Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Meksika sakauj bezzobaino Franciju

Meksika sakauj bezzobaino Franciju
Meksikāņi līksmo pēc uzvaras pār Franciju
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Pasaules kausa izcīņas spēlē tikās Francijas un Meksikas futbolisti. Pasaules vicečempioni francūži nu jau kārtējo reizi demonstrēja vāju sniegumu un bez variantiem ar 0:2 piekāpās Meksikas valstsvienībai.

Abām komandām pirmā spēle sagādāja vilšanos. Meksika atklāšanas mačā pret Dienvidāfriku nokļuva zaudētāju lomā, tomēr Rafaels Markess spēja izlīdzināt rezultātu (1:1). Savukārt Francija aizvadīja kārtējo viduvējo spēli un cīnījās neizšķirti 0:0 ar Urugvaju. Varēja prognozēt, ka Francijas izlases galvenais treneris Raimons Domeneks varētu mainīt sastāvu, lai censtos atdzīvināt bezzobaino uzbrukumu. Tomēr pārmaiņas nav pārāk lielas - saspēles vadītāja funkcijas no Joana Gurkufa pārņēma Franks Riberī, bet Florāns Maludā ieņēma Riberī vietu kreisajā malā. Savukārt Havjers Agire Meksikas sākumsastāvā arī veica vienu izmaiņu - aizsardzībā Pola Agilara vietā spēlēja Ektors Moreno.

Francijas izlase maču uzsāka visai agresīvi, ātri iegūstot iniciatīvu. Francūži kombinēja, daudz centrēja, tomēr šīm darbībām trūka precizitātes, un Meksikas aizsardzība visai veiksmīgi tika ar tām galā. Kamēr Francija nespēj iekļūt Meksikas soda laukumā, meksikāņi pie otriem vārtiem lieki laiku netērēja, vairākkārt ar ātru pāreju no aizsardzības uzbrukumā pārsteidzot nesagatavotus Francijas aizsargus. Pasaules vicečempionu spiediens ātri noplaka, un spēle izlīdzinājās. Domeneka padoties 45 minūšu laikā tā arī nespēja izveidot nevienu bīstamu situāciju pie Oskara Peresa vārtiem, savukārt meksikāņu izpildījumā bija vairāki ļoti bīstami sitieni no distances (Giljermo Blanko un Karloss Vela), bet Karlosam Salsido bija iespēja apdraudēt Ugo Lorisa vārtus arī no soda laukuma iekšienes, taču viņš bumbu raidīja tieši virsū vārtsargam. Kopumā pirmajā puslaikā Francijai piederēja neliels pārsvars bumbas kontrolē, tomēr vairāki brīdinājuma zvani atgādināja, ka pārlieku liela aizraušanās uzbrukumā var beigties ar ielaistiem vārtiem. Jāpiebilst, ka puslaika otrajā daļā savainojuma dēļ nomainīts tika jau pieminētais Vela.

Otrajā puslaikā turpinājās pirmo 45 minūšu scenārijs. Francija centās kombinēt, taču nekas vairāk par Riberī un Maludā tālsitieniem nesanāca, savukārt meksikāņu uzbrukumi bija gan bīstamāki, gan mērķtiecīgāki. Tikpat nemanāms tiešā vārtu tuvumā kā Nikolā Anelkā bija arī uzmainītais Andrē Pjērs Žinjaks. Spēles 64.minūtē Francija nokļuva neapskaužamā situācijā, kad viens pret vienu ar Ugo Lorisu nokļuva nesen uz maiņu iznākušais Havjers Ernandess, kurš apspēlēja vārtsargu un izvirzīja Meksiku vadībā. Francija centās atspēlēties, taču nesanāca pilnīgi nekas. Vēl vairāk - 78.minūtē savā soda laukumā Eriks Abidāls notrieca pretspēlētāju, un Kvatemoks Blanko realizēja 11m soda sitienu - jau 2:0 Meksikas labā! Atlikušajā laikā Francija tā arī neizveidoja nevienu reālu vārtu gūšanas iespēju un pelnīti atzina meksikāņu pārākumu.

Pirms pēdējās kārtas ļoti nepatīkamā situācijā atrodas gan mājiniece Dienvidāfrika, gan pasaules vicečempione Francija. Ja Uruguvaja un Meksika savā starpā nospēlēs neizšķirti, ne Francijai, ne DĀR nebūs nekādu izredžu izkļūt no grupas. Ļoti iespējama ir situācija, kurā Meksikai vai Urugvajai ir septiņi punkti, bet divām komandām - pa četriem. Tad visu izšķirs kopējā vārtu attiecība, kas ne dienvidāfrikāņiem, ne francūžiem pašlaik nav īpaši spoža.

Francija - Meksika 0:2 (0:0)

Vārti: Ernandess 64', Blanko 79' (11m)
Brīdinājumi: Tulalāns, Abidāls - Blanko, Huaress, Moreno, Rodrigess
Francija: Loriss, Sanja, Gallass, Abidāls, Evrā, Tulalāns, Diabī, Govū (Valbuena 69'), Riberī, Maludā, Anelkā (Žinjaks 46')
Meksika: Peress, Osorio, Moreno, Rodrigess, Salsido, Markess, duš Santušs, Huaress (Ernandess 55'), Torado, Vela (Barera 32'), Franko (Blanko 62')

A grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Urugvaja21103:04
2.Meksika21103:14
3.Francija20110:21
4.DĀR20111:41

, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Šķiet, laikam, tikai muļķis teiks, ka Meksika uzvarēja nepelnīti! Varēja jau prognozēt, ka francūži nebūs neuzvarami, taču šādu spēles gaitu pat nevarēju iedomāties! Lieliska spēle un PK sāk ievirzīties pareizajās gultnēs (domāju spēles action un rezultativitāti)
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Nu ja komanda nevar iesist, tad tā arī nevar uzvarēt.
Vismaz beidzot pēc šī PK Domeneks būs prom no FRA izlases, cerams tad dos ko labu Francijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Agire:Uzlaida laukumā Ernandesu.Viņš guva vārtus.Uzlaida Barretu.Viņš tika nogāzts soda laukumā.Uzlaida Blanko.Realizēja pendeli.

Domeneks-Uzlaida Žinjaku.Tukša vieta.Uzlaida Valbuenu.0!!!+Neuzlaida Anrī!!!

Šeit parādās treneru kompotence.!!!

Pelnīta uzvara Meksikai.

Viss iet uz to,ka Meksika ar Urugvaju tiks ārā no grupas
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Nesaprotu to Domeneku kāpēc marinē Henry uz rezervistu soliņa, nu tak redzams, ka komandai nekas nesanāk, spēlē slikti,.. nu taču laid spēlēt vienu no pasaules labākajiem uzrucējiem,...
Domeneks redz horoskopus salasījies tāpēc nelauž Henry, murgs kautkāds....

Es Domeneka vietā uz Franciju nemaz vairs nebrauktu, viņu tač tur nolinčos, un pareizi darīs.

p.s. Meksikas priekšā cepruri nost, spēlē ar lielu pašatdevi, un spēlē skatāmu futbolu.
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Prieks par Meksiku malachi taa tik turpinaat
Beidzot saakas uzvaras un rezultatiivas speeles !!
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Piedodiet, atvainojiet, bet nu tik nevarīgu, pat tizlu, spēli Francijas izlases izpildījumā vēl nebiju redzējis.
Vienkārši ārprāts, cik zemu šī komanda ir nolaidusies. Par treneri te nav ko runāt, tur viss ir pateikts. Bet visvairāk skumdina spēlētāju "pohujisms", cīņasspara absolūti nekāda. Rodas iesaids, ka viņi ar nolūku zaudē. Esmu vīlies.
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
ši gada francūži izskatās vienkārši nožēlojami ;@
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Skumji bij redzēt Tjerī Anrī bēdīgu un laukuma malā,bet Meksika izskatijās LABA , uzvarēt varoša un griboša !!!!
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Tā nav Francija Tā ir miskaste!
Bet nu Domeneks uz sibīrijiu jāizsūta!
Nu nezinu kapēc nevar Anrī izlaist

Un Kreipāns vismaz normāli aizpildija Melno kvadrātu būtu tas otrais būtu pilnīgs klusums!
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Maxico! Ernadezs skaisti apveda Lorisu!
Kreipāns : Vainu tur būs dzeltenā par simulēšanu vai 11m soda sitiens!
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Atā, atā Francija. Kas to būtu domājis?
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Futbola izlase bez trenera = p***is bez olām
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
DOMENEK KAUT TU AIZRĪTOS AR VARDI Kas krupis spieda? Tik grūti bija laukumā izlaist Henry ?
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
nu kurš to būtu domājis
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Nikolass Anelka,Alu Diarra,Florāns Maluda,Patriss Evra,Tjerī Anrī,Sidnijs Govū,Franks Riberī,Viljams Gallass,Eriks Abidāls!
Paldies dzeki par speli,mazliet jau zel,bet tada ir dzive!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Domenek! Mājās labāk nerādies
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Domeneks drošvien neizpratnē :kā gan zvaigznes un astroloģija varēja viņam nepalīdzēt!? Prieks par MEKSIKU!!
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
atā Francija.
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
tas nav futbols ko spēlē Francija

prieks par meksiku un Blanco
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Mans ir liels kauns par Franciju,šitā spēlēt

Trenerim atā!!
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Jāaaaaaaa! Lieliska spēle no Meksikas puses! Francija brauc mājās!
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Mehiko Fiesta, Parīzē giljotīnas.
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Žēl skatīties uz Franciju!
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Muļķis Domeneks !
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
Njaa, nebrinitos ka Domeneks ieraudzitu savas zvaigznees, ka nomainitu vartsargu pret uzbruceeju.....Ejam pie mainjaam-visu cienju Valbuenam un Žinjakam bet nu cik vinjiem pieredzes shados turniros? Tos pashus Anrii un Cisse vajadzeja laist kuri VARBUT kko izdaritu...Ja Domeneks paliks amataa nu tad sorry vai nu vinsh maksaa federacjai vai ari federacijaa sezh varzhu rijeeji..Zhel man Francijas izlases,var jau teikt ka Domeneks aizveda 2006. gadaa uz finalu, bet domaju ka tas drizak bija Makelele un Zidans + laba forma spelejoshs Anrii.
Aaa jaa, uzmetat man burn, baigi gribas
, 2010-06-17 23:20, pirms 15 gadiem
wtf just happened?
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
Pelnīti, Meksika tiesam labi spēlēja, kamēr franči, nožēlojami.
Milzīgs prieks par Blanco.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
Franču izlases spēlētāji uz Franciju aizbrauks, bet Domeneks imigrēs!
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
es nezinu par ko es tik visvairak priecajos, par Francijas neveiksmi, vai par Mexikas veiksmi, bet katraa zinjaa es ljoooti priecaajos malachi
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
Šajā situācijā visvairāk žēl īru! Tik nevarīgu un negribošu komandu aiz ausīm ievilka PČ, bet tikmēr īri, kas būtu „uzaruši” laukumu, netiek pie vārda...
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
Domeneks Francijas futbola kauna traips!
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
cik nožēlojami Francija spēlēja! es to komandu vairs nepazīsu
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
Apsveicu Meksiku pelniti!!! Priekspedeja spele Francijas trenerim sava amata!!! Francija var kravat mantas!!! Negodigi vini iekluva PČ un ar lielu blikski izlidos!!!
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
Apsveicu Meksiku!!
Francijai bumba negaja pretinieka vārtos!!
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
nu neesmu redzzejis durnaaku treneri par Domeniku! vinja calji zaudee,bet vinjsh neko nemaina un mieriigi veero machu itkaa vinju viss apmierinaatu!! Meksika arii speeleeja biistamaak un bija pelniijushi uzvareet!!
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
Ļoti disciplinēta spēle no aizsardzības meksikāņiem. Malači. Pelnīta uzvara, taču biju par frančiem.

Žēl Anrī Tagad arī apdraudēta izkļūšana no grupas.
, 2010-06-17 23:21, pirms 15 gadiem
nuuu Mexicano malachi,ljoti patika ka nospeleja......Domenek laiks tev tities prom no Francijas,ja ne apedis bez sals...
malaci meksikanji,pelnita uzvara,laigan zel francu futbolisti
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
woow, toļiks atvēries, patika kā komentēja, ar asumu!
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
PFF tāds fiasko Francijai . Tad labāk būtu Īrija tikusi uz pč , viņi vismaz cīnītos . Kāds labums skatīties uz zvaigznēm , kas vnk necīnās . Izskatījās , ka franči domāja , ka bumba pati ieripos vārtos jo viņi tak ir labāki . Galīgi šķidra spēle bez dzirksts acīs no Francijas puses . Salīdzināt kautvai kā spēlēja Itāļi kad nonāca zaudētājos un kā francūži .
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
Šeit tik viens sakāms: ''Ņe komanda, a banda!"
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
Autor, tā arī pie sava iepriekšējā raksta par šo spēli neatbildēji - kas ir tie cilvēki, kas nenovērtē Meksiku? Nu kaut vienu tādu cilvēku var nosaukt?
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
Taisnība uzvar, Īrijai vajadzēja šodien spēlēt pret Meksiku.
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
beidzot tas ir noticis! Francūžu tieši to bija pelnījuši par savu spītību nenomainīt Domeniku! Bija sen zināms, ka viņš ir bezcerīgs un tas bija jāizdara jau pāris gadus atpakaļ. Nu viņi par to samaksāja...
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
Kā meksikāņiem uz sombrero rakstīts - VIVA MEXICO
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
Domenekam uz pieres bija rakstiits...''ATLAISTS"
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
Jo tālāk, jo trakāk
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
Eu Domenek, visu cieņu tev,aaaaaaa Anrī nelaidīsi laukumā???
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
bez variantiem apspeleeja, manupraat meksikas fani ir labaaki ka DAR atbalstiitaaji, jo es pat speeju sadzirdeet meksikanjus cauri vuvazelaam .
, 2010-06-17 23:22, pirms 15 gadiem
unikāli! ...tikko noskanējusi fināla svilpe, bet iekšā jau raksts un vairāk par 30 komentāriem!
, 2010-06-17 23:23, pirms 15 gadiem
Tiktiešām liekot uz Franciju tu vari tikai zaudēt.. jau 2x ...
, 2010-06-17 23:23, pirms 15 gadiem
Kaut kāds unikums! Izlase ar tādiem futbolistiem vienkārši izgāžas 2. lielajā turnīrā pēc kārtas.

Paldies tev Domenek, ka visu sačakarēji!
, 2010-06-17 23:23, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: es nezinu par ko es tik visvairak priecajos, par Francijas neveiksmi, vai par Mexikas veiksmi, bet katraa zinjaa es ljoooti priecaajos malachi
Par neveiksmi priecājas tikai idioti.
, 2010-06-17 23:23, pirms 15 gadiem
Tā tam bīja janotiek
Meksila spēlēja kā komada,bet Franči nezināja ko darīt!Ar meistarību vien nepietiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:23, pirms 15 gadiem
Tanabe rakstīja: unikāli! ...tikko noskanējusi fināla svilpe, bet iekšā jau raksts un vairāk par 30 komentāriem!
Tev vnk televizors ar aizturi rāda
, 2010-06-17 23:23, pirms 15 gadiem
baigi saapiigi bija skatiities uz tik bezpaliidziigu FRA izlasi, un visstulbaakais tas pofigisms Domeneka sejaa...
lai nu kursh, bet shii izlase pelniijusi uzvaras un normaalu treneri
, 2010-06-17 23:24, pirms 15 gadiem
Prieks par Meksiku, kā arī par Meksikas špēlētāju ar 14 numuru.. Francūži, šogad vispār kā bez P*utiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:24, pirms 15 gadiem
Lieliski nospēlēja Meksika. tagad ar smiekliem atceros tādu lietotāju tepat SC.com - France Fifa 2010 WC champs vai kaut kā tā...
kamēr astrologs pie stūres, nekadu izredžu.

No Francūžiem ļoti žēl Lorisa.
, 2010-06-17 23:24, pirms 15 gadiem
Pilnīgi nekas šodien nesanāca Francijas izlasei.
Tik bezcerīgi tie n-tie centrējumi, ka pilnīgi dusmas sanāca skatīties.
Besī tas Domeneks, varēja Anrī uzlaist.
Meksikai ļoti pelnīta uzvara!!
, 2010-06-17 23:24, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Uzvara ar 5 vārtiem pār DĀR? Nedomāju viss.
Kapec tu doma ka Meksika,Urugvaja nenospeles neishkirti? Tada gadijuma Francija vares kaut 100 golus iesist tapat nekas nemainisies!
, 2010-06-17 23:24, pirms 15 gadiem
Pelnīta Meksikas uzvara!!!
Pirmo reiz šajā čempī ar baudu skatījos fūzi, kaut arī spēlēja man ne visai tīkama izlase - Francija.
Ar baudu tāpec, ka bija lieliska atmosfēra, beidzot bija svētki tribīnēs, ne tikai zumēšana. Paldies Meksikas daudzajiem faniem par to.
Francija tiešam švaka un nejau tik trennera vaina. Spēlētaji jau ar spēlē pilnīgi nekā.
, 2010-06-17 23:24, pirms 15 gadiem
Nolinčot Domeneku
, 2010-06-17 23:24, pirms 15 gadiem
eu kur ir tas francijas fanelis ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:25, pirms 15 gadiem
Latvijas izlase būtu labāk nospēlējusi nekā Francuži !!!!
, 2010-06-17 23:25, pirms 15 gadiem
Cerams, ka pēdējā kārtā abas Amerikas komandas nespēlēs uz neizšķirtu. Meksikai jau neizšķirta gadījumā 1/8 finālā pretī var nākt Argentīna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:25, pirms 15 gadiem
Kad ieraudziiju Valbuenu Tjerii vietaa gatavojoties naakt uz mainju, aiz izmisuma vienkaarshi izgaaju no istabas aaraa uz paaris minuuteem. Vairs nespeeju tajaa farsaa noskatiities.
Nav nekas pret Metjuu, bet nu... var jau buut tizlenis Domeneks, bet nu, ka tik liels. Komandas mikroklimats, sastaava izveele, mainju izveele, vienkaarshi burviigi viss sachakareets.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:26, pirms 15 gadiem
Njā Francijas tiešām žēl par to ka šāds treneris. Meksika ļoti labi nospēlēja. Pilnīgi piekrītu bambino88 ka Francija nospēlēja ļoti tizli.

PS nu tiešām nu nav Riberī un Anrī tik ļoti līdzīgi
, 2010-06-17 23:26, pirms 15 gadiem
Domeniku miskastē!!!!!!!! Negribu redzēt viņu vairāk šajā čempī. Anrī vajadzēja laist laukumā! Biju jau no spēles sākuma pa Meksiku. Vienīgais žēl no FRA izlases ir Anrī, varēja jau dot viņam iespēju.
, 2010-06-17 23:26, pirms 15 gadiem
Francijas vietā vajadzēja būt Īrijai, vismaz cīņasspars būtu.
, 2010-06-17 23:26, pirms 15 gadiem
Bija jau iepriekš zināms, ka Domeneks pametīs Francijas izlasi pēc PK. Tā ka viņam par realitāti vienalga un mierīgi var paļauties uz zvaigznēm.
, 2010-06-17 23:26, pirms 15 gadiem
Kapeec Henry nelaizh laikuma,nu pilniigs stu*bums
, 2010-06-17 23:27, pirms 15 gadiem
Da manis pēc 2tik dīvains kā pārējie Gurkufs, bet nu kā var viņu + Anrī marinēt uz soliņa?
, 2010-06-17 23:27, pirms 15 gadiem
Pat ja viņi vinnē un kāds no tiem zaudē Francija netiek ārā ja otrām kārtām skatās vārtu attiecību... Izņemot ja tā normāli ieper + arī Meksika vai Urugvaja neaprobežojas ar 0:1.
, 2010-06-17 23:27, pirms 15 gadiem
Urugvaja - Meksika uz niču koef 1,61 par laimi paspēju uzlikt kad vēl bija 3,50!
, 2010-06-17 23:28, pirms 15 gadiem
Ko var gaidīt no komandas, kuras nav, - spēli, kuras nav! Likumsakarīgs rezultāts, ja uz PČ spēj tikt tikai ar rokas palīdzību!
, 2010-06-17 23:29, pirms 15 gadiem
Neesmu franču fans, bet man viņus žēl palika
, 2010-06-17 23:29, pirms 15 gadiem
Zvaigznes ir, komandas nav un nebūs, kamēr nebūs jauns treneris!
, 2010-06-17 23:30, pirms 15 gadiem
Domeniku francūži piekaus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:31, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Neesmu franču fans, bet man viņus žēl palika
Man vienīgi Anrī, Cisse un Riberī palika žēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:31, pirms 15 gadiem
Nu, šai Francijas izlasei diez vai palīdzētu pat tas, ja Domeneks izlaistu laukumā Francijas populārāko handbolistu
, 2010-06-17 23:33, pirms 15 gadiem
Šādos brīžos nožēloju, ka atbalstu Franciju, bet cerams ar Domeneka aiziešanu viss mainīsies uz labo pusi. Meksika malači, novēlu veiksmi arī turpmāk.
, 2010-06-17 23:33, pirms 15 gadiem
haha, cerēju ka tā notiks! Malači meksikāņi!
, 2010-06-17 23:33, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Domeniku francūži piekaus.
Iespējams. Bet nemaz nebrīnīšos, ja Francijas Futbola federācija atkal šo ieliks par izlases treneri. Tur kaut kas nav īsti kārtībā ar tiem futbola vadītājiem Francijā... kaut kāds minoritāšu klubiņš acīmredzot
, 2010-06-17 23:34, pirms 15 gadiem
Toļiks pārstrādājies. Cik reizes viņš Riberī par Anrī nosauca...?
, 2010-06-17 23:34, pirms 15 gadiem
Nu jā Fraņčiem čempis palielam beidzies,Domeniks var ar mierīgu sirdi demisionēt nesaprotu ko Anrī nelaida, kaut viņš nav tai labākajā formā pa visu spēli sakasītu kādus divus trīs momentus jau nu točna.Anelka vispār
nekāds jau divās spēlēs.
, 2010-06-17 23:35, pirms 15 gadiem
Da būtu labāk Francijas vietā Īrija kvalificējusies!
, 2010-06-17 23:35, pirms 15 gadiem
Heil Hitler!!! rakstīja: ierādīja tiem gaiļiem un lielākajam gailim - domenekam viņu vietuviss, francija var kravāt somas, viss ir beidzies, jo viņi pat teoretiski vairs nevar ieklut nakamajā kārtā
Kaa nevar pat teoreetiski izkluut? Jaasasit DĀR un meksika uzvar Urugvaju. un viss
, 2010-06-17 23:35, pirms 15 gadiem
Riberī šajā čempī - absolūta izgāšanās.
, 2010-06-17 23:35, pirms 15 gadiem
Ne pa kripatiņu nav žēl Franciju!Tik negodīgā veidā tika uz PČ!Prieks par veterānu Blanko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:37, pirms 15 gadiem
Fubar rakstīja: Da būtu labāk Francijas vietā Īrija kvalificējusies!
Tu pamuļķi aizveries ar savu Īriju, tas nenoziimee ka tur straadaa daudz latviešu , ka tagad visiem taaa nereaali patiik.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:38, pirms 15 gadiem
arenass0 rakstīja: Njaa, nebrinitos ka Domeneks ieraudzitu savas zvaigznees, ka nomainitu vartsargu pret uzbruceeju.....Ejam pie mainjaam-visu cienju Valbuenam un Žinjakam bet nu cik vinjiem pieredzes shados turniros? Tos pashus Anrii un Cisse vajadzeja laist kuri VARBUT kko izdaritu...Ja Domeneks paliks amataa nu tad sorry vai nu vinsh maksaa federacjai vai ari federacijaa sezh varzhu rijeeji..Zhel man Francijas izlases,var jau teikt ka Domeneks aizveda 2006. gadaa uz finalu, bet domaju ka tas drizak bija Makelele un Zidans + laba forma spelejoshs Anrii.
Aaa jaa, uzmetat man burn, baigi gribas
Nopērc
, 2010-06-17 23:38, pirms 15 gadiem
cukurs rakstīja: Toļiks pārstrādājies. Cik reizes viņš Riberī par Anrī nosauca...?
Divas vai trīs
, 2010-06-17 23:38, pirms 15 gadiem
Un Francūži spēlē pārāk individuāli, pārāk daudz melno sastavā. Pavadās viens, pavadās otrs un uzbrukuma temps ir apstājies, atliek tikai centrēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:38, pirms 15 gadiem
nav jau brīnums ka franči zaudēja. Uz papīra Francija it kā bija stiprāka, tomēr kārtējo reizi tas kas ir rakstīts uz papīra ne vienmēr piepildās dzīve. Pašlaik Franciju futbolā var salīdzināt ar Slovākiju hokejā- vārds skaļš, rezultāts-nekāds.
, 2010-06-17 23:39, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: Tu pamuļķi aizveries ar savu Īriju, tas nenoziimee ka tur straadaa daudz latviešu , ka tagad visiem taaa nereaali patiik.
Kapec lai vinsh aizveras,Irijas izlase vismaz spletu futbolu,cinitos,bet ne vnk pavaditu laiku uz laukuma!
, 2010-06-17 23:39, pirms 15 gadiem
To Domeneku vajadzētu nolinčot. Žel Anrī redzēt tik bēdīgu.
Kā Kreipāns teica - Meksikā strauji pieaugs tekilas patēriņš.
Malači. Bija pelnijuši.
, 2010-06-17 23:40, pirms 15 gadiem
Man ir sirdsdēsti un kauns par šādu iznākumu. Neviena pati bumba neieripoja vārtos 2 spēles pēc kārtas. Jācer vēl uz labvēlīgu iznākumu abās pēdējās grupas spēles. Ja izdosies pieķerties pie pēdējā salmiņa, būs mūsu stunda. Viva la France. Henry laukumā!
, 2010-06-17 23:41, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: Tu pamuļķi aizveries ar savu Īriju, tas nenoziimee ka tur straadaa daudz latviešu , ka tagad visiem taaa nereaali patiik.
Tu pamuļķīts vai kā???
, 2010-06-17 23:41, pirms 15 gadiem
westhardus rakstīja: Ne pa kripatiņu nav žēl Franciju!Tik negodīgā veidā tika uz PČ!Prieks par veterānu Blanko!
Nu atvaino, bet ko var ņemties par Francijas - Īrijas spēli?
Ko Tu būtu darījis Anrī vietā? Skrietu pie tiesneša un teiktu - "nospēlēju ar roku, golu neskaiti?"

Pietiks vienreiz cepties, kā jau Suvass minēja, tad ne jau francūži vienīgie ir iesituši vārtus, kurus nebūtu jāskaita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:42, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Kapec lai vinsh aizveras,Irijas izlase vismaz spletu futbolu,cinitos,bet ne vnk pavaditu laiku uz laukuma!
Lai vnk aizveras, Irija smird, pie visa vainiigs Domeneks
, 2010-06-17 23:44, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: Lai vnk aizveras, Irija smird, pie visa vainiigs Domeneks
Varbut ari vainigs,bet es neredzeju dzirksteliti speletaju acis,vieigais kas kapajas bija Riberi,bet parejie ipashi neiesvida!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:44, pirms 15 gadiem
Bet zvaigznes nemelo, varbūt zvaigznēs rakstīts ka ja Anelku liks Anrī vietā laukumā, tad trešajā spēlē viņš iesitīs 7 golus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:46, pirms 15 gadiem
Dievs tomēr ir, Francijas vājums pierādījās jau kvalifikācija kur Anrī iesita to slaveno golu ar rokas palīdzību. Man vienmēr patikusi Francija, bet jāsaka ka nepelnīti viņi iekļuva un pelnīti izlidos.
, 2010-06-17 23:47, pirms 15 gadiem
Pēdējais_francūzis rakstīja: Man ir sirdsdēsti un kauns par šādu iznākumu. Neviena pati bumba neieripoja vārtos 2 spēles pēc kārtas. Jācer vēl uz labvēlīgu iznākumu abās pēdējās grupas spēles. Ja izdosies pieķerties pie pēdējā salmiņa, būs mūsu stunda. Viva la France. Henry laukumā!
kur tad ir palikuši tavi skaļie vaardi ''Francija pasaules čempioni'' iisi pirms turniira,kad noliki Angļus...bravuuriiba noplaka???
, 2010-06-17 23:47, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Varbut ari vainigs,bet es neredzeju dzirksteliti speletaju acis,vieigais kas kapajas bija Riberi,bet parejie ipashi neiesvida!
tam trenerim tas jaadara lai speeleetaaju aciis mirdzeetu dzirkstele un lai kapaatu liidz peedeejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:49, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: kur tad ir palikuši tavi skaļie vaardi ''Francija pasaules čempioni'' iisi pirms turniira,kad noliki Angļus...bravuuriiba noplaka???
Parādi, kur es to teicu? Es ziņoju, ka galvenie favorīti ir Francija, Itālija un Vācija, nevis, ka galli būs čempioni. Favorīti klūp un klupiens ir smags.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:50, pirms 15 gadiem
Tiešām skumji skatīties, kā komanda ar tik labiem spēlētājiem var šitik zemu nolaisties! Es pat teiktu, ka viena no sliktākajām spēlēm vienas komandas izpildījumā, ko pēdējā laikāesmu redzējis! Un es varu tikai iedomāties kā jūtas īri, skatoties kā spēlē komanda, kas nepelnīti viņus pārspēja, esmu pārliecināts, ka Īrija izkļūtu no šīs grupas, jo tie vīri cīnās, ko nevar teikt par šo Francijas izlasi! Un kā vispār var uzlaist vienu pašu Anelku uzbrukuma smailē, kad nav neviens, kas viņam var piespēli iedot, es atvainojos, kāda sūda pēc netika paņemts Benzema uz čempi (ok, nebija spēļu prakse, bet, ja jau pārbaudes spēlēs bija redzams, ka uzbrukums ir bezzobains, tad ir jāriskē)! Šito treneri vajag ar steigu ņemt nost (kādi vēl horoskopi?)! Esmu pamatīgi vīlies Francijas izlasē, jo nu cerēju, ka saņemsies un vismaz no grupas tiks ārā!
, 2010-06-17 23:50, pirms 15 gadiem
Ar Domeniku Francijas federaacija aukleejas kaa ar mazu beernu, luuk, arii kaarteejais pieraadiijums, ka shis treneris ir pilniiga 0 izlashu liimenii! Cik var... Nestabilaa speele, taa bija Francijas izlases speele visu Domenika ciklu. Dusmas...Ar taadu speeleetaaju izveeli, noalaist izlasi liidz klinkjim!
, 2010-06-17 23:50, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: Lai vnk aizveras, Irija smird, pie visa vainiigs Domeneks
Smird, smird. Vai tāpēc, ka pat sēnes lasīt Tu tur pat nekvalificējies? te cilvēki pozitīvi runā par īru futbolistu cīņassparu, nevis tavām psiholoģiskajām traumām un aizspriedumiem.
, 2010-06-17 23:51, pirms 15 gadiem
Sāk nereāli simpatizēt Meksika ar dos Santosu priekšgalā !
, 2010-06-17 23:52, pirms 15 gadiem
ikrnpk Francijai tiešām ir labi jaunie spēlētāji taču kad sākas kāds svarīgs turnīrs Francija nespīd tāpat kā slovāki PČ 3 gadus pēc kārtas un runājot par olimpiādi slovākiem iespējams šis sasniegums var izrādīties pēdējais lielais ja tā viss turpināsies
, 2010-06-17 23:52, pirms 15 gadiem
burkans21 rakstīja: Nopērc
Žēl naudas jau jau te dabut pa brivu, minusu liceeji jau te baigi uzdarbojas keep going
, 2010-06-17 23:52, pirms 15 gadiem
Nu par Domeneku un Francijas nozelojamo speli es labak neizsteikshos ,bet meksikas spele bija redzams vinju mentalitate un cinas spars ,sii komanda var talu tikt PC un ceru ka notiks jo tiesam patika skatities speli vinju izpildijuma .
, 2010-06-17 23:52, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Ko jūs visi safanojušies par Anrī- paskatās viņa status Barcelona rindās šogad.... vai kādu spēli ar viņu...
Anrī ir pagātne..... nu nekas tur nebūs, viņš nav tagad tādā formā, lai viens pats ievilktu Franciju kaut kur!
Tieši tā. Tas vairs nav tas pats Anrī, kas bija agrāk. Nu, nav Domeneks tik stulbs, lai turētu Anrī uz sola, ja viņš būtu labā formā (jo Anelkā jau piektā nožēlojamā spēle pēc kārtas). Arī Žinjaks izgāja uz maiņu, nevis Anrī, tas tikai vēlreiz to pierāda.
Kreipāns vispār iemīlējies Anrī. Visu spēli par viņu vien runāja, Riberī vēl vairākkārt par Anrī nodēvēja. Kreipāns arī laikam joprojām dzīvo izlūzijās par to Anrī, kāds viņš bija agrāk.
, 2010-06-17 23:53, pirms 15 gadiem
1)Markes šovakar vienkārši monstrs
2)jau reiz rakstīju ka Abidala vieta nav aizsardzības centrā,bet gan malā
3)nu nedaudz jau saprotu ka Henry vairs nav tas pats kas pirms pāris gadiem,bet nu sorry Domenek,ja tev uz soliņa ir viņš,Cisse,viens no labākajiem uzbrucējiem Grieķijā,Gurkufs,bet tu uzlaid Ginjaku un to otru,kas cik saprotu spēlē Zenītā,common,kuras galaktikas zvaigznes tu pētiji pirms spēles
, 2010-06-17 23:53, pirms 15 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: ar.negodīgu.uzvaru.pret.īriem.tikāt.šeit
tagad.ierijat.suņi.
Aizver muti tu suns, cik reizes var teikt ka tiesnesis tur vainiigs ne jau francijas izlase. Domaa ar galvu,
P.S. tu neko nesajēedz pa futbolu
, 2010-06-17 23:53, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Ar Domeniku Francijas federaacija aukleejas kaa ar mazu beernu, luuk, arii kaarteejais pieraadiijums, ka shis treneris ir pilniiga 0 izlashu liimenii! Cik var... Nestabilaa speele, taa bija Francijas izlases speele visu Domenika ciklu. Dusmas...Ar taadu speeleetaaju izveeli, noalaist izlasi liidz klinkjim!
Jā, tieši tā tas ir. No Pasaules un Eiropas čempioniem ir palikusi vien karikatūra šī trenera vadībā. Un tiešām dīvaini ir redzēt ka šo bezjēgu joprojām patur galvenā trenera postenī, kā tādu svēto govi ...
, 2010-06-17 23:55, pirms 15 gadiem
Awesome rakstīja: Sāk nereāli simpatizēt Meksika ar dos Santosu priekšgalā !
Uzvarām daudz draugu, zaudējums ir bārenis. Tā lūk, puis. Es iedzeršu vīnu un rītu sākšu uz jaukas nots. Lai dzīvo futbols un pārsteigumi!
, 2010-06-17 23:55, pirms 15 gadiem
Nu rezultāts un parādītā spēle runā pati par sevi, salīdzināt ar Itāļiem nevar (viņiem sastāvs vispār vājākais pēdējo gadu laikā) bet spēlēja skaisti un cīnījās, karoč astrologs ruļit, es viņu gan ienīstu par to ka tajos laikos kad Trezegē vēl bija dievs viņš viņu nelaida spēlēt, tāpēc lai vācās Domeneks prom no izlases, ko vinš arī darīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:56, pirms 15 gadiem
NilsK rakstīja: 1)Markes šovakar vienkārši monstrs
2)jau reiz rakstīju ka Abidala vieta nav aizsardzības centrā,bet gan malā
3)nu nedaudz jau saprotu ka Henry vairs nav tas pats kas pirms pāris gadiem,bet nu sorry Domenek,ja tev uz soliņa ir viņš,Cisse,viens no labākajiem uzbrucējiem Grieķijā,Gurkufs,bet tu uzlaid Ginjaku un to otru,kas cik saprotu spēlē Zenītā,common,kuras galaktikas zvaigznes tu pētiji pirms spēles
Pirmkārt, ja Abidālu laidīs uz malu, kas spēlēs aizsardzības centrā? Otrkārt, tas, ka tu nezini, kas ir Žinjaks, nenozīmē, ka viņš ir slikts. Treškārt, Valbuena nespēlē nekādā Zenītā, bet ir Francijas čempions Marseļas sastāvā. Ceturtkārt, Gurkufs vispār nav uzbrucējs.
, 2010-06-17 23:56, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tieši tā. Tas vairs nav tas pats Anrī, kas bija agrāk. Nu, nav Domeneks tik stulbs, lai turētu Anrī uz sola, ja viņš būtu labā formā (jo Anelkā jau piektā nožēlojamā spēle pēc kārtas). Arī Žinjaks izgāja uz maiņu, nevis Anrī, tas tikai vēlreiz to pierāda.
Kreipāns vispār bija iemīlējies Anrī. Visu spēli par viņu vien runāja, Riberī vēl vairākkārt par Anrī nodēvēja. Kreipāns arī laikam joprojām dzīvo izlūzijās par to Anrī, kāds viņš bija agrāk.
Tu par Domenika stulbumu veel shaubies (tad tu seko Francijas izlasei maksimums 2us gadus)??? Tad vinjam Anelka nav vajadziigs, tagad Anrii... Kaadreiz komandu uzvelk viens liideris, lai arii vairs nav tas krampis... (piemeers Sandis Ozolinjsh)!
Un ko tavs Zhinjaks paraadiija...ui...neko...!!!
, 2010-06-17 23:56, pirms 15 gadiem
Prieks par Ernandezu, prieka asaras spēles beigās. Ehh kādas emocijas šodien Meksikai.
, 2010-06-17 23:56, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Smird, smird. Vai tāpēc, ka pat sēnes lasīt Tu tur pat nekvalificējies? te cilvēki pozitīvi runā par īru futbolistu cīņassparu, nevis tavām psiholoģiskajām traumām un aizspriedumiem.
Nee taapeec ka visi piepisaas visu laiku par to Anrii roku, nu bija tur roka un ko tagad padariisi. ? Nevajag vnk tik stulbi runaat
, 2010-06-17 23:57, pirms 15 gadiem
Meksika ir skorpionu zeme, tāpēc laikam jau zvaigznēs bija ierakstīts, ka Domenekam jāzaudē
Bet ja nopietni, tad neredzēju nevienu argumentu, lai Francija varētu gūt kaut vai goda vārtus. Tik bezzobainu spēli no šīs zemes futbolistiem redzu pirmo reizi. Pat 2002.gadā šķiet nebija tik traki.
Ko lai saka? - Nav Zidāna, nav ballītes...vai šajā gadījumā komandas.

Patīkami, ka gaili Domeneku nomainīs Blāns, kurš jau nu gan zinās, ko darīt ar Joannu Gurkjufu, kuru jau ilgāku laiku esmu uzskatījis par Francijas nākotni. Viņš ir ne tikai inteliģents, bet arī apdāvināts futbolists, kuru ne jau par velti mēdz dēvēt par nākamo Zidānu.
Zizū pats starp citu ieteica nelikt toto uz Franciju, drīzāk jau pret

Kas attiecas uz Meksiku, esmu vienkārši sajūsmā! Jau pagājušajā Pasaules kausā viņus tiesnesis izčekarēja 1/8fināla spēlē pret Argentīnu, lai gan jau no paša sākumā meksikāņi spēlēja labāk. Cerams, ka šoreiz nekas netraucēs tekilas dzimtenes futbolistiem pilnībā realizēt savu potenciālu un tikt tik tālu, cik Dieviņš būs lēmis...cerams, ka tālu. Šādu spēli gribētos skatīties vēl un vēl
Īpašs prieks par Kvatemoku Blanko, kura aukstasinība nodrošināja Meksikas uzvaru ar 2:0. Savukārt visvairāk žēl Igo Lorisa, kurš darīja visu, kas viņa spēkos, bet pievīla aizsargi.
, 2010-06-17 23:57, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: Aizver muti tu suns, cik reizes var teikt ka tiesnesis tur vainiigs ne jau francijas izlase. Domaa ar galvu,
P.S. tu neko nesajēedz pa futbolu
Nu par FAIR PLAY no Anri un Francijas puses jau arī to saukt nevarēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-17 23:59, pirms 15 gadiem
maarciic rakstīja: Nu atvaino, bet ko var ņemties par Francijas - Īrijas spēli?
Ko Tu būtu darījis Anrī vietā? Skrietu pie tiesneša un teiktu - "nospēlēju ar roku, golu neskaiti?"

Pietiks vienreiz cepties, kā jau Suvass minēja, tad ne jau francūži vienīgie ir iesituši vārtus, kurus nebūtu jāskaita.
Francijas fans, smird jau pa gabalu.
Slēpts komentārs: Andresens
, 2010-06-17 23:59, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Jā, tieši tā tas ir. No Pasaules un Eiropas čempioniem ir palikusi vien karikatūra šī trenera vadībā. Un tiešām dīvaini ir redzēt ka šo bezjēgu joprojām patur galvenā trenera postenī, kā tādu svēto govi ...
Bet galvenais ir tas, ka pashi speleetaaji saka, ka...nu nav taa "arshana"paarfraazeejot, pie Domenika...rezul;taati nav, spelee ar Iiriju vispaar izsmiekls, bet Francijas Futbola federaacija necelj ne ausu, nez kas par tik krutiem Domenika aizstaavjiem ir augstos postenjos, kas vinju lobeeja??? Cerams, ka Blaans spees sho komandu"reanimeet", jo citaadaak to nenosauski!
, 2010-06-18 00:01, pirms 15 gadiem
Pēdējais_francūzis rakstīja: Uzvarām daudz draugu, zaudējums ir bārenis. Tā lūk, puis. Es iedzeršu vīnu un rītu sākšu uz jaukas nots. Lai dzīvo futbols un pārsteigumi!
loģiski, tagad uzvareeja meksika un nu visiem patiik kaa taa speelee un arii speeleetaaji, tikai nezin kaapeec pirms čempi neviens nefanoja pa meksiku
, 2010-06-18 00:01, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: labaak aizveries , slikti paliek.
Laikam jau Rota viruss bus piemeties
, 2010-06-18 00:02, pirms 15 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: būtu.Anrī.atzinies.tad.ka.negodīgi.bij..bet.nē..klusēja.kā.sprāgonis
tagad.lai.ierij
Ja , veciit, nezini labaak nepurpini, Anri atzinaas (gan peec kaada laika), bet atzinaas!
Ja nemaldos, tad pat izteica ieteikumu par paarspeeli......
, 2010-06-18 00:03, pirms 15 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: būtu.Anrī.atzinies.tad.ka.negodīgi.bij..bet.nē..klusēja.kā.sprāgonis
tagad.lai.ierij
ja kas Anri atvainojaas visai iiru tautai par to
, 2010-06-18 00:03, pirms 15 gadiem
Širaks strostē Austrumeiropu, Latvija neļaujas emocijām

Kopš zināma brīža, kad Francijas prezidents Žaks Širaks palaida muti, citēju- " Eiropas Savienības (ES) kandidātvalstis ir
palaidušas garām lielisku iespēju paklusēt, izplatot
proamerikāniskus paziņojumus Irākas jautājumā, vēsta
Reuters un citi Eiropas plašsaziņas līdzekļi." Ar prieku uztveru katru ziņu, kad Francijieši var paklusēt
, 2010-06-18 00:04, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet galvenais ir tas, ka pashi speleetaaji saka, ka...nu nav taa "arshana"paarfraazeejot, pie Domenika...rezul;taati nav, spelee ar Iiriju vispaar izsmiekls, bet Francijas Futbola federaacija necelj ne ausu, nez kas par tik krutiem Domenika aizstaavjiem ir augstos postenjos, kas vinju lobeeja??? Cerams, ka Blaans spees sho komandu"reanimeet", jo citaadaak to nenosauski!
Tā jau saka, ka zivs pūstot no galvas :| Katrā ziņā jau pati Domenika iecelšana bija dīvaina, bet pēc tam, kad acīmredzami pasliktinājās izlases spēle, tik un tā šo mitreni (citu apzīmējumu neatrodu) spītīgi paturēja galvenā trenera amatā... Sviests.
Vai Blānu iecels, dievs vien zin. Francija ir pārsteigumu zeme
, 2010-06-18 00:04, pirms 15 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Latvijas izlase būtu labāk nospēlējusi nekā Francuži !!!!
būtu!ja būtu tikusi ārā no savas grupas
, 2010-06-18 00:04, pirms 15 gadiem
baraviks rakstīja: Laikam jau Rota viruss bus piemeties
nee taa nav vnk nepatiik taadi dirseeji kas neko nesaprot bet tikai gvelž
, 2010-06-18 00:05, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: ja kas Anri atvainojaas visai iiru tautai par to
Un iiru tauta so atvainosanos pienema Puse Irijas tagad fano par Franciju
, 2010-06-18 00:05, pirms 15 gadiem
Skumji par Franciju, jo žēl Zizū...
, 2010-06-18 00:05, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Tā jau saka, ka zivs pūstot no galvas :| Katrā ziņā jau pati Domenika iecelšana bija dīvaina, bet pēc tam, kad acīmredzami pasliktinājās izlases spēle, tik un tā šo mitreni (citu apzīmējumu neatrodu) spītīgi paturēja galvenā trenera amatā... Sviests.
Vai Blānu iecels, dievs vien zin. Francija ir pārsteigumu zeme
soccernet.espn.go.com: France reach agreement to bring in Blanc - ESPN...
, 2010-06-18 00:06, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: ja kas Anri atvainojaas visai iiru tautai par to
Jā, tikai tas neliedza Francijai spēlēt PK
, 2010-06-18 00:07, pirms 15 gadiem
Simply the Best rakstīja: Skumji par Franciju, jo žēl Zizū...
Zizū tak jau pateic, ko domā par Francijas pašreizējo izlasi Un viņš diez vai ir īpaši liels patriots, jo ir alžīrietis, tāpēc pat nekad nedziedāja Francijas himnu.
Bez viņa Francija ir nulle...vismaz pašreiz.
, 2010-06-18 00:07, pirms 15 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: būtu.Anrī.atzinies.tad.ka.negodīgi.bij..bet.nē..klusēja.kā.sprāgonis
tagad.lai.ierij
Ir diezgan stulbi Anrī nozākāt par to, ka viņš neizdarīja to, ko neizdarītu neviens, arī tu ne. Esi kādreiz redzējis, ka tik izšķirošā momentā kāds spēlētājs pasaka, ka bijis aizmugurē, pagrūdis mugurā vai citādi pārkāpis noteikumus?
, 2010-06-18 00:09, pirms 15 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: būtu.Anrī.atzinies.tad.ka.negodīgi.bij..bet.nē..klusēja.kā.sprāgonis
tagad.lai.ierij
kur ta klusēja,viņš tak jau pēc spēles pateica ka roka bija un tad vēl Barcelonā bija ekrāni kur viņš publiski atvainojās
, 2010-06-18 00:09, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: http://soccernet.espn.go.com/world-cup/story/_/id/788937/ce/uk/?cc=5739&ver=global
Ā. Nu pagaidīšu, kad būs oficiāli parakstīts līgums ar L.Blānu, tad ticēšu tam, ka Domeniks ir pasūtīts tālu tālu.
, 2010-06-18 00:09, pirms 15 gadiem
Vispār smieklīgi liekas, ka liela daļa par tiem, kas speciāli tā gola dēļ ir uzēdušies uz Anrī un Franciju, tai pat laikā fano par Argentīnu, kur ir divas Zelta rokas...Savukārt lielie Īrijas aizstāvji droši vien nav lietas kursā, cik "godīgi" atlases ciklā Īrija pārspēja Gruziju. Diezgan objektīvi tiek izvērtētas situācijas.
, 2010-06-18 00:10, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Ā. Nu pagaidīšu, kad būs oficiāli parakstīts līgums ar L.Blānu, tad ticēšu tam, ka Domeniks ir pasūtīts tālu tālu.
Tak sen jau viss ir zināms. Blāns būs treneris.
, 2010-06-18 00:11, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Tā jau saka, ka zivs pūstot no galvas :| Katrā ziņā jau pati Domenika iecelšana bija dīvaina, bet pēc tam, kad acīmredzami pasliktinājās izlases spēle, tik un tā šo mitreni (citu apzīmējumu neatrodu) spītīgi paturēja galvenā trenera amatā... Sviests.
Vai Blānu iecels, dievs vien zin. Francija ir pārsteigumu zeme
He...he...he..Mitrene..labs saliidzinaajums! Taisniibu sakot Blaans ir pieraadiijis sevi kaa komandas treneris ar Bordo, bet izlasee...redzeesim, taadiem viiriem kaa Cisse, Ribery vajag kaadu viiru ar stingru roku! Teiksim Fergusonu, kas var speeleeto futbola "miilu un pareiziibu"labi paraadiit!
, 2010-06-18 00:12, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Ir diezgan stulbi Anrī nozākāt par to, ka viņš neizdarīja to, ko neizdarītu neviens, arī tu ne. Esi kādreiz redzējis, ka tik izšķirošā momentā kāds spēlētājs pasaka, ka bijis aizmugurē, pagrūdis mugurā vai citādi pārkāpis noteikumus?
Tieši tāpēc nav jēgas klausīties kaut kādos "heiteros", kuriem interesē tikai kādu kritizēt bez jēgas. Beigās vēl atgriezīsimies pie Maradonas "dieva rokas" un Anglijas "neesošajiem" vārtiem 1966.gada finālspēlē...ā, pavisam aizmirsu nepamatoto "pendeli" uz Argentīnas vārtiem 1990.gadā. Tā jau varētu cepties mūžīgi, bet kā mēs zinām, kļūdīties ir cilvēcīgi un kļūdas ir neatņemama futbola sastāvdaļa. Piekrītu, ka pārmest tādas lietas spēlētājiem ir muļķīgi. Kritizēt tiesnešus varbūt vēl ir pamats, bet ne jau spēlētājus.
, 2010-06-18 00:12, pirms 15 gadiem
baraviks rakstīja: Un iiru tauta so atvainosanos pienema Puse Irijas tagad fano par Franciju
kaads sakars, viņam veel buus jaagaida atbilde, viņš korekti publiski atvainojaas un viss. Tur vajadzeeja tiesnesim visai iiru tautai atvainoties ne Anri
, 2010-06-18 00:13, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Ā. Nu pagaidīšu, kad būs oficiāli parakstīts līgums ar L.Blānu, tad ticēšu tam, ka Domeniks ir pasūtīts tālu tālu.
Būs jau būs Gan jau Francijas prese Domeneku bez sāls apēdīs
, 2010-06-18 00:13, pirms 15 gadiem
Gudri visi kautko spriež, bet kautkā nepamet doma, ka skatītāji bija muļķu lomā.. Ja būs iespējas, nokačāšu šo spēli un vēl reizi paanalizēšu, bet nez kapēc visu laiku likās, ka kautkas jau iepriekš bija sarunāts šaj spēlē- neticās, ka te atkal nav iesaistīti totalizātori un netīrais bizness
Mans komentārs daudziem nepatiks, bet, ja ir iespēja, paskatieties vēl reizi spēli ar citām acīm un paanalizējiet daudzās interesantās situācijās feanču aizsargu darbību un vispār spēlētāju spēli!
, 2010-06-18 00:14, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: kaads sakars, viņam veel buus jaagaida atbilde, viņš korekti publiski atvainojaas un viss. Tur vajadzeeja tiesnesim visai iiru tautai atvainoties ne Anri
Nu ja, tiesnesis jau piespēlēja ar roku.
, 2010-06-18 00:15, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: kaads sakars, viņam veel buus jaagaida atbilde, viņš korekti publiski atvainojaas un viss. Tur vajadzeeja tiesnesim visai iiru tautai atvainoties ne Anri
Ne tik daudz laukuma tiesnesim, bet gan liinijniekam! Laukuma tiesnesis neko nevareeja redzeet! (Pats zinu, esmu tiesaajis). Teiksim taa, visas tiesneshu brigaades kljuuda.
, 2010-06-18 00:15, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: kaads sakars, viņam veel buus jaagaida atbilde, viņš korekti publiski atvainojaas un viss. Tur vajadzeeja tiesnesim visai iiru tautai atvainoties ne Anri
Da visai iiru tautai ta korekta atvainosanas bija un ir pie dir.....s
, 2010-06-18 00:15, pirms 15 gadiem
Beidzot pēdējās dienās čempionāts sāk atdzīvoties....priecē...

FRA- vāji, ļoti vāji priekš tik slavenas komandas...nekā no viņiem nav, vismaz pašlaik.
Vēl jau tikt tālāk var, pamatīgi sakaujot DĀR un sagaidot, lai URU-MEX spēlē kāda komanda uzvar. Tā ka vislielākā kritika vēl jāpietaupa...

Bet tai grupā tieši MEX un URU simpatizē pēc parādītās spēles visvairāk, ceru, ka tās arī izies...
, 2010-06-18 00:15, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tāpēc nav jēgas klausīties kaut kādos "heiteros", kuriem interesē tikai kādu kritizēt bez jēgas. Beigās vēl atgriezīsimies pie Maradonas "dieva rokas" un Anglijas "neesošajiem" vārtiem 1966.gada finālspēlē...ā, pavisam aizmirsu nepamatoto "pendeli" uz Argentīnas vārtiem 1990.gadā. Tā jau varētu cepties mūžīgi, bet kā mēs zinām, kļūdīties ir cilvēcīgi un kļūdas ir neatņemama futbola sastāvdaļa. Piekrītu, ka pārmest tādas lietas spēlētājiem ir muļķīgi. Kritizēt tiesnešus varbūt vēl ir pamats, bet ne jau spēlētājus.
Tiesnešus kritizēt vēl ok, to es saprotu. Lai gan man tās emocijas un riebums pret kādu tiesnesi ātri pāriet. Taču vienu gan es nesaprotu - nafigam ir jāienīst kāda komanda par to, ka tiesnesis pieļāvis kļūdu? Turklāt ienīst tikai dažus, bet, kad savi favorīti neatļauti iesit golu, tad viss ir kārtībā. Bet nu diezgan sen jau ar to esmu samierinājies, ka daudzi vienkārši skrien pakaļ baram - stilīgi nod.irst Ronaldu, visi to dara, stilīgi nod.irst Evrebē, visi to dara, stilīgi nod,irst francūžus, visi to dara.
, 2010-06-18 00:16, pirms 15 gadiem
Bogey rakstīja: Gudri visi kautko spriež, bet kautkā nepamet doma, ka skatītāji bija muļķu lomā.. Ja būs iespējas, nokačāšu šo spēli un vēl reizi paanalizēšu, bet nez kapēc visu laiku likās, ka kautkas jau iepriekš bija sarunāts šaj spēlē- neticās, ka te atkal nav iesaistīti totalizātori un netīrais bizness
Mans komentārs daudziem nepatiks, bet, ja ir iespēja, paskatieties vēl reizi spēli ar citām acīm un paanalizējiet daudzās interesantās situācijās feanču aizsargu darbību un vispār spēlētāju spēli!
Tad jau var secināt ka Spānijas un Šveices spēle arī bija sarunāta, jo likmes bija daudz reiz augstākas.
, 2010-06-18 00:17, pirms 15 gadiem
Bogey rakstīja: Gudri visi kautko spriež, bet kautkā nepamet doma, ka skatītāji bija muļķu lomā.. Ja būs iespējas, nokačāšu šo spēli un vēl reizi paanalizēšu, bet nez kapēc visu laiku likās, ka kautkas jau iepriekš bija sarunāts šaj spēlē- neticās, ka te atkal nav iesaistīti totalizātori un netīrais bizness
Mans komentārs daudziem nepatiks, bet, ja ir iespēja, paskatieties vēl reizi spēli ar citām acīm un paanalizējiet daudzās interesantās situācijās feanču aizsargu darbību un vispār spēlētāju spēli!
Par kuru tu speeli runaa??? Ja par sho....tad ...varbuut pastaav variants, ka pashi Franchu speleetaaji izraadiija neapmierinaatiibu par treneri....Bet, augsti godaajamais Karpushkina kungs teica...VAr visaadi, bet ne jau izlashu liimenii!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 00:18, pirms 15 gadiem
baraviks rakstīja: Da visai iiru tautai ta korekta atvainosanas bija un ir pie dir.....s
A kam tas tagad interesee?
, 2010-06-18 00:18, pirms 15 gadiem
Nu labi
visi atvainojas visiem, lai ar mierīgu sirdi varētu izgulēties.
Rīt atkal nēģerēni zelēs vuvu bet veči par spīti tam - spēlēs futbolu
Ar labu nakti!
, 2010-06-18 00:20, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tiesnešus kritizēt vēl ok, to es saprotu. Lai gan man tās emocijas un riebums pret kādu tiesnesi ātri pāriet. Taču vienu gan es nesaprotu - nafigam ir jāienīst kāda komanda par to, ka tiesnesis pieļāvis kļūdu? Turklāt ienīst tikai dažus, bet, kad savi favorīti neatļauti iesit golu, tad viss ir kārtībā. Bet nu diezgan sen jau ar to esmu samierinājies, ka daudzi vienkārši skrien pakaļ baram - stilīgi nod.irst Ronaldu, visi to dara, stilīgi nod.irst Evrebē, visi to dara, stilīgi nod,irst francūžus, visi to dara.
Zini, C. Ronaldu jau vairs nenoliek tikai prieka peec, bet tamdeelj, ka puika veel jo projaam nesaprot, ka futbols ir VECHU speele! Ka breeciens pirms kritiena nenoziimee sodu, ka breeciens peec kritiena nav automaatiska pendele! Tikai taapeec.... (lai gan speleejot Spaanijaa puika ir audzis)!
, 2010-06-18 00:20, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tiesnešus kritizēt vēl ok, to es saprotu. Lai gan man tās emocijas un riebums pret kādu tiesnesi ātri pāriet. Taču vienu gan es nesaprotu - nafigam ir jāienīst kāda komanda par to, ka tiesnesis pieļāvis kļūdu? Turklāt ienīst tikai dažus, bet, kad savi favorīti neatļauti iesit golu, tad viss ir kārtībā. Bet nu diezgan sen jau ar to esmu samierinājies, ka daudzi vienkārši skrien pakaļ baram - stilīgi nod.irst Ronaldu, visi to dara, stilīgi nod.irst Evrebē, visi to dara, stilīgi nod,irst francūžus, visi to dara.
Pilnībā Tev piekrītu.
Lai gan arī man ir nelāgi ieradumi. Mēdzu būt ļaunatminīgs, ja tam ir pamatots iemesls, bet tikai tad, ja viens un tas pats cilvēks cikliski dara vienas un tās pašas muļķības. Bet skriet pakaļ baram ir muļķīgākais, ko cilvēks var darīt, jo personība tādā veidā degradējas. Tāpēc jau mums pašiem ir galva uz pleciem, lai pietiekoši objektīvi izvērtētu situācijas un paši izdarītu savus secinājumus
, 2010-06-18 00:24, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Zini, C. Ronaldu jau vairs nenoliek tikai prieka peec, bet tamdeelj, ka puika veel jo projaam nesaprot, ka futbols ir VECHU speele! Ka breeciens pirms kritiena nenoziimee sodu, ka breeciens peec kritiena nav automaatiska pendele! Tikai taapeec.... (lai gan speleejot Spaanijaa puika ir audzis)!
Starp citu, Ronaldu jau spēlējot pēdējo sezonu MU bija pietiekoši daudz audzis. Un diez vai viņu aizvien vēl var saukt par puiku. Normāls vecis ar saviem ieradumiem. Gan jau arī Tev pašam ir sievišķīgā puse, kā jau katram vīrietim Ronaldu sievišķīgums vienkārši ir izteiktāks, bet tas jau nav nekas slikts

Visiem ar labunakti! Ar nepacietību gaidu Vācijas spēli.
, 2010-06-18 00:26, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pilnībā Tev piekrītu.
Lai gan arī man ir nelāgi ieradumi. Mēdzu būt ļaunatminīgs, ja tam ir pamatots iemesls, bet tikai tad, ja viens un tas pats cilvēks cikliski dara vienas un tās pašas muļķības. Bet skriet pakaļ baram ir muļķīgākais, ko cilvēks var darīt, jo personība tādā veidā degradējas. Tāpēc jau mums pašiem ir galva uz pleciem, lai pietiekoši objektīvi izvērtētu situācijas un paši izdarītu savus secinājumus
Man šajā sakarā arī ir viena iezīme - man riebjas daudz kas, kas saistās ar Angliju un EPL (tiesa, lielākoties tie komentāri par EPL nav domāti nopietni, bet gan, lai izprovocētu kādu). Taču šī nepatika no manas puses ir izprovocēta, jo gan Latvijā, gan tajā pašā Anglijā ir ļoti daudz glory fanu, kas neko citu kā Premjerlīgu nezina, un tad tikai stāsta, ka tur viss ir labākais. Spēlētāji tur ir labākie, lai gan šobrīd labākie ir Spānijā, klubi arī labākie, lai gan arī klubi (tieši grandus domāju) labākie ir Spānijā, fani arī tur ir labākie, lai gan daudz kur pasaulē Premjerlīgai ieliek pamatīgu kloķi, šādi varētu turpināt ļoti ilgi.
, 2010-06-18 00:28, pirms 15 gadiem
Tur vajadzēja būt Īriem...
, 2010-06-18 00:30, pirms 15 gadiem
lyla rakstīja: Tur vajadzēja būt Īriem...
Kaut vienu iemeslu nosauc. Neieskaitītu Anrī vārtus, rezultāts divu spēļu summā tāpat paliktu neizšķirts. Abas komandas bija vienlīdz pelnījušas tikt, vienai diemžēl paveicās ar tiesnesi...
, 2010-06-18 00:33, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Starp citu, Ronaldu jau spēlējot pēdējo sezonu MU bija pietiekoši daudz audzis. Un diez vai viņu aizvien vēl var saukt par puiku. Normāls vecis ar saviem ieradumiem. Gan jau arī Tev pašam ir sievišķīgā puse, kā jau katram vīrietim Ronaldu sievišķīgums vienkārši ir izteiktāks, bet tas jau nav nekas slikts

Visiem ar labunakti! Ar nepacietību gaidu Vācijas spēli.
Protams, ka man ar ir sava sievishkjaa puse! Bet es speleejot futbolu nekad netaisiiju skaistas liidacinjas un peec tam ar zheelaam aciim neluukojos uz tiesnesi! Bet Cristiano veel jo projaam pa reizei to dara (lai gan ne tik daudz kaa agraak)! Un man vinjsh taapat buus puika, vecums atljauj!
, 2010-06-18 00:35, pirms 15 gadiem
Šajā PK var redzēt, ka Francijai nav vietas, kas tika diezgan negodīgi izcīnīta.
, 2010-06-18 00:37, pirms 15 gadiem
taa arii viniem vajag,,fraņčiem vispaar DAR newwjadzeja atrasties deļ slavenās Anrī rokas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 00:55, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tāpēc nav jēgas klausīties kaut kādos "heiteros", kuriem interesē tikai kādu kritizēt bez jēgas. Beigās vēl atgriezīsimies pie Maradonas "dieva rokas" un Anglijas "neesošajiem" vārtiem 1966.gada finālspēlē...ā, pavisam aizmirsu nepamatoto "pendeli" uz Argentīnas vārtiem 1990.gadā. Tā jau varētu cepties mūžīgi, bet kā mēs zinām, kļūdīties ir cilvēcīgi un kļūdas ir neatņemama futbola sastāvdaļa. Piekrītu, ka pārmest tādas lietas spēlētājiem ir muļķīgi. Kritizēt tiesnešus varbūt vēl ir pamats, bet ne jau spēlētājus.
Jo ilgāk futbols kā tāda īgna veca tante turēsies pie sava ''akmens laikmeta'' paražām, jo vairāk cilvēki nesapratīs tiesnešu lēmumus. Nu kāds ir iemesls neieviest video tiesnesi kā hokejā? Hokejam no tā ir tikai un vienīgi labums. Bet nē, vajag taču uzturēt to ne ar ko nesajaucamo tizlo sajūtu, ka futbola tiesnesis sevi uzskata par dievu.
, 2010-06-18 01:03, pirms 15 gadiem
Francijai jābrauc mājās. Var teikt kādā veidā tika uz čempi, tā arī spēlē - na haļavu.
, 2010-06-18 01:04, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Jo ilgāk futbols kā tāda īgna veca tante turēsies pie sava ''akmens laikmeta'' paražām, jo vairāk cilvēki nesapratīs tiesnešu lēmumus. Nu kāds ir iemesls neieviest video tiesnesi kā hokejā? Hokejam no tā ir tikai un vienīgi labums. Bet nē, vajag taču uzturēt to ne ar ko nesajaucamo tizlo sajūtu, ka futbola tiesnesis sevi uzskata par dievu.
Piekrītu! Jāatzīst, ka tas gan mazliet paildzinās spēli, bet tikai atsevišķās epizodēs un ar mūsdienu tehnoloģijām uz 1 vai 2min. Nav jau tā, ka pašam galvenajam ir jāskrien kkur un jāskatās- video tiesnesis pa austiņu padod ziņu!
, 2010-06-18 01:07, pirms 15 gadiem
Ar šādu spēli Francijai nākamajā kārtā nav ko darīt. Tas ir fakts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 01:28, pirms 15 gadiem
Francija šeit nav pelnījusi būt un būtu labi, ja viņi netiktu ārā no grupas, jo viņi tika PK dēļ rokas un nabaga īri palika mājās, kaut bija pelnījuši būt Āfrikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 05:20, pirms 15 gadiem
Meksikai bija gan spēles plāns, gan tā realizācija, gan pašatdeve visas spēles garumā!

melnajiem "francūžiem", atskaitot dabas doto fizisko pārsvaru, nebija nekā...
, 2010-06-18 07:57, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Mehiko Fiesta, Parīzē giljotīnas.
DĀR PČ, Sportacentrā idiots.
, 2010-06-18 08:48, pirms 15 gadiem
Par Meksiku un Urugvaju saja grupa
, 2010-06-18 08:49, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Zini, C. Ronaldu jau vairs nenoliek tikai prieka peec, bet tamdeelj, ka puika veel jo projaam nesaprot, ka futbols ir VECHU speele! Ka breeciens pirms kritiena nenoziimee sodu, ka breeciens peec kritiena nav automaatiska pendele! Tikai taapeec.... (lai gan speleejot Spaanijaa puika ir audzis)!
Tu gribi teikt ka Anglu futbols ir sliktaks par Spanu un to ka Anglu futbola vairak simule!?
, 2010-06-18 08:52, pirms 15 gadiem
ko jūs visi cepjaties par to roku? tač varēja sanākt, ka Francija uzvar ar 2:1, bet varēja arī sanākt, ka īri uzvar. mēs nezinām, ka būtu noticis, ja nebūtu ieskaitīti tie vārti.
, 2010-06-18 08:54, pirms 15 gadiem
francjiem pat ir ljoti labas ceribas, ja vien vinnee DAR ar 3-0, kas ir iespeejams! [80%], tik Urugvaja ar Meksiku nedrikst nospelet nicja.
un zaudetajam urugvajai/meksikai iesisti varti nevar but vairak ka 1!

protams neveelos lai taa notiktu, bet jasaka veel 80% ir francju rokas,jo diez vai dzjeki no taa krasta nospeelees kaa sarunaajusji nicjaa [protams viss ir redzeets!]

bet man jau galvenais gribetos lai Urugvaja tiek no grupas laukaa ka 1. kaa 2. principaa vienalga, sjobriit sjo vietu ir varak nopelnijusi Meksika [taa ir arii skatoties tabulaa, bet vel jau ir 3.kaarta!]

taka paskatiisimies!!
, 2010-06-18 08:56, pirms 15 gadiem
nu jaa vell nemazsvariigs fakts.. francji vel nav iesitusji, bet tapat domaju 3 goli vinjiem ir pa speekam pret DAR!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 09:20, pirms 15 gadiem
Domeneks ar savu astroloģiju var iet d***t!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 09:30, pirms 15 gadiem
Pelnīta Meksikas uzvara, jo veidoja vairākus bīstamus uzbrukumus un spēja arī gūt vārtus. Francija kontrolēja bumbu, bet viņiem momentu vienkārši tikpat kā nebija. Žēl ka šie nevar pat iesist pirmo golu Gluži kā2002. gadā
, 2010-06-18 09:49, pirms 15 gadiem
dikti sasmējos par Kreipāna komentāru, kad pazuda bildes signāls "gandrīz kā Maļeviča bilde"
a Franciju tiešām jau paliek žēl... kaut kas viņiem komandas iekšienē nav labi..
, 2010-06-18 09:56, pirms 15 gadiem
ļoti patīkami, ka Francija zaudēja! Tas ir liktenis par Henrija roku spēlē pret Īriju!!!
, 2010-06-18 10:17, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Jo ilgāk futbols kā tāda īgna veca tante turēsies pie sava ''akmens laikmeta'' paražām, jo vairāk cilvēki nesapratīs tiesnešu lēmumus. Nu kāds ir iemesls neieviest video tiesnesi kā hokejā? Hokejam no tā ir tikai un vienīgi labums. Bet nē, vajag taču uzturēt to ne ar ko nesajaucamo tizlo sajūtu, ka futbola tiesnesis sevi uzskata par dievu.
Atceries, ka futbols ir visdemokrātiskākā spēle pasaulē, to var spēlēt praktiski jebkur. Video tiesneša ieviešana radītu plaisu starp valstīm, kurās var atļauties tam nepieciešamo tehniku, un valstīm, kuras ir pietiekoši nabadzīgas, lai to nevarētu atļauties. Tas ir tikai viens konkrēts arguments. Arī es agrāk biju vairāk PAR video atkārtojumu izmantošanu strīdīgo momentu izšķiršanai, tikai tādā gadījumā pieliktais laiks palielinātos līdz kādām 10-20 minūtēm, īpaši jau saspringtās spēlēs. Futbolā laiku neapstādina, atšķirībā no tā paša hokeja.
Un tici man, nevienam nav tik grūti strādāt kā futbola tiesnesim, jo viņa virzienā vienmēr tiks raidīta barga kritika neatkarīgi no viņa lēmuma pareizības/nepareizības.
Mikročipu sistēmu bumbās es vēl atbalstītu, lai noteiktu, vai bumba bijusi vārtos vai nē, bet video atkārtojumi diez vai būtu labākais jaunievedums priekš šīs tik ļoti klasiskās komandu spēles.
, 2010-06-18 10:18, pirms 15 gadiem
ludochka rakstīja: dikti sasmējos par Kreipāna komentāru, kad pazuda bildes signāls "gandrīz kā Maļeviča bilde"
a Franciju tiešām jau paliek žēl... kaut kas viņiem komandas iekšienē nav labi..
Tas bija televīzijas gada komentārs Intelektuālais humors
, 2010-06-18 10:23, pirms 15 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: Tu gribi teikt ka Anglu futbols ir sliktaks par Spanu un to ka Anglu futbola vairak simule!?
Kā jau vairākās diskusijās noskaidrojām tāda "angļu futbola" vairs nav un nebūs. Par "spāņu futbolu" varētu padiskutēt.
Savukārt abās pasaules spēcīgākajās līgās spēlēto futbolu salīdzināt ir nereāli, jo spēles stils ir pārāk atšķirīgs. Kas attiecas uz simulācijā, tā ir "modernā futbola" neatņemama sastāvdaļa. Simulē visi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 10:41, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Kaut vienu iemeslu nosauc. Neieskaitītu Anrī vārtus, rezultāts divu spēļu summā tāpat paliktu neizšķirts. Abas komandas bija vienlīdz pelnījušas tikt, vienai diemžēl paveicās ar tiesnesi...
Ja tā burtiski atbild uz tavu repliku, tad aptuveni šādi...Francija neizcīnija tiesības atrasties Dienvidāfrikā. Tas ir mans skatītāja un fair play viedoklis. Viens iemesls, bet pietiekoši "skaļš". Kādēļ īriem...tas ir retorisks jautājums. Katrā ziņā bieži cilvēki velk paralēles ar dažādām māņticības štellēm - šajā gadījumā FRA tas nāk atpakaļ pa pilnu programmu. Nepelnīts fināls un līdz ar to pelnīts rezultāts.
, 2010-06-18 11:03, pirms 15 gadiem
lyla rakstīja: Ja tā burtiski atbild uz tavu repliku, tad aptuveni šādi...Francija neizcīnija tiesības atrasties Dienvidāfrikā. Tas ir mans skatītāja un fair play viedoklis. Viens iemesls, bet pietiekoši "skaļš". Kādēļ īriem...tas ir retorisks jautājums. Katrā ziņā bieži cilvēki velk paralēles ar dažādām māņticības štellēm - šajā gadījumā FRA tas nāk atpakaļ pa pilnu programmu. Nepelnīts fināls un līdz ar to pelnīts rezultāts.
Atvaino, bet Tu demonstrē absolūtu nespēju vērtēt situāciju kopumā. Francija jau kopš 1998.gada faktiski ir viena cilvēka komanda un tas cilvēks ir Zinadins Zidans. Kad viņs ir spēlējis, tad ir bijuši izcili rezultāti, kad viņš nav spēlējis, tad Francija ir bijusi tāda, kāda tā ir arī šobrīd. Kaut ko tagad te stāstīt par Dieva sodu utt ir tīņu pasakas. Visam ir daudz racionālāks izskaidrojums. Francija izcīnīja tiesības spēlēt PČ un viņi tur šobrīd arī spēlē, demonstrējot tādu sniegumu, kādu viņi šobrīd spēj. Francijai pretiniekos pagaidām ir bijušas divas izcilas latīņamerikas komandas, kuras tikpat labi varētu nospēlēt neizšķirti un uzvarēt arī ar jebkuru citu Eiropas TOP komandu, tādēļ pagaidām nav pamata runāt par Francijas izgāšanos, pie tam Francijai vēl ir visas iespējas kvalificēties 1/8 finālam. Turklāt, ja Tu uzskati, ka finālturnīros nav pelnījušas spēlēt komandas, kuras atlases ciklos kādus no vārtiem ir guvušas nepareizi, tad izčeko, lūdzu, visu komandu visas atlases spēles un domāju, ka atklāsies interesanta aina - par čemiopnu varētu kronēt vienīgo komandu, kas piedalītos finālturnīrā, to, kurai nevajag iziet atlasi.
, 2010-06-18 11:07, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atceries, ka futbols ir visdemokrātiskākā spēle pasaulē, to var spēlēt praktiski jebkur. Video tiesneša ieviešana radītu plaisu starp valstīm, kurās var atļauties tam nepieciešamo tehniku, un valstīm, kuras ir pietiekoši nabadzīgas, lai to nevarētu atļauties. Tas ir tikai viens konkrēts arguments. Arī es agrāk biju vairāk PAR video atkārtojumu izmantošanu strīdīgo momentu izšķiršanai, tikai tādā gadījumā pieliktais laiks palielinātos līdz kādām 10-20 minūtēm, īpaši jau saspringtās spēlēs. Futbolā laiku neapstādina, atšķirībā no tā paša hokeja.
Un tici man, nevienam nav tik grūti strādāt kā futbola tiesnesim, jo viņa virzienā vienmēr tiks raidīta barga kritika neatkarīgi no viņa lēmuma pareizības/nepareizības.
Mikročipu sistēmu bumbās es vēl atbalstītu, lai noteiktu, vai bumba bijusi vārtos vai nē, bet video atkārtojumi diez vai būtu labākais jaunievedums priekš šīs tik ļoti klasiskās komandu spēles.
Un kā tev šķiet - vai pašiem tiesnešiem nebūtu vieglāk izlemt kādu konkrētu spēles momentu, ja viņa rīcībā būtu videoieraksts? Un arī kritikas pamata tad būtu mazāk.
Tas, ko sakarā ar Anrī handbolu un īru iesniegto video atļāvās izmurkšķēt Platinī, bija nožēlojami. Lai arī viņš bija labs futbolists, bet kā amatpersona parādīja sevi kā korumpētu salašņu.
, 2010-06-18 11:14, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tu gribi teikt, ka valsts ,kas var atļauties uzcelt stadionus un samaksāt iestāšanās naudu kādā no futbola federācijām nevarēs sagrabināt sīknaudu, lai nopirktu kaut vai divas videokameras, lai no aizvārtes uzfilmētu vārtu gūšanas momentus ??? Un par kādu demokrātiju var runāt, ja, iesniedzot video (īru gadījumā), korumpētais Platinī nekaunīgi paziņo ka futbola vēsturē nav tādu precedentu (starp citu, nekaunīgi meli Platinī izpildījumā)!!!
Video tiesāšana nav tikai pāris kameras un kaut kāds opis pie monitora - tā ir pilnīgi jauna sistēma.
Jā, es tiešām domāju, ka kaut vai tajā pašā Āfrikā daudzos stadionos tiešām būtu problemātiski ar video tiesāšanas tehnisko nodrošinājumu.

Kas attiecas uz Francijas-Īrijas spēli, tad vainojami ir tikai un vienīgi tiesneši. Futbola vēsturē ir bijušas visādas rokas, bet kā jau teicu, kļūdas ir neatņemama futbola sastāvdaļa. Anglijai jau neviens neņems nost vienīgo Pasaules kausu, lai gan uzvaras vārti 1966.gadā nemaz netika gūti, jo bumba ne tuvu nešķērsoja vārtu līniju. Bet tāds ir futbols.
Lielajos turnīros (PK, EČ, OS) atbalstītu mikročipu sistēmas ieviešanu, bet video atkārtojumu tuvākajos 5-10 gados nebūs, par to esmu samērā drošs.
, 2010-06-18 11:22, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Un kā tev šķiet - vai pašiem tiesnešiem nebūtu vieglāk izlemt kādu konkrētu spēles momentu, ja viņa rīcībā būtu videoieraksts? Un arī kritikas pamata tad būtu mazāk.
Tas, ko sakarā ar Anrī handbolu un īru iesniegto video atļāvās izmurkšķēt Platinī, bija nožēlojami. Lai arī viņš bija labs futbolists, bet kā amatpersona parādīja sevi kā korumpētu salašņu.
Vēl vieglāk būtu, ja pēc spēles speciāla komisija izvērtētu visus spēles momentus un anulētu nepareizi gūtos vārtus
Protams, ka ir iespējami simtiem jaunu jaunievedumu, lai atvieglinātu spēles tiesāšanu...vai arī tai pašā laika to maksimāli apgrūtinātu. No hokeja pieredzes mēs zinām, cik ilga ir šāda procedūra (pat neskaitot pieslidošanu pie komisariāta). Tādā gadījumā spēles laiks būtu jāņem līdzīgi kā handbolā, tikai tas vairs nebūtu klasiskais futbols un futbola vēsturi varētu sākt no baltas lapaspuses, tādējādi nepretendējot uz veco rekordu labošanu, jo šī jau būtu pavisam cita spēle.
Uzskatu, ka futbols ir pārāk klasisks sporta veids ar pārbaudītām vērtībām, lai to tik radikāli izmainītu. Bet, paldies Dievam, tas tuvākajos gados nenotiks.
, 2010-06-18 12:10, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Atvaino, bet Tu demonstrē absolūtu nespēju vērtēt situāciju kopumā. Francija jau kopš 1998.gada faktiski ir viena cilvēka komanda un tas cilvēks ir Zinadins Zidans. Kad viņs ir spēlējis, tad ir bijuši izcili rezultāti, kad viņš nav spēlējis, tad Francija ir bijusi tāda, kāda tā ir arī šobrīd. Kaut ko tagad te stāstīt par Dieva sodu utt ir tīņu pasakas. Visam ir daudz racionālāks izskaidrojums. Francija izcīnīja tiesības spēlēt PČ un viņi tur šobrīd arī spēlē, demonstrējot tādu sniegumu, kādu viņi šobrīd spēj. Francijai pretiniekos pagaidām ir bijušas divas izcilas latīņamerikas komandas, kuras tikpat labi varētu nospēlēt neizšķirti un uzvarēt arī ar jebkuru citu Eiropas TOP komandu, tādēļ pagaidām nav pamata runāt par Francijas izgāšanos, pie tam Francijai vēl ir visas iespējas kvalificēties 1/8 finālam. Turklāt, ja Tu uzskati, ka finālturnīros nav pelnījušas spēlēt komandas, kuras atlases ciklos kādus no vārtiem ir guvušas nepareizi, tad izčeko, lūdzu, visu komandu visas atlases spēles un domāju, ka atklāsies interesanta aina - par čemiopnu varētu kronēt vienīgo komandu, kas piedalītos finālturnīrā, to, kurai nevajag iziet atlasi.
Internets ir interesanta vide, kur katrs var izteikt savu monologu un būt apmierināts ar sevi - apsveicu - tev tas izdevās!

Es neko dižu nepretendēju pateikt. Uzskatu, ka vieta šeit bija īriem. Prasīja viedokli - es palieku pie sava. Francija NEIZCĪNIJA UN NEPIERĀDIJA, ka ir cienīga. Tu pats ar saviem apgalvojumiem daļēji to atzīsti. Paliec pie sava, bet es pie sava. Adios!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 12:25, pirms 15 gadiem
Vienkārši šajā čempī nēģeri zaudē. Izrādās Āfrikas kontinents tomēr nepalīdz, kā bija cerēts. Visi āfrikāņi zaudē, arī Francijas izlase. Vienīgi Gana vēl tur kanti pagaidām un Ziloņi.
, 2010-06-18 13:45, pirms 15 gadiem
Meksikāņi bija pelnījuši uzvaru! Dos Santos labs, jaunā zvaigzne!
, 2010-06-18 13:54, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Turklāt, ja Tu uzskati, ka finālturnīros nav pelnījušas spēlēt komandas, kuras atlases ciklos kādus no vārtiem ir guvušas nepareizi, tad izčeko, lūdzu, visu komandu visas atlases spēles un domāju, ka atklāsies interesanta aina - par čemiopnu varētu kronēt vienīgo komandu, kas piedalītos finālturnīrā, to, kurai nevajag iziet atlasi.
Starp citu, tādas komandas nav. Āfrikā PK atlases cikls notika vienlaicīgi ar Nāciju kausa, vienkārši beigās grupas uzvarētāja tika ne tikai uz ĀNK, bet arī uz PK. Taču Dienvidāfrika nespēja pārvarēt pat pirmo (otro, bet lielākajai daļai komandu tā bija pirmā) kārtu, līdz ar to, ja čempis nebūtu DĀR, viņi te nemaz nebūtu.
Daudzi stāsta, cik negodīgi Francija tika uz čempi. Es silti iesaku pameklēt tajā pašā jūtubā, kā tiesnesis viņiem noraka spēli pret Serbiju, kad uzķērās uz Žigiča simulāciju - spēles sākumā pendele+sarkanā Lorisam...beigās gan bija ničs, taču Francijas uzvaras gadījumā tas atlases cikls varēja pagriezties pavisam citā gultnē.
, 2010-06-18 13:58, pirms 15 gadiem
lyla rakstīja: Internets ir interesanta vide, kur katrs var izteikt savu monologu un būt apmierināts ar sevi - apsveicu - tev tas izdevās!

Es neko dižu nepretendēju pateikt. Uzskatu, ka vieta šeit bija īriem. Prasīja viedokli - es palieku pie sava. Francija NEIZCĪNIJA UN NEPIERĀDIJA, ka ir cienīga. Tu pats ar saviem apgalvojumiem daļēji to atzīsti. Paliec pie sava, bet es pie sava. Adios!
Es uzskatu, ka čempī bija jābūt Bulgārijai. Šmaukļi īri negodīgi uzvarēja Gruziju, tāpēc play-off bija jāspēlē bulgāriem.
, 2010-06-18 14:03, pirms 15 gadiem
Brilliņš rafinēti atspēlējās francijas faniem par visu laiku nievājošo attieksmi.Kurš vēl teiks ,ka atriebība nav salda.
, 2010-06-18 14:38, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Es uzskatu, ka čempī bija jābūt Bulgārijai. Šmaukļi īri negodīgi uzvarēja Gruziju, tāpēc play-off bija jāspēlē bulgāriem.
LABS...

Par Latviju labāk nerunāsim vai ne?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-18 21:44, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēl vieglāk būtu, ja pēc spēles speciāla komisija izvērtētu visus spēles momentus un anulētu nepareizi gūtos vārtus
Protams, ka ir iespējami simtiem jaunu jaunievedumu, lai atvieglinātu spēles tiesāšanu...vai arī tai pašā laika to maksimāli apgrūtinātu. No hokeja pieredzes mēs zinām, cik ilga ir šāda procedūra (pat neskaitot pieslidošanu pie komisariāta). Tādā gadījumā spēles laiks būtu jāņem līdzīgi kā handbolā, tikai tas vairs nebūtu klasiskais futbols un futbola vēsturi varētu sākt no baltas lapaspuses, tādējādi nepretendējot uz veco rekordu labošanu, jo šī jau būtu pavisam cita spēle.
Uzskatu, ka futbols ir pārāk klasisks sporta veids ar pārbaudītām vērtībām, lai to tik radikāli izmainītu. Bet, paldies Dievam, tas tuvākajos gados nenotiks.
Nevajag banalizēt un taisīt pārspīlējumus. Video kontrole vienam momentam aizņem apmēram minūti vai divas. Tādi momenti spēlē gadās nu vienu - divas reizes. Priekš tādām pauzēm ir papildlaiks paredzēts. Kur ir šķērslis?
Ja nu vienīgi par "klasiskām vērtībām" neuzskata tiesnešu korumpēšanu un citas draņķības ... ja nu tu tās uzskati par aizsargājamām vērtībām, ko par katru cenu jāsaglabā, tad nav ko te vairs runāt Taisnību sakot - futbols pamazām izvirst, kļūstot par tādu pidrillu spēlīti, kur daudz krīt, tēlo šausmu skatus, spļauj viens otram sejā ..
Regbijs šajā ziņā izskatās aizvien cienīgāk.