Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

Ronaldu tiek apsūdzēts izvarošanā, viņš savu vainu noliedz

Rolands Eliņš

Ronaldu tiek apsūdzēts izvarošanā, viņš savu vainu noliedz
Krištianu Ronaldu. Foto: Alberto Gandolfo/UK Sport/SIPA/Scanpix

Vācijas laikraksts „Der Spiegel” publicējis detalizētu interviju ar Ketrinu Majorgu, kura viņa apsūdz Portugāles futbola superzvaigzni Krištianu Ronaldu 2009. gadā veiktā izvarošanā, tāpat Vācijas medijs savā publikācijā piedāvā dokumentāciju, kas atbalsta Majorgas izklāstīto notikumu versiju. Ronaldu „Instagram” video paziņojis, ka „Der Spiegel” publikāciju uzskata par viltus ziņām un vēlmi nopelnīt ar viņa vārda palīdzību.

Šobrīd 34 gadus vecā Ketrina Majorga ir amerikāniete, kura 2009. gadā Lasvegasā tika uzaicināta izklaidēties vienā ballītē ar Krištianu Ronaldu. Kā savā intervijā stāsta Majorga, Ronaldu palūdzis viņas telefona numuru, abi vēlāk sazinājušies, un viņa tikusi uzaicināta uz privātu ballīti viesnīcā. Kā apgalvo Majorga, viesnīcā Ronaldu ienācis istabā brīdī, kad viņa pārģērbusies, piedāvājis viņai intīma rakstura sakarus un, saņēmis noraidījumu, izvarojis viņu.

„Der Spiegel” par šo notikumu publikāciju veica jau 2017. gadā, norādot, ka Ronaldu 2010. gadā veicis maksājumu konfidencialitātes līguma ietvaros, proti, apmaiņā pret otras personas klusēšanu.Pirms gada gan Majorga nebija gatava piekrist sava vārda pievienošanai apsūdzībai un izvairījās no komentāriem medijam. Ronaldu advokāti pirms gada visas apsūdzības noliedza kā nepatiesas un publiski draudēja „Der Spiegel” ar tiesu darbiem, kas gan vēl nav sekojuši.

Līdzīga situācija arī šobrīd – Ronaldu savā „Instagram” profilā paziņojis, ka „Der Spiegel” publikāciju uzskata par „viltus ziņām” un ka labi saprot apsūdzības izvirzījušo personu motivāciju, proti, iedzīvoties uz viņa slavenā vārda rēķina. Ronaldu advokāts Kristians Šercs tikmēr izplatījis paziņojumu, kurā nosaucis „Der Spiegel” publikāciju par nelikumīgu. Šercs apliecinājis, ka saņēmis rīkojumu pieprasīt no „Der Spiegel” kompensāciju par morālo kaitējumu un pārkāpumiem par personas privātuma neievērošanu.

„Der Spiegel” savā publikācijā iekļāvusi Majorgas jaunā advokāta viedokli. Viņš norādījis, ka iesniedzis tiesā prasību par konfidencialitātes līguma starp Ronaldu un Majorgu atzīšanu par spēkā neesošu, jo līguma parakstīšanas brīdī viņa bijusi emocionāli traumatiskā stāvoklī, un Ronaldu advokāti par to zinājuši, taču tāpat aicinājuši viņu noslēgt līgumu. Majorga civilprasību iesniegusi Nevadas apgabala tiesā pagājušajā ceturtdienā.

Majorga stāsta, ka 2009. gada liktenīgajā naktī pēc Ronaldu uzbrukuma bijusi šoka stāvoklī, kamēr Ronaldu centies viņu mierināt. Viņa apjukumā pametusi viesnīcu, devusies uz slimnīcu, taču nav saņēmusies ieiet tajā iekšā. Tā vietā viņa devās uz mājām, kur pēc dažām stundām pastāstīja draudzenei, kas noticis. Tika izsaukta policija, un „Der Spiegel” publicējis izsaukuma protokolu 2009. gada 13. jūnijā, kurā gan Ronaldu vārds nav minēts, jo Majorga nevēlējusies nosaukt viņa vārdu policijai. Kā skaidro viņa pati, tad viņa apjautusi, ka tādējādi tiks piesaistīta mediju uzmanība. Dažas stundas vēlāk Majorga nogādāta slimnīcā, un „Der Spiegel” publicējis ārstu secinājumus par viņas stāvokli, un viņas slimības vēsturē norādīts, ka viņa cietusi no seksuāla rakstura uzbrukuma. Ronaldu vārds tika nosaukts policijai dažas dienas vēlāk, kas redzams tiesas protokolos.

Nākamo mēnešu laikā Majorga izvēlējās nevērsties tiesā, bet gan censties panākt vienošanos ar Ronaldu ārpus tiesas. Kā galveno ieguvumu šim procesam viņa intervijā nosauca iespēju izvairīties no publicitātes, kas oficiālas tiesas prāvas gadījumā nebūtu iespējams. Majorga norāda, ka nevēlējās ar šī notikuma palīdzību kļūt bagāta, tikai panākt, lai Ronaldu netiek pilnībā sveikā cauri un apmaksā viņas medicīniskos izdevumus, kas radās uzbrukuma dēļ.

Sākās pārrunas ar Ronaldu advokātiem – „Der Spiegel” rīcībā nonākusī komunikācija starp Ronaldu un viņa advokātu Osoriu de Kastro liecina, ka sākumā no Ronaldu prasīti 660 tūkstoši eiro, taču Ronaldu atbildējis, ka jāpanāk vienošanās par daudz mazāku summu. De Kastro vēlāk viņam sniedzis šādu atbildi: „Mēs beidzot esam vienojušies par 260 tūkstošiem. Vēl papildus būs rēķini par vienošanos un advokātiem, par to jau es tev stāstīju. Zinu, ka tā ir liela nauda, bet domāju, ka šī ir labākā izeja – un nebija nemaz tik viegli to vispār izkārtot.” Jāpiemin, ka apmēram tik liela summa, kas tika samaksāta Majorgai par konfidencialitātes līgumu, bija Ronaldu nedēļas alga Madrides „Real” sastāvā.

Ronaldu advokāti izskatīja arī iespēju vērsties tiesā pret Majorgu par šantāžu, taču vairāki apstākļi lika viņus pārdomāt. Ronaldu advokāti un pats futbolists veica aktīvu komunikāciju par Majorgas prasībām (vēl pirms līguma noslēgšanas). „Der Spiegel” rīcībā nokļuvušas vairākas e-pasta vēstules, starp kurām ir arī Ronaldu sniegtās atbildes advokātiem par šo lietu. Pieejamas vairākas atbilžu versijas ar dažādiem datumiem – vēlākajās versijās Ronaldu norāda, ka abas personas piekritušas intīmiem sakariem un Majorga ne brīdi nav likusi mainīt, ka nepiekristu tiem. Taču pašā agrākajā dokumentā pierakstītajās Ronaldu atbildēs saviem advokātiem redzami citāts: „Viņa teica „nē” vairākas reizes. Es viņā iegāju no aizmugures. Tas bija rupji. Viņa teica, ka nevēlas, taču padarīja sevi pieejamu.”

„Der Spiegel” uzsver, ka Ronaldu neatsaucās uz vairākkārtējiem aicinājumiem uz apsūdzību izvērtēšanu un interviju par Majorgu, kā arī nevēlējās paskaidrot „Der Spiegel” rīcībā esošo dokumentāciju. Jau pirms publikācijas Ronaldu advokāti norādīja Vācijas laikrakstam, ka šāda publikācija būs nelikumīga.

„Der Spiegel” publikācijā pilnā apjomā pieejama šeit (angļu valodā) - Cristiano Ronaldo: Kathryn Mayorga, The Woman...

Plašāks paskaidrojums par „Der Spiegel” veiktās publikācijas tapšanu

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:20, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Mana draudzene to čaļi nostopēja (kā jau teicu, pasen tas bija), labi sakonektēja un nolēma kopā pavadīt ar viņu vakaru, jauki pavadīja laiku, nedaudz iedzēra kopā, runāja par dzīvi, pabučojās, bet, kad vedod uz māju viņa pateica seksam nē, viņš to paņēma ar varu. Saki man, vai tagad ar domā, ka mana draudzene ir cietusī, vai varbūt pati vainīga, jo izaicināja taču čali? viss, ko es gribu pateikt, ka nekad viss nav tik viennozīmīgi, kā kādam no malas varētu izskatīties. Arī es esmu cietusi no vardarbības, ne gluži šādas, kādu te apspriežam mēs, bet pietiekami nopietnas, lai tas ietekmētu manu dzīvi, un arī es kā upuris, ilgus gadus vainoju pati sevi. Droši vien, ka šī meiča izmanto situāciju, bet zini ko, vardarbība pret viņu bija, varbūt viņa to būtu varējusi novērst, bet tas nemazina paridaritaja vainu un man personīgi nu galīgi nav žēl, kad tādus ietekmīgus krānus, kuri pa dzīvi ir pieraduši visu dabūt pa savam, nedaudz publiski papurina.
To jau es sak, ka nav viennozīmīgi. Bet zin tiesā jau vienmēr ir "varmāka" un "upuris" puse un kā oriģinālajā rakstā minēts Nevadas štatā par izvarosanu ir mūža ieslodzījums (tiesa gan jāpierāda ar neapgāžamiem pierādījumiem vaina, ko praksē bieži esot grūti izdarīt) un tā vairs nav neliela publiska papurināšana. Ok, protams, neba jau nu Ronaldo notiesās ar mūža ieslodzījumu, ar savām iespējām gan jau nolocīs kādus ļimakus un būs miers, bet džekam ar ne tik lielām iespējām un ietekmi par šādu divdomīgu situāciju var tīri plāni klāties, jo "by default" sieviete ir upuris.

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:24, pirms 6 gadiem
Es nevienu mirkli neattaisnoju vardarbību pret citu personu (tai skaitā izvarošanu), vienalga kāds dzimums, bet reizēm liekas, ka aiz tiem augstās morāles un tiesiskuma skaistajiem pantiem bieži vien ir pazudusi elementāra bioloģijas izpratne. Ja tu zini, ka pēc pulkstens tikiem un tikiem attiecīgā iela, rajons, parks vai klubs piepildās ar pāroties kāriem tēviņiem, un tu galīgi negribi pāroties, tad NEEJ uz turieni. Ja tu ej, tad neizskaties pēc m@ukas. Un te sākas interesantākais. Tikai reta sieviete mūsdienās zina vai saprot, ka krāsošanās un izaicinoši (mūsdienās izaicinošs ir gandrīz jebkurš sieviešu apģērbs, jo tas atklāj ķermeņa aprises) apģērbi kādu laiciņu atpakaļ bija TIKAI prostitūtu arsenālā (gaužām vienkārša iemesla pēc- lai uzbudinātu garāmgājējus). Parasti šai vietā visas sievietes gauži "sašūt", jo laikam jau uzreiz sevi atpazīst, un sākas "es varu izskatīties kā gribu, bet nevienam nav tiesību mani izvarot". Protams, ka nav. Tikai, ja tu izskaties pēc aitas un ej mežā, tad nebrīnies, ka tevi grib apēst vilks.
Loģiski, ka augstāk minētais neattiecas uz visām vardarbības situācijām vai, ka vienmēr vainīgs ir upuris. Galvenā doma ir, ka no ļoti daudzām nelaimēm varētu izvairīties, saprotot to, kādu reakciju tu izraisi citos cilvēkos un ko darīt vai nedarīt, lai izraisītu sev vēlamas reakcijas.

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:28, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Es nevienu mirkli neattaisnoju vardarbību pret citu personu (tai skaitā izvarošanu), vienalga kāds dzimums, bet reizēm liekas, ka aiz tiem augstās morāles un tiesiskuma skaistajiem pantiem bieži vien ir pazudusi elementāra bioloģijas izpratne. Ja tu zini, ka pēc pulkstens tikiem un tikiem attiecīgā iela, rajons, parks vai klubs piepildās ar pāroties kāriem tēviņiem, un tu galīgi negribi pāroties, tad NEEJ uz turieni. Ja tu ej, tad neizskaties pēc m@ukas. Un te sākas interesantākais. Tikai reta sieviete mūsdienās zina vai saprot, ka krāsošanās un izaicinoši (mūsdienās izaicinošs ir gandrīz jebkurš sieviešu apģērbs, jo tas atklāj ķermeņa aprises) apģērbi kādu laiciņu atpakaļ bija TIKAI prostitūtu arsenālā (gaužām vienkārša iemesla pēc- lai uzbudinātu garāmgājējus). Parasti šai vietā visas sievietes gauži "sašūt", jo laikam jau uzreiz sevi atpazīst, un sākas "es varu izskatīties kā gribu, bet nevienam nav tiesību mani izvarot". Protams, ka nav. Tikai, ja tu izskaties pēc aitas un ej mežā, tad nebrīnies, ka tevi grib apēst vilks.
Loģiski, ka augstāk minētais neattiecas uz visām vardarbības situācijām vai, ka vienmēr vainīgs ir upuris. Galvenā doma ir, ka no ļoti daudzām nelaimēm varētu izvairīties, saprotot to, kādu reakciju tu izraisi citos cilvēkos un ko darīt vai nedarīt, lai izraisītu sev vēlamas reakcijas.
Lūk šim es pilnīgi piekrītu. Sievietes sods par provokatīvu ģērbšanos un uzvedibu ir vardarbība pret viņu, kamēr vīrieša sods par nespēju sevi savaldīt ir cietums. Vainīgi ir visi un visiem arī būtu jāsaņem sods.

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:31, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Es nevienu mirkli neattaisnoju vardarbību pret citu personu (tai skaitā izvarošanu), vienalga kāds dzimums, bet reizēm liekas, ka aiz tiem augstās morāles un tiesiskuma skaistajiem pantiem bieži vien ir pazudusi elementāra bioloģijas izpratne. Ja tu zini, ka pēc pulkstens tikiem un tikiem attiecīgā iela, rajons, parks vai klubs piepildās ar pāroties kāriem tēviņiem, un tu galīgi negribi pāroties, tad NEEJ uz turieni. Ja tu ej, tad neizskaties pēc m@ukas. Un te sākas interesantākais. Tikai reta sieviete mūsdienās zina vai saprot, ka krāsošanās un izaicinoši (mūsdienās izaicinošs ir gandrīz jebkurš sieviešu apģērbs, jo tas atklāj ķermeņa aprises) apģērbi kādu laiciņu atpakaļ bija TIKAI prostitūtu arsenālā (gaužām vienkārša iemesla pēc- lai uzbudinātu garāmgājējus). Parasti šai vietā visas sievietes gauži "sašūt", jo laikam jau uzreiz sevi atpazīst, un sākas "es varu izskatīties kā gribu, bet nevienam nav tiesību mani izvarot". Protams, ka nav. Tikai, ja tu izskaties pēc aitas un ej mežā, tad nebrīnies, ka tevi grib apēst vilks.
Loģiski, ka augstāk minētais neattiecas uz visām vardarbības situācijām vai, ka vienmēr vainīgs ir upuris. Galvenā doma ir, ka no ļoti daudzām nelaimēm varētu izvairīties, saprotot to, kādu reakciju tu izraisi citos cilvēkos un ko darīt vai nedarīt, lai izraisītu sev vēlamas reakcijas.
Precīzāk laikam vairs nevarēja pateikt!

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:38, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Es nevienu mirkli neattaisnoju vardarbību pret citu personu (tai skaitā izvarošanu), vienalga kāds dzimums, bet reizēm liekas, ka aiz tiem augstās morāles un tiesiskuma skaistajiem pantiem bieži vien ir pazudusi elementāra bioloģijas izpratne. Ja tu zini, ka pēc pulkstens tikiem un tikiem attiecīgā iela, rajons, parks vai klubs piepildās ar pāroties kāriem tēviņiem, un tu galīgi negribi pāroties, tad NEEJ uz turieni. Ja tu ej, tad neizskaties pēc m@ukas. Un te sākas interesantākais. Tikai reta sieviete mūsdienās zina vai saprot, ka krāsošanās un izaicinoši (mūsdienās izaicinošs ir gandrīz jebkurš sieviešu apģērbs, jo tas atklāj ķermeņa aprises) apģērbi kādu laiciņu atpakaļ bija TIKAI prostitūtu arsenālā (gaužām vienkārša iemesla pēc- lai uzbudinātu garāmgājējus). Parasti šai vietā visas sievietes gauži "sašūt", jo laikam jau uzreiz sevi atpazīst, un sākas "es varu izskatīties kā gribu, bet nevienam nav tiesību mani izvarot". Protams, ka nav. Tikai, ja tu izskaties pēc aitas un ej mežā, tad nebrīnies, ka tevi grib apēst vilks.
Loģiski, ka augstāk minētais neattiecas uz visām vardarbības situācijām vai, ka vienmēr vainīgs ir upuris. Galvenā doma ir, ka no ļoti daudzām nelaimēm varētu izvairīties, saprotot to, kādu reakciju tu izraisi citos cilvēkos un ko darīt vai nedarīt, lai izraisītu sev vēlamas reakcijas.
Kādā veidā upuris vainīgs pie tā, ka tēviņi tikos un tikos iziet izklaidē?? Tur jau tā lieta, ka tiek pieņemts, ka ir "vilki un aitas", un tas ir normāli. Lai mainītu stāvoklī, saknē jāizkauž tāda lieta.

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:40, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Lūk šim es pilnīgi piekrītu. Sievietes sods par provokatīvu ģērbšanos un uzvedibu ir vardarbība pret viņu, kamēr vīrieša sods par nespēju sevi savaldīt ir cietums. Vainīgi ir visi un visiem arī būtu jāsaņem sods.
Kāpēc būtu kāds jāsoda par "provokatīvu ģērbšanos"? Tas tev neliekas jocīgi?

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:42, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Mes runājam par konkrēti šo gadījumu un lielākajā daļā precedentu, "upuris" ir īstais noziedzinieks!!
Gribi paraudāt kopā ar sievietēm, ej uz portālu.. hz.. cāls.lv
Nu, redz, tipisks variants... uzreiz nostājies tēvaiņu pusē. es, redz, kaut kā jūtu vairāk līdz upuriem (vismaz painteresējies, cik bieži sievietes tiek izvarotas - mājās, darbā utt), un neko nespēju ar to iesākt.

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:45, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Lūk šim es pilnīgi piekrītu. Sievietes sods par provokatīvu ģērbšanos un uzvedibu ir vardarbība pret viņu, kamēr vīrieša sods par nespēju sevi savaldīt ir cietums. Vainīgi ir visi un visiem arī būtu jāsaņem sods.
Es nezinu vai gluži tā ir, ka "Vainīgi ir visi un visiem arī būtu jāsaņem sods.", bet cilvēks ir dzīvnieks, kas tēlo, ka viņš nav dzīvnieks, un ļoti daudz ko viņam nosaka hormoni, impulsi, zemapziņa un, galu galā- instinkti. Prāts reizēm paliek mazliet iepakaļ. Arī Tevis aprakstītajā situācijā - pilnīgi iespējams, ka čalim jau no paša sākuma radās konkrēts plāniņš, viss gāja gludi un kā pa diegu, a te pēdējā mirklī pēkšņi, kad visi dzinuļi jau strādā uz pilnu jaudu, čiksa pasaka viss, kino beidzās. Viņai prāts ieslēdzās, viņam - atslēdzās.

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:47, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Es nezinu vai gluži tā ir, ka "Vainīgi ir visi un visiem arī būtu jāsaņem sods.", bet cilvēks ir dzīvnieks, kas tēlo, ka viņš nav dzīvnieks, un ļoti daudz ko viņam nosaka hormoni, impulsi, zemapziņa un, galu galā- instinkti. Prāts reizēm paliek mazliet iepakaļ. Arī Tevis aprakstītajā situācijā - pilnīgi iespējams, ka čalim jau no paša sākuma radās konkrēts plāniņš, viss gāja gludi un kā pa diegu, a te pēdējā mirklī pēkšņi, kad visi dzinuļi jau strādā uz pilnu jaudu, čiksa pasaka viss, kino beidzās. Viņai prāts ieslēdzās, viņam - atslēdzās.
Nu, slikti, ja tā. Tur jau tā lieta - jā, mūsos ir dzīvnieks, turklāt gana aktīvs, bet mēs taču vairs neesam dzīvnieki un nedzīvojam kkur Jaungvinejā...

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:51, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc būtu kāds jāsoda par "provokatīvu ģērbšanos"? Tas tev neliekas jocīgi?
Es nerunāju par pareizumu vai nepareizumu, bet gan par dabisko lietu kārtību. Tas testosterons vīriešiem ir iedots no dabas un tā spēku mēs nevaram ne mainīt ne ignorēt. Es vienmēr esmu teikusi, ja sieviete uzvelk dekoltē līdz nabai, tad nevajag brīnīties, ka vīrieši tev neskatās acīs. Katrā ziņā, šī problēma būtu jārisina sabiedrībai kopumā un ne jau rādot ar pirkstiem uz vainīgajiem, bet gan atzīstot un uzņemoties katram savu vainu un atbildību. Primāri jau būtu jāsāk ar to, ka būtu jāmaina tā subkultūra kā tāda, kas meitenēm borē, ka visa viņas vērtība ir tikai viņas izskatā.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-02 10:52, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..lauzni, ja viņu izvaroja sporta superzvaigzne, tevis minētie fakti praktiski nestrādā
Mārtiņ, iedomājies, ka esmu sporta superzvaigzne, bet tu parasts Mārtiņš no ielas. Mēs satiekaamies kkādā klubā, es skatos uz tevi, baigi iepatīcies, bet, pēc kāda laika, jau reāli tek slienas uz tevi, tu izlieces, ka nemani vai tulko to savādāk, turpini jautri čalot par sportu, un tad mēs attopamies tumšā stūrī, esmu 2-3x stiprāks par tevi, un tu, jau krietni ierebis, vari tikai čiepstēt pretī... Tikai iedomājies. Iztēle tev taču ir? Kā ar empātijas spējām?

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:55, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es nerunāju par pareizumu vai nepareizumu, bet gan par dabisko lietu kārtību. Tas testosterons vīriešiem ir iedots no dabas un tā spēku mēs nevaram ne mainīt ne ignorēt. Es vienmēr esmu teikusi, ja sieviete uzvelk dekoltē līdz nabai, tad nevajag brīnīties, ka vīrieši tev neskatās acīs. Katrā ziņā, šī problēma būtu jārisina sabiedrībai kopumā un ne jau rādot ar pirkstiem uz vainīgajiem, bet gan atzīstot un uzņemoties katram savu vainu un atbildību. Primāri jau būtu jāsāk ar to, ka būtu jāmaina tā subkultūra kā tāda, kas meitenēm borē, ka visa viņas vērtība ir tikai viņas izskatā.
Tur jau tā lieta, ka ir "jārāda ar pirkstu uz vainīgajiem", to sauc par kolektīvo audzināšanu!

     [+] [-]

, 2018-10-02 10:57, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādā veidā upuris vainīgs pie tā, ka tēviņi tikos un tikos iziet izklaidē?? Tur jau tā lieta, ka tiek pieņemts, ka ir "vilki un aitas", un tas ir normāli. Lai mainītu stāvoklī, saknē jāizkauž tāda lieta.
Upuris nav vainīgs pie tā, bet upurim ir jābūt sajēgai, ka, neatkarīgi no tā vai viņš to grib vai ne, tēviņi IZIET izklaidē. Un ar to jārēķinās.
Lai mainītu cilvēka (tēviņa) bioloģiju, vai nu ģenētiski jāmodificē tēviņi uz tādiem, ko uzbudina tikai līgums par savstarpēji piekritīgu seksu, vai jāpagaida pārsimt tūkstoši gadu, kuros izdzīvos tikai vārgākie un sievietēm pakļauties alkstošie eksemplāri.

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:00, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tur jau tā lieta, ka ir "jārāda ar pirkstu uz vainīgajiem", to sauc par kolektīvo audzināšanu!
To var darīt un to tagad arī ļoti aktīvi dara, bet zini, es tev diezgan droši varu pateikt, ka no tā lielos vilcienos nekas nemainīsies. Apārstējot sekas, slimību neizārstēsi.

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:02, pirms 6 gadiem
Pamācošs stāsts ir ar to Knicks basketbolistu no Porziņģa pirmā gada...džeks sarunā bārā 2 beibes seksam trijatā...kad visi pliki un gultā un melnajam ir gatavs kā bomis - viena beibe saka, ka negrib!...bet tur jau nostrādā instinkti un džeks nevar apstāties, kamēr otra beibe to nofilmē!
Ir izvarošana ar pierādījumiem un vēl lieciniece!
Kā jau melnajam basketbolistam - tad mājās daudz zelta - ķēdes, gredzeni utt...pats atdeva visu kaut kur pusmiljona vērtībā un beibes pazuda!
Džeks apjēdz, ka ir uzmests un ir tāds lohs, ka zvana policijai, ka beibes šo apzagušas...un lieta nonāk atklātībā....un ar to ar beidzas, jo beibes neatrod!

  -1 [+] [-]

, 2018-10-02 11:05, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Laikmetā, kad visi ņemas pa labi un pa kreisi, kad "vienas nakts sakars" ir norma, kad sekss tiek propagandēts visos iespējamos medijos utt. ir arvien grūtāk noticēt sievietes upures lomai. Kur vien skaties, tur visas savu seksualitāti bāž laukā cik vien spēj, bet tai pat laikā ir super jūtība uz izvarošanām. Jaunos, neprecētos džekus godīgi sakot neapskaužu...bezmazvai līgums pirms seksa jadod parakstīt, kurā pa punktiem viss atrunāts kas un kā tiks darīts. Kaut gan arī precētie var norauties - ja nu sanāk izšķirties var atklāties, ka pirms n gadiem, kad vēl bijāt kopā izvaroji savu toreizejo sievu, jo viņa tā kā bija nogurusi un īsti negribēja, bet tā kā tu tāds uzstājīgāks biji, tad beigās viss notika. Nu paldies dievam "parastie bobi" vēl "nekrīt iekšā", jo no tiem 260k spiesdams neizspiedīsi...
Lielisks komentārs! Nav pat ko piebilst.

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:12, pirms 6 gadiem
dakots rakstīja: Pamācošs stāsts ir ar to Knicks basketbolistu no Porziņģa pirmā gada...džeks sarunā bārā 2 beibes seksam trijatā...kad visi pliki un gultā un melnajam ir gatavs kā bomis - viena beibe saka, ka negrib!...bet tur jau nostrādā instinkti un džeks nevar apstāties, kamēr otra beibe to nofilmē!
Ir izvarošana ar pierādījumiem un vēl lieciniece!
Kā jau melnajam basketbolistam - tad mājās daudz zelta - ķēdes, gredzeni utt...pats atdeva visu kaut kur pusmiljona vērtībā un beibes pazuda!
Džeks apjēdz, ka ir uzmests un ir tāds lohs, ka zvana policijai, ka beibes šo apzagušas...un lieta nonāk atklātībā....un ar to ar beidzas, jo beibes neatrod!
Īsta komēdija Nu principā agrāk viss bija vienkāršāk - bijasievietes "parastās" un bija "mau**" kuras par attiecīgām lietām sniedza attiecīgos pakalpojumus un visiem viss bij skaidrs. Tagad sievietes "parastās" iet uz klubiem tēlot "ma***" un cakarēt tēviņus "primitīvos". Luncinās apkārt, dod mājienus, gorās, dejo utt. kā pavieglas uzvedibas sievietes bet beigu beigās tā kā tam niga* - kad bomis jau pa gaisu, tad var pateikt...ai stop stop stop...čau. paldies pa vakaru!!! Nu un tēviņš "primitīvais" paliek ar stāvošu bomi un tukšu maku.

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:14, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Īsta komēdija Nu principā agrāk viss bija vienkāršāk - bijasievietes "parastās" un bija "mau**" kuras par attiecīgām lietām sniedza attiecīgos pakalpojumus un visiem viss bij skaidrs. Tagad sievietes "parastās" iet uz klubiem tēlot "ma***" un cakarēt tēviņus "primitīvos". Luncinās apkārt, dod mājienus, gorās, dejo utt. kā pavieglas uzvedibas sievietes bet beigu beigās tā kā tam niga* - kad bomis jau pa gaisu, tad var pateikt...ai stop stop stop...čau. paldies pa vakaru!!! Nu un tēviņš "primitīvais" paliek ar stāvošu bomi un tukšu maku.
Pats trakākais, ka ar tukšu maku, bet pilnu kuli...!

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:22, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Pats trakākais, ka ar tukšu maku, bet pilnu kuli...!

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:27, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Pats trakākais, ka ar tukšu maku, bet pilnu kuli...!
Vai tad? Es gan pēc apraksta sapratu, ka visi dabūja, ko gribēja - čalis seksu (tādu padārgu gan, jāatzīst) un meičas naudu.

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:37, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: To var darīt un to tagad arī ļoti aktīvi dara, bet zini, es tev diezgan droši varu pateikt, ka no tā lielos vilcienos nekas nemainīsies. Apārstējot sekas, slimību neizārstēsi.
Ļoti liela nozīme ģimenei. Vislielākā.

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:39, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Īsta komēdija Nu principā agrāk viss bija vienkāršāk - bijasievietes "parastās" un bija "mau**" kuras par attiecīgām lietām sniedza attiecīgos pakalpojumus un visiem viss bij skaidrs. Tagad sievietes "parastās" iet uz klubiem tēlot "ma***" un cakarēt tēviņus "primitīvos". Luncinās apkārt, dod mājienus, gorās, dejo utt. kā pavieglas uzvedibas sievietes bet beigu beigās tā kā tam niga* - kad bomis jau pa gaisu, tad var pateikt...ai stop stop stop...čau. paldies pa vakaru!!! Nu un tēviņš "primitīvais" paliek ar stāvošu bomi un tukšu maku.
Ja? Interesanti gan. Es laikam ikdienā pavisam citādas sievietes redzu un satieku.

     [+] [-]

, 2018-10-02 11:41, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..Jūs, sievietes- pašas uzprasāties, staigājot atkailinātās drēbēs!
Tādēļ priekš manis visas, kurām ir redzamas tā "pavairāk miesas", tiek definētas kā palaistuves
Mārtiņ, uzmanies, ja redzēšu tevi staigājam šortos un sandalēs... Vienkārši esi gatavs, par sevi neatbildu.

     [+] [-]

, 2018-10-02 12:21, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mārtiņ, iedomājies, ka esmu sporta superzvaigzne, bet tu parasts Mārtiņš no ielas. Mēs satiekaamies kkādā klubā, es skatos uz tevi, baigi iepatīcies, bet, pēc kāda laika, jau reāli tek slienas uz tevi, tu izlieces, ka nemani vai tulko to savādāk, turpini jautri čalot par sportu, un tad mēs attopamies tumšā stūrī, esmu 2-3x stiprāks par tevi, un tu, jau krietni ierebis, vari tikai čiepstēt pretī... Tikai iedomājies. Iztēle tev taču ir? Kā ar empātijas spējām?
Nu, Nu? Tālāk?? Vienīgi- es alkoholu nelietoju un izdzīvošanas režīmā man ir ļooti daudz spēka

     [+] [-]

, 2018-10-02 13:06, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Nu, Nu? Tālāk?? Vienīgi- es alkoholu nelietoju un izdzīvošanas režīmā man ir ļooti daudz spēka
Nu, nelieto - iedomājies, ka Tev izdzīvošanas režīmā ir vairākas reizes mazāk spēka, nekā manas gribēšanas režīmā

     [+] [-]

, 2018-10-02 13:42, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, nelieto - iedomājies, ka Tev izdzīvošanas režīmā ir vairākas reizes mazāk spēka, nekā manas gribēšanas režīmā

     [+] [-]

, 2018-10-02 13:44, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, redz, tipisks variants... uzreiz nostājies tēvaiņu pusē. es, redz, kaut kā jūtu vairāk līdz upuriem (vismaz painteresējies, cik bieži sievietes tiek izvarotas - mājās, darbā utt), un neko nespēju ar to iesākt.
Es esmu, nevis "tēviņu pusē",bet gan CR7 pusē! Un, ja Tu rūpīgāk izlasītu komentārus, Tev būtu sajēga par manu nostāju .. uzskatu, ka sievietes bieži pašas provocē šādas izdarības. Un kā jau Putnis teica- arī mau kas ir jāliek cietumā