Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Klāt Punnenovs un Siksna, prom Muštukovs un Razgals

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Klāt Punnenovs un Siksna, prom Muštukovs un Razgals
Ivars Punnenovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas izlases kandidātu loku pirms 2016. gada pasaules čempionāta hokejā papildinājuši vārtsargs Ivars Punnenovs un aizsargs Edgars Siksna.

Latvijas izlase aizvadījusi pirmās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta, viesos divas reizes pieveicot Dānijas valstsvienību - 6:3 un 4:3. Pirms izbraukuma komandas menedžeris Juris Štāls norādīja, ka iespēja tiks dota Ervīnam Muštukovam un Jānim Kalniņam, un tikai pēc tam tiks vērtēta Ivara Punnenova kandidatūra. Latvijas Hokeja federācija šodien ziņo, ka 21 gadu vecais vārtsargs papildinājis valstsvienības kandidātu loku.

Tāpat pievienojies aizsargs Edgars Siksna, kurš sezonu pavadīja Krievijas pēc spēka otrās līgas klubā Karagandas "Saryarka". Regulārajā čempionātā 23 gadus vecais aizsargs 44 mačos guva piecus vārtus un sakrāja desmit punktus, bet izslēgšanas turnīrā viņam viena rezultatīva piespēle. Savukārt vēlāk Latvijas Hokeja federācija paziņoja, ka valstsvienības rindas pametis vārtsargs Ervīns Muštukovs un uzbrucējs Frenks Razgals.

Pirmo sezonu ārzemēs Siksna aizvadīja pērn, kad pārstāvēja Balašihas "Dynamo". 31 spēlē viņš izcēlās ar sešiem punktiem un 28 soda minūtēm. 2013. gadā Siksna bija Latvijas U20 valstsvienības kapteinis, bet nākamajā sezonā debitēja Kontinentālās hokeja līgas klubā Rīgas "Dinamo", aizvadot divus mačus.

Punnenovs 2013. gadā bija Latvijas U20 izlases pirmais vārtsargs pasaules čempionātā, piecās spēlēs atvairot 88,6% pretinieku metienu. Junioru valstsvienību viņš pārstāvēja arī nākamajā sezonā, uzrādot daudz labāku statistiku - trīs mačos ielaisti tikai vieni vārti un atvairīti 98,3% metienu.

Šajā sezonā 1994. gadā dzimušais vārtsargs, kurš Latvijas izlasē debitēja ar sauso uzvaru pret Krieviju, debitēja Šveices klubā "SCL Tigers", 23 mačos atvairot 90,9% metienu. Komandai cīnoties par vietas saglabāšanu spēcīgākajā līgā, Punnenovs nonāca uz rezervistu soliņa, izšķirošajos mirkļos pie iespējas netiekot. Arī nākamo sezonu viņš pavadīs "Tigers" rindās.

Par Šveices zeltu turpina cīnīties "Lugano", kuras vārtus lieliski sargā Elvis Merzļikins - atvairīts 94,1% sāncenšu raidījumu. Viņš jau pirms nepilnām divām nedēļām apstiprināja, ka pēc sezonas beigām pievienosies Latvijas izlasei un cīnīsies par vietu sastāvā pirms pasaules čempionāta, portālam Sportacentrs.com sacīja Štāls.

Latvijas izlase ceturtdien un piektdien savā laukumā uzņems Baltkrievijas valstsvienību. Pēcāk divas pārbaudes spēles mājās pret Vāciju un divi mači izbraukumā pret Šveici. Pasaules čempionātu mūsējie sāks 6. maijā pret Zviedrijas izlasi.

     [+] [-]

, 2016-04-11 11:12, pirms 9 gadiem
Yakovlev rakstīja: Kazahi cīnīsies par 1/4 finālu ar Šveici

Bočenskis-Doiss-Boids-Dalmens ir vairāk kā viena maiņa. Zvērīga maiņa, kas sevi jau iepriekš pierādījusi.
Bočenskis-Doiss-Boids-Dalmens ir NHL pabiras, faktiski AHL līmeņa spēlētāji – nekas tur zvērīgs nav, paņems kārtīgi to maiņu neitralizēs un kazahi būs kā izpūties balons...

     [+] [-]

, 2016-04-11 11:13, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mulļķības. Ja arī mēs savaktu labākos, tad nekādi pastarīšu nebūtu.
Šeit nebija runa par labākajiem sastāviem, lai gan arī tādā gadījumā būtu par ko pastrīdēties, ja objektīvi runājam.

Dāņiem ir ļoti izteikti paveicies, ka no viņu programmas birst NHL kalibra spēlētāji krietni biežāk nekā loģikai vajadzētu to diktēt. Spēlētāju skaits šiem ir krietni mazāks nekā Latvijā, bet tiek vairumā ražoti laba līmeņa kadri.

Uzbrukums dāņiem bez diskusijām ir augstvērtīgāks. 2 pilnas NHL maiņas, viena ļoti laba līmeņa KHL/SHL maiņa.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-11 11:15, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Bočenskis-Doiss-Boids-Dalmens ir NHL pabiras, faktiski AHL līmeņa spēlētāji – nekas tur zvērīgs nav, paņems kārtīgi to maiņu neitralizēs un kazahi būs kā izpūties balons...
Ļoti labi atceramies, ko Dalmans izdarīja Rīgā kvalifikācijas spēlē. Aptaisījās pie saviem vārtiem un nokārtojām rezultātu.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-11 11:23, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Ļoti labi atceramies, ko Dalmans izdarīja Rīgā kvalifikācijas spēlē. Aptaisījās pie saviem vārtiem un nokārtojām rezultātu.
vēl jau kazahiem ir treneris Nazarovs kurš bieži aptaisās
p.s. Barys neiziešana play-off KHL austrumos neko labu neliecina par šo komandu, jo viņiem atšķirībā no Latvijas izlases viss balstās uz Barys spēlētājiem...papildājuma no citurienes praktiski nav vadošajās lomās.

     [+] [-]

, 2016-04-11 11:24, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Kur ir vadība ar 2:0, tur arī tuvu ir zāģis ar 2:3 Labāk lai iemet vairāk un uzvar pārliecinošāk, nekā bendē nervus līdz trešās trešdaļas beigu sirēnas, piespiežoties pie saviem vāriem!
seit bija vairak domats par labu aizsardzibu, nevis mes metam un vartsargs pats visu atsit... nu nav mus vairs Irbes nu nav....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 11:32, pirms 9 gadiem
Yakovlev rakstīja: Kazahi cīnīsies par 1/4 finālu ar Šveici

Bočenskis-Doiss-Boids-Dalmens ir vairāk kā viena maiņa. Zvērīga maiņa, kas sevi jau iepriekš pierādījusi.
Dālmens ļoti bīstams čalis, joprojām atmiņā ir tas kā Sprukts nozaga ripu jaunajam kazaham kā bērnam cepumu un tālāk Karsums un Dārziņš nokārtoja 3:2 un Latvijas uzvaru!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-11 11:34, pirms 9 gadiem
vozā rakstīja: Punnenovs ir točna labāks nekā Kalniņš! NLA līga ir labāka noteikti!
Labākos neatlasa pēc līgas piederības, bet gan pēc parādītā snieguma pārbaudes spēlēs un treniņos!

Visiem tak ir skaidrs ka piemēram Merzļikins ir ļoti augstas klases v/sargs, bet izlasē Elvim spēle nu galīgi neiet!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 11:36, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Netroļļo, mums ir Masaļskis. Es pat teiktu Masaļskis jau ir vairāk paveicis kā pats Irbe.
Mums nav spēlējošo hokejistu uz laukuma, tur problēma, neviss vārtusargus vainot.
Vārtusargi mums ir ok.
Izskatās ka neesi redzējis pēdējos nozīmīgākos turnīrus, ja tā spried!
Nevajag un nevar salīdzināt Irbi un Masaļski, kas atcerās 90tos gadus tie arī labi atceras kā izlases vārtus sargāja Irbe, tu to acīmredzot neatceries!

Masaļskis ir šo (jauno) laiku varonis un nopelni nav mazāki izlasē, bet salīdzināt viņu nevajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:09, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Bet vadošie un spēcīgākie nemaz nav izsaukti!
Piekrītu, nav sasaukti visvarenās LHV pārstāvji.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:11, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Netroļļo, mums ir Masaļskis. Es pat teiktu Masaļskis jau ir vairāk paveicis kā pats Irbe.
Mums nav spēlējošo hokejistu uz laukuma, tur problēma, neviss vārtusargus vainot.
Vārtusargi mums ir ok.
Izskatās ka neesi redzējis pēdējos nozīmīgākos turnīrus, ja tā spried!
ja pat Masala vilks , ka pagajusaja cempi ar tadu aizsardzibu, kuru parsvara piekopj Berja vairak par 2 uzvaram mums neredzet.. man visvairak patika Lindstrema 2004. gada taktika, kad visa komanda piepalidzeja Irbem un ielaisto vartu bija loti maz... protams izmocitas un neskaistas uzvaras, bet 1/4 bija kabata... nepatik man caurumi aizsardiba nu nepatik... pat ja komanda met pa 4-5 vartiem katra spele... kada no ta jega ja musu vartos virpulo 6-7 ripas?? bet varbut Berja ari ir jau citads???

  -1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:15, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Piekrītu, nav sasaukti visvarenās LHV pārstāvji.
Virslīga kož, pirmajai līgai vēl spēles.

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:20, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Kāds no tevis nosauktajiem ir vismaz Girgensona līmeņa čekingers? Jeb pieraksts NaHueLā, vienalgā kādā līmenī un amplua, jau pats par sevi ir biedējošs priekš mums faktors?
šeit vari apskatīties visu dāņu NHL-iešu status, ja interesē:
Elite Prospects
Fakts ir tāds, ka viens no viņiem Eliteprospects.com - Frederik Andersen ir spēcīgā Anaheimas kluba pamatvārtsargs, bet visiem pieciem uzbrucējiem šosezon punktu ir vairāk nekā Zemgum.
Rezultatīvākajiem dāņiem NHL ir 51 un 52 rezult. punkti.

Runājot par mūsējiem uzbrucējiem KHL klubos šajā sezonā, tikai Daugaviņš- varbūt - ir tikpat labs, kā Eliteprospects.com - Frans Nielsen un Eliteprospects.com - Mikkel Bųdker
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-11 12:22, pirms 9 gadiem
Ko var runāt par Dāņiem, sen jau ir skaidrs, ka viņi ir garām mums, ja salīdzinam optimālos sastāvus. Mums ir viens stabils 3 maiņas spēlētājs NHL, divi labi KHL aizsargi un divi uzbrucēji, un vēl ir 2 AHL veči. Par Dinamo spēlētājiem pat nav vērts runāt, kurš no viņiem ir spējīgs tik kādā citā KHL klubā? daži no viņiem jau pierādīja, ka citos KHL klubos viņi ir nekādi. Diemžēl situācija ir samērā bēdīga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-11 12:26, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Labākos neatlasa pēc līgas piederības, bet gan pēc parādītā snieguma pārbaudes spēlēs un treniņos!

Visiem tak ir skaidrs ka piemēram Merzļikins ir ļoti augstas klases v/sargs, bet izlasē Elvim spēle nu galīgi neiet!
Kaut kas te neštim kopā, jo kā var būt augstas klases vārtsargs, ja viņam tikai klubā puslīdz normāli sokas spēles, bet izlasē čuš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:32, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kas te neštim kopā, jo kā var būt augstas klases vārtsargs, ja viņam tikai klubā puslīdz normāli sokas spēles, bet izlasē čuš?
Puslīdz normāli sokas? Tam čalim parīt būs rikai 22 gadi, viņš ir vienos no Eiropas TOP līgas TOP v/sargiem! Puslīdz normāli sokas?

Tā nu viņam ir, klubā spēlē ļoti labi, bet izlasē spēlē kkā neiet!

OZO jau ar savos ziedu laikos bija viens no labākajiem NHL uzbrūkošajiem aizsargiem, bet nu izlasē ir kāda spilgta spēle viņa izpildījumā bijusi?

Es atceros S-sitijas OS lielisko OZO mačā pret Slovākiju, vairāk nekas tāds spilgts atmiņā nenāk, jā protams kvalifikācija uz Sočiem un Soču OS, bet tur OZO bija tāds garīgais līderis!

Ir protams atmiņā arī 1996 gada septembra Nagano kvalifikācijas mačs ar BLR, slavenā tikko Stenlija Kausu ieguvušā OZO ierašanās vecajā sporta pilī un kautiņš mačā, bet tur nebija nekāda saistība ar parādīto sniegumu laukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:35, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Dālmens ļoti bīstams čalis, joprojām atmiņā ir tas kā Sprukts nozaga ripu jaunajam kazaham kā bērnam cepumu un tālāk Karsums un Dārziņš nokārtoja 3:2 un Latvijas uzvaru!
Kaapeec Mushtukovs nav atskaitiits? Tu tachu pilnaa paarliecibaa teici, ka peec speeleem pret daanjiem shii vairs nebuus kandidaatu lokaa

  -1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:35, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Ja kepon veel nezinaaji, tad gada laikaa tik jauns v-sargs var loti progreseet!!! Piemeers Gudis. Tas ka pirms gada negaaja, BET tagad vinsh ir top v-sargs vienaa no Eiropas labakajaam ligaam ir raditajs, kamer taadi kalnini un mustukovi var pienest uudeni!!!

Vinsh tagad ir kaadu speli aizvadijis izlasee??? Tad jau varbuut vispar vietas dalam izlasee peec taa kaa visi agraak speleja? Sobriid vinsh ir formaa, kamer piemeram cipa ar spruktu nav un vinu vietu ienem citi. A mosh tad arii spruktam vajadzeja vietu rezerveet jo ko gan izlasee ir paradijis taadi jaunie
Merzļikinam pat regulārās sezonas ir bijušas labākas par šīs sezonas cipariem, (play off cits stāsts) bet viņš ierodas izlases nometnē pavasarī pirms PČ un tāpat ir pašvaki gājis!

Tas pats Kalniņš izlasē ir aizvadījis daudz labākas spēles kā Elvis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:38, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaapeec Mushtukovs nav atskaitiits? Tu tachu pilnaa paarliecibaa teici, ka peec speeleem pret daanjiem shii vairs nebuus kandidaatu lokaa
Punnenova uzaicināšana ir dēļ labās v/sargu spēles Dānijā?

Kalniņš Dānijā bija līmenī, tad kāpēc uzaicināja Punennovu?

Kurš nebija līmenī? Skaidrs ka viena v/sarga atsijāšana ir tikai laika jautājums!

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:38, pirms 9 gadiem
owen rakstīja: Ko var runāt par Dāņiem, sen jau ir skaidrs, ka viņi ir garām mums, ja salīdzinam optimālos sastāvus. Mums ir viens stabils 3 maiņas spēlētājs NHL, divi labi KHL aizsargi un divi uzbrucēji, un vēl ir 2 AHL veči. Par Dinamo spēlētājiem pat nav vērts runāt, kurš no viņiem ir spējīgs tik kādā citā KHL klubā? daži no viņiem jau pierādīja, ka citos KHL klubos viņi ir nekādi. Diemžēl situācija ir samērā bēdīga...
Ko var muldēt par to sen jau garām – nav nekur viņi garām – mūsu līmeņa izlase.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:38, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Pret ko mees esam uz papira favoriti?? Mosh pret ungaariem jaa

GER ar DEL blici, daani ar NHL sastaavu, NOR, FRA sen jau priekshaa!!! Tas ka mums uz papiira 80% ir KHL sastaavs ir tikai pretiniekiem acu aizmaleshanai, jo mees tak zinam ka puse izlases spelee siltumniicas kolhoza klubaa, kuram likvidejoties visi aizmuks uz VHL, kazahu liigu un sitisies par 4. mainu FRA,DEL,UK joberliigas!!!
Tu drausmīgu sūdu dzen šobrīd.

100% muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:39, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Vai Dāņi var lepoties ar tādu KHL baru, kāds ir mūsejiem, ne tikai DR?
Daanjiem shosezon speeleeja 4 hokejisti KHL klubos, mums - 6 (5 arii nosledza sezonu KHL). Kur tu te redzi milzigu paarsvaru Latvijai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:39, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Pret ko mees esam uz papira favoriti?? Mosh pret ungaariem jaa

GER ar DEL blici, daani ar NHL sastaavu, NOR, FRA sen jau priekshaa!!! Tas ka mums uz papiira 80% ir KHL sastaavs ir tikai pretiniekiem acu aizmaleshanai, jo mees tak zinam ka puse izlases spelee siltumniicas kolhoza klubaa, kuram likvidejoties visi aizmuks uz VHL, kazahu liigu un sitisies par 4. mainu FRA,DEL,UK joberliigas!!!
Pajoliņ, lien atpakaļ savā kartona kastē un beidz rakstit muļķības – visi jau sen zin, ka tu neko nejēdz.

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:40, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Punnenova uzaicināšana ir dēļ labās v/sargu spēles Dānijā?

Kalniņš Dānijā bija līmenī, tad kāpēc uzaicināja Punennovu?

Kurš nebija līmenī? Skaidrs ka viena v/sarga atsijāšana ir tikai laika jautājums!
Tu laikam nekad nepateiksi, ka esi kluudiijies

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:40, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Sobriid vinsh ir formaa un spele eiropas top5 liigaa!!! Parejais ir lirika. Tad kad jaanem uzbruceeji, tad visi bauro ka jaanem uzbruceeji kas paslaik ir formaa, kad runa iet par uzbruceejiem, tad visi baazh aciis kaut kaadas bijusas speeeles kuraam nav nekada noziime, nemot veraa vina vecumu un progresu gada laikaa. Logika gan keponiem
Pameklē intervijas ar Elvi, viņš pats ļoti labi ir izteicies tieši par šo tēmu!