Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Itālijas medijs: "Juventus" grib iegādāties Rudņevu

Andrejs Siliņš

Itālijas medijs: "Juventus" grib iegādāties Rudņevu
Artjoms Rudņevs
Foto: lechpoznan.pl

Itālijas sporta portāls tuttosport.com piektdien raksta, ka interesi par Latvijas uzbrucēja Artjoma Rudņeva iegādi no Polijas kluba "Lech" izrāda Turīnas "Juventus", kuru vārtus Artjoms UEFA Eiropas līgas turnīra pirmajā fāzē iekaroja četras reizes.

Rudņevs sagādāja lielākās problēmas itāliešiem cīņās pret "Lech". Vispirms ar "hat-trick" Artjoms izrāva poļu vienībai neizšķirtu (3:3), bet otrajā aplī pret "Juventus" guva vienīgos komandas vārtus, atņemot Turīnas komandai vēl divus punktus (spēle beidzās neizšķirti 1:1). Turīnieši rīkojas kā īsteniem oligarhiem pienākas - ja tev kaut kas sagādā problēmas, nopērc to un padari par savu īpašumu.

Vēl jo vairāk tāpēc, ka "Juventus" spēlētājus pēdējā laikā vajā dažādi savainojumi un bieži nākas iztikt ar rezervistu sūtīšanu laukumā. Neskatoties uz izkrišanu no Eiropas līgas, kas nozīmē arī sešu miljonu eiro aiziešanu gar degunu, kluba sporta direktoram Bepem Marotam uzdots sameklēt papildspēkus, ko iegādāties drīzumā gaidāmajā transfēru laikā janvārī.

Portāls raksta, ka "Juventus" ir pārliecināti par Rudņeva spējām kvalitatīvi spēlēt arī Itālijas A Sērijas čempionātā. Tiek pieminēta arī transfēra iespējamā summa - viens miljons eiro. Tiesa, māc stipras šaubas, ka "Lech" būs gatavi šobrīd pārdot savu karstāko spēlētāju un, ja būs, tad jādomā, ka par lielāku naudu.

Interesi par Rudņevu izrādot arī citi Itālijas klubi - A Sērijā spēlējošā Udīnes "Udinese" un B Sērijas dalībniece Bergamo "Atalanta". Abu šo klubu pārstāvji esot skatījušies pēdējo maču starp "Lech" un "Juventus".

Izmantotie resursi:
Tuttosport

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:56, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Otrs reālākais variants bija Olympiakos, nevis Roma un Bayern.
Nu labi, tādā gadījumā bija jau vēl klubi - nav jēgas visus uzskaitīt. Vienkārši pasaku kā faktu, ka Kijeva no visiem variantiem normālam cilvēkam, tostarp Mārim, liktos pareizākais variants ar lielāku iespēju tikt laukumā!

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:05, pirms 14 gadiem
Paprasīju vienam itāļu čalim tulkojumu. Viņš tikai atkārtoja to, ko varēja secināt no google veikta raksta un komentāru tulkojuma. Tās ir tikai un vienīgi pašradītas baumas. Nav nekādu oficiālu ziņu par šādām Juventus vēlmēm.

Tuttosport ir visdzeltenākais sporta medijs Itālijā.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 19:07, pirms 14 gadiem
nevajag..pazudīs, lai paaug Lech un tad uz augstas klases klubiem..

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:35, pirms 14 gadiem
hahahah 1 miljons euro Lech tak nav muļķi galvenais lai Rudņevs vēl nākamajā kārtā kko izdara un tad jau būs lab

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 19:38, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Būtu ļoti jauki un labi,ja tas notiktu!
Kas tur jauks?
Lai vēl paārdās pa Poliju, nevis pārvācās uz Juventus un sēž uz soliņa un iznāk Verpakovskis 2

     [+] [-]

, 2010-12-03 20:13, pirms 14 gadiem
Lech jau sen visiem pateica, Rudnjeva cena, ne zemaaka par 3Milj EUR, taa kaa Juve var ar savu 1nu ljimonu ieskrieties!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 20:30, pirms 14 gadiem
Chiki rakstīja: Kaut Latvijaa pussargi paceltu liimeni, tad izlase buutu makten speeciiga ar taadu uzbruceeju kaa Rudnevs !!!
pff, nevajag nolikt pussargus, 8 spēlēs izlasē Rudņevam nav neviena gola, kaut gan tāpat bija lieliskas vārtu gūsanas iespējas, vienīgā atšķirība starp klubu un izlasi ir tā, ka izlasē jāspēlē pret citām izlasēm un tas nav taspats, kas klubs, laigan Juventus nav nekādi nīkuļi,tomēr arī A sērijā nebūt tik spīdoši viņiem neiet, bet protams kā parsti jāceļ viens Rudņevs debesīs, bet pussargi ir janopeļ...?
Neciešu šito Rudņeva parspīlēto slavēšanu, lai viņš sevi parāda kā Verpakovskis un tad būs vērts par viņu runāt.
BTW pret Juventus divās spēlēs bija arī tikai divi forši goli, pirmajā tālsitiens, otrajā vārtu guvums ar galvu, tapēc nevajag tagad visiem slapinat biksēs izdzirdot Rudņeva uzvārdu...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 20:32, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: verpakovskim taapat nav konkurentu Latvijas izlasee..
pilnībā piekrītu, Verpakovskis un Pahars ir Latvijas futbola vērtības, kā arī vairāki citi futbolisti, bet Rudņevs, vēl nav nekas

     [+] [-]

, 2010-12-03 21:10, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: vienmēr der mācīties no citu kļūdām. visu cieņu Verpakovskim, bet šis gājiens taktiski nebija pareizs un daudzi mūsdienu jaunie, uzlecošie spēlētāji atskatās uz šo gadījumu.. vismaz es tā ceru
tu nesaproti..

     [+] [-]

, 2010-12-03 21:17, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu tieši pēc Verpakovska scenārija jau arī pazūd tās jaunās zvaigznes, kad vienu brīdi uzpsīd un lielie klubi piedāvājot ITKĀ milzīgas summas viņus paņem un tad vispār skatās kas no viņiem notiks kā loterijā - būs vai nebūs.

Bet ja šie jaunie Rudņevs viņu skaitā nepiekritīs pirmajam super piedāvājumam, tad stabilas zvaigznes un talanti no viņiem sanāktu daudz vairāk.

Pats Verpakovskis intervijā atzina, ka nebija viņam padomdevēju labu un viņu paķēra nedaudz uz muļķi. Jo atbrauca pats kluba īpašnieks ar pirvāto lidmašīnu, aizvizināja un izrādīja kluba bāzi utt. Bet kā parasktīja līgumu tā pilnīgi cita attieksme parādījās. Un tie ir paša Verpakovska vārdi.

Tā ka progress būs, ja tik tfu tfu tfu nebūs traumas.
taads pats, kaa pareejie..
100 punkti, ka tad kad Marim piedāvāja Kijeva liigumu biji viens no tiem, kas bija sajusmaa un blaustiijies, ka nu tik augs un attiistiisies..
a tgd kad muusu, no pašlaik spēlējušajiem, labākajam uzbrucējam neiet tik spoži muldi tikai, ka nevajadzēja slēgt to 5 gadu līgumu..

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 21:24, pirms 14 gadiem
kandzha rakstīja: pilnībā piekrītu, Verpakovskis un Pahars ir Latvijas futbola vērtības, kā arī vairāki citi futbolisti, bet Rudņevs, vēl nav nekas
nu nav jau tā, ka vins nekas nav, labi sevi parādījis eiropas līga, pret spēcīgu pretinieku Juventus, pie tam vārtus guvis svarīgos brīžos un visdažadākajos veidos..
bet līdz Verpakovska līmenim viņam vēl jāaug..
to es gribu pateikt, ka, talantīgs viņš ir, bet tgd te blauj, ka lai tik neiet uz Juventus jo sanākšot otrs Verpakovskis..
jau iepriekš rakstīju, un tgd akal..
kuram Latvija uzbrucējam bez VERPAKOVSKA un PAHARA ir bijušas tādas sportista karjeras..? otrs verpakovskis..? būtu tikai prieks, ja Rudņevs savā karjerā spētu uzspelēt vismaz tikpat augstā līmenii..

  -4 [+] [-]

, 2010-12-03 21:29, pirms 14 gadiem
LECH būtu LOCHi, ja neizmantotu radusos situāciju un nepārdotu Rudņevu itāļiem, jo Rudņevs pret JUVI izšāva, kā nekad vairs dzīvē neizšaus ... (kaut nu es klūdītos ), tāpēs jākaļ dzelzs, kamēr karsta!

P.S. vins pat jau tagad Polijā neko īpašu vairs nerāda....

     [+] [-]

, 2010-12-03 21:36, pirms 14 gadiem
Merters rakstīja: LECH būtu LOCHi, ja neizmantotu radusos situāciju un nepārdotu Rudņevu itāļiem, jo Rudņevs pret JUVI izšāva, kā nekad vairs dzīvē neizšaus ... (kaut nu es klūdītos ), tāpēs jākaļ dzelzs, kamēr karsta!


P.S. vins pat jau tagad Polijā neko īpašu vairs nerāda....
2 rezultatīvākais Ekstraklasa spēlētājs šobrīd un neko nerāda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-03 22:43, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: taads pats, kaa pareejie..
100 punkti, ka tad kad Marim piedāvāja Kijeva liigumu biji viens no tiem, kas bija sajusmaa un blaustiijies, ka nu tik augs un attiistiisies..
a tgd kad muusu, no pašlaik spēlējušajiem, labākajam uzbrucējam neiet tik spoži muldi tikai, ka nevajadzēja slēgt to 5 gadu līgumu..
nu priecīgs tad bija gan Māris un arī es kā visi līdzjūtēji, bet ka tur slēdzot līgumu bija daudzas kļūdas teica pats Māris intervijā. Un vienīgais kāpēc Māris pašlaik nav tik ļoti škrobīgs, jo viņam pa lielam futbola karjēra ir cauri jo labākie gadi jau teju aiz muguras, ir tikais tas faktors, ka noslēgtais līgums bija pirms visām krīzēm un viņš turpina saņemt labu algu.

nepārmet man tās situācijas izklāstu, ka esmu pats kautko sagudrojis bet noskaties SA + interviju ar Māri, tad arī sapratīsi par ko ir runa.

     [+] [-]

, 2010-12-03 23:25, pirms 14 gadiem
kandzha rakstīja: pff, nevajag nolikt pussargus, 8 spēlēs izlasē Rudņevam nav neviena gola, kaut gan tāpat bija lieliskas vārtu gūsanas iespējas, vienīgā atšķirība starp klubu un izlasi ir tā, ka izlasē jāspēlē pret citām izlasēm un tas nav taspats, kas klubs, laigan Juventus nav nekādi nīkuļi,tomēr arī A sērijā nebūt tik spīdoši viņiem neiet, bet protams kā parsti jāceļ viens Rudņevs debesīs, bet pussargi ir janopeļ...?
Neciešu šito Rudņeva parspīlēto slavēšanu, lai viņš sevi parāda kā Verpakovskis un tad būs vērts par viņu runāt.
BTW pret Juventus divās spēlēs bija arī tikai divi forši goli, pirmajā tālsitiens, otrajā vārtu guvums ar galvu, tapēc nevajag tagad visiem slapinat biksēs izdzirdot Rudņeva uzvārdu...
Juventus centra aizsargu pāris ir Itālijas izlases pamata centra aizsargi

     [+] [-]

, 2010-12-03 23:38, pirms 14 gadiem
...lai suukaa liiko.., pagaidaam..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 02:18, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: pahara limeni Rudnevs vel nav.bet marim gan jau laikam kloki ielicis
nav vēl ielicis un vēl labu laiku neieliks, ar to es domaju izcilās spēles EURO 2004 kvalifikācijā un paša finalturnīrā, Verpakovskis vilka pilnīgi visu izlasi, gribi teikt ka ielicis kloķi? ha paskaties statistiku kaut vai šogad nospēlētajās Eč kvalifikācijas spēlēs, kā arī pēc spēles Verpakovskis ir daudz daudz labāks

     [+] [-]

, 2010-12-04 08:47, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: tu nesaproti..
nu tad paskaidro, ko es nesaprotu

     [+] [-]

, 2010-12-04 09:30, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu priecīgs tad bija gan Māris un arī es kā visi līdzjūtēji, bet ka tur slēdzot līgumu bija daudzas kļūdas teica pats Māris intervijā. Un vienīgais kāpēc Māris pašlaik nav tik ļoti škrobīgs, jo viņam pa lielam futbola karjēra ir cauri jo labākie gadi jau teju aiz muguras, ir tikais tas faktors, ka noslēgtais līgums bija pirms visām krīzēm un viņš turpina saņemt labu algu.

nepārmet man tās situācijas izklāstu, ka esmu pats kautko sagudrojis bet noskaties SA + interviju ar Māri, tad arī sapratīsi par ko ir runa.
nu labi, vins pats izstaastiija, kaadas bija kluudas, bet tpc jau nevajag vinu tgd nolikt, kaa tu to dari..

     [+] [-]

, 2010-12-04 21:30, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Juventus centra aizsargu pāris ir Itālijas izlases pamata centra aizsargi
un? komandā ir tikai centra aizsargi? lohs

     [+] [-]

, 2010-12-06 17:14, pirms 14 gadiem
Rudņevs dabūja kreklu ?