Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Valmiera" pārdevusi ukraini Želizko un kolumbieti Menu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Valmiera" pārdevusi ukraini Želizko un kolumbieti Menu
Foto: Valmiera FC

Latvijas čempione futbolā "Valmiera" šodien pārvarēja UEFA Konferences līgas kvalifikācijas otro kārtu, savā laukumā ar 7:0 sasitot "Tre Penne" no Sanmarīno. Komandas galvenais treneris Jurģis Kalns preses konferencē apstiprināja, ka valmierieši pārdevuši divus leģionārus.

Eirokausu sezonas plaukumā "Valmieru" pametis pussargs Ivans Želizko un spārna uzbrucējs Kamilo Mena. Abi Vidzemes komandu papildināja 2021. gada ievadā, bet pagājušajā sezonā spēlēja nozīmīgu lomu Virslīgas titula kaldināšanā. Mena ar 14 vārtiem kļuva par otro labāko snaiperi komandā, atpaliekot tikai no kapteiņa Raimonda Kroļļa, kurš pēc zelta sezonas devās uz Itāliju.

Mena februārī tika izīrēts Polijas Ekstraklases klubam "Jagiellonia", bet tikai vienā no septiņiem mačiem devās pamatsastāvā un vārtus neguva. Pēc atgriešanās "Valmieras" rindās kolumbietis paguva piedalīties četrās Virslīgas spēlēs, kā arī trīs Eirokausu dueļos, izceļoties ar trīs vārtiem uz Eiropas skatuves.

Savukārt Želizko šosezon Virslīgā laukumā devās 16 spēlēs un guva vienus vārtus – maija zaudējumā pret RFS (1:2). Savukārt jūnija un jūlija mijā pussargs pameta klubu, lai pārstāvētu Ukrainas U21 izlasi Eiropas čempionātā. Pret Spāniju (2:2) viņš aizvadīja pilnas 90 minūtes, bet vēl četros mačos laukumā devās uz maiņu.

Portāls Transfermarkt jau norādījis, ka Želizko pievienojies Ekstraklases klubam Gdaņskas "Lechia".

Šodienas uzvarā pret "Tre Penne" pirmo vārtu autors Maksims Toņiševs pēc rezultatīvā sitiena svinēja tieši ar Želizko kreklu rokās.

Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

 +13 [+] [-]

, 2023-08-01 22:44, pirms 2 gadiem
Šis fakts liecina tikai par to, ka Valmieras īpašniekam ir pilnīgi nospļauties uz Valmieras rezultātiem. Šie divi tomēr spēlētu lielu lomu cīņā pret albāņiem, bet nu kas ir tas ir. Izveidojies jauns Spartaks. Ja būs interese - pārdosim jebkuru, kaut treneri, kaut apkopēju un nekavējoties.

Kaut gan ar vēsu prātu padomājot kādas var būt pretenzijas? Tā ir viņu nauda un viņi grib to atsist. EK piķi nopelnīja, tālāk tikt izredzes pat ar Menu un Želizko nav lielas, tādēļ jātirgo. Bet nu pie tādas attieksmes
lai jau labāk bez EK sēž, jo pat Liepāja ar visu savu bardaku vienmēr spurojās līdz pēdējam un centās pat pastiprināties nevis tirgoja nost līderus un paši centās samazināt savas izredzes. Priekšlaicīgi padoties albāņiem tas ir nedaudz par traku.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-01 22:57, pirms 2 gadiem
Garais1606 rakstīja: Šis fakts liecina tikai par to, ka Valmieras īpašniekam ir pilnīgi nospļauties uz Valmieras rezultātiem. Šie divi tomēr spēlētu lielu lomu cīņā pret albāņiem, bet nu kas ir tas ir. Izveidojies jauns Spartaks. Ja būs interese - pārdosim jebkuru, kaut treneri, kaut apkopēju un nekavējoties.

Kaut gan ar vēsu prātu padomājot kādas var būt pretenzijas? Tā ir viņu nauda un viņi grib to atsist. EK piķi nopelnīja, tālāk tikt izredzes pat ar Menu un Želizko nav lielas, tādēļ jātirgo. Bet nu pie tādas attieksmes
lai jau labāk bez EK sēž, jo pat Liepāja ar visu savu bardaku vienmēr spurojās līdz pēdējam un centās pat pastiprināties nevis tirgoja nost līderus un paši centās samazināt savas izredzes. Priekšlaicīgi padoties albāņiem tas ir nedaudz par traku.
tev tik ilgi vajadzēja lai to saprastu?!? No paša sākuma jau projekts tā tika stādīts un neviens vien teica, ka galvenais uzdevums ir sagatavot sarkanos tomātiņus ko pārdot. Nevajag tagad būt tik pārsteigtam.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-01 23:14, pirms 2 gadiem
Garais1606 rakstīja: Šis fakts liecina tikai par to, ka Valmieras īpašniekam ir pilnīgi nospļauties uz Valmieras rezultātiem. Šie divi tomēr spēlētu lielu lomu cīņā pret albāņiem, bet nu kas ir tas ir. Izveidojies jauns Spartaks. Ja būs interese - pārdosim jebkuru, kaut treneri, kaut apkopēju un nekavējoties.

Kaut gan ar vēsu prātu padomājot kādas var būt pretenzijas? Tā ir viņu nauda un viņi grib to atsist. EK piķi nopelnīja, tālāk tikt izredzes pat ar Menu un Želizko nav lielas, tādēļ jātirgo. Bet nu pie tādas attieksmes
lai jau labāk bez EK sēž, jo pat Liepāja ar visu savu bardaku vienmēr spurojās līdz pēdējam un centās pat pastiprināties nevis tirgoja nost līderus un paši centās samazināt savas izredzes. Priekšlaicīgi padoties albāņiem tas ir nedaudz par traku.
Rezultāti izlems kas paliks bez kausiem un tie būs bez_emociju/simpātiju tieši un taisnīgi

Jā, abi būtu noderēšuši bet iztiks arī bez debesmannas uzpūteņa Menas un 'es visus tiešos standartus puļīju garām vārtiem' Želisko (saprotu, ka ir citas kvalitātes kā darbības aizsardzībā, uzbrukumu iesākšana un līderismis, tā kā atslābsti)

  +1 [+] [-]

, 2023-08-01 23:15, pirms 2 gadiem
Kam tad Menu pārdeva nav pat rakstīts.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-01 23:35, pirms 2 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Kam tad Menu pārdeva nav pat rakstīts.
Tai pašai Gdaņskai

  +2 [+] [-]

, 2023-08-01 23:37, pirms 2 gadiem
Mena jau sen gribēja tikt projām, jo ir pārraudzis Valmiera FC līmeni - Polijas stāsts viņam bija neveiksmīgs.
Interesanti zināt par cik viņus abus izdevās pārdot?
Valmierai pirms šīs sezonas spēlētāju selekcija maigi izsakoties ir bijusi ļoti neveiksmīga atšķirībā no citiem gadiem, bet Valmiera FC naudu ir izcēlusi - jau vien par spēli pret Olimpija no UEFA saņēma 300k eur, bet par spēlēšanu pret Tree Penne 350k eur un tagad jāspēlē visticamāk pret Albānijas čempioniem - kur jau ir 550k eur.
Tā, ka jā - Valmiera FC var proktiski norakstīt šo sezonu un pārdot tos spēlētājus par kuriemn var dabūt naudu un sāk jau domāt par nākamo sezonu!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-01 23:41, pirms 2 gadiem
Garais1606 rakstīja: Šis fakts liecina tikai par to, ka Valmieras īpašniekam ir pilnīgi nospļauties uz Valmieras rezultātiem. Šie divi tomēr spēlētu lielu lomu cīņā pret albāņiem, bet nu kas ir tas ir. Izveidojies jauns Spartaks. Ja būs interese - pārdosim jebkuru, kaut treneri, kaut apkopēju un nekavējoties.

Kaut gan ar vēsu prātu padomājot kādas var būt pretenzijas? Tā ir viņu nauda un viņi grib to atsist. EK piķi nopelnīja, tālāk tikt izredzes pat ar Menu un Želizko nav lielas, tādēļ jātirgo. Bet nu pie tādas attieksmes
lai jau labāk bez EK sēž, jo pat Liepāja ar visu savu bardaku vienmēr spurojās līdz pēdējam un centās pat pastiprināties nevis tirgoja nost līderus un paši centās samazināt savas izredzes. Priekšlaicīgi padoties albāņiem tas ir nedaudz par traku.
Futbols ir bizness. Valmieras īpašniekam nav nekādu iemeslu būt Valmieras patriotam, viņam tā ir iespēja vākt kaut kādus spēlētājus tikai, lai nospodrinātu tos un pārdotu tālāk. Lai cik tas arī būtu nepatīkami valmieriešiem, tāda ir realitāte.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-01 23:58, pirms 2 gadiem
Pandora rakstīja: Futbols ir bizness. Valmieras īpašniekam nav nekādu iemeslu būt Valmieras patriotam, viņam tā ir iespēja vākt kaut kādus spēlētājus tikai, lai nospodrinātu tos un pārdotu tālāk. Lai cik tas arī būtu nepatīkami valmieriešiem, tāda ir realitāte.
Cik saprotu, tad tas Gdaņskas klubs tiem pašiem Valmieras īpašniekiem pieder vai arī viņi tur ir kaut kā ļoti saistīti. Ja Valmiera tiek uztverta kā Gdaņskas farmklubs vai kas tamlīdzīgs, tad varētu arī kaut ko pretī atsūtīt.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 00:01, pirms 2 gadiem
kaut nu tik Valmiera nepaliktu līdzīga par Ventas prodžektu

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 00:03, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Mena jau sen gribēja tikt projām, jo ir pārraudzis Valmiera FC līmeni - Polijas stāsts viņam bija neveiksmīgs.
Interesanti zināt par cik viņus abus izdevās pārdot?
Valmierai pirms šīs sezonas spēlētāju selekcija maigi izsakoties ir bijusi ļoti neveiksmīga atšķirībā no citiem gadiem, bet Valmiera FC naudu ir izcēlusi - jau vien par spēli pret Olimpija no UEFA saņēma 300k eur, bet par spēlēšanu pret Tree Penne 350k eur un tagad jāspēlē visticamāk pret Albānijas čempioniem - kur jau ir 550k eur.
Tā, ka jā - Valmiera FC var proktiski norakstīt šo sezonu un pārdot tos spēlētājus par kuriemn var dabūt naudu un sāk jau domāt par nākamo sezonu!
Ja jau viens saimnieks abiem klubiem tad pārdot būs simboliskis jēdziens, man domāt. RFS sponsors pagāšgad vaļsirdīgi runāja par 100k čarteriem, diez vai situācija ir īpaši uzlabojusies, tas mīnusā

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 00:23, pirms 2 gadiem
treknais2 rakstīja: kaut nu tik Valmiera nepaliktu līdzīga par Ventas prodžektu
Venta bija projekts pat bez savas akadēmijas un vispār bez realitātes sajūtas!
Valmiera FC ir krietni augstākā līmenī utt.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 00:24, pirms 2 gadiem
Vai tik Gruzīnu kamazs arī uz gdaņsku gribējua tikt,bet aplauzās?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-02 00:48, pirms 2 gadiem
Pandora rakstīja: Futbols ir bizness. Valmieras īpašniekam nav nekādu iemeslu būt Valmieras patriotam, viņam tā ir iespēja vākt kaut kādus spēlētājus tikai, lai nospodrinātu tos un pārdotu tālāk. Lai cik tas arī būtu nepatīkami valmieriešiem, tāda ir realitāte.
Tad, kad es to teicu, neviens man neticēja, neatceros pie, kura raksta,a bija bija sliktas atsauksmes

     [+] [-]

, 2023-08-02 08:43, pirms 2 gadiem
vēl nesen viens SC eksperts apstrīdēja, ka mūsu Virslīga nav "kupi-prodaj". Ir un kā vēl! Cita lieta, ka sapērk baru ar nākamajām "zvaigznēm" un pat pārdot nespēj. Kopumā ar LFF svētību Virslīga ir pārvērsta par Āfrikas/Balkānu atklāto čempionātu. Redzēs ko 3 klubi rītvakar spēs eurokausos. Tas, ka lejasdaļas komandās spēlēt tiek vietējie vīri vēl ir laime, trūkst naudas pirkumiem, varbūt kādam arī sirdslieta dot vietējiem spēles laiku. Bet viņiem izaugsmes iespējas tikt augšgala komandās tāpat minimālas pie esošā varianta.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 09:41, pirms 2 gadiem
Lechia šosezon nespēlē Ekstraklasē ,bet vienu līgu zemāk.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 09:42, pirms 2 gadiem
Ndeki rakstīja: Vai tik Gruzīnu kamazs arī uz gdaņsku gribējua tikt,bet aplauzās?
Uz Gdaņsku gan netaisījās. Plānots bija cits klubs Polijā.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-02 09:56, pirms 2 gadiem
Līdzjutēji ,protams,nav īpaši iepriecināti,ka klubu atstāj spēcīgākie spēlētāji.Pērn turēju īkšķi,lai Valmiera kļūtu par čempiem un izgrieztu pogas abiem biezajiem Rīgas klubiem,bet tomēr derēja ieklausīties Valmieras klubu vadības teiktajā,ka kluba galvenā prioritāte ir "bizness".Dabūt pa lēto melnīšus un pēc tam pārdot.Kalns pat to salīdzināja ar tomātu audzēšanu. Tāpēc labāk,lai tādi klubi nekļūst par valsts čempioniem,jo valsts pārstāvēšana čempionu līgā viņiem ir pie vienas vietas.Diemžēl

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 10:11, pirms 2 gadiem
IIHF WC 2023 rakstīja: vēl nesen viens SC eksperts apstrīdēja, ka mūsu Virslīga nav "kupi-prodaj". Ir un kā vēl! Cita lieta, ka sapērk baru ar nākamajām "zvaigznēm" un pat pārdot nespēj. Kopumā ar LFF svētību Virslīga ir pārvērsta par Āfrikas/Balkānu atklāto čempionātu. Redzēs ko 3 klubi rītvakar spēs eurokausos. Tas, ka lejasdaļas komandās spēlēt tiek vietējie vīri vēl ir laime, trūkst naudas pirkumiem, varbūt kādam arī sirdslieta dot vietējiem spēles laiku. Bet viņiem izaugsmes iespējas tikt augšgala komandās tāpat minimālas pie esošā varianta.
Nepiekritīšu , Valmierā tiek vietējie spēlēt dod iespēju , bet vai viņi izmanto doto iespēju un vai viņi var pavilkt tai līmenī spēlēt ?
Vakardien Valmiera spēlēja pret pašu vājāko pretinieku kādu vien varētu vēlēties spēli pabeidza ar 7 vietējiem sastāvā .

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 10:16, pirms 2 gadiem
IIHF WC 2023 rakstīja: vēl nesen viens SC eksperts apstrīdēja, ka mūsu Virslīga nav "kupi-prodaj". Ir un kā vēl! Cita lieta, ka sapērk baru ar nākamajām "zvaigznēm" un pat pārdot nespēj. Kopumā ar LFF svētību Virslīga ir pārvērsta par Āfrikas/Balkānu atklāto čempionātu. Redzēs ko 3 klubi rītvakar spēs eurokausos. Tas, ka lejasdaļas komandās spēlēt tiek vietējie vīri vēl ir laime, trūkst naudas pirkumiem, varbūt kādam arī sirdslieta dot vietējiem spēles laiku. Bet viņiem izaugsmes iespējas tikt augšgala komandās tāpat minimālas pie esošā varianta.
Vietējie spēlētāji, kas ir gana spējīgi tāpat tiek sastāvā. Šosezon gan Dašķevičs, gan Zelenkovs dabon spēles laiku lielajās komandās, tā kā, ja ir talants, tad ir arī izaugsmes iespējas. Ja vietējais 19, 20 gados nav iemācījies iedot precīzu piespēli, tad labāk, lai iet strādāt kur citur. Nevajag mākslīgi uzturēt amatierus.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 10:19, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Līdzjutēji ,protams,nav īpaši iepriecināti,ka klubu atstāj spēcīgākie spēlētāji.Pērn turēju īkšķi,lai Valmiera kļūtu par čempiem un izgrieztu pogas abiem biezajiem Rīgas klubiem,bet tomēr derēja ieklausīties Valmieras klubu vadības teiktajā,ka kluba galvenā prioritāte ir "bizness".Dabūt pa lēto melnīšus un pēc tam pārdot.Kalns pat to salīdzināja ar tomātu audzēšanu. Tāpēc labāk,lai tādi klubi nekļūst par valsts čempioniem,jo valsts pārstāvēšana čempionu līgā viņiem ir pie vienas vietas.Diemžēl
Protams man ar nepatīk kluba politika un kādā virzienā iet . Bet ar vēsu prātu padomājot lai klubs pastāvētu vajadzīgs kaut ko pārdot un jāpārdod kad spēlētājam lielākā vērtība . Spēlētājiem beigsies līguma termiņš un par viņu nedabūs pilnīgi neko tas ir labāk un kur lai ņem naudu lai izdzīvotu jo šais melnīšos 2-3 gadu laikā ir ieguldīta nauda .

     [+] [-]

, 2023-08-02 11:09, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Mena jau sen gribēja tikt projām, jo ir pārraudzis Valmiera FC līmeni - Polijas stāsts viņam bija neveiksmīgs.
Interesanti zināt par cik viņus abus izdevās pārdot?
Valmierai pirms šīs sezonas spēlētāju selekcija maigi izsakoties ir bijusi ļoti neveiksmīga atšķirībā no citiem gadiem, bet Valmiera FC naudu ir izcēlusi - jau vien par spēli pret Olimpija no UEFA saņēma 300k eur, bet par spēlēšanu pret Tree Penne 350k eur un tagad jāspēlē visticamāk pret Albānijas čempioniem - kur jau ir 550k eur.
Tā, ka jā - Valmiera FC var proktiski norakstīt šo sezonu un pārdot tos spēlētājus par kuriemn var dabūt naudu un sāk jau domāt par nākamo sezonu!
Tas, ka nauda ienāk īpašniekam, nav nekas slikts, slikti būs, ja ar šo naudu nepadalīsies ar citiem labdariem, piemēram, Valmieras pašvaldību, Olimpisko centru, augstskolu un tā tālāk, kuri piešķir bezmaksas treniņu iespējas, bezmaksas budžeta studiju vietas, stadionus, reklāmas, no citurienes apmaksātas iesaistīto darbinieku algas un tā tālāk. Jeb arī tieši tāds bija Šveices žīda plāns, visu naudu savākt sev, bet pāri palikušās asakas vēlāk uzkraut uz pašvaldības pleciem?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 11:12, pirms 2 gadiem
Nesaprotu, ko te daži šokējas. Tak jau pēc titula un pirms šīs sezonas VFC vadība intervijās teica - komandas kurss netiks mainīts, neskatoties uz titulu. Komanda tik un tā būs pamatā jauno talantu attīstīšanai un pārdošanai. Vēl, jo vairāk ar to Lechia īpašnieki pa lielam ir tie paši, kas VFC. Būtībā tā pati situācija, kas RFC un Pafos. Vienīgais, kas amizanti - ar visu to tirgošanos un ieņēmumiem no transfēriem, VFC tāpat katru gadu pamanās palikt parādā.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 11:40, pirms 2 gadiem
IIHF WC 2023 rakstīja: vēl nesen viens SC eksperts apstrīdēja, ka mūsu Virslīga nav "kupi-prodaj". Ir un kā vēl! Cita lieta, ka sapērk baru ar nākamajām "zvaigznēm" un pat pārdot nespēj. Kopumā ar LFF svētību Virslīga ir pārvērsta par Āfrikas/Balkānu atklāto čempionātu. Redzēs ko 3 klubi rītvakar spēs eurokausos. Tas, ka lejasdaļas komandās spēlēt tiek vietējie vīri vēl ir laime, trūkst naudas pirkumiem, varbūt kādam arī sirdslieta dot vietējiem spēles laiku. Bet viņiem izaugsmes iespējas tikt augšgala komandās tāpat minimālas pie esošā varianta.
Tev antiņ vēl nav skaidrs, ka Virslīgā izņemot Valmieru spēlē vēl 9 klubi?!? Lūdzu pastāsti kā savos sastāvos tādas Jelgavas, Super Novas, Mettas, Tukumi vāc lētos leģus un pārdod viņus pēctam? Vai RFS/Riga/Liepāja, kuras uztur miljonāri kā savus hobijus un spēlētāju pārdošanu neuzliek kā galveno mērķi.

Otrkārt, vispār nesaprotu kas slikts ir būt klubam, kurš var savi uzturēt pērkot/pārdodot spēlētājus, it īpaši ja vēl ņem vērā cik zemu Virslīgas līmenis kotējās futbolā un ienākumi no TV/skatītājiem ir vienkārši neeksistējoši? Pat tādās valstīs kā Portugāle un Nīderlande, ir klubi kuri izteikti pērk - iespēlē - pārdod spēlētājus naudas maisiem un tas ir viņu biznesa pamats.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 11:42, pirms 2 gadiem
srcandza rakstīja: Uz Gdaņsku gan netaisījās. Plānots bija cits klubs Polijā.
Wisla Krakow, kura negaidīti izkrita no ekstraklases

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 11:43, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nesaprotu, ko te daži šokējas. Tak jau pēc titula un pirms šīs sezonas VFC vadība intervijās teica - komandas kurss netiks mainīts, neskatoties uz titulu. Komanda tik un tā būs pamatā jauno talantu attīstīšanai un pārdošanai. Vēl, jo vairāk ar to Lechia īpašnieki pa lielam ir tie paši, kas VFC. Būtībā tā pati situācija, kas RFC un Pafos. Vienīgais, kas amizanti - ar visu to tirgošanos un ieņēmumiem no transfēriem, VFC tāpat katru gadu pamanās palikt parādā.
Īpašnieku domu gājiens ir skaidrs . Valmiera FC ir šo jauno spēlētāju sākumposms pirmie 2-3 gadi Valmierā . Lechia ir labāko spēlētāju nākošais posms. Pēc Lechia iekļūšanas Ekstraliga tā būs ļoti laba vieta talantu atrādīšanai bagātāku līgu klubiem . Kaut kā nauda jāpelna lai pastāvētu !

     [+] [-]

, 2023-08-02 11:44, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Līdzjutēji ,protams,nav īpaši iepriecināti,ka klubu atstāj spēcīgākie spēlētāji.Pērn turēju īkšķi,lai Valmiera kļūtu par čempiem un izgrieztu pogas abiem biezajiem Rīgas klubiem,bet tomēr derēja ieklausīties Valmieras klubu vadības teiktajā,ka kluba galvenā prioritāte ir "bizness".Dabūt pa lēto melnīšus un pēc tam pārdot.Kalns pat to salīdzināja ar tomātu audzēšanu. Tāpēc labāk,lai tādi klubi nekļūst par valsts čempioniem,jo valsts pārstāvēšana čempionu līgā viņiem ir pie vienas vietas.Diemžēl
Tu parasti komentē diezgan sakarīgi, bet te konkrētākais klauna viedoklis Ko teikt, pieņemsim, tādai Dortmundei, Ajax, Benfica, kas katru gadu izpārdod savus līderus kau vai paši skaitās eiropas top klubi? Labāk tad nepiedalīties nekur? šiem klubiem vismaz kaut kādas iespējas izdzīvot ilgtermiņā bez šeihu naudas.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 11:53, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu parasti komentē diezgan sakarīgi, bet te konkrētākais klauna viedoklis Ko teikt, pieņemsim, tādai Dortmundei, Ajax, Benfica, kas katru gadu izpārdod savus līderus kau vai paši skaitās eiropas top klubi? Labāk tad nepiedalīties nekur? šiem klubiem vismaz kaut kādas iespējas izdzīvot ilgtermiņā bez šeihu naudas.
Viņš domā, ja nepārdos, tad katru gadu spēlēs grupu turnīros

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 11:54, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tev antiņ vēl nav skaidrs, ka Virslīgā izņemot Valmieru spēlē vēl 9 klubi?!? Lūdzu pastāsti kā savos sastāvos tādas Jelgavas, Super Novas, Mettas, Tukumi vāc lētos leģus un pārdod viņus pēctam? Vai RFS/Riga/Liepāja, kuras uztur miljonāri kā savus hobijus un spēlētāju pārdošanu neuzliek kā galveno mērķi.

Otrkārt, vispār nesaprotu kas slikts ir būt klubam, kurš var savi uzturēt pērkot/pārdodot spēlētājus, it īpaši ja vēl ņem vērā cik zemu Virslīgas līmenis kotējās futbolā un ienākumi no TV/skatītājiem ir vienkārši neeksistējoši? Pat tādās valstīs kā Portugāle un Nīderlande, ir klubi kuri izteikti pērk - iespēlē - pārdod spēlētājus naudas maisiem un tas ir viņu biznesa pamats.
Pilnībā piekrītu . Nezin kapēc mums ir izveidojies tāds stereotips paņemt jaunu talantu 2-3 gados ieguldīt viņā attīstīt un pēc pārdot tas ir kaut kas slikts . Ja to dara eiropas klubi par to neviens neko sliktu nesaka ,bet ja tā dara Latvijas klubs tas gan slikti , nepieņemami utt.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 11:57, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Viņš domā, ja nepārdos, tad katru gadu spēlēs grupu turnīros
Protams, var jau teikt, ka tas jādara cikliskāk, tip kļūstot par čempioniem vienu gadu vēl pierādīt Eirokausos un tad izpārdot sastāvu, bet nav jau garantijas, ka tādam Krollim būs vēlviena tikpat laba sezona un vai vispār iekļūs tai pašā konferences līgā nepakāšot gibraltāra impjiem play-ofā...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 11:58, pirms 2 gadiem
Alguna kungs- Basketbola klubs Ventspils turējās uz naftas naudas, ne uz spēlētāju pārdošanu!
Valmierai nafta nav, tad ir spēlētāji jāpārdod, jo var nopelnīt vairāk kā par 3-4 kārtu Eirokausos!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 12:01, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Protams, var jau teikt, ka tas jādara cikliskāk, tip kļūstot par čempioniem vienu gadu vēl pierādīt Eirokausos un tad izpārdot sastāvu, bet nav jau garantijas, ka tādam Krollim būs vēlviena tikpat laba sezona un vai vispār iekļūs tai pašā konferences līgā nepakāšot gibraltāra impjiem play-ofā...
Riga darbu neizdarīja, RFS paveicās gan ar vienu kārtu brīvu, gan ar izlozi!
Protams var uzvarēt ČL vairākas kārtas, vai Konferences līgā 4 kārtu pārvarēt, bet vajag domāt ilgtermiņā!

     [+] [-]

, 2023-08-02 12:05, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Protams, var jau teikt, ka tas jādara cikliskāk, tip kļūstot par čempioniem vienu gadu vēl pierādīt Eirokausos un tad izpārdot sastāvu, bet nav jau garantijas, ka tādam Krollim būs vēlviena tikpat laba sezona un vai vispār iekļūs tai pašā konferences līgā nepakāšot gibraltāra impjiem play-ofā...
Futbolā nekas nav garantēts! Labāk pārdot spēlētājus un tikt pie naudas, ne atstāt spēlētājus un netikt Eirokausos!
Valmiera tiks 4 kārtā, tad tur jau būs ļoti spēcīgi pretinieki!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 12:37, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Pilnībā piekrītu . Nezin kapēc mums ir izveidojies tāds stereotips paņemt jaunu talantu 2-3 gados ieguldīt viņā attīstīt un pēc pārdot tas ir kaut kas slikts . Ja to dara eiropas klubi par to neviens neko sliktu nesaka ,bet ja tā dara Latvijas klubs tas gan slikti , nepieņemami utt.
Neredzu, ka kāds teiktu, ka šis modelis ir slikts. Tas, kas visiem nepatīk ir, ka to dara nevis starpsezonā, bet gan eirokausu kvalifikācijas laikā. Papildus tam arī nav laicīgi iepirkti nākamie trenējamie, ko pārdot pēc 2-3 gadiem.

     [+] [-]

, 2023-08-02 12:50, pirms 2 gadiem
PatiesiObjektivais rakstīja: Neredzu, ka kāds teiktu, ka šis modelis ir slikts. Tas, kas visiem nepatīk ir, ka to dara nevis starpsezonā, bet gan eirokausu kvalifikācijas laikā. Papildus tam arī nav laicīgi iepirkti nākamie trenējamie, ko pārdot pēc 2-3 gadiem.
Iedomājies kā atkal visi brēks un ķengāsies ja pieteiks 3-4 morīšus !
Ir jau pāris jaunas sejas fermā spēlē .

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 13:06, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Iedomājies kā atkal visi brēks un ķengāsies ja pieteiks 3-4 morīšus !
Ir jau pāris jaunas sejas fermā spēlē .
Brēc tikai tie pāris rasisti, kurus sportacentrs nejēdz nobloķēt.
Ja klubs darbojas ar šo modeli, tad to vajag darīt pakāpeniski. Nevis 3 gadu cikls, kad pēc cikla paliek pliki un jāsāk viss gandrīz vai no nulles. Vajag pakāpenisku procesu, lai ir ko nopārdot katru gadu un ir vietā kāds, kas jau ir mazliet iespēlējies Latvijā, kaut vai dublieros. Domāju, ka jā būtu kaut cik sakarīgi aizstājēji, tad cilvēki mazāk bļautu. Bet tagad sanāk, ka laukumā tiek kaut kādi jauniņie, kas tikko atbraukuši un nesaprot, kas laukumā notiek.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 13:20, pirms 2 gadiem
PatiesiObjektivais rakstīja: Brēc tikai tie pāris rasisti, kurus sportacentrs nejēdz nobloķēt.
Ja klubs darbojas ar šo modeli, tad to vajag darīt pakāpeniski. Nevis 3 gadu cikls, kad pēc cikla paliek pliki un jāsāk viss gandrīz vai no nulles. Vajag pakāpenisku procesu, lai ir ko nopārdot katru gadu un ir vietā kāds, kas jau ir mazliet iespēlējies Latvijā, kaut vai dublieros. Domāju, ka jā būtu kaut cik sakarīgi aizstājēji, tad cilvēki mazāk bļautu. Bet tagad sanāk, ka laukumā tiek kaut kādi jauniņie, kas tikko atbraukuši un nesaprot, kas laukumā notiek.
Acīmredzot pietrūkst nauda lai tevis aprakstīto realizētu , jo ik pa laikam uzpeld kādas problēmas ar finansēm . To jau es domāju saprot gan treneri , gan augstāk stāvošie , bet ak vai tāds sīkums .
Ja kāds iedomājas ka šie melnīši vai no citas vietas atbraukušie tiek mums par velti vai gandrīz par velti , kļūdās par viņiem tāpat kaut kas jāmaksā !

  +2 [+] [-]

, 2023-08-02 15:11, pirms 2 gadiem
PatiesiObjektivais rakstīja: Neredzu, ka kāds teiktu, ka šis modelis ir slikts. Tas, kas visiem nepatīk ir, ka to dara nevis starpsezonā, bet gan eirokausu kvalifikācijas laikā. Papildus tam arī nav laicīgi iepirkti nākamie trenējamie, ko pārdot pēc 2-3 gadiem.
Rēķini, ja Menam būtu aizgājis, tad viņš nemaz nebūtu atpakaļ. Un tad atliek 2 džeki, kurus "pārdeva" no kuriem 1 aizvadīja cik spēles VFc - 2? Reāli EK laikā ir pārdots tikai 1 šis sezonas s11 džeks. Kodolu iztirgoja kā pats saki starpsezonā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 15:12, pirms 2 gadiem
PatiesiObjektivais rakstīja: Brēc tikai tie pāris rasisti, kurus sportacentrs nejēdz nobloķēt.
Ja klubs darbojas ar šo modeli, tad to vajag darīt pakāpeniski. Nevis 3 gadu cikls, kad pēc cikla paliek pliki un jāsāk viss gandrīz vai no nulles. Vajag pakāpenisku procesu, lai ir ko nopārdot katru gadu un ir vietā kāds, kas jau ir mazliet iespēlējies Latvijā, kaut vai dublieros. Domāju, ka jā būtu kaut cik sakarīgi aizstājēji, tad cilvēki mazāk bļautu. Bet tagad sanāk, ka laukumā tiek kaut kādi jauniņie, kas tikko atbraukuši un nesaprot, kas laukumā notiek.
Aptuveni tā ir bijis visu laiku. VFC praktiski katru gadu notirgo pāris leģus uz ārzemēm. Šogad mazliet nošāvās, kad praktiski visu kodolu iztirgoja, bet, var arī saprast - ne Krollis rudenī, ne ziemā japāņi, Mena utt. nav tāda vērtība, kur var riskēt, ka vēl vienu sezonu noturēs vērtību.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 15:19, pirms 2 gadiem
PatiesiObjektivais rakstīja: Neredzu, ka kāds teiktu, ka šis modelis ir slikts. Tas, kas visiem nepatīk ir, ka to dara nevis starpsezonā, bet gan eirokausu kvalifikācijas laikā. Papildus tam arī nav laicīgi iepirkti nākamie trenējamie, ko pārdot pēc 2-3 gadiem.
2 faktori - 1) Virslīga ir Ziema-Rudens čempis, kamēr lielākie transfēri notiek vasarā Eiropas komandām, tāpēc grūtāk pārdot starpsezonā. 2) Cik tad Valmiera pārdeva spēlētājus tagad? Mena jau bija prom starpsezonā, un tikai uz pāris spēlēm atgriezās. Tas slovēnis Kāposts arī uz 2 stundām ieskrēja Valmierā. Vienīgais ko reāli atdeva starpsezonā ir Želizko.

Tas, ka šogad Valmieras selekcija aizstājējiem bija būtiski švakāka, gan taisnība. Bet, ja tie paši Gejs un varslavāns nebūtu traumējušies, varbūt būtu pavisam cits skats.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 15:25, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: 2 faktori - 1) Virslīga ir Ziema-Rudens čempis, kamēr lielākie transfēri notiek vasarā Eiropas komandām, tāpēc grūtāk pārdot starpsezonā. 2) Cik tad Valmiera pārdeva spēlētājus tagad? Mena jau bija prom starpsezonā, un tikai uz pāris spēlēm atgriezās. Tas slovēnis Kāposts arī uz 2 stundām ieskrēja Valmierā. Vienīgais ko reāli atdeva starpsezonā ir Želizko.

Tas, ka šogad Valmieras selekcija aizstājējiem bija būtiski švakāka, gan taisnība. Bet, ja tie paši Gejs un varslavāns nebūtu traumējušies, varbūt būtu pavisam cits skats.
Baumo , Alvis Jaunzems arī prom .

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 15:52, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: 2 faktori - 1) Virslīga ir Ziema-Rudens čempis, kamēr lielākie transfēri notiek vasarā Eiropas komandām, tāpēc grūtāk pārdot starpsezonā. 2) Cik tad Valmiera pārdeva spēlētājus tagad? Mena jau bija prom starpsezonā, un tikai uz pāris spēlēm atgriezās. Tas slovēnis Kāposts arī uz 2 stundām ieskrēja Valmierā. Vienīgais ko reāli atdeva starpsezonā ir Želizko.

Tas, ka šogad Valmieras selekcija aizstājējiem bija būtiski švakāka, gan taisnība. Bet, ja tie paši Gejs un varslavāns nebūtu traumējušies, varbūt būtu pavisam cits skats.
Tikai cik var noprast no baumām, tad gan Mena gan Želizko pārgāja uz saistīto klubu, kas nozīmē, ka reāli tur diez vai būs nopietna summa. Ja tas ir saistītais klubs, tad vai tiešām nebija iespējas pagaidīt 3 nedēļas, lai nospēlē pret Albāņiem? Polijā transfēru logs ir līdz 4. septembrim, gana daudz laika vēl.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 16:04, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Baumo , Alvis Jaunzems arī prom .
ar tā dzirdēju, bet par to varēsim būt "sašutuši" tad, kad tas notiks No otras puses, Jaunzemam arī pēdējais laiks mēģināt ārzemēs spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-02 16:05, pirms 2 gadiem
PatiesiObjektivais rakstīja: Tikai cik var noprast no baumām, tad gan Mena gan Želizko pārgāja uz saistīto klubu, kas nozīmē, ka reāli tur diez vai būs nopietna summa. Ja tas ir saistītais klubs, tad vai tiešām nebija iespējas pagaidīt 3 nedēļas, lai nospēlē pret Albāņiem? Polijā transfēru logs ir līdz 4. septembrim, gana daudz laika vēl.
Te gan es piekrītu 100%. + jāņem vērā ka tas vairs nav ekstraklases klubs, tāpēc arī nedaudz brīnos par pašu spēlētāju vēlmi tur pāriet.

     [+] [-]

, 2023-08-03 00:16, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Mena jau sen gribēja tikt projām, jo ir pārraudzis Valmiera FC līmeni - Polijas stāsts viņam bija neveiksmīgs.
Interesanti zināt par cik viņus abus izdevās pārdot?
Valmierai pirms šīs sezonas spēlētāju selekcija maigi izsakoties ir bijusi ļoti neveiksmīga atšķirībā no citiem gadiem, bet Valmiera FC naudu ir izcēlusi - jau vien par spēli pret Olimpija no UEFA saņēma 300k eur, bet par spēlēšanu pret Tree Penne 350k eur un tagad jāspēlē visticamāk pret Albānijas čempioniem - kur jau ir 550k eur.
Tā, ka jā - Valmiera FC var proktiski norakstīt šo sezonu un pārdot tos spēlētājus par kuriemn var dabūt naudu un sāk jau domāt par nākamo sezonu!
ar Menu stāsts ir interesantāks. Cik var saprast no poļiem un Menas attieksmes spēlē pret San marino klubu Valmierā, Mena uz Lechia negrib doties. Redzēs, kā šis viss izvērtīsies.