Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Klāt Punnenovs un Siksna, prom Muštukovs un Razgals

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Klāt Punnenovs un Siksna, prom Muštukovs un Razgals
Ivars Punnenovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas izlases kandidātu loku pirms 2016. gada pasaules čempionāta hokejā papildinājuši vārtsargs Ivars Punnenovs un aizsargs Edgars Siksna.

Latvijas izlase aizvadījusi pirmās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta, viesos divas reizes pieveicot Dānijas valstsvienību - 6:3 un 4:3. Pirms izbraukuma komandas menedžeris Juris Štāls norādīja, ka iespēja tiks dota Ervīnam Muštukovam un Jānim Kalniņam, un tikai pēc tam tiks vērtēta Ivara Punnenova kandidatūra. Latvijas Hokeja federācija šodien ziņo, ka 21 gadu vecais vārtsargs papildinājis valstsvienības kandidātu loku.

Tāpat pievienojies aizsargs Edgars Siksna, kurš sezonu pavadīja Krievijas pēc spēka otrās līgas klubā Karagandas "Saryarka". Regulārajā čempionātā 23 gadus vecais aizsargs 44 mačos guva piecus vārtus un sakrāja desmit punktus, bet izslēgšanas turnīrā viņam viena rezultatīva piespēle. Savukārt vēlāk Latvijas Hokeja federācija paziņoja, ka valstsvienības rindas pametis vārtsargs Ervīns Muštukovs un uzbrucējs Frenks Razgals.

Pirmo sezonu ārzemēs Siksna aizvadīja pērn, kad pārstāvēja Balašihas "Dynamo". 31 spēlē viņš izcēlās ar sešiem punktiem un 28 soda minūtēm. 2013. gadā Siksna bija Latvijas U20 valstsvienības kapteinis, bet nākamajā sezonā debitēja Kontinentālās hokeja līgas klubā Rīgas "Dinamo", aizvadot divus mačus.

Punnenovs 2013. gadā bija Latvijas U20 izlases pirmais vārtsargs pasaules čempionātā, piecās spēlēs atvairot 88,6% pretinieku metienu. Junioru valstsvienību viņš pārstāvēja arī nākamajā sezonā, uzrādot daudz labāku statistiku - trīs mačos ielaisti tikai vieni vārti un atvairīti 98,3% metienu.

Šajā sezonā 1994. gadā dzimušais vārtsargs, kurš Latvijas izlasē debitēja ar sauso uzvaru pret Krieviju, debitēja Šveices klubā "SCL Tigers", 23 mačos atvairot 90,9% metienu. Komandai cīnoties par vietas saglabāšanu spēcīgākajā līgā, Punnenovs nonāca uz rezervistu soliņa, izšķirošajos mirkļos pie iespējas netiekot. Arī nākamo sezonu viņš pavadīs "Tigers" rindās.

Par Šveices zeltu turpina cīnīties "Lugano", kuras vārtus lieliski sargā Elvis Merzļikins - atvairīts 94,1% sāncenšu raidījumu. Viņš jau pirms nepilnām divām nedēļām apstiprināja, ka pēc sezonas beigām pievienosies Latvijas izlasei un cīnīsies par vietu sastāvā pirms pasaules čempionāta, portālam Sportacentrs.com sacīja Štāls.

Latvijas izlase ceturtdien un piektdien savā laukumā uzņems Baltkrievijas valstsvienību. Pēcāk divas pārbaudes spēles mājās pret Vāciju un divi mači izbraukumā pret Šveici. Pasaules čempionātu mūsējie sāks 6. maijā pret Zviedrijas izlasi.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-11 12:40, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kas te neštim kopā, jo kā var būt augstas klases vārtsargs, ja viņam tikai klubā puslīdz normāli sokas spēles, bet izlasē čuš?
Nav viņš tik daudz nospēlējis izlasē, lai runatu par "čušš".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:41, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Daanjiem shosezon speeleeja 4 hokejisti KHL klubos, mums - 6 (5 arii nosledza sezonu KHL). Kur tu te redzi milzigu paarsvaru Latvijai?
Tāds Jekimovs, kurš izlasē pat netiek, Dānijas līgā ir rezultatīvākais klubā un 15 rezultatīvākais līgā.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:42, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Kadaa zinaa??? Paskaties kaa mees te slapinam biksheles par NHL aizsargu-chekeri kuram 20 achi un keeninu kursh balansee starp AHL un NHL!!! Tad ko dariit daaniem par saviem speletajiem ar 50 punktiem???
Katrs teikums tev bija galīgi aplams. Nezinu, ko tur daudz analizēt. Vienkārši iesaku vispirms kaut ko painteresēties un papētīt, eksperta kung, pirms par kaut ko spried.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-11 12:42, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Puslīdz normāli sokas? Tam čalim parīt būs rikai 22 gadi, viņš ir vienos no Eiropas TOP līgas TOP v/sargiem! Puslīdz normāli sokas?

Tā nu viņam ir, klubā spēlē ļoti labi, bet izlasē spēlē kkā neiet!

OZO jau ar savos ziedu laikos bija viens no labākajiem NHL uzbrūkošajiem aizsargiem, bet nu izlasē ir kāda spilgta spēle viņa izpildījumā bijusi?

Es atceros S-sitijas OS lielisko OZO mačā pret Slovākiju, vairāk nekas tāds spilgts atmiņā nenāk, jā protams kvalifikācija uz Sočiem un Soču OS, bet tur OZO bija tāds garīgais līderis!

Ir protams atmiņā arī 1996 gada septembra Nagano kvalifikācijas mačs ar BLR, slavenā tikko Stenlija Kausu ieguvušā OZO ierašanās vecajā sporta pilī un kautiņš mačā, bet tur nebija nekāda saistība ar parādīto sniegumu laukumā!
Acīmredzot klubā viņam daudz palīdz aizsardzības spēlētāji, un tāpēc arī sokas normāli, bet izlasē ar to aizsardzības līniju mums ir tā kā ir. Ne velti izlasei vislabākie panākumi ir tad, kad vārtsargs mūsējiem ''stāv uz galvas''. Tā tas bija pie Irbes, un tā tas ir arī pie Masaļska (arī pie Gudļevska), jo kad viņiem spēle gāja, tad izlase bija zirgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-11 12:42, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Karteejaa tufta bez pamatojuma
Dod pretargumentus aakst ar izbolitajaam achtelem
Sāksim ar to, ka pagaidām NHL nav aizsargs ar Latvijas pilsonību – pat to tu nezini, pajoliņ.

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:43, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Nav viņš tik daudz nospēlējis izlasē, lai runatu par "čušš".
Jā, protams, ka nekas daudz jau nebija, un tās pašas pārbaudes spēles, bet arī tajās nekas labs nebija.

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:43, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Tāds Jekimovs, kurš izlasē pat netiek, Dānijas līgā ir rezultatīvākais klubā un 15 rezultatīvākais līgā.
Treneris viņu nav paņēmis, tātad neredz vietu savās sistēmās, ko tur vairs diskutēt?

  +3 [+] [-]

, 2016-04-11 12:44, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīmredzot klubā viņam daudz palīdz aizsardzības spēlētāji, un tāpēc arī sokas normāli, bet izlasē ar to aizsardzības līniju mums ir tā kā ir. Ne velti izlasei vislabākie panākumi ir tad, kad vārtsargs mūsējiem ''stāv uz galvas''. Tā tas bija pie Irbes, un tā tas ir arī pie Masaļska (arī pie Gudļevska), jo kad viņiem spēle gāja, tad izlase bija zirgā.
Cik NLA spēles ar Merzļikina dalību esi redzējis, lai varētu te spriedelēt par viņa meistarību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:44, pirms 9 gadiem
Vai es kluudos, bet vai gadiiijumaa Siksna veel nav aizvadiijis nevienu speeli izlasee?

  +2 [+] [-]

, 2016-04-11 12:44, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīmredzot klubā viņam daudz palīdz aizsardzības spēlētāji, un tāpēc arī sokas normāli, bet izlasē ar to aizsardzības līniju mums ir tā kā ir.
Iespējams, debilākais komentārs šajā rakstā un turklāt te sandis jau ir paviesojies. Liels sasniegums, namej.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-11 12:45, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīmredzot klubā viņam daudz palīdz aizsardzības spēlētāji, un tāpēc arī sokas normāli, bet izlasē ar to aizsardzības līniju mums ir tā kā ir. Ne velti izlasei vislabākie panākumi ir tad, kad vārtsargs mūsējiem ''stāv uz galvas''. Tā tas bija pie Irbes, un tā tas ir arī pie Masaļska (arī pie Gudļevska), jo kad viņiem spēle gāja, tad izlase bija zirgā.
Paskaties labāk kādu play off spēli ar Lugano un tad pastāsti kas viņam palīdz un kā palīdz! Apd.irsties var no tādas palīdzēšanas!

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:45, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai es kluudos, bet vai gadiiijumaa Siksna veel nav aizvadiijis nevienu speeli izlasee?
Protams ka tu kļūdies!

  +3 [+] [-]

, 2016-04-11 12:45, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Zirgs ja veel nezinaaji ir parkvalificejies par NHL chekeri-aizsargu
Kas ir zirgs? Tava māte?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:47, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, protams, ka nekas daudz jau nebija, un tās pašas pārbaudes spēles, bet arī tajās nekas labs nebija.
Toreiz vēl Punnenovs ar nebija klāt un parādīja sakarīgāku sniegumu? Bet arī neko BAIGI nespīdēja. Lai jau čaļi spēlē, atceros, ka bija laiks, kad te cilvēki baidījās, ka pēc Masaļska nebūs kam vārtos stāvēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-11 12:48, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Tu tups vai tupaaks???
Tu jau te murgo par kaut kādiem aizsardzības zirgiem NHL.

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:49, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: ja pat Masala vilks , ka pagajusaja cempi ar tadu aizsardzibu, kuru parsvara piekopj Berja vairak par 2 uzvaram mums neredzet.. man visvairak patika Lindstrema 2004. gada taktika, kad visa komanda piepalidzeja Irbem un ielaisto vartu bija loti maz... protams izmocitas un neskaistas uzvaras, bet 1/4 bija kabata... nepatik man caurumi aizsardiba nu nepatik... pat ja komanda met pa 4-5 vartiem katra spele... kada no ta jega ja musu vartos virpulo 6-7 ripas?? bet varbut Berja ari ir jau citads???
Nu nav Beresņevs no tiem, kurš liek kā trakiem skriet un mest, ar domu ka vārtsargs izvilks. Viņs daudz ko trenējis, to visu vari parbaudīt. 2005 gada čempis man iespiedies atmiņā, ka viens no labajiem un tur daudz vārtu tika salaists vien 2 spēlēs - no Kanādas 4:6, visai jautrā spēlē un pēdējā spēle pret zviedriem, pēc ļoti grūtas spēles pret Somiju 0:0, komanda laikam noplīsa gan mentāli gan fiziski, jo nebija ar variantu tikt tālāk

  +2 [+] [-]

, 2016-04-11 12:49, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Es tev jautaaju, ko tad ne taa pateicu?
Konkreetas atbildes NE-eksperta kungs es nesanemu. Museejie visi fano par NHL chekeru un Keeninu kuram visi (pat varenais hokeja guru abragels) jau rezerveejis vietu pirmajas divaas mainaas. Tad ko teikt daaniem par saviem NHL kadriem, uz ko viniem cereet?
Konkrēta atbilde - katra tevis izteiktā frāze ir aplama.

Dāņiem būs 4-5 NHL uzbrucēji visdrīzāk. Nu un? Mums būs kādi 3 uzbrucēji ar NHL pieredzi. Komandā ir 20+ spēlētāji. Dāņiem rezerves ir 3x mazākas nekā Latvijai. Visā hokeja programmā kopā ir 8 aizsargi, kas spēlē ārpus Dānijas profesionālā līmenī, tai skaitā joberlīgās.

Ko dod tas, ka tev pa priekšu skraida NHL spēlētāji, bet aizmugurē 2. divīzijas bomži, bet vārtos viduvējība? Pārbaudes spēlēs viņiem uzbrukumā bija vietējā čempionāta kadri, kuri var Jekimovam tikai ūdeni pienest, bet viņš pat tagad uz Latvijas 2. izlasi nebija izsaukts.

Viņi nekādā veidā nav pārāki.

Par Franciju un Kazahstānas 4. maiņām vispār bez komentāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:50, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Protams ka tu kļūdies!
Tev taisniiba - vinjam 2 speeles izlasee

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:50, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Paskaties labāk kādu play off spēli ar Lugano un tad pastāsti kas viņam palīdz un kā palīdz! Apd.irsties var no tādas palīdzēšanas!
Nu, tad es nezinu kāpēc viņš tajās izlases spēlēs, kurās ņēma dalību bija galīgi nekāds. Cik minos, tad arī U-izlasēs Merzļikins ne to labāko sniegumu rādija. Atšķirībā no tā paša Kalniņa.

Jebkurā gadījumā, lai jauniem puišiem veicas, un uz PČ aizbrauc tas, kurš tieši šobrīd ir vislabākajā kondīcijā, un nevis tas kurš kādā tur līgā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-11 12:54, pirms 9 gadiem
karliss rakstīja: Toreiz vēl Punnenovs ar nebija klāt un parādīja sakarīgāku sniegumu? Bet arī neko BAIGI nespīdēja. Lai jau čaļi spēlē, atceros, ka bija laiks, kad te cilvēki baidījās, ka pēc Masaļska nebūs kam vārtos stāvēt.
Nē,nē, protams, puišus jāsāk iespēlēt izlasē, jo Masaļskis, visticamāk, drīz beigs karjeru izlasē, Gudļevskis ne vienmēr varēs pievienoties izlasei kamēr spēlēs ZA, un tāpēc viņus kādam aizstāt vajadzēs.

Vienīgi kā jau rakstīju, lai spēlē labākais, un nevis tas kurš spēlē (marinē soliņu) augstākā līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:56, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Konkrēta atbilde - katra tevis izteiktā frāze ir aplama.

Dāņiem būs 4-5 NHL uzbrucēji visdrīzāk. Nu un? Mums būs kādi 3 uzbrucēji ar NHL pieredzi. Komandā ir 20+ spēlētāji. Dāņiem rezerves ir 3x mazākas nekā Latvijai. Visā hokeja programmā kopā ir 8 aizsargi, kas spēlē ārpus Dānijas profesionālā līmenī, tai skaitā joberlīgās.

Ko dod tas, ka tev pa priekšu skraida NHL spēlētāji, bet aizmugurē 2. divīzijas bomži, bet vārtos viduvējība? Pārbaudes spēlēs viņiem uzbrukumā bija vietējā čempionāta kadri, kuri var Jekimovam tikai ūdeni pienest, bet viņš pat tagad uz Latvijas 2. izlasi nebija izsaukts.

Viņi nekādā veidā nav pārāki.

Par Franciju un Kazahstānas 4. maiņām vispār bez komentāriem.
Jā uz papīra tev vis smuki salikts, paskatīsimies kā ies dzīvē!

Francijai zaudējām 2015 gadā un mocījāmies pret viņiem 2013 gadā kad bijām daaaaudz labākā sastāvā kā Francija un zaudējām pagarinājumā, pret Kazahstānu laimīgs J Štāla gols atnesa mums laimīgu uzvaru 2014 gadā un pamocījāmies ar viņiem 2013 gadā OS kvalifkācijā kad Kazahi ar savu sastāvu uz papīra vareja mums tikai ūdeni pienest un neko vairāk!

Tās visas tevis pieminētās lietas dzīvē neeksistē! Ja eksistētu tad mums viņi visi būtu jāsit lupatās, bet tā nenotiek!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-11 12:56, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Ja nezinaaji, tad hokejaa jau sen rezultaatu veido pirmaas 2 mainas jeb tie pashi 5-6 speletaaji!!! Pietiek pat nereti ar 2 speletajiem kuri uztaisa speeles... tatad ja viniem ir NHL laba liimena speletaaji, tad ar vinu sniegumu var atseviskas svarigas speles arii pietikt.

Un kas tad mums buus 4. mainaa,a??? Berjozkins,Saulietis kas sezonaa golus met kolhozaa 1x sezonaa??
Ieteiktu "ekspertam" saakumaa iepaziities ar kandidatu loku, kuraa nav atrodams Armands Berzins...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-11 12:56, pirms 9 gadiem
Huulijs-Tepat rakstīja: Ja nezinaaji, tad hokejaa jau sen rezultaatu veido pirmaas 2 mainas jeb tie pashi 5-6 speletaaji!!! Pietiek pat nereti ar 2 speletajiem kuri uztaisa speeles... tatad ja viniem ir NHL laba liimena speletaaji, tad ar vinu sniegumu var atseviskas svarigas speles arii pietikt.

Un kas tad mums buus 4. mainaa,a??? Berjozkins,Saulietis kas sezonaa golus met kolhozaa 1x sezonaa??
Bērziņš nav izsaukts uz izlasi, Saulietim ir 7 goli KHL.

Dāņiem tikmēr no Āzijas līgas un Eiropas 2. divīzijām čaļi spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja