Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijai grūta uzvara Maltā

Andrejs Siliņš

Latvijai grūta uzvara Maltā
Māris Verpakovskis
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas futbola valstsvienība galvenā trenera Aleksandra Starkova vadībā otrdien vēlu vakarā otrajā Euro2012 kvalifikācijas turnīra spēlē izbraukumā ar rezultātu 2:0 pieveica Maltas izlasi, tiekot pie pirmās uzvaras turnīrā.

Salīdzinot ar pirmo atlases cikla spēli, treneris Starkovs sākuma sastāvā bija veicis vienu izmaiņu – liepājnieka Ģirta Karlsona vietā Māra Verpakovska pārinieks uzbrukumā bija šobrīd spožākais Latvijas futbola leģionārs Artjoms Rudņevs. 18 000 ietilpīgais stadions Maltā bija krietni patukšs. Latvijai šodien izbraukuma jeb baltās formas.

Desmitajā minūtē Rudņevs saņēma labu piespēli soda laukuma tuvumā, taču, acīmredzot, nepamanīja no aizmugures tuvojošos maltieti, kurš bumbu izsita aiz laukuma robežām. Vēl mirkli vēlāk no labās laukuma puses soda sitienu veica Laizāns, un mājiniekus no vārtu zaudējuma glāba tikai vārtu pārliktnis. Ja pirmajās 15 spēles minūtēs Latvija darbojās aktīvāk, tad pēcāk iniciatīvu arvien vairāk uzņēmās ar Malta futbolisti. 23. minūtē maltieši tika pie teicamas iespējas, kad mūsējie kļūdījās tuvu saviem vārtiem pilnīgi neitrālā situācijā, taču Vaņins bija vietā un briesmas pēc Mifsuda sitiena novērsa.

Pusstundu pēc spēles sākuma metrus 23 no Latvijas vārtiem Gorkšs nogāza pretinieku, un Malta tika pie brīvsitiena iespējas, tā gan palika neizmantota. Mirkli vēlāk Kļava saņēma brīdinājumu par maltieša nopļaušanu. Pirmā puslaika izskaņā atkal vairākas iespējas parādījās arī Latvijai 42.minūtē Cauņa no labās laukuma malas no brīvsitiena centrēja bumbu vārtu virzienā, kur pirmais pie tās bija kapteinis Gorkšs, kurš ar galvu raidīja bumbu vārtu tīklā, panākot vadību latviešiem – 1:0.

Jau pašā otrā puslaika sākumā atkal teicamā sitiena pozīcijā nokļuva maltiešu kapteinis Mifsuds, taču sitiens nedaudz garām vārtiem, un rezultāts nemainījās. 58. minūtē sāpīgi piezemējās Laizāns, protams, ne bez pretinieka palīdzības – Mifsuds saņēma dzelteno kartīti. 64. minūtē uz maiņu nākušais maltietis Bogdanovičs nodemonstrēja savas amatieriskās teātra mākslas zinības Latvijas soda laukumā un saņēma pelnītu brīdinājumu. Sākoties 70. minūtei tikai veiksmes palīdzība ļāva Latvijai izvairīties no vārtu zaudējuma pēc Bogdanoviča sistās bumbas, kas trāpīja pa vārtu stabu.

Spēles beigās, kā jau tam būtu jābūt, iedzinēju lomā esošie mājinieki, arvien vairāk spieda uz Latvijas izlases vārtiem, un latvieši arī nemēģināja lauzt šādu spēles pavērsienu. Aptuveni piecas minūtes pirms pamatlaika beigām beidzot veiksme uzsmaidīja arī šī mača neapšaubāmi labākajam spēlētājam Mārim Verpakovskim, kurš eleganti apspēlēja aizsargus vienā no Latvijas pretuzbrukumiem un ar spēcīgu sitienu panāca 2:0, noņemot vēl pirms mirkļa esošās šaubas par spēles uzvarētāju.

Euro2012 kvalifikācija futbolā

F grupa

Malta – Latvija 0:2 (0:1)
Vārti: Gorkšs 42', Verpakovskis 85'
Brīdinājumi: Agiuss 39', Mifsuds 58' - Kļava 34', Rafaļskis 61'
Latvija: Vaņins, Kļava, Gorkšs, Ivanovs, Mihadjuks, Rubins, Cauņa, Rafaļskis (Astafjevs 82'), Laizāns, Rudņevs (Karlsons 70'), Verpakovskis (Perepļotkins 90+3').

Turnīra tabula

VIzlaseSP
1.Izraēla24
2.Horvātija13
3.Latvija23
4.Gruzija22
5.Grieķija11
6.Malta20

 +22 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
Filmētāji šo spēli filmēja galīgi garām. Malta uzsit taisni virsū Vaņinam, to rāda kādas 3x reizes atkārtojumā, kamēr pie kādas izlases vārtiem notiek kaut kas bīstams, bet mēs to neredzam.
Paldies izlasei par šo spēli, ir protams ko pielikt, ko atņemt, bet nu...
Māris vispār šo spēli aizvadīja kā diena pret nakti, salīdzinājumā ar spēli pret Horvātiju.
Un protams apsveicu Vaņinu ar sauso spēli!
Slēpts komentārs: Wermahlen

 +84 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
Verpakovskis - Rudņevs man vairāk patīk nekā Verpakovskis - Karlsons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
Māris !!!

 +76 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
1.Kas notiek ar mūsu aizsardzību?
2.Kas notiek ar piespēlēm?
3.Kādēļ Maltā, kurā ir 400 k iedzīvotāju ir tāds stadions, par kādu Rīga ar 800 k var tikai sapņot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
Beidzot Verpakovskis.. MALACIS

 +10 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
Man liekas rakstu pievienoja kad tiesnesis vel nebija nosvilpies.

  +7 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
Kolosāli! Verpakovskis meistars! Laizāns gan fail !

 +48 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
Rafaļskis tādus momentus maltai taisīja Ak kungs!! maltai pietrūka tikai nobeiguma... Prieks par Māri...Laizāns neko citu nezina, tikai sodus taisīt...pretīgi....
Slēpts komentārs: rronijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
1) prieks par Māri
2) prieks, ka neielaidām
3) gribētos, lai Žigajevs spēlētu (pm., Rafaļska vietā)

Apsveicu ar uzvaru!

  +9 [+] [-]

, 2010-09-07 22:22, pirms 14 gadiem
Verpis monstrs !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-09-07 22:23, pirms 14 gadiem
pats svariigaakais ir izdariits!
malaci!

Prieks par Maari

  +7 [+] [-]

, 2010-09-07 22:23, pirms 14 gadiem
izmocīta

 +24 [+] [-]

, 2010-09-07 22:23, pirms 14 gadiem
Man vislabāk patika frāze - ēē, referi, aļļo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:23, pirms 14 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Man liekas rakstu pievienoja kad tiesnesis vel nebija nosvilpies.
Ta ari bija!

  +4 [+] [-]

, 2010-09-07 22:23, pirms 14 gadiem
Nu labi,kad taa arii beidzaas....

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:23, pirms 14 gadiem
Maris sodien bija tuvu savaj labakajaj formai 3 punkti kabataa

  +3 [+] [-]

, 2010-09-07 22:23, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Rezultaats ok!!! Bet Starkovam jaatkapjas! Gljeevulis!!! pat sanmarino neaizietu aizsardziibaa pret maltu lai visu otro periodu atsistos, kas vareja draudeet pat ar zaudeejumu!
Viss labs, kas labi beidzas!

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:23, pirms 14 gadiem
Māris dievīgs, tādu apjomu uzbrukumā padarīja,
likās, ka spēlē nevis Ergotelis, bet Panathinaikos

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:24, pirms 14 gadiem
1) Lieliska uzvara (kaut arī 2. puslaikā vairākas reizes iekritām)
2) Izcila tiesāšana
3) Laizāna iespēja varēja pārvērsties par vienu no skaistākajiem izlases vārtu guvumiem

  -2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:24, pirms 14 gadiem
GOOD JOB, BOYS!

  +7 [+] [-]

, 2010-09-07 22:24, pirms 14 gadiem
Gaidu naakamo uzvaru....

Kaspars malacis! Un Maarim Ar Beidzot Vaarti!

  +8 [+] [-]

, 2010-09-07 22:24, pirms 14 gadiem
mmmmmmm saakums bija baigi labs Maris ar Rudnevu baigi labi izskatijaas kopaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-07 22:24, pirms 14 gadiem
Eiforiju atstāšu malā ... Tā tomēr bija Malta... 50 uz 50 un mums bija veiksme !!! Par uzvara protams prieks

 +12 [+] [-]

, 2010-09-07 22:24, pirms 14 gadiem
Liels nopelns Verpakovskim.
Slēpts komentārs: Reyes17
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
Pereplotkins noplosijaas

 +13 [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
Latvija uzvar, krievi zaudē - diena izdevusies!

  +8 [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
Uzvara, kura deva 3 punktus, bet ne pārliecību par mūsu spēku (vismaz kaut kādu).
Starkovs dara visu, lai arī es drīz sāktu neticēt viņam. Vai tiešām viņš tik ļoti netic savai izlasei, ka vesels puslaiks pret vienu no futbola pastarīšiem jāspēlē no aizsardzības?!?!?
Pussargu līnija zem katras kritikas. 1) Nespēja normāli nogādāt bumbu no aizsargiem līdz uzbrucējiem. 2) kļūdu piespēlēs tik daudz, itkā kopā pirmo reizi spēlētu. 3) lielākā daļa no momentiem, kuri radās pie mūsu vārtiem, bija pussargu vainas dēļ - pārāk daudz laukuma deva saviem pretspēlētājiem, kā rezultātā maltieši normālus pasus uzbrucējiem varēja dot vai pat paši aiziet līdz sitienam.

Ļoti divejādas sajūtas - par to paldies tam vārtu stabam. Kas zin, vai būtu kas pozitīvs, ja tā metāla konstrukcija mūs tur neglābtu...

  -2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
Galvenais, ka rezultāts labs!
Prieks, par Verpakovska un Gorkša sniegumu!
Neizteiksmīgu sniegumu rādīja Rafaļskis un īpaši Mihadjuks, ja Rafaļska vietā vienkārši nav ko likt, tāpēc piedodami, bet nu Mihadjuku, gan negribu vairs redzēt!

  +3 [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
Labāk patiktu 5:3, nepatika,ka aizgājām aizsardzībā pret Maltu un tādējādi spēli padarot garlaicīgu

  +4 [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Rezultaats ok!!! Bet Starkovam jaatkapjas! Gljeevulis!!! pat sanmarino neaizietu aizsardziibaa pret maltu lai visu otro periodu atsistos, kas vareja draudeet pat ar zaudeejumu!
A ko darīt, ja Rafaļskis, Mihadjuks un vēl viens otrs ir apmēram Lihtenšteinas meistarības līmenī.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
prieks par uzvaru, bet 2. puslaiks = vāji.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
Jāsaka paldies, ka mums ir tādi meistarīgi spēlētāji kā Gorkšs un Verpakovskis, kuri spēlē normāla līmeņa čempionātos un, kā redzam - var kaut ko izdarīt. Savādāk rezultāts varētu būt ne tik patīkams, jo vairāki spēlētāji tikai aizpilda sākumsastāva pieteikumu. Situācija vidējā līnijā nav iepriecinoša.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-07 22:25, pirms 14 gadiem
Laikam nebiju sen klausíjies Kreipānā, bet šodien viņš mani pārsteidza. Patīkami. Neaizrāvās ar vēsturi, bija asprātīgs, dažbrīd (kur vajag) sarkastisks. Spēja gan slavēt, gan pelt.

PČ laikā brīžiem bija grūti klausīties, šķita, ka šamējs galīgi noguris. Šodien bija formā.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:26, pirms 14 gadiem
Nu galvenais 3p tabulā, to mums neviens neatņems.
Speles kvalitāte... nū... pirmias puslaiks bija ok.
Otrais nemaz nepatika. Nu NAV Malta tā izlase pret kuru mums 45min jāaizstāvās. Ir ko padomār komandai.
Bet viss labs kas labi beidzas. Kā labākajos Māra laikos, Verpakovskis visu izdara izcili. Vispar Mārim nudien laba spēle.
Jāgaida oktobris un jacer ka vismaz 3-4 p šogad vēl izcīnisim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:26, pirms 14 gadiem
Nu ko lai saka! Lieliski pierādījās, ka rangā mums jābūt tuvāk Maltai nekā Horvātijai(kas šobrīd tā nav). Otrais puslaiks pierādīja. Ko dod tāda piespiešanās pie saviem vārtiem pret tāda ranga izlasi, ka tik un tā viņi izvaroja mūsu aizsardzību gandrīz, un tikai veiksme glāba mūs.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-07 22:26, pirms 14 gadiem
Janis2404 rakstīja: 1.Kas notiek ar mūsu aizsardzību?
2.Kas notiek ar piespēlēm?
3.Kādēļ Maltā, kurā ir 400 k iedzīvotāju ir tāds stadions, par kādu Rīga ar 800 k var tikai sapņot?
Šo jautājumu vajadzētu pāradresēt buldozeram.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:27, pirms 14 gadiem
verpis labi iesita

  +3 [+] [-]

, 2010-09-07 22:27, pirms 14 gadiem
phiLL rakstīja: 1) prieks par Māri
2) prieks, ka neielaidām
3) gribētos, lai Žigajevs spēlētu (pm., Rafaļska vietā)

Apsveicu ar uzvaru!
Jā, vislielākais prieks par Māri šajā spēlē, kādu darba apjomu viņš paveica!!! visu spēli bija redzams un veidoja mūsu uzbrukumu. un beigās arī pelnīti iesita skaistu golu.
Piekrītu arī par žigajevu, jo rafaļskis un Rubīns spēlēja ļoti vāji.
Rudņevs par Karlsonu arī daudz labāks izskatās!

  -2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:28, pirms 14 gadiem
Canterano rakstīja: Latvija uzvar, krievi zaudē - diena izdevusies!
Nepricaies par citu zaudejumu.. Latvija man liekas ar tadu speli tikaj Maltu var apspelet..

  -1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:28, pirms 14 gadiem
Canterano rakstīja: Latvija uzvar, krievi zaudē - diena izdevusies!
+

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:28, pirms 14 gadiem
Kaut kada malta izvazaaja musu aizsardzibu.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:28, pirms 14 gadiem
Itkā kaut kāds viesulis būs maltā..!

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:29, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Rezultaats ok!!! Bet Starkovam jaatkapjas! Gljeevulis!!! pat sanmarino neaizietu aizsardziibaa pret maltu lai visu otro periodu atsistos, kas vareja draudeet pat ar zaudeejumu!
tu vari piedavat citu ti pat labu treneri? saubos

  -4 [+] [-]

, 2010-09-07 22:29, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Rezultaats ok!!! Bet Starkovam jaatkapjas! Gljeevulis!!! pat sanmarino neaizietu aizsardziibaa pret maltu lai visu otro periodu atsistos, kas vareja draudeet pat ar zaudeejumu!
A par ko juus vinjam miinusus salikaat, es domaaju pilniigi taapat, ar saadu speeli mees buusim tikai virs maltas, kvalifikaacijas beigaas!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:29, pirms 14 gadiem
AC Milan rakstīja: Kaut kada malta izvazaaja musu aizsardzibu.
Es teiktu izvaroja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-09-07 22:29, pirms 14 gadiem
uzzy rakstīja: Nu ko lai saka! Lieliski pierādījās, ka rangā mums jābūt tuvāk Maltai nekā Horvātijai(kas šobrīd tā nav). Otrais puslaiks pierādīja. Ko dod tāda piespiešanās pie saviem vārtiem pret tāda ranga izlasi, ka tik un tā viņi izvaroja mūsu aizsardzību gandrīz, un tikai veiksme glāba mūs.
Nepiekrītu. Starkovs nav mazais bērns, un ar šādu stilu viņš mūs ieveda euro-2004. No vienas puses, protams, žēl, ka piekopjam aizsardzības stilu pat pret Maltu. No otras puses- vismaz ir savs stils: gūt vārtus un spēlēt piesardzīgi. Citādi tāds 'davai vperjod!' mums ir dārgi maksājis pret lielajām izlasēm. Disciplīna ir vajadzīga.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:30, pirms 14 gadiem
Janis2404 rakstīja: 1.Kas notiek ar mūsu aizsardzību?
2.Kas notiek ar piespēlēm?
3.Kādēļ Maltā, kurā ir 400 k iedzīvotāju ir tāds stadions, par kādu Rīga ar 800 k var tikai sapņot?
Jēga no milzīgāka stadiona ja mums šis nekad nav pilns

 +13 [+] [-]

, 2010-09-07 22:30, pirms 14 gadiem
Smieklīgākais ir tas, ka Astafjevs vēl aiz vien ir galvas tiesu pārāks par Rafaļski.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:30, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Nepiekrītu. Starkovs nav mazais bērns, un ar šādu stilu viņš mūs ieveda euro-2004. No vienas puses, protams, žēl, ka piekopjam aizsardzības stilu pat pret Maltu. No otras puses- vismaz ir savs stils: gūt vārtus un spēlēt piesardzīgi. Citādi tāds 'davai vperjod!' mums ir dārgi maksājis pret lielajām izlasēm. Disciplīna ir vajadzīga.
nu ne jau ar šādu stilu

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:30, pirms 14 gadiem
Uzvara varbūt pelnīta, bet nu neteikšu, ka bijām galvas pārāki par Maltu. Vidējā līnija mums pilnīgi norakstāma man liekas, piespēles neprecīzas... un ja centri nevar uzbrucējiem padod labas piespēles un uzsākt uzbrukumu, tad arī nebrīnāmies, ka uzbrucēji neko nevar izdarīt.... Gorkšs un Verpakovskis malači... nu Starkovam ir daudz par ko padomāt... ar šādu spēli pret Grieķiju un Izraēlu noteikti punktus nedabūs, un par Grūziju ar grūti spriest..

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:30, pirms 14 gadiem
rudnevs visu spelebijs ka versiis katrsganities uz lauku. neko ne paradija shaja spele . slikts speletajs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:33, pirms 14 gadiem
Kāpēc Zirnis nav Mihaijduka vietā?
Un gribētos redzēt kādu jaunu spēlētāju pussarga pozīcijā!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-09-07 22:33, pirms 14 gadiem
deha rakstīja: rudnevs visu spelebijs ka versiis katrsganities uz lauku. neko ne paradija shaja spele . slikts speletajs.
Rudņevs ir cita stila spēlētājs. Ja paskatās kādus golus viņš sita Ungārijā un Polijā, tad tur 80% bija ar galvu no tuvas distances. Ja mums pussargi nevar nogādāt tur bumbu, tad arī Rudņevs būs nemanāms.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:33, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Nepiekrītu. Starkovs nav mazais bērns, un ar šādu stilu viņš mūs ieveda euro-2004. No vienas puses, protams, žēl, ka piekopjam aizsardzības stilu pat pret Maltu. No otras puses- vismaz ir savs stils: gūt vārtus un spēlēt piesardzīgi. Citādi tāds 'davai vperjod!' mums ir dārgi maksājis pret lielajām izlasēm. Disciplīna ir vajadzīga.
Es laukumaa discipliinu noteikti neredzeeju. Katraa treshaa piespele peec piena,koncentraacijas zudums,nav dzirksteliite aciis un veel var turpinaat un turpinaat..

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:33, pirms 14 gadiem
Pret lielajām izlasēm ir cita lieta!!! Bet nu kas notiek pret pundurvalstīm!! Bet parādās, kas mums rangā jābūt robežās no 100 līdz 130 vietai. Un šodien nebija disciplīnas! Malta vienkārši darīja ko gribēja, tikai veiksme mūs glāba. Neticu, ka tāda nemākulība ir taktika.

peto rakstīja: Nepiekrītu. Starkovs nav mazais bērns, un ar šādu stilu viņš mūs ieveda euro-2004. No vienas puses, protams, žēl, ka piekopjam aizsardzības stilu pat pret Maltu. No otras puses- vismaz ir savs stils: gūt vārtus un spēlēt piesardzīgi. Citādi tāds 'davai vperjod!' mums ir dārgi maksājis pret lielajām izlasēm. Disciplīna ir vajadzīga.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:33, pirms 14 gadiem
Manas pārdomas. Apsveicu visus ar uzvaru. Par faktu, protams, milzīgs prieks, jo beidzot izdevies pārtraukt ieilgušo neuzvarēto spēļu sēriju. Liels prieks par Māri un arī par Kasparu. Šiem spēlētājiem liktu visaugstākās atzīmes ne tikai tāpēc, ka guva vārtus, bet arī tāpēc, ka pārliecinoši cīnījās. Varam jau mēs teikt, ka Astafjevs ir vecs un jāiet pensijā, bet šie vārdi pašiem baigi kož. Redzam, ka bez viņa nevar. Lielākā problēma, manuprāt, šodien bija tieši centra pussargos. Ļoti vāja un slikta spēle gan Rafaļskim, gan Laizānam. Muļķīgas un rupjas kļūdas, kas tiek papildinātas ar noteikumu pārkāpumiem. Tas pēdējais gan vairāk par Laizānu, kurš tikai un vienīgi visu laiku pārkāpa noteikumus. Vaņins savu darbiņu padarīja labi, taču tas arī varēja būt mazāks, ja nebūtu šo stulbo kļūdu un atkal šausmīgi neizteiksmīgā 2. puslaika... Mihadjuks malā neder - tādas ir manas domas. Un es pat nezinu, ko tur varētu darīt. Kā jau teicu, Mārim tiešām laba spēle un milzīgs prieks par viņa golu... Rudņevs? Šodien nekā no viņa nebija.

Grūti Starkovam būs mūs kaut kur aizvest tagad, taču to es viņam novēlu. Problēma ir galvās vai taktikā, jo nu nevaram pie 1-0 pret tādu komandu kā Malta visu laiku spēlēt tikai aizsardzībā. Nav jau Spānija. Cerams, ka nākamajam mačam būsim vēl gatavāki, jo nu šis sniegums ir ļoti tālu no optimālā.

Bet apsveicu ar uzvaru. 3 punkti turnīra tabulā mums būs, neskatoties uz sniegumu.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:34, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: nu ne jau ar šādu stilu
Kā tad ne.. Starkovs ir n+1 reizi lamāts par savu 'iesēšanos aizsardzībā', ok, toreiz bija arī labs uzbrukums, bet pamats bija disciplīna un neskriešana ar galvu sienā.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:34, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Rudņevs ir cita stila spēlētājs. Ja paskatās kādus golus viņš sita Ungārijā un Polijā, tad tur 80% bija ar galvu no tuvas distances. Ja mums pussargi nevar nogādāt tur bumbu, tad arī Rudņevs būs nemanāms.
+2

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:34, pirms 14 gadiem
Tieshaam Latvijaa nevar izaudzinaat pat zem vidusmeera liimena pussargu? Nevar saprast vai Laizaans, Rubins nevar vai negrib, pagajushoreiz izskatijas, ka nevar, tagad izskatijas, ka negrib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:35, pirms 14 gadiem
dudawkin rakstīja: tu vari piedavat citu ti pat labu treneri? saubos
jaaaaaaaaaaaaaaaa ja vien Indriksons nebuutu baigais zhiids un panjemtu kadu normalu arzemju treneri, sliktaakaa gadiumaa Jelgavas Kazakevichu

  -2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:35, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Verpakovskis - Rudņevs man vairāk patīk nekā Verpakovskis - Karlsons
KO? Ko šajā spēlē izdarija Rudņevs??? ko? pilnīgi neko.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-07 22:35, pirms 14 gadiem
Rudņevs ļoti slikti nospēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:36, pirms 14 gadiem
uzzy rakstīja: Pret lielajām izlasēm ir cita lieta!!! Bet nu kas notiek pret pundurvalstīm!! Bet parādās, kas mums rangā jābūt robežās no 100 līdz 130 vietai. Un šodien nebija disciplīnas! Malta vienkārši darīja ko gribēja, tikai veiksme mūs glāba. Neticu, ka tāda nemākulība ir taktika.
Arī hokejā ir bijuši gadi, kad Kanāda Latviju uzvar ar 6:4 utt utjpr. Nevajag spēli pret pastarīšiem uztvert kā mūsu kvalitātes mērauklu. 3 punkti ir paņemti un tas ir galvenais. Uguntiņai jābūt pret grieķiem un gruzīniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:36, pirms 14 gadiem
apgaismojiet mani - Hščanovičs ir iekļauts kandidātos? kāpēc nedot viņam iespēju , jo man Mihadjuks izskatās dikti gauss malā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:36, pirms 14 gadiem
Dažreiz saka labāk , slikta uzvara , nekā skaists zaudējums... Bet ja runa iet par futbolu, es esmu pilnīgi pret!! No sīs uzvaras vairāk sliktu emociju , ne kā labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:37, pirms 14 gadiem
Spēles kvalitāte bija slikta-izlase ir pamatīgā krīzē-Maltai ta'di momenti-bet es neatceros nevienu normālu sietienu pa vārtiem ko Maltas vārtsargs būtu atsitis, bet Malta vairākas reizes brīvi sit pa mūsu vārtiem, mēs gan ne.
uzvarējām tāpēc ka ir parastā meistarība nedaudz augstāka un veiksme arī bija.

  -4 [+] [-]

, 2010-09-07 22:37, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Rudņevs ir cita stila spēlētājs. Ja paskatās kādus golus viņš sita Ungārijā un Polijā, tad tur 80% bija ar galvu no tuvas distances. Ja mums pussargi nevar nogādāt tur bumbu, tad arī Rudņevs būs nemanāms.
Un Karlsons nē? Beidz aizstāvēt vienu un nopelt otru. Karlsons = Rudņevs..

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:37, pirms 14 gadiem
Mūsējiem vēl daudzkas jāpārdomā.
Malta bija pelnījusi vismaz vienu golu, bet nu šoreiz nesanāca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:37, pirms 14 gadiem
Mēs tev varam visi nod*rst Rafaļski, bet reāli nav jau, kas aizvieto. Astafejvs nav gatavs spēlēt 90 minūtes, savukārt Žigājevs diez vai izskatīsies labi kā centra pussargs, savukārt Lazdiņš manuprāt vēl nav gatavs. Bet protams tas kļūdu daudzums ko Rafaļskis pieļauj ir pārāk liels priekš centra pussarga un manuprāt viņš nav izlases starta vienpadsminieka kalibra spēlētājs.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:37, pirms 14 gadiem
Makaka7 rakstīja: Mums ir tikai viens aizsargs
divi, bet tā drīzāk bija mida, nevis aizsardzības vaina

  -1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:37, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Kad Starkos novaaks no laukuma Rafaļski??
tad, kad Astafjevs būs gatavs 90min spēlei vai arī, kad parādīsies kāds labāks viņa vietā..

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:38, pirms 14 gadiem
Nu uz Maltas fona Verpakovskis izskatiijaas kaa superstaars!

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:38, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Nepiekrītu. Starkovs nav mazais bērns, un ar šādu stilu viņš mūs ieveda euro-2004.
Tikai spēlētāji toreiz bija daudz labākā formā, es domāju vidējo līniju. Bleidelis un Rubins, kā jebkurā normālā komandā ierasts, radīja briesmas pa malām, bet Astafjevs, Laizāns, Lobaņovs cementēja vidējo līniju. Pagājuši 6 gadi un vēl joprojām spēlē tie paši kadri, tikai līmenis un vecums vairs nav tas. Ja no 4 pussargiem reālu labumu dod tikai viens, tad gan ir jābrīnās.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:38, pirms 14 gadiem
da nav neka vispar, galigi nepatika spele, nav mums pussargu un izskatas ka tuvakaja laika nebus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:38, pirms 14 gadiem
Malta – Latvija 0:2 (0:1)
Vārti: Gorkšs 42', Vaerapkovskis 85'

Es veel saprastu, ja varda Verpakovskis lieks buutu tikai ''a'' burts, bet samainiit vietaam ''p'' un ''a'' gan ir jamaak

autor acis jau liip ciet?

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:39, pirms 14 gadiem
Vēl piebilde Rudņeva faniem-jau atkal izlasē Rudņevs neko nerāda. man arī patīk Rudņevs, bet kā izlase tā ir nekas.

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:39, pirms 14 gadiem
atkal parādās caurumi aizsardzībā ,bet labi ka pretinieki tās neizmantoja.
Prieks par uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:40, pirms 14 gadiem
autoram kļuuda
Vaerapkovskis 85'

  -4 [+] [-]

, 2010-09-07 22:40, pirms 14 gadiem
Nu liels prikies ka izcīnījām pirmos trīs punktusšajā atlases ciklā, bet nu pati spēle gan nevisai. Pašlaik kā mūsu izlase spēle cerību kaut mazāko tikt uz eiropas čempi nav pavisam noteikti, bet nu atceroties pagājušo kvalifikācijas ciklu mūsējie sāka ļoti līdzīgi knapa izmocīta uzvara pret Moldovu viesos un bezcerīgs zaudējums pret grieķiem Skonto stadionā.
Vairāk par spēlētājiem!
Vaņins- Nospēlēja drošo pārliecinoši, to kas Andrim bija jānem viņs arī panēma . Var likt labu 7.
Kļava- īpaši manāms šodien nebija , pāris reizes pa savu malu gan pretspēlētajus palaida, bet visā visumā nospelēja bez nekādām nopietnām kļūdām. 6.
Gorkšs- Kaspars šodien kopā ar Māri noteikt bija labākie , izcīnija 99% gaisa bumbas, spēlēja vairāk nekā droši. Domāju ka tieši viņš šobrīd satur kaut cik mūsu izlases aizsardzību kopā! 9.
Ivanovs- īpaši manāms nebija , bet aizsardzība arī spēlēja droši un Denisam ļoti labi saskan kopā ar Kasparu! 7.
Mihaidjuks- Kreisā mala mums izlasē tikpat kā nav gan Mihaidjuks gan Rubīns spēle slikti , ja pret Maltu to vēl nevar tik ļoti pamanīt, tad pret Horvātiem tas bija ļoti labi redzams. 5.
Laizāns- Motivācija 0. Nekādas gribas spēlēt ja gribētu varētu spēlēt piecreiz labāk. Pat pagājuša ciklā jau Laizāns izskatijās tāds pudzīvs , bet nu tagad jau ir vēl trakāk. 4.
Rafaļskis- spēlēja tīri normāli tikai bieži pārkāpa noteikumus nevajadzīgi. Reizēm arī piespēlēs bija pagalam neprecīzas , bet vismaz cīnas un var redzēt ka grib sevi pierādīt.6.
Rubīns- spēlē ļoti slikti šajā ciklā un brīnijos kā Sarkovs viņu noturēja laukumā līdz pat beigām. Vājš fiziskasi varēja paskriet pirmās 25 min. 3.
Cauņa- šodien bija diezgan daudz brāķa un daudz bumbu zaudēja neraksturīgi viņam , bet piespēle gan bija izcila, bet avrēja noteikti nospēlēt labāk. 6.
Rudņevs - noteikti labāks par Karlsonu un domāju ka Starkovs ari ir sapratis , labi saskanēja viņam ar Māri, tikai žēl ka Artjomu tik ātri nomainīja . 7.
Verpakovskis- pēc ilgiem laikiem spēlēja tiešām labi, bet esmu pamanījis ka tagad dabonot bumbu uzbrukuma smailē Māris vienmēr meklē komandas biedrus , kaut gan pirms gadiem pieciem pat nestijās kas notiek apkārt tik mauca uz priekšu , lai cik pretspēlētāji arī būtu pretī. 9.
Karlsons- galīgi nespējīgs kā parasti, kaut kā nesekmējas viņam izlase, klubā spēlē daudz labāk. 3.
Astafijevs- bija vajadzīgs laukumā spēles beigās, jo pieredze ir milzīga savu darbu padarīja kaut gan var redzēt ka tiešām ir palicis pavisma lēns un 90 min šādā līmēni vairs nespētu izturēt. 5.
Un jā rezervistu soliņi tiešam izskatījās dīvaini bez jumtiņiem , diez kas būtu tad ja sāktu līt?
Veiksmi mūsējiem Grieķijā, ir pamatīgi jauzlabo spēle un jācer uz punktiņu pret lielajiem grieķiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:40, pirms 14 gadiem
Labi, bet ir, ir kur pielikt, pietam - daudzkur... Priecēja uzbrukumā sniegtā aktivitāte Verpakovska, Cauņas un Rudņeva izpildījumā...

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:40, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: jaa viņs no Kanādas lidos uz 2am spelem un tad atkal atpakaļ ja? Nu Tu bik smiekliigs esi!!
nu bet kad vēl labāk debitēt izlasē nekā šajos grūtajos malējo aizsargu deficīta laikos?

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:41, pirms 14 gadiem
Nu labi ,ka vine"jām ,kaut gan sniegums diezgan bāls

  -4 [+] [-]

, 2010-09-07 22:42, pirms 14 gadiem
Gacha Mashals rakstīja: Nu liels prikies ka izcīnījām pirmos trīs punktusšajā atlases ciklā, bet nu pati spēle gan nevisai. Pašlaik kā mūsu izlase spēle cerību kaut mazāko tikt uz eiropas čempi nav pavisam noteikti, bet nu atceroties pagājušo kvalifikācijas ciklu mūsējie sāka ļoti līdzīgi knapa izmocīta uzvara pret Moldovu viesos un bezcerīgs zaudējums pret grieķiem Skonto stadionā.
Vairāk par spēlētājiem!
Vaņins- Nospēlēja drošo pārliecinoši, to kas Andrim bija jānem viņs arī panēma . Var likt labu 7.
Kļava- īpaši manāms šodien nebija , pāris reizes pa savu malu gan pretspēlētajus palaida, bet visā visumā nospelēja bez nekādām nopietnām kļūdām. 6.
Gorkšs- Kaspars šodien kopā ar Māri noteikt bija labākie , izcīnija 99% gaisa bumbas, spēlēja vairāk nekā droši. Domāju ka tieši viņš šobrīd satur kaut cik mūsu izlases aizsardzību kopā! 9.
Ivanovs- īpaši manāms nebija , bet aizsardzība arī spēlēja droši un Denisam ļoti labi saskan kopā ar Kasparu! 7.
Mihaidjuks- Kreisā mala mums izlasē tikpat kā nav gan Mihaidjuks gan Rubīns spēle slikti , ja pret Maltu to vēl nevar tik ļoti pamanīt, tad pret Horvātiem tas bija ļoti labi redzams. 5.
Laizāns- Motivācija 0. Nekādas gribas spēlēt ja gribētu varētu spēlēt piecreiz labāk. Pat pagājuša ciklā jau Laizāns izskatijās tāds pudzīvs , bet nu tagad jau ir vēl trakāk. 4.
Rafaļskis- spēlēja tīri normāli tikai bieži pārkāpa noteikumus nevajadzīgi. Reizēm arī piespēlēs bija pagalam neprecīzas , bet vismaz cīnas un var redzēt ka grib sevi pierādīt.6.
Rubīns- spēlē ļoti slikti šajā ciklā un brīnijos kā Sarkovs viņu noturēja laukumā līdz pat beigām. Vājš fiziskasi varēja paskriet pirmās 25 min. 3.
Cauņa- šodien bija diezgan daudz brāķa un daudz bumbu zaudēja neraksturīgi viņam , bet piespēle gan bija izcila, bet avrēja noteikti nospēlēt labāk. 6.
Rudņevs - noteikti labāks par Karlsonu un domāju ka Starkovs ari ir sapratis , labi saskanēja viņam ar Māri, tikai žēl ka Artjomu tik ātri nomainīja . 7.
Verpakovskis- pēc ilgiem laikiem spēlēja tiešām labi, bet esmu pamanījis ka tagad dabonot bumbu uzbrukuma smailē Māris vienmēr meklē komandas biedrus , kaut gan pirms gadiem pieciem pat nestijās kas notiek apkārt tik mauca uz priekšu , lai cik pretspēlētāji arī būtu pretī. 9.
Karlsons- galīgi nespējīgs kā parasti, kaut kā nesekmējas viņam izlase, klubā spēlē daudz labāk. 3.
Astafijevs- bija vajadzīgs laukumā spēles beigās, jo pieredze ir milzīga savu darbu padarīja kaut gan var redzēt ka tiešām ir palicis pavisma lēns un 90 min šādā līmēni vairs nespētu izturēt. 5.
Un jā rezervistu soliņi tiešam izskatījās dīvaini bez jumtiņiem , diez kas būtu tad ja sāktu līt?
Veiksmi mūsējiem Grieķijā, ir pamatīgi jauzlabo spēle un jācer uz punktiņu pret lielajiem grieķiem.
Ja no futbola neko nesaproti, tad, lūdzu, neliec citiem lasīt savus garos penterus. Parādi labāk mammai, tētim, brālim - viņiem patiks, bet man tiešām kaitinoši lasīt šādi ''objektīvus'' atreferējumus..

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:42, pirms 14 gadiem
Laizāns: "Ai, bļ*d!"

  -1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:42, pirms 14 gadiem
Gacha Mashals rakstīja: Rudņevs - noteikti labāks par Karlsonu un domāju ka Starkovs ari ir sapratis , labi saskanēja viņam ar Māri, tikai žēl ka Artjomu tik ātri nomainīja . 7.
70 minute..atri...pa 70 minutem neko pozitivu uzbrukuma neizdarija tikai aktiva skraidija..veselas divas reizes atnjema bumbu pretiniekam...viss... 7, i lol'd

  -2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:42, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: KO? Ko šajā spēlē izdarija Rudņevs??? ko? pilnīgi neko.
nu viņš spēlēja ar azartu un degsmi. bija arī momenti čalim! Karlsons pat pie bumbas netika šovakar...

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:43, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Rudņevs ļoti slikti nospēlēja.
Nenospēlēja tā, lai celtu viņu debesīs, bet nevar teikt, ka Rudņevs nospēleja slikti, pietam, to pastiprinot ar vārdu "ļoti"... Daudzi tagad gaida vārtu bumu no Artjoma, bet spēlēt klubā un spēlēt izlasē, tās ir divas dažādas lietas.... Viņam šī ir pirmā oficiāla spēle sākumsastāvā - protams, ne kurš katrs uzspīd jau pirmajā reizē...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:43, pirms 14 gadiem
apcveicu mala4i.ta turpinat,uzvara paliek uzvara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:44, pirms 14 gadiem
Rudnevs nevilks par izlaase. vins ir loti smags uzbrukuma .

  -2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:45, pirms 14 gadiem
Vienīgais kas patiešām mani besī ir karlsons. NU psc iziet uz maiņu svaigs...Bet vnk staigā parasti staigā pa laukumu :/

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:45, pirms 14 gadiem
Ļoti vājš futbols Latvijas sniegumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-09-07 22:45, pirms 14 gadiem
Nu kā man izbesīja, kad mūsējie taisīja "ugunsgrēku" pe saviem vārtiem, kad bumba bija izcīnīta, bet aizsargi ņem un sit tik prom tālāk un bez cīņas atdod bumbu pretiniekam! Bet nu pussargi nebīja labāki, jo viņiem vajadzēja ašāk kustēties un to bumbu prasīt! Ļoti nepatika Rafaļskis, bet Laizāns nebija labāks, tomēr vairāk precīzākas piespēles atdeva, bet midā zaudēja mūsējie totāli! Nepamanāms bija galīgi Rubīns, bet kāpēc starkovs marinēja Žigajevu?!

Prieks, ka uzbrūcēji jeb Māris nepievīla - absolūti labākais spēlētājs šodien! Bet rudņevam vēl ir daudz jāstrādā, kā arī pieredzes vēl tomēr trūkst, toties aizsardzībā kapā labāk nekā daži aizsargi, bet tas viss nāks ar laiku!

Kopumā paldies komanadi par mazo prieciņu šovakar un gaidu ar nepacietību nākamās spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:47, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Ja no futbola neko nesaproti, tad, lūdzu, neliec citiem lasīt savus garos penterus. Parādi labāk mammai, tētim, brālim - viņiem patiks, bet man tiešām kaitinoši lasīt šādi ''objektīvus'' atreferējumus..
Ak tu Dievs , nelasi varoni!

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:47, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Tikai spēlētāji toreiz bija daudz labākā formā, es domāju vidējo līniju. Bleidelis un Rubins, kā jebkurā normālā komandā ierasts, radīja briesmas pa malām, bet Astafjevs, Laizāns, Lobaņovs cementēja vidējo līniju. Pagājuši 6 gadi un vēl joprojām spēlē tie paši kadri, tikai līmenis un vecums vairs nav tas. Ja no 4 pussargiem reālu labumu dod tikai viens, tad gan ir jābrīnās.
Tas, ka toreiz izlase bija labāka, nav noliedzams (tomēr iekļuva EČ finālturnīrā). Taču tas neizslēdz faktu, ka aizsardzība un disciplinētība vienmēr bijusi panākumu pamatā (+ pretuzbrukumi, kas pēdējos gados zaudējuši efektivitāti)

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:47, pirms 14 gadiem
Mihadjuks speletajs loti vajs prieks izlases, ar kreisas malas aizsardzibu kkas ir jadomaa, nekad nav paticis Laizans savas gausas speles del un vispar ko tur dara Rafalskis, Rubins loti maz bija redzams - Ielikt jaunos speletajus so speletaju vieta lai gust pieredzi, tapat visiem skaidrs ka saja atlases cikla nekur netiksim, izlase ir vajadzigas parmainas, 5 vecaka izlase atlase cikla, nu kkas ir jadoma, loti vaja spele, vienigi Verpakovskis pieradija kapec vins ilgi vel LMT virsliga nespeles!

     [+] [-]

, 2010-09-07 22:49, pirms 14 gadiem
teemusalami rakstīja: apgaismojiet mani - Hščanovičs ir iekļauts kandidātos? kāpēc nedot viņam iespēju , jo man Mihadjuks izskatās dikti gauss malā.
Sēž rezervē un nespēlē ASV. Nevajag mums rezervistu tagad.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-07 22:51, pirms 14 gadiem
deha rakstīja: Rudnevs nevilks par izlaase. vins ir loti smags uzbrukuma .
Ne visi uzspīd jau pirmajās spēlēs izlases rindās...

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:52, pirms 14 gadiem
Grieķija, horvātija,izraela tādas kļudas nepiedos!

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 22:54, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Man vislabāk patika frāze - ēē, referi, aļļo!
Manuprāt, to pateica Pļotkins, kurš gribēja ātrāk uz laukuma tikt!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:55, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Un Karlsons nē? Beidz aizstāvēt vienu un nopelt otru. Karlsons = Rudņevs..
Ja taa buutu ,tad diezvai Rudnevs speleetu LEch ,savukaart, Karlsons Azerbaidzaanas klubaa...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 22:59, pirms 14 gadiem
Malači arī fani! Viņu tikai 30 bija Maltā! Un, kā raksta Sporta Draugiem, Latvijas izlasi atbalstīja arī seši zviedri

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 23:02, pirms 14 gadiem
kaspars skaisti vaarti !

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:05, pirms 14 gadiem
Nu to malto galju bij bez variantiem jaanjem !!!

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:06, pirms 14 gadiem
Galvenais ir rezultāts!
Bet vārti skaisti! Pārējie savā starpā, lai tik dala barankas- mēs uzvaram!

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:07, pirms 14 gadiem
Lai vēl tikai Gekasi un Horvāti mācās no Bruzijas un Izraēlas kā jāizsēj punkti spēlējot ničā! Mums jau tikai labāk.. Fakts!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 23:08, pirms 14 gadiem
Mūsējie malači! Lai gan spēlēja(atsevišķi spēlētāji) diezgan slikti Aciis nenormali krita Laizaans ar savaam nepreciizajaam piespeeleem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-07 23:14, pirms 14 gadiem
Starkov! Njem piemeeru no Lietuvas! apskaties pedejo speeli vinjiem, kaa jaspelee!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:15, pirms 14 gadiem
Tieši tā grūta samocīta uzvara!

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:16, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Kā tad ne.. Starkovs ir n+1 reizi lamāts par savu 'iesēšanos aizsardzībā', ok, toreiz bija arī labs uzbrukums, bet pamats bija disciplīna un neskriešana ar galvu sienā.
pašatdeve, ko šajās divās spēlēs atsevišķiem spēlētājiem redzēt nevarēja

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:16, pirms 14 gadiem
kamēr mēs svinam uzvaru pār Maltu, leiši izpogā čehus,t.i., nevis paņem punktu par niču, bet uzvar!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 23:16, pirms 14 gadiem
Letinji malachi,apsveicu lietuviesi uzvareja chehus 1-0 hah,chehiem

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 23:16, pirms 14 gadiem
Maaris labi speelee pret vaajaam izlaseem

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:20, pirms 14 gadiem
un Lihtenšteina vadībā pret Skotiju, tiem tur gan jautra grupa

  +6 [+] [-]

, 2010-09-07 23:20, pirms 14 gadiem
Liquid rakstīja: 70 minute..atri...pa 70 minutem neko pozitivu uzbrukuma neizdarija tikai aktiva skraidija..veselas divas reizes atnjema bumbu pretiniekam...viss... 7, i lol'd
bet uzbrucējiem tas arī ir jādara kā tu saki "āktīvi skraidīja" Rudņevs īpaši 1. puslaikā pie pirmās izdevības skreja pretīm Maltas aizsargiem tādā veidā neļaujot viņiem lēnām un precīzi uzsākt uzbrukumu. Loģiski ka viņš nevar aizskriet pretīm sekundes laikā 10-15 m un atņemt bumbu, bet tādā veidā viņš piespiež izdarīt ātru un līdz ar to ne tik precīzu piespēli un tas izdevās šajā spēlē bieži Rudņevam.

Otra lieta, viņš ar savu aktivitāti vismaz atradās pozīcijās uz kurām Verpakovskis varēja piespēlēt. Tad kad Māris spēlēja pārī ar Karlasonu, viņam iegūstot bumbu nebija vispār kam to atdot, jo Karlasons vienmēr kautkur stāvēja uz vietas un gaidīja bumbu. Viņš nekad nebija kustībā tādā veidā viņš aprāva jau tā švako LV uzbrukumu.

Domāju ka 1. puslaika LV atzīstamais sniegums bija tikai lielākoties Māra un Rudņeva aktivitāte uzbrukumā un tas ka Māris sāka veidot uzbrukumu pats jau no vidus un pateicoties Rudņeva ātrumam viņam bija kam to bumbu vispār piespēlēt.

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:20, pirms 14 gadiem
zaara.ljv rakstīja: Letinji malachi,apsveicu lietuviesi uzvareja chehus 1-0 hah,chehiem
Pagaidām Lihtenšteina vinē Skotus;0000000000000€

  +1 [+] [-]

, 2010-09-07 23:27, pirms 14 gadiem
Teikšu, ka esmu ļoti patīkami pārsteigts par rezultātu! Īpaši par Māra Verpakovska un Kaspara Gorkša spēli!

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:27, pirms 14 gadiem
no aizsarga piespele uzbrukumam.musu pussargi speleja 2 plana lomu uzbrukumaa..Bet galvenais rezultats!un ta smums ir.Verpakovskim cepums

  -2 [+] [-]

, 2010-09-07 23:36, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: bet uzbrucējiem tas arī ir jādara kā tu saki "āktīvi skraidīja"
aktiva skraidishana ir labi ja tai lidz iet tadi speletaja raditaji ka uzvaretas divcinjas, apveshanas, precizas piespeles utt, tad Rudnevam tie tuvu nullei shodien, es esmu tikai par to, lai speletaju slavetu ja ir par ko, bet te izskatas treda ir Rudneva personalie fani, kas grib mums te pateikt, ka vinsh redz ljoti labi nospeleja shodien...

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:41, pirms 14 gadiem
Ndeki rakstīja: Pagaidām Lihtenšteina vinē Skotus;0000000000000€
1-1 paslaik,bet jautra grupa tiem gan ir

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:44, pirms 14 gadiem
kādēļ rakstīts ka Cauņa guvis dzelteno bet pēc tam apakšā, ka tikai Rafaļskis un Lļava, lai gan to Kļavas brīdinājumu kuatkā nemanīju...

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:46, pirms 14 gadiem
viens te minēja kautkādu viesuli kas būšot Maltā... kas tas būs pa viesuli? Maltieši taisīja karnevālu tribīnēs ... viens pat uzkurīja!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-07 23:52, pirms 14 gadiem
ja nemāk vairāk par 2 precīzām piespelēm pēc kārtas, tad grūta uzvara ir vel ļoti labs iznākums

     [+] [-]

, 2010-09-07 23:55, pirms 14 gadiem
Prieks par uzvaru, Verpis labs, Laizāns pierāda , ka no kreisās malas prot labi uzsist!!!

     [+] [-]

, 2010-09-08 00:05, pirms 14 gadiem
apsveicu ar uzvaru, bet šādi spēlēt vairs nevarēs ne pret Gruziju un kur nu vēl pret Grieķiju!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-08 00:07, pirms 14 gadiem
uzvara paliek uzvara,lai arī cik jūs te pārmetat Rafaļskim,bet viņš vismaz cīnijās,nevis kā Laizāns,kas tik vien darīja kā deva neprecīzas piespēles,sita pa kājām un par visām varēm gribēja kādu stūra sitienu pa taisno iegriezt vārtos

  +2 [+] [-]

, 2010-09-08 00:11, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Rezultaats ok!!! Bet Starkovam jaatkapjas! Gljeevulis!!! pat sanmarino neaizietu aizsardziibaa pret maltu lai visu otro periodu atsistos, kas vareja draudeet pat ar zaudeejumu!
UZWARETAJUS NETIESAA...!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-08 00:13, pirms 14 gadiem
bet kas man visvairāk patīk ir tas,ka Starkovs visu laiku apgalvo,ka viens no priekšnosacījumiem spēlēšanai ir sniegums LMT virslīgā,bet viens no labākajiem žigajevs tiek marinēts uz soliņa,lai gan Rubīns jau otro spēli nekāds.Un tā spēle no aizsardzības,nu sorry,ja pret Horvātiju tas vēl pieņemami,tad pret Maltu,pie rezultāta tikai,es atkārtoju tikai,ir par traku,ķipa citādi spēlēt nemākam?
Slēpts komentārs: P.Deddy

     [+] [-]

, 2010-09-08 00:21, pirms 14 gadiem
bieži vien liekas, ka uz laukuma izliekas tikai daži spēlētāji.
Rafaļskim vajadzētu piestrādāt pie piespēlēm, savādāk vidus kaut kur izpaliek uzbrukumu veidošanā un visa darbība notiek galvenokārt pa malām. Protams Rafaļskim vēl pieredze jakrāj, tomēr jāsaka, ka Astafjevs savos gados labāk darbojas šajā pozīcijā un arī viduszonā atņēma pretiniekiem bumbas. Tas tāds mans novērojums...

  -1 [+] [-]

, 2010-09-08 00:22, pirms 14 gadiem
Totalas haljavas. futbolu graizit neprotam - hoki gan.

     [+] [-]

, 2010-09-08 00:27, pirms 14 gadiem
Mihadjuks ir iista katostrofa, kaa taadi speeleetaaji tiek izlasee? Rafaļskis-ar taadaam kluudaam fanus padariis sirmus agraak laika. Laizāns-jau nav taads ,kaads bija agraak, saapiigi vinu tik nevariigu redzeet!!!

     [+] [-]

, 2010-09-08 00:40, pirms 14 gadiem
P.Deddy rakstīja: Mierinājums, ka uzvareeja...BET

1)sniegums aizvien vājš

2)Ar veiksmes palīdzību uzvarēja

3) 2puslaikaa Malta vnk voziija LV kaa delus-KAUNS..likaas vienu briidi taa ir Malta vai kaada fubola lielvalsts komanda, kas neljauj vnk LV nemaz tikt pie bumbas, meistariibas zinjaa klasi augstaaki..bet izraadiijaas taa ir pundurvalsts Malta,kas to dara..ABLOMS!

4)Rezultāts neatbilstosh spēles gaitai...Malta bija vismaz nichu pelniijusi

5)LV veel jastraadaaa, suuri un gruuti,,,gan aizsardziibaa, gan vidusliinijaa, gan uzbrukumaa...KAROCH Komanda, kaa viens liels ROBS.........

AR shaadu speeli Gruzija vnk izbaaziis Latviju vienos vaartos, nerunaajot nemaz par izraeelu un Griekjiju


Jaabeidz virsliigaa visiem tur TOTO speeleet, taapee jau zuud speeles garsha, ka vislaik nav jaaaciinas..kaa KARLSONS vnk nostaigaa sev atveeleto laiku, un ir gandariits par to...bumbas tehnika vispaar, KA VINJAM VEEL NAV KAUNS par savu sniegumu
punktus esi sarakstījis, bet pamatojuma ar konkrētām epizodēm nav.
nezinu cik zinoš esi futbola jautajumos, tomēr par divos iesistajos vārtos nevis veiksme visu izšķīra, bet gan Kaspara un Māra meistarība. Māris vispar šajā spēlē kā nezvērs kapājās un varēja tiešām just, ka viņš grib uzvarēt un vēl beigās golu iesita, preiks par viņu. Jāsaka, ka arī Cauņa šajā spēlē izdarīja bīstamus centrējumus un no viena Gorkšs bumbu raidīja vārtos.
Par to tozalizatoru, nu gribētu no tavas puses dzirdēt faktus un konkretus uzvārdus, savādāk tu esi gļēvs d*rsējs, starpcitu, tikai 3 spēlētaji no šīsdienas pamatsastāva spēlē LMT virslīgā, tāpēc LMT un toto piesaukšana no tavas puses ir pilnīgi nepardomāta.
Gribētos jautāt cik uzmanīgi skatījies maču, ka uzrakstīji tādas muļķības, jo Malta pāris reizes tika sodalaukuma, kur briesmas novērsa aizsargi, labi vineriz trāpija pa stabu, bet arī Laizās pēc sodiņa trāpīja pa pārlikni.
P.S vienīgais robs, kas krita acīs bija Rafaļskis, bet viņam vēl jākrāj pieredze un kaut kas jādara ar tām piespēlēm, savādak nu reti kura nonak līdz adresātam.

     [+] [-]

, 2010-09-08 00:41, pirms 14 gadiem
Uzvara neizteiksmiga spele.Man liekas ka Maltas izlase ir viena no vajakam,ja ne pat vajaka komanda atlases cikla.Otro puslaiku nospelejam briesmigi.Rafalskis nekads sava pozicija,pietaisija daudz kludu,neko bistamu neizveidoja.Laizans tikai bojaja speli ar savu rupjibu un kludam piespeles.Aizsardziba,iznemot Gorksu,sava starpa nesaprotas,ja Maltas seletaji butu drusku meistarigaki,tad spele beigtos ar citu rezultatu.Rudnevs centigs un neatlaidigs puisis,bet krietni pietrukst meistaribas.Saprasana ar partneriem naks,ja Starkovs vinam dos vairak speles laika.Karlsons taja pasa laika ko vinam atveleja Starkovs tikai vienu reizi pieskaras pie bumbas,tadu slinki vajag nosedienat uz benka uz 2-3 spelem,lai padoma.Mums stipri klibo vidus linija.Ar Astafjeva novecosanos,Laizana un Rubina regresiju spele vidu pavisam pajuka.Kur atrast aizvietotajus?Vajag jau no bernibas audzinat puisus konkretaja pozicija,treneriem kaut ka vajadzetu saskatit bernos vinu ipasibas un dotibas.Protams mums viegli runat un kritizet no malas,bet kaut kas ir jadara.Es skatos ka musu kaimini mus driz apsteigs attistiba.Lai Starkova kungs noskatas Cehija-Lietuva speles videoierakstu un pamacas,ka vajag cinities ar krietni specigako pretinieku un pie ta vinu laukuma.Cehi tikai speles beigas vareja izveidot kaut ko bistamu,kad lietuviesi saka spelet uz rezultata noturesanu,bet lidz tam speleja sportiski beskaunigi,nebaidoties no cehiem un ne stavot visi 11 speletaji pie saviem vartiem.Tadu futbolu vairs nespele ne Lihtensteina,ne Luksemburga,ne Igaunija.

     [+] [-]

, 2010-09-08 00:43, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: uzvara paliek uzvara,lai arī cik jūs te pārmetat Rafaļskim,bet viņš vismaz cīnijās,nevis kā Laizāns,kas tik vien darīja kā deva neprecīzas piespēles,sita pa kājām un par visām varēm gribēja kādu stūra sitienu pa taisno iegriezt vārtos
Rafaļskis tikai sodus māk taisīt

  +1 [+] [-]

, 2010-09-08 01:02, pirms 14 gadiem
paldies Starkovam par to,ka varejam parliecinaties par Rudnjeva individualajam spejam.vrbt jau vel nebija iespelejies,bet neko vera nemamu neparadija

     [+] [-]

, 2010-09-08 01:31, pirms 14 gadiem
kandzha rakstīja: Rafaļskis tikai sodus māk taisīt
nu vismaz viņš tos lielākoties taisīja pa tēmai,nevis pie pretinieku soda laukuma

     [+] [-]

, 2010-09-08 01:32, pirms 14 gadiem
Ja uzvarejam, bet nepamet sajuuta, kad dzeki speelee ''nu gan jau sanaaks'', un ja vel jaiedomaajas, kas buus kad speelesim pret gruziju vai griekjiju...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-08 03:17, pirms 14 gadiem
Man pēc šīs spēles visvairāk sāk kretinēt Starkovs, viņa metode ir nesaprotama. Otrajā pusē tak vielaicīgi vairāk par 4-5 spēlētājiem pāri centram negāja (pat ja visi maltieši bija atpakaļ atskrējuši), tikai, ja bija standarts. Un tas jau izskatās pēc taktikas, lai cik tas smieklīgi neskanētu. Bet sēžot pie saviem vārtiem, arī maltieši var izveidot momentus. Bet sākam aktīvi pretoties jau centra zonā un šie līdz soda laukuma nemaz netiek. Par kadriem nav vērts pat runāt. Var teikt, ka trenerim no iekšpuses labāk redzams, bet tad varbūt labāk tad lai viņš pasēž tribīnēs vai pie TV? Rubins acīm redzami nav vairs ne ātrākais, ne tehniskākais malējais Latvijā + vājš aizsardzībā. Un šo saliek tandēmā ar Mihadjuku, kas vispār malā praktiski nav spēlējis, ir pārāk lēns un neveikls (nu viņš ir centra aizsargs, pie kam izteikts) = kreisā malā pretinieks var darīt , ko grib. Kā horvāts, tā no Maltas. Nu, kur ir jāskatās, lai to neredzētu? Ja kreisais aizsargs nevelk, tad ieliec vismaz tajā malā pussargu, kas var būt palīgs (kaut vai to pašu Perepļotkinu, skriet patīk, spēka pietiek). Nevajag tikai teikt, ka Latvijā nav citu spēlētāju - protams, Starkovam, kamēr neesi kādus 1-2 gadus pa izlases tālāko soliņu malies, neesi izlases spēlētājs, bet citādi ir.

     [+] [-]

, 2010-09-08 03:20, pirms 14 gadiem
Visu uzbrukumu organizēja Māris, Cauņa, ar epzodisku Rudņeva (šodien labi nospēlēja, priekš pirmās reizes) un Laizāna piedalīšanos. Pāris piespēles jau Laizāns normālas iedeva, tikai, ja viņš katru reizi necenstos radīt meistarstiķi, piespēlējot caur diviem pretiniekiem, bet atmestu tuvākajam, tad i bumba ilgāk turētos, i līdzjutēji šo mazāk lamātu.

     [+] [-]

, 2010-09-08 04:11, pirms 14 gadiem
Eu nu attopieties,Shodienas spēle bij galīgi garām, labi uzvarējām, bet kā mēs spēlējam pret potenciālajiem pastarīšiem, kauns!!!! Viņi visu spēli kontrolē bumbu, Tāā ir malta aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2010-09-08 06:25, pirms 14 gadiem
Prieks par Latviju, prieks par Gorkšu, varēja jau arī otrie vārti viņam uzkrist, cik tur trūka.
SARAUJ LATVIJA

     [+] [-]

, 2010-09-08 07:46, pirms 14 gadiem
EDZHO rakstīja: Eu nu attopieties,Shodienas spēle bij galīgi garām, labi uzvarējām, bet kā mēs spēlējam pret potenciālajiem pastarīšiem, kauns!!!! Viņi visu spēli kontrolē bumbu, Tāā ir malta aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
kas te ir visiem... nekontrolēja Malta to bumbu visu spēli, jo tas nemaz nav iespējams jo šakuma ofensīvu veidoja Latvija, pat viss pirmais puslaiks pagāja ar Latvijas zīmi, 2. puslaikā, nu ja atkāpās aizsardzībā, bet pasaktieties kādas pagājušo ciklu spēles, Starkovs tā visu laiku dara ja mēs esam vadībā pēc 1. puslaika.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-08 08:30, pirms 14 gadiem
Jau priecājmies par uzvaru pret Maltu kuru būtu jāuzvar ar aizvērtām acīm. Līmenis zems abām komandām.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-08 08:54, pirms 14 gadiem
Atcerieties ka Rudņevam shii bija pirmaa spele sakumsastaavaa un vinsh tikai oshnjaa gaisu un jaasaka, ka man ljoti patika! protams, ka stulbi ir tas, ka bija pietiekami daudz parbaudes speles, lai saprastu, ka Karlsons nav deriigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-08 09:32, pirms 14 gadiem
Liquid rakstīja: aktiva skraidishana ir labi ja tai lidz iet tadi speletaja raditaji ka uzvaretas divcinjas, apveshanas, precizas piespeles utt, tad Rudnevam tie tuvu nullei shodien, es esmu tikai par to, lai speletaju slavetu ja ir par ko, bet te izskatas treda ir Rudneva personalie fani, kas grib mums te pateikt, ka vinsh redz ljoti labi nospeleja shodien...
nav jēgas man strīdēties ar tādu pseidofanu kā tu, kam vienīgais futbolistu mērs ir gūtie vārti un atņemtas bumbas. Futbolā ir vēl daudzas daudzas citas lietas pēc kā vērtē spēlētāju lietderību. diemžēļ to sāk saprast uz redzēt ja seko sporta veidam vairākus gadus un interesējies par to, nevis truli blenz TV un ar alus pudeli rokā pie katras reizes kad spēlētājam ir bumba, bļauj kāpēc nesit vārtus.

     [+] [-]

, 2010-09-08 09:35, pirms 14 gadiem
ROLISMIKA rakstīja: Totalas haljavas. futbolu graizit neprotam - hoki gan.
ja domā RD tad, neaizmirsti ka tas ir klubs. Ar hokēja izlasi mums nejiet daudz spožāk kā ar futbola. Un ņem vērā, ka hokējā ir mazāka konkurence un vieglāk tikt no grupām ārā.

Otrkārt redzēs kāds būs RD līmenis kad RD pārtrauks sponsorēt "Itera", tad varēsiet kritizēt un lamāt tāpat kā futbola izlasi ja ne vēl vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-08 09:40, pirms 14 gadiem
Ja šādi spēlēsim pret Gruziju un pārējām komandām-tad zaudējumi garantēti. Neatceros kārtīgus mūsu momentus pie Maltas vārtiem. Citas izlases neļaus tā sev iesit kā Malta. Uzvarējām tāpēc ka pretinieks bija vājš-ir spēcīgi jāpieliek mums.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-08 09:46, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ja šādi spēlēsim pret Gruziju un pārējām komandām-tad zaudējumi garantēti. Neatceros kārtīgus mūsu momentus pie Maltas vārtiem. Citas izlases neļaus tā sev iesit kā Malta. Uzvarējām tāpēc ka pretinieks bija vājš-ir spēcīgi jāpieliek mums.
Gorkša vārti ir ļoti līdzigi tiem, kas bija pret Izarēlu.
Neatceries momentus? Laizāns, Rudņevs, Gorkšs, Verpakovskis 2x neizmantoja savas iespējas. Galu galā ne jau maltieši paši savos vārtos abas bumbas iesita.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-08 09:57, pirms 14 gadiem
spray rakstīja: nu verpakovsim 11 metru soda sitiens tieshi pa stangu ieksha vnk lieliski.. nevar ari nepieminet kolinko speeli! izcili TIK STARKOV ATVER ACIS UN PANJEM RUDNJEVU
par kuru gadu tu runā?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-08 10:32, pirms 14 gadiem
Jebkurā gadījumā Maltu vajadzēja pņemt kaut antifutbolā ... Varu teikt, vidējā līnija ir katastrofa, tiklīdz bumbu saņemvai nu sit prom, vai pazaudē ...., Laizāns Rubīns, laiks mest mieru izlases mērogā, bet nav ko likt vietā .... Tās jau ir Starkova neizdar''iba, cik iespējas bija draudzībspēlēs, vai baltijas līgā iedot iespēju kādam no jaunajiem sajust izlases kreklā uzpēlēt, bet nēē uz dr.spēlēm tik vecos bukus vāc ..........

     [+] [-]

, 2010-09-08 10:45, pirms 14 gadiem
Rafalska katra kluda pret Griekiju butu gols ,
Rudnevs Verpis labs tandems , bija azarts, Karlsons tikai atstrada savu laiku
Jadoma par Mihadjuku, ko aizvietot.Verpakovskis tiesam malacis!!

     [+] [-]

, 2010-09-08 11:30, pirms 14 gadiem
Māri welcom back

     [+] [-]

, 2010-09-08 11:34, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ja šādi spēlēsim pret Gruziju un pārējām komandām-tad zaudējumi garantēti. Neatceros kārtīgus mūsu momentus pie Maltas vārtiem. Citas izlases neļaus tā sev iesit kā Malta. Uzvarējām tāpēc ka pretinieks bija vājš-ir spēcīgi jāpieliek mums.
Redzēji, ka Laizāns pārliktni norībināja? Gorkšs bija otreiz ļoti tuvu vārtu guvumam.

Nesaprotu, ko te gaidīja, ja neskaita spēles pret LUX, tad mēs pret šāda līmeņa izlasēm (arī Sanmarino, Lihteinšteina) neko spožu nekad neesam rādījuši, parasti vinnējam ar vienu, divu vārtu starpību, kas arī likumsakarīgi, ja paskatās mūsu spēlētāju klubu pierakstus.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-08 11:44, pirms 14 gadiem
vai gruta ta uzvara bija? Malta gan it ka' vairak pretojas neka' musejie Horvatijai. Zhetons Verpakovskim.

     [+] [-]

, 2010-09-08 12:12, pirms 14 gadiem
carlito rakstīja: Visu uzbrukumu organizēja Māris, Cauņa, ar epzodisku Rudņeva (šodien labi nospēlēja, priekš pirmās reizes) un Laizāna piedalīšanos. Pāris piespēles jau Laizāns normālas iedeva, tikai, ja viņš katru reizi necenstos radīt meistarstiķi, piespēlējot caur diviem pretiniekiem, bet atmestu tuvākajam, tad i bumba ilgāk turētos, i līdzjutēji šo mazāk lamātu.
Par caunu un verpakovski tas ir pareizi, bet Rudnevs ir nulle. Rudnevs neko neizdarija shaja spele, tikai pastaigas pa lauku

     [+] [-]

, 2010-09-08 12:38, pirms 14 gadiem
Malači,īpaši Verpakovskis.Latvija uz priekšu,un gaidīšu nākamās uzvars.

     [+] [-]

, 2010-09-08 13:40, pirms 14 gadiem
3 punkti ir izcīnīti un ar to visus apsveicu, otrie vārti - konfekte!! Taču spēle vēl krietni jāuzlabo, jo savādāk ar Grieķiju viesos nekas labs nebūs. Bet no stratēģijas viedokļa ļoti svarīgi tur paņemt kaut punktu un tad 3 punktus pret Gruziju Rīgā, tad tiešām varēs vēl pacīnīties par vismaz 2.vietu grupā.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-08 13:48, pirms 14 gadiem
Te tiesam ir pardaudz Rudneva fani!!Pretigi lasit jau!!

     [+] [-]

, 2010-09-08 14:03, pirms 14 gadiem
Klau, vai tad video nebūs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-08 14:41, pirms 14 gadiem
Izlasei rezultāts labs. Verpakovskis joprojām labākais Latvijas futbolists.

     [+] [-]

, 2010-09-08 15:29, pirms 14 gadiem
Māris Back on Track!

     [+] [-]

, 2010-09-08 16:50, pirms 14 gadiem
Malacis verpakovskis!!!

     [+] [-]

, 2010-09-08 18:00, pirms 14 gadiem
Centra pussarga pozīcijai briest 19-gadīgais Arturs Zjuzins. Ja viss būs normāli, nākamajā ciklā viņš jau varētu spēlēt izlasē, nevis U21, kur viņš faktiski debitēja vakar pret Moldovu (ja neskaita dažas sekundes iepriekšējā spēlē) un izcēlās ar vairākām ideālām tālajām piespēlēm (pēc skaistākās no tām Rugins nonāca viens pret vārtsargu, taču nemācēja apspēlēt).

     [+] [-]

, 2010-09-08 22:53, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ja šādi spēlēsim pret Gruziju un pārējām komandām-tad zaudējumi garantēti. Neatceros kārtīgus mūsu momentus pie Maltas vārtiem. Citas izlases neļaus tā sev iesit kā Malta. Uzvarējām tāpēc ka pretinieks bija vājš-ir spēcīgi jāpieliek mums.
tad neskatījies kārtīgi spēli, pirmkart jau Laizāna sodasitiens, Verpakovskis labi uzsita vienā brīdī, arī Gorkšs sita tieši virs pārlikņa otrajā puslaikā, arī Rudņevam bija momenti.

     [+] [-]

, 2010-09-10 15:44, pirms 14 gadiem
ir labi