Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Metalurgam" bezierunu sakāve pret "Blaze"

Jānis Pārums

"Metalurgam" bezierunu sakāve pret "Blaze"
Dmitrijs Žabotinskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Francijas pilsētā Ruānā ar graujošu zaudējumu 1:6 pret Anglijas Elites līgas čempionvienību "Coventry Blaze" IIHF Kontinentālā kausa izcīņas trešo kārtu iesāka "Liepājas metalurgs".

Lai arī uz Ruānu liepājnieki nedevās optimālajā sastāvā, komandas galvenais treneris Vladimirs Voroņins pauda apņēmību cīnīties par uzvaru turnīrā, kas nodrošinātu vietu superfinālā.

Tiesa, jau pats spēles sākums apliecināja, ka "Liepājas metalurgs" uzdevums nebūs viegli izpildāms. Jau pirmo četru minūšu laikā liepājnieki ielaida divus vārtus, bet trešdaļas vidū tika zaudēti arī trešie un pirmajā pārtraukumā Kurzemes klubs devās nokārtām galvām – 0:3.

Pārtraukums gan par labu Vladimira Voroņina vadītajai komandai par labu nebija nācis – jau otrās trešdaļas pirmajā minūtē kanādiešu leģionārs Ovens Fasijs guva otros vārtus, bet perioda vidū viņš vēlreiz raidīja ripu liepājnieku vārtos, sasniedzot hat trick - 0:5. Diemžēl ar to nebija gana un Anglijas Elites līgas čempioni, kuru sastāvā ir daudz Ziemeļamerikas hokejistu, otrās trešdaļas izskaņā iemeta arī sesto ripu "metalurgu" vārtos – 0:6!

Trešajā trešdaļā spēle izlīdzinājās, Anglijas klubam neizdevās vairs gūt vārtus, bet liepājniekiem goda vārtus, spēlējot vairākumā, guva Juris Štāls. Spēle noslēdzās ar 1:6. Jāpiebilst, ka maču liepājnieku vārtos uzsāka Dmitrijs Žabotinskis, bet spēles gaitā pēc vairākām ielaistajām ripām viņu nomainīja Māris Jučers.

Rīt un parīt liepājniekiem paredzētas spēles ar turnīra saimniekiem "Dragons de Rouen" hokejistiem un Polijas komandu "Krakow". "Dragons de Rouen" un "Krakow" savstarpējā spēlē šovakar papildlaikā ar 2:1 pārāki bija "Krakow" hokejisti.

Kontinentālais kauss, 3. kārta

Liepājas metalurgs – Coventry Blaze 1:6 (0:3, 0:3, 1:0)
Vārti: 00:56 0:1 Vīvers (Karlsons), 3:24 0:2 Fasijs (Čembers, Kruikšanks, vair.), 10:44 0:3 Karlsons (Fulhams), 20:53 0:4 Fasijs (Ovens), 31:01 0:5 Fasijs (Vīvers, vair.), 39:04 0:6 Nells (Fulhams), 55:37 1:6 Štāls (Navarenko, vair.)
Soda minūtes: 8-22

SK "Liepājas metalurgs" sastāvs:

Vents Feldmanis (C), Arturs Katulis, Edmunds Kniksts, Edgars Brancis, Gunārs Skvorcovs, Valērijs Fiļimonovs, Juris Štāls, Vitālijs Pavlovs, Valērijs Bobkovs, Nerius Ališauskas, Koba Jass, Vladimirs Mamonovs, Jurijs Navarenko, Māris Jučers (V), Jānis Andersons, Dmitrijs Žabotinskis (V), Toms Zeltiņš, Renārs Demiters, Krists Freibergs, Viktors Bļinovs, Lauris Bajaruns

Spēļu kalendārs:

DatumsLaiksKomandasRez.
26. novembris17:30Coventry Blaze – Liepājas metalurgs6:1
26. novembris21:00Rouen Dragons – Cracovia Krakow1:2P
27. novembris17:30Cracovia Krakow – Coventry Blaze
27. novembris21:00Liepājas metalurgs – Rouen Dragons
28. novembris17:00Cracovia Krakow - Liepājas metalurgs
28.novembris20:30Rouen Dragons – Coventry Blaze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-26 22:20, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Nu par to jau rina un hokejā izskatās, ka neslikti sanāk ir gan gribēšana, gan varēšana, ko gan nevarētu teikt par mūsu TAGAD vai NAKAD, kur gribēšana beidzās līdz ar atpazīstamību esītī
kāda varēšana, es atvainojos, bet Kanāda un Krievija mūs apspēlē uz vienas slidas. Nākamajā PČ ļoti iespējams jau atkal cīnīsimies par palikšanu. Labi, ka hokeja pasaule ir tik maza, ka nav kvalifikācijas, jo uz to Dinamo spēlētāji(kas ir vienīgie derīgie)+NHL nevarēs tikt, bet kas tad spēlēs? Esi pārliecināts, ka varēsim cīnīties ar Norvēģiju, Itāliju, Dāniju, Austriju ar 2. komandu? Domāju, ka nē

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tā jau ir. Noteikti mūsējie arī viņiem pasē paskatījās un visu saprata kā tu . Un kur skatās RD vadība,būtu ņēmuši Mikušu vietā visus ar Kanādiešu pasi un Gagarins jau būtu kabatā.
Aga, Vairai taks ar ir Kanadas pase laikam. Janem ka trenneris, tad toc dabus gan gagarinu gan stenliju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-11-26 22:24, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Nu par to jau rina un hokejā izskatās, ka neslikti sanāk ir gan gribēšana, gan varēšana, ko gan nevarētu teikt par mūsu TAGAD vai NAKAD, kur gribēšana beidzās līdz ar atpazīstamību esītī
Neaizmirsti, kam tā izlase knapi zaudēja Francijai, kurai ir visviarāk NBA spēlētāji no Eiropas. Krievijai, kuru čempionāta klubi komentārus neprasa. Neaizmirsīsim Vāciju, kura pateicoties $ un galvai basketbolu ir izveidojuši nopietnā līmenī.

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:26, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ieliku mīnusiņu par muļķa tēlošanu. Un atceries šito pēc 5 gadiem, kad Norvēģija, Austrija, Dānija+(Francija, moška vēl kaut kas) būs mums garām elitē.
Pie reizes kā tu komentētu 2 faktus:
1. Bieži pavīd doma samazināt elites divīzijas komandu skaitu PČ hokejā, jo stiprajām izlasēm nav ko darīt ar vārguļiem.
2.Eiropas(jā Eiropas) basketbola čempī tiek palielināts komandu skaits, kaut arī diezgan labas komandas paliek aiz strīpas.
Jā bakstbolā palieliena, jo kāds grib pelnīt baigo naudu. Tik pat labi arī basītī ir kādas 8 komandas pret kurām tām visām pārējām, cik tur tagad būs, praktiski nav izredžu. Gribi vai negribi, bet atzīt Tev nāksies, ka hokejā ar mūsu resursiem tomēr ir sasniegts daudz vairāk, nekā basketbolā. Un kāpēc tad pa retam tiek ņemtas bronzas U18 basī, tad nebij konkurence? Hokejā bronza mūžam nav bijusi, pa retam tiek elitē. Kur viņi paliek, cik nav bijuši mums U20 čempī basī rezultatīvākie. BMXists Štrombergs ir OS čempions sporta veidā, kurā točna nav lielāka konkurence pat kā hokejā, bet tas nemaina lietas būtību, šajā jomā viņš ir labākais un tagad to novelt uz konkurenci vai sporta veida popularitāti atsevišķās valstīs būtu stulbi.

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:27, pirms 14 gadiem
Latvijai esot vairaak par 3000 pieaugusho hokejistu? Kur vini visi ir?
Ja nevaram pashi radit konkureetspeejiigus komandas, tad jadibina kontakti ar valstiim, kur ir sisteema, labi klubi, pagaidaam LHF gandriz 20 gadu laikaa neko no taa nav darijusi, nu varbut nav ari jadara, bet nu galiigi atmest arroku ari nevar.

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:29, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Neaizmirsti, kam tā izlase knapi zaudēja Francijai, kurai ir visviarāk NBA spēlētāji no Eiropas. Krievijai, kuru čempionāta klubi komentārus neprasa. Neaizmirsīsim Vāciju, kura pateicoties $ un galvai basketbolu ir izveidojuši nopietnā līmenī.
KNAPI ZAUDĒJA
Varbūt franči izdarīja tieši tik cik vajadzēja, lai uzvarētu. Hokejā ir uzvarēti krievi PČ ar pasaules pasaules zvaigznēm priekšgalā, basītis var palielīties ar zaudējumu pret frančiem ar dažiem NBA spēlētājiem, pats visu pateici prakstiski.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-26 22:29, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Latvijai esot vairaak par 3000 pieaugusho hokejistu? Kur vini visi ir?
Ja nevaram pashi radit konkureetspeejiigus komandas, tad jadibina kontakti ar valstiim, kur ir sisteema, labi klubi, pagaidaam LHF gandriz 20 gadu laikaa neko no taa nav darijusi.
Ko LHF var izdarīt, ja gluži vienkārši ne katrs Latvijā dzīvojošais var aizsūtīt savu bērnu trenēties hokejā? Precīzāk, tikai retais var.

Ar to viss sākas un dotajā gadījumā - arī beidzas.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-26 22:33, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: KNAPI ZAUDĒJA
Varbūt franči izdarīja tieši tik cik vajadzēja, lai uzvarētu. Hokejā ir uzvarēti krievi PČ ar pasaules pasaules zvaigznēm priekšgalā, basītis var palielīties ar zaudējumu pret frančiem ar dažiem NBA spēlētājiem, pats visu pateici prakstiski.
Ir uzvareetas Sloveenija, Lietuva, Horvaatija apskaties, kur shis valstis ir sha gada PČ.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-26 22:34, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Jā bakstbolā palieliena, jo kāds grib pelnīt baigo naudu. Tik pat labi arī basītī ir kādas 8 komandas pret kurām tām visām pārējām, cik tur tagad būs, praktiski nav izredžu. Gribi vai negribi, bet atzīt Tev nāksies, ka hokejā ar mūsu resursiem tomēr ir sasniegts daudz vairāk, nekā basketbolā. Un kāpēc tad pa retam tiek ņemtas bronzas U18 basī, tad nebij konkurence? Hokejā bronza mūžam nav bijusi, pa retam tiek elitē. Kur viņi paliek, cik nav bijuši mums U20 čempī basī rezultatīvākie. BMXists Štrombergs ir OS čempions sporta veidā, kurā točna nav lielāka konkurence pat kā hokejā, bet tas nemaina lietas būtību, šajā jomā viņš ir labākais un tagad to novelt uz konkurenci vai sporta veida popularitāti atsevišķās valstīs būtu stulbi.
Es nenoveļu uz sporta veidu, es parādu, cik vāja ir hokeja sistēma Latvijā.
Gribi tiekt hokejā arī nepelna uz "tūristiem"? Baigais pasaules čempionāts, ja sacenšas 6-8 komandas. Padomā, cik komandas basketbolā paliek aiz svītras, kas būtu pietiekami stirpas, lai cīnītos nevien piedalītos.
Par mūsu izredzēm Eiroaps basketbolā? Ja nebūtu sačakarēta tā izlase tad nebūtu tik slikti, starta piecinieku varētu Eiropas čempionātam cienīgu novākt. Rezervistus arī sagrābtu.
Protams LBL arī ir daudz problēmas ar ko strādāt

  -2 [+] [-]

, 2010-11-26 22:36, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: KNAPI ZAUDĒJA
Varbūt franči izdarīja tieši tik cik vajadzēja, lai uzvarētu. Hokejā ir uzvarēti krievi PČ ar pasaules pasaules zvaigznēm priekšgalā, basītis var palielīties ar zaudējumu pret frančiem ar dažiem NBA spēlētājiem, pats visu pateici prakstiski.
biedz atzīsti tā notiek 1 reizi no 100. Pārējās 99 spēlēs mūs gaidītu ierastie rezultāti 1:7 1:11. Tajā spēlē mūsējie cīnījās un sanāca. Un par to prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vari minēt vēl kaut vienu LV hokeja komandu,kurai ik spēli seko 400-500 tūkstoši skatītāju ?
Parādi, lūdzu, ticamu un neitrālu avotu, kas apliecinātu šādas auditorijas esamību. RD padomes vēstule un Savicka teksts Dienai netiek pieņemts.

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:37, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Ir uzvareetas Sloveenija, Lietuva, Horvaatija apskaties, kur shis valstis ir sha gada PČ.
Tai pašai Spānijai arī esam zaudējuši pagarinājumā, esam vinnējuši Ķīnu...

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:38, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Ir uzvareetas Sloveenija, Lietuva, Horvaatija apskaties, kur shis valstis ir sha gada PČ.
Visās nosauktajās kopā ņemot spēlē mazāk pasaules TOP līmeņa spēlētāju, nekā krievijas izlasē hokejā 2001.g.

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:40, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Jums abiem ar "Rīgas dinamo farmklubu" muļķi nav jātēlo, jo tādi esat, acīmredzot, no dzimšanas
Skatos zaudējums tevi ir smagi tā teikt iegriezis, vienā vārdā SUPERPIRAMĪDA

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:42, pirms 14 gadiem
+4 [+] [-]Ziņot
Abrags, 10:55, pirms 11 stundām, atbildēt
Atcelt Ziņot

masalskis123 rakstīja: Nu nekas labs te nebūs... neticu ka tiks tālāk

kas Tev liek domāt, tik pesimistiski? Kurš tad no LM pretiniekiem, Tavuprāt, liepājniekiem nebūs pa zobam?

LIELAIS OPTIMISTS

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:43, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Visās nosauktajās kopā ņemot spēlē mazāk pasaules TOP līmeņa spēlētāju, nekā krievijas izlasē hokejā 2001.g.
Kaads tad bija Krievijas sastaavs Ķelnee, kautkaa neatceros?

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:43, pirms 14 gadiem
k44 rakstīja: Parādi, lūdzu, ticamu un neitrālu avotu, kas apliecinātu šādas auditorijas esamību. RD padomes vēstule un Savicka teksts Dienai netiek pieņemts.
Tu pats nesaproti no kurienes varētu būt ņemti šādi dati???

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:45, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu pats nesaproti no kurienes varētu būt ņemti šādi dati???
Vērā tiek ņemti tikai dati no kosmosa

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:45, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Vērā tiek ņemti tikai dati no kosmosa

  -2 [+] [-]

, 2010-11-26 22:46, pirms 14 gadiem
Njā,palasijos komentārus, un nevilšus rodas jautājums, kur tie ārzemnieki, kas stāsta par to ka latvieši saprot hokeju, ir spējuši to saskatīt???

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:48, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,palasijos komentārus, un nevilšus rodas jautājums, kur tie ārzemnieki, kas stāsta par to ka latvieši saprot hokeju, ir spējuši to saskatīt???
Abpusēji ekspert
Neviens neko nesaprot. Hokejā paši saprotošākie ir angļi.

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:49, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Abpusēji ekspert
Neviens neko nesaprot. Hokejā paši saprotošākie ir angļi.
nu jā, viņi mūs uzvarēja

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:49, pirms 14 gadiem
Pilniigi normaals reultaats!!A ko juus gribejaat???
LM pat San Mariino izlasi vinneet nevareetu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:50, pirms 14 gadiem
benijshils rakstīja: Pilniigi normaals reultaats!!A ko juus gribejaat???
LM pat San Mariino izlasi vinneet nevareetu
Biedz mļķoties, viņiem nav komandas. Tik slikti jau viņi nav. Gan jau 30-40 ranga valstu komdas varētu uzvilkt
Slēpts komentārs: NIPEM

  -1 [+] [-]

, 2010-11-26 22:52, pirms 14 gadiem
Ja,kas,tad otrā pārī starp Ruānas Drakoniem Vs Cracovia rezultāts pirms trešās trsdaļas ir 1:1.
Visi spečuki prognozēja,ka tieši Drakoni ir šajā apakšgrupā vistiprākie, bet cracovia visvājākie.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-26 22:52, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,palasijos komentārus, un nevilšus rodas jautājums, kur tie ārzemnieki, kas stāsta par to ka latvieši saprot hokeju, ir spējuši to saskatīt???
piekrītišu beidzot tev.. esi piedrukājis katrā lapā ar saviem greizajiem komentāriem. Bet vismaz beigās esi nonācis pie pareizā slēdziena..

  -1 [+] [-]

, 2010-11-26 22:52, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Kaads tad bija Krievijas sastaavs Ķelnee, kautkaa neatceros?
Sajaucu vainīgs, bet vari ņemt praktiski jebkura gada krievijas izlases sastāvu, lietas būtību par pasaules klases sportistiem tas nemaina.

     [+] [-]

, 2010-11-26 22:54, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ivar,es ļoti ceru ka tev ir taisnība un mūsu " profiņi "nebūs novērtējuši pretinieku un tas ir negadījums. Cik saprotu,tad būs vēl viena spēle.
Ceru argumenti būs,ja būs vēl viens zāģis. Bet nedod dievs,jo pasakas
par mēmajiem leģionāriem neiztur kritiku. Jo tad jau RD pašmāju bāleliņiem izredzes būtu tuvu nullei gūt uzvaru kaut vienā reg sezonas spēlē .
Ar angļiem nē, bet LM vel jaspēlē ar mājniekiem Drakons un poļu Cracovia.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-26 22:55, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Sajaucu vainīgs, bet vari ņemt praktiski jebkura gada krievijas izlases sastāvu, lietas būtību par pasaules klases sportistiem tas nemaina.
Ja jau tu esi tik apmierināts ar hokeju Latvijā tad pastāsti, kad bija pēdējasi draftētais latvietis, ok nav. Labi vismaz kāds talants, kas ticis tālāk par LAČ un HK Riga. Wops nav.
Secinājums, nekas nav kārtībā. Pasties vācieši jau katru gadu tiek draftēti, nu jau arī dāņi un citi lien ārā

  -1 [+] [-]

, 2010-11-26 22:57, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ivar,es ļoti ceru ka tev ir taisnība un mūsu " profiņi "nebūs novērtējuši pretinieku un tas ir negadījums. Cik saprotu,tad būs vēl viena spēle.
Ceru argumenti būs,ja būs vēl viens zāģis. Bet nedod dievs,jo pasakas
par mēmajiem leģionāriem neiztur kritiku. Jo tad jau RD pašmāju bāleliņiem izredzes būtu tuvu nullei gūt uzvaru kaut vienā reg sezonas spēlē .
Ko tu pīpē Dinamo viņus izvālētu tāpāt kā to viņi izdarīja ar LM