Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijai bezzobains zaudējums pret Čehiju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvijai bezzobains zaudējums pret Čehiju
Andrejs Perepļotkins cīņā ar Tomašu Rosicki
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Čehijas pilsētā Liberecā Latvijas futbola izlase aizvadīja pēdējo pārbaudes spēli pirms "Euro2012" kvalifikācijas turnīra. Mūsējie, parādot neizteiksmīgu sniegumu, zaudēja Čehijai ar 1:4.

Latvijas izlase sāka dzīvi, pāris reizes visai bīstami pietuvojoties čehu soda laukumam. Tā gan bija tikai laicīga parādība, un pakāpeniski iniciatīvu pārņēma mājiniece Čehija. 20 minūšu laikā čehi divreiz no soda laukuma robežām pārbaudīja mūsu vārtu vīra Andra Vaņina meistarību un abos gadījumos "Sion" pārstāvis nospēlēja nevainojami. Mūsējo rindās ar diezgan atzīstamu sniegumu izcēlās daudzu kritizētais Andrejs Perepļotkins. Puslaika 2. pusē mūsu izlase sāka spēlēt uzmanīgāk no aizsardzības, un momentu skaits samazinājās līdz minimumam - vienmuļā mačā komandas izspēlēja puslaiku bez vārtu guvumiem (0:0) un arī bez daudzām vārtu iespējām.

Diemžēl 2. puslaiks mūsējiem sākās ar diviem ātriem vārtu zaudējumiem. Vispirms 49. minūtē no soda laukuma robežām ar asu sitienu vārtu tuvējā apakšējā stūrī Vaņinu pārspēja Romans Bednārs, bet vēlāk 54. minūtē pēc Pāvela Mihadjuka neveiksmīgas spēles no vārtu priekšas viegli 2:0 panāca Martins Fenins. Jāsaka, ka pat pie 0:2 Latvijas izlases uzbrūkošās darbības bija bezzobainas - čehu vārtsargs Drobnijs atpūtās. Tas gan mūsējiem netraucēja ielaist vārtus pretuzbrukumā - 74. minūtē Tomašs Necids piespēlēja Zdenekam Pospeham, kurš izgājienā viens pret vienu spēcīgi raidīja bumbu Vaņina vārtu stūrī un jau 3:0 čehu labā. Pagāja tikai pāris minūtes, un tablo iededzināja arī 4:0 Čehijas labā - no vārtu priekšas, pasīvi spēlējot Kasparam Gorkšam, bumbu vārtos ieraidīja Necids. Čehi beigās ļāva uzspēlēt ar bumbu arī mūsējiem un pašās beigās Latvija guva goda vārtus - to paveica uz maiņu uznākušais Aleksandrs Cauņa, kurš labi atbrīvojās un aukstasinīgi ieraidīja bumbu vārtu tīklā. Zaudējums Liberecā ar 1:4.

"Euro2012" kvalifikācijas cikla pirmajā mačā 3. septembrī Rīgā Latvija uzņems Horvātiju.

Čehija - Latvija 4:1 (0:0)

Vārti: Bednars 49', Fenins 54', Pospehs 74', Necids 77' - Cauņa 90'
Čehija: Drobnijs, Pospehs, Kadlecs, Hubņiks, Polāks (Holeks 62'), Fenins (Lafata 62'), Rosickis (Štainers 62'), Pudils (Rajnohs 46'), Plašils (Černijs 78'), Bednārs (Necids 61'), Hubšmans
Latvija: Vaņins, Kļava, Gorkšs, Ivanovs, Mihadjuks, Rubins (Žigajevs 46'), J.Laizāns (Lazdiņš 59'), Rafaļskis (Fertovs 80'), Perepļotkins (Soloņicins 74'), Verpakovskis (Grebis 70'), Karlsons (Cauņa 59')

 +28 [+] [-]

, 2010-08-11 23:11, pirms 15 gadiem
Beigās vismaz kāds maziņš prieciņš, bet spēles pirmās minūtes bija tik cerīgas

 +47 [+] [-]

, 2010-08-11 23:11, pirms 15 gadiem
Nja vienīgais kā varam uzvarēt tas ir,spēlēt no aizsardzības un paļaities uz pretuzbrukumiem,prieks par Cauņas golus.
2004 gadā himnu dziedāja tikai Verpis tagat jau vairāki,tāds sīkumiņš varbūt,bet prieks.

 +39 [+] [-]

, 2010-08-11 23:11, pirms 15 gadiem
Varbūt tagad Rudņevu uz izlasi aicinās, bet nu uzvar stiprākais!

 +20 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
ļoti vājš sniegums
ko Grebis izdarīja? Neko + dzeltenā kartiņa = kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+278 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
Visvairāk žēl Vaņina. Tāds foršs čalis, bet trāpijusies viņam Latvijas izlase.

 +48 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
Nozhelojama speele! Kamer starkovs vadiis izlasi ar savu 8-1-1 strateegiju, kura pat shoreiz nenostradaja, tad labu futbolu mes nekotnee neredzesim musu izpildijumaa! kad vienreiz mums buus normals uzbrukoshaa stila treneris???

Vienigais mierinajums - Latvija parbaudes spelees nekad neko labu neraada. vismaz neatceros nevienu labu speeli pedejos gados. brauc kaa turisti uz taam speeleem laikam

Prieks vismaz par pedejiem vartiem

 +38 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
Tagad Starkovam būs par ko padomāt

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
Negaidiju ko tādu, bet domaju ka darētu uzbrukuma jaunas asinis...
un apravos kad 1puslk. redzeju Perepļotkinu

 +18 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
Kas bus Kvalifikācija????? Sastāvs jau diezko nemainīsies.
Prieks ka tieši Cauņa iesita. Jāsaņemas.

 +14 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
Nav cīņas, nav atbalsta!

 +18 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
BEZCERIS PILNĪGS ...

  +1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
buus labi veči

 +31 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
Mūsējie savā līmenī !

 +20 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
laiks pardomam
it iipashi videja liinija nekaada spele nebija un bumbas kontrole ari ne

 +21 [+] [-]

, 2010-08-11 23:12, pirms 15 gadiem
slikta spēle! bez jebkādām izredzēm pat uz niču!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-08-11 23:13, pirms 15 gadiem
nekas. šāds zāģis pat iepsējams tagad labāk nekā kadas mazas pundurvalsteles sakapāšana ar 5:0.
gan 3.sept viss būs ok!

 +79 [+] [-]

, 2010-08-11 23:13, pirms 15 gadiem
Vismaz guvām goda vārtus!
Lazdiņš - Paraugs visiem izlases spēlētājiem kā jādzied himna!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:13, pirms 15 gadiem
beidzam peerties ludzu

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:13, pirms 15 gadiem
3.09 būs labāk.

 +31 [+] [-]

, 2010-08-11 23:13, pirms 15 gadiem
Pēdējās 6 spēlēs 2 gūti vārti Bet nu tādu drāzienu toč negaidīju. Īpaši pēc 1.puslaika.

 +40 [+] [-]

, 2010-08-11 23:13, pirms 15 gadiem
ar tādu spēli var tikai LMT virsliigā spēlēt ! skarbi bet patiesi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-08-11 23:14, pirms 15 gadiem
es nesaprotu ko Laizans dara komanda vel pilniga 0 kopa ar perepļotkinu

 +11 [+] [-]

, 2010-08-11 23:14, pirms 15 gadiem
Nožēlojami, pat neskatoties uz iesisto golu. Petrovič atver acis

  -3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:14, pirms 15 gadiem
Pat tajā brīdi kad cauņa sita, man likā, ka būs garām un man patika klausīties latviskos uzvārdus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:14, pirms 15 gadiem
tagad ta izskatas ka esam kaut ko noziimiigu zaudejusi

 +42 [+] [-]

, 2010-08-11 23:14, pirms 15 gadiem
Pereplotkins , vienigais kursh speleja futbolu !!! Malacis !!!!

 +45 [+] [-]

, 2010-08-11 23:14, pirms 15 gadiem
daviks rakstīja: Varbūt tagad Rudņevu uz izlasi aicinās, bet nu uzvar stiprākais!
Jums nepielec ka Rudņevu neaicina, jo viņš klubu tikko mainiijis un jāļauj viņam tajā iejusties??

  +8 [+] [-]

, 2010-08-11 23:14, pirms 15 gadiem
āksti.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-11 23:15, pirms 15 gadiem
Čehi pīpēdami apspēlēja,bet tā jau tik pārbaudes spēle ,viss pa īstam, es ceru sāksies 3.septembrī!

 +12 [+] [-]

, 2010-08-11 23:15, pirms 15 gadiem
Pirce rakstīja: Pereplotkins , vienigais kursh speleja futbolu !!! Malacis !!!!
A KO TAD CTIT DARIJA ???

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:15, pirms 15 gadiem
čehiem bija manāms pārsvars,bet nu mūsējiem vairāk vajadzēja pietaupīt bumbu,nevis sist uz priekšu ar cerību ka kāds aizķersies aiz bumbas.
Un es domāju,ka spēlē ar horvātiju Starkovam vajadzētu paņemt Rudņevu,Grebja vietā,jo manā skatijumā viņš laukumā tikai paskraida neko vairāk.

 +35 [+] [-]

, 2010-08-11 23:15, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: Nozhelojama speele! Kamer starkovs vadiis izlasi ar savu 8-1-1 strateegiju, kura pat shoreiz nenostradaja, tad labu futbolu mes nekotnee neredzesim musu izpildijumaa! kad vienreiz mums buus normals uzbrukoshaa stila treneris???

Vienigais mierinajums - Latvija parbaudes spelees nekad neko labu neraada. vismaz neatceros nevienu labu speeli pedejos gados. brauc kaa turisti uz taam speeleem laikam

Prieks vismaz par pedejiem vartiem
spēlēsim uzbrukuma futbolu tad šādu rezultātu redzēsim katru otro spēli. nepārspīlē iespējas. Loģiski, ka tāda komanda kā LV izlase spēle aizsardzības futbolu.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-11 23:15, pirms 15 gadiem
Te tev nu bija Starkova kungs, uzbrukums vispar 0 , cauna malacis pacinijas, vaitiesam rudnevs ir tik slikts, manuprat sobrid vins ir daudz labaks par karlsonu un verpakovski, tapat ari kapec gan nepameginat lukjanovu un kozanu panemt izlase!!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:15, pirms 15 gadiem
tad lai pesimisti neskatas 03.09 speli.silti iesaku

 +29 [+] [-]

, 2010-08-11 23:15, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: Nozhelojama speele! Kamer starkovs vadiis izlasi ar savu 8-1-1 strateegiju, kura pat shoreiz nenostradaja, tad labu futbolu mes nekotnee neredzesim musu izpildijumaa! kad vienreiz mums buus normals uzbrukoshaa stila treneris???

Vienigais mierinajums - Latvija parbaudes spelees nekad neko labu neraada. vismaz neatceros nevienu labu speeli pedejos gados. brauc kaa turisti uz taam speeleem laikam

Prieks vismaz par pedejiem vartiem
Tev vispaar sajeega par Latvijas futbola rezerveem ir???
Ar ko tu uzbruukosha stila futbolu 3-4-3 speeleesi????
Domaa ar galvu, neesam Braziilija, kas taa var atljauties speeleet....

 +15 [+] [-]

, 2010-08-11 23:15, pirms 15 gadiem
šausmas skatities tagadejo speli pret čehiju un ta kas bija EUro 2004

 +10 [+] [-]

, 2010-08-11 23:16, pirms 15 gadiem
Starkovam vajag izmēģināt kaut ko jaunu

  +7 [+] [-]

, 2010-08-11 23:16, pirms 15 gadiem
Murgs ne spelegaligi bezzobaina bez azarta aizbraukuši tapat pa laukumu paskraidit un pat to nevar tirliņi ne izlase.Un tads pats tirliņš treneris.

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:16, pirms 15 gadiem
haļava

  +2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:16, pirms 15 gadiem
Tas jau bija gaidaams!

 +32 [+] [-]

, 2010-08-11 23:16, pirms 15 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: Bet ko izlasē dara Pļutkins??? es vnk nesaprotu Starkovu
Pļutka šodien bija viens no labākajiem uz laukuma kam bija uzvilktas sarkanās formas! tas tā, tiem kas neskatījās spēli

  +7 [+] [-]

, 2010-08-11 23:16, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: Nozhelojama speele! Kamer starkovs vadiis izlasi ar savu 8-1-1 strateegiju, kura pat shoreiz nenostradaja, tad labu futbolu mes nekotnee neredzesim musu izpildijumaa! kad vienreiz mums buus normals uzbrukoshaa stila treneris???

Vienigais mierinajums - Latvija parbaudes spelees nekad neko labu neraada. vismaz neatceros nevienu labu speeli pedejos gados. brauc kaa turisti uz taam speeleem laikam

Prieks vismaz par pedejiem vartiem
Ja Latvija Speletu uzbrukošu futbolu rezultāts butu nevis 4:1 bet gan 8:1 čehu laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:17, pirms 15 gadiem
Petrovič sāc domāt,līdz 3 septembrim nav vairs tālu,ar tādu sniegumu kā šodien horvāti sabradās visu

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:17, pirms 15 gadiem
Jāatzīst perspektīvas pret Horvātiju izskatās ļoti nepatīkamas.Nav normāli ka pretinieka laukuma pusē nespēj izdarīt vairāk par 2 precīzām piespēlēm,mums pietrūkst kāda , kas spētu pieturēt bumbu un vadīt spēli viduslaukumā.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:17, pirms 15 gadiem
raudulju tauta

 +10 [+] [-]

, 2010-08-11 23:18, pirms 15 gadiem
Pirce rakstīja: Pereplotkins , vienigais kursh speleja futbolu !!! Malacis !!!!
Pereplotkins sodien ja kas nebija tas sliktākais

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:18, pirms 15 gadiem
keisx rakstīja: Sakiet, ko gribat, bet Perepļotkins šodien bija ļoti labs!
Pirmos vārtus zaudējām kad Pļutka notēloja uzbrukumā,un Čehi pretuzbrukumā iesita!
Jācīnās nevis jātēlo,Guņas līgā to var ,bet ne šādos mačos,kaut pārbaudes!

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:18, pirms 15 gadiem
Otinss rakstīja: Te tev nu bija Starkova kungs, uzbrukums vispar 0 , cauna malacis pacinijas, vaitiesam rudnevs ir tik slikts, manuprat sobrid vins ir daudz labaks par karlsonu un verpakovski, tapat ari kapec gan nepameginat lukjanovu un kozanu panemt izlase!!
UZbrukuma nebija, jo liidz uzbruceejiem nemaz netika bumba, tik cik pashi panaaca pretiim laukuma dziljumaa un izciiniija, tik arii bija tas uzbrukums....

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:18, pirms 15 gadiem
Kauns, drausmīga spēle, itseviški videjas linijas izpildujumā. Uzbrucejus vispar gruti vainot šodien, pie viņiem vispar reti bumba nonaca, piespeles vienkarši katastrofa, speletaju kustiba, ar nekāda.
Paldies par drankigo spēli.

 +13 [+] [-]

, 2010-08-11 23:18, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: Nozhelojama speele! Kamer starkovs vadiis izlasi ar savu 8-1-1 strateegiju, kura pat shoreiz nenostradaja, tad labu futbolu mes nekotnee neredzesim musu izpildijumaa! kad vienreiz mums buus normals uzbrukoshaa stila treneris???

Vienigais mierinajums - Latvija parbaudes spelees nekad neko labu neraada. vismaz neatceros nevienu labu speeli pedejos gados. brauc kaa turisti uz taam speeleem laikam

Prieks vismaz par pedejiem vartiem
Pats saproti,ko runā??? Kāds uzbrūkošais futbols???

  +7 [+] [-]

, 2010-08-11 23:18, pirms 15 gadiem
Starkovs - precīzu piespēli iedod ( tulkots protams), man liekas to māca bērniem 8 gadu vecumā ne?

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:18, pirms 15 gadiem
kadu dziesmu dziedasim pec 03.09 vot tos purnus es gribesu redzet kas te tagad raud ka baabas

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:18, pirms 15 gadiem
Bez Astatjeva vidējā līniji galīgi pašķidra!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:19, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka lielākā problēma bija ātrums. Dēļ kā arī zaudējām un spēlējām tik nepārliecinoši. Sen nebija redzēts, ka pretinieku aizsargi atpaliekot apmēram 5-10 m apskrien Rubinu, Žigājevu, Verpakovski.

Es ļoti ļoti ceru, ka tas ir tikai uz fiziskās kondīcijas rēķina un ka viņi fiziski bija trenējušies un ka pirms atbildīgajām spēlēm mēs šādas epizodes vairs neredzēsim.

Jo Latvija visus panākumus ir guvusi tieši spēlējot no aizsardzības izmantojot precīzas aizsargu un vārtsargu piespēles un ātros malējos uzbrucējus. Bet šodien no tā nebija ne miņas.

Vēl pēdējais secinājums, Perepļotkins atcīmredzot labāks ir kā malējais uzbrucējs nevis pašā uzbrukuma smailē.

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:19, pirms 15 gadiem
Da labi čaļi un čalenes, viss būs normāli, tā tik pārbaudes spēle!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:19, pirms 15 gadiem
ai ai ai! sūtiet vēl pensijā Astafjevu. Viduslīnija šodien pilnīgi nekāda. Labā mala arī galīgi caura.

p.s. horvātus tāpat saliksim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:19, pirms 15 gadiem
YeTii rakstīja: šausmas skatities tagadejo speli pret čehiju un ta kas bija EUro 2004
piekrītu!

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:19, pirms 15 gadiem
Manuprāt Latvija mazliet nepareizi spēlē aizsardzībā starp aizsargiem ir pārāk liela sprauga kur ļoti labi var iedot zonā kā to šodien darīja Čehi. Visi vārti šodien sākās no šādām piespēlēm. Aizsardzībā jāspēlē mazliet kompaktātk. Varbūt aizsardzībā ir par maz komunikācijas.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:19, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Da labi čaļi un čalenes, viss būs normāli, tā tik pārbaudes spēle!
tiesi taAA

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:19, pirms 15 gadiem
janka99 rakstīja: ,mums pietrūkst kāda , kas spētu pieturēt bumbu un vadīt spēli viduslaukumā.
Astafjevs pieturēs bumbu un vis būs kārtība

  +2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:20, pirms 15 gadiem
3. čehu gols!!

taa ir jaaspeelee pretuzbrukumos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tam ir jabut musu speles stilam... tad pie taa arii japiestraadaa.. jastraadaa.. jaaastraadaa.. jaaastraadaaa un velreiz jaastraadaaa..

musu pretuzbrukumi izkatiijaa sparaak sjvaki..

spele bij tada kaa gaidiju.. rezulaats vareja nebuut tik liels..
bet cjehi labi sevi paraadiija, muuseejie skiet iznemot caunju, mihailduku ne visai..

jasanjemaas 3. septembrii nebuus nekas vieglaaks!

 +12 [+] [-]

, 2010-08-11 23:20, pirms 15 gadiem
Andrejs Rubins:"Au, bļ*d!"

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:20, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Pirmos vārtus zaudējām kad Pļutka notēloja uzbrukumā,un Čehi pretuzbrukumā iesita!
Jācīnās nevis jātēlo,Guņas līgā to var ,bet ne šādos mačos,kaut pārbaudes!
Noteelot noteeloja, bet sods bija...
Tiesnesi negribu vainot, bet Rosickim no 6 uz sevi nopelniitajiem sodiem, reaals sodi bija labi ja 3....

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:20, pirms 15 gadiem
VACIJA-DANIJA 2:2
VACIJA BUS MASVEIDIIGA HISTERIJA

  -2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:21, pirms 15 gadiem
Njā. Šādu spēli negaidīju. Vai tiešām Perepļotkins ir jāaicina, ja spēli pēc spēles nespēj neko parādīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:21, pirms 15 gadiem
MartinsJ rakstīja: Tagad Starkovam būs par ko padomāt
par ko?kā pastiprināt aizsardzību,izlikt pamatsastāvā Astafjevu,ko gan viņš vēl var izdomāt,ja nu vienīgi lūgt lai izlasē atgriežas Stepānovs,Pahars,Bleidelis...jaunajiem pat pārbaudes spēlēs pie šā nav izredžu

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:21, pirms 15 gadiem
Sakiet ko gribat, var jau teikt, ka tās ir tikai parbaudes speles, taču Starkovs sevi ir izsmēlis darbā ar izlasi !!!
Butu laiks Kazakēvičam pārņemt izlasi, sliktāk vairs nevar būt !

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:21, pirms 15 gadiem
Čāpīgi... Spēles pēdējo fāzi jau skatījos ar pus aci...

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:21, pirms 15 gadiem
Izskatās ka pret Horvātiem nav jēga iet uz stadionu! Taupat naudu un laiku!

  -3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:22, pirms 15 gadiem
Aunu bars

  +2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:22, pirms 15 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: es spēli skatījos, un nav jāvērtē viņš pēc 1 spēles, paskaties uz citām viņa spēlēm
Es arī paskatos, ja domā,ka es viņu slavēju, tad padomā pats - būtu priecīgs, ja skaitītos viens no labākajiem spēletājiem komandā, kas zaudēja ar 1:4?

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:22, pirms 15 gadiem
Ko var vispār gribēt, ja mūsējie nevar bumbu pieturēt ilgāk par 5 sekundēm!!? Neviens normāls uzbrukums. Salīdzinot ar PČ šitā spēle izskatījās ta ka Latvijas 2. līga, kur amatieri kapā.

 +10 [+] [-]

, 2010-08-11 23:22, pirms 15 gadiem
Ndeki rakstīja: Izskatās ka pret Horvātiem nav jēga iet uz stadionu! Taupat naudu un laiku!
NAV JEGAS DZIIVOT LV,BRAUCAM PROM

 +14 [+] [-]

, 2010-08-11 23:22, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Njā. Šādu spēli negaidīju. Vai tiešām Perepļotkins ir jāaicina, ja spēli pēc spēles nespēj neko parādīt?
Perepļotkinu jau neaicina ,viņš ir savējais

 +16 [+] [-]

, 2010-08-11 23:22, pirms 15 gadiem
gurgucis rakstīja: VACIJA-DANIJA 2:2
VACIJA BUS MASVEIDIIGA HISTERIJA
nomierinies, parasta parbaudes spele

  +9 [+] [-]

, 2010-08-11 23:23, pirms 15 gadiem
gurgucis rakstīja: kadu dziesmu dziedasim pec 03.09 vot tos purnus es gribesu redzet kas te tagad raud ka baabas
Bet būsim objektīvi, Horvātija ir daudz stiprāka par šo Čehijas izlasi ,un kamēr elementāri nemākam precīzi iedot piespēli nekas labs nav gaidāms.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:23, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: Pats saproti,ko runā??? Kāds uzbrūkošais futbols???
es jau nesaku ka jauzbruuk un jaiesit vaireek nekaa pretinieki mums! Bet ir jauzbruuk lai ir vismaz normaali momenti pie vartiem, nevis 1 pa visu speeli!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:23, pirms 15 gadiem
Kaspars1984 rakstīja: Bez Astatjeva vidējā līniji galīgi pašķidra!!!
Izlase laikam nav pieradusi spēlēt bez Vitjas.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:23, pirms 15 gadiem
shady123 rakstīja: nomierinies, parasta parbaudes spele
Nu bet te dažiem lv balelinjiem traģedija!

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:24, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: ai ai ai! sūtiet vēl pensijā Astafjevu. Viduslīnija šodien pilnīgi nekāda. Labā mala arī galīgi caura.

p.s. horvātus tāpat saliksim
da kaads astafjevs.. vins 10m noskrien un mele jau karaajas.. jaunos.. jaalaizj jaunos.. kas mainiisies tas pastaavees!!

nav ko vecos bukus uz lauriem tureet izlasee.. lai naak jaunie un lai pieraada sevi. reali jau starijs vinjiem nemaz nedod iespeeju!

 +11 [+] [-]

, 2010-08-11 23:24, pirms 15 gadiem
Tos divus resnos krievu trenerus uz soliņa kas mūsu himnas laikā mierīgi pļāpāja ierosinu patriekt no izlases ar s*da mietu.. Lazdiņu un viņa tēvu viņu vietās..

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:24, pirms 15 gadiem
janka99 rakstīja: Bet būsim objektīvi, Horvātija ir daudz stiprāka par šo Čehijas izlasi ,un kamēr elementāri nemākam precīzi iedot piespēli nekas labs nav gaidāms.
bet parasti musejie labi cinas pret stipram blicem!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-08-11 23:24, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Noteelot noteeloja, bet sods bija...
Tiesnesi negribu vainot, bet Rosickim no 6 uz sevi nopelniitajiem sodiem, reaals sodi bija labi ja 3....
Nebija soda pret Pļutku!Tā viņš bieži tēlo, arī Skonta sastāvā!Tiesāja šodien labi!

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:24, pirms 15 gadiem
Saapiigi skatiities uz to, ka mums taas rezerves tik shkjidras.... Kaa vinjas spelee to redzeejaam otrajaa puslaikaa.... (Caunja neskaitas, vinju uzskatu tomeer par pamatsastaava speleetaaju)....
Mjaa...ir ko padomaat.....

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:25, pirms 15 gadiem
gurgucis rakstīja: NAV JEGAS DZIIVOT LV,BRAUCAM PROM
Kādā sakarā man jābrauc prom?

  +9 [+] [-]

, 2010-08-11 23:25, pirms 15 gadiem
STARKOV,sabiris!!!Moshka saaac vaakt Latvijas labaakos,nevis chomus,ar kuriem aizbraukt uz 5 zvaigznju viesniicu atpuusties un uzspeeleet...

labi,ka zaudeeja,buus maaciiba,paraadiija mums,kur mums vaajaa vieta!Besii tas,ka LFF ir vienu blatu sisteema,taadi loxi,labaak buutu kaadu aarzemju speciaalistu panjeemushi,kursh ar neitraaalu aci noveerteetu visus speeleetaajus u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:25, pirms 15 gadiem
Perepļotkins šodien bija viens no labākajiem, ja ne pats labākais spēlētājs izlasē Prieks, arī par Cauņas golu. Bet, ja runājam par negatīvo, tad visa spēle bija viens liels negatīvais, patiesībā ir tikai vēl divi plusi, neskaitot tos, kurus minēju - pieredze jaunajiem spēlētājiem un prakse pret spēcīgu komandu.
Viena no visneizteiksmīgākajām spēlēm jauno laiku Latvijas izlases vēsturē. Ne jau rezultāts ir sliktākais šajā mačā, bet gan pati spēle, kurā bija tikai viens labs uzbrukums.
Labi, ka cāļus skaita rudenī, ar šādu spēli pret horvātiem nav ko darīt.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:26, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Njā. Šādu spēli negaidīju. Vai tiešām Perepļotkins ir jāaicina, ja spēli pēc spēles nespēj neko parādīt?
Nu, nu, lai nu, kurā spēlē, bet šodien Perepļotkins bija labs. Pat necerēti labs. Ja skatījies spēli, tev to vajadz'ja pamanīt.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:26, pirms 15 gadiem
pēc nesmukiem zāģiem nāk skaistas uzvaras

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:26, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: es jau nesaku ka jauzbruuk un jaiesit vaireek nekaa pretinieki mums! Bet ir jauzbruuk lai ir vismaz normaali momenti pie vartiem, nevis 1 pa visu speeli!
Domāju,ka nevienam nav noslēpums,ka LV izlasei pret stiprām komandām ir jāspēlē TIKAI UZ PRETUZBRUKUMIEM!!! Citādi nav nekādu variantu!

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:27, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Nebija soda pret Pļutku!Tā viņš bieži tēlo, arī Skonta sastāvā!Tiesāja šodien labi!
Sods bija...un tieshi taads pats kaa pret Rosicki....
Es nesaku, ka tiesaaja slikti, uzskatu, ka labi, bet paveerojot atkaartojumus, vareeja redzeet, ka galvenajam ir pamatiiga pietaate pret Rosicki.... Analogjiski sodi muuseejiem bija jaanopelna.....

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:28, pirms 15 gadiem
Atliek zaudēt vienu spēli un atkal daudzi noliek Starkovu. Vai Jūs esat aizmirsuši, kurš Latviju aizveda uz Eiropas 2004. gada čempionātu ? Vai jūs esat aizmirsuši, kurš panāca to, ka pat līdz pēdējai kārtai mums bija iespēja tikt uz šī gada Pasaules čempionātu ? Ātri aizmirsāt. Tad, kad saliksim horvātus, tad atkal slāvēsiet. Nožēlojamie divkoši.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:29, pirms 15 gadiem
raymonds rakstīja: Nav cīņas, nav atbalsta!
Un tu sevi sauc par Fanu?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:30, pirms 15 gadiem
angļi ierij no ungāriem

 +10 [+] [-]

, 2010-08-11 23:30, pirms 15 gadiem
Šausmīgi bēdīgs skats uz mūsu izlasi šodien. Pilnīgi nekas neliecina, ka mēs varētu horvātus, grieķus uzvarēt. Vidējā līnija drausmīgi nospēlēja. Tāda sajūta, ka visu laiku pussargi bēga no bumbas saņemšanas, bet ja tomēr saņēma, tad pēc iespējas ātrāk mēģināja tikt no tās vaļā. Uzbrucējus grūti novērtēt, pateicoties augstāk minētai problēmai. Par aizsardzību ar grūti ko pozitīvu pateikt. Vaņins - laikam vienīgais, kuram ieliktu apmierinošu atzīmi par spīti ielaistajiem 4 goliem.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:30, pirms 15 gadiem
Būs gari. Sorry. Pirmkārt, kas pie velna notiek ar mūsu izlasi? Aizsardzība bija pakaļā. Brutāli. Labi, tur dažkārt nepaveicās, bet nu kopumā aizsardzība tik caurumaina kā nekad. Pie tam tajā bija visi labākie. Varam gaidīt jau to "zaudējumu" Kačanovu, bet, ko viņš padarīs? Ko viņš izdarīs? Neko. Žēl Vaņina tāpēc. Uzbrukums bija bezzobains un neizteiksmīgs. Bumbu reti dabūjām. Tiešām neierasti to teikt, bet Pļutka šodien bija labāks par Verpi un Karlsonu. Kas tad mūs glābs? Astafjevs? Sorry. Tak jāatver acis Starkovam un jāsaprot - ar šādu sniegumu pret horvātiem mēs dabūsim iekšā riktīgi. Rudņevu vajag, Rudņevu! Savādāk uzbrukums ir nulle. Nevar ļaut Grebim gulēt uz veciem lauriem, ja Rudņevs dara lieliski savu darbu. Kāpēc viņu neredz? Kāpēc neredz Alekseju Višņakovu? Viņi ir labāki par daļu šīs izlases. Kur mēs iesim ar šādu sniegumu? Ja gribam vinnēt kaut vai Gruziju vai Maltu, mums kaut kas ir jādara un steidzami. Pats skumjākais, kā jau teicu, ka tie ir mūsu labākie veči, ne jau kādas rezerves... Beigās, jā, tomēr goda vārtus guvām un vēl jo lielāks prieks, ka tieši Cauņa. Man, skatoties, pa TV, likās, ka mūsējie ir treniņā, kur notiek aizsardzības trenēšana, uzbrūkot čehiem.

Ar cerību par nākotni. Starkov, skaties apkārt!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:31, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atliek zaudēt vienu spēli un atkal daudzi noliek Starkovu. Vai Jūs esat aizmirsuši, kurš Latviju aizveda uz Eiropas 2004. gada čempionātu ? Vai jūs esat aizmirsuši, kurš panāca to, ka pat līdz pēdējai kārtai mums bija iespēja tikt uz šī gada Pasaules čempionātu ? Ātri aizmirsāt. Tad, kad saliksim horvātus, tad atkal slāvēsiet. Nožēlojamie divkoši.
Sava taisnība tev ir, pat ļoti liela daļa no taisnības tevis rakstītājā ir, bet priekšpēdējais teikums tavu komentāru padara smieklīgu.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-11 23:33, pirms 15 gadiem
Ko lai saka?! Bēdīgi! Bet ne jau par rezultātu, jo tas bija zināms pirms spēles, palasiet komentus par sastāvu, ko izvēlējās vecais, bet gan par to progresu, jeb regresu, kas notiek ar futbolu Latvijas robežās, jo izlase atspoguļo to, kāds līmenis ir līgā, bet līgā notiek līdzīgi, kā Kirovam hokejā, viss iet uz grunti. Gribētu redzēt izlasē jaunus un perspektīvus spēlētājus, kurus vajag pārbaudīt, nevis vecus zināmus sliņķus, kuriem neko vairs nevajag, kā tikai atstrādāt kredītu Guņčam.....

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:34, pirms 15 gadiem
Klubu līmenī jau esam cietuši FIASKO šogad. Tas bija kā signāls. Bet, bez kādas reakcijas no LFF puses. Gaidīsim ka arī IZLAŠU rangā nonākam līdz apakšai? Uz to pusi jau sliecamies... Vienīgais prieks šosezon bija JELGAVAS spēles...

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:34, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: Nozhelojama speele! Kamer starkovs vadiis izlasi ar savu 8-1-1 strateegiju, kura pat shoreiz nenostradaja, tad labu futbolu mes nekotnee neredzesim musu izpildijumaa! kad vienreiz mums buus normals uzbrukoshaa stila treneris???

Vienigais mierinajums - Latvija parbaudes spelees nekad neko labu neraada. vismaz neatceros nevienu labu speeli pedejos gados. brauc kaa turisti uz taam speeleem laikam

Prieks vismaz par pedejiem vartiem
Nav jau to resursu, lai spēlētu uzbrukuma futbolu

  +2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:34, pirms 15 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Kas tad šodien Perepļotkinam bija vainas? Viens no labākajiem, manuprāt.
Uz visu pārējo fonu, jā Eh, mani viņš vienkārši kaitinaCik viņam ir iespējas dotas un cik no tām viņš izmanto. Būš sastāvā pret horvātiem un čušs vien būs.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:35, pirms 15 gadiem
Atvaino, reikon' - ko tādu ir izdarījis Rudņevs, lai viņš obligāti būtu jāaicina Verpakovska, Karlsona vai Grebja vietā ? Bijis rezultatīvākais čempionātā, kurš nav diži kvalitatīvāks par Latvijas čempionātu ? Iesitis golu pirmajā spēlē "Lech" ? Tad, kad viņš mirdzēs Polijā (kas nešaubos tuvāko divu sezonu laikā notiks), tad, arī Starkovs viņu aicinās. Pagaidām viņu varētu aicināt, bet var, arī neaicināt.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:35, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atliek zaudēt vienu spēli un atkal daudzi noliek Starkovu. Vai Jūs esat aizmirsuši, kurš Latviju aizveda uz Eiropas 2004. gada čempionātu ? Vai jūs esat aizmirsuši, kurš panāca to, ka pat līdz pēdējai kārtai mums bija iespēja tikt uz šī gada Pasaules čempionātu ? Ātri aizmirsāt. Tad, kad saliksim horvātus, tad atkal slāvēsiet. Nožēlojamie divkoši.
piekrītu! pret Turciju bija vislabākas spēles!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:36, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: angļi ierij no ungāriem
Ja taa patieshaam ir, tad luuk dzivs piemers ! un ungarija tada pasha limenja komanda kaa musejaa!

  +7 [+] [-]

, 2010-08-11 23:36, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atliek zaudēt vienu spēli un atkal daudzi noliek Starkovu. Vai Jūs esat aizmirsuši, kurš Latviju aizveda uz Eiropas 2004. gada čempionātu ? Vai jūs esat aizmirsuši, kurš panāca to, ka pat līdz pēdējai kārtai mums bija iespēja tikt uz šī gada Pasaules čempionātu ? Ātri aizmirsāt. Tad, kad saliksim horvātus, tad atkal slāvēsiet. Nožēlojamie divkoši.
Zaičik, sportā jau sen visu nosaka princips "what have you done for me lately?" Nevis tas, kurš kādus laurus guvis 6-10 gadus atpakaļ. Šodien fani redzēja antifutbolu un vēlas paust attiecīgas emocijas. Ja kas, fakts, ka attieksme pret sportistiem pēc uzvarām ir viena, pēc zaudējumiem - cita, ir pilnīgi normāla parādība visā pasaulē. Neatceros nevienu komandu vai sportistu, kuru visi vienmēr tikai atbalstītu. Un tici man, es atceros daudz ko.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:37, pirms 15 gadiem
realmadrid7 rakstīja: da kaads astafjevs.. vins 10m noskrien un mele jau karaajas.. jaunos.. jaalaizj jaunos.. kas mainiisies tas pastaavees!!

nav ko vecos bukus uz lauriem tureet izlasee.. lai naak jaunie un lai pieraada sevi. reali jau starijs vinjiem nemaz nedod iespeeju!
Lūdzu! 4:0! Ko Rafaļskis vai Lazdiņš ievērības cienīgu izdarīja? pārsita vienreiz vārtiem pāri. bumbu šādā līmenī ne grama nemācēja pieturēt. Jaunie,lai vēl kačājas Baltijas kausos un virslīgā.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-11 23:37, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Sava taisnība tev ir, pat ļoti liela daļa no taisnības tevis rakstītājā ir, bet priekšpēdējais teikums tavu komentāru padara smieklīgu.
Es tikai pieļauju, ka mēs varētu uzvarēt horvātus. Manuprāt, tas ir optimisms. Es vienkārši ceru uz labāko, kāpēc es nedrīkstu cerēt ? Ja objektīvi skatāmies mums gandrīz visām izlasēm būtu jāzaudē bez variantiem. Labi, varbūt neuzvarēsim horvātus, bet Tu redzēsi, tad, kad būs pirmās uzvaras, tad tie lielie nolicēji būs pirmie, kuri slavēs cik lieliska ir mūsu izlase.

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:38, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: Ja taa patieshaam ir, tad luuk dzivs piemers ! un ungarija tada pasha limenja komanda kaa musejaa!
nu jau Stivijs izlīdzināja

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:38, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:39, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atvaino, reikon' - ko tādu ir izdarījis Rudņevs, lai viņš obligāti būtu jāaicina Verpakovska, Karlsona vai Grebja vietā ? Bijis rezultatīvākais čempionātā, kurš nav diži kvalitatīvāks par Latvijas čempionātu ? Iesitis golu pirmajā spēlē "Lech" ? Tad, kad viņš mirdzēs Polijā (kas nešaubos tuvāko divu sezonu laikā notiks), tad, arī Starkovs viņu aicinās. Pagaidām viņu varētu aicināt, bet var, arī neaicināt.
Principā ir tev taisnība ,bet tomēr Rudņevam ir daudz lielāks potenciāls nekā Grebim vai Karlsonam un domājot par nākotni daudz labāk būtu lai Rudņevam dod iespēju parādīt sevi, jo es uzskatu ka viņs noteikti nav sliktāts par augstāk minētajiem futbolistiem.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-11 23:40, pirms 15 gadiem
varbūt savācam katrs pa 10 sant. un mēģinām ar horvātiem ko sarunāt?

  +8 [+] [-]

, 2010-08-11 23:40, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atvaino, reikon' - ko tādu ir izdarījis Rudņevs, lai viņš obligāti būtu jāaicina Verpakovska, Karlsona vai Grebja vietā ? Bijis rezultatīvākais čempionātā, kurš nav diži kvalitatīvāks par Latvijas čempionātu ? Iesitis golu pirmajā spēlē "Lech" ? Tad, kad viņš mirdzēs Polijā (kas nešaubos tuvāko divu sezonu laikā notiks), tad, arī Starkovs viņu aicinās. Pagaidām viņu varētu aicināt, bet var, arī neaicināt.
Un ar ko flegma Karlsons ir labāks par Rudņevu? Ne ar ko. Pa laukumu skrien kā sapīpējies. Ja bumbu neuzliek uz kājas vai galvas, tad vārti nebūs. Ja jāskrien 30m, tad apstājas jau pēc 10m...

 +10 [+] [-]

, 2010-08-11 23:40, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: psc , viens zaudejums un visi sak dir.st es vnk nesaprotu!!! Kad Latvija uzvar Izraelu vai neizskirti nospele ar Sveici visi uzreiz par varoniek deve! Fani skaitas!!
Aizveries muļķīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:42, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atvaino, reikon' - ko tādu ir izdarījis Rudņevs, lai viņš obligāti būtu jāaicina Verpakovska, Karlsona vai Grebja vietā ? Bijis rezultatīvākais čempionātā, kurš nav diži kvalitatīvāks par Latvijas čempionātu ? Iesitis golu pirmajā spēlē "Lech" ? Tad, kad viņš mirdzēs Polijā (kas nešaubos tuvāko divu sezonu laikā notiks), tad, arī Starkovs viņu aicinās. Pagaidām viņu varētu aicināt, bet var, arī neaicināt.
Sakarā ar Rudņevu nav runas par čempionātu līmeņiem, bet par vārtu garšu, kas mums tagad trūkst. Bet pasaki, ar ko viņš šogad ir sliktāks par Grebi? Ar ko? Pagājušajā gadā Grebis iesita 30 golus, bet tas bija pagājušajā gadā...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:42, pirms 15 gadiem
Vismaz Velsa šovakar mūs izglāba no lielākā kauna. Velsa- Luxemburga 5:1. Jā, tik zemu jau noslīdējis mūsu līmenis -QUO VADIS Latvija?

 +11 [+] [-]

, 2010-08-11 23:42, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: psc , viens zaudejums un visi sak dir.st es vnk nesaprotu!!! Kad Latvija uzvar Izraelu vai neizskirti nospele ar Sveici visi uzreiz par varoniek deve! Fani skaitas!!
izlasi jau te nav jēgas nolikt,bet problēma jau ir pavisam kur citur...kapēc vecais nevar šādās pārbudes spēlēs pārbaudīt citus spēlētājus,ja ar būtu šovakar vinējuši,vai tas bez gandarījuma ko citu dotu?

 +22 [+] [-]

, 2010-08-11 23:43, pirms 15 gadiem
Murgs.. Bet, ko sagaidīt no izlases, kuras vismaz 80% spēlētāju nav nekādu emociju par valsti, kuras godu aizstāv (arī draudzības spēlēs).
Jebkurš GER polis, bosnietis, ganietis, albānis ir patriotiskāks par bezpersoniskajiem urlēniem. Tāpēc nu nekādi NAV IESPĒJAMS šos līdzcilvēkus dēvēt par "mūsējiem"..
Par spēles kvalitāti vispār nav jēgas izteikties..

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:45, pirms 15 gadiem
janka99 rakstīja: Principā ir tev taisnība ,bet tomēr Rudņevam ir daudz lielāks potenciāls nekā Grebim vai Karlsonam un domājot par nākotni daudz labāk būtu lai Rudņevam dod iespēju parādīt sevi, jo es uzskatu ka viņs noteikti nav sliktāts par augstāk minētajiem futbolistiem.
Nē, nu ja Tu uzskati, tad gan Starkovam būtu jāņem viņš izlasē Starp citu, ko Starkovs jau ir darījis - Rudņevam izlasē ir 4(!!!) mači. Tā kā nevar teikt, ka iespēja nav dota. Arī es uzskatu, ka varbūt Starkovam vajadzētu vairāk riskēt, vairāk eksperimentēt, bet tas nav Starkova stilā. Un tā kā es uzticos Starkovam, man nav šaubu, ka viņš dara pareizi. Starkovs ir shēmotājs un katrs spēlētājs ir shēmas sastāvdaļa, tas, kurš vislabāk iederas viņa shēmās, tas, arī ir izlasē.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:46, pirms 15 gadiem
Da shitie nabagi ar savu chomu,vadoni vienaa vaardaa KLAUNU(starkovu) priekshgalaa pat nevaretu vinnet San Marino lauksaimniekus, studentus, elektriķus

Čempionu līgas, Eiropas liigas kvalifikaacijaa jau redzējām uz ko tie klauni ir speejiigi->zaudeet amatieriem,,, nebija taa vnk nejaushiiba

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:46, pirms 15 gadiem
to reikons
aizardzībā jāizaudzina kreisais aizsargs, citi ok.
višņakovs spēlē ventspilī, nevis skonto.
citiem: vienkārši mums trūkst individuāli spēcīgu spēlētāju, gan vidējā, gan priekšējā līnijā. Atrisinājums(?): tāda nav. kosmačovs izvēlējās sačakarēt sev nākotni prasot lielu naudu blekpūlei, rafaļskis, Laizāns, Astafjevs, Žigajevs, Lazdiņš, Soloņicins, verpaks, Grebis, karļiks, ikviens skontietis vienkārši neatbilst nepieciešamajam LV futbola līmenis, vienīgi jācer, ka Cauņa atgūs formu un uzlabosies un petričš beidzot paaicinās Rudņevu veiksmi atlases ciklā!
Slēpts komentārs: Bronsons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:49, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: izlasi jau te nav jēgas nolikt,bet problēma jau ir pavisam kur citur...kapēc vecais nevar šādās pārbudes spēlēs pārbaudīt citus spēlētājus,ja ar būtu šovakar vinējuši,vai tas bez gandarījuma ko citu dotu?
Lazdiņš - otrā spēle izlasē,
Mihadjuks - astotā spēle izlasē,
Fertovs - ceturtā spēle izlasē,
Rafaļskis - septītā spēle izlasē.

Kādus vēl spēlētājus Starkovam bija jāizmanto ? Šīs ir tuvākās rezerves. Varbūt varēja būt Kožans, Lukjanovs, Hšcanovičs, Rudņevs un viss, nav jau mums tie puslīdz augstas klases futbolisti tik daudz.

 +17 [+] [-]

, 2010-08-11 23:49, pirms 15 gadiem
Tipisks mikrorajona plebeja komentārs..
Bronsons rakstīja: nu tad skrien uz brīvdabas muzeju uzvelc pastalas un tusē ar savējiem..āksts

  +1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:50, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: nu tad skrien uz brīvdabas muzeju uzvelc pastalas un tusē ar savējiem..āksts
Varbūt viņš negrib braukt uz Brīvdabas muzeju, bet gan labākajās latviešu strēlnieku tradīcijās uzraut "mēs sitīsim tos utainos, pēc tam zili pelēkos"?

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:50, pirms 15 gadiem
labāk tagad salaižam 4 vārtus nekā 3.septembrī

 +13 [+] [-]

, 2010-08-11 23:53, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: nu tad skrien uz brīvdabas muzeju uzvelc pastalas un tusē ar savējiem..āksts
No tava teiktā varu pateik ka tu esi pilnīgs Duraks uzvelc trenuškas paķer seimenes un lai uz pieturu deģenerāt.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:54, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Sakarā ar Rudņevu nav runas par čempionātu līmeņiem, bet par vārtu garšu, kas mums tagad trūkst. Bet pasaki, ar ko viņš šogad ir sliktāks par Grebi? Ar ko? Pagājušajā gadā Grebis iesita 30 golus, bet tas bija pagājušajā gadā...
Ar ko viņš ir sliktāks par Grebi ? Ar to, ka izlasē nav guvis vārtus. Turklāt Starkova shēmā, gandrīz vienmēr viens ir garais, kurš spēlē ar galvu (Karlsons, Grebis) un otrs ir mazais ātrais (Verpakovskis, Perepļotkins), līdz ar to vairāk jārunā par to, vai Rudņevs ir labāks par Verpakovski. Vai Rudņevam vajadzēja būt izlasē ? Manuprāt, jā, taču, ja Starkovs viņu neiekļāva, tad nē. Es uzticos Starkovam, jo viņš sevi ir pierādījis.

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:56, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ar ko viņš ir sliktāks par Grebi ? Ar to, ka izlasē nav guvis vārtus. Turklāt Starkova shēmā, gandrīz vienmēr viens ir garais, kurš spēlē ar galvu (Karlsons, Grebis) un otrs ir mazais ātrais (Verpakovskis, Perepļotkins), līdz ar to vairāk jārunā par to, vai Rudņevs ir labāks par Verpakovski. Vai Rudņevam vajadzēja būt izlasē ? Manuprāt, jā, taču, ja Starkovs viņu neiekļāva, tad nē. Es uzticos Starkovam, jo viņš sevi ir pierādījis.
Salīdzini, cik spēles izlasē ir Grebim un cik Rudņevam. Tad varēsim runāt par vārtu gūšanu.

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:57, pirms 15 gadiem
Un par Rudņevu runājot - vai tiešām domājat, ka, ja viņš būtu izlasē, tad Latvija šodien nebūtu zaudējusi Čehijai ? Vai domājat, ka mēs būtu ielaiduši mazāk vārtus ? Protams tās visas ir spekulācijas, jo nevar zināt, kas būtu, ja būtu... Būtībā, lai Rudņevs spēlētu izlasē Starkova vadībā ir trīs iespējamie scenāriji - a) jāmaina taktiskā shēma b) Rudņevam ir jāizkonkurē Verpakovskis c) Rudņevam ir jāspēlē par pussargu.

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:58, pirms 15 gadiem
un kārtējo reizi slikts otrā puslaika sākums
Starkovam vajag kaut ko izdomāt ja nē...

  -3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:58, pirms 15 gadiem
tad kad šie futbolisti ar krieviskajiem uzvārdiem spēlēja portugāle noteikti bijāt pirmie kas sauca "musējie labākie" tracina tas ka jauc politiku ar sportu.....starp citu dzīvoju LAT novadā kur šo jums nepetīkamo valodu nedzird ikdienā

  +2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:58, pirms 15 gadiem
janka99 rakstīja: Bet būsim objektīvi, Horvātija ir daudz stiprāka par šo Čehijas izlasi ,un kamēr elementāri nemākam precīzi iedot piespēli nekas labs nav gaidāms.
tapec ir jaiet atbalstis savejie!!!

vini majaas tacj speelee, tad lai preinieks to arii redz un respektee!!!

MEES VARAM - LATVIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:59, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Salīdzini, cik spēles izlasē ir Grebim un cik Rudņevam. Tad varēsim runāt par vārtu gūšanu.
O.k, vēl divi argumenti - Grebis labāk spēlē ar galvu un ir masīvāks. Bet, kā jau teicu, Rudņevam ne tik daudz ir jāizkonkurē Grebis, kā Verpakovskis, kas diez vai tuvākajā laikā notiks.

 +11 [+] [-]

, 2010-08-11 23:59, pirms 15 gadiem
Visa sakne mentalitātē - Čehi uzspēlē futbolu, uzvar, un IEDZER aliņu! Bet pie Mums - SADZERAS alu un TĒLO, ka spēlē futbolu!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:59, pirms 15 gadiem
Perepļots joprojām izlasē?!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-12 00:00, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: tad kad šie futbolisti ar krieviskajiem uzvārdiem spēlēja portugāle noteikti bijāt pirmie kas sauca "musējie labākie" tracina tas ka jauc politiku ar sportu.....starp citu dzīvoju LAT novadā kur šo jums nepetīkamo valodu nedzird ikdienā
katrā miestā pa utij

  +2 [+] [-]

, 2010-08-12 00:00, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Un par Rudņevu runājot - vai tiešām domājat, ka, ja viņš būtu izlasē, tad Latvija šodien nebūtu zaudējusi Čehijai ? Vai domājat, ka mēs būtu ielaiduši mazāk vārtus ? Protams tās visas ir spekulācijas, jo nevar zināt, kas būtu, ja būtu... Būtībā, lai Rudņevs spēlētu izlasē Starkova vadībā ir trīs iespējamie scenāriji - a) jāmaina taktiskā shēma b) Rudņevam ir jāizkonkurē Verpakovskis c) Rudņevam ir jāspēlē par pussargu.
atbildi godīgi vai tavuprāt Rudņevs jau nav izkonkurējis Māri?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:00, pirms 15 gadiem
Bļins, kā man ir apnicis tas trulais futens, ko pasniedz latvijas izlase. Nekā pilnvērtīga un pamācoša. Man kretinē piedodiet Rubīns, jau kuro gadu pasit sev bumbu uz priekšu un skrien kā auns, bez izdomas. Mūsējie spēlē bez uguntiņas.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:00, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: tad kad šie futbolisti ar krieviskajiem uzvārdiem spēlēja portugāle noteikti bijāt pirmie kas sauca "musējie labākie" tracina tas ka jauc politiku ar sportu.....starp citu dzīvoju LAT novadā kur šo jums nepetīkamo valodu nedzird ikdienā
Kuri tad ir šie? Laizāns, Rubins un Verpakovskis? Nesauktu par īpaši krieviskiem uzvārdiem. Koļinko ir rezervē. Citu no tā laika nebija, ņemot vērā to, ka Astafjevu nepaņēma uz izlasi tagad.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:00, pirms 15 gadiem
lacky93 rakstīja: piekrītu! pret Turciju bija vislabākas spēles!
labaka bij Norveegjijaa!! ex.. Sjtolcers

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:02, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: O.k, vēl divi argumenti - Grebis labāk spēlē ar galvu un ir masīvāks. Bet, kā jau teicu, Rudņevam ne tik daudz ir jāizkonkurē Grebis, kā Verpakovskis, kas diez vai tuvākajā laikā notiks.
Bet tas jau neliedz mainīt shēmu Starkovam. Ielikt divus mazos vai divus garos, masīvos, ja esošā shēma, kā redzam, nestrādā. Starp citu aizmirsts arī ļoti labs uzbrucējs Malašenoks. Tagad gan šis bija uz pārbaudi Ukrainā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:03, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: atbildi godīgi vai tavuprāt Rudņevs jau nav izkonkurējis Māri?
Vēl nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-12 00:04, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Vēl nav.
pamato lūdzu kāpēc nē?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:04, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: psc , a jums nedalec , ka Starkovs daudzus jaunos nepanema , jo vinjiem spele ir U-21?!
Kurš no esošās U-21 varēja spēlēt lielajā izlasē? Ikstens pasēdēt rezervē aiz Vaņina un Koļinko. Nu labi, varbūt Tarasovs, ņemot vērā to, ka Kosmačovu Starkovs nesauc.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-12 00:05, pirms 15 gadiem
Te nav runa par politiku, bet par patriotismu. Nosauksim to par iedzimtu vai ieaudzinātu patriotismu.
Esmu vairāk kā pārliecināts, ka tie paši 80% par nelielu samaksu uzvilktu citu maiciņu, bet maikas krāsa - "a da po barabanu.."
Bronsons rakstīja: tad kad šie futbolisti ar krieviskajiem uzvārdiem spēlēja portugāle noteikti bijāt pirmie kas sauca "musējie labākie" tracina tas ka jauc politiku ar sportu.....starp citu dzīvoju LAT novadā kur šo jums nepetīkamo valodu nedzird ikdienā

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:05, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: atbildi godīgi vai tavuprāt Rudņevs jau nav izkonkurējis Māri?
Nē nav. Ja redzēji pagājušā cikla spēles, tad zini cik nozīmīga loma bija Verpkavoskim uzbrukumu veidošanā. Savukārt, pēc šīs vienas, Mārim neveiksmīgās, spēles nevar spriest par to cik labs ir Verpakovskis. Ja es būtu treneris, tad priekšgalā būtu divi uzbrucēji - veidotājs Verpakovskis un noslēdzējs Rudņevs, bet es neesmu trenris Un, jūs arī neesat. Argumenti kāpēc Rudņevs nav labāks par Verpakovski - 1) Verpakovskis spēlē augstāka līmeņa čempionātā līdz ar to gūt vārtus ir grūtāk 2) Viņa komanda pagājušajā sezonā, Grieķijas čempionātā, guva par 20 vārtiem mazāk, nekā Rudņeva ZTE - Ungārijas čempionātā 3) Verpakovskis ir spēles veidotājs un labi spēlē, arī aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:06, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Bet tas jau neliedz mainīt shēmu Starkovam. Ielikt divus mazos vai divus garos, masīvos, ja esošā shēma, kā redzam, nestrādā. Starp citu aizmirsts arī ļoti labs uzbrucējs Malašenoks. Tagad gan šis bija uz pārbaudi Ukrainā.
Kāpēc nestrādā ? Tu tiešām taisies spriest par izlases gatavību pēc vienas spēles ? Pagājušajā ciklā šī shēma strādāja ļoti labi. Bijām ļoti tuvu tikšanai uz PČ.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:07, pirms 15 gadiem
No Saturna Vērotājs rakstīja: Te nav runa par politiku, bet par patriotismu. Nosauksim to par iedzimtu vai ieaudzinātu patriotismu.
Esmu vairāk kā pārliecināts, ka tie paši 80% par nelielu samaksu uzvilktu citu maiciņu, bet maikas krāsa - "a da po barabanu.."
par šo lietu varētu ilgi diskutēt...

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:07, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: pamato lūdzu kāpēc nē?
Nu te es nonākšu pretrunā ar sevi, jo arī gribu, lai Rudņevs ir izlasē. Saproti, Māris ir spēlētājs, kam uzticās kaut vai tā iemesla dēļ, ka viņš ir tik daudz darījis izlases labā, Rudņevs vēl ir jauns un nepieredzējušāks. Tā abu spēles līmeņus salīdzināt nebūtu objektīvi, jo Grieķijas Superlīga noteikti ir stiprāka par Ungārijas Līgu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:08, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: izlasi jau te nav jēgas nolikt,bet problēma jau ir pavisam kur citur...kapēc vecais nevar šādās pārbudes spēlēs pārbaudīt citus spēlētājus,ja ar būtu šovakar vinējuši,vai tas bez gandarījuma ko citu dotu?
tu esi idiots? tu zini, ka pēc mēneša sākas kvalifikācija???

  -3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:08, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: atbildi godīgi vai tavuprāt Rudņevs jau nav izkonkurējis Māri?
Protams, ka nav!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:09, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kāpēc nestrādā ? Tu tiešām taisies spriest par izlases gatavību pēc vienas spēles ? Pagājušajā ciklā šī shēma strādāja ļoti labi. Bijām ļoti tuvu tikšanai uz PČ.
Problēma tā, ka tā nav viena spēle. Mēs jau n-tās spēles nebijām guvuši vārtus...

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:11, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Kapec Dubra nevaretu?! Lieliski nospeleja sodien! Ko tad tu gribi lai sauc?!
Dubra ir labs. Jā, piekrītu. Bet, kas tad vēl? Gramovičs, Žuļevs, Turkovs utt. - tie visi vēl ir zaļi un jauni...

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:11, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Problēma tā, ka tā nav viena spēle. Mēs jau n-tās spēles nebijām guvuši vārtus...
Bet tās, arī bija pārbaudes spēles. Kurās Starkovs darīja to, kā nedarīšanu viņam pārmet - izmēģināja citus futbolistus. Protams, nevar neuztraukties, ka izlase negūst vārtus četras spēles pēc kārtas, bet nevajag, arī taisīt no tā traģēdiju.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:11, pirms 15 gadiem
Pie tam Dubra ir centra aizsargs - Gorkšu un Ivanovu viņam neizkonkurēt vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-08-12 00:12, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Tā abu spēles līmeņus salīdzināt nebūtu objektīvi, jo Grieķijas Superlīga noteikti ir stiprāka par Ungārijas Līgu...
Ungārijas līga uz Eiropas fona vispār ir stipri, stipri viduvējs čempionāts, bet to jau daudzi negrib saprast un Rudņevu jau bezmaz pielīdzina EPL līmenim...

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:13, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Bet tās, arī bija pārbaudes spēles. Kurās Starkovs darīja to, kā nedarīšanu viņam pārmet - izmēģināja citus futbolistus. Protams, nevar neuztraukties, ka izlase negūst vārtus četras spēles pēc kārtas, bet nevajag, arī taisīt no tā traģēdiju.
Bet, ko tu ieteiktu, ja jau pēc mēneša ir kvalifikācija? Gribi teikt, ka esam tai gatavi?

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:13, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tu esi idiots? tu zini, ka pēc mēneša sākas kvalifikācija???
nu tu tiešām ar jaunumiem šeit zīmējies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-08-12 00:14, pirms 15 gadiem
Ko var gribēt no tiem krieviem?!

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:14, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Vai tad nepietika , ka atlases cikla guvam 18 vartus? TIk pat guva ari Sveice(grupas lidere). Es ticu Latvijas izlasei un Starkovam , lidz 3.09 viss bus labi!
Es arī ticu, taču diez vai mūsu ticība gūs vārtus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:16, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Ungārijas līga uz Eiropas fona vispār ir stipri, stipri viduvējs čempionāts, bet to jau daudzi negrib saprast un Rudņevu jau bezmaz pielīdzina EPL līmenim...
Tā ir, jā, bet tagad pēc pārcelšanās uz Poliju, ar viņu saista lielas cerības.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:17, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Bet, ko tu ieteiktu, ja jau pēc mēneša ir kvalifikācija? Gribi teikt, ka esam tai gatavi?
Kvalifikācija gan ir pēc 23 dienām, kas pilnīgi noteikti nav mēnesis, bet tas tā. Es jau teicu, ka ar šādu sniegumu pret Horvātiju nav ko darīt, bet lielais pluss ir tas, ka vēl ir 23 dienas - lielākā daļa spēlētāju būs labā formā, jo jau būs aizvadīts krietns skaits spēļu. Turklāt Latvijas izlasei raksturīgi ir tas, ka var nospēlēt vienu spēli reti sūdīgi, bet nākamo tik pārliecinoši, ka gandrīz citreiz jādomā vai tie ir tie paši spēlētāji.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:17, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Nu , bet pagaidi , kadus vardus tu vel gribi izlase?! Es domaju , ka Starkovam piemeram butu jaizsauc Afanasjevs un Lukjanovs.
Jā, labi piemēri arī. Kā jau es iepriekš teicu arī Višņakovs, Rudņevs, atbalstītu arī Moroza piesaisti izlasei, tas pats Kožans ir labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:18, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Kadi krievi?!
Vanins , Klava , Gorks , Ivanovs( mak latvieshu valodu) ,Rubins , Zigajevs ,Laizans , Lazdins u.t.t tie ir krievi?!
Perepļūtkins!

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:18, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kvalifikācija gan ir pēc 23 dienām, kas pilnīgi noteikti nav mēnesis, bet tas tā. Es jau teicu, ka ar šādu sniegumu pret Horvātiju nav ko darīt, bet lielais pluss ir tas, ka vēl ir 23 dienas - lielākā daļa spēlētāju būs labā formā, jo jau būs aizvadīts krietns skaits spēļu. Turklāt Latvijas izlasei raksturīgi ir tas, ka var nospēlēt vienu spēli reti sūdīgi, bet nākamo tik pārliecinoši, ka gandrīz citreiz jādomā vai tie ir tie paši spēlētāji.
Nu te man jāpiekrīt gan.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-12 00:18, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: nu tu tiešām ar jaunumiem šeit zīmējies
ne jau es nesaprotu to, ka šī bija pēdējā spēle pirms kvalifikācijas. a, tu bērndārzniek vēlies, lai mēs te eksperimentējam ar 2. sastāvu.. šodien bija jāspēlē izlases kodolam un spēlēja ar.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:18, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Jā, labi piemēri arī. Kā jau es iepriekš teicu arī Višņakovs, Rudņevs, atbalstītu arī Moroza piesaisti izlasei, tas pats Kožans ir labs.
Cik Kožana, Moroza, Rudņeva un Višņakova spēles esi redzējis šosezon ?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:18, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Perepļūtkins!
tas čalis ir ukrainis.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:19, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: piedot , bet Polija ari nav superliga. Ja jau knapi uzvar Azerbeidzanu cempjus , Wisla vel Karabakh zaudeja.
Protams, ka nav, bet to līgu vēro skauti. Ne velti labākie pēc tam pārceļas uz Vācijas Bundeslīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-12 00:20, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Kadi krievi?!
Vanins , Klava , Gorks , Ivanovs( mak latvieshu valodu) ,Rubins , Zigajevs ,Laizans , Lazdins u.t.t tie ir krievi?!
Laizāns tomēr ir krievs. Dzintars Zirnis, nu īsts bāleliņš, latviešu valoda viņam nav pirmā. bet nu kāda gan starpība, kaut vai nigērietis spēlē izlasē un cīnās par uzvaru.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-12 00:20, pirms 15 gadiem
Skarba spēle. Pirmais puslaiks vēl daudzmaz labi, bet otrajā viss aizgāja pa pieskari.

Secinājumi:
1) lai cik kruts vai labs būtu vai nebūtu Vaņins, Koļinko vai kāds cits spicākais vārtsargs - ja aizsardzībā ielaiž tādas kļūdas, tad vārtsargs ir bezspēcīgs. Vieni vārti varētu būt uz Vaņina sirdsapziņas. Bet nav jēga tur meklēt vainu.
2) Aizsardzībā - labi spēlētāji, bet daudziem DAUDZ pamatīgāk un cietāk jāspēlē aizsardzībā. Lielākai disciplīnai jābūt. Šādi bezsakarīgi ņemties pa laukumu nevar. Kaut gan - no otras puses, bija eipizodes, kur ielaidām vārtus - puiši daudzviet itkā izdarīja visu pareizi, bet kaut kas nebija līdz galam.
3) pussargu līnija - nu galīgi bezzobaina. Ja saspēles maksimālā jauda ir 2- max 5 (vidēji 2-3) piespēles, tad nekur tālāk tiešām netiksim. Pussargiem jāmācās kombicionālais un gudrais futbols sadarbībā ar aizsargiem un uzbrucējiem. Šādi skraidīt, nesakarīgi nomudīties ar piespēlēm, ar uztraukumu un nestabilu, nepārliecinošu spēli vidējā līnijā nekas labs gaidāms nav. Labi - vismaz viena daļa šoreiz debitēja un bija mazpieredzējuši tādā līmenī spēlēt (Lazdiņš, Ferotovs utt), vismaz apostīja gaisu un sajuta kā spēlē čehu Štainers (ĻOTI gudrs un viltīgs spēlētājs).'
4) uzbrucēji - te jau pat nelīdzētu Rudņevs vai Rūnijs vai pats Ronaldu. Ja ir vāja pussargu līnija, kas NEMĀK normāli saspēlēties un izkombinēt uzbrukumam bumbu, apgādāt uzbrucējus ar labāk piespēlēm - tad nelīdzēs neviens spīdeklis. Pietrūkst beigu sakarīgās piespēles... un te atgriežamies pie tā, ka viss jau pussargiem apraujas pie kādas 3. vai 4.piespēles savā starpā, jo bumbu pārķer čehi jeb pretinieki.

Kopējā bilde par spēli:
Laba mācību viela visiem, arī Starkovam. Spēlētājiem un treneriem ar STEIGU jāsāk domāt par kombicionālo, gudro un disciplinēto futbolu, nevis "skrien uz dullo un kad sanāk - sit pa vārtiem" stilu. Tas ir galīgi garām. Mūsu puiši pat nespēj noskriet čehus.

Otra lieta - čehiem 95% komandas vīru spēlē labos un pazīstamos rietumeiropas komandu sastāvos, kur līmenis ir ļoti augsts (Anglija, Vācija, Čehija, Krievija utt), bet mums tādu ir labi ja 4-5 spēlētāji. Lielākā daļa ir vietējos komandu sastāvos, kur līmenis vēl ir zems (salīdzinot ar rietumeiropas komandām).

Tad nu vēl atcerēsimies, ka Čehija tomēr ir viena no topa komandām, un lai stātos viņiem labi pretī (pret jebkuru topa komandu, pat vidēja līmeņa (1-90 vietā FIFA rangā esošu) - mums ir jāmaina spēles domāšana un pieeja. Šādi vairs turpināt nevar!!!!

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:20, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Cik Kožana, Moroza, Rudņeva un Višņakova spēles esi redzējis šosezon ?
Kožana un Rudņeva vienu, Višņakova vairākas un Moroza nevienu, jo viņu atlaida no CSKA šovasar.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:21, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Protams, ka nav, bet to līgu vēro skauti. Ne velti labākie pēc tam pārceļas uz Vācijas Bundeslīgu.
Lūk galvenais arguments kāpēc mūsējiem, ja vien ir iespēja, jābrauc prom uz citu valstu čempionātiem. Ja spēlēsi izcili, tad pamanīs, arī Latvijā (Dvališvili, Lukjanovs, Rudņevs, agrāk - Verpkavskis, Laizāns, Pahars) bet, ja esi viduvējība Eiropas mērogos, turklāt vēl aizsargs, vai pussargs maz ticams, ka pamanīs.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:21, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Es saprotu ka tu gribi , lai Rudnevs butu izlase , bet vai tas nebutu slikti ja vinju raustitu no kluba kur vinsh nospelejis vienu speli uz izlasi? Morozs sen nav spelejis + nav kluba.
Ne jau tagad, bet kvalifikācijā Rudņevu vajadzēs gan.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:23, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Lūk galvenais arguments kāpēc mūsējiem, ja vien ir iespēja, jābrauc prom uz citu valstu čempionātiem. Ja spēlēsi izcili, tad pamanīs, arī Latvijā (Dvališvili, Lukjanovs, Rudņevs, agrāk - Verpkavskis, Laizāns, Pahars) bet, ja esi viduvējība Eiropas mērogos, turklāt vēl aizsargs, vai pussargs maz ticams, ka pamanīs.
pilnīgākās muļķības.. ja labi spēlē, tad tāpat tevi pamanīs.. braukšanai prom uz ārzemēm ir pavisam citas labās puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:24, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: ne jau es nesaprotu to, ka šī bija pēdējā spēle pirms kvalifikācijas. a, tu bērndārzniek vēlies, lai mēs te eksperimentējam ar 2. sastāvu.. šodien bija jāspēlē izlases kodolam un spēlēja ar.
iznāk labāk neeksperimentāt un jau pārbaudea spēlē ierīt,un cerēt ka kvalifikācijā kas mainīsies....vot loģika,te jau vēl var padomāt kurš bērndārznieks

  -2 [+] [-]

, 2010-08-12 00:26, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: iznāk labāk neeksperimentāt un jau pārbaudea spēlē ierīt,un cerēt ka kvalifikācijā kas mainīsies....vot loģika,te jau vēl var padomāt kurš bērndārznieks
tu esi stulbs? ko tu centies apstrīdēt varbūt tagad, ka pēdējā pārbaudes spēlē pirms svarīga turnīra vai kvalifikācijas cikla ir jāiespēlē izlases kodols?

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:27, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Kožana un Rudņeva vienu, Višņakova vairākas un Moroza nevienu, jo viņu atlaida no CSKA šovasar.
Vai Kožans ir labāks par Gorkšu / Ivanovu ? Vai Višņakovs ir labāks par Žigajevu / Rubinu / Soloņicinu ? Vai Morozs, kurš ir bez spēļu prakses un bez kluba ir labāks par Laizānu / Rafaļski ? Manuprāt, to nevar skaidri pateikt pēc dažām redzētām spēlēm. Turklāt klubs atšķiras no izlases, spēlētāji, kuri ir labi klubi, nereti izlasē izskatās vāji un otrādi. Vācijas izlases uzbrukuma līnija kā spilgts piemērs, kad spēle klubā un spēle izlasē nav vienādība.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:27, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tu esi stulbs? ko tu centies apstrīdēt varbūt tagad, ka pēdējā pārbaudes spēlē pirms svarīga turnīra vai kvalifikācijas cikla ir jāiespēlē izlases kodols?
tad jau redzēsim kur būsim ar šo kodolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:28, pirms 15 gadiem
Višņakovs ir labāks par Soloņicinu. 100%

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:29, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Rudnevam vel ir speles Polijas cempi ja es nemaldos , nu tur ari par vinju Starkovs spriedis.
Nez, kāpēc, par Pļutku parasti nekas nav jāspriež...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:29, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: tad jau redzēsim kur būsim ar šo kodolu
tas nav svarīgi. Es runāju par lietu kā tādu, ka te nekādas eksperimentēšanas nemaz nevarēja būt..

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:30, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Nez, kāpēc, par Pļutku parasti nekas nav jāspriež...
parasti par spēlētājiem, kas patstāvīgi spēlē izlasē un zin ko viņš māk/nemāk par tiem vairs nav nekas diži jāspriež.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:31, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Višņakovs ir labāks par Soloņicinu. 100%
Višņakovs jau vairāk tendēts kā labais wingers, bet Soloņīcins kā kreisais wingers, bet abi ir labi, kad ir formā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:32, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: pilnīgākās muļķības.. ja labi spēlē, tad tāpat tevi pamanīs.. braukšanai prom uz ārzemēm ir pavisam citas labās puses.
Nē, nepamanīs gan LMT virslīgā ir daudz labu spēlētāju, kuri nekad nav bijuši labā ārzemju klubā, lai gan ir pelnījuši tur būt. Atceries cik ilgi Vaņinam meklēja klubu kaut vai viņš divus trīs gadus bija izcils Virslīgā ? Kļava, Ivanovs viņi jau sen bija pārauguši LMT Virslīgas līmeni, bet Kļava dodas prom tikai šosezon būdams 27 gadus vecs, Ivanovs devās prom 24 gadus vecs. Spēlētājs parasti strauji progresē vecumā līdz 24 gadiem, tāpēc līdz 24 būtu ļoti svētīgi tikt spēcīgā līmenī, kurā var attīstīt savas prasmes. Reāli skatoties tāpēc norietēja tāds lielisks aizsargs Skonto sastāvā - Nguimbats, jo viņš bija pāraudzis šo līmeni. Tāpēc nav nekāds brīnums, ja Grebis nevar iesist no 2 metriem, jo Latvijā viņš ir karalis, bet tad, kad tu esi karalis tu nevari progresēt.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:33, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tas nav svarīgi. Es runāju par lietu kā tādu, ka te nekādas eksperimentēšanas nemaz nevarēja būt..
neiet runa tikai par šo spēli vien....Starkovs kā treneris nav slikts,bet nekad neko necentīsies paeksperimentēt pat tad kad rezultātam nav nozīmes,izskatās tā ka šim ir tā lai sēlē tie ko zinu jo sliktāk jau nebūs....

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:34, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Nez, kāpēc, par Pļutku parasti nekas nav jāspriež...
Starp citu, šodien Perepļotkins bija viens no labākajiem, ja ne labākais, izlasē. Vienīgais spēlētājs, pret, kura ņemšanu izlasē es tiešām iestājos šodien bija vislabākais laukumā. Ironiski nedaudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:35, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ivanovs devās prom 24 gadus vecs.
Un arī man šķiet galvenokārt dēļ snieguma izlasē, nevis Virslīgā.. bet no DĀR viņu pamanīja Turcijā. Izklausās neloģiski, bet DĀR un Turcija iznāk "tuvāk" Eiropai (Rietumeiropas klubiem) nekā Latvija.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:36, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: neiet runa tikai par šo spēli vien....Starkovs kā treneris nav slikts,bet nekad neko necentīsies paeksperimentēt pat tad kad rezultātam nav nozīmes,izskatās tā ka šim ir tā lai sēlē tie ko zinu jo sliktāk jau nebūs....
Jā, man, arī patiktu, ja Starkovs vairāk eksperimentētu, bet ... tad viņš vairāk nebūtu Starkovs. Protams var par to gausties, bet tāpēc jau Starkovs neizmainīsies. Visiem ir trūkumi, arī Starkovam, tāpat kā Jānim Bērziņam un Bronsonam.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:37, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Jā, man, arī patiktu, ja Starkovs vairāk eksperimentētu, bet ... tad viņš vairāk nebūtu Starkovs. Protams var par to gausties, bet tāpēc jau Starkovs neizmainīsies. Visiem ir trūkumi, arī Starkovam, tāpat kā Jānim Bērziņam un Bronsonam.
grūti nepiekrist

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:37, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Ivanovu tach ari Latvija pamanija , Vaninu ar.
Vaņinu pamanīja izlasē, Ivanovu droši vien arī.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-12 00:38, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Plutka vismaz nav tads , ka Grebis , vinsh , vismaz censas.
Viņš ļoti atgādina Sī Džeju Vatsonu no "Warriors" skrien ar aizvērtām acīm, nodurtu galvu un pēc tam brīnās, ka iecerētais nesanāk. Ātrs, ar labām māņkustībām, bet, diemžēl spēlē tikai ar sirdi nevis ar prātu. Ja Perepļotkins būtu gudrāks (spēles ziņā) tad viņš nemaz līdz Latvijai nebūtu nonācis, būtu palicis "Southempton" vēlāk pārgājis uz, kādu spēcīgāku klubu un spēlētu Ukrainas izlasē

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:39, pirms 15 gadiem
tikai neaizmirstat, kura ir Latvijas vieta patiesībā..

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:40, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Un arī man šķiet galvenokārt dēļ snieguma izlasē, nevis Virslīgā.. bet no DĀR viņu pamanīja Turcijā. Izklausās neloģiski, bet DĀR un Turcija iznāk "tuvāk" Eiropai (Rietumeiropas klubiem) nekā Latvija.
Uz Turciju viņs aizgāja, jo Sivasspor vēl pavisam nesen trenēja Ivanova bijušais treneris Keiptaunā.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-12 00:40, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Viņš ļoti atgādina Sī Džeju Vatsonu no "Warriors" skrien ar aizvērtām acīm, nodurtu galvu un pēc tam brīnās, ka iecerētais nesanāk. Ātrs, ar labām māņkustībām, bet, diemžēl spēlē tikai ar sirdi nevis ar prātu. Ja Perepļotkins būtu gudrāks (spēles ziņā) tad viņš nemaz līdz Latvijai nebūtu nonācis, būtu palicis "Southempton" vēlāk pārgājis uz, kādu spēcīgāku klubu un spēlētu Ukrainas izlasē
problēma ir tāda, ka Perepļotkins ir savam augumam reti netehnisks spēlētājs.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:41, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Un arī man šķiet galvenokārt dēļ snieguma izlasē, nevis Virslīgā.. bet no DĀR viņu pamanīja Turcijā. Izklausās neloģiski, bet DĀR un Turcija iznāk "tuvāk" Eiropai (Rietumeiropas klubiem) nekā Latvija.
Tā diemžēl sanāk, ka Latvija ir tāds aģentu aizmirsts nostūris (patiesībā nedaudz netaisnīgi), no kurienes ļoti grūti nokļūt uz, kādu augstāku līgu. Mums ir talanti, bet nav sistēmas, kā šos talantus piedāvāt citiem. Tad es atceros Džonsona laikus un ir žēl, ka viņš izlasē netika paturēts vismaz par otro treneri, vai menedžeri.

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:42, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: vecīt, tie ir sausi fakti.. tu nezini to virtuvi un par runām iekšienē. Varbūt piedāvājumu bija, bet LV klubi protams gribēja vairāk? Bet ja tu esi labs spēlētājs, tad tāpat tiksi pamanīts.. nav šeit kkāda Ķīnas 9. līga. Un uz ārzemēm braukt ir vislabāk tādēļ, ka tur tu vari nodoties pilnībā futbolam.. vairāk apkārt blakus nekā nav - draugi, paziņas, veikali, izklaides utt.
Nu tad nosauc, lūdzu, tos Latvijas futbolistus, kuri dēļ spēles LMT Virslīgā pēdējos 5 gados būtu devušies uz, kādu no ārzemju top 15 līgām ?

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:43, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nē, nepamanīs gan LMT virslīgā ir daudz labu spēlētāju, kuri nekad nav bijuši labā ārzemju klubā, lai gan ir pelnījuši tur būt. Atceries cik ilgi Vaņinam meklēja klubu kaut vai viņš divus trīs gadus bija izcils Virslīgā ? Kļava, Ivanovs viņi jau sen bija pārauguši LMT Virslīgas līmeni, bet Kļava dodas prom tikai šosezon būdams 27 gadus vecs, Ivanovs devās prom 24 gadus vecs. Spēlētājs parasti strauji progresē vecumā līdz 24 gadiem, tāpēc līdz 24 būtu ļoti svētīgi tikt spēcīgā līmenī, kurā var attīstīt savas prasmes. Reāli skatoties tāpēc norietēja tāds lielisks aizsargs Skonto sastāvā - Nguimbats, jo viņš bija pāraudzis šo līmeni. Tāpēc nav nekāds brīnums, ja Grebis nevar iesist no 2 metriem, jo Latvijā viņš ir karalis, bet tad, kad tu esi karalis tu nevari progresēt.
vecīt, tie ir sausi fakti.. tu nezini to virtuvi un par runām iekšienē. Varbūt piedāvājumu bija, bet LV klubi protams gribēja vairāk? Bet ja tu esi labs spēlētājs, tad tāpat tiksi pamanīts.. nav šeit kkāda Ķīnas 9. līga. Un uz ārzemēm braukt ir vislabāk tādēļ, ka tur tu vari nodoties pilnībā futbolam.. vairāk apkārt blakus nekā nav - draugi, paziņas, veikali, izklaides utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-08-12 00:44, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nezinu, man šķiet māņkustības viņam tīri labi sanāk (šad tad), bet vienkārši pietrūkst elementāras futbola izpratnes. Futbola taktika Perepļotkinam vispār dažreiz liekas ir neatrisināms rēbuss.
nezinu īsti par kādu taktiku tu runā, bet tehnisks nu Perepļotkins viennozīmīgi nav.. un par viņa sitienu arī nav gribēšana runāt.. Ja Perepļotkins centrē, tad vai nu bumbu nedabūs pat gaisā vai arī bumba ir tribīnēs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:45, pirms 15 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: es domāju ideāli būtu ja galvenais treneris būtu Kazakevičš un palīgs Andis Rozītis no Smiltenes
Kādam Kazakēvičam??? Tu smejies bļ? viņš no futbola vēl NEKO nesaprot..

  +1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:46, pirms 15 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Kas vispar ir tas Rozitis? Un Kazakevicam vsp nav pro licenzes
nākamais Sers Alekss Fergusons

  +4 [+] [-]

, 2010-08-12 00:50, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: nezinu īsti par kādu taktiku tu runā, bet tehnisks nu Perepļotkins viennozīmīgi nav.. un par viņa sitienu arī nav gribēšana runāt.. Ja Perepļotkins centrē, tad vai nu bumbu nedabūs pat gaisā vai arī bumba ir tribīnēs..
Par parastu futbola taktiku, bieži vien izskatās, ka treneris Perepļotkinam pateicis vienu, bet viņš saprot kaut ko citu. Parasti to sauc par nesaprašanos ar partneriem, bet sešus gadus spēlējot klubā vairs nevar to tā norakstīt. Ļoti raksturīgi ir tas, ka Perepļotkins dod piespēli un partneris aizskrien uz otru pusi un ļoti bieži ir tā, ka Perepļotkinam dod piespēli, bet viņš skrien uz otru pusi. Ja esi redzējis LMT Virslīgas spēles, tad zini par ko es runāju. Par Perepļotkinu varētu pasmieties, bet patiesībā tas ir ļoti skumji, ka mēs naturalizējam futbolistu, kurš nav līderis, kurš pat nav pelnījis atrasties sākumsastāvā (o.k. šodien viņs bija labs).

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:51, pirms 15 gadiem
njā sūdīga spele mūsējo izpildijumā

     [+] [-]

, 2010-08-12 00:52, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Kādam Kazakēvičam??? Tu smejies bļ? viņš no futbola vēl NEKO nesaprot..
Ja viņš neko nesaprastu no futbola, tad "Jelgava" nebūtu uzvarējusi Moldi un nebūtu ieguvusi Latvijas kausu. Tas, ka viņš vēl nav tik augstas klases treneris, kādu viņu grib redzēt daudzie "Jelagavas" fani, arī ir fakts. Taču viņš ir talantīgs treneris, kurš, ticu, ka sasniegs daudz savā karjerā.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 00:56, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ja viņš neko nesaprastu no futbola, tad "Jelgava" nebūtu uzvarējusi Moldi un nebūtu ieguvusi Latvijas kausu. Tas, ka viņš vēl nav tik augstas klases treneris, kādu viņu grib redzēt daudzie "Jelagavas" fani, arī ir fakts. Taču viņš ir talantīgs treneris, kurš, ticu, ka sasniegs daudz savā karjerā.
Uzvaru pret Moldi, lūdzu nepiemini. Ja esi redzējis video, tad noteikti zini, kā Jelgava guva abus vārtus. Kopumā Jelgava spēlēja ļoti vāji (Molde gan īpaši labāka nebija, vismaz izskatījās, ka karstums ļoti traucēja), bet abus golus un uzvaru uzdāvināja GK. Tā uzvara bija ļoti veiksmīga apstākļu sakritība, nevis likumsakarība.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 00:58, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Vaņinu pamanīja izlasē, Ivanovu droši vien arī.
Tieši tā, tos pamanīja izlasē spēlējot. Kas zin, domāju, ka nekur diži augstāk Andris nebūtu ticis, ja Koļinko pirms spēles ar Spāniju nebūtu bijis savainojuma... atceros, ka toreiz es vēl lamājos, ka Vaņinu liek vārtos nevis Romanovu

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 01:02, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ja viņš neko nesaprastu no futbola, tad "Jelgava" nebūtu uzvarējusi Moldi un nebūtu ieguvusi Latvijas kausu. Tas, ka viņš vēl nav tik augstas klases treneris, kādu viņu grib redzēt daudzie "Jelagavas" fani, arī ir fakts. Taču viņš ir talantīgs treneris, kurš, ticu, ka sasniegs daudz savā karjerā.
tieši tā, kad sasniegs, tad varēsim runāt. Pašlaik viņš vēl nav pat 1 sezonu novadijis pro komandu un vēl šogad nebūs, ņemot vērā, ka tie ir amatieri, ko viņš trenē. Kazakēvičs pašlaik neko īpašu vēl nav izdarijis.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-12 01:04, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ja viņš neko nesaprastu no futbola, tad "Jelgava" nebūtu uzvarējusi Moldi un nebūtu ieguvusi Latvijas kausu. Tas, ka viņš vēl nav tik augstas klases treneris, kādu viņu grib redzēt daudzie "Jelagavas" fani, arī ir fakts. Taču viņš ir talantīgs treneris, kurš, ticu, ka sasniegs daudz savā karjerā.
Dainis tiešām ir labs treneris priekš sava vecuma un LMT virslīgas kluba, tas ko viņš ir izspiedis no amatieriem ir apbrīnojami. bet izlases galvenais treneris viņš vēl nebūs vismaz tuvākos 5-7 gadus. Nav viņš gatavs tam. Tam čalim ir TIKAI 29 GADI!!! Bet, ja viņu uzaicinātu par asistentu Starkovam, tad domāju, ka tik tiešām pēc gadiem 5 viņš varētu būt LV izlases galvenais treneris.
Vēl kas svarīgi, lai Kazakevičs būtu labs treneris nākotnē - viņam vispirms jātiek pie trenēšanas vismaz kādā no LMT Virslīgas TOP3 klubiem! Bet, tas būtu ļoti grūti, jo reāli viņš un vēl pāris cilvēki uzcēla atpakaļ futbolu Jelgavā.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 01:05, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Tieši tā, tos pamanīja izlasē spēlējot. Kas zin, domāju, ka nekur diži augstāk Andris nebūtu ticis, ja Koļinko pirms spēles ar Spāniju nebūtu bijis savainojuma... atceros, ka toreiz es vēl lamājos, ka Vaņinu liek vārtos nevis Romanovu
Šķiet, ka daudzi ir aizmirsuši, ka Vaņins taču savulaik divus gadus pavadīja Krievijā - Torpedo un Moskva.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-12 01:06, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Uzvaru pret Moldi, lūdzu nepiemini. Ja esi redzējis video, tad noteikti zini, kā Jelgava guva abus vārtus. Kopumā Jelgava spēlēja ļoti vāji (Molde gan īpaši labāka nebija, vismaz izskatījās, ka karstums ļoti traucēja), bet abus golus un uzvaru uzdāvināja GK. Tā uzvara bija ļoti veiksmīga apstākļu sakritība, nevis likumsakarība.
vispār tā var turpināt vēl un vēl.. starp citu, ielūkojoties tabulā, tad Jelgavu šķir 2 punkti no pēdējās vietas!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 01:07, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Šķiet, ka daudzi ir aizmirsuši, ka Vaņins taču savulaik divus gadus pavadīja Krievijā - Torpedo un Moskva.
cik spēles viņš tajos klubos nospēleja? uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt varētu.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-12 01:07, pirms 15 gadiem
Starp citu, Babičevs ir daudz vairāk paveicis ar savu Jūrmalu kā Kazakēvičs ar Jelgavu

     [+] [-]

, 2010-08-12 01:12, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Starp citu, Babičevs ir daudz vairāk paveicis ar savu Jūrmalu kā Kazakēvičs ar Jelgavu
Jūrmalā tomēr spēlē daudz pieredzējušāki spēlētāji, neaizmirsti, ka lielākā daļa Jelgavas spēlētāji pirmo reizi spēle LMT Virslīgā, vēl Jūrmalai ir vismaz divreiz lielāks budžets nekā Jelgavai.

     [+] [-]

, 2010-08-12 01:13, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: cik spēles viņš tajos klubos nospēleja? uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt varētu.
Ja nemaldos, tad viņš vispār tikai dublieros spēlēja. Bet ne par to ir runa. Pēc daudzu komentāriem (ne konkrēti taviem, vispārīgi runāju) par Vaņinu paliek tāds iespaids, it kā Siona būtu viņam pirmais ārzemju klubs, daudzi neveiksmīgo Rus laiku jau pavisam aizmirsuši.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-12 01:16, pirms 15 gadiem
Kāpēc Starkovs vairāk neņem M. Zemļinski ?

  +2 [+] [-]

, 2010-08-12 01:17, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Jūrmalā tomēr spēlē daudz pieredzējušāki spēlētāji, neaizmirsti, ka lielākā daļa Jelgavas spēlētāji pirmo reizi spēle LMT Virslīgā, vēl Jūrmalai ir vismaz divreiz lielāks budžets nekā Jelgavai.
savādi, jo no Jūrmalas uz izlasi nevienu neaicina. Bet ko vispār Jelgava ir izdarijusi tik iespaidīgu?Kausa finālā pret Jūrmalu vinnēja pendeles?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 01:24, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: savādi, jo no Jūrmalas uz izlasi nevienu neaicina. Bet ko vispār Jelgava ir izdarijusi tik iespaidīgu?Kausa finālā pret Jūrmalu vinnēja pendeles?
viņi arī pašu Starkovu vinnēja pendelēs un arī LM tieši pendelēs var vinnēt nahaļavu vienu spēli, bet divas spēles un vairāk tu uz nahaļavu nevinnēsi.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-12 01:26, pirms 15 gadiem
Vispar Starkovam laks pensija iet , ar tadu speli atlase nav ko darit , vieni zagi bus . Latvijai nav neviena futbolista kas speletu augsta limena komanda . Cehiem tadi ir . Uz ko tad mes varam ceret ?

 +10 [+] [-]

, 2010-08-12 01:27, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: viņi arī pašu Starkovu vinnēja pendelēs un arī LM tieši pendelēs var vinnēt nahaļavu vienu spēli, bet divas spēles un vairāk tu uz nahaļavu nevinnēsi.
tad tu gribi teikt vinnēja LM un Skonto, bet nu un? Jelgavai man liekas vispār ir pārlieku liela uzmanība pievērsta..

  +4 [+] [-]

, 2010-08-12 01:27, pirms 15 gadiem
andris vicups rakstīja: Vispar Starkovam laks pensija iet , ar tadu speli atlase nav ko darit , vieni zagi bus . Latvijai nav neviena futbolista kas speletu augsta limena komanda . Cehiem tadi ir . Uz ko tad mes varam ceret ?
nu, izlasi ko uzrakstiji un tad padomā vai tiešām Starkovam jāiet pensijā? pēc tik izcila kvalifikācijas cikla kā pagājušā

  -4 [+] [-]

, 2010-08-12 01:37, pirms 15 gadiem
Nesaprotu ko tur to Starkovu izlase , ar tik balu sniegumu atlase busim peramie zeni . Bet kaut ko mainit ir jau par velu , jacer uz kaut kadu brinumu .

  +2 [+] [-]

, 2010-08-12 01:44, pirms 15 gadiem
andris vicups rakstīja: Nesaprotu ko tur to Starkovu izlase , ar tik balu sniegumu atlase busim peramie zeni . Bet kaut ko mainit ir jau par velu , jacer uz kaut kadu brinumu .
Kurš ir labāks par Starkovu? ( reāli kas varētu trenēt izlasi) Mēs arī pirms 2004 euro cikla padirs@m pārbaudes spēli un tā pat nebija Čehija, bet pirmo spēli ciklā nospēlējām ļti labi. Dēļ šī zaudējuma nevar norakstīt izlasi. Spetembrī būs cita spēle, cita motivācija.... un viss sāksies no 0.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 02:44, pirms 15 gadiem
4:1 -- šāds rezultāts šodien (resp., vakar) bija ne tikai Liberecā: U21 atlases mačā Īslande ar 4:1 uzvarēja Vāciju!!! Kaut arī tā nebija pirmo izlašu spēle, domāju, ka vāciešiem ir vēl daudz vairāk iemeslu būt negatīvi šokētiem, nekā mums ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-08-12 07:33, pirms 15 gadiem
nu esam beiguši ņuņāt???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-12 08:27, pirms 15 gadiem
rronijs rakstīja: Nozhelojama speele! Kamer starkovs vadiis izlasi ar savu 8-1-1 strateegiju, kura pat shoreiz nenostradaja, tad labu futbolu mes nekotnee neredzesim musu izpildijumaa! kad vienreiz mums buus normals uzbrukoshaa stila treneris???

Vienigais mierinajums - Latvija parbaudes spelees nekad neko labu neraada. vismaz neatceros nevienu labu speeli pedejos gados. brauc kaa turisti uz taam speeleem laikam

Prieks vismaz par pedejiem vartiem
Mūsu izlase nav tik meistarīgfa lai mēs varētu spēlēt kaut vai ar tādiem Čehiem uzbrūkošo futbolu, un atgādināšu ar Starkova stila futbolu, mūsu izlase ir sasniegusi savus augstākos punktus, un domāju ka varbūt arī vēl sasniegs!

 +13 [+] [-]

, 2010-08-12 08:31, pirms 15 gadiem
Drausmigi vnk, Laizans spelejot doma ka laikam setaa spele, bumbu pieturet nemak, aizsardziba nav jadarbojas, lens ka vecamate, drausmigi skatities un tik talais sitiens un sikai Verpis tulit apcakares 4 aizsargus
Zel Vainja tiesam un labo speletaju laukuma kam te jabrauc jaspele ar sitiem lubrakiem, Starkovu janem nostm, jaunie vsz cinisies un uzbrukuma jaliek ir 3 speletaji nevis viens johaidi
LFF brinas ka skatitaji nenak, ja nevar paradit futbolu uz ko tad vinji naks, visi tik sit prom to bumbu ka tik talak

     [+] [-]

, 2010-08-12 08:38, pirms 15 gadiem
piedodiet, bet es pēc 0:4 izslēdzu televizoru un aizgāju gulēt...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 08:55, pirms 15 gadiem
vēl jau ir arī tāda smalka nianse ka čehi spēlēja praktiski ar otro sastāvu..un ar neko dižu nerādija..turklāt viņiem tak praktiski vēl ir sezonas pārtraukums kamēr mūsējiem, tiem kas spēlē Latvijas klubos "razgar sezona" - neesmu no baigiem kritizētājiem tomēr uzskatu ka valstsvienības formas uzvilkšana uzliek pienākumu izejot laukumā tomēr cīnīties un atdot visu cik ir iekšā vienalga vai pārbaudes spēle vai ne..man vakar tā neizskatijās, turklāt teorētiski te jau gāja cīņa par vietu pamatsastāvā..bet mums tur Petrovičs ar savu konservativismu jau ierezervējis sev pazīstamos vecos bukus, bet ja nau konkurences tad velti arī progresu gaidīt....turklāt sorry..čehi nerādija nekādus super brīnumus un trikus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-08-12 09:35, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka Starkovs bez Andrejeva netiek galā ne Skonto, ne izlasē.

     [+] [-]

, 2010-08-12 09:38, pirms 15 gadiem
Smacee nost,
Čehiem bija ļoti pieklājīgs sastāvs. viņiem tagad paaudžu maiņa notiek, tāpēc "izskatās", ka sastāvs nav optimāls.
Klubu sezona Čehijā arī ir sākusies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-12 09:57, pirms 15 gadiem
Tiešām ņemu savus sliktos vārdus atpakaļ par Perepļotkinu, nezinu ko čalis bija sarijies bet kapāja gan priekšā, gan aizsardzībā un tā piespēle ar papēdi bija perfekta.
Pēc pirmā puslaika nelikās ka tā mūs sakapās, likās jau ka pirmo golu Vaņins varēja pavilkt, bet laikam uz pretkustību paņēma.
un piekrītu, ka vajag svaigas asinis uzbrukumā.
P.S. Mihadjuks neder kā kreisās malas aizsargs..izskatījās, ka brīžiem čalis nezin ko darīt..

     [+] [-]

, 2010-08-12 10:22, pirms 15 gadiem
Spēle normāla, gan vecie vienā puslaikā sadarbības atjaunojuši, gan jauniem uzspēlēt ļauts. Rezultātu jau gribējās labāku. Pēc Laizāna noiešanas jutās, ka vidējā līnija ir zaudējusi spēku.
Cauņam izmantots viens moments no 3 sakarīgiem momentiem, vismaz labi ka momenti viņam piedaloties rodas.
Pirmie vārti pēc Vaņina kļūdiņas (izskatās, ka vārti viņam likās šaurāki), trešie pēc Lazdiņa netrāpīšanas pa bumbu un pretuzbrukums varēja sākties. Cerams Starkovs dos vēl vienu iespēju.

 +11 [+] [-]

, 2010-08-12 10:23, pirms 15 gadiem
kas tas par futbolu LV izpildījumā?
cik ilgi mēs vēl spalēsim uz šadām pretuzbrukumu haļavām??? nekādas saspēles laukuma vidū, lai iesāktu kautcik jēdzīgu kombināciju. Viss uzbrukums aprobežojas ar tālo piespēli un uzbrucēja izrāvienu - ko visas eiropas komandas jau 6 gadus zin no galvas un vairs šie triki neiet cauri, kā tas bija 2004 gadā!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-12 11:17, pirms 15 gadiem
Videjas linijas fiasko, Rafalskis neder, Lazdins bija krietni labaks , uzbrukums -Karlsons ka vienmer nekads , melnstradnieks ,aizsardziba ir labas iezimes , varbut tiesam jaliek Cauna uzbrukuma!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 11:29, pirms 15 gadiem
Latvijas izlases spēle bija vienkārši nebaudāma.

     [+] [-]

, 2010-08-12 11:31, pirms 15 gadiem
nu jā pirmās 10min. bija cerīgas bet kas no tika tālāk to labi zinam!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-12 13:10, pirms 15 gadiem
inuss rakstīja: Jums nepielec ka Rudņevu neaicina, jo viņš klubu tikko mainiijis un jāļauj viņam tajā iejusties??
priduraks!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-12 18:24, pirms 15 gadiem
bus piebaasts skontjiks buus uzvara!!

UZ PRIEKSJU!! kuriniet tautu.. 3.septembrii buus baaziens.. Latvija noliks Horvaatiju uz lapstinjaam, visa Eiropa briinisies!!

MES VARAM - LATVIJA!!

VISI UZ SKONTO!!