Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bukarts un Ābols būs otrdien, par Punnenovu domās pēc Dānijas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bukarts un Ābols būs otrdien, par Punnenovu domās pēc Dānijas
Rihards Bukarts
Foto: Winterhawks.com

20 gadus vecie uzbrucēji Rihards Bukarts un Rodrigo Ābols Latvijas izlases kandidātu pulku papildinās otrdien, bet par Ivaru Punnenovu skaidrība būs pēc pārbaudes mačiem Dānijā.

Rietumu hokeja līgas klubs Portlendas "Winterhawks" regulāro čempionātu pabeidza ar pieciem zaudējumiem pēc kārtas, un neveiksmju sērija turpinājās arī izslēgšanas mačos, pirmajā kārtā ar 0-4 atzīstot Everetas "Silvertips" pārākumu, lai gan vienības pēc 72 mačiem šķīra tikai deviņi punkti, bet desmit savstarpējos dueļos uzvaras tika dalītas uz pusēm.

Ar diviem vārtiem un trim punktiem par komandas rezultatīvāko spēlētāju izslēgšanas mačos kļuva latviešu uzbrucējs Rihards Bukarts, kurš Portlendas "Winterhawks" papildināja tikai sezonas gaitā, regulārajā čempionātā 55 dueļos sakrājot 53 (26+27) punktus. Viņam neizdevās apsteigt tikai trīs komandas biedrus. Aiz Bukarta muguras palika arī centra uzbrucējs Rodrigo Ābols ar 49 (20+29) punktiem 62 spēlēs. Izslēgšanas cīņās viņš pievienoja vienu piespēli.

Abi 20 gadus vecie uzbrucēji Latvijā ieradīsies pirmdien, bet valstsvienības treniņiem pievienosies otrdien, sarunā ar portālu Sportacentrs.com norādīja izlases menedžeris Juris Štāls. Jau trešdien Latvijas izlase dosies uz Dāniju, kur 7. un 9. aprīlī aizvadīs divas pārbaudes spēles.

Ābols, kurš decembrī ar četriem vārtiem kļuva par Latvijas U20 valstsvienības labāko snaiperi, pasaules čempionātā debitēja pērn, septiņās spēlēs punktus nenopelnot. Viņš uz Ziemeļameriku devās pagājušajā vasarā. Savukārt Bukarts otrpus okeānam spēlē kopš 2013. gada. Pirmajā sezonā viņš guva 28, otrajā - 33, bet šajā - 31 vārtus. Rezultatīvais uzbrucējs divreiz pārstāvējis Latvijas U18, bet vienu reizi - Latvijas U20 izlasi.

Latvijas izlases nometnē atrodas trīs spēlētāji, kuri ir jaunāki gan par Bukartu, gan par Ābolu - 18 gadus vecie aizsargi Kristaps Zīle un Kristiāns Rubīns, kā arī 19 gadus vecais uzbrucējs Frenks Razgals, kurš vakar pārbaudē pret Latvijas U18 izlasi izcēlās ar diviem gūtajiem vārtiem, palīdzot izcīnīt uzvaru ar 8:1.

Ceturtdien vietu Šveices spēcīgākajā līgā nosargāja Langavas "SCL Tigers", kas ar 4:3 pagarinājumā pieveica "Biel" hokejistus, sērijā svinot uzvaru ar 4-2. Visus mačus no rezervistu soliņa skatījās 1994. gadā dzimušais vārtsargs Ivars Punnenovs, un Štāls norādīja, ka Latvijas izlases treneri pārbaudes mačos ar Dāniju grib novērtēt Jāņa Kalniņa un Ervīna Muštukova gatavību, un tikai pēc tam tiks lemts par papildinājumu vārtsargu līnijā.

"Latvijā pēdējo treniņu aizvadīsim otrdien, tāpēc nav vērts skriet notikumiem pa priekšu. Pagaidām ieturēsim pauzi un paskatīsimies, ko var pašreizējie vārtsargi. Punnenova sakarā nesaku ne jā, ne nē," norādīja Štāls. Punnenovs, kurš Šveices spēcīgākajā līgā debitēja pirms trīs gadiem, šosezon 23 spēlēs atvairīja 90,9% metienu un vidēji ielaida 3,11 ripas.

Šodien cīņu par Šveices zeltu sāks Elvis Merzļikins, kurš ievilka "Lugano" finālā, desmit izslēgšanas mačos atvairot 94,2% pretinieku metienu. Regulārajā sezonā 21 gadu vecais spēlētājs aizvadīja 46 mačus, atvairot 92,2% metienu.

     [+] [-]

, 2016-04-02 16:57, pirms 9 gadiem
Bet nu stulbums. Bus tak vel parbaudenes, vareja pateikt, ka Punnenovu parbaudis tad. Bet ta vieta... "mes vel padomasim"...

Vienigais vina greks ir tas, ka sezona beidzas velak, neka abiem parejiem. Sviests.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-02 17:05, pirms 9 gadiem
Likās ka nu tik būs, Štāls tas ir vecis, saprot hokejistus un nebūs tāda čakarēšana un haoss kā bija pirms viņa un būs kārtība, bet bardaks ir 100reiz lielāks kā tas bija laikā kad Baldonieks strādāja viens pats!

Šāds pavasaris vel Latvijas hokejā nav bijis! Ir visādi gājis pēc PČ noslēguma, bet šāds murgs gatavošanās posmā ar tik daudz cūcībām no izlases vadības puses vēl nav bijis!

Štālam kā vel pašam vel nesen esošam hokejistam vajadzētu saprast kā jūtas tie hokejisti kam izlases vadība (ar menedžmentu priekšgalā) šogad ir spļāvusi sejā, bet laikam viņš to jau ir aizmirsis kā tas ir ja reiz tas viss turpinās!

     [+] [-]

, 2016-04-02 17:10, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pēc nedēļas zinās. Tāpat citiem pēc sezonas dod laiku atpūsties uz dienām vai nedēļām. Kāda jēha ņemt uz pārbaudes spēlēm vairāk vārtsargus nekā nepieciešams. Galvenais ir ka spēlētājs zina , kad viņam var zvanīt un vai par viņu ir interese.
Bet cik es katru pavasari lasu tad vienmēr ir tik daudz komentātāju kuri ir gudrāki par treneriem. Arī par Znaroku ļoti daudzi zināja labāk kā vajag pavasarī komplektēt izlasi, tāpat bija ar Nolanu.
Daudzi jau zina tagad ka Punnenovs noteikti nav sliktāks par pārējiem vārtsargiem. Profesionāli treneri to nezin bet ierindas līdzjutējs zin.
Tagad pārbaudīs 2 vārtsargus. Viss ir skaidri pateikts.
Viss vienkārši vai nu izsauc, vai neizsauc uz izlasi. Punnenova gadījumā skaidrība nekāda.

     [+] [-]

, 2016-04-02 17:11, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bet nu stulbums. Bus tak vel parbaudenes, vareja pateikt, ka Punnenovu parbaudis tad. Bet ta vieta... "mes vel padomasim"...

Vienigais vina greks ir tas, ka sezona beidzas velak, neka abiem parejiem. Sviests.
Tur jau tā lieta.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-02 17:12, pirms 9 gadiem
Avs rakstīja: Viss vienkārši vai nu izsauc, vai neizsauc uz izlasi. Punnenova gadījumā skaidrība nekāda.
Ja izsauks tagad, tad būs jāmaksā dienas nauda. Kāpēc maksāt, ja var ļaut spēlētājam patrenēties par saviem līdzekļiem un izsaukt pēdējā brīdī. Žīds taču pie stūres.

     [+] [-]

, 2016-04-02 17:24, pirms 9 gadiem
Ceru, ka Kirovs spēs atvainoties Cipam, citādi nebrīnīšos par kādiem iespējamiem boikotiem vai citveida protestiem no spēlētājiem, līdzjūtējiem un pat redzamām hokeja autoritātēm..

     [+] [-]

, 2016-04-02 17:26, pirms 9 gadiem
skatoties turpinājumā tagad būs interesanti paskatīties kā viss norisināsies ar varotčikiem...nebrīnīšos, ja Merzļikinu ar nesauks tipa esi nokavējis, vajag ātrāk sezonu noslēgt.
no mana redzes punkta saliekot visu (Štāls, Baldonieks, Berja, Zirnis) teikto sanāk, ka mums varotčiki būs Masaļskis, Gudļevskis(cer, ka šis atbrauks) un trešais Muštuks vai Kalniņš...un tikai Muštuka vai Kalniņa lielas izgāšanās laikā Dānijā(kas praktiski neiespējams) var tikt izskatīts Punnenovs

  +1 [+] [-]

, 2016-04-02 17:39, pirms 9 gadiem
Tā ir IZGĀŠANĀS!

Visu laiku ir populāri runāt par Lipmanu un izlases galveno treneri, šajā gadījumā - Beresņevu, tiek izdomātas visādas shēmas un meklēti ienaidnieki ko, kas un kāpēc dara.

Patiesībā, kā tas izskatās no malas, Latvijas izlasē, kurā jau tāpat iekšējās komunikācijas problēmas ir, teiksim tā, "firmas zīme", šogad vispār ir KATASTROFA, kuras centrā ir neviens cits kā izlases GM - Štāls.

Iespējams, ka viņa idejas Latvijas hokejam nav pieņemamas, iespējams, kaut kur trūkst zināšanu/pieredzes, iespējams, ka viņš šajā amatā ir par ātru vai arī kāds veic aktīvu pretdarbību viņa centieniem vadīt komandu, BET... atļaušos teikt, ka šogad tieši Štāla faktors var izspēlēt dažādus jokus PČ laikā tieši sastāva komplektēšanas iespēju ziņā, kas jau tā ir šauras. Pat pieredzējušam GM iziet no šīs situācijas "sausam" būtu labs sasniegums... par Štālu - jau pašlaik var teikt, ka pirmā pankūka viņam ir smagi savēlusies.

     [+] [-]

, 2016-04-02 17:55, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nē nu Kalniņš arī izlasē ar darbiem ir parādījis ka viņš ir labs v/sargs, arī 24 gadi čalim tikai, tur var runāt vel par kkādām nākotnes perspektīvām un viņš noteikti var spēlēt augstākākā līmenī kā Ungārijā!

Jautājums ir par Muštukovu, cik ilgi var viņu ņemsies un pārbaudīsies?
Kāpēc Jučeru nepārbauda tad vel, viņš Kazahstānā nospēlējis labāk par Muštukovu Francijā!
Pērn Muštukovs bija izlases otrais vārtsargs un Kalniņš trešais,ja Gudijs netiks ,kas ir ļoti ticami ,tad arī šajā PČ vārtsargu līnija var gadīties ,ka paliks kā pērn.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-02 18:00, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: Ceru, ka Kirovs spēs atvainoties Cipam, citādi nebrīnīšos par kādiem iespējamiem boikotiem vai citveida protestiem no spēlētājiem, līdzjūtējiem un pat redzamām hokeja autoritātēm..
Par ko atvainoties tam flopam?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-02 18:01, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā ir IZGĀŠANĀS!

Visu laiku ir populāri runāt par Lipmanu un izlases galveno treneri, šajā gadījumā - Beresņevu, tiek izdomātas visādas shēmas un meklēti ienaidnieki ko, kas un kāpēc dara.

Patiesībā, kā tas izskatās no malas, Latvijas izlasē, kurā jau tāpat iekšējās komunikācijas problēmas ir, teiksim tā, "firmas zīme", šogad vispār ir KATASTROFA, kuras centrā ir neviens cits kā izlases GM - Štāls.

Iespējams, ka viņa idejas Latvijas hokejam nav pieņemamas, iespējams, kaut kur trūkst zināšanu/pieredzes, iespējams, ka viņš šajā amatā ir par ātru vai arī kāds veic aktīvu pretdarbību viņa centieniem vadīt komandu, BET... atļaušos teikt, ka šogad tieši Štāla faktors var izspēlēt dažādus jokus PČ laikā tieši sastāva komplektēšanas iespēju ziņā, kas jau tā ir šauras. Pat pieredzējušam GM iziet no šīs situācijas "sausam" būtu labs sasniegums... par Štālu - jau pašlaik var teikt, ka pirmā pankūka viņam ir smagi savēlusies.
Juri piekrītu par komunikācijām.
Bet es neskrietu pa priekšu meklēt vainīgos.

Man ir nesaprotami kāpēc vispār Baldonieks jaucas iekšā Štāla darbā, saka kas būs un kas nē.
Liekas, ka iekšēji LHF neviens nesaprot kurš un par ko ir atbildīgs tanī institūcijā... Un tas ir Limpana pienākums pateikt darbiniekiem kurš, ko dara.

Kas atbild par šņorēm, kas par spēlētāju piesaisti.

Vismaz ir zināms, kas atbild par ZA spēlējošiem un kas ar viņiem komunicē. Pagaidām komunikācija starp Juri un Ļoņu ir mazliet nesaprotama. Un vēl Baldonieks pa vidu maisās.

Sadaliet tak tos pienākumus, lai katram iekš LHF būtu skaidrs, kas par ko atbild. Beidziet tak šo cirku!

     [+] [-]

, 2016-04-02 18:11, pirms 9 gadiem
Shenker rakstīja: Juri piekrītu par komunikācijām.
Bet es neskrietu pa priekšu meklēt vainīgos.

Man ir nesaprotami kāpēc vispār Baldonieks jaucas iekšā Štāla darbā, saka kas būs un kas nē.
Liekas, ka iekšēji LHF neviens nesaprot kurš un par ko ir atbildīgs tanī institūcijā... Un tas ir Limpana pienākums pateikt darbiniekiem kurš, ko dara.

Kas atbild par šņorēm, kas par spēlētāju piesaisti.

Vismaz ir zināms, kas atbild par ZA spēlējošiem un kas ar viņiem komunicē. Pagaidām komunikācija starp Juri un Ļoņu ir mazliet nesaprotama. Un vēl Baldonieks pa vidu maisās.

Sadaliet tak tos pienākumus, lai katram iekš LHF būtu skaidrs, kas par ko atbild. Beidziet tak šo cirku!
Es jau minēju - iemesli var būt dažādi tam visam, tai skaitā apzināta kaitniecība, taču tikai un vienīgi pats GM to var atrisināt, pasakot visiem "gaisa jaucējiem" kur sākas un beidzas viņu atbildības jomas.

Ja izlases ĢENERĀLMENEDŽERIS (kam faktiski jābūt otrajam cilvēkam visā komandā aiz federācijas prezidenta) to nedara/nevar izdarīt... nu tad arī sanāk tā kā sanāk.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-02 18:50, pirms 9 gadiem
Esmu ievērojis, tik cik dāsns ir Lipmans tā attiecīgi spēlē arī izlase. Uz izlasi regulāri nebrauc tie kam ir ģimenes un tas vispār man ir saprotams. Mēnesi esi projām no sievas un bērniem, pietam pats maksā par dzīvošanas izdevumiem. Nu kam tas ir vajadzīgs? Un ja 9 mēnešus vispār neredzi savu sievu un bērnus. Tiem kam tikai draudzenes, tiem savādāk!

     [+] [-]

, 2016-04-02 18:57, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau minēju - iemesli var būt dažādi tam visam, tai skaitā apzināta kaitniecība, taču tikai un vienīgi pats GM to var atrisināt, pasakot visiem "gaisa jaucējiem" kur sākas un beidzas viņu atbildības jomas.

Ja izlases ĢENERĀLMENEDŽERIS (kam faktiski jābūt otrajam cilvēkam visā komandā aiz federācijas prezidenta) to nedara/nevar izdarīt... nu tad arī sanāk tā kā sanāk.
nekas pretī Štālam nav, bet nu mazliet par jaunu puisis vēl ir.

Ideālā gadījuma vajadzētu GM OZO, bet nu viņš jau neies tanī virtuvē pie Lipmaņa vairs.

Ja atmiņa neviļ, tad Lipmans vienreiz atlaida Ozo no kaut kāda amata, tad atkal piedāvāja GM.

Intresanti vai Štālam vispār kontrakts ir ar LHF?
Darbinieki

  -3 [+] [-]

, 2016-04-02 19:46, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Protams, ka Punis ir labāks par tiem abiem, viņš tomēr spēlē nopietnā līgā, kamēr tie abi māžojas kaut kur. Šobrīd izlases vadība atklāti pasaka, ka tiem abiem ir prioritāte. Tas ir smieklīgi. Pagājušogad izņirgājās par Merzļikinu, šogad par Punnenovu.
Tu arī esi gudrāks par mūsu Beresņevu. Žigli veidojam no komentātājiem treneri komandu kas komplektēs izlasi. Vienmēr visi zina labāk par treneri.
Es atbalsti trenera izvēli neņemy Spruktu, Cipuli, K. Jasu izlasē (pirmie divi ilgstoši bija mani favorīti izlasē, bet gadi un sports ir nežēlīgi).
Pagaidām priecē ka ir tik maz atteikumi izlasē. Daudzi sezonas laikā stāstīja kā DR izlaidusi spēlētājus un atteiks masveidā izlasei, bet pagaidām izlasei atteicis no DR tikai viens hokejists un kopumā 4. Sprukts un Cipulis neizskatās ka ir atteikuši-viņu laiks ir pagājis (DIEMŽĒL).

     [+] [-]

, 2016-04-02 19:57, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tu arī esi gudrāks par mūsu Beresņevu. Žigli veidojam no komentātājiem treneri komandu kas komplektēs izlasi. Vienmēr visi zina labāk par treneri.
Es atbalsti trenera izvēli neņemy Spruktu, Cipuli, K. Jasu izlasē (pirmie divi ilgstoši bija mani favorīti izlasē, bet gadi un sports ir nežēlīgi).
Pagaidām priecē ka ir tik maz atteikumi izlasē. Daudzi sezonas laikā stāstīja kā DR izlaidusi spēlētājus un atteiks masveidā izlasei, bet pagaidām izlasei atteicis no DR tikai viens hokejists un kopumā 4. Sprukts un Cipulis neizskatās ka ir atteikuši-viņu laiks ir pagājis (DIEMŽĒL).
Izlasei atteikuši gandrīz visi līderi, kas spēlēja KHL. Tur nav par ko priecāties.
Ar vārtsargiem notiek dīvainības jau kuro gadu. Ar Cipuli vispār traģēdija. Vienā vārdā šausmas. Esam soli no B grupas, ņemot vērā stipro apakšgrupu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-02 20:20, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Izlasei atteikuši gandrīz visi līderi, kas spēlēja KHL. Tur nav par ko priecāties.
Ar vārtsargiem notiek dīvainības jau kuro gadu. Ar Cipuli vispār traģēdija. Vienā vārdā šausmas. Esam soli no B grupas, ņemot vērā stipro apakšgrupu.
Atteikuši tikai 4 hokejisti. Tas ir ļoti maz un no šiem 3 bieži pēdējos gados nespēlē izlasē. Karsuma, Bārtuļa, Kuldas atteikumi bija loģiski un iepriekš viegli paredzami. J'atie ir līderi, bet katru gadu tā notiek. Cipulis pēdējos gadus vairs izlasē nespēj neko parādīt. Jau bieži rakstīju ka no 7 pēdējiem turnīriem izlasē 6 Cipulis palika bez vārtu guvummiem un arī pati spēle ar katru gadu palika blāvāka.

     [+] [-]

, 2016-04-02 20:30, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Pērn Muštukovs bija izlases otrais vārtsargs un Kalniņš trešais,ja Gudijs netiks ,kas ir ļoti ticami ,tad arī šajā PČ vārtsargu līnija var gadīties ,ka paliks kā pērn.
Ļoti iespējams ka tā arī būs!

Izskatās ka menedžments visu liek uz Masaļski un ja nu kas tad zem tanka metīs ungāru Kalniņu un francūzi Muštukovu!

Punennovu var teikt jau atmet tagad un nu nezinu kāds Elvis būs pēc Šveices fināliem, viņam jau tā izlasē iet grūti!

Gudļevski, neticu ka Tampa viņu palaidīs, var jau būt, bet nu Štāls riskē ar to ka PČ viņš debitēs kā v/sargs jo tā attieksme ir graujoša!

Punennovs būtu ideāla kandidatūra aiz Masaļska muguras, Šveices čempionāta līmenis ir ļooti solīds + Ivars izlasē ir aizvadījis ļoti labas spēles!

     [+] [-]

, 2016-04-02 20:32, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Liksi vārtos Ņiživiju , klaburgalva tāds !
intelektuālis.

     [+] [-]

, 2016-04-02 20:34, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kur Banss noziedējies ? Kāpēc neizsakās par šo jautājumu? Var redzēt , cik SC ir ''objektīvu'' un intelektuālu lietotāju.
Tu jau tur dzīni tuftu par Reķi, Bārtuli utml. Tā kā sēdi mierā objektīvais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-02 20:55, pirms 9 gadiem
Shenker rakstīja: nekas pretī Štālam nav, bet nu mazliet par jaunu puisis vēl ir.

Ideālā gadījuma vajadzētu GM OZO, bet nu viņš jau neies tanī virtuvē pie Lipmaņa vairs.

Ja atmiņa neviļ, tad Lipmans vienreiz atlaida Ozo no kaut kāda amata, tad atkal piedāvāja GM.

Intresanti vai Štālam vispār kontrakts ir ar LHF?
http://www.lhf.lv/par_lhf/darbinieki/04052010-darbinieki
Nu nevajag to Ozoliņu VISUR bāzt... kā kas, tā visur Ozoliņš, itkā nebūtu mācītu un pieredzējušu cilvēku.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-02 20:55, pirms 9 gadiem
Nesaprotu par ko Cipulis un Sprukts cepās-acīmredzot Beresņevs(vai tad jūs domājiet,ka Štāls komplektē izlasi?)izlēma,ka liks uzsvaru uz jaunākiem spelētājiem un vienkārši viņus uz izlasi šogad vairs neaicina-jāsaka,ka laikam pamatoti-spriežot pēc tā,ka pussezonu nav spelējuši un arī Slovākijā nekādus kalnus negāza-paldies viņiem par visu iepriekšējo,ko es arī augstu vērtēju,bet visam -savs laiks.Punenovu droši vien uzaicinās uz atlikušajām pārbaudes spelēm-kā var saprast no intervijas,bet viņam jau reāli arī ir priekšā 3 labi vārtsargi-nu-ja Gudļevskis netiek-tad ir variants par 3. vārtsargu,jo Merzļikins tomēr laikam kotējas augstāk.

     [+] [-]

, 2016-04-02 20:57, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Atteikuši tikai 4 hokejisti. Tas ir ļoti maz un no šiem 3 bieži pēdējos gados nespēlē izlasē. Karsuma, Bārtuļa, Kuldas atteikumi bija loģiski un iepriekš viegli paredzami. J'atie ir līderi, bet katru gadu tā notiek. Cipulis pēdējos gadus vairs izlasē nespēj neko parādīt. Jau bieži rakstīju ka no 7 pēdējiem turnīriem izlasē 6 Cipulis palika bez vārtu guvummiem un arī pati spēle ar katru gadu palika blāvāka.
Karsums, Kulda, Bārtulis un Dārzinš. Veseli četri spēlētāji, turklāt tieši līderi. Tas ir ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2016-04-02 21:11, pirms 9 gadiem
Jāskatās tuliņ Merzļikina fināls!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-02 21:23, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Atteikuši tikai 4 hokejisti. Tas ir ļoti maz un no šiem 3 bieži pēdējos gados nespēlē izlasē. Karsuma, Bārtuļa, Kuldas atteikumi bija loģiski un iepriekš viegli paredzami. J'atie ir līderi, bet katru gadu tā notiek. Cipulis pēdējos gadus vairs izlasē nespēj neko parādīt. Jau bieži rakstīju ka no 7 pēdējiem turnīriem izlasē 6 Cipulis palika bez vārtu guvummiem un arī pati spēle ar katru gadu palika blāvāka.
Varbūt padomā ,ka beidzamajos gados Cipulis nespēlēja pirmajās maiņās un viņa uzdevumi laukumā mainījās.Skatoties Latvijas čempja play off uzskatu ,ja Štāls būtu labā fiziskajā kondīcijā ,tad viņš izlases ceturtajā maiņā būtu labāks par ļoti daudziem izlases kandidātiem,piemēram Upīti un Bičevski.

     [+] [-]

, 2016-04-02 22:15, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: ..
Kāpēc Jučeru nepārbauda tad vel, viņš Kazahstānā nospēlējis labāk par Muštukovu Francijā!
nu beidz muldēt pa tukšo!
Pirmkārt, Jučera klubam vēl joprojām play-offi Kazahstānā turpinās.
Otrkārt, kā Tu vari teikt, ka Jučers labāk par Ervīnu Kazahstānā nospēlējis, ja Jučers šogad praktiski vispār nav vārtos stāvējis? Pat neatceros, kad spēlēs pieteikumā Jučers pēdējo reizi bija...

     [+] [-]

, 2016-04-03 23:06, pirms 9 gadiem
Skaisti, atkal jau tiek pierādīts, ka LHF sistēma ir liels bardaks un klauni ir pie šprices