Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Kad 2000 ir pārsteidzoši maz...

Jānis Pārums

Viedoklis: Kad 2000 ir  pārsteidzoši maz...
Foto: Mārtiņš Zilgalvis, f64

Uz Latvijas vīriešu izlases nesenajām divām pārbaudes spēlēm pret Dānijas valstsvienību bija ieradušies necerēti maz līdzjutēju. Kur problēma? Ziemas sals, finansu krīze, hokeja pārpilnība vai neinteresants pretinieks?

Tēma jau pēdējo dienu laikā pietiekami cilāta, bet viedokļi atšķiras. Federācijas pārstāvji uzskata, ka pēdējā laikā hokeja bijis par daudz un daudzus atbaidījis arī aukstais laiks. Bet vai tā patiešām ir? Nevar noliegt, ka pēdējās nedēļas laikā hokeja ir bijis pietiekami, taču domājams, ka tas nav galvenais arguments, kāpēc arēnā uz spēli pulcējās tikai ap 2000 līdzjutējiem un atmosfēra bija hokeja spēlēm nepierasta...

Būtiska lieta šajos laikos ir nauda. Biļetes par pieciem un desmit latiem pret tādu pretinieku kā Dānija... nav labākā kombinācija. Pārbaudes spēles pirms olimpiādes noteikti ir vajadzīgas, taču vai bija īstais brīdis, pretinieks un tā tālāk – stipri apšaubu. Pirmkārt, biļetes uz mačiem pret dāņiem, varēja maksāt kaut vai uz pusi mazāk (jau Sportacentrs.com lietotāju komentāros bija frāzes, ka ja maksātu lētāk, tad uz spēlēm ietu – aut). Domāju, ka tad tribīnes būtu manāmi pilnākas un finansiālā ziņā Lipmans & Co iegūtu pat vairāk. Otrkārt, diez vai Dānija ir tā izlase, kas līdzjutējos raisa milzu interesi. Objektīvi vērtējot, pašvaka izlase...

Protams, arī hokeja pēdējā laikā bijis par daudz, bet, ja pretiniekos būtu nevis dāņi, bet, piemēram, somi, zviedri vai slovāki, arī tribīnes būtu pilnākas. Izlases sastāvs olimpiādei lielā mērā jau gan ir zināms un Znaroks, visdrīzāk, vienkārši gribēja pārliecināties par pirmajām trijām maiņām (preses konferencē viņš pieminēja, ka trīs maiņas jau praktiski ir skaidras, līdz olimpiādei jāizveido ceturtā – aut.) un ievilkt plusiņus vai mīnusiņus pārējiem kandidātiem. Neviens gan neko izcilu neparādīja, tāpēc arī spēļu "lietderības koeficients" nav diez ko augsts.

Visbeidzot, ziemas spelgonis... Diez vai sals ārā var kalpot par argumentu īstena līdzjutēja neaiziešanai uz izlases spēli. Jā, ja jāmēro tāls ceļš, tad varbūt, bet patiesībā šoreiz mazo skaitu tribīnēs visticamāk noteica vairāki komponenti kopumā. Diemžēl šoreiz 2000 līdzjutēju (visu cieņu viņiem) radīja iespaidu, ka sporta veids, uz kuru atnākts nav hokejs... jo uz hokeju pierasts, ka nāk krietni vairāk.

Labu hokeju par labu cenu (vismaz adekvātu attiecībā pret izvēlēto pretinieku) vienmēr atnāks noskatīties daudz vairāk līdzjutēju. Ir par ko aizdomāties priekšdienām.

 +47 [+] [-]

, 2009-12-18 19:19, pirms 16 gadiem
Nu nevajag uztraukties, visi kraj naudu prieks Vankuveras.

 +14 [+] [-]

, 2009-12-18 19:20, pirms 16 gadiem
"Ir par ko aizdomāties priekšdienām."
protams, ka ir, bet tie jau nebūs tie resnie mūļi, kas tur "augšā" sēž..

  +8 [+] [-]

, 2009-12-18 19:23, pirms 16 gadiem
Tas nozime ka pie mums atnakusi eiropas kultura!
Tur ta ir jau sen ka uz klubu spelem iet vairak ka uz izlases spelem.
Ir jau slikti, bet vienkarsa comu spele nav istais kairinatajs un raaditajs! Butu kada no TOP6 izlasem un butu tikmaz skatitaju, tad ari varetu stresot un varities! PUNKTS.

  +8 [+] [-]

, 2009-12-18 19:25, pirms 16 gadiem
Nesen bija diskusija par populārāko sporta veidu valstī... daudzi uzstāja, ka tas esot hokejs.

Šīs divas spēles kārtējo reizi pierāda, ka īsti nemaz tā nav.
Var jau teikt, ka - ko tur, kkādas "kreisās" spēles pret Dānijas otro izlasi, taču neviens nesaka iet skatīties uz dāņiem, bet atbalstīt Latvijas izlasi... bet, nē, redz tas un šitas ne tā.

Kā jau iepriekš teicu - Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani.

 +35 [+] [-]

, 2009-12-18 19:25, pirms 16 gadiem
problēma ir tā, ka uz pārbaudes spēli cena bija 10 ls. nevajag meklet zemudens udenus tur, kur to nav

  +3 [+] [-]

, 2009-12-18 19:25, pirms 16 gadiem
nebij tik piesaistoša spēle, lai brauktu

 +18 [+] [-]

, 2009-12-18 19:26, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nesen bija diskusija par populārāko sporta veidu valstī... daudzi uzstāja, ka tas esot hokejs.

Šīs divas spēles kārtējo reizi pierāda, ka īsti nemaz tā nav.
Var jau teikt, ka - ko tur, kkādas "kreisās" spēles pret Dānijas otro izlasi, taču neviens nesaka iet skatīties uz dāņiem, bet atbalstīt Latvijas izlasi... bet, nē, redz tas un šitas ne tā.

Kā jau iepriekš teicu - Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani.
gribi teikt ka uz futbolu aiziet vairāk ?

  +3 [+] [-]

, 2009-12-18 19:27, pirms 16 gadiem
Nemeklē problēmu, kur tās nemaz nav...

     [+] [-]

, 2009-12-18 19:28, pirms 16 gadiem
Da hvatit uzhe obsuzhdatj etu temu, 4to malo narodu bilo! 4to tut takogo? Eslibi eto bila kakaja vazhnaja igra to narodu pri6lobi ku4ia!!! A eti igri bili nuzhni bolj6e hokeistam, 4em zritiliam!!!! Nu ne uzheli vsegda dolzhna bitj ku4ia narodu??? a cena ta kakaja bila visokaja! Za takie denjgi nado idti smotretj na dat4ann??? Kamoooooonnnn!!!! Hvatit pridumivatj!

 -13 [+] [-]

, 2009-12-18 19:28, pirms 16 gadiem
sergis89 rakstīja: gribi teikt ka uz futbolu aiziet vairāk ?
Protams! Ja tā būtu pārbaudes spēle ar +/- tādu pašu pretinieku kā hokejā Latvijas izlasei ir Dānija (tb mazliet zemāk rangā esošu).

 +12 [+] [-]

, 2009-12-18 19:28, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nesen bija diskusija par populārāko sporta veidu valstī... daudzi uzstāja, ka tas esot hokejs.

Šīs divas spēles kārtējo reizi pierāda, ka īsti nemaz tā nav.
Var jau teikt, ka - ko tur, kkādas "kreisās" spēles pret Dānijas otro izlasi, taču neviens nesaka iet skatīties uz dāņiem, bet atbalstīt Latvijas izlasi... bet, nē, redz tas un šitas ne tā.

Kā jau iepriekš teicu - Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani.
Bet tā jau tas arī ir, cik vispār no tiem kas ir Dinamo spēlu tirbīnēs intresējas par hokeju? Es domaju, ka labi, ja 20% vispār zin kāda komanda būs pretim, pirms nav sākusies spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-12-18 19:37, pirms 16 gadiem
1) Dinamo faktors! (visi zinaja, ka šis nebūs tas hokeja limenis, kas KHL, bet cena bija lidziga 10Ls!)
2) Vājš pretinieks! un noteikti var pieminēt darbadienas faktoru! un otrās spēles faktoru, jo uz otro spēli, bija manāmi mazāk cilvēku!

  +7 [+] [-]

, 2009-12-18 19:42, pirms 16 gadiem
cena bisku pa lielu gan bija ietu bet sieva nelaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Capital

  +7 [+] [-]

, 2009-12-18 19:52, pirms 16 gadiem
cenas jau arī bija it kā pretiniekos ir Kanāda vai ASV!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-18 19:52, pirms 16 gadiem
MLee rakstīja: apdauzīts esi???

ok, Latvijā ir tikai pasaules čempionātu un Rīgas Dinamo fani, bet vismaz tie ir.....bet tādi futbola sūda fani vispār nav.....atnāk uz izlases spēlēm dažkārt, kad tie nabagi spēle tās kvalifikācijas un viss.

Par nevienu futbola komandu neviens nefano(Latvijas), jo viņi visi ir musarņiki!
Ja uz LMT virslīgas spēlēm Rēzeknē nāk 1000 skatītāju (+/- regulāri), bet uz Latvijas HOKEJA IZLASES spēlēm 2000... nu ziniet... .

     [+] [-]

, 2009-12-18 19:54, pirms 16 gadiem
Capital rakstīja: negribas jau atkal te gudri d..... , bet dinamo nogremdēs lv hokeju ticiet man , kas notiks , kad dinamo bankrotēs , kas reāli var notikt jau pēc 2-3 gadiem ? Visi būs izlepuši un aizmirsīs par hokeju , tāpat , kā tagad ir aizmirsts basis , labāk , lai tas hokejs ir reizi gadā uz pč ,un ir tāda īpaša sajūta , kad katra spēle ir kā svētki nevis rutīna
Esli takoe budet, to igrakov s Rizhskogo Dinamo (mnogih) razkupiat Russkie klubi! Vsegda mozhno u4avstvovatj v BACie! Vsegda jestj vihod iz situacii!

  +7 [+] [-]

, 2009-12-18 19:58, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja uz LMT virslīgas spēlēm Rēzeknē nāk 1000 skatītāju (+/- regulāri), bet uz Latvijas HOKEJA IZLASES spēlēm 2000... nu ziniet... .
Zdraste, ot kuda takie dannie??? Tam regularno hodit max 300 4elovek! Na igri s Venstpilsom mozhet pridti ku4ia- interesno posmotretj! A v Rezkne drugih razvle4enij netu! Vot i hodiat, na to, 4to jestj!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 20:00, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja uz LMT virslīgas spēlēm Rēzeknē nāk 1000 skatītāju (+/- regulāri), bet uz Latvijas HOKEJA IZLASES spēlēm 2000... nu ziniet... .
Rēzeknē arī biļetes maksā no 5-10 ls?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-18 20:02, pirms 16 gadiem
6turman rakstīja: Zdraste, ot kuda takie dannie??? Tam regularno hodit max 300 4elovek! Na igri s Venstpilsom mozhet pridti ku4ia- interesno posmotretj! A v Rezkne drugih razvle4enij netu! Vot i hodiat, na to, 4to jestj!
Ta ka ik pa laikam aizeju uz stadionu, tad varu padalīties ar iespaidiem.
Jā, sezonas vidū, kad spēle notiek, teiksim sestdien pa dienu vai vēl kādā sliktā laikā (lietus, auksti, utt.), skatītāju ir mazāk, taču uz svarīgākajām spēlēm (Sezonas sākums/beigas, spēles pret līderiem, principiālās cīņas ar turnīra tabulā blakus esošajiem) cilvēki savācas pietiekoši. Iespējams, kādreiz tos datus, kas ir protokolā arī noapaļo, taču tālu no patiesības tie nav.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-18 20:03, pirms 16 gadiem
merqcio rakstīja: Rēzeknē arī biļetes maksā no 5-10 ls?
Bet Rēzeknes "Blāzma" nav potenciāli populārākā sporta veida nacionālā izlase.

     [+] [-]

, 2009-12-18 20:05, pirms 16 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: uz pirmo spēli bija atnākuši bišķu virs 2000. Ja otrajā bija mazāk (nepievērsu tam īpašu uzmanību), tad akmens autora dārziņā
izkskatījās mazāk fanu! klusāki arī bija!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 20:05, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet Rēzeknes "Blāzma" nav potenciāli populārākā sporta veida nacionālā izlase.
Nu bet tad jau nav korekti salīdzināt šādi Rēzeknes "Blāzma" un LV hokeja izlases apmeklētibu!

     [+] [-]

, 2009-12-18 20:06, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ta ka ik pa laikam aizeju uz stadionu, tad varu padalīties ar iespaidiem.
Jā, sezonas vidū, kad spēle notiek, teiksim sestdien pa dienu vai vēl kādā sliktā laikā (lietus, auksti, utt.), skatītāju ir mazāk, taču uz svarīgākajām spēlēm (Sezonas sākums/beigas, spēles pret līderiem, principiālās cīņas ar turnīra tabulā blakus esošajiem) cilvēki savācas pietiekoši. Iespējams, kādreiz tos datus, kas ir protokolā arī noapaļo, taču tālu no patiesības tie nav.
Nu skaidrs!

     [+] [-]

, 2009-12-18 20:06, pirms 16 gadiem
Atceroties, kā pavasarī mūsējie aizvadīja pirmās pārbaudes spēles ar Vāciju, pat pa TV īsti negribējās skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 20:08, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nesen bija diskusija par populārāko sporta veidu valstī... daudzi uzstāja, ka tas esot hokejs.

Šīs divas spēles kārtējo reizi pierāda, ka īsti nemaz tā nav.
Var jau teikt, ka - ko tur, kkādas "kreisās" spēles pret Dānijas otro izlasi, taču neviens nesaka iet skatīties uz dāņiem, bet atbalstīt Latvijas izlasi... bet, nē, redz tas un šitas ne tā.

Kā jau iepriekš teicu - Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani.
un kas tad pec tavam domam ir latvija popularakais sporta veids?
sis raksts ir karteja lieka, bezmerkiga dir.... kartejais SC autoru raksts(manuprat jau treisais identiskais raksts SC, ta vien skiet ka driz katra SC autora goda lieta bus uzrakstit vienu un to pasu tekstu ar saviem vardiem) kura paris teikumos uzrakstits-uz spelem atnaca 200 skatitaju, ara bija sals, cenas parak augstas, pretinieks vajs un ''dargais'' hokejs parak biezi
skaidrs ka hokejs latvija ir sporta vieds nr.1 un tam nav pat konkurnetu, domaju liela dala clveku kuri agrak lauza skepus par ASK un baronu tagad pat nevaretu nosaukt pat pusi no barona vai teiksim valmieras sastava spelejoso kadru uzvardus.
domaju ka galvenais iemesls kapec uz speli bija tik ''maz'' skatitaju(ja uz piemeram VEFa, barona vai kada futbola kluba speli atnaktu 2000 skatitaju, tad kluba vadibas butu sajusma) ir tas ka cilveki katru nedelu par lidzigam summam taja pasa arena var redzet KHL zvaigznes, bet seit jaskatas uz kautkadiem daniem kuri maigi sakot bija vaji, jo cilveki ejot uz KHL spelem maksa par kvalitati, bet seit bija jamaksa tada pati summa par daudz mazaku kvalitati
turklat janem vera ka sis ''dargais'' hokejs ir parak biezi
nesaubos ka ja kops pedejas RD speles butu pagajusas viena lidz divas nedelas un cena butu atbilstosa pretinieka limenim tad halle butu bijusi pilna.
nevaig no musas uzpust ziloni, ja cilvekiem jamaksa tadu summu tad vini grib preti sanemt ari atbilstosu kvalitati nevis daniju... un parastais latvietis nevar atlauties iet uz 3 spelem nedela

  -2 [+] [-]

, 2009-12-18 20:09, pirms 16 gadiem
merqcio rakstīja: Nu bet tad jau nav korekti salīdzināt šādi Rēzeknes "Blāzma" un LV hokeja izlases apmeklētibu!
Kā tad nav? Ja uz "'nepopulārā" futbola "nepopulāro" vietējā čempionāta ne tās stiprākās komandas spēli nāk puse no tiem skatītājiem, kas uz "populārā" hokeja VALSTSVIENĪBAS spēli, tad viela pārdomām ir jebkurā gadījumā.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-18 20:14, pirms 16 gadiem
diezgan muļķīgs viedoklis(raksts) ...!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-18 20:15, pirms 16 gadiem
playthegame

Te jau arī parādās, ka Latvijas fanam vajag "Dinamo" un stiprus pretiniekus, bet runa ir par hokeja kā sporta veida popularitāti. Ar "Dinamo" hokejs ne sākas, ne beidzas patiesībā, bet daudziem "sporta draugiem" tieši tā arī ir... un par pārējo hokeju viņiem ir PO. Bet vēl ir BAČ, ir Latvijas čempionāts, ir Bērnu/jauniešu turnīri (par amatieriem nerunāju). Kkā neesmu dzirdējis, ka tur būtu "anšlāgs", drīzāk otrādi.

Ja viņi būtu HOKEJA fani, tad neaizietu uz kādu "Dinamo" spēli, bet pieturētu naudu, lai apskatīties uz "vāciešiem" + citās KHL komandās spēlējošajiem + jaunajiem hokejistiem (pēdējais, iespējams, ir vissvētīgākais - salīdzināt jaunos uz veco fona).

Ja "Dinamo" fani - tad jautājumu nav, viss pareizi!

     [+] [-]

, 2009-12-18 20:23, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā tad nav? Ja uz "'nepopulārā" futbola "nepopulāro" vietējā čempionāta ne tās stiprākās komandas spēli nāk puse no tiem skatītājiem, kas uz "populārā" hokeja VALSTSVIENĪBAS spēli, tad viela pārdomām ir jebkurā gadījumā.
Bet es stipri šaubos vai futbols savāktu daudz vairāk tautas par hokeju ,ja,piemēram, Latvija speletu pret Liktenšteinu draudzības spēli,ja pirms pāris dienām tai pašā stadionā (skonto) butu spēlējusi Venspils vs M.Real,un cenas arī butu tadas pašas (uz draudzībeni 5 -10 ls),un ja vel ārā būtu -10.....

  +5 [+] [-]

, 2009-12-18 20:26, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: playthegame

Te jau arī parādās, ka Latvijas fanam vajag "Dinamo" un stiprus pretiniekus, bet runa ir par hokeja kā sporta veida popularitāti. Ar "Dinamo" hokejs ne sākas, ne beidzas patiesībā, bet daudziem "sporta draugiem" tieši tā arī ir... un par pārējo hokeju viņiem ir PO. Bet vēl ir BAČ, ir Latvijas čempionāts, ir Bērnu/jauniešu turnīri (par amatieriem nerunāju). Kkā neesmu dzirdējis, ka tur būtu "anšlāgs", drīzāk otrādi.

Ja viņi būtu HOKEJA fani, tad neaizietu uz kādu "Dinamo" spēli, bet pieturētu naudu, lai apskatīties uz "vāciešiem" + citās KHL komandās spēlējošajiem + jaunajiem hokejistiem (pēdējais, iespējams, ir vissvētīgākais - salīdzināt jaunos uz veco fona).

Ja "Dinamo" fani - tad jautājumu nav, viss pareizi!
ehz, Juri - dīvaini, bet šoreiz Tavs viedoklis ar manējo sakrīt par 99.99%...

jau daudzkārt esmu uzsvēris, ka Francijas 2. līgā ir vairāk skatītāju, kā BAČ spēlēs Latvijā... sorry, nu nav Latvijā hokejs populārākais sporta veids... diemžēl, bet nav. Tikai un vienīgi modes lieta... vispār Latvijā ir 99% tusētāju un 1% fanu - tas attiecas uz jebkuru sporta veidu.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-18 20:26, pirms 16 gadiem
merqcio rakstīja: Bet es stipri šaubos vai futbols savāktu daudz vairāk tautas par hokeju ,ja,piemēram, Latvija speletu pret Liktenšteinu draudzības spēli,ja pirms pāris dienām tai pašā stadionā (skonto) butu spēlējusi Venspils vs M.Real,un cenas arī butu tadas pašas (uz draudzībeni 5 -10 ls),un ja vel ārā būtu -10.....
Arena Rīga iekšienē bija -10?

     [+] [-]

, 2009-12-18 20:29, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Arena Rīga iekšienē bija -10?
Pīpetavā jā (joks)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-12-18 20:30, pirms 16 gadiem
JURIS MININS
nu tu taarps, ko tu te nemies ap hokki , tavs sliidzinaajums ar futbolu vnk kretinee...LAtvija hokkis nevar klluut nepopulaars, tas ir vieniigais LV komansu sporta veids kas neatstaa vienaldziigu PCempionaatos
P.s tomeer taa nebija taada speele..un 10ls ir nauda
un tev juri gribeetos uzraut pa luupaam

  +5 [+] [-]

, 2009-12-18 20:33, pirms 16 gadiem
datorp.idars rakstīja: JURIS MININS
nu tu taarps, ko tu te nemies ap hokki , tavs sliidzinaajums ar futbolu vnk kretinee...LAtvija hokkis nevar klluut nepopulaars, tas ir vieniigais LV komansu sporta veids kas neatstaa vienaldziigu PCempionaatos
P.s tomeer taa nebija taada speele..un 10ls ir nauda
un tev juri gribeetos uzraut pa luupaam
Tavs nicks izsaka visu... tipisks latviešu mūsdienu tīnis naturalis...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 20:39, pirms 16 gadiem
"spēlēm pret Dānijas valstsvienību bija ieradušies necerēti maz līdzjutēju"
Bija cerība, ka vispār nebūs skatītāju?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 20:41, pirms 16 gadiem
OK, ja hokejs NAV populārākais sporta veids, tad kurš tāds IR? Man grūti tā iedomāties tādu sporta veidu Latvijā, kurš būtu kupli apmeltēts arī otršķirīgu maču gadījumā?

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 20:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nesen bija diskusija par populārāko sporta veidu valstī... daudzi uzstāja, ka tas esot hokejs.

Šīs divas spēles kārtējo reizi pierāda, ka īsti nemaz tā nav.
Var jau teikt, ka - ko tur, kkādas "kreisās" spēles pret Dānijas otro izlasi, taču neviens nesaka iet skatīties uz dāņiem, bet atbalstīt Latvijas izlasi... bet, nē, redz tas un šitas ne tā.

Kā jau iepriekš teicu - Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani.
un kas tad pirmais sporta veids? Varbūt basketbols? Uz basketbola izlases pārbaudenēm, mūsējiem esot pilnā sastāvā un spēlējot pret tādām izlasēm kā Lietuvu, arī neizdevās savākt pilnu arēnu.

Acīmredzot lielāka interese līdzjutējiem ir par punktu spēlēm, nevis vienkāršiem treniņiem. Būtu kaut kāda Baltkrievija, vai kāds cits principiāls pretinieks, Arēna būtu krietni pilnāka.

     [+] [-]

, 2009-12-18 20:46, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ehz, Juri - dīvaini, bet šoreiz Tavs viedoklis ar manējo sakrīt par 99.99%...

jau daudzkārt esmu uzsvēris, ka Francijas 2. līgā ir vairāk skatītāju, kā BAČ spēlēs Latvijā... sorry, nu nav Latvijā hokejs populārākais sporta veids... diemžēl, bet nav. Tikai un vienīgi modes lieta... vispār Latvijā ir 99% tusētāju un 1% fanu - tas attiecas uz jebkuru sporta veidu.
No tā izriet ka BAČ nav Latvijā populārākais čempionāts nevis, ka hokejs nav populārākais sporta veids. Vispār interesanta loģika: par popularitāti liecina Baltkrievijas spēļu apmeklējums, nevis KHL. Kāda starpība? BAČ ir tik pat daudz "mūsu čempis" kā KHL.

Man liekās, ka visā pasaulē lielākā daļa ir tusētāju

  +6 [+] [-]

, 2009-12-18 20:46, pirms 16 gadiem
Miņin, atslābsti!
Šī nebija tā reize kad būtu bijis jādodas uz arēnu, jo kā redzējām, abu spēļu līmeis bija tik pat nožēlojams kā futbola izlases ikdienas līmeis.
Tavi kritēriji populārākā nacionālā sportaveida noteikšanai ir apšaubāmi. Populārs ir tas:
1) Par kuru interesējas;
2) Iet skatīties klātienē;
3) Skatās pa TV;
4) Ar to nodarbojas.

4. punkts gan nav sevišķi objektīvs, jo tehniski uzraut hoķi ir daudz sarežģītāk. Zinu tikai vienu, atrast brīvu ledu normālā laikā ir neiespējami. Cilvēki pēc darba brauc, maksā 6;8; pat 10 latus, laiu dabūtu paskriet pa ledu. Nezinu cik tagad, bet pirms pāris gadiem bija 3 amatieru līgas ar tūkstošiem spēlētāju un tas viss uz kādiem 10 ledus laukumiem. Varbūt arī esi dzirdējis, ka bāleliņus sauc par pasaules čempioniem fanošanā. Redzēsi ka pat tālajā Vakuverā būs ieradušies tautieši no abadzīgākās ES valsts, lai atbalstītu savu komadu. Skaties globālāk, nevis uz šīm pāris spēlēm. Šķiet ka LV motoru sports pat objektīvi stāv pāri futbolam popularitātes ziņā.

     [+] [-]

, 2009-12-18 20:49, pirms 16 gadiem
uzskatit, ka musu izlase ir nu baigi paraka par danjiem, ir visai naivi. labi, ir vairak labu speletaju, bet ne jau pasaules klases!

     [+] [-]

, 2009-12-18 20:53, pirms 16 gadiem
budzis rakstīja: uzskatit, ka musu izlase ir nu baigi paraka par danjiem, ir visai naivi. labi, ir vairak labu speletaju, bet ne jau pasaules klases!
Tu redzēji spēles?

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 21:05, pirms 16 gadiem
IELEJAM

1) un 3)
Par Hokeju: Dinamo + kā mūsējiem iet ārzemēs + Izlases + (ja ir noskaņojums) labāko KHL komandu spēles.
Par Futbolu: vietējais čempionāts (lielākā mērā nekā hokejā, 100%) + Eirokausi + ārzemnieki + izlase + citu valstu čempionāti (Anglija, Spānija, Itālija, Vācija utt.).

2)
Uz "Dinamo Juniors", kas, lai kā smieklīgi neliktos, bet arī spēlē HOKEJU, pie tam nesliktā līgā, atnāk 150 skatītāji... .
Dinamo, protams, ir kruti un visādi citādi forši, taču, kā jau teicu, Dinamo ir Dinamo, tas nav viss hokejs.
Futbolā Dinamo var tikt pielīdzināts Izlases spēlēm, kur arī nāk pietiekoši daudz skatītāju (vidējie cipari varētu būt +/- līdzīgi). Bet uz vietējās nozīmes mačiem skatītāji nāk krietni aktīvāk nekā uz hokeju.

4) Tieši tāpēc, ka hokejam vajag speciālus apstākļus tas nevar kļūt par masu sportu. Tu raksti par hokeja popularitāti, bet futbolā amatieru turnīru ir ĻOOOTI daudz. Un notiek visu laiku - Futbols, futzāls, pludmales futbols utt. Pie tam, arī kopējā iesaistīto daļa futbolam ir lielāka kaut vai tāpēc, ka bumbu var daudzīt praktiski jebkurš un jebkur, kamēr hokejam ne tikai vajag ledu un ekipējumu, bet arī jāprot slidot.

Motosports... jā, pietiekoši populārs, taču ceturtajā punktā tas zaudē pamatīgi un arī otrajā nevar īsti sacensties, jo dati ir visai šaubīgi (kā noteikt +/- precīzu rallija apmeklētāju skaitu?).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:09, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: IELEJAM

1) un 3)
Par Hokeju: Dinamo + kā mūsējiem iet ārzemēs + Izlases + (ja ir noskaņojums) labāko KHL komandu spēles.
Par Futbolu: vietējais čempionāts (lielākā mērā nekā hokejā, 100%) + Eirokausi + ārzemnieki + izlase + citu valstu čempionāti (Anglija, Spānija, Itālija, Vācija utt.).

2)
Uz "Dinamo Juniors", kas, lai kā smieklīgi neliktos, bet arī spēlē HOKEJU, pie tam nesliktā līgā, atnāk 150 skatītāji... .
Dinamo, protams, ir kruti un visādi citādi forši, taču, kā jau teicu, Dinamo ir Dinamo, tas nav viss hokejs.
Futbolā Dinamo var tikt pielīdzināts Izlases spēlēm, kur arī nāk pietiekoši daudz skatītāju (vidējie cipari varētu būt +/- līdzīgi). Bet uz vietējās nozīmes mačiem skatītāji nāk krietni aktīvāk nekā uz hokeju.

4) Tieši tāpēc, ka hokejam vajag speciālus apstākļus tas nevar kļūt par masu sportu. Tu raksti par hokeja popularitāti, bet futbolā amatieru turnīru ir ĻOOOTI daudz. Un notiek visu laiku - Futbols, futzāls, pludmales futbols utt. Pie tam, arī kopējā iesaistīto daļa futbolam ir lielāka kaut vai tāpēc, ka bumbu var daudzīt praktiski jebkurš un jebkur, kamēr hokejam ne tikai vajag ledu un ekipējumu, bet arī jāprot slidot.
Bet Juri! Pat Toronto "Marlies" spēlē pustukšā hallē! Gribi teikt, ka arī Tronto hoķis nav nr1? Cik pilsētas, Tu zini kurā spēlē gan lielais klubs, gan fārmklubs un abiem būtu līdzīgs apmeklētāju skaits?

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:12, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: playthegame

Te jau arī parādās, ka Latvijas fanam vajag "Dinamo" un stiprus pretiniekus, bet runa ir par hokeja kā sporta veida popularitāti. Ar "Dinamo" hokejs ne sākas, ne beidzas patiesībā, bet daudziem "sporta draugiem" tieši tā arī ir... un par pārējo hokeju viņiem ir PO. Bet vēl ir BAČ, ir Latvijas čempionāts, ir Bērnu/jauniešu turnīri (par amatieriem nerunāju). Kkā neesmu dzirdējis, ka tur būtu "anšlāgs", drīzāk otrādi.

Ja viņi būtu HOKEJA fani, tad neaizietu uz kādu "Dinamo" spēli, bet pieturētu naudu, lai apskatīties uz "vāciešiem" + citās KHL komandās spēlējošajiem + jaunajiem hokejistiem (pēdējais, iespējams, ir vissvētīgākais - salīdzināt jaunos uz veco fona).

Ja "Dinamo" fani - tad jautājumu nav, viss pareizi!
te jau ir jaruna par latviesu nacionalajam ipatnibam. mums hokejs pievilcigs skiet tikai KHL un pasaules cempionata limeni.
piemeram tiem pasiem kanadiesiem saldais ediens ir junioru hokejs, amerika basketbols savu kulminaciju sasniedz marta trakuma skatoties ka basit spele skolnieki nevis NBA zvaigznes. cik zinu slovakija loti populars ir vietejais hokeja cempionats, bet izlasu speles ir salidzinosi nepopularas....
katrai tautai ir savas ipatnibas un tapec man neskiet nekas arkartejs ka lielaka dala hokeja fanu pat nezin kadas komandas spele latvijas cempionata.
tu jau ari ja tev butu jaizvelas starp garkajainu blondini ar uzpumpetam krutim un mazu, tuklu, bezzobainu resniti pat neskatitos uz mazo resniti bet pieverstos blondinei
turklat jaatceras ka latviesi ir loti kutra tauta kuru ir gruti iekustinat, bet kad iekustina tad gruti apturet. ja LAC un BAC komandas nerupejas par savu telu un saviem faniem, nepiesaista tos un nemegina tos ievilinat halle tad nav ko sudzeties.
turklat ari musu LAC/BAC klubos nav speletaji uz kuriem butu verts iet skatities. ok, RDJ ir jekimovs, bet vins viens nepsej piesaistit cilvekus un likt viniem no rigas vilkties uz pinkiem. kas ir liepaja? ivanovs kurs sen jau ir nogajis etaps, feldmanis tas pats vairants. zaba... brahmanis kurs drizak lielakajai dalai uzdzen riebumu neka interesi.
agrak pats gaju uz visam LM spelem(jau daudzus gadus atpakal) un tad ari LM neko dizi nereklamejas, bet vismaz komanda bija liepajas limena superzvaigznes. bija masalskis, ivanovs, avotins, vitkovskis, kulibaba, kardass. speletaji ar vardu un halle praktiski ivenemr bija gandriz pilna, biezi pat parpildita
kamer klubi nesaks domat ka piesaistit skatitajus tikmer latvija nebus intereses par vietejo cempionatu. ja piemeram LM varetu dabut blinovu, stalu, vel kadu izlases kandidatu tad ari interese butu daudz lielaka

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:14, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Bet Juri! Pat Toronto "Marlies" spēlē pustukšā hallē! Gribi teikt, ka arī Tronto hoķis nav nr1? Cik pilsētas, Tu zini kurā spēlē gan lielais klubs, gan fārmklubs un abiem būtu līdzīgs apmeklētāju skaits?
Toronto "Marlies" arēna ir ar 8000+ sēdvietām... 4000 štukas priekš AHL vidēja līmeņa komandas, ņemot vērā, ka apkārt vēl ir kaudze ar OHL (un citu nesliktu līgu) komandām, ir neteiksim, ka labs, bet normāls rādītājs.

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:18, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ehz, Juri - dīvaini, bet šoreiz Tavs viedoklis ar manējo sakrīt par 99.99%...

jau daudzkārt esmu uzsvēris, ka Francijas 2. līgā ir vairāk skatītāju, kā BAČ spēlēs Latvijā... sorry, nu nav Latvijā hokejs populārākais sporta veids... diemžēl, bet nav. Tikai un vienīgi modes lieta... vispār Latvijā ir 99% tusētāju un 1% fanu - tas attiecas uz jebkuru sporta veidu.
ludzu, stadi man prieksa sporta veidu nr.1 un pamatotu argumentu tam.
un tavs komentars par tusetajiem vispar ka saka norauj jumtu kadam tad ir jabut hokeja fanam? zinatniekam ar brilitem un nopietnu sejas izteiksmi, statistikas pierakstiem un analizi? vaitad fanosana nav izklaide? fanosana ir pozitivas emocijas. atceries ka sports ir izklaides industrijas sastavdala.

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:19, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: te jau ir jaruna par latviesu nacionalajam ipatnibam. mums hokejs pievilcigs skiet tikai KHL un pasaules cempionata limeni.
piemeram tiem pasiem kanadiesiem saldais ediens ir junioru hokejs, amerika basketbols savu kulminaciju sasniedz marta trakuma skatoties ka basit spele skolnieki nevis NBA zvaigznes. cik zinu slovakija loti populars ir vietejais hokeja cempionats, bet izlasu speles ir salidzinosi nepopularas....
katrai tautai ir savas ipatnibas un tapec man neskiet nekas arkartejs ka lielaka dala hokeja fanu pat nezin kadas komandas spele latvijas cempionata.
tu jau ari ja tev butu jaizvelas starp garkajainu blondini ar uzpumpetam krutim un mazu, tuklu, bezzobainu resniti pat neskatitos uz mazo resniti bet pieverstos blondinei
turklat jaatceras ka latviesi ir loti kutra tauta kuru ir gruti iekustinat, bet kad iekustina tad gruti apturet. ja LAC un BAC komandas nerupejas par savu telu un saviem faniem, nepiesaista tos un nemegina tos ievilinat halle tad nav ko sudzeties.
turklat ari musu LAC/BAC klubos nav speletaji uz kuriem butu verts iet skatities. ok, RDJ ir jekimovs, bet vins viens nepsej piesaistit cilvekus un likt viniem no rigas vilkties uz pinkiem. kas ir liepaja? ivanovs kurs sen jau ir nogajis etaps, feldmanis tas pats vairants. zaba... brahmanis kurs drizak lielakajai dalai uzdzen riebumu neka interesi.
agrak pats gaju uz visam LM spelem(jau daudzus gadus atpakal) un tad ari LM neko dizi nereklamejas, bet vismaz komanda bija liepajas limena superzvaigznes. bija masalskis, ivanovs, avotins, vitkovskis, kulibaba, kardass. speletaji ar vardu un halle praktiski ivenemr bija gandriz pilna, biezi pat parpildita
kamer klubi nesaks domat ka piesaistit skatitajus tikmer latvija nebus intereses par vietejo cempionatu. ja piemeram LM varetu dabut blinovu, stalu, vel kadu izlases kandidatu tad ari interese butu daudz lielaka
Par to jau arī runa, ka fano par "Dinamo" un izlasi (kas nav nekas slikts, kā daži te jau sāk "cepties", katram, tā teikt, savs), nevis hokeju kā sporta veidu. Faniem vajag spēlētājus, faniem vajag līmeni utt. Nav nekas slikts, taču, kā jau 1000 reizes teicu, tas parāda, ka interese ir par noteiktu līmeni/komandu utt.

Ja fanotu par hokeju kā sporta veidu, tad būtu pilnīgi PO kāds līmenis, skatītāji nāktu tāpat (kā tas ir tai pašā Kanādā un ASV ziemeļu štatos).

Un ne KHL nav blondīne ar silikona pupiem, ne BAČ "maza, tukla, bezzobaina resnīte"... tas jau nu ir pārspīlējums.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:20, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toronto "Marlies" arēna ir ar 8000+ sēdvietām... 4000 štukas priekš AHL vidēja līmeņa komandas, ņemot vērā, ka apkārt vēl ir kaudze ar OHL (un citu nesliktu līgu) komandām, ir neteiksim, ka labs, bet normāls rādītājs.
Ha ha ...apbrīnojami salīdzināt miljonu pilsētas ar Rīgu. Tiešām paliek smieklīgi.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:23, pirms 16 gadiem
un Abrags ar Miņinu abi tik par to, ka nav īsto fanu Latvijā. Izdomājuši abi kritērijus, kas tad ir īsts fans un tos piemēro. Fans nav profesija! Ja par tādu sevi uzskati, tad esi fans. Ja ne tad ne. Tur nevajag pārzināt visas hokeja noteikumu nianses, pieiet hokejam analītiski utt. Tas savā ziņā ir kaut kāds pusprofesionālais kret.īnisms (nesaprotu kāpēc šis skaitās lamuvārds) no jūsu puses.

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:23, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Ha ha ...apbrīnojami salīdzināt miljonu pilsētas ar Rīgu. Tiešām paliek smieklīgi.
Toronto pilsētā ir 2.5 miljoni iedzīvotāju, Rīgā - +/- ap miljonu. Komandu apkārt TOronto ir n-tās reizes vairāk nekā visā Latvijā... līdz ar to, teiksim, uz 1000 iedzīvotājiem Toronto komandu ir vairāk, lielākas izvēles iespējas, bet praktiski jebkurā līmenī (no PRO līgām + CHL amatieri) skatītāji spēj aizpildīt lielāko tribīņu daļu.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:26, pirms 16 gadiem
IELEJAM rakstīja: Miņin, atslābsti!
Šī nebija tā reize kad būtu bijis jādodas uz arēnu, jo kā redzējām, abu spēļu līmeis bija tik pat nožēlojams kā futbola izlases ikdienas līmeis.
Tavi kritēriji populārākā nacionālā sportaveida noteikšanai ir apšaubāmi. Populārs ir tas:
1) Par kuru interesējas;
2) Iet skatīties klātienē;
3) Skatās pa TV;
4) Ar to nodarbojas.

4. punkts gan nav sevišķi objektīvs, jo tehniski uzraut hoķi ir daudz sarežģītāk. Zinu tikai vienu, atrast brīvu ledu normālā laikā ir neiespējami. Cilvēki pēc darba brauc, maksā 6;8; pat 10 latus, laiu dabūtu paskriet pa ledu. Nezinu cik tagad, bet pirms pāris gadiem bija 3 amatieru līgas ar tūkstošiem spēlētāju un tas viss uz kādiem 10 ledus laukumiem. Varbūt arī esi dzirdējis, ka bāleliņus sauc par pasaules čempioniem fanošanā. Redzēsi ka pat tālajā Vakuverā būs ieradušies tautieši no abadzīgākās ES valsts, lai atbalstītu savu komadu. Skaties globālāk, nevis uz šīm pāris spēlēm. Šķiet ka LV motoru sports pat objektīvi stāv pāri futbolam popularitātes ziņā.
absoluta tiasniba. viesu cienu mininam un abragam, tacu pateikt ka latvija hokejs nav sporta vieds nr.1 ir pilnigs IDIOTISMS. neivens icts sporta vieds latvija netiek ta atspogulots ka hokejs. ari SC raksta ka tiesi hokeja sadala tiek apemekleta visbiezak un pasi cilveki ir nobalsojusi ka popularakais sporta vieds ir hokejs.
es tiesam neredzu NEVIENU nopietnu argumentu tam ka latvija kads sporta vieds ir popularaks par hokeju. nu nav!
tas ka netiek apmekletas BAC un LAC speles ka jau teicu ir tikai musu nacionala ipatniba, tada pate ipatniba ka amerikanu marta fanosana par par studentu basketbolu nevis fanosana par NBA vai slovaku milziga interese par nacionalo cempionatu un neliela interese par izlasem

  +3 [+] [-]

, 2009-12-18 21:28, pirms 16 gadiem
Es uzskatu, ka soļošana ir pats populārākais sporta veids- jo visi cilvēki kaut kur katru dienu iet (vairāk vai mazāk).

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:29, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: un Abrags ar Miņinu abi tik par to, ka nav īsto fanu Latvijā. Izdomājuši abi kritērijus, kas tad ir īsts fans un tos piemēro. Fans nav profesija! Ja par tādu sevi uzskati, tad esi fans. Ja ne tad ne. Tur nevajag pārzināt visas hokeja noteikumu nianses, pieiet hokejam analītiski utt. Tas savā ziņā ir kaut kāds pusprofesionālais kret.īnisms (nesaprotu kāpēc šis skaitās lamuvārds) no jūsu puses.
Nu bet kas tas par fanu, kurš nemaz nezina, teiksim, tuvākās komandas rezerves, pat kādas rezerves, liela daļa nemaz nezina galvenās komandas spēlētāju pozīcijas... kurš neorientējas pretinieku komandas spēlētājos, kurš neorientējas KHL kā līgā?

Neviens viņam neprasa no galvas zināt katra spēlētāja dosjē un statistiku pa gadiem, taču izprast spēles nianses vajadzētu gan, savādāk kkā "interesanti" sanāk... .

Ja cilvēks sevi par fanu uzskata, ļoti labi, taču bļaušna par vienu komandu nenozīmē, ka esi hokeja fans, bet gan vienas konkrētas komandas atbalstītājs.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:31, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to jau arī runa, ka fano par "Dinamo" un izlasi (kas nav nekas slikts, kā daži te jau sāk "cepties", katram, tā teikt, savs), nevis hokeju kā sporta veidu. Faniem vajag spēlētājus, faniem vajag līmeni utt. Nav nekas slikts, taču, kā jau 1000 reizes teicu, tas parāda, ka interese ir par noteiktu līmeni/komandu utt.

Ja fanotu par hokeju kā sporta veidu, tad būtu pilnīgi PO kāds līmenis, skatītāji nāktu tāpat (kā tas ir tai pašā Kanādā un ASV ziemeļu štatos).

Un ne KHL nav blondīne ar silikona pupiem, ne BAČ "maza, tukla, bezzobaina resnīte"... tas jau nu ir pārspīlējums.
nu ok, ka jau teicu, tada ir musu ipatniba.
bet mani interese, ko tad tu saki, ir hokejs latvija popualrakais sporta vieds vai nav?
un ja tu saki ka nav, tad ludzu nosauc to sporta veidu kurs ir sporta vieds nr.1 latvija un pieradijumus ka tas tiesam ir popularaks. gan cilveku viedoklis, gan ekspertu viedoklis, gan statistika, gan SC sadalu apemekletibas attieciba ir parliecinosi hokeja puse.
NOSAUC LATVIJAS POPULARAKO SPORTA VIEDU, NEVISS IEMESLUS KAPEC TAS NAV HOKEJS

  -1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:31, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toronto "Marlies" arēna ir ar 8000+ sēdvietām... 4000 štukas priekš AHL vidēja līmeņa komandas, ņemot vērā, ka apkārt vēl ir kaudze ar OHL (un citu nesliktu līgu) komandām, ir neteiksim, ka labs, bet normāls rādītājs.
"Marlies" ir gan virs vidējā līmeņa... It sevišķi šosezon, pēc Burka iepirkumiem. RDJ gan nav BAČ vidējā līmeņa komanda, un arī Rīgā ir nesliktas izvēles iespējas citām komandām gan hokeja, gan citu sporta veidu. Tikai iedzīvotāju ir nx mazāk, bet par cilvēku rocību labāk vispār nerunāt...

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:34, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toronto pilsētā ir 2.5 miljoni iedzīvotāju, Rīgā - +/- ap miljonu. Komandu apkārt TOronto ir n-tās reizes vairāk nekā visā Latvijā... līdz ar to, teiksim, uz 1000 iedzīvotājiem Toronto komandu ir vairāk, lielākas izvēles iespējas, bet praktiski jebkurā līmenī (no PRO līgām + CHL amatieri) skatītāji spēj aizpildīt lielāko tribīņu daļu.
Miljons rīgā nav un nekad nav bijis. Pat ja ieskaita apkārt esošos ciematiņus. Bet arī Ņujorkā ir, teiksim 8 milj iedzīvotāju, bet braucot no ņujorkas simtiem km viss ir apdzīvots. Gan jau līdzīgi ir arī Toronto.
Rīgā tā ir ? Nav!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:34, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: NOSAUC LATVIJAS POPULARAKO SPORTA VIEDU, NEVISS IEMESLUS KAPEC TAS NAV HOKEJS
Futbols - Latvijas populārākais sporta veids

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:36, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toronto pilsētā ir 2.5 miljoni iedzīvotāju, Rīgā - +/- ap miljonu. Komandu apkārt TOronto ir n-tās reizes vairāk nekā visā Latvijā... līdz ar to, teiksim, uz 1000 iedzīvotājiem Toronto komandu ir vairāk, lielākas izvēles iespējas, bet praktiski jebkurā līmenī (no PRO līgām + CHL amatieri) skatītāji spēj aizpildīt lielāko tribīņu daļu.
Ļoti viltīgi no Tavas puses minēt tikai tieši Toronto dzīvojošos, zinot, ka Leafs sistēmu atbalsta visa Ontario province

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:36, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: "Marlies" ir gan virs vidējā līmeņa... It sevišķi šosezon, pēc Burka iepirkumiem. RDJ gan nav BAČ vidējā līmeņa komanda, un arī Rīgā ir nesliktas izvēles iespējas citām komandām gan hokeja, gan citu sporta veidu. Tikai iedzīvotāju ir nx mazāk, bet par cilvēku rocību labāk vispār nerunāt...
20 komandas pēc punktiem (pašlaik) ir priekšā "Marlies"...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:37, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu bet kas tas par fanu, kurš nemaz nezina, teiksim, tuvākās komandas rezerves, pat kādas rezerves, liela daļa nemaz nezina galvenās komandas spēlētāju pozīcijas... kurš neorientējas pretinieku komandas spēlētājos, kurš neorientējas KHL kā līgā?

Neviens viņam neprasa no galvas zināt katra spēlētāja dosjē un statistiku pa gadiem, taču izprast spēles nianses vajadzētu gan, savādāk kkā "interesanti" sanāk... .

Ja cilvēks sevi par fanu uzskata, ļoti labi, taču bļaušna par vienu komandu nenozīmē, ka esi hokeja fans, bet gan vienas konkrētas komandas atbalstītājs.
Tev nenozīmē, ka viņš ir fans un Tev ir interesantāk, ka zini visas nianses, bet , kā jau teicu, manuprāt, nevar izdomāt kritērijus un vadīties pēc tiem. Patīk hokejs - gibi saukt sevi par fanu - sauc.

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:37, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Ļoti viltīgi no Tavas puses minēt tikai tieši Toronto dzīvojošos, zinot, ka Leafs sistēmu atbalsta visa Ontario province
Un visā Ontario provincē ir hz cik komandu (un ļoti labi apmeklēta junioru līga), kurām atbalsts arī ir gandrīz vai maksimāli iespējamais.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-18 21:38, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Tev nenozīmē, ka viņš ir fans un Tev ir interesantāk, ka zini visas nianses, bet , kā jau teicu, manuprāt, nevar izdomāt kritērijus un vadīties pēc tiem. Patīk hokejs - gibi saukt sevi par fanu - sauc.
Es sevi varu nosaukt par Čučmenbekijas karali, jo man tā gribas. Kkas man piekritīs, kkas nē, bet realitāte būs pavisam cita... .

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:42, pirms 16 gadiem
Labi, no šīs dienas Tu esi Čučmenbekijas karalis

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:44, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Labi, no šīs dienas Tu esi Čučmenbekijas karalis
Paldies, jūtos pagodināts!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:47, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: http://sportacentrs.com/futbols/15122009-futbols_latvijas_popularakais_sporta_veid
es tev varu stadit prieksa daudz nopietnaku info
Sportacentrs.com lietotāji: pārliecinoši...

Hokeja pārākums šaubas nerada ne aptaujas rezultātos, ne Sportacentrs.com rakstu lasījumu statistikā visa 2009.gada garumā.

un ka jau linka minets popularakais sporta veids ir noteikts diezgan neobjektivi, jo nav iepsejams salidzinat futbola un hokeja spelesanas iespejas
un vispar si diskusija, kurs ir popularaks, futbols vai hokejs ir bezjedzigaka. katram ir skaidrs ka futbols latvija ir itkai tresaja vieta un labi ja vel tresaja vieta, jo rallijs latvija spej pulcet krietni lielaku tautu neka futbols un baksetbols kopa nemti

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:57, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: es tev varu stadit prieksa daudz nopietnaku info
Sportacentrs.com lietotāji: pārliecinoši...

Hokeja pārākums šaubas nerada ne aptaujas rezultātos, ne Sportacentrs.com rakstu lasījumu statistikā visa 2009.gada garumā.

un ka jau linka minets popularakais sporta veids ir noteikts diezgan neobjektivi, jo nav iepsejams salidzinat futbola un hokeja spelesanas iespejas
un vispar si diskusija, kurs ir popularaks, futbols vai hokejs ir bezjedzigaka. katram ir skaidrs ka futbols latvija ir itkai tresaja vieta un labi ja vel tresaja vieta, jo rallijs latvija spej pulcet krietni lielaku tautu neka futbols un baksetbols kopa nemti
Kopš kura laika Interneta portāla (lai arī nacionālā) aptauja (ar visiem no tās izrietošajiem riskiem par iespēju vairākas reizes balsot un citādi ietekmēt rezultātu) ir "daudz nopietnāks" rādītājs par LOK pasūtītu, speciālistu veiktu pētījumu, kurš ir domāts, kā pamats darbam ar sponsoriem?

Ar ralliju ir tā, ka tie ir atsevišķi posmi, reiz 2 mēnešos, ja saskaitītu futbola apmeklējumu 2 mēnešu garumā un vēl klāt pieliktu basketbolu (runa ir tikai par Latvijas augstāko līmeni), tad cipari būtu interesanti... .

Tieksim tā, daudzi šeit izskata tikai Latvijas sportu, pie tam latviešu skatījumā.... tādā gadījumā, protams, hokejs ir pirmais, TAČU runa ir par sportu kā tādu un VISĀ Latvijā (vismaz es spriežu izejot no šīm pozīcijām). To der atcerēties

  +3 [+] [-]

, 2009-12-18 22:08, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: ludzu, stadi man prieksa sporta veidu nr.1 un pamatotu argumentu tam.
...
Latvijā diemžēl tas ir literbols... domāju, argumentus saukt man nevajag...

     [+] [-]

, 2009-12-18 22:10, pirms 16 gadiem
Daudz faktori - bet Naumovs vārtos kādu tūkstoti būtu atvedis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 22:18, pirms 16 gadiem
MLee rakstīja: tu saproti, ka Rēzeknē nav citur kur iet vispār pilsētā?.....vai nu mežā sēņot vai uz futbolu...viņi pus pilsēta guļ tajā stadionā pa naktīm, jo tur krēsli ir, tāpēc tur tik daudz viņi ir!
Necentīšos pārliecināt, taču tu kļūdies... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 22:27, pirms 16 gadiem
MLee rakstīja: ko tu te pi sies vispāŗ, hokeja ekspert?

ja tev nepatīk hokejs, dimano, mūsu fani utt. , tad ej uz savu apmīzto futbolu un raksti rakstus tur!

un 10ls uz spēli ir daudz....tajā, tevis pieminētajā Rēzeknē cilvēki nāk uz spēlēm tāpēc, ka:
1) ieeja ir par velti;
2) tur dod paēst par brīvu;
3) var paslkatīties un parēkt par futbola sūda līmeni mūsu valsti;
4) pilsētas dome ir piedraudējusi, ka nogriezis pilsētai gāzi, ja nenāks uz futbola spēlēm.

lūk tas futbols!

Hokejs ir populārākais......pa tv skatās daudz cilvēku!

tās lmt virslīgas spēles ko rāda pa tv neskatās neviens...nu labi, daži cilvēki, kuri vnk slēdz garām kanālus un uz sekundi, jo līmenis ir nulle....

un tie mistiskie skaitļi, kurus raksta pie lmt virslīgas spēlem.....vnm ir apaļš skaitilis...300; 500; 1000; 800...vot ka'tas na h uj var būt???
viņi tak met metamo kauliņu uz kura ir lieli cipari un tad ko uzmet, to arī ieraksta tajā protokolā vai h uj zin kur viņi tur raksta!

un viss......hokejs ir populārākais.....!
nja, vēl vien intelektuālis...

un ko teiksi par hokeja popularitātes rādītāju - 89 skatītāji uz RDJ spēli?

nu nav mums daudz to hokeja fanu, vairumā tik tādi tirliņi kā Tu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-18 22:34, pirms 16 gadiem
Par futbola līmeni. Ja paskatīsimies, cik pasaules valstis spēlē futbolu, mēs nebūt neesam sliktākajās pozīcijās. Futbols ir sakārtotākais sporta veids Latvijā. Arī gana spēcīgs līmenis ir Virslīgā. Bet par skatītājiem, tos nu gan skaita pēc zediņiem. Apmeklētība futbolā ir ļoti vāja. Tikai izlases spēles ir līmenī un pāris spēles Virslīgas sezonā.

Par hokeju! Hokejā ir divas lietas, kur ir apmeklētāji. Izlase un RD. Vietējais čempionāts ir zaudējis ne tikai skatītājus, bet arī sakārtotību.

Par konkrēto spēli. 10Ls ir visa ļaunuma sakne. Un nepiekritīšu tiem, kas saka, ka tas nav arguments. Ir gan arguments. Skatītājiem tagad hokeja ir pietiekoši, lai varētu izvērtēt, vai tērēt 10Ls uz izlases spēli ar Dāniju, vai to pašu naudu iztērēt uz RD spēli ar SJ.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 22:40, pirms 16 gadiem
Nu gan stresaini cilvēki! Liela muiža, ka maz cilvēku. Atzīstu-neierasti! Nu c'mon no divām spēlēm lielu brēku celt!

     [+] [-]

, 2009-12-18 23:36, pirms 16 gadiem
Izlepuši esam

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 23:53, pirms 16 gadiem
Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani. - zelta vārdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-19 00:18, pirms 16 gadiem
zēni, vai jums vēl nav apnicis kult tukšus salmus par šo tēmu? Jautājums ir vairāk domāts žurnalistiem.

     [+] [-]

, 2009-12-19 00:52, pirms 16 gadiem
Murgs kaukaads es tak nedoshu 10ls par taadu speeli pffffff... Uz Dinamo ka aizej vot to es saprotu chali ciinaas par katru kvadratcentimetru a kas ta te bij pret daaniem ....dailslidoshanu pa 10 ls man nevajag!

     [+] [-]

, 2009-12-19 01:28, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nesen bija diskusija par populārāko sporta veidu valstī... daudzi uzstāja, ka tas esot hokejs.

Šīs divas spēles kārtējo reizi pierāda, ka īsti nemaz tā nav.
Var jau teikt, ka - ko tur, kkādas "kreisās" spēles pret Dānijas otro izlasi, taču neviens nesaka iet skatīties uz dāņiem, bet atbalstīt Latvijas izlasi... bet, nē, redz tas un šitas ne tā.

Kā jau iepriekš teicu - Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani.
čau, ietiepīgais āzi!
kārtējo reizi palaidi vienu varenu murgu! vai ar to visu gribēji pateikt, ka futbols ir populārāks sporta veids nekā hokejs? pamato!!! bet daudz maz pragmatiski, nevis laid tādu demogoģiju.

Sākšu es. LV IIHF reitingā ir 10.vietā, kamēr Dānija 13 vietā, respektīvi par 30% zemāk. Ņemam futbolu. LV ir 45.vietā (neticamu augstu, līdz ar to šobrīd pretinieks sanāks salīdzinoši sakarīgāks), tātad ņemam par 30% zemāku vietu, tātad 59.vieta, jeb Benina. Es gribētu redzēt cik skatītāju atnāktu uz draudzības spēli ar Beninu, pie kam LV futbolā reālā vieta ir ap 60.vietu, attiecīgi pretī nāktu Salvadora vai Omāna. Pie kam ar nosacījumu, ka aktīvi notiek kaut kāda Čempionu līgas grupu turnīra izspēle, kurā spēlē Daugava (Rīga) un pēdējo 3 nedēļu laikā visi bijuši uz spēlēm pret tipa PSG, Villareal un Liverpool.

     [+] [-]

, 2009-12-19 01:35, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kopš kura laika Interneta portāla (lai arī nacionālā) aptauja (ar visiem no tās izrietošajiem riskiem par iespēju vairākas reizes balsot un citādi ietekmēt rezultātu) ir "daudz nopietnāks" rādītājs par LOK pasūtītu, speciālistu veiktu pētījumu, kurš ir domāts, kā pamats darbam ar sponsoriem?

Ar ralliju ir tā, ka tie ir atsevišķi posmi, reiz 2 mēnešos, ja saskaitītu futbola apmeklējumu 2 mēnešu garumā un vēl klāt pieliktu basketbolu (runa ir tikai par Latvijas augstāko līmeni), tad cipari būtu interesanti... .

Tieksim tā, daudzi šeit izskata tikai Latvijas sportu, pie tam latviešu skatījumā.... tādā gadījumā, protams, hokejs ir pirmais, TAČU runa ir par sportu kā tādu un VISĀ Latvijā (vismaz es spriežu izejot no šīm pozīcijām). To der atcerēties

Tieši socioloģija, vecozēn, ir tā zinātne, kurā, atšķirībā no matemātikas, ir iespēja manipulēt ar skaitļiem, jeb veikt tā saucamo "uzdevuma piedzīšanu rezultātam". ja gribi, lai vinnētu vasketbols, mērīšana jāpagriež nedaudz citādi un būs basketbols. bet, kā jau iepriekš te kāds teica, tā salīdzināšanās ir bezjēdzīga, tikpat, cik Tava mūžsenā ietiepība, kurai kā milzīgam cinim ikreiz uzduros lasot Tavus komentārus, izņemot erudīcijas apliecinājumus par notikumiem, spēlētājiem hokejā. ar to gan Tu tiec galā spīdoši un par to cepuri nost Tavā priekšā.

     [+] [-]

, 2009-12-19 02:50, pirms 16 gadiem
Man cits secinājums: Latvijā neviens konkrēts sporta veids nav populārs. Kad ir pavasarī divas nedēļas hokeja, visi runā par to. Kad basketbolisti spēlē Eiropas čempī, visi runā par to. Kad ir ziemas vai vasaras olimpiskās spēles, visi klausās, kas notiek tur. Principā tā ar jebkuru sporta veidu un sacensībām. Latviešiem neinteresē kāds konkrēts sporta veids, bet gan kur viņējie cīnās pret citiem (vietējais čempionāts retajam nav pofig). Kā par vienu kaimiņvalsti saka - vajag ārējo ienaidnieku. KHL bļaujam par to, ka mūsējie sit krievus, basketbolā vai vieglatlētikā melnos, futbolā - visus pēc kārtas. Ja Latvijas futbola kausa finālā spēlētu vienā komandā puse no izlases, otrā - otra puse, vai Skonto stadions būtu pilns? Diez vai.

Man nav iedomājams, kā var sevi saukt par sporta veida fanu cilvēks, kas pat nevarētu nosaukt 3 komandas, kas spēlē valsts čempionāta augstākajā līgā. Interesanti, cik no "hokeja faniem" pie TV un arēnā to spētu. Arī uz Dinamo cilvēki drīzāk iet kā uz izklaidi (a ļa koncerti un šovi), nevis hokeju. Varam smieties par amerikāņiem, kas uz beisbolu vai futbolu iet kā uz tusiņu papļāpāt ar draugiem ar popkornu vai grilētu cāli padusē, bet ar to visu IMHO viņi tā sporta veida un NHL/NFL/MLB līgas norisēs orientējas labāk nekā daļa mūsu tā saucamo fanu.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-19 05:03, pirms 16 gadiem
nu pie vainas ir KHL. Latvieši vairs nav tik ļoti izsalkuši pēc lielā hokeja. ja agrāk paskatīties kaut vai to pašu Latvija-Dānija, nu tas skaitījās ļoti augsts līmenis, tad tagad kāda intrese gar kaut kādiem dāņiem, ja pie mums rekulāri viesojas visādi Spartaki, CSKA, SKA, Lokomotīves un citi superklubi, kā arī protams pašu dinamo plosās.
Kā arī fakts, ka principa mums ir nokomplektēta tikai apm. puse no izlases, nu varbūt 2/3, bet tāpat uz lielāko daļu var apskatīties dinamo spēlēs. domāju būtu mums optimālā izlase, ar Bārtuli, Karsumu, Skrastiņu un pārējiem, skatītāju būtu vairāk. un protams, ja pretī būtu... nu nez, Krievija. Nevajag celt paniku. Inrese par izlasi ir liela, vienkārši tagad visi gaida lielās spēles, kā arī tiešām krāj naudu, o šogad ir gan Olimpiāde, gan PČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-19 09:50, pirms 16 gadiem
5 un 10 ls izsaka visu, pajoļi tā LHF ka uzskrūvē cenas, uzliek pa 2, 3 ls tad būtu pilnas tribīnes, neuzskatu ka interesanti iet pa 5ls skatīties kā spēlē pret Dāniju

  +2 [+] [-]

, 2009-12-19 10:52, pirms 16 gadiem
Juri, man liekas tu pats esi sapinies savās domās, un uzskatu, ka tavi pieņēmumi ir pilnīgi aplami, Latvija ir hokeja valsts, jo tas sagādā dažādas emocijas, kas padara šo sporta veidu skaistu, bet spēlē pret dāņiem, tu vienkārši skaties uz garlaicīgu ripas dzenāšanu. Un RD + PČ, sastāda lielāko daļu no Latvijas hokeja, tāpēc nezinu, cik tas ir pareizi teikt, ka viņi ir tikai RD un PČ fana, bet tas tak ir hokejs un viņi fano par to, tātad viņi ir hokeja fani!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-19 10:57, pirms 16 gadiem
Sals diezzin vai šeit bija galvenais faktors. Es personīgi negāju, jo biļetes cena bija neadekvāta un ptretinieks neuzrunāja. Jā, protams, hokeju prot spēlēt gan dāņi, gan norvēģi, gan slovēņi, bet lai pret šādiem pretiniekiem ietu uz arēnu biļetei vajadzēja maksāt LVL 2-3. Trešais faktors bija tas, ka tie, kas seko kaut cik līdzi hokejam saprata, ka LV izlase negrauzīs ledu un neizliksies par visiem 100%. Laviņš to pat atklāti vienā no intervijām teica un pirmā spēle to lieliski pierādīja. Savukārt otrajā spēlē, kur spēlēja jaunie + Sprukts, atdeve noteikti bija lielāka, bet nu sorry tā tomēr bija LV nākotnes izlase...

     [+] [-]

, 2009-12-19 11:18, pirms 16 gadiem
sergis89 rakstīja: gribi teikt ka uz futbolu aiziet vairāk ?
nu uz Latvijas futbola izlases parbaudes spelem jau nu toch iet vairak par suda 2k

     [+] [-]

, 2009-12-19 12:10, pirms 16 gadiem
Mazsvarīgs protams nav arī pretinieks,bet man daudz svarīgāks ir pašmāju sastāvs,un te nu man maz interesi izraisīja Galviņš,Laviņš,Sorokins,kuru lažas es redzu regulāri.Toties skaidri zināms,ka Znaroka sastāvā šie jau bija arī bez konkurences un pārbaudes spēlēm.Tikpat neinteresanti man ir Bļinovs,Želubovskis,Straupe,Meija(varbūt vēl kāds).Kur nu vēl par šādu sastāvu maksāt 5 Ls!Daudz interesantāk būtu bijis jau pirmajā dienā redzēt Andersonu,A.Džeriņu.

     [+] [-]

, 2009-12-19 12:30, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja "Dinamo" fani - tad jautājumu nav, viss pareizi!
Veidojas normāla prakse, kad fani fano par mīļoto klubu kā tas ir gan DEL gan NLA gan KHL u.c. (par NHL nemaz nerunajot)! + Pie izlases spēlēm (protams izņemot šitādu mērkaķošanos ar Dāniju, kura manuprāt, nevienam nebija tā īsti vajadzīga un labāk būtu iedevuši mūsu džekiem atpūtu) un bišķi nopietnākiem pretiniekiem Arēna droši, ka būtu pilnāka! Kapēc nebija? Laikam man Tev nav jāstāsta, ka ir ek. krīze aiz loga un ja ir jāzvēlas starp RD un CSKA apmeklējumu un piem. pārbaudes/treniņspēli spēli starp LV un Dānijas izlasi (+ vēl pa apmēram tādu pašu naudu kā uz RD), tad protams, ka normāls adekvāts pīpls labāk izvēlēsies pietaupīt tos 5-10 Ls priekš pirmā varianta.... Ja biļete uz izlases spēlēm maksātu piem. 3-5 Ls domāju, tad tomēr tautas būtu vairāk....
Te vairāk izksatās, ka šajā gadijumā Kira & co atkal kaut ko baigi nopelnīt cerēja ar šādām biļešu cenām (+ vēl sezonas vidū).... bet bišķi pārreķinājās....

  +1 [+] [-]

, 2009-12-19 14:10, pirms 16 gadiem
Vienīgais, kas mani apturēja bija cenas

     [+] [-]

, 2009-12-19 14:27, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: playthegame

Te jau arī parādās, ka Latvijas fanam vajag "Dinamo" un stiprus pretiniekus, bet runa ir par hokeja kā sporta veida popularitāti. Ar "Dinamo" hokejs ne sākas, ne beidzas patiesībā, bet daudziem "sporta draugiem" tieši tā arī ir... un par pārējo hokeju viņiem ir PO. Bet vēl ir BAČ, ir Latvijas čempionāts, ir Bērnu/jauniešu turnīri (par amatieriem nerunāju). Kkā neesmu dzirdējis, ka tur būtu "anšlāgs", drīzāk otrādi.

Ja viņi būtu HOKEJA fani, tad neaizietu uz kādu "Dinamo" spēli, bet pieturētu naudu, lai apskatīties uz "vāciešiem" + citās KHL komandās spēlējošajiem + jaunajiem hokejistiem (pēdējais, iespējams, ir vissvētīgākais - salīdzināt jaunos uz veco fona).

Ja "Dinamo" fani - tad jautājumu nav, viss pareizi!
Nu man gan liekas, ka tas ir nepareizs viedoklis. Es tomēr atļaušos teikt, ka cilvēkiem ir ierobežoti gan finanšu, gan (vēl vairāk svarīgi) laika resursi. Varbūt prasts piemērs, tomēr es kā vīna cienītājs nepērku visus skābulīšu pa 1Ls, bet izvēlos saviem finanšu resursiem labāko pieejamo. Turklāt arī laika resursi man neļauj dzert katru dienu. Nu un Juris saka, ka, ja es nēesmu izdzēris visu plauktu, es sū..īgs vīna dzērājs?

Otrkārt, jāskatās arī TV statistika, cik skatās to vai citu sprota veidu. Tādai Daugavpils futenes komandai tā ir "nekāda" un tāpēc arī fani iet uz stadionu. Pamēģini TV nerādīt hokeja izlases spēles, būs pilna Arēna...

Treškārt, es domāju, ka es Juri var pasludināt par krutāku fanu nekā es un daudzi citi. Diplomu var viņš pats izrakstīt. Bet tas nenozīmē, ka pārējie nav hokeja fani.

     [+] [-]

, 2009-12-19 14:31, pirms 16 gadiem
P.S. jā, es pats eju spēlēt futbolu vismaz 1x nedēļā, bet es to ļoti reti skatos, jo nav laika. Toties es regulāri skatos hokeju. Esmu pazudis, kāds fans tad es īsti esmu...

     [+] [-]

, 2009-12-19 14:49, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Necentīšos pārliecināt, taču tu kļūdies... .
tev pirksti nesap no rakstiishanas

     [+] [-]

, 2009-12-19 17:05, pirms 16 gadiem
būtu pret kaut kādiem zviedriem vai somiem, tad būtu vairak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-19 19:28, pirms 16 gadiem
Mans uzskats ir tāds, ka:
1) pati izlase vien tāda pusizlase, ka ne tikai 5i spēlētāji, kas būs OS, nebija uz laukuma, bet gan Amerikā, tas ir normāli, bet tad vēl...
2) kaut vai tie paši dinamieši tika sadalīti 2os viļņos, atbraucēji daži ar tik uz vienu spēli.
3) nošauts greizi ar pretinieku, jo beidzot jāsāk sevi apzināties, ir ko letiņiem likt pretī arī pirmā 8nieka komandām. Nav vairs tie laiki, kad uzvara pār slovēņiem un tamlīdzīgiem ir lielas sajūsmas vērts sasniegums. Atkārtošu - APZINĀTIES SEVI!
4) kopumā mums uz laukuma atradās 3ā izlase ar dažiem līderiem, kam vispār nebija acīm redzami nekādas motivācijas spēlēt, atbrauca uz pikniku un pareizi vien ir, ko tur ķēpāties ar dāņiem, kad pēc mēneša ir jānorauj galva čehiem. Kad būs kopā lielā izlase, tad cilvēki ģībs no sajūsmas.

Neesam suņi, uz kauliem nekrītam. Mums visu cauru sezonu Rīgā ir augstas klases hokejs un kāds tur brīnums, ka līdz ar spēlētājiem progresēs arī līdzjutējs. Galvenais iemesla tik mazai publikai bija vienā vārdā - kvalitāte, kur nu nebija ne minūti.

     [+] [-]

, 2009-12-20 11:21, pirms 16 gadiem
Pardomam: Paskatities ineta par Lietuvas izlases speli pret horvatiju kad tie visu laiku kavas. Hokejs nekads, pilnigi 0, BET tribines pilnas! Skatamies uz Latviju, nav tik slikta izlase, hokejs gan ir labaka limeni neka leisiem, cilveku skaits tribines 2000 pie ta puse laikam ir pashu speletaju gimenes! Tas ta, papildus rakstam par Vetras KHL kluba perspektivam, man tas liekas dizgan labas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-20 16:18, pirms 16 gadiem
Šeit ir vārda populārs definīcija - Tāds, kas ir daudziem vai visiem zināms; tāds, kas daudziem vai visiem izraisa interesi, saista uzmanību.

Tātad hokejs, bez ierunām.(Ņemot vērā pēc šī definīcijas.)

Un ja pētijumi ir veikti, pēc kautkadiem pašizdomātiem kritērijiem, tad tas vairs neskaitās populārākais.........