Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Hārtlija vadībā izlase sāk gatavoties pasaules čempionātam

Krišs Upenieks

Hārtlija vadībā izlase sāk gatavoties pasaules čempionātam
Foto: LHF

Divus mēnešus pirms pasaules čempionāta pirmās spēles, 6. martā Latvijas hokeja izlases kandidāti Boba Hārtlija vadībā pulcējās uz pirmo oficiālo treniņu. Uz pirmo treniņnometnes posmu ir uzaicināti 26 spēlētāji: divi vārtsargi, astoņi aizsargi un 16 uzbrucēji.

Tuvāk pirmajām pārbaudes spēlēm, Latvijas hokeja izlases treniņnometni papildinās vairāki hokejisti, kuriem sezona savos klubos jau būs beigusies.

Diemžēl traumas dēļ čempionātam negatavosies Miķelis Rēdlihs. Traumēts ir arī Kaspars Daugaviņš un Krišjānis Rēdlihs, kurš individuāli strādā svaru zālē.

Gatavojoties pasaules čempionāta, Latvijas hokeja izlase aizvadīs desmit pārbaudes spēles: Pirmie pārbaudes mači ir paredzēti 1. un 2. aprīlī „Arēnā Rīga” ar Krievijas izlasi. Turpinājumā „Euro Hokey Challenge” turnīra ietvaros 7. un 8. aprīlī Daugavpilī Latvijas izlasei paredzētas divas spēles ar Baltkrieviju. 14. un 15. aprīlī izbraukumā pret Zviedriju, 21. un 22. aprīlī „Arēnā Rīga” ar Franciju. Pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta tiks aizvadītas 30. aprīlī un 1. maijā izbraukumā pret Vāciju.

Latvijas hokeja izlases kandidātu saraksts (06.03.2017. Volvo SC)

Vārtsargi: Jānis Kalniņš (Rīgas „Dinamo”), Gustavs Dāvis Grigals (HK „Rīga”);
Aizsargi: Oskars Cibuļskis, Aleksandrs Jerofejevs, Guntis Galviņš, Georgijs Pujacs, Ralfs Freibergs, Jēkabs Rēdlihs, Kristaps Zīle, Uvis Balinskis (visi Rīgas „Dinamo”);
Uzbrucēji: Gints Meija, Māris Bičevskis, Miks Indrašis, Kaspars Saulietis, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Roberts Lipsbergs, Edgars Kulda, Nikolajs Jeļisejevs, Georgs Golovkovs (visi Rīgas „Dinamo”), Gatis Sprukts, Kirils Galoha, Frenks Razgals (visi HK „Rīga”), Toms Andersons (Thurgau, NLB, Šveice), Koba Jass, Sandis Zolmanis (abi HK „Kurbads”).

Izmantotie resursi:
LHF | Latvijas izlases kandidāti sāk gatavoties...

  -3 [+] [-]

, 2017-03-06 12:49, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Tev varētu nosaukt daudz konkrētu piemēru, bet paliek atklāts jautājums, kas no tā mainīsies. Kaut vai par to, ka normālas brīvas ekonomikas apstākļos cilvēkiem itin visā viss ir jāizcīna smagos konkurences apstākļos, un nevis jācer ka kāds kaut ko ar sudraba karotīti ieliks mutē. Šai kontekstā vēlreiz iesaku noskatīties O. Sorokina runu pēdējā LHF kongresā, kurā viņš skaidri pasaka kādu ļaunumu KrHuLv ir nodarījusi LV hokejam.
https://www.youtube.com/watch?v=pFA...

Jāpaiet vel vismaz 2 paaudzēm, lai cilvēki no šī CCCP laiku domāšanas veida tiktu vaļā.
Kāpēc melo? Tajā runā Sorokins neko nepasaka par kaut kādu KHL ļaunumu.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 12:51, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņiem mūs arī nav jāņem savā līgā, bet mums ciešā sadarbībā ar skandināviem (varbūt šveiciešiem) jāveido spēcīgs pašmāju čempionāts. Ņemot par pamatu viņu sistēmu.
Jā, tas prasītu zināmus līdzekļus, bet kurš teica ka būs viegli un pa lēto?
Neesi jau utopists, simtsgadus mēs kaut kādai Šveicei vai Skandināvijai esam vajadzīgi

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 13:00, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Plural - no vacu valodas daudzskaitlis. Kas ta nu, hitlera fans ar esi?
Plurālisms - Iespēja dažādiem sabiedrības slāņiem un grupām paust un īstenot savus uzskatus, aizstāvēt savas intereses politikā, valsts pārvaldībā, kultūrā un citās jomās.

Pat nezini ,ka šo terminu bieži izmanto politikā, filozofijā, vēsturē.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 13:00, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Sadarbība ir runās. Realitātē ir vajadzīga nauda, ko ne skandināvi, ne šveicieši mums nedāvinās atšķirībā no krieviem. Bet pašiem nav naudas patiešām spēcīgam vietējam čempionātam
Tu tiko pats pateici to kopējo domu, kas valda mūsu hokeja sabiedrībā (un ne tikai) - ne skandināvi, ne šveicieši mums nedāvinās atšķirībā no krieviem.
Nevienam mums nekas nav jādāvina. Mums pašiem vien viss būs jāattīsta un jāizveido. Tā kā to dara skandināvi, šveicieši utt.
Joprojām esmu pārliecināts ka LV hokeja pro līmeņa nākotne ir individuālajā sponsorēšanā, kad kāds sponsors nevar/negrib sponsorēt visu komandu, bet viņš var/grib sponsorēt 1-3 sportistus šai komandā.

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:02, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Tev varētu nosaukt daudz konkrētu piemēru, bet paliek atklāts jautājums, kas no tā mainīsies. Kaut vai par to, ka normālas brīvas ekonomikas apstākļos cilvēkiem itin visā viss ir jāizcīna smagos konkurences apstākļos, un nevis jācer ka kāds kaut ko ar sudraba karotīti ieliks mutē. Šai kontekstā vēlreiz iesaku noskatīties O. Sorokina runu pēdējā LHF kongresā, kurā viņš skaidri pasaka kādu ļaunumu KrHuLv ir nodarījusi LV hokejam.
https://www.youtube.com/watch?v=pFA...

Jāpaiet vel vismaz 2 paaudzēm, lai cilvēki no šī CCCP laiku domāšanas veida tiktu vaļā.
Pilnīgi piekrītu. Es arī uzskatu ka padomju mantojums ļoti mums velkas līdzi un jāpaiet vēl vismaz 20-30 gadiem lai tas mazinātos. Sorokina runu esmu dzirdējis, lai arī pārāk emocionāla bet kopumā man labi patika.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-06 13:02, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nauda nāk no turienes, no kurienes ir iespējas. Domā Čehijas klubi atteiktos no gāzes naudas?
Čehiem taču bija klubs KHL un vairs tāda kluba nav. Lūk, arī atbilde uz tavu jautājumu par čehiem un gāzes naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:05, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Es arī uzskatu ka padomju mantojums ļoti mums velkas līdzi un jāpaiet vēl vismaz 20-30 gadiem lai tas mazinātos. Sorokina runu esmu dzirdējis, lai arī pārāk emocionāla bet kopumā man labi patika.
Ja Tu visu to tik ļoti saproti, tad jautājums-kāpēc Tu tik ļoti atbalsti šī CCCP mantojuma vilkšanos mums līdz?
KrHuLv ir tīrākais CCCP laiku mantojums, kura reālo ietekmi uz mūsu hokeja attīstību (regresu) spēs novērtēt tikai mūsu pēcteči, jo sporta arī nekas nenotiek dažās desmitgadēs, bet daudz ilgākā laika periodā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:09, pirms 8 gadiem

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:10, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: http://www.lsm.lv/lv/raksts/hokejs/sports/knab-nekonstate-balsu-pirksanu-par-labu-lipmanam-hokeja-federacijas-prezidenta-velesanas.a226805/
Gan jau, Kirovs arī KNAB paķēra paspārnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:17, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu visu to tik ļoti saproti, tad jautājums-kāpēc Tu tik ļoti atbalsti šī CCCP mantojuma vilkšanos mums līdz?
KrHuLv ir tīrākais CCCP laiku mantojums, kura reālo ietekmi uz mūsu hokeja attīstību (regresu) spēs novērtēt tikai mūsu pēcteči, jo sporta arī nekas nenotiek dažās desmitgadēs, bet daudz ilgākā laika periodā.
Kārtējā Ivariņa demagoģija:
1. Sportā dažas desmitgadēs NOTIEK ĻOTI DAUDZ, tas ir ļoti liels laika periods.
2. Pēc kādām metodēm tu izmērīji un aprēķināji, ka Latvijas hokejam ir kaut kāds regress un ka tā iemesls ir RD spēlēšana KHL?

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:21, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Kārtējā Ivariņa demagoģija:
1. Sportā dažas desmitgadēs NOTIEK ĻOTI DAUDZ, tas ir ļoti liels laika periods.
2. Pēc kādām metodēm tu izmērīji un aprēķināji, ka Latvijas hokejam ir kaut kāds regress un ka tā iemesls ir RD spēlēšana KHL?
Desmitgade var būt gan ļoti garš, gan ļoti īss laika posms - atkarībā par ko ir runa. Mozambikā uztaisīt Elites hokeja valstvienību diezin vai izdosies, bet reorganizēt var daudz ko.
Par regresu gan - paskaties izlases vietas PČ,pēc kolhoza izveides. Un nevajag tikai sākt visus tos - hokejs attīstās visur utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:33, pirms 8 gadiem
mes jau visi zinam kapec Arturs pievienojas,jo ligums beidzas ar Jokerit,cerams ka izsaus slotas katu ka 2014 gada,cik saprot Bartulim ari tada pasa situacija,vins vispar man liekas kops 2012 gada nav spelejis?!!

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:35, pirms 8 gadiem
Schneider' rakstīja: mes jau visi zinam kapec Arturs pievienojas,jo ligums beidzas ar Jokerit,cerams ka izsaus slotas katu ka 2014 gada,cik saprot Bartulim ari tada pasa situacija,vins vispar man liekas kops 2012 gada nav spelejis?!!
Kāds Arturs kam pievienojas?

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:36, pirms 8 gadiem
Savickis, vecais zutis, visus savējos atdevis LHF, lai tie trenē par savu naudu. Neies jau viņš saspringt. Tas nekas, ka citiem, arī KHL, klubiem sezona turpinās. Sējējs, mierīgi, varēja dzenāt hokejistus gan pa mežu, gan pa ledu.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-06 13:39, pirms 8 gadiem
Lielākā daļa tajā KHL regresē, jo lielākā daļa KHL hokejistu nav pieprasīti, bet saņem algas kā NHL vai Šveices/ Zviedrijas līgas vadošie hokejisti!
RSL laikā tur spēlēja patiešām labākie, bet tagad spēlē- dažāda līmeņa hokejisti!

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:41, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: Kāds Arturs kam pievienojas?
Arturs Kulda no Jokerit cipa,teksts no delfiem "LHF nav izdevies vienoties ar Sandi Ozoliņu, vēsta laikraksts"

"Kopā ar izlasi būs arī nelielā savainojumā iedzīvojušais Artūrs Kulda, kurš gan sākotnēji piedalīsies komandas sapulcēs un kopīgajos pasākumos., taču pakāpeniski iekļausies arī treniņprocesā."

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 13:43, pirms 8 gadiem
Runājot par izlasi, tad izlasei labākie sasniegumi bija tad, kad bija sevi jāpierāda! 1997- ienāca A grupā, 2000- pēc kvalifikācijas, 2004- daudziem vajadzēja līgumiem un pašcieņai, 2009- pierādīt, ka viņi ir top Eiropas līmeni 2014- pēc OS bija jāpierāda, ka var labi spēlēt arī PČ!

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:47, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Desmitgade var būt gan ļoti garš, gan ļoti īss laika posms - atkarībā par ko ir runa. Mozambikā uztaisīt Elites hokeja valstvienību diezin vai izdosies, bet reorganizēt var daudz ko.
Par regresu gan - paskaties izlases vietas PČ,pēc kolhoza izveides. Un nevajag tikai sākt visus tos - hokejs attīstās visur utt.
Vietas nekādā veidā nav mainījušās, turpat, kur bijām tur arī esam un kolhoza laikā ir izlases augstākais sasniegums OS 1/4 fināls...

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:47, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Man tiesham jautajums izlases GM un staffam - Pavlops jusu ACU PRIEKSHAA uz Arenas ledus nospelejis un atslidojis visu sezonu, nav pat 1 halavno golu 60 speles iemetis. Nu ko jus vel parbaudisiet un veerostiet??? Jums tiesham bleg idiootiem smadzenu nav??? Tak attistas pamulku bars!!! Nekas izlidos uz B grupu un tad mosh kads sak domat.

Makaronniku ligas izbraketie lieliski ieklaujas Kolhozaa, pahodu kamer musejie centisies grandus graut un sapnos par ploviem, tikmer makaronnki un parejie tieshie konkurenti KARTEJO reizi sagatavosies tieshajam derbijam un uzvilks musejos

Un shoreiz nebus preti nodzerusies kazahi un halavnais Bicevskij gols par kuru joprojam brinas visa hokeja pasaule

B GRUPA< STROGA
Ko Tu cepies? No šī sastāva uzbrucējiem, maksimums pieci tiks uz PČ un Pavlovs jau nu tas nebūs. Bet tagad priekš treniņiem vajag pilnas maiņas.

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:48, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Vietas nekādā veidā nav mainījušās, turpat, kur bijām tur arī esam un kolhoza laikā ir izlases augstākais sasniegums OS 1/4 fināls...
Paskaties kārtīgāk...

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 13:52, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Vietas nekādā veidā nav mainījušās, turpat, kur bijām tur arī esam un kolhoza laikā ir izlases augstākais sasniegums OS 1/4 fināls...
1/4 OS bija, jo tur spēlēja 10 spēlētāji ar NHL pieredzi un vēl daudzi jaunie! Parādi man turnīru, kur ir bijis tik labs sastāvs?
PČ jau 7 gadus nav tikuši 1/4!

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:52, pirms 8 gadiem
Schneider' rakstīja: Arturs Kulda no Jokerit cipa,teksts no delfiem "LHF nav izdevies vienoties ar Sandi Ozoliņu, vēsta laikraksts"

"Kopā ar izlasi būs arī nelielā savainojumā iedzīvojušais Artūrs Kulda, kurš gan sākotnēji piedalīsies komandas sapulcēs un kopīgajos pasākumos., taču pakāpeniski iekļausies arī treniņprocesā."
tā ir priecīga ziņa. viņa pievienošanās noteikti palielinās konkurenci aizsargu vidū uz atlikušajām vietām, jo labā formā esošs Kulda ir stabils braucējs uz čempi.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 13:52, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Lielākā daļa tajā KHL regresē, jo lielākā daļa KHL hokejistu nav pieprasīti, bet saņem algas kā NHL vai Šveices/ Zviedrijas līgas vadošie hokejisti!
RSL laikā tur spēlēja patiešām labākie, bet tagad spēlē- dažāda līmeņa hokejisti!
kaut kāds bezjēdzīgs savārstījums – " RSL laikā tur spēlēja patiešām labākie, bet tagad spēlē- dažāda līmeņa hokejisti!"

Ko tad tagad patiešām labākie dara, par sētniekiem strādā vai pudeles lasa? RSL bija mazāk komandas, bet līmenis neko atšķirīgs nebija.
Un ko nozīmē, "nav pieprasīti"? Krieviem vienkārši nav vajadzības sisties pa citām līgām, jo kolhozā viņi saņem vairāk.

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:54, pirms 8 gadiem
maris777 rakstīja: Ko Tu cepies? No šī sastāva uzbrucējiem, maksimums pieci tiks uz PČ un Pavlovs jau nu tas nebūs. Bet tagad priekš treniņiem vajag pilnas maiņas.
Pavlovs ir centrs, ar gabarītiem, ceturtajā maiņā un mazākumā droši var kapāt.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 13:55, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Vietas nekādā veidā nav mainījušās, turpat, kur bijām tur arī esam un kolhoza laikā ir izlases augstākais sasniegums OS 1/4 fināls...
1/4 OS bija, jo tur spēlēja 10 spēlētāji ar NHL pieredzi un vēl daudzi jaunie! Parādi man turnīru, kur ir bijis tik labs sastāvs?
PČ jau 7 gadus nav tikuši 1/4!

Reāli bija jābūt tā, ka Latvijai, Baltkrievijai bija jānāk klāt top6, bet notika gluži pretējais! Sāka nebraukt labākie un sākam attālināties no top6!

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:55, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu visu to tik ļoti saproti, tad jautājums-kāpēc Tu tik ļoti atbalsti šī CCCP mantojuma vilkšanos mums līdz?
KrHuLv ir tīrākais CCCP laiku mantojums, kura reālo ietekmi uz mūsu hokeja attīstību (regresu) spēs novērtēt tikai mūsu pēcteči, jo sporta arī nekas nenotiek dažās desmitgadēs, bet daudz ilgākā laika periodā.
DR man nesaistās ar padomju mantojumu, nekādi nesaistās. Tas būtu tas pats, ja es Jūrmalas Spartaku saistītu ar Seno Romu un vergu sacelšanos. Man patīk arī 8. marta svētki, arī Siguldas bobsleja trasi (zinu ka tā nav celta par krievu naudu), Rīgas HES, varbūt jaucam nost Pļaviņu HES lai atdotu godu Staburagam.
Padomju mantojums mums ir domāšanas veidā - labislikti, pareizi/nepareizi. Mēs neesam iemācījušies dzīvot demokrātijā.

     [+] [-]

, 2017-03-06 13:56, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Paskaties kārtīgāk...
Ja netiek 1/4 finālā, tad 9. vai 13. vieta, tam absolūti nav nekāda nozīme – pirms kolhoza 2 1/4 fināli, kolhoza laikā viens 1/4 fināls PČ, 1 1/4 fināls OS

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 13:58, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Ja netiek 1/4 finālā, tad 9. vai 13. vieta, tam absolūti nav nekāda nozīme – pirms kolhoza 2 1/4 fināli, kolhoza laikā viens 1/4 fināls PČ, 1 1/4 fināls OS
13. vieta nevar rīkot OS kvalifikāciju, priekšroka būs 9-12 vetai.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 13:58, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: DR man nesaistās ar padomju mantojumu, nekādi nesaistās. Tas būtu tas pats, ja es Jūrmalas Spartaku saistītu ar Seno Romu un vergu sacelšanos. Man patīk arī 8. marta svētki, arī Siguldas bobsleja trasi (zinu ka tā nav celta par krievu naudu), Rīgas HES, varbūt jaucam nost Pļaviņu HES lai atdotu godu Staburagam.
Padomju mantojums mums ir domāšanas veidā - labislikti, pareizi/nepareizi. Mēs neesam iemācījušies dzīvot demokrātijā.
Protams, kā gan Tev KrHuLv var būt padomju mantojums.
Tālāk neko nerakstīšu, jo nav jēgas visu atkal sākt pa n-to apli laist.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 14:01, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: kaut kāds bezjēdzīgs savārstījums – " RSL laikā tur spēlēja patiešām labākie, bet tagad spēlē- dažāda līmeņa hokejisti!"

Ko tad tagad patiešām labākie dara, par sētniekiem strādā vai pudeles lasa? RSL bija mazāk komandas, bet līmenis neko atšķirīgs nebija.
Un ko nozīmē, "nav pieprasīti"? Krieviem vienkārši nav vajadzības sisties pa citām līgām, jo kolhozā viņi saņem vairāk.
RSL neskatījies, bet viedoklis ir.
RSL vidējais līmenis bija daudz augstāks par KHL vidējo līmeni!
Par ko es runāju? Saņem vairāk, bet vai viņi ir tās naudas vērti? Vai kāds cits dotu vismaz 70% no KHL summas?