Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2324, Did:0, useCase: 3

Ģenerālis: Cirks ap Latvijas basketbola izlasi tikai sākās

Pagājušajā nedēļā Latvijas basketbola izlases galvenais treneris Ainars Bagatskis nosauca kandidātus, kuri gatavosies Eiropas čempionātam. Sastāvā neredzējām tādus spēlētājus kā Kaspars Kambala, Kristaps Valters un Armands Šķēle. Par Kristapu ir tik daudz dažādu runu, tāpēc gribētu vairāk filozofiski pieskarties tam, kā es rīkotos trenera un spēlētāja vietā. Mana attieksme ir skaidra un gaiša – šodienas situācijā ne kā Kristaps es spēlētu izlasē, ne arī kā treneris ņemtu viņu izlasē.

2009. gadā Kristapam tika piešķirta trīs gadu diskvalifikācija, un viņš to visu „norija”. Kristapa vietā man aizvainojums par Šnepa piešķirtajām diskvalifikācijām būtu tik liels, ka tas mani motivētu spēlēt labāk un labāk, un katru reizi es viņu pieminētu. Ja gribētu, lai spēlēju izlasē, mans noteikums būtu – Šneps nedrīkst būt basketbolam tuvumā. Skaidrs, ka Kristaps to nevar izdarīt, viņš atceras šādas lietas uz dažām dienām, un tas ir viņa lielākais mīnuss – nespēja saņemties uz ilgāku laiku un parādīt sevi rakstura ziņā.

Piecus gadus Kristaps bijis stabilākais Latvijas izlases spēlētājs. Nospēlējis piecas sezonas ACB līgā, kas ir stiprākā Eiropā un otra stiprākā pasaulē. Spēlējis stabili un ar labu statistiku – neviens cits Latvijas izlases spēlētājs to nevar, un tas ir jāatzīst. Tas, ka muti palaiž, nemaina to, kā viņš spēlē.

Tomēr, ja būtu treneris, es arī viņu neņemtu izlasē. Kāpēc – negribu izpaust. Zinu vienu – treneru štābam ir citas domas, viņi domā, ka Kristaps būs lielais mikroklimata bojātājs. Ja mums būtu psiholoģiskā ziņā spēcīgs treneris, ne jau uzvedība vai problēmas ar mikroklimatu ir šķērlis tam, lai spēlētu izlasē. Latvijas basketbolā nav stipras personības, kas ar tādiem spēlētājiem kā Kambala, Kristaps Valters, Šķēle tiktu galā. Treneri ir enerģētiski vājāki, un viņi nevar iedomāties, kā tikt ar tādiem galā. Ja atnāktu cita kalibra treneris, piemēram, Etore Mesina, viņš nekad neteiktu, ka neņem kādu spēlētāju sliktas discpilīnas dēļ. Klubos, kur viņi spēlē, šādu problēmu nav. Izlasē treneri bēg prom no konfrontācijas ar spēlētājiem. Izlasē ir jābūt konkurencei un jāspēlē labākajiem.

Ja gatavojam izlasi pēc tādas filozofijas kā šobrīd, kad konkurences nav, varbūt arī šāds lēmums neņemt nosauktos trīs spēlētājus ir pareizais.

Savainojumu guvis Dāvis Bertāns, bet tādi spēlētāji kā Timma un Mejeris, kas ir viņa pozīcijas spēlētāji, uz izlasi neraujas un paliks Amerikā, ja tiks uzaicināti uz vasaras līgu. 3. un 4. pozīcijā var trūkt spēlētāju. Pirmajā pozīcijā palicis viens Jānis Strēlnieks, kurš arī vairāk ir combo aizsargs bez izcilas piespēles. Ja Strēlnieks iziet no ierindas, kas paliek pāri?

Runājot par Andri Biedriņu, viņš pats vēl nav devis jāvārdu spēlēšanai, bet jau notiek kampaņa par to, cik un kā viņš spēlēs, kā ap viņu veidos taktiku. Cik noprotu, viņš pats slēpjas un nerunā ar treneri kārtējo reizi. Ja viņš nespēlēs, jūtu, ka arī Janičenoks un Blūms pakaļu neplēsīs. Noteikti redzēsim gan traumas, gan atrunāšanās un tamlīdzīgi. Iespējams, izlase atkal būs iepriekšējā stāvoklī – būs spēlētāji, kas ļoti raujas vai kas pie cita trenera nemaz netiktu.

Izlases tiek mākslīgi atjaunotas, tai skaitā sieviešu izlase. LBS iet pa vieglāko ceļu – jo mazāk problēmas, jo labāk. Kāds rezultāts būs, tāds būs. Ceļš ir ļoti slidens, bet vienkāršs – mēs ne par ko neatbildam, braucam uz čempionātu, neizcīnām nevienu uzvaru, un izlases reitings krīt arvien zemāk. Visa basketbola sabiedrība ir ar to apmierināta. LBS nav opozīcijas, nenotiek plašas diskusijas, visi ir apmierināti ar to, kas notiek. Mērķus nemākam vai negribam sasniegt. Sistēma ir tāda, ka valde praktiski nav nomaināma. Atceros, ka savulaik Kehris un Jaunups bija ielikuši biksēs, kad parādījās Zonne ar kompāniju un vēlējās valdi nomest. Tikai ar Šēnhofa izveicīgo roku un jaunu biedru piesaistīšanu balsis tika savāktas. Slikti, ka mafijai, kas sēž augšgalā, nav kas elpo mugurā un bīda uz priekšu.

Sieviešu izlasē lielākā daļa ir sagatavota ASV koledžu sistēmā, tātad Latvijas klubi praktiski spēlētājas nesagatavo. VEF deklarē, ka gatavos jaunos spēlētājus, bet tai pašā laikā mūsu jaunie talanti parādās ACB līgas klubos. Domāju, ka arvien vairāk spēlētāju brauks uz Ameriku, kur iegūs izglītību, un tas nāks par labu Latvijai kopumā.

Vēl jāpiebilst par NBA finālu. Tik interesantas beigas neviens negaidīja. Interesantākais, ka Lebrons šādā situācijā nekad nav bijis. Karalim būs liels spiediens – jāuzvar divas spēles pēc kārtas. Ja titulu neizcīnīs „Heat”, viņus lamās vēl vairāk nekā pirmajā gadā, kad zaudēja Dalasai. Sanantonio savukārt ir saspēlējusies komanda, rokraksts ir ļoti iezīmīgs, spēlē veterāni, bet nospēlēt tādā līmenī tādā vecumā ir līmenis. Tāpat Popovičs māk atrast jaunos spēlētājus, kurus kādreiz gandrīz izmeta no komandas, bet tagad jau viens no MVP kandidātiem - Grīns. Ja Lebrons un Veids spēlēs kā ceturtajā mačā, viņus apturēt nevar. Šo basketbolu vienkārši jāskatās un jābauda. Gandrīz vai naktī būs jāceļas, lai redzētu tādu basketbolu, ko katru dienu neredzēsi!

Ko šovasar darīs Andris Biedriņš?

  • 99

  • 15

  • 225


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-18 11:54, pirms 12 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Es Tevi varu iepriecināt,ka šis sacerējums ir viena laba žurnālista izpildījumā,bet no Tevis teiktā jau kaut kā riebums ir jāizsaka..
Gribētos zināt, kurš tad ir šis lieliskais žurnālists..mums universitātē par tādiem rakstiem pasniedzējs varētu atskaitīt studentu, vai vismaz nokaunināt auditorijas priekšā
Man tiešām kauns par tādiem tādā gadījumā. Ja tu Valdi pat uztici citam rakstīt tik zemā līmenī, lai viņš izliktu tavu domu uz "papīra" šādā stilā, jo pats kaunies, nu jeibogu, tad kā raksti Tu?
P.s. Tāpat Latvijas izlases galvenais treneris stāstīja, ka Andris Biedriņš pats ir informējis par gatavību pārstāvēt savu valstsvienību: "Mēs saņēmām no Andra ziņu, ka viņš ir gatavs pārstāvēt izlasi. Tas ir viss, ko patlaban varu pateikt.
Bagatskis: Dāvja Bertāna savainojums izlasei ir...
Domājams, ka Bagatskis neteiktu vēl un vēl, ka Biedriņš spēlēs, ja viņš nebūtu neko teicis.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-18 12:03, pirms 12 gadiem
"Skaidrs, ka Kristaps to nevar izdarīt, viņš atceras šādas lietas uz dažām dienām, un tas ir viņa lielākais mīnuss..."

Kuram mīnuss, kuram pluss... Man šķiet, ka raksturu jārāda citādāk, ne tikai "Šnep, par ko man diskābelis?" brīdī.

  +8 [+] [-]

, 2013-06-18 12:04, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Gribētos zināt, kurš tad ir šis lieliskais žurnālists..mums universitātē par tādiem rakstiem pasniedzējs varētu atskaitīt studentu, vai vismaz nokaunināt auditorijas priekšā
Man tiešām kauns par tādiem tādā gadījumā. Ja tu Valdi pat uztici citam rakstīt tik zemā līmenī, lai viņš izliktu tavu domu uz "papīra" šādā stilā, jo pats kaunies, nu jeibogu, tad kā raksti Tu?
P.s. Tāpat Latvijas izlases galvenais treneris stāstīja, ka Andris Biedriņš pats ir informējis par gatavību pārstāvēt savu valstsvienību: "Mēs saņēmām no Andra ziņu, ka viņš ir gatavs pārstāvēt izlasi. Tas ir viss, ko patlaban varu pateikt.
Bagatskis: Dāvja Bertāna savainojums izlasei ir...
Domājams, ka Bagatskis neteiktu vēl un vēl, ka Biedriņš spēlēs, ja viņš nebūtu neko teicis.
Es ar Bagiju runāju,un viņš man apliecināja,ka ar Andri nav runājis,un pat viņa sieva izvairās ar viņu runāt.
Par Bertāniem man ir savs karjeras redzējums,bet tā kritika ir tikai veltīta,lai viņi kaut ko pamainītu savā karjerā,un Dairis beidzot to ir izdarījis.
Es uzskatu ka galvenais ir pateikt domu,nevis uzrakstīt perfekti gramatiski,tā kā būs Jums man jāpiedod par kvalitāti

  +2 [+] [-]

, 2013-06-18 12:06, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: ... jebkurš vismaz 9 klases sekmīgi beidzis indivīds spētu uzrakstīt tieši tāpat.
Nezinu, cik sen gāji skolā, bet jebkurš...

     [+] [-]

, 2013-06-18 12:06, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja:
Raksti par tēmu, nevis analizē cita stila kļūdas! Atradies valodnieks - maģistrs - Kursītes padomnieks. Bloga tēma ir "ņemt vai neņemt vecos grēkāžus izlasē", nevis vai VV ir tiesības izteikt savu basketbola speciālista viedokli. Lūdzu Tev breinstormings!

  +5 [+] [-]

, 2013-06-18 12:07, pirms 12 gadiem
Saprotams - tētuks aizvainojies, ka dēlēnu neaicina uz izlasi. Nu, nav jau Kristaps nekāds Pārkers, var epizodiski ļoti labi nospēlēt un pēc brīža sagāzt kārtīgus ūdeņus, viens no daudziem, kādi ir ACB un citās līgās. Savukārt par attieksmi pilnīgi piekrītu tiem, kas šeit raksta - nebija tā diskvalifikācija bez iemesla, ja būtu īsts vecis, tad tagad atnāktu, atvainotos un piedāvātu savu palīdzību izlasei. Un, ja pēc tā Bagijs saka, ka neņems, tad arī Ģenerālis var pamatoti rakstīt šadus raksteļus..

  +3 [+] [-]

, 2013-06-18 12:11, pirms 12 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Raksti par tēmu, nevis analizē cita stila kļūdas! Atradies valodnieks - maģistrs - Kursītes padomnieks. Bloga tēma ir "ņemt vai neņemt vecos grēkāžus izlasē", nevis vai VV ir tiesības izteikt savu basketbola speciālista viedokli. Lūdzu Tev breinstormings!
Da labi, viņš sasolīja, ka šajā reizē nu tik pastāstīs nez kādas lietas...būs viskautkas jauns un negaidīts, bet nekā nav, PILNĪGI NEKĀ!

  +2 [+] [-]

, 2013-06-18 12:16, pirms 12 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Es ar Bagiju runāju,un viņš man apliecināja,ka ar Andri nav runājis,un pat viņa sieva izvairās ar viņu runāt.
Par Bertāniem man ir savs karjeras redzējums,bet tā kritika ir tikai veltīta,lai viņi kaut ko pamainītu savā karjerā,un Dairis beidzot to ir izdarījis.
Es uzskatu ka galvenais ir pateikt domu,nevis uzrakstīt perfekti gramatiski,tā kā būs Jums man jāpiedod par kvalitāti
Bet raksti vismaz garāk, te ir sajūta, ka izlasu parastu sc.com lietotāja komentāru pie kārtējā basketbolam saistītā raksta. No tāda spečuka un dzīves pieredzes bagāta, ar ko kontaktiem un "galiem" bagāta cilvēka prasītos nedaudz apjomīgāks ieguldījums un informācija! kas jauns! Visi no Tevis gaida...bet nevar sagaidīt.
Ceru, ka saproti domu.. es gaidīju, ka ienākšu un izlasīšu, - Esmu runājis ar Blūmu, šis man ir teicis, ka ar Janičenoku tiešām spēlēs, runājam ar Andri, bet Andris domā, ir tādi un tādi mērķi.. Ir noticis tas un tas, lēmumu ir pieņēmis tas un tas...."
Kaut ko no šīs sērijas..bet nu cik var teikt, apnika jau.

  +6 [+] [-]

, 2013-06-18 12:16, pirms 12 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Es ar Bagiju runāju,un viņš man apliecināja,ka ar Andri nav runājis,un pat viņa sieva izvairās ar viņu runāt.
Par Bertāniem man ir savs karjeras redzējums,bet tā kritika ir tikai veltīta,lai viņi kaut ko pamainītu savā karjerā,un Dairis beidzot to ir izdarījis.
Es uzskatu ka galvenais ir pateikt domu,nevis uzrakstīt perfekti gramatiski,tā kā būs Jums man jāpiedod par kvalitāti
tad kāpēc šī Tava saruna ar Bagiju nebija pieminēta rakstā? tādā gadījumā šai ziņai būtu pilnīgi cits "svars".
kas attiecas uz Bertāniem, tad nesāc nu atkal mest kažoku uz otru pusi! pat tad, ja Dāvis spēlēs NBA(ja spēlēs), Tavs pienākums būtu ieturēt kosekvenci - turpināt viņu asi kritizēt. skatos, jau tagad sāc sagatavot augsni atkāpšanās ceļam, proti - savu līdzšinējo kritiku pavērst nevis kā personiskās antipātijas, bet gan kā aicinājumu viņiem šo un to pamainīt savā karjerā! tas tā, ja gadījumā Dāvis spēlēs NBA(kur Kristaps, par spīti Tavām prognozēm, tā arī neuzspēlēja un neuzspēlēs), Tu varētu teikt - es ar savu kritizēšanu viņu tikai uzmundrināju, nevis noliku, jo zināju, ka viņš kādudien būs baigais vecis...
pokerā ir tā - ja blefo, tad blefo līdz galam! tas tā, starp citu...

  -3 [+] [-]

, 2013-06-18 12:19, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Da labi, viņš sasolīja, ka šajā reizē nu tik pastāstīs nez kādas lietas...būs viskautkas jauns un negaidīts, bet nekā nav, PILNĪGI NEKĀ!
Man, kā, gribētos ticēt, labi audzinātam cilvēkam, šāda Tava attieksme pret sabiedrībā tomēr cienījamu speciālistu nav īsti pieņemama, pat neskatoties uz to, ka šī tomēr ir anonīma kakātava. VV Tev ir kaut ko parādā? Beidzam šo! Palaidīs garām kādu sakarīgu viedokli atkritumu starpā. Labāk prasi pašam VV konkrētus jautājumus un priecājies, ka Tev ir dota tāda unikāla iespēja uzrunāt dzīvu Latvijas basketbola leģendu. Vajag prast to novērtēt, lai arī kāds ir viņa viedoklis.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-18 12:20, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Nezinu, cik sen gāji skolā, bet jebkurš...
Nezinu arī cik pats sen gāji skolā, bet, ja izlasītu komnetāru cītīgāk, tad secinātu, ka bija piezīme - jebkurš sekmīgi beidzis !

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 12:22, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: tad kāpēc šī Tava saruna ar Bagiju nebija pieminēta rakstā? tādā gadījumā šai ziņai būtu pilnīgi cits "svars".
kas attiecas uz Bertāniem, tad nesāc nu atkal mest kažoku uz otru pusi! pat tad, ja Dāvis spēlēs NBA(ja spēlēs), Tavs pienākums būtu ieturēt kosekvenci - turpināt viņu asi kritizēt. skatos, jau tagad sāc sagatavot augsni atkāpšanās ceļam, proti - savu līdzšinējo kritiku pavērst nevis kā personiskās antipātijas, bet gan kā aicinājumu viņiem šo un to pamainīt savā karjerā! tas tā, ja gadījumā Dāvis spēlēs NBA(kur Kristaps, par spīti Tavām prognozēm, tā arī neuzspēlēja un neuzspēlēs), Tu varētu teikt - es ar savu kritizēšanu viņu tikai uzmundrināju, nevis noliku, jo zināju, ka viņš kādudien būs baigais vecis...
pokerā ir tā - ja blefo, tad blefo līdz galam! tas tā, starp citu...
Jā, diezgan perfekti atkosts Valda rokraksts.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 12:24, pirms 12 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Es Tevi varu iepriecināt,ka šis sacerējums ir viena laba žurnālista izpildījumā,bet no Tevis teiktā jau kaut kā riebums ir jāizsaka..
Wtf?

     [+] [-]

, 2013-06-18 12:28, pirms 12 gadiem
Nu ja Bagijs esot teicis W , ka nevar sakontaktēties, tad visticamāk lkm Biedrs nespēlēs izlasē... : ( sūdīgi

  -1 [+] [-]

, 2013-06-18 12:29, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nezinu arī cik pats sen gāji skolā, bet, ja izlasītu komnetāru cītīgāk, tad secinātu, ka bija piezīme - jebkurš sekmīgi beidzis !
Es izlasīju, tāpēc domā pats - tas nozīmē arī knapi uz četrinieku izvilkušos - es diezgan par to šaubos.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 12:31, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, diezgan perfekti atkosts Valda rokraksts.
Valdis būtu perfekts politiķis, ja vien viņam nebūtu tā sliktā īpašība - ar visiem mūždien sakašķēties...
gadu gaitā Valda rokrakstu esmu iepazinis ļoti labi - visas viņa šīs te mazās piebildītes - ja notiks/nenotiks tas un tas, būs/nebūs tādi un šitādi apstākļi. būtībā, šādi pasakot, automātiski abi varianti ir pareizi - vai nu piepildīsies viens, vai nu otrs. ja piepildīsies otrs, tad būs atsauce uz mazo piebildīti, ar tekstu - es taču teicu - ja viņš nospēlēs slikti, komanda zaudēs... utml.
bet nekā personiska pret Lielmestaru! visu cīeņu - arī gudra lavierēšana ar tekstiem ir talants!

 +10 [+] [-]

, 2013-06-18 12:33, pirms 12 gadiem
Normāls raksts! Valdis tā domā. Varam piekrist, varam nepiekrist. Lasītājiem drīzāk vajadzētu viņu atbalstīt, lai raksta un izsaka savas domas, nevis burkšķēt par pareizrakstību.

Man Valda, tāpat kā jebkura savas sfēras profesionāļa, viedoklis liekas svarīgs. Būtu tikai labi, ja šādi blogi būtu arī Balderim, Semjonovai, Vildem, Irbem, Lūsim, Ķipuram un citiem, kas paši bijuši lieli sportisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 12:34, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: tad kāpēc šī Tava saruna ar Bagiju nebija pieminēta rakstā? tādā gadījumā šai ziņai būtu pilnīgi cits "svars".
kas attiecas uz Bertāniem, tad nesāc nu atkal mest kažoku uz otru pusi! pat tad, ja Dāvis spēlēs NBA(ja spēlēs), Tavs pienākums būtu ieturēt kosekvenci - turpināt viņu asi kritizēt. skatos, jau tagad sāc sagatavot augsni atkāpšanās ceļam, proti - savu līdzšinējo kritiku pavērst nevis kā personiskās antipātijas, bet gan kā aicinājumu viņiem šo un to pamainīt savā karjerā! tas tā, ja gadījumā Dāvis spēlēs NBA(kur Kristaps, par spīti Tavām prognozēm, tā arī neuzspēlēja un neuzspēlēs), Tu varētu teikt - es ar savu kritizēšanu viņu tikai uzmundrināju, nevis noliku, jo zināju, ka viņš kādudien būs baigais vecis...
pokerā ir tā - ja blefo, tad blefo līdz galam! tas tā, starp citu...
Nedomāju ka rakstā vajadzētu rakstīt visas detaļas,kā es nonāku pie secinājuma,kaut gan skaidrs ka Jums tas patiktu.
Pilnīgas muļķības par kažoka mešanu,jo savā laikā kad strādāju ar Bertāna veco kopā,tad arī pateicu,ka tā metodika,kuru viņi trenēja ir nepareiza.Dāvis jau ir upuris tam diemžēl.Kas attiecās par Dairi,tad viņām jānospēlē vismaz viena sezona lai varētu izdarīt secinājumus,kāda kalibra spēlētājs viņš ir.Tas ka viņa spēle ir ļoti nestabila,tas man liekas ir visiem redzams.Arī turpmāk attieksme pret viņiem būs tāda,kādu viņi būs pelnījuši.

  +4 [+] [-]

, 2013-06-18 12:36, pirms 12 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Man, kā, gribētos ticēt, labi audzinātam cilvēkam, šāda Tava attieksme pret sabiedrībā tomēr cienījamu speciālistu nav īsti pieņemama, pat neskatoties uz to, ka šī tomēr ir anonīma kakātava. VV Tev ir kaut ko parādā? Beidzam šo! Palaidīs garām kādu sakarīgu viedokli atkritumu starpā. Labāk prasi pašam VV konkrētus jautājumus un priecājies, ka Tev ir dota tāda unikāla iespēja uzrunāt dzīvu Latvijas basketbola leģendu. Vajag prast to novērtēt, lai arī kāds ir viņa viedoklis.
Protams, leģenda ir labi, daudz darba ieguldīts, bet šobrīd daudz darba tiek ieguldīts basketbola graušanai, jo Valters visu laiku uztur šo - nu kasamies, kasamies, redz kā tie nedara tā un tie dara tā! Viss ir galīgā žopā! un tādi kā tu jau arī ir vairums, kas ieklausās un tiešām domā, viss ir galīgā žopā, un kāda jēga vispār iet un skatīties tādu sporta veidu, tādu basketbolu, tāpat tak tur viss ir drausmīgā līmenī utt... tā ir sabiedrības apziņas zombēšana. Tieši cilvēki ar lieliem vārdiem to var ietekmēt, un Valters arī to dara. Ja viņš tik ļoti gribētu palīdzēt un visu mainīt uz labo pusi, tad sen būtu to darījis, bet viņš tikai runā..nedara pats neko.
Un ja tu palasītu twiterī, ko viņš raksta un kā viņš atbild tiem, kas viņa viedoklim nepiekrīt un iebilst, jeb pasaka ko skarbāku... vienkārši palasi. Varbūt arī viedoklis vairs nebūs tik pūkains.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-18 12:40, pirms 12 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Es Tevi varu iepriecināt,ka šis sacerējums ir viena laba žurnālista izpildījumā,bet no Tevis teiktā jau kaut kā riebums ir jāizsaka..
Valdi, Tu te vienu teikumu uzrakstīji. Es to teikumu četras reizes pārlasīju un gandrīz vai smadzenes izmežģīju, bet neesmu drošs, ka līdz galam visu sapratu. Arī pats raksts uzbūves ziņā ir baigais savārstījums ar kļūdu jau virsrakstā. Ja runa ir par to, kas notiek šobrīd, tad nevis "sākās", bet "sākas".
Laikam jau tomēr kaut kas šī "viena laba žurnālista izpildījumā" nopietni buksē...
Nu bet par rakstu runājot, daudz kur Tev jāpiekrīt. Kaut gan pēc manas saprašanas taisnība ir kaut kur pa vidu. Es esmu pārliecināts, ka spēlēšana izlasē ir goda lieta. Klubā spēlēšana lai ir bizness, bet ja tu esi uzaudzis Latvijā, tad tā ir tava dzimtene, tavas mājas, un bēgšana no izlases ir līdzvērtīga savas valsts un savu līdzpilsoņu necienīšanai. Valsts izlase vairs nav nekāda privātbodīte. Šajā gadījumā personīgās kaprīzes ir jānoliek malā. Jautājums, kur Tev piekrītu, ir problēma ar treneri un basketbola savienību. LBS vispār vairāk atgādina čomaku kompāniju nekā nopietnu, godīgu valsts organizāciju. Savukārt Bagatskis mentāli baidās no minētā trijnieka, kurš izlasei noteikti noderētu, ja vien gribētu spēlēt basketbolu, nevis darīt ko citu... Ar dāmu izlasi diemžēl apmēram tas pats - ne tas treneris, nepareizā attieksme no dažu labāko spēlētāju puses un rezultāts ir tāds, kāds ir...

  -1 [+] [-]

, 2013-06-18 12:46, pirms 12 gadiem
vinardo rakstīja: Vēl lieku reizi var pārliecināties, ka tālajā 1981 .g . izšāva slota , jeb par MVP tika kronēts slotaskāts...

DB44 -laba sezona,Dairim līgums ar Bilbao--- nav viegli ar to sadzīvot ,VV pastiprināti lieto antidepresantus, tādēļ pieļautās gramatikas kļūdas ir piedodamas .Bet ja vēl Mejers aizķersies tajā krastā , tad rezultātā redzu ainu, kā veco meistaru ar baltu zirgu ved uz trakomāju...
Valdis nebija nekāds "slotas kāts". Te nu tu pamatīgi aizbrauci garām. Basketbola spēles ziņā ļoti talantīgs cilvēks, bet ar savām rakstura vājībām. Piemēram, juzdams, ka spēle ir zaudēta, mēdza ātri uzsist piekto piezīmi (tas viņam parasti sanāca ļoti nevainīgi), lai tiek malā un citi viņa vietā spēles galotnē pamocās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-18 12:53, pirms 12 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Nedomāju ka rakstā vajadzētu rakstīt visas detaļas,kā es nonāku pie secinājuma,kaut gan skaidrs ka Jums tas patiktu.
Pilnīgas muļķības par kažoka mešanu,jo savā laikā kad strādāju ar Bertāna veco kopā,tad arī pateicu,ka tā metodika,kuru viņi trenēja ir nepareiza.Dāvis jau ir upuris tam diemžēl.Kas attiecās par Dairi,tad viņām jānospēlē vismaz viena sezona lai varētu izdarīt secinājumus,kāda kalibra spēlētājs viņš ir.Tas ka viņa spēle ir ļoti nestabila,tas man liekas ir visiem redzams.Arī turpmāk attieksme pret viņiem būs tāda,kādu viņi būs pelnījuši.
neviens jau neprasa visas intīmās detaļas, taču vismaz kkādus virspusējus avotus gan vajadzētu pieminēt, savādāk tas viss izskatās "dzeltens", kā no pirksta izzīsts un bez nopietna seguma.
aiz cieņas pret Tevi, neturpināšu šo tēmu, taču varu tikai pateikt, ka Tavi uzskati par dažādām lietām un atsevišķām personālijām bieži vien diametrāli pretēji mēdz mainīties. nu, kaut vai Ventspils jautājums kopš brīža, kad uz turieni pārcēlās Sandis... bet ok, tas ir mans subjektīvais viedoklis.
kas attiecas uz Dāvi - problēma bija fizisko treniņu metodikā vai bija problēmas ar psiholoģisko sagatavotību? man domāt, ka psiholoģiski Dāvis ir perfekti sagatavots priekš visaugstākajiem mērķiem un to sasniegšanas. par Dairi - viņa problēmas, šķiet, vairāk ir psiholoģiskas, jo fiziski viņš ir labs - ātrs, atlētisks, tik vien, ka "nav kreisās rokas"... tad jājautā - vai Dainis abus puikas ir trenējis dažādi - vienam spiedis uz psiholoģiju, otram uz fizisko?

     [+] [-]

, 2013-06-18 13:04, pirms 12 gadiem
Kreilis rakstīja: Valdi, Tu te vienu teikumu uzrakstīji. Es to teikumu četras reizes pārlasīju un gandrīz vai smadzenes izmežģīju, bet neesmu drošs, ka līdz galam visu sapratu. Arī pats raksts uzbūves ziņā ir baigais savārstījums ar kļūdu jau virsrakstā. Ja runa ir par to, kas notiek šobrīd, tad nevis "sākās", bet "sākas".
Laikam jau tomēr kaut kas šī "viena laba žurnālista izpildījumā" nopietni buksē...
Nu bet par rakstu runājot, daudz kur Tev jāpiekrīt. Kaut gan pēc manas saprašanas taisnība ir kaut kur pa vidu. Es esmu pārliecināts, ka spēlēšana izlasē ir goda lieta. Klubā spēlēšana lai ir bizness, bet ja tu esi uzaudzis Latvijā, tad tā ir tava dzimtene, tavas mājas, un bēgšana no izlases ir līdzvērtīga savas valsts un savu līdzpilsoņu necienīšanai. Valsts izlase vairs nav nekāda privātbodīte. Šajā gadījumā personīgās kaprīzes ir jānoliek malā. Jautājums, kur Tev piekrītu, ir problēma ar treneri un basketbola savienību. LBS vispār vairāk atgādina čomaku kompāniju nekā nopietnu, godīgu valsts organizāciju. Savukārt Bagatskis mentāli baidās no minētā trijnieka, kurš izlasei noteikti noderētu, ja vien gribētu spēlēt basketbolu, nevis darīt ko citu... Ar dāmu izlasi diemžēl apmēram tas pats - ne tas treneris, nepareizā attieksme no dažu labāko spēlētāju puses un rezultāts ir tāds, kāds ir...
Līdzības ar dāmu izlasi pārāk nesaskatu. EČ večiem ir pēc 2 mēnešiem, vēl viss ir priekšā, pat pārbaudes spēles nav bijušas. KK, KV un AŠ prombūtni galīgi nevar salīdzināt ar Tāmani un Jēkabsoni, kuras ir Eiropas zvaigznes. Turklāt, mums viss ir liels noslēpums, uz ko spējīga patlaban ir šī izlase. Melnais zirdziņš pat mums pašiem.

  -4 [+] [-]

, 2013-06-18 13:10, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: tā ir sabiedrības apziņas zombēšana.
Izskatās, ka neesi diez ko augstās domās par sevi un cilvēkiem sev apkārt. Viedi vārdi Matuļa kungam. Smiekli sanāca par to, ka, Tavuprāt, VV dēļ cilvēki neies uz basketbolu. VV bija savs viedoklis arī pirms "baigās vasaras", ja kas. Mainījies nav nekas.

Un tas, ka kāds pumpains tīnis vai pašpasludināts sporta speciālists anonīmi uzliek kluci cienījamam cilvēkam, tas ir tikai un vienīgi viņa kultūras jautājums. Tas ir nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 13:12, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Līdzības ar dāmu izlasi pārāk nesaskatu. EČ večiem ir pēc 2 mēnešiem, vēl viss ir priekšā, pat pārbaudes spēles nav bijušas. KK, KV un AŠ prombūtni galīgi nevar salīdzināt ar Tāmani un Jēkabsoni, kuras ir Eiropas zvaigznes. Turklāt, mums viss ir liels noslēpums, uz ko spējīga patlaban ir šī izlase. Melnais zirdziņš pat mums pašiem.
"melnais zirdziņš" izlase bija pagājušajā EČ. šogad nekāda "zirgošanās" vairs nedrīkst būt - IR jābūt rezultātam!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 13:18, pirms 12 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Izskatās, ka neesi diez ko augstās domās par sevi un cilvēkiem sev apkārt. Viedi vārdi Matuļa kungam. Smiekli sanāca par to, ka, Tavuprāt, VV dēļ cilvēki neies uz basketbolu. VV bija savs viedoklis arī pirms "baigās vasaras", ja kas. Mainījies nav nekas.

Un tas, ka kāds pumpains tīnis vai pašpasludināts sporta speciālists anonīmi uzliek kluci cienījamam cilvēkam, tas ir tikai un vienīgi viņa kultūras jautājums. Tas ir nožēlojami.
Ja tu ar vārdiem " pumpains tīnis" biji domājis to attiecināt pret mani, tad piedod, ar tādiem nediskutēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-06-18 13:40, pirms 12 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Normāls raksts! Valdis tā domā. Varam piekrist, varam nepiekrist. Lasītājiem drīzāk vajadzētu viņu atbalstīt, lai raksta un izsaka savas domas, nevis burkšķēt par pareizrakstību.

Man Valda, tāpat kā jebkura savas sfēras profesionāļa, viedoklis liekas svarīgs. Būtu tikai labi, ja šādi blogi būtu arī Balderim, Semjonovai, Vildem, Irbem, Lūsim, Ķipuram un citiem, kas paši bijuši lieli sportisti.
Piekrītu +

  +9 [+] [-]

, 2013-06-18 13:46, pirms 12 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Man Valda, tāpat kā jebkura savas sfēras profesionāļa, viedoklis liekas svarīgs. Būtu tikai labi, ja šādi blogi būtu arī Balderim, Semjonovai, Vildem, Irbem, Lūsim, Ķipuram un citiem, kas paši bijuši lieli sportisti.
Tas, ka cilvēks X kādreiz ir bijis superklases sportists, nenozīmē, ka viņš ir savas sfēras profesionālis. Pirmkārt, spēlēt un analizēt ir divas dažādas lietas. Otrkārt, šis cilvēks X spēlēja ļoti sen, bet konkrētā sfēra pa to laiku ir jūtami gājusi uz priekšu.

Nesaku neko konkrēti par Valdi, tikai par tevis izteikto domu. Atliek kaut vai palasīt Pelē un Maradonas izteikumus presē - tos lasīt vispār nav nekādas jēgas. Tas pats Balderis tālu neatpaliek. Valdim ir potenciāls, tikai viņš ir jāieliek rāmjos - vairāk argumentācijas, mazāk populisma.

     [+] [-]

, 2013-06-18 13:57, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: "melnais zirdziņš" izlase bija pagājušajā EČ. šogad nekāda "zirgošanās" vairs nedrīkst būt - IR jābūt rezultātam!
Es runāju par to, ka mēs paši nezinam, uz ko šī izlase ir spējīga... Ir iespējami visādi pārsteigumi. Es ceru - pozitīvi.