Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Znaroks vaino tiesnesi, rezultātu neuzskata par likumsakarīgu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Znaroks vaino tiesnesi, rezultātu neuzskata par likumsakarīgu
Oļegs Znaroks
Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Pēc šīs dienas Kontinentālās hokeja līgas (KHL) play-off 1. kārtas ceturtās spēles, kurā Rīgas "Dinamo" papildlaikā ar 2:1 uzvarēja Maskavas "Dynamo", pretinieku treneris Oļegs Znaroks uzsvēra, ka tiesnesim nebija jānoraida Aleksejs Kudašovs.

Juliuss Šuplers, "Dinamo" treneris: "Spēles sākumā nebijām pietiekami aktīvi. 2. periodā puiši spēlēja labāk. Kad izlīdzinājām rezultātu, spēle kļuva pavisam citāda - sākām veidot uzbrukumus, daudz apdraudējām pretinieku vārtus un, domāju, mani hokejisti pelnīti tika pie sava uzvaras. Esmu pateicīgs par uzvaru - šī bija ļoti laba spēle. Tagad jāgatavojas nākamajam mačam. Tiesnešu darbība? Man nav tiesību kritizēt tiesnešu darbu - lai tur Tiesnešu komiteja tiek galā.

Jā, play-off tā vienmēr ir - ja izpelnies noraidījumu, pastāv liels risks, ka ielaidīsi. Tā vienmēr ir - ja komanda spēlē mazākumā 18 minūtes, kā tas bija pagājušajā spēlē, tas ietekmē rezultātu. Paldies Dievam, iemetām vairākumā pagājušajā spēlē vakar un iemetām arī tagad - tas ir labi mums. Iespējas tikt tālāk? Mēs vienkārši gatavosimies katri nākamajai maiņai, svarīga būs disciplīna, jo meistarību play-off vairs neuzlabosi. Visu izšķirs pašatdeve, cīņa, gribasspēks, stiprs raksturs. Marks Hartigans? Šodien viņš nespēlēja, bet, kas būs rīt, parīt, nezinu. Tāpēc esam izsaukuši spēlētājus no fārmkluba. Petrovickis? Jūs šaubāties par viņu? Es nē."

Oļegs Znaroks, "Dynamo" treneris: "Spēle iznāca kaujinieciska. Principā uzskatu, ka nekas traks nav noticis, panikas ģērbtuvē nav. Vienīgi Kudašova noraidījumu nesapratu - kas tas bija? Domāju, play-off parasti tādus nedod. Vai likumskarīgs rezultāts? Protams, nelikumskarīgs. Noraidījuma 100% nebija - play-off tādus nedod. Par ripas izmešanu kā bija Rīgai dod 100%, bet par tādiem... Iespējas tikt nākamajā kārtā? Jau teicu, nav manā raksturā padoties, tāpēc komanda cīnīsies līdz galam. Man neeksistē "ja" - manējie cīnīsies, sitīsies līdz pēdējam. Ar mani būs tie, kas cīnās līdz galam. Šatans? Maskavā spēlēs."

Savukārt uz žurnālista Artūra Vaidera tēlaini noformulētu jautājumu par to, kā trūka maskaviešiem (sekojot vakar iesāktajai tēmai, ka šī sērija ir karš), Znaroks dusmīgi attrauca: "Mums te kas - KVN [krievu humora spēle - aut.piez.]? Ko?"

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:07, pirms 14 gadiem
wolmar rakstīja: Principā būtu labi pēc iespējas ātrāk triekt ratā no Latvijas izlases to pseidipatriotu Znaroku. Kopā ar viņa tik solīdo palīgu no Vītoliņu hokeja dinastijas - būs tikai labāk. Un vajadzētu mēģināt sarunāt ar slovāku, kurš ciena Latvijas hokeju un Latvijas valsti. Jo dzied Latvijas himnu! Šupleru&Co (Ābolu un Ignatjevu) par Latvijas izlases treneriem!!!
Pirmkārt, Znarok ir tikai un vienīgi izlases treneris, viņš dara savu darbu - trenē; neesmu domājis, ka viņš ir patriots, līdz ar to saukt viņu par "pseidopatriotu" (par šķietamu patriotu) nevar, jo viņš jau necenšas izlikties par patriotu.
Otrkārt, arī Zviedrijas pilsonis Lindstrēms vadīja Latvijas izlasi, himnu, protams, nedziedāja u.tml., viņš pildīja savus profesionālos pienākumus, tāpat kā Čeļabinskā dzimušais Vācijas pilsonis Znarok.
Treškārt, cits jautājums ir par tēlu, kuru Znarok rada izlasei. Asa mēle viņam bijusi vienmēr, arī laikos, kad spēlētāja lomā esot "zāģēja" trenera krēsla kājas Vasiļjevam.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:07, pirms 14 gadiem
znaroks nemak zaudet nevienjs sevis un citu cienos treneris neteiks ka vainigs bija tiesnesis musejiem ari bija noraidijums un iztureja bet znaroks vaino redz kads isteniba izradas musu izlases treneris kauns ka tads mums ir un ceru ka vairs nebus!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:08, pirms 14 gadiem
hockey1 rakstīja: Es cienu Znaroku ka Lv Izlases trenera amata, bet nejau MD trenera amata. Vins ir labs cilveks bet uz doto bridi vins rikojas nesmuki
Ko tad viņš tādu nesmuku dara vai saka???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:08, pirms 14 gadiem
Lāsma21, tev cepums. Izskatās ka šeit ir kāds ar skaidru galvu, nevis ar mazas tautas lielo ambīciju kompleksu. Pagaidi kādu laiciņu, gan jau Latvijas izlase kādu no grandiem padrebinās, un tad jau šie patrioti dziedās slavas dziesmas citā virzienā. Bet pēc pēdējā laika komentāriem, varbūt par izlases treneri varētu ielikt kādu demokrātiski domājošu dramaturgu vai kultūras darbinieku? Tad varbūt mūsu patriotiskie fani būs apmierināti.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:08, pirms 14 gadiem
Ģenerālis jibio

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:09, pirms 14 gadiem
Elephant rakstīja: Respektīvi.. mums jāpadzen Znaroku un Hari no izlases un jāņem Šupleru, jo viņš dzied Latvijas himnu?! Pēc kā tu spried ka viņš ciena Latvijas valsti? ..................................
arī no tā, ka mēģina dziedāt tās valsts himnu, kurā strādā ir cieņas izrādīšana. Tomēr eiropiešiem ir augstāks intelekta līmenis salīdzinājumā ar dažiem "labiem" ieziemiešiem....

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:09, pirms 14 gadiem
kur video???suplers meeginaaja saliet???

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:10, pirms 14 gadiem
Cik tomēr te ir pretīgi publika.

Pēc Znaroka intervijas SA, visi zviedza:" Oho, negaidiju ka Znaroks bus tik sakarīgs un intiliģents cilvēks. bla bla bla" Tagad, kad mums jāstājams šamam pretī visi uzreiz kā tādi divkoši šamo noliek.

Pilnīgi loģiska Znaroka reakcija uz "tēlaino" jautājumu, viņš sērijā deg ar 1 pret 3, un viņa te vēl tagad "tēlaini" jādomā kaut kādas atbildes. Preizi šams pateica, te nav nekāds cirks.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:11, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: arī no tā, ka mēģina dziedāt tās valsts himnu, kurā strādā ir cieņas izrādīšana. Tomēr eiropiešiem ir augstāks intelekta līmenis salīdzinājumā ar dažiem "labiem" ieziemiešiem....
Ok, daļēji piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 21:11, pirms 14 gadiem
cīņa ir spraiga, aizraujoša un ar asām epizodēm, bet nevajag tik traki aplikt Znaroku, viņš iestājas par savu komandu un būtu dīvaini ja tā nebūtu. salecam kā maitu putni un tik knābājam tādā veidā ne ar ko neatšķiroties no tā paša komarova. Mans ieteikums - priecājoties par savu komandu parādīsim labāk klasi un pretinieku neapliksim!

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 21:13, pirms 14 gadiem
Nu tak beidziet ēst Znaroku. Atcerieties, ka viņš ir(gribat to vai nē) mūsējais! Neciešu šos divkošus, kuri izlases laikā viņu slavē un ceļ debesīs, bet tagad ber s*dus uz galvas! Kāpēc jūs esat sadomājuši, ka viņam visa šī situācija silda sirdi - tīri cilvēcīgi - viņš spēlē pret savējiem čaļiem, kurus ir izskolojis, savu izlasi, kopā izēduši pudu sāls, viņš tāpat priecājas par viņiem, protams, ārēji to neizrāda, bet, to, kas notiek viņa prāta nezina neviens - padomājiet ar galvu, atcerieties faktus un izdariet secinājumus, ja protams, atmiņa tik talu velk. Tiešām, reāli uzsit dusmas šie seklie komentāri, bet, kad būs PČ, tad kažokus atkal metīsiet uz otru pusi.. Sakiet ko gribat, bet es Znaroku cienu par to, ko viņš ir devis un dos Latvijas izlasei..ai, ko es te cenšos, tāpat jau domāšanu visiem neizmainīšu, bet varbūt tomēr kādam..

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:13, pirms 14 gadiem
video studijā!

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:13, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ko tad viņš tādu nesmuku dara vai saka???
Itka nav redzams.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:13, pirms 14 gadiem
wolmar rakstīja: Principā būtu labi pēc iespējas ātrāk triekt ratā no Latvijas izlases to pseidipatriotu Znaroku. Kopā ar viņa tik solīdo palīgu no Vītoliņu hokeja dinastijas - būs tikai labāk. Un vajadzētu mēģināt sarunāt ar slovāku, kurš ciena Latvijas hokeju un Latvijas valsti. Jo dzied Latvijas himnu! Šupleru&Co (Ābolu un Ignatjevu) par Latvijas izlases treneriem!!!
Ak dievs!

Nezinu kurā vietā tu to uzskati par cieņu?! Es to uzskatu par tīrāko nirgāšanos! Vecis, kuram pilnīgi nospļauties par mūsu valsti, ka tik ielīst dirsā (atvainojos, savādāk nevarēju noformulēt) visai valstiji, izliekas par baigo patriotu.

Tas viņa "Gada Rīdzinieka" tituls arī ir tīrākais farss! Čalis tak nemaz Rīgā nedzīvo, kāds vēl pie velna Gada rīdzinieks?!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:14, pirms 14 gadiem
Znaroks daudzu acīs zaudējis savu cieņu, jo nespēj atzīt normālā veidā ka esam labāki un caur šādiem komentāriem un izteikumiem uzskata ka Dinamo nemāk spēlēt hokeju...bēdigi Znarok...kā spēsi skatīties acīs izlases džekiem, kuri 90% spēlē Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:15, pirms 14 gadiem
Komentārs no MD faniem:

27 февраля 2011 (21:18) Shpion
знарока уволить нахер. тренер любой команды КХЛ знает, что Рига неудобный соперник. Он мог сказать ребятам не биться в матче с Сибирью, слить матч и сейчас просто и легко пройти свиней

27 февраля 2011 (20:54) Alexdynamo
ПОЗОР!!! ЗНАРКА В РИГУ ШРОТЫ СВОИ ЖРАТЬ!!! КОМАНДУ К СТЕНКЕ...

Да похоже это ВСЁ!!! Чудес не бывает! Все наши на сайте писали, что рига физически подсядет, а получилось с точностью до наоборот! Где же наша хваленая физика, а также тактика и всё остальное? Нервов и слов не хватает...

  +6 [+] [-]

, 2011-02-27 21:15, pirms 14 gadiem
Man interesanti zināt cik daudzi redzēja to epizodi ar Kudašovu? Pēc laika nevarēja tik daudzi būt atpakaļ no Arēnas. TV to epizodi nerādija.

Tijpa neredzēju, bet viedoklis ir. Sīki idiņi tiešām.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:15, pirms 14 gadiem
belluschi rakstīja: TRENERIS KURAM INTELIĢENCE IR ZEM NULLES. ZNAROK. LAI STRĀDĀTU PAR TRENERI VAJADZĒTU VISMAZ VIENU GRĀMATU MŪŽĀ IZLASIT.
Sitas ir labais !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:15, pirms 14 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Nu tak beidziet ēst Znaroku. Atcerieties, ka viņš ir(gribat to vai nē) mūsējais! Neciešu šos divkošus, kuri izlases laikā viņu slavē un ceļ debesīs, bet tagad ber s*dus uz galvas! Kāpēc jūs esat sadomājuši, ka viņam visa šī situācija silda sirdi - tīri cilvēcīgi - viņš spēlē pret savējiem čaļiem, kurus ir izskolojis, savu izlasi, kopā izēduši pudu sāls, viņš tāpat priecājas par viņiem, protams, ārēji to neizrāda, bet, to, kas notiek viņa prāta nezina neviens - padomājiet ar galvu, pirms, atcerieties faktus un izdariet secinājumus, ja protams, atmiņa tik talu velk. Tiešām, reāli uzsit dusmas šie seklie komentāri, bet, kad būs PČ, tad kažokus atkal metīsiet uz otru pusi.. Sakiet ko gribat, bet es Znaroku cienu par to, ko viņš ir devis un dos Latvijas izlasei..ai, ko es te cenšos, tāpat jau domāšanu visiem neizmainīšu, bet varbūt tomēr kādam..
pats tu esi divkosis!! mazais!

ja vins cienitu latviju iemacitos vardu normali latviski!

a sis krievu melee speciali gvelz!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:16, pirms 14 gadiem
Cirks aizbrauca klauni palika (Znaroks ar savu MD )

vēlreiz malači

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:16, pirms 14 gadiem
Alien rakstīja: Komentārs no MD faniem:

27 февраля 2011 (21:18) Shpion
знарока уволить нахер. тренер любой команды КХЛ знает, что Рига неудобный соперник. Он мог сказать ребятам не биться в матче с Сибирью, слить матч и сейчас просто и легко пройти свиней
Un? Šuplera atlaišana šeit prasīta 1001 reizi. Stulbi fani nav rādītājs.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:17, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Spēle pret SWE bija tīrs spēlētāju un vārtsarga trenera nopelns... Znaroks jau 3 gadus nav uzdevumu augstumos bet pakaļā (es nerunāju par laiku kad viņš bija lielisks spēlētājs, bet tādu treneri mums nevajag - es jau 2 gadus to saku, bet šķiet tikqai tagad kāds ieklausās)
patiesība ir tāda- ja nebūtu Značokam blakus Harija, tad viņš būtu stabila nulle. Un pajautājiet, kāpēc viņu izraidīja( labi, palūdza aiziet no Bundeslīgas)?

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:18, pirms 14 gadiem
Lai nu par ko, bet nu par TIESĀŠANU jau nu tiešām būtu paklusējis.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:18, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Cik tomēr te ir pretīgi publika.

Pēc Znaroka intervijas SA, visi zviedza:" Oho, negaidiju ka Znaroks bus tik sakarīgs un intiliģents cilvēks. bla bla bla" Tagad, kad mums jāstājams šamam pretī visi uzreiz kā tādi divkoši šamo noliek.

Pilnīgi loģiska Znaroka reakcija uz "tēlaino" jautājumu, viņš sērijā deg ar 1 pret 3, un viņa te vēl tagad "tēlaini" jādomā kaut kādas atbildes. Preizi šams pateica, te nav nekāds cirks.
Pilnīgi piekrītu! Šie komentāri jau vairs nav izturami, bērnudārzs kaut kāds, tiešām pretīgi paliek. Sākumā vēl smiekli nāca, bet tagad jau paliek skumji. Vai tiešām šāda ir mūsdienu sabiedrība? Man ir liels kauns par jums. Es pavisam noteikti vairs neiešu nevienā KHL rakstā, vismaz rakstos par NHL ir sakarīgāki komentāri, netaisos ilgāk uzturēties šajā mazgadīgo saietā, kur katrs tikai izrāda savu lamuvārdu krājumu. Un jūs būtu tikai ieguvēji, ja arī pazustu no šejienes!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:20, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: patiesība ir tāda- ja nebūtu Značokam blakus Harija, tad viņš būtu stabila nulle.
Patiesibā ir tāda, ka tu to nezini un nevari zināt. Tikai gudri gribi d*rst.

Neesmu ne Znaroka piekritējs, ne noliedzējs, tikai konstatēju faktus.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:20, pirms 14 gadiem
NO otras puses tas jau nebuutu normaali ja treneris tagad atziitu, ka vinji ir vaajaki. Peec seerijas, ja vinessim gaidu Znaroka atzinjas, ka tomeer Riga gluzhi vienkaarshi bija labaaki.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 21:21, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: man tāds izlases treneris nav vajadzīgs. pilnīgs dauns
A pats taads neesi? Paraadi kura trenera vadiibaa LV izlase ir liidziigi ciinijusies ar Zviedriem, Kanaadu, Chehiju, Shveici? Jaa, Oljegs ir skarbs vecis, bet taada ir vinja daba, un patiesiibaa izlasee sen jau pietruukst taada tipa speeleeteeju kaa bija Oljegs, taapeec nekas cits neatliek kaa buut par treneri muusu valstsvieniibai!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:23, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Un? Šuplera atlaišana šeit prasīta 1001 reizi. Stulbi fani nav rādītājs.
Es arii nekad nemainiishu dsavas domas. Pat ja Riiga izciinis kausu, Juulim shai sezonai jaabuut pedejai RD. Ir jaskir jauna lappuse, jaabuut jaunaam asiniim

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:24, pirms 14 gadiem
[quote iws91]
prieks Jusu komentarus lasit kad LV pieveica SWE pasaules čempi, tika 1/4 finala, tad redz Znaroks bija varonis.
Nesaprotu vai Jusu pratins ir pa isu vai ar pirkstu esat taisiti. Domajat, ka vinjam ir viegli? Jacinas pret savu izlasi, jacinas par darbu un tad vel jefinji 'kjipa' hokejfani vel ed vinju nost. Varetu aiztikt MD, bet ne Znaroku. Zhel, ka Jus, labie komentataji, tik tadi lieli d.irseji vien esat
[/quot
Eu vecīt, tu varbūt esi ar stipru nervu sistēmu un vari visu uzlūkot drusku profesionālāk, bet jāņem vērā, ka te raksta parasts līdzjutējs un ja tev tas nepatīk ko viņi(arī es) raksta, tad veido savu ekspertu portālu!
Mauprāt Znaroks ir stipri pārkāpis ētikas normas! Es tā nevarēt pret savējiem.... Karš? Dibenā viņam karš! Ja nevar panest to , ka Šupstiks viņam ieliek kloķi visu laiku, tad jau laikam jāvaicā, kurā tad ir labāks treneris(menedžeris)! Pagaidām izskatās, ka Šupstiks!
P.S. Ja tiesneši bija vainīgi, tad tikai pie tā, ka Rīga neuzvarēja pamatlaikā!

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:24, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Znaroku uzvedību jau arī var saprast,jo jau ir bezdibeņa mala vēl viena zaude un var sākt rakstīt atlūgumu,jo MD kluba vadība ir sadomājusies ,ka MD ir super klubs KHL limenī,bet reāli šajā līgā ir vismaz komandas kam ir augstākas izredzes iegūt gagarina kausu kā MD
Aizmirsi kāds ir RD uzdevums? Smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja