Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Kad 2000 ir pārsteidzoši maz...

Jānis Pārums

Viedoklis: Kad 2000 ir  pārsteidzoši maz...
Foto: Mārtiņš Zilgalvis, f64

Uz Latvijas vīriešu izlases nesenajām divām pārbaudes spēlēm pret Dānijas valstsvienību bija ieradušies necerēti maz līdzjutēju. Kur problēma? Ziemas sals, finansu krīze, hokeja pārpilnība vai neinteresants pretinieks?

Tēma jau pēdējo dienu laikā pietiekami cilāta, bet viedokļi atšķiras. Federācijas pārstāvji uzskata, ka pēdējā laikā hokeja bijis par daudz un daudzus atbaidījis arī aukstais laiks. Bet vai tā patiešām ir? Nevar noliegt, ka pēdējās nedēļas laikā hokeja ir bijis pietiekami, taču domājams, ka tas nav galvenais arguments, kāpēc arēnā uz spēli pulcējās tikai ap 2000 līdzjutējiem un atmosfēra bija hokeja spēlēm nepierasta...

Būtiska lieta šajos laikos ir nauda. Biļetes par pieciem un desmit latiem pret tādu pretinieku kā Dānija... nav labākā kombinācija. Pārbaudes spēles pirms olimpiādes noteikti ir vajadzīgas, taču vai bija īstais brīdis, pretinieks un tā tālāk – stipri apšaubu. Pirmkārt, biļetes uz mačiem pret dāņiem, varēja maksāt kaut vai uz pusi mazāk (jau Sportacentrs.com lietotāju komentāros bija frāzes, ka ja maksātu lētāk, tad uz spēlēm ietu – aut). Domāju, ka tad tribīnes būtu manāmi pilnākas un finansiālā ziņā Lipmans & Co iegūtu pat vairāk. Otrkārt, diez vai Dānija ir tā izlase, kas līdzjutējos raisa milzu interesi. Objektīvi vērtējot, pašvaka izlase...

Protams, arī hokeja pēdējā laikā bijis par daudz, bet, ja pretiniekos būtu nevis dāņi, bet, piemēram, somi, zviedri vai slovāki, arī tribīnes būtu pilnākas. Izlases sastāvs olimpiādei lielā mērā jau gan ir zināms un Znaroks, visdrīzāk, vienkārši gribēja pārliecināties par pirmajām trijām maiņām (preses konferencē viņš pieminēja, ka trīs maiņas jau praktiski ir skaidras, līdz olimpiādei jāizveido ceturtā – aut.) un ievilkt plusiņus vai mīnusiņus pārējiem kandidātiem. Neviens gan neko izcilu neparādīja, tāpēc arī spēļu "lietderības koeficients" nav diez ko augsts.

Visbeidzot, ziemas spelgonis... Diez vai sals ārā var kalpot par argumentu īstena līdzjutēja neaiziešanai uz izlases spēli. Jā, ja jāmēro tāls ceļš, tad varbūt, bet patiesībā šoreiz mazo skaitu tribīnēs visticamāk noteica vairāki komponenti kopumā. Diemžēl šoreiz 2000 līdzjutēju (visu cieņu viņiem) radīja iespaidu, ka sporta veids, uz kuru atnākts nav hokejs... jo uz hokeju pierasts, ka nāk krietni vairāk.

Labu hokeju par labu cenu (vismaz adekvātu attiecībā pret izvēlēto pretinieku) vienmēr atnāks noskatīties daudz vairāk līdzjutēju. Ir par ko aizdomāties priekšdienām.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-18 21:38, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Tev nenozīmē, ka viņš ir fans un Tev ir interesantāk, ka zini visas nianses, bet , kā jau teicu, manuprāt, nevar izdomāt kritērijus un vadīties pēc tiem. Patīk hokejs - gibi saukt sevi par fanu - sauc.
Es sevi varu nosaukt par Čučmenbekijas karali, jo man tā gribas. Kkas man piekritīs, kkas nē, bet realitāte būs pavisam cita... .

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:42, pirms 15 gadiem
Labi, no šīs dienas Tu esi Čučmenbekijas karalis

     [+] [-]

, 2009-12-18 21:44, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Labi, no šīs dienas Tu esi Čučmenbekijas karalis
Paldies, jūtos pagodināts!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:47, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: http://sportacentrs.com/futbols/15122009-futbols_latvijas_popularakais_sporta_veid
es tev varu stadit prieksa daudz nopietnaku info
Sportacentrs.com lietotāji: pārliecinoši...

Hokeja pārākums šaubas nerada ne aptaujas rezultātos, ne Sportacentrs.com rakstu lasījumu statistikā visa 2009.gada garumā.

un ka jau linka minets popularakais sporta veids ir noteikts diezgan neobjektivi, jo nav iepsejams salidzinat futbola un hokeja spelesanas iespejas
un vispar si diskusija, kurs ir popularaks, futbols vai hokejs ir bezjedzigaka. katram ir skaidrs ka futbols latvija ir itkai tresaja vieta un labi ja vel tresaja vieta, jo rallijs latvija spej pulcet krietni lielaku tautu neka futbols un baksetbols kopa nemti

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 21:57, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: es tev varu stadit prieksa daudz nopietnaku info
Sportacentrs.com lietotāji: pārliecinoši...

Hokeja pārākums šaubas nerada ne aptaujas rezultātos, ne Sportacentrs.com rakstu lasījumu statistikā visa 2009.gada garumā.

un ka jau linka minets popularakais sporta veids ir noteikts diezgan neobjektivi, jo nav iepsejams salidzinat futbola un hokeja spelesanas iespejas
un vispar si diskusija, kurs ir popularaks, futbols vai hokejs ir bezjedzigaka. katram ir skaidrs ka futbols latvija ir itkai tresaja vieta un labi ja vel tresaja vieta, jo rallijs latvija spej pulcet krietni lielaku tautu neka futbols un baksetbols kopa nemti
Kopš kura laika Interneta portāla (lai arī nacionālā) aptauja (ar visiem no tās izrietošajiem riskiem par iespēju vairākas reizes balsot un citādi ietekmēt rezultātu) ir "daudz nopietnāks" rādītājs par LOK pasūtītu, speciālistu veiktu pētījumu, kurš ir domāts, kā pamats darbam ar sponsoriem?

Ar ralliju ir tā, ka tie ir atsevišķi posmi, reiz 2 mēnešos, ja saskaitītu futbola apmeklējumu 2 mēnešu garumā un vēl klāt pieliktu basketbolu (runa ir tikai par Latvijas augstāko līmeni), tad cipari būtu interesanti... .

Tieksim tā, daudzi šeit izskata tikai Latvijas sportu, pie tam latviešu skatījumā.... tādā gadījumā, protams, hokejs ir pirmais, TAČU runa ir par sportu kā tādu un VISĀ Latvijā (vismaz es spriežu izejot no šīm pozīcijām). To der atcerēties

  +3 [+] [-]

, 2009-12-18 22:08, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: ludzu, stadi man prieksa sporta veidu nr.1 un pamatotu argumentu tam.
...
Latvijā diemžēl tas ir literbols... domāju, argumentus saukt man nevajag...

     [+] [-]

, 2009-12-18 22:10, pirms 15 gadiem
Daudz faktori - bet Naumovs vārtos kādu tūkstoti būtu atvedis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-18 22:18, pirms 15 gadiem
MLee rakstīja: tu saproti, ka Rēzeknē nav citur kur iet vispār pilsētā?.....vai nu mežā sēņot vai uz futbolu...viņi pus pilsēta guļ tajā stadionā pa naktīm, jo tur krēsli ir, tāpēc tur tik daudz viņi ir!
Necentīšos pārliecināt, taču tu kļūdies... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 22:27, pirms 15 gadiem
MLee rakstīja: ko tu te pi sies vispāŗ, hokeja ekspert?

ja tev nepatīk hokejs, dimano, mūsu fani utt. , tad ej uz savu apmīzto futbolu un raksti rakstus tur!

un 10ls uz spēli ir daudz....tajā, tevis pieminētajā Rēzeknē cilvēki nāk uz spēlēm tāpēc, ka:
1) ieeja ir par velti;
2) tur dod paēst par brīvu;
3) var paslkatīties un parēkt par futbola sūda līmeni mūsu valsti;
4) pilsētas dome ir piedraudējusi, ka nogriezis pilsētai gāzi, ja nenāks uz futbola spēlēm.

lūk tas futbols!

Hokejs ir populārākais......pa tv skatās daudz cilvēku!

tās lmt virslīgas spēles ko rāda pa tv neskatās neviens...nu labi, daži cilvēki, kuri vnk slēdz garām kanālus un uz sekundi, jo līmenis ir nulle....

un tie mistiskie skaitļi, kurus raksta pie lmt virslīgas spēlem.....vnm ir apaļš skaitilis...300; 500; 1000; 800...vot ka'tas na h uj var būt???
viņi tak met metamo kauliņu uz kura ir lieli cipari un tad ko uzmet, to arī ieraksta tajā protokolā vai h uj zin kur viņi tur raksta!

un viss......hokejs ir populārākais.....!
nja, vēl vien intelektuālis...

un ko teiksi par hokeja popularitātes rādītāju - 89 skatītāji uz RDJ spēli?

nu nav mums daudz to hokeja fanu, vairumā tik tādi tirliņi kā Tu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-18 22:34, pirms 15 gadiem
Par futbola līmeni. Ja paskatīsimies, cik pasaules valstis spēlē futbolu, mēs nebūt neesam sliktākajās pozīcijās. Futbols ir sakārtotākais sporta veids Latvijā. Arī gana spēcīgs līmenis ir Virslīgā. Bet par skatītājiem, tos nu gan skaita pēc zediņiem. Apmeklētība futbolā ir ļoti vāja. Tikai izlases spēles ir līmenī un pāris spēles Virslīgas sezonā.

Par hokeju! Hokejā ir divas lietas, kur ir apmeklētāji. Izlase un RD. Vietējais čempionāts ir zaudējis ne tikai skatītājus, bet arī sakārtotību.

Par konkrēto spēli. 10Ls ir visa ļaunuma sakne. Un nepiekritīšu tiem, kas saka, ka tas nav arguments. Ir gan arguments. Skatītājiem tagad hokeja ir pietiekoši, lai varētu izvērtēt, vai tērēt 10Ls uz izlases spēli ar Dāniju, vai to pašu naudu iztērēt uz RD spēli ar SJ.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 22:40, pirms 15 gadiem
Nu gan stresaini cilvēki! Liela muiža, ka maz cilvēku. Atzīstu-neierasti! Nu c'mon no divām spēlēm lielu brēku celt!

     [+] [-]

, 2009-12-18 23:36, pirms 15 gadiem
Izlepuši esam

  +1 [+] [-]

, 2009-12-18 23:53, pirms 15 gadiem
Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani. - zelta vārdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-19 00:18, pirms 15 gadiem
zēni, vai jums vēl nav apnicis kult tukšus salmus par šo tēmu? Jautājums ir vairāk domāts žurnalistiem.

     [+] [-]

, 2009-12-19 00:52, pirms 15 gadiem
Murgs kaukaads es tak nedoshu 10ls par taadu speeli pffffff... Uz Dinamo ka aizej vot to es saprotu chali ciinaas par katru kvadratcentimetru a kas ta te bij pret daaniem ....dailslidoshanu pa 10 ls man nevajag!

     [+] [-]

, 2009-12-19 01:28, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nesen bija diskusija par populārāko sporta veidu valstī... daudzi uzstāja, ka tas esot hokejs.

Šīs divas spēles kārtējo reizi pierāda, ka īsti nemaz tā nav.
Var jau teikt, ka - ko tur, kkādas "kreisās" spēles pret Dānijas otro izlasi, taču neviens nesaka iet skatīties uz dāņiem, bet atbalstīt Latvijas izlasi... bet, nē, redz tas un šitas ne tā.

Kā jau iepriekš teicu - Lativjā ir Pasaules čempionātu un Rīgas "Dinamo" fani, ne hokeja kā tāda fani.
čau, ietiepīgais āzi!
kārtējo reizi palaidi vienu varenu murgu! vai ar to visu gribēji pateikt, ka futbols ir populārāks sporta veids nekā hokejs? pamato!!! bet daudz maz pragmatiski, nevis laid tādu demogoģiju.

Sākšu es. LV IIHF reitingā ir 10.vietā, kamēr Dānija 13 vietā, respektīvi par 30% zemāk. Ņemam futbolu. LV ir 45.vietā (neticamu augstu, līdz ar to šobrīd pretinieks sanāks salīdzinoši sakarīgāks), tātad ņemam par 30% zemāku vietu, tātad 59.vieta, jeb Benina. Es gribētu redzēt cik skatītāju atnāktu uz draudzības spēli ar Beninu, pie kam LV futbolā reālā vieta ir ap 60.vietu, attiecīgi pretī nāktu Salvadora vai Omāna. Pie kam ar nosacījumu, ka aktīvi notiek kaut kāda Čempionu līgas grupu turnīra izspēle, kurā spēlē Daugava (Rīga) un pēdējo 3 nedēļu laikā visi bijuši uz spēlēm pret tipa PSG, Villareal un Liverpool.

     [+] [-]

, 2009-12-19 01:35, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kopš kura laika Interneta portāla (lai arī nacionālā) aptauja (ar visiem no tās izrietošajiem riskiem par iespēju vairākas reizes balsot un citādi ietekmēt rezultātu) ir "daudz nopietnāks" rādītājs par LOK pasūtītu, speciālistu veiktu pētījumu, kurš ir domāts, kā pamats darbam ar sponsoriem?

Ar ralliju ir tā, ka tie ir atsevišķi posmi, reiz 2 mēnešos, ja saskaitītu futbola apmeklējumu 2 mēnešu garumā un vēl klāt pieliktu basketbolu (runa ir tikai par Latvijas augstāko līmeni), tad cipari būtu interesanti... .

Tieksim tā, daudzi šeit izskata tikai Latvijas sportu, pie tam latviešu skatījumā.... tādā gadījumā, protams, hokejs ir pirmais, TAČU runa ir par sportu kā tādu un VISĀ Latvijā (vismaz es spriežu izejot no šīm pozīcijām). To der atcerēties

Tieši socioloģija, vecozēn, ir tā zinātne, kurā, atšķirībā no matemātikas, ir iespēja manipulēt ar skaitļiem, jeb veikt tā saucamo "uzdevuma piedzīšanu rezultātam". ja gribi, lai vinnētu vasketbols, mērīšana jāpagriež nedaudz citādi un būs basketbols. bet, kā jau iepriekš te kāds teica, tā salīdzināšanās ir bezjēdzīga, tikpat, cik Tava mūžsenā ietiepība, kurai kā milzīgam cinim ikreiz uzduros lasot Tavus komentārus, izņemot erudīcijas apliecinājumus par notikumiem, spēlētājiem hokejā. ar to gan Tu tiec galā spīdoši un par to cepuri nost Tavā priekšā.

     [+] [-]

, 2009-12-19 02:50, pirms 15 gadiem
Man cits secinājums: Latvijā neviens konkrēts sporta veids nav populārs. Kad ir pavasarī divas nedēļas hokeja, visi runā par to. Kad basketbolisti spēlē Eiropas čempī, visi runā par to. Kad ir ziemas vai vasaras olimpiskās spēles, visi klausās, kas notiek tur. Principā tā ar jebkuru sporta veidu un sacensībām. Latviešiem neinteresē kāds konkrēts sporta veids, bet gan kur viņējie cīnās pret citiem (vietējais čempionāts retajam nav pofig). Kā par vienu kaimiņvalsti saka - vajag ārējo ienaidnieku. KHL bļaujam par to, ka mūsējie sit krievus, basketbolā vai vieglatlētikā melnos, futbolā - visus pēc kārtas. Ja Latvijas futbola kausa finālā spēlētu vienā komandā puse no izlases, otrā - otra puse, vai Skonto stadions būtu pilns? Diez vai.

Man nav iedomājams, kā var sevi saukt par sporta veida fanu cilvēks, kas pat nevarētu nosaukt 3 komandas, kas spēlē valsts čempionāta augstākajā līgā. Interesanti, cik no "hokeja faniem" pie TV un arēnā to spētu. Arī uz Dinamo cilvēki drīzāk iet kā uz izklaidi (a ļa koncerti un šovi), nevis hokeju. Varam smieties par amerikāņiem, kas uz beisbolu vai futbolu iet kā uz tusiņu papļāpāt ar draugiem ar popkornu vai grilētu cāli padusē, bet ar to visu IMHO viņi tā sporta veida un NHL/NFL/MLB līgas norisēs orientējas labāk nekā daļa mūsu tā saucamo fanu.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-19 05:03, pirms 15 gadiem
nu pie vainas ir KHL. Latvieši vairs nav tik ļoti izsalkuši pēc lielā hokeja. ja agrāk paskatīties kaut vai to pašu Latvija-Dānija, nu tas skaitījās ļoti augsts līmenis, tad tagad kāda intrese gar kaut kādiem dāņiem, ja pie mums rekulāri viesojas visādi Spartaki, CSKA, SKA, Lokomotīves un citi superklubi, kā arī protams pašu dinamo plosās.
Kā arī fakts, ka principa mums ir nokomplektēta tikai apm. puse no izlases, nu varbūt 2/3, bet tāpat uz lielāko daļu var apskatīties dinamo spēlēs. domāju būtu mums optimālā izlase, ar Bārtuli, Karsumu, Skrastiņu un pārējiem, skatītāju būtu vairāk. un protams, ja pretī būtu... nu nez, Krievija. Nevajag celt paniku. Inrese par izlasi ir liela, vienkārši tagad visi gaida lielās spēles, kā arī tiešām krāj naudu, o šogad ir gan Olimpiāde, gan PČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-19 09:50, pirms 15 gadiem
5 un 10 ls izsaka visu, pajoļi tā LHF ka uzskrūvē cenas, uzliek pa 2, 3 ls tad būtu pilnas tribīnes, neuzskatu ka interesanti iet pa 5ls skatīties kā spēlē pret Dāniju

  +2 [+] [-]

, 2009-12-19 10:52, pirms 15 gadiem
Juri, man liekas tu pats esi sapinies savās domās, un uzskatu, ka tavi pieņēmumi ir pilnīgi aplami, Latvija ir hokeja valsts, jo tas sagādā dažādas emocijas, kas padara šo sporta veidu skaistu, bet spēlē pret dāņiem, tu vienkārši skaties uz garlaicīgu ripas dzenāšanu. Un RD + PČ, sastāda lielāko daļu no Latvijas hokeja, tāpēc nezinu, cik tas ir pareizi teikt, ka viņi ir tikai RD un PČ fana, bet tas tak ir hokejs un viņi fano par to, tātad viņi ir hokeja fani!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-19 10:57, pirms 15 gadiem
Sals diezzin vai šeit bija galvenais faktors. Es personīgi negāju, jo biļetes cena bija neadekvāta un ptretinieks neuzrunāja. Jā, protams, hokeju prot spēlēt gan dāņi, gan norvēģi, gan slovēņi, bet lai pret šādiem pretiniekiem ietu uz arēnu biļetei vajadzēja maksāt LVL 2-3. Trešais faktors bija tas, ka tie, kas seko kaut cik līdzi hokejam saprata, ka LV izlase negrauzīs ledu un neizliksies par visiem 100%. Laviņš to pat atklāti vienā no intervijām teica un pirmā spēle to lieliski pierādīja. Savukārt otrajā spēlē, kur spēlēja jaunie + Sprukts, atdeve noteikti bija lielāka, bet nu sorry tā tomēr bija LV nākotnes izlase...

     [+] [-]

, 2009-12-19 11:18, pirms 15 gadiem
sergis89 rakstīja: gribi teikt ka uz futbolu aiziet vairāk ?
nu uz Latvijas futbola izlases parbaudes spelem jau nu toch iet vairak par suda 2k

     [+] [-]

, 2009-12-19 12:10, pirms 15 gadiem
Mazsvarīgs protams nav arī pretinieks,bet man daudz svarīgāks ir pašmāju sastāvs,un te nu man maz interesi izraisīja Galviņš,Laviņš,Sorokins,kuru lažas es redzu regulāri.Toties skaidri zināms,ka Znaroka sastāvā šie jau bija arī bez konkurences un pārbaudes spēlēm.Tikpat neinteresanti man ir Bļinovs,Želubovskis,Straupe,Meija(varbūt vēl kāds).Kur nu vēl par šādu sastāvu maksāt 5 Ls!Daudz interesantāk būtu bijis jau pirmajā dienā redzēt Andersonu,A.Džeriņu.

     [+] [-]

, 2009-12-19 12:30, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja "Dinamo" fani - tad jautājumu nav, viss pareizi!
Veidojas normāla prakse, kad fani fano par mīļoto klubu kā tas ir gan DEL gan NLA gan KHL u.c. (par NHL nemaz nerunajot)! + Pie izlases spēlēm (protams izņemot šitādu mērkaķošanos ar Dāniju, kura manuprāt, nevienam nebija tā īsti vajadzīga un labāk būtu iedevuši mūsu džekiem atpūtu) un bišķi nopietnākiem pretiniekiem Arēna droši, ka būtu pilnāka! Kapēc nebija? Laikam man Tev nav jāstāsta, ka ir ek. krīze aiz loga un ja ir jāzvēlas starp RD un CSKA apmeklējumu un piem. pārbaudes/treniņspēli spēli starp LV un Dānijas izlasi (+ vēl pa apmēram tādu pašu naudu kā uz RD), tad protams, ka normāls adekvāts pīpls labāk izvēlēsies pietaupīt tos 5-10 Ls priekš pirmā varianta.... Ja biļete uz izlases spēlēm maksātu piem. 3-5 Ls domāju, tad tomēr tautas būtu vairāk....
Te vairāk izksatās, ka šajā gadijumā Kira & co atkal kaut ko baigi nopelnīt cerēja ar šādām biļešu cenām (+ vēl sezonas vidū).... bet bišķi pārreķinājās....

  +1 [+] [-]

, 2009-12-19 14:10, pirms 15 gadiem
Vienīgais, kas mani apturēja bija cenas

     [+] [-]

, 2009-12-19 14:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: playthegame

Te jau arī parādās, ka Latvijas fanam vajag "Dinamo" un stiprus pretiniekus, bet runa ir par hokeja kā sporta veida popularitāti. Ar "Dinamo" hokejs ne sākas, ne beidzas patiesībā, bet daudziem "sporta draugiem" tieši tā arī ir... un par pārējo hokeju viņiem ir PO. Bet vēl ir BAČ, ir Latvijas čempionāts, ir Bērnu/jauniešu turnīri (par amatieriem nerunāju). Kkā neesmu dzirdējis, ka tur būtu "anšlāgs", drīzāk otrādi.

Ja viņi būtu HOKEJA fani, tad neaizietu uz kādu "Dinamo" spēli, bet pieturētu naudu, lai apskatīties uz "vāciešiem" + citās KHL komandās spēlējošajiem + jaunajiem hokejistiem (pēdējais, iespējams, ir vissvētīgākais - salīdzināt jaunos uz veco fona).

Ja "Dinamo" fani - tad jautājumu nav, viss pareizi!
Nu man gan liekas, ka tas ir nepareizs viedoklis. Es tomēr atļaušos teikt, ka cilvēkiem ir ierobežoti gan finanšu, gan (vēl vairāk svarīgi) laika resursi. Varbūt prasts piemērs, tomēr es kā vīna cienītājs nepērku visus skābulīšu pa 1Ls, bet izvēlos saviem finanšu resursiem labāko pieejamo. Turklāt arī laika resursi man neļauj dzert katru dienu. Nu un Juris saka, ka, ja es nēesmu izdzēris visu plauktu, es sū..īgs vīna dzērājs?

Otrkārt, jāskatās arī TV statistika, cik skatās to vai citu sprota veidu. Tādai Daugavpils futenes komandai tā ir "nekāda" un tāpēc arī fani iet uz stadionu. Pamēģini TV nerādīt hokeja izlases spēles, būs pilna Arēna...

Treškārt, es domāju, ka es Juri var pasludināt par krutāku fanu nekā es un daudzi citi. Diplomu var viņš pats izrakstīt. Bet tas nenozīmē, ka pārējie nav hokeja fani.

     [+] [-]

, 2009-12-19 14:31, pirms 15 gadiem
P.S. jā, es pats eju spēlēt futbolu vismaz 1x nedēļā, bet es to ļoti reti skatos, jo nav laika. Toties es regulāri skatos hokeju. Esmu pazudis, kāds fans tad es īsti esmu...

     [+] [-]

, 2009-12-19 14:49, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Necentīšos pārliecināt, taču tu kļūdies... .
tev pirksti nesap no rakstiishanas