Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Znaroks vaino tiesnesi, rezultātu neuzskata par likumsakarīgu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Znaroks vaino tiesnesi, rezultātu neuzskata par likumsakarīgu
Oļegs Znaroks
Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Pēc šīs dienas Kontinentālās hokeja līgas (KHL) play-off 1. kārtas ceturtās spēles, kurā Rīgas "Dinamo" papildlaikā ar 2:1 uzvarēja Maskavas "Dynamo", pretinieku treneris Oļegs Znaroks uzsvēra, ka tiesnesim nebija jānoraida Aleksejs Kudašovs.

Juliuss Šuplers, "Dinamo" treneris: "Spēles sākumā nebijām pietiekami aktīvi. 2. periodā puiši spēlēja labāk. Kad izlīdzinājām rezultātu, spēle kļuva pavisam citāda - sākām veidot uzbrukumus, daudz apdraudējām pretinieku vārtus un, domāju, mani hokejisti pelnīti tika pie sava uzvaras. Esmu pateicīgs par uzvaru - šī bija ļoti laba spēle. Tagad jāgatavojas nākamajam mačam. Tiesnešu darbība? Man nav tiesību kritizēt tiesnešu darbu - lai tur Tiesnešu komiteja tiek galā.

Jā, play-off tā vienmēr ir - ja izpelnies noraidījumu, pastāv liels risks, ka ielaidīsi. Tā vienmēr ir - ja komanda spēlē mazākumā 18 minūtes, kā tas bija pagājušajā spēlē, tas ietekmē rezultātu. Paldies Dievam, iemetām vairākumā pagājušajā spēlē vakar un iemetām arī tagad - tas ir labi mums. Iespējas tikt tālāk? Mēs vienkārši gatavosimies katri nākamajai maiņai, svarīga būs disciplīna, jo meistarību play-off vairs neuzlabosi. Visu izšķirs pašatdeve, cīņa, gribasspēks, stiprs raksturs. Marks Hartigans? Šodien viņš nespēlēja, bet, kas būs rīt, parīt, nezinu. Tāpēc esam izsaukuši spēlētājus no fārmkluba. Petrovickis? Jūs šaubāties par viņu? Es nē."

Oļegs Znaroks, "Dynamo" treneris: "Spēle iznāca kaujinieciska. Principā uzskatu, ka nekas traks nav noticis, panikas ģērbtuvē nav. Vienīgi Kudašova noraidījumu nesapratu - kas tas bija? Domāju, play-off parasti tādus nedod. Vai likumskarīgs rezultāts? Protams, nelikumskarīgs. Noraidījuma 100% nebija - play-off tādus nedod. Par ripas izmešanu kā bija Rīgai dod 100%, bet par tādiem... Iespējas tikt nākamajā kārtā? Jau teicu, nav manā raksturā padoties, tāpēc komanda cīnīsies līdz galam. Man neeksistē "ja" - manējie cīnīsies, sitīsies līdz pēdējam. Ar mani būs tie, kas cīnās līdz galam. Šatans? Maskavā spēlēs."

Savukārt uz žurnālista Artūra Vaidera tēlaini noformulētu jautājumu par to, kā trūka maskaviešiem (sekojot vakar iesāktajai tēmai, ka šī sērija ir karš), Znaroks dusmīgi attrauca: "Mums te kas - KVN [krievu humora spēle - aut.piez.]? Ko?"

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:28, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: lielāka daļa nopelnu darbā ar izlasi ir tiešhi Harim,nevis Znarokam,jo neticu,ka savadāk Vītoliņa kungs tiktu turēts Md katlā,jo bez šī značiks brīžiem nerubī,ko pat iesākt,jur nu vēl vadīt komandu
Tīri subjektīvs viedoklis
ne subjektīvs, objektīvs viedoklis, jo arī tam piekrītu tas tā, garām skrienot

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:29, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: šeit var būt vairāki iemesli viens no tiem ,ja plānu neizpilda -Šuplera atlaišana
kā otru redzu vnk čaļiem parādīt,ka klubs tic ,ka viņi to spēj ,tādejādi dodot papildus motivāciju
Un? Tu pārmet MD augstus mērķus. Pērn viņi bija 2. vietā. Vajadzēja stādīt mērķi iekļūt PO? Esi konsekvents.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:30, pirms 14 gadiem
shark185 rakstīja: pats tu esi divkosis!! mazais!


ja vins cienitu latviju iemacitos vardu normali latviski!

a sis krievu melee speciali gvelz!
Nu, ja Tu attiecini manu komentāru uz sevi, tad jau pats esi šis divkosis..lielais patriots..ja Tu cienītu Latviju, iemācītos latviski rakstīt...Vajag beidzot saprast, ka sportu nevajag jaukt ne ar politiku, ne ar nacionālajiem jautājumiem... nu un, ka viņš nerunā latviski, pareizi dara, lai kaitina visus šos lielos "patriotus"...

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:30, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: ne subjektīvs, objektīvs viedoklis, jo arī tam piekrītu tas tā, garām skrienot
Divi subjektīvi viedokļi neveido objektīvu viedokli. Mēģini vēlreiz.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:30, pirms 14 gadiem
značoks ir nožēlojams palicis. Ne miņas no vīrišķības ;(

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 21:31, pirms 14 gadiem
Kruuze rakstīja: značoks ir nožēlojams palicis. Ne miņas no vīrišķības ;(
Ja sava viedokļa paušana, nostāšanās pret vairākumu nav vīrišķība tad es nezinu... katrā ziņā, neizdevies komentārs.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-27 21:33, pirms 14 gadiem
Šuplers jau pārāk intelģents.Oļegs saka pa tiešo ,rezultāts neloģisks.Varēja gan Jūlis atbildēt,ka rezultāts loģisks,jo pagarinājumā Maskavas Dynamo savu vairākumu neizmantoja,mēs izmantojām,tāpēc grūta,bet loģiska uzvara.Ceru,ka RD saprot,ka cīna vēl nav galā un grožus neatlaidīs.Atcerieties Komarova teikto:" šie vēl ir tikai ziediņi"
Bet Vaiders jau mums dzejnieks.Par hokeju jautājumu uzdot nejēdz,bet kā nokaitināt Znaroku,to viņš pieprot.Kā nekā dzeltenās preses sporta žurnālists,kam sports pie vienas vietas,bet patīk urķīt sporta aizkulišu mēslus.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:37, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Patiesibā ir tāda, ka tu to nezini un nevari zināt. Tikai gudri gribi d*rst.

Neesmu ne Znaroka piekritējs, ne noliedzējs, tikai konstatēju faktus.
ne tev to spriest ko zinu un ko ne, pat nezini kas esmu. Varbūt pseido man būtu jāraksta Vasiļjeva telefons

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:38, pirms 14 gadiem
nu krievi taadi ir, redz to ko grib!!!

ES LJOTI CERU kad mums nekad shii brigaade vairs netiesaas

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:40, pirms 14 gadiem
ko jūs visi braucat viņam augumā? viņš ir pretinieku nometnē, un pat, ja arī ir mūsu izlases treneris, viņam līdzīgā stilā arī ir jāuzvedas, viņam baigi zaudēt gribas? Viņam jādara savs darbs un jāved komandu līdz uzvarai, pareizi pateica, ka karš, nu nav te sabiedroto. Ko jūs visi kliedzat? viss ir ok, Rīga paņems sēriju un viss ir čikiniekā. Labāk paskatieties, kādi mūsu izlasei ir rezultāti? es domāju tīri ok. Esmu pārliecināts, ja tagad arī ok nospēlēsim čempī, visi brēks, ka ir ok, malacis Značoks utt tak nomierinās viņš jūs visus kā vienu ir vnk nokaitinājis un viss.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:42, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: ne tev to spriest ko zinu un ko ne, pat nezini kas esmu. Varbūt pseido man būtu jāraksta Vasiļjeva telefons
Vienīgais latvietis, kas par to var spriest ir Harijs. Es ļoti šaubos vai viņam šobrīd ir laiks šeit glupi sēdēt un irst par savu kolēģi.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:45, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Un? Tu pārmet MD augstus mērķus. Pērn viņi bija 2. vietā. Vajadzēja stādīt mērķi iekļūt PO? Esi konsekvents.
Vai pērn Maskavas Dinamo bija 2-trie? kuri tad bija MVD? Un pērn tā bija pavisam cita komanda ar citiem spēlētājiem, tā kā baigi neaizraujies ar savām zināšanām, subjektīvais pilsoni

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:47, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Man liekas, ka tieši tādēļ kira arī bija konferences zālē A mok arī nē
Mjaa, iespējams sanaaks ,ka lielaakaa dalja izlases chalju , kaut kaa taa kaa buus treneri piesmeejushi kutekliiga situaacija, ja taa buus
bet , viens japanjem, lai tach taa buutu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:47, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Vai pērn Maskavas Dinamo bija 2-trie? kuri tad bija MVD? Un pērn tā bija pavisam cita komanda ar citiem spēlētājiem, tā kā baigi neaizraujies ar savām zināšanām, subjektīvais pilsoni
Ieteiktu rūpīgāk iedziļināties HK MVD un Maskavas Dinamo apvienošanas procesā, lai nepadarītu sevi vēl par lielāku apsmieklu.

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:47, pirms 14 gadiem
Es dzirdēju Vaidera jautājumu un tas bija pietiekami skaidrs:
Ja reiz par karu (vakar Znaroks tā arī teica - tas ir karš!) - Kā pierūka Maskavas Dinamo šajā kaujā - provianta, munīcijas vai ģenerāļu plāns bija kļūdains? Visnotaļ normāls jautājums

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:48, pirms 14 gadiem
Vernons rakstīja: Es dzirdēju Vaidera jautājumu un tas bija pietiekami skaidrs:
Ja reiz par karu (vakar Znaroks tā arī teica - tas ir karš!) - Kā pierūka Maskavas Dinamo šajā kaujā - provianta, munīcijas vai ģenerāļu plāns bija kļūdains? Visnotaļ normāls jautājums
Nu jā, ja reiz par karu. Tad ja jau karš, tad Znaroks varēja mierīgi pieiet un iedot vaideram sejā? Karš tak...

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Vai pērn Maskavas Dinamo bija 2-trie? kuri tad bija MVD? Un pērn tā bija pavisam cita komanda ar citiem spēlētājiem, tā kā baigi neaizraujies ar savām zināšanām, subjektīvais pilsoni
Tak man šķiet, ka tur lielākā daļa ir MVD spēlētāji
vairāk kā lielākā daļa

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Papildlaikā mūsu provokatori izrādījās meistarīgāki par Znaroka padotajiem. Tas noraidījums droši vien ari nebūtu noraidījums, ja pirms tam nebutu vairākas rupjas epizodes pēc kārtas.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Un ko gan viņam citu teikt? Kaut ko no sērijas "es nevadīju spēli kā nākas, nevaru neko izdarīt atmaram Saimonam"?
Ja PČ vinnēsim kādus lielos, tad visi klaigās, o Znaroks Roks malacis!!!

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:49, pirms 14 gadiem
Vernons rakstīja: Es dzirdēju Vaidera jautājumu un tas bija pietiekami skaidrs:
Ja reiz par karu (vakar Znaroks tā arī teica - tas ir karš!) - Kā pierūka Maskavas Dinamo šajā kaujā - provianta, munīcijas vai ģenerāļu plāns bija kļūdains? Visnotaļ normāls jautājums
Jautājums nekorekts. Tik pat labi artūriņam var pajautāt kas bija Pēterburgā. Niezēja, Inese nedeva vai kas cits?

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:52, pirms 14 gadiem
Когда по матчам с учетом регулярки счет 2-7, то разговоры о везении неуместны.

un vēl daudz interesantu komentāru:
Четвертый матч и четвертый период

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:54, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tak man šķiet, ka tur lielākā daļa ir MVD spēlētāji
vairāk kā lielākā daļa
kādi 18 no mvd, bet no pagājušā gada MD tikai 2 vai 3

     [+] [-]

, 2011-02-27 21:56, pirms 14 gadiem
Kur te tik daudz mudaku??? Ko tad Znarokam būtu jāsaka,prieks ka Rīga uzvarēja,es darīšu visu lai jūs tiktu tālāk....Tas ir sports kur tiek maksāta laba nauda un draugu spēles laikā nav....kad Oļegs ar Hari būs izlasē tad arī dzirdēsim daudz intresanta par šo Dinamo derbiju..

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:00, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Bet Vaiders jau mums dzejnieks.Par hokeju jautājumu uzdot nejēdz,bet kā nokaitināt Znaroku,to viņš pieprot.Kā nekā dzeltenās preses sporta žurnālists,kam sports pie vienas vietas,bet patīk urķīt sporta aizkulišu mēslus.
Manuprāt tieši labi, ka Vaiders šādi kaitina Znaroku, jo iedragājot viņa nervu sistēmu Rīdziniekiem vieglākas cīņas, ja pretinieku treneris nevarēs saglabāt vēsu prātu.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:04, pirms 14 gadiem
Mortensh rakstīja: Manuprāt tieši labi, ka Vaiders šādi kaitina Znaroku, jo iedragājot viņa nervu sistēmu Rīdziniekiem vieglākas cīņas, ja pretinieku treneris nevarēs saglabāt vēsu prātu.
Es domāju, ka Znarokam viens pīpis

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:06, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Ja sava viedokļa paušana, nostāšanās pret vairākumu nav vīrišķība tad es nezinu... katrā ziņā, neizdevies komentārs.
čīkstēšana par tiesnešiem nav vīrišķība, vismaz cik tas skar PO. Pretinieku panākuma norakstīšana uz savām neveiksmēm arī nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:08, pirms 14 gadiem
Znaroks neieredz latviešus. Negribu šito kretīnu redzēt izlasei tuvumā.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:11, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Nu jā, ja reiz par karu. Tad ja jau karš, tad Znaroks varēja mierīgi pieiet un iedot vaideram sejā? Karš tak...
žurnālistiem savs darbs, treneriem savs. Tāpēc jau tās konferences rīko, lai treneri atbildētu nevis uzvestos kā prasti mužiki. Dabīgi, ka pēc zaudes negribās runāt, bet ja līga izvirza tādus noteikumus, tad tie jāievēro

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:12, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: žurnālistiem savs darbs, treneriem savs. Tāpēc jau tās konferences rīko, lai treneri atbildētu nevis uzvestos kā prasti mužiki. Dabīgi, ka pēc zaudes negribās runāt, bet ja līga izvirza tādus noteikumus, tad tie jāievēro
Nu jautājumiem arī vajadzētu būt profesionāliem, nevis netieši/tieši aizskarošiem

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:14, pirms 14 gadiem
Znarok cik tu vari teikt ,ka nekas nav noticis tava komanda zaude 1:3! Pats laikam,ka nervoze!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:16, pirms 14 gadiem
Diemžēl šeit nospiedošais vairākums komentētāju ir diezgan pastulbi. Znaroks neko tādu šodien neizdarīja - nu nešķita viņam Kudašova noraidījums pelnīts, kas viņam savu uzskatu nedrīkst būt? Viņš ir uzvilkts, sērijā zaudē - nu izbesīja viņam tēlainais jautājums, vai tas tiešām ir kas traks?

Centieties uz lietām skatīties objektīvāk, nevis kā tāds truls pūlis, kas viens otram bļauj pakaļ ne reizes pats pie sevis nepadomājot - kāpēc es tā bļauju.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:18, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu jautājumiem arī vajadzētu būt profesionāliem, nevis netieši/tieši aizskarošiem
tad varbūt citu darbu vajag izvēlēties, ja nepatīk atbildēt uz žurnālistu jautājumiem. Turklāt, cik atceros, jautājums, atskaitot tās metaforas, bija skaidrs - kas pietrūka MD, lai uzvarētu

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:20, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: tad varbūt citu darbu vajag izvēlēties, ja nepatīk atbildēt uz žurnālistu jautājumiem. Turklāt, cik atceros, jautājums, atskaitot tās metaforas, bija skaidrs - kas pietrūka MD, lai uzvarētu
Arī žurnālistiem jābūt ētiskiem, protams, neuzskatu, ka šajā jautājumā bija kaut kas slikts, bet zaudēta spēle + vēl tads sarkastisks jautājums = Znaroka diezgan parupjā atbilde

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:21, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tak man šķiet, ka tur lielākā daļa ir MVD spēlētāji
vairāk kā lielākā daļa
nu redzi, ja šī komanda sauktos MVD, tad es neko arī neteiktu. lietas būtība- ja apvienotos SEB ar Swedbanku un tajā paliktu 2 darbinieki no Swedb, pārējie no SEB, no dažām citām bankām un jaunais nosaukums Swedbanka, tad tā ir tā pati vai tomēr cita, jauna? varbūt tev par sarežģītu?