Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2958, Did:0, useCase: 3

Briedis gatavs likt galdā 10 vai 20 miljonus, ja Džeiks Pols viņu uzvarēs

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Briedis gatavs likt galdā 10 vai 20 miljonus, ja Džeiks Pols viņu uzvarēs
Mairis Briedis. Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas labākais bokseris Mairis Briedis turpina "medīt" interneta slavenību Džeiku Polu un sola 10 vai 20 miljonus ASV dolāru, liecina saruna ar "Intu Boxing".

Briedis turpina strādāt pie tā, lai Džeiks Pols piekristu savstarpējam boksa mačam. Latvietis liek galdā ne tikai pasaules čempiona jostu, bet arī sola amerikānim izmaksāt iespaidīgas naudas summas - 10 miljonus Pola uzvaras gadījumā vai 20 miljonus, ja Pols uzvarēs ar nokautu.

"Es runāju ar maniem sponsoriem, ar daudziem sponsoriem. Un viņi teica, ka tas ir reāli. Sponsori domā, ka tajā mačā varu uzvarēt, tāpēc piekrita manam priekšlikumam," atklāj Mairis Briedis. "Tas ir traki, taču domāju, ka šāds piedāvājums viņam [Džeikam Polam] varētu patikt."

Brieža svara kategorijā šobrīd spēcīgākais konkurents varētu būt britu bokseris Lorenss Okolijs. Vai šāda cīņa iespējama jau šogad? "Tagad es koncentrējos uz Džeiku Polu," informē 37 gadus vecais latvietis. "Bet, protams, manā vēlmju sarakstā vienmēr atrodas arī Okolijs, jo viņš ir ļoti labs bokseris. Kāpēc gan neaizvadīt šo gladiatoru cīņu?"


Kā jau ziņots, 10. janvārī Latvijas boksa spīdeklis pacēlās nākamajā līmenī, iemūžinot Pola vārdu uz savas kājas un aicinot pacelt telefonu. 17. janvāra intervijas sākumā Briedis parādīja kāju - tetovējums (vai zīmējums) tur joprojām bija.

Izmantotie resursi:

 +19 [+] [-]

, 2022-01-18 17:13, pirms 3 gadiem
viņš vienīgais no bokseriem tik zemu kritis vai ir vēl kādi?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 17:14, pirms 3 gadiem
Es domāju,tagad VID ir darbiņš,kur Briedis ņems 10mlj.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-18 17:17, pirms 3 gadiem
Ciris....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2022-01-18 17:32, pirms 3 gadiem
Mairis pēdējā atpūtā bija Dubajā. Ciemos pie sava sponsora. Kurš ir miljardieris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-18 17:39, pirms 3 gadiem
ilmis81 rakstīja: Mairis pēdējā atpūtā bija Dubajā. Ciemos pie sava sponsora. Kurš ir miljardieris.
Nopelnīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2022-01-18 17:47, pirms 3 gadiem
Pilnīgi tukša muldēšana, Briedim nekad tāda nauda nav bijusi un nebūs! Kuram sponsoram viņs ir interesants? Kāda varbūtība, ka Pols piekritu 10 citroniem par uzvaru? Tik pat labi briedis var solīt 100 ļimakus polam par uzvaru, jo Pols nekad Briedi neuzvarētu ringā. Iznisums dara savu Briedim, ja reāli būtu nauda, tad liktu mieru boksam vai boksētu normālu pretinieku nevis YT dzeku

 +15 [+] [-]

, 2022-01-18 17:49, pirms 3 gadiem
Smagi tas bokss ir ietekmejis Brieža galvas saturu. Ceru, ka ģimene no tā neciešs.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 17:49, pirms 3 gadiem
Kārlis Vasalnieks rakstīja: tas kas salika minusus visticamak laiza Briedim dirsu. es labprat to mudaku noķertu uz ielas un salauztu abas rokas un kājas
Gribētu redzēt, kā Krasiļņikovs kādam kaut ko salauztu.

 +10 [+] [-]

, 2022-01-18 17:51, pirms 3 gadiem
Pietiks rakstīt par šo galma ākstu.

 +12 [+] [-]

, 2022-01-18 17:56, pirms 3 gadiem
Nu nebūs šīs cīņas. Pols taču nav bokseris un viņa cīņas ir izrāde, ne boks. Līdzīgi, kā reslings. Grūti saprast, kas Mairim noklemējis.

 +12 [+] [-]

, 2022-01-18 17:57, pirms 3 gadiem
Tiiri cilveeciigi interesee - cik ilgi vinjsh centiisies ... ?

  +8 [+] [-]

, 2022-01-18 17:58, pirms 3 gadiem
Tā vien rādās, ka tā galva beidzot ir atdauzīta Briedim... pirmstam likās normāls, adekvāts sportists, bet nu šis jau pierāda pavisam ko citu... un tie tiktok video... tur viss skaidrs, kas viņam galvā notiek!

  +7 [+] [-]

, 2022-01-18 18:05, pirms 3 gadiem
Briedis klauns..nekādas cieņas pret tādu..sāka ar ātrajiem kredītiem,nu un izauga līdz šitādam kaunam.. ne velti bija ments..fu....

 +12 [+] [-]

, 2022-01-18 18:07, pirms 3 gadiem
Tas jau izskatās pēc neveselīgas apsēstības

 +12 [+] [-]

, 2022-01-18 18:28, pirms 3 gadiem
Būtu savam radiniekam palīdzējis, lai māsai nav no citiem jālūdzas. Miljonārs ibio

 +19 [+] [-]

, 2022-01-18 18:29, pirms 3 gadiem
relax81 rakstīja: Tiiri cilveeciigi interesee - cik ilgi vinjsh centiisies ... ?
Kamēr Pols neiesniegs sūdzību tiesā par vajāšanu.

  +7 [+] [-]

, 2022-01-18 18:32, pirms 3 gadiem
Kārlis Vasalnieks rakstīja: Sieviete raksta, ka līdz trešdienai nepieciešams 31 000 eiro, lai vīru uzņemtu klīnikā. "Kopā vajag 39 000. Šie tūkstoši ir mūsdienās dzīvības vērti," viņa raksta. Palīdzēt iespējams caur portālu ziedot.lv.


Tas nav smieklīgi. Nejau Brieža māsas vīrs vai pati māsa ir vainīga ka Briedis ir idiots.
Lai izdodas atveseļoties, bet Briedim ar steigu ārstēt CTE.

  +9 [+] [-]

, 2022-01-18 18:45, pirms 3 gadiem
Pārāk riskants darījums. Ja viss normāli, Briedis noteikti uzvarētu. Ja cīņas laikā Briedis gūst traumu, var zaudēt pat ar nokautu. 10 miljoni ir kosmoss, nemaz nerunājot par 20 miljoniem. Zaudējuma dēļ sajūta jau tā būtu draņķīga, un ja vēl kaut kur jādabū kosmiska naudas summa...

  +9 [+] [-]

, 2022-01-18 18:47, pirms 3 gadiem
1. Te jau nav izaicinasana, bet luugsanas, skumji
2. Bez si Briedi butu atcerejusies ka labu bokseri, nosvērtu, patriotu, labu sportistu vispar, bet pec si viņu atceresies ka lohu, vismaz ļoti liela daļa tā atcerēsies, es tajā skaitā. Manās acis vins ir zemu kritis.

  +7 [+] [-]

, 2022-01-18 18:56, pirms 3 gadiem
Tas bezsmadzeņu maiss labāk noliktu galdā 40 000 savais māsai, lai viņai nav pa pasauli ziedojumi jāgrabina vīra glābšanai. Pretīgi noskatīties Brieža bravūru uz viņa ģimenes nebūšanu fonu.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-18 18:56, pirms 3 gadiem
cilvēks iet uz vairāk nekā visu banku. parasti tā nenotiek, bet varbūt šoreiz tas ir tā vērts

  +6 [+] [-]

, 2022-01-18 19:02, pirms 3 gadiem
Lai palīdz māsas vīram.
Varbūt Polam pārsūtīt ziņu, ka Brieža māsas vīram vajadzīga palīdzība ārstēšanā?

  -2 [+] [-]

, 2022-01-18 19:07, pirms 3 gadiem
optam rakstīja: Pārāk riskants darījums. Ja viss normāli, Briedis noteikti uzvarētu. Ja cīņas laikā Briedis gūst traumu, var zaudēt pat ar nokautu. 10 miljoni ir kosmoss, nemaz nerunājot par 20 miljoniem. Zaudējuma dēļ sajūta jau tā būtu draņķīga, un ja vēl kaut kur jādabū kosmiska naudas summa...
ja tev piedāvātu darījumu kur tev ir iespēja zaudēt 10k ar 1% varbūtību bet 99% ka nopelnīsi 3k, piekristu?

  +7 [+] [-]

, 2022-01-18 19:11, pirms 3 gadiem
Kamēr Briedis šeit apkauno sevi, tikmēr Pols jau ir atradis ar ko vēlas cīkstēties. Retā reize, kad atļaušos izteikties negatīvi par mūsu sportistiem.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-18 19:18, pirms 3 gadiem
Uzcel kādu bērnudārzu,būs lielāka jēga.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 19:32, pirms 3 gadiem
Ja jūtūberis var boksēt, tad kāpēc gan bokseris nevar jūtūborēt?

  +6 [+] [-]

, 2022-01-18 20:02, pirms 3 gadiem
Mairis vispār domā ar galvu? Kurš pēc šāda cirka vispār skatīsies viņa cīņas? Manuprāt, viņš šādi noplacina jau tā zemo interesi par savām turpmākajām cīņām.
Slēpts komentārs: ovečka
Slēpts komentārs: Lubraks Džeimss

     [+] [-]

, 2022-01-18 20:27, pirms 3 gadiem
Saožu daudz heita

  -3 [+] [-]

, 2022-01-18 20:30, pirms 3 gadiem
Latvijas geji jau nevar pašu piekaut nevienu tikai varoņi kad ir baros a te Mairis visu dzīvi šķaidījis purnus boksa ringa un dodas pretī savam sapnim un visi lv mīkstuļi kaut ko be ķinkst. Nav laikam kur īdēt. Ir tikai divas tēmas kovids un Briedis ko heitot ahh vēl valdībai (Bet tos urlas es arī neciešu).

  -2 [+] [-]

, 2022-01-18 20:31, pirms 3 gadiem
Ož pēc zivīm

  -1 [+] [-]

, 2022-01-18 20:31, pirms 3 gadiem
Mazie čigāni

  -1 [+] [-]

, 2022-01-18 20:38, pirms 3 gadiem
Šeit nav runa par to cik populārs ir Briedis, ja tas Pols zinātu ka viņš var uzvarēt Briedi tad jau sen būtu piekritis cīnīties par jostu. Bet viss ko šobrīd var dabūt Pols ir pa muti no Brieža un vēl samaksāt miljonus.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-18 20:47, pirms 3 gadiem
Idiots

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 20:47, pirms 3 gadiem
Iespējams, ka Briedis runā par Gajānas dolāriem. 10 miljoni Gajānas dolāru ir 48 tūkstoši ASV dolāru.

https://www.xe.com/currencyconverte...

     [+] [-]

, 2022-01-18 20:57, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iespējams, ka Briedis runā par Gajānas dolāriem. 10 miljoni Gajānas dolāru ir 48 tūkstoši ASV dolāru.

https://www.xe.com/currencyconverter/convert/?Amount=10000000&From=GYD&To=USD
Drīzāk sajauca dolārus ar Kolumbijas peso, 10 miljoni būtu 2400 USD, tai pat laikā Brieža māsa lūdz palīdzību, vajagot 31 štuku, briedis blatošanas vietā būtu iedevis ģimenei naudu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 21:00, pirms 3 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Būtu savam radiniekam palīdzējis, lai māsai nav no citiem jālūdzas. Miljonārs ibio
Tu vecīt esi gudrāks,nekā 99% komentētāju. Gluži manas domas lasi...

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 21:15, pirms 3 gadiem
Vēl ne tik sen atpakaļ starp Briedi un Usiku gandrīz varēja likt "=" zīmi. Kur un kā tik ļoti viss aizgāja greizi?
Es saprotu, ka ja nenāc no sponsoriem pievilcīgām valstīm vai ja Tev nav MSG rezerves ieejas atslēga, tad labas cīņas grūti sarunāt. Bet vai tāpēc jākrīt tik zemu?

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 21:17, pirms 3 gadiem
Pola vietā paprasītu garantijas vēstuli
Kurš Briedim garantēs kaut 1 M

  -1 [+] [-]

, 2022-01-18 21:23, pirms 3 gadiem
M8archa rakstīja: Drīzāk sajauca dolārus ar Kolumbijas peso, 10 miljoni būtu 2400 USD, tai pat laikā Brieža māsa lūdz palīdzību, vajagot 31 štuku, briedis blatošanas vietā būtu iedevis ģimenei naudu.
Ev Ev šito es nezināju. Kāda māsā kāds bazaars. Linku studijā?

     [+] [-]

, 2022-01-18 21:28, pirms 3 gadiem
Lubraks Džeimss rakstīja: Ev Ev šito es nezināju. Kāda māsā kāds bazaars. Linku studijā?
https://www.facebook.com/santa.brie...

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 21:54, pirms 3 gadiem
Tā vien skatoties kā attīstās notikumi, šķiet nākošais ragainā paziņojums būs "POL lieku galdā savu sievu!"

Kad liekās, kad nav kur zemāk krist, ragainais tomēr pamanās krist vēl lielākā bedrē. Tiik ļoti baidās normālu cīņu, ka skrien pēc YT kā tāda 15.gadīga stalkere.

Grib būt klauns - ok, beidz pro karjeru dari ko gribi, bet šobrīd tas izksatās, kā lētas ielenes centieni pievērst uzmanību garāmbraucējiem.

     [+] [-]

, 2022-01-18 23:22, pirms 3 gadiem
Kāds Briedis, ja Jake Paul tēmē uz pavicošanos ar Makgregoru vai pat pašu Maiku Taisonu: https://www.mirror.co.uk/sport/boxi...

Kam Amerikā interesē tāds Briedis?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-19 00:12, pirms 3 gadiem
ilmis81 rakstīja: Mairis pēdējā atpūtā bija Dubajā. Ciemos pie sava sponsora. Kurš ir miljardieris.
Tieši tā, un viņam 10 mio ir tas pats kas man bija 100 eur par elektrību šomēnes samaksāt 😉

     [+] [-]

, 2022-01-19 00:39, pirms 3 gadiem
ficuks rakstīja: Tieši tā, un viņam 10 mio ir tas pats kas man bija 100 eur par elektrību šomēnes samaksāt 😉
Ta ja...ja viņam būtu pieejami tādi sponsori, tad kaut ar to pašu Usiku būtu revanšu sarunājis...Usiks jau uzreiz pateica, nav problēmu, tik liekat galdā piķi. Bet nu pats jau pateica intervijā - tagad viņa etalons ir Makgregors, kurš tur cik tās sievietes mēģinājis izvarot un ko tik vēl ne...tā ir viņa izvēle, neko nepārmetu. Mums savukārt katram ir izvēle - sekot tam un fanot par to visu, vai nē.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-19 01:30, pirms 3 gadiem
Labak masas viram butu palidzejis.

     [+] [-]

, 2022-01-19 03:13, pirms 3 gadiem
B.ļe tas klauns 🤡 jau apriebies... Janobloķe visur kur iespējams šī Pola kuce

     [+] [-]

, 2022-01-19 03:29, pirms 3 gadiem
Kaut kas te nav tirs ar Mairi Briedi

  +2 [+] [-]

, 2022-01-19 07:32, pirms 3 gadiem
Vēl pēc gada konfliktēs ar rimi apsargiem un solīs pa muti sc komentētājiem.

     [+] [-]

, 2022-01-19 08:52, pirms 3 gadiem
Tiešām nesaprotu šo savējo cilvēku heitošanu Jūs 90% te spriežat kā mazi bērni.
1. Briedim ja būtu 20 gadi un vēl 10 gadu karjera priekšā, protams, ka varētu sisties par kruizeru čempionu vēlreiz, un tad iet smagsvaros.
Bet tā nav, viņam ir jau gana daudz gadu, un smagsvaros vēl 10 cīņas aizvadīt, dabūt smagas traumas, lai pēc tam rubītos ar tiem 2,5m gigantiem man liekas ir vienkārši stulbi visos iespējamajos griezumos.
2. Viņš aizgājis un sarunājis sponsoru, kas gatavs uzlikt uz galda 20miljonus. Tā nav viņa nauda. Briedis nopelnīs kādu nozīmīgu %, bet sponsors pats tiks galā ar to, kā to naudu atgūs - payperview, reklāmās, derībās utt. Tā ka jūsu runas par Brieža naudu vispār nav adekvātas.
3. NEsaprotu, kāpēc jūs noliekat Brieža publiskos izgājienus - tak kāda atšķirība, ko viņš dara un sola - tagad ir tāds trends, pro cīnās ar slaveniem wannabe pro. Tas veicina boksa popularitāti. Ja vienmēr cīnīsies tikai kaut kādi nesasniedzami superelites, tad bokss aizies to pašu skuju taku kā, piemēram, biatlons - tipa ir čempioni, bet viņu sagatavotība ir tik augsta, ka reāli parastam cilvēkam pat nav jēgas skat'ties un iedvesmoties. Pauls savukārt piesaista online sekotājus, jauniešus. Redzēs, ka ir iespējams sarunāt pat čempiona cīņas, tas veicinās šī skaistā sporta popularitāti.
4. Atkal lielākie latviešu ienīdēji ir paši latvieši. Vēmiens nāk no šīs tautas.

     [+] [-]

, 2022-01-19 08:53, pirms 3 gadiem
kasha rakstīja: Labak masas viram butu palidzejis.
viņš arī palīdz. Liek uz līnijas savu vārdu, lai dabūtu $.
Ne visa palīdzība ir iespējama piķīša došanā no kabatas, un tad sēdēšanā nabadzībā. Ne viss dzīvē ir Rokija stāsts...

  +2 [+] [-]

, 2022-01-19 09:14, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: 1. Briedim ja būtu 20 gadi un vēl 10 gadu karjera priekšā, protams, ka varētu sisties par kruizeru čempionu vēlreiz, un tad iet smagsvaros.
Tad tas, ko tu saki ir - Briedis būtībā ir beidzis savu karjeru? Nu ja tā, tad okei.
Jo redz, man kā latvietim tieši gribas, lai latvietis gūst max iespējami lielākos panākumus, lai ir tur, kur Usiks. Lai slava ir ar segumu, pievienoto vērtību. Daudzi šeit tic, ka Mairim līmenis to vēl atļauj.
A to jūtuberi piesist arī jebkurš random poļu Glovackis varētu, šķiet stipri zem Maira līmeņa ar ko tādu ņemties.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-19 09:47, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Tad tas, ko tu saki ir - Briedis būtībā ir beidzis savu karjeru? Nu ja tā, tad okei.
Jo redz, man kā latvietim tieši gribas, lai latvietis gūst max iespējami lielākos panākumus, lai ir tur, kur Usiks. Lai slava ir ar segumu, pievienoto vērtību. Daudzi šeit tic, ka Mairim līmenis to vēl atļauj.
A to jūtuberi piesist arī jebkurš random poļu Glovackis varētu, šķiet stipri zem Maira līmeņa ar ko tādu ņemties.
Mairim augstāk vairs nav kur iet. Nun ko viņš tagad to Okoliju uzvarētu.. nu ko tālāk? Smagsvaros tādi Vailderi un fūriji viņu vienkārši nosistu.
Nu sēdētu un max cīnītos ar nākamo, un nākamo, un nākamo, un nākamo kruīzeri, līdz kādā dienā viņu izslēgtu,
un tad tu teiktu - jā, es ar Briedi lepotos.
Un Briedis ar salauztu galvaskausu smaidītu pretī "Paldies, latviesti, ka nešaubījies manī. Cerams, ka es tevi iepriecināju"
The end.

Jeb tomēr nelien Brieža dzīvē, izbaudi to, ka viņš jau ir čempions.
Tā kā, ko tev Briedis vēl ir parādā?
Briedis arī labprāt gribētu redzēt, kā tu strādā savu vienveidīgo darbu visu mūžu. Piem. esi labākais sētnieks, tad dievs pasarg, ka nepaliec par kaut ko citu! Ko tu tur klusībā plāno izaugsmi, biznesus, un darījumus? Nē, nu ja tu saki, ak esi beidzis savu karjeru kā cilvēks, tad okei.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-19 09:52, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Mairim augstāk vairs nav kur iet. Nun ko viņš tagad to Okoliju uzvarētu.. nu ko tālāk? Smagsvaros tādi Vailderi un fūriji viņu vienkārši nosistu.
Nu sēdētu un max cīnītos ar nākamo, un nākamo, un nākamo, un nākamo kruīzeri, līdz kādā dienā viņu izslēgtu,
un tad tu teiktu - jā, es ar Briedi lepotos.
Un Briedis ar salauztu galvaskausu smaidītu pretī "Paldies, latviesti, ka nešaubījies manī. Cerams, ka es tevi iepriecināju"
The end.

Jeb tomēr nelien Brieža dzīvē, izbaudi to, ka viņš jau ir čempions.
Tā kā, ko tev Briedis vēl ir parādā?
Briedis arī labprāt gribētu redzēt, kā tu strādā savu vienveidīgo darbu visu mūžu. Piem. esi labākais sētnieks, tad dievs pasarg, ka nepaliec par kaut ko citu! Ko tu tur klusībā plāno izaugsmi, biznesus, un darījumus? Nē, nu ja tu saki, ak esi beidzis savu karjeru kā cilvēks, tad okei.
Ko nozīmē ''nelien Brieža dzīvē'', ja viņš šito visu bīda SOCIĀLAJOS tīklos, kur pats to visu bāž citiem sejā? Es pat gribēdams šito visu cirku nevaru noignorēt, jo mūsu pīļu dīķī par to raksta visur.

     [+] [-]

, 2022-01-19 10:23, pirms 3 gadiem
Tas viss ir nožēlojami. Piekrītu Herna teiktajam par briedi, ka viņš šobrīd apkauno boksu, kā tādu. Jeb, precīzāk, viņa promouteri, kuri viņam to visu liek/ļauj darīt. Protams, karjeras noriets, naudu visiem ļoti gribas, tagad mēģina pa liekam citroniņam izspiest no IBF čempiona jostiņas, kamēr vēl spēj dažādās haltūriņās.
Tur vairs nekas nebūs. Tagad būs par pensionētu naudas maisu visādiem amatieriem un jaunajiem titula censoņiem. Arī nav slikti, it īpaši, ja krīt pirmajā vai otrajā raundā, kamēr vēl facelifts nav sabojāts. Tikai ar boksu tam visam vairs nav nekāda sakara. Disnejlendas čempions.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-19 11:14, pirms 3 gadiem
Pastāsti - kā viņš palīdz? Neesmu redzējis, ka soctīklos pat ar ziņu padalītos? Es saprotu, ka māsa lūdz naudu, jo tā nepieciešama šonedēļ, jo dienas ir skaitītas. Tikmēr Briedis bārsta miljonus par cīņu, kura visdrīzāk nekad nenotiks. Mēs jau nezinām, kādas viņam ir attiecības ar māsu, bet pēc bildēm var redzēt, ka māsa ir bijusi uz cīņām un jutusi līdzi brālim.
Reaktors2 rakstīja: viņš arī palīdz. Liek uz līnijas savu vārdu, lai dabūtu $.
Ne visa palīdzība ir iespējama piķīša došanā no kabatas, un tad sēdēšanā nabadzībā. Ne viss dzīvē ir Rokija stāsts...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-19 11:29, pirms 3 gadiem
Ja jau cirks, tad jāieiet līdz galam. Pols piekrīt cīņai par 10/20M. Pols 9.9 roundus tiek klopēts, bet varonīgi turās/nekrīt un pēdējā sekundē Pols Mairim izslēdz gaismu. Pols saņem ko gribēja - bērnudārza ovācijas. Maira sponsori jau iepriekš vienojušies, ka maksā nevis -20M par zāģi, bet saņem ~3M, vienu 1M atmet Mairim - šis ar laimīgs, ka beidzot "ir bagāts".

     [+] [-]

, 2022-01-19 11:59, pirms 3 gadiem
Var redzēt, ka te daudziem vaigi slapji no raudāšanas dzīvojot pie mammas, jo ļaunais briedis lika ņemt kredītus.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-19 12:33, pirms 3 gadiem
Šis Latvijas Borats labāk būtu apmaksājis māsas vīra operāciju, tās pašas kura regulāri lūdz lai tauta saziedo.

     [+] [-]

, 2022-01-19 13:13, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Mairim augstāk vairs nav kur iet. Nun ko viņš tagad to Okoliju uzvarētu.. nu ko tālāk? Smagsvaros tādi Vailderi un fūriji viņu vienkārši nosistu.
Nu sēdētu un max cīnītos ar nākamo, un nākamo, un nākamo, un nākamo kruīzeri, līdz kādā dienā viņu izslēgtu,
un tad tu teiktu - jā, es ar Briedi lepotos.
Un Briedis ar salauztu galvaskausu smaidītu pretī "Paldies, latviesti, ka nešaubījies manī. Cerams, ka es tevi iepriecināju"
The end.

Jeb tomēr nelien Brieža dzīvē, izbaudi to, ka viņš jau ir čempions.
Tā kā, ko tev Briedis vēl ir parādā?
Briedis arī labprāt gribētu redzēt, kā tu strādā savu vienveidīgo darbu visu mūžu. Piem. esi labākais sētnieks, tad dievs pasarg, ka nepaliec par kaut ko citu! Ko tu tur klusībā plāno izaugsmi, biznesus, un darījumus? Nē, nu ja tu saki, ak esi beidzis savu karjeru kā cilvēks, tad okei.
Tak beidz šito.
Briedis nekad nedabūs cīņu ar Polu. Varam uz 100 eiro saderēt, ja gribi.
Tieši cīņā ar Okoliju varētu nopelnīt labu naudu un tad karjeru arī var beigt.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-19 13:38, pirms 3 gadiem
Tikko viņš diedelēja naudu brāļa veselības glābšanai, bet tagad mētājās ar miljoniem... Forši!!!...

     [+] [-]

, 2022-01-19 13:49, pirms 3 gadiem
K-Rab rakstīja: Ko nozīmē ''nelien Brieža dzīvē'', ja viņš šito visu bīda SOCIĀLAJOS tīklos, kur pats to visu bāž citiem sejā? Es pat gribēdams šito visu cirku nevaru noignorēt, jo mūsu pīļu dīķī par to raksta visur.
Nez, es sociālos tīklus nelasu, nekad nav interesējis tas interneta autisms. Ja neskaita šo sporta lapeli brīvos brīžos, es ziņām baigi nesekoju līdzi, man ir dzīvē labākas lietas, ko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-19 14:08, pirms 3 gadiem
Vai šīs ir sporta ziņas? Klaunāde.

     [+] [-]

, 2022-01-19 16:41, pirms 3 gadiem
Mairi, novēlu lai tev viss izdodās! Tik skaļi pasaulē vēl par tevi nav runājuši...

  -1 [+] [-]

, 2022-01-19 16:45, pirms 3 gadiem
M8archa rakstīja: Drīzāk sajauca dolārus ar Kolumbijas peso, 10 miljoni būtu 2400 USD, tai pat laikā Brieža māsa lūdz palīdzību, vajagot 31 štuku, briedis blatošanas vietā būtu iedevis ģimenei naudu.
Tu domā ka sponsori viņam dod naudu ģimenes vajadzībām... tāpēc jau viņš cenšas noorganizēt cīņu kur var beidzot nopelnīt kaut ko.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-19 16:50, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tak beidz šito.
Briedis nekad nedabūs cīņu ar Polu. Varam uz 100 eiro saderēt, ja gribi.
Tieši cīņā ar Okoliju varētu nopelnīt labu naudu un tad karjeru arī var beigt.
Viņš tak pats teica ka Okolija komanda negrib maksāt, Okolijam jau to cīņu vajag nejau Briedim..Briedis ir gatavs ar visiem sisties ja ir adekvātas summas...kāds intervijas skatās vispār pirms komentēt?

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 22:03, pirms 3 gadiem
Vecīt, esi reāls (https://www.youtube.com/watch?v=Eu2Jp3M1pWk), haips ir dabūts un vairāk nekas no šīs situācijas ar youtuberi nebūs, pat par 100 ļamiem (tas džeks arī domā ar galvu un negribēs dabūt pa tāsi no Tevis, tādējādi pārtraucot to savu "fake" boksa biznesu). Piekrītu par to, ka youtuberu bokss ir tikai un vienīgi krējuma izstrādājums, karoč, kaut kas neīsts, bet naudīgs.

     [+] [-]

, 2022-02-01 23:56, pirms 3 gadiem
wizzy888 rakstīja: Viņš tak pats teica ka Okolija komanda negrib maksāt, Okolijam jau to cīņu vajag nejau Briedim..Briedis ir gatavs ar visiem sisties ja ir adekvātas summas...kāds intervijas skatās vispār pirms komentēt?
Bet vai Briedis negrib sava ipasuma iegut vel vienu no lielakajam boksa organizacijam jostu?! Tad jau logiski, ka nakama cina vinam vairak naudas ienestu.