Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Blogs: Starkovs, Gibraltārs, Vatikāns, solījumi, meli, tēriņi

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Blogs: Starkovs, Gibraltārs, Vatikāns, solījumi, meli, tēriņi
Guntis Indriksons, Aleksandrs Starkovs un Jānis Mežeckis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šodien, kad bija jāizdara izvēle starp Virslīgas kausa fināla apmeklēšanu klātienē un futbola izlases spēles pret Gibraltāru vērošanu televīzijā (jo kāpēc gan divus tik nenozīmīgus notikumus neielikt vienā laikā?), izvēlējos pirmo. Kāpēc? Nu ko gan var jaunu ieraudzīt, spēlējot pret amatieriem (es par Gibraltāru). Jā, pieļāvu iespēju, ka muļļāsimies, bet zaudējumu iztēloties nevarēju pat lielākajos murgos. Tagad pēc kara esmu gudrs - tas ir kā sods LFF par 2017. gadā pieņemto absurdo lēmumu uz pusotru(!) ciklu nolīgt Aleksandru Starkovu.

Par Starkovu savu sakāmo esmu pateicis jau vairākkārt – gan tekstā, gan Futbolbumbu raidījumos - gan pirms pieciem gadiem, gan pērn, kad Petrovičs atgriezās pie izlases stūres. Un tas bija vēl krietnu laiciņu pirms šīs dienas kauna. Tagad kritiķiem šis ir pavisam izdevīgs brīdis, lai spārdītu guļošos. Centīšos no tā izvairīties, lai gan patiešām tas ir ārkārtīgi grūts uzdevums.

Neviens Starkovu tagad nespārdītu, ja dažam labam būtu pieticis prātiņa nepamest viņu zem tanka. Skaidrs, ka Starkovs varēja pats atteikties, bet, domāju, reti kurš atteiktos no tādas algas, kāda ir Latvijas futbola izlases galvenajam trenerim. Ignorējiet LFF vadoņu acīs pūsto miglu, ka ar Starkovu pie stūres notiek baigā taupīšana!

Šeit vienkārši padalīšos ar dažām tēzēm uz strauju slavu iegūstošajām "karstām pēdām”. Piedodiet par kokteili – dažās ir dusmas, dažās ironija, dažās neizpratne, dažās ierosinājumi.

Nopietnas un ne tik nopietnas Latvijas futbola tēzes
• Jāsarunā pārbaudes spēle ar Monako un Vatikānu, pie reizes jācer, ka tās tiks iekļautas FIFA/UEFA saimē, lai nāktu klāt reitinga punkti,

• Beidzot pasaules mediji raksta un rakstīs par Latvijas futbola izlasi!

• Mežeckis 2017. gada pavasarī pēc Starkova apstiprināšanas par Grigorčuka iespējamo kandidatūru: “Summa, par kuru esmu dzirdējis, ir apmēram miljons sezonā.” Indriksons: “Bez miljona sezonā Grigorčuks nestrādā, jā. Taču esmu pilnībā pārliecināts, ka Petrovičs ar neko nav sliktāks, pilnīgi ne ar ko. Mēs varam iztērēt miljonu gadā trenera apmaksai, bet tas nebūtu prāta darbs.” Pilnīgi meli. Un, ja meli, tad rodas jautājums - apzināti? Un ja apzināti, tad - kāds bija mērķis? Attaisnot savu absolūti neloģisko izvēli?

• Tajā pašā preses konferencē Indriksons: “Mums nav ne mazākā pamata neuzticēties trenerim Starkovam, viņš to jau pierādījis ar savu darbu visur, kur strādājis. Starkovs ne tikai sasniedz pozitīvus rezultātus, bet arī sniedz ieguldījumu spēlētāju attīstībā.” Es to šeit tikai tāpat ieliku.

• Ir daži izlases futbolisti, kuri, uzzinot, ka atgriezīsies Starkovs, burtiski nespēja tam noticēt un smējās savā starpā, lietojot apzīmējumu “bomba”,

• Gan Indriksons, gan Mežeckis amatā ir ilgāk par Putinu. Indriksona darbs ir “LFF naudai nemaz nepieskaros”, bet Mežecka darbs ir “visi Eiropā mani pazīst”.

• Kazakevičs, 2012. gada decembrī stājoties sporta direktora amatā: “Latvija diez vai kļūs par futbola lielvalsti, bet ar ļoti nopietnu darbu un pareizu pieeju varam nostiprināties futbola valstu vidusslānī. Tas ir sasniedzams.” Latvijas izlase FIFA rangā starp UEFA loceklēm 2012. gada decembrī 42. vietā, šobrīd 47. vietā (aiz Andoras).

• Karašausks un Kamešs, pārstāvot Gibraltāru, visticamāk, nokārtotu 3:0 uzvaru 34 tūkstošu iedzīvotāju zemei,

• LFF Laureātu balle 2017. gadā nebija jārīko un, visticamāk, uz 2018. gadu attiecas tas pats. Var sabalsot labākos, bet nekādu svinību! Tas ir tāpat, kā apstiprināt valsts budžetu ar lielu deficītu un svinēt to uz vella paraušanu. Tas ir tāpat, kā ieņemt pēdējo vietu Eirovīzijā un rīkot tam par godu ballīti. Tas ir tāpat kā partijai Saeimas vēlēšanās nepārvarēt 5% barjeru, bet ballēties par godu četrgades galvenajam notikumam.

• Izlases izbraukuma spēlēs delegācijas sastāvs ir jāsamazina. Kamdēļ tam pašam Mežeckim doties līdzi? Kā viņš var mums palīdzēt uzvarēt Gibraltāru? Kamēr nespējam apspēlēt Kosovu, Fēru salas un Gibraltāru, tikmēr nemētājamies ar naudu! Nekādus “kreisos” komandējumus! Strādājam tepat uz vietas Rīgā, katru mīļu stundiņu domājam, ko varam darīt labāk, lai Latvijas futbols kļūtu labāks.

• Starkovs 2003. gadā sasniedza Latvijas futbola gadsimta panākumu, bet pēc 15 gadiem viņa vadībā gadsimta apkaunojums. Šī apkaunojuma nebūtu, ja 2013. gadā pēc 0:5 pret bosniešiem LFF vadība un pats Starkovs saprastu, ka Petrovičs un izlase ir noiets etaps. Kungi, paši uzprasījāties.

• Šobrīd patiešām esam nokrituši līdz tam, ka Latvijai ir ļoti maz labu futbolistu un jebkuram trenerim būtu grūti. Taču mūsdienu futbolā vairs nepietiek ar vienu pašu iedvesmojošu runāšanu - izlases nometnēs intensīvi jāstrādā pie saikņu veidošanas, jāmeklē taktiski risinājumi un galu galā no esošā pieticīgā materiāla ir jāizkausē labākais, kas ir. Atvainojos, vecs vīrs var lieti noderēt lielajām izlasēm - tur patiešām bieži vien pietiek ar autoritāti un pareizi izvēlētiem uzvārdiem (Aragoness 2008. gadā?). Latvijas gadījumā nepieciešams enerģisks, mūsdienīgs un, protams, arī kvalificēts speciālists.

• Gadi iet, bet padomju domāšana joprojām Latvijas futbolā. Nespēt uzņemties atbildību - tāds ir rokraksts. Izcila reakcija pēc kārtējās izgāšanās: “Taču ko nu vairs izdarīs, tā nu spēle beidzās (..). Noteikti būs laiks par to domāt.” Nu tad sēdēsim tagad visi un domāsim. Es jau to daru.

• LFF ir ļaudis, kuri uzskata, ka regulāri esmu pārāk negatīvi noskaņots. Eh, no malas labāk redzams.

• Ir plkst. 22:03 un joprojām nekādu ziņu no LFF un Starkova par atkāpšanos. Nemaz nerunājot par elementāru komentāru sniegšanu no LFF vadītāju (OK, Mežeckis vismaz bija gatavs atbildēt kolēģim) un futbola izlases futbolistu puses (atvainošanās vismaz?). Pulkstenis tikšķ.

     [+] [-]

, 2018-03-25 23:04, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tas tiešām ir naivums. Ja kaut 5-6 izlases spēlētāji neiekampsies laba līmeņa čempjos (vismaz Beļģijas, Šveices līmenī), tad maksimums būs uzvaras par Gibraltāru un Likteņšteinu. Varbūt neizšķirts ar labu izlasi reizi gadā.
Vai tad kāds saka ka viss atrisināsies ar Starkova nomaiņu? Liepajas sūdabedre kaut ko nosmird, tu smako līdzi

  +1 [+] [-]

, 2018-03-25 23:07, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vai tad kāds saka ka viss atrisināsies ar Starkova nomaiņu? Liepajas sūdabedre kaut ko nosmird, tu smako līdzi
Ir jau tādi, kuri tā saka, būsim atklāti

  -3 [+] [-]

, 2018-03-25 23:08, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pagaidām redzu vienu cilvēku ,kurš aizstāv Starkovu. Namejs arī tagad uzskata ka arī ar citu trenri būtu šādi paši rezultāti. Latvija ir ļoti vāja , bet ne tik vāja lai zaudētu Gibraltāram. Šeit mūsu līmenis ir augstāks , pat daudz augstāks. Šis zaudējums jau ir pilnībā uz treneru sirdsapziņas. Zaudējums amatieriem.
Namejs baidās , ka jaunais treneris paņems izlasē Karašausku un rezultāts būs labāks.
Es neaizstāvu Starkovu, bet gan cenšos saprast kas kopumā notiek mūsu futbolā. Ja mūsu klubi Eiropas kausos zaudē amatieriem, tad kāpēc lai izlase to pašu arī neizdarītu?
Tu esi idiots, ja tu domā, ka mani baigi uztrauc Karašauska (ne) spēlēšana izlasē.

  -2 [+] [-]

, 2018-03-25 23:13, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ir jau tādi, kuri tā saka, būsim atklāti
Es topikā par mūsējo šodienas zāģi uzdevu konkrētu jautājumu-kas mainīsies ar Starkova nomaiņu?
Diemžēl, bet nesagaidīju nevienu normāli nopamatotu atbildi.
Standarta atbilde-ja nebūs labāk, tad vismaz savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-25 23:15, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ir jau tādi, kuri tā saka, būsim atklāti
Vairums grib izsvēpēt visu LFF, būsim atklāti Un tas ka Starkovs ir izlases treneris, ir rādītājs ka viņiem ir taisnība, jo tur čaļiem attīstības idejas ir beigušās jau gadus 10 atpakaļ.

     [+] [-]

, 2018-03-25 23:16, pirms 7 gadiem
LFF prezidenta vēlēšanas ir 27.04.2018.

kurš no šiem variantiem ir labāks?

1) atlaist Starkovu, izmaksāt līgumā paredzēto ~100 000 kompensāciju un nolīgt jaunu treneri ar līdzīgu līgumu līdz 2020.

2) neko tagad nedarīt un atstāt iespēju šo jautājumu risināt jaunajam prezidentam.

piem Gorkšs par kuru variantu būtu priecīgāks?

  +2 [+] [-]

, 2018-03-25 23:17, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es topikā par mūsējo šodienas zāģi uzdevu konkrētu jautājumu-kas mainīsies ar Starkova nomaiņu?
Diemžēl, bet nesagaidīju nevienu normāli nopamatotu atbildi.
Standarta atbilde-ja nebūs labāk, tad vismaz savādāk.
Varbūt jauns treneris spēs motivēt spēlētājus unn būs cita pašadeve

  +3 [+] [-]

, 2018-03-25 23:17, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es topikā par mūsējo šodienas zāģi uzdevu konkrētu jautājumu-kas mainīsies ar Starkova nomaiņu?
Diemžēl, bet nesagaidīju nevienu normāli nopamatotu atbildi.
Standarta atbilde-ja nebūs labāk, tad vismaz savādāk.
Normāls jautājums, pajautāt kaut ko nākotnes formā, nezinot kurš būs Starkova vietā u.t.t. un tad brēkt ka neesi saņēmis NOPAMATOTU atbildi.
Kas būs ja Starkovs paliks? Gaidu izvērstu, pamatotu atbildi! Vēlams ar konkrētiem rezultātiem

  +1 [+] [-]

, 2018-03-25 23:20, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neaizstāvu Starkovu, bet gan cenšos saprast kas kopumā notiek mūsu futbolā. Ja mūsu klubi Eiropas kausos zaudē amatieriem, tad kāpēc lai izlase to pašu arī neizdarītu?
Tu esi idiots, ja tu domā, ka mani baigi uztrauc Karašauska (ne) spēlēšana izlasē.
Mūsu klubi nezaudē pašiem vājākajiem klubiem Eiropā. Bez apsaukāšanās tev ļoti grūti iztikt. Ar kaut cik normālu treneri mēs nebūtu tik zemu. Starkovs parāda sevi kā ļoti , ļoti vāju treneri mūsdienu apstākļos. Protams ka Karašausks ar citu treneri būs izlasē un domāju ka pret tāda līemeņa komandām kā Fēru salas un Gibraltārs būs arī vārti no viņa . Karašausks prot pats veidot momentus , viņš nav obligāti tikai jāapgādā ar piespēlēm. Jābūt ļoti aklam , lai neredzētu ka viņš arī var derēt izlasē. Starkovs pat viņu pārbaudīt nevēlas.
Būs izlasē ar jaunu treneri Karašausks , Kamešs un domāju ka stipri pamainīsies arī pussargu līnija.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-25 23:22, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Normāls jautājums, pajautāt kaut ko nākotnes formā, nezinot kurš būs Starkova vietā u.t.t. un tad brēkt ka neesi saņēmis NOPAMATOTU atbildi.
Kas būs ja Starkovs paliks? Gaidu izvērstu, pamatotu atbildi! Vēlams ar konkrētiem rezultātiem

Un tie, kuri pieprasa Starkova atkāpšanos, zin kas varētu nākt viņa vietā?
Atkārtošos! Es neuzskatu Starkovu par LV treneru Dievu, bet es pieļauju (domāju), ka ne jau izlases vājais sniegums ir tikai un vienīgi viņa vaina. Problēmas ir daudz,daudz dziļākas un nopietnākas, un nekas nemainīsies tikai ar Starkova novākšanu no izlases vadības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-03-25 23:25, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neuzskatu Starkovu par LV treneru Dievu, bet es pieļauju (domāju), ka ne jau izlases vājais sniegums ir tikai un vienīgi viņa vaina. Problēmas ir daudz,daudz dziļākas un nopietnākas, un nekas nemainīsies tikai ar Starkova novākšanu no izlases vadības.
Zini tādu teicienu - don't let the perfect be the enemy of the good? Nestāsti, ka nekas(!) nemainīsies. Jā, uz pasaules un Eiropas finālturnīriem droši vien nebrauksim, bet nav pamata neuzskatīt, ka ar pareizo treneri vismaz pundurvalstis atsāksim stabili apspēlēt.

     [+] [-]

, 2018-03-25 23:26, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Un tie, kuri pieprasa Starkova atkāpšanos, zin kas varētu nākt viņa vietā?
Atkārtošos! Es neuzskatu Starkovu par LV treneru Dievu, bet es pieļauju (domāju), ka ne jau izlases vājais sniegums ir tikai un vienīgi viņa vaina. Problēmas ir daudz,daudz dziļākas un nopietnākas, un nekas nemainīsies tikai ar Starkova novākšanu no izlases vadības.
Nopamatota atbilde izpalika..

     [+] [-]

, 2018-03-25 23:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Mūsu klubi nezaudē pašiem vājākajiem klubiem Eiropā. Bez apsaukāšanās tev ļoti grūti iztikt. Ar kaut cik normālu treneri mēs nebūtu tik zemu. Starkovs parāda sevi kā ļoti , ļoti vāju treneri mūsdienu apstākļos. Protams ka Karašausks ar citu treneri būs izlasē un domāju ka pret tāda līemeņa komandām kā Fēru salas un Gibraltārs būs arī vārti no viņa . Karašausks prot pats veidot momentus , viņš nav obligāti tikai jāapgādā ar piespēlēm. Jābūt ļoti aklam , lai neredzētu ka viņš arī var derēt izlasē. Starkovs pat viņu pārbaudīt nevēlas.
Būs izlasē ar jaunu treneri Karašausks , Kamešs un domāju ka stipri pamainīsies arī pussargu līnija.
Laikam esi palaidis garām, bet visi tevis nosauktie spēlētāji ir spēlējuši izlasē. Kā viņiem ir gājis spēlējot tajā pats atradīsi i-netā. Vienīgi brīdinu-neko izcilu viņi izlasē spēlējot neparādīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-03-25 23:30, pirms 7 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Zini tādu teicienu - don't let the perfect be the enemy of the good? Nestāsti, ka nekas(!) nemainīsies. Jā, uz pasaules un Eiropas finālturnīriem droši vien nebrauksim, bet nav pamata neuzskatīt, ka ar pareizo treneri vismaz pundurvalstis atsāksim stabili apspēlēt.
Laiks parādīs!
Es nezinu vai ļoti būs jāpriecājas par to, ja mēs atkal varēsim apspēlēt tikai pundurvalstis.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-25 23:31, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Un tie, kuri pieprasa Starkova atkāpšanos, zin kas varētu nākt viņa vietā?
Atkārtošos! Es neuzskatu Starkovu par LV treneru Dievu, bet es pieļauju (domāju), ka ne jau izlases vājais sniegums ir tikai un vienīgi viņa vaina. Problēmas ir daudz,daudz dziļākas un nopietnākas, un nekas nemainīsies tikai ar Starkova novākšanu no izlases vadības.
Bet vai tad kāds saka ka ar Starkova nomaiņu viss mainīsies? Tas ir Tavs izdomājums. Izlase spēlē slikti un šodien zaudēja kaut kādai traktoristu arodbiedŗibas izlasei. Un tāpēc tauta cepas un vēlas Starkova nomaiņu.
Starkovs ir uzskates līdzeklis LFF radošajai impotencei un man viņa ir žēl. Un jā, viņam pēc šī vajadzētu atkāpties, sportā tā notiek. Iespējams viņs nav slikts, bet nav šobrīd savā vietā, tas ir ācīmredzams. Un es nesaku ka tas sakārtos Latvijas futbolu. Bet tas ir solis, žests ka līdzšinējā indriksonmežecku sistēma ir satrunējusi. Ar kaut ko ir jāsāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-25 23:32, pirms 7 gadiem
Karašausks tagad laikam tā rēc, ka nespēs uzsākt normāli Virslīgas sezonu FK Liepāja sastāvā

  +3 [+] [-]

, 2018-03-25 23:33, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: Karašausks tagad laikam tā rēc, ka nespēs uzsākt normāli Virslīgas sezonu FK Liepāja sastāvā
Rīt būs traumēto sarakstā ar sastieptu vēdera muskuli

  +2 [+] [-]

, 2018-03-25 23:34, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laiks parādīs!
Es nezinu vai ļoti būs jāpriecājas par to, ja mēs atkal varēsim apspēlēt tikai pundurvalstis.
Tas būs progress pret pašreizējo situāciju. Nav ko sapņot par 15 gadus seniem notikumiem. Jebkurā sporta veidā ļoti reti ir tādi treneri, kas spēj tik ilgu laiku nostrādāt līdzvērtīgi augstā līmenī un neatpalikt no sporta veida tendencēm. Ikvienam, izņemot LFF stagnātus, ir skaidrs, ka Petrovičs nav viens no viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-25 23:37, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Bet vai tad kāds saka ka ar Starkova nomaiņu viss mainīsies? Tas ir Tavs izdomājums. Izlase spēlē slikti un šodien zaudēja kaut kādai traktoristu arodbiedŗibas izlasei. Un tāpēc tauta cepas un vēlas Starkova nomaiņu.
Starkovs ir uzskates līdzeklis LFF radošajai impotencei un man viņa ir žēl. Un jā, viņam pēc šī vajadzētu atkāpties, sportā tā notiek. Iespējams viņs nav slikts, bet nav šobrīd savā vietā, tas ir ācīmredzams. Un es nesaku ka tas sakārtos Latvijas futbolu. Bet tas ir solis, žests ka līdzšinējā indriksonmežecku sistēma ir satrunējusi. Ar kaut ko ir jāsāk.
No tāda aspekta skatoties es Tev piekrītu.
Vienīgi apšaubu, ka liela daļa no tiem, kuri pieprasa Starkova atkāpšanos, spēj to tik pat labi nopamatot.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-25 23:41, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: No tāda aspekta skatoties es Tev piekrītu.
Vienīgi apšaubu, ka liela daļa no tiem, kuri pieprasa Starkova atkāpšanos, spēj to tik pat labi nopamatot.
Tie kuri pieprasa to dara uz emocijām. Par cik viņi nelemj, tad nav bēda liela bēda ka tā tas ir. Saprātu jāprasa no tiem, kuri lemj. Līdz šim vini demonstrē stagnātismu nevis racionālu spriestspēju.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-25 23:42, pirms 7 gadiem
Tas tak sen ir skaidrs, Petrovičiuš pelna labu naudiņu no kuras labu procentu atkatā atdod jāklim Indriķim, pie normāliem apstākļiem izlases treneris būtu patriekts ar sūdainu mietu iespriaustu ānelī. Tur čaļiem par izlases rezultātiem ir po*uj, jo galvenais LAtvijas futbola cirka federācijas mērķis ir paņemt cik var, lai pensijā var tai pašā Monako pļunčāties. Vienīgais ko vīri nav ņēmuši vērā ir tas, ka karma nav dura.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-25 23:47, pirms 7 gadiem
Mēs vienkārši esam p*kaļā un jautājums ir pavisam vienkāršs - vai tur palikt, lai viss ir pa vecam kā visus šos gadus ir bijis, vai beidzot godīgi atzīt ka LV futbols ir d*rsā galīgā un sākt beidzot kaut ko darīt un mainīt lai no tā ānusa rāptos ārā. Un pietiek vienreiz sapņot un paštīksmināties 2004. gada EČ atmiņās. Tas sāk atgādināt vecu impotentu kas vairs neko nevar bet vienmēr atcerās kā agrāk varēja un bija labi.

     [+] [-]

, 2018-03-25 23:49, pirms 7 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Tas būs progress pret pašreizējo situāciju. Nav ko sapņot par 15 gadus seniem notikumiem. Jebkurā sporta veidā ļoti reti ir tādi treneri, kas spēj tik ilgu laiku nostrādāt līdzvērtīgi augstā līmenī un neatpalikt no sporta veida tendencēm. Ikvienam, izņemot LFF stagnātus, ir skaidrs, ka Petrovičs nav viens no viņiem.
Pat 15 gadus atpakalj mees knapi speejaam iesist 1 vaartus speelee. Vareejaam uzvareet, ja neielaidaam un speejaam iesist vienu 'cuuceni'.

     [+] [-]

, 2018-03-25 23:50, pirms 7 gadiem
Indriksons un mežeckis ir radījuši izcilu sistēmu!

  +2 [+] [-]

, 2018-03-25 23:52, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Un tie, kuri pieprasa Starkova atkāpšanos, zin kas varētu nākt viņa vietā?
Atkārtošos! Es neuzskatu Starkovu par LV treneru Dievu, bet es pieļauju (domāju), ka ne jau izlases vājais sniegums ir tikai un vienīgi viņa vaina. Problēmas ir daudz,daudz dziļākas un nopietnākas, un nekas nemainīsies tikai ar Starkova novākšanu no izlases vadības.
Tu beidz izlocīties zuti atbildi kādi būs rezultāti ar Starkovu turpinājumā un kad būs uzlabojumi.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-26 00:00, pirms 7 gadiem
belluschi rakstīja: Mežeckim vajag noorganizēt pārbaudes spēli ar kādu sieviešu izlasi, lai atgūtu pārliecību un vārtu garšu!!!
Nevajag apkaunot čaļus vel vairāk un es pat nerunāju par top sieviešu izlasēm

  +2 [+] [-]

, 2018-03-26 00:01, pirms 7 gadiem
Ikvienam, vai tas būtu sportists, treneris, tiesnesis utt. ir savi spēju griesti. Profesionālim ar nopietnu attieksmi pret sevi un darbu ir arī spēju "grīda", sliktāk par kuru tas vienkārši jūtas necienīgs strādāt tīri savas reputācijas un darāmā darba mīlestības dēļ. Izskatās, ka Starkova un kompānijas grīda ir ļoti zemu un, lai cik briesmīgi tas neizklausītos, varbūt pat vēl nav sasniegta.

     [+] [-]

, 2018-03-26 00:05, pirms 7 gadiem
Problēmas ir daudz dziļākas, Starkovs nav problēmas sakne, bla- bla .... Tad lai viss paliek kā ir, neko nemainām, nedarām un esam tur kur esam - d*rsā. Kad vairs pat negribās vispār skatīties ne LV futbola "izlasi," ne arī visu LV futbolu kopumā. Paldies dievam ir EPL, Bundeslīga, ČL un šogad PK futbolā - tā kā ko redzēt futbolā būs un vienmēr ir bijis. Futbolā Latvija nav nekāds pasaules centrs bez kā nav iespējams dzīvot.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-26 00:05, pirms 7 gadiem
Starkovam līmenis kā trenerim vispiemērotākais šobrīd būtu - RFS.
Starkova stulbums nospēlēja pretviņu pašu - neņem Karašausku, jo redz - esot pateicis, lai runā latviski.

     [+] [-]

, 2018-03-26 00:06, pirms 7 gadiem
Tulīt Indriksons no atvilknes izvilks laukā biezu pierakstu kladi kurā esot 10 000 reģistrētie Latvijas jaunie futbolisti - un tie tulīt jau visu situāciju ar Starovu vadībā izlabošot.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-26 00:38, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labs raksts būtu, ja viņš būtu līdztekus devis savu novērtējumu LV izlases spēlētāju potenciālam.
Ir viegli nokritizēt treneri, bet ''piemirst'' uzrakstīt ar kādiem spēlētājam tam jāstrādā.
nuu tad tas butu teicams raksts!

  -2 [+] [-]

, 2018-03-26 00:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā nu viņš ir!
Šoreiz Novickis nolēma liekties vienas lielas sabiedrības daļas pūsto vēju virzienā, un nevis objektīvi izanalizētu visus aspektus par to kas un kāpēc mūsu valsts izlasi ir novedis tur kur tā ir šobrīd.
Paši SC žurnālisti jau pūš tos vējus. Bija viena preses konference ar Starkovu pirms vairākiem mēnešiem, kad man bija kauns viņu vietā.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-26 00:47, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labs raksts būtu, ja viņš būtu līdztekus devis savu novērtējumu LV izlases spēlētāju potenciālam.
Ir viegli nokritizēt treneri, bet ''piemirst'' uzrakstīt ar kādiem spēlētājam tam jāstrādā.
Mūžīgais opozicionārs savā elementā. Lai kādās galējībās nelīstu, tā pat bļaus viens pret visu baru.
Ja tie spēlētāji nekam nederīgi, varbūt pietiek saukt viņus uz izlasi? Varbūt pietiek savus draugus vedāt pa ārzemēm, restorāniem un SPA? Varbūt nākotnes vārdā sākt vākt izlasē jaunos potenciālos? Es domāju pavisam jaunos. Rezultāts sliktāks tā pat vairs nevar būt. Lai sāk ar jaunajiem krāt pieredzi, vedāt viņus pa ārzemēm, rādīt, kas patiesībā ir futbols. Lai jaunie sāk saprast, ka ar to bumbulēšanos, kas notiek LV, viņi tālu netiks.
Aizstāvēt Starkovu nozīmē aizstāvēt Indriksonu, Mežecki un visu to mafiju. Tie draugi tur viens otru piesedz, viens otram palīdz sūdus taisīt.

Parasti cenšos guļošos nespārdīt, bet visi mūsu vadoņi apgūlās jau gadus atpakaļ un nemaz necenšas piecelties. Tādus jāglabā, nevis jāžēlo.