Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Nīderlandes superzvaigžņu mācībstunda - Latvijai 0:6

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Nīderlandes superzvaigžņu mācībstunda - Latvijai 0:6
Klāss Jans Huntelārs izcēlās ar diviem vārtiem
Foto: AP/Scanpix

Šodien 2016.gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra A grupas spēlē Latvijas futbola izlase izbraukumā bezcerīgi ar 0:6 zaudēja Nīderlandes valstsvienībai. Uzvarētāju labā pa diviem vārtiem Arjenam Robenam un Klāsam Janam Huntelāram.

Lai gan Marians Pahars nemainīja to sākumsastāvu, kas bija veiksmīgajā spēlē pret Turciju (1:1), var apgalvot, ka mūsu trenera izvēle bija pārsteidzoša, jo tādējādi rezervē palika Artjoms Rudņevs, Oļegs Laizāns un Vitālijs Maksimenko – vīri, kuri pret turkiem nebija pieejami (diskvalifikācija vai savainojums), bet šodien maču uzsāka uz rezervistu soliņa. Tātad vietas pamatsastāvā noturēja Eduards Višņakovs, Aleksejs Višņakovs un Antons Kurakins. Kā tika paredzēts, rezervē palika arī Aleksandrs Cauņa.

Jau 2.minūtē Ibrahims Afelajs no asa leņķa trāpīja pa tālo vārtu stabu, bet arī līdz pirmajiem vārtiem diemžēl nebija jāgaida. Nīderlandes lielākā superzvaigzne Arjens Robens mīksti centrēja, un Robins van Pērsijs, netraucēti atrodoties starp Kasparu Dubru un Vladislavu Gabovu, ieraidīja bumbu vārtos ar galvu (1:0). Lai gan Nīderlandei bija milzīgs teritoriāls pārsvars (75%/25% 1.puslaikā), Latvijas izlase prata noorganizēt vienu izcilu momentu vēl pie 0:1. Jānis Ikaunieks pēc partnera uzvarētas divcīņas veikli aizvilka bumbu uz priekšu un lieliski centrēja – Valērijs Šabala līdaciņā draudīgi uzsita ar galvu, mazliet garām.

Vienubrīd šķita, ka spēle ieiet mazliet mierīgākā un mums labvēlīgākā gultnē, tomēr 35. un 42.minūtē Nīderlande pievienoja vēl divus vārtus. Vispirms Robens bija precīzs ar skaistu tālsitienu (iespējams gan, kļūdījās arī Koliņko, sitiena brīdī pārāk izejot no vārtiem), bet pēcāk kļūda savā laukuma pusē, ātra holandiešu saspēle un Klāsa Jana Huntelāra gols no vārtu priekšas. 0:3 pēc 45 minūtēm.

Pahars pārtraukumā nomainīja Ikaunieku, uzlaižot Laizānu, bet pēc mierīga 2.puslaika sākuma 54.minūtē Latvijas izlase noorganizēja otro lielisko uzbrukumu šai spēlē. Piedalījās gan A.Višņakovs, gan Kurakins, bet noslēgumā Zjuzins aizšāva mazliet garām no teicamas pozīcijas. Pēc brīža tieši Zjuzinu nomainīja Cauņa, atgriežoties izlases rindās pēc vairāk nekā gada pārtraukuma!

58.minūtē Robens pēc paša nopelnīta brīvsitiena veica trāpījumu pa pārliktni, bet kopumā posmu līdz 75.minūtei Latvijas komanda nospēlēja ļoti cienīgi, regulāri tiekot arī mājinieku vārtu tuvumā. Protams, jāatzīst arī, ka holandieši savus apgriezienus būtiski samazināja. Mūsu izlases rindās ar labu bumbas pieturēšanu un meistarīgi izpildītiem standartiem izcēlās Cauņa, bet vārtus sarkanbaltsarkanie šodien tā arī neguva.

Toties Nīderlandes izlase mača beigu daļā sasparojās un iepriecināja savus līdzjutējus vēl. Pēc tam, kad Koliņko glāba pēc Memfisa Depaja sitiena, 77.minūtē sekoja stūris, un to vārtu guvumā kritienā ar kāju pārvērta centra aizsargs Džefrijs Bruma (4:0). Savukārt 82.minūtē pretuzbrukumā Robens viegli sašūpoja Aleksandru Fertovu un ar stipru sitienu panāca 5:0. Visbeidzot 88.minūtē ar spēcīgu sitienu punktu pielika Huntelārs - 6:0.

"Euro2016" kvalifikācijas turnīrs, A grupa

Nīderlande - Latvija 6:0 (3:0)
Vārti: van Pērsijs 6', Robens 35', 82', Huntelārs 42', 88', Bruma 77'.
Brīdinājumi: de Vrejs - Zjuzins, Kurakins, O.Laizāns.
Nīderlande: Silesens, Vilemss, Bruma, de Vrejs, van der Vīls, Sneiders, Blinds (Klāsijs 20'), Afelajs (Depajs 68'), van Pērsijs (Veinaldums 79'), Huntelārs, Robens.
Latvija: Koliņko, Gabovs, Dubra, Gorkšs, Kurakins, J.Ikaunieks (O.Laizāns 46'), Fertovs, Zjuzins (Cauņa 54'), A.Višņakovs, E.Višņakovs (Rudņevs 70'), Šabala.
Tiesnesis: Lirans Lianī (Izraēla).

A grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Islande33008:09
2.Čehija33008:49
3.Nīderlande420210:56
4.Latvija40221:102
5.Kazahstāna30123:71
6.Turcija30122:61
Slēpts komentārs: sasperjods-k

 +20 [+] [-]

, 2014-11-16 20:51, pirms 10 gadiem
Žēl,ka neguva goda vārtus... To,ka Nīderlande uzvēs , zināja visi.. Tik bija jautājums ar cik!
Slēpts komentārs: v5_karstgalvis
Slēpts komentārs: Bostonietis

 +12 [+] [-]

, 2014-11-16 20:52, pirms 10 gadiem
Pahars:"Mums ir plāns, kā spēlēt pret Nīderlandi"

O, jā... Kļūda bija nelaist Rudņevu un Ikaunieku jau 1. puslaikā kopā. Kur tad Jānis dos to piespēli, ja daļa nezina, ko paši grib un skrien sazin kur (tas par 3. gola zaudējumu).
Slēpts komentārs: SportaFansNR1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
Gaidīju 5-0, bet seši arī nav slikti.
Slēpts komentārs: rudy_Latvija

 +11 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
kaļinka pensijā!!!

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
Izfukseja ta ka mazus ežus. Žel tik koļinko. Tik slikts jau nav lai 6 ielaistu. Un gorkšam ar rudņevu ar joni spelu praksi vajaga šausmas

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: Pahar, atkāpies! Varbūt sniegums neuzlabosies, bet vismaz nebūs jāklausās tos b@@ laukuma malā.
Ja Pahars atkāpsies, tad b@@ laukuma malā būs mazliet labāk dzirdams skatītājiem tribīnēs. Vai tad ne tā?

 +31 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
Es,protams,arī gribēju,lai Latvija vinnē,bet personām,kas pirms spēles klaigāja par to,lai Nīderlande saturās,Es ieteiktu beigt fantazēt,novilkt rozā brilles un saprast,ka tas,kas notika 2003-20004.gadā bija fantastisks brīnums un dotajā brīdī,visdrīzāk Latvija vinnēs Kanādu Olimpiādē hoķī,nevis Latvija Nīderlandi futbolā! Peace visiem,būsim optimisti,bet arī vienlaikus reālisti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
Nekas, Rīgā mēs viņus ar 6:0

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
Nu nav mums valsti futbola..
Slēpts komentārs: Metalhammer

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
kofs 22, viegla nauda?

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
omg

     [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
kurš ta beigās Robbena kreklu dabūja?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 20:53, pirms 10 gadiem
ko var gribeet,ja apmeeram 90% divciinjaas paliekam bez bumbas
P.S.Pahars nelielaa shokaa,pat nepieceelaas lai Hidingam paspiestu roku peec speeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 20:54, pirms 10 gadiem
Pazors visas komandas izpildījumā! Kauns! Šādās spēlēs ir jāatdod sevi visu un jāspēlē no sirds. Neviens šādu degsmi neparādīja.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 20:54, pirms 10 gadiem
pickenroll rakstīja: Nekas, Rīgā mēs viņus ar 6:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 20:54, pirms 10 gadiem
arrived rakstīja: Pahars:"Mums ir plāns, kā spēlēt pret Nīderlandi"

O, jā... Kļūda bija nelaist Rudņevu un Ikaunieku jau 1. puslaikā kopā. Kur tad Jānis dos to piespēli, ja daļa nezina, ko paši grib un skrien sazin kur (tas par 3. gola zaudējumu).
Piekrītu joprojām!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 20:54, pirms 10 gadiem
M8archa rakstīja: kofs 22, viegla nauda?
Over 3.5 viegla nauda $$$$

 +12 [+] [-]

, 2014-11-16 20:54, pirms 10 gadiem
Viss ir pareizi- apnika spēlēt pret Grieķiju- gribējām pretī kādu grandu- dabūjām- ierijām.
Rezultāts tikai atspoguļo milzīgo plaisu meistarībā, tā ka viss ok- esam tur, kur esam un strādāsim tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-16 20:54, pirms 10 gadiem
Gorkšs pilnīgi nekāds, 3 goli uz viņa sirdsapziņas pilnīgi noteikti!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 20:55, pirms 10 gadiem
Dibens nesāp?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:55, pirms 10 gadiem
Nu!!!! un ko tagad teikasat vakardienas pozitīvisti un liellie plātīzeri!!!! Latvija uzvarēšot utt,niderlande novājināāta!!!
Man nav kauns par izlasi,bet par jums plātīzeri,kas pirms spēles rakstīja muļķības ,norakstot Holandi!!!
Lūzeri............

  -3 [+] [-]

, 2014-11-16 20:55, pirms 10 gadiem
fibery rakstīja: kurš ta beigās Robbena kreklu dabūja?
Rudņevs

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:55, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Robens, Pērsijs un Huntelārs izvaroja Latvijas aizsardzību.
Vēl viens āksts.

Kur tu biji, kad Blues visi jāja kumeliņos

Šāds citāts jau norāda uz to, ka, ja Chelsea sāks neveikties, tu aiztīsies

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:55, pirms 10 gadiem
Mača video būs jāaugšuplādē P0rnHub, ā pareizi, viņi taču nepieņem izvarošanas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
Pahar pazdūdi! jēga ņemt izlasē spēlētājus bez kluba! gana runāt vienreiz '' mēģināsim parādīt labāko sniegumu''!!! bez uzbrukuma vārtus neiesist, kā arī neuzvarēt! neproti čaļus savākt pirms spēles atkāpies, kamēr nav par vēlu! padomā labāk par to lai, lai cits treneris jau ar šo ciklu sāk gatavot izleses modeli jau nākamajam atlases cikla. tgd jau viss ir dziļā dir.sā tev salaists!!!

     [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
Te prasa padara galvu..smiekligi.. Kadi futbolisti ta komanda ari spēle ..treneris pa lielam neko nevar mainīt...

     [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
Nu skumji paliek, ka mes esam tik shvaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: 1) Ceru, ka pēc šīs spēles visi bļāvēji, kāpēc mums neielozē stipros, mērdēs savas muļķīgās domas!!!!
2) Maču salauza Virslīgas t.s. labākais spēlētājs Dubra, ļaujot Pērsei uzsist pilnīgu treniņa sitienu un 0-1. 6.min 0-1 ir jau kapi.
3) Nav šaubu, kas būs LAT zvaigzne futbolā!!!
Šodien laukumā redzējām tikai 2 spēlētājus Iku un Gorkšu!!!
Ikaunieks tādu piespēli izkārtoja Šabalim… Protams, neesam akli un redzējām, ka Ikas vieglā piespēle (apbrīnojami biezs un garš zāliens stadionā šodien) bija sākums HOL trešajiem vārtiem, taču vēl jau bija 3-4 aizsargi, kas varēja vārtus novērst.
Ļošas izgājiens 43.min arī nebija slikts, tikai jāsit pa zemi bija.
Ko paveica Laizāns??!! Pilnīgi lieka maiņa. Fertovs tik palika turpināt krāt savas minūtes…

p.s.
Un himnu nedzied vairs tikai Kaļinka…
es gorsku redzeju pie katriem otriem ielaistajiem vartiem, tas tiesa, un ikaunieka piespele pretiniekam ari konfekte.
Nekas nav pret ka jsapele no aizsardzibas - tas ir musu limenis, bet tas ari japrot, sodien aizsargi vienkarsi sviests, nekam nav ponas kas kam jadara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: jānolaižas uz zemes,LV futbols ir primitīvā līmenī
Atri gan saprati, nebutu sis speles lidz pensijas vecumam domatu ka mes varam panemt tadas komandas ka Nidarlande , ka tur rakstija dazi pirms paris dienam uz izbrinu un kaut ko iebakstit un gan bus labi. Ne nu mums jau sabakstija Sapnotaji ibio, sapnojiet talak, gan jau izlase pirms speles ar sapnoja.

  +5 [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
Jā, bija redzams meistarības trūkums, redzamas ir mūsu problēmas...

Gorkšam ļoti vāja spēle, tāpat kā dažiem mūsu pussargiem. Ikaunieks mēģināja kaut ko darīt, A. Višņakovam ar nesliktākā spēle. Uzbrucēji īsti parādīt sevi nedabūja, Šabalas sitiens gan varēja būt labāks. Koļiņko stipri viduvējs...

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
JĀĀĀĀĀ... uzvarāāāāā!!!!

     [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vēl viens āksts.

Kur tu biji, kad Blues visi jāja kumeliņos

Šāds citāts jau norāda uz to, ka, ja Chelsea sāks neveikties, tu aiztīsies
Kur tu to izrāvi?

  +6 [+] [-]

, 2014-11-16 20:56, pirms 10 gadiem
aizsargi mums loti svaki .. var redzet ka musu kapteinis bez kluba ir..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:57, pirms 10 gadiem
Sauciet mani par mudaku!

  +5 [+] [-]

, 2014-11-16 20:57, pirms 10 gadiem
Sagādājām Nīderlandei svētkus. LV komandā īpaši patika Aleksejs Višņakovs. Uz maiņu nākušais Laizāns ne ar ko nebija labāks par Jāni Ikaunieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 20:57, pirms 10 gadiem
Starkov, come back!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-16 20:57, pirms 10 gadiem
janisberzins2010 rakstīja: Mača video būs jāaugšuplādē P0rnHub, ā pareizi, viņi taču nepieņem izvarošanas...
tie joki ar p0rnhub un +18 normaliem cilvekiem vairs neliek smieties
Slēpts komentārs: Avs

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 20:57, pirms 10 gadiem
biju gaidiijis sivaku pretestiibu no Latvijas,. bet nekaa,. jau pasa sakuma izgaja parak samiizusies.. beigas tik kautko saaka dariit.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:57, pirms 10 gadiem
Uh , labi ka neielaidam 7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:58, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Kur tu to izrāvi?
Ja Tev pat sava izlase nav svēta, tad kur nu vēl Tev svešas valsts klubs

Saprati, labi
Nesaprati, pilnīgi vienalga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 20:58, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Man patika izlases sniegums ar Cauņu sastāvā. Čehiju paņemsim.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 20:58, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Ko cepies par to Blindu?
Kā lūdzu? Tu pareizajam cilvēkam adresē? Neesi kaut ko sajaucis?

     [+] [-]

, 2014-11-16 20:58, pirms 10 gadiem
bet, Pahars teica ka esot plāns kā spēlēt pret Holandi....

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:58, pirms 10 gadiem
Diez holandiesu vartsargs nenosala?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:58, pirms 10 gadiem
Laba skola nākotnei

     [+] [-]

, 2014-11-16 20:59, pirms 10 gadiem
Šajā mačā bija redzams, ka vecums tomēr nenāk viens... (Koļinko)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 20:59, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: biju gaidiijis sivaku pretestiibu no Latvijas,. bet nekaa,. jau pasa sakuma izgaja parak samiizusies.. beigas tik kautko saaka dariit.
tu jau nezini kurš ko un uz ko bija uzlicis.

  +7 [+] [-]

, 2014-11-16 20:59, pirms 10 gadiem
13.nov. Rudņevs: "Nīderlandes izlase baidās no Latvijas"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2014-11-16 21:00, pirms 10 gadiem
08:00 Hidinka krēsls briesmās – vai sitīs Latvijas zvaigžņu stunda?

  +5 [+] [-]

, 2014-11-16 21:01, pirms 10 gadiem
gan jau pec simts gadiem mes visus arii malsim!!

  +4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:01, pirms 10 gadiem
CITA GALAKTIKA

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:01, pirms 10 gadiem
Yomayoo rakstīja: Šajā mačā bija redzams, ka vecums tomēr nenāk viens... (Koļinko)
Kāds vecums? Toto!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:01, pirms 10 gadiem
Vairāk esmu pārsteigts, ka daži pilnīgi vaimanā, ka nevarējām Nīderlandi uzvarēt, ahah,kur tādi rodas, tā nav Turcija, kuru var uzvarēt ja pacenšas un paveicas

rezultāts pašsaprotams, cerēju jau vismaz kaut cik mazāku.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:01, pirms 10 gadiem
Yomayoo rakstīja: Šajā mačā bija redzams, ka vecums tomēr nenāk viens... (Koļinko)
nu nenovelsim visu vainu uz kolinko, aizsargi sodien bija totaali nabagi tapec tas 0-6

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:02, pirms 10 gadiem
Andris5, 18:21, pirms 3 stundām
Rudņevu vajadzēja Šabalas vietā!Un Fertovu nosēdināt malā!Pārējais OK!

---------------
Vajadzēja šādi!Briesmīgi ir vērot kaut kādus fertovus!Bet janka iedeva šabalam pirmo pattiesi bīstamo momentu mačā!Jā un kaļinkam jāaizmirst par izlasi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:02, pirms 10 gadiem
Nu skaidrs kāpēc Latvijai 100 un kura tur vieta topā.... mainās jau +_, bet tas dēļ Baltijas kausa, vai tml. spēlēm

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:02, pirms 10 gadiem
Jā, zaudējums ir objektīvs, bet tie, kas pēc šīs spēles apsmej Latvijas izlasi un priecājas par šo, ir pelnījuši galvu miskastē...

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:02, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja Tev pat sava izlase nav svēta, tad kur nu vēl Tev svešas valsts klubs

Saprati, labi
Nesaprati, pilnīgi vienalga
Pahars mudaks kaut kāds. Šteinboru vajadzēja laist vārtos jau pret Kazahstānu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:03, pirms 10 gadiem
1) "mūsējie" sagrauti?? Kādi mūsējie - vai domāta ir tā komanda sarkanbaltajos tērpos?
2) Vācija - Gibraltāra 4:0
Grieķija - Ferēru salas 0:1
Moldova - Lihtenšteina 0:1
San Marino - Igaunija 0:0
un tagad:
Holande - Latvijas izlases formas tērpos spelējoša spēlētāju grupa 6:0
Kāda ir morāle?

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:03, pirms 10 gadiem
Zjuzins ari sodien bija diezgan tizls.. vareja calis labak nokapaat

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:03, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Blindam trauma, tāpēc te cepies
respect Latvijai!
Jā- atzīšos- priecīgs neesmu, bet nu pārāk nopietna trauma neizskatījās, bet neredzu, ka es te par kaut ko cepos, tā ka acīmredzot mēģini mani izprovocēt uz bezsakarīgām sarunām- pēdējā laikā tev uzmanības arvien mazāk pievērš- pat no spama sadaļas tiki patriekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:03, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Pahars mudaks kaut kāds. Šteinboru vajadzēja laist vārtos jau pret Kazahstānu.
Šeit tev piekrītu. Koļinko tik daudz vairs nespēlēs, bet ir jāpārbauda citi, kas var aizstāt Vaņinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:04, pirms 10 gadiem
o, vecais eksperts Auziņš !! PK komentēšanas spridzeklis

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:04, pirms 10 gadiem
Nekas gaidām izlasi savā stadionā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:05, pirms 10 gadiem
Cerams ka grupa nepaliks pēdējie

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:05, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Jā, zaudējums ir objektīvs, bet tie, kas pēc šīs spēles apsmej Latvijas izlasi un priecājas par šo, ir pelnījuši galvu miskastē...
Pārmaiņas vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:05, pirms 10 gadiem
fibery rakstīja: o, vecais eksperts Auziņš !! PK komentēšanas spridzeklis
Tā intervija iespaŗda pagaidām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:06, pirms 10 gadiem
normāli pabumbojām!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:06, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Virsraksti pirms spéles!!!!!!
pashi labaakie

  +4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:06, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Pārmaiņas vajag.
Jā, ir daži, ko es izlase negribētu redzēt, bet nu nevar teikt, ka nekas netiek darīts - dota iespēja Ikauniekam, tiek izmēģināti citi spēlētāji...

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:06, pirms 10 gadiem
Svarcelšanas elite = Futbola elite Latvijai. Tikai Artūrs ir stipri centīgāks un talantīgāks par LV futbolistiem.... Varbūt pec 20 gadiem...

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:06, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Mums nav taada

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:07, pirms 10 gadiem
bet ja skaita kopā futbolu, bīču, hokeju un skeletonu - mēs esam uzvarētāji!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:07, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Jā, zaudējums ir objektīvs, bet tie, kas pēc šīs spēles apsmej Latvijas izlasi un priecājas par šo, ir pelnījuši galvu miskastē...
Domāju jāsaka paldies tiem futbola ''cilvēciņiem'' adidas treniņtērpos,kas savas alkatības vadīti grauj, ne tikai fubola virslīgas sportiskumu, bet arī visu futbola sistēmu kā tādu. Paldies viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:07, pirms 10 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:08, pirms 10 gadiem
pickenroll rakstīja: Nekas, Rīgā mēs viņus ar 6:0
hokejaa vareetu

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:09, pirms 10 gadiem
Secinājums: Mums tās "dribla" komandas- Spānija, Bosnija, Holande- galīgi nav pa zobam. Pret Vāciju, Angliju varam spēlēt....

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:09, pirms 10 gadiem
mīnuss -tātad atbalstam toto sistēmu.

  +8 [+] [-]

, 2014-11-16 21:09, pirms 10 gadiem
Vienīgais, kas iepriecināja, bija Pahara sarkanbaltsarkanā lentīte pie žaketes.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:10, pirms 10 gadiem
marka3x3 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=3rS6mZUo3fg
https://www.youtube.com/watch?v=fbG...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:10, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Toties Nīderlande par mums ir stiprāka tikai futbolā un ātrslidošanā un lauka hokejā un riteņbraukšanā. Pārējo 50+ sportos mēs esam viņiem priekšā
Beisbols?

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:10, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: Sauciet mani par mudaku!
duraks

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:10, pirms 10 gadiem
specific2 rakstīja: Secinājums: Mums tās "dribla" komandas- Spānija, Bosnija, Holande- galīgi nav pa zobam. Pret Vāciju, Angliju varam spēlēt....
Gaidi ar maisu utopist!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:11, pirms 10 gadiem
specific2 rakstīja: Secinājums: Mums tās "dribla" komandas- Spānija, Bosnija, Holande- galīgi nav pa zobam. Pret Vāciju, Angliju varam spēlēt....
Pret Vāciju baidos, ka vienus vārtus pat varētu nomontēt- tāpat līdz viņiem mēs netiktu- pat Nīderlandei ar visiem viņu caurumiem knapi tikām pie momentiem.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:12, pirms 10 gadiem
sportacentrs rakstija, ka ar sho speli mees varam ieet veesturee... nu ko, raadaas, ka iegaajaam- 0:6 laikam veel nebijaam zaudeejushi nevienai izlasei.........................

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:12, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Toties Nīderlande par mums ir stiprāka tikai futbolā un ātrslidošanā un lauka hokejā un riteņbraukšanā. Pārējo 50+ sportos mēs esam viņiem priekšā
hokeja ar mums prieksa. 2 medalas Londonas OS!

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:13, pirms 10 gadiem
ko var gribēt ja vārtos stāv kkāds koļinko kura zvaigžņu stunda, ja tāda vispār bija, bija pirms apm 15 gadiem

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:13, pirms 10 gadiem
Tas ir pizģ*ts, ne jau tas, ka zaudēja, bet
1) baigi ''nopietni'' aizbrauc nedēļu iepriekš gatavoties spēlei,
2) iebāž vārtos Koļinko. Viņš no vārtiem iziet, jo NEVAR tik tālu vairs aizlēkt
3) Pahara sastāva izvēle arī dir*ā (Rudņevu neieliek pamatā, Ikaunieku nomaina pēc puslaika). Labi var teikt jauns treneris, krāj pieredzi BET TAS NAV JĀDARA VADOT VALSTS IZLASI!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:13, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: nu nenovelsim visu vainu uz kolinko, aizsargi sodien bija totaali nabagi tapec tas 0-6
Es nenoveļu, bet nu jāatzīst ir, ka labāk nospēlēt varēja. Piekrītu, aizsardzība šodien bija švaka...

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:13, pirms 10 gadiem
specific2 rakstīja: Secinājums: Mums tās "dribla" komandas- Spānija, Bosnija, Holande- galīgi nav pa zobam. Pret Vāciju, Angliju varam spēlēt....

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:15, pirms 10 gadiem
vienalga Nīderlandei būs lielas problēmas ar tikšanu ārā no grupas, bet es viņiem novēlu tikt ārā

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:15, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: bet ja skaita kopā futbolu, bīču, hokeju un skeletonu - mēs esam uzvarētāji!!!
Baigi pārliecināts par bīču?!?!?

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:16, pirms 10 gadiem
Apsveicu visus futbola daraugus! Nesaprotu, ko tagad mūsējie tik drūmas intervijas dod.... Mums ir beidzot komanda ar galvu, kas dēļ provinciāla kompleksa dēļ neliek visiem vārtos stāvēt. Mani, personīgi, nešokē rezultāts. Pats teicu būs 8-0. Mani "šokē", ka pat pret šobrīd labāko izlasi mēs uzbrukām un izskatījās viegli....Hokeja terminaloģijā rikošeti un devītnieks (4-5 vārti). Tiešām neesmu šokā. Rezultāts šoreiz nav svarīgs. Ja būs tāds sparingpartners un metrus 10-15 augstāk, tad pēc laika būs ok............Vienīgais, kas nepatika - CA.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:17, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Pahars mudaks kaut kāds. Šteinboru vajadzēja laist vārtos jau pret Kazahstānu.
Koļinko atrašanās vārtos drošības sajūtu neradīja, jau uzzinot sākumsastāvu pirms spēles. Izgājienos viņš ir labs, sitienus no tuvas distances arī var atvairīt, bet ja sanāk labs sitiens no distances, tad ir konkrēts vāks! Zinot, ka Nīderlandes komandā ir tādi spēlētāji kā Robens un Snejders, kuriem patīk un kuri var ielikt no soda laukuma līnijas vai no tālākas distances, tad apbrīnoju Pahara uzticību Koļinko.

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:18, pirms 10 gadiem
Wikus rakstīja: vienalga Nīderlandei būs lielas problēmas ar tikšanu ārā no grupas, bet es viņiem novēlu tikt ārā
Izies vēl kā pirmie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:18, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Koļinko atrašanās vārtos drošības sajūtu neradīja, jau uzzinot sākumsastāvu pirms spēles. Izgājienos viņš ir labs, sitienus no tuvas distances arī var atvairīt, bet ja sanāk labs sitiens no distances, tad ir konkrēts vāks! Zinot, ka Nīderlandes komandā ir tādi spēlētāji kā Robens un Snejders, kuriem patīk un kuri var ielikt no soda laukuma līnijas vai no tālākas distances, tad apbrīnoju Pahara uzticību Koļinko.
tak čomi. tāpat kā ar Fertovu, Laizānu...

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:18, pirms 10 gadiem
pirms speles jau bija skaidrs ka tur bez variantiem bus gudritis paxars vel kautko gudru plano ka spelet pret niderlandi vienu no pasaules specigakajam izlasem tur vispar nau nekadas ceribas

  +4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:18, pirms 10 gadiem
nevajag malet visu tumsiem toniem - pirmas 5 minutes rezultats bija cienigs pret tadu grandu

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:18, pirms 10 gadiem
Buivols rakstīja: Apsveicu visus futbola daraugus! Nesaprotu, ko tagad mūsējie tik drūmas intervijas dod.... Mums ir beidzot komanda ar galvu, kas dēļ provinciāla kompleksa dēļ neliek visiem vārtos stāvēt. Mani, personīgi, nešokē rezultāts. Pats teicu būs 8-0. Mani "šokē", ka pat pret šobrīd labāko izlasi mēs uzbrukām un izskatījās viegli....Hokeja terminaloģijā rikošeti un devītnieks (4-5 vārti). Tiešām neesmu šokā. Rezultāts šoreiz nav svarīgs. Ja būs tāds sparingpartners un metrus 10-15 augstāk, tad pēc laika būs ok............Vienīgais, kas nepatika - CA.
Varbūt tu esi trollis, bet tieši ar šādu lūzeru psiholoģiju mēs arī pašlaik esam tur kur esam.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:19, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Baigi pārliecināts par bīču?!?!?
ja ir, tad ne tik pārāki kā mēs par viņiem hokejā un skeletonā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:20, pirms 10 gadiem
alguns, 2014-11-14 15:21, aizvakar
Varētu varbūt sarīkot konkursu,kura "futbola liliputu valsts" ielaidīs mazāk.Gibraltāra pret Vāciju,vai Latvija pret Nīderlandi

Sveiciens Jānim Rubulim !!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:20, pirms 10 gadiem
viens kartigi nobedajies un visur minusus baz

  -3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:20, pirms 10 gadiem
Buivols rakstīja: Apsveicu visus futbola daraugus! Nesaprotu, ko tagad mūsējie tik drūmas intervijas dod.... Mums ir beidzot komanda ar galvu, kas dēļ provinciāla kompleksa dēļ neliek visiem vārtos stāvēt. Mani, personīgi, nešokē rezultāts. Pats teicu būs 8-0. Mani "šokē", ka pat pret šobrīd labāko izlasi mēs uzbrukām un izskatījās viegli....Hokeja terminaloģijā rikošeti un devītnieks (4-5 vārti). Tiešām neesmu šokā. Rezultāts šoreiz nav svarīgs. Ja būs tāds sparingpartners un metrus 10-15 augstāk, tad pēc laika būs ok............Vienīgais, kas nepatika - CA.
skaudri tomēr ka piem. Islande ar saviem 320 tk iedzīvotājiem spēj pan';akt kautko tādu bet mēs ar 2 mlj nē. bet nekas, mums svarīgāki ir hoķis un basis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:22, pirms 10 gadiem
Gandrīz patika izvēlētais sastāvs! Nākotnei vairākiem spēlētājiem šī spēle nāks tikai par labu. Pret tādiem meistariem nenākas bieži spēlēt. Nenokaram galvas, bet turpinam pārveidot izlasi, gan pienāks mūsu vakars!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:24, pirms 10 gadiem
Kas attiecās uz šīsdienas spēli,nemaz īsti negribās mūsējos kritizēt viena vienīga iemesla dēļ.Šeit mēs varējām pārliecināties,kā ļoti spēcīga KOMANDA cīnās par savu treneri un pārbrauca pāri ,kā ceļa rullis,vājai komandai.

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:24, pirms 10 gadiem
Es sekoju izlasei no tala 2002 gada. Agrak ja ari bija lemts zaudet tad ar pieklajigu rezultatu, ka ari speles pret stipram izlasem bija saturigas, kas notiek tagad? 0:5 pret Bosniju kas ir stipra izlase bet piedodiet nav ne Argentina nedz Vacija.
0:3 pret Islandi, sodien 0:6 pret Holandi?
Kurp virzamies?
Gribam tikt Gibraltaras un San-Marino burzina?!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:25, pirms 10 gadiem
M8archa rakstīja: kofs 22, viegla nauda?
viegli pakāst

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:26, pirms 10 gadiem
Nīderlande izskatās švaki, tiešām var netikt uz čempi. Aizsardzība ir caura, ja pat mūsu 2 piespēļu uzbrukumam izdevās tikt l'diz vārtiem.

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:26, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: ja ir, tad ne tik pārāki kā mēs par viņiem hokejā un skeletonā!
Piekristu, ja vien skeletons būtu nopietns sporta veids. Pasaulē kādi 30 čaļi apritē, pamatā par savu naudu un sava prieka pēc šļūc pa reni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:28, pirms 10 gadiem
Bišku stulbi bija cerēt uz kādu labvēlīgu iznākumu, ja mums pret jebkuru pretinieku ir tāda mazrezultativitāte. Pagaidām vienīgie vārti šajā ciklā ar 11m soda sitienu - ļoti nepārliecinoši.

  +5 [+] [-]

, 2014-11-16 21:29, pirms 10 gadiem
Vai tie ir profesionāli spēlētāji, kas nespēj pieturēt bumbu, nespēj iedot precīzu piespēli pa zemi, nemaz nerunāsim par tālajām piespēlēm...
Brīžam skatoties kļuva ļoti skumji ap sirdi, ka esam tik nožēlojamā līmenī.
Man reāli nav skaidrs, ko Gorkšs tur pie 0-5 sasmaidījās ar holandiešu spēlētāju. Par ko? Par to, ka neko nespējam izdarīt?
Man ir ļoti žēl A.Kreipāna, kuram šis murgs bija jākomente, turklāt apbrīnoju, kā viņam pietrūka savaldības turpināt komentēt šo ''spēli'' , kad rezultāts kļuva hokeja mača cienīgs.

Ja mēs kādreiz gribam kko vēl sasniegt, tad mums ir jāmaina visa LV futbola sistēma no pašas saknes. Šobrīd visa tā sistēma ir pilnībā sapuvusi, sākot jau no LFF kantora, kuri saņem milzu algas, ikgadējas prēmijas miljonu apmērā no UEFA, tikai jautājums par ko? Par to, ka pašmāju čempionāts ir sētas līmenī, kurā ''attīstās'' potenciālie izlases spēlētāji? Cik vispār ir stadioni jauni uzbūvēti/rekonstruēti, kopš Euro 2004? Kas vispār ir darīts, lai mēs beidzot nebūtu vairs pieskaitāmi San Marīno u.c pundurvalstu līmenim futbolā?

Var jau ,protams, vienmēr teikt, ka esam maza valsts utt. bet fakts ir tāds, ka Islande, kura iedzīvotāju skaita ziņā ir 6 vai pat 7 reizes mazāka par Latviju ir spējīga spēlēt skatāmu futbolu un pat uzvarēt Nīderlandi ar 2:0. Tātad, kur ir tā problēma?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:30, pirms 10 gadiem
Ko jūs te gaudojat? Rezultāts pilnīgi likumsakarīgs. Bet kādā pieredze iegūta!

Tas ir analoģiski, kā basketā uzspēlētu pret ASV!

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:30, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: bet, Pahars teica ka esot plāns kā spēlēt pret Holandi....
Ko tu teiktu? Ka tev nav sava plāna un tā vnk dodies ekskursijā uz nedēļu ne??

  -4 [+] [-]

, 2014-11-16 21:31, pirms 10 gadiem
serxinjo rakstīja: par 2 vārtiem - nu kā vartsargs tik slikti pozicionāli nospēlēt?
1 Ikauniauskas 2 varti Kalinka 3 Gorkss tur tie 6 ari.
Ja ne rupjas kludas, Holande sodien panemtu ar 1-0 vai 2-0 ar visu vinas vareno parsvaru, vnk nedrikst lazhot aizsardziba un davinat vartus

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:31, pirms 10 gadiem
Drastiskākais iespējamais variants. Nezinu par sastāva izvēli, bet vai tiešām bez kluba esošam Fertovam, piemēram, bija jāiet pamatā? Aizsargus brīžiem vazāja kā bērnus un, ja Virslīgas večiem, kam augstāks līmenis vēl tikai priekšā, to var vēl mēģināt izprast, tad Gorkšam arī spēļu prakses trūkums šodien izpaudās spilgtāk nekā pret Islandi un Turciju un kapteiņa dēļ arī zaudēti vismaz vieni vārti. Jāatrod klubs pēc iespējas ātrāk!

Tiem, kas pārmet kaut ko par Koļinko, turos pretī, jo nu ne jau viņš te bija vainojams. Bez Koļinko varēja būt 0-9. Tādus Robena sitienus un haosu pēc stūra sitieniem vienkārši nedrīkst pieļaut, un tas ir aizsargu darbs un kļūdas! Vārtsargs te maz ko varēja glābt.

Nīderlande savu līmeni parādīja, bet mūsu aizsargi tika burtiski izvazāti.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:31, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: tavs Ikaunieks atveda 3.golu,uzbrukumā ir daudz maz,aizsardzība švaka
tur bija vēl 3 aizsargi
un pirmo golu atveda LČ Kurākins ar MVP Dubru

Kāda šķirba
bija 2-3 liekiem sastāvā un tas jau pilnīgi sajāj izredzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:32, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Vai tie ir profesionāli spēlētāji, kas nespēj pieturēt bumbu, nespēj iedot precīzu piespēli pa zemi, nemaz nerunāsim par tālajām piespēlēm...
Brīžam skatoties kļuva ļoti skumji ap sirdi, ka esam tik nožēlojamā līmenī.
Man reāli nav skaidrs, ko Gorkšs tur pie 0-5 sasmaidījās ar holandiešu spēlētāju. Par ko? Par to, ka neko nespējam izdarīt?
Man ir ļoti žēl A.Kreipāna, kuram šis murgs bija jākomente, turklāt apbrīnoju, kā viņam pietrūka savaldības turpināt komentēt šo ''spēli'' , kad rezultāts kļuva hokeja mača cienīgs.

Ja mēs kādreiz gribam kko vēl sasniegt, tad mums ir jāmaina visa LV futbola sistēma no pašas saknes. Šobrīd visa tā sistēma ir pilnībā sapuvusi, sākot jau no LFF kantora, kuri saņem milzu algas, ikgadējas prēmijas miljonu apmērā no UEFA, tikai jautājums par ko? Par to, ka pašmāju čempionāts ir sētas līmenī, kurā ''attīstās'' potenciālie izlases spēlētāji? Cik vispār ir stadioni jauni uzbūvēti/rekonstruēti, kopš Euro 2004? Kas vispār ir darīts, lai mēs beidzot nebūtu vairs pieskaitāmi San Marīno u.c pundurvalstu līmenim futbolā?

Var jau ,protams, vienmēr teikt, ka esam maza valsts utt. bet fakts ir tāds, ka Islande, kura iedzīvotāju skaita ziņā ir 6 vai pat 7 reizes mazāka par Latviju ir spējīga spēlēt skatāmu futbolu un pat uzvarēt Nīderlandi ar 2:0. Tātad, kur ir tā problēma?
Federācijai tiešām būtu jāpieiet nopietnāk pie jautājuma, kāpēc mums neaug konkurētspējīgi futbolisti, kas ir visa sākums tam, lai arī izlase regulāri un stabili rādītu konkurētspējīgu futbolu.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:32, pirms 10 gadiem
[quote sasperjods_k]
1) Ceru, ka pēc šīs spēles visi bļāvēji, kāpēc mums neielozē stipros, mērdēs savas muļķīgās domas!!!!
2) Maču salauza Virslīgas t.s. labākais spēlētājs Dubra, ļaujot Pērsei uzsist pilnīgu treniņa sitienu un 0-1. 6.min 0-1 ir jau kapi.
3) Nav šaubu, kas būs LAT zvaigzne futbolā!!!
Šodien laukumā redzējām tikai 2 spēlētājus Iku un Gorkšu!!!
Ikaunieks tādu piespēli izkārtoja Šabalim… Protams, neesam akli un redzējām, ka Ikas vieglā piespēle (apbrīnojami biezs un garš zāliens stadionā šodien) bija sākums HOL trešajiem vārtiem, taču vēl jau bija 3-4 aizsargi, kas varēja vārtus novērst.
Ļošas izgājiens 43.min arī nebija slikts, tikai jāsit pa zemi bija.
Ko paveica Laizāns??!! Pilnīgi lieka maiņa. Fertovs tik palika turpināt krāt savas minūtes…

p.s.
Un himnu nedzied vairs tikai Kaļinka…
[/quot

Ja objektīvi, pieverot acis uz tavu patriotismu, un atskaitot Ikaunieka vienu piespēli, tā nebija šodien Jāņa diena. Neatceros kurus pēc kārtas, bet vieni bija pēc Jāņa neprecīzas piespēles Šabalam. Vēl pāris epizodēs Jānis labā malā nenostrādāja līdz galam, iespējams tāpēc arī tika nomainīts. Pa lielam, šodien nevienu no LV izlases nevaru izcelt. Protams atšķirība komandu līmeņos ir liela, bet ne tāda, kā beidzās spēle.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:32, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: arī basketā mūs iznestu ar +20,vai +30,ja ne vairāk
A ko es saku? Tā taču lieliska pieredze uzspēlēt pret labākajiem (vieniem no) pasaulē!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:32, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Ko jūs te gaudojat? Rezultāts pilnīgi likumsakarīgs. Bet kādā pieredze iegūta!

Tas ir analoģiski, kā basketā uzspēlētu pret ASV!
Sorry, bet ar 60 punktiem mēs nezaudētu
max 40

  -3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:33, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: Zigfrīds_V6, 21:27

Ari arejam izskatam ir liels speks kas iedvesmo un pavelk jauniesus vai jaunos futbolistus, piemeram Bekhems ar savu izskatu Van Persijs, Ramoss, Ronaldo. Bet ka var iedvesmoties ja izlase izskatas pec noaugusiesm un nekoptiem bomariem? Bomari atbaida nevis pievelk.
Tas ir nedaudz dīvaini ,ka tā ir. Bet, protams, ar izņēmumiem. LAbi ,ka vēl Gorkšs mums ir

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 21:33, pirms 10 gadiem
Pirms spēles runāja, ka šī ir krietni vājāka Nīderlandes izlase par 04. gada izlasi..

Fakts, ka arī mēs neesam labāki. Salīdzinot ar LV '04 esam reizes 3 sūdīgāki. Un aizsardzībā vēl vairāk... nav organizētības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:36, pirms 10 gadiem
Uz karstām oglēm negribētos par personālijām izlasē runāt un kur nu vēl kritizēt,ja tāds monstrs,kā Robēns patstāvīgi savā tuvumā salasa 4-5 spēlētājus un dar ko grib.Var vienīgi izteikt līdzjutību aizsargiem un īpaši Kurakinam,kuri dabūja to izbaudīt uz savas ādas.Un vēl.Šeit daudzi kritizē Rudņevu,bet šodien varēja redzēt,ka viņš bija vienīgais laukumā,kurš divcīņas tik pat kā nezaudēja un bumba turējās pie kājas.Bundeslīga tomēr nes savu labumu.E.Višņakovs labs varēja būt pret Kazahstānu,tomēr šeit no pirmās minūtes vajadzēja spēlēt Rudņevam.Bet kā saka,pēc kara visi gudri.

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:36, pirms 10 gadiem
piedavaju rabarberus pa 2.50 eur kg rakstīja: Pahar,atkapies!! ka var 4 speles but vartu att 1:10??? neesam luksemburga tak..bisku jau par traku,nost ar krievu futbolu,vajaga treneri arzemnieku
Piekrītu, gan Pahars, gan Mettas uzspīlēti pārvērtētais treneris Riherts ir galīgi garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:40, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: [quote sasperjods_k]
1) Ceru, ka pēc šīs spēles visi bļāvēji, kāpēc mums neielozē stipros, mērdēs savas muļķīgās domas!!!!
2) Maču salauza Virslīgas t.s. labākais spēlētājs Dubra, ļaujot Pērsei uzsist pilnīgu treniņa sitienu un 0-1. 6.min 0-1 ir jau kapi.
3) Nav šaubu, kas būs LAT zvaigzne futbolā!!!
Šodien laukumā redzējām tikai 2 spēlētājus Iku un Gorkšu!!!
Ikaunieks tādu piespēli izkārtoja Šabalim… Protams, neesam akli un redzējām, ka Ikas vieglā piespēle (apbrīnojami biezs un garš zāliens stadionā šodien) bija sākums HOL trešajiem vārtiem, taču vēl jau bija 3-4 aizsargi, kas varēja vārtus novērst.
Ļošas izgājiens 43.min arī nebija slikts, tikai jāsit pa zemi bija.
Ko paveica Laizāns??!! Pilnīgi lieka maiņa. Fertovs tik palika turpināt krāt savas minūtes…

p.s.
Un himnu nedzied vairs tikai Kaļinka…
[/quot

Ja objektīvi, pieverot acis uz tavu patriotismu, un atskaitot Ikaunieka vienu piespēli, tā nebija šodien Jāņa diena. Neatceros kurus pēc kārtas, bet vieni bija pēc Jāņa neprecīzas piespēles Šabalam. Vēl pāris epizodēs Jānis labā malā nenostrādāja līdz galam, iespējams tāpēc arī tika nomainīts. Pa lielam, šodien nevienu no LV izlases nevaru izcelt. Protams atšķirība komandu līmeņos ir liela, bet ne tāda, kā beidzās spēle.
2 labākās piespēles izdarīja jaunie
Ika un Kurākins

Man ar to pietiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:41, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ko tu tur pļūti,izskatam nav nekāda sakara ar meistarību ! ar ko Van pērsijs ir tik īpašs? ar sirmu pauri savos nieka 30 gados? Bekhems kā apprecējās ar Viktoriju principā beidza savu karjeru,Ronaldo atkal tas ir bizness,mazās un geji labi iepērk viņa produkciju !
Kāds sakars uzreiz ar gejiem? Noauguši visi kā mežoņi.

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:42, pirms 10 gadiem
reikons rakstīja: Tiem, kas pārmet kaut ko par Koļinko, turos pretī, jo nu ne jau viņš te bija vainojams. Bez Koļinko varēja būt 0-9. Tādus Robena sitienus un haosu pēc stūra sitieniem vienkārši nedrīkst pieļaut, un tas ir aizsargu darbs un kļūdas! Vārtsargs te maz ko varēja glābt.
"Bez Koļinko varēja būt 0-9" - šāda veida komentāri ir smieklīgi... Viņš, tāpat kā Silesens, Kurtuā vai Noiers, ir vārtsargs un tas ir viņa darbs - atvairīt sitienus.
Man negribas vainot Koļinko, bet, redzot, ka viņš nevar atvairīt bumbas, kuras precīzi lido vārtos no distances, pastāv diezgan liels risks. Robens gandrīz tik tādus vien izpilda...

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:42, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Uz karstām oglēm negribētos par personālijām izlasē runāt un kur nu vēl kritizēt,ja tāds monstrs,kā Robēns patstāvīgi savā tuvumā salasa 4-5 spēlētājus un dar ko grib.Var vienīgi izteikt līdzjutību aizsargiem un īpaši Kurakinam,kuri dabūja to izbaudīt uz savas ādas.Un vēl.Šeit daudzi kritizē Rudņevu,bet šodien varēja redzēt,ka viņš bija vienīgais laukumā,kurš divcīņas tik pat kā nezaudēja un bumba turējās pie kājas.Bundeslīga tomēr nes savu labumu.E.Višņakovs labs varēja būt pret Kazahstānu,tomēr šeit no pirmās minūtes vajadzēja spēlēt Rudņevam.Bet kā saka,pēc kara visi gudri.
APlams sastāvs paharim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:44, pirms 10 gadiem
Kādu huiņu jūs tagad šeit dzeniet? Ejiet ārā lapas pakasiet kamēr sniegs vēl nav uzsnidzis! Kaut ko jēdzīgu vismaz.

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:44, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kāds sakars uzreiz ar gejiem? Noauguši visi kā mežoņi.
Mani īsti tas neinteresē, bet pieļauju, ka tas varētu būt saistīts ar to, ka spēlētājiem vienkārši nav naudas, lai apmeklētu frizieri. Vieniem klubs algas nemaksā, citiem vispār kluba nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:48, pirms 10 gadiem
Buivols rakstīja: Apsveicu visus futbola daraugus! Nesaprotu, ko tagad mūsējie tik drūmas intervijas dod.... Mums ir beidzot komanda ar galvu, kas dēļ provinciāla kompleksa dēļ neliek visiem vārtos stāvēt. Mani, personīgi, nešokē rezultāts. Pats teicu būs 8-0. Mani "šokē", ka pat pret šobrīd labāko izlasi mēs uzbrukām un izskatījās viegli....Hokeja terminaloģijā rikošeti un devītnieks (4-5 vārti). Tiešām neesmu šokā. Rezultāts šoreiz nav svarīgs. Ja būs tāds sparingpartners un metrus 10-15 augstāk, tad pēc laika būs ok............Vienīgais, kas nepatika - CA.
No viena grāvja otrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:51, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Pertiju par treneri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-11-16 21:52, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: kāda starpība,uz biznesu tas neietekmē
O, Tev pilnīga taisnība

Tāpēc labākais porņuks būtu tāds porņuks, kas patiktu visiem

Lesbiešu porņuks uz to velk, bet tomēr viena grupa neiekļaujas

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:52, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: APlams sastāvs paharim
fertovi... pirmo pieskārienu bumbai bet tā ar nezin kur lidos!

  +5 [+] [-]

, 2014-11-16 21:54, pirms 10 gadiem
Diemžēl vairāki priekšnosacījumi vēstija kad visdrīzāk būs švaki šajā spēlē. Pirmām kārtām jau vājie Nīderlandes rezultāti pēdējās spēlēs (Čehija, Armēnija, Islande, Meksika). Tieši rezultāti, un nevis spēles kvalitāte. Holandiešu izlasei pagaidām pavāja izskatās spēles organizācija aizsardzībā, bet viņiem ir vienkārši monstruāls uzbrukums. Uz to kad mēs spēsim tam pretoties, ņemot vērā vēl paaugsināto pretinieka motivāciju, radija šaubas par to kad nebūs sagrāve. Normālos apstākļos komandas pie 3:0 pāriet vairāk uz bumbas turēšanu ar retiem saasinājumiem lai neradītu nevajadzīgas traumas un no taktiskiem aspektiem. Protams, varēja būt arī otrs scenārijs ja izdotos ilgāku laiku nosargāt savus vārtus neskartus, jo savas iespējas par spēli mums bija. Bet nu tas nav šodienas stāsts Ne ko nevar pārmest spēlētājiem, vienkārši viņi ir meisterīgāki + savs stadions (atbalstītāji), spēlētāju individuālā meisterība, paaugstināta motivācija un 0:6. Vārds - nepaveicās, droši vien nebūs vietā. Varēja būt arī sliktāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:55, pirms 10 gadiem
Aivaross rakstīja: Diemžēl vairāki priekšnosacījumi vēstija kad visdrīzāk būs švaki šajā spēlē. Pirmām kārtām jau vājie Nīderlandes rezultāti pēdējās spēlēs (Čehija, Armēnija, Islande, Meksika). Tieši rezultāti, un nevis spēles kvalitāte. Holandiešu izlasei pagaidām pavāja izskatās spēles organizācija aizsardzībā, bet viņiem ir vienkārši monstruāls uzbrukums. Uz to kad mēs spēsim tam pretoties, ņemot vērā vēl paaugsināto pretinieka motivāciju, radija šaubas par to kad nebūs sagrāve. Normālos apstākļos komandas pie 3:0 pāriet vairāk uz bumbas turēšanu ar retiem saasinājumiem lai neradītu nevajadzīgas traumas un no taktiskiem aspektiem. Protams, varēja būt arī otrs scenārijs ja izdotos ilgāku laiku nosargāt savus vārtus neskartus, jo savas iespējas par spēli mums bija. Bet nu tas nav šodienas stāsts Ne ko nevar pārmest spēlētājiem, vienkārši viņi ir meisterīgāki + savs stadions (atbalstītāji), spēlētāju individuālā meisterība, paaugstināta motivācija un 0:6. Vārds - nepaveicās, droši vien nebūs vietā. Varēja būt arī sliktāk.
Reālistiski

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 21:55, pirms 10 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Starkov, come back!!
Drīzāk jau Gariju Džonsonu. Viņš jau toreiz teica, ka neviens negrib skatītie spēli uz vieniem vārtiem.Jasāk ar to, ka iemācās kontrolēt bumbu vismaz 40% pret 60%, ne ta kā tagad 15% pret 85%.l
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:59, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: APlams sastāvs paharim
Kur dabūsi labāku sastāvu, tikai viens spēlē augstakā līmeņa klubā.Tas ir tāpat, kā kad Latvijas izlasē spelētu Latvijas virslīgas, labākajā gadījumā Baltkrievijas čempionāta dalībnieki. Vai tad Latvija būtu augstākajā divīzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 22:01, pirms 10 gadiem
Nav īsti vērts nopelt viena vai otra spēlētāja sniegumu, jo tie ir mūsu labākie spēlētāji. Kāds tic, kad kādu spēlētāju maiņas būtu kardināli mainijušas spēles gaitu ??? Mums stājās pretī komanda kura tik tikko plosijās Brazīlijas laukumos sasitos Spāniju 5:1, un nevajag teikt kad tā vairs nebija tā Spānija. Uz tā fona 0:6 Holande - Latvija neizskatās graujoši.

     [+] [-]

, 2014-11-16 22:02, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: špieleri kas nevar atdot precīzu piespēli,nekad nevarēs tā kontrolēt bumbu
Piekrītu, tā ir. Bet tad nav arī ko pārdzīvot. Jāsāk strādāt ar jaunajiem(bērniem) pie tehnikas uzlabošanas, jo vēlāk jau tehniku nevarot uztrenēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 22:03, pirms 10 gadiem
Aivaross rakstīja: Nav īsti vērts nopelt viena vai otra spēlētāja sniegumu, jo tie ir mūsu labākie spēlētāji. Kāds tic, kad kādu spēlētāju maiņas būtu kardināli mainijušas spēles gaitu ??? Mums stājās pretī komanda kura tik tikko plosijās Brazīlijas laukumos sasitos Spāniju 5:1, un nevajag teikt kad tā vairs nebija tā Spānija. Uz tā fona 0:6 Holande - Latvija neizskatās graujoši.
Neuztrauc rezultāts, bet spēle, Iedomājos, ka hokejā pa spēli divreiz aizkuļas līdz vārtiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 22:04, pirms 10 gadiem
Vismaz dzeki kafijas tirdzinaa paciemojaas un arzemes pabija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 22:20, pirms 10 gadiem
..spēle laba. spiediens bija, bet latvieši ļoti smuki pretojās visam. rezultāts gan beigu beigās bija spēlei pagalam neatbilstošs, bet lai jau tiem jefiņiem tiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 22:34, pirms 10 gadiem
Pique - Sermuli

Velti centies! Nepūlies. Ej labāk gulēt

     [+] [-]

, 2014-11-16 22:37, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Jā agris neizturēja!Manus izdzēsa tiesa sava čoma zigfrīda komentus neaiztiek!
Bailes?

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 22:46, pirms 10 gadiem
Nu nekas, Nīderlande ir Nīderlande.

Prieks, ka mūsu čaļiem bija uzspēlēt tādā stadionā pret tādiem superstāriem, visvairāk šeit runāju par J. Ikaunieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-16 22:48, pirms 10 gadiem
Bēdīgs skats, ja paskatās statistiku (bumbas kontrole, sitienu attiecība, stūra sitieni), tad principā sliktākais sniegums šajā kārtā - nemanāmi esam nolaidušies līdz pundurvalstiņu līmenim, bet tur tomēr spēlē amatieri, kamēr mums itkā visi profesionāļi, kas ar to pelna labu naudu. Pat debitanti Gibraltārs turējās labāk pret Vāciju, un Fēri vispār uzvarēja (tas jāiebāž sejā Kreipānam, kas 90 minūtes čīkstēja par atšķirīgiem līmeņiem!).

Ja par uzbrukumu un pussargiem ilūziju nav, tad sliktākais ka arī aizsardzībā ir pilnīgs vārgums - ja Gorkšs un Gabovs vēl cik necik, tad LV čempioni Dubra un Kurakins galīgi nevelk .. var tikai cerēt, ka ieguva pieredzi un mācīsies no savām kļūdām.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-16 22:51, pirms 10 gadiem
Latvija nospeleja sava limenis, pat labi ,tur vareja but arI smagaks zagis ,futbolistiem nav ko parmest, smiekligi ir tie fani, kuri teica ka mes Holandei paradisim,laikam neko nejedz no futbola,tas ir dazada limena komandas.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 22:56, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Vis tak manu vēstuli neatvēra!Protams baidās!Bet man par to twiteri būs saķeršanās ar vņu!No tā viņš neizbēgs!
Lai tev veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 23:14, pirms 10 gadiem
LV futbola parodija totālā!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 23:19, pirms 10 gadiem
interesanti, kur bija tās ''superzvaigznes" kad bija jāspēlē pret Islandi, komandu kuru vēl nesen Latvija drāza ar 4:0, pirms gadiņiem četriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 23:25, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Tādam ir jabūt izlases mērķim, ka izlases kodolam jābūt no pašmāju līgas. Tas raksturo sporta veida atīstību dotajā valstī un, domājams, Virslīgas čaļi cienīgāk nospēlētu par futbolistiem.Nav jau vairs tie laiki, ka bija 1,5 komanda Pagaidam mums iet grūti ar pašmāju čaļu iekļaušanu izlasē, kaut gan materiāls ir labs.
tu ir no ļēpajas?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 23:27, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: "nesen"
jā, tas tiešām b9ija nesen, sorry, lauiks skrien ātrti

  +2 [+] [-]

, 2014-11-16 23:35, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: 2) Maču salauza Virslīgas t.s. labākais spēlētājs Dubra, ļaujot Pērsei uzsist pilnīgu treniņa sitienu un 0-1. 6.min 0-1 ir jau kapi.
Kas dubru nominēja?savējais pēteris un arī tāds kā suveizda kurš liepājas futbolu neieredz!
Dubram bija mača sākumā iespējas izdarīt piespēli precīzu bet tas bija par daudz prasīts no viņa!Tie četri kas balsoja par šo te futbolistu padomājiet citreiz!
Daudz mīnusu Tev-nozimē esi trāpījis ar komentu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-16 23:41, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: un ko tad laist viņa vietā?
Andris5, 18:21, pirms 3 stundām
Rudņevu vajadzēja Šabalas vietā!
-------------
cik man jāatkārto viens un tas pats?Jau pirms spēles šo rakstīju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-17 01:47, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: "Bez Koļinko varēja būt 0-9" - šāda veida komentāri ir smieklīgi... Viņš, tāpat kā Silesens, Kurtuā vai Noiers, ir vārtsargs un tas ir viņa darbs - atvairīt sitienus.
Man negribas vainot Koļinko, bet, redzot, ka viņš nevar atvairīt bumbas, kuras precīzi lido vārtos no distances, pastāv diezgan liels risks. Robens gandrīz tik tādus vien izpilda...
Ko tad viņš nespēja? Divus štoperus no aizsargu nepiesegtiem spēlētājiem? Neko neteiktu, ja tie sitieni būtu ņemami, bet pats redzēji, ka jau 2. minūtē varējām ielaist, kad NED pa stabu ielika un tie, kas savu darbu nespēja izdarīt, bija aizsargi un nevis Koļinko.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-17 08:43, pirms 10 gadiem
0:6, nedaudz par traku, lielākais zāģis vēsturē tomēr.
Domāju, Paharam ir jāturpina iesāktais kurss un vēl nedaudz jāatjaunina sastāvs. Koļinko un Gorkšs mūžīgi nevilks............

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 09:21, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: 0:6, nedaudz par traku, lielākais zāģis vēsturē tomēr.
Domāju, Paharam ir jāturpina iesāktais kurss un vēl nedaudz jāatjaunina sastāvs. Koļinko un Gorkšs mūžīgi nevilks............
Kāds lielākais zāģis? 1927. gadā pret Zviedriju biia 0-12...

     [+] [-]

, 2014-11-17 09:28, pirms 10 gadiem
varbut mums ir ceriba uz Angliju Imigrejusiem latviesie,ka tiem berni speles fudbolu,un izaugs mums kartiga izlase,,,ja nebus anglijas pilsoniba

  +9 [+] [-]

, 2014-11-17 09:38, pirms 10 gadiem
Aizsargus jau varam kritizēt,jo spēlējot pret Van Persiju,Huntelāru un Robinu viņi netika galā ar saviem pienākumiem.Man personiski nāk smiekli lasot šādus komentārus,jo ja viņi tiktu galā ar šo trijotni,tad viens nesēdētu bez kluba,otrs nespēlētu beznaudas Skonto,bet pārējie divi jau sen būtu dzeltenās krāsas nomainījuši pret Bavārijas sarkanām
Es redzu problēmu pavisam citur.Un tā ir spēlētāju tehnika un spēja kontrolēt bumbu ciešas segšanas gadījumā.Tā diemžēl ir uz 0 ar kapeikām.Divas ,trīs piespēles un bumba zaudēta.Un sākās viss no gala.Tas viss nāk no bērnu futbola un kaut kur mums tā sagatavošanas sistēma nestrādā.Tieši pret tāda veida pretiniekiem to mēs varam redzēt.Daži te pieminēja Islandi un tiešām jāpiekrīt.Kā viņi var sasniegt tādu līmeni?Tātad mēs vienkārši slikti strādājām un futbols mums strauji iet uz leju.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 09:41, pirms 10 gadiem
[quote eriksvil]
Kāds lielākais zāģis? 1927. gadā pret Zviedriju biia 0-12...
[/

27 gads, tas ļoti sen, kaut kur bija rakstīts, ka tas smagākais kāsiens, jauno laiku vēsturē.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-17 09:53, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Aizsargus jau varam kritizēt,jo spēlējot pret Van Persiju,Huntelāru un Robinu viņi netika galā ar saviem pienākumiem.Man personiski nāk smiekli lasot šādus komentārus,jo ja viņi tiktu galā ar šo trijotni,tad viens nesēdētu bez kluba,otrs nespēlētu beznaudas Skonto,bet pārējie divi jau sen būtu dzeltenās krāsas nomainījuši pret Bavārijas sarkanām
Es redzu problēmu pavisam citur.Un tā ir spēlētāju tehnika un spēja kontrolēt bumbu ciešas segšanas gadījumā.Tā diemžēl ir uz 0 ar kapeikām.Divas ,trīs piespēles un bumba zaudēta.Un sākās viss no gala.Tas viss nāk no bērnu futbola un kaut kur mums tā sagatavošanas sistēma nestrādā.Tieši pret tāda veida pretiniekiem to mēs varam redzēt.Daži te pieminēja Islandi un tiešām jāpiekrīt.Kā viņi var sasniegt tādu līmeni?Tātad mēs vienkārši slikti strādājām un futbols mums strauji iet uz leju.
Vienīgi Cauņa un Ika darīja ar bumbu ko gribēja + 2-3reiz arī Gorkšs
Pārējie kā puņķi uzdrāts pret šādiem večiem

  +3 [+] [-]

, 2014-11-17 10:10, pirms 10 gadiem
ai, pofig tas viss. ko tad lai saka brazīļi kas savās mājās pusfinālā pakāsa ar 1:7, vot tas gan ir numurs... kas tad mēs esam salīdzinājumā ar to

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 10:59, pirms 10 gadiem
nu ko, cikls beidzies pēc četrām kārtām...

  +3 [+] [-]

, 2014-11-17 10:59, pirms 10 gadiem
Par zaudejumu jauznemas atbildba LFF un Indriksonam , kas no UEFA sanem lielu naudu izlases sagatvosanai , tas ir spogulis , kas pašreiz notiek Latvijas futbolaa, kauns LFF , kuras ilgadejais vaditajs uzskata , ka bez viņa Latvija labaka nav . te nu rezultats
Nav saprotams , kapec Pahars nelaida Rudnevu sakumsastava , kuram ir pieredze spelet pilnu tribinu stadionos un turklat Holandes aizsargs bija spelejis ar vinu viena komanda?! Jasaka , ka Paharam nav pieredzes un brieduma , lai vaditu Latvijas izlasi -pārāk atri iemests virpuli!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 11:34, pirms 10 gadiem
Ai nu beidz mēs viesos pret Hollandi nospēlējām labāk nekā Brazīļi savās mājās pret Vāciešiem

  -2 [+] [-]

, 2014-11-17 11:34, pirms 10 gadiem
Hei Hei, gan viss būs labi. Laukumā drīz naks Pertijas projekta "virsligas zvaigznes" - Jānis Grinbergs, Jegors Morozs un Roberts Uldrikis un visus vinnēsim vienos vārtos...

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 11:38, pirms 10 gadiem
Smagākais zaudējums vēsturē, bet ši arī bija spēcīgākā komanda, kas mums vispār nākusi pretī, ja komanda uzvar čempionus ar 5:1 un Brazīlīju ar 3:0. Mājās viņi sagraus arī islandiešus.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-17 11:40, pirms 10 gadiem
Dubra, Kurakins, Gabons pret van Pērsiju, Huntelāru, Robenu. Vai ir pamats kādu aizsargu lamāt , ka nospēlēja slikti. Ja viņi nospēlētu labi pret šiem trim holandiešiem, tad viņi drīzāk spēlētu TOP čempionātos. Svaru kategorijas ir pilnīgi atšķirīgas.

     [+] [-]

, 2014-11-17 11:44, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Dubra, Kurakins, Gabons pret van Pērsiju, Huntelāru, Robenu. Vai ir pamats kādu aizsargu lamāt , ka nospēlēja slikti. Ja viņi nospēlētu labi pret šiem trim holandiešiem, tad viņi drīzāk spēlētu TOP čempionātos. Svaru kategorijas ir pilnīgi atšķirīgas.
Mēs pat nevaram teikt, ka šobrīd viņi ir labāki par Holandes- 2 līgas aizsargiem, jo pēc transfermarkt datiem- tur spēlē vērtīgāki spēlētāji.
Maksimenko piemēram spēlē- Nīderlandes 2 līgā.

     [+] [-]

, 2014-11-17 12:04, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: [quote eriksvil]
Kāds lielākais zāģis? 1927. gadā pret Zviedriju biia 0-12...
[/


27 gads, tas ļoti sen, kaut kur bija rakstīts, ka tas smagākais kāsiens, jauno laiku vēsturē.
Jā, par jaunajiem laikiem varbūt ir patiesi, bet kopumā starpkaru periodā ir bijuši smagāki zāģi.

     [+] [-]

, 2014-11-17 13:07, pirms 10 gadiem
Holandes vārtos varēju stāvēt es un tāpat būtu 0:6

     [+] [-]

, 2014-11-17 16:03, pirms 10 gadiem
Laba spēle Nīderlandei