuņa alter ego? Vari man izskaidrot, kā nonāci pie tāda secinājuma?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 12:42, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Tas jau nekas, ka pašiem ar to saprašanu par hokeju ir, kā ir.
Par Girgensonu tā ar neko nepateici...sapratējs

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 12:43, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Kur tu rāvi, ka esmu Fuņa alter ego? Vari man izskaidrot, kā nonāci pie tāda secinājuma?
tur nekas nav jārauj, tas Tev ar lieliem burtiem uz pieres rakstīts

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 12:46, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Par Girgensonu tā ar neko nepateici...sapratējs
Jau kuro reizi saku, ka pateicu! Analfabēts!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 12:47, pirms 7 gadiem
Girgensonu analizējiet, nevis kārtējo "pernamfuni"
tiem tak visiem viena diagnoze - "vates galva"!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 12:49, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: tur nekas nav jārauj, tas Tev ar lieliem burtiem uz pieres rakstīts
Man tomēr gribētos zināt kaut ko sīkāk, kā? Ar Funi man kopīgs ir tikai tas, ka abi interesējamies par hokeju un Rīgas Dinamo. Vairāk ar šo cilvēku man nekādas saistības nav.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-02 12:51, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Girgensonu analizējiet, nevis kārtējo "pernamfuni"
tiem tak visiem viena diagnoze - "vates galva"!
Izskatās, ka tev pašam vate galvā!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 12:55, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Jau kuro reizi saku, ka pateicu! Analfabēts!
Zemgus? Pirmo reizi dzirdu.

     [+] [-]

, 2018-02-02 12:56, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Man tomēr gribētos zināt kaut ko sīkāk, kā? Ar Funi man kopīgs ir tikai tas, ka abi interesējamies par hokeju un Rīgas Dinamo. Vairāk ar šo cilvēku man nekādas saistības nav.
Jums hokejs neinteresē, jums ir trtd

     [+] [-]

, 2018-02-02 12:56, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Girgensonu analizējiet, nevis kārtējo "pernamfuni"
tiem tak visiem viena diagnoze - "vates galva"!
Vēl uzmet ar letiņiem saistītu niku un cer, ka citi nesapratīs, ka uz pieres rakstīts: Diagnoze - vate!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-02 12:56, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Kur tu rāvi, ka esmu Fuņa alter ego? Vari man izskaidrot, kā nonāci pie tāda secinājuma?
Apsūdzi citus lasīt neprasmē, kamēr pašam problēmas ar rakstītā teksta uztveri. Izlasi manu iepriekšējo komentu vēlreiz, tur viss pateikts, kamdēļ pieļauju šādu varbūtību

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 13:02, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Izskatās, ka tev pašam vate galvā!
apskaties spogulī, vate Tev pa visām porām ārā spiežas!

  -3 [+] [-]

, 2018-02-02 13:02, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Girgensonu analizējiet, nevis kārtējo "pernamfuni"
tiem tak visiem viena diagnoze - "vates galva"!
Es tik vienu viņa spēli šogad esmu redzējusi un to pašu pa pusei fonā. Ar analīzi par lietām, par kurām ne tuvu nav pietiekama info, lai nodarbojas tie, kuriem pašiem liekas, ka ir nāvīgi pārgudri, domāju, ka viņu netrūkst, ne SC, ne ārpus SC.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-02 13:07, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Es tik vienu viņa spēli šogad esmu redzējusi un to pašu pa pusei fonā. Ar analīzi par lietām, par kurām ne tuvu nav pietiekama info, lai nodarbojas tie, kuriem pašiem liekas, ka ir nāvīgi pārgudri, domāju, ka viņu netrūkst, ne SC, ne ārpus SC.
Nav jāskatās, pietiek ka ar bļaušanu ka te vieni analfabēti tusē un jau topi par ekspertu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 13:11, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nav jāskatās, pietiek ka ar bļaušanu ka te vieni analfabēti tusē un jau topi par ekspertu
vēlams dzejā ekspertēt pirms tam kaut ko noģērējot

     [+] [-]

, 2018-02-02 13:13, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: apskaties spogulī, vate Tev pa visām porām ārā spiežas!
It kā tev pašam viņa nespiestos.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 13:15, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Apsūdzi citus lasīt neprasmē, kamēr pašam problēmas ar rakstītā teksta uztveri. Izlasi manu iepriekšējo komentu vēlreiz, tur viss pateikts, kamdēļ pieļauju šādu varbūtību
Jā, ok, varbūt līdz galam nesapratu tevis rakstīto, lai tā būtu.
Bet tieši to pašu es visu laiku saku Bansam, izskatās, ka viņam šajā ziņā ir vēl lielākas problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 13:17, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Apsūdzi citus lasīt neprasmē, kamēr pašam problēmas ar rakstītā teksta uztveri. Izlasi manu iepriekšējo komentu vēlreiz, tur viss pateikts, kamdēļ pieļauju šādu varbūtību
Tikai tā tava varbūtība ir ĻOTI VĀJI argumentēta.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-02 13:19, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Es tik vienu viņa spēli šogad esmu redzējusi un to pašu pa pusei fonā. Ar analīzi par lietām, par kurām ne tuvu nav pietiekama info, lai nodarbojas tie, kuriem pašiem liekas, ka ir nāvīgi pārgudri, domāju, ka viņu netrūkst, ne SC, ne ārpus SC.
Nepiekrītu. Kāpēc uzreiz viedokļa izteikšana ir eksperta mētāšana? Netrūkst lietotāju šajā portālā, kuri normāli un interesanti izsaka savu viedokli, un tas viss tiek darīts bez citu nolikšanas un sevis izcelšanas.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 13:19, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Jums hokejs neinteresē, jums ir trtd
Par to lai zinātnieki pastrīdas, kas kuram interesē. RD ir tikai viena neliela daļa no hokeja. Es pat teiktu - ļoti niecīga daļa.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 13:30, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nav jāskatās, pietiek ka ar bļaušanu ka te vieni analfabēti tusē un jau topi par ekspertu
Tas gan, viss ir relatīvs- uz analfabētu fona arī burtotajs izskatās pēc ģēnija

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 13:41, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nepiekrītu. Kāpēc uzreiz viedokļa izteikšana ir eksperta mētāšana? Netrūkst lietotāju šajā portālā, kuri normāli un interesanti izsaka savu viedokli, un tas viss tiek darīts bez citu nolikšanas un sevis izcelšanas.
Es taču nesaku, ka šeit nav tādu cilvēku, vnk saku, ka netrūkst arī tādu, kas sevi dēvē par ekspertiem, lai gan reāli atreferē klišejas un padziļinātākas info nav.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 13:57, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Jā, ok, varbūt līdz galam nesapratu tevis rakstīto, lai tā būtu.
Bet tieši to pašu es visu laiku saku Bansam, izskatās, ka viņam šajā ziņā ir vēl lielākas problēmas.
ierunājās hekeja pazinējs, kura hokeja izpratne ir "tu esi analfabēts"

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 14:05, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: ierunājās hekeja pazinējs, kura hokeja izpratne ir "tu esi analfabēts"
Hekeja! Diez, kas ir hekejs?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 14:08, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Hekeja! Diez, kas ir hekejs?
Šis jau gan ir smieklīgi vai ne? Piekasīties cilvēkam par pārrakstīšanos. Laikam pietiek ar pirksta parādīšanu, lai tev tas šķistu smieklīgi.

     [+] [-]

, 2018-02-02 14:17, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Šis jau gan ir smieklīgi vai ne? Piekasīties cilvēkam par pārrakstīšanos. Laikam pietiek ar pirksta parādīšanu, lai tev tas šķistu smieklīgi.
Vins man var piekasities, es vinam ne? Nedomaju vis.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-02 14:21, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Šis jau gan ir smieklīgi vai ne? Piekasīties cilvēkam par pārrakstīšanos. Laikam pietiek ar pirksta parādīšanu, lai tev tas šķistu smieklīgi.
Tas ir tas smalkais humors bet, kad cilvēks sāk piekasīties pie gramatikas un pārrakstīšanās kļūdām, tad visbiežāk tas norāda uz to, ka vnk nekas cits vairs īsti viņam nav sākāms, ķeras pie salmiņa

  -3 [+] [-]

, 2018-02-02 14:30, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tas ir tas smalkais humors bet, kad cilvēks sāk piekasīties pie gramatikas un pārrakstīšanās kļūdām, tad visbiežāk tas norāda uz to, ka vnk nekas cits vairs īsti viņam nav sākāms, ķeras pie salmiņa
Es par temu pateicu savu viedokli. 10 reizes atkartoties? Rakstit garus palagus Funa stila? Ko tu man ieteiktu?

  -3 [+] [-]

, 2018-02-02 14:36, pirms 7 gadiem
Girgesonam piektā NHL sezona. Pirmā 70 spēles 8+14 viesa cerības, ka būs mums labs rezultatīvs spēlētājs NHL. Nākošā 61 spēlē 15+15 un tas jau ir kaut kas tik jaunam un cerības kļūst pamatotas. Protams ka īsts līdzjutējs cer ka 20+ vārti sezonā ir tikai laika jautājums. Nākošā 71 spēle 7+11 . Nekas traks visādi mēdz būt. Nevar būt nepārtraukta augšupeja. Gaidam. Nākošā 75 spēles 7+9. Mazliet bažīgi paliekam,jo vismaz desmit vārtus sezonā tomēr ceram sagaidīt.
Šosezon 46 spēles 5+4. Skeptiskākie jau cer uz to lai Girgensons noturas NHL, jo kaut kas tomēr vairs nav tā kā sākotnēji cerējām.
Girgensons ir NHL kaplis un Latvijas izlasē aptuveni 3 maiņas spēlētājs. Izskatās ka vārtu mašīna viņš nav un laikam nebūs. It kā nav slikti bet izlasē nepieciešami spēlētāji ,kuri prot gūt vārtus.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-02 14:41, pirms 7 gadiem
var arī kā fuņa - nokačā NHL punktu statistiku un jau zin kurā maiņā izlasē Girgensons spēlēs.
Tas kurš sevi sauc par letinu uzreiz var ierakstīt kladē kārtējo eksperta atziņu un nosecināt, ka pārējie no hOkeja neko nejedz

  +2 [+] [-]

, 2018-02-02 14:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Girgesonam piektā NHL sezona. Pirmā 70 spēles 8+14 viesa cerības, ka būs mums labs rezultatīvs spēlētājs NHL. Nākošā 61 spēlē 15+15 un tas jau ir kaut kas tik jaunam un cerības kļūst pamatotas. Protams ka īsts līdzjutējs cer ka 20+ vārti sezonā ir tikai laika jautājums. Nākošā 71 spēle 7+11 . Nekas traks visādi mēdz būt. Nevar būt nepārtraukta augšupeja. Gaidam. Nākošā 75 spēles 7+9. Mazliet bažīgi paliekam,jo vismaz desmit vārtus sezonā tomēr ceram sagaidīt.
Šosezon 46 spēles 5+4. Skeptiskākie jau cer uz to lai Girgensons noturas NHL, jo kaut kas tomēr vairs nav tā kā sākotnēji cerējām.
Girgensons ir NHL kaplis un Latvijas izlasē aptuveni 3 maiņas spēlētājs. Izskatās ka vārtu mašīna viņš nav un laikam nebūs. It kā nav slikti bet izlasē nepieciešami spēlētāji ,kuri prot gūt vārtus.
labi, ka tu neesi Latvijas valstsvienības galvenais treneris, dīvāna ekspertiņ.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-02 14:45, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Girgesonam piektā NHL sezona. Pirmā 70 spēles 8+14 viesa cerības, ka būs mums labs rezultatīvs spēlētājs NHL. Nākošā 61 spēlē 15+15 un tas jau ir kaut kas tik jaunam un cerības kļūst pamatotas. Protams ka īsts līdzjutējs cer ka 20+ vārti sezonā ir tikai laika jautājums. Nākošā 71 spēle 7+11 . Nekas traks visādi mēdz būt. Nevar būt nepārtraukta augšupeja. Gaidam. Nākošā 75 spēles 7+9. Mazliet bažīgi paliekam,jo vismaz desmit vārtus sezonā tomēr ceram sagaidīt.
Šosezon 46 spēles 5+4. Skeptiskākie jau cer uz to lai Girgensons noturas NHL, jo kaut kas tomēr vairs nav tā kā sākotnēji cerējām.
Girgensons ir NHL kaplis un Latvijas izlasē aptuveni 3 maiņas spēlētājs. Izskatās ka vārtu mašīna viņš nav un laikam nebūs. It kā nav slikti bet izlasē nepieciešami spēlētāji ,kuri prot gūt vārtus.
Paldies, Funi, par konstruktivu viedokli. Var tam piekrist, var nepiekrist, katra pasa darisana.
Ok, naksies atkartoties, bet nu labi. Ka jau ieprieks rakstiju, Zemgum pievienota vertiba ir vina laba spele mazakuma. Latvijas izlases konteksta to ari nevar nenemt vera. Jo golus var mest Daugavins, Indulis, Darzins, Mikelis, vel kads. Bet kadam ir jastrada ari aizsardziba un mazakuma, un Zemgus tam ir labi piemerots. Pie tam vinam ir loti laba speles izpratne, kas musdienu hokeja nav mazsvarigi.