Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Zauerlands: "Briedis smagsvaros uzreiz nonāks pasaules ranga Top6"

Rolands Eliņš

Zauerlands: "Briedis smagsvaros uzreiz nonāks pasaules ranga Top6"
Kalle Zauerlands. Foto: World Boxing Superseries

Pasaules boksa Supersērijas (WBSS) organizētājs Kalle Zauerlands, kura ģimenes uzņēmums "Sauerland Promotions" pārstāv Briedi kā viņa promouteri, pirmdien veltīja laiku sarunai ar trim Latvijas medijiem (Sportacentrs.com, Delfi.lv un TV3), daloties savā viedoklī par Maira Brieža un Juniela Dortikosa finālu, Brieža iespējamo (gaidāmo) pacelšanos uz smagsvaru divīziju un Supersērijas honorāriem, kā arī apliecināja savu vēlmi arī nākotnē sarīkot Supersērijas cīņu vakarus Rīgā – ar vai bez Brieža, kuram viņš gūtu gatavs acumirklī piedāvāt vietu trešās sezonas smagsvaru divīzijā, par kuras izveidi gan vēl pilnīgas garantijas nav.

” Piedodiet man, bet Latvijas sporta vēsturē es neko līdzīgu neesmu redzējis”

„Finālā īpaši spilgti atceros vienu epizodi, kad bokseri bija ringa stūrī vistuvāk man,” viedoklī par finālu dalījās Kalle Zauerlands. „Briedis bija ringa stūrī un izvairījās no Dortikosa sitiena, no patiešām laba Dortikosa sitiena ar labo roku, kas parasti sasniedz mērķi pret gandrīz visiem citiem bokseriem. Briedis tā vietā uzreiz atbildēja ar asu kombināciju, un es Dortikosa sejā redzēju patiesu izbrīnu un apjukumu, sak, es taču biju tas, kurš uzbruka, un man vajadzēja šeit, ja ne pabeigt cīņu, tad vismaz tikt pie vēl pie otra sitiena. Brieža pretuzbrukumi šajā cīņā bija pasaules klases meistarība.”

„Personīgi es 12. raundā jutu, ka Briedis ir neapšaubāmi uzvarējis, taču boksā tā vienmēr ir, ka galvā sēž šaubas, vai tomēr nenotiks kaut kāda netaisnība,” turpināja Zauerlands. „Galu galā, Dortikoss gandrīz visas cīņas garumā uzbruka kā pirmais numurs, kamēr Mairis atkāpās, un daži tiesneši to mēdz novērtēt kā aktīvāku darbību. Taču kopumā tā bija boksa meistarklase Brieža izpildījumā, viens no labākajiem aizsardzības boksiem, ko vien esmu redzējis, turklāt tas viss notika 12 raundu garumā. Jā, pieņemu, ka tā bija riskanta taktika, taču viss attaisnojās, un visu cieņu Brieža treneriem, kuri nemitīgi uzturēja Brieža koncentrāciju. Jo pret tādu vīru kā Dortikoss pietiek ar mirkli atslābināšanās, lai viss iepriekšējais darbs būtu vējā. Jā, Mairis ar fenomenālu darbu beigās bija nogurdinājis Junielu, taču tam nav nozīmes – arī noguris Dortikoss, ja saņem iespēju, var izslēgt jebkuru pretinieku.”

Briedim par labu lēma divi tiesneši, novērtējot cīņu kā viņa uzvaru ar 117:111, kamēr trešais tiesnesis Joergs Milke no Vācijas cīņu novērtēja kā neizšķirtu 114:114, kas Briedim nozīmēja nevis vienbalsīgu uzvaru, bet gan uzvaru ar dalītu tiesnešu lēmumu. Milke ir pieredzējis tiesnesis, viņš bijis arī iepriekš vairākos Supersērijas mačos, ieskaitot Dortikosa cīņā Rīgā pret Tabiti. Zauerlands Milkes darbu gan novērtēja tikpat kritiski kā Briedis: „Nezinu, kuru cīņu viņš skatījās. Varbūt viņš noskatījās tikai pirmos raundus un aizgāja pārtraukumā. Nezinu, nevaru to izskaidrot. Jā, cīņas pirmajā pusē bija vairāki raundi, kuros tiešām varēja dot uzvaru vienam un varēja dot arī otram, to es varu saprast. Taču pēc septītā raunda Maira pārsvars bija izteikts. Labi, varbūt Dortikosam vēl var iedot 12. raundu, taču kopā tāpat man nesanāk neizšķirts. Ja kas, tad cīņas ceturtais tiesnesis (kurš būtu sniedzis lēmumu tad, ja pirmie trīs tiesneši fiksētu neizšķirtu), arī lēma par Briedim ar rezultātu 117:111.”

„Manuprāt, Mairis pilnīgi noteikti var iet uz smagsvariem un sekmīgi cīnīties tur,” Zauerlands sacīja, komentējot šo Brieža izteikto iespēju. „Viņa īstais svars ir 97-98 kilogrami, kas ir krietni virs krūzeru divīzijas limita, un viņam pirms cīņām ir īpaši jāstrādā ar diētu, lai būtu gatavs krūzeru svara limitam. Ja mēs tā skatāmies, tad uz papīra Briedim jau ir iespaidīga uzvara pār smagsvaru čempionu. Uz papīra Manuels Čarrs joprojām ir WBA regulārais čempions. Es varbūt nekomentēšu, ko es domāju par šādu čempionu, taču uz papīra viņš tāds ir un viņa bilancē ir smags zaudējums pret Briedi. Jautājums ir, ko vēlas pats Mairis. Viņš šajā divīzijā ir sasniedzis visu. Pirms cīņas abiem bokseriem teicu, ka šī ir viņu iespēja ierakstīties boksa vēsturē, un Mairis to arī izdarīja. Ja viņš nolemtu beigt karjeru šodien un tagad, tik un tā uzskatītu, ka viņš ir paveicis lielāko panākumu Latvijas sportā.”

Zauerlands apgalvoja, ka īpaši papētījis Latvijas sporta vēsturi un nav ieraudzījis neko, kas līdzinātos Brieža paveiktajam starptautiskajā mērogā, un viņš arī šeit ņēma vērā arī neseno Aļonas Ostapenko uzvaru „French Open” turnīrā: „Jā, viņa ir lieliska spēlētāja. Es pats klātienē vēroju, kā viņa triumfē Parīzē. Visu cieņu, bet tas nav tas pats, kā trīsreiz kļūt par pasaules čempionu boksā un izcīnīt uzvaru tiešā konfrontācijā starp diviem pasaules ranga līderiem. Mairis kļuva par pasaules čempionu Vācijā, par mata tiesu zaudēja titulu Usikam, taču spēja atkal pagriezt visu vajadzīgajā virzienā, vēlreiz kļūt par pasaules čempionu un tad pārliecinoši uzvarēt divīzijas otro numuru. Latvijas bokserim tas ir neatkārtojams sniegums, un, piedodiet man, bet Latvijas sportā es neko līdzīgu neesmu redzējis.”

Foto: World Boxing Superseries

Briedis smagsvaros? ”Būšu ļoti pārsteigts, ja viņš pieņems citu lēmumu”

„Es pats uzskatu, ka viņš krūzeros ir paveicus visu, ko varēja,” Zauerlands atbildēja uz jautājumu, ko viņš ieteiks Mairim darīt turpmāk. „Viena pieejamā tā saucamā naudas cīņa - šis tomēr ir profesionālais bokss, tāpēc tā arī teikšu, tā ir naudas cīņa - ir cīņa pret Glovacki. Ja Glovackis pieveiks Okoliju un atgūst WBO titulu, tā varētu būt cīņa ar savu vērtību. Taču domāju, ka Mairim krūzeros vairs nav palicis nekas pierādāms, tāpēc smagsvari būtu dabisks solis uz augšu. Mairim ir sportista filozofija, un viņš vēlas izaicinājumus. Krūzeros viņš bija pasaules pirmais numurs arī pirms sestdienas, tagad viņš šo statusu iecirtis akmenī, turklāt uzskatu, ka Dortikoss joprojām ir pārliecinošs otrais numurs. Ko Mairis krūzeros vēl var iegūt? Viņš var tikai zaudēt.”

„Jā, Mairis var pagaidīt, vai tuvākā pusgada laikā krūzeros neuzrodas kāds skaļāks vārds, varbūt kāds smagsvars nonāk uz leju. Varbūt Mairis vēlas vienreiz vēl aizstāvēt savu čempiona jostu,” turpināja Zauerlands. „Taču Mairis ir ieguvis lineālo titulu, kas principā nozīmē to, ka viņš šajā divīzijā ir pats labākais visā pasaulē. Tad parasti loģiskas ir divas domas – iet svara kategoriju zemāk vai augstāk. Zemāk Mairis iet nevar, ja vien nenocērt sev kāju (ko viņam neiesakām), atliek tikai celties uz augšu. Un viņam tur tiešām ir potenciāls – Mairis ir izturīgs, viņš spēj uzņemt sitienus, viņam pašam ir liels spēks rokās, ticu, ka viņam ir visas iespējas tur veiksmīgi startēt. Kad atceros viņa svēršanās ceremoniju viņam un Usikam un kā viņi abi izskatījās... Mairim ir daudz dabiskāks smagsvara augums nekā Usikam, tā ka tur problēmas neredzu. Kā krūzeru čempions Mairis arī uzreiz smagsvaros tiktu ievietots augstā ranga pozīcijā, viņam nevajadzētu sākt ar vairākām sevis pierādīšanas cīņām, viņš uzreiz varētu mesties pie kakla elites bokseriem. Taču vēl par agru to apspriest, Mairis ir ģimenes cilvēks un šobrīd vēlas nedaudz atpūsties. Fināla noorganizēšana prasīja mums daudz laika, taču bokseriem tas bija tikpat smagi, visu laiku gaidot un uzturot sevi formā, ļoti labi saprotu, ka tagad viņš vēlas nedaudz atslābināties. Tas būs viņa lēmums, taču būšu ļoti pārsteigts, ja Mairis nepārcelsies uz smagsvariem. Varbūt vēl viena cīņa krūzeros, aizstāvot titulus, taču pēc tam gan.”

Zauerlandam tika citēti daži Latvijas boksa treneri, kuri kritiski raugās uz Brieža iespējamo ceļu smagsvaros, norādot, ka tikšana līdz elitei prasītu pārāk ilgu laiku, taču Zauerlands uzreiz iebilda: „Lai viņi nodarbojas ar trenēšanu, kamēr es nodarbošos ar promoutera darbiem! Nevēlos izrādīt necieņu pret boksa treneriem, tas ir normāli, ka viņiem ir atšķirīgi viedokļi, tāpēc arī man pašam bijuši bieži strīdi ar vairākiem treneriem. Taču konkrēti šajā jautājumā – Briedis ir trīskārtējs pasaules čempions, pārliecinošs pirmais numurs krūzeros. Šobrīd viņš ir brends pasaules boksā. Supersērijas fināls bija „Sky Sport” tiešraidē Anglijā, kur bija iespaidīgi reitingi, piecreiz lielāki nekā tajā pašā laikā notiekošajai Džoša Teilora cīņai. Viņš sestdienas pēcpusdienā (pēc ASV laika) bija DAZN tiešraidē Amerikā, un gan ASV, gan Anglijā smagsvari ir ļoti populāri, un attiecīgi arī Brieža pacelšanās uz augšu būtu populāra lieta.”

„Turklāt, visu cieņu treneriem, bet boksa biznesu promouteri pārzina, un biznesa situācija ir tāda, ka, ja Briedis pacelsies uz smagsvariem, viņš automātiski būs pasaules ranga „Top6”, vēl pirms aizvadīs savu pirmo cīņu smagsvaros. Tāpat bija ar Usiku – kā viņš pacēlās uz augšu, viņš bija pasaules ranga 4. vietā,” turpināja Zauerlands. „Usiks aizvadījis vienu cīņu smagsvaros un jau ir obligātais kandidāts uz WBO titulu. Tāpēc – es nejaukšos treneru darbā, un viņiem nevajadzētu jaukties promouteru darbā.”

Boksa statistikas portāla BoxRec smagsvaru rangs

V.BokserisValstsBilancePunkti
1.Taisons FjūrijsLielbritānija30-0-11026
2.Deontejs VaildersASV42-1-1602.7
3.Entonijs DžošuaLielbritānija23-1544.2
4.Aleksandrs PovetkinsKrievija36-2-1339
5.Oleksandrs UsiksUkraina17-0292.5
6.Endijs RuissASV33-2194.5
7.Maikls HantersASV18-1-1142.4
8.Dilians VaitsAnglija27-2117.8
-Mairis BriedisLatvija27-1303.0

Portāls Sportacentrs.com pirmdien publicēja viedokli, ka Briedim parocīgākais variants smagsvaros būtu dalība Supersērijas trešajā sezonā. Zauerlands to komentēja, vispirms uzsverot, ka trešās sezonas svara kategorijas vēl nav apstiprinātas: „Taču, ja šāda divīzija būtu Supersērijā, pilnīgi noteikti, ka Maira vārds būtu mūsu sarakstā. Kā viņš pats justos par iespēju smagsvaros ienākt uzreiz ar dalību šādā turnīrā, tas jau ir jautājums viņam, taču piedāvājums būtu.”

Ja Zauerlandam būtu visas iespējas pēc pusgada noorganizēt savu sapņu maču Brieža pirmajai cīņai smagsvaros, kuru pretinieku viņš izvēlētos? „Revanšs pret Usiku, tikai tagad smagsvaros,” pēc neliela apdomas brīža teica Zauerlands. „Acīmredzama atbilde sapņu scenārijam būtu Fjūrijs vai Džošua, taču izskatās, ka viņi nākamajā gadā cīnīsies tikai savā starpā. Usikam tagad ir cīņa pret Čisoru, kur viņš būs favorīts, bet pēc tam atkal būs jāmeklē jauns pretinieks, jo pie titulcīņas pret Džošua viņš gan jau vēl netiks. Domāju, ka Usiks-Briedis būtu revanša cīņa, ko visi vēlētos redzēt, abiem būtu, ko pierādīt, un domāju, ka tas arī ir reālistisks scenārijs, ko mēs varam iztēloties notiekam 2021. gadā.”

Foto: World Boxing Superseries

Supersērijas honorāri: ”Paši bokseri pārsvarā nevēlas, lai citi zina viņu atalgojumu”

Zauerlands ar smaidu atteicās komentēt Vācijas medijos izskanējušo, ka Briedis par uzvaru finālā saņēma 1.7 miljonus eiro, sakot, ka ienākumi ir katra personīga lieta un viņš citu ienākumus nekomentēs. Jānorāda, ka Brieža menedžeris kopš pievienošanās Supersērijas konsekventi atteicies sīkāk izteikties par līgumā ierakstītajiem skaitļiem, norādot, ka līgums to aizliedz. Zauerlands gan to raksturoja kā nevis obligātu uzstādījumu, bet pašu bokseru vēlmi: „Jā, līguma apakšā ir rakstīts, ka viss tur teiktais ir konfidenciāla informācija. Mums gan ir nedaudz citādi līgumi nekā vienkārši par cīņām, domāju, ka mums ir daudz stingrāki un precīzāki līgumi, kas ne tikai pasaka bokseriem, kas un kad jādara, bet arī iekļauj viņu pusi, un lieta tāda, ka paši bokseri nevēlas, lai kāds zinātu atalgojumu. Taču boksera honorārs ir viņa ziņā. Daži arī bez problēmām pasaka. Ja kāds vēlas publiski pateikt, cik viņš ir nopelnījis, viņš to droši var darīt, kāpēc ne. Taču daži bokseri to nevēlas, un es šo nostāju cienu.”

„Jums gan tāpat jāuzmanās, cik šāda informācija ir precīza,” Kalle smējās. „ Vienreiz samaksāju bokserim 50 tūkstošus un nākamajā rītā lasīju avīzē, ka viņš saka, ka saņēmis pusmiljonu. Atceros, ka pirms dažiem gadiem, kad dibinājām Supersēriju, preses konferencē teicām, ka tiks ieguldīti 50 miljoni dolāru, un visi uzreiz sāka rēķināt, cik tas sanāk uzvarētajam. Bet tā jau ir summa, kas arī tiek izmantota pašu pasākumu rīkošanai un turnīra veidošanai. Un vispār, būsim godīgi – ja cīņas reklamēšanai jāizmanto tas, cik liela ir prēmija, tad pati cīņa par sevi gan jau ir mēsls. Tā man ir bieži bijis, kad ir obligāta titula aizstāvēšana, un man kā čempiona promouteram jārīko cīņa pret čali, kurš mani nemaz neinteresē, tad nu atliek vienīgi runāt par to, cik te daudz naudas ir likts galdā.”

„Es pats kā promouters esmu daudz izmantojis šādu taktiku, sak, nedēļas nogalē visi obligāti skatieties, būs piecu miljonu vērta cīņa,” savā pieredzē turpināja dalīties „Sauerland Promotions” vadītājs. „Starp citu, šeit jums vajadzētu man piekasīties (smejas). Kad es saku, ka, piemēram, nedēļas nogalē būs piecu miljonu vērta cīņa, jums, medijiem, vienmēr jāpārvaicā, ko es īsti ar domāju. Vai tā ir nauda, kas tiks uzvarētājam, vai summa, kas iekļauj visus izdevumus cīņas sarīkošanai? Jo es jau apzināti izsakos nekonkrēti, lai izklausās labāk (smejas). Taču cilvēkiem interesē pati cīņa, tad jau vairs nav svarīgi, vai bokseris saņem vienu miljonu vai trīs, un domāju, ka Supersērijā ir tieši tā. Vai Brieža un Dortikosa cīņa, ranga pirmo divu numuru tikšanās, būtu vairāk interesanta, ja cilvēki zinātu, cik tieši viņi saņem? Cilvēki zina, ka tā nav sīknauda, manuprāt, ar to arī pietiek par šo tēmu.”

Supersērija Rīgā arī bez Brieža? ”Redzu, ka tas ir iespējams”

Jau vakar tika publicēts, ka Zauerlands un WBSS Rīgā izskatīja iespēju sarīkot finālu Latvijas Nacionālās operas ēkā, un WBSS organizators pastāstīja, ka arī iepriekš sekmīgi rīkojis boksa cīņas neierastās vietās: „Dānijā mēs sarīkojām cīņu vakaru Karaliskajā koncerthallē, arī viss izskatījās iespaidīgi. Atceros, ka toreiz daudz smēķēju, un ar šo ieradumu plaši pazīstama arī Dānijas karaliene, tad nu tovakar man nācās iet smēķēt uz karalienes ložu (smejas). Taču boksa cīņas esam rīkojuši arī citu operu ēkās.”

WBSS organizators arī aktīvi atbalstīja iespēju, ka Supersērijas varētu atgriezties Rīgā pat tad, ja tajā vairs nepiedalītos Briedis: „Nav nekāds noslēpums, ka es mīlu Rīgu. Patiesību sakot, kad nosaucām Rīgu kā fināla vietu, saņēmām krietnu kritiku, sak, atkal Rīga? Taču viss ir vienkārši – jā, Rīga nav finansiāli parocīgākā vieta, citur tiek piedāvāti labāki nosacījumi, bet Arēna Rīga ir lieliska arēna, kas ir ļoti piemērota mūsu tehniskajām vajadzībām. Latvijā arī ir iespaidīgi fani, galu galā, ir iemesls, kādēļ Brieža pusfinālā pret Glovacki tiesnesis nedzirdēja gongu.”

„Es domāju, ka, ja mēs Rīgu izvēlētos kā neitrālu cīņas norises vietu, vajadzētu pievienot kādu vietējo elementu. Piemēram, tagad Ričards Bolotņiks guva lielu uzvaru. Ja ieliekam zināmu Latvijas bokseri „undercard” saraksta augšā un pēc tam vakara galveno cīņu no Supersērijas, redzu šāda pasākuma izdošanos. Latvijai liels pluss ir tas, ka līdzjutēji nāk uz boksu – citur arēnās, it īpaši Lasvegasā, vakara pirmās cīņas neviens neskatās, tribīnes ir tukšas. Rīgā es arī „undercard” cīņās redzu 70% pilnu tribīņu. Tas ir promoutera un boksa TV producenta sapnis. Es vispār jums varētu sarakstīt grāmatu pilnu ar iemesliem, kādēļ es vēlos Rīgā rīkot boksa šovus,” norādīja Supersērijas organizētājs, kurš līdz šim uz Rīgu atvedis četras cīņas trīs pasākumos (Briedis-Peress, Briedis-Usiks un Briedis-Glovackis un Dortikoss-Tabiti vienā vakarā).

Foto: World Boxing Superseries

  +2 [+] [-]

, 2020-09-30 00:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir,ir! Viena divas cīņas gadā.
Manā skatījumā pro bokss vispār ir liels joks, jo sportisti sacenšas salīdzinoši reti, bet piķi kāš uz velna paraušanu.
Tu teici, ka esi trenējies jaunībā nopietni boksā, varbūt vari arī Mairim pa tāfeli iedot?

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:25, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tas noteikti ir pierimis tagad, it īpaši pēc kārtējiem OS fiasko, bet patin pāris gadus atpakaļ un Dukurs tika atspoguļots presē kā pasaules mēroga superzvaigzne. Visas tās dziesmas un video rulīši par to kāds viņš ir "supermens". Tas nav nekas slitks, tomēr sportists dominēja dekādi, neviens nav aizliedzis rakstīt vai reklamēt, vienkārši uz to jāskatās ir caur filtru.
kā var padarīt par superzvaaigzni,ja visi LV ifani taču katru posmu redz,ka uz mačiem iatnāk tik pārsimts skatītāji

  +1 [+] [-]

, 2020-09-30 00:26, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es Tavas valsts sportistu (kur notiks nākošās OS) laidīšu savā trasē patrenēties vairāk, bet tad sarunājam, ka ar manas valsts sportistu pirms nākošajām spēlēm būs tas pats.
Tā jau kanādiešu ugunsdzēsējs uzvarēja Turīnas OS
Mēs Jūs laidīsim Vankūverā Itāļiem pašiem nebija spēcīgi

  +3 [+] [-]

, 2020-09-30 00:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir,ir! Viena divas cīņas gadā.
Manā skatījumā pro bokss vispār ir liels joks, jo sportisti sacenšas salīdzinoši reti, bet piķi kāš uz velna paraušanu.
Labi ka tu neesi Joks

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:27, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es Tavas valsts sportistu (kur notiks nākošās OS) laidīšu savā trasē patrenēties vairāk, bet tad sarunājam, ka ar manas valsts sportistu pirms nākošajām spēlēm būs tas pats.
tieši tā,parodija tās OS...

Tāpēc ir jāvelk tā kuplā renes OS auditorija uz PČ

  +1 [+] [-]

, 2020-09-30 00:28, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es saku, ka skeletonu neatspoguļo pasaulē, tu saki, ka atspoguļo. Kuram taisnība?

Manā skatījumā tas, ka viņam nav OS zelta ir totāla izgāšanās un arī parāda cik "nopietns" sporta veids ir skeletons. Ja čempji ir tās zemes braucēji tikai tāpēc, ka var piebraukt trasi tas nav normāli. Cilvēks dominē dekādi, bet galvenajos startos nevar uzvarēt.
Patiesība ir tāda, ka OS vismaz pāris rindiņas renei velta visas dalībvalstis, un parāda TV, bet ārpus OS raksta un parāda TV valstis, kuras pašas piedalās renes sporta veidos. Un tas ir tikai normāli, jo kāda interese par renes sporta veidiem būtu tādām valstīm, kuras nepiedalās šajos sporta veidos.
Nezinu vai esi to pamanījis, bet OS rīkotāji daudzos sporta veidos pēkšņi iegūst daudzas medaļas, kuras citos apstākļos neiegūtu. Tāda ir OS uzņēmējvalstu priekšrocība, ka var piebraukt vairāk trases, un dažreiz arī tiesneši šur tur pavelk aiz matiem. Neatbalstu to, bet tā tas notiek.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:28, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms policista viņš bija kikbokseris, ja kas.
un kanādieši arī bērnībā sportoja

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:29, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Tikko mūsu ments kļuva par pasaules čempionu boksā
Pirms policista viņš bija kikbokseris, ja kas.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:30, pirms 4 gadiem
puslaiks rakstīja: Briedis smagsvaros būtu interesanti. Tik lielākā problēma nauda, lai tiktu pie lielajām cīņām. Smagsvaros šobrīd nav nemaz tik daudz monstru. Pret Fjūriju, Vailderu un Džošua daudz variantu pagaidām neredzu. Lielākoties auguma parametru dēļ. Pārējie ir kožami. Gan Čisora, Povetkins, Vaits. Par pelmeni Ruizu nemaz nerunāšu. Arī Usiks, manuprāt, būtu parocīgāks, jo viņam neizbēgami mazliet zustu ātrums. Sitiena spēks nekad tas jaudīgākais nav bijis. Ir vērts mēģināt, ja vien pašam ir vēlme.
Par cik Usiks vēl kādu laiku pie titulcīņas netiks, kamēr Fjurijs, Džošua, un Vilders nesadalīs līdz galam jostas, cīņa ar Briedi nemaz nebūtu tik nereāla, Mairim jau nu noteikti tas būtu ideālākais variants

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:32, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kādu rindiņu uzrakstīja droši vien.
Šad tad arī kaut ko vairāk uzrakstīja.
Viņiem bija liels skandāls bobos, kad izlase atteicās startēt, jo komandai pat ārstu nevarēja nodrošināt finansējuma trūkuma dēļ. Tad par to visu rakstīja gana plaši un sīki.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-30 00:32, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tas noteikti ir pierimis tagad, it īpaši pēc kārtējiem OS fiasko, bet patin pāris gadus atpakaļ un Dukurs tika atspoguļots presē kā pasaules mēroga superzvaigzne. Visas tās dziesmas un video rulīši par to kāds viņš ir "supermens". Tas nav nekas slitks, tomēr sportists dominēja dekādi, neviens nav aizliedzis rakstīt vai reklamēt, vienkārši uz to jāskatās ir caur filtru.
Lai kā mēs nejūsmotu par Dukura un pārējo renes braucēju panākumiem no Zozuļas līdz Melbārdim, pasaules kontekstā tie būs un paliks margināli sporta veidi, par kuriem ārpus šaura valstu un līdzjutēju loka neviens nezina. Angliski runājošajā pasaulē bobslejs cilvēkiem asociējas ar Jamaikas izlasi un filmu par viņiem, tā pati tramplīnlēkšana - ar angli "Ediju Ērgli", kurš OS finišēja pēdējais un slavens kļuva tāpēc, ka par viņu varēja uzjautrināties. Bobsleju un kamaniņas daudzi pasaules līdzjutēji ir gatavi minēt kā sporta veidus, kur cilvēkam no ielas ir visvieglāk gūt panākumus. Mēs zinām labāk, bet kā jau teicu - mēs esam minoritāte. Vai vidējais Latvijas fans zina leģendārus airētājus, šāvējus, jātniekus ar daudzām olimpiskajām un pasaules medaļām? Nē, jo pie mums tie ir amatieru un fanātiķu sporta veidi. Kad renes sporta veidi kaut kādā sakarā būs figurējuši tik daudzās filmās, grāmatās, metaforās utt. kā bokss, teniss, basketbols, futbols utt., tad varēsim runāt, ka panākumi tajos kaut ko nozīmē un pelna slavu pasaules mērogā. Līdz tam - stāvam pie ratiem.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:32, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: kā var padarīt par superzvaaigzni,ja visi LV ifani taču katru posmu redz,ka uz mačiem iatnāk tik pārsimts skatītāji
Pamēģini pārdot, lai vismaz pa TV neskatītos simti

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Labāk pastāsti ko renē var pārdot?
Tik ļoti daudz atkarīgs no promouteriem jau tās pašas renes ietvaros, ka gluži līdz galam negribas Tev piekrist.
Kamēr kamaniņu federācija ņemas, daras un kapājas, spiežas Eirosportos kaut vai, tikmēr otra federācija, manuprāt nedaudz pūst savā sulā. Bet kopumā... tā pati rene vien ir. Bet ar dažāda līmeņa auditorijām.

Nezinu... iedod riteņbraukšanai tādu bezpriģeļorganizāciju kā bobsleja/skeletons federāciju... un droši vien to Tour de France... skatīties kā džeki stundām ričuku min... beigās uzspiežot spurtu... arī vairs nebūs tik jautri skatīties.
Un otrādi... iespied visos Eiropas sporta kanālos... kriketu... un popularitāte augs.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šad tad arī kaut ko vairāk uzrakstīja.
Viņiem bija liels skandāls bobos, kad izlase atteicās startēt, jo komandai pat ārstu nevarēja nodrošināt finansējuma trūkuma dēļ. Tad par to visu rakstīja gana plaši un sīki.
Tas pats, kas pie mums, kad, piemēram, kāds skandāls notiek peldēšanas federācijā. Tikai dēļ skandāla.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesība ir tāda, ka OS vismaz pāris rindiņas renei velta visas dalībvalstis, un parāda TV, bet ārpus OS raksta un parāda TV valstis, kuras pašas piedalās renes sporta veidos. Un tas ir tikai normāli, jo kāda interese par renes sporta veidiem būtu tādām valstīm, kuras nepiedalās šajos sporta veidos.
Nezinu vai esi to pamanījis, bet OS rīkotāji daudzos sporta veidos pēkšņi iegūst daudzas medaļas, kuras citos apstākļos neiegūtu. Tāda ir OS uzņēmējvalstu priekšrocība, ka var piebraukt vairāk trases, un dažreiz arī tiesneši šur tur pavelk aiz matiem. Neatbalstu to, bet tā tas notiek.
OS laikā pārāk daudz sporti, kur atvēl rindiņas un tāpēc tāds skeletons neiegūst atpazīstamību. Te vairs nav ko diskutēt, es sporta panākums mēru arī pēc tā, kā viņi izskan pasaulē, cik populārs ir sportaveids utt. Dukurs pēc manas mērauklas nav lielāko sasniegumu guvējs.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:35, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es Tavas valsts sportistu (kur notiks nākošās OS) laidīšu savā trasē patrenēties vairāk, bet tad sarunājam, ka ar manas valsts sportistu pirms nākošajām spēlēm būs tas pats.
Jā, tā tas notiek, bet problēma tajā, ka LV renistiem tas neiet cauri, jo pie mums OS cerība izgaisa līdz ar SOK neviennozīmīgo balsojumu.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-30 00:35, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tik ļoti daudz atkarīgs no promouteriem jau tās pašas renes ietvaros, ka gluži līdz galam negribas Tev piekrist.
Kamēr kamaniņu federācija ņemas, daras un kapājas, spiežas Eirosportos kaut vai, tikmēr otra federācija, manuprāt nedaudz pūst savā sulā. Bet kopumā... tā pati rene vien ir. Bet ar dažāda līmeņa auditorijām.

Nezinu... iedod riteņbraukšanai tādu bezpriģeļorganizāciju kā bobsleja/skeletons federāciju... un droši vien to Tour de France... skatīties kā džeki stundām ričuku min... beigās uzspiežot spurtu... arī vairs nebūs tik jautri skatīties.
Un otrādi... iespied visos Eiropas sporta kanālos... kriketu... un popularitāte augs.
Nu riteņbraukšanas laikā tu vari paēst, aizbraukt uz darbu, atbraukt no darba un neko neesi zaudējis
Tāpēc arī var pārdot
Reāli, ja kanālam ir maz naudas, tad jebkurā gadījumā var ielikr riteņbraukšanu

  +1 [+] [-]

, 2020-09-30 00:35, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tik ļoti daudz atkarīgs no promouteriem jau tās pašas renes ietvaros, ka gluži līdz galam negribas Tev piekrist.
Kamēr kamaniņu federācija ņemas, daras un kapājas, spiežas Eirosportos kaut vai, tikmēr otra federācija, manuprāt nedaudz pūst savā sulā. Bet kopumā... tā pati rene vien ir. Bet ar dažāda līmeņa auditorijām.

Nezinu... iedod riteņbraukšanai tādu bezpriģeļorganizāciju kā bobsleja/skeletons federāciju... un droši vien to Tour de France... skatīties kā džeki stundām ričuku min... beigās uzspiežot spurtu... arī vairs nebūs tik jautri skatīties.
Un otrādi... iespied visos Eiropas sporta kanālos... kriketu... un popularitāte augs.
Es riteņbraukšanu varu uzslēgt arī tikai dēļ viena krievu komentētāja Eurosportā.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šad tad arī kaut ko vairāk uzrakstīja.
Viņiem bija liels skandāls bobos, kad izlase atteicās startēt, jo komandai pat ārstu nevarēja nodrošināt finansējuma trūkuma dēļ. Tad par to visu rakstīja gana plaši un sīki.
Nu, Usiks ir titulcīņas obligātais kandidāts, tā kā viņam pagaidām vairāk trumpju, lai tiktu pie lāča ādas dalīšanas. Ja vien Zauerlandam nav labi gali kādā no boksa federācijām, kur samuķīt Briedim līdzīgu statusu.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:42, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es riteņbraukšanu varu uzslēgt arī tikai dēļ viena krievu komentētāja Eurosportā.
Nu re.
Sabiedrība tomēr, joprojām, lielā mērā, sevis skatītos otrā plāna sporta veidus, mēdz izvēlēties, balstoties uz to, ko tai iebaro.
Savādāk ir ar pirmā plāna sportu kā futbols. Tik daudz samaksāt, lai izspiestu futbolu no pārraižu saraksta, vnk nav spējīgs neviens uz šīs pasaules.
Bet izspiest bobsleju un ielikt vietā kamaniņas... vai izspiest tramplīnlēkšanu un vietā ielikt distanču slēpošanu. Easy deal ar attiecīgu naudiņu apakšā. Reitingi ir stumdāmi ar naudu. It īpaši otrā plāna sportā.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-30 00:43, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Lai kā mēs nejūsmotu par Dukura un pārējo renes braucēju panākumiem no Zozuļas līdz Melbārdim, pasaules kontekstā tie būs un paliks margināli sporta veidi, par kuriem ārpus šaura valstu un līdzjutēju loka neviens nezina. Angliski runājošajā pasaulē bobslejs cilvēkiem asociējas ar Jamaikas izlasi un filmu par viņiem, tā pati tramplīnlēkšana - ar angli "Ediju Ērgli", kurš OS finišēja pēdējais un slavens kļuva tāpēc, ka par viņu varēja uzjautrināties. Bobsleju un kamaniņas daudzi pasaules līdzjutēji ir gatavi minēt kā sporta veidus, kur cilvēkam no ielas ir visvieglāk gūt panākumus. Mēs zinām labāk, bet kā jau teicu - mēs esam minoritāte. Vai vidējais Latvijas fans zina leģendārus airētājus, šāvējus, jātniekus ar daudzām olimpiskajām un pasaules medaļām? Nē, jo pie mums tie ir amatieru un fanātiķu sporta veidi. Kad renes sporta veidi kaut kādā sakarā būs figurējuši tik daudzās filmās, grāmatās, metaforās utt. kā bokss, teniss, basketbols, futbols utt., tad varēsim runāt, ka panākumi tajos kaut ko nozīmē un pelna slavu pasaules mērogā. Līdz tam - stāvam pie ratiem.
Zināma taisnība Tev ir, jo tiešām uz visas pasaules mēroga atpazīstamību var pretendēt tikai trīs sporta veidi-futbols, basketbols un teniss. Pārējie viss ir, kā Tu raksti, margināli sporta veidi. Pat bokss nevar pretendēt uz plašu pasaules atpazīstamību. Jā, daudzi ir dzirdējuši par Muhamedu Ali un Maiku Taisonu, vai vel kādu citu, kuram ir bijusi liela publicitāte, bet visā visumā tas viss ir ļoti aktuāli tikai tajās valstīs, kuras abi bokseri pārstāv.
Tie paši eiropieši, kuru valstīs Kanādas ledus hokejs netiek popularizēts, zin Veinu Grecki un NHL kā līgu, bet ar to viņu zināšanas par šo sporta veidu arī beidzas.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-30 00:46, pirms 4 gadiem
puslaiks rakstīja: Nu, Usiks ir titulcīņas obligātais kandidāts, tā kā viņam pagaidām vairāk trumpju, lai tiktu pie lāča ādas dalīšanas. Ja vien Zauerlandam nav labi gali kādā no boksa federācijām, kur samuķīt Briedim līdzīgu statusu.
Vai tev pašam patīk šādas samuķītās cīņas? Kurās pretinieks labākā gadījuma pāris raundus paspurojas pretīm, un pēc tam nokrīt, kā zibens ķerts, bet vissliktākajā gadījumā jau pirmajā raundā nokrīt.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:46, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Lai kā mēs nejūsmotu par Dukura un pārējo renes braucēju panākumiem no Zozuļas līdz Melbārdim, pasaules kontekstā tie būs un paliks margināli sporta veidi, par kuriem ārpus šaura valstu un līdzjutēju loka neviens nezina. Angliski runājošajā pasaulē bobslejs cilvēkiem asociējas ar Jamaikas izlasi un filmu par viņiem, tā pati tramplīnlēkšana - ar angli "Ediju Ērgli", kurš OS finišēja pēdējais un slavens kļuva tāpēc, ka par viņu varēja uzjautrināties. Bobsleju un kamaniņas daudzi pasaules līdzjutēji ir gatavi minēt kā sporta veidus, kur cilvēkam no ielas ir visvieglāk gūt panākumus. Mēs zinām labāk, bet kā jau teicu - mēs esam minoritāte. Vai vidējais Latvijas fans zina leģendārus airētājus, šāvējus, jātniekus ar daudzām olimpiskajām un pasaules medaļām? Nē, jo pie mums tie ir amatieru un fanātiķu sporta veidi. Kad renes sporta veidi kaut kādā sakarā būs figurējuši tik daudzās filmās, grāmatās, metaforās utt. kā bokss, teniss, basketbols, futbols utt., tad varēsim runāt, ka panākumi tajos kaut ko nozīmē un pelna slavu pasaules mērogā. Līdz tam - stāvam pie ratiem.
bet var taču pasaules mediji piebremzēt ar to nemitīgo pāris sportu veidu reklamēšanu katru dienu,sludinot ka tas ir kkas baigi īpašs,tikai tāpēc,ka pirms 100 gadiem tam bija baigā piekrišana

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:47, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu re.
Sabiedrība tomēr, joprojām, lielā mērā, sevis skatītos otrā plāna sporta veidus, mēdz izvēlēties, balstoties uz to, ko tai iebaro.
Savādāk ir ar pirmā plāna sportu kā futbols. Tik daudz samaksāt, lai izspiestu futbolu no pārraižu saraksta, vnk nav spējīgs neviens uz šīs pasaules.
Bet izspiest bobsleju un ielikt vietā kamaniņas... vai izspiest tramplīnlēkšanu un vietā ielikt distanču slēpošanu. Easy deal ar attiecīgu naudiņu apakšā. Reitingi ir stumdāmi ar naudu. It īpaši otrā plāna sportā.
Nezinu, vai vēl pagājušosezon, bet pirms tam gan atceros, ka Eurosports rādīja arī kamaniņas.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:47, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet var taču pasaules mediji piebremzēt ar to nemitīgo pāris sportu veidu reklamēšanu katru dienu,sludinot ka tas ir kkas baigi īpašs,tikai tāpēc,ka pirms 100 gadiem tam bija baigā piekrišana
Pieci iemesli, lai es futbola, handbola vietā skatītos reni?

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:48, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas pats, kas pie mums, kad, piemēram, kāds skandāls notiek peldēšanas federācijā. Tikai dēļ skandāla.
Jā, apmēram tā! Plus pāris rindiņu ziņas sezonas laikā par sacensībām, un ieņemto vietu.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:48, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu re.
Sabiedrība tomēr, joprojām, lielā mērā, sevis skatītos otrā plāna sporta veidus, mēdz izvēlēties, balstoties uz to, ko tai iebaro.
Savādāk ir ar pirmā plāna sportu kā futbols. Tik daudz samaksāt, lai izspiestu futbolu no pārraižu saraksta, vnk nav spējīgs neviens uz šīs pasaules.
Bet izspiest bobsleju un ielikt vietā kamaniņas... vai izspiest tramplīnlēkšanu un vietā ielikt distanču slēpošanu. Easy deal ar attiecīgu naudiņu apakšā. Reitingi ir stumdāmi ar naudu. It īpaši otrā plāna sportā.
ASV un Kanādā var izspiest futeni

  +1 [+] [-]

, 2020-09-30 00:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nezinu, vai vēl pagājušosezon, bet pirms tam gan atceros, ka Eurosports rādīja arī kamaniņas.
visu laiku rāda

  +1 [+] [-]

, 2020-09-30 00:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pat bokss nevar pretendēt uz plašu pasaules atpazīstamību. Jā, daudzi ir dzirdējuši par Muhamedu Ali un Maiku Taisonu, vai vel kādu citu, kuram ir bijusi liela publicitāte, bet visā visumā tas viss ir ļoti aktuāli tikai tajās valstīs, kuras abi bokseri pārstāv.
Es pieļauju, ka bokss uz vēsturiskās slavas inerci vēl drusku brauc, lai gan mūsdienās tas pats MMA, protams, ir stabili populārāks. Katrā ziņā vēlākais līdz šī gadsimta sākumam boksu un tā zvaigznes zināja visur (nerunāsim varbūt par kaut kādām Āzijas valstīm, kur ir savi cīņas sporti un slavenības), bet vēl senākā pagātnē, piemēram, Amerikā tas bija stabils Top 3 sports. Tā laika grāmatās personāži bieži apspriež jaunāko boksa maču rezultātus tā, kā šodien cilvēki runā par NBA fināliem.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:51, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu re.
Sabiedrība tomēr, joprojām, lielā mērā, sevis skatītos otrā plāna sporta veidus, mēdz izvēlēties, balstoties uz to, ko tai iebaro.
Savādāk ir ar pirmā plāna sportu kā futbols. Tik daudz samaksāt, lai izspiestu futbolu no pārraižu saraksta, vnk nav spējīgs neviens uz šīs pasaules.
Bet izspiest bobsleju un ielikt vietā kamaniņas... vai izspiest tramplīnlēkšanu un vietā ielikt distanču slēpošanu. Easy deal ar attiecīgu naudiņu apakšā. Reitingi ir stumdāmi ar naudu. It īpaši otrā plāna sportā.
Šeit gan es tev piekrītu.
Vienīgi es nepiekrītu, ka kādam citam ziemas sporta veidam izdotos izspiest no EUROSPORT tramplīnlēkšanu, jo nevienam ziemas sporta veidam nav tik plaša auditorija Eiropā, un ne tikai tur,, un tik lielas naudas.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:52, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: ASV un Kanādā var izspiest futeni
Kanādā 2015.g. notika PK futbolā sievietēm, un vidējā apmeklētība tur bija 26 tūkstoši. Uz Kanādas un ASV spēlēm nāca virs 50 tūkstošiem.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tev pašam patīk šādas samuķītās cīņas? Kurās pretinieks labākā gadījuma pāris raundus paspurojas pretīm, un pēc tam nokrīt, kā zibens ķerts, bet vissliktākajā gadījumā jau pirmajā raundā nokrīt.
Par ko tu runā? Es par to, ka Usiks ar savu kruizeru absolūtā čempiona statusu nopelnīja sev vietu zem saules arī smagsvaros un ir obligātais pretendents uz titulcīņu. Briedim šāda statusa nav. Ņemot vērā, ka vēl no Latvijas ar mazu auditoriju, neviens tur viņu atplestām rokām negaida un pie obligātā pretendenta statusa būs grūtāk tikt, ja vien Zauerlands neizdara to, kas promouteriem ir jādara - federācijās jāizplēš savam klientam iespēja tikt pie lielajām cīņām.

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:54, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: Briedis smagsvaros - Fjūrijs, Vailders, Džošua, Usiks - sākumā labāk netikties (un gribot arī nevarētu sarunāt maču). ar visiem pārējiem jau var līdzīgi boksēt - bet kādi 2 zaudējumi un risks nokrist pagrabā.. pret top večiem Briedis tomēr nav izcēlies ar nokautiem, no aizsardzības mazāk izredžu
Kas ir, aplauzāties smilkstētāji? Cik vispār ir nokautu top līmenī? Tieši tā. Lai Briedis ņem un boksē. Pirmo prietinieku uzvarēs un atkal visi varēs kviekt kā sivēni aizgaldā ka tas jau maiss, briedis netīri boksē utt.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-30 00:55, pirms 4 gadiem
ice f1 māk tik nolikt citus sporta veidus, bet nezin kā pacelt savējo

     [+] [-]

, 2020-09-30 00:55, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet var taču pasaules mediji piebremzēt ar to nemitīgo pāris sportu veidu reklamēšanu katru dienu,sludinot ka tas ir kkas baigi īpašs,tikai tāpēc,ka pirms 100 gadiem tam bija baigā piekrišana
Bet kā tu pavēlēsi rādošajai vai skatošajai pusei mainīt paradumus konkrētā virzienā? Pasaulē kā pats sports, tā sporta atspoguļošana ir bizness, varbūt vienīgi OS kaut kur atspoguļo sabiedriskā kārtā, lai reizi četros gados izglītojoši izklaidētu skatītājus ar dažādiem mazzināmiem sporta veidiem. Mainās jau, mainās tas pieprasījums un gaume dažādu iemeslu dēļ. Amerikā, piemēram, NBA tagad ir popularitātes virsotnē, NFL stagnē un ar visiem galvas traumu un politiskajiem skandāliem nākotne izskatās šaubīga, bet beisbols jau stabili kļūst mazāk populārs gan bērnu, gan skatītāju vidū. Nevienu no tiem tomēr pēkšņi neaizstās retie un marginālie sporta veidi, pat ja tos sāks biežāk pieminēt ziņās.