Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Znaroks vaino tiesnesi, rezultātu neuzskata par likumsakarīgu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Znaroks vaino tiesnesi, rezultātu neuzskata par likumsakarīgu
Oļegs Znaroks
Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Pēc šīs dienas Kontinentālās hokeja līgas (KHL) play-off 1. kārtas ceturtās spēles, kurā Rīgas "Dinamo" papildlaikā ar 2:1 uzvarēja Maskavas "Dynamo", pretinieku treneris Oļegs Znaroks uzsvēra, ka tiesnesim nebija jānoraida Aleksejs Kudašovs.

Juliuss Šuplers, "Dinamo" treneris: "Spēles sākumā nebijām pietiekami aktīvi. 2. periodā puiši spēlēja labāk. Kad izlīdzinājām rezultātu, spēle kļuva pavisam citāda - sākām veidot uzbrukumus, daudz apdraudējām pretinieku vārtus un, domāju, mani hokejisti pelnīti tika pie sava uzvaras. Esmu pateicīgs par uzvaru - šī bija ļoti laba spēle. Tagad jāgatavojas nākamajam mačam. Tiesnešu darbība? Man nav tiesību kritizēt tiesnešu darbu - lai tur Tiesnešu komiteja tiek galā.

Jā, play-off tā vienmēr ir - ja izpelnies noraidījumu, pastāv liels risks, ka ielaidīsi. Tā vienmēr ir - ja komanda spēlē mazākumā 18 minūtes, kā tas bija pagājušajā spēlē, tas ietekmē rezultātu. Paldies Dievam, iemetām vairākumā pagājušajā spēlē vakar un iemetām arī tagad - tas ir labi mums. Iespējas tikt tālāk? Mēs vienkārši gatavosimies katri nākamajai maiņai, svarīga būs disciplīna, jo meistarību play-off vairs neuzlabosi. Visu izšķirs pašatdeve, cīņa, gribasspēks, stiprs raksturs. Marks Hartigans? Šodien viņš nespēlēja, bet, kas būs rīt, parīt, nezinu. Tāpēc esam izsaukuši spēlētājus no fārmkluba. Petrovickis? Jūs šaubāties par viņu? Es nē."

Oļegs Znaroks, "Dynamo" treneris: "Spēle iznāca kaujinieciska. Principā uzskatu, ka nekas traks nav noticis, panikas ģērbtuvē nav. Vienīgi Kudašova noraidījumu nesapratu - kas tas bija? Domāju, play-off parasti tādus nedod. Vai likumskarīgs rezultāts? Protams, nelikumskarīgs. Noraidījuma 100% nebija - play-off tādus nedod. Par ripas izmešanu kā bija Rīgai dod 100%, bet par tādiem... Iespējas tikt nākamajā kārtā? Jau teicu, nav manā raksturā padoties, tāpēc komanda cīnīsies līdz galam. Man neeksistē "ja" - manējie cīnīsies, sitīsies līdz pēdējam. Ar mani būs tie, kas cīnās līdz galam. Šatans? Maskavā spēlēs."

Savukārt uz žurnālista Artūra Vaidera tēlaini noformulētu jautājumu par to, kā trūka maskaviešiem (sekojot vakar iesāktajai tēmai, ka šī sērija ir karš), Znaroks dusmīgi attrauca: "Mums te kas - KVN [krievu humora spēle - aut.piez.]? Ko?"

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:24, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: nu redzi, ja šī komanda sauktos MVD, tad es neko arī neteiktu. lietas būtība- ja apvienotos SEB ar Swedbanku un tajā paliktu 2 darbinieki no Swedb, pārējie no SEB, no dažām citām bankām un jaunais nosaukums Swedbanka, tad tā ir tā pati vai tomēr cita, jauna? varbūt tev par sarežģītu?
Nu, redzi, bet šeit komandas vadība un kodols ir palikuši tie paši

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:25, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Ja sava viedokļa paušana, nostāšanās pret vairākumu nav vīrišķība tad es nezinu... katrā ziņā, neizdevies komentārs.

ak tapēc tu te visiem oponē? tev, šķiet ir kādi mazvērtības kompleksiņi, pirms gulētiešanas pārdomā tos

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:27, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: nu redzi, ja šī komanda sauktos MVD, tad es neko arī neteiktu. lietas būtība- ja apvienotos SEB ar Swedbanku un tajā paliktu 2 darbinieki no Swedb, pārējie no SEB, no dažām citām bankām un jaunais nosaukums Swedbanka, tad tā ir tā pati vai tomēr cita, jauna? varbūt tev par sarežģītu?
Tu neesi gudrs vai ne?
Maskavas Dinamo Bankrotēja HK MVD tika pārdēvēta par OHK MD (deļ MD senajām tradīcijām, abi klubi saistīti ar iekšlietu ministriju).
Kluba prezidents un visa vadība ir MVD cilvēki.
Visi treneri ir MVD cilvēki, 96% no spēlētājiem ir MVD spēlētāji. Tas nav MVD?
Bet varbūt tev par sarežģītu?

Neizdevies komentārs. Mēģini Vēlreiz.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:28, pirms 14 gadiem
Krievu sporta portālā championat.ru raksta :
От всей души поздравляю Динамо Ригу с заслуженной победой.
Замечательная игра, красивый счет в серии. А как ХК МВД в прошлом году
все тащили в финале с Ак Барсом, как ныл на судей и на судьбу Знарок.
А я все думал, как такая команда попала в финал. Но в конце все встало
на свои места. Помню как встречали Барсов в аэропорту с победой из
Балашихи, такое не забывается. Все Знарок фарт закончился, уступи
дорогу лучшим. Нельзя проигрывать 11 раз подряд надеяться на успех в
плей-оф.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:30, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu, redzi, bet šeit komandas vadība un kodols ir palikuši tie paši
tad kāda vadība palika? MVD? komanda ir viens kopums(spēlētāji, treneri), vadība- valde, valdes pr-js u.t.t., kā mūsu lepnais Aigara k-gs

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:30, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Sējēja telefons rakstīja: Ja sava viedokļa paušana, nostāšanās pret vairākumu nav vīrišķība tad es nezinu... katrā ziņā, neizdevies komentārs.

ak tapēc tu te visiem oponē? tev, šķiet ir kādi mazvērtības kompleksiņi, pirms gulētiešanas pārdomā tos
Es neoponēju. Es norādu uz kļūdām un neloģismiem komentāros. Šķiet tu ar to nespēj samierināties.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:30, pirms 14 gadiem
sportacentrs dzēš komentārus ????

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:31, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: tad kāda vadība palika? MVD? komanda ir viens kopums(spēlētāji, treneri), vadība- valde, valdes pr-js u.t.t., kā mūsu lepnais Aigara k-gs
ej gulēt vienkārši

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:31, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Arī žurnālistiem jābūt ētiskiem, protams, neuzskatu, ka šajā jautājumā bija kaut kas slikts, bet zaudēta spēle + vēl tads sarkastisks jautājums = Znaroka diezgan parupjā atbilde
viņš var atbildēt kā grib, taču tāda bravūra un nievājoša atbilde par treneri (arī mūsu izlases) neko labu par viņu nelieciena, + šāda izrunāšanās pēc nākamā nepatīkamā zaudējuma provocēs uzdot viņam aizvien nepatīkamākus jautājumus.

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:32, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: viņš var atbildēt kā grib, taču tāda bravūra un nievājoša atbilde par treneri (arī mūsu izlases) neko labu par viņu nelieciena, + šāda izrunāšanās pēc nākamā nepatīkamā zaudējuma provocēs uzdot viņam aizvien nepatīkamākus jautājumus.
Nu par to es piekrītu, ka viņa kultūras līmenis ir diezgan zems

  -1 [+] [-]

, 2011-02-27 22:32, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: tad kāda vadība palika? MVD? komanda ir viens kopums(spēlētāji, treneri), vadība- valde, valdes pr-js u.t.t., kā mūsu lepnais Aigara k-gs
Ar šo es saprotu, ka Tu pats nezini kā klubi tika apvienoti. Visos kluba līmeņos palika MVD cilvēki, tikai 3 hokejisti pievienojās no MD.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:33, pirms 14 gadiem
mazais23 rakstīja: Znaroks galigi garam izrunajas- biju vinu uzskatiijis par labaku treneri! kaut ka negribas vinu pie izlases stures redzet! kauns!
Kāds tur sakars ar izlasi, tajā viņš būs un ir savējais.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-27 22:34, pirms 14 gadiem
nu neko... forši, pamācoši, es ar savām kļūdām esmu mierā, bet vai tu spēsi tikt galā ar savām. padomā par to, diskusija beigusies, neesmu datortārps.. ( starp citu, mēs tomēr spēlējam pret Maskavas Dinamo, vai es kļūdos?)

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:38, pirms 14 gadiem
Krievijas sporta portālā chamionat .ru par spēli:

bestseller:
,,Я искренне болею за Динамо Москва уже более 20 лет, сегодня во время
игры выпил 200 гр и успокоительное, перебрал все слова которые знаю на
мате и чуть телик не сломал. Очень я взбешон и растроен, а больше
всего бесит абсалютное безразличие тренеров-гастарбайтеров. ,,

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:39, pirms 14 gadiem
garais_999 rakstīja: nu Znaroks nedraudzējas ar prātu un tāds vēl ir Latvijas LV trenneris, Kira, kur tu skaties
Un kad Znaroks kaut ko tamlīdzīgu teiks sakarā ar LV izlasi, kas tad, tad būs labais?

  +3 [+] [-]

, 2011-02-27 22:41, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nē, man patīk šie komentētāji. Rīgas "Dinamo" laikam ir visus totāli "nozombējis", ka šie neredz tālāk par savu degungalu Pēc ilgiem laikiem ielīdu KHL rakstā un sapratu, ka tā laikam ir pedējā reize, kad to darīšu - neviena sakarīga komentāra, smiekli nāk

Znarok, turies, es par Tevi!
Znarok .. Tas tu ???

     [+] [-]

, 2011-02-27 22:44, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: nu neko... forši, pamācoši, es ar savām kļūdām esmu mierā, bet vai tu spēsi tikt galā ar savām. padomā par to, diskusija beigusies, neesmu datortārps.. ( starp citu, mēs tomēr spēlējam pret Maskavas Dinamo, vai es kļūdos?)
Tu ar savām kļūdām mierā? Katram manam komentam centies piesieties, bet kad tevi aplauž tad.. es jau neko.

Un kur būtu manas kļūdas? Es tikai norādiju faktus par tavām kļūdām.

Vai arī tā ir tava nākamā kļūda, apgalvojums, ka man ir kļūdas?

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:04, pirms 14 gadiem
Vakardienas sodi Hartiganam un Saimonam pamainīti uz 5+20.

Континентальная Хоккейная Лига -...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-27 23:10, pirms 14 gadiem
Bez komentāriem!!!
Čičiks pateica, par tiesnešiem nerunāsim, aizliegtā tēma. Pat spēlētājs to saprot ....
Sen jau teicu, sērija beigsies ar 4:1. tas ir , otrdien maskavā. Un varēs Oļegs ar hari no kluba būt brīvi, un sākt trenēt tuvākās un tālakas Latvijas izlases rezerves, kamēr Rīgas DINAMO finālā plosīsies pret Salavat Julajev

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:11, pirms 14 gadiem
Znaroks vispār neciena latviešu hokeju! Izlase pēc viņa vārdiem nevarīga, knapi savācas 1 sastāvs Dinamo -kkādi nīkuļi kuriem visu laiku tiesneši palīdz...
Kā trenneris slikts nav, bet neredzu īsti viņā motivāciju strādāt ar izlasi!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-27 23:20, pirms 14 gadiem
Nuuu te jau tiesneshi bija pret mums nevis Znaroku sovakar...

     [+] [-]

, 2011-02-27 23:37, pirms 14 gadiem
Daawux222 rakstīja: Kad Znaroks pēdējo reizi ir teicis labus vārdus par rīdziniekiem?Jāsaka tīrākais ''zanuda''!
Noskaties vakardienas P K

     [+] [-]

, 2011-02-28 00:08, pirms 14 gadiem
Varbūt kāds vēl no retajiem saprātīgajiem cilvēkiem var uzrakstīt blogā adresīti kur tiešām saprātīgi var padiskutēt par šo tēmu. Man ir piegriezušās šīs sētu kranču rejas. Paldies par iepriekšēju sapratni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-28 06:03, pirms 14 gadiem
Isi sakot nost znaroku no LV izlases trenera amata!kapec?tapec ka vins velta lielu uzmanibu savam klubam un aizmirst musejos!un ta vienaldziba!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 08:13, pirms 14 gadiem
Ja M.Dinamo netiks talak domaju Znarokam bus jamekle cita komanda kuru trenet! Atbalstam musejos lai ta buutu!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 08:55, pirms 14 gadiem
autor, Vaiders uzdeva stulbu jautājumu par ēšanu nevis to, ko Tu raksti !!! un Znaroka atbilde taja situacijā bija loģiska

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 10:08, pirms 14 gadiem
Nu,PZDEC,a pret Lauri ari nebija?Nerunajot par parejiem "sikumiem".

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 11:44, pirms 14 gadiem
nu ko jūs te vispār d*ršat par Znaroku jūs divkosīgie m*sli? Kas viņam 2009.gada PČ bija gatavs d*rsu laizīt pēc uzvaras pār Zviedriem ? Mēs esam tik divkosīga tauta, man ir kauns par to. Nožēlojami. Un, ja viņš LV izlasi šogad ievilktu PČ pusfinālā ? Kas tad būtu ? Znaroks būtu Dieva vietā. Uzšaut jums vajadzētu par saviem tekstiem. Utainie m*sli.
Atliek tikai kaut ko jums neizdarīt pa prātam, kad cilvēks jau tiek nolaists līdz ar zemi. Jā, piekrītu, ka viņš nav tas kulturālākais cilvēks, bet kā Treneris, cepuri nost viņam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 12:35, pirms 14 gadiem
Visiem tiem, kas šobrīd lej s*dus Znarokam uz galvas - tiešām ceru, ka Sējēja "bomba" ir par treneru maiņu - Znaroks uz Rīgu - tad gan es par jums smiešos līdz asarām! Nespļaujiet akā no kuras paši dzerat!
Nu kur var būt tāda divkosība - pēc uzvaras par SWE - ZnaROCK, ZnaROCK, a tagad kā hiēnas ar amnēziju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-28 17:11, pirms 14 gadiem
AlexUSA rakstīja: Kaut kádi padebili komentári attiecíbá par Znaroku, laikam kaut kádi puishelji sarakstíjushi. Nekádas sapratnes par Znaroka ká trenera profesionalitáti. Tas tachu tik elementári - shobríd vinsh ir Dynamo treneris un tápéc ar visu asini ir par vinjiem. Kad vinsh stávés LV izlases priekshá, tad vinsh tikpat kaismígi aizstávés savéjos. Kaut katrs treneris bútu tik "komandisks" un lídz kaulam párdzívotu par savu komandu!!! Bet vakardienas izgájiens ar Shuplera nobremzéshanu salejot údeni, vismaz man parádíja, ka Dynamo ir nobijushies ne pa jokam, jo neredz pretargumentus Dinamo spélei, tápéc kjeras klát pie mánjticígám lietinjám un pagájieniem ká Znaroka gadíjumá. Un izrádíjás, ka vinja bazhas shodien apstiprinájás.
Nu ko? -par uzvaru un iekljúshanu nákamajá kártá!!!
Nevis fakts, ka viņš ir par MDINAMO rada nepatiku pret viņu, bet elementāra pretinieka neciņa! Viņš nereizi nespēja atdzīt, ka RDI bija vnk labāki (kaut vai tajā dienā)!!
Viņam visu laiku ir aizbildinājumi...
Kā arī par izlasi viņš visu laiku sūdzas,ka tas un tas nav labi...
Zinu, ka labs trenneris, bet kā personība-man nepatīk!

     [+] [-]

, 2011-02-28 17:55, pirms 14 gadiem
Jāmāk zaudēt!