Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Šmeihels: "Holanns ir Ronaldu un Zlatana apvienojums vienā uzbrucējā"

Rolands Eliņš

Šmeihels: "Holanns ir Ronaldu un Zlatana apvienojums vienā uzbrucējā"
Ērlings Holanns. Foto: Reuters/Scanpix

22 gadus vecais norvēģis Ērlings Holanns savā debijā Anglijas Premjerlīgā ātri paspējis apklusināt visus kritiķus, kas viņam paredzēja grūtu pāreju no Vācijas Bundeslīgas, un intervijā BBC leģendārais dāņu vārtsargs Peters Šmeihels norādīja, ka Holannā redz vairāku izcilu uzbrucēju apvienojumu vienā personā.

"Liela daļa no tā, lai būtu lielisks uzbrucējs, ir pacietība," BBC radio teica Peters Šmeihels, kādreizējais Mančestras "United" un "City" klubu vārtsargs. "Esmu spēlējis pret dažiem no vislabākajiem uzbrucējiem, un tas brīdis, kad viņi it kā pazūd no uzmanības loka, ir brīdis, kad vārtsargam visvairāk jāsakoncentrējas."

"Tādi uzbrucēji kā Krištianu Ronaldu un Filipo Indzagi – viņi var pazust un būt neredzami, bet, kad sagaida savu iespēju, tad viņi ir ļoti, ļoti bīstami," turpināja Šmeihels. "Un, kad skatos uz Ērlingu Holannu, redzu viņā vairākus citus spēlētājus. Redzu Zlatanam raksturīgo vārtu gūšanas instinktu, viņā noteikti var redzēt arī Ronaldu prasmes. Holanns ir vairāki pasaules labākie uzbrucēji apkopoti vienā personā."

"Tāpēc arī viņš ir tik bīstams. Viņam bija iespējas redzēt darbībā šos lieliskos uzbrucējus, mācīties no viņiem un apvienot viņus visus sevī," teica Dānijas bijušais vārtsargs.

Holanns vakardien izcēlās ar "hat-trick" Mančestras derbijā, palīdzot savai komandai gūt svarīgu uzvaru. Tas viņam bija jau trešais "hat-trick" Premjerlīgā, lai gan norvēģis Anglijas līgā pagaidām aizvadījis tikai astoņas spēles, proti, viņš iesitis "hat-trick" gandrīz katrā otrajā savā spēlē Premjerlīgā.

Ar 14 vārtiem Holanns, protams, ir līgas līderis, tuvāko sekotāju Hariju Keinu apsteidzot par septiņiem vārtiem. Ar 14 gūtiem vārtiem Holanns būtu ieņēmis devīto vietu Premjerlīgas 2021./22. gada sezonas kopvērtējumā, kamēr šosezon vēl nav izspēlēta pat ceturtā daļa sezonas.

Anglijas Premjerlīgas spēles pieejamas Viaplay platformā.

Izmantotie resursi:
https://www.bbc.com/sport/football/...

  -2 [+] [-]

, 2022-10-03 11:08, pirms 2 gadiem
Kāds Ronaldo, viņš ūdeni var Haaland pienest! Apšaubāmas pendeles, asaras un slikts komandas biedrs, tas ir Ronaldo

     [+] [-]

, 2022-10-03 12:14, pirms 2 gadiem
Feldzis18 rakstīja: Kāds Ronaldo, viņš ūdeni var Haaland pienest! Apšaubāmas pendeles, asaras un slikts komandas biedrs, tas ir Ronaldo
j*blo off *mo

  +1 [+] [-]

, 2022-10-03 12:22, pirms 2 gadiem
Feldzis18 rakstīja: Kāds Ronaldo, viņš ūdeni var Haaland pienest! Apšaubāmas pendeles, asaras un slikts komandas biedrs, tas ir Ronaldo
Redzēsim cik tad labāks Holands būs pēc 10-15 gadiem. Un cik labi Mcity ies ČL.

  +5 [+] [-]

, 2022-10-03 12:36, pirms 2 gadiem
aicis23 rakstīja: Redzēsim cik tad labāks Holands būs pēc 10-15 gadiem. Un cik labi Mcity ies ČL.
kāda atšķirība kāds viņs būs pēc 10 gadiem? tagad viņš ir labs

  +1 [+] [-]

, 2022-10-03 12:36, pirms 2 gadiem
Feldzis18 rakstīja: Kāds Ronaldo, viņš ūdeni var Haaland pienest! Apšaubāmas pendeles, asaras un slikts komandas biedrs, tas ir Ronaldo
vai nepārspīlē? Var patikt/nepatikt, var salīdzināt dažādas spēlētāja kvalitātes laukumā, nopelnīto naudu un citas lietas, bet ne jau par ūdens pienesēju saukt

     [+] [-]

, 2022-10-03 13:23, pirms 2 gadiem
Es07 rakstīja: kāda atšķirība kāds viņs būs pēc 10 gadiem? tagad viņš ir labs
Vai Ronaldo savas karjeras laikā arī bija tik ienīsts par asarām pendelēm un būšanu par sliktu komandas biedru? Konteksts ir svarīgs.
Protams, ka Holands ir labs un iespējams labākais uzbrucējs jau šobrīd, kur protams Mcity sistēma dod viņam iespējas izcelties, bet viņš tās arī lieliski izmanto. Mans komentārs kopumā tika vērsts pret izteikto naidu virzienā uz Ronaldo. Pēdējie gadi neattaino Ronaldo visu karjeru.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-03 13:34, pirms 2 gadiem
Domāju, ka ilgtermiņā Holanna izredzes kolekcionēt Ballon d'Or var patraucēt Norvēģijas izlase. Ja CR un Messi gadījumā abas izlases regulāri piedalījās finālturnīros un samērā veiksmīgi (veiksme ir ne tikai uzvara turnīrā), tad Norvēģija visdrīzāk biežāk būs ārpus finālturnīriem nekā tajos spēlēs.

  -3 [+] [-]

, 2022-10-03 13:42, pirms 2 gadiem
septembris rakstīja: Domāju, ka ilgtermiņā Holanna izredzes kolekcionēt Ballon d'Or var patraucēt Norvēģijas izlase. Ja CR un Messi gadījumā abas izlases regulāri piedalījās finālturnīros un samērā veiksmīgi (veiksme ir ne tikai uzvara turnīrā), tad Norvēģija visdrīzāk biežāk būs ārpus finālturnīriem nekā tajos spēlēs.
nu, par to jau runa, ka megazvaigzne viņš ir tikai kopā ar MC, kamēr Messi un Ronaldu savos labākajos gados tādi bija arī izlasē

  +3 [+] [-]

, 2022-10-03 13:45, pirms 2 gadiem
dakots rakstīja: nu, par to jau runa, ka megazvaigzne viņš ir tikai kopā ar MC, kamēr Messi un Ronaldu savos labākajos gados tādi bija arī izlasē
Viņam arī izlasē vārtu ir tikpat cik spēļu...

  +3 [+] [-]

, 2022-10-03 14:15, pirms 2 gadiem
dakots rakstīja: nu, par to jau runa, ka megazvaigzne viņš ir tikai kopā ar MC, kamēr Messi un Ronaldu savos labākajos gados tādi bija arī izlasē
Taču, kā redzam, viens nebūs vilcējs. Tomēr abiem pārējiem apkārt bija vairāk kvalitatīvu spēlētāju, un abas ir valstis ievērojamu futbola vēsturi, kamēr Norvēģija nav tāda valsts. Un kā jau te minēja - viņam 23 spēlēs 21 vārti. Ko viņam darīt, ka citi nedara savu daļu pietiekami labi?

  -1 [+] [-]

, 2022-10-03 14:21, pirms 2 gadiem
septembris rakstīja: Domāju, ka ilgtermiņā Holanna izredzes kolekcionēt Ballon d'Or var patraucēt Norvēģijas izlase. Ja CR un Messi gadījumā abas izlases regulāri piedalījās finālturnīros un samērā veiksmīgi (veiksme ir ne tikai uzvara turnīrā), tad Norvēģija visdrīzāk biežāk būs ārpus finālturnīriem nekā tajos spēlēs.
piekrītu, izlases faktors ir nozīmīgs, lai būtu pasaules mēroga zvaigzne. Pasaules un Eiropas kausa prestižs ir liels.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-03 15:46, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: piekrītu, izlases faktors ir nozīmīgs, lai būtu pasaules mēroga zvaigzne. Pasaules un Eiropas kausa prestižs ir liels.
Domāju. ka Haaland - Mbappe būs nākamie Ronaldo - Messi. Vismaz tā šobrīd izskatās. Vienīgais, kas, manuprāt, nāk par labu Mbappe ir jau uzvarētais pasaules kauss, kuru Haalands nekad tā arī neizcīnīs.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-03 18:12, pirms 2 gadiem
Starp citu, Zlatanam šodien dzimšanas diena.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-03 18:56, pirms 2 gadiem
Vēl vairāk. Viņš nav dienvidnieks un viņš ir daudz mierīgāks un nosvērtāks. Tas viņa vērtību līdzjutēju acīs tikai vairo. Saprotu, ka šāda kalibra futbolists šādā vecumā nevar nebūt egocentrisks, tāpēc vienkārši jābauda tas, ko norvēģis dara laukumā. Es apbrīnoju Mesi par to, ko un kā viņš dara, un arī Holans šobrīd ir kaut kur turpat, kur Mesi bija viņa vecumā, vismaz ne ļoti tālu, turklāt viņš ir cita tipa spēlētājs. Lai veicas!

  +2 [+] [-]

, 2022-10-03 18:58, pirms 2 gadiem
septembris rakstīja: Domāju, ka ilgtermiņā Holanna izredzes kolekcionēt Ballon d'Or var patraucēt Norvēģijas izlase. Ja CR un Messi gadījumā abas izlases regulāri piedalījās finālturnīros un samērā veiksmīgi (veiksme ir ne tikai uzvara turnīrā), tad Norvēģija visdrīzāk biežāk būs ārpus finālturnīriem nekā tajos spēlēs.
Iespējams, arī Levandovskim šis faktors ir traucējis, lai arī izlasei bija daudz lielāks potenciāls, bet ne treneris, kurš spētu to realizēt. Tomēr klubu līmenī arī ir iespējams sevi parādīt. Īpaši ja esi tāda vārtu mašīna kā Holans vai Levandovsis. Galvenais ir nepastāties.

  +2 [+] [-]

, 2022-10-03 19:00, pirms 2 gadiem
dakots rakstīja: nu, par to jau runa, ka megazvaigzne viņš ir tikai kopā ar MC, kamēr Messi un Ronaldu savos labākajos gados tādi bija arī izlasē
Šī ir tā retā reize, ka es Tev ieteiktu vienkārši atzīt, ka esi kļūdījies. Mēs visi esam cilvēki. Tu taču labi saproti, ka Norvēģijas izlase nav Argentīna vai zelta paaudzes Portugāle. Holans ir neticami labs (pagaidām neesmu liels fans, bet kas to lai zina). Lai viņam laba veselība!

  +2 [+] [-]

, 2022-10-03 19:05, pirms 2 gadiem
septembris rakstīja: Domāju, ka ilgtermiņā Holanna izredzes kolekcionēt Ballon d'Or var patraucēt Norvēģijas izlase. Ja CR un Messi gadījumā abas izlases regulāri piedalījās finālturnīros un samērā veiksmīgi (veiksme ir ne tikai uzvara turnīrā), tad Norvēģija visdrīzāk biežāk būs ārpus finālturnīriem nekā tajos spēlēs.
Par Norvēģijas izlasi no malas apskatoties tā varētu likties, bet patiesībā ja viņiem būtu kaut vai vēl 1 vai 2 tiešām ļoti labi augsta līmeņa spēlētāji viņi pēc pāris gadiem varētu būt top izlase Eiropā, jo paaudze aug līdzīgi kā visu laiku runāja(daži vēl runā) par Beļģijas zelta paaudzi. Vajag tik apskatīties cik salīdzinoši jauns ir Norvēģijas sastāvs, un kādus klubus pārstāv spēlētāji, ja par City un Arsenal zvaigznēm zin teju visi, tad pārējais pamatsastāvs ir 22 līdz 28 gadus jauni, kas spēlē visās piecās top līgās ar vairākumu tieši EPL klubos, jā visi tie klubi ko pārstāv palielam ir vidusdaļas komandas, bet tas nemaina faktu kāda līmenī viņi spēlē. + pāris spēlētāji, kas spēlē Beļģijas,Portugāles un Nīderlandes top klubos, kā arī protams Valsts čempionvienībā. Ja Norvēģijai nesakritīs spēlēt kaut kāda Nāves grupā par tikšanu uz Eiropas čempionātu un izdosies tur tik, tad domāju tur pēc diviem gadiem viņi var sasniegt lielas lietas.

  -1 [+] [-]

, 2022-10-03 19:34, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Starp citu, Zlatanam šodien dzimšanas diena.
Jā, 41

  +1 [+] [-]

, 2022-10-03 19:46, pirms 2 gadiem
kecbaja rakstīja: Par Norvēģijas izlasi no malas apskatoties tā varētu likties, bet patiesībā ja viņiem būtu kaut vai vēl 1 vai 2 tiešām ļoti labi augsta līmeņa spēlētāji viņi pēc pāris gadiem varētu būt top izlase Eiropā, jo paaudze aug līdzīgi kā visu laiku runāja(daži vēl runā) par Beļģijas zelta paaudzi. Vajag tik apskatīties cik salīdzinoši jauns ir Norvēģijas sastāvs, un kādus klubus pārstāv spēlētāji, ja par City un Arsenal zvaigznēm zin teju visi, tad pārējais pamatsastāvs ir 22 līdz 28 gadus jauni, kas spēlē visās piecās top līgās ar vairākumu tieši EPL klubos, jā visi tie klubi ko pārstāv palielam ir vidusdaļas komandas, bet tas nemaina faktu kāda līmenī viņi spēlē. + pāris spēlētāji, kas spēlē Beļģijas,Portugāles un Nīderlandes top klubos, kā arī protams Valsts čempionvienībā. Ja Norvēģijai nesakritīs spēlēt kaut kāda Nāves grupā par tikšanu uz Eiropas čempionātu un izdosies tur tik, tad domāju tur pēc diviem gadiem viņi var sasniegt lielas lietas.
Ceru, ka tā arī būs. Biju uz Norvēģijas spēli Rīgā pret Latviju. Man nelikās nekāds ūber sniegums. Pieņemu, ka viņi jau arī nebija pārāk motivēti. Odegārs ļoti progresējis pēdējā gada laikā. Arī konkurence, sevišķi Eiropā, tik liela, ka pat ar ļoti labu sastāvu var netikt uz finālturnīriem. Bet skaidrs, ka viņiem ir potenciāls. Domāju arī Holanna faktors būs svarīgs - viņi sapratīs, ka ar tādu spēlētāju viņiem ir cerības, tā var būt papildu motivācija. Vienīgais viņa spēles stils ir tāds, ka viņš maz spēlē ar bumbu, līdz ar to pārējiem ir jāsēj novest uzbrukums pietiekami advancētā fāzē, lai viņš varētu izpausties. Tādā ziņā viņš ir nedaudz vairāk atkarīgs no komandas biedriem nekā Messi un CR savos ziedu laikos.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-03 19:47, pirms 2 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Iespējams, arī Levandovskim šis faktors ir traucējis, lai arī izlasei bija daudz lielāks potenciāls, bet ne treneris, kurš spētu to realizēt. Tomēr klubu līmenī arī ir iespējams sevi parādīt. Īpaši ja esi tāda vārtu mašīna kā Holans vai Levandovsis. Galvenais ir nepastāties.
vienā brīdī arī iedomājos par Levandovski kā līdzīgu gadījumu. Futbols Polijā šķiet nozīmīgāks sporta veids, bet būtību jau nemaina.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-03 19:49, pirms 2 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēl vairāk. Viņš nav dienvidnieks un viņš ir daudz mierīgāks un nosvērtāks. Tas viņa vērtību līdzjutēju acīs tikai vairo. Saprotu, ka šāda kalibra futbolists šādā vecumā nevar nebūt egocentrisks, tāpēc vienkārši jābauda tas, ko norvēģis dara laukumā. Es apbrīnoju Mesi par to, ko un kā viņš dara, un arī Holans šobrīd ir kaut kur turpat, kur Mesi bija viņa vecumā, vismaz ne ļoti tālu, turklāt viņš ir cita tipa spēlētājs. Lai veicas!
No mārketinga un PR viedokļa viņa pluss ir Norvēģija, kas ir ļoti mīlēta valsts. Stāsts par vikingiem, utt. Šajā ziņā viņam ir visas iespējas kļūt par megazvaigni un pasaulē atpazītu zīmolu (ne tikai futbola fanu vidū).

     [+] [-]

, 2022-10-03 20:12, pirms 2 gadiem
septembris rakstīja: No mārketinga un PR viedokļa viņa pluss ir Norvēģija, kas ir ļoti mīlēta valsts. Stāsts par vikingiem, utt. Šajā ziņā viņam ir visas iespējas kļūt par megazvaigni un pasaulē atpazītu zīmolu (ne tikai futbola fanu vidū).
cik sanācis sekot līdzi norvēģu info telpai, viņš tur ir vismaz tikpat atpazīstams kā slēpotāji un biatlonisti, kas ir nozīmīgi. Kā arī - starp futbolistiem viņam tur nav liela konkurence, bet nacionālo sporta veidu pārstāvju gan ir daudz.

     [+] [-]

, 2022-10-03 21:20, pirms 2 gadiem
septembris rakstīja: No mārketinga un PR viedokļa viņa pluss ir Norvēģija, kas ir ļoti mīlēta valsts. Stāsts par vikingiem, utt. Šajā ziņā viņam ir visas iespējas kļūt par megazvaigni un pasaulē atpazītu zīmolu (ne tikai futbola fanu vidū).
Eiropā jā, bet pasaulē varētu būt otrādi - Holans varētu "pārdot" Norvēģiju.

     [+] [-]

, 2022-10-03 21:22, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: vienā brīdī arī iedomājos par Levandovski kā līdzīgu gadījumu. Futbols Polijā šķiet nozīmīgāks sporta veids, bet būtību jau nemaina.
Regulāri runājos un tiekos ar poļiem. Līga normāla, spēlētāji spēle vadošajos Eiropas klubos, bet kaut kas nelīmējas. Cik sapratu, tad bieži mainījies treneris.

     [+] [-]

, 2022-10-03 22:03, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Jā, 41
Nu lūk, tad, kad šis jaunais cilvēks 40 gadu vecumā kā Zlatans spēs sniegt ieguldījumu kādai komandai TOP līgā, lai kļūtu par čempioniem, tad arī varēs salīdzināt ar Zlatanu. Pagaidām vēl tāls ceļš ejams.