Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Hārtlija vadībā izlase sāk gatavoties pasaules čempionātam

Krišs Upenieks

Hārtlija vadībā izlase sāk gatavoties pasaules čempionātam
Foto: LHF

Divus mēnešus pirms pasaules čempionāta pirmās spēles, 6. martā Latvijas hokeja izlases kandidāti Boba Hārtlija vadībā pulcējās uz pirmo oficiālo treniņu. Uz pirmo treniņnometnes posmu ir uzaicināti 26 spēlētāji: divi vārtsargi, astoņi aizsargi un 16 uzbrucēji.

Tuvāk pirmajām pārbaudes spēlēm, Latvijas hokeja izlases treniņnometni papildinās vairāki hokejisti, kuriem sezona savos klubos jau būs beigusies.

Diemžēl traumas dēļ čempionātam negatavosies Miķelis Rēdlihs. Traumēts ir arī Kaspars Daugaviņš un Krišjānis Rēdlihs, kurš individuāli strādā svaru zālē.

Gatavojoties pasaules čempionāta, Latvijas hokeja izlase aizvadīs desmit pārbaudes spēles: Pirmie pārbaudes mači ir paredzēti 1. un 2. aprīlī „Arēnā Rīga” ar Krievijas izlasi. Turpinājumā „Euro Hokey Challenge” turnīra ietvaros 7. un 8. aprīlī Daugavpilī Latvijas izlasei paredzētas divas spēles ar Baltkrieviju. 14. un 15. aprīlī izbraukumā pret Zviedriju, 21. un 22. aprīlī „Arēnā Rīga” ar Franciju. Pēdējās pārbaudes spēles pirms pasaules čempionāta tiks aizvadītas 30. aprīlī un 1. maijā izbraukumā pret Vāciju.

Latvijas hokeja izlases kandidātu saraksts (06.03.2017. Volvo SC)

Vārtsargi: Jānis Kalniņš (Rīgas „Dinamo”), Gustavs Dāvis Grigals (HK „Rīga”);
Aizsargi: Oskars Cibuļskis, Aleksandrs Jerofejevs, Guntis Galviņš, Georgijs Pujacs, Ralfs Freibergs, Jēkabs Rēdlihs, Kristaps Zīle, Uvis Balinskis (visi Rīgas „Dinamo”);
Uzbrucēji: Gints Meija, Māris Bičevskis, Miks Indrašis, Kaspars Saulietis, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Roberts Lipsbergs, Edgars Kulda, Nikolajs Jeļisejevs, Georgs Golovkovs (visi Rīgas „Dinamo”), Gatis Sprukts, Kirils Galoha, Frenks Razgals (visi HK „Rīga”), Toms Andersons (Thurgau, NLB, Šveice), Koba Jass, Sandis Zolmanis (abi HK „Kurbads”).

Izmantotie resursi:
LHF | Latvijas izlases kandidāti sāk gatavoties...

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:11, pirms 8 gadiem
no pašreizējā kandidātu saraksta izlases līmenim atbilst tikai Jānis Kalniņš,Guntis Galviņš,Oskars Cibuļskis,Aleksandrs Jerofejevs,Māris Bičevskis, Miks Indrašis,Gints Meija,Edgars Kulda,Roberts Lipsbergs un iespējams Uvis Balinskis
Pārējie ir amatieru līmenī( Latvijas čempionāts) vai vēl pa zaļu (HK „Rīga”) vai arī sildīja soliņu Dinamo sastāvā

Rezultāts - ir tikai apmēram 10 izlases līmeņa spēlētāji
Jautājums - kur Hartlijs atradīs vēl 15 ???!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:12, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgi absurdi ir bāzt vienā maisā Vāciju un Šveici - ja Šveicē ir ļoti strikts leģionāru limits, tad Vācijā tā kvota šobrīd, ja nemaldos, ir 10 vienai komandai. Un tas Vācijā, kur hokejistu ir ļoti daudz!
Vācijā ir uzsvars uz ZA spēlējošajiem!

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:14, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vācijā ir uzsvars uz ZA spēlējošajiem!
Šveicē arī ir "uzsvars" uz ziemeļamerikāņiem - taču pavisam cita leģionāru politika.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-06 16:16, pirms 8 gadiem
"Dīvāna treneru" salidojums SC no kuriem droši vien visi vai gandrīz visi būs gudrāki par Hārtliju. Šim trenerim pilnībā uzticos un jāņme vērā , ka katram trenerim ir savs skatījums uz komandu kopumā.
Ja arī izlase izkritīs no elites, tad tik un tā Hārtliju uzskatīšu par vienu no labākajiem treneriem. Pret neveiksmēm neviens treneris nav pasargāts.

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:27, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Tev vēlreiz rakstu-lai kaut ko tādu apgalvotu ir jābūt padziļinātam pētījumam, un nevis plikam pieņēmumam.

Vai visiem taviem apgalvojumiem ir padziļināts pētījums.
Piemēram - gaidu padziļinātu pētījumu par tavu apgalvojumu. Gaidu katram tavam apgalvojumam padziļinātus pētījumus.
" Kā pirms RD vecāki sūtīja bērnus trenēties hokejā, tā viņi tos sūtītu arī bez RD."

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 16:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: "Dīvāna treneru" salidojums SC no kuriem droši vien visi vai gandrīz visi būs gudrāki par Hārtliju. Šim trenerim pilnībā uzticos un jāņme vērā , ka katram trenerim ir savs skatījums uz komandu kopumā.
Ja arī izlase izkritīs no elites, tad tik un tā Hārtliju uzskatīšu par vienu no labākajiem treneriem. Pret neveiksmēm neviens treneris nav pasargāts.
Neviens taču neapgalvo,ka viņš (Hartlijs) ir slikts treneris.
Ir tikai viens būtisks aspekts, kas ir svarīgs jebkuram vadošo līgu treneriem, Īpaši klubu. Šis aspekts, ka visi šie treneri ir pieraduši strādāt ar augsta līmeņa spēlētājiem, kurus nereti izvēlas paši treneri kādus vien vēlas, un šie resursi parasti ir neierobežoti. Viņiem ir sarežģīti sasniegt vēlamo rezultātu ar tik ierobežotiem resursiem kādi ir LV izlases kontekstā.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 16:28, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vācijā hokeju uztver kā pasākumu! Šveicē tas ir pasākums, bet vietējam vienmēr priekšroka- diezgan saprotami, ja dzīvo starp divām lielvalstīm!
tieši tāpēc, Vāciju un Šveici nevar bāzt vienā maisā Pats jau atbildēji

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:31, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens taču neapgalvo,ka viņš (Hartlijs) ir slikts treneris.
Ir tikai viens būtisks aspekts, kas ir svarīgs jebkuram vadošo līgu treneriem, Īpaši klubu. Šis aspekts, ka visi šie treneri ir pieraduši strādāt ar augsta līmeņa spēlētājiem, kurus nereti izvēlas paši treneri kādus vien vēlas, un šie resursi parasti ir neierobežoti. Viņiem ir sarežģīti sasniegt vēlamo rezultātu ar tik ierobežotiem resursiem kādi ir LV izlases kontekstā.
Piekrītu. Tikai domāju ka Hārtlijs zina uz ko parakstās. Pieredzes trūkums strādāt ierobežotu resursu apstākļos un pieredzes trūkums darbā ar izlasi īsā turnīrā var nospēlēt ne to labāko lomu. Man ļoti interesē kurus spēlētājus Hārtlijs ar savu skatījumu paņems izlasē, tādēļ vēlos arī mazāk traumētos , lai redzētu kuri kotējās Hārtlija skatījumā augstāk.

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:37, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tajā pašā laikā- ne DEL, ne NLA nav visi labākie! DEL budžets nav beizmēra un spēlē vietējie!
Somija, Zviedrija, Čehija- ir no kā izvēlēties!
loģiski. Jo labākie spēlē dīķa otrā pusē.

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:38, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tieši tāpēc, Vāciju un Šveici nevar bāzt vienā maisā Pats jau atbildēji
Tajā pašā laikā- ne DEL, ne NLA nav visi labākie! DEL budžets nav beizmēra un spēlē vietējie!
Somija, Zviedrija, Čehija- ir no kā izvēlēties!

KHL šajā gadījumā nav nevienā kategorijā- nav ZA, DEL bizness!
Nav no kā izvēlēties(kā Somijā, Čehijā, Zviedrijā)
Vairāk uz NLA, bet NLA nemaksā neadekvātas algas!

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:40, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai visiem taviem apgalvojumiem ir padziļināts pētījums.
Piemēram - gaidu padziļinātu pētījumu par tavu apgalvojumu. Gaidu katarm tavam apgalvojumam padziļinātuis pētījumus.
" Kā pirms RD vecāki sūtīja bērnus trenēties hokejā, tā viņi tos sūtītu arī bez RD."
Tas ka Tev ir knapa nojausma,kas notika LV hokejā pirms KrHuLv izveides nenozīmē, ka tajā nekas nenotika, Ja Tu tiešām vēlēsies atrast informāciju par to cik bērni un jaunieši trenējās hokejā pēc LV neatkarības atgūšanas, tad pats to atradīsi.
Varu Tev vienīgi pateikt, ka,piemēram, Liepājā pateicoties KrHuLv izveidei nekāds radikāls jauno hokejistu pieplūdums nav bijis, un nebūs, jo tam ir daudz apstākļi, kuri nav atkarīgi no tā cik slavens ir kāds klubs vai spēlētājs. Galvenais aspekts cilvēku maksātspēja.

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:40, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Skatos te ir pilnībā nesaprasta Sorokina runa. Sorokins ir ar visām 4 par KHL un Rigas Dinamo
Runa bija par to, ka maksāts tiek tik daudz, ka hokejisti atslābst. Un tad vēl Lipmans lien ar savām prēmijām. Bet DR viņam ļoti simpatizē
Es nerakstīju par Sorokina izteikumu, bet gan par Ivara tirgus, konkurences principu. Vienkārši esmu labāks par kādu, tāpēc tikšu komandā, eiropā nedarbojas.

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:45, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu. Tikai domāju ka Hārtlijs zina uz ko parakstās. Pieredzes trūkums strādāt ierobežotu resursu apstākļos un pieredzes trūkums darbā ar izlasi īsā turnīrā var nospēlēt ne to labāko lomu. Man ļoti interesē kurus spēlētājus Hārtlijs ar savu skatījumu paņems izlasē, tādēļ vēlos arī mazāk traumētos , lai redzētu kuri kotējās Hārtlija skatījumā augstāk.
Tieši otrādi, jo patieso situāciju viņš tikai tagad īsti apzinās, kad ir ieradies šeit uz vietas.

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:51, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši otrādi, jo patieso situāciju viņš tikai tagad īsti apzinās, kad ir ieradies šeit uz vietas.
Tikai tagad viņš saprot KUR ir nonācis, paies vēl pāris sezonas, lai viņš saprastu KAS šeit notiek un KĀDA ir viņa loma tajā. Tāpat kā visiem mūsu izlases treneriem-ārzemniekiem. Tikai trešajā gadā ar komandu sanāk kaut kas no tā, ko viņi pirmajā preses konferencē deklarē.

Un tie trīs gadi ir minimums jebkurai komandai, kas tiek veidota no jauna. Vai Latvijas hokejs dos Hārtlijam šos trīs gadus un, kas vēl svarīgāk, vai Hārtlijs pats te gribēs būt trīs gadus.

Viņš, atšķirībā no Lindstrēma un Nolana, ir gana pieprasīts treneris jebkurā līmenī un kaut tūlīt var atrast darbu NHL (ja ne HC, tad kādā no ofisa amatiem).

     [+] [-]

, 2017-03-06 16:52, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es nerakstīju par Sorokina izteikumu, bet gan par Ivara tirgus, konkurences principu. Vienkārši esmu labāks par kādu, tāpēc tikšu komandā, eiropā nedarbojas.
Protams, ka nenoliedzama loma ir aģentiem un dažiem citiem blakus apstākļiem, bet tas nenoliedz faktu, ka pašam spēlētājam arī jābūt gana labā līmenī, lai varētu pretendēt uz spēlēšanu kādā noteiktā līmenī.
Dažādos laikos pietiekoši daudz LV spēlētāji ir spēlējuši un spēlē dažādās Eiropas un ZA līgās, un tas tikai pierāda to ko mūsējie tur var spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:02, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka nenoliedzama loma ir aģentiem un dažiem citiem blakus apstākļiem, bet tas nenoliedz faktu, ka pašam spēlētājam arī jābūt gana labā līmenī, lai varētu pretendēt uz spēlēšanu kādā noteiktā līmenī.
Dažādos laikos pietiekoši daudz LV spēlētāji ir spēlējuši un spēlē dažādās Eiropas un ZA līgās, un tas tikai pierāda to ko mūsējie tur var spēlēt.
Ivar, ko tu domā ar vārdiem "mūsējie tur var spēlēt"?
Kas bija tie spēlētāji, kas tolaik šajās līgās varēja spēlēt? Vai viņi gadījumā nebija citas paaudzes hokejisti, kas līdz jauniešu vecumam spēlēja vēl Dinamo vai tās vēlākajās formās (Pārdaugava utt.)?

Ja mēs apskatāmies tos labākos hokejistus, kas nāca pēc šīs skolas un ko var saukt par Latvijas hokeja produktu, viņiem visiem ir bijušas problēmas ar darbā iekārtošanos. Sākot no Sprukta, Štāla gadagājumu, līdz pat mūsu laikiem.

Latvijas hokejs, lai arī ir mazs un resursiem nabadzīgs, vēl aizvien strādā pēc PSRS hokeja pieejas, kad priekšplānā izvirza talantus, kurus mēģina attīstīt līdz kaut cik pieklājīgam līmenim, nevis strādā pie sistēmas, kurā talanti spētu attīstīties bez papildus piešprices, bet pārējie vienkārši varētu spēlēt un, kas zina, varbūt kādreiz būt noderīgi.

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:02, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Drīkst painteresēties kāds pēc Tavām domām ir "vēlamais rezultāts"?
Pirmkārt, stabils sniegums visa čempionāta garumā, un vēlams, lai iekļūtu vismaz 1/8. finālā.
Otrkārt, lai beigtos tās koncentrēšanās uz 1-2 uzvarām par savas grupas pastarīšiem, lai saglabātu vietu Elitē.
To visu mēs jau esam atēdušies, un šī n-tās reizes atsildītā zupiņa, kaut kā galīgi neiet pie dūšas

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:02, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Tikai tagad viņš saprot KUR ir nonācis, paies vēl pāris sezonas, lai viņš saprastu KAS šeit notiek un KĀDA ir viņa loma tajā. Tāpat kā visiem mūsu izlases treneriem-ārzemniekiem. Tikai trešajā gadā ar komandu sanāk kaut kas no tā, ko viņi pirmajā preses konferencē deklarē.

Un tie trīs gadi ir minimums jebkurai komandai, kas tiek veidota no jauna. Vai Latvijas hokejs dos Hārtlijam šos trīs gadus un, kas vēl svarīgāk, vai Hārtlijs pats te gribēs būt trīs gadus.

Viņš, atšķirībā no Lindstrēma un Nolana, ir gana pieprasīts treneris jebkurā līmenī un kaut tūlīt var atrast darbu NHL (ja ne HC, tad kādā no ofisa amatiem).
Jāgaida kādi mistiski 3 gadi?
Tas nav Nolans, kurš nebija ilgstoši trenējis vai Lindstrēms, kurš domāja, ka pārņēmis krievu hokeju! Cilvēks uzreiz ir gatavs gūt rezultātus..
Treniņi bez ripas jau parādīja, ka treneris zin kur viņš ir atnācis!

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:03, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Jāgaida kādi mistiski 3 gadi?
Tas nav Nolans, kurš nebija ilgstoši trenējis vai Lindstrēms, kurš domāja, ka pārņēmis krievu hokeju! Te cilvēks uzreiz ir gatavs gūt rezultātus..
Es no visas sirds ceru, ka pēc šī PČ tu nebūsi starp tiem, kas pirmie bļaus - Hārtlij, ej mājās!, jo rezultāts būs ne tāds kādu būsi iedomājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:10, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Ivar, ko tu domā ar vārdiem "mūsējie tur var spēlēt"?
Kas bija tie spēlētāji, kas tolaik šajās līgās varēja spēlēt? Vai viņi gadījumā nebija citas paaudzes hokejisti, kas līdz jauniešu vecumam spēlēja vēl Dinamo vai tās vēlākajās formās (Pārdaugava utt.)?

Ja mēs apskatāmies tos labākos hokejistus, kas nāca pēc šīs skolas un ko var saukt par Latvijas hokeja produktu, viņiem visiem ir bijušas problēmas ar darbā iekārtošanos. Sākot no Sprukta, Štāla gadagājumu, līdz pat mūsu laikiem.

Latvijas hokejs, lai arī ir mazs un resursiem nabadzīgs, vēl aizvien strādā pēc PSRS hokeja pieejas, kad priekšplānā izvirza talantus, kurus mēģina attīstīt līdz kaut cik pieklājīgam līmenim, nevis strādā pie sistēmas, kurā talanti spētu attīstīties bez papildus piešprices, bet pārējie vienkārši varētu spēlēt un, kas zina, varbūt kādreiz būt noderīgi.
Lai tagad es sāktu apgalvot kurš varēja vai var spēlēt dažādās līgās pirms KrHuLv, tad tas viss būtu spekulācijas par tēmu-kā būtu, ja būtu.
Varu vienīgi uzrakstīt, ka virkne patreizējo KrHuLv spēlētāji jau pirms KrHuLv izveides spēlēja dažādās līgās, un pie tam ar nesliktiem rezultātiem. Paskaties pats, kur brāļi Redlihi spēlēja u.t.t. Ja kas, tad virkne LV spēlētāji labi spēlēja dažādos klubos BAČ, kas tajā laikā nebija ne tuvu tā sliktākā līga. Virkne spēlētāji tika draftēti NHL.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-06 17:19, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai tagad es sāktu apgalvot kurš varēja vai var spēlēt dažādās līgās pirms KrHuLv, tad tas viss būtu spekulācijas par tēmu-kā būtu, ja būtu.
Varu vienīgi uzrakstīt, ka virkne patreizējo KrHuLv spēlētāji jau pirms KrHuLv izveides spēlēja dažādās līgās, un pie tam ar nesliktiem rezultātiem. Paskaties pats, kur brāļi Redlihi spēlēja u.t.t. Ja kas, tad virkne LV spēlētāji labi spēlēja dažādos klubos BAČ, kas tajā laikā nebija ne tuvu tā sliktākā līga. Virkne spēlētāji tika draftēti NHL.
Un kur spēlēja Rēdlihi? Krišjānis, jā, viņš bija ok. Jēkabs? ECHL-AHL, bez nekādām iespējām uz NHL, t.i., atsita savu laiku un devās uz Eiropu, kur lielajās līgās varēja pretendēt tikai uz rotācijas spēlētāja statusu.

Par BAČ līmeni vari arī nestāstīt, jo pats ļoti labi zinu tos laikus un zinu arī stāstus par katru. Jā, tas nebija tagadējais belaru čempionāts, taču nosaukt to par kaut ko mega spēcīgu Eiropas joberlīgu kontekstā ir ļoti pāršauts pār strīpu.

Tas bija kaut kas Krievijas otrās līgas līmenī, t.i., joberlīga-parastā.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-06 17:22, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Un kur spēlēja Rēdlihi? Krišjānis, jā, viņš bija ok. Jēkabs? ECHL-AHL, bez nekādām iespējām uz NHL, t.i., atsita savu laiku un devās uz Eiropu, kur lielajās līgās varēja pretendēt tikai uz rotācijas spēlētāja statusu.

Par BAČ līmeni vari arī nestāstīt, jo pats ļoti labi zinu tos laikus un zinu arī stāstus par katru. Jā, tas nebija tagadējais belaru čempionāts, taču nosaukt to par kaut ko mega spēcīgu Eiropas joberlīgu kontekstā ir ļoti pāršauts pār strīpu.

Tas bija kaut kas Krievijas otrās līgas līmenī, t.i., joberlīga-parastā.
Latvijas izlase ar šiem joberlīgu spēlētājiem rangā bija augstāk, kā tagad, kad vairums no top līgām. Jeb spēlējoš spēlētājs ne tik prestižā līgā, tāpat ir vērtīgāks par kolhoznieku, kurš tur ir tāpēc, ka ir latvietis iekš RD

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:28, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Un kur spēlēja Rēdlihi? Krišjānis, jā, viņš bija ok. Jēkabs? ECHL-AHL, bez nekādām iespējām uz NHL, t.i., atsita savu laiku un devās uz Eiropu, kur lielajās līgās varēja pretendēt tikai uz rotācijas spēlētāja statusu.

Par BAČ līmeni vari arī nestāstīt, jo pats ļoti labi zinu tos laikus un zinu arī stāstus par katru. Jā, tas nebija tagadējais belaru čempionāts, taču nosaukt to par kaut ko mega spēcīgu Eiropas joberlīgu kontekstā ir ļoti pāršauts pār strīpu.

Tas bija kaut kas Krievijas otrās līgas līmenī, t.i., joberlīga-parastā.
Es jau iepriekš rakstīju, ka katrs spēlēja pēc savām un viņu aģentu iespējam. Jā, viņi spēlēja otršķirīgās līgās, bet viņi visi bija arī ļoti jauni.
Attiecībā uz vecajiem LV hokejistiem, kuri vel paguva iziet visu padomju skolu, tad jāatzīst, ka viņiem stipri noveicās. Noveicās tādējādi, ka pēc CCCP izjukšanas šīs valsts hokejisti bija uz izķeršanu visur, jo CCCP hokeja skola ļoti augstu kotējās. Tāpēc tik daudz vecās Ģinamas spēlētāji paguva uzspēlēt pat NHL. Balderi ieskaitot viņa jau tad pieklājīgajā vecumā.
Šībrīža paaudzei jau vairs šis stāsts jau vairs nebija aktuāls, jo mode uz visu, kas nāk no bijušā CCCP hokeja bija jau beigusies.

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:30, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas izlase ar šiem joberlīgu spēlētājiem rangā bija augstāk, kā tagad, kad vairums no top līgām. Jeb spēlējoš spēlētājs ne tik prestižā līgā, tāpat ir vērtīgāks par kolhoznieku, kurš tur ir tāpēc, ka ir latvietis iekš RD
a kur problēma? lai nāk latvieši no joberlīgām un izkonkurē izlasē rd siltumnīcas produktus. būšu tikai priecīgs. domāju, ka Bobs atļaus veselīgu konkurenci.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 17:32, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: a kur problēma? lai nāk latvieši no joberlīgām un izkonkurē izlasē rd siltumnīcas produktus. būšu tikai priecīgs
tas proces notiek un tādi gadījumi ir bijuši. es neteicu ka ir problēma, es saku ka tā maurošana, ka bez dinamo nekā nebūs, un būšana tur jau pēc definīcijas pavlovus padara labākus par ka'du no citas līgas ir vnk izcili stulba. Uzreiz piemērs - Bērziņš no Itālijas tika izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-06 17:34, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: a kur problēma? lai nāk latvieši no joberlīgām un izkonkurē izlasē rd siltumnīcas produktus. būšu tikai priecīgs. domāju, ka Bobs atļaus veselīgu konkurenci.
tiem no "joberlīgām" bieži vien pat iespēju nedod konkurēt, kamēr tādi, piemēram, kā Galoha vai Razgals nebūt ne pirmo reizi ir izlases nometnē.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 17:35, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: tas proces notiek un tādi gadījumi ir bijuši. es neteicu ka ir problēma, es saku ka tā maurošana, ka bez dinamo nekā nebūs, un būšana tur jau pēc definīcijas pavlovus padara labākus par ka'du no citas līgas ir vnk izcili stulba. Uzreiz piemērs - Bērziņš no Itālijas tika izlasē.
Bērziņš arī no Ukrainas līgas tika, bet kad spēlēja RD, pat kandidātos netika iekļauts

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 17:36, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: tas proces notiek un tādi gadījumi ir bijuši. es neteicu ka ir problēma, es saku ka tā maurošana, ka bez dinamo nekā nebūs, un būšana tur jau pēc definīcijas pavlovus padara labākus par ka'du no citas līgas ir vnk izcili stulba. Uzreiz piemērs - Bērziņš no Itālijas tika izlasē.
nē, es pie maurotājiem nepiederu. domāju, ka ir cita lieta. rd ir savākusi uz doto brīdi ar nelieliem izņēmumiem 75% labākos sevī. kas ar šamiem tur notiek, cita lieta. bet nosacītam Batņam, Mazuram, Tambijevam ir grūti konkurēt ar ne ar ko labākajiem skvorcovu vai Jeļisejevu - Kuldu. kaut vai tāpēc, ka viņus NEAICINA.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-06 17:37, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas izlase ar šiem joberlīgu spēlētājiem rangā bija augstāk, kā tagad, kad vairums no top līgām. Jeb spēlējoš spēlētājs ne tik prestižā līgā, tāpat ir vērtīgāks par kolhoznieku, kurš tur ir tāpēc, ka ir latvietis iekš RD
Tas ir mīts, kas vēl no deviņdesmito gadu beigām ir sgalabājies.
Jā, tajā laikā izlasē bija samērā daudz spēlētāju, kas spēlēja Eiropas zemākajās līgās, taču kas viņi bija? Znaroks, Kerčs, Beļavskis, Čudinovs - visi vecā RD līderi.

Taču daudziem nez kāpēc viņus labpatīkaas nosaukt par joberlīgu spēlētājiem, nevis PSRS čempionāta veterāniem un PSRS izlašu (kā U, tā dažādu eksperimentālo pieaugušo izlašu) kandidātiem.

Tas viss, lielos vilcienos, beidzās ar 2001. gadu, kad izlasē jau bija tikai trīs Eiropas joberlīgeri. Turklāt, tikai Opuļskis bija tāds riktīgs joberlīgu spēlētājs, jo Zviedrijas otrā līga, tomēr, ir gana labs līmenis un likt vienā katlā var Vācijas 3. līgu to nevajadzētu.

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:40, pirms 8 gadiem
Gan jau uz PČ sastāvs varētu būt maķenīt labāks

     [+] [-]

, 2017-03-06 17:44, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: nē, es pie maurotājiem nepiederu. domāju, ka ir cita lieta. rd ir savākusi uz doto brīdi ar nelieliem izņēmumiem 75% labākos sevī. kas ar šamiem tur notiek, cita lieta. bet nosacītam Batņam, Mazuram, Tambijevam ir grūti konkurēt ar ne ar ko labākajiem skvorcovu vai Jeļisejevu - Kuldu. kaut vai tāpēc, ka viņus NEAICINA.
Mazuram?

  +2 [+] [-]

, 2017-03-06 17:44, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau iepriekš rakstīju, ka katrs spēlēja pēc savām un viņu aģentu iespējam. Jā, viņi spēlēja otršķirīgās līgās, bet viņi visi bija arī ļoti jauni.
Attiecībā uz vecajiem LV hokejistiem, kuri vel paguva iziet visu padomju skolu, tad jāatzīst, ka viņiem stipri noveicās. Noveicās tādējādi, ka pēc CCCP izjukšanas šīs valsts hokejisti bija uz izķeršanu visur, jo CCCP hokeja skola ļoti augstu kotējās. Tāpēc tik daudz vecās Ģinamas spēlētāji paguva uzspēlēt pat NHL. Balderi ieskaitot viņa jau tad pieklājīgajā vecumā.
Šībrīža paaudzei jau vairs šis stāsts jau vairs nebija aktuāls, jo mode uz visu, kas nāk no bijušā CCCP hokeja bija jau beigusies.
Tikai viena ļoti būtiska piebilde, ko jau paspēju iekomentēt - lielākā daļa no šiem CCCP hokejistiem NHL nonāca nevis tāpēc, ka bija no CCCP, bet gan tāpēc, ka bija ļoti labā līmenī. PSRS U-18, U-20 izlases spēlētāji jau automātiski ir NHL materiāls. Latvijas hokejā tādu tolaik bija gana.

Spēlētāji, kas PSRS čempionātā spēja kaut kādā veidā par sevi likt runāt, jau bija NHL materiāls. Un arī Rīgas Dinamo tādi bija.

Apgalvojums, ka tolaik hokejistus NHL ņēma pa blatu, bet tagad, nabaga bāleliņiem, nav tādas iespējas, tikt NHL pa blatu, ir smieklīgi.

Tā laika jaunie, tikuši Ziemeļamerikas fārmlīgās AHL vai IHL, 20 gadu vecumā vāca pa punktam spēlē uzreiz, pirmajā sezonā.
Pašlaik mēs priecājamies, kad junioru vecumu pāraugušais Jevpalovs pret Kvebekas bērniem 100 punktus savācis.