Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Pēc zaudējuma otrajā EČ finālā Sautgeits atkāpjas no Anglijas galvenā trenera amata

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Pēc zaudējuma otrajā EČ finālā Sautgeits atkāpjas no Anglijas galvenā trenera amata
Gerets Sautgeits. Foto: ZUMAPRESS/Scanpix

Pēc zaudējuma otrajā Eiropas čempionāta finālturnīra titulspēlē no Anglijas izlases galvenā trenera amata atkāpies līdzšinējais izlases galvenais treneris Gerets Sautgeits.

''Kā lepns anglis varu teikt, ka lielākais gods manā dzīvē bijis pārstāvēt Anglijas izlasi un to trenēt. Tas man nozīmējis visu, un esmu atdevis tam visu. Taču ir laiks pārmaiņām, jaunai nodaļai. Svētdienas finālspēle Berlīnē pret Spāniju bija mana pēdējā kā Anglijas izlases galvenajam trenerim,'' Anglijas izlases mājaslapā citēts Sautgeits.

53 gadus vecais angļu stratēģis pie valstsvienības stūres stājās 2016. gada septembrī – sākotnēji kā pagaidu galvenais treneris. Pēc pagaidu galvenā trenera termiņa beigām viņš tika atalgots ar četru gadu līgumu galvenā stratēģa postenī. Viņa vadībā izlase aizvadīja 102 oficiālas spēles.

2018. gada Pasaules kausa izcīņas finālturnīrā angļi Sautgeita vadībā pusfinālā ar 1:2 piekāpās Horvātijai, bet mačā par bronzu ar 0:2 atzina Beļģijas pārākumu. ''Euro 2021'' finālturnīrā Anglija savās mājās tika līdz finālam, kur pēcspēles sitienu sērijā piekāpās Itālijai.

Iepriekšējā Pasaules kausā, 2022. gadā, Anglija ceturtdaļfinālā piedzīvoja zaudējumu ar 1:2 pret Franciju, bet aizvadītajā svētdienā ''Euro 2024'' finālā ar 1:2 piekāpās spāņiem.

Trenera karjeras laikā Sautgeits trenējis arī ''Middlesbrough'' un Anglijas U21 izlasi.

Izmantotie resursi:
https://www.englandfootball.com/art...
https://www.bbc.com/sport/football/...

1 2 36 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2024-07-16 13:46, pirms 2 mēnešiem
11 vilki

  +9 [+] [-]

, 2024-07-16 13:55, pirms 2 mēnešiem
Nu šis potenciāli paver durvis Daiņa Kazakeviča kandidatūrai pie Anglijas izlases stūres...

  +3 [+] [-]

, 2024-07-16 14:01, pirms 2 mēnešiem
nefartovyi
divi fināli garām
jāmeklē laimes lāci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2024-07-16 14:23, pirms 2 mēnešiem
Al Pačīno rakstīja: Tak ne treneris te vainīgs.
Cik treneri un kādi rezultāti, Soutgeitam tie bija labākie, bet nu labi, tpt šai nācijai titulu neredzēt savus 100 gadus vel
Tu domā, ka turpmākos 100 gadus dominēs meiteņpuiku nācija, kur tūkstošiem varoņu braši gaiņā pa ielām pārbijušos govi..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 14:25, pirms 2 mēnešiem
purva_velns rakstīja: nefartovyi
divi fināli garām
jāmeklē laimes lāci
Nekas nav jāmeklē - vienkārši Keinu nevajadzēja izlasē ņemt. Tak klubos arī - ir Keins, nav kauss.

  +5 [+] [-]

, 2024-07-16 14:32, pirms 2 mēnešiem
Jā, 2. vieta ir slikts rezultāts jebkurai izlasei.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-16 14:35, pirms 2 mēnešiem
Vienozīmīgi izvilka Angliju no pagraba, bet pēdējo šķērsli nepārvarēja. Futbolu gan reti pretīgi ar tādu sastāvu spēlēja.

Nepamet sajūta, ka tagad ar samazgām nolieto Sautgeitu pēc gadiem 10 atcerēsies kā varoni, jo izlase tāpat neko nesasniegs

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 14:50, pirms 2 mēnešiem
Ja ne labāk, tad vismaz savādāk būs. jauns treneris sastāvā ar izmaiņas veiks

  +3 [+] [-]

, 2024-07-16 14:51, pirms 2 mēnešiem
Domāju, ka šogad Soutgeitu pamatoti kritizē. Ar šādu sastāvu, kur aizsardzība ir stipri viduvēja un nav kvalitatīvu centra aizsargu, bet uzbrukums ir, potenciāli, jaudīgākais visā turnīrā, spēlēt aizsardzības tipa futbolu bija neprāts.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 14:54, pirms 2 mēnešiem
Klops domājams būs numur viens kandidāts.
Nu vismaz pēc loģikas būtu jābūt.Ja protams viņš grib trenēt šogad

     [+] [-]

, 2024-07-16 14:58, pirms 2 mēnešiem
Anglija nākamie pasaules un eiropas čempioni!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-16 15:08, pirms 2 mēnešiem
Par Sautgeitu varētu būt taisnība ko paši angļu apskatnieki un bijušie futbolisti teica, ka tā kā viņš pats aizsargs bija, tad viņš redz šo spēli no šī skatu punkta un tāpēc tik maz tika izmantots angļu uzbrukuma potenciāls...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 15:10, pirms 2 mēnešiem
hantele rakstīja: Domāju, ka šogad Soutgeitu pamatoti kritizē. Ar šādu sastāvu, kur aizsardzība ir stipri viduvēja un nav kvalitatīvu centra aizsargu, bet uzbrukums ir, potenciāli, jaudīgākais visā turnīrā, spēlēt aizsardzības tipa futbolu bija neprāts.
Ja skatās uz sausu statistiku un sasniegto, tad vienozīmīgi labākais treneris angļiem pēdējo gadu laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 15:18, pirms 2 mēnešiem
Loģisks solis, jo Euro 2020 izlase izskatījās labāk. Lai gan arī šoreiz tika sasniegts fināls, tomēr nepameta sajūta, ka konkrētajai izlasei tur nebija jābūt un loģiskāka būtu apstāšanās 1/4 finālā, tādēļ šis konkrētais turnīrs drīzāk vērtējams negatīvi (ja salīdzina ar iepriekšējo).

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 15:27, pirms 2 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Loģisks solis, jo Euro 2020 izlase izskatījās labāk. Lai gan arī šoreiz tika sasniegts fināls, tomēr nepameta sajūta, ka konkrētajai izlasei tur nebija jābūt un loģiskāka būtu apstāšanās 1/4 finālā, tādēļ šis konkrētais turnīrs drīzāk vērtējams negatīvi (ja salīdzina ar iepriekšējo).
Eksperta un futbola zinātāja vārdiem runājot - nebija izvēlēts pareizais izlases attīstības vektors.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-16 15:33, pirms 2 mēnešiem
Al Pačīno rakstīja: Tak ne treneris te vainīgs.
Cik treneri un kādi rezultāti, Soutgeitam tie bija labākie, bet nu labi, tpt šai nācijai titulu neredzēt savus 100 gadus vel
Pilnīgi piekrītu šis treneris priekš angļiem sasniedz ļoti labu rezultātu. Nu nav Anglija uzvarētāju komanda, viņi izcīnīt var vienu titulu simts gados, tā kā vēl jāpagaida, gan jau tuvākajos četrdesmit gados izdosies ko izcīnīt.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 15:36, pirms 2 mēnešiem
Čau! Atā rakstīja: Tu domā, ka turpmākos 100 gadus dominēs meiteņpuiku nācija, kur tūkstošiem varoņu braši gaiņā pa ielām pārbijušos govi..
Jā tā apmēram būs, ja nebūs spāņi tad būs vācieši, francūži,itāļi, vai pasaules kausā argentīna, brazīlija, bet ne jau angļi viņi nav uzvarētāju komanda.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 15:41, pirms 2 mēnešiem
Madzigais rakstīja: Anglija nākamie pasaules un eiropas čempioni!
Smieklīgi ja paskatās kāda ir kokurence un cik daudz ir titulētas izlases ar uzvarētāju garu, bet angļiem tik viens tituls par visu laiku un tas pats 1966 gadā.

     [+] [-]

, 2024-07-16 16:11, pirms 2 mēnešiem
Next permanent England manager odds (via Sky Bet)
Graham Potter - 11/10
Lee Carsley - 5/2
Eddie Howe - 4/1
Jurgen Klopp - 8/1
Mauricio Pochettino - 10/1
Thomas Tuchel - 12/1
Frank Lampard - 20/1
33/1 bar

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 16:11, pirms 2 mēnešiem
kaspars76 rakstīja: Pilnīgi piekrītu šis treneris priekš angļiem sasniedz ļoti labu rezultātu. Nu nav Anglija uzvarētāju komanda, viņi izcīnīt var vienu titulu simts gados, tā kā vēl jāpagaida, gan jau tuvākajos četrdesmit gados izdosies ko izcīnīt.
Pirms gadiem 10 to pašu teica par Spāniju, vēl pirms tam par Franciju...

     [+] [-]

, 2024-07-16 16:16, pirms 2 mēnešiem
Ulrihs rakstīja: Pirms gadiem 10 to pašu teica par Spāniju, vēl pirms tam par Franciju...
Francijas izlase pārstāja pastāvēt kopš Platinī laikiem
Tagad ir Francijas melnādaino pilsoņu izlase, ko nekādā mērā nedrīkst/nevar dēvēt par nacionālo!

     [+] [-]

, 2024-07-16 16:24, pirms 2 mēnešiem
Ziniet kapec futbols nekad neatgriezas futbola dzimtene Anglija?? Tapec ka Anglija nav nekada futbola dzimtene. Nekaunigie naglo saksi beizkauniga veida ir pasludinajusi sevi par futbola dzimteni. Paskaidrosu saprotama veida- 1920 gada Parize salasijas kopa vairakas valstis lai ieviestu pasaule volebola speli. Salasijas veci un teica - " Ziniet Ir tada spele ka volebols kuru spele jau vairak ka 2000 gadus. Nav zinams kas vinu ir izdomajis un kad, bet splele vinu daudz un dazados veidos. Tad nu sie veci izskatija visus variantus ka spele volebolu un ieveisa vienu konkretu speli un vienus noteikumus. Vini neizdomaja volebolu- vini izskatija daudzos volebola speles variantus un ieviesa vienus notieikumus lai visur pasaule volebolu speletu vienadi. Tiesi to pasu ar futbolu izrarija naglo saksi- vini neradija futbolu, vini to neizdomaja- vini nav futbola dzimtene. Futbols ir elementara spele i varti, vartsargs, bumba un skerjeji. Sadu spelei cilveki speleja jau tad kad Angliju vel klaja vel ledaji. To speleja senaja kina un indija, bet Eiropa tas radas tani gala kur dzivoja pirmie eiropas cilveki un tas bija siltas valstis- Griekija, Italija un Spanija. Ka anglim pietiek nekaunibas teikt ka vins ir izdomajis futbolu ja 3000 gadu atpakal kaut kur Egiptes pagalma tadu pasu speli speleja puiseli. Visticamak tas ir iemesls kapec futbola dievs visu laiku soda anglus par to ka vini visa rikle bauto nepatiesus vardus - It's Coming Home. Un laikam tapec futbols nekad neatgriezas tani "futbola dzimtene" bet vins visu laiku atgriezas tur kur dzivoja pimatnejie cilveki un ta ir Spanija italija un Francija.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 16:38, pirms 2 mēnešiem
Ulrihs rakstīja: Pirms gadiem 10 to pašu teica par Spāniju, vēl pirms tam par Franciju...
Bērniņ par ko tu runā, par kādiem desmit gadiem, Spānija ir vistitulētakā izlase eiropas čempionatos kā arī pasaules kausa ieguvēja, Francija ir divkārtēja eiropas čempione un divkārtēja pasaules kausa ieguvēja. Par kadiem pirms desmit gadiem un kas runāja tu murgo. Anglijai šādi panākumi pat sapņos nav rādijušies. Un tās ir tikai divas eiropas izlases vēl jau ir Itālija, Vācija līdz kuru panākumiem Anglijai ir domājams neiespējami aizsniegties.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 16:47, pirms 2 mēnešiem
kaspars76 rakstīja: Bērniņ par ko tu runā, par kādiem desmit gadiem, Spānija ir vistitulētakā izlase eiropas čempionatos kā arī pasaules kausa ieguvēja, Francija ir divkārtēja eiropas čempione un divkārtēja pasaules kausa ieguvēja. Par kadiem pirms desmit gadiem un kas runāja tu murgo. Anglijai šādi panākumi pat sapņos nav rādijušies. Un tās ir tikai divas eiropas izlases vēl jau ir Itālija, Vācija līdz kuru panākumiem Anglijai ir domājams neiespējami aizsniegties.
Interesants fakts par Spāniju - kopš 2001.gada Spānijas izlase un Spānijas klubi ir uzvarējuši visos finālos, kur spēlējuši. Izlasei un klubiem kopš 2001.gada kopā 27 tituli.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-16 16:52, pirms 2 mēnešiem
Bērniņš Tev ir starp kājām… Raula karjeras laikos Spānija tika uzskatīta par lielāko neveiksminieci starptautiskajos turnīros, kas vienmēr spēlēja skaisti un rezultatīvi, bet nekad neko neuzvarēja. Tas pats par Franciju, uzvara ar Platinī astoņdesmitajos un pēc tam klusums līdz Pasaules kausam ar Bartezu vārtos, lai gan netrūka talantu kā Džorkajevs utt. Tā ka no sākuma izdari mājasdarbu kaut minimālā apjomā un tad sprēgā…

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 17:09, pirms 2 mēnešiem
Problēma spēlēt skaistu futbolu pēc klubu sezonas ir milzīga, jo nav spēka presingot.. Tur bez laba galvenā trenera vajag izcilu fiziskās sagatavotības treneri.. vai drapes..

     [+] [-]

, 2024-07-16 17:11, pirms 2 mēnešiem
Pēdējo reizi spāņus finālā vinnēja Liverpool ⚽

  -1 [+] [-]

, 2024-07-16 17:15, pirms 2 mēnešiem
prieks ka vietējā Gazmjas līmeņa fanu klubā ir ko apspriest..skaistā futbola fetišisti..visādi iļjiču, bambiču, ujujē un pedroso fani kas spēlē kautkādos skatītāju jokainos klubos kur 200 skatītāju..136 vieta pasaulē..vai 138..un par algu nemaksāšanu atņem punktus.turpiniet biedri

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 17:37, pirms 2 mēnešiem
Smacee nost rakstīja: prieks ka vietējā Gazmjas līmeņa fanu klubā ir ko apspriest..skaistā futbola fetišisti..visādi iļjiču, bambiču, ujujē un pedroso fani kas spēlē kautkādos skatītāju jokainos klubos kur 200 skatītāju..136 vieta pasaulē..vai 138..un par algu nemaksāšanu atņem punktus.turpiniet biedri
Cik aliņus jau iztempi šodien?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-16 17:58, pirms 2 mēnešiem
Ulrihs rakstīja: Bērniņš Tev ir starp kājām… Raula karjeras laikos Spānija tika uzskatīta par lielāko neveiksminieci starptautiskajos turnīros, kas vienmēr spēlēja skaisti un rezultatīvi, bet nekad neko neuzvarēja. Tas pats par Franciju, uzvara ar Platinī astoņdesmitajos un pēc tam klusums līdz Pasaules kausam ar Bartezu vārtos, lai gan netrūka talantu kā Džorkajevs utt. Tā ka no sākuma izdari mājasdarbu kaut minimālā apjomā un tad sprēgā…
Mazo bērniņ nu nesatraucies tak tā. Tu te gudri runāji par kaut kādiem desmit gadiem kad par Spāniju runāja, bet Spānija vinēja Euro 2008,2012,un pasaules kausu 2010 un tavs pieminētais Rauls 2006 jau beidz karjeru nacionālajā izlasē, tāpēc nesaprotu par ko tu murgo. Nu labi laikam saprotu tavi angļi kārtējo reizi izgāzās tāpēc slikts noskaņojums.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-16 18:29, pirms 2 mēnešiem
Saprotu, ka 76 varētu nozīmēt dzimšanas gadu un tad jau tika piedzīvoti laiki, kad latviešu valodu skolā mācīja pamatīgi, ja ne, sveicini savu latviešu valodas skolotāju, ja nespēj izprast starpību starp “pirms gadiem 10” un “pirms 10 gadiem”. Tieši tā līdz 2008 uzvarai spāņi kā pirmie no grandiem parasti lidoja ārā jau kāda 1/8 un tāpēc tika uzskatīti par lielākajiem neveiksminiekiem. Par frančiem pat nerunàjūt, viņi pēc Platinī izlases līdz uzvarai mājās Pasaules kausā pat pie grandiem netika pieskaitīti parasti, bērniņ.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-16 18:34, pirms 2 mēnešiem
Kā izteicās bbc viens ex špīleris, tad labākie spēlētāji,bet ne labākā komanda

     [+] [-]

, 2024-07-16 20:03, pirms 2 mēnešiem
refuze rakstīja: Nu šis potenciāli paver durvis Daiņa Kazakeviča kandidatūrai pie Anglijas izlases stūres...
Anglijas izlases autobusa stūres
1 2 36 komentāri