Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Šēfers iet prom netaisās, Starkovam tikšot piedāvāts 2,5 gadu līgums

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Šēfers iet prom netaisās, Starkovam tikšot piedāvāts 2,5 gadu līgums
Aleksandrs Starkovs izlasi nepametīšot
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Arvien vairāk un vairāk informācijas parādās par iespējamo Aleksandra Starkova pārcelšanos uz Azerbaidžānas klubu "Baku". Kā vēsta ārvalstu mediji, Starkovam tiks piedāvāts divus ar pusi gadus ilgs līgums.

Jau vakar ziņojām, ka Latvijas izlases un Rīgas "Skonto" galvenais treneris drīzumā varētu kļūt par Azerbaidžānas granda "Baku" aizbildni, jo kluba vadība nav apmierināta ar tagadējā trenera Vinfrīda Šēfera sasniegtajiem rezultātiem, jo tādu vienkārši nav - tikai septītā vieta turnīra tabulā, toties nauda futbolistu iegādei nav žēlota. Starkovs iepriekšējā nedēļā bija devies uz Azerbaidžānu, lai apspriestu iespējamā līguma detaļas. Ja pats treneris par šo braucienu runā izvairīgi, "Baku" vice prezidents Zeinals Mamedovs apstiprinājis ieinteresētību mūsu trenera pakalpojumos, taču līdz tam jāatrisina visi jautājumi ar Šēferu, kurš šobrīd atrodas Šveicē, un nemaz nevēlas domāt par iespējamo atstādināšanu:

"Mūs sagaida ļoti smagas spēles. Man spēkā ir līgums ar klubu, un ticu, ka klubs ne tikai tiks labāko sešiniekā, bet arī labāko trijniekā. Sliktākajā gadījumā, "Baku" iegūs valsts kausu. Mani neuztrauc, ka kāds varētu ieņemt manu vietu. Ja kāds treneris ir ieradies Baku savās darīšanās, novēlu viņam veiksmi. Es strādāju, lai sasniegtu tos rezultātus, kādus man ir uzstādījusi kluba vadība."

Daudzus uztrauc jautājums, vai Starkovs turpinās vadīt Latvijas izlasi, ja parakstīs līgumu ar "Baku". Krievijas prese ziņo, ka no sava amata viņš neatkāpsies, turpinot vadīt izlasi līdz 2012. gada Eiropas čempionāta atlases cikla beigām. Tāpat tiek minēts, ka Starkovam Azerbaidžānā tikšot piedāvāts līgums uz diviem ar pusi gadiem.

Izmantotie resursi:
Azerisport.com - Все об Азербайджанском спорте
Футбол, чемпионат России 2010 онлайн. Новости...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 12:04, pirms 14 gadiem
Lai paņem līdzi Astafjevu, Miholapu, Paharju, Kaļinko, Vitasu Rimku, Lobaņovu un Zemļinski. Vēl izpērk Sesku no Kijevas. Sanāktu Starkova sapņu komanda.
Cerams, ka izlasi vairs nevadīs. Apnicis jau Petrovičs.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-06 12:21, pirms 14 gadiem
pereplotkinu ar lai nem liidz

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 12:32, pirms 14 gadiem
Maikl25 rakstīja: domaju gan ,ka negrib iet prom,no naudas maisa...
Tur ir tik daudz naftas, gāzes, zelta un citu izrakteņu ka nez cik ilgi varētu naudā peldēties, loģiski ka negrib iet prom.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-06 12:34, pirms 14 gadiem
upss77 rakstīja: pereplotkinu ar lai nem liidz
nez vai tas ietilpst PP plānos, jo viņš skaitās perspektīvs spēlētājs, kurš austrumu virzienā nelukojas!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-06 12:53, pirms 14 gadiem
es laikam neraudātu, ja Starkovs nebūtu vairs izlases treneris. Mok tad mēs vairs nespēlētu pēc shēmas 6-3-1

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 13:11, pirms 14 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: es laikam neraudātu, ja Starkovs nebūtu vairs izlases treneris. Mok tad mēs vairs nespēlētu pēc shēmas 6-3-1
Nu jā, mums ir tādi monstri pussargi... tādai Izraēlai vispār pret mums nevajadzētu tikt pāri centra līnijai.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 13:31, pirms 14 gadiem
sliece112 rakstīja: Lai paņem līdzi Astafjevu, Miholapu, Paharju, Kaļinko, Vitasu Rimku, Lobaņovu un Zemļinski. Vēl izpērk Sesku no Kijevas. Sanāktu Starkova sapņu komanda.
Cerams, ka izlasi vairs nevadīs. Apnicis jau Petrovičs.
Astafjevs, Miholaps, Pahars, Zemļinskis jau treneri...
Vai atbalsti ārzemju treneru viduvējību darbu Latvijā?

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 13:57, pirms 14 gadiem
Tas ir vienkaarshi famtastiski ka pret starkovu ir tik negatiivia attiekame - tak paskatieties kur speelee muusu izlases zvaigzznotais sastaavs un tad ccinkstiet par rezultaatiem! Vieniigie kas regulaari speeleee daudz maz labos klubos ir gorkss un rudnnevs! Juus tiessaam ticat ka ka mees ar ssaadu sastaavu var tik uz eiropad ccemp?! Vienreoz ar starkovu tikaam....

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 14:23, pirms 14 gadiem
markuss rakstīja: Tas ir vienkaarshi famtastiski ka pret starkovu ir tik negatiivia attiekame - tak paskatieties kur speelee muusu izlases zvaigzznotais sastaavs un tad ccinkstiet par rezultaatiem! Vieniigie kas regulaari speeleee daudz maz labos klubos ir gorkss un rudnnevs! Juus tiessaam ticat ka ka mees ar ssaadu sastaavu var tik uz eiropad ccemp?! Vienreoz ar starkovu tikaam....
Kas tad pie tā ir vainīgs,ka mūsējo tik maz spēlē labos ārzemju klubos.
Paskaidrošu:Jo izlasē spēlē virkne nevarīgu pensionāru,un tāds kadrs kā Pļutka,izlasē netiek jaunie ,perspektīvie iesaistīti no vietējā čempionāta,kā tad viņus kāds ievēros?Bet tas nenozīmē,ka mums šo futbolistu nav!Un noteikti nav sliktāki kā ,piemēram ,gruzīniem,kuri uz papīra izskatās daudz iespaidīgāki nekā mūsējie.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 14:25, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu jā, mums ir tādi monstri pussargi... tādai Izraēlai vispār pret mums nevajadzētu tikt pāri centra līnijai.
Vai tad treneris nav atbildīgs par to, ka izlasē spēlē tādi pussargi ,kā Astafjevs,Laizāns?

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 14:32, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Bet tas nenozīmē,ka mums šo futbolistu nav!Un noteikti nav sliktāki kā ,piemēram ,gruzīniem,kuri uz papīra izskatās daudz iespaidīgāki nekā mūsējie.
Redzi, uz papīra gruzīni izskatās labāki (kā pats raksti), bet realitātē esam līdzīgi ar Sarkova kadriem.

Gauračam nevajadzēja Starkovu lai uz Itālijas otro sēriju dotos un U-21 izlasē spēlētu.
Cauņa ir gan izlasē, bet tik pus gadu ir Anglijā uzspēlējis.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 15:13, pirms 14 gadiem
markuss rakstīja: Tas ir vienkaarshi famtastiski ka pret starkovu ir tik negatiivia attiekame - tak paskatieties kur speelee muusu izlases zvaigzznotais sastaavs un tad ccinkstiet par rezultaatiem!
Tā runā, ka, ja Starkovs atkāpsies no izlases trenera amata, pie mums pārskriešot bariņš ap 19gadīgiem talantiem no Spānijas un Francijas. Arī Vācijas turki apdomājot iespēju spēlēt pie mums.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 15:55, pirms 14 gadiem
To suvass. Ko tu tur murgo? :d

     [+] [-]

, 2011-01-06 17:30, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Kas tad pie tā ir vainīgs,ka mūsējo tik maz spēlē labos ārzemju klubos.
Paskaidrošu:Jo izlasē spēlē virkne nevarīgu pensionāru,un tāds kadrs kā Pļutka,izlasē netiek jaunie ,perspektīvie iesaistīti no vietējā čempionāta,kā tad viņus kāds ievēros?Bet tas nenozīmē,ka mums šo futbolistu nav!Un noteikti nav sliktāki kā ,piemēram ,gruzīniem,kuri uz papīra izskatās daudz iespaidīgāki nekā mūsējie.
LOL gribi teikt ka starkovs ir vainiiigs ka muuseejie nespeelee labos klubos?! pilniigs sviests..... Visiem muuseejiem perspektiivajiem speeleetaajiem ir lieliska iespeeja sevi pieraadiit Eirokausos, kaa to lieliski izdariija gorkss pret Newcastli.... Kaada jeega likt sastaava jaunos tikai deell likssanas, ja peec tam zaudeesim ar entajiem vaartiem, un peec tam liksim naakamos jaunos! Lai jaunie passi izciina savu vietu un nestaasti ka nevar - kaut vai tas pats Vannins , kurss izkonkureeja sskkietami neaizvietojamo Kollinko, . SSkkiet Rudnnevs ar savu lielisko speeli lieliski pieraadija kaa tikt izlasee - neviens vinjam nekaadus bonususu nedaavinaaja! Protams, var diskuteet par dazziem starkova izveeleetajiem speeleetaajiem, bet taada ir vinja koncepcija un vienreiz taa nostraadaaja... un nosauc kuri tad ir tie apsleeptie talanti kurus starkovs marinee un apspiezz?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-06 18:00, pirms 14 gadiem
markuss rakstīja: To suvass. Ko tu tur murgo? :d
Tur apakšā ir sava ironija. Jāiedziļinās tekstā, nevis jāņem burtiski. Protams, ka nekādi turki pie mums nebrauks.

     [+] [-]

, 2011-01-06 18:02, pirms 14 gadiem
Nu, redz, tāpat līdz 2012. gada cikla beigām droši vien vadītu izlasi, tā kā baigās pārmaiņas tuvākajā laikā gaidīt nevaram...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 18:28, pirms 14 gadiem
markuss rakstīja: LOL gribi teikt ka starkovs ir vainiiigs ka muuseejie nespeelee labos klubos?! pilniigs sviests..... Visiem muuseejiem perspektiivajiem speeleetaajiem ir lieliska iespeeja sevi pieraadiit Eirokausos, kaa to lieliski izdariija gorkss pret Newcastli.... Kaada jeega likt sastaava jaunos tikai deell likssanas, ja peec tam zaudeesim ar entajiem vaartiem, un peec tam liksim naakamos jaunos! Lai jaunie passi izciina savu vietu un nestaasti ka nevar - kaut vai tas pats Vannins , kurss izkonkureeja sskkietami neaizvietojamo Kollinko, . SSkkiet Rudnnevs ar savu lielisko speeli lieliski pieraadija kaa tikt izlasee - neviens vinjam nekaadus bonususu nedaavinaaja! Protams, var diskuteet par dazziem starkova izveeleetajiem speeleetaajiem, bet taada ir vinja koncepcija un vienreiz taa nostraadaaja... un nosauc kuri tad ir tie apsleeptie talanti kurus starkovs marinee un apspiezz?
Katram sava domāšana un saprašana.
Bet nekādā gadījumā nebiju domājis, ka vajag jauniešu izlasi likt pretīm.Ja Pļutka nāk uz maiņu dažas minūtes pirms beigām,vai tur nebūtu labāk uz soliņa turēt kādu jauno?Ja Astafjevs,kurš jau tā ir nevarīgs+savainots,pirmos divas šīs atlases mačus kopā ar izlasi gatavojās un nāca uz maiņu mača beigās,jo vairāk kā 15 min čalis nevar nospēlēt(Kreipāns to teica),lūk tas ir sviests,vai tur nevajadzēja uz soliņa nosēdināt kādu citu?Vai Laizāna vietā jau nevajadzēja gadus 5-7 iepriekš jau kādu citu iespēlēt.Vai Rubīnu vajag šajā atlases ciklā vilkt uz izlases mačiem,vai ir normāli sākt iespēlēt 30 gadīgu Mihaldjuku.Kāpēc Lukjanovs netiek iemēģināts?Kāpēc Afanasjevs nespēlē,tak izlasei ir problēmu ar pussargiem.Par tādu Gauraču Petrovičs pat nav dzirdējis.
šeit tak var turpināt un turpināt.................Jaunos jāsēdina uz soliņu,nevis nevarīgus pensionārus+Pļutkveidīgos.
Ko savulaik I.Semjonovs bija paveicis skontā,ka to Petrovičs lika sastāvā un tur aizvadīja 10 mačus,nebūtu Andrejevs nomainījis Petroviču,Semjonovs noteikti vēl tagad spēlētu.Bet Semjonovam tad bija 18 gadu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 19:49, pirms 14 gadiem
Nebēdāšu, ja Starkovs vairs nebūs un derētu arī LFF vadībai sapurināties un uzaicināt kvalificētu speciālistu, dabūt naudu priekš tā.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-06 20:11, pirms 14 gadiem
Ko jus ar to savu Gauracu nematies!Vinjs reali ir par zemu izlases limenim,nekur jedzigi nav spelejis,bet vienigais kas vinjam ir izdevies vinja karjera atrast nezeligi labu agjentu,kas vinju iekarto labos klubos,kur Gaurac paspele 6 meneshus un vinju atlaiz!!!!

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:22, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja:
Ehh, arī pa ziemu neesi mainījis savu niķi - kā politiķis mal vienā malšanā, bet konkrēti tā arī nepateici, kā Starkovs ir vainīgs pie tā, ka mums ir maz spēlētāju sakarīgos ārzemju klubos. Es tev pilnībā piekrītu, ka daudz lietderīgāk ir iedot piecas minūtes, piemēram, Rakelam, nevis Perepļotkinam, bet kā tas tieši ietekmē to, ka kāds netiek uz ārzemēm? Nākot uz maiņu, izcelties un iekrist acīs skautiem ir praktiski neiespējami. Ja vienīgi neizdara tā kā viens ēģiptietis Nāciju kausā, kad no sešām reizēm piecās iesita golu...

     [+] [-]

, 2011-01-06 20:24, pirms 14 gadiem
maikls19 rakstīja: Ko jus ar to savu Gauracu nematies!Vinjs reali ir par zemu izlases limenim,nekur jedzigi nav spelejis,bet vienigais kas vinjam ir izdevies vinja karjera atrast nezeligi labu agjentu,kas vinju iekarto labos klubos,kur Gaurac paspele 6 meneshus un vinju atlaiz!!!!
Gauračs nav par zemu!!!
Ja viņu tendeciazi liktu spēlēt draudzības spēlēs, piemēram, pret Ķīnu vai arī atlases ciklā uz tām 15 minūtēm laukumā laistu viņu, nevis KAUT KĀDU Grebi vai Karlsonu, tad arī par viņu rastos interese no solīdiem klubiem. Visi taču labi redzēja kā Eirokausos viņš spēlē diezgan veiksmīgi- radās piedāvājumi, vienīgi tās traumas...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 21:24, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Ehh, arī pa ziemu neesi mainījis savu niķi - kā politiķis mal vienā malšanā, bet konkrēti tā arī nepateici, kā Starkovs ir vainīgs pie tā, ka mums ir maz spēlētāju sakarīgos ārzemju klubos. Es tev pilnībā piekrītu, ka daudz lietderīgāk ir iedot piecas minūtes, piemēram, Rakelam, nevis Perepļotkinam, bet kā tas tieši ietekmē to, ka kāds netiek uz ārzemēm? Nākot uz maiņu, izcelties un iekrist acīs skautiem ir praktiski neiespējami. Ja vienīgi neizdara tā kā viens ēģiptietis Nāciju kausā, kad no sešām reizēm piecās iesita golu...
Ja Tev vēl līdz saprašanai nav aizgājis,tad tas ko es rakstu ,tas ir viedoklis,kādam ir pieņemams un kādam(piem. Tev) nav.
Tu jau labprāt gribētu lai es izteiktu komplimentus Starkova,Astafjeva ,Laizāna..........virzienos,kā arī ,lai pārmestu tādiem, kā Andris5,kurš kritizē gan LFF,gan pašreizējo izlasi,gan visu to, kas notiek guņas līgā(tiesāšana...........).Bet tas nenotiks!Es savu viedokli nemainu!
Tā kā vien samierinies!
Es nesaprotu tos, kuri pēc maniem komentiem,uzreizi noprot, ka es vēlos izlasē redzēt tikais jaunos,bet nu Tu pareizi esi sapratis,ka tādu Pļutku vietā,lietderīgāk sēdināt,un mača beigās uzlaist,Gauraču vai Rakelu.(tieši par to arī domāju).Tāpat kad izlase spēlē pret tuvākajām rezervēm,redzam virkni otršķirīgu skonteļu,bet ne Rakelu,uz ķīnu sākotnēji sarakstā bija Grebis(savain.dēļ neaizbrauca),bet ne Rakels,kurš tā arī netika sastāvā iekļauts(piem. Grebja vietā).
Es vēl varu pievest piemērus:
Petrovičs izlasē negribēja redzēt Karlsonu,kad tam bija nedaudz virs 20 gad.,un bija izlases līmenim atbilstošs,tagad kad no Karļika nekas nav,tā šis nekādi neatsakās no Karļika pakalpojumiem. 28 gadīgo Grebi Petrovičs sāk nez kādēļ aicināt uz izlasi.

Nevis jālāpa caurumi,bet jādomā par rītdienu.
Tieši to es gribu pateikt izlases sakarā savos komentos.

     [+] [-]

, 2011-01-06 21:55, pirms 14 gadiem
Ceru uz jaunu izlases trenneri, domāju Ķīnas braucienam vajadzēja tam pielikt punktu, proti, to neloģisko maiņu sakarā

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 22:29, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja:
Un atkal tu pilnīgi ko citu runā. Vēlreiz - kā tieši Petrovičs, neņemot kādu izlasē, ir liedzis viņam izsisties ārzemēs? Pamato, man tas tiešām ļoti interesē.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-06 23:24, pirms 14 gadiem
Petrovičs līdz tam ,kad Rudņevs nebija iesitis Juventus 3 vārtus,vispār tādu Rudņevu nezināja.Pēc tā futbola sabiedrībai ir viedoklis par Petroviča redzesloku,kurš nebūt nav tas plašākais.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 07:18, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Un atkal tu pilnīgi ko citu runā. Vēlreiz - kā tieši Petrovičs, neņemot kādu izlasē, ir liedzis viņam izsisties ārzemēs? Pamato, man tas tiešām ļoti interesē.
Laikam jau tomēr neesi sapratis manu komentu jēgu.
Es oponēju tādiem,kuri bļauj, ka mūsu futbolisti nespēlē klubos ar skaļiem nosaukumiem.Nu protams,caur izlasi uz tādiem klubiem tik ir lielakas iespējas.Bet es neesmu tāds kas bļauj,to un to uz Arsenal,MU......Uzskatu labāk spēlēt Polijā un būt līderis,nekā kādā superklubā,un pa retam uznākt uz maiņu.
Neesmu rakstījis,ka neņemot izlasē, ir kādam liegta iespēja izsisties ārzemēs.
Tiek jau mūsu futbolisti no guņas čempja:
Lietuvā Igaunijā Kiprā īrijā Azeros Ungārijā Polijā Zviedrijā Krievijā ..................Un ja vēl tiek pareizā klubā,pareizā laikā,un pie sakarīga trenera(kas uzticas mūsu futbolistiem), viss tikais pašu rokās.
Man vienkārši riebjas tie bļāvēji,kuri bieži piemin ,kādos klubos spēlejām mēs un kādos klubos pretinieki,un ko nu mēs varam prasīt no izlases.
Ja vēl ir kas neskaidrs,varētu Tev ieteikt,nopērci olu liķieri,aizeji pie Guņas ,un uzprasi,kāpēc izlasē Pļutkins ir neaizvioetojams špīleris.
Guņa to labāk nekā es, izskaidros.Tad Tev arī turpmāk varbūt, neradīsies muļķīgi jautājumi.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 07:34, pirms 14 gadiem
reikons rakstīja: Jāiedziļinās tekstā, nevis jāņem burtiski. Protams, ka nekādi turki pie mums nebrauks.
Kā Tu vari būt par to tik pārliecināts?

     [+] [-]

, 2011-01-07 12:09, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Neesmu rakstījis,ka neņemot izlasē, ir kādam liegta iespēja izsisties ārzemēs.
Vai tiešām? Hmm, tad jau to komentāru būs rakstījis kāds cits.

Andris5, 2011-01-06 14:23, vakar, atbildēt
Atcelt Ziņot
Kas tad pie tā ir vainīgs,ka mūsējo tik maz spēlē labos ārzemju klubos.
Paskaidrošu:Jo izlasē spēlē virkne nevarīgu pensionāru,un tāds kadrs kā Pļutka,izlasē netiek jaunie ,perspektīvie iesaistīti no vietējā čempionāta,kā tad viņus kāds ievēros?Bet tas nenozīmē,ka mums šo futbolistu nav!Un noteikti nav sliktāki kā ,piemēram ,gruzīniem,kuri uz papīra izskatās daudz iespaidīgāki nekā mūsējie.

     [+] [-]

, 2011-01-08 07:11, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Vai tiešām? Hmm, tad jau to komentāru būs rakstījis kāds cits.

Andris5, 2011-01-06 14:23, vakar, atbildēt
Atcelt Ziņot
Kas tad pie tā ir vainīgs,ka mūsējo tik maz spēlē labos ārzemju klubos.
Paskaidrošu:Jo izlasē spēlē virkne nevarīgu pensionāru,un tāds kadrs kā Pļutka,izlasē netiek jaunie ,perspektīvie iesaistīti no vietējā čempionāta,kā tad viņus kāds ievēros?Bet tas nenozīmē,ka mums šo futbolistu nav!Un noteikti nav sliktāki kā ,piemēram ,gruzīniem,kuri uz papīra izskatās daudz iespaidīgāki nekā mūsējie.
Vai neredzi:Andris5 to rakstījis
Bet Jefi, tu ko jauc,iztulkot citātu var kā vien grib,un vēlas,bet tur ir pavisam par ko citu rakstīts.nekā centies bāzt man acīs.Vairāk gan izskatās ka tevi ir spēcīgas novirzes domāšanā,tapat kā kegumam,kurš diez vai spētu izskaidrot savu komentu,ko viņš ar to domā(tāpēc viņam neatbildēju),kur nu man vēl jūs saprast.