Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Rīgas vadība, LFF un UEFA vienojas par stadiona būvniecību

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Rīgas vadība, LFF un UEFA vienojas par stadiona būvniecību
Tikšanās dalībnieki
Foto: Lauma Kalniņa, riga.lv

Otrdien, 4.novembrī, Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks kopā ar Īpašuma departamenta direktoru Oļegu Burovu tikās ar UEFA Nacionālo asociāciju nodaļas vadītāju Tjerī Favru, Latvijas Futbola federācijas ģenerālsekretāru Jāni Mežecki, izpilddirektoru Edgaru Pukinski un LFF stadionu infrastruktūras attīstības komitejas priekšsēdētāju Vladimiru Žuku, lai kopīgi pārrunātu iecerēto stadiona būvniecību.

Tikšanās laikā Rīgas vicemērs apstiprināja, ka jauna stadiona būvniecība ir svarīga ne tikai Rīgai, bet visai Latvijai, jo mūsu valsts Eiropā faktiski ir palikusi pēdējā, kam nav sava UEFA standartiem atbilstoša futbola stadiona. “Rīgas pilsēta darīs visu, lai šis projekts tiktu realizēts un 2017.gadā Latvijas futbola izlasei būtu savs futbola stadions, kurā varētu notikt visaugstākā līmeņa spēles. Arī LFF ir paudusi apņēmību un gatavību šo projektu realizēt,” norāda vicemērs Andris Ameriks.

Rīgas domes deputāti šodienas sēdē atkārtoti lems par Īpašuma departamenta sagatavoto lēmuma projektu par nekustamo īpašumu Rīgā, Krišjāņa Barona ielā 116A Ērgļu ielā 2 un Aleksandra Čaka ielā bez numura nodošanu bezatlīdzības lietošanā sabiedriskā labuma organizācijai - biedrībai „Latvijas Futbola federācija.”

Par minētā nekustamā īpašuma nodošanu federācijai Rīgas dome lēma jau 2012. gada janvārī. Finansiālu iemeslu dēļ Latvijas Futbola federācija projektu par starptautisko futbola federāciju prasībām atbilstošas sporta bāzes ar stadionu būvniecību nerealizēja noteiktajos termiņos. Tādēļ domes lēmums tika atcelts.

Izstrādātais lēmumprojekts šoreiz paredz konkrētu termiņus, kādos LFF projekts ir jārealizē. Stadiona projektēšanas darbi jāpaveic un būvatļauja jāsaņem līdz 2016.gada janvārim. No būvatļaujas saņemšanas brīža zeme pāries federācijas bezatlīdzības lietošanā. Savukārt visa stadiona būvniecība pilnībā ir jāpabeidz līdz 2017.gada maijam.

Izmantotie resursi:
www.riga.lv

 +16 [+] [-]

, 2014-11-04 15:41, pirms 10 gadiem
LFF ar pēdējā laika aktivitātēm laikam mēģina krāt sev plusiņus. Bet nu Dievs dod, lai šoreiz tiešām nav tik tukša runāšana un stadiona būvniecība izkustās no vietas. Grūti jau būs no Skonto stadiona šķirties, bet nu vajag valstij piederošu stadionu, lai nesanāk tā, ka pēc pāris gadiem futbola maču vietā raugāmies uz milzu autostāvvietu.

 +33 [+] [-]

, 2014-11-04 15:43, pirms 10 gadiem
ar visiem otkatiem beigās kaut kas līdzīgs gan jau sanāks> ';

  +9 [+] [-]

, 2014-11-04 15:44, pirms 10 gadiem
Un kas ar Daugavas stadionu? Tā arī paliks kā piemineklis agrākajai godībai?

 +13 [+] [-]

, 2014-11-04 15:45, pirms 10 gadiem
Ir runa par stadionu vai stadioniņu?

  +2 [+] [-]

, 2014-11-04 15:47, pirms 10 gadiem
Cik ietilpīgs tas stadions paredzēts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-11-04 15:50, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Un kas ar Daugavas stadionu? Tā arī paliks kā piemineklis agrākajai godībai?
Daugavas stadionu vajag priekš vieglatlētikas sakārtot.

     [+] [-]

, 2014-11-04 15:51, pirms 10 gadiem
Man jau liekas ka bija kompleks jābūvē ārā no centra ar papildus laukumiem trenniņiem nevis Rīgas centrā!!!Pļavnieku puse tukšano sporta būvēm!!!

 +17 [+] [-]

, 2014-11-04 15:55, pirms 10 gadiem
Ideali,Mr.20% ari klat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 16:04, pirms 10 gadiem
Mazliet vairāk kā viena gada laikā nopietnu stadionu uzbūvēt būs ļoti grūti. Pat neskatoties uz visjaunākajām tehnoloģijām.Tam nepieciešams, kā minimums, divi gadi.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-04 16:04, pirms 10 gadiem
Nagzzz rakstīja: Daugavas stadionu vajag priekš vieglatlētikas sakārtot.
Man liekas, ka Latvijā neviens nemāk un negrib sadarboties. Kāpēc vieglatlētikas un futbola savienība, pieaicinot Kultūras ministriju nevarētu realizēt Daugavas stadiona projektu!? Katrs dabū līdzekļus no saviem avotiem, liek kopā un realizē vērienīgu projektu. Vēlāk arī uzturēšanu varētu kopīgi segt.
Jo katra no šīm federācijām atsevišķi lielu stadionu Latvijā navar pilnībā noslogot!

Plus ir vieta arī treniņu laukumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-11-04 16:10, pirms 10 gadiem
Te jau reāli arī ar 20 tūkstošiem pietiek, nu vairāk tiešām nesavāksies. Dziesmu un deju svētkiem , arī var puslīdz pielāgot, ja runājam par dejošanas pusi. Bet ja es redzu bildē Andri, tad zināms, kuram aizies 20% .

 +10 [+] [-]

, 2014-11-04 16:12, pirms 10 gadiem
negribētos jau kritizēt tos kas kaut ko mēģina darīt, bet tomēr ir pabūts gan Vācijā, Nīderlandē, Anglijā, Spānijā, Itālijā uz spēlēm un redzēti stadioni. galvenais , kas parasti vieno visus šos stadionus (kaut cik labus piemērus) ir 1) ļoti laba sabiedriskā transporta kustība (parasti tuvumā ir vai nu vilciens, autobuss, la pilsēta lielāka arī protams metro utt.) lai varētu īsā laikā n tos tūkstošos izmētāt pa pilsētu - te ko paredzēts ar pāris tramvajiem visu atrisināt? 2) Vēl paralēli arī autostāvvieta simtiem mašīnām - tiem kas neizmanto sabiedrisko. 3) papildus sporta būves bez stadiona - sākot ar vairākiem treniņa laukumiem, muzeja, citreiz arī neliela viesnīca un biroja telpas utt. 4) parasti cenšas ja ceļ jaunā vietā - lai būtu maksimāli daudz ceļu pa ko pūļiem piekļūt tautai stadionam (bieži vien pa nomalē) bieži vien arī industrālākā rajonā lai hluigāniem mazāk ir ko lauzt un poličiem kontrolēt..
Jūs ko jokojat tajā nelielajā pleķī kur atrodas bijušais LU stadions kaut ko no šā visa ielikt - da tur pat pāris tūkstošiem vietas nebūs, par ielām nemaz nerunājot Barona un Čaka ir katru dienu jau standartā sastrēgušas vai nu rīta vai vakarā. tajā LFF vai RD kāds ar galvu vispār domā? celt vietā kur zeme ir nenormāli dārga un ierobežota un izmainīt neraāli, nekā vienkāršāk Rīgas nomalē... vai arī tur kāds ģēnijs sēž kanotrī kas visu jau ir izdomājis?

  +4 [+] [-]

, 2014-11-04 16:14, pirms 10 gadiem
Visus izdevumus segs UEFA. Neredzu par ko šeit likt plusiņus LFF.
LV vispār vajadzētu atjaunot 90% futbola stadionu, lai tie atbilstu 21.gs līmenim. Visie šie 'krātiņveida' stadioni, kurus mēs redzam virslīgā ir kauns LV futbolam!

  +3 [+] [-]

, 2014-11-04 16:18, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Visideālāk būtu uzspridzināt to nolādēto Uzvaras pieminekli.
Ideālākā vieta Eiropas standartiem atbilstošam stadionam
kuri interesējas par vēsturi zin, ka Kārlis Ulmanis šo laukumu bija atvēlējis tautai, lai tiktu uzbūvēts viens no lielākajiem stadioniem Eiropā tolaik, līdzinieks Vācijas fīrera lolojumam Berlīnes stadionam, sporta, deju svētku un citu pasākumu rīkošanai
tad nāca 1939., 1940., Baigais gads ...

  -2 [+] [-]

, 2014-11-04 16:20, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ir runa par stadionu vai stadioniņu?
zinot cik liela interese LV ir par futbola spēļu apmeklējumu klātienē, un vēl tautas materiālais stāvoklis - pietiks pagaidām ar pieklājīgu 10-15 tk

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 16:22, pirms 10 gadiem
Vispār reizē ar jauna stadiona izveidi, būtu nepieciešams arī izveidot kārtīgu superklubu, uz kuru būtu prieks skatīties, tomēr zinot, cik apšaubāms pēdējos gados ir LV futbols, rodas stipras šaubas vai kāds gribētu investēt savus līdzekļus tik apšaubāmā projektā..

     [+] [-]

, 2014-11-04 16:22, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Vispār reizē ar jauna stadiona izveidi, būtu nepieciešams arī izveidot kārtīgu superklubu, uz kuru būtu prieks skatīties, tomēr zinot, cik apšaubāms pēdējos gados ir LV futbols, rodas stipras šaubas vai kāds gribētu investēt savus līdzekļus tik apšaubāmā projektā..
O jā, kur sponsors?

     [+] [-]

, 2014-11-04 16:23, pirms 10 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: zinot cik liela interese LV ir par futbola spēļu apmeklējumu klātienē, un vēl tautas materiālais stāvoklis - pietiks pagaidām ar pieklājīgu 10-15 tk
Tu tai pleķī redzi vietu desmitūkstošniekam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 16:25, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: O jā, kur sponsors?
Ja Virslīgas vārds nebūtu tik ļoti aptraipīts, nešaubos, ka sponsorus arī varētu sabīdīt, taču pagaidām izskatās, ka vēl ir tāls ceļš ejams..

  +2 [+] [-]

, 2014-11-04 16:25, pirms 10 gadiem
Guglējot par stadionu projektiem Latvijā atradu šo brīnumu- Projekti • Mark arhitekti

Kāds nezina kaut ko vairāk, cik sen tika projektēts, cik nopietni utt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 16:28, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Tieši tā.
Nesen starp citu bīja kaut kāda tur parakstu vākšana par pieminekļa uzspridzināšanu un stadiona projekta atjaunošanu. Kā tur viss beidzās īsti? Parakstu pa maz?
Lai kā es arī vēlētos, lai tas piemineklis tiktu uzspridzināts, baidos, ka tas varētu izraisīt ļoti nopietnus masu nemierus. Turklāt ņemot vērā, kas notiek Ukrainā, domāju, ka tas nav vajadzīgs...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 16:28, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: 4-8tk domāju būtu visreālāk.
Skonto stadionam ir 9 500 vietu.
Taisīt vēl mazāku stadionu būtu pilnīgi debīli. Lai labāk taisa, tik daudz vietu , cik vien iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 16:30, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Skonto stadionam ir 9 500 vietu.
Taisīt vēl mazāku stadionu būtu pilnīgi debīli. Lai labāk taisa, tik daudz vietu , cik vien iespējams.
Šis noteikti būs mazāks. Neatceros precīzi, bet šķiet, ka bija kaut kur ap 6500 vietām.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-04 16:31, pirms 10 gadiem
Un cilvēki turpinās neiet uz futbolu Kaut vienu sporta būvi ērti pieejamu uztiasat ko visu laiku taja centra stumjas iekšā?

     [+] [-]

, 2014-11-04 16:32, pirms 10 gadiem
file rakstīja: Šis noteikti būs mazāks. Neatceros precīzi, bet šķiet, ka bija kaut kur ap 6500 vietām.
hmm. Ja šim projektam tiek atvēlēts 8 miljoni uz stadionu ar tikai 6500 sēdvietām, tad man jāprasa vai krēsli būs ar apzeltītām atzveltnēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-11-04 16:36, pirms 10 gadiem
Kurā valstī vēl hokeja arēna ir lielāka par futbola stadionu?

     [+] [-]

, 2014-11-04 16:38, pirms 10 gadiem
Paldies Dievam, vismaz kaut kas sakustējies! Bet par stadiona atrašanās vietu, bažas māc, kas tur labs var sanākt. Dažs te 20t vietu piemin, nu nez..

  +2 [+] [-]

, 2014-11-04 16:39, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Un kas ar Daugavas stadionu? Tā arī paliks kā piemineklis agrākajai godībai?
Nac. Apvieniba jau gribeja sakartot uz 18. gadu, lai varetu Latvijas 100to jubileju nosvinet pienacigi. Pa 4. gadiem diez vai sanaks - gribas jau, bet neticu.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-04 16:39, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Vispār reizē ar jauna stadiona izveidi, būtu nepieciešams arī izveidot kārtīgu superklubu, uz kuru būtu prieks skatīties, tomēr zinot, cik apšaubāms pēdējos gados ir LV futbols, rodas stipras šaubas vai kāds gribētu investēt savus līdzekļus tik apšaubāmā projektā..
Tieši par to jau es vairākas reizes agrāk minēju,ka Rīgai vajag savs eirokausu klubs,Liepājai tāds ar gadiem būs,bet ar Rīgai vajag!
Kādi šķēršļi tam ir???
Zem TOTO pagaidām atrodas LV futbols,šosezon ļoti labi pat visneticīgākiem vajadzēja spēt saprast cik šī TOTOmafija šeit ir spēcīga,cik spēcīgas saknes ir šiem TOTO klubiem....nav iespējams tā vienkārši izravēt!
Bet es ticu ka sliktākais gads tūlīt būs aiz muguras,un beidzot sāksim virzīties pa kalnu augšup!

     [+] [-]

, 2014-11-04 16:40, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Paldies Dievam, vismaz kaut kas sakustējies! Bet par stadiona atrašanās vietu, bažas māc, kas tur labs var sanākt. Dažs te 20t vietu piemin, nu nez..
Nu ok 15. Lai gan no otras puses tev taisnība, ja jau tagad neviens uz futbolu nenāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 16:44, pirms 10 gadiem
file rakstīja: Lai kā es arī vēlētos, lai tas piemineklis tiktu uzspridzināts, baidos, ka tas varētu izraisīt ļoti nopietnus masu nemierus. Turklāt ņemot vērā, kas notiek Ukrainā, domāju, ka tas nav vajadzīgs...
Tagad nesanaks,vismaz kamer Krievija pie varas esosha partija!
To vaidzeja darit 90. sakuma

  +2 [+] [-]

, 2014-11-04 16:48, pirms 10 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: zinot cik liela interese LV ir par futbola spēļu apmeklējumu klātienē, un vēl tautas materiālais stāvoklis - pietiks pagaidām ar pieklājīgu 10-15 tk
Jādomā par nākotni 15-20 tk sēdvietas!Tiesa par stadioniem sen runāts,un gunta projektiņu nodzēra?Tiesa tam padomā bija 5 tk sēdvietas,pat to nebija spējigs īstenot!Kaut kā neticu visām šīm runām,projektiem,iecerēm......

     [+] [-]

, 2014-11-04 17:00, pirms 10 gadiem
Nu ja šajās, ne visai biezajās rindās ir redzams arī Mr.Otkats, tad lietas drīz sāks bīdieties. Tikai nevar zināt kādas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-04 17:08, pirms 10 gadiem
Gan jau paliks tas pats projekts, kurā, ja nemaldos, bija paredzētas 5000 - 7000 skatītāju vietas ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 17:14, pirms 10 gadiem
file rakstīja: Kurā valstī vēl hokeja arēna ir lielāka par futbola stadionu?
Kanāda?

  +2 [+] [-]

, 2014-11-04 17:16, pirms 10 gadiem
file rakstīja: Kurā valstī vēl hokeja arēna ir lielāka par futbola stadionu?
Kāda jēga būvēt 20-30tk stadionu, ja to piepildīt spētu vien deju svētki un kādas četras futbola spēles desmit gadu termiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-04 17:20, pirms 10 gadiem
Nagzzz rakstīja: Kanāda?
jā , protams.
Kanādas olimpiskajā stadionā ir ap 60tk vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-04 17:23, pirms 10 gadiem
Amerika klātbutne šo pasākumu uzreiz padara šaubīgu.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-04 17:24, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Igaunija.
A le Coq stadionā Vikipēdija saka ka capacity: 9,692
Saku Suurhall (arēnā) toties ir +10 000
Garām. Tallinas Kalev spēlē 12tk lielā stadionā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 17:27, pirms 10 gadiem
Nagzzz rakstīja: Kanāda?
ne tuvu- List of soccer stadiums in Canada - Wikipedia,...

  +2 [+] [-]

, 2014-11-04 17:30, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Naivais.
Bomžu līgās vienmēr būs totomafijas. Samierinies ar to! Nebūs Latvija tev nekāds izņēmums.
Kāpēc tā baidās no FK Liepājas?Tevi ieskaitot.....
Tāpēc ka Fk Liepāja nāk ar ( tīru bez visādiem piejaukumiem) futbolu!Šosezon jau to redzam ... reklāmas,TV,sponsori,Tramvajs par centru reklamē klubu u.t.t., kā mačs tā mēs redzam cīņu laukumā(lidzjutēju skaits ar jau pieklājīgs nāk uz mačiem kaut komanda tik pa 5 v. cīnās)!Pat DD beidzot nesen Liepājā spēlēja futbolu!Visinteresantākie mači ir Fk Liepājas mači!Un tas tik ir sākums!

Tieši tāds klubs kā Fk Liepāja ,var šo tevis nosaukto bomžu līgu uzvirzīt uz pareizām sliedēm,un tā arī notiks!
Kāpēc 2007 un pēc tam 2010 gados LM, LFF ar soģu palīdzību klubu iznīcināja?Tāpēc lai mēs dzīvot tādos mēslos kādos bijām(TOTOklubiem vieglāka un peļņīgāka dzīve)!Ar Fk Liepaju tas nenotiks(kā ar LM),jo klubam apkārt atrodas tikais futbolisti(ieskaitot prezidentu),un pat ja nepieļaus izcīnīt titulu,darbs turpināsies,LM gadījumā pēc tādas sezonas(notiesātas) klubam bija spēcīgas pārmaiņas,treneru darbs 2-3 gadu garumā vējā,un visu jāsāk no sākuma!Tā kā pats esi naivs ja domā ka turpināsim dzīvot tādos pat mēslos kā dzīvojām pēdējos gados!TOTO klubi protams nekur jau nepazudīs,bet nebūs tik traki kā bija iepriekš!

     [+] [-]

, 2014-11-04 17:31, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: hmm. Ja šim projektam tiek atvēlēts 8 miljoni uz stadionu ar tikai 6500 sēdvietām, tad man jāprasa vai krēsli būs ar apzeltītām atzveltnēm?
Igauņi savu par 30 miljoniem dolāru uzcēla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 17:59, pirms 10 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Amerika klātbutne šo pasākumu uzreiz padara šaubīgu.

Tas tacu skaidrs! Pec papiriem bus noradits ka kresli no Vacijas 20 eiro gabala,bet reali bus no Kinas pa 4 eiro gabala!

     [+] [-]

, 2014-11-04 18:01, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: A Le Coq?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-04 18:06, pirms 10 gadiem
zogs rakstīja: Gan jau paliks tas pats projekts, kurā, ja nemaldos, bija paredzētas 5000 - 7000 skatītāju vietas
izskatās vienkārši ģeniāli, uz Barona un Čaka ielu nekādas sienas nav priekšā, baigi jautri kad bumbas lidos satiksmē

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 18:12, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: FK Liepāja ir tīrs klubs, lai gan arī Liepājai bīja aizdomīga spele. (4-0 leišu totodaugavai pakāsa). To spēli vēroju pats un nebiju vienīgais kas aizdomājās par toto.
Re kur Video!
Video no spēles pret "FK LIEPĀJA"...

Es šeit neko aizdomīgu neredzu,savainotā Varažinska vietā spēlē Vīksna,ātrs gols no stūra jauniešus var iedragāt,bez tam es jau pēc LIE-DD 3-2 video biju vienam profilam divreiz atgādinājis ka agrāk Raivo(un šai gadījumā Vīksna)vārtus sargāja pie ļoti cauras aizsardzības,
tas te ar ir redzams(vājā aizsardzība),tagad ir cita Liepājas komanda ar citu aizsardzību,un tik viegli vairs pa soda laukumu nevienam neļaj ņemties!

Cita lieta ka DR varēja uzlikt uz savu uzvaru,piesaistot tiesnesi(iepriekš šie meta mačus otrajos puslaikos)!
Otrajā puslaikā domāju Grebja golā nebija aizmugures!

Sameklē un paskaties DD-BFC 5-0 momentus,tur tu redzēsi gan pilsētas, gan TOTO derbiju!

     [+] [-]

, 2014-11-04 18:21, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Ja 1-4 klubi no 10 klubiem ir tīri, tad spried pats, cik reāli vai nereāli ir bomžu līgu uzturēt bez totomafijām. Pie tīrajiem klubiem varam piesaukt Liepāju, Jelgavu un Ventiņus. Manuprāt arī Spartaks ir tīrs.
Būs vairāk tīru klubu!Ja 1625 Liepāja tiktu elitē,vēl +1 tīrs futbola klubs nāk klāt,un Liepāja var nostutēt šo klubu lai izkapātu savu vietu!

     [+] [-]

, 2014-11-04 18:48, pirms 10 gadiem
file rakstīja: Guglējot par stadionu projektiem Latvijā atradu šo brīnumu- Projekti • Mark arhitekti

Kāds nezina kaut ko vairāk, cik sen tika projektēts, cik nopietni utt...
Neatceros cik sen, bet nesen un to bija plānots realizēt kā LV futbola un arī vieglatlētikas izlases bāzes stadionu. Cik atceros no pārraides LTV, tas jumts bija pārbīdāms un tur ir patiesība 2 futbola laukumi.
Trībīnes bija nelielas kaut kas ap 8000- 10000 atklāti, sakot mums neko vairāk arī nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-04 19:06, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Nu priekš kam Liepājai vēl viens virslīgas klubs?
Lai koncentrējās uz vienu produktu (FK Liepāju) kura attīstoties varbūt eirokausos kādreiz gūs panākumus. LSSS ir zem FK Liepājas. Pats cik reizes esi teicis ka visiem klubiem vajadzīga pilnīga piramīda un akadēmija.
Es par to lai virslīgā samazinātos klubu skaits uz 6. Maksimums būtu 8 klubi. Par vietu virslīgā vismaz būtu konkurence. Tādai bomžu līgai turklāt tik mazā valstī 10 klubus noteikti nevajag.
Manuprāt, 6 komandu līga būtu par maz. Ideāls variants - Latvijas, Lietuvas, Igaunijas top komandām apvienoties un spēlēt Baltijas čempionātu, kur būtu kādas padsmit komandas, bet toties kvalitāte būtu super.
Cita lieta atkal ir izmaksas par izbraukumiem, toties šāda līga augstāk kotētos Eiropas futbolā nekā mazie Baltijas valstu nacionālie čempionāti, par kuriem interese ir ļoti minimāla.

     [+] [-]

, 2014-11-04 19:11, pirms 10 gadiem
Protams LV vajag nacionālo stadionu un prieks, ka kaut kas atkal sāks kustēties, lasot komentārus, jāpiekrīt, ka stadiona atrašanās un izmēri, neliek priecāties,manuprāt, stadionu mazāku par Skonto vispār nav vērts celt, taču ceru ka LFF zina ko dara, lai gan grūti jau viņiem uzticēties.

Un vispār tāda sajūta, ka LFF visu dara Mežeckis nevis Indriksons, īstenībā Mežeckis liekas nedaudz sakarīgāks nekā Indriksons, bet varbūt es maldos...

  +4 [+] [-]

, 2014-11-04 19:11, pirms 10 gadiem
Lai ceļ vismaz 30`000 vietīgu, savādāk ja uzcels mazāku, tad nākotnē nāksies nožēlot!

     [+] [-]

, 2014-11-04 19:13, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Manuprāt, 6 komandu līga būtu par maz. Ideāls variants - Latvijas, Lietuvas, Igaunijas top komandām apvienoties un spēlēt Baltijas čempionātu, kur būtu kādas padsmit komandas, bet toties kvalitāte būtu super.
Cita lieta atkal ir izmaksas par izbraukumiem, toties šāda līga augstāk kotētos Eiropas futbolā nekā mazie Baltijas valstu nacionālie čempionāti, par kuriem interese ir ļoti minimāla.
Nekas tur nekotētos, tādu apvienoto čempionātu UEFA nekad nepieļautu un punkts. Nemaz nerunāsim par tradīcijām utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 19:21, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Būtu tajā video liepājnieki vietā jūrmalnieki vai daugavnieki tad kā parasti tu te savā stilā laistu ka tīrākais toto.
Kurš jau otrajā minūtē sāk taisīt lielu rezultātu sarunātā mačā(jo tu uzskati ka sarunāts)?Kur vārtsargs būtu galīgi burkas laidis?Kur ir acīmredzamu piespēļu pretiniekam,lai šie sistu vārtus(BFC divreiz uzdāvināja piespēles pēc kurām DD iesita)?Aizsardzība toreiz bija haotiska Liepājai,tikais pēc Mihadjuka,Ivanova atnākšanas viss nostājās savās vietās aizsardzībā!
Un kāds sakars ar manīm,ja ir acīmredzams TOTO tad par to runā kam nav slinkums(arī tu),nesanāca sietel tev uzbraukt Liepājai sakarā ar šo maču!
Bez tam bija vairāki sitieni līdz ar stabu + Grebja gols kuru neskaita!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-04 19:23, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Lūdzu 3 argumentus nosauc, kādēļ UEFA to nepieļautu?
Kādēļ lai UEFA to pieļautu ? Kā sadalītu čempionlīgas/uefa līgas vietas ? Ja Baltijas līgai dotu zaļo gaismu, kur garantija, ka pēc gada TOP klubi no ENG, ESP,ITA, GER, FRA negribētu uztaisīt savu kopējo līgu ? Tādai čempionulīgai tad nebūtu nekādas nozīmes vairs.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 19:24, pirms 10 gadiem
Nav vērts arī no līgas kurā ir mazāk par 8 komandām, jo tad mūsu klubi nevarēs piedalīties UEFA rīkotās sacensībās, un var teikt ka Eirolīga ir vienīgais normālais veids kā godīgiem klubiem nopelnīt labu naudu

  -4 [+] [-]

, 2014-11-04 19:24, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Kurš jau otrajā minūtē sāk taisīt lielu rezultātu sarunātā mačā(jo tu uzskati ka sarunāts)?Kur vārtsargs būtu galīgi burkas laidis?Kur ir acīmredzamu piespēļu pretiniekam,lai šie sistu vārtus(BFC divreiz uzdāvināja piespēles pēc kurām DD iesita)?Aizsardzība toreiz bija haotiska Liepājai,tikais pēc Mihadjuka,Ivanova atnākšanas viss nostājās savās vietās aizsardzībā!
Un kāds sakars ar manīm,ja ir acīmredzams TOTO tad par to runā kam nav slinkums(arī tu),nesanāca sietel tev uzbraukt Liepājai sakarā ar šo maču!
Bez tam bija vairāki sitieni līdz ar stabu + Grebja gols kuru neskaita!
Atdziesti, manuprātu tu esi visneobjektīvākais cilvēks sportacentrā, Liepāja to, Liepāja šito, tā kā tāds Namejs ,goda vārds.

     [+] [-]

, 2014-11-04 19:27, pirms 10 gadiem
Nevis Mežeckis vai Indriksons, bet ģenerālsekretārs vai prezidents; pirmais ir ikdienas darba vadītājs, otrais -- vairāk reprezentācijas uzdevumiem.
Savā ziņā jau stadiona vieta gandrīz ideāla, rīdziniekiem nav problēmu aiziet kājām, vienīgi no Pārdaugavas vai vistālākajām nomalēm jābrauc. Bet sēdvietu gan tur būs maz, kādi 5, maksimums 6 tūkstoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 19:35, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Nu priekš kam Liepājai vēl viens virslīgas klubs?
Lai koncentrējās uz vienu produktu (FK Liepāju) kura attīstoties varbūt eirokausos kādreiz gūs panākumus. LSSS ir zem FK Liepājas. Pats cik reizes esi teicis ka visiem klubiem vajadzīga pilnīga piramīda un akadēmija.
Es par to lai virslīgā samazinātos klubu skaits uz 6. Maksimums būtu 8 klubi. Par vietu virslīgā vismaz būtu konkurence. Tādai bomžu līgai turklāt tik mazā valstī 10 klubus noteikti nevajag.
Kāpēc Daugavpilij vajag 2 klubus?Kāpēc Jūrmalai vajag 2 klubus?Kāpēc Rīgai vajag 3 klubus?
Liepājai ir jaunu futbolistu matereāls,un lai šie ātrāk savu karjeru veidotu vajag špīlet elitē,citādi pa dublieriem maisās vairāki ļoti labi futbolisti,visiem jau tagad nepietiek vietas!Cik jauno liepajnieku jau tagad spēlē citos klubos?Un labāk lai šie jaunie čaļi neklīstu pa citām pilsētām, lai meklētu savu vietu kādā no klubiem ,elites ligas sastāvā!
Tāpēc vajadzīgs ir šis otrs klubs elitē!
Ja FK Liepājai ir mērķis nākotnē tikt eirokausu grupu turnīrā tad tik ar saviem jaunajiem diez vai tas izdosies,būs vien jākomplektē komanda arī no leģionāriem!Un jaunieši Liepājai ir kā mudž,lai sekmīgi spēlētu otrajā komandā,un nekādā gadījumā tas nebūs Mettas līmenis!
p.s. es tak tev teicu ka Liepajas futbols tevi un tavējos biedē!Šeit tu to apstiprini!

     [+] [-]

, 2014-11-04 19:40, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Manuprāt, 6 komandu līga būtu par maz. Ideāls variants - Latvijas, Lietuvas, Igaunijas top komandām apvienoties un spēlēt Baltijas čempionātu, kur būtu kādas padsmit komandas, bet toties kvalitāte būtu super.
Cita lieta atkal ir izmaksas par izbraukumiem, toties šāda līga augstāk kotētos Eiropas futbolā nekā mazie Baltijas valstu nacionālie čempionāti, par kuriem interese ir ļoti minimāla.
1. aprīlis jau klāt???

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 19:40, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atdziesti, manuprātu tu esi visneobjektīvākais cilvēks sportacentrā, Liepāja to, Liepāja šito, tā kā tāds Namejs ,goda vārds.
Zelta Sietiņ kā tu esi pienaglots pie sienas(jo toto_ansis ar esi tu) tā aiziet Jumtiņš ne tai pareizā virzienā!

  +4 [+] [-]

, 2014-11-04 19:43, pirms 10 gadiem
zogs rakstīja: Gan jau paliks tas pats projekts, kurā, ja nemaldos, bija paredzētas 5000 - 7000 skatītāju vietas
Ja tas ir tas stadions tad kā tur vispār var kautko iestūķēt? Tiešām plašāku vietu kautkur Juglā vai kur nevarēja dabūt? Kur stāvēs mašīnas? Bumba pēc Rugina centrējumiem pa 18 troljebusa jumtu lidos? Un arī 5000 vietu ir par maz.

     [+] [-]

, 2014-11-04 19:45, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Lūdzu 3 argumentus nosauc, kādēļ UEFA to nepieļautu?
Tādu akmenī cirstu argumentu man nav.
Uefa tradicionāli ir samērā konservatīva organizācija un tādas avantūras viņiem toč nepatīk, kas grauj līdzšinējo kārtību. Līdz šim Baltijas valstis katra ar savu federāciju ir atseviški UEFA biedri, apvienošanās kārtībā nestādos priekšā, kā tas viss izskatītos. Šobrīd Baltijas valstīm ir 3 Čempionu līgas vietas, kas teorētiskā apvienošanā izgaistu. Attiecīgi kopējā Baltijas klubu pārstāvniecība Eiro kausos pamatīgi samazinātos, kas nebūtu nekādā ziņā izdevīgi.

     [+] [-]

, 2014-11-04 19:58, pirms 10 gadiem
Un Krimas klubu rezultātus UEFA teicās neatzīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-04 20:14, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Zelta Sietiņ kā tu esi pienaglots pie sienas(jo toto_ansis ar esi tu) tā aiziet Jumtiņš ne tai pareizā virzienā!
Vāks, kāds sietiņš ? Šis ir mans vienīgais profils. Pirmajā reizē neiebraucu par kādiem sietiņiem tu runā...

  -1 [+] [-]

, 2014-11-04 20:14, pirms 10 gadiem
file rakstīja: Lai kā es arī vēlētos, lai tas piemineklis tiktu uzspridzināts, baidos, ka tas varētu izraisīt ļoti nopietnus masu nemierus. Turklāt ņemot vērā, kas notiek Ukrainā, domāju, ka tas nav vajadzīgs...
Nav ko mīz*! Jājauc tik nost, lai krievi zin savu vietu!

     [+] [-]

, 2014-11-04 20:19, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Mani simpatizē nevis biedē Liepājas futbols. Vienmēr par Liepāju un Skonto turu īkšķus. Taču uzskatu ka otru futbola klubu Liepājā nevajag. Tāpat ka Jūrmalā nevajag(tagad viņa arī nebūs), tāpat Dpilī nevajag(iespējams DD arī turpmāk nebūs). Jāsamazina čempja dalībnieku skaits uz 6 vai 8 un viss. Un katram klubam būtu jābūt pilnvērtīgai piramīdai un akadēmijai. Ja tādas nav-virslīgā nerādies. Un lai tādas Mettas ar vājām meistarkomandām nepazemotu jau tāpat zemo līmeni - jāsamazina klubu skaits un viss. Tāda Metta nekur netiks.
Tev nesimpatizē ne janka ne Liepājas futbols!
Liepāja būs spēcīgāka ar nākotnes rezervēm tādā gadījumā,ja šie jaunie neklīdīs pa pasauli,bet špīlēs uz vietas pie laba līmeņa treneriem,tur kur šiem uzticēs spēles laiku u.t.t.
Iepriekš jau Tev argumentēju kāpēc vajag šis otrs klubs.Un viņš būs vai pie 10 vai pie 8 klubiem līgā,tik ja būs 8 klubi tad ilgākā laika posmā tiks nekā ja būs 10 klubi!
p.s. muļķi šeit nedzeni sakarā ar pieminēto 6 klubu līgu!Un nebīdi vairs kādu citu profilu pret manīm!

  -2 [+] [-]

, 2014-11-04 20:26, pirms 10 gadiem
Andris5 beidz cepties par to ,ka kādam nesimpatizē tava Liepāja un atbalsta citu klubu. Pietiks jau to Liepāju bāzt te visos caurumos, tā kā Namejs hokejā savu LM visur bāza. Apnīk jau. Un no otra Liepājas kluba virslīgā nav jēgas. Ideālā gadījumā paliek Ventiņi, 2 Rīgas klubi (Skonto ar normālām finansēm, un hoķbi tā pati Metta), Liepāja, Jelgava, Daugavpils, Spartaks, mo6 Rēzekne/Valmiera/Gulbene. Labāk lielāku izplatību nekā vairākus klubus no vienas pilsētas. Rīga ir pieteikami liela ,lai uzturētu 2-3 klubus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 20:42, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Tu kā parasti dzen tukšu bezjēdzīgu demagoģiju
varenais_eksperts, 19:24, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
manuprātu tu esi visneobjektīvākais cilvēks sportacentrā,

---------------
Zelta sietiņ!Diskusija beigta!
Viens cilvēks to raksta,tiesa no diviem profiliem,ko gribi panākt ar to?
To ka apmelo mani Twiterī to jau esmu rakstījis,

https://twitter.com/zelta_sietins/s...

un tas ka SC to pašu darīji,dari un darīsi (tiesa krietni lielākos apmēros,jo šeit iespējas lielākas,profilus reģistrē cik grib)par to nav pat jāšaubās!
Tā kā lai tev labs vakars!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-04 21:10, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Andris5 beidz cepties par to ,ka kādam nesimpatizē tava Liepāja un atbalsta citu klubu. Pietiks jau to Liepāju bāzt te visos caurumos, tā kā Namejs hokejā savu LM visur bāza. Apnīk jau. Un no otra Liepājas kluba virslīgā nav jēgas. Ideālā gadījumā paliek Ventiņi, 2 Rīgas klubi (Skonto ar normālām finansēm, un hoķbi tā pati Metta), Liepāja, Jelgava, Daugavpils, Spartaks, mo6 Rēzekne/Valmiera/Gulbene. Labāk lielāku izplatību nekā vairākus klubus no vienas pilsētas. Rīga ir pieteikami liela ,lai uzturētu 2-3 klubus.
Beidziet ar viņu rakstīties. Ignorēt un punkts.

     [+] [-]

, 2014-11-04 21:23, pirms 10 gadiem
Starp citu Virslīgā nedrīkst būt mazāk par 8 klubiem,tas ir pēc UEFA nolikuma un šitas stadions ir tikai tāda curuma aizlāpīšana,jo Skonto agri vai vēlu nebūs.Ja grib kārtīgu jaudīgu stadionu,tad gribi negribi,bet valdībai ir jāieguldās.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 22:33, pirms 10 gadiem
Diemžēl šis projektiņš aprok pēdējās cerības

  +2 [+] [-]

, 2014-11-04 22:37, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Diemžēl šis projektiņš aprok pēdējās cerības
Piekrītu!! Tikko izlasīju visus komentārus nu ļaudis ja neatbalstam vienu teamu, tad nav ko strīdēties, jo katram ir savs viedoklis un sava favorīt komanda ne jau visi cilvēkiir vienādi!! Bet šitais stadions vispār neiderās centrā, kāpēc nevar kā inbox halli kautkur uz šosejas??!!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-04 22:48, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: varenais_eksperts, 19:24, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
manuprātu tu esi visneobjektīvākais cilvēks sportacentrā,

---------------
Zelta sietiņ!Diskusija beigta!
Viens cilvēks to raksta,tiesa no diviem profiliem,ko gribi panākt ar to?
To ka apmelo mani Twiterī to jau esmu rakstījis,

https://twitter.com/zelta_sietins/s...

un tas ka SC to pašu darīji,dari un darīsi (tiesa krietni lielākos apmēros,jo šeit iespējas lielākas,profilus reģistrē cik grib)par to nav pat jāšaubās!
Tā kā lai tev labs vakars!
Man NAV citu profilu... Un twitteri vispār nelietoju. Ko pie velna tu pīpē ?

  +2 [+] [-]

, 2014-11-05 07:39, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Beidziet ar viņu rakstīties. Ignorēt un punkts.
Siet bet tu tak pats uzsāki to diskusiju,sāci apvainot Liepāju par it kā TOTO maču u.t.t.,nekas nesanāca?Kā jau vienmēr!Un tālāk standartgājieni,iesaistīti vēl profili,aicina pats saviem profiliem lai šie ignorē!..........
Tā kā tāda vecene te ņemies apkrāmējusies ar šo profilu kaudzi!Turpini tik tādā garā,tu pats sevi ar šiem gājieniem izreklamē,bet es tik dodu norādes!
Tava vara pār citiem lietotājiem šeit zūd!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-05 13:41, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nedomāju,ka Liepāja var finansiāli pavilkt divus klubus virslīgā!Un nedomāju,ka tas ir vajadzīgs.Jebkurā vietā jābūt konkurencei,nevis katrs kurš beidz sporta skolu,uzreiz spēlē virslīgā...Ideāli jau būtu,ja virslīgā spēlē mazāk komandu(kā jau te raksta 6-8),toties tās būtu labāk nokomplektētas...Kā arī būtu nevis pa 2-3 no katras pilsētas(nu nevar ne Jūrmala,pat ne Rīga to pacelt)bet tiešām virslīgas komanda būtu kā virsotne futbola sistēmai pilsētā.Tātad arī komanda no Rēzeknes,Valmieras utt.
a) Verpakovska mērķis pirms šīs sezonas bija vismaz 5 gadu laikā tikt eiropas līgu grupu turnīrā,
b)ar jauniešiem to izdarīt nebūs iespējams,tātad pieredzējušākai komandai jābūt,vai nu liepājnieki,Liepājas futbola audzēkņi,leģionāri .... kā tiks komplektēta komanda tas cits jautājums, šie paši jaunie čaļi kas tagad špīlē pēc gadiem spēs pavilkt jau citu līmeni,bet ne tie jaunie kuri nāks šo vietā,
c)tā kā jauniem nebūs daudz vietu nākotnes Liepājas sastāvā,šiem būs kaut kur jāspēlē,un tam piemērota būs 1625 Liepāja,kur pēc gadiem nebūs mazaka konkurence jaunajiem starp vienaudžiem,kā šībrīža Fk Liepājas sastāvā!
d)1625 Liepājas mērķis ir tikt elitē,tātad nesatraucies par to vai Liepāja spēs pavilkt divus klubus!
e)eirokausiem nepieciešami 8 klubi,un pat pie šādu klubu skaita Liepājas savu otru komandu iedabūs elitē
--------
p.s. mērķus uzstāda klubi ne jau es,un tie cilvēki Liepājā kas uzstāda šos mērķus tie tos arī centīsies sasniegt(jo tie cilvēki ir nevis uzņēmēji,aziāti vai kādi vēl tur,bet gan bijušie pilsētas futbolisti),bet es tik varu rakstīt šeit savu viedokli, kā es visu to paredzu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-05 17:09, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Kam Tu to stāsti?
Cilvēkam kurš pats nezin ko runā, kurš domā ka visi veido n-tos nikus sportacentrā lai ar viņu varētu debatēt.
Zelta Sietiņ! tev nav neviens macījis pieklājību,nejaukties iekšā citu sarunās?
Vakar tev bija dota šī lieliskā iespēja (šai rakstā) diskutēt par un ap futbolu ar manīm,bet tu neizturēji spriedzi,un sāki spēlēt netīras spēlītes,tā kā nejaucies iekšā un nebojā šeit gaisu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-05 18:25, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Būsi pārpratis. Es iepriekš vairākās futbola un hokeja sadaļās/diskusijās esmu diskutējis ar lonju. Un es tieši viņam atbildēju (nevis tev), vienkārši regulāram sarunu biedram ieteicu tevi neuztvert nopietni. Domāju gan ka mans ieteikums viņam nebija vajadzīgs, proti ka viņš to pats labi saprot.

Tas nav līst svešā sarunā, ja tomēr tavuprāt tā ir - paskaidro, kāpēc tā.

Un nesauc mani par Zelta sietiņu. Es tevi par piem. T.G.H taču nesaucu
Savu māti par fāteri arī sauc? Un otrādāk.
Zelta sietiņ!Tu mani neuztveri nopietni?Un kā vēl visu ko es rakstu arhivē ar lielāko uzmanību lai tik ko neizlaistu!Biki vakar padiskutējām,līdz sāci šeit netīras spēlītes spēlēt,tās ir tavas atbildes mūsu diskusijas sakarā,neskaitot pēdējo vakardienas tavu atbildi kurai nekāda sakara nebija ar diskusiju!
toto_ansis, 2014-11-04 17:02, vakar,
toto_ansis, 2014-11-04 17:38, vakar,
toto_ansis, 2014-11-04 18:56, vakar
toto_ansis, 2014-11-04 19:00, vakar
toto_ansis, 2014-11-04 20:03, vakar,
toto_ansis, 2014-11-04 20:28, vakar,

piedavām tas ir tavs koments:
toto_ansis rakstīja: Tu kā parasti dzen tukšu bezjēdzīgu demagoģiju

Vari droši man mest galdā šeit pat ,kur ir šī mana demogoģija........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-05 19:45, pirms 10 gadiem
toto_ansis rakstīja: Tā arī nepaskaidroji par līšanu svešā sarunā
Neesmu es zelta sietiņs
Esi zelta sietiņš,redzu kā sāci pakārtot savus komentus zem citiem rakstiem,nepūlies....
un nenovirzies no tēmas ,kur un kad esmu demoģējis?
------
bet par līšanu citu sarunās pats uzmeti acis iepriekšējiem komentiem!Tev nav jāuzspiež citiem cilvēkiem savas personīgās antipātijas!Tas jau vien norāda kāda persona darbina šo tavu profilu!Un es jau zināju pirms mūsu diskusijas kas sēž zem konkrētā profila!