Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvija sabrūk otrajā puslaikā un cieš sakāvi pret Turciju

Emils Ozerinskis

Latvija sabrūk otrajā puslaikā un cieš sakāvi pret Turciju
Roberts Uldriķis. Foto: LFF

"Euro 2024" kvalifikācijas turnīra spēlē Konjā Daiņa Kazakeviča vadītā Latvijas futbola izlase ar 0:4 zaudēja grupas vadošajai komandai Turcijai. Roberts Ozols visas četras reizes kapitulēja spēles otrajā puslaikā.

Lai gan Latvijas futbola izlase ceturtdien izcīnīja pirmo uzvaru šajā kvalifikācijas ciklā, tomēr līdzjutēju noskaņojums nav daudz uzlabots. Lielākā daļa izlases spēlētāju pēc uzvaras pār Armēniju nedevās pateikties līdzjutējiem, kuri spēles pirmajā puslaikā veica protesta akciju pret valstsvienības galveno treneri Daini Kazakeviču.

Pirmajās desmit minūtēs Latvijas izlase divreiz ielauzās pretinieku soda laukumā, tomēr brīvu ceļu līdz Ūrdžana Čakiri vārtiem sarkanbaltsarkanajiem atrast nesanāca, paliekot bez bīstama turku vārtu apdraudējuma.

Pēc nospēlētām 20 minūtēm Latvijas aizsardzības līnija izlaida cauri Junusu Akginu, kurš tiks pie bumbas pēc rikošeta, aizlienot aiz muguru pagriezušā Daniela Baloža muguras un raidot spēles apaļo priekšmetu Roberta Ozola tuvajā vārtu stūrī. Tomēr VAR atkārtojuma apskatē par pāris centimetru tiesu tika saskatīts aizmugures stāvoklis, kas Turcijai atņēma vārtu guvumu.

Pirmā puslaika otrajā pusē mājinieki veica milzu spiedienu. Desmit minūtes līdz pirmās cīņas daļas beigām mājinieki nodārdināja vārtu pārliktni, pēc stūra sitiena bumbu raidot aizsargam Abdilkerimam Bardakdži. Savukārt pamatlaika noslēdzošajā minūtē Kerems Aktirkolu no Latvijas soda laukuma pārsita bumbu pāri Ozola vārtiem.

Latvijas aizsardzība kapitulēja 58. spēles minūtē, kad turki izraustīja Latvijas spēlētājus no viena soda laukuma stūra uz otru. Soda laukuma vidū bumbu saņēma un pats sev priekšā nometa Junuss Akgins. Flanga spēlētājs no gaisa trieca bumbu vārtu tālajā stūrī un panāca rezultātu 1:0 Turcijas labā.

Īsi pēc nākšanas laukumā Raimonds Krollis izveidoja bīstamu epizodi, viņa sistajai bumbai tiekot nobloķētai. Pēc sekojošā stūra sitiena radās jautājumu vai turki nav savā soda laukumā nospēlējuši ar roku, tomēr atkārtojums šīs aizdomas neapstiprināja. Serkojoši uzvirmoja asumi starp abām komandām.

77. spēles minūtē nesaprotami bumba nelidoja vārtos pēc Latvijas izlases ofensīvas. Līdz izcilai izdevībai tika Jānis Ikauniks, kurš veica sitienu ar galvu. Bumbu no lidošanas vārtos apturēja turku vārtu pārliktnis, neļaujot RFS uzbrūkošajam pussargam gūt savus 13. vārtus izlases rindās.

Pēc virknes lielisku iespēju izlīdzināt rezultātu, Latvijas cerības uz punkta izcīnīšanu tika sagrautas 84. minūtē, kad rezultatīvu sitienu veica uz maiņu spēlē ienākušais Dženks Tosuns. Turku centrējums no labās soda laukuma malas nonāca pie latviešu līniju vidū pazaudētā uzbrucēja, kurš nokārtoja 2:0.

Vēl vairāk turku pārsvaru palielināja Kerema Aktirkolu precīzais sitiens zem Ozola kājas - 3:0. Latvijas izlase iekrita ātrajā pārejā un bija spiesta trešo reizi puslaikā ķeksēt bumbu ārā no sava vārtu tīkla, pēc straujas turku saspēles.

Spēles beigu izskaņas ciešanas turpinājās arī pagarinājumā, kad mājinieki izspēlēja bumbu līdz Tosuna brīvam sitienam - 4:0. Pavisam demoralizētajai Latvijas izlasei daudz netrūka, lai ielaistu arī piektos vārtus un atkārtotu piedzīvotās sakāves rezultātu pret Horvātiju.

Šāds rezultāts iezīmēja Daiņa Kazakeviča komandas sesto zaudējumu septiņās cikla spēlēs, zaudējot izredzes grupā finišēt augstāk par pēdējo piekto vietu. Dalību Eiropas čempionāta Latvijas izlase noslēgs ar spēli 18. novembrī pret Horvātiju.

Turcija - Latvija 4:0 (0:0)
Vārti: Akgins 58', Tosuns 86' 90'+2, Aktirkolu 88'
Brīdinājumi: Ezdžans, Aktirkolu, Bardakdži - Emsis, Ozols, Dašķevičs, Tobers
Turcija: Čakirs - Ezkadžars, Bardakdži, Akajdins, Kadiolu (Čeliks 46') - Aktirkolu, Ezdžans (Kutlu 68'), Jikseks, Čalhanolu (Ajhans 86'), Akgins - Jilmazs.
Latvija: Ozols - Cigaņiks, Balodis, Dubra, Savaļnieks - Dašķevičs (Krollis 59'), Saveļjevs (Emsis 46'), J. Ikaumieks, Tobers, Jaunzems (D. Ikaunieks 86') - Uldriķis (Regža 76').
Galvenais tiesnesis: Enea Jordži (Albānija)

D grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Turcija751113:616
2.Velsa63128:810
3.Horvātija631210:410
4.Armēnija62138:97
5.Latvija71065:173

Latvijas spēles "Euro 2024" kvalifikācijā

Dat.SpēleRez.
28.03.Velsa - Latvija1:0
16.06.Latvija - Turcija2:3
19.06.Armēnija - Turcija2:1
08.09.Horvātija - Latvija5:0
11.09.Latvija - Velsa0:2
12.10.Latvija - Armēnija2:0
15.10.Turcija - Latvija4:0
18.11.Latvija - Horvātija19.00

Spēles teksta tiešraide.

  +6 [+] [-]

, 2023-10-15 23:45, pirms 2 gadiem
Nu beigas galīgi sabojāja iespaidu, bet spēles vidus bija ļoti labs. Pie 0:1 izskatījās ka reālāks ir 1:1 nevis 0:4...

  +1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:45, pirms 2 gadiem
kā panākt, lai vektors beidzot virzas augšup?

LFF jāpanāk, lai Latvijas pretnieku sargāto vārtu pārliktņi tiek pacelti augstāk, un mūsu - zemāk, tad arī uzvaras neizpaliks!!!

     [+] [-]

, 2023-10-15 23:45, pirms 2 gadiem
Koscinkevičs arī grib Daini prom?😂

  -2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:45, pirms 2 gadiem
Heiteri raudās, ka Daiņa vaina....

 +12 [+] [-]

, 2023-10-15 23:45, pirms 2 gadiem
Līdz 2 golam bija ļoti ok un čaļi grauza zāli. Rezultāts katastrofa, Dainim ir jāpamet izlase un miers

  +5 [+] [-]

, 2023-10-15 23:46, pirms 2 gadiem
uh kāda cieta drāts beigās sanāca #DaiņelsVar
Slēpts komentārs: portal
Slēpts komentārs: hokejafaaans

  -3 [+] [-]

, 2023-10-15 23:46, pirms 2 gadiem
Uzbrukums vēl bija ok,Janka Ikaunieks malacis vispār,bet nu tie centra aizsargi katastrofa vnk. Cik tam Balodim īsti ir gadi,arī kārtējais perspektīvais? tad vēl ok,bet nu tādas kļūdas vnk ārprāts viens pats 2 golus atnesa turkiem varēja vēl 2us atnest!!

  +3 [+] [-]

, 2023-10-15 23:47, pirms 2 gadiem
Pagarināt Dainim līgumu!!

  +2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:47, pirms 2 gadiem
rezultāts pierāda tikai to, ka 2:0 pret Armēniju bija nejaušība...
ka armēņi bija pārāk satraukušies un viss aizgāja šķērsām...
ja Armēnija būtu vinnējusi, tad šamiem būtu reālas iespējas tikt uz EČ...

  +2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:47, pirms 2 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Žēļ čaļu! Ko tādu nebija pelnījuši! Vismaz uz neizšķirtu nospēlējja. Viss būtu labi ja ne Ozols. Vārtsargam kādreiz ir arī jāpavelk sava komanda, jāizvelk mirusi bumba, šeit visi vārti bija ņemami.
Smagi atsities esi?😂😂😂

  -1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:48, pirms 2 gadiem
Ikaunieks, Krollis - jasit ieksa taka butu. Bet nu ar pedejam padsmit minutem izlase pazaudeja loti daudz potencialos skatitajus pedejai spele, nospeleja kkada pazobeles limeni, loti vaaji.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:48, pirms 2 gadiem
tā ir kā ir

     [+] [-]

, 2023-10-15 23:48, pirms 2 gadiem
Jūs pat nevarat iedomāties kā man pietrūkst laba futbola no LV izlases, varbūt pēc 25 gadiem,kad būs man jau 50 varēšu skatīties to izlasi kas bija TOP50 pasaulē 2009.gadā un cīnijās ar visiem par uzvaru.. Nekas,ganjau.

 +14 [+] [-]

, 2023-10-15 23:48, pirms 2 gadiem
Spēli gribētos dalīt 2 daļās. Līdz 0.2 un pēc. Līdz 0.2 - komanda cīnījās, kapāja. Bija momenti, bija cīņa. Tas, ko arī jebkurš fans gaida no izlases pret top komandām. Ne jau uzvaras, bet cīņu un pašatdevi. Pēc 0.2 - piedošanu, mani tūlīt nories Daiņa un LFF kvēlākie atbalstītāji, bet tas bija tiešs pierādījums tam, ka mums nav trenera. Komanda nevar tik viegli psiholoģiski sabrukt. Un par psiholoģiju komandā atbild treneris. Un nav ko gaidīt psiholoģiski spēcīgu komandu, ja tās treneris pats regulāri to noliek līdz ar zemi.

  -2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:48, pirms 2 gadiem
Dubra ir ļooooooti nokrities līmenī. Drīz būs jāspēlē PPK.

  +3 [+] [-]

, 2023-10-15 23:49, pirms 2 gadiem
Laba spēle līdz apmēram 80.min. Saprotams, ļoti gribēja iesist, riskēja mūsējie. Teikšu, ka rezultāts tomēr nav taisnīgs, lai arī 4.gols bija riktīga darvas karote.
Slēpts komentārs: Bostonas fans kopš 22.O6.23

  +3 [+] [-]

, 2023-10-15 23:49, pirms 2 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Žēļ čaļu! Ko tādu nebija pelnījuši! Vismaz uz neizšķirtu nospēlējja. Viss būtu labi ja ne Ozols. Vārtsargam kādreiz ir arī jāpavelk sava komanda, jāizvelk mirusi bumba, šeit visi vārti bija ņemami.
kā tas ir nebija pelnījuši tas ir sports ne tamborēšanas čempionāts.. spēlē līdz galam! tā riebjās šitas nebija pelnījuši!! spēle beidzās,kad beidzās visos sportos,pēc tam vari atslābst ja pēc 0:2 sāc sūdu dzīt tad esi visu pelnījis!!!

  +5 [+] [-]

, 2023-10-15 23:49, pirms 2 gadiem
shmopsis rakstīja: Uzbrukums vēl bija ok,Janka Ikaunieks malacis vispār,bet nu tie centra aizsargi katastrofa vnk. Cik tam Balodim īsti ir gadi,arī kārtējais perspektīvais? tad vēl ok,bet nu tādas kļūdas vnk ārprāts viens pats 2 golus atnesa turkiem varēja vēl 2us atnest!!
Priekš LV protams ka vēl jaunais-talantīgais 25 gadu vecumā Priekš pasaules futbola, spēlētājs savos labākajos gados

  +1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:49, pirms 2 gadiem
aidza10 rakstīja: Jūs pat nevarat iedomāties kā man pietrūkst laba futbola no LV izlases, varbūt pēc 25 gadiem,kad būs man jau 50 varēšu skatīties to izlasi kas bija TOP50 pasaulē 2009.gadā un cīnijās ar visiem par uzvaru.. Nekas,ganjau.
2009. gadā jau bija Starkova atsišanās futbols, tu gribi redzēt to izlasi kas bija 2000-2008. gadam, kad regulāri grāvām Islandi.

     [+] [-]

, 2023-10-15 23:49, pirms 2 gadiem
nožēlojami, 2004. gada izlasei būtu tāds kauns par šitiem mīkstajiem

  +8 [+] [-]

, 2023-10-15 23:50, pirms 2 gadiem
Sāka solīdi. Tad iesprūda pie saviem vārtiem.
Zaudēja, tāpēc, ka 2. puslaikā pēc pirmā ielaistā gola beidzot sāka spēlēt futbolu. Un es labāk izbaudu šādu pretspēli, nevis autobusu ar domu, ka 0-1 jau nemaz neizskatās tik slikti.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:50, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu beigas galīgi sabojāja iespaidu, bet spēles vidus bija ļoti labs.
Vidus labs,iznāca rupeklis Emsis,un viss pajuka...Kādu izcilu piespēli trešajos vārtos uz atpakaļu atdeva N19,laikam mīzals Krollis,ceturtie malējā aizsarga izpildījumā vispār konfekte,kā nomainīja Daškeviču,tā kreisā mala sabruka kā kāršu namiņš...

  -1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:50, pirms 2 gadiem
Švaks uzbrukums vēl šausmīgāka aizsardzība. Daiņels šodien laukumā cīnijās cik varēja !

  -3 [+] [-]

, 2023-10-15 23:50, pirms 2 gadiem
Stariku atpakaļ, rudā lapsa parādīs kur vēži ziemo!!!
Slēpts komentārs: varonis

  +3 [+] [-]

, 2023-10-15 23:50, pirms 2 gadiem
cepums70 rakstīja: Vidus labs,iznāca rupeklis Emsis,un viss pajuka...Kādu izcilu piespēli trešajos vārtos uz atpakaļu atdeva N19,laikam mīzals Krollis,ceturtie malējā aizsarga izpildījumā vispār konfekte,kā nomainīja Daškeviču,tā kreisā mala sabruka kā kāršu namiņš...
Emsi prom atpakaļ uz joberlīgām, ne tuvumā izlasei tādu nav jāliek.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:51, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Priekš LV protams ka vēl jaunais-talantīgais 25 gadu vecumā Priekš pasaules futbola, spēlētājs savos labākajos gados
standarts,kuru iemet gaļā iekšā,kad visi vecie karjeru beiguši. Un tad ķip jauno laižam.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:51, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu beigas galīgi sabojāja iespaidu, bet spēles vidus bija ļoti labs. Pie 0:1 izskatījās ka reālāks ir 1:1 nevis 0:4...
Atkal šitie pajobagi savu pozitivitati te staro. Lv futbols smird !

  -1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:52, pirms 2 gadiem
Dubratulins vainīgs pie 2 goliem !

  +1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:52, pirms 2 gadiem
vai uzdevums izpildīts atlasei?? akk, šī spēle labi parādīja, kāpēc daudzi var iesist tikai Vlīgā pret vājāko komandu jauniešiem, tāds ir tas mūsu līmenis.

     [+] [-]

, 2023-10-15 23:53, pirms 2 gadiem
Malači

  +2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:53, pirms 2 gadiem
Lubraks Džeimss rakstīja: Atkal šitie pajobagi savu pozitivitati te staro. Lv futbols smird !
Kas te pozitīvs? Sabruka kā kāršu namiņs, kauns!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:54, pirms 2 gadiem
san4ito rakstīja: 2009. gadā jau bija Starkova atsišanās futbols, tu gribi redzēt to izlasi kas bija 2000-2008. gadam, kad regulāri grāvām Islandi.
Es ceru tu saprati manu domu, kā 2009.gadu minēju posmu kad mēs bijām viss augstāk FIFA rangā,bet protams arī euro 2004.gads un tas viss posms līdz izlases lejupslīdei bija skatāms.(tik cik es to atceros, jo tad vēl biju jauns puika)

  +2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:54, pirms 2 gadiem
cepums70 rakstīja: Vidus labs,iznāca rupeklis Emsis,un viss pajuka...Kādu izcilu piespēli trešajos vārtos uz atpakaļu atdeva N19,laikam mīzals Krollis,ceturtie malējā aizsarga izpildījumā vispār konfekte,kā nomainīja Daškeviču,tā kreisā mala sabruka kā kāršu namiņš...
Daškeviču bija jāmaina. Sāka lieki asi spēlēt. Bet nu Emsis...To tiešām, kā uzlaida viss sāka parādīties pirmie signāli, ka nebūs labi.

  -2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:54, pirms 2 gadiem
portal rakstīja: Dainis vismaz panāca, ka no LV izlases ir pazudusi krievu valoda. Ko ir izdarījuši pārējie pastalnieki?
Zto parādījās ukraiņu

  +1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:54, pirms 2 gadiem
san4ito rakstīja: 2009. gadā jau bija Starkova atsišanās futbols, tu gribi redzēt to izlasi kas bija 2000-2008. gadam, kad regulāri grāvām Islandi.
Varbūt to izlasi, kas spēlēja 1925. gadā? Nesaproti, ka spēlē pavisam cita izlase?

  -4 [+] [-]

, 2023-10-15 23:54, pirms 2 gadiem
Eilands ir mudaks tas nu skaidrs
Slēpts komentārs: portal

  -1 [+] [-]

, 2023-10-15 23:56, pirms 2 gadiem
Gatis rakstīja: rezultāts pierāda tikai to, ka 2:0 pret Armēniju bija nejaušība...
ka armēņi bija pārāk satraukušies un viss aizgāja šķērsām...
ja Armēnija būtu vinnējusi, tad šamiem būtu reālas iespējas tikt uz EČ...
Armēņi paši teica, ka viņus ietekmēja Arcahas (Kalnu Karabahas) zaudēšana Azerbaidžāniem! Viņi joprojām ir šokā.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:56, pirms 2 gadiem
Džekiem īsti neko pārmest. Ja ne vien tās pēdējās 13 minūtes. Cīnījās godam ,nedaudz veiksme/meistarība un iespējams būtu pavisam cits noskaņojums turkiem.

     [+] [-]

, 2023-10-15 23:56, pirms 2 gadiem
san4ito rakstīja: 2009. gadā jau bija Starkova atsišanās futbols, tu gribi redzēt to izlasi kas bija 2000-2008. gadam, kad regulāri grāvām Islandi.
2009. gads nebija pēdējais, kad mums bija reālas iespējas tikt uz pārspēlēm uz EČ? Atmiņa klibo, bet liekas, ka tieši ap to laiku bija cikls ar Šveici, Grieķiju grupā, kad līdz Gekasa varoņdarbiem tieši pret Latviju bija visas iespējas izspiest vismaz "play off". Un es teikšu, ka ja ir rezultāts pie kājas vai ar smuku futbolu vai busu.

  -2 [+] [-]

, 2023-10-15 23:57, pirms 2 gadiem
portal rakstīja: Tāpāt kā lielākā daļa no pārējiem, kuri sēdēja H sektorā.
H sektors vispār alkānu un bomžu sektors

  +3 [+] [-]

, 2023-10-15 23:57, pirms 2 gadiem
balodim jāspēlē kā balsta pusargam, džeks ir pārāk lēns un īss augumā, lai spēlētu par centra aizsargu, un jopcik popcik, nu kā var bumbu pieņemt tā, ka atlec uz tuvo kāju, kad tevi presē uzbrucējs?

  +4 [+] [-]

, 2023-10-15 23:59, pirms 2 gadiem
Ingus1992 rakstīja: Džekiem īsti neko pārmest. Ja ne vien tās pēdējās 13 minūtes. Cīnījās godam ,nedaudz veiksme/meistarība un iespējams būtu pavisam cits noskaņojums turkiem.
Neko pārmest būtu ja beigtu ar 0:2, nevis vēl 2 nevejadzīgiem goliem

 +11 [+] [-]

, 2023-10-15 23:59, pirms 2 gadiem
emsi turēt tālāk no izlases, kā viņš vispār kotējas spēlējot norge amatieru ligā ir man nesaprotami. kazakēvičam paldies, dodiet trenēt cilvēkam, kas kādreiz ir spēlējis futbolu un, kurš sajēdz no taktikas, nevis sporta skolotājs

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:01, pirms 2 gadiem
...štrunts par rezultātu, bet spēli līdz 0:2 varēja baudīt...reāli nepaveicās un jaunie puikas beigās izgāzās...bet ir ok, gan jau mēs turkus atkal kādreiz paņemsim!

  +3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:01, pirms 2 gadiem
Attieksmes problēma - ne jau turki pie 0:2 sāka spiest vairāk, bet mūsējie vispār apstājās. Jā 11 min. pirms spēles beigām visiem palika skaidrs, ka izcīnīt neizšķirtu neizdosies, bet tas nenozīmē, ka jāpamet vārtsargs likteņa varā un vienkārši jāganās pa laukumu.
Runājot par Daini Kazakēviču šoreiz - neko jau vājprātīgu viņam nevar pārmest, ja Balodis neprot bumbu uzņemt, kas ir iedota uz kājas precīzi pie tam pat sista pa zemi. Trešie vārti ielidoja, jo kā izrādās turki skrien ātrāk par mums, un mūsu pussargi nespēja panākt spēlētāju ar bumbu - laikam tas bija Emsis, kas nespēja teju skrienot pa pusi laukuma panākt turku spēlētāju, kas atdeva beigās ideālu piespēli.
Protams, ka spēle varēja izvērsties savādāk, ja mēs būtu iespieduši turku vārtos bumbu un būtu rezultāts 1:1.
Ko es girbētu trenerim pārmest - jau kuro spēli redzam, ka nav jēga uzbrukumā vienu pašu nolikt Uldriķi - viņš nav sprinteris un nespēj ar bumbu aizskriet un iesist vārtus atrodoties viens pats priekšā - viņam vajag otru uzbrucēju palīgā. It kā vajadzētu Krolli + Uldriķi, bet var just, ka abiem uzbrucējiem pašos izšķirošakajos momentos uzbrukumā trūkst spēļu prakses.
Jaunzems, ja vēl pāris spēles sēdēs uz soliņa Polijā, tad no viņa jēga būs tāda pati kā no D.Ikaunieka (precīzi nekāda pienesuma).
Izlasei nav pamata Riga FC un RFS aizsargu - un izlasē sākas auzas.
Savaļnieks, J.Ikaunieks, Daškevičs un protams Ozols ir vienīgie, kurus varu izcelt ar kaut ko pozitīvu - pārējie Nīderlandes, Čehijas, Itālijas, Polijas un Norvēģijas līgu soliņu deldētāji godīgi sakot spēlē briesmīgi.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:02, pirms 2 gadiem
andzixxo rakstīja: emsi turēt tālāk no izlases, kā viņš vispār kotējas spēlējot norge amatieru ligā ir man nesaprotami. kazakēvičam paldies, dodiet trenēt cilvēkam, kas kādreiz ir spēlējis futbolu un, kurš sajēdz no taktikas, nevis sporta skolotājs
Mēraukla - ir spēlējis futbolu nederēs, jo Dainis ir maucis futeni jaunatnes līgās un 1. līgā

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:02, pirms 2 gadiem
trenerim mazohisms nav svešs

  -1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:02, pirms 2 gadiem
nožējamas bābas, nevis izlase

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:04, pirms 2 gadiem
pēc armēņu uzvaras tādi gaiļi gozējās, turki nolika pie vietas

  +3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:04, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Attieksmes problēma - ne jau turki pie 0:2 sāka spiest vairāk, bet mūsējie vispār apstājās. Jā 11 min. pirms spēles beigām visiem palika skaidrs, ka izcīnīt neizšķirtu neizdosies, bet tas nenozīmē, ka jāpamet vārtsargs likteņa varā un vienkārši jāganās pa laukumu.
Runājot par Daini Kazakēviču šoreiz - neko jau vājprātīgu viņam nevar pārmest, ja Balodis neprot bumbu uzņemt, kas ir iedota uz kājas precīzi pie tam pat sista pa zemi. Trešie vārti ielidoja, jo kā izrādās turki skrien ātrāk par mums, un mūsu pussargi nespēja panākt spēlētāju ar bumbu - laikam tas bija Emsis, kas nespēja teju skrienot pa pusi laukuma panākt turku spēlētāju, kas atdeva beigās ideālu piespēli.
Protams, ka spēle varēja izvērsties savādāk, ja mēs būtu iespieduši turku vārtos bumbu un būtu rezultāts 1:1.
Ko es girbētu trenerim pārmest - jau kuro spēli redzam, ka nav jēga uzbrukumā vienu pašu nolikt Uldriķi - viņš nav sprinteris un nespēj ar bumbu aizskriet un iesist vārtus atrodoties viens pats priekšā - viņam vajag otru uzbrucēju palīgā. It kā vajadzētu Krolli + Uldriķi, bet var just, ka abiem uzbrucējiem pašos izšķirošakajos momentos uzbrukumā trūkst spēļu prakses.
Jaunzems, ja vēl pāris spēles sēdēs uz soliņa Polijā, tad no viņa jēga būs tāda pati kā no D.Ikaunieka (precīzi nekāda pienesuma).
Izlasei nav pamata Riga FC un RFS aizsargu - un izlasē sākas auzas.
Savaļnieks, J.Ikaunieks, Daškevičs un protams Ozols ir vienīgie, kurus varu izcelt ar kaut ko pozitīvu - pārējie Nīderlandes, Čehijas, Itālijas, Polijas un Norvēģijas līgu soliņu deldētāji godīgi sakot spēlē briesmīgi.
Tas, ko Dainim vēl var pārmest, ko vispār izlasē dara Emsis - norges 2. līga, jau entos mačus pēc kārtas tieši viņa kļūdas atnes vārtus. Priekš kam? Nu nav viņš ne vecmeistars ar vārdu. ne džeks, kam vienkārši iekritusi neveiksmīga sezona pēc 5 supersezonām. Un psiholoģija. Trenerim ir jāsagatova komanda, lai pie sūdiem nesalūzt tik viegli. Sanāk ja tie 2 vārti būtu 15 minūtē nevis 15 minūtes pirms beigām, mēs varētu izbaudīt 0.10?

  +3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:06, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tas, ko Dainim vēl var pārmest, ko vispār izlasē dara Emsis - norges 2. līga, jau entos mačus pēc kārtas tieši viņa kļūdas atnes vārtus. Priekš kam? Nu nav viņš ne vecmeistars ar vārdu. ne džeks, kam vienkārši iekritusi neveiksmīga sezona pēc 5 supersezonām. Un psiholoģija. Trenerim ir jāsagatova komanda, lai pie sūdiem nesalūzt tik viegli. Sanāk ja tie 2 vārti būtu 15 minūtē nevis 15 minūtes pirms beigām, mēs varētu izbaudīt 0.10?
Tāpēc jau daži spēlētāji iestājas par Daini, tāds emsis pat tālākajos rezervistos nebūtu pie cita trenera. 27 gadi un joberlīga....

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:06, pirms 2 gadiem
Tā kā redzēju norvēģu spēli pret Spāniju, tad neko sliktu nevaru teikt, jo tur treneri, daži spēlētāji izskatījās kā skolnieki pret profesoriem ar visu to, ka spēlē top līgās!

  +3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:08, pirms 2 gadiem
Tagad vēl 18.novembrī to pašu, lai federācijai gluži vnk. nepaliek nekādu racionālu argumentu.
Un beidzot liksim jaunu bildi iekšā.

Sanāca nejauši uzminēt mača rezultātu, bet doma, bija, ka būs smagāk.

Ar kādu mērķi 46.minūtē uzmainīja manu "favorītu" Emsi? Ar kādu??? Saglabāt 0:0 puslaika vidū? Izicli izdevās, pat ja tā 😁

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:09, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tagad vēl 18.novembrī to pašu, lai federācijai gluži vnk. nepaliek nekādu racionālu argumentu.
Un beidzot liksim jaunu bildi iekšā.

Sanāca nejauši uzminēt mača rezultātu, bet doma, bija, ka būs smagāk.

Ar kādu mērķi 46.minūtē uzmainīja manu "favorītu" Emsi? Ar kādu???
Sliktāk jau nebūs!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:09, pirms 2 gadiem
aidza10 rakstīja: Jūs pat nevarat iedomāties kā man pietrūkst laba futbola no LV izlases, varbūt pēc 25 gadiem,kad būs man jau 50 varēšu skatīties to izlasi kas bija TOP50 pasaulē 2009.gadā un cīnijās ar visiem par uzvaru.. Nekas,ganjau.
AIZMIRSTI par ko tādu pavisam !

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:10, pirms 2 gadiem
pēc uzvaras pār armēņiem fanus izsmēja, sakāpa galvā, pasaules čempioni....tagad tādi klauni, paši izsmejami

  -1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:10, pirms 2 gadiem
Jā, Dains nespēja pēc otrā gola mentāli noturēt mūsejo spēlētprieku,jo bija uzzinājuši, ka Eilands vairs viņus neatbalstīs.
Līdz ar to situācija ir katastrofāla un Dainim atliek tikai demisionēt.

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:10, pirms 2 gadiem
portal rakstīja: Varbūt to izlasi, kas spēlēja 1925. gadā? Nesaproti, ka spēlē pavisam cita izlase?
Eu ja? Nevar būt! Nesaprati, ka atbildēju uz citu komentāru?

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:11, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Mēraukla - ir spēlējis futbolu nederēs, jo Dainis ir maucis futeni jaunatnes līgās un 1. līgā
es ceru, ka mēs visi piedzīvosim to dienu, kad redzēsim māri, zakreševski un vēl dažus ex futbola spēlētājus ar augstu IQ izlases treneru štābā, nevis ielikteņus. ļoti patīk māra analīze studijā, es esmu pārliecināts, ka kazakēvičs augstprātīgi ignorē visus, kas viņam pārmet par spēles kvalitāti, aizbildinoties, ka ''mēs darām visu iespējamo''

  +7 [+] [-]

, 2023-10-16 00:12, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tāpēc jau daži spēlētāji iestājas par Daini, tāds emsis pat tālākajos rezervistos nebūtu pie cita trenera. 27 gadi un joberlīga....
Lai arī es atbalstu to, ka Dainis izmet par disciplīnas pārkāpumiem, ir ieviesis latvisku (itkā) kolektīvu, viss pārējais ko viņš dara ir auzas. Viņa stils tipiski atgādina videnes skolotāju, kam ir mīluļi, kuriem piedos un atļaus visu (lasi ņems sastāvā un laidīs laukumā) un ir sliktie, kas neiepatikās (lasi - nesauks vai marinēs uz beņķa vienmēr). Tas, ko futbolam vajag - labs ārzemju treneris. Protams, tur nebūs ne hokeja, basketa stāsts, ka īsā mirklī uzraus strauji uz augšu, bet tur atkrīt blatņiki, tur atkrīt joberlīgu cilvēki, tur visticamāk arī atkritīs visādi Oši utt., kas pat Virslīgā biežāk beņķi deldē, bet tāpat uz izlasi sauc. Un runa ir par labu treneri nevis no hvz kurienes izvlktu somu. LFF atšķirībā no LBS un LHF piķis ir - viņi ir spējīgi samaksāt adekvātu atalgojumu. Bet, protams, ka tas nenotiks.

  +4 [+] [-]

, 2023-10-16 00:14, pirms 2 gadiem
andzixxo rakstīja: es ceru, ka mēs visi piedzīvosim to dienu, kad redzēsim māri, zakreševski un vēl dažus ex futbola spēlētājus ar augstu IQ izlases treneru štābā, nevis ielikteņus. ļoti patīk māra analīze studijā, es esmu pārliecināts, ka kazakēvičs augstprātīgi ignorē visus, kas viņam pārmet par spēles kvalitāti, aizbildinoties, ka ''mēs darām visu iespējamo''
Māri labprātāk redzētu LFF augšgalā. Par to, kāds viņš ir treneris hvz. Labs ex--spēlētājs, labs analītiķis negarantē labu treneri - trenerim jāprot ne tikai analizēt, bet arī iemācīt, izskaidrot, labā nozīmē uzvilkt. Taču ir skaidrs, ka Māris prot gan piķi kruķīt, gan ir gali, kontakti, gan kā jau teici - analizēt prot.

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:14, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lai arī es atbalstu to, ka Dainis izmet par disciplīnas pārkāpumiem, ir ieviesis latvisku (itkā) kolektīvu, viss pārējais ko viņš dara ir auzas. Viņa stils tipiski atgādina videnes skolotāju, kam ir mīluļi, kuriem piedos un atļaus visu (lasi ņems sastāvā un laidīs laukumā) un ir sliktie, kas neiepatikās (lasi - nesauks vai marinēs uz beņķa vienmēr). Tas, ko futbolam vajag - labs ārzemju treneris. Protams, tur nebūs ne hokeja, basketa stāsts, ka īsā mirklī uzraus strauji uz augšu, bet tur atkrīt blatņiki, tur atkrīt joberlīgu cilvēki, tur visticamāk arī atkritīs visādi Oši utt., kas pat Virslīgā biežāk beņķi deldē, bet tāpat uz izlasi sauc. Un runa ir par labu treneri nevis no hvz kurienes izvlktu somu. LFF atšķirībā no LBS un LHF piķis ir - viņi ir spējīgi samaksāt adekvātu atalgojumu. Bet, protams, ka tas nenotiks.
Pilnīgi pareizi!

Jautājums vai kāds kaut cik respektabls treneris būs gatavs trenēt tiiik vāju izlasi...

  -2 [+] [-]

, 2023-10-16 00:16, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lai arī es atbalstu to, ka Dainis izmet par disciplīnas pārkāpumiem, ir ieviesis latvisku (itkā) kolektīvu, viss pārējais ko viņš dara ir auzas. Viņa stils tipiski atgādina videnes skolotāju, kam ir mīluļi, kuriem piedos un atļaus visu (lasi ņems sastāvā un laidīs laukumā) un ir sliktie, kas neiepatikās (lasi - nesauks vai marinēs uz beņķa vienmēr). Tas, ko futbolam vajag - labs ārzemju treneris. Protams, tur nebūs ne hokeja, basketa stāsts, ka īsā mirklī uzraus strauji uz augšu, bet tur atkrīt blatņiki, tur atkrīt joberlīgu cilvēki, tur visticamāk arī atkritīs visādi Oši utt., kas pat Virslīgā biežāk beņķi deldē, bet tāpat uz izlasi sauc. Un runa ir par labu treneri nevis no hvz kurienes izvlktu somu. LFF atšķirībā no LBS un LHF piķis ir - viņi ir spējīgi samaksāt adekvātu atalgojumu. Bet, protams, ka tas nenotiks.
Futbolā treneris nav tik būtisks faktors.
Vienīgais, ka ar kontaktiem var iekārtot ārzemju līgās, ja parādās tie talanti!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:18, pirms 2 gadiem
Koscinkēvičs manās acīs pacēlās pēc šādas intervijas ar Daini

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:18, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Māri labprātāk redzētu LFF augšgalā. Par to, kāds viņš ir treneris hvz. Labs ex--spēlētājs, labs analītiķis negarantē labu treneri - trenerim jāprot ne tikai analizēt, bet arī iemācīt, izskaidrot, labā nozīmē uzvilkt. Taču ir skaidrs, ka Māris prot gan piķi kruķīt, gan ir gali, kontakti, gan kā jau teici - analizēt prot.
iemācīs koka kājai uldriķim kā trāpīt vārtos 1vs1 izgājienā. vismaz 2 momentus nolaida podā cikla laikā, jo ir pārāk tizls un, ja mēs spētu realizēt visus momentus, pat ja tas ir 1 visas spēles laikā, mēs noteikti aizķertos aiz kādas ničas, ņemot vērā, ka grupa ir diezgan blīva un visi var viens otru apspēlēt (izņemot horvātus, kas mūs uz klasi paņemtu )

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:19, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 2009. gads nebija pēdējais, kad mums bija reālas iespējas tikt uz pārspēlēm uz EČ? Atmiņa klibo, bet liekas, ka tieši ap to laiku bija cikls ar Šveici, Grieķiju grupā, kad līdz Gekasa varoņdarbiem tieši pret Latviju bija visas iespējas izspiest vismaz "play off". Un es teikšu, ka ja ir rezultāts pie kājas vai ar smuku futbolu vai busu.
Jā, tik tas bija PK, nevis EČ. Viss izšķīrās pēdējā grupas mačā pret Grieķiju, kur pēc pirmā puslaika bijām vadībā 2:1, bet beigās zaudējām 2:5.

  +7 [+] [-]

, 2023-10-16 00:19, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pilnīgi pareizi!

Jautājums vai kāds kaut cik respektabls treneris būs gatavs trenēt tiiik vāju izlasi...
Trenēt kādu Eiropas nacionālo izlasi, domājams, lielai daļai treneru ir īpašs gods un izaicinājums. Labi, te nav runa par Pasaules TOP treneriem, taču noteikti būtu iespējams vienoties ar kādu ļoti laba līmeņa speciālistu. Ja gribētu, protams...

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:21, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Neko pārmest būtu ja beigtu ar 0:2, nevis vēl 2 nevejadzīgiem goliem
Ja būtu, tad būtu.. Bet nu realitāte ir tāda, ka pēdējā vieta un arī droši vien 3 punkti tabulā tā arī paliks.. Tad jau nākamajā ciklā derētu neizlidot no C grupas Nāciju līgā, tāds tas vektors mums pašlaik

  -2 [+] [-]

, 2023-10-16 00:21, pirms 2 gadiem
Emilio rakstīja: Trenēt kādu Eiropas nacionālo izlasi, domājams, lielai daļai treneru ir īpašs gods un izaicinājums. Labi, te nav runa par Pasaules TOP treneriem, taču noteikti būtu iespējams vienoties ar kādu ļoti laba līmeņa speciālistu. Ja gribētu, protams...
Treneris spēlētāju meistarību nemainīs!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:24, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Futbolā treneris nav tik būtisks faktors.
Vienīgais, ka ar kontaktiem var iekārtot ārzemju līgās, ja parādās tie talanti!
Absolūti nepiekrītu.
Futbolā trenera loma ir milzīga. Tāpat kā citos sporta veidos.

Veseli Chelsea, Inter Milan, Manchester United un Barcelona... kā tādi pirmie piemēri... nosprāga līdz ar treneru atlaišanām. Visi pēdējos padsmit gados. Visi from hero to zero pārvērtās pēc treneru atlaišanas (2x Mourinju, Fērgusons, Gvardiola)

  +3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:25, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Futbolā treneris nav tik būtisks faktors.
Vienīgais, ka ar kontaktiem var iekārtot ārzemju līgās, ja parādās tie talanti!
Psiholoģija, taktika - tam nozīme ir. Mums taktikas nav. Psiholoģija, motivācija zemā līmenī. Toties mums ar vien izteiktāk velk uz to, ka ir blats - džeki ar nepamatoti garantētu vietu sastāvā. Pie ārzemnieka tas atkrīt.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 00:25, pirms 2 gadiem
Neonz rakstīja: Jā, tik tas bija PK, nevis EČ. Viss izšķīrās pēdējā grupas mačā pret Grieķiju, kur pēc pirmā puslaika bijām vadībā 2:1, bet beigās zaudējām 2:5.
Paldies par precizējumu

  -4 [+] [-]

, 2023-10-16 00:27, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Absolūti nepiekrītu.
Futbolā trenera loma ir milzīga. Tāpat kā citos sporta veidos.

Veseli Chelsea, Inter Milan, Manchester United un Barcelona... kā tādi pirmie piemēri... nosprāga līdz ar treneru atlaišanām. Visi pēdējos padsmit gados. Visi from hero to zero pārvērtās pēc treneru atlaišanas (2x Mourinju, Fērgusons, Gvardiola)
Nosprāgt var, bet pacelt īsti nevar!
Nav spēlētāji, tad treneris neko nevar izdarīt!

  +8 [+] [-]

, 2023-10-16 00:28, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tas, ko Dainim vēl var pārmest, ko vispār izlasē dara Emsis - norges 2. līga, jau entos mačus pēc kārtas tieši viņa kļūdas atnes vārtus. Priekš kam? Nu nav viņš ne vecmeistars ar vārdu. ne džeks, kam vienkārši iekritusi neveiksmīga sezona pēc 5 supersezonām. Un psiholoģija. Trenerim ir jāsagatova komanda, lai pie sūdiem nesalūzt tik viegli. Sanāk ja tie 2 vārti būtu 15 minūtē nevis 15 minūtes pirms beigām, mēs varētu izbaudīt 0.10?
Nu redzi - izlases treneris ir principiāls - ja Šabala spēlē laukumā savā klubā un samērā regulāri spēj gūt vārtus - tātad ir spēļu prakse + ir vārtu gūšanas prasmes (un zinām, ka izlasē viņš sita iekšā regulāri). Mēs zinām, ka ir robi aizsardzībā, bet mēs principa pēc neņemam Isajevu no FK Auda, kas ir viens no pamata aizsargiem klubā.
Jā veci sen jau daļēji aizmirsti disciplinārie pārkāpumi - bet mums zeme deg zem kājām.
Atceros šo paši situāciju ar GK - Ozolu pēc tā verbālā incidenta Valmierā - nu izmeta Ozolu no izlases - Puriņš pierādīja, ka taisa regulāri sūdus vārtos - tagad nācās norīt krupi un atkal pielaist Ozolu pie spēlēšanas un es 100% uzticos mūsu vārtsargam - nav kur piesieties Ozolam par to kā viņš strādā vārtos.
Nemēģiniet man iestāstīt, ka Norvēģijas 2.līgas vidusmēra klubs ir augstākā līmenī nekā mūsu Virslīgas top 5 klubi, vai arī nespēlējošs uzbrucējs Čehijas līgā ir labāks par regulāri spēlējošu Šabalu.

  +5 [+] [-]

, 2023-10-16 00:28, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Treneris spēlētāju meistarību nemainīs!
bet izspiedīs maksimumu no labākajā formā attiecīgajā brīdī esošajiem gan!

  +3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:28, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Treneris spēlētāju meistarību nemainīs!
Labs treneris prot izspiest maksimumu, labs treneris prot motivēt un aizvērt caurumus sastāvā nevis darīt vienu un to pašu, cerot, ka ar 20. reizi nostrādās. Un, iespējams ar labu treneri būs vieglāk pierunāt izlasē iesaistīties ārzemēs esošos ar lv saknēm - to pašu Makrecki. Visa Ontužāna pieredze un arī vēl pāris džeku situācija ir diezgan labs rādītājs ārzemēs esošajiem, ka nav ko pīties ar izlasi, kamēr te ir Dainis.

  -4 [+] [-]

, 2023-10-16 00:28, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Psiholoģija, taktika - tam nozīme ir. Mums taktikas nav. Psiholoģija, motivācija zemā līmenī. Toties mums ar vien izteiktāk velk uz to, ka ir blats - džeki ar nepamatoti garantētu vietu sastāvā. Pie ārzemnieka tas atkrīt.
Oi, uzraksti kuriem ir blats, būs interesanti

  -4 [+] [-]

, 2023-10-16 00:29, pirms 2 gadiem
skotijs rakstīja: bet izspiedīs maksimumu no labākajā formā attiecīgajā brīdī esošajiem gan!
Nav pierādījumu

  -1 [+] [-]

, 2023-10-16 00:32, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Absolūti nepiekrītu.
Futbolā trenera loma ir milzīga. Tāpat kā citos sporta veidos.

Veseli Chelsea, Inter Milan, Manchester United un Barcelona... kā tādi pirmie piemēri... nosprāga līdz ar treneru atlaišanām. Visi pēdējos padsmit gados. Visi from hero to zero pārvērtās pēc treneru atlaišanas (2x Mourinju, Fērgusons, Gvardiola)
Mourinju spēlētājus savāca līdzi

  -2 [+] [-]

, 2023-10-16 00:34, pirms 2 gadiem
portal rakstīja: Dainis vismaz panāca, ka no LV izlases ir pazudusi krievu valoda. Ko ir izdarījuši pārējie pastalnieki?
Kāds valodai sakars ar futbolu?

  +3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:34, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Nu redzi - izlases treneris ir principiāls - ja Šabala spēlē laukumā savā klubā un samērā regulāri spēj gūt vārtus - tātad ir spēļu prakse + ir vārtu gūšanas prasmes (un zinām, ka izlasē viņš sita iekšā regulāri). Mēs zinām, ka ir robi aizsardzībā, bet mēs principa pēc neņemam Isajevu no FK Auda, kas ir viens no pamata aizsargiem klubā.
Jā veci sen jau daļēji aizmirsti disciplinārie pārkāpumi - bet mums zeme deg zem kājām.
Atceros šo paši situāciju ar GK - Ozolu pēc tā verbālā incidenta Valmierā - nu izmeta Ozolu no izlases - Puriņš pierādīja, ka taisa regulāri sūdus vārtos - tagad nācās norīt krupi un atkal pielaist Ozolu pie spēlēšanas un es 100% uzticos mūsu vārtsargam - nav kur piesieties Ozolam par to kā viņš strādā vārtos.
Nemēģiniet man iestāstīt, ka Norvēģijas 2.līgas vidusmēra klubs ir augstākā līmenī nekā mūsu Virslīgas top 5 klubi, vai arī nespēlējošs uzbrucējs Čehijas līgā ir labāks par regulāri spēlējošu Šabalu.
Šabalu jau nu tiešām nevajag. Ok, ir 12 vārti izlasē, bet vajadzētu atcerēties, ka pēdējās 20 spēlēs, ko atradās izlasē palika sausā. Arī spēlējot no zvana līdz zvanam. Šeit vairāk ir stāsts par jaunajiem. Nav mums mega talantīgo, bet noteikti gribošāki. Līdz zināmam brīdim tas pats Ontužāns - sauca, bet laukumā nelaida. Arī Virslīgā var atrast šo un to. Nu kā saka ja redz, ka nebūs to uzvaru - iespēlēt komandu ar domu par nākotni. Ja vēl atcerās, ka uzstādot mērķi Dainis norādīja, ka šis cikls būs iespēja gatavoties C līgai - kāda jēga gatavoties izmantojot trīsdesmitgadniekus, kas klubā pie iespējām netiek vai mauc joberos? Lai mauc tie, kam ap 21. Rotē. Nesanāks, nesanāks. Sliktāk, tāpat nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2023-10-16 00:35, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Oi, uzraksti kuriem ir blats, būs interesanti
Pierādījumu nav, bet paskatoties uz sastāvu ir diezgan skaidrs, ka sastāvu neizvēlās tikai pēc meistarības, jo pats Dainis vienmēr ir izcēlis, ka svarīgi, lai ir spēļu prakse klubā. Tikai ko tad izteikti tiek saukti vismaz pāris kadri, kas klubos biežak beņķi deldē, kā spēlē? Un ko izlasē dara tas pats Emsis?

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 00:36, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Nosprāgt var, bet pacelt īsti nevar!
Nav spēlētāji, tad treneris neko nevar izdarīt!
Treneris var atnākt un, sāksim ar to - izmest, piemēram, Emsi. Paņemt Jagodinski vismaz pieteikumā atpakaļ. Un tā tālāk.
Vēl citus spēlētājus, pēc sava redzējuma (un pat tāda redzējuma, kā neviens no mums nevar iedomāties), paņemt. Pareizi, nepareizi, to tālāk laiks rādīs.

Klubu futbolā mekās simtiem šitādu stāstu...
Atnāk Mourinju uz Chelsea un komanda iziet jaunajā sezonā laukumā ar Karvalju, Paulu Fereiru, Esjēnu, Mikelu un Drogbā... visiem mute vaļā - WTF, kas tie tādi.. izrādās - jaunā čempionvienība.
Atnāk Gvardiola uz City un izmet ārā neaizskaramos Hārtu un Jaja Turē kā kaut kādus otrā ešelona spēlētājus...
Utt.

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:38, pirms 2 gadiem
Piekrītu par rakstīto- treneris var nākt ar savu redzējumu, saviem kontaktiem!
Dainim ir kontakti, redzējums?

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 00:40, pirms 2 gadiem
Pareizi te par "blatņikiem" runāja.
Manuprāt, jā. Es arī piekritīšu tam, ka mums izlase ir "pēc sapelējušas Daiņa piezīmju klades" būvēta. Emsis un D.Ikaunieks vien jau ir šo to vērti.
Un tā trenera melnā grāmatiņa arī ir forša. Pat Dešānam pie Francijas izlases stūres viņa nebija tik strikta. Pie Daiņa gan - esi melnajā grāmatiņā - nu tad āmen.

  -3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:42, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pierādījumu nav, bet paskatoties uz sastāvu ir diezgan skaidrs, ka sastāvu neizvēlās tikai pēc meistarības, jo pats Dainis vienmēr ir izcēlis, ka svarīgi, lai ir spēļu prakse klubā. Tikai ko tad izteikti tiek saukti vismaz pāris kadri, kas klubos biežak beņķi deldē, kā spēlē? Un ko izlasē dara tas pats Emsis?
Biju gaidījis izsmeļošu izklāstu par Daiņa blatu sistēmu.Ja pierādījumu nav, tad.. tad neko

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 00:47, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Biju gaidījis izsmeļošu izklāstu par Daiņa blatu sistēmu.Ja pierādījumu nav, tad.. tad neko
Tajā pašā laikā. Tev tiešām šķiet, ka ir vērts uz izlasi saukt Emsi, kas laukumā ir katastrofa un ikdienā mauc norges 2. līgā? Un arīpirrms tam nekad nav bijis jaunais "Cauņa, Laizāns, Astafjevs" - džeks ar vārdu un kvalitāti? Un tas pats Dāvis Ikaunieks - kad pēdējo reizi viņam ir bijusi sezona, kurā viņš regulāri spēlē? Bet tik un tā tiek cītīgi saukts. Cikla sākumā Ošs, kuru visaktīvāk izmantoja tad, kad RFS deldēja beņķi. Var jau būt, ka viņiem ir superkvalitātes komandas ķīmijas uzlabošanā, bet spriežot pēc tā cik viegli šodien salūza un vairākiem iepriekšējiem cikla mačiem - arī ķīmija ne tuvu nav ideāla.

  +3 [+] [-]

, 2023-10-16 00:49, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Treneris var atnākt un, sāksim ar to - izmest, piemēram, Emsi. Paņemt Jagodinski vismaz pieteikumā atpakaļ. Un tā tālāk.
Vēl citus spēlētājus, pēc sava redzējuma (un pat tāda redzējuma, kā neviens no mums nevar iedomāties), paņemt. Pareizi, nepareizi, to tālāk laiks rādīs.

Klubu futbolā mekās simtiem šitādu stāstu...
Atnāk Mourinju uz Chelsea un komanda iziet jaunajā sezonā laukumā ar Karvalju, Paulu Fereiru, Esjēnu, Mikelu un Drogbā... visiem mute vaļā - WTF, kas tie tādi.. izrādās - jaunā čempionvienība.
Atnāk Gvardiola uz City un izmet ārā neaizskaramos Hārtu un Jaja Turē kā kaut kādus otrā ešelona spēlētājus...
Utt.
..Atnāk Gerijs Džonsons trenēt Latvijas izlasi un virkne mūsu futbolistu spēlē Premjerlīgā, Pahars kļūst par rezutatīvāko savā klubā

     [+] [-]

, 2023-10-16 00:50, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Atnāk Mourinju uz Chelsea un komanda iziet jaunajā sezonā laukumā ar Karvalju, Paulu Fereiru, Esjēnu, Mikelu un Drogbā... visiem mute vaļā - WTF, kas tie tādi.. izrādās - jaunā čempionvienība.
Kā pateikt, ka neko nesaproti no futbola, nepasakot, ka neko nesaproti no futbola Kā izrādās, pat no Chelsea neko nesaproti...

     [+] [-]

, 2023-10-16 01:09, pirms 2 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Kā pateikt, ka neko nesaproti no futbola, nepasakot, ka neko nesaproti no futbola Kā izrādās, pat no Chelsea neko nesaproti...
Da es tur negāju baigi precīzi līdz kaulam iedziļināties.
Svarīgi ir gluži vnk. vai kko uz sitienu atceries, vai ne.
Reāli tieši tādā atmiņā Mourinju ietekme uz Chelsea vairākumam līdzjutēju ir palikusi atmiņā. Kā visu šito Veronu, Krespo, kapteiņu Čuču (Mutu) ... vēl tak tur pasarg dies visādi Babajaro, "dodam centrējumu uz dullo" Gronkjēri pa vidu bija... kā visu šito murgu izbeigšana.
Sastāvs "Čehs - Ešlijs, Terijs, Karvalju, Fereira - Robens/Dafs , Esjēns/Mikels, Lampards, Džo Kouls - Drogba un "tas tur islandietis" reāli asociējas tikai ar "Mourinju Chelsea". Vari to prasīt kam gribi 😉

     [+] [-]

, 2023-10-16 01:24, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Da es tur negāju baigi precīzi līdz kaulam iedziļināties.
Svarīgi ir gluži vnk. vai kko uz sitienu atceries, vai ne.
Reāli tieši tādā atmiņā Mourinju ietekme uz Chelsea vairākumam līdzjutēju ir palikusi atmiņā. Kā visu šito Veronu, Krespo, kapteiņu Čuču (Mutu) ... vēl tak tur pasarg dies visādi Babajaro, "dodam centrējumu uz dullo" Gronkjēri pa vidu bija... kā visu šito murgu izbeigšana.
Sastāvs "Čehs - Ešlijs, Terijs, Karvalju, Fereira - Robens/Dafs , Esjēns/Mikels, Lampards, Džo Kouls - Drogba un "tas tur islandietis" reāli asociējas tikai ar "Mourinju Chelsea". Vari to prasīt kam gribi 😉
Asociējas tikai ar Mourinju, bet ne Romkas naudu, par kuru nopirka visus šitos "nevienam nezināmos" spēlētājus", kurus nezināja tikai tie, kuri futbolam vispār nesekoja līdzi? Un no kuriem ne jau visi ieradās 2004. gadā.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 01:29, pirms 2 gadiem
Lubraks Džeimss rakstīja: Dubratulins vainīgs pie 2 goliem !
Akmens seja Dubra ar kokainais Uldriķis - 2 vispārvērtētākie LV futbolisti - liec jebkuru citu aizsargu un teiksim Krolli, būtu viss pavisam savādāk...

     [+] [-]

, 2023-10-16 01:44, pirms 2 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Asociējas tikai ar Mourinju, bet ne Romkas naudu, par kuru nopirka visus šitos "nevienam nezināmos" spēlētājus", kurus nezināja tikai tie, kuri futbolam vispār nesekoja līdzi? Un no kuriem ne jau visi ieradās 2004. gadā.
Šitā runāšana par naudu Anglijas premjerlīgā (un ne tikai tur) ir tāda paštaisna d.ršana un vēlmē dzīvot nevis realitātē, bet kaut kādā pasaku filmā, kur bruņinieki baltos zirgos viens ar otru cīnās bruņinieku turnīros.
Tā teikt, visiem jāatņem nauda, lai premjerlīgā atkal varētu sekmīgi spēlēt abas Šefīldas, Notingemas foresteri, utt.

Futbols ir komercializējies un neko tur nepadarīsi.
Nu kuru tieši izbrīna, ka Parīzē, kā vienā no pasaules megapolēm, ir savs superklubs. Reāli būtu jāpabrīnās, ka tas tā nebūtu, nevis atkal kaut kādā viduslaiku pasakā jādzīvo no sērijas "burgundijas bruņinieki, sakāvuši normandiešus, devās kaujā pie Marseļas akvitāniešiem" 😁

  -1 [+] [-]

, 2023-10-16 01:56, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šitā runāšana par naudu Anglijas premjerlīgā (un ne tikai tur) ir tāda paštaisna d.ršana un vēlmē dzīvot nevis realitātē, bet kaut kādā pasaku filmā, kur bruņinieki baltos zirgos viens ar otru cīnās bruņinieku turnīros.
Tā teikt, visiem jāatņem nauda, lai premjerlīgā atkal varētu sekmīgi spēlēt abas Šefīldas, Notingemas foresteri, utt.

Futbols ir komercializējies un neko tur nepadarīsi.
Nu kuru tieši izbrīna, ka Parīzē, kā vienā no pasaules megapolēm, ir savs superklubs. Reāli būtu jāpabrīnās, ka tas tā nebūtu, nevis atkal kaut kādā viduslaiku pasakā jādzīvo no sērijas "burgundijas bruņinieki, sakāvuši normandiešus, devās kaujā pie Marseļas akvitāniešiem" 😁
Tīšām virzies prom no tēmas, lai neviens nepamanītu iepriekš pausto, ka par Esjēnu, Drogbā utt rakstīji "visiem mutes vaļā wtf kas tie tādi"? Tad varbūt atver viņu CV un paskaties, ko viņi darīja pirms Chelsea un par cik lielām summām viņus nopirka (diez kādēļ ), vismaz kaut ko jaunu dzīvē uzzināsi - ar 19 gadu kavēšanos.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 05:45, pirms 2 gadiem
Spēle nebija slikta bija laba atspēlēšanās ofensīva diemžēl neizdevās iesiest ,bet otrie ielaistie vārti atņēma enerģiju un ticību.Virsraksts stulbs jo komanda var teikt sabruka ttikai pēdējās 9 minūtes nevis otrajā puslaikā.

     [+] [-]

, 2023-10-16 08:08, pirms 2 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Tīšām virzies prom no tēmas, lai neviens nepamanītu iepriekš pausto, ka par Esjēnu, Drogbā utt rakstīji "visiem mutes vaļā wtf kas tie tādi"? Tad varbūt atver viņu CV un paskaties, ko viņi darīja pirms Chelsea un par cik lielām summām viņus nopirka (diez kādēļ ), vismaz kaut ko jaunu dzīvē uzzināsi - ar 19 gadu kavēšanos.
Tu esi vēl viens no tiem pamuļķiem, kuri, brīdī, kad klubs nopērk kādu spēlētāju no Francijas, Nīderlandes, Beļģijas, Brazīlijas, utt. uzmetas par ekspertu, kurš visas šī spēlētāja spēles pirms tam redzējis? "Viņš tur tāds un šitāds..."... reāli knapi kādu viņa spēli redzējis, ja vispār redzējis, bet muld tā, it kā viņa aģents bez maz bijis 😁

Nē, statist, pirms pievienošanās Chelsea Tu Esjēnu un pat Drogba labi ja pāris reizes redzēji. Pārējo Tu iz.irsi no plikas statistikas un nekā cita. Man Tu nesamelosi.

  -3 [+] [-]

, 2023-10-16 08:25, pirms 2 gadiem
Nav ne vainas. Līmeni. Nav jau 10:0

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 08:26, pirms 2 gadiem
Tas kas būtu jāpapēta gadu garumā, kādi uz laukmā esošiem spēlētājiem ir aģenti.. Vai šī saikne/nauda neietekmē kuram būs spēlēt vai nē/ vai tā nav patiesā Daiņa-Starkova "melnā" grāmatiņa.. To sen vajadzēja žurnālistiem pārbaudīt..

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 08:39, pirms 2 gadiem
Nevar sabrukt tas, kas sastutēts no prauliem... Tas jau kāršu namiņš ir pēc definīcijas. Un vinne iepriekšējā mačā Latvijas izlasei ir izņēmums, kas tikai apstiprina šo likumsakarību.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-16 08:51, pirms 2 gadiem
Starkov atkāpies

     [+] [-]

, 2023-10-16 10:19, pirms 2 gadiem
R101 rakstīja: Pagarināt Dainim līgumu!!
Nu bet protams un līdz mūža beigām.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 10:29, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Piekrītu par rakstīto- treneris var nākt ar savu redzējumu, saviem kontaktiem!
Dainim ir kontakti, redzējums?
Dainim ir kontakti lff un skaidrs redzējums, ka ir visatbilstošākais amatam un nekad nekļūdās, tā pat neintresē citu viedoklis (ja vien tie citi nav cilvēki, kas reāli var ietemēt viņa pozīciju). Rezumējot augstas klases narcisists.. uj, tas ir treneris.

     [+] [-]

, 2023-10-16 10:33, pirms 2 gadiem
Kāds no valdes sacīja, ka pašam sastādot un parakstot līgumu tajā minēts , ka darbs garantēts līdz aiziešanai pensijā. Vienīgais izņēmums iespējams ja uzaicina Spānijas, Vācijas vai Anglijas izlases.😂😂😂

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 10:37, pirms 2 gadiem
Pilnīgi piekrītu tam komentētājam, kurš veltīja kritiku gan Emsim, gan Balodim.
Jau spēlē ar Armēniju pirmās četras Emša zaudētās bumbas un neprecīzās piespēles radīja reālus draudus mūsu vārtiem, labi, ka armēņi bija tik nemotivēti, vai otrādi, īpašā veidā motivēti mums neiesist.
Tāpat piekrītu tiem, kuri atzīmēja, ka, pēc Dašķeviča nomaiņas, viņa malā viss nojuka un tur gāja cauri katrs, kuram nebija slinkums.
Tas, ka Uldriķis ir gan koka kāja, gan, neskatoties uz augumu, ar galvu spēlēt vispār nemāk, pieņemu, nevienam vairs nav jāstāsta, labi, ka pret Armēniju viņam izdevās izlaist bumbu starp kājām, tai nepieskaroties, lai Ikaunieks varētu gūt vārtus.
Un mani arī sāk mākt smagas aizdomas, ka izlasē ir nevis "latviskošanas" process, bet gan "īpaši draudzīgo" futbolistu aģentu atlases process, jo citādi tas, kuri konstanti ir, kaut arī reāli savos klubos spēlē reti, un kuri netiek laukumā, ir grūti izskaidrojams. Te derētu kārtējie interesantie izpētes palagi no Novicka kunga!

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 10:37, pirms 2 gadiem
Nu vīriem fizisko vajag uztrenēt,tā lai mauktu visas 100 minūtes un spēlet,nevis gaidīt kad iesitis mums un tad spēlēsim to vārdos futbolu😀Mēs esam tur kur pagaidām pēc spējām esam, diemžēl.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 10:38, pirms 2 gadiem
Labi, ka pie 0:1 aizgāju gulēt 🤣

  -4 [+] [-]

, 2023-10-16 11:24, pirms 2 gadiem
Nekas negaidīts, bija grūti cerēt uz labvēlīgu rezultātu, ja pretinieks ir klasi augstāka komanda.
Reizēm viens otrs piemin, ka it kā izlasē nav visi patlaban labākie piesaistīti, tikai neviens konkrēti nespēj nosaukt kura zvaigzne palikusi ārpus sastāva?
Par Latvijas izlases neveiksmēm jāskatās dziļāk, nevis jābrauc pa virsu. Kādas naudas apgrozās Eiropas top un pat vidusmēra klubos, kādi spēlētāji. Bet tas ir saistīts arī ar valsts ekonomisko situāciju. Latvija ir teju nabadzīgākā Eiropas valsts, ar nelieliem cilvēku resursiem. Nu nevaram būt augstā līmenī visās sporta spēlēs. Vecāki savus bērnus arī vairāk virza uz basketbolu un hokeju, kur ir tradīcijas, cerības izsisties pasaules pat vislabākajās līgās. Un nav vainīgs , ka ir tā kā ir, ne Dainis, ne izlases spēlētāji. Patlaban ir tā gadījies, ka mums nevienā līnijā komandā nav spilgta talanta, ne uzbrukumā, ne aizsardzībā , ne vārtos.
Te var uzaicināt pasaules vislabākos trenerus un no ši materiāla neko būtiski labāku neizspiedīs. Kā to var nesaprast?

  -1 [+] [-]

, 2023-10-16 11:29, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu esi vēl viens no tiem pamuļķiem, kuri, brīdī, kad klubs nopērk kādu spēlētāju no Francijas, Nīderlandes, Beļģijas, Brazīlijas, utt. uzmetas par ekspertu, kurš visas šī spēlētāja spēles pirms tam redzējis? "Viņš tur tāds un šitāds..."... reāli knapi kādu viņa spēli redzējis, ja vispār redzējis, bet muld tā, it kā viņa aģents bez maz bijis 😁

Nē, statist, pirms pievienošanās Chelsea Tu Esjēnu un pat Drogba labi ja pāris reizes redzēji. Pārējo Tu iz.irsi no plikas statistikas un nekā cita. Man Tu nesamelosi.
Čuvaks, kurš nezināja Čempionu līgas uzvarētājus, "Euro 2004" dalībniekus, Francijas labākos spēlētājus, mētā gudro futbola tēmās Gan jau arī Azāru līdz Chelsea nezināji? viss skaidrs ar tevi - kārtējais pamuļķis ar viedokli.

     [+] [-]

, 2023-10-16 11:33, pirms 2 gadiem
cietēji....

  +1 [+] [-]

, 2023-10-16 11:47, pirms 2 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Čuvaks, kurš nezināja Čempionu līgas uzvarētājus, "Euro 2004" dalībniekus, Francijas labākos spēlētājus, mētā gudro futbola tēmās Gan jau arī Azāru līdz Chelsea nezināji? viss skaidrs ar tevi - kārtējais pamuļķis ar viedokli.
Pārgudreli...
Piemēram, Karvalju gadu pirms Euro 2004 nebija Portugāles izlasē pat debitējis.
Portugālei jau nu točna 2003/2004 griezumā ar aizsardzību prātā saistījās citi spēlētāji.

Tu man liekas, būsi no tiem, kuri teiks arī to, ka Zagrebā baigi sekoja līdzi Modričam un EURO 04 laikā jau zināja "o!!! Šis tūliņ debitēs un būs nākotnes labākais pussargs" 😁

Sev jau Tu vari melot 😁

  -2 [+] [-]

, 2023-10-16 12:21, pirms 2 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Labi, ka pie 0:1 aizgāju gulēt 🤣
Kas tur labs ,jo pēc zaudētajiem vārtiem līdz 81 minūtei mūsējie spēlēja ļoti skatāmu futbolu un smagais zaudējums ir ļoti netaisnīgs.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-16 12:24, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pārgudreli...
Piemēram, Karvalju gadu pirms Euro 2004 nebija Portugāles izlasē pat debitējis.
Portugālei jau nu točna 2003/2004 griezumā ar aizsardzību prātā saistījās citi spēlētāji.

Tu man liekas, būsi no tiem, kuri teiks arī to, ka Zagrebā baigi sekoja līdzi Modričam un EURO 04 laikā jau zināja "o!!! Šis tūliņ debitēs un būs nākotnes labākais pussargs" 😁

Sev jau Tu vari melot 😁
Ja atmiņa nevil, tad Karvalju EURO 2004 kļuva par Portugales izlases pamatsastāva speletaju pēc grupu turnīra pirmā s spēles pret Grieķiju. Tajā spēlē sākumsastāvā spēlēja Fernandu Koutu, kurš pēc tam kļuva par dziļu rezervistu.

     [+] [-]

, 2023-10-16 13:03, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja atmiņa nevil, tad Karvalju EURO 2004 kļuva par Portugales izlases pamatsastāva speletaju pēc grupu turnīra pirmā s spēles pret Grieķiju. Tajā spēlē sākumsastāvā spēlēja Fernandu Koutu, kurš pēc tam kļuva par dziļu rezervistu.
Nu par to jau ir runa...
Pasniegt, ka, piemēram, Karvalju pirms pārejas uz Chelsea bija kaut kāds VISMAZ 1 sezonu sevi kā superstāru pasniedzis spēlētājs, ir plika d.ršana, atvainojos. Reāli pāris mēnešus pirms pārejas uzmirdzējis spēlētājs, kuru Mourinju arī pavilka tālāk. Nebūtu viss sakritis - ČL uzvara, Mourinju, EURO 04 - varbūt arī netiktu nekad neviena superkluba nopirkts. Nav jau tā, ka tādu gadījumu nebūtu 🤭

Salīdzināt ar Azāru vispār ir debili. Kur bija Azārs ar Beļģiju jau labu laiku pirms pārejas? Kāds bija Azāra un kāds tā paša Karvalju statuss gadu pirms pievienošanās Chelsea. Diena pret nakti. Karvalju pat ar tāda Sami Khediras transfēru uz Real nevar īsti salīdzināt.
Šis te tipiņš ir tas pārgudrais, kurš teiks, ka viņam kladēs pierakstīts, kā Paulinju Viļņā spēlēja 😁, ka Mudriks viņa acīs ir baigais prospekts jau kopš viņa dzimšanas, utt.

Var jau muldēt. Bet ar mēru.

     [+] [-]

, 2023-10-16 13:27, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu par to jau ir runa...
Pasniegt, ka, piemēram, Karvalju pirms pārejas uz Chelsea bija kaut kāds VISMAZ 1 sezonu sevi kā superstāru pasniedzis spēlētājs, ir plika d.ršana, atvainojos. Reāli pāris mēnešus pirms pārejas uzmirdzējis spēlētājs, kuru Mourinju arī pavilka tālāk. Nebūtu viss sakritis - ČL uzvara, Mourinju, EURO 04 - varbūt arī netiktu nekad neviena superkluba nopirkts. Nav jau tā, ka tādu gadījumu nebūtu 🤭

Salīdzināt ar Azāru vispār ir debili. Kur bija Azārs ar Beļģiju jau labu laiku pirms pārejas? Kāds bija Azāra un kāds tā paša Karvalju statuss gadu pirms pievienošanās Chelsea. Diena pret nakti. Karvalju pat ar tāda Sami Khediras transfēru uz Real nevar īsti salīdzināt.
Šis te tipiņš ir tas pārgudrais, kurš teiks, ka viņam kladēs pierakstīts, kā Paulinju Viļņā spēlēja 😁, ka Mudriks viņa acīs ir baigais prospekts jau kopš viņa dzimšanas, utt.

Var jau muldēt. Bet ar mēru.
Tu konkrēti pateici "wtf kas tie tādi" par diviem spēlētājiem, kuri bija pamatsastāvā un ieguva 2003. gada UEFA kausu, 2004. gada Čempionu līgas kausu, viens "Euro 2004" finālā bija pamatsastāvā un bija pamatfigūra gandrīz visu turnīru, bet otrs finālā nospēlēja vairāk nekā puslaiku, un vēl diviem, kuri tika atzīti par Francijas līgas labākajiem spēlētājiem un kuri jau mirdzēja Čempionu līgā. Un spēlētājiem, kuri tika pirkti par 20-30 miljoniem eiro, kas tajos laikos bija ļoti pieklājīgas summas. Jeb tu konkrēti pateici, ka futbolam nesekoji līdzi vispār. Brīnums, ka vēl nepateici to pašu arī par TSO, jo kurš gan sekoja līdzi kaut kādai Čempionu līgai.

Jau agrāk bija skaidrs, ka no futbola neko daudz nejēdz. Bet negaidīju, ka arī par Čelsiju neko nesajēdz.

     [+] [-]

, 2023-10-16 14:02, pirms 2 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Tu konkrēti pateici "wtf kas tie tādi" par diviem spēlētājiem, kuri bija pamatsastāvā un ieguva 2003. gada UEFA kausu, 2004. gada Čempionu līgas kausu, viens "Euro 2004" finālā bija pamatsastāvā un bija pamatfigūra gandrīz visu turnīru, bet otrs finālā nospēlēja vairāk nekā puslaiku, un vēl diviem, kuri tika atzīti par Francijas līgas labākajiem spēlētājiem un kuri jau mirdzēja Čempionu līgā. Un spēlētājiem, kuri tika pirkti par 20-30 miljoniem eiro, kas tajos laikos bija ļoti pieklājīgas summas. Jeb tu konkrēti pateici, ka futbolam nesekoji līdzi vispār. Brīnums, ka vēl nepateici to pašu arī par TSO, jo kurš gan sekoja līdzi kaut kādai Čempionu līgai.

Jau agrāk bija skaidrs, ka no futbola neko daudz nejēdz. Bet negaidīju, ka arī par Čelsiju neko nesajēdz.
Tad beigās visa problēma bija tajā, ka Tu kā "burta kalps" piekasījies vienai apzināti pārspīlētai frāzei 😁

     [+] [-]

, 2023-10-16 14:26, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tad beigās visa problēma bija tajā, ka Tu kā "burta kalps" piekasījies vienai apzināti pārspīlētai frāzei 😁
tas ir iemesls kādiem 90% no visiem kašķiem

     [+] [-]

, 2023-10-16 14:54, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tas ir iemesls kādiem 90% no visiem kašķiem
Varbūt kašķos ar sievu. Bet nu ne jau starp večiem runājot 😁

     [+] [-]

, 2023-10-16 16:23, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Treneris var atnākt un, sāksim ar to - izmest, piemēram, Emsi. Paņemt Jagodinski vismaz pieteikumā atpakaļ. Un tā tālāk.
Vēl citus spēlētājus, pēc sava redzējuma (un pat tāda redzējuma, kā neviens no mums nevar iedomāties), paņemt. Pareizi, nepareizi, to tālāk laiks rādīs.

Klubu futbolā mekās simtiem šitādu stāstu...
Atnāk Mourinju uz Chelsea un komanda iziet jaunajā sezonā laukumā ar Karvalju, Paulu Fereiru, Esjēnu, Mikelu un Drogbā... visiem mute vaļā - WTF, kas tie tādi.. izrādās - jaunā čempionvienība.
Atnāk Gvardiola uz City un izmet ārā neaizskaramos Hārtu un Jaja Turē kā kaut kādus otrā ešelona spēlētājus...
Taisnība, ka izlasē vajag kadru maiņu un atteikties no favorītisma.
Ar to atšķirību, ka izlase nevar masveidā iepirkties kā Chelsea vai City.