Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3032, Did:0, useCase: 3

Votkinss kompensācijas laikā ievelk futbola dzimteni Angliju EČ finālā

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Votkinss kompensācijas laikā ievelk futbola dzimteni Angliju EČ finālā
Uzvaras vārtu autors Ollijs Votkins. Foto. AFP. Scanpix

"Euro 2024" finālturnīrā aizvadīta otrā finālspēle, kurā savā starpā tikās futbola dzimtene Anglija un Nīderlande. Anglijai, pateicoties Ollija Votkinsa gūtajiem vārtiem kompensācijas laikā, izdevās uzvarēt (2:1) un iekļūt finālturnīra finālā, kurā tā spēkosies ar Spānijas valstsvienību.

• Eiropas čempionāta pusfinālā iepriekšējo reizi Nīderlandes izlase spēlēja 2004. gadā Portugālē, bet finālā oranžie vienīgo reizi spēlēja 1988. gadā, kad tā uzvarēja turnīrā. Angļi pēdējo reizi finālā spēlēja "Euro 2020" savās mājās Londonā (Vemblija stadionā). Interesanti, ka futbola dzimtenes pārstāvjiem tā arī nekad Eiropas čempionu titulu iegūt nav izdevies.

Nīderlande iesāka fantastiski, jo jau septītajā minūtē Havi Simonss panāca 1:0.2003. gadā dzimušais spēlētājs teicami nospēlēja netālu no Anglijas soda laukuma, izcīnot bumbu divcīņā ar Deklanu Raisu, un pēc tam ar teicamu tālsitienu pārspēja Džordanu Pikfordu.

• Šie gūtie vārti ir ātrākie gūtie vārti Eiropas čempionāta pusfinālos kopš 1996. gada, kad vārtus ātrāk guva anglis Alans Šīrers. Tāpat 21 gadu un 80 dienas vecais Simonss ir jaunākais holandietis, kurš guvis vārtus Eiropas čempionāta izslēgšanas turnīra fāzē.

• Ilgi gan Nīderlande vadībā nebija. 17. minūtē uz tās vārtiem tika nozīmēts 11 metru soda sitiens, jo pret Anglijas kapteini Hariju Keinu tika pārkāpti noteikumi – Minhenes "Bayern" uzbrucējs izpildīja pendeli un bija nekļūdīgs, panākot 1:1.

• Keins Eiropas čempionāta finālturnīros guvis jau sešus vārtus izslēgšanas turnīra fāzē, kas ir visu laiku labākais rādītājs turnīra vēsturē. Tāpat ar septiņiem precīziem sitieniem viņš ir visu laiku rezultatīvākais anglis šajā turnīrā. Viņam ar precīzo sitienu izdevās apsteigt Veinu Rūniju.

• Laika posmā no 23. līdz 32. minūtei abas komandas apmainījās bīstamiem uzbrukumiem. Fils Foudens vienreiz trāpīja pa vārtu stabu un vēlāk pretiniekus glāba Dumfrīss, savukārt jau pieminētais holandietis sita ar galvu un bumba atsitās pret Anglijas vārtu pārliktni.

• Rezervists Džoejs Vērmans diezgan ātri tika pie iespējas doties laukumā, jo spēles 35. minūtē savainojumā iedzīvojās Memfiss Depajs. Savainojuma nopietnība pagaidām nav skaidra, bet šo spēli viņš turpināt nebija spējīgs.
• Kopumā otrajā puslaikā Anglija savus apgriezienus samazināja, savukārt Nīderlande izskatījās nedaudz labāk. Līdz 85. minūtei holandiešiem trīs sitieni pa vārtiem (divi mērķī), savukārt angļi bija sausā.

• Bukajo Saka gan spēja gūt vārtus un izvirzīt vadībā Angliju, tomēr šis vārtu guvums tika atcelts, jo tika fiksēts aizmugures stāvoklis šajā uzbrukumā.

Ollijs Votkins kompensācijas laika pirmajā minūtē izrāva uzvaru angļiem – uz maiņu nākušais "Aston Villa" spēlētājs guva vārtus pēc Kola Palmera piespēles (2:1). Anglija, pateicoties šim vārtu guvumam, iesoļoja Eiropas čempionāta finālā!

Nīderlande – Anglija 1:2 (1:1)
Vārti: Simonss 7' – Keins 18' (11m) Votkinss 90+1'
Brīdinājumi: Dumfrīss 17' van Deiks 87' Simonss 90+1' – Belingems 72' Saka 86' Tripjē 90+4'
:Nīderlande: Verbrūgens – Akē, van Deiks, de Vreiss, Dumfrīss (Zirkzī 90+3') – Reindress, Simonss, Shoutens – Gakpo, Depajs (Vērmans 35'), Malens (Vēghorsts 46')
Anglija: Pikfords – Konsa, Stounss, Vokers, Saka (Konsa 90+3'), Raiss, Meinū (Galahers 90+3'), Tripjē (Šo 46') – Foudens (Palmers 81'), Belingems – Keins (Votkinss 81')
Galvenais tiesnesis: Fēlikss Cvaiers (Vācija)

Spēles statistika

RādītājsNīderlandeAnglija
xG:0.511.31
Bumbas kontrole:40%60%
Sitieni (vārtu rāmī):6 (3)9 (4)
Stūra sitieni:30
Aizmugures:14
Pārkāpumi:116
Piespēles (precīzas):428 (381)601 (550)

"Euro 2024" izšķirošās cīņas

DatumsPilsētaSpēleRezultāts
09.07.MinheneSpānija – Francija2:1 (2:1)
10.07.DortmundeNīderlande – Anglija1:2(1:1)
14.07.BerlīneFinālspēle22.00

Noderīgas lietas:

EURO 2024 jaunumi
EURO 2024 kalendārs un rezultāti
EURO 2024 turnīra tabulas
LIDL prognožu spēle
Fināls jau pavisam tuvu! Skatīsimies to kopā O’Learys sporta bārā! Rezervē savu vietu jau tagad

Slēpts komentārs: dinamoRIGA2000
Slēpts komentārs: hockeypro

     [+] [-]

, 2024-07-10 23:58, pirms 8 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Un ko es jums teicu, ka Anglija panems? Finala par ANGLIJU!
pareizi. Stokholmas sindroms. Fano par saviem saimniekiem un darba devējiem.
Slēpts komentārs: SeriA_madeinItaly

  +6 [+] [-]

, 2024-07-11 00:00, pirms 8 mēnešiem
Ideāli,Olivers vai Teilors netiesās finālu...

  +9 [+] [-]

, 2024-07-11 00:02, pirms 8 mēnešiem
Šis Go3 komentētāju duets ne tik atklāti kā Pakalns par Spāniju, bet tomēr izrāda atklātas simpātijas Anglijas izlasei. Finālā laikam atkal Pakalns bļaus par spāņiem.

  +8 [+] [-]

, 2024-07-11 00:02, pirms 8 mēnešiem
Angļi šodien nospēlēja brīvāk un lūk arī rezultāts. Nīderlande nospēlēja ļoti labi, bet tik līdzīgās spēlēs daudz izšķir arī veiksme un nejaušības. Kopumā laba spēle, bet pret spāņiem būs ļooooooti grūti.

  -4 [+] [-]

, 2024-07-11 00:05, pirms 8 mēnešiem
Fināls ir totāli pretīgs, bet lai tiek Jamalam kā jaunākajam Eiropas čempionam vēsturē.

     [+] [-]

, 2024-07-11 00:05, pirms 8 mēnešiem
Spēle diezgan vienmuļa, bet parasti 1/2 fināli un fināls nav atklātais futbold, jo likme augusta. Tad jau manīs, kurš vinnēs, nekad nevar paredzēt, kā ievirzas spēle un kā ar veiksmi. Par labu spēli finālā.

     [+] [-]

, 2024-07-11 00:07, pirms 8 mēnešiem
Veiksme, kas stāv Anglijai klāt šajā turnīrā ir vnk mind-blowing... nebūtu tiesnesis iedevis pendeli, kurai nebija jābūt (pat angļi paši saka, ka tur nebija pendele), kas zina, vai tagad angļi nekrāmētu koferus uz mājām... Laikam tikai angļi tā māk - kaut kā ķepu ļepu ar lielu veiksmes devu tikt līdz finālam (nebrīnīšos, ja tādā veidā arī uzvarēs finālu)...

Nekad īsti neesmu bijis par spāņiem, bet šoreiz nekas cits neatliek, jo nu Anglija nav pelnījusi titulu... vismaz ne šajā EČ

  -3 [+] [-]

, 2024-07-11 00:08, pirms 8 mēnešiem
Šodienas tiesāšana virslīgas līmenī.

     [+] [-]

, 2024-07-11 00:08, pirms 8 mēnešiem
cik var tie angļi izlīst. Un tā "pendele" kronis visam...

  -2 [+] [-]

, 2024-07-11 00:09, pirms 8 mēnešiem
petravicus rakstīja: Veiksme, kas stāv Anglijai klāt šajā turnīrā ir vnk mind-blowing... nebūtu tiesnesis iedevis pendeli, kurai nebija jābūt (pat angļi paši saka, ka tur nebija pendele), kas zina, vai tagad angļi nekrāmētu koferus uz mājām... Laikam tikai angļi tā māk - kaut kā ķepu ļepu ar lielu veiksmes devu tikt līdz finālam (nebrīnīšos, ja tādā veidā arī uzvarēs finālu)...

Nekad īsti neesmu bijis par spāņiem, bet šoreiz nekas cits neatliek, jo nu Anglija nav pelnījusi titulu... vismaz ne šajā EČ
+++

     [+] [-]

, 2024-07-11 00:10, pirms 8 mēnešiem
Saka divas rociņas pirms Kane soda…

  +2 [+] [-]

, 2024-07-11 00:15, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šis Go3 komentētāju duets ne tik atklāti kā Pakalns par Spāniju, bet tomēr izrāda atklātas simpātijas Anglijas izlasei. Finālā laikam atkal Pakalns bļaus par spāņiem.
es bez skaņas skatos !

  +3 [+] [-]

, 2024-07-11 00:15, pirms 8 mēnešiem
BBC studijā paši angļi at Gariju Nevilu priekšgalā atzina, ka tā nebija “pendele”, bet nu kopumā angļi bija labāki. Finālā gan īsti neredzu pretargumentus spāņiem, bet nu cepuri nost angļiem - ar katru spēli arvien labāk.

     [+] [-]

, 2024-07-11 00:16, pirms 8 mēnešiem
Nez, kas ir sāpīgāk - zaudēt pusfinālā vai zaudēt finālā? Lai arī no sirds novēlu angļiem kausu, nepamet sajūta, ka pret spāņiem īpaši variantu nebūs un šodienas eiforijas vietā būs neizbēgamas gaužas asariņas.

  +6 [+] [-]

, 2024-07-11 00:21, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šis Go3 komentētāju duets ne tik atklāti kā Pakalns par Spāniju, bet tomēr izrāda atklātas simpātijas Anglijas izlasei. Finālā laikam atkal Pakalns bļaus par spāņiem.
Labāk jau Anatolijs būtu..

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 00:21, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šis Go3 komentētāju duets ne tik atklāti kā Pakalns par Spāniju, bet tomēr izrāda atklātas simpātijas Anglijas izlasei. Finālā laikam atkal Pakalns bļaus par spāņiem.
Tev kviepli neapnīk čīkstēt par komentētājiem?? Cik gadus jau sūdzies par teju visiem. Ej pats komentē, tad nebūs jāklausās visi šitie briesmoņi. Bet tikmēr sēdi savā dīvānā un raudi savai plaukstai. Klauns.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-11 00:22, pirms 8 mēnešiem
hockeypro rakstīja: 79.minūtē nebija aizmugures, kapēc neparādīja atkārtojumu! Galīgs sviests ir ar to aizmuguri kā tādu parādību!
Piekrītu. Tapēc man futbols nepatīk, it kā normāls uzbrukums, bet nē kaut kāda aizmugure. Varēja labāk uztaisīt zonu kā hokejā, lai uzreiz viss ir skaidrs. Savādāk jau var visa komanda nostāties uz pretinieku vārtu līnijas un tad būs mūžīgā aizmugure uzbrūkošajai komandai.

  +7 [+] [-]

, 2024-07-11 00:22, pirms 8 mēnešiem
Tur jau tā pendele bija 50/50. Ja aizsargs nebūtu gājis līdz galam ar taisnu kāju, tad nebūtu soda sitiena. Ļoti bīstama spēle ar taisnu kāju nosvēra svaru kausus par labu soda sitienam.
Viena būtiska nianse un izcili veiksmīgs un precīzs sitiens starp aizsarga kājām angļiem deva finālu, jo pretinieks nespēja iesist vairāk vārtu.
Spāņi gan pret angļiem, gan pret nīderlandiešiem, būtu vienlīdz lieli favorīti tīri spēles kvalitātes ziņā.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-11 00:22, pirms 8 mēnešiem
britins rakstīja: BBC studijā paši angļi at Gariju Nevilu priekšgalā atzina, ka tā nebija “pendele”, bet nu kopumā angļi bija labāki. Finālā gan īsti neredzu pretargumentus spāņiem, bet nu cepuri nost angļiem - ar katru spēli arvien labāk.
Visi tik pārliecināti, ka pendele nebija jādod, bet spēles laikā šķiet paši nīderlandieši gan neko daudz neiebilda un futbolisti it kā parasti nav no tiem mierīgākajiem ļaužiem, kas nepelnītu pendeli pieņems ar stoicisku mieru.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-11 00:23, pirms 8 mēnešiem
autor, fināls Wemblijā bija 2021...

  -3 [+] [-]

, 2024-07-11 00:25, pirms 8 mēnešiem
Labākais ko no šī čempionāta esmu redzējis!

southgate german officer!

atomic kitten dziedāja angļu trenerim, bet angļu līdzjūtēji- vācu policistam, kurš ir ļoti līdzīgs

  +1 [+] [-]

, 2024-07-11 00:26, pirms 8 mēnešiem
Flashlight user rakstīja: Tev kviepli neapnīk čīkstēt par komentētājiem?? Cik gadus jau sūdzies par teju visiem. Ej pats komentē, tad nebūs jāklausās visi šitie briesmoņi. Bet tikmēr sēdi savā dīvānā un raudi savai plaukstai. Klauns.
Pilnīgas muļķības. Esmu vairākas reizes rakstījis, ka ļoti patīk Birjuka komentēšana.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 00:28, pirms 8 mēnešiem
Maybe this is the real Gareth Southgate and the one on the bench is the German police officer, trying to get England eliminated with the tactics and substitutions

     [+] [-]

, 2024-07-11 00:32, pirms 8 mēnešiem
Angļi ņem turzu, tas ir skaidrs
Slēpts komentārs: dzeniso

  +2 [+] [-]

, 2024-07-11 00:35, pirms 8 mēnešiem
neputns rakstīja: Nez, kas ir sāpīgāk - zaudēt pusfinālā vai zaudēt finālā? Lai arī no sirds novēlu angļiem kausu, nepamet sajūta, ka pret spāņiem īpaši variantu nebūs un šodienas eiforijas vietā būs neizbēgamas gaužas asariņas.
NUcerība mirst pēdējā ... Tas ka angļeim acis deg kā nekad un visi gatavis sisties - ta jau ir ļoti nozīmīga atslēga uz kopējo uzvaru

  +3 [+] [-]

, 2024-07-11 00:37, pirms 8 mēnešiem
neputns rakstīja: Visi tik pārliecināti, ka pendele nebija jādod, bet spēles laikā šķiet paši nīderlandieši gan neko daudz neiebilda un futbolisti it kā parasti nav no tiem mierīgākajiem ļaužiem, kas nepelnītu pendeli pieņems ar stoicisku mieru.
un ko viņiem bija jādara īsti ?! Jāķeras pie rīkles galvenajam tiesniesm un jānopelana kudzi ar dzeltenām un arī sarkanām kartītēm izrādot savu sašutumu pelnīto ?!
Slēpts komentārs: dzeniso

  +5 [+] [-]

, 2024-07-11 00:46, pirms 8 mēnešiem
dzeniso rakstīja: Spāņi nepavilks, viens pats Cucurella visu čempi noskrējies??? Angļi vienkārši no soliņa paņem svaigu Aston villas līderi un uzvar!!! Kur spāņiem svaigums??? Tieši tā, nekur! Futbols nāks mājās, jūs sasodītie angļu nīdēji!
...nu, teorētiski zaudēt divus finālus pēc kārtas nevajadzētu, bet savu naudu uz angļu uzvaru finālā es neliktu...

  +6 [+] [-]

, 2024-07-11 00:48, pirms 8 mēnešiem
Sods 100%. Būtu ārpus soda laukuma, ne mazāko diskusiju, ne par sodu, ne par dzelteno kartīti. Soda laukumā ir sodi uz kuriem mēdz pievērt acis, bet nu ne šoreiz. Tas, ka angļi paši kaut ko "atzīst" ir tikai priekš tā, lai varētu uz skatītājiem paspēlēt, uzvarējuši, tēlo labiņos. Un daži pat te pavelkās uz tik elementārām viltībām.

  +5 [+] [-]

, 2024-07-11 01:07, pirms 8 mēnešiem
Pirma laba spele Anglijas izpildijuma un tiesi pusfinala. Izcilas komandas biezi vien ieskrienas pedeja bridi un uzvar visu cempi, kapec, lai Anglija soreiz nebutu ta komanda?
Joprojam gan uzskatu, ka Spanija ir favoriti un prognozeju vinu uzvaru, bet pec sis dienas skiet, ka Anglijai ari ir looti labas izredzes. Niderlande ari sodien labi izskatijas, interesanta spele kopuma.

Pendele tur, manuprat, bija 50/50 - vareja dot, vareja ari nedot. Jebkurs lemums butu ok. Tie kas te raud par tiesniesiem ir anglu heiteri un nav objektivi. Angli sodien bija labaki un bija pelnijusi tikt talak.

  -3 [+] [-]

, 2024-07-11 01:34, pirms 8 mēnešiem
Angļi izlīda,kārtējo reizi izlīda !!!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-11 02:31, pirms 8 mēnešiem
britins rakstīja: BBC studijā paši angļi at Gariju Nevilu priekšgalā atzina, ka tā nebija “pendele”, bet nu kopumā angļi bija labāki. Finālā gan īsti neredzu pretargumentus spāņiem, bet nu cepuri nost angļiem - ar katru spēli arvien labāk.
Nerunā muļķības, 100% pendele!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-11 06:28, pirms 8 mēnešiem
Didziz rakstīja: Sods 100%. Būtu ārpus soda laukuma, ne mazāko diskusiju, ne par sodu, ne par dzelteno kartīti. Soda laukumā ir sodi uz kuriem mēdz pievērt acis, bet nu ne šoreiz. Tas, ka angļi paši kaut ko "atzīst" ir tikai priekš tā, lai varētu uz skatītājiem paspēlēt, uzvarējuši, tēlo labiņos. Un daži pat te pavelkās uz tik elementārām viltībām.
Pareizi, ir tāda lieta. Sen atpakaļ man pa satelītu rādīja tos klubu kanālus, tad tur tā arī bija - pēc uzvaras sēž krēslos ar sakrustotām kājām un sāk tādu komfortablu pļūtīšanu - slavina pretinieku, kritizē tiesāšanu un meklē kaut kādas utis savā kažokā. No sākuma likās inčīgi, bet tad kaut kā sāka šķebināt, jo viņi to dara vienmēr un visur.
Viens no iemesliem, kāpēc kausam nebūtu jādodas uz ārzemēm.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-11 06:33, pirms 8 mēnešiem
Osiic rakstīja: Piekrītu. Tapēc man futbols nepatīk, it kā normāls uzbrukums, bet nē kaut kāda aizmugure. Varēja labāk uztaisīt zonu kā hokejā, lai uzreiz viss ir skaidrs. Savādāk jau var visa komanda nostāties uz pretinieku vārtu līnijas un tad būs mūžīgā aizmugure uzbrūkošajai komandai.
cik saprotu, futbola noteikumi Tev sveši

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 06:57, pirms 8 mēnešiem
no 98. Gada fanoju par Angliju, vel pavisam siks biju nav ne jausmas, kapec iepatikas tieshi taa izlase. Atceros vel, kaa raudaju, kad zaudeja 11m argentinai un tagad finals tepat berline. Sestdien biljete 74e ar rynair, atpakl var ar autobusu, jo biletes back kosmosu maksa. atmosferai jabut nenormali krutai un ja Anglija vinees, nevaru iedomaties kads tur bezprigjels darisies berline, zinot anglju fanus

     [+] [-]

, 2024-07-11 07:00, pirms 8 mēnešiem
Protams, vel alkohols un parejaas izklaides un brivas dienas darba, bet potenciali tas var vairak neatkartoties ,jo LV tochna nebus tur un Anglija iepriekshreiz uzvareja 60 gadus atpakal

  +4 [+] [-]

, 2024-07-11 07:38, pirms 8 mēnešiem
goldfinger rakstīja: Protams, vel alkohols un parejaas izklaides un brivas dienas darba, bet potenciali tas var vairak neatkartoties ,jo LV tochna nebus tur un Anglija iepriekshreiz uzvareja 60 gadus atpakal
Tava dzeršana ir vēl viens iemesls, kāpēc kausam jāpaliek Eiropā.😉
Slēpts komentārs: SeriA_madeinItaly

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 08:00, pirms 8 mēnešiem
Visvairāk patika pašu angļu komentētāji. Tiem laikam arī ja kāds Fodens nopirstos, saskrietu ostīt un slavināt, ka tik talantīgi nopirsties māk tikai angļi. Es pat nezinu no kā vairāk man nepatīk angļi, no tā, ka viņi nepelnīti, bet kaut kā na haļavu pamanās tikt tālāk vai pastulbie angļu fani un augstprātīgie komentētāji, kas mūždien viņus slavina, cik ļoti šīs haļavas ir talantīgas un plānotas. Viņiem jau pret Slovākiju bija objektīvi jāizkrīt, football is coming home, ibio.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 08:19, pirms 8 mēnešiem
yankeezulu rakstīja: Visvairāk patika pašu angļu komentētāji. Tiem laikam arī ja kāds Fodens nopirstos, saskrietu ostīt un slavināt, ka tik talantīgi nopirsties māk tikai angļi. Es pat nezinu no kā vairāk man nepatīk angļi, no tā, ka viņi nepelnīti, bet kaut kā na haļavu pamanās tikt tālāk vai pastulbie angļu fani un augstprātīgie komentētāji, kas mūždien viņus slavina, cik ļoti šīs haļavas ir talantīgas un plānotas. Viņiem jau pret Slovākiju bija objektīvi jāizkrīt, football is coming home, ibio.
Jā, un tad, kad zaudēts, tad komentē tā it kā objektīvi, bet ar tādu vieglu aizvainojuma lūpiņu, kā tad tā, pārpratums, kā viņi tā drīkstēja?
Dažreiz tur, šķiet, slēpti klāt ir kaut kas no vecmeitu arsenāla - ko drāz, ja nevari izdrāzt tā, ka es nedēļu nevaru apsēsties!?
Nu jā, nav jau Ferenca Puskaša laiki...😁😁

  -4 [+] [-]

, 2024-07-11 08:49, pirms 8 mēnešiem
te nu bija Holandes ceļarullis ... , tāds grabošs asfalta blietētājs vien sanāca 😉 tak vienreiz tam futbolam jātiek mājās, vietējā līga jau sen bagātākā, nu vismaz Eiropas mērogā, labi piestāvēs arī izlases trofeja

  +1 [+] [-]

, 2024-07-11 09:00, pirms 8 mēnešiem
Šitie "nepelnīti" raudātāji sevi par apsmieklu pataisa jau kuro reizi... Sportā nav tāda "nepelnīti", izņēmums korupcija kā amatieru boksā vai kaut kas līdzīgs kā Pasaules kausā Korejā (Itālija pret D-Koreju). Viss pārējais - ja komanda uzvarēja, tad viņa uzvarēja pelnīti un attiecīgi zaudētāji zaudēja pelnīti.
Šajā spēlē Anglija iesita 3 vārtus, 1 pārliknis, 1 bumbu holandiešu aizsargs izcēla no vārtiem. Holandei - 1 pārliknis un 1 vārti. Jau pati pamata statistika uzrāda, ka uzvarēja tas, kam bija jāuzvar.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-11 09:44, pirms 8 mēnešiem
Šoreiz skatāma spēle un pelnīta uzvara. Abi pusfināli bija labi.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 10:17, pirms 8 mēnešiem
Anglijā būs čempioni, tas ir skaidrs, nekāda činkstošās spāņu meiteņpuikas neko večiem nepadarīs.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 10:39, pirms 8 mēnešiem
Kāds var paskaidrot, kā varēja būt pendele, ja kontakts bija PĒC sitiena pa bumbu?

  +3 [+] [-]

, 2024-07-11 10:44, pirms 8 mēnešiem
wifebeater rakstīja: Kāds var paskaidrot, kā varēja būt pendele, ja kontakts bija PĒC sitiena pa bumbu?
Bīstama spēle ar taisnu kāju sitiena līnijā. Ja aizsargs būtu centies kaut drusku savākt (atliekt atpakaļ) savu kāju, tad pendeles visticamāk nebūtu.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-11 10:58, pirms 8 mēnešiem
angļi turpina līst,jāsaka gan,ka šoreiz spēlēj labāki,bet tāpat ar apšaubāmu pendeli vien tiek uz priekšu.nu šis zars ir redzami vājāks,jo arī Nīderlande nepārliecināja.pēc loģikas Spānijai jāņem čempis,un angļi atkal varēs birdināt asariņu pēc zaudēta fināla,to arī šiem novēlu.)))

     [+] [-]

, 2024-07-11 10:59, pirms 8 mēnešiem
dzeniso rakstīja: Spāņi nepavilks, viens pats Cucurella visu čempi noskrējies??? Angļi vienkārši no soliņa paņem svaigu Aston villas līderi un uzvar!!! Kur spāņiem svaigums??? Tieši tā, nekur! Futbols nāks mājās, jūs sasodītie angļu nīdēji!
Valstis sajauci? Sēdi savā Anglijā un turi muti

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 11:01, pirms 8 mēnešiem
SeriA_madeinItaly rakstīja: Sanācis ir tā, ka visos šajos čempionātos es ne par ko nefanoju, bet ir komandas, kuras es negribu lai uzvarētu. Mans nepatīkamo komandu tops. Kur 1. vieta pati nepatīkamākā.
1) Krievija
2) Ukraina un citi krievi ( slovākija, tagad arī ungārija, utt)
3) Anglija ( Eiropas krievi - tādi paši imperiālisti, dzērāji,kaušļi un vispār, angļi pēc rakstura ir līdzīgi krieviem.)
4) Francija ( pagājušajā čm - bija 3. vietā, šajā noslīdēja uz 4.vietu iemesls - pārāk daudz Āfrikas spēlētāju, un francija - galvenā valsts eiropā, kura speciāli ieved afrikāņus)
5) komunisti - vācieši, beļģi, zviedri, somi, dāņi, norvēģi, nīderlande.

kad spēlē piemēram, rumānija pret kādu no šiem, es fanoju par rumāniju. Kad spēlē šī topa 3. vieta pret otro, es fanoju par 3.vietu, jo tas ir mazāks ļaunums, utt.

Kā jūs sapratāt, Spāņi nav šajā topā. Tāpēc skaidrs, par kuru es fanošu finālā.
Gaidu 6. un 7. punktus, lai var redzēt pilnu ranku

     [+] [-]

, 2024-07-11 11:13, pirms 8 mēnešiem
Didziz rakstīja: Tas, ka angļi paši kaut ko "atzīst" ir tikai priekš tā, lai varētu uz skatītājiem paspēlēt, uzvarējuši, tēlo labiņos. Un daži pat te pavelkās uz tik elementārām viltībām.
Viņi to atzina jau pirms vispār tiesnesis gāja to epizodi skatīties. Skatījos ITV Sport un tur spēles komentētāji un bijusī tiesnese Christina Unkel (kura šajā turnīrā strādā par tiesnešu pieņemto lēmumu analītiķi) vēl pirms tiesnesis gāja skatīties video atkārtojumu visi kā viens teica, ka tā nav pendele, ka nav nekāds pamats piešķit pendeli. Pēc tam paši bija ļoti izbrīnīti, kad tiesnesis pēkšņi gāja skatīties video.
Tas, ko cilvēki saka jau pēc spēles - to var traktēt kā vēlies, bet te bija tā, ka viņi bija 100% pārliecināti, ka tā nav pendele vēl pirms tās piešķiršanas..

  -1 [+] [-]

, 2024-07-11 12:15, pirms 8 mēnešiem
Spirtacentrā angļus jau grupu turnīrā sūtīja mājās, bet fināls ir sasniegts, kaut viegli pret pedrām nebūs. Tā ka turpiniet bimbāt mazās kepkas.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-11 12:19, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Bīstama spēle ar taisnu kāju sitiena līnijā. Ja aizsargs būtu centies kaut drusku savākt (atliekt atpakaļ) savu kāju, tad pendeles visticamāk nebūtu.
Es pieskriešu pie vārtsarga un pateikšu, ka viņš ir lohs. Viņš man iedos pa muti un man pēc likuma pienāksies pendele.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-11 12:25, pirms 8 mēnešiem
wifebeater rakstīja: Es pieskriešu pie vārtsarga un pateikšu, ka viņš ir lohs. Viņš man iedos pa muti un man pēc likuma pienāksies pendele.
Tev pienāksies ātrie un hospitālis tad

  +1 [+] [-]

, 2024-07-11 12:33, pirms 8 mēnešiem
Angļiem kārtējo reizi noveicās!Un autor,pirms raksti,pārlasi ko raksti..Konsa nesāka sākumsastāvā,Nīderlandei bija vēl viena maiņa!Kāds jau arī izlasa šo,cieņu pret lasītāju!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-11 12:55, pirms 8 mēnešiem
wifebeater rakstīja: Es pieskriešu pie vārtsarga un pateikšu, ka viņš ir lohs. Viņš man iedos pa muti un man pēc likuma pienāksies pendele.
Nepārspīlē. Keina gadījumā bija sitiens pa vārtiem no soda laukuma un sods bija sitiena kustībā. Kā jau te cits rakstīja, tad tas būtu 100% sods ārpus soda laukuma un diskusijas vispār bija dēļ fakta, ka sods bija soda laukumā.
Ja vienkārši konflikts soda laukumā, tad ir runa tikai par kartītēm.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-11 13:58, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Tur jau tā pendele bija 50/50. Ja aizsargs nebūtu gājis līdz galam ar taisnu kāju, tad nebūtu soda sitiena. Ļoti bīstama spēle ar taisnu kāju nosvēra svaru kausus par labu soda sitienam.
Viena būtiska nianse un izcili veiksmīgs un precīzs sitiens starp aizsarga kājām angļiem deva finālu, jo pretinieks nespēja iesist vairāk vārtu.
Spāņi gan pret angļiem, gan pret nīderlandiešiem, būtu vienlīdz lieli favorīti tīri spēles kvalitātes ziņā.
Nekāds 50/50 tur nebija.
Tā ir ka ļauj tiesāt visādiem korumpantiem, jo Cvaiers jau bija dabūjis 6 mēnešu banu par "match fixing", bet tik un tā, mistiskā veidā, dabūja tiesāt pusfinālu, pēc spēles uzreiz aizmūkot uz ģerbtuvēm, pat neatvadoties no komandām. Kas viņam lika paklausīt VAR kolēģim, lai manītu sākotnējo lēmumu, tas nu paliek uz viņa un viņa drauģeļa sirdsapziņas.
Vairāk info, ar foto un analīzi ir atrodams te:
https://www.msn.com/en-xl/news/othe...

     [+] [-]

, 2024-07-11 14:13, pirms 8 mēnešiem
ANNUNAKI rakstīja: un ko viņiem bija jādara īsti ?! Jāķeras pie rīkles galvenajam tiesniesm un jānopelana kudzi ar dzeltenām un arī sarkanām kartītēm izrādot savu sašutumu pelnīto ?!
Nu kāpēc tad uzreiz tik dramatiski Neticībā saķert galvu, mest rokas pa gaisu, nu un visas tās klasiskās lietiņas, ko futbolisti dara, kad kkas nav tā, kā viņiem liekas, kā vajadzētu būt, bet visi bija mierīgi un gan pēc pendeles piešķiršanas, gan dzeltenās, neviens nekādu baigo sašutumu neizrādīja. Es nez, ja tas nav pārkāpums (spēlētājs smagi dabū pa kātiem un pretinieks bumbai pat nepieskaras), tad kas vispār ir?

     [+] [-]

, 2024-07-11 14:20, pirms 8 mēnešiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Nekāds 50/50 tur nebija.
Tā ir ka ļauj tiesāt visādiem korumpantiem, jo Cvaiers jau bija dabūjis 6 mēnešu banu par "match fixing", bet tik un tā, mistiskā veidā, dabūja tiesāt pusfinālu, pēc spēles uzreiz aizmūkot uz ģerbtuvēm, pat neatvadoties no komandām. Kas viņam lika paklausīt VAR kolēģim, lai manītu sākotnējo lēmumu, tas nu paliek uz viņa un viņa drauģeļa sirdsapziņas.
Vairāk info, ar foto un analīzi ir atrodams te:
https://www.msn.com/en-xl/news/other/var-call-for-england-s-spot-kick-in-euro-semi-final-was-just-ridiculous-the-referee-s-decision-was-inexplicable/ar-BB1pLpbd?ocid=msedgntp&pc=ASTS&cvid=8e48c83f148c4d89a6622875c22d1c78&ei=10
Saprotu visu argumentāciju un nerakstīto likumu, ka par sodu, kurš noticis pēc sitiena, pendeli nepiešķir. Tikai grūti saprast, kādēļ aizsargs nepacentās novākt taisno kāju ar uz priekšu izliktiem korķiem, ja zināja, ka nav paspējis bloķēt sitienu. Laika to izdarīt pietika (kaut vai paraut kāju nedaudz atpakaļ).
Patiesībā dumja epizode, jo tas moments varēja noslēgt spēli Keinam ar traumu. Aizsargs vainīgs, bet tajā pašā laikā pēc burta un nerakstītiem likumiem nevainīgs.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-11 14:43, pirms 8 mēnešiem
Nesaprotu tās diskusijas par piešķirto pendeli. Tīrs pārkāpums, par kādiem jebkurā laukuma vietā parasti tiesneši dod brīdinājumus. Aizsargs centās bloķēt bumbu, nepaspēja, kā rezultātā spēlētājs kurš uzsita pa bumbu vēl trāpīja pa kāju un varēja iedzīvoties nopietnā savainojumā. To sauc par bīstamu spēli! Līdzīgas situācijās, ļoti bieži uzbrūkošie spēlētāji nopelna brīdinājumus pret malējiem aizsargiem, kad nokavē aizsarga izsistās bumbas bloķēšanu un trāpa pa kājām.
Nevils acīmredzot spriež pēc noteikumiem, kādi bija pirms 20 gadiem, kad tiešām tamlīdzīgus sodus nesvilpa.

     [+] [-]

, 2024-07-11 19:59, pirms 8 mēnešiem
SeriA_madeinItaly rakstīja: Sanācis ir tā, ka visos šajos čempionātos es ne par ko nefanoju, bet ir komandas, kuras es negribu lai uzvarētu. Mans nepatīkamo komandu tops. Kur 1. vieta pati nepatīkamākā.
1) Krievija
2) Ukraina un citi krievi ( slovākija, tagad arī ungārija, utt)
3) Anglija ( Eiropas krievi - tādi paši imperiālisti, dzērāji,kaušļi un vispār, angļi pēc rakstura ir līdzīgi krieviem.)
4) Francija ( pagājušajā čm - bija 3. vietā, šajā noslīdēja uz 4.vietu iemesls - pārāk daudz Āfrikas spēlētāju, un francija - galvenā valsts eiropā, kura speciāli ieved afrikāņus)
5) komunisti - vācieši, beļģi, zviedri, somi, dāņi, norvēģi, nīderlande.

kad spēlē piemēram, rumānija pret kādu no šiem, es fanoju par rumāniju. Kad spēlē šī topa 3. vieta pret otro, es fanoju par 3.vietu, jo tas ir mazāks ļaunums, utt.

Kā jūs sapratāt, Spāņi nav šajā topā. Tāpēc skaidrs, par kuru es fanošu finālā.
Varētu padomāt, ka kādu baigi iš par ko finālā fanosi tu un kaut kādi varenie ekspreši.

     [+] [-]

, 2024-07-11 20:03, pirms 8 mēnešiem
petravicus rakstīja: Veiksme, kas stāv Anglijai klāt šajā turnīrā ir vnk mind-blowing... nebūtu tiesnesis iedevis pendeli, kurai nebija jābūt (pat angļi paši saka, ka tur nebija pendele), kas zina, vai tagad angļi nekrāmētu koferus uz mājām... Laikam tikai angļi tā māk - kaut kā ķepu ļepu ar lielu veiksmes devu tikt līdz finālam (nebrīnīšos, ja tādā veidā arī uzvarēs finālu)...

Nekad īsti neesmu bijis par spāņiem, bet šoreiz nekas cits neatliek, jo nu Anglija nav pelnījusi titulu... vismaz ne šajā EČ
Ja būtu skatījies pusfinālu, tad būtu redzējis, ka angļi visos rādītājos bija labāki par Holandi. Man, palielam, bija pilnīgi vienalga, kurš uzvar, jo šīs abas komandas ir tās, par kurām es parasti fanoju, bet angļu spēle šoreiz man, viennozīmīgi, patika labāk!

     [+] [-]

, 2024-07-12 18:01, pirms 8 mēnešiem
3P ar glanci rakstīja: Ja būtu skatījies pusfinālu, tad būtu redzējis, ka angļi visos rādītājos bija labāki par Holandi. Man, palielam, bija pilnīgi vienalga, kurš uzvar, jo šīs abas komandas ir tās, par kurām es parasti fanoju, bet angļu spēle šoreiz man, viennozīmīgi, patika labāk!
Kas tev liek domāt, ka es neskatījos? Un tikai tāpēc, ka angļi bija labāki visos rādītājos, nenozīmē, ka viņi obligāti būtu uzvarējuši, ja ne šī pendele...