Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijai bezzobains zaudējums pret Čehiju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvijai bezzobains zaudējums pret Čehiju
Andrejs Perepļotkins cīņā ar Tomašu Rosicki
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Čehijas pilsētā Liberecā Latvijas futbola izlase aizvadīja pēdējo pārbaudes spēli pirms "Euro2012" kvalifikācijas turnīra. Mūsējie, parādot neizteiksmīgu sniegumu, zaudēja Čehijai ar 1:4.

Latvijas izlase sāka dzīvi, pāris reizes visai bīstami pietuvojoties čehu soda laukumam. Tā gan bija tikai laicīga parādība, un pakāpeniski iniciatīvu pārņēma mājiniece Čehija. 20 minūšu laikā čehi divreiz no soda laukuma robežām pārbaudīja mūsu vārtu vīra Andra Vaņina meistarību un abos gadījumos "Sion" pārstāvis nospēlēja nevainojami. Mūsējo rindās ar diezgan atzīstamu sniegumu izcēlās daudzu kritizētais Andrejs Perepļotkins. Puslaika 2. pusē mūsu izlase sāka spēlēt uzmanīgāk no aizsardzības, un momentu skaits samazinājās līdz minimumam - vienmuļā mačā komandas izspēlēja puslaiku bez vārtu guvumiem (0:0) un arī bez daudzām vārtu iespējām.

Diemžēl 2. puslaiks mūsējiem sākās ar diviem ātriem vārtu zaudējumiem. Vispirms 49. minūtē no soda laukuma robežām ar asu sitienu vārtu tuvējā apakšējā stūrī Vaņinu pārspēja Romans Bednārs, bet vēlāk 54. minūtē pēc Pāvela Mihadjuka neveiksmīgas spēles no vārtu priekšas viegli 2:0 panāca Martins Fenins. Jāsaka, ka pat pie 0:2 Latvijas izlases uzbrūkošās darbības bija bezzobainas - čehu vārtsargs Drobnijs atpūtās. Tas gan mūsējiem netraucēja ielaist vārtus pretuzbrukumā - 74. minūtē Tomašs Necids piespēlēja Zdenekam Pospeham, kurš izgājienā viens pret vienu spēcīgi raidīja bumbu Vaņina vārtu stūrī un jau 3:0 čehu labā. Pagāja tikai pāris minūtes, un tablo iededzināja arī 4:0 Čehijas labā - no vārtu priekšas, pasīvi spēlējot Kasparam Gorkšam, bumbu vārtos ieraidīja Necids. Čehi beigās ļāva uzspēlēt ar bumbu arī mūsējiem un pašās beigās Latvija guva goda vārtus - to paveica uz maiņu uznākušais Aleksandrs Cauņa, kurš labi atbrīvojās un aukstasinīgi ieraidīja bumbu vārtu tīklā. Zaudējums Liberecā ar 1:4.

"Euro2012" kvalifikācijas cikla pirmajā mačā 3. septembrī Rīgā Latvija uzņems Horvātiju.

Čehija - Latvija 4:1 (0:0)

Vārti: Bednars 49', Fenins 54', Pospehs 74', Necids 77' - Cauņa 90'
Čehija: Drobnijs, Pospehs, Kadlecs, Hubņiks, Polāks (Holeks 62'), Fenins (Lafata 62'), Rosickis (Štainers 62'), Pudils (Rajnohs 46'), Plašils (Černijs 78'), Bednārs (Necids 61'), Hubšmans
Latvija: Vaņins, Kļava, Gorkšs, Ivanovs, Mihadjuks, Rubins (Žigajevs 46'), J.Laizāns (Lazdiņš 59'), Rafaļskis (Fertovs 80'), Perepļotkins (Soloņicins 74'), Verpakovskis (Grebis 70'), Karlsons (Cauņa 59')

 +10 [+] [-]

, 2010-08-11 23:30, pirms 14 gadiem
Šausmīgi bēdīgs skats uz mūsu izlasi šodien. Pilnīgi nekas neliecina, ka mēs varētu horvātus, grieķus uzvarēt. Vidējā līnija drausmīgi nospēlēja. Tāda sajūta, ka visu laiku pussargi bēga no bumbas saņemšanas, bet ja tomēr saņēma, tad pēc iespējas ātrāk mēģināja tikt no tās vaļā. Uzbrucējus grūti novērtēt, pateicoties augstāk minētai problēmai. Par aizsardzību ar grūti ko pozitīvu pateikt. Vaņins - laikam vienīgais, kuram ieliktu apmierinošu atzīmi par spīti ielaistajiem 4 goliem.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:30, pirms 14 gadiem
Būs gari. Sorry. Pirmkārt, kas pie velna notiek ar mūsu izlasi? Aizsardzība bija pakaļā. Brutāli. Labi, tur dažkārt nepaveicās, bet nu kopumā aizsardzība tik caurumaina kā nekad. Pie tam tajā bija visi labākie. Varam gaidīt jau to "zaudējumu" Kačanovu, bet, ko viņš padarīs? Ko viņš izdarīs? Neko. Žēl Vaņina tāpēc. Uzbrukums bija bezzobains un neizteiksmīgs. Bumbu reti dabūjām. Tiešām neierasti to teikt, bet Pļutka šodien bija labāks par Verpi un Karlsonu. Kas tad mūs glābs? Astafjevs? Sorry. Tak jāatver acis Starkovam un jāsaprot - ar šādu sniegumu pret horvātiem mēs dabūsim iekšā riktīgi. Rudņevu vajag, Rudņevu! Savādāk uzbrukums ir nulle. Nevar ļaut Grebim gulēt uz veciem lauriem, ja Rudņevs dara lieliski savu darbu. Kāpēc viņu neredz? Kāpēc neredz Alekseju Višņakovu? Viņi ir labāki par daļu šīs izlases. Kur mēs iesim ar šādu sniegumu? Ja gribam vinnēt kaut vai Gruziju vai Maltu, mums kaut kas ir jādara un steidzami. Pats skumjākais, kā jau teicu, ka tie ir mūsu labākie veči, ne jau kādas rezerves... Beigās, jā, tomēr goda vārtus guvām un vēl jo lielāks prieks, ka tieši Cauņa. Man, skatoties, pa TV, likās, ka mūsējie ir treniņā, kur notiek aizsardzības trenēšana, uzbrūkot čehiem.

Ar cerību par nākotni. Starkov, skaties apkārt!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:31, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atliek zaudēt vienu spēli un atkal daudzi noliek Starkovu. Vai Jūs esat aizmirsuši, kurš Latviju aizveda uz Eiropas 2004. gada čempionātu ? Vai jūs esat aizmirsuši, kurš panāca to, ka pat līdz pēdējai kārtai mums bija iespēja tikt uz šī gada Pasaules čempionātu ? Ātri aizmirsāt. Tad, kad saliksim horvātus, tad atkal slāvēsiet. Nožēlojamie divkoši.
Sava taisnība tev ir, pat ļoti liela daļa no taisnības tevis rakstītājā ir, bet priekšpēdējais teikums tavu komentāru padara smieklīgu.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-11 23:33, pirms 14 gadiem
Ko lai saka?! Bēdīgi! Bet ne jau par rezultātu, jo tas bija zināms pirms spēles, palasiet komentus par sastāvu, ko izvēlējās vecais, bet gan par to progresu, jeb regresu, kas notiek ar futbolu Latvijas robežās, jo izlase atspoguļo to, kāds līmenis ir līgā, bet līgā notiek līdzīgi, kā Kirovam hokejā, viss iet uz grunti. Gribētu redzēt izlasē jaunus un perspektīvus spēlētājus, kurus vajag pārbaudīt, nevis vecus zināmus sliņķus, kuriem neko vairs nevajag, kā tikai atstrādāt kredītu Guņčam.....

  +6 [+] [-]

, 2010-08-11 23:34, pirms 14 gadiem
Klubu līmenī jau esam cietuši FIASKO šogad. Tas bija kā signāls. Bet, bez kādas reakcijas no LFF puses. Gaidīsim ka arī IZLAŠU rangā nonākam līdz apakšai? Uz to pusi jau sliecamies... Vienīgais prieks šosezon bija JELGAVAS spēles...

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:34, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Nozhelojama speele! Kamer starkovs vadiis izlasi ar savu 8-1-1 strateegiju, kura pat shoreiz nenostradaja, tad labu futbolu mes nekotnee neredzesim musu izpildijumaa! kad vienreiz mums buus normals uzbrukoshaa stila treneris???

Vienigais mierinajums - Latvija parbaudes spelees nekad neko labu neraada. vismaz neatceros nevienu labu speeli pedejos gados. brauc kaa turisti uz taam speeleem laikam

Prieks vismaz par pedejiem vartiem
Nav jau to resursu, lai spēlētu uzbrukuma futbolu

  +2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:34, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Kas tad šodien Perepļotkinam bija vainas? Viens no labākajiem, manuprāt.
Uz visu pārējo fonu, jā Eh, mani viņš vienkārši kaitinaCik viņam ir iespējas dotas un cik no tām viņš izmanto. Būš sastāvā pret horvātiem un čušs vien būs.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:35, pirms 14 gadiem
Atvaino, reikon' - ko tādu ir izdarījis Rudņevs, lai viņš obligāti būtu jāaicina Verpakovska, Karlsona vai Grebja vietā ? Bijis rezultatīvākais čempionātā, kurš nav diži kvalitatīvāks par Latvijas čempionātu ? Iesitis golu pirmajā spēlē "Lech" ? Tad, kad viņš mirdzēs Polijā (kas nešaubos tuvāko divu sezonu laikā notiks), tad, arī Starkovs viņu aicinās. Pagaidām viņu varētu aicināt, bet var, arī neaicināt.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:35, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atliek zaudēt vienu spēli un atkal daudzi noliek Starkovu. Vai Jūs esat aizmirsuši, kurš Latviju aizveda uz Eiropas 2004. gada čempionātu ? Vai jūs esat aizmirsuši, kurš panāca to, ka pat līdz pēdējai kārtai mums bija iespēja tikt uz šī gada Pasaules čempionātu ? Ātri aizmirsāt. Tad, kad saliksim horvātus, tad atkal slāvēsiet. Nožēlojamie divkoši.
piekrītu! pret Turciju bija vislabākas spēles!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:36, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: angļi ierij no ungāriem
Ja taa patieshaam ir, tad luuk dzivs piemers ! un ungarija tada pasha limenja komanda kaa musejaa!

  +7 [+] [-]

, 2010-08-11 23:36, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atliek zaudēt vienu spēli un atkal daudzi noliek Starkovu. Vai Jūs esat aizmirsuši, kurš Latviju aizveda uz Eiropas 2004. gada čempionātu ? Vai jūs esat aizmirsuši, kurš panāca to, ka pat līdz pēdējai kārtai mums bija iespēja tikt uz šī gada Pasaules čempionātu ? Ātri aizmirsāt. Tad, kad saliksim horvātus, tad atkal slāvēsiet. Nožēlojamie divkoši.
Zaičik, sportā jau sen visu nosaka princips "what have you done for me lately?" Nevis tas, kurš kādus laurus guvis 6-10 gadus atpakaļ. Šodien fani redzēja antifutbolu un vēlas paust attiecīgas emocijas. Ja kas, fakts, ka attieksme pret sportistiem pēc uzvarām ir viena, pēc zaudējumiem - cita, ir pilnīgi normāla parādība visā pasaulē. Neatceros nevienu komandu vai sportistu, kuru visi vienmēr tikai atbalstītu. Un tici man, es atceros daudz ko.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-11 23:37, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: da kaads astafjevs.. vins 10m noskrien un mele jau karaajas.. jaunos.. jaalaizj jaunos.. kas mainiisies tas pastaavees!!

nav ko vecos bukus uz lauriem tureet izlasee.. lai naak jaunie un lai pieraada sevi. reali jau starijs vinjiem nemaz nedod iespeeju!
Lūdzu! 4:0! Ko Rafaļskis vai Lazdiņš ievērības cienīgu izdarīja? pārsita vienreiz vārtiem pāri. bumbu šādā līmenī ne grama nemācēja pieturēt. Jaunie,lai vēl kačājas Baltijas kausos un virslīgā.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-11 23:37, pirms 14 gadiem
Snikers007 rakstīja: Sava taisnība tev ir, pat ļoti liela daļa no taisnības tevis rakstītājā ir, bet priekšpēdējais teikums tavu komentāru padara smieklīgu.
Es tikai pieļauju, ka mēs varētu uzvarēt horvātus. Manuprāt, tas ir optimisms. Es vienkārši ceru uz labāko, kāpēc es nedrīkstu cerēt ? Ja objektīvi skatāmies mums gandrīz visām izlasēm būtu jāzaudē bez variantiem. Labi, varbūt neuzvarēsim horvātus, bet Tu redzēsi, tad, kad būs pirmās uzvaras, tad tie lielie nolicēji būs pirmie, kuri slavēs cik lieliska ir mūsu izlase.

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:38, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Ja taa patieshaam ir, tad luuk dzivs piemers ! un ungarija tada pasha limenja komanda kaa musejaa!
nu jau Stivijs izlīdzināja

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:38, pirms 14 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-11 23:39, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atvaino, reikon' - ko tādu ir izdarījis Rudņevs, lai viņš obligāti būtu jāaicina Verpakovska, Karlsona vai Grebja vietā ? Bijis rezultatīvākais čempionātā, kurš nav diži kvalitatīvāks par Latvijas čempionātu ? Iesitis golu pirmajā spēlē "Lech" ? Tad, kad viņš mirdzēs Polijā (kas nešaubos tuvāko divu sezonu laikā notiks), tad, arī Starkovs viņu aicinās. Pagaidām viņu varētu aicināt, bet var, arī neaicināt.
Principā ir tev taisnība ,bet tomēr Rudņevam ir daudz lielāks potenciāls nekā Grebim vai Karlsonam un domājot par nākotni daudz labāk būtu lai Rudņevam dod iespēju parādīt sevi, jo es uzskatu ka viņs noteikti nav sliktāts par augstāk minētajiem futbolistiem.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-11 23:40, pirms 14 gadiem
varbūt savācam katrs pa 10 sant. un mēģinām ar horvātiem ko sarunāt?

  +8 [+] [-]

, 2010-08-11 23:40, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atvaino, reikon' - ko tādu ir izdarījis Rudņevs, lai viņš obligāti būtu jāaicina Verpakovska, Karlsona vai Grebja vietā ? Bijis rezultatīvākais čempionātā, kurš nav diži kvalitatīvāks par Latvijas čempionātu ? Iesitis golu pirmajā spēlē "Lech" ? Tad, kad viņš mirdzēs Polijā (kas nešaubos tuvāko divu sezonu laikā notiks), tad, arī Starkovs viņu aicinās. Pagaidām viņu varētu aicināt, bet var, arī neaicināt.
Un ar ko flegma Karlsons ir labāks par Rudņevu? Ne ar ko. Pa laukumu skrien kā sapīpējies. Ja bumbu neuzliek uz kājas vai galvas, tad vārti nebūs. Ja jāskrien 30m, tad apstājas jau pēc 10m...

 +10 [+] [-]

, 2010-08-11 23:40, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: psc , viens zaudejums un visi sak dir.st es vnk nesaprotu!!! Kad Latvija uzvar Izraelu vai neizskirti nospele ar Sveici visi uzreiz par varoniek deve! Fani skaitas!!
Aizveries muļķīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:42, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Atvaino, reikon' - ko tādu ir izdarījis Rudņevs, lai viņš obligāti būtu jāaicina Verpakovska, Karlsona vai Grebja vietā ? Bijis rezultatīvākais čempionātā, kurš nav diži kvalitatīvāks par Latvijas čempionātu ? Iesitis golu pirmajā spēlē "Lech" ? Tad, kad viņš mirdzēs Polijā (kas nešaubos tuvāko divu sezonu laikā notiks), tad, arī Starkovs viņu aicinās. Pagaidām viņu varētu aicināt, bet var, arī neaicināt.
Sakarā ar Rudņevu nav runas par čempionātu līmeņiem, bet par vārtu garšu, kas mums tagad trūkst. Bet pasaki, ar ko viņš šogad ir sliktāks par Grebi? Ar ko? Pagājušajā gadā Grebis iesita 30 golus, bet tas bija pagājušajā gadā...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-11 23:42, pirms 14 gadiem
Vismaz Velsa šovakar mūs izglāba no lielākā kauna. Velsa- Luxemburga 5:1. Jā, tik zemu jau noslīdējis mūsu līmenis -QUO VADIS Latvija?

 +11 [+] [-]

, 2010-08-11 23:42, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: psc , viens zaudejums un visi sak dir.st es vnk nesaprotu!!! Kad Latvija uzvar Izraelu vai neizskirti nospele ar Sveici visi uzreiz par varoniek deve! Fani skaitas!!
izlasi jau te nav jēgas nolikt,bet problēma jau ir pavisam kur citur...kapēc vecais nevar šādās pārbudes spēlēs pārbaudīt citus spēlētājus,ja ar būtu šovakar vinējuši,vai tas bez gandarījuma ko citu dotu?

 +22 [+] [-]

, 2010-08-11 23:43, pirms 14 gadiem
Murgs.. Bet, ko sagaidīt no izlases, kuras vismaz 80% spēlētāju nav nekādu emociju par valsti, kuras godu aizstāv (arī draudzības spēlēs).
Jebkurš GER polis, bosnietis, ganietis, albānis ir patriotiskāks par bezpersoniskajiem urlēniem. Tāpēc nu nekādi NAV IESPĒJAMS šos līdzcilvēkus dēvēt par "mūsējiem"..
Par spēles kvalitāti vispār nav jēgas izteikties..

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:45, pirms 14 gadiem
janka99 rakstīja: Principā ir tev taisnība ,bet tomēr Rudņevam ir daudz lielāks potenciāls nekā Grebim vai Karlsonam un domājot par nākotni daudz labāk būtu lai Rudņevam dod iespēju parādīt sevi, jo es uzskatu ka viņs noteikti nav sliktāts par augstāk minētajiem futbolistiem.
Nē, nu ja Tu uzskati, tad gan Starkovam būtu jāņem viņš izlasē Starp citu, ko Starkovs jau ir darījis - Rudņevam izlasē ir 4(!!!) mači. Tā kā nevar teikt, ka iespēja nav dota. Arī es uzskatu, ka varbūt Starkovam vajadzētu vairāk riskēt, vairāk eksperimentēt, bet tas nav Starkova stilā. Un tā kā es uzticos Starkovam, man nav šaubu, ka viņš dara pareizi. Starkovs ir shēmotājs un katrs spēlētājs ir shēmas sastāvdaļa, tas, kurš vislabāk iederas viņa shēmās, tas, arī ir izlasē.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-11 23:46, pirms 14 gadiem
Da shitie nabagi ar savu chomu,vadoni vienaa vaardaa KLAUNU(starkovu) priekshgalaa pat nevaretu vinnet San Marino lauksaimniekus, studentus, elektriķus

Čempionu līgas, Eiropas liigas kvalifikaacijaa jau redzējām uz ko tie klauni ir speejiigi->zaudeet amatieriem,,, nebija taa vnk nejaushiiba

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:46, pirms 14 gadiem
to reikons
aizardzībā jāizaudzina kreisais aizsargs, citi ok.
višņakovs spēlē ventspilī, nevis skonto.
citiem: vienkārši mums trūkst individuāli spēcīgu spēlētāju, gan vidējā, gan priekšējā līnijā. Atrisinājums(?): tāda nav. kosmačovs izvēlējās sačakarēt sev nākotni prasot lielu naudu blekpūlei, rafaļskis, Laizāns, Astafjevs, Žigajevs, Lazdiņš, Soloņicins, verpaks, Grebis, karļiks, ikviens skontietis vienkārši neatbilst nepieciešamajam LV futbola līmenis, vienīgi jācer, ka Cauņa atgūs formu un uzlabosies un petričš beidzot paaicinās Rudņevu veiksmi atlases ciklā!
Slēpts komentārs: Bronsons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:49, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: izlasi jau te nav jēgas nolikt,bet problēma jau ir pavisam kur citur...kapēc vecais nevar šādās pārbudes spēlēs pārbaudīt citus spēlētājus,ja ar būtu šovakar vinējuši,vai tas bez gandarījuma ko citu dotu?
Lazdiņš - otrā spēle izlasē,
Mihadjuks - astotā spēle izlasē,
Fertovs - ceturtā spēle izlasē,
Rafaļskis - septītā spēle izlasē.

Kādus vēl spēlētājus Starkovam bija jāizmanto ? Šīs ir tuvākās rezerves. Varbūt varēja būt Kožans, Lukjanovs, Hšcanovičs, Rudņevs un viss, nav jau mums tie puslīdz augstas klases futbolisti tik daudz.

 +17 [+] [-]

, 2010-08-11 23:49, pirms 14 gadiem
Tipisks mikrorajona plebeja komentārs..
Bronsons rakstīja: nu tad skrien uz brīvdabas muzeju uzvelc pastalas un tusē ar savējiem..āksts

  +1 [+] [-]

, 2010-08-11 23:50, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nu tad skrien uz brīvdabas muzeju uzvelc pastalas un tusē ar savējiem..āksts
Varbūt viņš negrib braukt uz Brīvdabas muzeju, bet gan labākajās latviešu strēlnieku tradīcijās uzraut "mēs sitīsim tos utainos, pēc tam zili pelēkos"?

     [+] [-]

, 2010-08-11 23:50, pirms 14 gadiem
labāk tagad salaižam 4 vārtus nekā 3.septembrī

 +13 [+] [-]

, 2010-08-11 23:53, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nu tad skrien uz brīvdabas muzeju uzvelc pastalas un tusē ar savējiem..āksts
No tava teiktā varu pateik ka tu esi pilnīgs Duraks uzvelc trenuškas paķer seimenes un lai uz pieturu deģenerāt.