Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

Ronaldu tiek apsūdzēts izvarošanā, viņš savu vainu noliedz

Rolands Eliņš

Ronaldu tiek apsūdzēts izvarošanā, viņš savu vainu noliedz
Krištianu Ronaldu. Foto: Alberto Gandolfo/UK Sport/SIPA/Scanpix

Vācijas laikraksts „Der Spiegel” publicējis detalizētu interviju ar Ketrinu Majorgu, kura viņa apsūdz Portugāles futbola superzvaigzni Krištianu Ronaldu 2009. gadā veiktā izvarošanā, tāpat Vācijas medijs savā publikācijā piedāvā dokumentāciju, kas atbalsta Majorgas izklāstīto notikumu versiju. Ronaldu „Instagram” video paziņojis, ka „Der Spiegel” publikāciju uzskata par viltus ziņām un vēlmi nopelnīt ar viņa vārda palīdzību.

Šobrīd 34 gadus vecā Ketrina Majorga ir amerikāniete, kura 2009. gadā Lasvegasā tika uzaicināta izklaidēties vienā ballītē ar Krištianu Ronaldu. Kā savā intervijā stāsta Majorga, Ronaldu palūdzis viņas telefona numuru, abi vēlāk sazinājušies, un viņa tikusi uzaicināta uz privātu ballīti viesnīcā. Kā apgalvo Majorga, viesnīcā Ronaldu ienācis istabā brīdī, kad viņa pārģērbusies, piedāvājis viņai intīma rakstura sakarus un, saņēmis noraidījumu, izvarojis viņu.

„Der Spiegel” par šo notikumu publikāciju veica jau 2017. gadā, norādot, ka Ronaldu 2010. gadā veicis maksājumu konfidencialitātes līguma ietvaros, proti, apmaiņā pret otras personas klusēšanu.Pirms gada gan Majorga nebija gatava piekrist sava vārda pievienošanai apsūdzībai un izvairījās no komentāriem medijam. Ronaldu advokāti pirms gada visas apsūdzības noliedza kā nepatiesas un publiski draudēja „Der Spiegel” ar tiesu darbiem, kas gan vēl nav sekojuši.

Līdzīga situācija arī šobrīd – Ronaldu savā „Instagram” profilā paziņojis, ka „Der Spiegel” publikāciju uzskata par „viltus ziņām” un ka labi saprot apsūdzības izvirzījušo personu motivāciju, proti, iedzīvoties uz viņa slavenā vārda rēķina. Ronaldu advokāts Kristians Šercs tikmēr izplatījis paziņojumu, kurā nosaucis „Der Spiegel” publikāciju par nelikumīgu. Šercs apliecinājis, ka saņēmis rīkojumu pieprasīt no „Der Spiegel” kompensāciju par morālo kaitējumu un pārkāpumiem par personas privātuma neievērošanu.

„Der Spiegel” savā publikācijā iekļāvusi Majorgas jaunā advokāta viedokli. Viņš norādījis, ka iesniedzis tiesā prasību par konfidencialitātes līguma starp Ronaldu un Majorgu atzīšanu par spēkā neesošu, jo līguma parakstīšanas brīdī viņa bijusi emocionāli traumatiskā stāvoklī, un Ronaldu advokāti par to zinājuši, taču tāpat aicinājuši viņu noslēgt līgumu. Majorga civilprasību iesniegusi Nevadas apgabala tiesā pagājušajā ceturtdienā.

Majorga stāsta, ka 2009. gada liktenīgajā naktī pēc Ronaldu uzbrukuma bijusi šoka stāvoklī, kamēr Ronaldu centies viņu mierināt. Viņa apjukumā pametusi viesnīcu, devusies uz slimnīcu, taču nav saņēmusies ieiet tajā iekšā. Tā vietā viņa devās uz mājām, kur pēc dažām stundām pastāstīja draudzenei, kas noticis. Tika izsaukta policija, un „Der Spiegel” publicējis izsaukuma protokolu 2009. gada 13. jūnijā, kurā gan Ronaldu vārds nav minēts, jo Majorga nevēlējusies nosaukt viņa vārdu policijai. Kā skaidro viņa pati, tad viņa apjautusi, ka tādējādi tiks piesaistīta mediju uzmanība. Dažas stundas vēlāk Majorga nogādāta slimnīcā, un „Der Spiegel” publicējis ārstu secinājumus par viņas stāvokli, un viņas slimības vēsturē norādīts, ka viņa cietusi no seksuāla rakstura uzbrukuma. Ronaldu vārds tika nosaukts policijai dažas dienas vēlāk, kas redzams tiesas protokolos.

Nākamo mēnešu laikā Majorga izvēlējās nevērsties tiesā, bet gan censties panākt vienošanos ar Ronaldu ārpus tiesas. Kā galveno ieguvumu šim procesam viņa intervijā nosauca iespēju izvairīties no publicitātes, kas oficiālas tiesas prāvas gadījumā nebūtu iespējams. Majorga norāda, ka nevēlējās ar šī notikuma palīdzību kļūt bagāta, tikai panākt, lai Ronaldu netiek pilnībā sveikā cauri un apmaksā viņas medicīniskos izdevumus, kas radās uzbrukuma dēļ.

Sākās pārrunas ar Ronaldu advokātiem – „Der Spiegel” rīcībā nonākusī komunikācija starp Ronaldu un viņa advokātu Osoriu de Kastro liecina, ka sākumā no Ronaldu prasīti 660 tūkstoši eiro, taču Ronaldu atbildējis, ka jāpanāk vienošanās par daudz mazāku summu. De Kastro vēlāk viņam sniedzis šādu atbildi: „Mēs beidzot esam vienojušies par 260 tūkstošiem. Vēl papildus būs rēķini par vienošanos un advokātiem, par to jau es tev stāstīju. Zinu, ka tā ir liela nauda, bet domāju, ka šī ir labākā izeja – un nebija nemaz tik viegli to vispār izkārtot.” Jāpiemin, ka apmēram tik liela summa, kas tika samaksāta Majorgai par konfidencialitātes līgumu, bija Ronaldu nedēļas alga Madrides „Real” sastāvā.

Ronaldu advokāti izskatīja arī iespēju vērsties tiesā pret Majorgu par šantāžu, taču vairāki apstākļi lika viņus pārdomāt. Ronaldu advokāti un pats futbolists veica aktīvu komunikāciju par Majorgas prasībām (vēl pirms līguma noslēgšanas). „Der Spiegel” rīcībā nokļuvušas vairākas e-pasta vēstules, starp kurām ir arī Ronaldu sniegtās atbildes advokātiem par šo lietu. Pieejamas vairākas atbilžu versijas ar dažādiem datumiem – vēlākajās versijās Ronaldu norāda, ka abas personas piekritušas intīmiem sakariem un Majorga ne brīdi nav likusi mainīt, ka nepiekristu tiem. Taču pašā agrākajā dokumentā pierakstītajās Ronaldu atbildēs saviem advokātiem redzami citāts: „Viņa teica „nē” vairākas reizes. Es viņā iegāju no aizmugures. Tas bija rupji. Viņa teica, ka nevēlas, taču padarīja sevi pieejamu.”

„Der Spiegel” uzsver, ka Ronaldu neatsaucās uz vairākkārtējiem aicinājumiem uz apsūdzību izvērtēšanu un interviju par Majorgu, kā arī nevēlējās paskaidrot „Der Spiegel” rīcībā esošo dokumentāciju. Jau pirms publikācijas Ronaldu advokāti norādīja Vācijas laikrakstam, ka šāda publikācija būs nelikumīga.

„Der Spiegel” publikācijā pilnā apjomā pieejama šeit (angļu valodā) - Cristiano Ronaldo: Kathryn Mayorga, The Woman...

Plašāks paskaidrojums par „Der Spiegel” veiktās publikācijas tapšanu

     [+] [-]

, 2018-10-01 22:30, pirms 6 gadiem
Diez vai.Šitam tipiņam pašam patīk, ka " viņā ieiet no mugurpuses ", cik dzirdēts. ..

  +6 [+] [-]

, 2018-10-01 22:32, pirms 6 gadiem
Vinjsh ir izvarojis ne vienu vien Aizsargu , vartu sargu ! Klubu ! izlasi

     [+] [-]

, 2018-10-01 22:54, pirms 6 gadiem
Vinam tak pasas visas karas kaklaa,prieksh kam veel izvarot

  -1 [+] [-]

, 2018-10-01 23:16, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Dīvaini, ja jau tā bija izvarošana, tad kāpēc bija jāgaida tik ilgus gadus, kad vairs neko nevar pierādīt?Normāli cilvēki par noziegumu pret viņu ziņo uzreiz.
Rakstu izlasīji?

     [+] [-]

, 2018-10-01 23:29, pirms 6 gadiem
Čalis var dabūt jebkuru meiteni pasaulē un jūs ticēsiet, ka viņam bija nepieciešamība ''izvarot''?

     [+] [-]

, 2018-10-01 23:43, pirms 6 gadiem
Domāju 2009.gadā viņš varēja izvarot.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-02 00:08, pirms 6 gadiem
Avs rakstīja: Vai tad viņš nav gejs?
tad vēl nebija

  +2 [+] [-]

, 2018-10-02 00:09, pirms 6 gadiem
FinnHarp rakstīja: Diez vai.Šitam tipiņam pašam patīk, ka " viņā ieiet no mugurpuses ", cik dzirdēts. ..
..Varētu padomāt, ka tev nepatīk, ja uzbāzies ar šādiem "tabloīdu jaunumiem"
..pat neceri.. baigi vecs esi..

  -1 [+] [-]

, 2018-10-02 00:28, pirms 6 gadiem
Žēl, ka nespēlēs pret Young Boisziem. Šveices līgā gan Uldriķis, Vaniņš un Ošs pret Young Boyzs regulāri spēlē. Būtu ko salīdzināt. Latvijas futbolu ar pašu Ronaldu.

     [+] [-]

, 2018-10-02 00:49, pirms 6 gadiem
Man viņš nekad nav paticis, bet šī lieta ir diezgan apšaubāma.
Sekss bija, bet vai tā tiešām bija izvarošana..? Kurš pazīstams cilvēks riskēs ar karjeru un imidžu? Loģiski, ka Ronaldu atpirkās, lai tik ātrāk tiktu no tā visa vaļā, bet ja būtu tiešām vainīgs, tad arī 600k vai pāris ļimakus samaksātu, nevis kaut ko censtos nokaulēt ar advokāta palīdzību.
Rodas sajūta ka tā senjorita vienkārši ir visu naudu notriekusi un vajag vēl, citu iemeslu es neredzu lai cilātu 9 gadus vecu lietu. Padomājiet paši, kas tā par veceni, kas pa ballītēm skraida ar nepazīstamiem večiem regulāri..2+2 tak katrs var salikt.

     [+] [-]

, 2018-10-02 00:54, pirms 6 gadiem
Kathryn Mayorga, 25 at the time, was a budding model and one of her jobs was to hang out with other young, beautiful women in front of bars to lure in guest

  -1 [+] [-]

, 2018-10-02 02:24, pirms 6 gadiem
Tāda nu ir slavenu cilvēku dzīve pašas kāp virsū un pectam bļauj varmāka.

  -3 [+] [-]

, 2018-10-02 07:32, pirms 6 gadiem
Par konkrēto gadījumu man viedoklis nav, klāt nestāvēju, bet tā citādi ir diezgan amizanti lasīt džeku viedokli, par to kas ir un kas nav izvarošanas, kā sievietei būtu bijis pareizi jārīkojas un arī jājūtas, kad pret viņu ir bijusi vērsta seksuālā vardarbība
Piekrītu, ka šobrīd šo kārti diezgan daudzas izmanto pašlabumam, bet ziniet, sievietes ir tik ilgi tiktas izvarotas, izmantotas un piesmietas, bez jebkādām sekām pāridarītājiem vīriešiem, ka man kkā grūti šobrīd ir just līdz tiem, kur pa starpai, kāds tiek apsūdzēts nepatiesi.

     [+] [-]

, 2018-10-02 08:32, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Žēl, ka nespēlēs pret Young Boisziem. Šveices līgā gan Uldriķis, Vaniņš un Ošs pret Young Boyzs regulāri spēlē. Būtu ko salīdzināt. Latvijas futbolu ar pašu Ronaldu.
Labrīt, bje!!! Ronaldū DIVAS reizes ir bijis Skonto stadionā!! Divas!!! Lūdzu!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-10-02 08:49, pirms 6 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Čalis var dabūt jebkuru meiteni pasaulē un jūs ticēsiet, ka viņam bija nepieciešamība ''izvarot''?
Bet varbūt tieši tajā apstāklī ir tas joks, ka viņš ir pieradis dzirdēt tikai “jā”, bet te pēkšņi kāda pasaka “nē” un viņš tam nenotic, noignorē.

     [+] [-]

, 2018-10-02 08:59, pirms 6 gadiem
katrs pelna kā māk

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:00, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Bet varbūt tieši tajā apstāklī ir tas joks, ka viņš ir pieradis dzirdēt tikai “jā”, bet te pēkšņi kāda pasaka “nē” un viņš tam nenotic, noignorē.
Drīzāk, nevis nenotic, bet papildus uzvikās, kad viņam pateica "nē"- vismaz kaut kas jauns

  +1 [+] [-]

, 2018-10-02 09:00, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Par konkrēto gadījumu man viedoklis nav, klāt nestāvēju, bet tā citādi ir diezgan amizanti lasīt džeku viedokli, par to kas ir un kas nav izvarošanas, kā sievietei būtu bijis pareizi jārīkojas un arī jājūtas, kad pret viņu ir bijusi vērsta seksuālā vardarbība
Piekrītu, ka šobrīd šo kārti diezgan daudzas izmanto pašlabumam, bet ziniet, sievietes ir tik ilgi tiktas izvarotas, izmantotas un piesmietas, bez jebkādām sekām pāridarītājiem vīriešiem, ka man kkā grūti šobrīd ir just līdz tiem, kur pa starpai, kāds tiek apsūdzēts nepatiesi.
Vo beidzot sievietes viedoklis. Es arī savai sievietei vakar šigo jautājumu prasīju - kāda ir tā domāšana Jums, varbūt mēs veči kko pilnīgi nesaprotam. Nu pēc manas, vīrieša, domāšanas, ja man kāds nāk virsū un taisās bāzt paka** savu daiktu, nu tu dari visu, lai sevi aizsargātu. Ja tajā istabā pa logu raptos iekšā zaglis maskā pašsaprotami, ka tā sieviete bļautu, muktu uz otru istabu, sauktu palīgā utt. A te nāk viens izvarot un neko, stāv un ļauj to darīt, tik vien kā klusi čiepst "stop stop". Es nezin, es būtu sieviete, nu tur mūc, bļauj, kod, spārdies, rauj aiz matiem utt. es domāju, ka ja sieviete tur no visa spēka cīnās pretī, ka nav nemaz tik vienkārši to lietu izdarīt. Protams,, ja vien nav nazis pie rīkles pielikts ar tekstu stāvi mierā vai gals klāt...bet nu šis nav tas gadījums. Protams par savu rupjo izturēšanos Ronaldo būtu pelnījis, lai kāds viņam paretina zobu rindas, bet nu ta situācija nevelk uz baigo izvarošanu
Kā Neputn Tu rikotos, ja istabā, kur Tu pārģērbies ar izkārtu krānu ienāk vīrietis, ar kuru Tu nekādu sakaru nevēlies un otrā istabā ir Tava draudzene un vēl čupa cilvēku?

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:22, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet vai neliekās dīvaini, ka visas šīs meitnes atklājās pēc 10 un vairāk gadiem? Ja jau ir noticis noziegums veic apsūdzības uzreiz. Un ja vainosi šeit mainījušos sabiedrību, visus Me too utt. - tad jau, tas nozīmē, ja tādu izmaiņu nebūtu dāmas klusētu mūžam. Bet re kā, ierauga, ka citas it kā izvarotās iesūdz, no tā vēl nopelna brangu piķi, tad daudzām atrodās seni pāri darījumi par kuriem pasūdzēties. Nekādā gadījumā neatblastu izvarošanu utt., bet ja noziegums ir bijis tad par to ir jārunā uzreiz nevis pēc daudziem gadiem.
Par šo jautājumu es nesen dzirdēju Latvijas Radio - pirmkārt, dziļa kauna izjūta, jo izvarošana atšķiras no citiem noziegumu veidiem, būsim atklāti, otrkārt, bailes... Trešā daļa upuru, vismaz treša, NEKAD neziņo...

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:23, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Vo beidzot sievietes viedoklis. Es arī savai sievietei vakar šigo jautājumu prasīju - kāda ir tā domāšana Jums, varbūt mēs veči kko pilnīgi nesaprotam. Nu pēc manas, vīrieša, domāšanas, ja man kāds nāk virsū un taisās bāzt paka** savu daiktu, nu tu dari visu, lai sevi aizsargātu. Ja tajā istabā pa logu raptos iekšā zaglis maskā pašsaprotami, ka tā sieviete bļautu, muktu uz otru istabu, sauktu palīgā utt. A te nāk viens izvarot un neko, stāv un ļauj to darīt, tik vien kā klusi čiepst "stop stop". Es nezin, es būtu sieviete, nu tur mūc, bļauj, kod, spārdies, rauj aiz matiem utt. es domāju, ka ja sieviete tur no visa spēka cīnās pretī, ka nav nemaz tik vienkārši to lietu izdarīt. Protams,, ja vien nav nazis pie rīkles pielikts ar tekstu stāvi mierā vai gals klāt...bet nu šis nav tas gadījums. Protams par savu rupjo izturēšanos Ronaldo būtu pelnījis, lai kāds viņam paretina zobu rindas, bet nu ta situācija nevelk uz baigo izvarošanu
Kā Neputn Tu rikotos, ja istabā, kur Tu pārģērbies ar izkārtu krānu ienāk vīrietis, ar kuru Tu nekādu sakaru nevēlies un otrā istabā ir Tava draudzene un vēl čupa cilvēku?
Es piekrītu, ka jautājums nav vienkāršs, no otras puses, tās, kas pretojas, tiek ļoti bieži smagi piekautas un atspārdītas...

  +4 [+] [-]

, 2018-10-02 09:24, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Vo beidzot sievietes viedoklis. Es arī savai sievietei vakar šigo jautājumu prasīju - kāda ir tā domāšana Jums, varbūt mēs veči kko pilnīgi nesaprotam. Nu pēc manas, vīrieša, domāšanas, ja man kāds nāk virsū un taisās bāzt paka** savu daiktu, nu tu dari visu, lai sevi aizsargātu. Ja tajā istabā pa logu raptos iekšā zaglis maskā pašsaprotami, ka tā sieviete bļautu, muktu uz otru istabu, sauktu palīgā utt. A te nāk viens izvarot un neko, stāv un ļauj to darīt, tik vien kā klusi čiepst "stop stop". Es nezin, es būtu sieviete, nu tur mūc, bļauj, kod, spārdies, rauj aiz matiem utt. es domāju, ka ja sieviete tur no visa spēka cīnās pretī, ka nav nemaz tik vienkārši to lietu izdarīt. Protams,, ja vien nav nazis pie rīkles pielikts ar tekstu stāvi mierā vai gals klāt...bet nu šis nav tas gadījums. Protams par savu rupjo izturēšanos Ronaldo būtu pelnījis, lai kāds viņam paretina zobu rindas, bet nu ta situācija nevelk uz baigo izvarošanu
Kā Neputn Tu rikotos, ja istabā, kur Tu pārģērbies ar izkārtu krānu ienāk vīrietis, ar kuru Tu nekādu sakaru nevēlies un otrā istabā ir Tava draudzene un vēl čupa cilvēku?
Manu draudzeni nu jau diezgan pasen izvaroja, tas, ko viņa teica, ka tajā brīdī, kad viņai kārtīgi ievilka pa seju pretojoties, viņa saprata, kas tas šā vai tā ir neizbēgami un labāk tālāk gulēt ir mierīgi, lai vismaz tā fiziskā skāde nav tik liela. Tu īsti neapzinies, cik naturāli no dabas vīrieši ir spēcīgāki par sievietēm, nu nav mums praktiski nekādu variantu fiziskā divcīņā ar vīriešiem. Vēl arī ir jāņem vērā tāds faktors, ka cilvēki ļoti dažādi reaģē uz augsta stresa situācijām un tas attiecas uz abiem dzimumiem, ir, kas spēs saglabāt mieru, ir, kas cels histēriju un ir arī ne mazums tādu, kas vnk sastings, tad nu tās sievietes varojam droši, vai ne, jo nu, viņa taču nebļāva un matus neplēsa
Un vēl, neaizmirsti, ka pret slaveniem un ietekmīgiem cilvēkiem mēs izturamies citādāk, tu taču arī nerunātu un neattiektos pret pasaules slavenu futbolistu tā pat, kā pret kaimiņu Janku, nu nospēlē cilvēka ietekmība savu lomu.
Un atbildot uz pēdējo jautājumu - to, kā es rīkotos tādā situācijā es zināšu tikai tad, kad nonākšu tādā situācijā un es ļoti ceru, ka uz šo jautājumu es tev nekad nebūšu spējīga sniegt atbildi

  +1 [+] [-]

, 2018-10-02 09:25, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Bet varbūt tieši tajā apstāklī ir tas joks, ka viņš ir pieradis dzirdēt tikai “jā”, bet te pēkšņi kāda pasaka “nē” un viņš tam nenotic, noignorē.
Piespiešana uz seksu daudzus izdzimteņus dikti uzbudina.

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:26, pirms 6 gadiem
Neputns taisītu selfijus un liktu iekš SC - te daudz Ronaldu fanu!

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:27, pirms 6 gadiem
Godīgi esmu šokā par jums, puikas. Kādā pasaulē mēs dzīvojam, ja sākam aizstāvēt izvarotājus, apvainojot/aizvainojot upurus. Jums nav sievu, māsu, meitu?

Es nerunāju par šo konkrēto gadījumu. Bet par ainu kopumā. Kaut uz mirkli iedomājaties sevi sievietes vietā.

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:37, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par šo jautājumu es nesen dzirdēju Latvijas Radio - pirmkārt, dziļa kauna izjūta, jo izvarošana atšķiras no citiem noziegumu veidiem, būsim atklāti, otrkārt, bailes... Trešā daļa upuru, vismaz treša, NEKAD neziņo...
..lauzni, ja viņu izvaroja sporta superzvaigzne, tevis minētie fakti praktiski nestrādā

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:39, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Godīgi esmu šokā par jums, puikas. Kādā pasaulē mēs dzīvojam, ja sākam aizstāvēt izvarotājus, apvainojot/aizvainojot upurus. Jums nav sievu, māsu, meitu?

Es nerunāju par šo konkrēto gadījumu. Bet par ainu kopumā. Kaut uz mirkli iedomājaties sevi sievietes vietā.
Mes runājam par konkrēti šo gadījumu un lielākajā daļā precedentu, "upuris" ir īstais noziedzinieks!!
Gribi paraudāt kopā ar sievietēm, ej uz portālu.. hz.. cāls.lv

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:40, pirms 6 gadiem
.. jā, šodien visu dienu būšu netālu no kompja.. jau iepriekš atvainojos par neērtībām..

     [+] [-]

, 2018-10-02 09:47, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Manu draudzeni nu jau diezgan pasen izvaroja, tas, ko viņa teica, ka tajā brīdī, kad viņai kārtīgi ievilka pa seju pretojoties, viņa saprata, kas tas šā vai tā ir neizbēgami un labāk tālāk gulēt ir mierīgi, lai vismaz tā fiziskā skāde nav tik liela. Tu īsti neapzinies, cik naturāli no dabas vīrieši ir spēcīgāki par sievietēm, nu nav mums praktiski nekādu variantu fiziskā divcīņā ar vīriešiem. Vēl arī ir jāņem vērā tāds faktors, ka cilvēki ļoti dažādi reaģē uz augsta stresa situācijām un tas attiecas uz abiem dzimumiem, ir, kas spēs saglabāt mieru, ir, kas cels histēriju un ir arī ne mazums tādu, kas vnk sastings, tad nu tās sievietes varojam droši, vai ne, jo nu, viņa taču nebļāva un matus neplēsa
Un vēl, neaizmirsti, ka pret slaveniem un ietekmīgiem cilvēkiem mēs izturamies citādāk, tu taču arī nerunātu un neattiektos pret pasaules slavenu futbolistu tā pat, kā pret kaimiņu Janku, nu nospēlē cilvēka ietekmība savu lomu.
Un atbildot uz pēdējo jautājumu - to, kā es rīkotos tādā situācijā es zināšu tikai tad, kad nonākšu tādā situācijā un es ļoti ceru, ka uz šo jautājumu es tev nekad nebūšu spējīga sniegt atbildi
Ok, lielos vilcienos varu piekrist. Vai ir cilvēki, kuriem nav nekāda pašaizsargāšanās instinkta? Hmm... Bet principā tas, ko Tu pateici arī ir tas, kas šo situaciju labi raksturo. Man, piemēram, liekas nedaudz aizvainojoši pret Tavu draudzeni, kira tiešām ir dabujusi pa muti un kur vīrietis tiešām ir ar pārspēku brutāli tas viss utt. un pret tām daudzajām sievietēm, kuras tiešām ir cietušas no šādas vardarbības, ka vinas tiek iemestas vienā katlā ar šo. Es izlasīju visu to rakstu vakar.... Nu teiksim tā - diezvai Tava draudzene labprātīgi bučoja savu varmāku, diezvai Tavai draudzenei aiz sienas bij daudz cilvēku, kuri būtu varējuši palīdzēt, diezvai Tavai draudzenei vēl pirms viss notika atnāca cits cilvēks un paprasīja, ko ta jūs te darat un viņa mierīgi palika ar savu varmāku. utt. respektīvi loģiski domājot tai soevietei bija n dažādi varianti kā no tā visa mierīgi tikt prom pirms vēl vissnotika. Nu negribu es viņu mest bienā katlā ar tām sievietēm, kuras tiešām no nežēlīgas vardarbības cietušas.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-02 10:06, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Godīgi esmu šokā par jums, puikas. Kādā pasaulē mēs dzīvojam, ja sākam aizstāvēt izvarotājus, apvainojot/aizvainojot upurus. Jums nav sievu, māsu, meitu?

Es nerunāju par šo konkrēto gadījumu. Bet par ainu kopumā. Kaut uz mirkli iedomājaties sevi sievietes vietā.
Nu nav viss tik viennozīmīgi. Manā krajā, piemēram, viens džeks atsēdēja gadus par "izvarošanu" kur kompanijas kopīgas iedzeršanas laikā lieta nonaca lidz seksam...un čalis, kurš atsēdēja "savu kārtu" pie darīšanas nemaz nesagaidīja....bet sievišķis izdomaja pēc paris dienām, ka esot izvarota, pudeles brāļi noliecinaja, ka izvarotājs ir tas un tas, sievišķis laikam bij tādā pālī, ka vairs īsti neatcerās kurš tieši ko darīj, un par cik tas džeks no tās kompānijas bij "visprastākais" gan naudas, gan ietekmes ziņā, tad arī dabūja stsēdēt pa ne par ko. Vai arī otrs, svaigaks gadījums. Starp citu mans vienaudzis. Nu viduskolas laikos arī viena tusiņa laikā bišķ jaunāka 15-16 gadīga baigi kārās kaklā....nu kārās kārās, līdz kamēr gāja uz krumiem kko mēģināt...nu tur ar laikam reibums bij darījis savu, ka nekas pat nesanāca un meitietis aizsūtīts mājās...tā nu meitietis aizklumperējis mājās un kas un kas un kā to jau neviens īsti nezin izņemot pašu meitieti, bet nu meitietis mātes izprašņāts utt. visticamāk aiz bailēm pret māti, pateicis, ka izvaroja. Lieki teikt, ka tur medicīniski neviens pat nemēģināja ko pierādīt, jo nebij jau ko pierādīt, bet tam čalim reāli dzīve bij sabojata vismaz šajā krajā. Zīmogs uz pieres "izvarotājs" bija uzspiests. Dabūja mainīt skolu, pabeidza vēl šaipusē to 12klasi un aizgāja mācīties dzivot uz otru Latvijas pusi. Tagad par laimi čalis laimīgi precējies, ir bērni utt. bet diezvai viņš ar smaidu to visu atceras Tā kā tie gadījumi ir stipri dažādi un "by default" nostāties sievietes pusē, tikai tāpēc, ka viņa ir fiziski vājāka, manuprāt nav pareizi.

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:07, pirms 6 gadiem
Ko tur daudz spriest! Ronaldu vajag šo precēt, lai nebūtu nesmukums!

  +1 [+] [-]

, 2018-10-02 10:09, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Ok, lielos vilcienos varu piekrist. Vai ir cilvēki, kuriem nav nekāda pašaizsargāšanās instinkta? Hmm... Bet principā tas, ko Tu pateici arī ir tas, kas šo situaciju labi raksturo. Man, piemēram, liekas nedaudz aizvainojoši pret Tavu draudzeni, kira tiešām ir dabujusi pa muti un kur vīrietis tiešām ir ar pārspēku brutāli tas viss utt. un pret tām daudzajām sievietēm, kuras tiešām ir cietušas no šādas vardarbības, ka vinas tiek iemestas vienā katlā ar šo. Es izlasīju visu to rakstu vakar.... Nu teiksim tā - diezvai Tava draudzene labprātīgi bučoja savu varmāku, diezvai Tavai draudzenei aiz sienas bij daudz cilvēku, kuri būtu varējuši palīdzēt, diezvai Tavai draudzenei vēl pirms viss notika atnāca cits cilvēks un paprasīja, ko ta jūs te darat un viņa mierīgi palika ar savu varmāku. utt. respektīvi loģiski domājot tai soevietei bija n dažādi varianti kā no tā visa mierīgi tikt prom pirms vēl vissnotika. Nu negribu es viņu mest bienā katlā ar tām sievietēm, kuras tiešām no nežēlīgas vardarbības cietušas.
Mana draudzene to čaļi nostopēja (kā jau teicu, pasen tas bija), labi sakonektēja un nolēma kopā pavadīt ar viņu vakaru, jauki pavadīja laiku, nedaudz iedzēra kopā, runāja par dzīvi, pabučojās, bet, kad vedod uz māju viņa pateica seksam nē, viņš to paņēma ar varu. Saki man, vai tagad ar domā, ka mana draudzene ir cietusī, vai varbūt pati vainīga, jo izaicināja taču čali? viss, ko es gribu pateikt, ka nekad viss nav tik viennozīmīgi, kā kādam no malas varētu izskatīties. Arī es esmu cietusi no vardarbības, ne gluži šādas, kādu te apspriežam mēs, bet pietiekami nopietnas, lai tas ietekmētu manu dzīvi, un arī es kā upuris, ilgus gadus vainoju pati sevi. Droši vien, ka šī meiča izmanto situāciju, bet zini ko, vardarbība pret viņu bija, varbūt viņa to būtu varējusi novērst, bet tas nemazina paridaritaja vainu un man personīgi nu galīgi nav žēl, kad tādus ietekmīgus krānus, kuri pa dzīvi ir pieraduši visu dabūt pa savam, nedaudz publiski papurina.

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:10, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu nav viss tik viennozīmīgi...
Man savējā reiz lūdza, lai to izdaru "ar varu"..
Neteikšu, ka biju sajūsmā, bet to paveicu- ziemā uz lauka..

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:12, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Mana draudzene to čaļi nostopēja (kā jau teicu, pasen tas bija), labi sakonektēja un nol..
..Varēji neturpināt! Jo nostādi draudzeni konkrētā stervas lomā!
Ar svešu vīrieti dzer, bučojas- tipa saka- nē!!!
Tu vispār rubī kaut ko????

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:14, pirms 6 gadiem
..viena manējā izgrozījās no sveša menta, kurš- viņa cerēja- ka aizvedīs uz staciju..
Izgrozījās, jo sāka blefot, ka viņas sencis ir baigais čiekurs mentenē un viņš bieži viņai zvanot..

  -2 [+] [-]

, 2018-10-02 10:15, pirms 6 gadiem
..Jūs, sievietes- pašas uzprasāties, staigājot atkailinātās drēbēs!
Tādēļ priekš manis visas, kurām ir redzamas tā "pavairāk miesas", tiek definētas kā palaistuves