Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2324, Did:0, useCase: 3

Ģenerālis: Cirks ap Latvijas basketbola izlasi tikai sākās

Pagājušajā nedēļā Latvijas basketbola izlases galvenais treneris Ainars Bagatskis nosauca kandidātus, kuri gatavosies Eiropas čempionātam. Sastāvā neredzējām tādus spēlētājus kā Kaspars Kambala, Kristaps Valters un Armands Šķēle. Par Kristapu ir tik daudz dažādu runu, tāpēc gribētu vairāk filozofiski pieskarties tam, kā es rīkotos trenera un spēlētāja vietā. Mana attieksme ir skaidra un gaiša – šodienas situācijā ne kā Kristaps es spēlētu izlasē, ne arī kā treneris ņemtu viņu izlasē.

2009. gadā Kristapam tika piešķirta trīs gadu diskvalifikācija, un viņš to visu „norija”. Kristapa vietā man aizvainojums par Šnepa piešķirtajām diskvalifikācijām būtu tik liels, ka tas mani motivētu spēlēt labāk un labāk, un katru reizi es viņu pieminētu. Ja gribētu, lai spēlēju izlasē, mans noteikums būtu – Šneps nedrīkst būt basketbolam tuvumā. Skaidrs, ka Kristaps to nevar izdarīt, viņš atceras šādas lietas uz dažām dienām, un tas ir viņa lielākais mīnuss – nespēja saņemties uz ilgāku laiku un parādīt sevi rakstura ziņā.

Piecus gadus Kristaps bijis stabilākais Latvijas izlases spēlētājs. Nospēlējis piecas sezonas ACB līgā, kas ir stiprākā Eiropā un otra stiprākā pasaulē. Spēlējis stabili un ar labu statistiku – neviens cits Latvijas izlases spēlētājs to nevar, un tas ir jāatzīst. Tas, ka muti palaiž, nemaina to, kā viņš spēlē.

Tomēr, ja būtu treneris, es arī viņu neņemtu izlasē. Kāpēc – negribu izpaust. Zinu vienu – treneru štābam ir citas domas, viņi domā, ka Kristaps būs lielais mikroklimata bojātājs. Ja mums būtu psiholoģiskā ziņā spēcīgs treneris, ne jau uzvedība vai problēmas ar mikroklimatu ir šķērlis tam, lai spēlētu izlasē. Latvijas basketbolā nav stipras personības, kas ar tādiem spēlētājiem kā Kambala, Kristaps Valters, Šķēle tiktu galā. Treneri ir enerģētiski vājāki, un viņi nevar iedomāties, kā tikt ar tādiem galā. Ja atnāktu cita kalibra treneris, piemēram, Etore Mesina, viņš nekad neteiktu, ka neņem kādu spēlētāju sliktas discpilīnas dēļ. Klubos, kur viņi spēlē, šādu problēmu nav. Izlasē treneri bēg prom no konfrontācijas ar spēlētājiem. Izlasē ir jābūt konkurencei un jāspēlē labākajiem.

Ja gatavojam izlasi pēc tādas filozofijas kā šobrīd, kad konkurences nav, varbūt arī šāds lēmums neņemt nosauktos trīs spēlētājus ir pareizais.

Savainojumu guvis Dāvis Bertāns, bet tādi spēlētāji kā Timma un Mejeris, kas ir viņa pozīcijas spēlētāji, uz izlasi neraujas un paliks Amerikā, ja tiks uzaicināti uz vasaras līgu. 3. un 4. pozīcijā var trūkt spēlētāju. Pirmajā pozīcijā palicis viens Jānis Strēlnieks, kurš arī vairāk ir combo aizsargs bez izcilas piespēles. Ja Strēlnieks iziet no ierindas, kas paliek pāri?

Runājot par Andri Biedriņu, viņš pats vēl nav devis jāvārdu spēlēšanai, bet jau notiek kampaņa par to, cik un kā viņš spēlēs, kā ap viņu veidos taktiku. Cik noprotu, viņš pats slēpjas un nerunā ar treneri kārtējo reizi. Ja viņš nespēlēs, jūtu, ka arī Janičenoks un Blūms pakaļu neplēsīs. Noteikti redzēsim gan traumas, gan atrunāšanās un tamlīdzīgi. Iespējams, izlase atkal būs iepriekšējā stāvoklī – būs spēlētāji, kas ļoti raujas vai kas pie cita trenera nemaz netiktu.

Izlases tiek mākslīgi atjaunotas, tai skaitā sieviešu izlase. LBS iet pa vieglāko ceļu – jo mazāk problēmas, jo labāk. Kāds rezultāts būs, tāds būs. Ceļš ir ļoti slidens, bet vienkāršs – mēs ne par ko neatbildam, braucam uz čempionātu, neizcīnām nevienu uzvaru, un izlases reitings krīt arvien zemāk. Visa basketbola sabiedrība ir ar to apmierināta. LBS nav opozīcijas, nenotiek plašas diskusijas, visi ir apmierināti ar to, kas notiek. Mērķus nemākam vai negribam sasniegt. Sistēma ir tāda, ka valde praktiski nav nomaināma. Atceros, ka savulaik Kehris un Jaunups bija ielikuši biksēs, kad parādījās Zonne ar kompāniju un vēlējās valdi nomest. Tikai ar Šēnhofa izveicīgo roku un jaunu biedru piesaistīšanu balsis tika savāktas. Slikti, ka mafijai, kas sēž augšgalā, nav kas elpo mugurā un bīda uz priekšu.

Sieviešu izlasē lielākā daļa ir sagatavota ASV koledžu sistēmā, tātad Latvijas klubi praktiski spēlētājas nesagatavo. VEF deklarē, ka gatavos jaunos spēlētājus, bet tai pašā laikā mūsu jaunie talanti parādās ACB līgas klubos. Domāju, ka arvien vairāk spēlētāju brauks uz Ameriku, kur iegūs izglītību, un tas nāks par labu Latvijai kopumā.

Vēl jāpiebilst par NBA finālu. Tik interesantas beigas neviens negaidīja. Interesantākais, ka Lebrons šādā situācijā nekad nav bijis. Karalim būs liels spiediens – jāuzvar divas spēles pēc kārtas. Ja titulu neizcīnīs „Heat”, viņus lamās vēl vairāk nekā pirmajā gadā, kad zaudēja Dalasai. Sanantonio savukārt ir saspēlējusies komanda, rokraksts ir ļoti iezīmīgs, spēlē veterāni, bet nospēlēt tādā līmenī tādā vecumā ir līmenis. Tāpat Popovičs māk atrast jaunos spēlētājus, kurus kādreiz gandrīz izmeta no komandas, bet tagad jau viens no MVP kandidātiem - Grīns. Ja Lebrons un Veids spēlēs kā ceturtajā mačā, viņus apturēt nevar. Šo basketbolu vienkārši jāskatās un jābauda. Gandrīz vai naktī būs jāceļas, lai redzētu tādu basketbolu, ko katru dienu neredzēsi!

Ko šovasar darīs Andris Biedriņš?

  • 99

  • 15

  • 225


1 2 3 87 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2013-06-18 09:59, pirms 11 gadiem
Varbut krasas ir mazliet sabiezinatas, bet visuma pilniga taisniba! LBS dara visu lai viniem nekas nebutu jadara, un ne par ko nebutu jaatbild!! Maitas!!

  +6 [+] [-]

, 2013-06-18 10:04, pirms 11 gadiem
pēc kaut kāda iesācēja dienasgrāmatas izskatās.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-18 10:08, pirms 11 gadiem
atpūtīsies izlasē!

 +23 [+] [-]

, 2013-06-18 10:16, pirms 11 gadiem
Tātad tagad par stipru raksturu uzskatāms, ja cilvēks atsakās spēlēt izlasē dēļ aizvainojama pret vienu LBS ierēdni Kur vēl slimākus murgus izdomāt! Var piekrist par Biedriņu, ka aizdomīgi, ka viņš neko presei nav teicis, bet neticu, ka LBS ir tik tupi, lai skandētu apkārt ka viņš spēlēs, ja reāli tā nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-06-18 10:23, pirms 11 gadiem
Valteram vienmēr ir ko teikt!

  +8 [+] [-]

, 2013-06-18 10:24, pirms 11 gadiem
Konkurence? Cik tad mums ir tie spēlētāji, kas var spēlēt vismaz EČ līmenī? Pilnīgi tāda pati situācija kā hokejā. Vai tiešām VV, liekot roku uz sirds, var apgalvot, ka ir vēl kāds, kas cītīgi min pašreizējās izlases spēlētājiem uz papēžiem, bez jau VV pieminētajiem KV, KK un AŠ? Izlasē jau šobrīd spēlē objektīvi spēcīgākie, kas to GRIB darīt. Un iespējams arī vienkārši objektīvi labākie. Manuprāt, VV pieminētā "mākslīgā izlases atjaunošana" vismaz vīriešu basketbolā nesīs savus augļus, un te paldies jāsaka būs arī Bagatskim. Mūsu mentalitāte ir tāda, ka nekāds Mesina tāpat pa pilnu netiktu ņemts. Nevajag sapņot. Vesela rinda piemēru jau bijuši dažādos sporta veidos. Galvenais ir mikroklimats un tādu spēlētāju iekļaušana komandā, kas patiešām grib plēst pakaļu izlases, un nav te ko slēpt, arī savu turpāko karjeru dēļ. Jācer, ka Biedriņš tomēr nāks pie prāta un nepieļaus vēl vienu rupju kļūdu.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-18 10:25, pirms 11 gadiem
Sieviešu izlasē lielākā daļa ir sagatavota ASV koledžu sistēmā, tātad Latvijas klubi praktiski spēlētājas nesagatavo.

Latvijas klubi nevar sagatavot spēlētājas tādam starptautiskam līmenim, jo Latvijā viss tiek organizēts old school basketbola stilā, praktiski nespēlējot tādu atlētisko, spēka spēli uz fola robežas, kā tagad atļauj starptautiski. Jāsāk ar to, ka jāorientē vecāko grupu jaunatne un sieviešu līga (treneri, tiesneši) uz to, ka jāsāk trenēt un norūdīt šai agresīvajai spēlei.
Tie laiki, kad tikai varēja smuki driblēt un precīzi mest pa grozu beigušies, tagad ir tāds stils, ka jāiet un agresīvi jāgrūstās, jāplēš ar zobiem un nagiem tā bumba laukā. Pie tam visu pozīciju basketbolistēm, ne tikai centriem kā agrāk bija tā grūstīšanās paredzēta.

Varbūt kļūdos, bet šajā čempionātā pirmo reizi redzam tādu patiešām ļoti agresīvu basketbolu, vēl 2009.gadā Rīgā nebija ne miņas no tāda stila.
Mūsu basketbola organizētājiem jāņem tas vērā un jārestrukturizē bišķ mūsu LV klubu un jaunatnes gatavošana uz šo agresīvo spēka spēli, savādāk nokavēsim un netiksim atpakaļ šajā līmenī vairs!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 10:25, pirms 11 gadiem
Vēl jautājums,vai ar AB izlase vispār nospēlēs labāk, nekā bez viņa.......es par jaunajiem un centīgajiem ! Lai spēlē tie, kuri to tiešām grib un agrāk vai vēlāk ir jābūt.

  +5 [+] [-]

, 2013-06-18 10:25, pirms 11 gadiem
kasselis rakstīja: ...neticu, ka LBS ir tik tupi, lai skandētu apkārt ka viņš spēlēs, ja reāli tā nav
Tik pārliecināts par LBS es nebūtu...

 +25 [+] [-]

, 2013-06-18 10:27, pirms 11 gadiem
zināmā mērā var arī piekrist... par to, ka izlasē jāspēlē labākajiem, piekrītu, savukārt par to, ka izlasē jāņem visi iespējami labākie(uz papīra), neatkarīgi no rakstura īpašībām - nepiekrītu! arī pasaules sportā ir situācijas, kad viens otrs potenciālais izlases līderis netiek aicināts savu rakstura īpašību dēļ. nu, kaut vai atcerēsimies Dream Team un Aizeju Tomasu. tāpat pirms pāris gadiem bija ar Joakimu Noa un Francijas izlasi, tiesa, viņš ir labojies(izaudzis) un tagad tiek aicināts. savulaik bija sāga ar Sašas Vujačiča neņemšanu Slovēnijas izlasē "traumas dēļ"... un šādu piemēru ir daudz!
neviens jau nesaka, ka Kristaps būtu slikts spēlētājs. vienkārši viņa attieksme ir tāda, kāda tā ir. ja spēlētājs kkādas lietas ir savā galvā pamainījis, domāju, Bagijs ir gana atvērts treneris, lai šo grēksūdzi uzklausītu. ja Kristaps tiešām gribētu pierādīt, ka nav tāds, atvainojiet, pajolis, pats aizietu pie Bagatska un pateiktu - trener, es gribu spēlēt izlasē, gribu palīdzēt, varu palīdzēt un, gribu pierādīt, ka beidzot esmu liels puika! savukārt, ja tas viss aprobežojas ar paziņojumu caur sportacentrs.com - ja mani aicinās, es domāšu! nu, piedodiet... šādā gadījumā Kristapu izlasē neņemtu ne Messina, ne Blats pa blatam...
kas attiecas uz Dāvi, tad viņš vienmēr ir rāvies uz izlasi un rausies - tā viņam ir goda lieta! Mejeris un Timma - loģiski, ka šobrīd viņu prioritāte ir uzkavēšanās ASV. šādas iespējas ne katram ir dotas, tāpēc nevajag apelēt pie (ne)vēlēšanās pārstāvēt izlasi!
Andris. Andris ir foršs čalis un uzklausa draugu ieteikumus. ja viņa čomi - Bērzs, Janičenoks, arī Blūms teiks - davaj uzspēlējam, tad gan jau Biedriņš būs izlasē.
Kambala? domāju, viņš pats ļoti labi zina/apzinās, ka savu pēdējo maču izlasē jau ir nospēlējis. tas, ka viņš te flirtē ar varbūt jā un varbūt nē ir tikai runas. ja viņu nostādītu fakta priekšā - tad un tad esi izlases nometnē, Kambala pazustu kā žīds pa Miķeļiem...

  -3 [+] [-]

, 2013-06-18 10:28, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Sieviešu izlasē lielākā daļa ir sagatavota ASV koledžu sistēmā, tātad Latvijas klubi praktiski spēlētājas nesagatavo.

Latvijas klubi nevar sagatavot spēlētājas tādam starptautiskam līmenim, jo Latvijā viss tiek organizēts old school basketbola stilā, praktiski nespēlējot tādu atlētisko, spēka spēli uz fola robežas, kā tagad atļauj starptautiski. Jāsāk ar to, ka jāorientē vecāko grupu jaunatne un sieviešu līga (treneri, tiesneši) uz to, ka jāsāk trenēt un norūdīt šai agresīvajai spēlei.
Tie laiki, kad tikai varēja smuki driblēt un precīzi mest pa grozu beigušies, tagad ir tāds stils, ka jāiet un agresīvi jāgrūstās, jāplēš ar zobiem un nagiem tā bumba laukā. Pie tam visu pozīciju basketbolistēm, ne tikai centriem kā agrāk bija tā grūstīšanās paredzēta.

Varbūt kļūdos, bet šajā čempionātā pirmo reizi redzam tādu patiešām ļoti agresīvu basketbolu, vēl 2009.gadā Rīgā nebija ne miņas no tāda stila.
Mūsu basketbola organizētājiem jāņem tas vērā un jārestrukturizē bišķ mūsu LV klubu un jaunatnes gatavošana uz šo agresīvo spēka spēli, savādāk nokavēsim un netiksim atpakaļ šajā līmenī vairs!
pilnīgi piekrītu

  -2 [+] [-]

, 2013-06-18 10:33, pirms 11 gadiem
Kā jau rakstīju pie sieviešu izlases topika, Šnepa, Voina un pārējo dīkdieņu pēdējā mēraukla ir Slovēnija. Absolūti vienalga, ar kādu sastāvu, bet minimums 2 uzvarām jābūt, kas teorētiski garantētu cīņu par nākamo kārtu. Ja tā nav - davai dosvidaņija.
Skaidrs ir viens, ka ar šiem kandidātiem, kas te parādījās pag. ned., iespējamība 2 uzvarām ir tuva nullei, tāpēc es Bagija vietā šobrīd negribētu būt, bet var jau būt, ka viņam pa lielam ir po..j

  -1 [+] [-]

, 2013-06-18 10:39, pirms 11 gadiem
Edgar, Edgar... atbilde, šoreiz, ir nepareiza

 +14 [+] [-]

, 2013-06-18 10:43, pirms 11 gadiem
Izklausās, ka tu runā par kautkādu palīgskolas basketbola komandu, kurā spēlētājus jācenšas savākt un noskaņot, un rūpīgi jāauklējas ar viņiem neskatoties uz to, ka viesnīcā piemīž atvilkni, izlauž durvis un aizdedzina aizkarus! Puse no ceļa uz labošanos ir savas vainas atzīšana, ko viņi joprojām nav izdarījuši! Etore Mesina? Varbūt vēl Filu Džeksonu vajag uzaicināt, lai mūsu Eiropas un Pasaules basketbola megazvaigznes pareizi noskaņotu un neaizvainotu!? Visa problēma ir galvā. Domāšana joprojām ir pamatskolas līmenī vai vēl zemāk. Kazino, kokaīns un prostitūtas, tas ir tas, kas daļai tur ir pirmajā vietā! Pietrūkst īstu veču, kam gan fiziskie dotumu, gan prāts atbilstu kārtīgam vīram!

  +4 [+] [-]

, 2013-06-18 10:45, pirms 11 gadiem
autors pirms publicēšanas savu apcerējumu varētu arī pārlasīt. "tilde" varētu izlabot gram. kļūdas, jo valodu, diemžēl, "tilde"nelabo- kāda nu ir, tāda ir. piedodiet, ka "ne pa ķeksi", bet grūti lasīt savārstījumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-06-18 10:47, pirms 11 gadiem
Nu šoreiz jau mazliet mazāk populisms paša Valtera izpildījumā lauzās ārā, bet nu tomēr nedaudz varēja just. Lai arī sevi pasniedz kā žurnālistu pēdējos gados, tomēr no saturiskā viedokļa, ziņas, reportāžas, bloga, vai kā savādāk viedokļa, nekādas struktūras, drukā tik visu kas uz mēles un viss tikai par un ap. Nekā jauna. Nekādas analīzes, nekā tāda, kas liktu domāt. Ierasts sportacentra komentārs. Ģenerāli, mēs gaidām ko tādu ko nezinām, tieši tāpēc tiek gaidīts tavs raksts, bet neko nesagaidam. Ja tu baidies ko atklāt, tad labāk neraksti neko, jo visi gaida, nu kas , tad būs ko Valdis mums pavēstīs, bet nekas jau netiek pavēstīts. Kāda nianse, kas svarīgs, nu šo sacerējumu, jau zinātu uzrakstīt jebkurš, tās visiem ir zināmas lietas, un daudzi ir tavi minējumi, kas nejau vienu reizi viens dzīvē ir bijuši ačgārni. Es domāju, ka Biedriņš spēlēs, kkur 60/40 % par labu spēlēšanai. Bet Valdi, atkārtošos, gaidam no tevis sensācijas, analīzi, nevis spriedelēšanu..

 +15 [+] [-]

, 2013-06-18 10:51, pirms 11 gadiem
Pirmkārt, Valdi, kur tu ņēmi, ka Timma un Mejers "neraujas uz izlasi"? Tas, ka čaļi mēģina tikt Mekā, nenozīmē, ka viņiem izlase pie vienas vietas. Baigais uzbrauciens sanāk, ne? Tev beidzot jāiemācās filtrēt savi tekstu plūdumi.

Otrkārt, piedod, atvaino, bet ja spēlētājs grib spēlēt izlasē, tad jānorij naids pret LBS funkcionāriem, lai aizstāvētu savas Dzimtenes krāsas. Tas, ko tu saki un māci, ir totāls bērnišķības kalngals. Tā rīkojas skuķi, nevis īsti vīri.

Treškārt, ja nespēlē dēliņš, tad nevajag nolikt visus saspēlniekus. Esmu redzējis Spartak spēles, Strēlnieks ļoti prātīgi vada saspēli, piespēles ir labas.

Ceturtkārt, pieļāvumi par Janičenoku un Blūmu... Atceramies, kā Blūms mirdzēja bez Biedriņa pirms 2 gadiem. Nevajag viņam Biedriņu, lai spēlētu izlasē.

     [+] [-]

, 2013-06-18 10:54, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: nu nu, tad uzreiz pasaki, ko kura vietā tu liktu, ok Kambala jā, varbūt arī Kristaps, bet nu Šķēli ja iebāztu, es neskatiitos.
nav laika dīkdienismam te ar tevi diskutēt, palasi manus komentarus šeit: Vīriešu valstsvienība: 17 kandidāti, arī Blūms,...

  +3 [+] [-]

, 2013-06-18 10:55, pirms 11 gadiem
Rafaello rakstīja: Kā jau rakstīju pie sieviešu izlases topika, Šnepa, Voina un pārējo dīkdieņu pēdējā mēraukla ir Slovēnija. Absolūti vienalga, ar kādu sastāvu, bet minimums 2 uzvarām jābūt, kas teorētiski garantētu cīņu par nākamo kārtu. Ja tā nav - davai dosvidaņija.
Skaidrs ir viens, ka ar šiem kandidātiem, kas te parādījās pag. ned., iespējamība 2 uzvarām ir tuva nullei, tāpēc es Bagija vietā šobrīd negribētu būt, bet var jau būt, ka viņam pa lielam ir po..j
Tuva nullei??? Kāpēc gan? Kādi argumenti? pat uz papīra skatoties, mums jāņem Maķedonija un Bosnija, it īpaši, ja pastāv liela varbūtību, ka virkne līderu nebūs šīm izlasēm.

Un Bosniju mēs savā laukumā sasitām lupatu leveros. Bez Biedra, Blūma un Janičenoka.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-18 10:59, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Tuva nullei??? Kāpēc gan? Kādi argumenti? pat uz papīra skatoties, mums jāņem Maķedonija un Bosnija, it īpaši, ja pastāv liela varbūtību, ka virkne līderu nebūs šīm izlasēm.

Un Bosniju mēs savā laukumā sasitām lupatu leveros. Bez Biedra, Blūma un Janičenoka.
viss atkarīgs no Lielā Andra un dažiem viņa draugiem - ja tie būs, tad tevis minētas 2 uzvaras visticamāk arī būs, ja viņu nebūs, pats zini, kas būs. Te atkal vesela virkne čaļu saņems kārtējo avansu - iespēju spēlēt čempī, lai gan skilu tādam līmenim viņiem nav.
Principā šobrīd ir tikai viens jautajums - būs vai nebūs Andris

Labi spečuki, es off, skaitīsim cāļus rudenī

  -1 [+] [-]

, 2013-06-18 11:05, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Nē, nav gan tikai Biedra jautājums. Arī bez Biedra abas izlases ir paceļamas. Jau atkal atgādinu par spēli Rīgā.
spēle septembrī, starp citu, nebūs Rīgā

     [+] [-]

, 2013-06-18 11:06, pirms 11 gadiem
Rafaello rakstīja: spēle septembrī, starp citu, nebūs Rīgā
Un? Pēc sastāva jau tagad mēs esam stiprāki par BOS, it īpaši, ja Teletovičs var nespēlēt. Maķedonijai arī briest problēmas ar sastāvu.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-18 11:08, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu šoreiz jau mazliet mazāk populisms paša Valtera izpildījumā lauzās ārā, bet nu tomēr nedaudz varēja just. Lai arī sevi pasniedz kā žurnālistu pēdējos gados, tomēr no saturiskā viedokļa, ziņas, reportāžas, bloga, vai kā savādāk viedokļa, nekādas struktūras, drukā tik visu kas uz mēles un viss tikai par un ap. Nekā jauna. Nekādas analīzes, nekā tāda, kas liktu domāt. Ierasts sportacentra komentārs. Ģenerāli, mēs gaidām ko tādu ko nezinām, tieši tāpēc tiek gaidīts tavs raksts, bet neko nesagaidam. Ja tu baidies ko atklāt, tad labāk neraksti neko, jo visi gaida, nu kas , tad būs ko Valdis mums pavēstīs, bet nekas jau netiek pavēstīts. Kāda nianse, kas svarīgs, nu šo sacerējumu, jau zinātu uzrakstīt jebkurš, tās visiem ir zināmas lietas, un daudzi ir tavi minējumi, kas nejau vienu reizi viens dzīvē ir bijuši ačgārni. Es domāju, ka Biedriņš spēlēs, kkur 60/40 % par labu spēlēšanai. Bet Valdi, atkārtošos, gaidam no tevis sensācijas, analīzi, nevis spriedelēšanu..
Nu labi, tu jau arī dod Valteram virsū! Jāņem vērā, ka viņam jau ir apmēram 60 gadi, un savā dzīvē viņš ir tieši bumbu spēlējis, nevis gramatiku un literatūru studējis! Un pievērsies rakstniecībai pēdējos dažus gadus tikai! Daudz nevar nemaz prasīt, lai būtu raksti kā augstskolu žurnalistikas absolventiem!

 +12 [+] [-]

, 2013-06-18 11:11, pirms 11 gadiem
Normāli, dēls sataisa riktīgus sūdus LV basketam, bet viņam vēl jābūt aizvainotam, ka kāds (LBS) aizrādījis (DQ).

W rakstus vieno - 1. Šnepa un VEF (Jaunups) nolikšana. 2. Viena rindkopa par NBA 3. Kārtējais uzbrauciens Latvijas Basketbolam. Jā un haotiskais izkārtojums (8. klase).

  +5 [+] [-]

, 2013-06-18 11:14, pirms 11 gadiem
Katram te sava taisniiba,bet mikroklimats komandaa ir ljoti svariigi!tas ka viens otrs nespeelees kkadu iemeslu deelj nenoziimee,ka nospeelesiim sliktaak vai labaak.Tamdeelj jau ir iecelts galvenais treneris ar saviem leemumiem un atbildiibu!Speelees tie kas grib un var,nevis jaaluudzas.Nevajag aizmirst,ka aizstaveet valsti-taa ir goda lieta!

  -4 [+] [-]

, 2013-06-18 11:16, pirms 11 gadiem
Lai ko runā Valdiņš, bet viņš pasaka ko domā, un nemīž likt biksēs.
var Ģenerālis patikt vai nepatikt, bet basīti viņš saprot.
VV basīti noteikti skatās caur citu prizmu.
es visu trīs vīru vietā KK, KV un AŠ, būtu skaļi presē paudis, ka gribam spēlēt izlasē un visas huiņas ir pagātnē un esam gatavi ar sirdi un dvēseli piedalīties izlases treniņnometnē un viss.

  +4 [+] [-]

, 2013-06-18 11:17, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Nu labi, tu jau arī dod Valteram virsū! Jāņem vērā, ka viņam jau ir apmēram 60 gadi, un savā dzīvē viņš ir tieši bumbu spēlējis, nevis gramatiku un literatūru studējis! Un pievērsies rakstniecībai pēdējos dažus gadus tikai! Daudz nevar nemaz prasīt, lai būtu raksti kā augstskolu žurnalistikas absolventiem!
Nu tu arī pats nodevi..Kā jau minēju, jebkurš vismaz 9 klases sekmīgi beidzis indivīds spētu uzrakstīt tieši tāpat. Skolā viņš ir gājis un tur mācīja vismaz sacerējumus, domrakstus rakstīt, kaut kādus pamatus. Un ja sevi sāc pozicionēt kā žurnālistu, vismaz tā ir izteicies, tad bišķi pastudē pašmācībā, kaut kādas etiķetes, gan tv, radio, gan arī šeit , kā strukturēt rakstu, kā veidot, kā precizēt un vienkāršāk izklāstīt savu domu, veikt analīzi.. Tiešām katru reizi ir vilšanās izlasot, jo nav nekā jauna + ļoti nelasāmi.

  +5 [+] [-]

, 2013-06-18 11:17, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Normāli, dēls sataisa riktīgus sūdus LV basketam, bet viņam vēl jābūt aizvainotam, ka kāds (LBS) aizrādījis (DQ).


W rakstus vieno - 1. Šnepa un VEF (Jaunups) nolikšana. 2. Viena rindkopa par NBA 3. Kārtējais uzbrauciens Latvijas Basketbolam. Jā un haotiskais izkārtojums (8. klase).
Jā, ar prātu nesaprast Visvairāk dusma par to, kā savulaik KV dižojās un priecājās, cik labā viņš formā, jo, redz, nespēlē izlasē...

  +3 [+] [-]

, 2013-06-18 11:22, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Normāli, dēls sataisa riktīgus sūdus LV basketam, bet viņam vēl jābūt aizvainotam, ka kāds (LBS) aizrādījis (DQ).


W rakstus vieno - 1. Šnepa un VEF (Jaunups) nolikšana. 2. Viena rindkopa par NBA 3. Kārtējais uzbrauciens Latvijas Basketbolam. Jā un haotiskais izkārtojums (8. klase).
Točna precīzi! Nekas jauns, viss grozās ap vienu un to pašu, gan twītos, gan radio, gan šeit.
1. VEF Jaunupa nolikšana solīdā veidā, lai gan Jaunups ir to mazliet pelnījis, bet Valters jau bieži liek sū*u visam klubam kopumā.
2. Šneps, kas arī ir pelnījis.
3. Vecie izlases veči.
4. Bertānu kritizēšana, tas gan šoreiz izpalika.

  +5 [+] [-]

, 2013-06-18 11:26, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Točna precīzi! Nekas jauns, viss grozās ap vienu un to pašu, gan twītos, gan radio, gan šeit.
1. VEF Jaunupa nolikšana solīdā veidā, lai gan Jaunups ir to mazliet pelnījis, bet Valters jau bieži liek sū*u visam klubam kopumā.
2. Šneps, kas arī ir pelnījis.
3. Vecie izlases veči.
4. Bertānu kritizēšana, tas gan šoreiz izpalika.
Pretīgi tas, ka VV atkal mēģina sēt haosu un intrigu gaisotni mediju telpā pirms izlases spēlēm. Vai tiešām nevarēja šogad bez tā visa iztikt?

  -2 [+] [-]

, 2013-06-18 11:29, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu šoreiz jau mazliet mazāk populisms paša Valtera izpildījumā lauzās ārā, bet nu tomēr nedaudz varēja just. Lai arī sevi pasniedz kā žurnālistu pēdējos gados, tomēr no saturiskā viedokļa, ziņas, reportāžas, bloga, vai kā savādāk viedokļa, nekādas struktūras, drukā tik visu kas uz mēles un viss tikai par un ap. Nekā jauna. Nekādas analīzes, nekā tāda, kas liktu domāt. Ierasts sportacentra komentārs. Ģenerāli, mēs gaidām ko tādu ko nezinām, tieši tāpēc tiek gaidīts tavs raksts, bet neko nesagaidam. Ja tu baidies ko atklāt, tad labāk neraksti neko, jo visi gaida, nu kas , tad būs ko Valdis mums pavēstīs, bet nekas jau netiek pavēstīts. Kāda nianse, kas svarīgs, nu šo sacerējumu, jau zinātu uzrakstīt jebkurš, tās visiem ir zināmas lietas, un daudzi ir tavi minējumi, kas nejau vienu reizi viens dzīvē ir bijuši ačgārni. Es domāju, ka Biedriņš spēlēs, kkur 60/40 % par labu spēlēšanai. Bet Valdi, atkārtošos, gaidam no tevis sensācijas, analīzi, nevis spriedelēšanu..
Es Tevi varu iepriecināt,ka šis sacerējums ir viena laba žurnālista izpildījumā,bet no Tevis teiktā jau kaut kā riebums ir jāizsaka..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 11:42, pirms 11 gadiem
Vēl lieku reizi var pārliecināties, ka tālajā 1981 .g . izšāva slota , jeb par MVP tika kronēts slotaskāts...

DB44 -laba sezona,Dairim līgums ar Bilbao--- nav viegli ar to sadzīvot ,VV pastiprināti lieto antidepresantus, tādēļ pieļautās gramatikas kļūdas ir piedodamas .Bet ja vēl Mejers aizķersies tajā krastā , tad rezultātā redzu ainu, kā veco meistaru ar baltu zirgu ved uz trakomāju...
1 2 3 87 komentāri