Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Hārtlija vadībā izlase sāk gatavoties pasaules čempionātam

Krišs Upenieks

Hārtlija vadībā izlase sāk gatavoties pasaules čempionātam
Foto: LHF

Divus mēnešus pirms pasaules čempionāta pirmās spēles, 6. martā Latvijas hokeja izlases kandidāti Boba Hārtlija vadībā pulcējās uz pirmo oficiālo treniņu. Uz pirmo treniņnometnes posmu ir uzaicināti 26 spēlētāji: divi vārtsargi, astoņi aizsargi un 16 uzbrucēji.

Tuvāk pirmajām pārbaudes spēlēm, Latvijas hokeja izlases treniņnometni papildinās vairāki hokejisti, kuriem sezona savos klubos jau būs beigusies.

Diemžēl traumas dēļ čempionātam negatavosies Miķelis Rēdlihs. Traumēts ir arī Kaspars Daugaviņš un Krišjānis Rēdlihs, kurš individuāli strādā svaru zālē.

Gatavojoties pasaules čempionāta, Latvijas hokeja izlase aizvadīs desmit pārbaudes spēles: Pirmie pārbaudes mači ir paredzēti 1. un 2. aprīlī „Arēnā Rīga” ar Krievijas izlasi. Turpinājumā „Euro Hokey Challenge” turnīra ietvaros 7. un 8. aprīlī Daugavpilī Latvijas izlasei paredzētas divas spēles ar Baltkrieviju. 14. un 15. aprīlī izbraukumā pret Zviedriju, 21. un 22. aprīlī „Arēnā Rīga” ar Franciju. Pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta tiks aizvadītas 30. aprīlī un 1. maijā izbraukumā pret Vāciju.

Latvijas hokeja izlases kandidātu saraksts (06.03.2017. Volvo SC)

Vārtsargi: Jānis Kalniņš (Rīgas „Dinamo”), Gustavs Dāvis Grigals (HK „Rīga”);
Aizsargi: Oskars Cibuļskis, Aleksandrs Jerofejevs, Guntis Galviņš, Georgijs Pujacs, Ralfs Freibergs, Jēkabs Rēdlihs, Kristaps Zīle, Uvis Balinskis (visi Rīgas „Dinamo”);
Uzbrucēji: Gints Meija, Māris Bičevskis, Miks Indrašis, Kaspars Saulietis, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Roberts Lipsbergs, Edgars Kulda, Nikolajs Jeļisejevs, Georgs Golovkovs (visi Rīgas „Dinamo”), Gatis Sprukts, Kirils Galoha, Frenks Razgals (visi HK „Rīga”), Toms Andersons (Thurgau, NLB, Šveice), Koba Jass, Sandis Zolmanis (abi HK „Kurbads”).

Izmantotie resursi:
LHF | Latvijas izlases kandidāti sāk gatavoties...

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:23, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Lada, MVD,Atlants,Himiks, Spartaks ar gadu bija nogajis pa burbuli. Man te ir 5, tev ira???
Lada pastāv, Spartaks pastāv, MVD apvienojās ar Maskavas Dinamo, Himik bija tas pats Atlants. Maskavas tuvumā bija pārāk daudz klubu, tāpēc Atlant aiziešana bija saprotama

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:24, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: nepiekritīšu - Saulietis izlasē nonāca pēc pustroas sezonas Minskā un pussezonas Čehijas Ekstralīgā, Pavlovs un Skvorcovs izlases kandidātos jau bij laikā, kad spēlēja BAČā... drīzāk jāsaka, ka RD viņus ir "samaitājis"...
Piekrītu, ka samaitājis, jo pietrūkst konkurences, kas rada motivāciju labāk spēlēt un progresēt... No Skvorcova vēl ceru kaut ko sagaidīt, par abiem pārējiem šaubos.

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:24, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Daudzi diemžēl dzīvo ilūzijā, ka pasaulē hokejs neattīstās un mums vajadzētu turpināt graut Vāciju ar 8-0. Nevaram mēs tikt līdzi Vācijai, ja tā ir nolēmusi attīstīt hokeju. Pieejamie resursi ir nesalīdzināmi. Ja Ķīna vai Koreja nolems attīstīt hokeju, mēs netiksim līdzi, jo pieejamie resursi ir nesalīdzināmi. Un vainot Rigas Dinamo ir nevietā
Manuprat ap. 2014 gadu Latvijas izlase bija sasniegusi savu virsotni. Augstak par to virsotni netikt. Nakamie gadi Latvijas izlasei bus gruuti, jo mainaas paaudze un patreiz man liekas ka jaunaa paaudze manuprat neizskataas speeciiga. Tikmer principialie konkurenti - dani, prognozeju ka pec gadiem pieciem bus jau specigaki par Sveici.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:26, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Es tev nostadiju priekshaa Cehijas liigu un Kolhozu. Kaa redzam Kolhozs pienes uudeni, mums jau ar tani izlasee bija kkadi 6 Kolhoza allstar - Mikele,Darzs,Sprukstins,Dogmens,Karsums...
KHL un NHL līmenī izskoloti hokejisti, kas kādu brīdi bija pierakstīti Čehijas līgai. Tikai labākie Čehijas līgas spēlētāji spēj iekļauties KHL līmenī

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:27, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Lada un Spartaks atkal iesucas pie gaazes suukna, maksligi projekti. MVD naudas trukuma deel domaja spelet VHL, Maskava pakera lidzi, taa teikt apvienojas un nosaukumaa pielika Y - DYNAMO
Ozolnieki/Monarch
Skiet vel ir kkadi klubi, sie tik taa uz sitiena ienaca galvaa. Lai vai kaa, uzskaiti Eiropas hokeja liigu bankorotejushos klubus
Ozolnieki/Monarch

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: DR devums-esam palikuši elitē un turamies reitingā TOP-12. Pirms KHL vēl turējamies uz padomju mantojuma, tagad uz DR. Biatlons kā piemērs-turējās uz padomju mantojuma , tagad ne uz ko.
Latvijas lielākā problēma ir tādi kremlini kā Tu ar savu pēcpadomju domāšanu. Un ne tikai sportā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:28, pirms 8 gadiem
sjamba rakstīja: Piekrītu, ka samaitājis, jo pietrūkst konkurences, kas rada motivāciju labāk spēlēt un progresēt... No Skvorcova vēl ceru kaut ko sagaidīt, par abiem pārējiem šaubos.
Pavlovam ir augums - iespējams, noderēs Bobam čekeru maiņā (kā savulaik Armands Bērziņš)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:29, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Lada un Spartaks atkal iesucas pie gaazes suukna, maksligi projekti. MVD naudas trukuma deel domaja spelet VHL, Maskava pakera lidzi, taa teikt apvienojas un nosaukumaa pielika Y - DYNAMO

Skiet vel ir kkadi klubi, sie tik taa uz sitiena ienaca galvaa. Lai vai kaa, uzskaiti Eiropas hokeja liigu bankorotejushos klubus
Nauda nāk no turienes, no kurienes ir iespējas. Domā Čehijas klubi atteiktos no gāzes naudas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 12:29, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: pagājušajā PČ jau redzējām - Bukarts nospēlēja labāk par Indraši...
DR ir sagatavojusi labu kadru Latvijas izlasei un Čehijas līgai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-03-06 12:32, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latvijas lielākā problēma ir tādi kremlini kā Tu ar savu pēcpadomju domāšanu. Un ne tikai sportā.
Tikai neviens nevar nosaukt neko konkrētu , tikai kaut kādi izdomājumi ,kuri pašiem izgudrotājiem patīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 12:34, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Labakie Kolhoza kadri pat NLA un SHL viduvejibas nespej uzvaret. PAr ko runa vispar? Pat varzhedajiem KHL zvjozdas nesen pagruda
Par kādām spēlēm tu runā?
Kazahstānas izlase, kas ir vājāka par Baris, uzveica Šveices izlasi, kurā bija novākti labākie NLA kadri + NHL spēlētāji
Tā pati novājinātā Kazahstānas izlase OS kval. pieveica viesos norvēģus, kurā netrūka Zviedrijas līgas spēlētāju. Tad norvēģi nobijās, ka netiks uz OS un ielika kazahiem nākamo spēli pēc 15 stundām

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 12:34, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Manuprat ap. 2014 gadu Latvijas izlase bija sasniegusi savu virsotni. Augstak par to virsotni netikt. Nakamie gadi Latvijas izlasei bus gruuti, jo mainaas paaudze un patreiz man liekas ka jaunaa paaudze manuprat neizskataas speeciiga. Tikmer principialie konkurenti - dani, prognozeju ka pec gadiem pieciem bus jau specigaki par Sveici.
Dāņi progresēja, jo savu hokeja sistēmu veidoja ar zviedru palīdzību, un par pamatu ņemot viņu hokeja sistēmu.
Kamēr mēs netiksim vaļā no vēlmes vilkt sev līdz veco CCCP laiku mantojumu, un turēsimies pie vatņiku hokeja, tikmēr mums nekas labāks nebūs.

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:34, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Tu ar nespeji konkreti uzskaitit kuri ir bomzhi ir narkomani, bet par tadiem tu nosauci visus
PSRS cilvēka stereotipiskā domāšana.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-06 12:36, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dāņi progresēja, jo savu hokeja sistēmu veidoja ar zviedru palīdzību, un par pamatu ņemot viņu hokeja sistēmu.
Kamēr mēs netiksim vaļā no vēlmes vilkt sev līdz veco CCCP laiku mantojumu, un turēsimies pie vatņiku hokeja, tikmēr mums nekas labāks nebūs.
Mums nav citu iespēju kā turēties KHL
Zviedrijas līga mūs neņems nekādā variantā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:38, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: PSRS cilvēka stereotipiskā domāšana.
Protams. PSRS domāšanas veids nepieļauj plurālismu uzskatos-ir tikai viens uzskats-DR ir slikts. Kas domā citādi, tie ir nepareizie-tipisks padomju domāšanas veids.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 12:39, pirms 8 gadiem
Huliju par sporta ministru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:41, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tikai neviens nevar nosaukt neko konkrētu , tikai kaut kādi izdomājumi ,kuri pašiem izgudrotājiem patīk.
Es Tev varētu nosaukt daudz konkrētu piemēru, bet paliek atklāts jautājums, kas no tā mainīsies. Kaut vai par to, ka normālas brīvas ekonomikas apstākļos cilvēkiem itin visā viss ir jāizcīna smagos konkurences apstākļos, un nevis jācer ka kāds kaut ko ar sudraba karotīti ieliks mutē. Šai kontekstā vēlreiz iesaku noskatīties O. Sorokina runu pēdējā LHF kongresā, kurā viņš skaidri pasaka kādu ļaunumu KrHuLv ir nodarījusi LV hokejam.
https://www.youtube.com/watch?v=pFA...

Jāpaiet vel vismaz 2 paaudzēm, lai cilvēki no šī CCCP laiku domāšanas veida tiktu vaļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 12:45, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Mums nav citu iespēju kā turēties KHL
Zviedrijas līga mūs neņems nekādā variantā
Viņiem mūs arī nav jāņem savā līgā, bet mums ciešā sadarbībā ar skandināviem (varbūt šveiciešiem) jāveido spēcīgs pašmāju čempionāts. Ņemot par pamatu viņu sistēmu.
Jā, tas prasītu zināmus līdzekļus, bet kurš teica ka būs viegli un pa lēto?

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 12:46, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Tikai nez kapec tie varenie kazahi kas vinneja kauju, bet zaudeja karu, izkrita uz B grupu

Ar visu Kolhoza bazes klubu un legiem
Lv un Belari kuro gadu cinas par palikshanu elitee, ja magjaariem nebutu taa stanga pret belariem, tagad ar belari butu B grupaa

Mums Bicevskij nacijas glabes

Vot Kolhozs!!!

Es tev losi saku, muus NLA,SHL,DEL un pat magnus kadri nometaa ar 40-20 un vinne, a tu brec par kolhoza devumu. Reiz izglaaba masala, reiz Bicevskij, kas sogad???
Kazahi izkrita zaudējot citai ar KHL saistītai izlasei- Latvijai
Kazahstānas izlasē nebija puses KHL komandas līderu. Izlase, kuras pamatu veido vidēja KHL līmeņa komanda bez vairākiem līderiem, uzveica gan Šveici, gan Norvēģiju viesos
Belaru hokejā ir citas blakus problēmas, bet zaudējums ungāriem bija nejaušība un psiholoģisks pārdzīvojums pēc zaudējuma Vācijai
Latvija bez vairākiem līderiem līdzīgi cīnījās ar NLA labākajiem spēlētājiem papildinātiem ar NHL špīleriem. Ja NLA vai SHL labākie spēlētāji spēj līdzīgi pretoties KHL fona spēlētājiem, tas tikai parāda, ka līdz KHL top spēlētājiem viņi atrodas gaismas gadu attālumā

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 12:47, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņiem mūs arī nav jāņem savā līgā, bet mums ciešā sadarbībā ar skandināviem (varbūt šveiciešiem) jāveido spēcīgs pašmāju čempionāts. Ņemot par pamatu viņu sistēmu.
Jā, tas prasītu zināmus līdzekļus, bet kurš teica ka būs viegli un pa lēto?
Sadarbība ir runās. Realitātē ir vajadzīga nauda, ko ne skandināvi, ne šveicieši mums nedāvinās atšķirībā no krieviem. Bet pašiem nav naudas patiešām spēcīgam vietējam čempionātam

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 12:49, pirms 8 gadiem
HMB-PELMENIS2 rakstīja: Plural - no vacu valodas daudzskaitlis. Kas ta nu, hitlera fans ar esi?
PSRS atrauga funarins, pa hodu, cītīgi mēģina man atbildēt
Piedod, Funi, bet miskastē iemesto lietotāju rakstīto redzu tikai no citātiem.