Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Vai mājas sienas palīdzēs ''Dinamo'' pārtraukt melno sēriju?

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Vai mājas sienas palīdzēs ''Dinamo'' pārtraukt melno sēriju?
Nerijus Ališausks - joprojām vienīgais aizsargs un latviski runājošais ''Dinamo'' hokejists, kurš guvis vārtus. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

''Arēna Rīga'' ledus hallē tiksies Rietumu un Austrumu konferenču šī brīža vājākās komandas - Rīgas ''Dinamo'' un Habarovskas ''Amur''. Rīdzinieki mājās lūkos pārtraukt trīs neveiksmju sēriju, bet ''Amur'' joprojām tīko pēc pirmās uzvaras sezonā. Spēles sākums pulksten 19:30 un tiešraide kanālā TV6.

Sezonu mājās ar divām uzvarām iesākot itin sekmīgi, pirmā izbraukuma tūre un notikumi laukumā ātri vien sagrāvuši kādas radušās ilūzijas par to, ka jau sezonas sākumā Rīgas ''Dinamo'' apliecinātu savu piederību pie Rietumu konferences labāko astoņnieka. No mačiem Helsinkos, Ņižņekamskā un Maskavā netika atvests ne punkta, turklāt trīs mačos ielaisti 16 vārti.

Šobrīd ''Dinamo'' komandai spēles pavediens ir pazudis. Ja spēlē pret ''Spartak'' (1:5) pirmās 28 minūtes liecināja par to, ka Ģirta Ankipāna vadītie vīri pēc divām neveiksmēm atkal to atraduši, tad pēc tam notikumi atkal attīstījās nelabvēlīgā gultnē - ielaisti pieci bezatbildes vārti un piedzīvota kārtējā sakāve.

Ļoti zems rādītājs skaitliskā mazākuma neitralizācijā un vājš pienesums uzbrukumā - šie bijuši galvenie ''Dinamo'' klupšanas akmeņi, kas rīdziniekus pēc piecām aizvadītām spēlēm un izcīnītiem četriem punktiem ierindo pēdējā 12. vietā Rietumu konferences tabulā. Mazākumā ''Dinamo'' ieņem priekšpēdējo vietu līgā, ielaižot desmit ripas 22 mazākumos. Vārtus rīdzinieku rindās guvuši tikai četri hokejisti, no kuriem trīs - Kārters Eštons, Brendons Makmilans un Jākobs Berjlunds - spēlē vienā maiņā. Tikmēr vienīgais aizsargs un arī vienīgais latviešu valodu pārvaldošais hokejists, kurš guvis vārtus, ir... lietuvietis Nerijus Ališausks, kurš izcēlies ar diviem precīziem metieniem.

Līdz šim ''Dinamo'' treneru korpuss allaž uzticējies Latvijas izlases vārtsargam Kristeram Gudļevskim - aizkrauklietis vārtos sācis visus piecus mačus, un zaudējumos Kristeram varētu pārmest vismazāk, taču statistika runā pati par sevi. Piecās spēlēs Gudļevskim 86,3% atvairīto metienu un 2,97 ielaisti vārti vidēji mačā.

Paruna vēsta: ''Nekad nav tik slikti, lai nebūtu vēl sliktāk.'' Velkot paralēles ar ''Dinamo'' un ''Amur'' sniegumu sezonas ievadā, jāatzīmē, ka Tālo Austrumu komanda vēl tikai ir pirmās uzvaras gaidās. Līdz šim vienīgo punktu Aleksandra Guļavceva vadītā ''Amur'' izcīnījusi mačā pret Pētera Skudras vadīto Čeļabinskas ''Traktor'' par zaudējumu papildlaikā (1:2). Gūto un zaudēto vārtu bilance Habarovskas komandai gan ir pat nedaudz labāka par ''Dinamo'' - astoņi gūti vārti, tikpat cik rīdziniekiem, ir dalīts sliktākais rādītājs KHL, bet ''Amur'' ielaiduši par diviem vārtiem mazāk (15 pret 17).

Itin pieklājīga ir arī komandas pirmā vārtsarga statistika - čehs Mareks Langhammers, kurš aizvada otro sezonu KHL, piecās spēlēs atvairījis 92,9% pretinieku metienu. Langhammeru 2012. gadā ar kopējo 184. numuru draftēja Arizonas ''Coyotes'', un šīs komandas rindās čehs aizvadīja divus mačus NHL. Rezultatīvākais ''Amur'' spēlētājs un arī labākais vārtu guvējs ar trim precīziem metieniem ir Igors Rudenkovs.

Komandu salīdzinājums

RādītājsDinamoAmur
Vieta konferencē (P)12. (4)12. (1)
Vārtu attiecība (G:Z)8-178-15
Vairākuma realizācija (vieta līgā)16.0% (16.)10.0% (21.)
Mazākuma neitralizācija (vieta līgā)54.5% (23.)73.7% (20.)
Soda minūtes (vieta līgā)50 (18.)44 (21.)
Rezultatīvākais spēlētājs (punkti)J. Berjlunds 4 (3+1)I. Rudenkovs 3 (3+0)

Rīgas ''Dinamo'' septembra spēļu kalendārs

DatumsLaiksVietaPretinieksRez.
2. septembris19:30MājāsMaskavas "Spartak"2:1 P
4. septembris19:30MājāsŅižņijnovgorodas "Torpedo"3:0
7. septembris16:00ViesosHelsinku "Jokerit"2:7
9. septembris19:00ViesosŅižņekamskas "Neftekhimik"0:4
12. septembris19:30ViesosMaskavas "Spartak"1:5
16. septembris19:30MājāsHabarovskas "Amur"
18. septembris19:30MājāsJaroslavļas "Lokomotiv"
21. septembris17:30ViesosMaskavas "Dynamo"
23. septembris19:00ViesosČerepovecas "Severstal"
25. septembris19:30ViesosJaroslavļas "Lokomotiv''
30. septembris19:30MājāsSanktpēterburgas SKA

     [+] [-]

, 2019-09-16 09:15, pirms 5 gadiem
Palīdzēt var tikai tas, ja gudim iedos ar kāju pa vienu vietu un pasūtīs!

     [+] [-]

, 2019-09-16 09:19, pirms 5 gadiem
KHL mārketings ''rullē'', atkal brīvdienās visi rubina degunus, bet darba dienās vālē pie pustukšām tribīnēm.

  +4 [+] [-]

, 2019-09-16 09:20, pirms 5 gadiem
Nav gudijs pirmais numurs. To gadu gaitā viņš ir parādijis. Viena laba un tad 5 sliktas spēles. Bet nu tas ka ar vieniem iemestiem vārtiem ir grūti uzvarēt ar ir fakts.

  +5 [+] [-]

, 2019-09-16 09:23, pirms 5 gadiem
Ar vieniem vārtiem nav iespējams uzvarēt ja vienīgais rezultāts 1:0 ,bet tas nav pārāk bieži

     [+] [-]

, 2019-09-16 09:30, pirms 5 gadiem
smieklīgi lasīt visos portālos, kur visi par vainīgo pasludina Gudļevski šajā bezcerīgajā krievu līgas komandā, kuras uzdevums ir apgūt krievu naudu un atslidot sezonu...
pārējais viss izcils sākot no čekas vadības, kas apgroza krievu rubļus...
ģenerālmenedžeris un galvenais treneris - izcili!
uzbrukums vienkārši - izcils!
aizsardzība - izcila!
tik Gudļevskis pilnīgs caurums un degradē komandu un velk lejā!
gaidu pret āmuru zāģi un Gudļevska atlaišanu, tak beidzot protieties un būs jums laime! cik var gaidīt!

     [+] [-]

, 2019-09-16 09:30, pirms 5 gadiem
markkomartins rakstīja: Nav gudijs pirmais numurs. To gadu gaitā viņš ir parādijis. Viena laba un tad 5 sliktas spēles. Bet nu tas ka ar vieniem iemestiem vārtiem ir grūti uzvarēt ar ir fakts.
Divas labas bija.

     [+] [-]

, 2019-09-16 09:32, pirms 5 gadiem
Mūžīgais vaininieks vārtsargs, kā jau visus iepriekšējos gadus, ne?
It īpaši pret spartak, cik tad, sc ģēniju prāt, taureņus ielaida Gudļevskis?

  -3 [+] [-]

, 2019-09-16 09:38, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: smieklīgi lasīt visos portālos, kur visi par vainīgo pasludina Gudļevski šajā bezcerīgajā krievu līgas komandā, kuras uzdevums ir apgūt krievu naudu un atslidot sezonu...
pārējais viss izcils sākot no čekas vadības, kas apgroza krievu rubļus...
ģenerālmenedžeris un galvenais treneris - izcili!
uzbrukums vienkārši - izcils!
aizsardzība - izcila!
tik Gudļevskis pilnīgs caurums un degradē komandu un velk lejā!
gaidu pret āmuru zāģi un Gudļevska atlaišanu, tak beidzot protieties un būs jums laime! cik var gaidīt!
Ta, jopcik, kas ir tie vainotāji. Visādi bērni un pamuļķi fuņi, kuri no hokeja saprot tik cik cūkas no aviācijas.
Neviens normāls hokejmīlis Gudi nevaino, jo itin labi saprot kas ir kas Rīgas ''Aklajās zarnās''.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-16 09:43, pirms 5 gadiem
Cik fuņu līdz ploviem?

  +9 [+] [-]

, 2019-09-16 09:43, pirms 5 gadiem
b2 rakstīja: KHL mārketings ''rullē'', atkal brīvdienās visi rubina degunus, bet darba dienās vālē pie pustukšām tribīnēm.
Tas nav khl mārketings.
Kas ir Arēnas īpašnieks?
Brīvdienās no citiem koncertiem var iekasēt daudz lielākas summas nekā darba dienās! Pirmdienā hokeju uztaisi un papildus noslodze Arēnai. $$$
Lūk, arī atbilde!

  +7 [+] [-]

, 2019-09-16 09:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta, jopcik, kas ir tie vainotāji. Visādi bērni un pamuļķi fuņi, kuri no hokeja saprot tik cik cūkas no aviācijas.
Neviens normāls hokejmīlis Gudi nevaino, jo itin labi saprot kas ir kas Rīgas ''Aklajās zarnās''.
Hmm, interesanti... Tu tak neskaties Ģinamas spēles, kā tad vari spriest par to vai fuņiem un bērniem ir taisnība vai nē?

  +3 [+] [-]

, 2019-09-16 09:47, pirms 5 gadiem
Praktiski derbijs : tiekas abu konferenču turnīra tabulu pastarītes 12. vietas. Intrigas labā vārtos varētu ielikt kādu jauno

  -2 [+] [-]

, 2019-09-16 09:51, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Hmm, interesanti... Tu tak neskaties Ģinamas spēles, kā tad vari spriest par to vai fuņiem un bērniem ir taisnība vai nē?
Pieredze,vecīt, pieredze!

     [+] [-]

, 2019-09-16 10:01, pirms 5 gadiem
Nav vēl mēnesis jaunajā sezonā pagājis, bet ir jau melnā sērija!!🤦‍♂️🤣🤣🤣🤣

  +2 [+] [-]

, 2019-09-16 10:05, pirms 5 gadiem
Ja viņi zaudēs Amur , pa ..irsu trennerim un gudijam

     [+] [-]

, 2019-09-16 10:05, pirms 5 gadiem
Nezinu, vai ir kāds labums no RD. Tāda pati izrāde turpinājās, tikai uz slikto pusi, atceroties iepriekšējo gadu. Spēle neiet ne vairākumā, ne mazākumā. Ko Ankipāns iemācījis saviem audzēkņiem. Laiks pārdomām.
Slēpts komentārs: retskrasiikovs_107191

     [+] [-]

, 2019-09-16 10:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieredze,vecīt, pieredze!
švaka tev pieredze....

  -1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:18, pirms 5 gadiem
Ankipāns nav treneris.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: smieklīgi lasīt visos portālos, kur visi par vainīgo pasludina Gudļevski šajā bezcerīgajā krievu līgas komandā, kuras uzdevums ir apgūt krievu naudu un atslidot sezonu...
pārējais viss izcils sākot no čekas vadības, kas apgroza krievu rubļus...
ģenerālmenedžeris un galvenais treneris - izcili!
uzbrukums vienkārši - izcils!
aizsardzība - izcila!
tik Gudļevskis pilnīgs caurums un degradē komandu un velk lejā!
gaidu pret āmuru zāģi un Gudļevska atlaišanu, tak beidzot protieties un būs jums laime! cik var gaidīt!
Ko gan izlase darītu bez Dinamo, kuri kā nekā iedeva darbu jau kuro sezonu, Pavloviem, Meijām, kuri Eiropā būtu vajadzīgi Alpu līgā?? Pasaki lūdzu, zaipi?

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:21, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta, jopcik, kas ir tie vainotāji. Visādi bērni un pamuļķi fuņi, kuri no hokeja saprot tik cik cūkas no aviācijas.
Neviens normāls hokejmīlis Gudi nevaino, jo itin labi saprot kas ir kas Rīgas ''Aklajās zarnās''.
kaut kā tā ir, vidusmēra fuņu bļauris ko redz? To, kurš ielaida vārtus. Tad kāpēc iespringt uz domāšanu "kā ielaida", "kāpēc ielaida" ja var tupa maurot kai vainīgs ir tas, kurš ielaida.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:22, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Ko gan izlase darītu bez Dinamo, kuri kā nekā iedeva darbu jau kuro sezonu, Pavloviem, Meijām, kuri Eiropā būtu vajadzīgi Alpu līgā?? Pasaki lūdzu, zaipi?
spēlētu ar tiem, kuriem ir darbs sakarīgās līgās. Tā ir tava iedoma, ka visi mūsējie vajag tikai alpu līgai un ģinamo.

  +3 [+] [-]

, 2019-09-16 10:28, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Hmm, interesanti... Tu tak neskaties Ģinamas spēles, kā tad vari spriest par to vai fuņiem un bērniem ir taisnība vai nē?
Jā, jā, Namejs spēles neskatās, bet regulāri iesaistās diskusijās par kaut kādām konkrētām spēles epizodēm

  +6 [+] [-]

, 2019-09-16 10:32, pirms 5 gadiem
Vai ir daudzi, kuriem tas rūp - vai izdosie vai nē? Lai tak kāš - drīzāk tā padomju atrauga beigs pastāvēt un nevajadzēs tūkstošiem kājās stāvot Arēnā klausīties padumjās savienības himnas melodiju.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-16 10:34, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Ko gan izlase darītu bez Dinamo, kuri kā nekā iedeva darbu jau kuro sezonu, Pavloviem, Meijām, kuri Eiropā būtu vajadzīgi Alpu līgā?? Pasaki lūdzu, zaipi?
Neko nedarītu, bez Pavlova un Meijas, ar ģinamkas pierakstu, spēlētu Cēēē grupā...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:35, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: Vai ir daudzi, kuriem tas rūp - vai izdosie vai nē? Lai tak kāš - drīzāk tā padomju atrauga beigs pastāvēt un nevajadzēs tūkstošiem kājās stāvot Arēnā klausīties padumjās savienības himnas melodiju.
No Tavas mutes...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:36, pirms 5 gadiem
Izklapēsim šodien Amūru kā tādu karbonādi!!! 4-1
FUNS būsi arēnā baudīt ģēri klātienē???

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:41, pirms 5 gadiem
Šodien uzvara un atpakaļ uz uzvaru takas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-09-16 10:48, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Ko gan izlase darītu bez Dinamo, kuri kā nekā iedeva darbu jau kuro sezonu, Pavloviem, Meijām, kuri Eiropā būtu vajadzīgi Alpu līgā?? Pasaki lūdzu, zaipi?
"Meijām un Pavloviem" atslidot sezonu var, bet Gudļevskim "atstāvēt" kastē ģinamā nevar līdz pavasara izlases treniņnometnei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-09-16 10:51, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par Gudiju piekrītu, viņa vaina pēdējos mačos bija minimāla Par visu pārējo nekādā gadījumā, jo tā ir Profesora Abraga un Bocmaņa Ivara tukša primitīva papagaiļošana
tavas problēmas, ka esi par visu pārējo akls...

     [+] [-]

, 2019-09-16 10:53, pirms 5 gadiem
Var ierēkt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:54, pirms 5 gadiem
Daži kā vienmēr sevi uztver par pasaules nabām

     [+] [-]

, 2019-09-16 10:55, pirms 5 gadiem
Rietumu un Austrumu pastarīšu duēlis ! Sarauj Dinamo !

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:56, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par himnu runājot, es ieteiktu to atskaņot kopā ar tekstu, proti, ar JAUNU Krievijas Federācijas himnas tekstu, lai automātiski atkristu visa DR heiteru demagoģija par it kā PSRS himnas atskaņošanu
un centrā tu ar pugačovu dejotu lēno, vispār pēc dejusvētkiem izskatītos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-09-16 10:58, pirms 5 gadiem
Kāda būtu reakcija,ja mēs šodien aptuveni 0-3, 1-4 zaudētu? Tad daži varētu izpausties pilnībā. Ankipānu apēstu, komandu izformētu.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-16 10:59, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kāda būtu reakcija,ja mēs šodien aptuveni 0-3, 1-4 zaudētu? Tad daži varētu izpausties pilnībā. Ankipānu apēstu, komandu izformētu.
Kas ir mēs?
Jūs šodien iesiet laukumā un dabūsi ar kļušku?

  -3 [+] [-]

, 2019-09-16 10:59, pirms 5 gadiem
DR priecē daudzus. Citi priecājās par spēli kura būs, cita par pēdējo veitu, citi vēlas apēst Ankipānu, vēl kāds mēģina pierādīt ka DR ir kaut kas briesmīgs, citi ka tas ir vijaukākais Latvijas sportā.
DR vieno ar interesi par šo komandu.

  -3 [+] [-]

, 2019-09-16 11:00, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Kas ir mēs?
Jūs šodien iesiet laukumā un dabūsi ar kļušku?
Mēs - to bieži saka līdzjutēji dažādās valstīs par savu komandu. DR ir daļa arī no Latvijas.

     [+] [-]

, 2019-09-16 11:01, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Mēs - to bieži saka līdzjutēji dažādās valstīs par savu komandu. DR ir daļa arī no Latvijas.
Urāli nav daļa no Latvijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-09-16 11:03, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tas tik liecina par to, ka kādam arī rezultāti interesē, ne tikai Kremļa naudas atmazgāšana un sezonas atslidošana, kā daži te saka
tikai pilnīgi tupeņi izgāž visas savas dusmas tikai uz vārtsargu pēc 2:7, 0:4 un 1:5 zāģiem izbraukumā...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 11:04, pirms 5 gadiem
Biju skolnieks, tad man tiešām bija interese par Latvijas spēlēšanu RSL, bet tad sapratu, ka politika būs pirmajā vietā, jo ar hokeju jau nepelna
Kanāda redz spēlē NHL, bet ja nebūtu bizness, tad visus klubus likvidētu!
Kanādai(30mlj) ir tikai daži NHL klubi!

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 11:04, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Uzreiz var saprast, ka tev ir maza sajēga par muzonu un ritmiem Krievu himna pēc ritmiskās uzbuves ir MARŠS Kā var pie marša lēno dejot, savā mūžā neko tādu neesmu redzējis
P.S. un Pugačiha arī nav manā gaumē, ja kas
es to gopņiku sūdu pat neanalizēšu vai tas maršs vai buču dancis jums ar aločku. vnk pagoraties centrā, fuņi tad teiks ka neskan okupantu himna bet gan tjomas valsis.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 11:06, pirms 5 gadiem
Es atbalstītu KHL par 120%, ja tas izveidotos business first!
Vispār jau bija labi panākumi, bet nez kur viss tas pazuda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-09-16 11:21, pirms 5 gadiem
tjoma, kāpēc leonīdu izpederēja no sc ?

  -3 [+] [-]

, 2019-09-16 11:46, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Urāli nav daļa no Latvijas?
Patīk uzdot muļķīgus jautājumus?

  -4 [+] [-]

, 2019-09-16 11:47, pirms 5 gadiem
DR nolamā, Latvijas izlases hokejistus nolamā, paši OHL spēles neapmeklē un tādi vēl apgalvo ka viņus interesē hokejs.

     [+] [-]

, 2019-09-16 11:47, pirms 5 gadiem
Neredzu iemeslu, lai mēs neiekļūtu play-off, kā izteicās viens no leģionāriem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 11:52, pirms 5 gadiem
Kā rakstija žurnālists J.Matulis savā maksas slejā visiem ir zināms no kurienes nāk nauda RD,zināma Savicka sadarbība ar čeku utt.,protams ,ka katrs var izteikteis par šo ar savu viedokli ,tas viss ok un saprotami ,bet man nav saprotams viens- kapēc daži indivīdi ,katrā rakstā par RD to regulāri kladzina jau kuro gadu un klāt pie katra raksta..man personīgi, ja kas neinteresē,nemaz nelasu vai izlasu un iztieku bez komentāriem,nu katram sava interese un ko tur iespringt..tapēc rodas loģisks secinājums vai nu šiem kungiem par heiterošanu kāds atmet pa sīknaudai vai tomēr derētu apmeklēt kādu speciālistu vismaz lai pakonsultētos..Starp citu hokeja sadaļā par mūs pašu OHL pavisam maz komentāru regulāri un ja kas tur ir pat komanda ar komandas nosaukumu uz krekliem krieviski,vispār dīvaini ,ka valodas centrs šito uzskata par normālu,kurā valstī vēl komandas liek, pat ja reklāma,uzrakstu kirilicā?

     [+] [-]

, 2019-09-16 11:55, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pirmā dzirdēšana Kad viņu izpederēja? Manis te nebija gandrīz visu iepriekšējo nedēļu
es nezinu kad, bet dzirdēju ka esot bloķēts kaut kad, es viņu sen neesmu redzējis

     [+] [-]

, 2019-09-16 12:00, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es nezinu kad, bet dzirdēju ka esot bloķēts kaut kad, es viņu sen neesmu redzējis
Tā izskatās - lonja

Laikam liberastisku, jeņķus mīlošu reptiloīdu sazvērestība.

  +3 [+] [-]

, 2019-09-16 12:05, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: spēlētu ar tiem, kuriem ir darbs sakarīgās līgās. Tā ir tava iedoma, ka visi mūsējie vajag tikai alpu līgai un ģinamo.
Nu var jau paskatīties uz to pašu Pavlovu, Meiju - es nedomāju, ka spēlētu Alpos. Bet tas pats Marenis diez vai pēc ļoti neveiksmīgā/traumatiskā ZA posma spēlētu kāda no top līgām. Tā, kā laiku pa laikam, kādam no izlašniekiem vai rezerves izlašniekiem pieredze RD palīdz.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 12:08, pirms 5 gadiem
Bez variantiem! Amūras upes dvīņubrāļi Ušeņini sadarbībā ar čehiem Zohornām parādīs Tālo Austrumu hokeja meistarklasi.

     [+] [-]

, 2019-09-16 12:20, pirms 5 gadiem
zāģis 100% jau 5 spēles savstarpējās DRG ir pakāsusi..pietam Amur vēl nav uzvaru šajā sezonā

  +5 [+] [-]

, 2019-09-16 12:28, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu var jau paskatīties uz to pašu Pavlovu, Meiju - es nedomāju, ka spēlētu Alpos. Bet tas pats Marenis diez vai pēc ļoti neveiksmīgā/traumatiskā ZA posma spēlētu kāda no top līgām. Tā, kā laiku pa laikam, kādam no izlašniekiem vai rezerves izlašniekiem pieredze RD palīdz.
jebkura pieredze palīdz, bet apnīk lasīt tos tekstus, ka bez ģinamas nekā nebūtu

  +2 [+] [-]

, 2019-09-16 12:29, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: DR nolamā, Latvijas izlases hokejistus nolamā, paši OHL spēles neapmeklē un tādi vēl apgalvo ka viņus interesē hokejs.
Cik būs skatītāju arēnā? Esi skaitījis cik palikušas biļetes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 12:38, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jebkura pieredze palīdz, bet apnīk lasīt tos tekstus, ka bez ģinamas nekā nebūtu
Tie ir tikpat apnicīgi teksti, kā tie teksti, ka bez Ģinamas mēs būtu medaļnieki, vai ka izkrītot uz B grupu sistēmu beidzot sakārtotu utt. Katrai mazajai grupiņai savi tarakāni.

  -2 [+] [-]

, 2019-09-16 12:43, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: Kā rakstija žurnālists J.Matulis savā maksas slejā visiem ir zināms no kurienes nāk nauda RD,zināma Savicka sadarbība ar čeku utt.,protams ,ka katrs var izteikteis par šo ar savu viedokli ,tas viss ok un saprotami ,bet man nav saprotams viens- kapēc daži indivīdi ,katrā rakstā par RD to regulāri kladzina jau kuro gadu un klāt pie katra raksta..man personīgi, ja kas neinteresē,nemaz nelasu vai izlasu un iztieku bez komentāriem,nu katram sava interese un ko tur iespringt..tapēc rodas loģisks secinājums vai nu šiem kungiem par heiterošanu kāds atmet pa sīknaudai vai tomēr derētu apmeklēt kādu speciālistu vismaz lai pakonsultētos..Starp citu hokeja sadaļā par mūs pašu OHL pavisam maz komentāru regulāri un ja kas tur ir pat komanda ar komandas nosaukumu uz krekliem krieviski,vispār dīvaini ,ka valodas centrs šito uzskata par normālu,kurā valstī vēl komandas liek, pat ja reklāma,uzrakstu kirilicā?
Olimp uzraksts krievu valodā man ļoti nepatīk, bet visur skatos no likumīgās puses. Vajadzētu sakārtot likumdošanu lai Latvijas čempionātos nevarētu komandas nosaukumu rakstīt kirilicā. Atkal jautājums rastos - vai angliski var? Krievu maigā vara atrada robu un to izmanto.
Tikai ko tagad DR nīdēji lai raksta par mūsu OHL? Vai tagad arī mūsu čempionāts ir krievu maigās varas rokās un arī to ignorējam. Drīz dažiem namejveidīgiem galvas sāks kūpēt.

  -3 [+] [-]

, 2019-09-16 12:44, pirms 5 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Cik būs skatītāju arēnā? Esi skaitījis cik palikušas biļetes?
Skatītāji būs ļoti maz. Varētu būt viena no mazāk apmeklētām spēlēm šosezon.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 12:45, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tie ir tikpat apnicīgi teksti, kā tie teksti, ka bez Ģinamas mēs būtu medaļnieki, vai ka izkrītot uz B grupu sistēmu beidzot sakārtotu utt. Katrai mazajai grupiņai savi tarakāni.
klau, nu patirs vel ka daudzi raksta par medaļām. par bē grupu un sakārtošanu vispār rakstīja tik Ivars un vēl pāris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-09-16 13:01, pirms 5 gadiem
Par izgērētiem čekistiem!!! Priekā! 😀

  -4 [+] [-]

, 2019-09-16 13:12, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nesaprotu, kā var gribēt aizliegt Kiriļicu? Tam vispār nav un būt nevar absolūti nekāda juridiska pamata Tad jau ir jāaizliedz arī visas reklāmas, kurās, piemēram, ir burti X un Y, jo tās nav Latvju mēlē rakstītas Visas Maximas Latvijā ir jālikvidē pirmām kārtām, jo nosaukums pārkāpj valodu likumu
Tas ir no sajūtām. Vienkārši ļoti nepatīk, ja Latvijā uzraksti krievu valodā. Ar prātu saprotu, ka šajā gadījumā nevar aizliegt Olimp uzrakstu, bet vienkārši ļoti nepatīk tāds uzraksts.

     [+] [-]

, 2019-09-16 13:26, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tas ir no sajūtām. Vienkārši ļoti nepatīk, ja Latvijā uzraksti krievu valodā. Ar prātu saprotu, ka šajā gadījumā nevar aizliegt Olimp uzrakstu, bet vienkārši ļoti nepatīk tāds uzraksts.
Tak jau varēja kā FC Riga, toleranti it kā krievisks Rīgas nosaukums, bet latīņu burtiem, te droši vien izmantojot likumdošanas,, caurumu'' atklāti raksta kiriļicā.. nekas traģisks jau nav, bet atgādina Rīgā dzirdēto - govorite po russki... nu kaut kā tā..

     [+] [-]

, 2019-09-16 13:32, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: klau, nu patirs vel ka daudzi raksta par medaļām. par bē grupu un sakārtošanu vispār rakstīja tik Ivars un vēl pāris
Un cik daudz ir to, kuri saka ka bez RD būtu B grupa? Tikpat cik to pašu, kas runā par sakārtošanu, medaļām utt. Tie, kas domā ar galvu zina, ka RD ir savs labums, ir savs sliktums, bet labas vietas (un arī sliktas vietas) nav tiešā veidā atkarīgas no RD

     [+] [-]

, 2019-09-16 13:34, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kāda būtu reakcija,ja mēs šodien aptuveni 0-3, 1-4 zaudētu? Tad daži varētu izpausties pilnībā. Ankipānu apēstu, komandu izformētu.
Pilnībā Tev piekrītu, reālas izmaiņas nepieciešamas, vadības līmenī vairāk vajadzētu uzticēties tādiem pieredzējušiem bukiem kā Klodānam un Sējējam , Artis labi sevi apliecinājis kā Boba asistents izlasē, ASV izlases kandidāts Pīterss varētu paaugstināt konkurētspēju GK postenī, preses sekretāru jau sen laiks rotēt, Tevi varētu interesēt šis darbs un aktīva saikne ar hokejmīļiem.Ja sanāk laiks, padomā par to. Ališausku vispār derētu iespēlēt uzbrukumā, uz Liepājas farmklubu aizsūtīt Tretjaku, Gimajevu un Masaļski, piesaistīt brīvos brāļus Kuldas, vēl kādu no Laumas sistēmas. Komanda sapurināsies un tici man vai nē- rezultāti varētu kļūt kosmiski, es pat atļautos teikt kaut kur gagariniski. Lai izdodas! Vispaz punkts šodien ir jāņem, neskatoties ne uz ko un nedodot sev atlaides...

     [+] [-]

, 2019-09-16 13:46, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: DR nolamā, Latvijas izlases hokejistus nolamā, paši OHL spēles neapmeklē un tādi vēl apgalvo ka viņus interesē hokejs.
pilnībā piekrītu,palasot komentārus,liekas,ka lielākajai daļai riebjas hokejs,neko nejēdz,tik tēlo profus,atbalstu funi u.c. protams.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 14:05, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un cik daudz ir to, kuri saka ka bez RD būtu B grupa? Tikpat cik to pašu, kas runā par sakārtošanu, medaļām utt. Tie, kas domā ar galvu zina, ka RD ir savs labums, ir savs sliktums, bet labas vietas (un arī sliktas vietas) nav tiešā veidā atkarīgas no RD
nē, to ka bez krieva nav hokejs maļ lielais vairākums.

     [+] [-]

, 2019-09-16 14:50, pirms 5 gadiem
Čekas Jurkam savā varzā vajadzētu tādu vārtsargu,kurš met golus pretinieku vārtos,tad būtu iespējas arī uzvarēt
Par cietu drāti čekistu jurkas varzai šovakar

  -2 [+] [-]

, 2019-09-16 15:17, pirms 5 gadiem
Speciaalists rakstīja: Cik fuņu līdz ploviem?
Cik plovi līdz fuņiem?

  -4 [+] [-]

, 2019-09-16 15:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta, jopcik, kas ir tie vainotāji. Visādi bērni un pamuļķi fuņi, kuri no hokeja saprot tik cik cūkas no aviācijas.
Neviens normāls hokejmīlis Gudi nevaino, jo itin labi saprot kas ir kas Rīgas ''Aklajās zarnās''.
Cik daudz Latvijā ir pamuļķi

  -4 [+] [-]

, 2019-09-16 15:25, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: smieklīgi lasīt visos portālos, kur visi par vainīgo pasludina Gudļevski šajā bezcerīgajā krievu līgas komandā, kuras uzdevums ir apgūt krievu naudu un atslidot sezonu...
pārējais viss izcils sākot no čekas vadības, kas apgroza krievu rubļus...
ģenerālmenedžeris un galvenais treneris - izcili!
uzbrukums vienkārši - izcils!
aizsardzība - izcila!
tik Gudļevskis pilnīgs caurums un degradē komandu un velk lejā!
gaidu pret āmuru zāģi un Gudļevska atlaišanu, tak beidzot protieties un būs jums laime! cik var gaidīt!
Pacentīšos arī Tev kā amzam bērnam uzrakstīt. Pēc tam tu vari tēlot ka nesaprati manu domu, ka nelasīji utt.
Ja komandā visi spēlē vidēji teiksim uz vērtējumu 5-6 un pilnīgi visi hokejisti ir vidējā līmenī. tad kā pirmo vajadzētu mainīt vārtsargu un uzsveru nevis tādēļ ka viņš ir vājākais , bet tādēļ ka vārtsarga kļūdas vairs nevar labot, ka vārtsarga kā viena hoekjista sniegums dod procentuāli vairāk kā jebkura cita. Nevis Gudļevsksi ir vājākais komandā bet ar tādu vārtsargu nevar izveidot vidusmēra komanda spēcīgu komandu. Parasti ja vidēja līmeņa komandas kaut ko sasniedz tad ļoti beiži kā panākuma kaldinātāju min vārtsargu. Tu atkal tēlosi ka nesaprati.
Piemēram vairaķas Sevestaļ labā spēle balstījās uz vārtsargu. PO otrā kārtā ar vidējiem vārtsargiem iekļūt ir ļotoi, ļoti grūti.
Kādreiz spēles laikā nomaina vaŗtsargu ne jau tādēļ ka ir slikts bet neglābj komandu vai vajag kaut ko mainīt.
Un tagad zaipis, Namejs tēlo ka to nesaprot. Vārtsargus publiskti pieņemts nekritizēt, bet caur puķēm jau daudzi norādījuši ko DR vajag mainīt.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-16 15:28, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: 2 uzvaras, 3 kāsieni, tik tiešām, vai nebūtu par agru melno sēriju piesaukt?
Stipri par agru. Es teiktu, ka trāpījās neveiksmīgs izbraukuma kalendārs. Bet šovakar gan nedrīkst "atrauties" Kaut gan, heiteri to tik vien gaida. Re kā tusējas no agra rīta

  -2 [+] [-]

, 2019-09-16 16:45, pirms 5 gadiem
Ja kas šodien nodod asinis un dabu free ticketi uz speli

  -4 [+] [-]

, 2019-09-16 17:47, pirms 5 gadiem
Diena vēl nav pusē, kad planktons ar nameju, zalupi un bānusu priekšgalā Dinamo sadaļu jau piesārņojuši. Šodienas ģēre apšaubīta netiek. Dinamieši molodčiki!

  -1 [+] [-]

, 2019-09-16 18:16, pirms 5 gadiem
PIEVIENOJIES MŪSU SPORTA WHATSAPP ČATAM UN APSPRIED HOKEJU UN CITUS SPORTA VEIDUS,VISI TROĻĻI UZREIZ TIKS IZMESTI

https://chat.whatsapp.com/IpzXMM6ic...

  +3 [+] [-]

, 2019-09-16 18:32, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Pacentīšos arī Tev kā amzam bērnam uzrakstīt. Pēc tam tu vari tēlot ka nesaprati manu domu, ka nelasīji utt.
Ja komandā visi spēlē vidēji teiksim uz vērtējumu 5-6 un pilnīgi visi hokejisti ir vidējā līmenī. tad kā pirmo vajadzētu mainīt vārtsargu un uzsveru nevis tādēļ ka viņš ir vājākais , bet tādēļ ka vārtsarga kļūdas vairs nevar labot, ka vārtsarga kā viena hoekjista sniegums dod procentuāli vairāk kā jebkura cita. Nevis Gudļevsksi ir vājākais komandā bet ar tādu vārtsargu nevar izveidot vidusmēra komanda spēcīgu komandu. Parasti ja vidēja līmeņa komandas kaut ko sasniedz tad ļoti beiži kā panākuma kaldinātāju min vārtsargu. Tu atkal tēlosi ka nesaprati.
Piemēram vairaķas Sevestaļ labā spēle balstījās uz vārtsargu. PO otrā kārtā ar vidējiem vārtsargiem iekļūt ir ļotoi, ļoti grūti.
Kādreiz spēles laikā nomaina vaŗtsargu ne jau tādēļ ka ir slikts bet neglābj komandu vai vajag kaut ko mainīt.
Un tagad zaipis, Namejs tēlo ka to nesaprot. Vārtsargus publiskti pieņemts nekritizēt, bet caur puķēm jau daudzi norādījuši ko DR vajag mainīt.
Ha ha žēl, ka nav iespējams kaut uz 3 spēlēm vārtos ielikt kādu no khl ''top'' vārtsargiem. Kā tad dinamo izskatītos ar tiem pat aizsargiem, ar tiem pat uzbrucējiem, ja reiz Dinamo neveiksmu atslēga ir GK. Gribi teikt, visiem citiem klubiem khl vārtsargi ir līmenī? Ja reiz esi tāds ģēnijs, tad zinātu, ka jebkuru poziciju, kas ir nomināla vājāka, kompensē pārējās. Tāds GK kritiķis, tai pat laikā aizsardzība un uzbrukums mums lielākoties ir līmenī ne? Skandinam, ka Gudim viena no 5 spēlēm laba, tad cik no 5 spēlēm mūsu superīgie uzbrucēji ir līmenī? Pilnīgi bauda skatīties vairākumus un momentu realizāciju.

     [+] [-]

, 2019-09-16 18:49, pirms 5 gadiem
SC tipiskie pāķi DR gūst 8 vārtus 5 spēlēs, bet vainīgs vārtsargs jo redz padsmit ir ielaidis.
Un nevis uzbrucēji kuri vispār nesū.. nemet golus

     [+] [-]

, 2019-09-16 18:52, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: SC tipiskie pāķi DR gūst 8 vārtus 5 spēlēs, bet vainīgs vārtsargs jo redz padsmit ir ielaidis.
Un nevis uzbrucēji kuri vispār nesū.. nemet golus
Pagaidām, čekistu jurkas varzā, golus met izlases kandidātu dziļās rezerves

  -1 [+] [-]

, 2019-09-16 19:06, pirms 5 gadiem
andriic16 rakstīja: Ha ha žēl, ka nav iespējams kaut uz 3 spēlēm vārtos ielikt kādu no khl ''top'' vārtsargiem. Kā tad dinamo izskatītos ar tiem pat aizsargiem, ar tiem pat uzbrucējiem, ja reiz Dinamo neveiksmu atslēga ir GK. Gribi teikt, visiem citiem klubiem khl vārtsargi ir līmenī? Ja reiz esi tāds ģēnijs, tad zinātu, ka jebkuru poziciju, kas ir nomināla vājāka, kompensē pārējās. Tāds GK kritiķis, tai pat laikā aizsardzība un uzbrukums mums lielākoties ir līmenī ne? Skandinam, ka Gudim viena no 5 spēlēm laba, tad cik no 5 spēlēm mūsu superīgie uzbrucēji ir līmenī? Pilnīgi bauda skatīties vairākumus un momentu realizāciju.
Noteikti izskatītos labāk

  -1 [+] [-]

, 2019-09-16 19:07, pirms 5 gadiem
andriic16 rakstīja: Ha ha žēl, ka nav iespējams kaut uz 3 spēlēm vārtos ielikt kādu no khl ''top'' vārtsargiem. Kā tad dinamo izskatītos ar tiem pat aizsargiem, ar tiem pat uzbrucējiem, ja reiz Dinamo neveiksmu atslēga ir GK. Gribi teikt, visiem citiem klubiem khl vārtsargi ir līmenī? Ja reiz esi tāds ģēnijs, tad zinātu, ka jebkuru poziciju, kas ir nomināla vājāka, kompensē pārējās. Tāds GK kritiķis, tai pat laikā aizsardzība un uzbrukums mums lielākoties ir līmenī ne? Skandinam, ka Gudim viena no 5 spēlēm laba, tad cik no 5 spēlēm mūsu superīgie uzbrucēji ir līmenī? Pilnīgi bauda skatīties vairākumus un momentu realizāciju.
Ļoti nepareizas domas. Vārtsrags ir ļoooooootttttttiiiii svarrīgs komandā.

     [+] [-]

, 2019-09-16 19:14, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti nepareizas domas. Vārtsrags ir ļoooooootttttttiiiii svarrīgs komandā.
Neesmu teicis pretējo, bet tā arī nesaņēmu tavu atbildi uz jautājumu, ko vari teikt par mūsu uzbrukumu? Komanda, kurai 0 ir norma, 1 vārti - tas jau ir labi, bet 2 jau ir waaauw