Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Pustukšajās tribīnēs svilpo miera vēji – kur pazuduši "Dinamo" līdzjutēji?

Agris Suveizda

Pustukšajās tribīnēs svilpo miera vēji – kur pazuduši "Dinamo" līdzjutēji?
Rīgas "Dinamo" līdzjutējs sezonas atklāšanas spēlē pret Minskas "Dinamo"
Foto: Gints Ivuškāns, f64

Rīgas "Dinamo" divās pēdējās Kontinentālās hokeja līgas spēlēs zaudēja Jaroslavļas "Lokomotiv" (2:5) un līgas debitantei "Sochi" (1:2), taču šīs spēles drīzāk palikušas atmiņā nevis ar rezultātiem, bet gan katastrofāli mazo apmeklētāju skaitu – attiecīgi 3690 un 4170. Tukšu krēslu "Arēnā Rīga" bija tik daudz, ka tribīnes saukt par pustukšām, kā tās ir nodēvētas virsrakstā, vēl būtu maigi teikts. Rīgas "Dinamo" apmeklētības antirekords pagaidām gan vēl palicis neskarts, taču rīdzinieki tam ir pietuvojušies ļoti bīstamā attālumā.

Piezīme: Rakstā minētā statistika attiecas tikai un vienīgi uz Kontinentālās hokeja līgas regulāro sezonu.

Rīgas "Dinamo" regulārās sezonas atklāšanas spēli pret Minskas "Dinamo" (4:2) klātienē vēroja 7750 skatītāju, taču divas dienas vēlāk, par spīti uzvarai pirmajā cīņā, apmeklētība "Arēnā Rīga" bija kritusies par 2.1 reizi. Tas gan nav nekas neparasts, jo vēsture liecina, ka mājas spēļu sērijas laikā apmeklētība var ievērojami svārstīties, jo īpaši, ja tas ir pats sezonas sākums. Pirmo mājas spēli līdzjutēji allaž apmeklē kuplā pulkā – tieši tādēļ, ka tā ir pirmā, un pirmās mājas spēļu sērijas laikā nereti gadās gan mači, kuri sezonas beigās būs starp visapmeklētākajiem, gan mači, kuri būs arī starp vismazāk apmeklētajiem.

Taču tas, kas pirmajā mājas spēļu sērijā pārsteidza, bija nevis apmeklētības svārstības, bet gan salīdzinoši katastrofāli mazie skaitļi. Pirmkārt, skatītāju skaits pret Minskas "Dinamo" bija pārliecinoši mazākais starp visām Rīgas "Dinamo" sezonas pirmajām mājas spēlēm. Līdz šim vismazāk apmeklētā pirmā mājas spēle bija 2012. gadā, kad pret Novosibirskas "Sibir" ieradās 8910 skatītāju. Savukārt labākais rādītājs tika fiksēts 2010. gadā pret Kazaņas "Ak Bars" – 10350 skatītāju. Un, otrkārt, 3690 klātesošo pret "Lokomotiv" kļuva par otro vismazāk apmeklēto spēli kluba vēsturē. Runa, protams, ir tikai par "Arēnu Rīga", jo Liepājā, Piņķos un Espo savulaik bijis vēl mazāk interesentu.

Rīgas "Dinamo" iepriekšējo sešu sezonu laikā "Arēnā Rīga" uzņēma 154 spēles, un tikai 13 no tām jeb 8.4% spēļu klātienē vēroja mazāk nekā pieci tūkstoši skatītāju. Iepriekšējā sezonā tādas spēles nebija nevienas, bet visvairāk tādu bija vēl sezonu iepriekš, kad mazāk par pieciem tūkstošiem skatītāju "Arēnā Rīga" bija piecās cīņās. Savukārt šīs sezonas mačs pret "Lokomotiv" kļuva tikai par otro kluba vēsturē, kuru vērojuši mazāk nekā četri tūkstoši skatītāju. Antirekords joprojām pieder 2013. gada 13. februārī notikušajai cīņai pret Prāgas "Lev", kuru "Arēnā Rīga" apmeklēja vien 3530 cilvēku. Tātad spēle pret "Lokomotiv" bija nieka 160 tukšu krēslu attālumā no tā, lai šo antirekordu atkārtotu.

Rīgas "Dinamo" sezonu vidējā apmeklētība un skatītāju skaits pirmajās trīs spēlēs

SezonaApmeklētība1. spēle2. spēle3. spēleVidējiMazākā apmeklētība
2014./15.???7750369041705203.33690 pret "Lokomotiv"
2013./14.8095.29250627095808366.75500 pret "Torpedo"
2012./13.6161.18910593055106783.33530 pret "Lev"
2011./12.8009.89300565052206723.35220 pret "Lev"
2010./11.7994.010350445052306676.74350 pret "Lokomotiv"
2009./10.7978.510344452949166596.34270 pret "Metallurg Nk"
2008./09.7458.610232600049367056.04350 pret "Lada"

Piezīme: Statistikā vērā ņemtas tikai tās spēles, kuras notikušas "Arēnā Rīga"

Jaunajā KHL sezonā vismaz vienu mājas spēli ir aizvadījušas 19 no 28 komandām, un Rīgas "Dinamo" ar vidējo apmeklētību 5203.3 skatītāju pagaidām ieņem vietu otrajā desmitā. Tā kā vienības aizvadījušas atšķirīgu mājas spēļu skaitu – no vienas līdz pat četrām, pašreizējā tabula ir tikai provizoriska. Lai arī pagaidām statistikas datos lielu pārsteigumu nav, blakus negatīvajam "Dinamo" piemēram kā pozitīvu piemēru var izcelt Helsinku "Jokerit", kuras trīs spēles vidēji apmeklējuši 10641.3 skatītāju. Līgas debitantei pieder arī pagaidām apmeklētākā mājas spēle – 13178 skatītāju pret Minskas "Dinamo". Haļļu ierobežoto izmēru dēļ "Jokerit" rādītāju sezonas gaitā varētu apdraudēt vien baltkrievi vai arī horvāti.

KHL komandu mājas spēļu apmeklētība šīs sezonas ievadā

KomandaSApmeklētībaKomandaSApmeklētība
SKA311513.3Ak Bars45444.5
Jokerit310641.3Metallurg Nk15235.0
Slovan110055.0Dinamo R35203.3
Avangard47967.5Torpedo24975.0
Sibir17500.0Lada24715.5
Amur16785.0Barys44035.5
Dynamo M16749.0Severstal43421.3
Metallurg Mg46591.5CSKA23387.0
Salavat Yulaev35956.7Avtomobilist33300.0
Neftekhimik25500.0

Piezīme: Deviņas komandas vēl nav aizvadījušas nevienu mājas spēli. Tās ir Mitišču "Atlant", Jaroslavļas "Lokomotiv", "Sochi", Podoļskas "Vityaz", Minskas "Dinamo", Zagrebas "Medveščak", Hantimansijskas "Yugra, Čeļabinskas "Traktor" un Vladivostokas "Admiral".

Kā redzams raksta pirmajā tabulā, iepriekšējā sezona apmeklētības ziņā kļuva par labāko Rīgas "Dinamo" vēsturē. Vidēji katru maču klātienē vēroja vairāk nekā astoņi tūkstoši skatītāju – 8095.2. Līgā kopumā tas ļāva ieņemt augsto piekto vietu, un interesanti, ka labāko pieciniekā bija tikai Rietumu konferences vienības un ka trīs no piecām bija bāzētas ārpus Krievijas. Uzreiz pēc tam sekoja četras Austrumu konferences pārstāves, no kurām ar 7899.5 skatītājiem apmeklētākā bija Omskas "Avangard".

Pat sezonā, kurā Rīgas "Dinamo" KHL finišēja 24. vietā no 26 komandām, vidēji uz spēli nāca vairāk nekā seši tūkstoši skatītāju. Tiesa, pat, ja šīs sezonas zemais apmeklējums kļūs par tendenci, maz ticams, ka "Dinamo" draudēs Latvijas apmeklētākās sporta komandas titula zaudēšana. "Par laimi" rīdziniekiem, tuvākās sekotājas Daugavpils "Lokomotīves" tribīnes šosezon Polijas pēc spēka otrajā spīdveja līgā bija tukšākas nekā iepriekšējās sezonās - no 5300-5600 skatītājiem iepriekšējos gados šosezon vidējā apmeklētība kritās līdz aptuveni 4600 skatītājiem.

KHL komandu mājas spēļu apmeklētība iepriekšējā sezonā

KomandaApmeklētība%KomandaApmeklētība%
SKA12213.297.7%Atlant5381.076.9%
Dinamo Mn10407.469.0%Avtomobilist5348.196.0%
Slovan10055.0100.0%Torpedo5272.694.2%
Lokomotiv8833.797.7%Ak Bars4846.652.1%
Dinamo R8095.278.6%Neftekhimik4833.387.9%
Avangard7899.576.6%Lev4719.535.9%
Salavat Yulaev7691.095.3%Barys4062.199.8%
Traktor7211.996.2%Donbass3921.294.9%
Sibir7108.596.3%CSKA3904.869.7%
Medveščak7052.385.6%Severstal3699.361.0%
Amur7040.599.2%Spartak3545.364.1%
Metallurg Mg6204.180.6%Vityaz3445.262.6%
Dynamo M5630.466.1%Metallurg Nk2981.639.6%
Admiral5500.0100.0%Yugra2721.449.5%

Piezīme: Aprēķinot vidējos rādītājus, no katras komandas datu kopas svītrotas pa trim apmeklētākajām un vismazāk apmeklētajām spēlēm, lai mazinātu anomāliju iespējamību.

Interesanta aina gan paveras, ja parēķina nevis komandu mājas spēļu apmeklētību, bet gan to, cik daudz katru komandu apmeklē izbraukumā. Proti, salīdzinot novirzes no vidējiem rādītājiem, vispopulārākā komanda iepriekšējā Kontinentālās hokeja līgas sezonā bija Sanktpēterburgas SKA, kurai sekoja Maskavas CSKA un Maskavas "Spartak", bet pārējās atpalika jau tālāk. Līdz ar to var izdarīt vienu amizantu secinājumu, kas reizē ir gan nenopietns, gan arī pavisam nopietns – CSKA Krievijā un apkārtējās zemēs joprojām ir brends, kas cilvēkus piesaista praktiski visās hallēs, izņemot to, kurā spēlē pati CSKA…

Pretēju secinājumu par iepriekšējo sezonu, savukārt, var izdarīt par Rīgas "Dinamo", kuras mājas spēles bija vienas no apmeklētākajām, toties citās arēnās rīdzinieki nebija pārāk pieprasīta izklaide. Kā izskatās, šī tendence nu ir nonākusi arī līdz Rīgai. Ja vērtējam citu klubu popularitāti Rīgā, tad "Dinamo" vēsturē apmeklētākā pretinieka statusu ieguvis tieši jau pieminētais CSKA, kura spēles "Arēnā Rīga" vidēji pulcējušas teju deviņarpus tūkstošus skatītāju. Toties otrajā vietā nav ne Sanktpēterburgas SKA, ne Maskavas "Dynamo" vai kāda cita granda. Otrajā vietā ir komanda, kuru Latvijas interneta portālos vairākas sezonas nicināja katrs otrais, taču kuru visi gribēja redzēt klātienē - Čehovas/Podoļskas "Vityaz".

Apmeklētākās pretinieces "Arēnā Rīga"

KomandaSkatītāji
CSKA9462.9
Vityaz8712.5
Salavat Yulaev8683.5
Avangard8620.0
Spartak8561.4
Sibir8478.0
Metallurg Mg8469.6
Dynamo M8316.0
SKA8269.7

Piezīme: Ja aizvadītas vairāk nekā piecas mājas spēles, no datu kopas svītrota apmeklētākā un vismazāk apmeklētā spēle.

Saistītais raksts: Pētījums: Kurš sporta veids ir apmeklētākais Latvijā?

Izmantotie resursi:
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат

Kāds ir iemesls tik tukšām tribīnēm?

  • 90

  • 449

  • 117

  • 109


Slēpts komentārs: ★MavsNation951★
Slēpts komentārs: Leonards Raiļans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +57 [+] [-]

, 2014-09-12 11:03, pirms 11 gadiem
Iemesls ir vairāki.

1. Pirmais un visbūtiskākais, ja komandas vadība visu vasaru skandina, ka naudas nav, līgumu nav, komanda var nebūt, tad nav brīnums, ka tas pamazām iesēžas līdzjutēju prātos un tie nesteidzās uz arēnu, bet pagaida, vai tiešām Rīgai būs cīņas spējīgs sastāvs.
2. Savicka nevienozīmīgie izteicieni + Ukrainas notikumi noteikti nav vairojuši skatītāju skaitu tribīnēs tas var patikt, var nepatikt, bet tas ir fakts, no komunikāciju viedokļa Savickis vispār būtu jānovāc no ētera un jāuzliek, kāds sabiedrība cienīts preses cilvēks, kas nodarbotos ar kluba komunikāciju.
3. Būsim godīgi, cilvēki visu laiku grib kaut ko jaunu, kamēr daudzas lietas RD ir palikušas nemainīgas no 1. sezonas līdz ar to drusku sāk apnikt tiem, kas uz hokeju nāk kā uz izklaidi.
4. Absolūti nekas nav ticis izdarīts, lai apvienotu līdzjutējus, kā sektu, kā reliģiju, lielākoties viņi uztverti, kā regulārie paterētāji kuriem jāuztaisa šoviņš, nu un tad arī nav brīnums, ka līdz ko kāds cits uztaisa drusku labāku šoviņu, tā šo cilvēku izklaides budžets aizceļo citā virzienā.
5. Samērā siltais septembris arī nekādi neveicina līdzjutēju došanos uz arēnu.
6. Cik atceros arī Sportacentristi sūdzējās, ka sabiedrībā kopumā interese par sportu samazinās un arī Sportacentru lasa mazāk. Acīmredzot ir jaunas aktualitātes un 6 Iphone līzings ir būtiskāks par hokeju.
Slēpts komentārs: ★MavsNation951★
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2014-09-12 11:07, pirms 11 gadiem
1. Izcils PR Savicka izpildījumā
2. Ukraina
3. Gazprom+Itera= pārmaksāts gāzes tarifs.

Kopumā ņemot, šī ir ļoti pozitīva tendence, kuru sagaida arī VEF VTB līgas kontekstā. Tautai nav vajadzīgs sports par tik augstu cenu! Krievijas nauda, kura uztur šos divus proKrievijas klubus, ir aptraipīta ar asinīm, un tauta to skaidri un gaiši parāda ar savu apmeklētību...

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:09, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Mani vairāk šokē futbola virslīgas zemais apmeklējums. Šķiet Virslīgas kopējais apmeklējums šosezon nav sasniedzis pat Dinamo vienas spēles apmeklējuma skaitu. Bet es varu kļūdīties.
nu mums jelgava pilnas tribiines uz fuuzi bet tas tamdeelj ka mums daudz urljiku te normali cilveeki jau fuuzi neskataas

  -2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:09, pirms 11 gadiem
Nu visiem ir skaidrs, ka šis projekts drīz beigsies, līdz ar to arī līdzjušana mazinās! Grozies kā gribi, arī cilvēki paliek mazāk, katru dienu kāda ģimene dodas prom

 +49 [+] [-]

, 2014-09-12 11:11, pirms 11 gadiem
Cik cilvekus no areenas izmet araa ar UKRAINAS KAROGIEm.iemesls kapeec?????????????????????Kam jajautaa?
Slēpts komentārs: gulbis30

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 11:15, pirms 11 gadiem
Lai cik tas skarbi neizklausās, bet nevienam nepatīk neveiksminieki, it sevišķi latviešiem, kas tik daudz cietuši no visādām nebūšanām, izskatijās, ka šis būs veikmīgs projekts, bet atkal - tomēr viss atkarīgs no krievu naudas, tagad izskatās, ka Saviks ir lūdzēja lomā, bet divi nabagi Ulmanis un Kalvītis nolaiduši galvas sēž - tāds nožēlojams skats... Cilvēkiem patīk hokejs, bet nepatīk šī riebīgā sajūta.....

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:15, pirms 11 gadiem
abs-1982 rakstīja: nu mums jelgava pilnas tribiines uz fuuzi bet tas tamdeelj ka mums daudz urljiku te normali cilveeki jau fuuzi neskataas
Tev Latīņamerika nav normāli cilvēki tev lielākā daļā eiropas nav normāli cilvēki pirms muldi ko stulbu padoma vai vispār vērts bija vekšķēts šo mēslu ārā paturi savas tizlās domās pie sevis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Waldini

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 11:17, pirms 11 gadiem
feldmarshals rakstīja: Lai cik tas skarbi neizklausās, bet nevienam nepatīk neveiksminieki, it sevišķi latviešiem, kas tik daudz cietuši no visādām nebūšanām, izskatijās, ka šis būs veikmīgs projekts, bet atkal - tomēr viss atkarīgs no krievu naudas, tagad izskatās, ka Saviks ir lūdzēja lomā, bet divi nabagi Ulmanis un Kalvītis nolaiduši galvas sēž - tāds nožēlojams skats... Cilvēkiem patīk hokejs, bet nepatīk šī riebīgā sajūta.....
Kalvītis jau aizmuka lai Saeimā varētu sēdēt Kalvītis un Ulmanis vienkārši Uzmeta viso šito dinamo padarīšanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:20, pirms 11 gadiem
Shogad nav uz ko skatities, pirms tam fanus piesaistija Sandis, Raitis u.c., tagad nav neka- vecais Pjotars, nevarigais Hossa, a biletes ta maksa.....
Cenam jabut kaa uz dzelzcela spelem, cilveki atnaks.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-12 11:21, pirms 11 gadiem
Lūk īsi un kodolīgi kā uzrakstija Edgars! Nevis gara pentere - kā rakstā.
Ja paskatās, kas notiek ar sportu jau skolas pirmajās klasēs, tad drīz mums nebūs ne tikai sportisti-profi, bet nebūs arī cilvēki kam interesē sports. Liberālisms šo valdi ir gandrīz sagrāvis. Atliek tikai piežmiegt pavisam.
Edgars rakstīja: Iemesls ir vairāki.

1. Pirmais un visbūtiskākais, ja komandas vadība visu vasaru skandina, ka naudas nav, līgumu nav, komanda var nebūt, tad nav brīnums, ka tas pamazām iesēžas līdzjutēju prātos un tie nesteidzās uz arēnu, bet pagaida, vai tiešām Rīgai būs cīņas spējīgs sastāvs.
2. Savicka nevienozīmīgie izteicieni + Ukrainas notikumi noteikti nav vairojuši skatītāju skaitu tribīnēs tas var patikt, var nepatikt, bet tas ir fakts, no komunikāciju viedokļa Savickis vispār būtu jānovāc no ētera un jāuzliek, kāds sabiedrība cienīts preses cilvēks, kas nodarbotos ar kluba komunikāciju.
3. Būsim godīgi, cilvēki visu laiku grib kaut ko jaunu, kamēr daudzas lietas RD ir palikušas nemainīgas no 1. sezonas līdz ar to drusku sāk apnikt tiem, kas uz hokeju nāk kā uz izklaidi.
4. Absolūti nekas nav ticis izdarīts, lai apvienotu līdzjutējus, kā sektu, kā reliģiju, lielākoties viņi uztverti, kā regulārie paterētāji kuriem jāuztaisa šoviņš, nu un tad arī nav brīnums, ka līdz ko kāds cits uztaisa drusku labāku šoviņu, tā šo cilvēku izklaides budžets aizceļo citā virzienā.
5. Samērā siltais septembris arī nekādi neveicina līdzjutēju došanos uz arēnu.
6. Cik atceros arī Sportacentristi sūdzējās, ka sabiedrībā kopumā interese par sportu samazinās un arī Sportacentru lasa mazāk. Acīmredzot ir jaunas aktualitātes un 6 Iphone līzings ir būtiskāks par hokeju.

 +24 [+] [-]

, 2014-09-12 11:22, pirms 11 gadiem
Kad Savickis nelaizīs krieviem, kad cenas nolaidīs uz pusi, un kad tirgos normālu alu, un kad letiņu čaļi sitīsies un uzvaras būs vairāk kā zaudējumi, tad viss notiks! Tātad nekad...

 +12 [+] [-]

, 2014-09-12 11:22, pirms 11 gadiem
Teicamas ziņas! Tas liecina, ka vidējais latvietis varbūt arī nav pilnīgs dārzenis, kuram var iestāstīt visu! Cilvēki tomēr redz un saprot kas notiek...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ★MavsNation951★

 +13 [+] [-]

, 2014-09-12 11:23, pirms 11 gadiem
Ukraina + klauns vadībā, kuram vienmēr par visu vajag publiski izteikties.

Pārējais ir otršķirīgi.

  -4 [+] [-]

, 2014-09-12 11:24, pirms 11 gadiem
Ja tas ir tiesam Ukrainas del, tad mes esam viegli kontrolejams aitu bars, bez sava viedokla, jo normalam cilvekam tas netraucetu iet skatities hokeju, tad jau vajag visiem cilvekiem, kas strada krieviem piederosos uzmemumos iesniegt atlugumus.

  +6 [+] [-]

, 2014-09-12 11:24, pirms 11 gadiem
Nav personību uz ko iet skatīties. Vairs nav Ozo, kas pievilināja līdzjūtējus, kaut vai tas pats Ivanāns, lai kāds viņš bija, bet tauta nāca ar cerību, ka kādam iedos iekšā. Plus tas pasākums ir konkrēti komercializējies un, kas man personīgi besī ir tas, ka ir pārvērties par ģimenes pasākumu, kur ģimenītei atvilkties, apēst šašliku, nofočēties ar Jurčiku, nopirkt sīkajam dināmo kepku un pēc tam laimīgi doties mājās.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:24, pirms 11 gadiem
Waldini rakstīja: Šeit nav ko teikt, mūsu cilvēki vienkārši neapjēdz, ka šādā veidā izrādot protestu viņi nodara pāri ne jau krieviem, bet paši sev, jo nez kapēc neviens neaizdomājas, ka projekts "Dinamo Rīga" ir viens no labākajiem, ja ne pats labākais kas pēdējos gados Latvijā ir izveidots un to izveidoja mūsu čaļi (nauda loģiski nav mūsu, jo tai gluži vienkārši nebūtu kur rasties). Un nez kapēc neviens negrib padomāt, cik ļoti ir progresējuši mūsu čaļi, pateicoties šim projektam, jo ar katru gadu aizvien patīkamāk ir skatīties uz mūsu izlasi, kura sāk reāli spēlēt hokeju (te kāds noteikti argumentēs, ka mēs arī pirms tam bijām apmēram turpat, kur tagad pēc rezultātiem, taču a) Mūsu komandas spēle pārsvarā bija visai nebaudāma, lielāko lomu spēlēja pašatdeve un pāris čauļu meistarība b) Daudzas komandas bija daudz zemāka līmeņa, nekā tas ir tagad).

No otras puses, ko tur runāt, pārsvarā visi izvēlas kādu paklausīt, tā vietā lai paši padomātu.

Ceru, ka cilvēki tomēr apdomāsies un turpinās pārdzīvot par savējiem un neļaus priecāties visādiem "MavsNation951" kura vārdi var apstiprināties.
Labi teikts - arī Putins ir mūsu čalis!!! Forši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 11:26, pirms 11 gadiem
Waldini rakstīja: Šeit nav ko teikt, mūsu cilvēki vienkārši neapjēdz, ka šādā veidā izrādot protestu viņi nodara pāri ne jau krieviem, bet paši sev, jo nez kapēc neviens neaizdomājas, ka projekts "Dinamo Rīga" ir viens no labākajiem, ja ne pats labākais kas pēdējos gados Latvijā ir izveidots un to izveidoja mūsu čaļi (nauda loģiski nav mūsu, jo tai gluži vienkārši nebūtu kur rasties). Un nez kapēc neviens negrib padomāt, cik ļoti ir progresējuši mūsu čaļi, pateicoties šim projektam, jo ar katru gadu aizvien patīkamāk ir skatīties uz mūsu izlasi, kura sāk reāli spēlēt hokeju (te kāds noteikti argumentēs, ka mēs arī pirms tam bijām apmēram turpat, kur tagad pēc rezultātiem, taču a) Mūsu komandas spēle pārsvarā bija visai nebaudāma, lielāko lomu spēlēja pašatdeve un pāris čauļu meistarība b) Daudzas komandas bija daudz zemāka līmeņa, nekā tas ir tagad).

No otras puses, ko tur runāt, pārsvarā visi izvēlas kādu paklausīt, tā vietā lai paši padomātu.

Ceru, ka cilvēki tomēr apdomāsies un turpinās pārdzīvot par savējiem un neļaus priecāties visādiem "MavsNation951" kura vārdi var apstiprināties.
Drīz tu vel gribēsi lai rīgas centrā tev Putina statuju uzstāda !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-09-12 11:27, pirms 11 gadiem
drīz arī paši spēlētāji neapmeklēs spēles, kad nesaņems algas.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 11:28, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: pat krievi ir izbrīnīti,par RD apmeklējuma krišanos

Shark [Динамо]

Очень напрягает ситуация в Риге. Сначала финансовые проблемы. Теперь посещаемость. Вот уж не думал, что там будут такие проблемы (4170 на игре с Сочи и 3690 с Локо).
Для КХЛ и для меня лично потеря Риги (если, конечно, всё идёт к этому) будет ударом. Это, наверное, первый клуб КХЛ, который показал пресловутый "новый уровень" (всё что касается околохоккея) и высокий уровень игры при скромном бюджете.
Считаю Ригу одной из столиц хоккея, поэтому желаю поскорее избавиться от проблем и вернуть болельщиков на арену!
Lai brīnās kas mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:29, pirms 11 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: drīz arī paši spēlētāji neapmeklēs spēles, kad nesaņems algas.
Savickis visās pozīcijās varēs spēlēt ;D ahahaha

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:29, pirms 11 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: 1. Izcils PR Savicka izpildījumā
2. Ukraina
3. Gazprom+Itera= pārmaksāts gāzes tarifs.

Kopumā ņemot, šī ir ļoti pozitīva tendence, kuru sagaida arī VEF VTB līgas kontekstā. Tautai nav vajadzīgs sports par tik augstu cenu! Krievijas nauda, kura uztur šos divus proKrievijas klubus, ir aptraipīta ar asinīm, un tauta to skaidri un gaiši parāda ar savu apmeklētību...
Kur Vefā ir Krievijas nauda? Tur ir mūsu pašu nodokļu nauda. Nevienam nav noslēpums, kas ir sponsori, mūsu pašu veiksmīgās būvfirmas, kas regulāri uzvar pašvaldības konkursos, remontē Ušakova bērnudārzus par adekvātām naudiņām un citus objektus. Kas ir 20% nevienam nav jāskaidro, kur tiek ņemta nauda SCaģitācijai nevienam nav jāskaidro protams no sponsoriem, kā Nils var atļautis nopirkt un uzturēt 6,4 ltr V8 džipu...............(labi ka veloceliņus sataisījis )un to ka tā nauda , kas ir samaksāta/pārmaksāta par pašvaldības objektu būvi un remontu ir mūsu nodokļu nauda, arī nevienam nav jāskaidro, kur Vefs pagājušogad iegrūda 5,2 mlj to tikai es nevaru saprat? Daļa aizgāja tur pat? 20%?
Bilde diezgan aizdoīga. Es neaicinu VEf spēles boikotēt. Es aicinu, likumīgā kārtā, ņemt pie dziesmas cilvēkus , kas ir noziegušies. Un 4 Oktobrī padomāt divreiz.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:30, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Nepārproti, esmu par basi, bet pārspīlēt nevajag.
Vienkārši pasaki cik Latvijai ir medaļas basī un cik hoķī,tas arī visu izsaka lielā mērā un Basis ir Latviskākākais sportaveids kāds mums ir bijis jebkad

  +8 [+] [-]

, 2014-09-12 11:30, pirms 11 gadiem
Mans subjektīvais:
Šajās dienās atbalstīt jebkuru projektu, kas saistās ar Krievijas marazmātiskajiem līderiem, man liekas nepieņemami. Un KHL ir Putina lolots projekts. Dinamo jau arī, vismaz lielākoties.
Ja 2009. gada atklāšanas mačā skaļi aplaudēju gan Savicka, gan Ulmaņa replikām, tad tagad ne prātā nenāk. It īpaši pēc vakardienas - "Miljonāriem jāstrādā par velti!" replikām.
Hokejs patīk, bet laikam ne uz ilgu laiku vairs (NHL, NLA, LČ, SM tāpat sekošu), jo latviešiem (tostarp sabiedrībā zināmām personām) vajadzētu vairāk solidarizēties ar tiem, kas cieš no mūsu milzīgās kaimiņvalsts tirānijas (tā kā paši esam piedzīvojuši, pie tam upuru skaits mums bija milzīgs), nevis dzīties pēc lielās naudas. Es daudz nepelnu, bet miljona dēļ tagad uz Krieviju neskrietu, it īpaši, ja mani vēl publiski tad rādītu. Cerams, Sprukts, Kulda, Karsums, Daugava, Vītoliņš, čomojoties ar krievu naudas maisiem, neatsitīs no hokeja daudzus izlases līdzjutējus, kuriem pie noteiktas politisko apstākļu pasliktināšanās, šie hokejisti varētu radīt pretīgumu, tikai tāpēc, ka viņi cīnās krievu krāsās par krievu naudu. Ar Dinamo ir līdzīgi, nevajag liekuļot, nevajag tautai pūst, ka politika un sports nav savienojami, ka ekonomika un politika nav savienojami, ka Putins ir tas, kas visiem vajadzīgs...

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 11:31, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Kur Vefā ir Krievijas nauda?
Apskaties, kas ir 4finance (smscredit.lv) īpašnieki.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:31, pirms 11 gadiem
KHL ir ari viens no Krievijas maigās varas (soft power) instrumentiem. Sen jau mums jāstājas ārā no si Krievijas projekta un jāmeklē citas līgas Eiropā.
Citādi Krievija iebrūk Ukrainā un mēs tik turpinām līksmi vēcināt karodzinus un priecāties par iespēju spèlēt Rus līgā. Sports sen jau nav tikai sports, bet arī politika, tāpēc uzmanīgi jāizvēlas, kur gribam pozicionēties un kurai telpai vairāk piederēt, lai cik izdevīgi no sportiskā viedokla mums arī nebūtu spēlēt Krievijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:32, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: vienkārši fakts,ka ne visi mūs sauc par fašiķiem! ir kam patika RD hokejs,jo krievu klubi ar tādu budžetu pat uz pusi tik labi nevarētu spēlēt
nu jā arī

  +6 [+] [-]

, 2014-09-12 11:32, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Ja tas ir tiesam Ukrainas del, tad mes esam viegli kontrolejams aitu bars, bez sava viedokla, jo normalam cilvekam tas netraucetu iet skatities hokeju, tad jau vajag visiem cilvekiem, kas strada krieviem piederosos uzmemumos iesniegt atlugumus.
Tu esi āzis vai tikai tēlo? Mēs neesam aitu bars, bet tu esi reāls dārzenis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-09-12 11:36, pirms 11 gadiem
akmens fuņa un co dārziņā
tāpat novērots SC komentāros, ka dedzīgākie Dinamo Rīga un KHL atbalstītāji ir emigranti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 11:36, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Ukraina + klauns vadībā, kuram vienmēr par visu vajag publiski izteikties.

Pārējais ir otršķirīgi.
Vispār nesaprotama mūsu hokeja vīru (Kiras un Savicka) vēlmi visur līst izteikties. Cilvēki lielas naudas groza, vai tiešām ir tik daudz brīva laika muldēt.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 11:37, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Kur Vefā ir Krievijas nauda? Tur ir mūsu pašu nodokļu nauda. Nevienam nav noslēpums, kas ir sponsori, mūsu pašu veiksmīgās būvfirmas, kas regulāri uzvar pašvaldības konkursos, remontē Ušakova bērnudārzus par adekvātām naudiņām un citus objektus. Kas ir 20% nevienam nav jāskaidro, kur tiek ņemta nauda SCaģitācijai nevienam nav jāskaidro protams no sponsoriem, kā Nils var atļautis nopirkt un uzturēt 6,4 ltr V8 džipu...............(labi ka
veloceliņus sataisījis )un to ka tā nauda , kas ir samaksāta/pārmaksāta par pašvaldības objektu būvi un remontu ir mūsu nodokļu nauda, arī nevienam nav jāskaidro, kur Vefs pagājušogad iegrūda 5,2 mlj to tikai es nevaru saprat? Daļa aizgāja tur pat? 20%?
Bilde diezgan aizdoīga. Es neaicinu VEf spēles boikotēt. Es aicinu, likumīgā kārtā, ņemt pie dziesmas cilvēkus , kas ir noziegušies. Un 4 Oktobrī padomāt divreiz.
Tavai apskaidrībai pačukstēšu, ka VTB nauda VEF budžetā sastāda vismaz 60% sezonas budžeta...
ES un ASV pēdējo sankciju sarakstā ir arī VTB banka. Izdari secinājumus, kas sekos pēc neilga laika. Leģionāri sekos naudai...

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 11:37, pirms 11 gadiem
Kauns būtu atbalstīt Savicki, pateicoties kura aktivitatēm VDK tika nogalināti tūkstošiem latviešu !!!

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 11:38, pirms 11 gadiem
Edgars jau visu uzrakstīja!
Un paskatamies, kas ir gavenie RD runasvīri - rēālajā pasaulē stosteklis, čekists un vnk mudaks Savickis, virtualitātē viņa pakalpiņš, padagogs ar samērā štruntīgu rakstību un paseklu izteiksmes formu Funs. Te pat neitrālie nosliecas prat projektu ja tādi klauni ir galvenie runasvīri.
Par to pirmo spēli, nezinu kā tos cilvēkus skaita, bet man liekas ka bija vairāk, to starp citu atzīmēja arī baltkrievu prese

  -2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:38, pirms 11 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=YHD... tev šis neko neizsaka tas pagajušo gadu

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 11:38, pirms 11 gadiem
Tukšās tribīnes nedomonstrē neko citu kā tikai cilvēku attieksmi pret Krievijas agresiju Ukrainā, kuru sāka tieši šīs līgas izveidošanas iniciators ar šķidrajiem matiem. Tik tad nesaprotu, kādēļ jāuztraucas, ka skatītāju skaits sarūk?

     [+] [-]

, 2014-09-12 11:39, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Apskaties, kas ir 4finance (smscredit.lv) īpašnieki.
Viņi jau savu naudu nedos kautkādam VEf, tā ir tepat vietējiem vientiešiem izkrāptā

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:40, pirms 11 gadiem
Un runājot par Hokeju vel Latvijā tad pasakiet kapēc Valdība nedeva līdzekļus un neatbalstīja Pasaules čempi 2018 gadā tieši kad Latvijai apritēs 100 gadi bet iedeva finansējumu 2015 gada Eurobasket ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 11:43, pirms 11 gadiem
Waldini rakstīja: Šeit nav ko teikt, mūsu cilvēki vienkārši neapjēdz, ka šādā veidā izrādot protestu viņi nodara pāri ne jau krieviem, bet paši sev, jo nez kapēc neviens neaizdomājas, ka projekts "Dinamo Rīga" ir viens no labākajiem, ja ne pats labākais kas pēdējos gados Latvijā ir izveidots un to izveidoja mūsu čaļi
Kādi mūsu čaļi? Savickis ir mūsu čalis? Viņš pat okupācijas faktu neatzīst.

     [+] [-]

, 2014-09-12 11:44, pirms 11 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Tavai apskaidrībai pačukstēšu, ka VTB nauda VEF budžetā sastāda vismaz 60% sezonas budžeta...
ES un ASV pēdējo sankciju sarakstā ir arī VTB banka. Izdari secinājumus, kas sekos pēc neilga laika. Leģionāri sekos naudai...
Tad vispār skaisti, man likās ka VTB tur apmaksā tikai kautkādus izdevums saistībā ar spēlēm konkrētajā līga. tad skaidrs kur daļa no 5 vai cik tur mlj. aizgāja. Gatavojas vēlēšanām

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 11:44, pirms 11 gadiem
Var bārstīt skaistas frāzes, bet Krievijai sports ir un būs maigās varas ierocis. Tie, kas saka, ka nav ko sportu jaukt ar politiku, tie manā izpratnē vai nu ir naivi vai arī ieinteresēti tajā visā kaut kādā veidā. Ņemot vērā minēto, liekas kaut kā absurdi no vienas puses nosodīt Krievijas rīcību, no otras puses fanot par viņu čempionātu hokejā. Tas arī ir iemesls, kāpēc pagaidām rezervēti skatos uz to visu, kaut gan pagājušogad vismaz pie TV neizlaidu praktiski nevienu spēli.
Bez tam mūžīgās ziņas, ka komanda var nākotnē nepastāvēt dēļ nespējas nokomplektēt budžetu, noteikti nemudina fanus arī uz ilgtermiņa atbalstu komandai. Baigā jēga kaut kam pieķerties, ja pēc tam viss tas pazūd.

     [+] [-]

, 2014-09-12 11:46, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Šobrīd Dinamo skats varētu rādīties vēl drūmākās krāsās. ES noteikusi sankcijas Gazpromam.

Laikam ne velti Savickis ieteicis spēlētājiem paspēlēt vienu sezonu bez atalgojuma Un ne velti lien pie valdības ar lūgumu sponsorēt viņa projektu. Garš un interesants stāsts jau ir arī par Inčukalna gāzes krātuvēm un Jurčiku! Paskatieties Nekā Personīga, lai nav gari jāraksta!
Zinu ka izsaukšu uz sevi uguni, jo šajā portālā ir kļuvis stilīgi neiedziļināties jautājumos, bet pret Gazpromu nav noteiktas nekādas sankcijas. Sankcijas ir pret gazprom-ņeftj un tās ir divas atšķirīgas lietas.
Šorīt echo moskvi jautāja klausītājiem, kapēc nenosaka sankcijas pret Gazpromu, tās ir rūpes par ES cilvēkiem (lai nenosaltu) vai liekulība, balsojuma rezultātu gan nedzirdēju, bet gan jau viņu lapā kaut kur ir atrodams.
Tiesa tas nemaina lietas būtību par ko rakstiji, potenciālais sponsors tika uzlūkots kā Rosņeftj un pret viņiem ir sankcijas.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-12 11:47, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kādi mūsu čaļi? Savickis ir mūsu čalis? Viņš pat okupācijas faktu neatzīst.
Savickis ir nācijas kauna traips!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:49, pirms 11 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: 7. Baketbols ir ņēmis virsroku pār krievu spēli.
basis vienmēr ir bijis priekšā bendijam...pareizs novērojums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 11:51, pirms 11 gadiem
Edgars rakstīja: Iemesls ir vairāki.

1. Pirmais un visbūtiskākais, ja komandas vadība visu vasaru skandina, ka naudas nav, līgumu nav, komanda var nebūt, tad nav brīnums, ka tas pamazām iesēžas līdzjutēju prātos un tie nesteidzās uz arēnu, bet pagaida, vai tiešām Rīgai būs cīņas spējīgs sastāvs.
2. Savicka nevienozīmīgie izteicieni + Ukrainas notikumi noteikti nav vairojuši skatītāju skaitu tribīnēs tas var patikt, var nepatikt, bet tas ir fakts, no komunikāciju viedokļa Savickis vispār būtu jānovāc no ētera un jāuzliek, kāds sabiedrība cienīts preses cilvēks, kas nodarbotos ar kluba komunikāciju.
3. Būsim godīgi, cilvēki visu laiku grib kaut ko jaunu, kamēr daudzas lietas RD ir palikušas nemainīgas no 1. sezonas līdz ar to drusku sāk apnikt tiem, kas uz hokeju nāk kā uz izklaidi.
4. Absolūti nekas nav ticis izdarīts, lai apvienotu līdzjutējus, kā sektu, kā reliģiju, lielākoties viņi uztverti, kā regulārie paterētāji kuriem jāuztaisa šoviņš, nu un tad arī nav brīnums, ka līdz ko kāds cits uztaisa drusku labāku šoviņu, tā šo cilvēku izklaides budžets aizceļo citā virzienā.
5. Samērā siltais septembris arī nekādi neveicina līdzjutēju došanos uz arēnu.
6. Cik atceros arī Sportacentristi sūdzējās, ka sabiedrībā kopumā interese par sportu samazinās un arī Sportacentru lasa mazāk. Acīmredzot ir jaunas aktualitātes un 6 Iphone līzings ir būtiskāks par hokeju.
Pievienojos tevis teiktajam, vienīgi apšaubu vai lielāko vairumu RD spēļu apmeklētājus satrauc notikumi Ukrainā. Pat ja tā, tad noteikti reti kurš no tiem saskata tur kādu korelāciju ar KHL un RD projektu.
Neesmu rīdzinieks, neesmu bijis uz RD spēlēm, bet redzot dažādus video te pat SC.com ar RD fanu piedalīšanos nepamet sajūta, ka tā ir visai patrula publika kurai pamet kauliņu un tā priekā sit plaukstas nepievēršot uzmanību apkārtējam fonam.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 11:53, pirms 11 gadiem
Pustukšajās tribīnēs svilpo miera vēji – kur pazuduši "Dinamo" līdzjutēji?....... Izlasīju visu rakstu, meklēju atbildi uz jautājumu.
Kur tad līdzjutēji ir palikuši???? kaut kādas statistikas, kaut kas par spīdveju, bet atbildes uz jautājumu nav...
Agri - kaut kas nav riktīgi...

  -2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:53, pirms 11 gadiem
Par Dinamo, cik cilvēku tik viedokļu .
Ja nebūtu šābrīža notikumu Ukrainā ar RD nebūtu nekādu problēmu. Politiskos procesus LV- RD nekādi neietekmēja. Pēc Ukrainas notikumiem gan nevienu spēli vairs neesmu noskatījies.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: akmens fuņa un co dārziņā
tāpat novērots SC komentāros, ka dedzīgākie Dinamo Rīga un KHL atbalstītāji ir emigranti...
Domā to KHL vēl baigi skatās? Šaubos! Izņemot Ivaru, Harlamovu, gold rašu, īpaši par tiem krieviem neviens vairs pat nediskutē.
Es pats jau pāris gadus, labi ja pāris spēles mēnesī noskatos, nu jā, trīs fināla spēles redzēju. Manis pēc to kanālu var lēgt, ir arī citas līgas ko skatīties.

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 11:56, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Par to nav jāuztraucās, uz ziemas pusi Dinamo atkal mākslīgi pildīs arēnu ar stocman skolnieku akcijām, kur dalīs biļetes par 1.42 eur, sūtīs ielūgumus par brīvu uz skolām, klasēm, kā tas ticis darīts līdz šim. Tad atkal varēsim redzēt tos tūkstošus plakātu - Hossa uz priekšu! Irbe kā mūris! (lai gan mums zināms, ka arča jau sen kā beidzis karjeru, bet Sintijai un Sabīnei no 8.b tas īsti nav zināms), Sarauj Ozo ! , Dinamo labākie! Uz priekšu Latvija ! utml....Dzirdēsim šos spiedzienus, kad bieži radīsies vēlme izslēgt skaņu. Nu tā teikt, arēnu viņi piebāzīs, jo neies pazemoties, ka cilvēki nenāk..mākslīgi, bet savu jau panāks, lai neizskatītos pēc muļķiem, tas nu ir 100% skaidrs!
Neaizstāvot RD, tomēr interesanti, ka par to sūdzas basketbola fans, kurš pats ļoti labi atceras, ka Barona laikos arēna tika pildīta ar skolniekiem, kas uz spēli nācas bez maksas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 11:59, pirms 11 gadiem
Kāpēc kad uz oficiālu Latvijas basketbola/hokeja izlašu spēli atnāk 4-5 tūkstoši visi baigi priecājas ka vispār kāds atnāca, bet kad uz krievu klubu krievu līgā atnāk tikpat, visi baigi brīnās

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:59, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Domā to KHL vēl baigi skatās? Šaubos! Izņemot Ivaru, Harlamovu, gold rašu, īpaši par tiem krieviem neviens vairs pat nediskutē.
Es pats jau pāris gadus, labi ja pāris spēles mēnesī noskatos, nu jā, trīs fināla spēles redzēju. Manis pēc to kanālu var lēgt, ir arī citas līgas ko skatīties.
baigi ne baigi, bet gan jau Latvijā tas tomēr ir vispieprasītākais produkts no hokeja līgām...nevajag aizmirst vislielāko kontingentu, kas SC nemaz neapgrozās.
p.s. kura tev līga tagad topā?

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 11:59, pirms 11 gadiem
Nevar noliegt, ka finansiālā nestabilitāte pat man ieviesa zināmu skepsi par nākotni. Starpsezona tika pavadīt baisā klusumā ar dažiem paziņojumiem, ka pavisam drīz viss būs lieliski... vēl tagad tas brīdis nav pienācis gan... Bet liela mērā šim faktoram vajadzēja atstāt iespaidu uz abonementu pircējiem, ne uz ierindas biļešu pircējiem.
Zinot pēdējā laika retoriku šeit sportiski-politiskajā saitā, galvenais iemesls ir notiekošais Ukrainā. Pēc šī raksta var saprast, ka Somijas Jokerit un Slovākijas Slovan nav iespieduši galvu durvīs un nejauc sportu ar politiku tik veikli un slimīgi, kā tas notiek šeit, kaut arī abi klubi ir Rietumeiropas pārstāvji. Šeit ir pa kādam, kurš, piemēram, Indraši nosauc par "krievu algotni" un teic, ka tādi "jānošauj uz vietas". Man ir kauns skatīties uz tām tukšajām tribīnēm, jo tas tikai uzskatāmi parāda sabiedrības "veselību".
Maz ticam ka sezonas laikā daudzi pieņemsies prātā un beigs izgāzt savu naidu uz nepareizajiem cilvēkiem. Gribi atbalstīt Ukrainu? Ej plivini karogu pie Krievijas vēstniecības! Tas būs pa adresi! Arēnā spēlē hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:00, pirms 11 gadiem
Davai atvelcies uz arēnu un pasaki man to sejā!
playthegame rakstīja: Pievienojos tevis teiktajam, vienīgi apšaubu vai lielāko vairumu RD spēļu apmeklētājus satrauc notikumi Ukrainā. Pat ja tā, tad noteikti reti kurš no tiem saskata tur kādu korelāciju ar KHL un RD projektu.
Neesmu rīdzinieks, neesmu bijis uz RD spēlēm, bet redzot dažādus video te pat SC.com ar RD fanu piedalīšanos nepamet sajūta, ka tā ir visai patrula publika kurai pamet kauliņu un tā priekā sit plaukstas nepievēršot uzmanību apkārtējam fonam.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:00, pirms 11 gadiem
Kāpēc tik maz? Vai Latvijas iedzīvotājiem visas smadzenes izkaltusas?

  +4 [+] [-]

, 2014-09-12 12:03, pirms 11 gadiem
Domāju,ka daļa vairs neiet arī politisku iemeslu dēļ-es arī neapmeklēšu tik daudz spēles kā pirmajās sezonās,bet uz dažām vēl aizstaigāšu,jo nepatīk glumā kluba vadība(nerunāšu jau te par politiskajiem klauniem Kalvīti vai Ulmani),bet pats Savickis ar savu Krievijas gāzes lobēšanu un okupācijas neatzīšanu nekādas simpātijas neizraisa-un vēlatklāšanas spēlē sauc-Dinamo Rīga bija un būs-kaut gan naudas jprojām sezonai nav...
Runājot par mārketingu-katrā spēlē visas sezonas bļaut un mēģināt uzstādīt skaļuma rekordus-vai tad jau nepietiek,kaut ko jaunu nevar izdomāt?Alus ar nav normāls Arēnā dabūjams.Biļešu cenas-man patīk skatīties no otrā stāva,bet nu arī maksāt 17 eur atrodoties starp zilo līniju un vārtiem liekas neadekvāti daudz-sevišķi, ja ģimenē ir vairāki hokeja līdzjutēji.
Bet galvenais-spēles līmenis!Nu,ja no komandas aiziet līderi Šehura,Robinsons,Vilsons,Ozoliņš,bet vietā nav adekvātu aizvietotāju un man to pašu preci mēģina notirgot par to pašu cenu-tas taču loģiski,ka es par to nemaksāšu!Man mēģina iestāstīt,ka teiksim Meija ir pirmo maiņu spēlētājs-nu nav!-viņš ir labs čekeris 3.-4.maiņai.Vai teiksim Rūžička būs labs pastiprinājums-nu piedodiet-tas,ko es redzu laukumā ir ar to krasi pretrunā.
Es atceros,ka pirmajā sezonā tikai 4.maiņā spēlēja Štāls,Ronalds Petrovickis,A.Širokovs-tāda bija konkurence uz vietu sastāvā-tagad taču puse komandas uzbrucēju ir 4.maiņas līmenī,kuri jēdzīgos ārzemju klubos darbu nedabūtu.
Es šogad vairāk iešu uz LAČ spēlēm!

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:03, pirms 11 gadiem
Vēlētos gan vēl atgādināt, ka ņemot vērā mūsu ģeogrāfisko izvietojumu, Krievijai šeit vienmēr būs intereses, tad RD es domāju nav tas sliktākais kas varēja notikt. Pie tam cik man zināms tas LV poltiskajā virtuvē nejaucās. Nav jau Lv cilvēki tik stulbi, par Kalvīti vai Savicki (pat ja būtu tāda iespēja) balsot neviens neskries. Pat ja hokejs patīk
Daudz sliktāk ir ja caur sporta klubiem tiek grozīta "otkatu" nauda, un ar 20% palīdzību ietekmēts viena otra politskā spēka rocība.

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:06, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: baigi ne baigi, bet gan jau Latvijā tas tomēr ir vispieprasītākais produkts no hokeja līgām...nevajag aizmirst vislielāko kontingentu, kas SC nemaz neapgrozās.
p.s. kura tev līga tagad topā?
SHL

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:07, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Vēlētos gan vēl atgādināt, ka ņemot vērā mūsu ģeogrāfisko izvietojumu, Krievijai šeit vienmēr būs intereses, tad RD es domāju nav tas sliktākais kas varēja notikt. Pie tam cik man zināms tas LV poltiskajā virtuvē nejaucās. Nav jau Lv cilvēki tik stulbi, par Kalvīti vai Savicki (pat ja būtu tāda iespēja) balsot neviens neskries. Pat ja hokejs patīk
Daudz sliktāk ir ja caur sporta klubiem tiek grozīta "otkatu" nauda, un ar 20% palīdzību ietekmēts viena otra politskā spēka rocība.
CIETI 8
nejaucas nemaz un valdībai nestāda nekādus nosacījumus...

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 12:07, pirms 11 gadiem
Piekrītu visam un manuprāt ir vēl šis tas -
Nr.1 Nav OZO! Nenoliegsim tomēr viņa lomu ne tikai komandā, bet arī jebkura hokeja līdzjutēja sirdī
2. biļešu cenas grozās lielākos ciparos, ja 1 puslīdz biļete maksā 17 euro, divatā + auto + uzkodas, tie jau ir 50 euro, kas tomēr liekas daudz.
3. par maz komunikācijas uz āru, par to, kas notiek Dinamo iekšienē, hokejistu aprindās, dzīvēs. par to, kas vispār ir mūsu komanda. Pastaigājot pa Spici var vairāk par viņiem uzzināt.

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:07, pirms 11 gadiem
Bēdīgi! žēl ka tik maz sāk nākt uz spēlēm!

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 12:07, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: SHL
nav slikta izvēle protams, bet man tur pietrūkst savējo, lai skatītos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 12:10, pirms 11 gadiem
Man personiski šķiet, ka visvairāk Ģinamas apmeklētību pašreiz ietekmē divi faktori:
1.Parašas agresija Ukrainā,
2. Agrāk vai vēlāk visas modīgas lietiņas iziet no modes.

Komandas sniegums pašreiz diez vai var ietekmēt, jo sezona tikai tagad ir sākusies. Savickis arī,jo hokejmīļiem pa lielam galīgi po,kas ir tās īpašnieks, un ko viņš gvelž publiskā telpā. Arī finanšu trūkums parasti neietekmē, jo hokejmīļiem vienalga vai ir vai nav komandai nauda. Galvenais,lai tas ilgākā laika posmā neatsaucas uz komandas sniegumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:12, pirms 11 gadiem
Martinecs rakstīja: Cik cilvekus no areenas izmet araa ar UKRAINAS KAROGIEm.iemesls kapeec?????????????????????Kam jajautaa?
Tad nenāc ar Ukrainas karogu, ej un sēdi ar to karogu pie vēstniecības un nelien arēnā!!! Tiešām tups esi, spēlē Latvijas klubs, bet tu ar Ukrainas karogu nāc, es arī tevi izdzītu laukā!!!

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:13, pirms 11 gadiem
Nav nekāds brīnums, ka skatītāju interese ir tāda, kāda tā ir. Pirmkārt sastāva komplektācija īpašas cerības nevieš, otrkārt (un galvenokārt), paskatieties un salīdziniet kādas bija mārketinga aktivātes, kad tur piedalījās Koziols un LTV, un kādas tās ir tagad. Vienīgais, ko reklamē ir "skatieties Dinamo Viasat kanālos".

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 12:13, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Kalvītis nebija slikts premjers. Uz grunti valsti nolaida Godmanis un Dombrovskis.
Nemuldi!
Neesmu ne Godmaņa, ne arī Dombrovska atbalstītājs, bet abi šie atrazdamies premjera matā bija spiesti dzēst ugunsgrēku,kuru izraisīja Kalvītis ar savu ne ar ko nepamatoto valsts līdzekļu šķērdēšanu+plus pasīvo rīcību, lai apturētu LV iedzīvotāju lielo kāri uz kredītu grābšanu.

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nav slikta izvēle protams, bet man tur pietrūkst savējo, lai skatītos...
Gribētos lai tur būtu mūsējie, bet līmenis ļoti labs, parocīgs spēļu laiks (vēlas vakara stundas).

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:14, pirms 11 gadiem
antuuns rakstīja: Nav nekāds brīnums, ka skatītāju interese ir tāda, kāda tā ir. Pirmkārt sastāva komplektācija īpašas cerības nevieš, otrkārt (un galvenokārt), paskatieties un salīdziniet kādas bija mārketinga aktivātes, kad tur piedalījās Koziols un LTV, un kādas tās ir tagad. Vienīgais, ko reklamē ir "skatieties Dinamo Viasat kanālos".
Neaizmirsīsim arī lielākās zvaigznes OZO aiziešanu, tas arī gan jau ietekmē apmeklētību!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nav slikta izvēle protams, bet man tur pietrūkst savējo, lai skatītos...
Varbūt tagad būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:16, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Vienmēr paticis dinamo fanu paustais "objektīvais" viedoklis, ka visi citi kādreiz bija vājāki, bet tieši, kad uzradās dinamo, visas citas vājās izlases pēkšņi kosmiski pielika meistarībā un tāpēc tie rezultāti ir tādi kādi ir. Bet tai pat laikā mēs, kas itkā dēļ dinamo esam ļoti pielikuši, arvien biežāk šīm kādreiz vājajām izlasē, ko uzvarējām, tagad sākam zaudēt. Vai tas nešķiet nedaudz neloģiski, ko apgalvo?
LV izlase vienmēr ir sastāvējusi no Dinamo spēlētājiem, arī 90jos gados. Tikai tad tie spēlētāji bija jaudīgāki- Znaroki, Kerči...............visi viņi ir no visas plašās bijušās PSRS savākti un ne jau kautkādi kreisie kadri bet PSRS jauniešu izlašu līmeņa spēlētāji. Tagad rezultāti ir švakāki jo mūsu izlase sastāv tikai no vietējiem produktiem , bez vēsturisku notikumu iespaidā iegūtiem, augstas meistarības "leģionāriem".
Tātad rezultāti paliek sliktāki, jo sliktākas ir atlases iespējas un nav "leģionāru"( izlases spēlētāju kas nav dzimuši Latvijā)

Tie, kas te sapņo par LV čempi, ta ir naivuma kalngale. Nosauciet man kaut vienu LV izmera valsti ar spēcīgu vietējo čempi? pat neņemot vērā mūsu nabadzību?

Vienīg LV alternatīva bez KHL ir gāzt naudu jaunatnē - maveidībā. Un iespējams kāda komanda Zviedrijas 2 vai Somijas 2 līgās.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:16, pirms 11 gadiem
skuns1 rakstīja: Pustukšajās tribīnēs svilpo miera vēji – kur pazuduši "Dinamo" līdzjutēji?....... Izlasīju visu rakstu, meklēju atbildi uz jautājumu.
Kur tad līdzjutēji ir palikuši???? kaut kādas statistikas, kaut kas par spīdveju, bet atbildes uz jautājumu nav...
Agri - kaut kas nav riktīgi...
Tieši tā! Šajā Suveizdas raksta virsrakstā ir uzdots jautājums- "Kur pazuduši "Dinamo" līdzjutēji?", taču atbildi uz to autors nav spējis sniegt.
Ir daudz statistikas datu, kuri ietērpti literārā apvalkā, taču nav analīzes un atbildes uz tituljautājumu.

Manuprāt, ir tā, ka Suveizdas kungs, krievijas saitā ir uzgājis šo statistiku par khl spēļu apmeklētību jaunās sezonas sākumā, un nolēmis to publicēt ar skaļu virsrakstu, lai būtu lielāks publikācijas skatījumu un komentāru skaits, un līdz ar to paaugstinātos Sportacentra reitingi.

Un tieši publikācijas par khl un DR tēmām ar skaļiem vai kontroversāliem virsrakstiem, tiek visvairāk lasītas un komentētas no visiem Sportacentrs.com materiāliem.

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt tagad būs.
kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:17, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Salēji tādu sviestu...VEF saņem pārdesmit štukas par dalību. Neatceros, cik, bet laikam pāris desmitus vēl, ja tiek playofā. Un vēl par uzvarām tur kautkādi procentiņi bija. Tā tas ir visām VTB komandām, un iemesls jau ir skaidrs, kāpēc tur spēlē, jo tavas izmaksas tur nav nekādas. Saņem naudu klāt budžetam, un dabon labus pretiniekus sparingā. tas viss noder eiropas kausiem, jo sagatavoties lbl tādam līmenim nevarēs. Ja tas VTB aizpildītu tādu daļu VEF budžeta kā tu te lej, tad viņi jau sen uzstādītu ultimātu - spēlēt tikai viņu līgā, kā jau krievu stilā. Un ne velti VEF un citi ne krievijas klubi, kas startē vtb sēdēs pie sarunu galda, lai izlemtu, spēlēt vai nē turpmāk vtb. Ja tā finansiālā atkarība no šīs līgas būtu tik milzīga, tad šis jautājums netiktu apspriests, un paklausīgi tiktu spēlēts, līdzīgi kā tas netiek apspriests dinamo sakarā, jo bez khl un krievijas tieši iepludinātās naudas, tāda dinamo nebūtu.
Ja nezini, nevāvuļo...

  +7 [+] [-]

, 2014-09-12 12:18, pirms 11 gadiem
DainixDT rakstīja: Tad nenāc ar Ukrainas karogu, ej un sēdi ar to karogu pie vēstniecības un nelien arēnā!!! Tiešām tups esi, spēlē Latvijas klubs, bet tu ar Ukrainas karogu nāc, es arī tevi izdzītu laukā!!!
Ja ar Krievijas karogu atnāktu uz spēli ar Minsku arī izmestu ārā?

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:18, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kas?
Nu, mazums,kurš tur no letiņu špīleriem varētu parādīties, ja Ģinama aizies pa burbuli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:19, pirms 11 gadiem
Varbuut iemesls vnk ir taads, ka cilveekiem nav naudas lai uz areenu atnaaktu. + veel tas, ka sniegums nav iisti saturigs.

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:20, pirms 11 gadiem
Irita.S rakstīja: Ja nezini, nevāvuļo...
Tu vari pastāstīt sīkāk? Savādāk sanāk tāds - viena tante teica.
Vismaz kādu avotu iedot? Es vācu materiālus grāmatai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, mazums,kurš tur no letiņu špīleriem varētu parādīties, ja Ģinama aizies pa burbuli.
tāpat tas būtu 1-2 spēlētāji, ne vairāk...
SHL ir izteikti zviedriska līga...leģionāri pārsvarā tur ir, kas viņu sistēma izaudzināti (piemēram Kļaviņš tur tā nokļuva), bet pārējie latviešu hokejisti kaut kā nevar izsisties uz augšu...līmenis tomēr diezgan augsts...
pat ja Dinamo aizies pa burbuli, tāpat Krievijā būs lielākā masa, kur spēlēs mūsējie...

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:21, pirms 11 gadiem
Martinecs rakstīja: Cik cilvekus no areenas izmet araa ar UKRAINAS KAROGIEm.iemesls kapeec?????????????????????Kam jajautaa?
Iemācaties ienest,un velka ārā tikai uz spēles sākumu.Tad būs čiki, viens no variantiem,sev jakai no otras puses piešuj ar maziem diedziņiem,ataustot neredzēs, a velc ārā tikai uz mača sākumu,nūtu labi,ja pa vidu sēdētu vēl

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 12:21, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: baigi ne baigi, bet gan jau Latvijā tas tomēr ir vispieprasītākais produkts no hokeja līgām...nevajag aizmirst vislielāko kontingentu, kas SC nemaz neapgrozās.
p.s. kura tev līga tagad topā?
KHL skatās divu iemeslu dēļ:
1. Visvieglāk pieejamais hokeja produkts LV iedzīvotāju TV ekrānos,
2. NHL spēles rāda, tad,ka normāli ar darbu nodrošināti darba cilvēki bauda nakts mieru.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:22, pirms 11 gadiem
naninoi rakstīja: Ja ar Krievijas karogu atnāktu uz spēli ar Minsku arī izmestu ārā?
Jā izmestu! (vismaz tā vajadzētu būt) Jānāk ar tādu karogu, no kuras valsts spēlē klubs!

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:22, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Tev laikam nozombētas smadzenes par mistiskām agresijām, kuras neviens tā arī nespēj pierādīt.

Paskaties uz Slovan, Jokerit spēļu apmeklējumiem - over 10k

RD nāk maz skatītāju jo komanda ir sūdīga.
Jokerit pirmā sezona, intereses pēc "jāaiziet, jāpaskatās"
Pakatīsimies pēc pāris gadiem kāds būs apmeklējums (ja viņi vispār spēlēs KHL)
Uzskatāms piemērs - Prāgas LEV - vienu gadu spēlē finālā, negribēja pūst krievu stabulē - un nav vairs komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:24, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tāpat tas būtu 1-2 spēlētāji, ne vairāk...
SHL ir izteikti zviedriska līga...leģionāri pārsvarā tur ir, kas viņu sistēma izaudzināti (piemēram Kļaviņš tur tā nokļuva), bet pārējie latviešu hokejisti kaut kā nevar izsisties uz augšu...līmenis tomēr diezgan augsts...
pat ja Dinamo aizies pa burbuli, tāpat Krievijā būs lielākā masa, kur spēlēs mūsējie...
Parašā viss būs atkarīgs no leģionāru limitiem. Varbūt vienīgi VHL mūsējie varētu vel vairāk parādīties, bet diez vai KHL.
Par zviedriem bez komentāriem, jo maz ko zinu par šo līgu.

  -4 [+] [-]

, 2014-09-12 12:24, pirms 11 gadiem
наверно решили против Российских команд не приходить, ведь санкции, либо просто уже денег людей нет приходить на игры
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:26, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: LV izlase vienmēr ir sastāvējusi no Dinamo spēlētājiem, arī 90jos gados. Tikai tad tie spēlētāji bija jaudīgāki- Znaroki, Kerči...............visi viņi ir no visas plašās bijušās PSRS savākti un ne jau kautkādi kreisie kadri bet PSRS jauniešu izlašu līmeņa spēlētāji. Tagad rezultāti ir švakāki jo mūsu izlase sastāv tikai no vietējiem produktiem , bez vēsturisku notikumu iespaidā iegūtiem, augstas meistarības "leģionāriem".
Tātad rezultāti paliek sliktāki, jo sliktākas ir atlases iespējas un nav "leģionāru"( izlases spēlētāju kas nav dzimuši Latvijā)

Tie, kas te sapņo par LV čempi, ta ir naivuma kalngale. Nosauciet man kaut vienu LV izmera valsti ar spēcīgu vietējo čempi? pat neņemot vērā mūsu nabadzību?

Vienīg LV alternatīva bez KHL ir gāzt naudu jaunatnē - maveidībā. Un iespējams kāda komanda Zviedrijas 2 vai Somijas 2 līgās.
Kā konkrēti izpaužas "tagadējie sliktie LR valstsvienības rezultāti", spēlējot PČ un OS- tieši pēdējo septiņu gadu laikā- bez tiem ūberkrutajiem vecā Dinamo hokejistiem- naturalizētajiem padomju migrantiem?!

Manuprāt, paaudžu maiņa LR izlasē norit veiksmīgi un valstsvienība joprojām sasniedz +/- līdzīgus rezultātus kā 1997.- 2006.gadā- šogad ir izcīnīta 7. vieta Soču OS- Latvijas augstākā vieta visās ziemas OS, LR vīru izlases vieta IIHF reitinga ir apmēram tāda pati, un Latvija nav izkritusi no IIHF elites divīzijas, pretēji daudziem sovjetiskā hokeja pārstāvju pravietojumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parašā viss būs atkarīgs no leģionāru limitiem. Varbūt vienīgi VHL mūsējie varētu vel vairāk parādīties, bet diez vai KHL.
Par zviedriem bez komentāriem, jo maz ko zinu par šo līgu.
KHL - 4;
SHL - 0;
Liiga - 0;
NLA - 2;
DEL - 2;
NHL - 1;
AHL - 2;
Extraliga - 3;
tas ir mūsū izlases spēlētāju uzskaitījums šobrīd pa līgām, kuras pēc manām domām ir TOP. Kā redzi pat bez Dinamo KHL ir visparocīgākā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:33, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: KHL - 4;
SHL - 0;
Liiga - 0;
NLA - 2;
DEL - 2;
NHL - 1;
AHL - 2;
Extraliga - 3;
tas ir mūsū izlases spēlētāju uzskaitījums šobrīd pa līgām, kuras pēc manām domām ir TOP. Kā redzi pat bez Dinamo KHL ir visparocīgākā...
Protams, ka KHL ir visparocīgākā, bet mums ir tik spēlētāju cik viņu ir. Labākie tiek tajā KHL (ārpus RD), nākošie labākie spēlē RD, bet tiem,kas paliek ārpus visa tā ir zināmas problēmas pierakstīties Eiropas labākās līgās.
Ja RD izjuks, tad varētu parādīties virkne spēlētāju,kas varētu vismaz pamēģināt pierakstīties kādā no Eiropas Top līgām.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:35, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Latvija izcīnīja Sočos 8.vietu.
Jā, bet kā viņi to izcīnīja?
iespējams, ka ārzemnieki to nezin, bet mēs gan to zinām.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 12:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka KHL ir visparocīgākā, bet mums ir tik spēlētāju cik viņu ir. Labākie tiek tajā KHL (ārpus RD), nākošie labākie spēlē RD, bet tiem,kas paliek ārpus visa tā ir zināmas problēmas pierakstīties Eiropas labākās līgās.
Ja RD izjuks, tad varētu parādīties virkne spēlētāju,kas varētu vismaz pamēģināt pierakstīties kādā no Eiropas Top līgām.
Dārziņš, M.Rēdlihs, Sotnieks varbūt Indrašis...tas arī būtu viss visoptimistiskajā variantā...
nekas tur dižs nebūtu...
reālais tā būtu labākajiem Slovākija, Baltkrievija...vidējiem VHL un Kazahstāna...pārējiem Latvija!

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:36, pirms 11 gadiem
Kopš Mtg grupa rada tikai majas speles tv6 kanalā mana intereses par Dinamo fanošana ir samazinajusies. Kapec man deļ F1 un Dinamo japerk klāt VIASAT SPORT BALTIC?

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:38, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet kā viņi to izcīnīja?
iespējams, ka ārzemnieki to nezin, bet mēs gan to zinām.
kāda nozīme, kā tika izcīnīta...formāts visiem vienāds...un iepriekš zināms.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 12:38, pirms 11 gadiem
Uz RD spēlēm esmu bijis tikai 2x reizes pa visām šīm sezonām - un abas reizes man biļetes uzdāvināja!!!
Teikšu atklāti, ka mani nepiesaista KHL kā tāds - man ir vienalga, vai to Gagārina kausu dabūs Rīga, Yugra, Vitjaz vai kāds cits - līgai nav vienotas idejas un mērķu!!!
Mani vairāk aizrauj tas - vai FB Gulbene spēs pārspēlēs par Virslīgu uzveikt Metta/LU nekā tas, vai Dinamo uzvarēs Vladivostokas Admiral klubu, jo Gulbene un Metta/LU ir mūsu klubi, bet Admiral es pat vienu spēlētāju nezinu un arī neintresē viņu sastāvs!!!

  -2 [+] [-]

, 2014-09-12 12:38, pirms 11 gadiem
Domāju, ka daudz nozīmēja pretinieki pret kuriem bija šīs pirmās spēles. Ar Loko tiko tika spēlēts LDZ kausā - rezultāts 0:0 (pamatlaikā un papildlaikā), Soči, vismaz pagaidām, nav kairinātājs ne hokejistiem, ne skatītājiem. Jāņem vērā, ka arvien biežāk tukša Arēna būs pret tādām komandām kā Avtomobilist, Ņefķehimik, Sibirj, Amur, Admiral, Jugra, Novokuzņeckas Met., Atlant, Vitjaz. Savukārt pilnākās varētu būt spēles ar SKA, Maskavas Din., Minskas Din., CSKA, Salavat Julajev, Magņitagorskas Met., Torpedo. Iespējams labs apmeklējums būs spēlēm ar Jokerit, Slovan un Medvešķak. Dinamo vadība un arī spēlētāji izskatās nesaprot vienu lietu, lai spēles izraisītu skatītāju interesi ir nepieciešama kaut kāda konfrontācija, lai spēli padarītu emocionālāku. Piemēram, ja Ābols preses konferencē pateiktu kaut ko sliktu par pretinieka komandu vai tās treneri, tas radītu saspīlētas attiecības starp komandām un tieši tas ir vajadzīgs sportā konfrontācija, kas noved pie emocijām. Kā teica Znaroks: "Tas taču ir karš!"

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:38, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Kā konkrēti izpaužas "tagadējie sliktie LR valstsvienības rezultāti", spēlējot PČ un OS- tieši pēdējo septiņu gadu laikā- bez tiem ūberkrutajiem vecā Dinamo hokejistiem- naturalizētajiem padomju migrantiem?!

Manuprāt, paaudžu maiņa LR izlasē norit veiksmīgi un valstsvienība joprojām sasniedz +/- līdzīgus rezultātus kā 1997.- 2006.gadā- šogad ir izcīnīta 7. vieta Soču OS- Latvijas augstākā vieta visās ziemas OS, LR vīru izlases vieta IIHF reitinga ir apmēram tāda pati, un Latvija nav izkritusi no IIHF elites divīzijas, pretēji daudziem sovjetiskā hokeja pārstāvju pravietojumiem.
"Sliktie" aizmirsu pēdiņas ielikt. Es nedomāju, ka izlasei ir slikti rezultāti, domāju ka labi. Tieši tā Belariem ar visu savu "stipro" BAČ līdz mums vēl augt, pat priekš KHL nevar savējos savākt, vajag naturalizēt.
Es tikai atgādināju dažiem kas domā, ka RD izlasei neko nedod, ka izlases bez RD nemaz un nekad nav bijis.
Varbūt būs, tikai tikai panākumus tas negarantēs, vēl jo vairāk, panākumus negarantēs LAČ.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 12:41, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: LPP/LC un jo īpaši vienotībai jau ļoti gribās vainot savā neprofesionalitātē Kalvīti, tā ir vieglāk dzīvot.
Pirmkārt Kalvītis nav vainojams pie krīzes, jo jau 2007.gadā atstāja savu amatu
Otrkārt tieši Jaunais laiks(tagad vienotība) vēl Kalvīša laikā taisīja demonstrāciajs Doma laukumā, lai visiem palielina algas, jo Kalvītis negrasījās to darīt, bet gan iesaldēt algas.
Treškārt Latvija bija vienīgā valsts pasaulē, kas krīzi centās pārdzīvot ar izdevumu, algu , pabalstu, samazināšanu, arī SVF un PB eksperti teica, ka tas ir sociāls eksperiments un pasmējās par latviešiem
Ta man vienalga ko Tu domā par šo tēmu.

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:42, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Beidzat di*st kaut kādu demagoģiju....Pilnīgas, absolūtas muļķības! Pirmkārt, VEF nekad ne tuvu nav bijuši 5 milj. Griesti bija gandrīz 3 miljoni eiro Rowlanda sezonā, kas paņēma milzīgu daļu budžeta. Tagad ir pusotrs miljons tikai, kas arī saprotams pēc tādas izgāšanās sezonas un sastāva atjaunināšanas. Tu pareizi biji sapratis, ka VEF no VTB, tāpat kā visas komandas saņem procentiņus par uzvarām, prēmijas par tikšanu playofā, un tiek apmaksāti visi izdevumi. Pašu izmaksas nulle, bet nekādus 60 % budžetam tur neviens nedod. ja pats vari ar uzvarām nopelnīt, tad ļoti jauki.
Es netiršu, tādēļ avotu paprasīju. Par budžetu nekur neko apgalvojuma formā neesmu rakstījis, tās summas presē grozījās, vēl tur šādi tādi cilvēki no basketbola vides izmeta. Bagatskis pat raudāja , ka Vefs naudā peldas. Ja Tev ir labāka informācija iedod avotu.

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:43, pirms 11 gadiem
Ginama)))

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Dārziņš, M.Rēdlihs, Sotnieks varbūt Indrašis...tas arī būtu viss visoptimistiskajā variantā...
nekas tur dižs nebūtu...
reālais tā būtu labākajiem Slovākija, Baltkrievija...vidējiem VHL un Kazahstāna...pārējiem Latvija!
Es jau arī neprognozēju baigo masveidību. Vairāk kā faktu kā tādu, ka šī iespējamība palielinātos.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 12:44, pirms 11 gadiem
Kapec var balsot tikai par variantu ukraina???

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:45, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kāda nozīme, kā tika izcīnīta...formāts visiem vienāds...un iepriekš zināms.
Jā,taisnība.
Bet..................... e,lai paliek, jo šī tēma jau n-tās reizes apbružāta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:46, pirms 11 gadiem
@pelikans

Vēlētos dzirdēt argumentētu atbildi, kā izpaužas LR valstsvienības švakie rezultāti pēc tam, kad izlasē beidza spēlēt vecā Dinamo hokejisti- naturalizētie sovjetu imigranti?

Pēc Latvijas vīru izlases vietas IIHF rangā par to noteikti nevar spriest.
2014 Ranking (April)

Latvijas valstsvienības vietas IIHF rangā pa gadiem:
2006 gadā.- 9. vieta
2007.- 10.
2008.- 11.
2009.- 10.
2010.- 12.
2011.- 12.
2012.- 11.
2013.- 11.
2014.g. gan pēc OS, gan pēc PČ -10. vieta pasaulē.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-12 12:47, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Ja, arī es sakuma paris minūtes paskatījos RD spēli, bet tad sākās SHL premiere ar Lulea-Skeleftea. Vot tas bija mačs! Starp citu, bloga var noskatīties hailaitus.
Tev atļauja no SHL ir?
Joks, es jau nezinu vai viņa vispār vajadzīga.
SHL ir liels pluss ka viņi rāda pilnīgi visas spēles, var izvēlēties ko skatīties.

Nezinu kas tā bija par KHL spēli, bet vienu dienu pārslēdzu kanālus, atkal tās apgrieztās malas, nu pisec, back to USSR. Sen jau bija laiks HD palaist, bet te kaut kādu ķēmu rāda, es vairs tādu nevaru skatīties, tad labāk skatos viasat hockey, Stenlija kausa vecos atkārtojumus.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-12 12:47, pirms 11 gadiem
Dīvains raksts! Spriežot pēc virsraksta, tiks pacelts un ščetināts jautājums kāpēc apmeklējums ir tik krasi krities, bet nē, sausa statistika - bullshit!
Man pašam šķiet, ka diezin vai tas ir tā saistīs ar Ukrainu vai Svicka izteikumiem! Es domāju, ka visvairāk tas saistīts ar septembri kā tādu:
1. tik agri šķiet citas sezonas vēl nesākās, ir vēl citas štelles, kas ir jāpadara!
2. Bērni bija jāpalaiž skolā, kas to nezin, tie ir lieli izdevumi!
3. tikko beigusies atvaļinājumu sezona, pie
lauju, ka "rubļi" ir tā pamazāk, iespējam, ka ekonomē tieši uz hokeju, kuru rāda arī pa TV kasti!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:51, pirms 11 gadiem
Neviens negrib atbalstīt Krievijas teroru Ukrainā un Savicki, kas to atbalsta....

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:51, pirms 11 gadiem
Teiksu godigi, man djinamka nav interesants projekts vadibas krop...gas izpratnes del par hokeju + sejejs ar saviem principiem, otkatiem un visadam mistiskam+ kamer tur nespeles 95% lettini nav man tas hokejs vajadzigs kaut gagarins bus uz rokam, pilnigi vienalga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:55, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: @pelikans

Vēlētos dzirdēt argumentētu atbildi, kā izpaužas LR valstsvienības švakie rezultāti pēc tam, kad izlasē beidza spēlēt vecā Dinamo hokejisti- naturalizētie sovjetu imigranti?

Pēc Latvijas vīru izlases vietas IIHF rangā par to noteikti nevar spriest.
2014 Ranking (April)

Latvijas valstsvienības vietas IIHF rangā pa gadiem:
2006 gadā.- 9. vieta
2007.- 10.
2008.- 11.
2009.- 10.
2010.- 12.
2011.- 12.
2012.- 11.
2013.- 11.
2014.g. gan pēc OS, gan pēc PČ -10. vieta pasaulē.
Es jau Tev teicu, es neuzskatu , ka LV ir švaki rezultāti. Te ir cilvēki, kas norāda , ka līmenis paliek zemāks, ka agrāk LV nezaudēja visādām Dānijām, Austrijām utt. Un ka tas ir saistāms ar RD.
Es uzskatu, ka jā agrāk izlase bija nedaudz spēcīgāka, jo tajā spēlēja daudz augta līmeņa "naturalizētu" spēlētāju.
Tagad spēlē mūsu pašu produkts un dažreiz sanāk ierīt arī no itkā "vājākām' izlasēm.
Vai es atbalstu citu valstu pilsoņu naturalizēšanu izlases vajadzībām? Nē neatbalstu.

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:55, pirms 11 gadiem
Savickis teiktu: "Cilvēki atgriezīsies no atvaļinājumiem un sāks nākt uz hokeju".

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 12:57, pirms 11 gadiem
Diemžēl RD sastāvs nav tāds lai piesaistītu skatītājus!
No mūžīgi perspektīvajiem un cerīgajiem hokejistiem ir jaatsakās.Sastāvā ir jābūt konkurencei un tad arī patreizējie spices "veči"sāks kustēties un spēlēt.Nevar saņemt piķi par daiļslidošanu un motivācijas trūkumu!
Labāk lai ir 3 maiņas bet labi nokomplektētas nevis kā patreiz vairāk hokejistu nekā vajag.Par katru vietu 4 maiņā būtu jācīnās

     [+] [-]

, 2014-09-12 12:57, pirms 11 gadiem
sauber rakstīja: Kopš Mtg grupa rada tikai majas speles tv6 kanalā mana intereses par Dinamo fanošana ir samazinajusies. Kapec man deļ F1 un Dinamo japerk klāt VIASAT SPORT BALTIC?
Vispār šai rakstā runa ir par Ģinamas spēļu apmeklētību Arēnā Rīga, un nevis par to cik Ģinamas heiteru sēž vai nesēž pie TV ekrāniem.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 13:03, pirms 11 gadiem
ja 4000 ir katastrofāli maz, tad no comment.. kaut kas nopietni greizi jēdzienu formulēšanā.

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:03, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Bet tapec jau visi liek cerības uz DR, ka tas palīdzes atīstīt LAČ, jo ta nav tikai LV izlases nākotne, bet arī paša RD nākotne. Ja DR neko šajā virzienā nedara un pat kaitē, tad par kādu atbalstu var runāt? Arī LHF neko nedara un būs interesanti atkal palasīties slavinoso preses relīzi no šīsdienas LHF kongresa, kurā nekā nebūs risinats, protams.
Ņemot vērā ekonomisko situāciju un iedzīvotāju daudzumu, tuvākos 20 gadus LAČ būs amatieru līmenī. Vienīgā izeja ir gāzt naudu jaunatnē - masveidībā.
Paskatamies uz samērā populāro futbolu, basketbolu , kas manuprāt ir lētāki sporta veidi nekā hokejs. Kāds ir vietējo čempionātu līmenis, ? Nu nav nekas spīdošs.
Manuprāt, laba līmeņa hokeja turnīram, Latvijā naudu nesavākt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 13:07, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: @pelikans

Vēlētos dzirdēt argumentētu atbildi, kā izpaužas LR valstsvienības švakie rezultāti pēc tam, kad izlasē beidza spēlēt vecā Dinamo hokejisti- naturalizētie sovjetu imigranti?

Pēc Latvijas vīru izlases vietas IIHF rangā par to noteikti nevar spriest.
2014 Ranking (April)

Latvijas valstsvienības vietas IIHF rangā pa gadiem:
2006 gadā.- 9. vieta
2007.- 10.
2008.- 11.
2009.- 10.
2010.- 12.
2011.- 12.
2012.- 11.
2013.- 11.
2014.g. gan pēc OS, gan pēc PČ -10. vieta pasaulē.
Cik tad vispār bija to migrantu? Es domāju tiešā nozīmē, kas ievesti te dēl vēcā RD kā Znaroks, Čudinovs. Jo Fanduļš, Ignatjevs, Tambijevs, Semjonovs, Pantelejevs u.t.t. ir šeit dzimuši Latvijas Bērza produkti. Pēdējais laikam izlasē no migrantiem uzspēlēja Kerčs

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:09, pirms 11 gadiem
Par to , ka ar Ukrainas karogu arēnā nevar ienākt, tas gan nepieņemami, ja tā ir taisnība.
Kā viens te raxtīja, vai tad uz spēli pret Minskas D ar Krievu karogu nevar iet?

Ja tā, tad nav brīnums, ka skatītāju paliek mazāk. Un tas ir Žurnālistu darbs to noskaidrot, nofilmēt un parādīt. Tad arī nevajadzēs visādas aptaujas taisīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:20, pirms 11 gadiem
Skatos balsojumā par apmeklētības krituma iemeslu stabili priekšā "Karš Ukrainā". TAD KAPĒC PSRS HIMNAS LAIKĀ ARĒNĀ IR NULLE REAKCIJA??? Kāpēc visi kā mēli norijuši tai retajā reizē, kad varēja izteikt savu viedokli par Ukrainas okupāciju?

  +5 [+] [-]

, 2014-09-12 13:21, pirms 11 gadiem
Apsargi vienkārši "super"aizvakar mani neielaida arēna....izrādās esmu vizuāli piedzeries...p.s. tur gandrīz katrs trešais iet iedzēris...

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:22, pirms 11 gadiem
Bandīc rakstīja: Neviens negrib atbalstīt Krievijas teroru Ukrainā un Savicki, kas to atbalsta....
Tad nebūtu pratīgāk kaut kad aiziet, un PROTESTĒT?!?!?

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:25, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Cik tad vispār bija to migrantu? Es domāju tiešā nozīmē, kas ievesti te dēl vēcā RD kā Znaroks, Čudinovs. Jo Fanduļš, Ignatjevs, Tambijevs, Semjonovs, Pantelejevs u.t.t. ir šeit dzimuši Latvijas Bērza produkti. Pēdējais laikam izlasē no migrantiem uzspēlēja Kerčs
Manuprāt, Znaroks, Kerčs (Kerčs vispār Ukrainis bet dzimis Krievijā), Čudinovs, Beļavskis (BLR), Maticins, Panteļejevs, Fanduļs, Pavlovs.
Es protams varu kļūdīties, Toļikam jāprasa.

  -4 [+] [-]

, 2014-09-12 13:25, pirms 11 gadiem
Vienkarsi Latviesi ir tauta kas dzivo pagatne! Un darot ar domu kad mes izdarisim tagad neapmeklejot dinamo speles ieriebsim Krievijai, bet isteniba mes ieriebjam tikai pasi sev! Tas pats ari tagad attiecas uz karu kam mes to ieriebsim ka tikai pasi sev!!!

Atbalstot Dinamo Rigu nevajag aizmirst ka tas ir Latviesu klubs un ar savu doma par kaut kadu protestu pret Krieviju varat aizmirst jus tikai kaitejtejat pasam savam milajam Dinamo Riga!

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 13:25, pirms 11 gadiem
Neviens normals cilveks neies skatities krievu-politisko ligo.
Slēpts komentārs: rolis01

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 13:30, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Cik tad vispār bija to migrantu? Es domāju tiešā nozīmē, kas ievesti te dēl vēcā RD kā Znaroks, Čudinovs. Jo Fanduļš, Ignatjevs, Tambijevs, Semjonovs, Pantelejevs u.t.t. ir šeit dzimuši Latvijas Bērza produkti. Pēdējais laikam izlasē no migrantiem uzspēlēja Kerčs
Vai tad Fanduļs ir vietējais produkts? Dzimis viņš ir Krievijā.

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:32, pirms 11 gadiem
pins19 rakstīja: Apsargi vienkārši "super"aizvakar mani neielaida arēna....izrādās esmu vizuāli piedzeries...p.s. tur gandrīz katrs trešais iet iedzēris...
...nebiji jau tāds vienīgais - arī mani un vēl 1872 skatītājus neilaida pēc feisa un gaitas kontroles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-09-12 13:36, pirms 11 gadiem
Waldini rakstīja: Šeit nav ko teikt, mūsu cilvēki vienkārši neapjēdz, ka šādā veidā izrādot protestu viņi nodara pāri ne jau krieviem, bet paši sev, jo nez kapēc neviens neaizdomājas, ka projekts "Dinamo Rīga" ir viens no labākajiem, ja ne pats labākais kas pēdējos gados Latvijā ir izveidots un to izveidoja mūsu čaļi (nauda loģiski nav mūsu, jo tai gluži vienkārši nebūtu kur rasties). Un nez kapēc neviens negrib padomāt, cik ļoti ir progresējuši mūsu čaļi, pateicoties šim projektam, jo ar katru gadu aizvien patīkamāk ir skatīties uz mūsu izlasi, kura sāk reāli spēlēt hokeju (te kāds noteikti argumentēs, ka mēs arī pirms tam bijām apmēram turpat, kur tagad pēc rezultātiem, taču a) Mūsu komandas spēle pārsvarā bija visai nebaudāma, lielāko lomu spēlēja pašatdeve un pāris čauļu meistarība b) Daudzas komandas bija daudz zemāka līmeņa, nekā tas ir tagad).

No otras puses, ko tur runāt, pārsvarā visi izvēlas kādu paklausīt, tā vietā lai paši padomātu.

Ceru, ka cilvēki tomēr apdomāsies un turpinās pārdzīvot par savējiem un neļaus priecāties visādiem "MavsNation951" kura vārdi var apstiprināties.
+100

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:38, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tu esi stulbs, vai izliecis uzdodot šo jautājumu? Tie , kas iet uz spēlēm, jau ne pret ko neprotestē, jo kā tu pats redzi, tad viņi ir tai arēnā! Kāpēc, lai viņi neceltos kājās un izsvilptu krievijas himnu, ja viņi neuzskata, ka krievijas rīcībā būtu kas nosodāms? cmoon...tie kas protestē, tie arī neiet. Tiem kam vienalga, tie iet un godina krievijas valsts himnu pieceļoties kājās. Es tiešām nesaprotu, vai tu to nesaproti ?
Izsvilpt himnu nav pieņemami, tāpat necelties kājās. Tā Tu uzspļauj arī tiem Krievijas iedzīvotājiem, kas ir pret agresiju Ukrinā. Un ja netic oficiālās Krievzemes varas statistikām, kas saka, ka 84% -95% atbalsta, tad reāli tur ir puse uz pusi apmēram.
Tad jau labāk tiešām neiet , ja jau ar Ukrainas karogu neielaiž.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 13:41, pirms 11 gadiem
kaads sakars ar karu??? idiotisms. 300k izbraukushi no valsts. varbuut tas ir iemesls???? izdomaa visaadas muljkiibas. karsh ukrinaa, eiirijaa, afganistaanaa, iraakaa, somaalijaa piraati un pusaafrikaa ietekmee latviesu cilveeku skatiities hokeju klaatienee. riigaa izsleedziet translaaciju pa tv, tad redzees, ka naaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:42, pirms 11 gadiem
Kā jau prognozēju, pēc jauno sankciju izziņošanas sāk parādīties pret DR vērsta KHL vadības retorika:
KHL Direktoru padomes vadītājs: klubiem...

DR pastāvēšanai dodu vēl kādas 3 nedēļas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 13:51, pirms 11 gadiem
Ja Savickis skaidri un gaiši pasaka, ka šo klubu uztur Krievijas nauda, tad es negribu atbalstīt šo klubu.
Ja Savickis saka, ka Latvijai tagad būs jāmaksā RD sponsoriem priekšapmaksa par gāzi, kas protams sadardzinās jau tā dārgo pakalpojumu, tad es nevaru palikt vienaldzīgs pret šiem cilvēkiem un viņu projektu - es pirmo reizi sezonā šo komandu klātienē neapmeklēju!

     [+] [-]

, 2014-09-12 13:57, pirms 11 gadiem
Domāju tas saistīts tikai un vienīgi ar eknomisko situāciju, kas protams iet roku rokā ar ģeopolitisko situāciju reģionā. Tomēr Krievijas un Eiropas savstarpējās sankcijas ietekmē konkrētus cilvēkus, kuriem tiek aizkavētas algas, utt. Tāpat vairojas nedrošības sajūta par nākotni, kas nozīmē, ka cilvēki nav gatavi iet un maksāt 20 un vairāk EUR par spēli, kuras pēc būtības vēl neko neizšķir pašā sezonas sākumā.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 13:57, pirms 11 gadiem
un kur tad ir atbilde virsrakstā uzdotam jautajumam?

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 13:58, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Cik var teikt, basis nav sports! Tāda izpratnē, ka nav pievilcīgs acij, ja to nerīko kā getto games. Tur visi iesaistīti, visiem interesanti, tusiņs,muzons.
nu kur, nu tiešām, kur var šitādu viedokli dzemdēt..!?

  -3 [+] [-]

, 2014-09-12 13:59, pirms 11 gadiem
rolis01 rakstīja: Tapec tadi cilveki katu! ari ir novedusi Latviju lidz tam kur vinja ir!!
Gan ar dzives limeni, gan uzskatiem!!
Nu nav laba daļa sabiedrības tikusi pāri deviņdesmito gadu nogales aklajam naidam pret kaimiņvalsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 14:23, pirms 11 gadiem
Jūsu spējat iedomāties, ka LDZ vai Latvijas valsts meži- ieguldītu naudu, kādā kaimiņvalsts sporta komandā, tādēļ, lai pārliecinātu, ka mūsu valsts politika ir pareiza un labvēlīga iedzīvotājiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-12 14:25, pirms 11 gadiem
Es ceru, ka Letiņi dos priekšroku LHL.. vismaz savi džeki kapā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 14:30, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Jebkura veida sponsorēšana ir savas ideoloģijas propoganda
Parasti ši ideoloģija ir saistīta ar sponsoru, viņa draugiem, ģimeni vai viņa uzņēmumu, biznesu, bet ne ar citu valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 14:33, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tavā un tava čoma varbūt. Man visi čomi, draugi, radi utml pārsvarā visi skatās hoķi, pavasarī forši sanākam kopā, jautrs pasākums pie tv, alus utml. Visi kā viens, viņi skatās arī basi, neviens nenoliek basi. kad iet pa tv vienmēr skatās, vienalga, vefs, ventspils, vai eiropas čempis. Tas ir pilnīgs buļļa sū.ds, ka visi hokeja atbalstītāji skatās tikai un vienīgi hokeju, un otrādi. Nespried pēc sevis puis.
Mani čomi ar nenoliek basi, jo viņiem pa tv tāds nekad netiek uzslēgts

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 14:33, pirms 11 gadiem
Cirvim tikai iemesls uz speeli neiet ir karsh. Naudas nav un tad izdomaa visaadus iemeslus LATVIESHI.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 14:34, pirms 11 gadiem
šajā khl sezonā praktiski visās arēnās apmeklējums ir krieties, Rīga ir tikai viens no posmiem šajā ķēdē

     [+] [-]

, 2014-09-12 14:35, pirms 11 gadiem
Kā es to redzu:
1. Neziņa par kluba finansēm - Tā lai ir problēma Savickim un Co. Līdzjutēja interesi tas nevar ietekmēt, jo kamēr komanda spēlē, tikmēr ir uz ko skatīties un par ko fanot.
2. Karš Ukrainā - kaut kādā ziņā jā, jo daudziem ir niknums par austrumu kaimiņa attieksmi pret saviem rietumu kaimiņiem un tas emocionāli ietekmē arī līdzjutējus, jo saki, ko gribi, bet KHL = Krievija
3. Komandas līmenis - vēl ir pāragri spriest. Man personīgi simpatizē tas, ka ir atpakaļ Masaļskis, Dārziņš, Miķelis. No tiem leģionāriem pagaidām neko nevar saprast, vai būs kāda jēga, vai nē.
4, Cits - Man personīgi emocionāli hokeja sezona vēl nav sākusies. Kaut kā par agru. Vēl mežā sēnes jāpagriež un pasaules čempis basketbolā jānoskatās. Es, piemēram, neesmu no tiem, kam tikai hoķis interesē. Sportā ir daudz labas lietas, kam sekot līdzi. Kaut vai Deivisa kauss tenisā šonedēļ Valmierā. Kad vēl Valmiera Gulbi dzīvajā redzēs? Domāju, ka man līdzīgo ir daudz, gan jau arī hoķim kaut kā pieslēgsimies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-09-12 14:36, pirms 11 gadiem
Varētu tie, kas iet uz Dinamo spēlēm kopīgi uzlaist vienu "Putin huilo"...

     [+] [-]

, 2014-09-12 14:37, pirms 11 gadiem
didzamons rakstīja: Varētu tie, kas iet uz Dinamo spēlēm kopīgi uzlaist vienu "Putin huilo"...
Nereāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 14:41, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: šajā khl sezonā praktiski visās arēnās apmeklējums ir krieties, Rīga ir tikai viens no posmiem šajā ķēdē
Interesē kas darīsies kad spēles būs ceturdienās, piektdienās un brīvdienās. Lai gan 7800 atklāšanas spēlē jau ir zīmīgs cipars. Lai gan kā jau agrāk rakstīju un to pamanīja arī baltkrievu žurnālists, uz aci izskatījās ka ir labi ja 500 nevis 3000 brīvas vietas

     [+] [-]

, 2014-09-12 14:44, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Interesē kas darīsies kad spēles būs ceturdienās, piektdienās un brīvdienās. Lai gan 7800 atklāšanas spēlē jau ir zīmīgs cipars. Lai gan kā jau agrāk rakstīju un to pamanīja arī baltkrievu žurnālists, uz aci izskatījās ka ir labi ja 500 nevis 3000 brīvas vietas
kā vienmēr pilns ar halavščikiem jeb tas nav nekas jauns, ka uz Dinamo spēlēm daudzi iet bez biļetēm...

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 14:46, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Sponsorēt nopietni var tikai tie uzņēmumi, kuri bauda valsts labvēlību.
Galīgi iebrauci auzās.

1. Abramovičs sponsorē Chelsea un kļūst par "cienījamu cilvēku". Te nav nekāds sakars ar valsti.

2. McDonald sponsorē futbola pasākumus, lai parādītu, ka tas ir "veselīgi" ēst McDonald paiku, bet arī te- nav nekāds sakars ar valsti.

  -2 [+] [-]

, 2014-09-12 14:46, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Interesē kas darīsies kad spēles būs ceturdienās, piektdienās un brīvdienās. Lai gan 7800 atklāšanas spēlē jau ir zīmīgs cipars. Lai gan kā jau agrāk rakstīju un to pamanīja arī baltkrievu žurnālists, uz aci izskatījās ka ir labi ja 500 nevis 3000 brīvas vietas
Vispār ar to khl ir interesanti. nesen skatījos analītisku raidījumu pa KHL TV, tur visi mēģināja saprast, kāpēc interese par līgu krītas. Principā, te jau augstākrakstošie kolēģi to visu uzskaitīja, studijā nebija vien runas par Ukrainu, loģiski kaut gan KHL TV pārmest k-kādu politisku angažētību arī nav pamata, nekas tāds viņu raidījumos nav dzirdēts

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 14:50, pirms 11 gadiem
Raksta, ka, ka septiņi gadi ir laiks, kad jāmaina darbs, sievas, mīļākās...Rīgas arēnai bija jāmainās, publika grib ko jaunu. Varbūt arī "svētdienas līdzjutējiem" pa šiem gadiem hoķis ir piegriezies.

     [+] [-]

, 2014-09-12 14:53, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Vai tu atbalstītu komandu, kur 70% sastāva būtu labas kvalitātes ārzemnieki?
Personīgi man tas būtu sapņa piepildījums, bet būtu tādi, kas kliegtu, ka grib redzēt savējos. Bet kad vietējie nevelk, tad atkal nav labi
Nu nē, man no laika gala ir gribējies redzēt tieši mūsu pašu puikas, bet ārzemniekus tikai tik, cik pietrūkst vietējo resursu.

     [+] [-]

, 2014-09-12 14:55, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Raksta, ka, ka septiņi gadi ir laiks, kad jāmaina darbs, sievas, mīļākās...Rīgas arēnai bija jāmainās, publika grib ko jaunu. Varbūt arī "svētdienas līdzjutējiem" pa šiem gadiem hoķis ir piegriezies.
Tas no vienas puses, bet no otras pašā līgā paŗmaiņu ir bijis tik daudz, ka cilvēks parastais jau sāk nesaprast ko viņš skatās, kaut kādas divīzijas un konferences, katru gadu citas, izspēle cita, visādi limiti un cīti sūdi tiek ražoti vairumā.
Bet Arēnā vis ir palicis tāpat vai arī sliktāk, ko pirmā mārketinga komanda izdomāja uz tiem lauriem ari vis turas

     [+] [-]

, 2014-09-12 14:56, pirms 11 gadiem
jā, alus arēnā ir augstākā pilotāža, pat divlitrīgie valterīši sāk sist pušu arēnās mucu izskaloto alu, ja to tā var saukt...

     [+] [-]

, 2014-09-12 15:00, pirms 11 gadiem
izskatās, ka arī spices vīri nezina, kas klubā notiek
Rīgas 'Dinamo' situācija ir smaga, atzīst...

     [+] [-]

, 2014-09-12 15:01, pirms 11 gadiem
KHL Direktoru padomes vadītājs: klubiem... Lūdzu visiem Hokeja faniem

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 15:04, pirms 11 gadiem
★MavsNation951★ rakstīja: KHL Direktoru padomes vadītājs: klubiem... Lūdzu visiem Hokeja faniem


Mums vairs nav zaudiņas jūsu zombēšanai, zombējiet sevi paši

     [+] [-]

, 2014-09-12 15:06, pirms 11 gadiem
šī aptauja laikam spilgti parāda īsto iemeslu. Es ar kādreiz aktīvi skatījos, sekoju līdz, bet tagad vairs ne. Pluss vēl persona, kas vada komandu

     [+] [-]

, 2014-09-12 15:08, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja:

Mums vairs nav zaudiņas jūsu zombēšanai, zombējiet sevi paši
Apmēram tā arī tas tagat ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 15:16, pirms 11 gadiem
Martinecs rakstīja: Cik cilvekus no areenas izmet araa ar UKRAINAS KAROGIEm.iemesls kapeec?????????????????????Kam jajautaa?
aizej vēl uz kremli ar to karogu un pajautā kāpēc putins nepieņem.
provokātoriem arēnā tiešām nav ko darīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 15:17, pirms 11 gadiem
Tā zombēja, ka daudzās pilsētās par f..... sauca, tagad saka(par saliedētību) jūs vairs par f.... nesauc Vismaz kāds progress ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 16:21, pirms 11 gadiem
Savickis intervijas laika ir regulara pillaa pat sezomnas atklasanas spele knapi vardu par mutu dabuja , tapec jau ari skatitaji nenak un nenaks!

     [+] [-]

, 2014-09-12 16:25, pirms 11 gadiem
Viena,vienīga problēma,dinamo nerāda spēli,kas bija pirms pārs gadiem,cīņas spars,agresivitāte un citi,kas Dinamo padarija skatāmu.

Tagad var teikt tas nav hokejs,ko KHL izveidoja ar tādiem noteikumiem meiteņu hokeja nav,,,,,,,,,,,,,,

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 16:43, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Padomājiet taču kas notiks,kad putins būs ieņēmis Ukrainu!Vai jūs nedomājat,ka nākošās būs Baltijas valstis?Tieši tāpēc cilvēki neatbalsts putina projektu un neapmeklē spēles.Žel,ka daži šeit nesaprot,ka sports krievijā ir vistiešāk saistīts ar politiku.
Pirms Ukrainas, tev bija citi argumenti. Nepatīk, neskaties, no RD atbalstīšanas vai neatbalstīšanas, Krievijas rīcība nav atkarīga.

     [+] [-]

, 2014-09-12 16:45, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: pat krievi ir izbrīnīti,par RD apmeklējuma krišanos

Shark [Динамо]

Очень напрягает ситуация в Риге. Сначала финансовые проблемы. Теперь посещаемость. Вот уж не думал, что там будут такие проблемы (4170 на игре с Сочи и 3690 с Локо).
Для КХЛ и для меня лично потеря Риги (если, конечно, всё идёт к этому) будет ударом. Это, наверное, первый клуб КХЛ, который показал пресловутый "новый уровень" (всё что касается околохоккея) и высокий уровень игры при скромном бюджете.
Считаю Ригу одной из столиц хоккея, поэтому желаю поскорее избавиться от проблем и вернуть болельщиков на арену!
A par ko tur brīnīties? Vidējais letiņš (35-50+ gadnieks) labi vēl atcerās padomju laiku un tā laika propgandu, melus un šodienas kontekstā redz pilnīgi to pašu (krievi nekur tālāk par "savoku" domāšanu nav tikuši), tāpat brūk iekšā kaimiņvalstīs(pat savas brāļu tautas zemē) un laiž tādu demagoģiju un slima suņa murgus uz nebēdu pa saviem goskanāliem (un 80% parasto voblas un šnabja dzērāju arī viņiem tic uz vārda), ka pat Gebelss nobālētu uz viņu fona! Cik tad ilgi vēl ar tādiem "brāļoties" gribēsi? Kāds tur nafig vairs Dinamo?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 17:06, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Latvija izcīnīja Sočos 8.vietu.
Pareizi Latvijas izlase, nevis Dinamo! Svētais savā "mega" uzrunā tautai to pasniedza, ka Dinamo būtu Sočos spēlējis un 8. vietu izcīnijis! No RD izlasē tur pat puse kadru nebija.... cik atceros tik kādi 8-9 spēlētāji.

     [+] [-]

, 2014-09-12 17:09, pirms 11 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: Neviens normals cilveks neies skatities krievu-politisko ligo.
Tu domāji bimbambola VTB? Piekrītu. Neviens normāls neskatās kaut kādu krepšiņi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-09-12 17:17, pirms 11 gadiem
Lēnām Dinamo epopejai pienāk gals un gandrīz jau var izdarīt secinājumus,cik daudz laba tas nesis un cik ļauna Latvijas hokejam.Tomēr ,kamēr mirējs vēl pie dzīvības,negribētos ar to steigties.
Vienu gan vēlos pateikt. Interesi Latvijā Rīgas Dinamo atdzimšanas projekts radīja milzīgu,pat saprotot to,ka izlīda tas no kremļa pagrabiem.Gandrīz septiņus gadus mums bija iespēja vērot laba līmeņa hokeju visas sezonas garumā.Un par to, liels paldies.Pie tam par viņu gāzes naudu.Tomēr ir jāsaprot ,ka mūžīgi tas turpināties nevarēja,pat ja nebūtu Ukrainas politiskā krīze,reiz tam pienāktu gals.
Mēs vairs neesam KHL interesanti,šobrīd topā būs kādu laiciņu Jokerit.Un arī ,diez vai ilgi.Gan jau šī politiskā krīze aprīs visu kaut cik vērtīgo.Pirms KHL, Krievijas čempionātu tik pat kā nezskatījos, jo bija iespēja vērot NHL.Jācer,ka nākotnē vairāki mūsu puiši izcīnīs vietas NHL komandās un Viasat Baltija atjaunos NHL spēļu rādīšanu.Tad mierīgi varam KHL pamāt ar rociņu,jo drīz vien šī līga atkal pārvērtīsies par parastu Krievijas čempionāta augstāko līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-09-12 17:29, pirms 11 gadiem
Beidzor viens kārttīgs raksts-pētījums par DR. Šāda veida apskatus lasu ar ļoti lielu interesi. Slikti ka par apmeklētības krišanos bija jāraksta , bet vienmēr interesē pētījums. Nekādi nevaru piekrist , ka karš Ukrainā ietekmēja zemo apmeklētību, jo tie kas negāja uz DR pirms kara , tie neiet arī tagad un jauni nenācēji kara dēļ, kuri līdz šim gāja regulāri būs ļoti maz. Vēl jāatceras ka dzelzceļa kauss bija labi apmeklēts un ja prmā spēlē bija gandŗiz 8000, tad Ukrainā starp pirmo un otro spēli nekas būtiski jauns nebija. Par karu kā iemeslu varētu ticēt, ja apmeklējums arī kausā un pirmā spēlē būtu ap 4000 un ne vairāk.
Šogad basketbolā VTB būs saistošs un interesants , beidzot 16 komandas vienā grupā, 2 apļu turnīrs. 15 spēles VEf mājās. Kāds mazliet pietaupa naudu un eis gan uz DR gan uz VEF (ne jau visām spēlēm). Zemā apmeklējuma iemesli ir vairāku faktoru kopums. Neskaidrais finansiālais stāvoklis arī kaut ko atņem. Katrs faktors mazliet atņem un kopā veidojas kritums. Biju uz pirmo spēli un nekādi nesapratu, kā var iztrūkt 2500 skatītāji ,lai būtu pilnas tribīnes. Nesapratu, kur tos 2500 lai ieliek ,jo tukšas vietas redzēju ļoti maz.

     [+] [-]

, 2014-09-12 17:38, pirms 11 gadiem
Edgars rakstīja: ... un arī Sportacentru lasa mazāk....
Ļoti pieļauju, ka tas dēļ komentāru sadaļas - tur valda pamatīgs bardaks, diemžēl.

     [+] [-]

, 2014-09-12 18:33, pirms 11 gadiem
DainixDT rakstīja: Tad nenāc ar Ukrainas karogu, ej un sēdi ar to karogu pie vēstniecības un nelien arēnā!!! Tiešām tups esi, spēlē Latvijas klubs, bet tu ar Ukrainas karogu nāc, es arī tevi izdzītu laukā!!!
Kaut vai ar ukrainas T-Kreklu vai cepuri ko gribu to velku vai es kaadu aizskaru????????

     [+] [-]

, 2014-09-12 19:36, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: jauni nenācēji kara dēļ, kuri līdz šim gāja regulāri būs ļoti maz.
Es esmu viens no šiem retajiem.

     [+] [-]

, 2014-09-12 20:42, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: ka karš Ukrainā ietekmēja zemo apmeklētību, jo tie kas negāja uz DR pirms kara , tie neiet arī tagad un jauni nenācēji kara dēļ, kuri līdz šim gāja regulāri būs ļoti maz.
Es domāju, ka lielākā daļa ir tādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-12 22:23, pirms 11 gadiem
Saņēmās! Rekordi ir domāti, lai tos pārspētu.

     [+] [-]

, 2014-09-12 22:25, pirms 11 gadiem
Waldini rakstīja: Šeit nav ko teikt, mūsu cilvēki vienkārši neapjēdz, ka šādā veidā izrādot protestu viņi nodara pāri ne jau krieviem, bet paši sev, jo nez kapēc neviens neaizdomājas, ka projekts "Dinamo Rīga" ir viens no labākajiem, ja ne pats labākais kas pēdējos gados Latvijā ir izveidots un to izveidoja mūsu čaļi (nauda loģiski nav mūsu, jo tai gluži vienkārši nebūtu kur rasties). Un nez kapēc neviens negrib padomāt, cik ļoti ir progresējuši mūsu čaļi, pateicoties šim projektam, jo ar katru gadu aizvien patīkamāk ir skatīties uz mūsu izlasi, kura sāk reāli spēlēt hokeju (te kāds noteikti argumentēs, ka mēs arī pirms tam bijām apmēram turpat, kur tagad pēc rezultātiem, taču a) Mūsu komandas spēle pārsvarā bija visai nebaudāma, lielāko lomu spēlēja pašatdeve un pāris čauļu meistarība b) Daudzas komandas bija daudz zemāka līmeņa, nekā tas ir tagad).

No otras puses, ko tur runāt, pārsvarā visi izvēlas kādu paklausīt, tā vietā lai paši padomātu.

Ceru, ka cilvēki tomēr apdomāsies un turpinās pārdzīvot par savējiem un neļaus priecāties visādiem "MavsNation951" kura vārdi var apstiprināties.
eu vecīt, ko tu te gada muldi. Kādi mūsu čaļi to izveidoja.... izstūma Koziolu un pie stūres sēdās īstie. Iedod man krievu naudu, es tev tādu klubu izveidošu .... pilnīgi saspiedies esi.

     [+] [-]

, 2014-09-13 07:55, pirms 11 gadiem
Man šķiet, biļetītes tomēr ir pa dārgu. Iespejams iespaidojas visas peripētijas ar kluba finansējumu. Situācija smaga, džungura pagaidam nav(minēja Savickis), bet viss būs Ok. Domāju RDinamo viss nokārtosies gan finansiālā puse gan špīleri atradīs savas vietas laukumā un taisīs spēles. Būs Ok!
Vai Arēna piepildīsies!? Iespējams būs vairāk. Nevar daudzi atļauties.....