Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3032, Did:0, useCase: 3

Spāņi papildlaikā salauž vāciešu sirdis

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Spāņi papildlaikā salauž vāciešu sirdis
Mirklis pēc Dani Olmo (Nr. 10) vārtu guvuma. Foto: Manu Fernandez/AP/Scanpix

Eiropas futbola meistarsacīkšu finālturnīra saimniecei Vācijai šovakar nācās izstāties no tālākas dalības, ceturtdaļfinālā ar 1:2 piekāpjoties Spānijas valstsvienībai.

Spēles sākuma daļā biežāk un bīstamāk uzbruka spāņi, kuri jau pirmajā minūtē izspēlēja līdz netraucētam Pedri sitienam no soda laukuma robežas. Vietā bija Manuels Noiers. Spānijas rindās no lielāka attāluma nedaudz neprecīzi sita jaunais talants Lamins Jamals un Fabjans Ruiss.

Pirmajā cēlienā vāciešu uzbrukumā redzams bija Kajs Hāvercs, kurš smailē tika pie divām labām iespējām. Londonas "Arsenal" futbolists 21. minūtē sitienā ar galvu nebija pietiekami spēcīgs, lai pārspētu vārtsargu Unaju Simonu. Arī 35. minūtē Hāvercam neizdevās pietiekami ass sitiens, Bilbao "Athletic" vārtu vīram arī šoreiz tiekot galā ar briesmām.

Puslaika beigu daļā spēles temps bija jūtami lēnāks nekā iepriekš.

Otrā puslaika sākuma daļā spāņiem izdevās atrast caurumu Vācijas aizsardzībā – 16 gadīgais Jamals no labā flanga iespēlēja bumbu centrā, kur no soda laukuma robežas bumbu precīzi vārtu kreisajā apakšējā stūrī raidīja Dani Olmo. Viņu brīvu atstāja laukumā uz maiņu nākušais Roberts Andrihs.

Olmo šovakar laukumā nāca astotajā minūtē, nomainot ceļgala savainojumu guvušo Pedri. "Barcelona" pussargam finālturnīrs ir noslēdzies.

Pēc nokļūšanas iedzinējos vācieši kāpināja cīņas ātrumu, bīstami pietuvojoties pretinieku vārtiem, taču šajās situācijās netiekot pie izšķiroša sitiena.

Turpinājumā Vācijai gan bija vairākas iespējas atgūt līdzsvaru. 70. minūtē Hāverca šāvienu bloķēja Dani Karvahals, 76. minūtē pēc Floriana Virca piespēles no labā flanga bumbu pa stabu sita Niklass Filkrugs, bet 82. minūtē pēc Simona neveiksmīga izsitiena no vārtiem Hāvercs bumbu pārcēla ne vien pāri vārtsargam, bet arī pārliktnim.

Pamatlaika izskaņā vāciešiem izdevās izglābties – pēc centrējuma bumbu pagarināja Jozuā Kimmihs, bet vārtu stūrī to izdevās raidīt Vircam. Vācieši pēcāk naski devās uzbrukumā, cenšoties izraut uzvaru jau pirms papildlaika nepieciešamības.

Papildlaika pirmajā puslaikā sparīgāk uzbruka Vācijas futbolisti. Iespējas gan bija abām komandām – Mikels Ojarsavals sitienā no tālienes bija nedaudz neprecīzs, bet laukuma pretējā galā pēc veterāna Tomasa Millera piespēles gar stabu sita Vircs.

Otrā cēliena ievadā tiesneši pieņēma ļoti strīdīgu lēmumu – nesodīt spāņu aizsargu Marku Kukureju par bumbas atvairīšanu ar roku soda laukumā Džamala Musialas spēcīgā sitienā. Angļu tiesnesis, noklausījies video tiesnešu komentārus, neveica darbības, lai mainītu savu lēmumu – turpināt spēles ritējumu. Tomēr arī Filkrugs mirkli pirms piespēlēšanas Musialam atradās aizmugurē.

117. minūtē ļoti tuvu Vācijas izvirzīšanai priekšgalā bija Filkrugs, kura sitienu ar pirkstu galiem atvairīja Simons. Vācietis iespēju neizmantoja, turpretim spāņi pretuzbrukumā guva uzvaras vārtus, pēc Olmo centrējuma bumbu ar galvu precīzi sitot Sansevastjanas "Real Sociedad" pussargam Mikelam Merino.

Pēcāk vācieši izmisīgi metās uzbrukumā, vēl vienu izdevību neizmantojot Filkrugam, kurš kompensācijas laika trešajā minūtē pretkustībā bumbu sita nedaudz garām stabam.

Pēcāk tiesnesis Vācijai vēl dažas minūtes ļāva uzbrukt, Karvahalam ar otro dzelteno kartīti noraujot Muisialas izrāvienu pa kreiso flangu. Standartsituācijā bumbu tvēra vārtsargs Simons, ar to kaujai noslēdzoties.

Spāņi otrdienas vakarā Minhenē spēkosies pret Portugāles un Francijas dueļa uzvarētāju. Pusfinālā viņiem nāksies iztikt bez vadošā smailes uzbrucēja Alvaro Moratas, kurš pēc rezultāta kļūšanas 2:1 rezervista lomā nopelnīja dzelteno kartīti un diskvalifikāciju.

Spānija – Vācija 2:1 pag. (0:0, 1:1)
Vārti: Olmo 51', Merino 119' – Vircs 89'.
Noraidījumi: Karvahals 120'+6.
Brīdinājumi: Le Normāns 29', F. Torress 74', Simons 82', Karvahals 100', 120'+6, Rodri 110', Morata (ārpus laukuma) 120', Ruiss (ārpus laukuma) 120' – Rīdigers 13', Raums 28', Andrihs 56', Kross 67', Mitelšteds 73', Šloterbeks 89', Vircs 94', Undavs 113'.
Spānija: Simons – Le Normāns (Fernandess 46'), Laports, Karvahals, Kukureja – Rodri, Ruiss (Hoselu 102') – Pedri, Jamals (Ferrans Torress 63'), Niko Viljamss (Merino 80') – Morata (Ojarsavals 80').
Vācija: Noiers – Tā (Millers 80'), Rīdigers, Raums (Mitelšteds 57'), Kimmihs – Kross, Džans (Andrihs 46') – Gindoans (Filkrugs 57'), Sanē (Vircs 46'), Musiala – Hāvercs (Antons 91').
Galvenais tiesnesis: Entonijs Teilors (Anglija).

Spēles statistika (theanalyst.com)

RādītājsSpānijaVācija
xG:1.502.01
Bumbas kontrole:49%51%
Sitieni (vārtu rāmī):18 (6)23 (5)
Stūra sitieni:15
Aizmugures:32
Pārkāpumi:1722
Piespēles (precizitāte):576 (86%)586 (85%)

Ceturtdaļfināls

DatumsLaiksPilsētaSpēleRezultāts
05.07.19.00ŠtutgarteSpānija – Vācija2:1 p. (0:0; 1:1)
22.00HamburgaPortugāle – Francija
06.07.19.00DiseldorfaAnglija – Šveice
22.00BerlīneNīderlande – Turcija

Noderīgas lietas:

EURO 2024 jaunumi
EURO 2024 kalendārs un rezultāti
EURO 2024 turnīra tabulas
LIDL prognožu spēle
Fināls jau pavisam tuvu! Skatīsimies to kopā O’Learys sporta bārā! Rezervē savu vietu jau tagad

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:41, pirms 5 mēnešiem
Nu tur bija 100% roka un jādod Fričiem pendeli sist..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:44, pirms 5 mēnešiem
Šitam bij jābūt finālam!
Slēpts komentārs: Raivis Aniss

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:44, pirms 5 mēnešiem
KUR PENDELE ?
Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:45, pirms 5 mēnešiem
Šeit prasās Eināra viedoklis par korumpētajiem tiesnešiem

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:45, pirms 5 mēnešiem
Britu cūkas savā stilā 20.gs. vēl atrodas, VAR neeksistē...

  +5 [+] [-]

, 2024-07-05 21:45, pirms 5 mēnešiem
Cik turnīri cik tiesneši tikpat daudz roku noteikumu.
Es saprotu ka Cucarella grib/mēģina roku pievilkt sev klāt ķermenim,bet nu bumba reāli lidotu vārtu apakšējā stūrī,un tā roka vnk lidinās pie sāniem

Cik Krosam šodien dzeltenajām bija jābūt un kurā minūtē viņam bija jādabuj sarkanā par 2 dzeltenajām?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:45, pirms 5 mēnešiem
Tiesneši noraka Vāciju...

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:45, pirms 5 mēnešiem
Nu vēl acīmredzamāka roka grūti saskatāma...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:46, pirms 5 mēnešiem
Pendeli neiedeva, jo pirms tam vācietim bija aizmugure!

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:46, pirms 5 mēnešiem
Spāņi uzpirka VAR tiesnesi lielākais krāpšanas gadījums euro 2024

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:46, pirms 5 mēnešiem
...vai tur nebija pirms tam aizmugure, kad neiedeva pendeli?

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:46, pirms 5 mēnešiem
tiesnesim ir jadod brilles tur bija pendele

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:47, pirms 5 mēnešiem
Raivis Aniss rakstīja: 100% roka Spānija ir jādod diskvalifikāciju un Vācijai jābūt pusfinālā
Par ko diskvalifikācija? Ko tu tur murgo? Jā, pendele bija 100%, bet ne jau spāņi tiesā maču

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:47, pirms 5 mēnešiem
Tā kā sitdirsgarzemi, bet spāņi bija labāki

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:48, pirms 5 mēnešiem
dakots rakstīja: ...vai tur nebija pirms tam aizmugure, kad neiedeva pendeli?
Vai tad parādīja, ka ir bijusi aizmugure?
Slēpts komentārs: DainixDT

  +4 [+] [-]

, 2024-07-05 21:48, pirms 5 mēnešiem
Tīrākā aizmugure,un tapēc arī neskatīja pendeli.Vāči pelnīti netika tālāk.

  -3 [+] [-]

, 2024-07-05 21:48, pirms 5 mēnešiem
Varbūt tāpēc, ka man spāņi vairāk simpatizē, bet nu es nezinu, šito papildlaikā varēja arī nedot, jo roka tika vākta uz ķermeņa pusi jau un ''dabiskā pozā'' rokai arī nav jābūt aizbāztai aiz ķermeņa obligāti.
Bet pats galvenais, ka tas bija papildlaiks tādā spēlē, kur pendeles tāpat vien nedod.

Lai gan spāņi arī malači, ka pēc iesistiem vārtiem atkal atdeva spēli... vācieši tomēr nav horvāti, kuri neko nevarēja.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:49, pirms 5 mēnešiem
dakots rakstīja: ...vai tur nebija pirms tam aizmugure, kad neiedeva pendeli?
Tu amatieris, bija taču puška no distances, nekādas aizmugures nevarēja būt!

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 21:50, pirms 5 mēnešiem
Nav saprotams . Pret Dāņiem iedod 11metru sodiņu par roku,kur centrēja iekšā soda laukumā…Te tīrs sitiens pa vārtiem un ar roku maina virzienu 11nieka nav…

  +4 [+] [-]

, 2024-07-05 21:50, pirms 5 mēnešiem
zidans rakstīja: Pendeli neiedeva, jo pirms tam vācietim bija aizmugure!
Ja bija aizmugure, tad kāpēc bumba palika Vācijai?

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:50, pirms 5 mēnešiem
AMBALS rakstīja: Tīrākā aizmugure,un tapēc arī neskatīja pendeli.Vāči pelnīti netika tālāk.
Vēl viens amatieris bomārs

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:50, pirms 5 mēnešiem
Vācija uz pasaules kausu brauks atriebties Spānijai par šo zaudējumu

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:50, pirms 5 mēnešiem
Nebija godīgi tiesāšāna, bet Spāņi bija labāki laukumā, mazliet brīnos tāds kāds Olmo gāja no rezerves, traumas dēļ.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:51, pirms 5 mēnešiem
Honey Monster rakstīja: Tiesneši noraka Vāciju...
Ja paskatās cik PČ vācieši aiz ausīm tika ievvilti tālāt,tad tas ir tīrais sīkums...bumeranga efekts

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:51, pirms 5 mēnešiem
Ko vinnēju grupu turnirā, to tagad pakāsu ar.....
Bļāviens.... bomzis paliku...... dzīvoklis jāatdot...😂

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:51, pirms 5 mēnešiem
Par ko????? Par azartspēli???? Lūdzu piedodiet mab nelaimigajam🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:52, pirms 5 mēnešiem
Vācieši sākumā spēļēja rupji, kas satraumēja dažus Soāņus, nesimpatizēja. Tam pašam Krosam varēja jau divas dzeltenās iedot.

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:52, pirms 5 mēnešiem
NorchaN rakstīja: Ja bija aizmugure, tad kāpēc bumba palika Vācijai?
ja VAR skatītos tad redzētu tur aizmuguri

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:52, pirms 5 mēnešiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Varbūt tāpēc, ka man spāņi vairāk simpatizē, bet nu es nezinu, šito papildlaikā varēja arī nedot, jo roka tika vākta uz ķermeņa pusi jau un ''dabiskā pozā'' rokai arī nav jābūt aizbāztai aiz ķermeņa obligāti.
Bet pats galvenais, ka tas bija papildlaiks tādā spēlē, kur pendeles tāpat vien nedod.

Lai gan spāņi arī malači, ka pēc iesistiem vārtiem atkal atdeva spēli... vācieši tomēr nav horvāti, kuri neko nevarēja.
muķības, roka palielināja ķermeņa "laukumu" un sitiens bija vārtu rāmī. Par Dāņu roku vēl varētu pastrīdēties, bet ne jau te...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:52, pirms 5 mēnešiem
Vai bija vai nebija aizmugurē pirms tās rokas?
Tas lielākais jautājums šovakar uz kuru tomēr gribētos redzēt atbildi

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:52, pirms 5 mēnešiem
Tā vāciešiem vaig par spēli sākumā, kad Kross nedabūja neko par rupjo spēli(2x) pret Pedri!!! Besī, kad apzināti traumē kādu! Haa haa, this is Karma, or vēl labāk. It's not a Karma it's a mirror!!!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:52, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Vai tad parādīja, ka ir bijusi aizmugure?
ja VAR skatītos tad redzētu tur aizmuguri

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:53, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: muķības, roka palielināja ķermeņa "laukumu" un sitiens bija vārtu rāmī. Par Dāņu roku vēl varētu pastrīdēties, bet ne jau te...
te roka nebija nedabiskā pozā uzcelta, bet bija gar ķermeni... cik saprotu pēc tā kā angliski runājošā prese tagad raksta, viņi arī pieturas pie tā viedokļa, ka nedeva tāpēc, ka roka neplivinājās pa gaisu bet bija daudz maz dabiskā atrašanās vietā gar sānu un čalis neesot skatījies uz bumbu un vilcis roku tuvāk ķemenim

Ja roka būtu perpendikulāri ķermenim vai augšā pacelta, tad 100% iedotu

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:53, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: ja VAR skatītos tad redzētu tur aizmuguri
bet pendeli neiedeva nevis tāpēc ka aizmugure (strīdīga gan), bet tāpēc ka tiesnesim nav riekstu

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:53, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: ja VAR skatītos tad redzētu tur aizmuguri
nu pag, "ja" skatītos, bet neskatījās... Es reāli neatceros, bet te raksta, ka bumba Vācijai palika, tad jau aizmugure netika nosvilpta.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:54, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: ja VAR skatītos tad redzētu tur aizmuguri
nevar būt aizmugure kur nav piespēle bet sitiens no distances! Vai te vieni analfabēti amatieri savākušies, pagalma futbola spečuki??

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:54, pirms 5 mēnešiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: te roka nebija nedabiskā pozā uzcelta, bet bija gar ķermeni... cik saprotu pēc tā kā angliski runājošā prese tagad raksta, viņi arī pieturas pie tā viedokļa, ka nedeva tāpēc, ka roka neplivinājās pa gaisu bet bija daudz maz dabiskā atrašanās vietā gar sānu un čalis neesot skatījies uz bumbu un vilcis roku tuvāk ķemenim
es piekristu, ja būtu k-kāds centrējums no malas, bet te bija tiešs sitiens, arī "netīša" roka tādā situācijā būtu jasoda.

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:54, pirms 5 mēnešiem
abas izlases man vienlīdz vienaldzīgas, bet nu tas britu p!darass tiesneša lomā bija neapstrīdami spēles lielākais sPideklis. Lielāku mēslu grūti iedomāties. Ja paskatās, kādas darbības ar roku soda laukumā fiksēja iepriekšējās spēlēs, tad šī spāņu spēle ar roku bija vismaz divu pendeļu vērtībā. Domāju, ka šo mērgli tagad rūpīgi apsargās, līdz viņš tiks atpakaļ līdz britu salām.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:54, pirms 5 mēnešiem
DainixDT rakstīja: nevar būt aizmugure kur nav piespēle bet sitiens no distances! Vai te vieni analfabēti amatieri savākušies, pagalma futbola spečuki??
tak runā par iepriekšējo epizodi...

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:55, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: es piekristu, ja būtu k-kāds centrējums no malas, bet te bija tiešs sitiens
katrā ziņā jā, ļoti strīdīgs jautājums

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:55, pirms 5 mēnešiem
Viennozīmīgi bija pendele,roka atvaira bumbu,kas sista vārtu rāmī.Kas notiek???.
Kaut kāda "dieva roka"

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:56, pirms 5 mēnešiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: katrā ziņā jā, ļoti strīdīgs jautājums
https://pbs.twimg.com/media/GRvkaJS...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:56, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: nu pag, "ja" skatītos, bet neskatījās... Es reāli neatceros, bet te raksta, ka bumba Vācijai palika, tad jau aizmugure netika nosvilpta.
Roka arī netika nosvilpta, tad jau nebija.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:56, pirms 5 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Cik turnīri cik tiesneši tikpat daudz roku noteikumu.
Es saprotu ka Cucarella grib/mēģina roku pievilkt sev klāt ķermenim,bet nu bumba reāli lidotu vārtu apakšējā stūrī,un tā roka vnk lidinās pie sāniem

Cik Krosam šodien dzeltenajām bija jābūt un kurā minūtē viņam bija jādabuj sarkanā par 2 dzeltenajām?
Jā, nu tur var par to roku, protams, diskutēt, bet pēc tā, kā Kross vnk kā pļaujmašīna mauca visu spēli pa laukumu praktiski nesodīts (tas pirmais pārkāpums vispār drausmas, jācer, ka spānim nebūs nopietna trauma), kkāda karma, ne karma tur saslēdzās. Ja tu jau no paša spēles sākuma ej uz pretinieka savienošanu, tad nafig neesi pelnījis tālāk tikt.

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:56, pirms 5 mēnešiem
Ronaldo uznāciens !

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 21:57, pirms 5 mēnešiem
Šādas tiesnešu kļūdas kā ar nepiešķirto 11m nogalina vēlmi vispār skatīties futbolu. Kaut kādas aizmugures uz millimetriem viņi redz, bet 100% spēle ar roku tas nu tā.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:57, pirms 5 mēnešiem
Nu te vairs nekas "dabisks" neizskatās ';

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:58, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: Roka arī netika nosvilpta, tad jau nebija.
Ko tu te tagad pļūtī? Tiesnesis nepiešķīra roku, bet ne jau nu tāpēc, ka nosvilpa aizmuguri...
';

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:59, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu te vairs nekas "dabisks" neizskatās
dabisks var būt tikai rīta stienis !

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:59, pirms 5 mēnešiem
Ko te var ņemties lielie friču fani! Jā - roka bija, bet tai pašā laikā stabili vajadzēja būt jau pirmajai dzeltenai kartītei Toni Kroosam, kad vienkārši celī iegāja no sāna Pedri! Tiesnesis mirķļiem deva brīdinājumus kur nebija nekādas rupjības cik spēles epizode cīņā par bumbu, bet kur varēja redzēt atklātu rupjību, kas balansē un nopietnām traumām vispār neriāģēja!

     [+] [-]

, 2024-07-05 21:59, pirms 5 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: dabisks var būt tikai rīta stienis !
a ja viagru iemauc?

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 21:59, pirms 5 mēnešiem
Ceru Ronaldo paņems spāņu skalpu

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:01, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: a ja viagru iemauc?
tāpēc rakstu rīta !

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:01, pirms 5 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Ko te var ņemties lielie friču fani! Jā - roka bija, bet tai pašā laikā stabili vajadzēja būt jau pirmajai dzeltenai kartītei Toni Kroosam, kad vienkārši celī iegāja no sāna Pedri! Tiesnesis mirķļiem deva brīdinājumus kur nebija nekādas rupjības cik spēles epizode cīņā par bumbu, bet kur varēja redzēt atklātu rupjību, kas balansē un nopietnām traumām vispār neriāģēja!
riāģēja bet kopuimā nekvalitatīvi notiesāts mačs. Tiesnešu līmenis krietni zemāks nekā futbola

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:01, pirms 5 mēnešiem
zidans rakstīja: Pendeli neiedeva, jo pirms tam vācietim bija aizmugure!
Aizmugure nebija fiksēta

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:04, pirms 5 mēnešiem
Ceru spānija pap... pusfinālā

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:05, pirms 5 mēnešiem
Pievelkot rezumē par Vācijas izlasi, tad laikam labāko iespaidu atstāja Musiala, Fullkrug un Kroos. Sliktākais no fričiem manuprāt bija Sanē - čalis, kas drīzāk varētu spēlēt Ungārijas izlasē!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:05, pirms 5 mēnešiem
dāņi uzpirka angļu tiesnešus

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:05, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: Bija aizmugure kuru nenosvilpa, jūs sakat nenosvilpa značit nebija, nu tad es tādu pašu huiņu par jūsu roku uzrakstīju, nenosvilpa značit nebija.
Tātad kļūdaini lēmumi nevar tikt pieņemti? Es tak nesaku, ka 100% nebija aizmugure.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:05, pirms 5 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Pievelkot rezumē par Vācijas izlasi, tad laikam labāko iespaidu atstāja Musiala, Fullkrug un Kroos. Sliktākais no fričiem manuprāt bija Sanē - čalis, kas drīzāk varētu spēlēt Ungārijas izlasē!
es ar nesaprotu ko to Sanē lika laukumā, pirmajās spēleš no mainās nākot bija drausmīgs. Tagad vēl pamatsastāvā ielika.

  -3 [+] [-]

, 2024-07-05 22:06, pirms 5 mēnešiem
Esmu kvēls Vācijas fans un jā, Vācijai nepaveicās šur un tur, bet ja kāds pateiks, ka visu izšķīra tiesneša lēmums neiedot pendeli, tad es uzreiz pateikšu, ka pendeles tur visdrīzāk nebija, tāpēc atslābstiet un ejiet iedzert aliņu! Spānija uzvarēja pelnīti un paldies Krosam un Vācijai par pārsteidzoši labi sniegumu šajā turnīrā. Kaut ko tik labu nebiju gaidījis. Paldies Nāgelsmanam!
P.S.- Ļoti liela škrobe par Spānijas zaudējumiem sastāvā.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:07, pirms 5 mēnešiem
Lai vai kā tiesneši vilka vāciešus, pie acīmredzamas aizmugures, to vairs neuzdrošinājās darīt! Protams, ka vārti no aizmugures nevar tikt gūti(nav piešķirami un skaitāmi)

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:07, pirms 5 mēnešiem
NorchaN rakstīja: riāģēja bet kopuimā nekvalitatīvi notiesāts mačs. Tiesnešu līmenis krietni zemāks nekā futbola
Nu nepārdzīvo par ātrumā rakstītu tekstu. Laikam tāds pārdzīvojums par friču zāģi, ka sāc piesieties sīkumiem, lai tikai sevi mierinātu, ka dzīve vēl nebeidzas!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:08, pirms 5 mēnešiem
vozā rakstīja: Nebija godīgi tiesāšāna, bet Spāņi bija labāki laukumā, mazliet brīnos tāds kāds Olmo gāja no rezerves, traumas dēļ.
Vircs arī nāca uz maiņu. Olmo ir slepenais ierocis.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:08, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Tātad kļūdaini lēmumi nevar tikt pieņemti? Es tak nesaku, ka 100% nebija aizmugure.
Saproti ja VAR skatītos roku tad skatītos arī aizmuguri, Jā, tiktu fiksēta spēle ar roku un piešķirts 11m kurš tiktu atcelts sakarā ar aizmugures stāvokli mirkli iepriekš.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 22:09, pirms 5 mēnešiem
Tie kas te raksta ,ka spanija bija labaka ,lai paskatas status,ja speli neredzeja. Bet real ,barca ,spain faniem jau nekas jauns tas nav ,ka tiesnesi velk-pierasta lieta..

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:10, pirms 5 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Nu nepārdzīvo par ātrumā rakstītu tekstu. Laikam tāds pārdzīvojums par friču zāģi, ka sāc piesieties sīkumiem, lai tikai sevi mierinātu, ka dzīve vēl nebeidzas!
Es nepārdzīvoju ne par vāciešiem ne spāņiem, bet, ja par komentāru ātrumu dod kādus labumus, tad es saprotu Tevi

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:11, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: Saproti ja VAR skatītos roku tad skatītos arī aizmuguri, Jā, tiktu fiksēta spēle ar roku un piešķirts 11m kurš tiktu atcelts sakarā ar aizmugures stāvokli mirkli iepriekš.
jā, viss ok, bet kāpēc tā nenotika?

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:12, pirms 5 mēnešiem
Vienam Real spēlētājam būs algas pielikums!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:13, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: jā, viss ok, bet kāpēc tā nenotika?
Nu ne velti komentētāji teici ka angļiem problēmas ar VAR.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:13, pirms 5 mēnešiem
Fināla cienīgs mačs! Šīs divas komandas izskatījās pārākas par pārējām šinī čempī. Uzvarēja stiprākā, žēl fričus. Uz priekšu Spānija!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:14, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: Nu ne velti komentētāji teici ka angļiem problēmas ar VAR.
Tagadējiem vai jau bijušajiem? Kuram?

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:14, pirms 5 mēnešiem
bija aizmugure, kaada roka? un kross bija jaanoraida reizes 3. labaakaa komanda dodas taalaak.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:16, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: Bija aizmugure kuru nenosvilpa, jūs sakat nenosvilpa značit nebija, nu tad es tādu pašu huiņu par jūsu roku uzrakstīju, nenosvilpa značit nebija.
Paskatījos vairākas reizes to epizodi, rakurss gan nav tas veiksmīgākais, bet aizmugure tur drīzāk 50/50. Nevar saprast ķermeņus, kājas pilnīgi noteikti vienā līnijā piespēles brīdī

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 22:16, pirms 5 mēnešiem
555 rakstīja: bija aizmugure, kaada roka? un kross bija jaanoraida reizes 3. labaakaa komanda dodas taalaak.
Kross ir gudrs spēlētājs. Fantāzijas paturi pie sevis. Tiesnesis zināja, ko dara.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:17, pirms 5 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Kross ir gudrs spēlētājs. Fantāzijas paturi pie sevis. Tiesnesis zināja, ko dara.
kross ir izdzimtenis. vienmeer bijis. apzinaati traumeeja speeleetaaju. tieshi shaadu speeli arii vajadzeeja, lai nosuutiitu pensijaa.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 22:19, pirms 5 mēnešiem
555 rakstīja: kross ir izdzimtenis. vienmeer bijis. apzinaati traumeeja speeleetaaju. tieshi shaadu speeli arii vajadzeeja, lai nosuutiitu pensijaa.
Izdzimtenis ir Ramoss. Kross ir izcils spēlētājs, tāpat kā Buskets. Cienu Kataloniju, bet Kross ir izcils un gudrs spēlētājs. Vienīgā nožēla, ka "Bayern" viņu nepaturēja.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:19, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: ja VAR skatītos tad redzētu tur aizmuguri
Jā,varbūt,bet sūdi jau sākās ar to,ka VAR netika skatīts

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:21, pirms 5 mēnešiem
Jāievieš mākslīgais intelekts, kas fiksē spēli ar roku un pendeli, jo savādāk tiesnesim nepatīk Vācija vai Spānija pārāk liels favorīts, tad vienkārši neiedod!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:21, pirms 5 mēnešiem
gan jau pirms tam bija kārtējā VAR milimetra aizmugure, ko uzreiz pa mikrofonu arī pateica

replejs pēc pāris minūtēm vedināja tieši uz to

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:22, pirms 5 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Izdzimtenis ir Ramoss. Kross ir izcils spēlētājs, tāpat kā Buskets. Cienu Kataloniju, bet Kross ir izcils un gudrs spēlētājs. Vienīgā nožēla, ka "Bayern" viņu nepaturēja.
lai ko es domaatu par ramosu, neatceros, kad vinsh smietos peec tam, kad buutu traumeejis oponentu. kross smeejaas. futbola dievs visu redz.

  -3 [+] [-]

, 2024-07-05 22:23, pirms 5 mēnešiem
datmons rakstīja: Jāievieš mākslīgais intelekts, kas fiksē spēli ar roku un pendeli, jo savādāk tiesnesim nepatīk Vācija vai Spānija pārāk liels favorīts, tad vienkārši neiedod!
Spānis vilka klāt roku pēc sitiena no tuva attāluma. Viņš griezās tajā brīdī. Es nedotu pendeli. Un es ļoti gribētu iedot. Un ja bija aizmugure, kuru nepiefiksēju, tad vispār nav diskusijas.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:24, pirms 5 mēnešiem
555 rakstīja: lai ko es domaatu par ramosu, neatceros, kad vinsh smietos peec tam, kad buutu traumeejis oponentu. kross smeejaas. futbola dievs visu redz.
Ok, neatceros to gadījumu, tāpēc nevarēšu komentēt. Ramosam gan atceros daudz ko.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:24, pirms 5 mēnešiem
bassline rakstīja: gan jau pirms tam bija kārtējā VAR milimetra aizmugure, ko uzreiz pa mikrofonu arī pateica

replejs pēc pāris minūtēm vedināja tieši uz to
tad tiktu nosvilpta aizmugure un bumba būtu Spāņiem

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:26, pirms 5 mēnešiem
Pepe ir labāks pļāvējs par pašu Nāvi

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:28, pirms 5 mēnešiem
Šovakar vienkārši izcils fucis

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:28, pirms 5 mēnešiem
žēl, ka Mbapē nav uzsējis bruņurupuče ņindzas masku

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:29, pirms 5 mēnešiem
Apsatījos vēlreiz to epizodi ar roku. Sķiet, ka Filkrugs pirms tam tiešām bija aizmugurē, kas automatiski atceļ spēli ar roku brīdi vēlāk. Domāju, ka VAR caurskatīja šo epizodi un tā arī to interpretēja. Bet, protams, šajā gadījumā būtu derējis, ka parāda grafiku, kur tā aizmugure arī ir labi redzama.
Piekrītu arī tiem, kas saka, ka pirmajā puslaikā tiesnesis pārāk vaļīgi skatījās uz Krosa darbībām. Viņš tur bija pelnījis vismaz vienu dzelteno, un tad otrā puslaikā, kur viņš nogāza Olmo, tā jau būtu viņam otrā kartiņa.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:30, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: žēl, ka Mbapē nav uzsējis bruņurupuče ņindzas masku
Viņš ir Zaļais sirsenis

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:31, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: tad tiktu nosvilpta aizmugure un bumba būtu Spāņiem
taisnība

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:32, pirms 5 mēnešiem
LTpirags rakstīja: Jā,varbūt,bet sūdi jau sākās ar to,ka VAR netika skatīts
VAR skatās visus strīdīgos momentus,kas saistīti ar iespējamām pendelēm vai sarkanajām kartiņām.Tāpēc jau ar viņi domāti.Ja viņi piekrīt sākotnējam tiesneša lēmumam,spēle turpinās.Laukuma tiesnesis pie monitora iet tikai tad,ja VAR brigāde nepiekrīt viņa lēmumam un monitoros saskata ko citu.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:33, pirms 5 mēnešiem
Pepe ir vienkārši zvērs. Spēlētājs, kuru vienkārši ienīdu savulaik. Meistarība nerūs.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:33, pirms 5 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Apsatījos vēlreiz to epizodi ar roku. Sķiet, ka Filkrugs pirms tam tiešām bija aizmugurē, kas automatiski atceļ spēli ar roku brīdi vēlāk. Domāju, ka VAR caurskatīja šo epizodi un tā arī to interpretēja. Bet, protams, šajā gadījumā būtu derējis, ka parāda grafiku, kur tā aizmugure arī ir labi redzama.
Piekrītu arī tiem, kas saka, ka pirmajā puslaikā tiesnesis pārāk vaļīgi skatījās uz Krosa darbībām. Viņš tur bija pelnījis vismaz vienu dzelteno, un tad otrā puslaikā, kur viņš nogāza Olmo, tā jau būtu viņam otrā kartiņa.
nākamais, kurš uzrakstīs par aizmuguri, kura NETIKA PIESĶIRTA atrausies pa zobiem!

Redz kur ticamāks skaidrojums - "horizontāla" pret "vertikālu" roku - https://www.espn.com/soccer/story/_...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:35, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Nafig VAR pārbaude vismaz nebija?
ka VAR tiesnesis piekrīt galvenā tiesneša lēmumam laukumā, tad ko tur vel skatīties? Skatās tikai tad, ja VAR tiesnesim šķiet, ka laukuma tiesnesis ir pieļāvis kļūdu.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:39, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: nākamais, kurš uzrakstīs par aizmuguri, kura NETIKA PIESĶIRTA atrausies pa zobiem!

Redz kur ticamāks skaidrojums - "horizontāla" pret "vertikālu" roku - https://www.espn.com/soccer/story/_/id/40501722/var-review-why-was-andersen-handball-cucurella-not
Normāli ir tad, ja spēlētājs griežas un roka ir uz leju un tiek izmantota rotācijā, bet tie virzīta ķermeņa virzienā sitiena brīdī - tā biežāk nav aizmugure. Ja roka ir augšā - ir pilnīgi vienalga, jo šī nav daiļslidošana - tieši tā.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:40, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: nākamais, kurš uzrakstīs par aizmuguri, kura NETIKA PIESĶIRTA atrausies pa zobiem!

Redz kur ticamāks skaidrojums - "horizontāla" pret "vertikālu" roku - https://www.espn.com/soccer/story/_/id/40501722/var-review-why-was-andersen-handball-cucurella-not
ja nebija aizmugures un vinji nepieshkjiira, tad Teiloram un VAR vajadzeetu pamekleet citu nodarboshanos - piespiesta nebija, vaartu celjaa bija, 200% pendele tad.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 22:41, pirms 5 mēnešiem
Spānija tāpat būtu uzvarējusi, ja arī būtu tas soda sitiens. Starp citu, arī pirms tam pie Vācijas vārtiem bija strīdīga epizode. Vispār vācu komandai netipiski rupja spēle. Jau pirmajā puslaikā vajadzēja saņemt vēl vairākas dzeltenās, ja ne pat sarkano. Tādai komandai, kuri spēlē tik agresīvi un kuri nemāk paši iesist vārtus, nav ko darīt finālā.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:43, pirms 5 mēnešiem
Tur jau vajadzēja 11 metru sodu par spēli ar roku simt punkt dot.Pat bez VAR to visi labi redzēja pa teļļuku.
Bet spēle bij interesanta.Man patika.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:43, pirms 5 mēnešiem
Mūsu komentētāji ir auni...reizēm.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:45, pirms 5 mēnešiem
Zane10 rakstīja: Spānija tāpat būtu uzvarējusi, ja arī būtu tas soda sitiens. Starp citu, arī pirms tam pie Vācijas vārtiem bija strīdīga epizode. Vispār vācu komandai netipiski rupja spēle. Jau pirmajā puslaikā vajadzēja saņemt vēl vairākas dzeltenās, ja ne pat sarkano. Tādai komandai, kuri spēlē tik agresīvi un kuri nemāk paši iesist vārtus, nav ko darīt finālā.
Vācijai uzbrukumā bija pussargs, kurš reizēm spēj iesist vārtus. Kad parādījās Filkrugs, bija pavisam cita lieta, tikai ļoti nedaudz pietrūka, lai gūtu 2-3 vātus. Arī spāņiem uzbrukumā bija Morata, kurš nav tik "letāls". Tāpēc arī aizgāja tik tālu. Noiers arī būtu teicis savu vārdu...varbūt.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:47, pirms 5 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Vācijai uzbrukumā bija pussargs, kurš reizēm spēj iesist vārtus. Kad parādījās Filkrugs, bija pavisam cita lieta, tikai ļoti nedaudz pietrūka, lai gūtu 2-3 vātus. Arī spāņiem uzbrukumā bija Morata, kurš nav tik "letāls". Tāpēc arī aizgāja tik tālu. Noiers arī būtu teicis savu vārdu...varbūt.
Filkrugam bija jāsāk, nesaprotu to baidīšanos spēlēt ar viņu priekšā

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:47, pirms 5 mēnešiem
555 rakstīja: ja nebija aizmugures un vinji nepieshkjiira, tad Teiloram un VAR vajadzeetu pamekleet citu nodarboshanos - piespiesta nebija, vaartu celjaa bija, 200% pendele tad.
Tad jau vispār var klapēt ciet futbolu un atļaut spēlēt tika invalīdiem bez rokām. Kamōn!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:48, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Filkrugam bija jāsāk, nesaprotu to baidīšanos spēlēt ar viņu priekšā
Nē, viņam bija jānāk uz maiņu. Viss bija pareizi. Tieši tāpat kā Vircam. Taktikai nebija ne vainas, jo Vācijai ir tikai viens reāls smailes uzbrucējs, kurš pats ir īsts brīnums un neticams pārsteigums. Bet futbolā ir arī veiksmes faktos. Jā, Vācija varēja uzvarēt, bet neuzvarēja. Tāds ir futbols.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-05 22:49, pirms 5 mēnešiem
Pat Spānijas- Vācijas pēcspēles komentāri ir interesantāki, nekā Francijas- Portugāles spēle!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:49, pirms 5 mēnešiem
filguds rakstīja: Pat Spānijas- Vācijas pēcspēles komentāri ir interesantāki, nekā Francijas- Portugāles spēle!
Nopietni?! Man gan šķiet, ka tas fona troksnis ir visnotaļ...stimulējošs

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:51, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Filkrugam bija jāsāk, nesaprotu to baidīšanos spēlēt ar viņu priekšā
Vācija zināja, ka var nonākt līdz papildlaikam. Kāpēc nodzīt savu vienīgo smailes uzbrucēju pret komandu, kurai pašai nav "letālu" vārtu guvēju?

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:52, pirms 5 mēnešiem
Vilka, vilka fričus un nedavilka. 15 min. +7 min. FR-POR - 45 min, +0 min.

     [+] [-]

, 2024-07-05 22:55, pirms 5 mēnešiem
Labi, draugi, kāpēc ņemties par to, kurš ko varēja izdarīt labāk, ja var vienkārši novērtēt divu grandu cīņu? Abas komandas bija pelnījušas uzvaru, tomēr uzvarēt varēja tikai viena. Novērtēsim to ko redzējām un pārslēgsimies uz otru maču.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 22:58, pirms 5 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Labi, draugi, kāpēc ņemties par to, kurš ko varēja izdarīt labāk, ja var vienkārši novērtēt divu grandu cīņu? Abas komandas bija pelnījušas uzvaru, tomēr uzvarēt varēja tikai viena. Novērtēsim to ko redzējām un pārslēgsimies uz otru maču.
Pareizi, mājniekus vilka un vilks, ja paši nespēj, tad neko

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:04, pirms 5 mēnešiem
Pippo77 rakstīja: Pareizi, mājniekus vilka un vilks, ja paši nespēj, tad neko
Vācieši spēja vairāk nekā jebkurš no viņiem būtu gaidījis, bet šis projekts ir vairāk tuvākai nākotnei (un daži arī pagātnei). Vācieši noslēpēja labi, bet ar labi ne vienmēr pietiek.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:04, pirms 5 mēnešiem
NilsK rakstīja: VAR skatās visus strīdīgos momentus,kas saistīti ar iespējamām pendelēm vai sarkanajām kartiņām.Tāpēc jau ar viņi domāti.Ja viņi piekrīt sākotnējam tiesneša lēmumam,spēle turpinās.Laukuma tiesnesis pie monitora iet tikai tad,ja VAR brigāde nepiekrīt viņa lēmumam un monitoros saskata ko citu.
Nu,bet šis tak bija strīdīgs moments,saistīts ar iesējamu pendeli,jo aizmugure nebija fiksēta

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:06, pirms 5 mēnešiem
Kanselo aizsardzībā ir katastrofa. Ja tā nebūtu, tad būtu žēl, ka vairs nespēlē Juvē.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-05 23:08, pirms 5 mēnešiem
Kāpēc nebija dzeltenā. Leau savulaik saņēma. Portugāļi ir klasiski simulanti. Ok, spāņi arī, bet šķiet ne tik lieli.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:09, pirms 5 mēnešiem
Atcerējos Ābelu Šavjeru Vai sakritība? Redzēsim

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:10, pirms 5 mēnešiem
LeevonPPK ar shodien uzvarēja

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:13, pirms 5 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: LeevonPPK ar shodien uzvarēja
Mūžīga slava Svētajam Jurim!!!

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:13, pirms 5 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Vācieši spēja vairāk nekā jebkurš no viņiem būtu gaidījis, bet šis projekts ir vairāk tuvākai nākotnei (un daži arī pagātnei). Vācieši noslēpēja labi, bet ar labi ne vienmēr pietiek.
Var teikt, ka labi, bet ... 2.spēlē jau beidzās puslaiks, kad friču 1.kanāls vēl pieslēdzies pirmajai spēlei un žurnālisti plosīja komandu. drīzāk žel Nāgelsmana, izsviedīs tāpat kā no Bavārijas.

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:14, pirms 5 mēnešiem
sandzuks rakstīja: Šitam bij jābūt finālam!
Būs chetrinieks, kā OHL

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:20, pirms 5 mēnešiem
Ceru, ka Krištianu kāja nav lauzta

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:21, pirms 5 mēnešiem
Cik var sist virs vārtsargam

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:22, pirms 5 mēnešiem
Pippo77 rakstīja: Var teikt, ka labi, bet ... 2.spēlē jau beidzās puslaiks, kad friču 1.kanāls vēl pieslēdzies pirmajai spēlei un žurnālisti plosīja komandu. drīzāk žel Nāgelsmana, izsviedīs tāpat kā no Bavārijas.
Nāgelsmans izdarīja vairāk, nekā visi pirms Flika kopā ņemti. Vācijai jau sen nebija sejas, bet tagad tā beidzot atgriezās. Es to tiešām nebiju gaidījis, patiešām.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:23, pirms 5 mēnešiem
Diašs izglāba. Neticami!

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:24, pirms 5 mēnešiem
DE izlases krekliņš maksāja 100 eur, rīt varēs pa 50 dabūt vai vēl lētāk, 11 eur pašizmaksa.

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:24, pirms 5 mēnešiem
Pippo77 rakstīja: ...izsviedīs tāpat kā no Bavārijas.
Un vēl tāda nianse, ka "Bayern" aicināja atpakaļ

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:26, pirms 5 mēnešiem
Rikardo12 rakstīja: Britu cūkas savā stilā 20.gs. vēl atrodas, VAR neeksistē...
Tiesā, kā vienmēr slikti

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:27, pirms 5 mēnešiem
Kamavinga aizmirsa, ka spēlē "Real VARid"

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:31, pirms 5 mēnešiem
Fernandešs bija lielisks. Būtu priecīgs, ja "Bayern" viņu tomēr kaut kā dabūtu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:32, pirms 5 mēnešiem
Autor, Kārli Justovič!!! Kur rāvi aizmuguri pirms 100% pendeles, ko debīlais anglis un debīlais angļu VAR neiedeva??? Un vai tik šis nebija tas pats angļu tiesnesis, kas Bufonam finālā pret REAL, iedeva debīlu pendeli pēdējā sekundē...Varu derēt, vairs šis anglis čempī netiesās un tu arī varētu vairs nerakstīt...

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:34, pirms 5 mēnešiem
Eiropā neciešu 7 valstu izlases. 4 no tām šovakar fantastisku futbola izrādi uzvedušas.

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:36, pirms 5 mēnešiem
Franči ir tik pretīgi slinki, ka...man tiešām nav saprotams, kā ar šādu potenciālu var laist tādu luni.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:38, pirms 5 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Nāgelsmans izdarīja vairāk, nekā visi pirms Flika kopā ņemti. Vācijai jau sen nebija sejas, bet tagad tā beidzot atgriezās. Es to tiešām nebiju gaidījis, patiešām.
Piekrītu, bet viņu iekšējā virtuve ir nežēlīga. Tuvākajās dienās dzirdēsim, kas un kā

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:42, pirms 5 mēnešiem
Pippo77 rakstīja: Piekrītu, bet viņu iekšējā virtuve ir nežēlīga. Tuvākajās dienās dzirdēsim, kas un kā
Es arī to gaidu ar nepacietību. Vācijai gan ir labāki laiki nekā Itālijai. Mīlu abas.

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:48, pirms 5 mēnešiem
Pepe, Tu esi varonis. Nekad neticētu, ka ko tādu teikšu.

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:49, pirms 5 mēnešiem
Mellais apskrēja Pepi bet neapspēlēja

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:50, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: nākamais, kurš uzrakstīs par aizmuguri, kura NETIKA PIESĶIRTA atrausies pa zobiem!

Redz kur ticamāks skaidrojums - "horizontāla" pret "vertikālu" roku - https://www.espn.com/soccer/story/_/id/40501722/var-review-why-was-andersen-handball-cucurella-not
Teiloram arī likās, ka roka ir vertikāla, tas ir piespiesta pie ķermeņa. Bet viņš kļūdījās. No viņa rakursa tā arī izskatījās, bet TV atkārtojumā bija redzams, ka roka nebija piespiesta. Tā bija pendele. Aizmuguri laukuma tiesneši arī šķiet nefiksēja. Protams, ka tas ir darbs VAR. VAR tiesneši savukārt piefiksēja aizmuguri, līdz ar to spēli ar roku nemaz neanalizēja, jo tā jau bija pēc tam. Vismaz tā es to saprotu.

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:51, pirms 5 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: ja VAR skatītos tad redzētu tur aizmuguri
Beidz murgot! Kāda aizmugure??? Paskaties palēnināti, ja akls!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:51, pirms 5 mēnešiem
krishy23 rakstīja: Nu tur bija 100% roka un jādod Fričiem pendeli sist..
Spānji bija spēli nopirkushi

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:52, pirms 5 mēnešiem
Pippo77 rakstīja: Mellais apskrēja Pepi bet neapspēlēja
Pepe arī ir diezgan mells, bet viņam pie tam iekšā ir pats nelabais.

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:52, pirms 5 mēnešiem
Mbapè tagad vāji

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:52, pirms 5 mēnešiem
Būs pendeles

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:53, pirms 5 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Teiloram arī likās, ka roka ir vertikāla, tas ir piespiesta pie ķermeņa. Bet viņš kļūdījās. No viņa rakursa tā arī izskatījās, bet TV atkārtojumā bija redzams, ka roka nebija piespiesta. Tā bija pendele. Aizmuguri laukuma tiesneši arī šķiet nefiksēja. Protams, ka tas ir darbs VAR. VAR tiesneši savukārt piefiksēja aizmuguri, līdz ar to spēli ar roku nemaz neanalizēja, jo tā jau bija pēc tam. Vismaz tā es to saprotu.
Ja fiksētu aizmuguri, tad tiesnesis parādītu un dotu izspēlēt aizmuguri!!!Nemurgo un nemeklē debīlus attaisnojumus! Tiesnesis un VAR kārtējo reizi norok...Redzēsi, šis tiesnesis vairas čempī netiesās, deram?

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:53, pirms 5 mēnešiem
Uzliku un Spāniju un tagad uz Portugāli. Man patīk likt uz netīkamām izlasēm Lai gan jau kādu laiku nav pretenziju pret Spāniju.

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:56, pirms 5 mēnešiem
sandzuks rakstīja: Šitam bij jābūt finālam!
Cetriniekā Spānija, kā OHL mogo

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:56, pirms 5 mēnešiem
Totalizatoru karaļi uzvarēja👍👍👍👍

  +1 [+] [-]

, 2024-07-05 23:57, pirms 5 mēnešiem
bassline rakstīja: gan jau pirms tam bija kārtējā VAR milimetra aizmugure, ko uzreiz pa mikrofonu arī pateica

replejs pēc pāris minūtēm vedināja tieši uz to
Ko tik stulbu var uzrakstīt! Ja būtu aizmugure, tad tiesnesim pēc VAR vai uzreiz būtu jādod izspēlēt aizmuguri!!! BEIDZ MURGOT un nozagtai vinnei attaisnojumu meklēt! Šis tiesnesis (VAR) šai čempī vairs netiesās!!!

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:57, pirms 5 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Uzliku un Spāniju un tagad uz Portugāli. Man patīk likt uz netīkamām izlasēm Lai gan jau kādu laiku nav pretenziju pret Spāniju.
Portugal neizskjirts

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:58, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu te vairs nekas "dabisks" neizskatās
Real karalji valda

     [+] [-]

, 2024-07-05 23:59, pirms 5 mēnešiem
Obanā, raķete

  +1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:00, pirms 5 mēnešiem
Lexxx rakstīja: abas izlases man vienlīdz vienaldzīgas, bet nu tas britu p!darass tiesneša lomā bija neapstrīdami spēles lielākais sPideklis. Lielāku mēslu grūti iedomāties. Ja paskatās, kādas darbības ar roku soda laukumā fiksēja iepriekšējās spēlēs, tad šī spāņu spēle ar roku bija vismaz divu pendeļu vērtībā. Domāju, ka šo mērgli tagad rūpīgi apsargās, līdz viņš tiks atpakaļ līdz britu salām.
Britu salās viņš tikpat debīli tiesā...lai pārceļas uz Spāniju vai Sauda Arābiju, kur ar viņš tiesā...

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:00, pirms 5 mēnešiem
Portugāes spēle ir pat interesantāka, kā iepriekšējais

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:01, pirms 5 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Real karalji valda
Virslīgas karaļi valda!!! Kurš tev mīļākais spēlētājs?

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:01, pirms 5 mēnešiem
hokejafaaans rakstīja: Portugāes spēle ir pat interesantāka, kā iepriekšējais
Franchi uz pretuzbrukumiem

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:02, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Virslīgas karaļi valda!!! Kurš tev mīļākais spēlētājs?
Keins

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:04, pirms 5 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Keins
No virslīgas dunduk!!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:04, pirms 5 mēnešiem
Mes tak negribam lai Ronis šodien raud?

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:05, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: No virslīgas dunduk!!
LeevonPPK

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:07, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: Ko tik stulbu var uzrakstīt! Ja būtu aizmugure, tad tiesnesim pēc VAR vai uzreiz būtu jādod izspēlēt aizmuguri!!! BEIDZ MURGOT un nozagtai vinnei attaisnojumu meklēt! Šis tiesnesis (VAR) šai čempī vairs netiesās!!!
Pat Sporta centrs pamainīja virsrakstu: https://x.com/PoorEPLreferees/statu...

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:08, pirms 5 mēnešiem
Nigērietis

  -3 [+] [-]

, 2024-07-06 00:08, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: Britu salās viņš tikpat debīli tiesā...lai pārceļas uz Spāniju vai Sauda Arābiju, kur ar viņš tiesā...
beidz raudāt ka tavi nabagi pakāsa

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:09, pirms 5 mēnešiem
Alelujā, vajag pendeles

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:10, pirms 5 mēnešiem
vajag ka hokeja overtime lidz 1 golam, ja nesit tad kaut vai lai visu nakti bumbojas

  +1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:11, pirms 5 mēnešiem
runcels23 rakstīja: Pat Sporta centrs pamainīja virsrakstu: https://x.com/PoorEPLreferees/status/1809298964631400778
No šiem diviem kadriem var redzēt, ka 100% pendele! Par aizmuguri neko nevar spriest! Ne mirklis, kad piespēle, ne līnijas! Tad bija VAR jāvelk līnijas! Un, ja būtu aizmugure, tā būtu jāizspēlē! SLIMA SUŅA MURGI! Deram šie angļi čempī vairs netiesās!!!

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:11, pirms 5 mēnešiem
Stunda četrdesmi pieci nospēlēts, bet neviens vēl ar krampi nav vārtījies. Priekš manis Portugāle tajā elementā top3 pasaulē parasti.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:12, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: No šiem diviem kadriem var redzēt, ka 100% pendele! Par aizmuguri neko nevar spriest! Ne mirklis, kad piespēle, ne līnijas! Tad bija VAR jāvelk līnijas! Un, ja būtu aizmugure, tā būtu jāizspēlē! SLIMA SUŅA MURGI! Deram šie angļi čempī vairs netiesās!!!
deram ka tu atrāk nonāksi durkā, nevis šie tiesneši vairs netiesās?

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:13, pirms 5 mēnešiem
eziitis rakstīja: Stunda četrdesmi pieci nospēlēts, bet neviens vēl ar krampi nav vārtījies. Priekš manis Portugāle tajā elementā top3 pasaulē parasti.
Tapēc ka nav 1:0 vienam vai otram par labu.

Tas kas būtu vadība, no 75minūtes sāktu vārtīties!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:14, pirms 5 mēnešiem
Ķekava VISTUvaiNEKO rakstīja: deram ka tu atrāk nonāksi durkā, nevis šie tiesneši vairs netiesās?
no durkas raksti?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:14, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: no durkas raksti?
Ja, esmu tavs palātas naparņiks!

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:15, pirms 5 mēnešiem
Bruņurupuci nomainīja, sēž skumīgs

  +1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:15, pirms 5 mēnešiem
Ķekava VISTUvaiNEKO rakstīja: beidz raudāt ka tavi nabagi pakāsa
tie nav mani! Es par angļiem šajā čempī, bet mīlu taisnību un krīt uz nerviem spāņu balerīnas, kas tēlot tik māk!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:18, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: tie nav mani! Es par angļiem šajā čempī, bet mīlu taisnību un krīt uz nerviem spāņu balerīnas, kas tēlot tik māk!
Nekas palātā varēsi lēkāt ar Angļu kreklu, mums te atļauj uz futbolu palikt nomodā līdz spēles beigām!
Mums tvaicenē sports cieņā!

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:19, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: tie nav mani! Es par angļiem šajā čempī, bet mīlu taisnību un krīt uz nerviem spāņu balerīnas, kas tēlot tik māk!
Angļi ir vieni no nebaudāmākajiem censoņiem. Individuāli jā, bet ne kā komanda. Un es uzliku uz viņu triumfu, jo esmu mazohists

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:20, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: No šiem diviem kadriem var redzēt, ka 100% pendele! Par aizmuguri neko nevar spriest! Ne mirklis, kad piespēle, ne līnijas! Tad bija VAR jāvelk līnijas! Un, ja būtu aizmugure, tā būtu jāizspēlē! SLIMA SUŅA MURGI! Deram šie angļi čempī vairs netiesās!!!
Tad laikam nezini kā VAR strādā. Tiesnesis teica, ka nav pendele,jo piespiesta roka(manuprāt pendelei bija jābūt), tad prasa VAR. VAR vērtē visu situāciju(redz offside) un tikai pasaka tiesnesim, ka pendele nav jānozīmē.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:23, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: Ja fiksētu aizmuguri, tad tiesnesis parādītu un dotu izspēlēt aizmuguri!!!Nemurgo un nemeklē debīlus attaisnojumus! Tiesnesis un VAR kārtējo reizi norok...Redzēsi, šis tiesnesis vairas čempī netiesās, deram?
Laukuma tiesneši aizmuguri arī nefiksēja. Bet VAR caurskata visas strīdīgās epizodes. Ja VAR konstatēja aizmuguri, tad viņi potenciālo pendeli nemaz neskatījās. Aizmugure bija PIRMS iespējamās pendeles. Tas, ka laukuma tiesneši to nebija nosvilpuši, tam šeit nav nekādas nozīmes. Kas tieši te nav skaidrs? Es speciāli uzliku to momentu un vairākkārt caurskatīju. Tur tiešām izskatās, ka Filkrugs mirkli iepriekš ir aizmugurē. Nu, skaidrs, ka Teilors arī vairak netiesās. Paliek tikai 5 spēles un 19 tiesnešu brigādes.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:24, pirms 5 mēnešiem
Spēle ar roku. Tienesis austiņās klausās ko saka VAR tiesneši - bija spēle ar roku, bet pirms tam bija aizmugure.
Daži šeit komentē tā, it kā viņi ir gudrāki , redzošāki par tehniku. Var mirkli pirms rokas fiksē aizmuguri. Tātad 11 metri nav jāpiešķir.
Aizmugure var būt 1 cm vai 5 metri. Tādēļ ir VAR, lai tiesātu godīgi.
Kaut vai puscentimetrs bet tā ir aizmugure.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-06 00:29, pirms 5 mēnešiem
Aizmugurnieki - kāpēc tad netika "iedarbināts" semi-automatic VAR un grafika parādīta? Kāpēc netika spēle atsākta ar atsitienu un spāņu bumbu? Ja jau aizmugure, tad spāņu bumba...

Aldi, tu savus 3 profilus iedarbināji?

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:32, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Aizmugurnieki - kāpēc tad netika "iedarbināts" semi-automatic VAR un grafika parādīta? Kāpēc netika spēle atsākta ar atsitienu un spāņu bumbu? Ja jau aizmugure, tad spāņu bumba...

Aldi, tu savus 3 profilus iedarbināji?
varenais sexperts!

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:34, pirms 5 mēnešiem
negribu lai ronis raud

  -2 [+] [-]

, 2024-07-06 00:35, pirms 5 mēnešiem
Franči dabūs pa pakaļu par slinkošanu.

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:36, pirms 5 mēnešiem
Ķekava VISTUvaiNEKO rakstīja: negribu lai ronis raud
Ronaldo nekļūdās

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:38, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Ronaldo nekļūdās
man nomac moments ka francijai prieksrociba bija sist pirmajai!

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:40, pirms 5 mēnešiem
nja viss, gg

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:40, pirms 5 mēnešiem
Flops tas žao feliks

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:41, pirms 5 mēnešiem
es raudashu ar roni kopa

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 00:47, pirms 5 mēnešiem
Nav redzēts iepriekš, ka afrikāņi tik labi sistu pendeles

  +3 [+] [-]

, 2024-07-06 00:50, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Aizmugurnieki - kāpēc tad netika "iedarbināts" semi-automatic VAR un grafika parādīta? Kāpēc netika spēle atsākta ar atsitienu un spāņu bumbu? Ja jau aizmugure, tad spāņu bumba...

Aldi, tu savus 3 profilus iedarbināji?
Tāpēc, ka nebija gols un VAR tāpēc par aizmuguri nemaz neziņo. Tiesnesis prasa par 11m, VAR pasaka, ka var neskatīties un viss. Tur nenotiek savstarpējas sarunas un skaidrojumi, tās notiek pēc spēles ar inspektoriem.

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:52, pirms 5 mēnešiem
Sportacentrs, atlaidiet šos autorus!

     [+] [-]

, 2024-07-06 00:53, pirms 5 mēnešiem
Krištianu čmo! Pepe leģenda!

  +4 [+] [-]

, 2024-07-06 01:44, pirms 5 mēnešiem
Kaut biju par Spāniju,nav saprotams kā tādu pendeli var neiedot iz spāņu vārtiem..

     [+] [-]

, 2024-07-06 01:46, pirms 5 mēnešiem
runcels23 rakstīja: Tad laikam nezini kā VAR strādā. Tiesnesis teica, ka nav pendele,jo piespiesta roka(manuprāt pendelei bija jābūt), tad prasa VAR. VAR vērtē visu situāciju(redz offside) un tikai pasaka tiesnesim, ka pendele nav jānozīmē.
VAR, ja redz, ka tiesneša kļūda, IR JĀZIŅO TIESNESIM ! Untiesnesim tad jāpārbauda! Zinu,kā VAR "strādā" sevišķi angļu...tiesā Sauda arābijā, pēc tam MC nedod ar 100% pendeli!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-06 01:49, pirms 5 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Laukuma tiesneši aizmuguri arī nefiksēja. Bet VAR caurskata visas strīdīgās epizodes. Ja VAR konstatēja aizmuguri, tad viņi potenciālo pendeli nemaz neskatījās. Aizmugure bija PIRMS iespējamās pendeles. Tas, ka laukuma tiesneši to nebija nosvilpuši, tam šeit nav nekādas nozīmes. Kas tieši te nav skaidrs? Es speciāli uzliku to momentu un vairākkārt caurskatīju. Tur tiešām izskatās, ka Filkrugs mirkli iepriekš ir aizmugurē. Nu, skaidrs, ka Teilors arī vairak netiesās. Paliek tikai 5 spēles un 19 tiesnešu brigādes.
Pirmkārt, aizmugures nebija! Otrkārt, ja būtu aizmugure, tad tiesnesim paziņotu un to būtu teisnesim jāparāda un spēņiem jāizspēlē!!! Beidz murgot un fantazēt!!!

     [+] [-]

, 2024-07-06 01:49, pirms 5 mēnešiem
Un kur te daži gudrīši izsprieda ka pirms spēles ar roku bija aizmugure!?ja tā būtu,tad to būtu tiesnesim jānorāda bet ne kā tāda nebija!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 05:23, pirms 5 mēnešiem
Pendele tur stabili nebija, jo nebija tīša spēle ar roku.

     [+] [-]

, 2024-07-06 05:47, pirms 5 mēnešiem
angļu komentētāji bija dziļā neizpratnē, ka pēkšņi noteikumi mainījušies un drīkst rokas vicināt ap sevi kā lupatu lelles

     [+] [-]

, 2024-07-06 10:08, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: Pirmkārt, aizmugures nebija! Otrkārt, ja būtu aizmugure, tad tiesnesim paziņotu un to būtu teisnesim jāparāda un spēņiem jāizspēlē!!! Beidz murgot un fantazēt!!!
Tiesnesis nebija apstādinājis speli un šajā gadījumā spēle nebija jāaptur, jo tā jau ritēja tālāk. Atsitiens no vārtiem būtu, ja tiesnesis būtu nozīmējis pendeli, bet VAR aizmugures dēļ to būtu atcēlis. Ja uzmanīgi skaties čempionātu, tad būsi pamanījis daudz situācijas, kur ir bīstami momenti pēc acīmredzamām aizmugurēm, kas netiek fiksētas. Tajos gadījumos, ja tiesnesis nav nosvilpis, spēle turpinās neņemot to vērā. Tādas arī rekomendācijas tiesnešiem - aizmuguri uzreiz nefiksēt, bet ļaut epizodi izspēlēt līdz galam. Automātiskā aizmugures sistēma VAR rādīja, ka ir aizmugure, un viņi vienkārši tieca tiesnesim austiņās, lai turpina. Tā tas notiek jau no paša čempionāta sākuma.

     [+] [-]

, 2024-07-06 10:33, pirms 5 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Aizmugurnieki - kāpēc tad netika "iedarbināts" semi-automatic VAR un grafika parādīta? Kāpēc netika spēle atsākta ar atsitienu un spāņu bumbu? Ja jau aizmugure, tad spāņu bumba...

Aldi, tu savus 3 profilus iedarbināji?
Pēc izmugures spēle turpinās , jo bumba vāciešiem. Tiesneši ļoti strīdīgās situācijās nefiksē aizmuguri. Ja būs vārtu guvums , skatīsies aizmuguri nebūs vārti - spēle turpināsies. Bija spēle ar roku, varēja būt 11 metri. VAR skatās, pirms tam bija aizmugure un ziņo galvenajam tiesnesim. Kopš epizodes varbūt pagājusi minūte. Kādēļ apturēt spēli , griezt laiku atpakaļ par minūti. Tiesnesis pieņēma lēmumu nepārtraukt spēli jo nekas būtisks nav mainījiies.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-06 10:59, pirms 5 mēnešiem
Cik jūs varat te fanot par tiem komunistiem vāciešiem?
Nu bija aizmugure pirms rokas.
Nu spāņi bija labāki un stiprāki.
uzvar stiprākais.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-06 11:12, pirms 5 mēnešiem
balts rakstīja: Pirmkārt, aizmugures nebija! Otrkārt, ja būtu aizmugure, tad tiesnesim paziņotu un to būtu teisnesim jāparāda un spēņiem jāizspēlē!!! Beidz murgot un fantazēt!!!
No kurienes tik spēcīga pārliecība, ka nebija aizmugures? Tev ir bilde ar īsto rakursu pieejama? Jo no pārraides kameras man izskatās, ka bija.

Un tas tavs "otrkārt" tev pašam ir murgi. Minūti vecu aizmuguri kāds tev bezsakarā svilps?

     [+] [-]

, 2024-07-06 12:09, pirms 5 mēnešiem
Vācija šajā turnīrā atkal (beidzot) izskatījās pēc Vācijas😎 saku to kā friču antifans

     [+] [-]

, 2024-07-06 13:18, pirms 5 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: No kurienes tik spēcīga pārliecība, ka nebija aizmugures? Tev ir bilde ar īsto rakursu pieejama? Jo no pārraides kameras man izskatās, ka bija.

Un tas tavs "otrkārt" tev pašam ir murgi. Minūti vecu aizmuguri kāds tev bezsakarā svilps?
Vau, nebija un nesvilpa aizmuguri❗️Pendele 100%, bet debīlie angļu tiesnešipat VAR nepārbaudīja. Vairs šie idiņi netiesās❗️

     [+] [-]

, 2024-07-06 13:21, pirms 5 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Tiesnesis nebija apstādinājis speli un šajā gadījumā spēle nebija jāaptur, jo tā jau ritēja tālāk. Atsitiens no vārtiem būtu, ja tiesnesis būtu nozīmējis pendeli, bet VAR aizmugures dēļ to būtu atcēlis. Ja uzmanīgi skaties čempionātu, tad būsi pamanījis daudz situācijas, kur ir bīstami momenti pēc acīmredzamām aizmugurēm, kas netiek fiksētas. Tajos gadījumos, ja tiesnesis nav nosvilpis, spēle turpinās neņemot to vērā. Tādas arī rekomendācijas tiesnešiem - aizmuguri uzreiz nefiksēt, bet ļaut epizodi izspēlēt līdz galam. Automātiskā aizmugures sistēma VAR rādīja, ka ir aizmugure, un viņi vienkārši tieca tiesnesim austiņās, lai turpina. Tā tas notiek jau no paša čempionāta sākuma.
😅😅😅giāreģi, dzirdēji, ko VAR tiesneši teica❓️ Fiziski tik ātri nevar līnijas savilkt. Neesi redzējis, cik laika aizņem līnijas velkot❓️Murgs, neatmazgāsi sirdsapziņu, nozagra vin e..

     [+] [-]

, 2024-07-06 14:49, pirms 5 mēnešiem
777ARAMISS777 rakstīja: 😅😅😅giāreģi, dzirdēji, ko VAR tiesneši teica❓️ Fiziski tik ātri nevar līnijas savilkt. Neesi redzējis, cik laika aizņem līnijas velkot❓️Murgs, neatmazgāsi sirdsapziņu, nozagra vin e..
Tās ir divas dažādas lietas. Sistēma uzreiz ziņo, ka ir aizmugure. VAR tiesneši to, protams, vēl pārbauda, lai būtu pilnīga pārliecība, ka elektronika nekļūdās. Savilkt līnijas un parādīt uz ekrāna smuku grafiku, tam vajag bišķi vairāk laika, tāpēc to mēs redzam uz ekrāna nedaudz vēlāk.