Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Metalurgam" bezierunu sakāve pret "Blaze"

Jānis Pārums

"Metalurgam" bezierunu sakāve pret "Blaze"
Dmitrijs Žabotinskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Francijas pilsētā Ruānā ar graujošu zaudējumu 1:6 pret Anglijas Elites līgas čempionvienību "Coventry Blaze" IIHF Kontinentālā kausa izcīņas trešo kārtu iesāka "Liepājas metalurgs".

Lai arī uz Ruānu liepājnieki nedevās optimālajā sastāvā, komandas galvenais treneris Vladimirs Voroņins pauda apņēmību cīnīties par uzvaru turnīrā, kas nodrošinātu vietu superfinālā.

Tiesa, jau pats spēles sākums apliecināja, ka "Liepājas metalurgs" uzdevums nebūs viegli izpildāms. Jau pirmo četru minūšu laikā liepājnieki ielaida divus vārtus, bet trešdaļas vidū tika zaudēti arī trešie un pirmajā pārtraukumā Kurzemes klubs devās nokārtām galvām – 0:3.

Pārtraukums gan par labu Vladimira Voroņina vadītajai komandai par labu nebija nācis – jau otrās trešdaļas pirmajā minūtē kanādiešu leģionārs Ovens Fasijs guva otros vārtus, bet perioda vidū viņš vēlreiz raidīja ripu liepājnieku vārtos, sasniedzot hat trick - 0:5. Diemžēl ar to nebija gana un Anglijas Elites līgas čempioni, kuru sastāvā ir daudz Ziemeļamerikas hokejistu, otrās trešdaļas izskaņā iemeta arī sesto ripu "metalurgu" vārtos – 0:6!

Trešajā trešdaļā spēle izlīdzinājās, Anglijas klubam neizdevās vairs gūt vārtus, bet liepājniekiem goda vārtus, spēlējot vairākumā, guva Juris Štāls. Spēle noslēdzās ar 1:6. Jāpiebilst, ka maču liepājnieku vārtos uzsāka Dmitrijs Žabotinskis, bet spēles gaitā pēc vairākām ielaistajām ripām viņu nomainīja Māris Jučers.

Rīt un parīt liepājniekiem paredzētas spēles ar turnīra saimniekiem "Dragons de Rouen" hokejistiem un Polijas komandu "Krakow". "Dragons de Rouen" un "Krakow" savstarpējā spēlē šovakar papildlaikā ar 2:1 pārāki bija "Krakow" hokejisti.

Kontinentālais kauss, 3. kārta

Liepājas metalurgs – Coventry Blaze 1:6 (0:3, 0:3, 1:0)
Vārti: 00:56 0:1 Vīvers (Karlsons), 3:24 0:2 Fasijs (Čembers, Kruikšanks, vair.), 10:44 0:3 Karlsons (Fulhams), 20:53 0:4 Fasijs (Ovens), 31:01 0:5 Fasijs (Vīvers, vair.), 39:04 0:6 Nells (Fulhams), 55:37 1:6 Štāls (Navarenko, vair.)
Soda minūtes: 8-22

SK "Liepājas metalurgs" sastāvs:

Vents Feldmanis (C), Arturs Katulis, Edmunds Kniksts, Edgars Brancis, Gunārs Skvorcovs, Valērijs Fiļimonovs, Juris Štāls, Vitālijs Pavlovs, Valērijs Bobkovs, Nerius Ališauskas, Koba Jass, Vladimirs Mamonovs, Jurijs Navarenko, Māris Jučers (V), Jānis Andersons, Dmitrijs Žabotinskis (V), Toms Zeltiņš, Renārs Demiters, Krists Freibergs, Viktors Bļinovs, Lauris Bajaruns

Spēļu kalendārs:

DatumsLaiksKomandasRez.
26. novembris17:30Coventry Blaze – Liepājas metalurgs6:1
26. novembris21:00Rouen Dragons – Cracovia Krakow1:2P
27. novembris17:30Cracovia Krakow – Coventry Blaze
27. novembris21:00Liepājas metalurgs – Rouen Dragons
28. novembris17:00Cracovia Krakow - Liepājas metalurgs
28.novembris20:30Rouen Dragons – Coventry Blaze

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:05, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Arī Krievijā? Attiecīgi, spēlētājam, kuram jagatavojas spēlēšanai līmeni augstāk.
uz jaunajiem spēlētājiem tas gan neattiecas. Taisnība.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:06, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Tad kad man to stāstīja, tad tur pusei bij jāspēlē monreālas kanādiešos, a tu man te rādi ka viens MHL un otrs NAHL. tagad jau skaidrs, ka NHL pat tuvumā neviens nebūs no tā izlavētā 91. gada, labi būs ja daži līdz nac izlasei vīspār tiks.
Monreālas "Canadiens" vispār ir ļoti zīmīga komanda Latvijas hokejām, sevišķi stāstot par to kur un kurš spēles nākotnē (Kurš labāk atceras vietējā hokeja "baikas" - par Bļinovu bija tādas runas, ka viņš spēlēs "Canadiens" 1. maiņā?).

Nu kā būs nākotnē, redzēs, taču tas pats Semjonovs normāli NAHL spēlē... ja tiks NCAA D1 un 4 gadus kārtīgi tur studēs (gan hokeju, gan kopumā), gan jau kkas sanāks izlases kontekstā.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:08, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Jefiņ, tu saproti, ka HOKEJS NAV BASKETBOLS. Itālijas 2. līga, lai arī nav prestiža, bet profesionāla, kur diezgan labi tiek pārmaksāts par spēlētājiem. Kamēr tādā hokejā vispār spēlēšana jebkuras valsts 2. līgā ir svītra pāri tavai karjerai.

p.s. Kādēļ neatbildēji uz maniem komentāriem pirms tam? Laikam jau, ka tomēr nespēji atspēkot manus argumentus, kas tiešām arī bija neapstrīdami.
Nelasu vnkārši tavus murgojumus un man nav ko atspēkot, paskaties uz tribīnēm arēnā kad spēlē Dinamo un kad spēlē VEF un viss ir izteikts, cilvēki nav muļķi. Jau rakstīju, tad kad LV kaut tiks PČ,OS un būs kaut top 15 pasaulē, tad varēsim parunāt ar tevi vēlreiz, pagaidām piedod, bet paskaties realitātei acīs, basketbolā, tagad lasi uzmanīgi, NAV PAT NEVIENA EIROPAS LĪMEŅA SPĒLĒTĀJA IZŅEMOT BIEDRU, par ko tu vēl gribi runāt? Par pasaules konkurenci runājot paskaties uz lietuvu un tad vēlreiz uz latviju basketbolu un to sasniegumiem

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:09, pirms 14 gadiem
Vēl man jautājums Jurim. Kas ir vērtīgāki 3 aizsargi NHL vai viens labs uzbrucējs kā Slovēņiem Kopitars. Vai nav tā, ka tomēr aizsargu ir nedaudz vieglāk izaudzināt nekā uzbrucēju, nerunājot par vārtussargiem

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:11, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Nelasu vnkārši tavus murgojumus un man nav ko atspēkot, paskaties uz tribīnēm arēnā kad spēlē Dinamo un kad spēlē VEF un viss ir izteikts, cilvēki nav muļķi. Jau rakstīju, tad kad LV kaut tiks PČ,OS un būs kaut top 15 pasaulē, tad varēsim parunāt ar tevi vēlreiz, pagaidām piedod, bet paskaties realitātei acīs, basketbolā, tagad lasi uzmanīgi, NAV PAT NEVIENA EIROPAS LĪMEŅA SPĒLĒTĀJA IZŅEMOT BIEDRU, par ko tu vēl gribi runāt? Par pasaules konkurenci runājot paskaties uz lietuvu un tad vēlreiz uz latviju basketbolu un to sasniegumiem
Nu sievietes bija Olimpiādē, kas mainījās? Pastāsti cik procenti kaismīgo 500k līdzjutēju var nosaukt kaut pusi RD spēlētāju?

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:13, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Nelasu vnkārši tavus murgojumus un man nav ko atspēkot, paskaties uz tribīnēm arēnā kad spēlē Dinamo un kad spēlē VEF un viss ir izteikts, cilvēki nav muļķi. Jau rakstīju, tad kad LV kaut tiks PČ,OS un būs kaut top 15 pasaulē, tad varēsim parunāt ar tevi vēlreiz, pagaidām piedod, bet paskaties realitātei acīs, basketbolā, tagad lasi uzmanīgi, NAV PAT NEVIENA EIROPAS LĪMEŅA SPĒLĒTĀJA IZŅEMOT BIEDRU, par ko tu vēl gribi runāt? Par pasaules konkurenci runājot paskaties uz lietuvu un tad vēlreiz uz latviju basketbolu un to sasniegumiem
Tikai neaizmirsti, ka hokeja un basketbola ģeogrāfijas ir krietni atšķirīgas.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:13, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Nelasu vnkārši tavus murgojumus un man nav ko atspēkot, paskaties uz tribīnēm arēnā kad spēlē Dinamo un kad spēlē VEF un viss ir izteikts, cilvēki nav muļķi. Jau rakstīju, tad kad LV kaut tiks PČ,OS un būs kaut top 15 pasaulē, tad varēsim parunāt ar tevi vēlreiz, pagaidām piedod, bet paskaties realitātei acīs, basketbolā, tagad lasi uzmanīgi, NAV PAT NEVIENA EIROPAS LĪMEŅA SPĒLĒTĀJA IZŅEMOT BIEDRU, par ko tu vēl gribi runāt? Par pasaules konkurenci runājot paskaties uz lietuvu un tad vēlreiz uz latviju basketbolu un to sasniegumiem
Tu esi debīls. Kādēļ tu salīdzini ar Lietuvu un Latviju? Lietuva nav nekāda mēraukla. Mēraukla ir mūsu tagadējā atrašanās starp Eiropas labākajām komandām.

Starp citu, vai nav nožēlojami, ka tavā mīļajā hokejā pat neeksistē nacionālais čempionāts? Absurda un smieklīga situācija. hehe.

atspēko tava veida argumentu - paskaties uz Krieviju un Latviju un tad salīdzini tās panākumus?

p.s. idiot, iemācies SAVAS VALSTS NOSAUKUMU RAKSTĪT AR LIELO BURTU.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:13, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Vēl man jautājums Jurim. Kas ir vērtīgāki 3 aizsargi NHL vai viens labs uzbrucējs kā Slovēņiem Kopitars. Vai nav tā, ka tomēr aizsargu ir nedaudz vieglāk izaudzināt nekā uzbrucēju, nerunājot par vārtussargiem
Vērtīgāk ir pilna maiņa KHL.
Par to kas vieglāk, nezinu, nevienu hokejistu pagaidām audzinājis neesmu.
Bet nu... katram ir sava specifika un katrs gadījums ir individuāls.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:14, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu sievietes bija Olimpiādē, kas mainījās? Pastāsti cik procenti kaismīgo 500k līdzjutēju var nosaukt kaut pusi RD spēlētāju?
Kāds sakars ar sievietēm?
bet runājot par sievietēm, tad cik zinu Žogote vai kā viņu tur pēc algas atpaliek tik no biedra un ar to arī viss ir izteikts, varenais vīriešu basketbols, saucās šņauc un mauc.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:15, pirms 14 gadiem
tommy90 rakstīja: es tiešām biju cerējis vismaz uz līdzvērtīgu spēli, ja ne uzvaru. bet nu šitas jau ir pa traku...
ceru, ka tagad pavisam mutes aizversies tiem, kas uzskatīja, ka anglijas līga ir knapa.
Ir knapa. Tu runā tā it kā būtu sasituši ZSC Lions. Viņi uzvarēja LIEPĀJAS METLURGU.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:15, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Kāds sakars ar sievietēm?
bet runājot par sievietēm, tad cik zinu Žogote vai kā viņu tur pēc algas atpaliek tik no biedra un ar to arī viss ir izteikts, varenais vīriešu basketbols, saucās šņauc un mauc.
tu esi dauburs, baško teica, ka 1 miljonu no sievietēm saņem labi ja +/-5 gabalas. Vīrieši? Grūti saskaitīt
Beidz muldēt, jo tu neko nezini.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:16, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Kāds sakars ar sievietēm?
bet runājot par sievietēm, tad cik zinu Žogote vai kā viņu tur pēc algas atpaliek tik no biedra un ar to arī viss ir izteikts, varenais vīriešu basketbols, saucās šņauc un mauc.
sākās apvainojumu vētra? man arī pāris padomā. Kā, piemēram, būtu ar ''Apvienotā rosijāņu izlase''? Pats komandas treneris pasaka, ka LV izlase jeb latvieši ir tie paši krievi Tādi spēlētāji kā Pujacs, Ņiživijs tikai dara kaunu Latvijai.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:17, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vērtīgāk ir pilna maiņa KHL.
Par to kas vieglāk, nezinu, nevienu hokejistu pagaidām audzinājis neesmu.
Bet nu... katram ir sava specifika un katrs gadījums ir individuāls.
4. KHL maiņa ir vērtīgāka par 1 Kopitaru? Neesmu eksperts bet es teiktu ka ir otrādi

  -2 [+] [-]

, 2010-11-27 00:18, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Kāds sakars ar sievietēm?
bet runājot par sievietēm, tad cik zinu Žogote vai kā viņu tur pēc algas atpaliek tik no biedra un ar to arī viss ir izteikts, varenais vīriešu basketbols, saucās šņauc un mauc.
Vispār, ko tur daudz piebilst, ja Latvijas 2. spēcīgākā komanda tiek sagrauta no angļu amatieriem.. Un tu te vēl centies iestāstīt, ka hokejs ir kaut 1/5 pielīdzināms basim.. Ej nošaujies.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:19, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Vispār, ko tur daudz piebilst, ja Latvijas 2. spēcīgākā komanda tiek sagrauta no angļu amatieriem.. Un tu te vēl centies iestāstīt, ka hokejs ir kaut 1/5 pielīdzināms basim.. Ej nošaujies.
+1 un ar labunakti

  +2 [+] [-]

, 2010-11-27 00:20, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Latvijas 2. spēcīgākā komanda tiek sagrauta no angļu amatieriem.. U
Kur Tu rāvi, ka tā ir amatieru komanda?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-27 00:21, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: 4. KHL maiņa ir vērtīgāka par 1 Kopitaru? Neesmu eksperts bet es teiktu ka ir otrādi
Jautājums ir - kas Kopitaram ir blakus. Pie tam, arī 4. maiņas arī ir dažādas.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:22, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Kur Tu rāvi, ka tā ir amatieru komanda?
es pārspīlēju, bet tas nav nedz vāciešu, nedz franču vai norvēģu klubs. Ne velti kkad pagājšgad kkāds aģents SC intervijā teica, ka došanās uz Angliju ir ļoti nevēlams ieraksts CV.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:24, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Tu esi debīls. Kādēļ tu salīdzini ar Lietuvu un Latviju? Lietuva nav nekāda mēraukla. Mēraukla ir mūsu tagadējā atrašanās starp Eiropas labākajām komandām.

Starp citu, vai nav nožēlojami, ka tavā mīļajā hokejā pat neeksistē nacionālais čempionāts? Absurda un smieklīga situācija. hehe.

atspēko tava veida argumentu - paskaties uz Krieviju un Latviju un tad salīdzini tās panākumus?

p.s. idiot, iemācies SAVAS VALSTS NOSAUKUMU RAKSTĪT AR LIELO BURTU.
Tas nemaina lietas būtību, LATVIJĀ NAV NEVIENA EIROPAS LĪMENIM ATBILSTOŠA SPĒLĒTĀJA IZŅEMOT ANDRI, hokejā tādi ir un vairāki, man galīgi neinteresē kāda ir konkurnece vai kāds ģeogrāfiskais stāvoklis, fakts ir un paliek fakts, ka basketbols uz šo brīdi reāli iesūkā hokejam, to pat atzīst basketbola spēlētāji un treneri, bet Tu man centies iestāstīt īsti pat nesaprotu ko. uz VEF spēlēm cilvēki pat neiet par 1ls, kāmēr dinamo pa 5ls lētākā savāc pilnu halli, komanda spēlē 2. spēcīgākajā pasaules līgā pret spēcīgām komandām ar spēcīgiem spēlētājiem, spēlē ar normāliem rezultātiem, kamēr basketbolisti izņemot basketbola lielvalsti igauņiju apspēlēt nevienu nemāk un nevar, ko Tu vēl gribi dzirdēt.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:26, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Tas nemaina lietas būtību, LATVIJĀ NAV NEVIENA EIROPAS LĪMENIM ATBILSTOŠA SPĒLĒTĀJA IZŅEMOT ANDRI, hokejā tādi ir un vairāki, man galīgi neinteresē kāda ir konkurnece vai kāds ģeogrāfiskais stāvoklis, fakts ir un paliek fakts, ka basketbols uz šo brīdi reāli iesūkā hokejam, to pat atzīst basketbola spēlētāji un treneri, bet Tu man centies iestāstīt īsti pat nesaprotu ko. uz VEF spēlēm cilvēki pat neiet par 1ls, kāmēr dinamo pa 5ls lētākā savāc pilnu halli, komanda spēlē 2. spēcīgākajā pasaules līgā pret spēcīgām komandām ar spēcīgiem spēlētājiem, spēlē ar normāliem rezultātiem, kamēr basketbolisti izņemot basketbola lielvalsti igauņiju apspēlēt nevienu nemāk un nevar, ko Tu vēl gribi dzirdēt.
pēc izlasīšanas - ''man neinteresē'' sapratu, ka esmu diezgan daudz laika izšķiedis argumentējot šo pašsaprotamo faktu. Tomēr ne visiem pašsaprotamo, kā izrādās.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-27 00:26, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: sākās apvainojumu vētra? man arī pāris padomā. Kā, piemēram, būtu ar ''Apvienotā rosijāņu izlase''? Pats komandas treneris pasaka, ka LV izlase jeb latvieši ir tie paši krievi Tādi spēlētāji kā Pujacs, Ņiživijs tikai dara kaunu Latvijai.
Nu katrā gadījumā nav neviens pieķerts šņaucot kokaīnu, ārdot viesnīcas numuriņus, atskaite, meningīti no koka pārdozēšanas utt.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:28, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: pēc izlasīšanas - ''man neinteresē'' sapratu, ka esmu diezgan daudz laika izšķiedis argumentējot šo pašsaprotamo faktu. Tomēr ne visiem pašsaprotamo, kā izrādās.
Pašsaprotamais fakts ir redzams tribīnēs hokeja un basketbola spēļu laikā + intervija SA+ ar Bērziņu SC intervija ar S. Valteru varētu apmēram minēt kā vienu no faktiem kāpēc basketbolā mēs esam peramie zēni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:31, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Nu katrā gadījumā nav neviens pieķerts šņaucot kokaīnu, ārdot viesnīcas numuriņus, atskaite, meningīti no koka pārdozēšanas utt.
laikam jau par tādu NHL stāru Astašenko nebūsi dzirdējis, bet tas gana loģiski - vēl zīdainis biji.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:32, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: laikam jau par tādu NHL stāru Astašenko nebūsi dzirdējis, bet tas gana loģiski - vēl zīdainis biji.
Nu katrā gadījumā netika pieķerts lietojot, jūti atšķirību?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:32, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Pašsaprotamais fakts ir redzams tribīnēs hokeja un basketbola spēļu laikā + intervija SA+ ar Bērziņu SC intervija ar S. Valteru varētu apmēram minēt kā vienu no faktiem kāpēc basketbolā mēs esam peramie zēni
Piekrītu. Tas ir redzams trībīnes NACIONĀLAJOS ČEMPIONĀTOS, kur spēlē konkrētas valsts pārstāvētās komandas. Cik zinu, tad uz LAČ spēlēm nāk 50-100 skatītāji. Nav slikti, bet basketbolu nenoķersiet.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-27 00:33, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Nu katrā gadījumā netika pieķerts lietojot, jūti atšķirību?
Es jūtu vienīgi atšķirību starp normāliem cilvēkiem un tādu pamuļķi kā tevi. Grūti ar tādu ābečnieku diskutēt. Saņemies, gan jau vari izdomāt ko labāku, jo pašreiz tavs hokejs basim zaudē vienos vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:45, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Es jūtu vienīgi atšķirību starp normāliem cilvēkiem un tādu pamuļķi kā tevi. Grūti ar tādu ābečnieku diskutēt. Saņemies, gan jau vari izdomāt ko labāku, jo pašreiz tavs hokejs basim zaudē vienos vārtos
Kuros vārtos tad viņš zaudē?
Nu cik redzēju VEF spēles tad tur vairāk par 500 arī nebij, bet ja nezināji ir hokejā tāda komanda kā RD, vidējais apmeklējums virs 5 štukām, spēlē 2. spēcīgākajā pasaules līgā, basketbolisti pat laikam nevar lepoties ar vairāk par 3 spēlētājiem normālā līmenī. Tur arī ir tā atšķirība starp latviju un piemēram lietuvu, slovēniju un citām pēc resursiem līdzīgām valstīm, kurām tomēr kaut kā sanāk daudzreiz labāk visās jomās visās saistītās ar basketbolu, hokejā gan nezinu kādu valsti, kura ar tādiem resursiem kā mums spēlētu jau ntos gadus elitē. varbūt Tu zini kāpēc basketbolisti rāda tik šausmīgi vāju sniegumu salīuzinot ar citām mūsu peč iespējām un resursiem līdzīgās pozīcijās valstīm. cerams Tu kādreiz sapratīsi, ka viss slēpjās spēles līmenī un kvalitātē, kas uz eiropas fona salīdzinot ar hokeju basketbolā ir gaužām zems, lai neteiktu vairāk.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:46, pirms 14 gadiem
trakais v.5 rakstīja: Juri,kāpēc jūs sc.com admini pieļaujat vairākus profilus vienam cilvēkam?
te tak skaidri redzams,ka tas cirvis Namejs9999 un RD fārmklubs ir viens un tas pats cilvēks.Bet bana viņam nav..
Es ar tādām izmeklēšanām nenodarbojos, tā kā komentēt nevaru.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:47, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Piekrītu. Tas ir redzams trībīnes NACIONĀLAJOS ČEMPIONĀTOS, kur spēlē konkrētas valsts pārstāvētās komandas. Cik zinu, tad uz LAČ spēlēm nāk 50-100 skatītāji. Nav slikti, bet basketbolu nenoķersiet.
Nu cik redzēju VEF spēles tad tur vairāk par 500 arī nebij, bet ja nezināji ir hokejā tāda komanda kā RD, vidējais apmeklējums virs 5 štukām, spēlē 2. spēcīgākajā pasaules līgā, basketbolisti pat laikam nevar lepoties ar vairāk par 3 spēlētājiem normālā līmenī. Tur arī ir tā atšķirība starp latviju un piemēram lietuvu, slovēniju un citām pēc resursiem līdzīgām valstīm, kurām tomēr kaut kā sanāk 10reiz labāk visās jomās viss saistītais ar basketbolu, hokejā gan nezinu kādu valsti, kura ar tādiem resursiem kā mums spēlētu jau ntos gadus elitē. varbūt Tu zini kāpēc basketbolisti rāda tik šausmīgi vāju sniegumu salīuzinot ar citām mūsu peč iespējām un resursiem līdzīgās pozīcijās valstīm. cerams Tu kādreiz sapratīsi, ka viss slēpjās spēles līmenī un kvalitātē, kas uz eiropas fona salīdzinot ar hokeju basketbolā ir gaužām zems, lai neteiktu vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-27 00:48, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Taisnība. Kādiem 5 no taviem nosauktajiem tuvākajos 5 gados ir potenciāls tikt izlasē. Un? Labāki par tagadējiem tāpat diez vai būs. Kīpera tāpat nav. Bet nu nevēlos es īpaši strīdēties par LV hokeja nākotni, jo skaidrs, ka mēs nopietna hokeja valsts nekad nebūsim(nu, starp tām 8). Es vienkārši vēlos pateikt, ka pašlaik sabiedrības uzmanība ir veltīta nepareizajam sporta veidam. Pagaidu sporta veidam. Basketbolam ir nākotne. Tāpat arī, visticamāk, futbolam, jo te mums spēlē un spēlēs.
Basketbolu ar likumu ir jaaizliedz Latvija, katra skola ir basketbola zale, treneties var visi, pietiek ar vienam apaksbiksem un cibam par 3 latiem, un kads tad ir rezultats pa visiem sitiem gadiem ????? viens Biedrins.... ta ka neruna seit par basketbolu, bezcerigakais sporta veids prieks LV....

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:49, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Monreālas "Canadiens" vispār ir ļoti zīmīga komanda Latvijas hokejām, sevišķi stāstot par to kur un kurš spēles nākotnē (Kurš labāk atceras vietējā hokeja "baikas" - par Bļinovu bija tādas runas, ka viņš spēlēs "Canadiens" 1. maiņā?).
Aha, bija stāsts par Dinamo-81, no kura izaugšot spēlētāji Monreālai

Pagāja ~ 10 gadi un līdzīgus slavas stāstus stāstīja par LM-91 - kad šitie izaugšot, tad gan būšot izrāviens, čaļi būšot visaugstākajā līmenī... pēdējos 2-3 gadus šīs runas gan ir kaut kā pieklusušas

  +1 [+] [-]

, 2010-11-27 00:53, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Es jūtu vienīgi atšķirību starp normāliem cilvēkiem un tādu pamuļķi kā tevi. Grūti ar tādu ābečnieku diskutēt. Saņemies, gan jau vari izdomāt ko labāku, jo pašreiz tavs hokejs basim zaudē vienos vārtos
Saku vēlreiz un pēdējo reizi, tad kad Latvijas vīriešu baksetbola izlase uzspēlēs PČ vai OS tad varēsim runāt un paskaties uz vidējo apmeklējumu VEF un RD, biļešu cenām, ažiotāžai kāda ir ap Dianmo spēlēm un izdari pats secinājumu, kurš kuram zaudē vienos vārtos.

     [+] [-]

, 2010-11-27 00:55, pirms 14 gadiem
Starp citu, Matulis savulaik solīja uzrakstīt lielu rakstu SA par šo izslavēto LM-91, tipa no bērnu dienām līdz junioru vecumam - un teicās, ka raksts būšot pirms U-20 PČ, kad tur piedalīsies 1991. gadi, tā kā drīz jau kaut kad var gaidīt