Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Itālijas medijs: "Juventus" grib iegādāties Rudņevu

Andrejs Siliņš

Itālijas medijs: "Juventus" grib iegādāties Rudņevu
Artjoms Rudņevs
Foto: lechpoznan.pl

Itālijas sporta portāls tuttosport.com piektdien raksta, ka interesi par Latvijas uzbrucēja Artjoma Rudņeva iegādi no Polijas kluba "Lech" izrāda Turīnas "Juventus", kuru vārtus Artjoms UEFA Eiropas līgas turnīra pirmajā fāzē iekaroja četras reizes.

Rudņevs sagādāja lielākās problēmas itāliešiem cīņās pret "Lech". Vispirms ar "hat-trick" Artjoms izrāva poļu vienībai neizšķirtu (3:3), bet otrajā aplī pret "Juventus" guva vienīgos komandas vārtus, atņemot Turīnas komandai vēl divus punktus (spēle beidzās neizšķirti 1:1). Turīnieši rīkojas kā īsteniem oligarhiem pienākas - ja tev kaut kas sagādā problēmas, nopērc to un padari par savu īpašumu.

Vēl jo vairāk tāpēc, ka "Juventus" spēlētājus pēdējā laikā vajā dažādi savainojumi un bieži nākas iztikt ar rezervistu sūtīšanu laukumā. Neskatoties uz izkrišanu no Eiropas līgas, kas nozīmē arī sešu miljonu eiro aiziešanu gar degunu, kluba sporta direktoram Bepem Marotam uzdots sameklēt papildspēkus, ko iegādāties drīzumā gaidāmajā transfēru laikā janvārī.

Portāls raksta, ka "Juventus" ir pārliecināti par Rudņeva spējām kvalitatīvi spēlēt arī Itālijas A Sērijas čempionātā. Tiek pieminēta arī transfēra iespējamā summa - viens miljons eiro. Tiesa, māc stipras šaubas, ka "Lech" būs gatavi šobrīd pārdot savu karstāko spēlētāju un, ja būs, tad jādomā, ka par lielāku naudu.

Interesi par Rudņevu izrādot arī citi Itālijas klubi - A Sērijā spēlējošā Udīnes "Udinese" un B Sērijas dalībniece Bergamo "Atalanta". Abu šo klubu pārstāvji esot skatījušies pēdējo maču starp "Lech" un "Juventus".

Izmantotie resursi:
Tuttosport

 +23 [+] [-]

, 2010-12-03 14:59, pirms 14 gadiem
Būtu ļoti jauki un labi,ja tas notiktu!

 +70 [+] [-]

, 2010-12-03 14:59, pirms 14 gadiem
Kaut Latvijaa pussargi paceltu liimeni, tad izlase buutu makten speeciiga ar taadu uzbruceeju kaa Rudnevs !!!

 +82 [+] [-]

, 2010-12-03 14:59, pirms 14 gadiem
Viņi vienkārši negrib lai atkal kādu reizi viņš pret viņiem spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-03 15:00, pirms 14 gadiem
nez nez

 +11 [+] [-]

, 2010-12-03 15:00, pirms 14 gadiem
A ko skan labi, Rudņevs un Juve!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-12-03 15:01, pirms 14 gadiem
Autor, Atalanta ir B Sērijas klubs
Bet ja par tēmu, es domāju, ka vismaz līdz šīs sezonas beigām jāpaliek Polijā Taču kārdinājums pāriet uz tik slavenu klubu, domājams, arī nav nekāds mazais

 +10 [+] [-]

, 2010-12-03 15:01, pirms 14 gadiem
pagaidam toch nepardos! audzes cenu

 +86 [+] [-]

, 2010-12-03 15:01, pirms 14 gadiem
Jocīga matemātika. Viņi uzskata, ka spēlētājs, kurš nočiepa Juvei 6M vienā turnīrā maksā 1M???

 +24 [+] [-]

, 2010-12-03 15:01, pirms 14 gadiem
Labs, labs, uzskatu, ka pagaidaam Rudņevam jāpaliek "Lech" nav kur stiegties..

 +26 [+] [-]

, 2010-12-03 15:02, pirms 14 gadiem
So sick!!Pa ilgiem laikiem gribeetu kad lv. shpiileru redzeet kaada no top liigam!

 +33 [+] [-]

, 2010-12-03 15:02, pirms 14 gadiem
Liekas kā sapnī, ka tādi klubi izsaka interesi par mūsu futbolistu, pierasts, ka ir kkādas Krievijas, Anglijas 3.līgas vai Azerbaidžānas..

 +11 [+] [-]

, 2010-12-03 15:02, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Jocīga matemātika. Viņi uzskata, ka spēlētājs, kurš nočiepa Juvei 6M vienā turnīrā maksā 1M???
vaards vietaa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2010-12-03 15:04, pirms 14 gadiem
Es ļoti ceru kad nebūs ka ar VERPAKOVSKI?

 +15 [+] [-]

, 2010-12-03 15:05, pirms 14 gadiem
uzskatu,ka šosezon nekur nevajag iet,jo UEFA līgā vēl pleijofi priekšā un tur var iet visādi lai arī Lech saka,ka nepārdos Artjomu,vasarā tāpat kāds lielo līgu klubs Rudņevu nopirks,jo,ko nevar nopirkt par naudu,to var nopirkt par lielu naudu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 15:07, pirms 14 gadiem
AUROR! "Vispirms ar "hat-trick" Artjoms nodrošināja poļu vienības uzvaru" abās spēlēs bija neizšķirts. Viņš izvilka neizšķirtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-12-03 15:08, pirms 14 gadiem
Rudņeva kreklu no pirmās spēles par miljonu viņiem, nevis talantīgu 22 gadus jaunu futbolistu!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 15:09, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: ņirgāšanās...1 miljons ir daudz par maz, bet cik lasiju, tad "Lech"šo spēlētāu vsp negrib pārdot...
Tas tomēr ir bizness, ja piedāvās lielu naudu, tad protams pārdos, bet es arī domāju, ka šī sezona vēl jānospēlē Polijā + Eiropas līga. Lech ir laba komanda, viņi var tālu aizkļūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 15:12, pirms 14 gadiem
Nu es ''Lech'' vietaa vinju nepaardotu,labaak,lai nospeelee pilnu sezonu un tad var skatiities uz piedaavaajumiem un pardot par lielaaku naudas summu

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 15:12, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: Lech nepārdos!
Ja piedaavaas lielu pikji ,tad paardos..
Tas pats bija ari ar CR. Kjipa nepaardos neparkaadu naudu ,bet kad piedaavaa kaartiigu pikji ,tad viss nepaadodamais peeksnji kluust paardodams!
p.s. pa 1milj. Lech tocna vinju nepaardos.

 +12 [+] [-]

, 2010-12-03 15:15, pirms 14 gadiem
nepaardos janvaari, jo "Lech" Rudņevs gandrīz vai vienīgais uzbrucējs..

  +4 [+] [-]

, 2010-12-03 15:17, pirms 14 gadiem
Tagad viņam nevajadzētu pāriet uz citu klubu, vismaz un juventus jau noteikti nē, viņš tur sēdētu rezervē. labāk šo gadu un iespējams arī nākamo spēlēt Lech, jo ir iespēja progresēt arī tur. Udīne vēl būtu OK, variants, tā nav daudz spēcīgāka par Lech, bet spēlē spēcīgākā čempionātā, tas būtu pluss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-03 15:20, pirms 14 gadiem
Nekad nebuutu domaajis, ka kaads superklubs veeleesies jebkuru Lv speeleetaaju....

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:20, pirms 14 gadiem
nu domaju,ka jaraujas playoffa,un tad varbut ja talak sevi paradis,tad vel kads grands piedavas ligumu,ka minimums par 3 milijoniem pardotu,bet ne mazak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-03 15:21, pirms 14 gadiem
Pārdos vai nepārdos tas nav galvenais ,bet lai mums tomēr būtu beidzot talantīgs uzbrucējs a nevis kā VERPAKOVSKIS uz 1 sezonu

  +6 [+] [-]

, 2010-12-03 15:23, pirms 14 gadiem
Tuttosport ir dzeltenais medijs un man vairāk izskatās, ka pats žurnālists pauž personīgo viedokli, iesakot Juventus iegādāties Rudņevu kā lētu, bet labu alternatīvu komandai tik sarežģītajā situācijā (traumas vairākiem vadošajiem spēlētājiem). Tam gan nav absolūti nekāda sakara ar Juventus oficiālo pozīciju.

Neviens neko negrib iegādāties.

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:24, pirms 14 gadiem
TRAKAIS PITONS rakstīja: Pārdos vai nepārdos tas nav galvenais ,bet lai mums tomēr būtu beidzot talantīgs uzbrucējs a nevis kā VERPAKOVSKIS uz 1 sezonu
verpakovskim taapat nav konkurentu Latvijas izlasee..

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:25, pirms 14 gadiem
Lai tikai zēnam nesakāp pārāk galvā un turpina progresēt! Varbūt nav labais tonis pieminēt MV,bet piemēri tālu nav jāmeklē,KAS NOTIEK TAD JA TIEC UZSKATĪTS PAR PERSPEKTĪVU,bet visādi apstākļi liedz iemirdzēties pie Eiropas futbola debesīm!

  -3 [+] [-]

, 2010-12-03 15:25, pirms 14 gadiem
Jautājums! Vai bez Igora Stepānova kāds latviešu futbolists ir vēl spēlējis kādā tiešām grandā kā ir tie paši Juventus vai Arsenal?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 15:26, pirms 14 gadiem
Arī abu pārējo komandu pārstāvji nav izteikuši vēlmi iegādāties Rudņevu. No fakta (spēli vēroja skauti, kas ir normāla prakse tik augsta līmeņa mačos) tiek izzīsti tukši, neargumentēti secinājumi (itāļu klubi vēlas Rudņevu).

Tipisks dzeltenais portāls.

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:27, pirms 14 gadiem
to vēl redzēsim kad RUDŅEVS atvērsies,kā DARZIŅAM vajag tikai pirmo iessist
Lobite rakstīja: verpakovskim taapat nav konkurentu Latvijas izlasee..

  -3 [+] [-]

, 2010-12-03 15:28, pirms 14 gadiem
MachimoI rakstīja: Arī abu pārējo komandu pārstāvji nav izteikuši vēlmi iegādāties Rudņevu. No fakta (spēli vēroja skauti, kas ir normāla prakse tik augsta līmeņa mačos) tiek izzīsti tukši, neargumentēti secinājumi (itāļu klubi vēlas Rudņevu).

Tipisks dzeltenais portāls.
Rudņevu jau septembrī lenca A Serijas klubi, tas jau nav noslpēpums, to teica Lech prezidents, ka bija pat konkrēti piedāvājumi

  -2 [+] [-]

, 2010-12-03 15:29, pirms 14 gadiem
Protams, ka tās ir lieliskas ziņas, bet tomēr ir pāris bet... Nu aizskrietu uz Juventus, būtu ekstāze un tad... Tur ir Amauri, tur ir Jakvinta un tur ir vēl uzbrucēji ar vārdu. Nezinu, vai Rudņevs tiešām jau ir gatavs karot par vietu sastāvā ar viņiem. Viņš ir lielisks jaunais spīdeklis un paveicies, ka viņš ir latvietis. Tomēr es uzskatu, ka šo sezonu obligāti vajadzētu tomēr noslēgt Polijā, jo tik labi iet, nav, kur steigties, jo ir vēl ļoti jauns. Lai tad vasarā skatās, kas un kā, bet, protams, ka fakts par šādu interesi priecē. Tas nevar vienkārši nepriecēt.

Par palikšanu Lech līdz vasarai un tad, lai skatās, kas un kā!

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:30, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Rudņevu jau septembrī lenca A Serijas klubi, tas jau nav noslpēpums, to teica Lech prezidents, ka bija pat konkrēti piedāvājumi
Ir runa par konkrēto rakstu. Pēdējā laikā nav bijuši nekādi oficiāli signāli par Rudņeva iespējamu pāreju uz citu klubu.

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:30, pirms 14 gadiem
TRAKAIS PITONS rakstīja: to vēl redzēsim kad RUDŅEVS atvērsies,kā DARZIŅAM vajag tikai pirmo iessist
konkrētajā situācijā, bez Rudņeva mums nav uzbrucēju, kas spētu izlsaē aizstāt Verpakovski starptautiskajā arēnā..

  +5 [+] [-]

, 2010-12-03 15:31, pirms 14 gadiem
TRAKAIS PITONS rakstīja: to vēl redzēsim kad RUDŅEVS atvērsies,kā DARZIŅAM vajag tikai pirmo iessist
Izlasē Verpis ir izteikts līderis, lai arī nesekmējas klubā. Reāli Māris izlases uzbrukumu lielā mērā velk uz saviem pleciem tikai, bet, cik tad var viens pavilkt... Tāpēc nav, ko nolikt līderi!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 15:32, pirms 14 gadiem
Gacha Mashals,
Kijevas Dinamo arī ir ļoti spēcīga komanda. Ne grands, bet tomēr klubs ar vārdu un ar labām sekmēm ČL.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 15:33, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: Lech nepārdos!
ja sapiķos pienācīgi, pārdos...

  +4 [+] [-]

, 2010-12-03 15:34, pirms 14 gadiem
reikons rakstīja: Izlasē Verpis ir izteikts līderis, lai arī nesekmējas klubā. Reāli Māris izlases uzbrukumu lielā mērā velk uz saviem pleciem tikai, bet, cik tad var viens pavilkt... Tāpēc nav, ko nolikt līderi!
piekriitu, Mārim vnk nav paveiciesar treneriem, kas uzticētos, uzskatu ka viņš vel labu laiku var spēlēt augstā līmenii..

  -4 [+] [-]

, 2010-12-03 15:37, pirms 14 gadiem
Jautājums autoram: precīzi kurš teikums Tuttosport portālā apgalvo, ka "Juventus grib iegādāties Rudņevu"?

Smagi ož pēc sabiedrības dezinformācijas.

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:38, pirms 14 gadiem
Kaut kādā stipri dzeltena ziņa no viena Itālijas portāla ir ielikta kā galvenā ziņā, visticamāk ne no viena kluba nopietnā līmenī nekas tāds nav apspriests.
Ja par 1,000,000 eiro Rudņevu piedāvātu, gan jau būtu gatavi iegādātos daudzi klubi. Bet Rudņevam kādu laiku vēl ir vēlams palikts Polijas līmenī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:44, pirms 14 gadiem
ko teiksi, Hose? par cik mums vinju vajag?

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:45, pirms 14 gadiem
Elementāri - Juventus ir liela sāpe par to, ka Rudņevs liedza viņiem dalību nakošajā kārtā, tāpēc viņi vēlas viņu iegādāties, lai nelaistu laukumā un tādā veidā atriebties viņam!

P.s. joks protams

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:54, pirms 14 gadiem
Rakstā par Lech-Juventus spēli (1:1) komentāros arī tika izteikta doma, kā joks, protams, ka nu Juventus vajadzētu pirkt Rudņevu utml. Bet nu pēc dažām dienām patiesi sc.com parādās raksts, ka Juventus grib pirkt Artjomu. Protams, var strīdēties par ziņas īstumu.
Lai Rudņevs audzē stabilitāti un meistarību Polijā (Lech).
Starp citu, gribētu dzirdēt Hose viedokli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 15:55, pirms 14 gadiem
Gacha Mashals rakstīja: Jautājums! Vai bez Igora Stepānova kāds latviešu futbolists ir vēl spēlējis kādā tiešām grandā kā ir tie paši Juventus vai Arsenal?
Labi, Stepans tur bija mēbele..Vissliktākais Arsenal futbolists kluba vesturē! Diemzheel, bet taa ir

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 15:57, pirms 14 gadiem
Runājot par "Juves" nepieciešamību atrast labu uzbrucēju Ziemas transfēru logā, Rudņevu gluži nebiju domājis, bet būtu interesanti, ja "Jvuentus" izteiktu piedāvājumu "Lech". Nez, ko šie atbildētu? Neesmu gan pārliecināts, ka Artjoms jau ir gatavs tik smagai līgai, kā A sērija. Tur ir pavisam citas likmes un ļoti sīva cīņa. Viņa iespējas izsisties Itālijā vērtētu 50:50. Kā jau teicu iepriekš, lai pagaidām vēl uzspēlē Polijā un uzkrāj pieredzi un meistarību!

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:57, pirms 14 gadiem
angelos33 rakstīja: Labi, Stepans tur bija mēbele..Vissliktākais Arsenal futbolists kluba vesturē! Diemzheel, bet taa ir
nu ja un tu zini visus futbolistu Arsenal vēsturee lai taa teiktu..
laikam veel viens Messi vai CR "fans"

     [+] [-]

, 2010-12-03 15:58, pirms 14 gadiem
MachimoI rakstīja: Jautājums autoram: precīzi kurš teikums Tuttosport portālā apgalvo, ka "Juventus grib iegādāties Rudņevu"?

Smagi ož pēc sabiedrības dezinformācijas.
http://www.tuttosport.com/calcio/serie_a/juventus/2010/12/02-96889/Juve%2C+per+gennaio+c%27è+l%27idea+Rudnevs
A gennaio si torna sul mercato, con pochissimi soldi. Marotta, dando più che mai spazio alla fantasia, cercherà un terzino destro, un centrocampista di riserva se Sissoko partirà, una punta che garantisca almeno dieci gol fino al termine della stagione, cercando comunque dove possibile di sfoltire la rosa. Per il ruolo di attaccante potrebbe anche scattare l'interesse per Rudnevs, il ventiduenne bomber lettone che ha giustiziato la Juventus con quattro gol in due gare e che ha dimostrato di essere giocatore vero. Al Lech è costato 200 mila euro: con un milione Marotta potrebbe portarlo a Torino.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-03 16:00, pirms 14 gadiem
TRAKAIS PITONS rakstīja: Pārdos vai nepārdos tas nav galvenais ,bet lai mums tomēr būtu beidzot talantīgs uzbrucējs a nevis kā VERPAKOVSKIS uz 1 sezonu
Nu nezin... Māris jau nu nebija uz vienu sezonu. Viņš izlasi vilka ne vienu vien sezon, bet tad kādu laiku spīdēja Kijevā. Nu tur varbūt vairāk par vienu sezonu arī nebija, bet nevajag tagad nolikt Verpakovski... domāju, ka tieš pateicoties viņa rezultivitātei LV futbola izlase ir sasniegusi šķietami neiespējamo - tikusi uz EURO čempi. Protams, ka nav viņš nekāds Henry vai tamlīdzīgs superstārs, bet viens no visu laiku labākajiem LV futbolistiem Māris ir noteikti... un Rudņevam vēl vajadzēs stipri pacensties, lai sasniegtu tik daudz kā Verpakovskis... sevišķi izlases līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 16:03, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: Itāļu un poļu mēdiji arī visio to izdomājuši?
Vai tu esi lasījis attiecīgo rakstu itāļu portālā? Es to izlasīju. Sit mani nost, nekur nemanīju ne pušplēsta vārda par Juventus vēlmi iegādāties Rudņevu.

Poļi pārpublicēja dzeltenu ziņu, padarot to vēl dzeltenāku. Tīšām vai nekompetences dēļ, nezinu.

Savukārt Siliņš dzelteno ziņu padarīja pavisam dzeltenu, atsaucoties nu jau arī uz poļu medijiem, ne tikai Tuttosport. Nezinu, vai viņam no dezinformācijas ir kāds finansiāls labums un SC tiek pataisīts par dzelteno lapeli vai arī tas gadījies nejauši uzmanības trūkuma dēļ.

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:04, pirms 14 gadiem
vel nevajag pardot,lai nostabilizējas Lech komandā tad,lai dodas kaut kur citur.

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:05, pirms 14 gadiem
angelos33 rakstīja: Labi, Stepans tur bija mēbele..Vissliktākais Arsenal futbolists kluba vesturē! Diemzheel, bet taa ir
Pff, spēlēja ciešami līdz tai leģendārajai sagrāvei... arī LV izlasē kādu laiku bija nozīmīgs balsts, kad tikām uz EURO... Nbija viņš
tik slikts.

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:09, pirms 14 gadiem
AnimalZ rakstīja: Nu nezin... Māris jau nu nebija uz vienu sezonu. Viņš izlasi vilka ne vienu vien sezon, bet tad kādu laiku spīdēja Kijevā. Nu tur varbūt vairāk par vienu sezonu arī nebija, bet nevajag tagad nolikt Verpakovski... domāju, ka tieš pateicoties viņa rezultivitātei LV futbola izlase ir sasniegusi šķietami neiespējamo - tikusi uz EURO čempi. Protams, ka nav viņš nekāds Henry vai tamlīdzīgs superstārs, bet viens no visu laiku labākajiem LV futbolistiem Māris ir noteikti... un Rudņevam vēl vajadzēs stipri pacensties, lai sasniegtu tik daudz kā Verpakovskis... sevišķi izlases līmenī.
taisniiba, lai Verpakovskis 2x atzīts par Latvijas Gada labāko futbolistu,
kad Rudņevs būs sasniedzis tik daudz tad arī varēs salīdzināt..
prieks ka ir arii cilvēki, kas saprot futbolu..

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 16:10, pirms 14 gadiem
NunoGomes rakstīja: So sick!!Pa ilgiem laikiem gribeetu kad lv. shpiileru redzeet kaada no top liigam!
pagaidi bik driiz buus Gorkss

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:11, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: Labs, labs, uzskatu, ka pagaidaam Rudņevam jāpaliek "Lech" nav kur stiegties..
vienmer jāpatur prātā Māra gadījums

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 16:13, pirms 14 gadiem
MachimoI rakstīja: Jautājums autoram: precīzi kurš teikums Tuttosport portālā apgalvo, ka "Juventus grib iegādāties Rudņevu"?

Smagi ož pēc sabiedrības dezinformācijas.
Stienis vecīt (:

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:16, pirms 14 gadiem
gan jau, ka baumas. Nevajag ticēt visam ko raksta.

Manuprāt vēl jāpaliek Lech līdz nākošās sezonas beigām. Pēc tam jau var skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-03 16:17, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: vienmer jāpatur prātā Māra gadījums
cilvēki verpakovska karjeru uztaisa par kkaadu trageediju, bet cik daudz Latvijas uzbrucējiem vēl iz bijusi tāda karjera..?
jaa iespeejams liigums ar kijevu uz 5 gadiem bija par garu, zinot pasreizeejo situaaciju, bet tas jau ir kaa buutu ja buutu..

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 16:20, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: taisniiba, lai Verpakovskis 2x atzīts par Latvijas Gada labāko futbolistu,
kad Rudņevs būs sasniedzis tik daudz tad arī varēs salīdzināt..
prieks ka ir arii cilvēki, kas saprot futbolu..
Verpis ir rezultatīvākais spēlētājs LV vēsturē, 31 gada vecumā.

Būs ĻOTI jāpacenšas kādam, lai viņu noķertu,
tuvākajā laikā tas nenotiks 100%.

Māris ir mūsu mazās valsts futenes leģenda.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 16:20, pirms 14 gadiem
Ja jau Cauņu te mēģina tirgot par 1 miljonu EUR, tad Rudņevs jau tagad maksā savus 2-2,5 miljonus.

Bet nu Lech jau nebūs muļķi, Rudņevam līgums uz 3 gadiem, 3 gadu laikā viņš vēl pamatīgi progresēs un arī būs stabilitāte vārtu gūšanā un tad tādu spēlētāju kaut arī negaidot visus 3 gadus, bet piemēram 2 gadus varēs pārdout jau par kādiem 5-10 miljoniem.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 16:22, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:22, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: cilvēki verpakovska karjeru uztaisa par kkaadu trageediju, bet cik daudz Latvijas uzbrucējiem vēl iz bijusi tāda karjera..?
jaa iespeejams liigums ar kijevu uz 5 gadiem bija par garu, zinot pasreizeejo situaaciju, bet tas jau ir kaa buutu ja buutu..
nē, runa jau nav par to... nu ok, labs piedāvājums, super, 5 gadi utml, bet tas uzliek ilgtermiņa saistības, kuras, ja Tu savi neattaisno, Tevi sāk spiest. un tad jau var sāk domāt par karjeras glābšanu mēģinot tikt kaut kur, vienalga kur, tikai paspēlēt... varbūt pat šajā gadījumā beigu beigās Māris ir ieguvējs (vismaz naudas ziņā), bet spēļu prakses nav un pēc šiem gadiem būs no jauna sevi jāpierāda

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:24, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Ja jau Cauņu te mēģina tirgot par 1 miljonu EUR, tad Rudņevs jau tagad maksā savus 2-2,5 miljonus.
Tā nu gan nevajag izrunāties. Abi ir ļoti talantīgi un ar lielu potenciālu, tā ka viņu nokļūšana spēcīgos Eiropas klubos ir tikai laika jautājums.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-03 16:25, pirms 14 gadiem
nesaprotu kāpēc vienmēr jāsalīdzina ar kādu citu,bij mums Pahars ir mums Verpis,tagat Rudņevs,gan jau par sevi vēl liks runāt Rakels, šie visi ir tikai cilvēki katrs ar savām cilvēciskajām īpatnībām,mēs varētu priecāties par katru no viņiem,bet nē ka jau latviešiem pienākas slavēt vienu kad viņam ir veiksmes posms un nodir.st citu kad šim kaut kā neiet.....laikam daudz mums viņu kad varam atļauties tā darīt

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 16:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/12/03/2243426/juventus-tracking-lech-poznan-attacker-artjoms-rudnevs
Komentāri pie raksta silda sirdi

  -3 [+] [-]

, 2010-12-03 16:30, pirms 14 gadiem
Chelsea it kā jau esot pārskaitījusi avansu Lech 8 miljonu GBP apmērā.

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:38, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: nē, runa jau nav par to... nu ok, labs piedāvājums, super, 5 gadi utml, bet tas uzliek ilgtermiņa saistības, kuras, ja Tu savi neattaisno, Tevi sāk spiest. un tad jau var sāk domāt par karjeras glābšanu mēģinot tikt kaut kur, vienalga kur, tikai paspēlēt... varbūt pat šajā gadījumā beigu beigās Māris ir ieguvējs (vismaz naudas ziņā), bet spēļu prakses nav un pēc šiem gadiem būs no jauna sevi jāpierāda
nu jaa, bet es saku, ka nevajag tgd sitaa teikt, kaa tu raksti "vajag atcereeties verpakovska gadiijumu"..
verpakovskis parādija, ka no Latvijas var izsisties līdz eiropas līmenim..
taa, ka uzskatu, ka verpakovskis ir jaaliek par piemeeru jaunajiem LV futbolistiem..
loti labi bronsons uzrakstija..

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 16:43, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nesaprotu kāpēc vienmēr jāsalīdzina ar kādu citu,bij mums Pahars ir mums Verpis,tagat Rudņevs,gan jau par sevi vēl liks runāt Rakels, šie visi ir tikai cilvēki katrs ar savām cilvēciskajām īpatnībām,mēs varētu priecāties par katru no viņiem,bet nē ka jau latviešiem pienākas slavēt vienu kad viņam ir veiksmes posms un nodir.st citu kad šim kaut kā neiet.....laikam daudz mums viņu kad varam atļauties tā darīt
Tāda latviešu daba, bet starp lielo portālu komentētājiem viduvēju prātu ir daudz, tāpēc nav jau visi skauģi jāņem vērā. Suņi rej, bet talanti iet tālāk

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:44, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Bet nu Lech jau nebūs muļķi, Rudņevam līgums uz 3 gadiem, 3 gadu laikā viņš vēl pamatīgi progresēs un arī būs stabilitāte vārtu gūšanā un tad tādu spēlētāju kaut arī negaidot visus 3 gadus, bet piemēram 2 gadus varēs pārdout jau par kādiem 5-10 miljoniem.
Kāpēc tu esi tik pārliecināts, ka viņš vēl pamatīgi progresēs (nesaku, ka neprogresēs, bet garantijas tam nav absolūti nekādas)? Katru gadu pilna Eiropa ar tādiem spēlētājiem, kas uzspīd, taču nez kāpēc lielākā daļa no viņiem pēc tam neattaisno cerības, kas radušās veiksmīga posma dēļ. Nav nekur tālu jāskatās - mūsu pašu Verpakovskis uzspīdēja daudz augstākā līmenī (un arī ne jau pāris mēnešu laikā, Māris spēlēja augstā līmenī vairākas sezonas) par Artjomu, bet kas notika pēc tam? Ja Artjoms sitīs golus arī sezonas otrajā pusē, droši vien, ka vasarā viņš pāries kur augstāk. Taču nav nekādas garantijas, ka viņš turpinās sist golus arī spēcīgākā klubā un/vai čempionātā, jo starp Poliju un to pašu A Sēriju atstarpe ir milzīga.

     [+] [-]

, 2010-12-03 16:51, pirms 14 gadiem
Bez pārsteigumiem ;D

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 16:51, pirms 14 gadiem
Nav jau teikts, ka pardos un nav ari teikts, ka nepardos! ja pardos, tad speles tur, ja nepardos speles tur pat! progress, regress ir atkarigs no pasa Artjoma! ir progress- labi, nav progress- slikti! diez ai vins te klausis kadu no jusu viedokliem, mes tikai varam runat un sapnot, ka viss izdosies un veleties but vina vieta! lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 17:00, pirms 14 gadiem
Lech nemaz viņu nepārdos jo Rudņevs ir vienīgais potenciālais uzbrucējs un priekšā vēl ir svarīgas spēles Eiropas līgā un Polijas čempionātā,ja nu vienīgi kāds janvārī piedāvās ĻOTI lielu naudu par viņu,un Lech tas būtu izdevīgi ja tie spētu nopirkt tādas pašas klases uzbrucēju vietā un plus vēl uzvārīties,bet es domāju ka arī pats Rudņevs nekur nerausies līdz vasarai

     [+] [-]

, 2010-12-03 17:11, pirms 14 gadiem
Nu nez, ja nopirks ka tik naw uz sola jasež, sakuma varbut bus speles laiks , pec tam vrb jasez bus tad labak lech spele , neka sedet uz sola

     [+] [-]

, 2010-12-03 17:16, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: nu jaa, bet es saku, ka nevajag tgd sitaa teikt, kaa tu raksti "vajag atcereeties verpakovska gadiijumu"..
verpakovskis parādija, ka no Latvijas var izsisties līdz eiropas līmenim..
taa, ka uzskatu, ka verpakovskis ir jaaliek par piemeeru jaunajiem LV futbolistiem..
loti labi bronsons uzrakstija..
vienmēr der mācīties no citu kļūdām. visu cieņu Verpakovskim, bet šis gājiens taktiski nebija pareizs un daudzi mūsdienu jaunie, uzlecošie spēlētāji atskatās uz šo gadījumu.. vismaz es tā ceru

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 17:18, pirms 14 gadiem
Rudnevs dris buus super stars.

MALACIS.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 17:24, pirms 14 gadiem
uzrakstiet labāk par reālāku darījumu:

Krievu medijs: Grib iegādāties Cauņu

Новости. Футбол - трансферы - россия. СЭ: Два...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 17:35, pirms 14 gadiem
ta nah viņam to lai spēlē polijā nevis sēž uz barankas itālijā....rudņevs labs, malacis....talantīgs, bet nu nav viņš nobriedis tādam klubam...1-2 gadi un tā turpinot ne tikai juventus viņu gribēs....

     [+] [-]

, 2010-12-03 17:37, pirms 14 gadiem
Curtiys rakstīja: Nu nez, ja nopirks ka tik naw uz sola jasež, sakuma varbut bus speles laiks , pec tam vrb jasez bus tad labak lech spele , neka sedet uz sola
pilnīgi piekrītu....

     [+] [-]

, 2010-12-03 17:37, pirms 14 gadiem
Emka95 rakstīja: nepardos nemužam es viņiem neatļaišū
da nekas tiko kļuvis noteikti esi par Lech fanu nekas nenotiks ja nomainītu uz Juve vaitad pašam nebūtu labāk ?

     [+] [-]

, 2010-12-03 17:55, pirms 14 gadiem
Aha, nopirks un par sodu ka netika UEFA nosēdinās Artjomu uz tālākā beņķa

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā nu gan nevajag izrunāties. Abi ir ļoti talantīgi un ar lielu potenciālu, tā ka viņu nokļūšana spēcīgos Eiropas klubos ir tikai laika jautājums.
nu davai nekļūsti smieklīgs apgalvojot ka Cauņa ir viena līmeņa spēlētājs ar Rudņevu! Cauņa līdz šim ir izbraukājis jau cik pārbaudes un vienmēr izbrāķēts. Kā Gorkšs teica intervijā, ka nopietni spēlētāji vispār nevēlās braukāt pa pārbaudēm un tas nekotējās diezko labi, bet te jau Cauņam n-tās pārbaudes un visur atteikumi.

A Rudņevs tiek regulāri laukumā un sit vārtus Polijas čempī un iesit vēl Juventus.

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:30, pirms 14 gadiem
nafig vinju uz italiju, ko vinsh tur benkiiti sildiis vai arii farmklubaa speelees, noraks tikkai vinja talantu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:39, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Kāpēc tu esi tik pārliecināts, ka viņš vēl pamatīgi progresēs (nesaku, ka neprogresēs, bet garantijas tam nav absolūti nekādas)? Katru gadu pilna Eiropa ar tādiem spēlētājiem, kas uzspīd, taču nez kāpēc lielākā daļa no viņiem pēc tam neattaisno cerības, kas radušās veiksmīga posma dēļ. Nav nekur tālu jāskatās - mūsu pašu Verpakovskis uzspīdēja daudz augstākā līmenī (un arī ne jau pāris mēnešu laikā, Māris spēlēja augstā līmenī vairākas sezonas) par Artjomu, bet kas notika pēc tam? Ja Artjoms sitīs golus arī sezonas otrajā pusē, droši vien, ka vasarā viņš pāries kur augstāk. Taču nav nekādas garantijas, ka viņš turpinās sist golus arī spēcīgākā klubā un/vai čempionātā, jo starp Poliju un to pašu A Sēriju atstarpe ir milzīga.
nu tieši pēc Verpakovska scenārija jau arī pazūd tās jaunās zvaigznes, kad vienu brīdi uzpsīd un lielie klubi piedāvājot ITKĀ milzīgas summas viņus paņem un tad vispār skatās kas no viņiem notiks kā loterijā - būs vai nebūs.

Bet ja šie jaunie Rudņevs viņu skaitā nepiekritīs pirmajam super piedāvājumam, tad stabilas zvaigznes un talanti no viņiem sanāktu daudz vairāk.

Pats Verpakovskis intervijā atzina, ka nebija viņam padomdevēju labu un viņu paķēra nedaudz uz muļķi. Jo atbrauca pats kluba īpašnieks ar pirvāto lidmašīnu, aizvizināja un izrādīja kluba bāzi utt. Bet kā parasktīja līgumu tā pilnīgi cita attieksme parādījās. Un tie ir paša Verpakovska vārdi.

Tā ka progress būs, ja tik tfu tfu tfu nebūs traumas.

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:41, pirms 14 gadiem
vau, kaut izdotos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:44, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu davai nekļūsti smieklīgs apgalvojot ka Cauņa ir viena līmeņa spēlētājs ar Rudņevu! Cauņa līdz šim ir izbraukājis jau cik pārbaudes un vienmēr izbrāķēts. Kā Gorkšs teica intervijā, ka nopietni spēlētāji vispār nevēlās braukāt pa pārbaudēm un tas nekotējās diezko labi, bet te jau Cauņam n-tās pārbaudes un visur atteikumi.

A Rudņevs tiek regulāri laukumā un sit vārtus Polijas čempī un iesit vēl Juventus.
Cauņam potenciāls noteikti nav mazāks kā Rudņevam. Viņām vienkārši nav bijis, kur sevi vēl pierādīt, tapēc arī vienīgais veids kā tikt kautkur bija braukt uz pārbaudēm. Par "nopietnu" spēlētāju nevar taču kļūt spēlejot Virslīgā

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:45, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: cilvēki verpakovska karjeru uztaisa par kkaadu trageediju, bet cik daudz Latvijas uzbrucējiem vēl iz bijusi tāda karjera..?
jaa iespeejams liigums ar kijevu uz 5 gadiem bija par garu, zinot pasreizeejo situaaciju, bet tas jau ir kaa buutu ja buutu..
Vot, vot, ko var cepties ap viņu. Redz, tikko, kad vairs nesokos ideāli un tā kā agrāk, tad viss jau ir traģēdija un spēlētājs ir norakstīts, bet tā ir tā dumjā domāšana, kas raksturīga daļai latviešu.

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:46, pirms 14 gadiem
Starp citu, kurš vēl latviešu spēlētājs kaut vai uz īres tiesībām ir spēlējis La Liga kā Māris to darīja, kad bija izīrēts Getafe?

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:51, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu tieši pēc Verpakovska scenārija jau arī pazūd tās jaunās zvaigznes, kad vienu brīdi uzpsīd un lielie klubi piedāvājot ITKĀ milzīgas summas viņus paņem un tad vispār skatās kas no viņiem notiks kā loterijā - būs vai nebūs.

Bet ja šie jaunie Rudņevs viņu skaitā nepiekritīs pirmajam super piedāvājumam, tad stabilas zvaigznes un talanti no viņiem sanāktu daudz vairāk.

Pats Verpakovskis intervijā atzina, ka nebija viņam padomdevēju labu un viņu paķēra nedaudz uz muļķi. Jo atbrauca pats kluba īpašnieks ar pirvāto lidmašīnu, aizvizināja un izrādīja kluba bāzi utt. Bet kā parasktīja līgumu tā pilnīgi cita attieksme parādījās. Un tie ir paša Verpakovska vārdi.

Tā ka progress būs, ja tik tfu tfu tfu nebūs traumas.
Beidz runāt aplinkus, bet atbildi uz jautājumu. Lūk, tevis paša vārdi: 3 gadu laikā viņš vēl pamatīgi progresēs un arī būs stabilitāte vārtu gūšanā.
Kā tu to vari zināt? Proti pareģot nākotni?

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:51, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu tieši pēc Verpakovska scenārija jau arī pazūd tās jaunās zvaigznes, kad vienu brīdi uzpsīd un lielie klubi piedāvājot ITKĀ milzīgas summas viņus paņem un tad vispār skatās kas no viņiem notiks kā loterijā - būs vai nebūs.

Bet ja šie jaunie Rudņevs viņu skaitā nepiekritīs pirmajam super piedāvājumam, tad stabilas zvaigznes un talanti no viņiem sanāktu daudz vairāk.

Pats Verpakovskis intervijā atzina, ka nebija viņam padomdevēju labu un viņu paķēra nedaudz uz muļķi. Jo atbrauca pats kluba īpašnieks ar pirvāto lidmašīnu, aizvizināja un izrādīja kluba bāzi utt. Bet kā parasktīja līgumu tā pilnīgi cita attieksme parādījās. Un tie ir paša Verpakovska vārdi.

Tā ka progress būs, ja tik tfu tfu tfu nebūs traumas.
Tev varbūt ir liela daļa taisnības, jā, bet nepiekritīšu pilnībā. Māris teica, ka esot pieņēmis Kijevas piedāvājumu, jo uzskatījis to par klubu ar vislielākajām izaugsmes iespējām, skatoties uz visiem, kas viņam piedāvāja līgumus. Par viņu vēl interesējās Roma un Bayern - vēl lielāki superklubu. Izdarīja it kā pieticīgāku izvēli un nokapāja vienu/pusotru sezonu Ukrainā kā zvērs. Aizejot uz Bayern, iespējams, deldētu soliņu un pat tās 1,5 sezonas nebūtu. Ko tad vēl tu viņam būtu ieteicis darīt?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:52, pirms 14 gadiem
reikons rakstīja: . Par viņu vēl interesējās Roma un Bayern - vēl lielāki superklubu.
Otrs reālākais variants bija Olympiakos, nevis Roma un Bayern.

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:54, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Cauņam potenciāls noteikti nav mazāks kā Rudņevam. Viņām vienkārši nav bijis, kur sevi vēl pierādīt, tapēc arī vienīgais veids kā tikt kautkur bija braukt uz pārbaudēm. Par "nopietnu" spēlētāju nevar taču kļūt spēlejot Virslīgā
Potenciāls ir, jā, to redzējām arī tad, kad Cauņa tika izīrēts Watford, ja nemaldos, nospēlēja 5 spēles un vēl pamanījās gūt arī vārtus. Taču to mēs nevarētu saukt par realizētu potenciālu, jo tas ir tikai minimums no tā, ko Cauņa īstenībā spēj. Redzam, kā viņš pēdējos mačos ir palīdzējis izlasei. Potenciāls ir, bet tas jārealizē. Tikai jādabū kur, pilnīgi pareizi. Rudņevs to jau ir izdarījis.

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:56, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Otrs reālākais variants bija Olympiakos, nevis Roma un Bayern.
Nu labi, tādā gadījumā bija jau vēl klubi - nav jēgas visus uzskaitīt. Vienkārši pasaku kā faktu, ka Kijeva no visiem variantiem normālam cilvēkam, tostarp Mārim, liktos pareizākais variants ar lielāku iespēju tikt laukumā!

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:05, pirms 14 gadiem
Paprasīju vienam itāļu čalim tulkojumu. Viņš tikai atkārtoja to, ko varēja secināt no google veikta raksta un komentāru tulkojuma. Tās ir tikai un vienīgi pašradītas baumas. Nav nekādu oficiālu ziņu par šādām Juventus vēlmēm.

Tuttosport ir visdzeltenākais sporta medijs Itālijā.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 19:07, pirms 14 gadiem
nevajag..pazudīs, lai paaug Lech un tad uz augstas klases klubiem..

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:35, pirms 14 gadiem
hahahah 1 miljons euro Lech tak nav muļķi galvenais lai Rudņevs vēl nākamajā kārtā kko izdara un tad jau būs lab

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 19:38, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Būtu ļoti jauki un labi,ja tas notiktu!
Kas tur jauks?
Lai vēl paārdās pa Poliju, nevis pārvācās uz Juventus un sēž uz soliņa un iznāk Verpakovskis 2

     [+] [-]

, 2010-12-03 20:13, pirms 14 gadiem
Lech jau sen visiem pateica, Rudnjeva cena, ne zemaaka par 3Milj EUR, taa kaa Juve var ar savu 1nu ljimonu ieskrieties!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 20:30, pirms 14 gadiem
Chiki rakstīja: Kaut Latvijaa pussargi paceltu liimeni, tad izlase buutu makten speeciiga ar taadu uzbruceeju kaa Rudnevs !!!
pff, nevajag nolikt pussargus, 8 spēlēs izlasē Rudņevam nav neviena gola, kaut gan tāpat bija lieliskas vārtu gūsanas iespējas, vienīgā atšķirība starp klubu un izlasi ir tā, ka izlasē jāspēlē pret citām izlasēm un tas nav taspats, kas klubs, laigan Juventus nav nekādi nīkuļi,tomēr arī A sērijā nebūt tik spīdoši viņiem neiet, bet protams kā parsti jāceļ viens Rudņevs debesīs, bet pussargi ir janopeļ...?
Neciešu šito Rudņeva parspīlēto slavēšanu, lai viņš sevi parāda kā Verpakovskis un tad būs vērts par viņu runāt.
BTW pret Juventus divās spēlēs bija arī tikai divi forši goli, pirmajā tālsitiens, otrajā vārtu guvums ar galvu, tapēc nevajag tagad visiem slapinat biksēs izdzirdot Rudņeva uzvārdu...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 20:32, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: verpakovskim taapat nav konkurentu Latvijas izlasee..
pilnībā piekrītu, Verpakovskis un Pahars ir Latvijas futbola vērtības, kā arī vairāki citi futbolisti, bet Rudņevs, vēl nav nekas

     [+] [-]

, 2010-12-03 21:10, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: vienmēr der mācīties no citu kļūdām. visu cieņu Verpakovskim, bet šis gājiens taktiski nebija pareizs un daudzi mūsdienu jaunie, uzlecošie spēlētāji atskatās uz šo gadījumu.. vismaz es tā ceru
tu nesaproti..

     [+] [-]

, 2010-12-03 21:17, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu tieši pēc Verpakovska scenārija jau arī pazūd tās jaunās zvaigznes, kad vienu brīdi uzpsīd un lielie klubi piedāvājot ITKĀ milzīgas summas viņus paņem un tad vispār skatās kas no viņiem notiks kā loterijā - būs vai nebūs.

Bet ja šie jaunie Rudņevs viņu skaitā nepiekritīs pirmajam super piedāvājumam, tad stabilas zvaigznes un talanti no viņiem sanāktu daudz vairāk.

Pats Verpakovskis intervijā atzina, ka nebija viņam padomdevēju labu un viņu paķēra nedaudz uz muļķi. Jo atbrauca pats kluba īpašnieks ar pirvāto lidmašīnu, aizvizināja un izrādīja kluba bāzi utt. Bet kā parasktīja līgumu tā pilnīgi cita attieksme parādījās. Un tie ir paša Verpakovska vārdi.

Tā ka progress būs, ja tik tfu tfu tfu nebūs traumas.
taads pats, kaa pareejie..
100 punkti, ka tad kad Marim piedāvāja Kijeva liigumu biji viens no tiem, kas bija sajusmaa un blaustiijies, ka nu tik augs un attiistiisies..
a tgd kad muusu, no pašlaik spēlējušajiem, labākajam uzbrucējam neiet tik spoži muldi tikai, ka nevajadzēja slēgt to 5 gadu līgumu..

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 21:24, pirms 14 gadiem
kandzha rakstīja: pilnībā piekrītu, Verpakovskis un Pahars ir Latvijas futbola vērtības, kā arī vairāki citi futbolisti, bet Rudņevs, vēl nav nekas
nu nav jau tā, ka vins nekas nav, labi sevi parādījis eiropas līga, pret spēcīgu pretinieku Juventus, pie tam vārtus guvis svarīgos brīžos un visdažadākajos veidos..
bet līdz Verpakovska līmenim viņam vēl jāaug..
to es gribu pateikt, ka, talantīgs viņš ir, bet tgd te blauj, ka lai tik neiet uz Juventus jo sanākšot otrs Verpakovskis..
jau iepriekš rakstīju, un tgd akal..
kuram Latvija uzbrucējam bez VERPAKOVSKA un PAHARA ir bijušas tādas sportista karjeras..? otrs verpakovskis..? būtu tikai prieks, ja Rudņevs savā karjerā spētu uzspelēt vismaz tikpat augstā līmenii..

  -4 [+] [-]

, 2010-12-03 21:29, pirms 14 gadiem
LECH būtu LOCHi, ja neizmantotu radusos situāciju un nepārdotu Rudņevu itāļiem, jo Rudņevs pret JUVI izšāva, kā nekad vairs dzīvē neizšaus ... (kaut nu es klūdītos ), tāpēs jākaļ dzelzs, kamēr karsta!

P.S. vins pat jau tagad Polijā neko īpašu vairs nerāda....

     [+] [-]

, 2010-12-03 21:36, pirms 14 gadiem
Merters rakstīja: LECH būtu LOCHi, ja neizmantotu radusos situāciju un nepārdotu Rudņevu itāļiem, jo Rudņevs pret JUVI izšāva, kā nekad vairs dzīvē neizšaus ... (kaut nu es klūdītos ), tāpēs jākaļ dzelzs, kamēr karsta!


P.S. vins pat jau tagad Polijā neko īpašu vairs nerāda....
2 rezultatīvākais Ekstraklasa spēlētājs šobrīd un neko nerāda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-03 22:43, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: taads pats, kaa pareejie..
100 punkti, ka tad kad Marim piedāvāja Kijeva liigumu biji viens no tiem, kas bija sajusmaa un blaustiijies, ka nu tik augs un attiistiisies..
a tgd kad muusu, no pašlaik spēlējušajiem, labākajam uzbrucējam neiet tik spoži muldi tikai, ka nevajadzēja slēgt to 5 gadu līgumu..
nu priecīgs tad bija gan Māris un arī es kā visi līdzjūtēji, bet ka tur slēdzot līgumu bija daudzas kļūdas teica pats Māris intervijā. Un vienīgais kāpēc Māris pašlaik nav tik ļoti škrobīgs, jo viņam pa lielam futbola karjēra ir cauri jo labākie gadi jau teju aiz muguras, ir tikais tas faktors, ka noslēgtais līgums bija pirms visām krīzēm un viņš turpina saņemt labu algu.

nepārmet man tās situācijas izklāstu, ka esmu pats kautko sagudrojis bet noskaties SA + interviju ar Māri, tad arī sapratīsi par ko ir runa.

     [+] [-]

, 2010-12-03 23:25, pirms 14 gadiem
kandzha rakstīja: pff, nevajag nolikt pussargus, 8 spēlēs izlasē Rudņevam nav neviena gola, kaut gan tāpat bija lieliskas vārtu gūsanas iespējas, vienīgā atšķirība starp klubu un izlasi ir tā, ka izlasē jāspēlē pret citām izlasēm un tas nav taspats, kas klubs, laigan Juventus nav nekādi nīkuļi,tomēr arī A sērijā nebūt tik spīdoši viņiem neiet, bet protams kā parsti jāceļ viens Rudņevs debesīs, bet pussargi ir janopeļ...?
Neciešu šito Rudņeva parspīlēto slavēšanu, lai viņš sevi parāda kā Verpakovskis un tad būs vērts par viņu runāt.
BTW pret Juventus divās spēlēs bija arī tikai divi forši goli, pirmajā tālsitiens, otrajā vārtu guvums ar galvu, tapēc nevajag tagad visiem slapinat biksēs izdzirdot Rudņeva uzvārdu...
Juventus centra aizsargu pāris ir Itālijas izlases pamata centra aizsargi

     [+] [-]

, 2010-12-03 23:38, pirms 14 gadiem
...lai suukaa liiko.., pagaidaam..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 02:18, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: pahara limeni Rudnevs vel nav.bet marim gan jau laikam kloki ielicis
nav vēl ielicis un vēl labu laiku neieliks, ar to es domaju izcilās spēles EURO 2004 kvalifikācijā un paša finalturnīrā, Verpakovskis vilka pilnīgi visu izlasi, gribi teikt ka ielicis kloķi? ha paskaties statistiku kaut vai šogad nospēlētajās Eč kvalifikācijas spēlēs, kā arī pēc spēles Verpakovskis ir daudz daudz labāks

     [+] [-]

, 2010-12-04 08:47, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: tu nesaproti..
nu tad paskaidro, ko es nesaprotu

     [+] [-]

, 2010-12-04 09:30, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu priecīgs tad bija gan Māris un arī es kā visi līdzjūtēji, bet ka tur slēdzot līgumu bija daudzas kļūdas teica pats Māris intervijā. Un vienīgais kāpēc Māris pašlaik nav tik ļoti škrobīgs, jo viņam pa lielam futbola karjēra ir cauri jo labākie gadi jau teju aiz muguras, ir tikais tas faktors, ka noslēgtais līgums bija pirms visām krīzēm un viņš turpina saņemt labu algu.

nepārmet man tās situācijas izklāstu, ka esmu pats kautko sagudrojis bet noskaties SA + interviju ar Māri, tad arī sapratīsi par ko ir runa.
nu labi, vins pats izstaastiija, kaadas bija kluudas, bet tpc jau nevajag vinu tgd nolikt, kaa tu to dari..

     [+] [-]

, 2010-12-04 21:30, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Juventus centra aizsargu pāris ir Itālijas izlases pamata centra aizsargi
un? komandā ir tikai centra aizsargi? lohs

     [+] [-]

, 2010-12-06 17:14, pirms 14 gadiem
Rudņevs dabūja kreklu ?