Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2324, Did:0, useCase: 3

Ģenerālis: Bertāna risks, Bērziņa izaicinājums, VTB absurds, Timmas perspektīvas

Pagājušajā nedēļā notikušas vairākas būtiskas lietas gan Latvijas basketbolā, gan NBA. Sāksim ar Latvijas labāko komandu „VEF Rīga”, kas nāca klajā ar vairākām ziņām.Pirmkārt, noslēgts trīs gadu līgums ar galveno treneri Ramūnu Butautu. Tas ir signāls, kā kluba vadība redz tuvāko nākotni.

Butauts ir treneris, kuram vajag labu sastāvu. Viņš māk strādāt ar pieredzējušiem spēlētājiem un treniņos liek lielu uzsvaru uz taktiku. Cenšas izmantot tos trumpjus, kas ir viņa rīcībā, bet neprot sagatavot jaunus. Pagarinot līgumu ar Butautu, klubs ir pateicis, ka attīstība to neinteresē. Vārdos tiek apgalvots pretējais, kaut kādi līdzekļi tiek ieguldīti jauniešu komandā, taču jaunie vēl ne tuvu nav gatavi spēlēt augstākajā līmenī, bet Butauts nav tas treneris, kurš palīdzēs viņiem līdz tam pakāpties. No viņa tiks prasīti labi rezultāti, viņš pretī prasīs lielu budžetu un labus spēlētājus. Taču – vai viņam tie būs?

Pagājušajā nedēļā par aiziešanu no Vefa paziņoja Dairis Bertāns un palikt vairs nevēlas Kaspars Bērziņš. Gan sportiskā ziņā, gan no komandas tēla viedokļa abiem bija ļoti svarīga nozīme pēdējās trijās sezonās. Kas viņus aizvietos? Dairis un Kaspars kopā ar Janičenoku un Jahoviču veidoja komandas kodolu un bija līdzvērtīgi partneri leģionāriem. Ja Kluba vadībai neizdosies piesaistīt Latvijas izlases līmeņa spēlētājus, nāksies likt lielāku uzsvaru uz ārzemniekiem, bet kā tas atsauksies uz skatītājiem?

No abu aizejošo viedokļa viņi pieņēmuši pareizu lēmumu. Dairis Vefā nosēdēja vismaz gadu par ilgu. Viņš ir labs spēlētājs, bet, lai progresētu, treniņiem jābūt smagākiem nekā spēlei. VEF komandā Butauta vadībā tā tas nav un var redzēt, ka individuālās meistarības ziņā viņš stāvējis uz vietas. Var redzēt, ka pie darbības aizsardzībā nav strādāts. Viņš var segt saspēles vadītājus, bet slikti sedz agresīvus „otros numurus”, snaiperus. Darbība aizsardzībā joprojām uzdod daudz jautājumus.

Savulaik Dairi labi iepazinu, strādājot komandā „ASK Juniors”, zinu viņa stiprās un vājās puses. Viņa karjerā pagrieziena punkts iestājās, kad mēs ar toreizējo „VEF Rīga” galveno treneri Rimu Kurtinaiti nolēmām neņemt otro saspēles vadītāju, un dot iespēju Dairim spēlēt tā, kā viņš iepriekš nebija spēlējis. Viņš ir sportisks tips, labi spēlē uz emocijām. Taču nav stabilitātes, pārāk daudz kļūdu. Gada spēlētāja balva paaugstināja prasības pret viņu – tāpat, kā savulaik pret mani un daudziem citiem.

Aiziešana uz Spānijas līgu ir pareizs solis, bet vienlaikus arī liels risks. Kļūdas, kuras „VEF Rīga” sastāvā neviens neievēroja, Bilbao Bertānam netiks piedotas, un to dēļ var nosēdināt uz rezervistu soliņa. Būs jāiztur asa konkurence. Cik noprotams, Bilbao nebūs supersastāvs un milzīgas ambīcijas, tāpēc nostiprināties sastāvā būs vieglāk. Taču Spānijas līgā gari ieskrieties nevienam neļaus.

Kaspars Bērziņš bija galvenā „VEF Rīga” aizsardzības „atslēga” un viņa aiziešana iedragās visu konstrukciju. Manuprāt, Bērziņam šī bija labākā sezona, bet pēc tādas ir pareizi, ja tiek meklēti jauni izaicinājumi. Jo vairāk Bērziņa gadījumā.

Kaspars ir progresējis kā basketbolists, taču viņa karjeras attīstībai joprojām traucē visādi „sīkumi” – disciplīna, attieksmes lietas. Lai attīstītos, jātiek galā šīm problēmām, jākļūst mērķtiecīgākam. Komandas vadība mēģināja Kasparu audzināt ar sodiem, bet vislabāk viņu var audzināt jauni sportiski mērķi un cita vide.

Pagājušajā nedēļā ar CSKA uzvaru beidzās VTB Vienotās līgas čempionāts, kas radīja bēdīgu pēcgaršu. Var tikai apbrīnot, cik ļoti VTB Vienotās līgas prezidents Sergejs Ivanovs, pats būdams augsta ranga ierēdnis, nemīl savu valsti. Krievijas čempionāts ir izjaukts, bet uz VTB Vienotās līgas finālspēlēm Maskavā atnāca tikai 1000 cilvēku. Protams, krieviem uz to nospļauties un, kamēr Ivanova rīcībā būs politiskās ietekmes sviras, līgas projekts tiks vilkts uz priekšu. Tikai – cik ilgi un cik tālu?

Tagad jau ir skaidrs, ka ideja par divu apļu turnīru ar 18 komandu līdzdalību ir izgāzusies, jo to neļaus īstenot Eirolīga un pārējās valstis, kurām ir svarīgi saglabāt nacionālos čempionātus. Šobrīd vislielākā zaudētāja ir Krievija. Klubiem, kuri nākamsezon nespēlēs Eiropas kausa izcīņā, būs tikai 18 oficiālās spēles. Absurds! Tai pašā laikā līga gatavojas uzņemt Bulgārijas čempionus, palielinot ne tikai ģeogrāfiju, bet arī izmaksas. Izskatās, ka VTB Vienotā līga atkārto to pašu ceļu, ko savulaik nogāja Šarūns Marčuļonis un Ziemeļeiropas basketbola līga.
NBA ļoti interesanti sākusies finālsērija. No vienas puses – Popovičs kā neapšaubāmi labākais treneris un ļoti pieredzējusī, taču ne pati svaigākā Sanantonio „Spurs” komanda. No otras puses – Maiami ar milzīgu potenciālu, taču savām problēmām. Interesanti būs paskatīties, kā „Heat” spēlēs izbraukumā.

Tuvojas NBA drafts un atskaņas jau dzirdamas arī Latvijā. Aculiecinieki stāsta, ka Trevīzo nometnē, kurā piedalījās Jānis Timma un Jānis Bērziņš, ļoti labu iespaidu par sevi radījis Timma. Pārliecinājušas Jāņa fiziskās dotības, viņu vērtē kā stabilu drafta otrā raunda kandidātu. Paredzams, ka Timma tagad dosies uz Ameriku, kur daudzi grib viņu redzēt. Turēsim īķškus. Ja labi sevi parādīs Amerikā, nākamgad būs labi piedāvājumi Eiropā. Jānim jābūt komandā ar stipriem sparingpartneriem, jāspēlē augstākā līmenī. Ventspili viņš ir pāraudzis, jāiet soli tālāk.

Šonedēļ paredzēts nosaukt Latvijas vīriešu valstsvienības kandidātus – būs, ko komentēt.

Kurš no treneriem būtu piemērotākais VEFiņam?

  • 72

  • 37

  • 124


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-06-11 08:16, pirms 12 gadiem
Piekrītu, ka gada balvas piešķiršana Bertānam Dairim bija ĻOTI LIELS risks no Basketbola Savienības puses, un to mēs redzējām pēdējā sezonā, kad par šo paša nepelnīto (bet labu cilvēku piešķirto) balvu viņam nācās ļoti ciest, dzirdot dažādas piezīmes gan no līdzjūtējiem, gan kolēģiem basketbolistiem.
Iespējams, ka tas tika iedots ar domu, norūdīt viņu. Kaut kādā ziņā varbūt arī āda būs palikusi biezāka un raksturs stingrāks caur šo notikumu.

Koks ar diviem galiem tā balva, ja to neiedod patiešām labākajam, bet iespējams, šajā gadījumā palīdzēja dabūt arī labāku kontraktu ārzemēs.

  +7 [+] [-]

, 2013-06-11 08:20, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: HA HA HA ko viņš tajā Timmā redz? tikai fiziskais un nekas vairāk! metiens pilnīgi nekāds, arī spēles izpratnes un dribla nav. NBA vins stabili netiks, ari Eiroliga ne! VEF nakossezon bus Blums, ta ka nevajag mizt pudele!
Metiens pilnīgi nekāds? Eurocamp iemeta 15 no 25 trīnīšiem. Dribla nav? Nesmīdini.
Nevajag būt klasiskajam latvietim, t.i. skaudība un citu nolikšana, piemēram, es SC nepiemēsloju ar sūdiem, ja es rakstu, tad tikai pozitīvo, novēlu veiksmi utml, jo tomēr mūsdienās visi jaunie sportisti apmeklē šo mājaslapu un man gribas, lai viņu pašapziņa šeit ienākot nenoplaktu!

  -4 [+] [-]

, 2013-06-11 08:24, pirms 12 gadiem
Par aptauju. Domāju, ka Butauts ir ideāls treneris VEFam, ļoti laimīgs esmu, ka ar šo speciālistu tiek saistītas ilgtermiņa cerības un nākotnes plāni. Var ktritizēt Butautu, par dažām iezīmēm - ātri sāk panikot, pieņem nepareizus lēmumus kritiskās situācijās un tā tālāk, tālāk.

Taču komandu māk sagatavot ļoti labi un arī iekšējo klimatu kolektīvā nostāda labvēlīgi. Var droši pateikt, ka ja nebūtu Butauts, tad jau vairākas reizes šo gadu laikā VEFā būtu visi sakasījušies un sakāvušies, gan spēlētāji savā starpā, gan ar vadību.
Vienu gan viņš nogulēja, to momentu, kad pēc pagājušās sezonas ballītē fani salauza Sandim Valteram roku, kas būtībā pārvilka svītru viņa tālākai karjerai VEFā. Bet tās bija sezonas beigas, un trenerim gluži nav jābūt auklei, lai visu laiku ganītu spēlētājus kā auklei.

Tātad - kopumā pozitīvi! Labs iespaids par Butautu, atdodu balsi par viņu. Štelmahers varētu nākt uz VEF par asistentu Butautam, Mazura vai Helmaņa vietā, jo svaigas vēsmas arī būtu vajadzīgas.

  -4 [+] [-]

, 2013-06-11 08:29, pirms 12 gadiem
Par Timmu. Mans viedoklis, ka šis ir ļoti simpātisks, labs spēlētājs, tieši sportiskā nozīmē noderīgs jebkurai komandai (pagaidām Eiropas līmenī). Bet acīmredzot skauti saredz arī kādu NBA potenciālu, pie kā būtu jāpiestrādā. Diemžēl es neredzu ne Štelmaherā, ne Butautā tādu raušanos "savākt" šo spēlētāju par katru cenu, lai padarītu par NBA zvaigzni. Abiem ir diezgan vienalga. Vajag rezultātus jau tagad. Tāpēc Timmam jātiek uz klubu, kur varētu būt labs treniņdarbs tieši tādiem spēlētājiem, kas potenciāli kļūst par zvaigznēm, nevis vienkārši konkrētās sezonas mērķiem.

Lai nemuld te daži, priekš gara auguma spēlētāja dribls tieši ir ļoti labs, metiens arī stabils, taču viņš tagad piestrādā tieši pie spēles groza tuvumā, pagaidām nav bijis arī LBL pie labākajiem rebaunderiem, bet ar šādu atlētismu un fizioloģiju, tas ir potenciāls, vākt rebaund un gūt 2nd chance punktus.

Kopumā es par Timmas nākotni optimistisks, tiks daudz tālāk kā VEFa talants Bērziņš K., jo es redzu mērķtiecību un tādi cilvēki nepazudīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2013-06-11 08:41, pirms 12 gadiem
VV solīja blogā atklāt kādas aizkulišu lietas, bet nekā, laikam kāds ietekmēja no malas, lai to nedara!

  +3 [+] [-]

, 2013-06-11 08:49, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: tad man tagad saprotams, kapec vinu tie 8 klubi izsauca! lai speletu NBA, vinam bus ta precizitate ari janotur! kada iespeja, ja pat pret VEF vins neko jedzigu nevar izdarit! man jau tikai prieks, ja vel viens latvietis ietu uz NBA, bet jaskatas ari reali!
Vidēji finālā 9 punkti un 6ab ir slikti? Nedomāju viss. Es saprotu, ka vajag uz lietām skatīties reāli, bet tomēr, es pieturos pie principa, ka visi savējie ir jāuzmundirina un jāatbalsta!
P.S. un pēc ši Eurocamp`a JT tiešām ir iespējas tikt draftētam ,arī draftexpress tā teica, nenosauca JT tur par vislabāko, bet laikam top5 bija un tikai viņam un vēl vienam bija pierakstīts, ka ir ļoti lielas cerības tikt draftētam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-11 08:57, pirms 12 gadiem
Tipisks Valda Valtera komentārs. Tieši komentārs. Tāds žurnālists, ka pirst gribas. Šķiet lielākā daļa interneta medijos komentējošie raksta tādā pašā līmenī. Nu ko viņš šeit jaunu pateica?
Kā vienmēr kritizē Bertānu, šoreiz mazliet pieklājīgāk, nekā savos tvītos, jo tomēr šeit nevar tā, bet tāpat jau laužas ārā.
Par VTB var daļēji piekrist, bet tā jau ir Krievu problēma, un par Himki un CSKA, viņiem pat eirolīgā nāk tikai 1000 cilvēku, cik TV var redzēt, tukšs. un parasti krievijas līgas finālos interese ir tāda pati, kā Latvijā par LBL fināliem. Tā ir krievu basketbola popularitātes problēma, nevis VTB, jo nu Rīgā uz VTB nāk aptuveni tik pat cik uz eirokausiem, protams, uz izšķirošiem mačiem krietni vairāk eirokausā.
Igaunijā Kalevam tas VTB ir notikums, tur vienmēr pilns. Protams, tur daudz nepilnību un grūti dabūt augstāku sportisko interesi, bet VEFam tur ir jāspēlē, jo redzam, ko tas VTB dod, pretiniekus, un līdz ar to eirokausos rezultāti kļūst labāki, ja pirms tam valencia zaudējām ar -46, tad tagad cīnāmies par uzvaru gan izbraukumā, gan mājās.
Par Jāni Timmu - loģiski, ka viņa pārstāvis twiterī rakstīs tikai slavas vārdus un tamlīdzīgi. Šādās nometnēs vienmēr par visiem runā tikai labu un visi NBA cilvēki saka, cik ļoti lielu potenciālu viņi saredz šajos spēlētājos un viņiem ir interese. Protams, Timmam arī ir talants, bet ne tik ļoti kā to cenšas pasniegt viņa cilvēks Mārtiņš Lauva. Timma aizbrauks uz tiem NBA klubiem atrādīsies un aizbrauks kā jau lielā massa kas katru gadu iziet cauri tam. Dāvī Bertānā ir redzams potenciāls, bet, protams, par to kā jau par visiem Bertāniem ir pārsvarā tikai mīnusi, ceļi sliktā stāvoklī, aizsardzības nav, caurgājiena nav utt .. Timma redz esot lietas koks, lai gan pat Ventspilī viņš neko dižu nerāda, prieks 3. nr par lēnu, priekš 4. par vieglu, ne šis ne tas. Viņš pat pret VEF neko nespēja, pret saviem pretspēlētājiem Danielu un "klibo" Jahoviču, kur nu vēl NBa...izbeidz Valdi. atzīsti, ka tieši tu neesi konsekvents, it sevišķi, ja tur ir iesaistīts VEF, vai vārds Bertāns..
Par Butautu, arī kā vienmēr...

 +10 [+] [-]

, 2013-06-11 09:56, pirms 12 gadiem
DraftExpress Rankings: Top 100 Prospects Te nav ne Timmas, ne Bērziņa.

  +4 [+] [-]

, 2013-06-11 10:27, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: DraftExpress Rankings: Top 100 Prospects Te nav ne Timmas, ne Bērziņa.
Jā, Lipovny ticis iekšā no nometnes. Kur tad ir Timma?? Ja nav 100 iekā... Jā, daudz vēl jāizdara, lai pārliecinātu kādu klubu viņu draftēt. Ļoti daudz. NBA jau nav NHL, ir tikai 2 kārtas, 60 spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-11 11:10, pirms 12 gadiem
Pēdējā laikā, Ģenerāl, tu sāc pamatīgi lažu laizt. Skaudība nav laba lieta Bertānu sakarā. Bet patīkami, ka abi ar savu sniegumu aizlikuši dažiem gaiļiem mutītes. Viens ārdās Serbijā, bet otram tagad būs ACB. Starp citu paši mutas brūķētājs/-i, tik augstu nav tikuši savā karjerā.

Butautu jau tu noliec 3. sezonu, rezultāti iet tikai uz augšu, bet šogad Vef būs smaga situācija ar sastāvu. Var saprast Dairi un Bērziņu, spēlēt top klubos Eiropā ir jāizmanto. Bet ir jau vēl rezerves, kur ņemt spēlētājus.
Dairi vēl varētu aizvietot, bet Bērzu? Nu tāda spēlētāja mums nav Latvijā. Kas ir ar Freimani? Viņam ACB spīd nākamgad, varbūt šo var pārvilināt?

  +4 [+] [-]

, 2013-06-11 11:16, pirms 12 gadiem
Un Timmas salīdzināšanu ar Bertānu Valda izpildījumā ir kroņa nummurs... Jau iepriekš par to smējos. BKV kluba spēlētāju, kurš neko nevarēja izdarīt pret Danielu, pat stati BBL un eirokausā nav nekādi salīdzina ar Bertānu no Eirolīgas kluba, kur viņš ir viens no līderiem... Zeme atveries...

  -1 [+] [-]

, 2013-06-11 11:33, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Un Timmas salīdzināšanu ar Bertānu Valda izpildījumā ir kroņa nummurs... Jau iepriekš par to smējos. BKV kluba spēlētāju, kurš neko nevarēja izdarīt pret Danielu, pat stati BBL un eirokausā nav nekādi salīdzina ar Bertānu no Eirolīgas kluba, kur viņš ir viens no līderiem... Zeme atveries...
Manuprāt, Timma šobrīd ir vienīgais LV 3.numurs, kurš var būt bīstams gan no perimetra, gan groza tuvumā spēlējot. Ne Bertāns, ne Janičenoks to vienkārši nespēj. Par aizsardzību grūti spriest.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-11 11:41, pirms 12 gadiem
Mord rakstīja: Manuprāt, Timma šobrīd ir vienīgais LV 3.numurs, kurš var būt bīstams gan no perimetra, gan groza tuvumā spēlējot. Ne Bertāns, ne Janičenoks to vienkārši nespēj. Par aizsardzību grūti spriest.
Kam uzpuļīt pa grozu mums ir, vēl pilna spānija ar jaunajiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-11 11:52, pirms 12 gadiem
Mord rakstīja: Manuprāt, Timma šobrīd ir vienīgais LV 3.numurs, kurš var būt bīstams gan no perimetra, gan groza tuvumā spēlējot. Ne Bertāns, ne Janičenoks to vienkārši nespēj. Par aizsardzību grūti spriest.
Dāvis Bertāns arvien vairāk spēlē tieši uz grozu. Nedrīkst aizmirst, ka Bertāns ir par veseliem 5 cm garāks, kā minimnums. Tā ir liela priekšrocība, tas bija liels pluss, ejot uz draftu.

Vispār par 3.numuriem runājot... Interesanti, kas sanāks ar Porziņģi. Bērziņa garuma small forward.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-11 12:18, pirms 12 gadiem
no sakuma paskatities VTB majaslapu , pec tam rakstiet !! Cska uz finaliem atnaca 1.400 un 2.800, uz Kalevu visu sezonu naca 1000-2000 skatitaji

  +1 [+] [-]

, 2013-06-11 13:27, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Pēdējā laikā, Ģenerāl, tu sāc pamatīgi lažu laizt. Skaudība nav laba lieta Bertānu sakarā. Bet patīkami, ka abi ar savu sniegumu aizlikuši dažiem gaiļiem mutītes. Viens ārdās Serbijā, bet otram tagad būs ACB. Starp citu paši mutas brūķētājs/-i, tik augstu nav tikuši savā karjerā.

Butautu jau tu noliec 3. sezonu, rezultāti iet tikai uz augšu, bet šogad Vef būs smaga situācija ar sastāvu. Var saprast Dairi un Bērziņu, spēlēt top klubos Eiropā ir jāizmanto. Bet ir jau vēl rezerves, kur ņemt spēlētājus.
Dairi vēl varētu aizvietot, bet Bērzu? Nu tāda spēlētāja mums nav Latvijā. Kas ir ar Freimani? Viņam ACB spīd nākamgad, varbūt šo var pārvilināt?
Nav man nekādas skaudības,tikai paanalizēju viņa iespējas.Dāvim body pagaidām neatbilst NBA,un aizsardzība 1-1 ir katastrofa priekš NBA,bet Timma ir daudz fiziski gatavāks,kaut gan ne tik talantīgs.Trīs gadu laikā būs redzams,kurš no viņiem izsitīsies,tāpat kā teicu,ka Strēlnieks tiks augstāk par Dairi,kaut gan tajā brīdī situācija bija pavisam citādāka.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-11 13:57, pirms 12 gadiem
Jums vajag atpakaļ ar Buļu nākt un komentēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-11 14:07, pirms 12 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Nav man nekādas skaudības,tikai paanalizēju viņa iespējas.Dāvim body pagaidām neatbilst NBA,un aizsardzība 1-1 ir katastrofa priekš NBA,bet Timma ir daudz fiziski gatavāks,kaut gan ne tik talantīgs.Trīs gadu laikā būs redzams,kurš no viņiem izsitīsies,tāpat kā teicu,ka Strēlnieks tiks augstāk par Dairi,kaut gan tajā brīdī situācija bija pavisam citādāka.
Ok, peace. Es tikai saku, ka nebija smuki zākāt Bertānu par gada basketbolista titulu, ne jau viņš pats gāja uz LBS pēc viņa. Šobrīd jau grūti spriest kurš augstāk Dairis vai Strēlnieks

Labāk pabaumo par izlasi, kas spēlēs... Vai Bērzs savos grēkos iegūto traumu būs saārstējis, vai Andriņš beidzot savāksies un atvilksies uz izlasi - 60 miljonus nopelnījis, varētu kaut ko lietderīgu paveikt.

Blūms un Janičenoks ir teikuši jā, tāpat drošvien Bertāni, Kuksiks un Strēlnieks.
Te tu varētu paanalizēt mūsu problēmas, kuras praktiski ir tikai garajā galā.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-11 14:22, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ok, peace. Es tikai saku, ka nebija smuki zākāt Bertānu par gada basketbolista titulu, ne jau viņš pats gāja uz LBS pēc viņa. Šobrīd jau grūti spriest kurš augstāk Dairis vai Strēlnieks

Labāk pabaumo par izlasi, kas spēlēs... Vai Bērzs savos grēkos iegūto traumu būs saārstējis, vai Andriņš beidzot savāksies un atvilksies uz izlasi - 60 miljonus nopelnījis, varētu kaut ko lietderīgu paveikt.

Blūms un Janičenoks ir teikuši jā, tāpat drošvien Bertāni, Kuksiks un Strēlnieks.
Te tu varētu paanalizēt mūsu problēmas, kuras praktiski ir tikai garajā galā.
Katru otrdienu esmu paredzējis rakstīt blogu par basketbola jaunumiem,un varbūt vēl par kaut ko citu.Izlases sastāvam jābūt zināmam līdz nedēļas beigām,un tad gan sāksies jautrs laiks..

     [+] [-]

, 2013-06-11 15:26, pirms 12 gadiem
Par VEFa nākamā sastāva ielāpiem: Daira vietā var taču spēlēt valmieras puika Bērziņš, tas taču Rīgas īpašums, ne?

     [+] [-]

, 2013-06-11 16:03, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Pēdējā laikā, Ģenerāl, tu sāc pamatīgi lažu laizt. Skaudība nav laba lieta Bertānu sakarā. Bet patīkami, ka abi ar savu sniegumu aizlikuši dažiem gaiļiem mutītes. Viens ārdās Serbijā, bet otram tagad būs ACB. Starp citu paši mutas brūķētājs/-i, tik augstu nav tikuši savā karjerā.

Butautu jau tu noliec 3. sezonu, rezultāti iet tikai uz augšu, bet šogad Vef būs smaga situācija ar sastāvu. Var saprast Dairi un Bērziņu, spēlēt top klubos Eiropā ir jāizmanto. Bet ir jau vēl rezerves, kur ņemt spēlētājus.
Dairi vēl varētu aizvietot, bet Bērzu? Nu tāda spēlētāja mums nav Latvijā. Kas ir ar Freimani? Viņam ACB spīd nākamgad, varbūt šo var pārvilināt?
Par Butautu gan piekrītu par 80%. Un neviens viņu nenoliek. Butauts ir tipisks kluba treneris (ko pierādīja darbs ar LT izlasi), pie kam ar samērā brīvām rokām spēlētāju atlasē. Un pat ne naudā ir stāsts, bet tieši KOMANDAS veidošanā - tas nu Butautam padodas un to apliecināja ar ASK (kamēr vispār bija nauda) - pat pēc Butauta aiziešanas un ar 0 finansēm atlikušie čaļi "nokapāja" godam

  -1 [+] [-]

, 2013-06-11 16:36, pirms 12 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Nav man nekādas skaudības,tikai paanalizēju viņa iespējas.Dāvim body pagaidām neatbilst NBA,un aizsardzība 1-1 ir katastrofa priekš NBA,bet Timma ir daudz fiziski gatavāks,kaut gan ne tik talantīgs.Trīs gadu laikā būs redzams,kurš no viņiem izsitīsies,tāpat kā teicu,ka Strēlnieks tiks augstāk par Dairi,kaut gan tajā brīdī situācija bija pavisam citādāka.
Bet tur jau tā lieta, ka Strēlnieks nav augstāk par Dairi. Nu jau pavisam droši var apgalvot, ka Dairis ir pārsitis Strēlnieku. Bilbao un ACB ir Bilbao un ACB, nevis spartaks un krievija.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-11 17:13, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bet tur jau tā lieta, ka Strēlnieks nav augstāk par Dairi. Nu jau pavisam droši var apgalvot, ka Dairis ir pārsitis Strēlnieku. Bilbao un ACB ir Bilbao un ACB, nevis spartaks un krievija.
Strēlnieka alga ir tikai 2x lielāka,tagad būs Dairim iespēja pietuvoties,ja labi nospēlēs ACB.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 10:11, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Dāvis Bertāns arvien vairāk spēlē tieši uz grozu. Nedrīkst aizmirst, ka Bertāns ir par veseliem 5 cm garāks, kā minimnums. Tā ir liela priekšrocība, tas bija liels pluss, ejot uz draftu.

Vispār par 3.numuriem runājot... Interesanti, kas sanāks ar Porziņģi. Bērziņa garuma small forward.
Jā ir redzams, kā viņš vairāk spēlē uz grozu - izskrien un liek trīņus Timma ir fiziski daudz spēcīgāks par Bertānu.

     [+] [-]

, 2013-06-12 10:21, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Njā, nu ja jau algās mēs sākam mērīt kurš ir labāks un ticis augstāk, tad jau Kristaps Janičenoks sit pāri visus, izņemot Biedriņu, bet vai viņš par tiem visiem ir labāks un "ticis augstāk", kā jūs sakāt?
Nav jums konsekvences Valdi, vienmēr atradīsiet vārdus kā pagriezt to, ka jūs esat tas "uzvarētājs" un izejat no diskusijas kā čempions, lai gan būtībā mainat savas domas, spēlējaties ar vārdiem kā nu kurā situācijā jums izdevīgāk..
Nevar vērtēt arī tikai pēc līgas un Bertāns vēl nevienu treniņu pat Bilbao nav aizvadījis. Strēlnieks aigāja uz ambiciozu komadu un nepazuda, bet izkaroja sev labu spēles laiku, kā arī ir kļuvis par pirmo saspēlnieku Spartakā pēc Beverlija aiziešanas. Turklāt viņš aizgāja no Ventspils, kas nebija Latvijas čempions, un liekas ka viņi spēlēja tikai FIBA izaicinājuma kausā. Bertāns spēlēja čempionu komandā, ULEB kausā, VTB un viņu tikai tagad ievēroja. Gan jau ka par viņu bija interese, bet kas zin kā būtu, ja VEF nespēlētu vienā grupā ar Bilbao un Valenciju!