Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Basketbola piecinieks vai hokeja bronza? Banki vai Vītoliņš? Vieta diskusijai

Rolands Eliņš

Basketbola piecinieks vai hokeja bronza? Banki vai Vītoliņš? Vieta diskusijai
Luka Banki un Harijs Vītoliņš. Foto: FIBA un AFP/Scanpix

Neba nu Trīs Zvaigžņu gada balva ir vienīgais un izšķirošais kritērijs labāko noteikšanai (tautas mīlestību neizmērīsi), par ko tagad līdz gada beigām satrauksies potenciālie laureāti, taču šāda tradīcija ir iedibināta, un sagaidāms, ka arī šī gada beigās mediju, sportistu, žūrijas un līdzjutēju balsojumā tiks noteikti gada izcilnieki, kuru vidū paredzamas arī divas īpaši interesantas nominācijas - gada sporta komanda un gada treneris.

Latvija ne tuvu nav sporta lielvalsts, un dažos gados lielu panākumu trūkums licis gada balvas nominācijās meklēt piemērotus kandidātus. 2021. gadā par gada komandu otro reizi pēc kārtas tika atzīta Latvijas vīriešu volejbola izlase, kas toreiz tika EČ astotdaļfinālā. Tiesa, uz to varēja paskatīties arī no citas puses - šim sasniegumam pietika ar vienu uzvaru apakšgrupas piecās spēlēs, kamēr gada kopējā bilance izlasei bija 17 spēles un 16 zaudējumi. Vienīgā cita izvirzītā kandidāte toreiz bija hokeja izlase.

2022. gadā situācija bija vienkāršāka, jo vīriešu basketbola izlase pagātnes dūmos atstāja izgāšanos EČ kvalifikācijā un pārliecinoši nokārtoja vietu PK finālturnīrā, un atzinību nopelnīja arī Luka Banki kā gada treneris.

Tagad basketbola izlase aizvadījusi izcilu Pasaules kausu, pārspējot visas uz sevi liktās cerības, kamēr Banki tika atzīts par visa finālturnīra labāko treneri. Normālā gadā šeit nebūtu divu runu par to, kuri tiks izsaukti uz skatuves Trīs Zvaigžņu balvas ceremonijā, taču šis Latvijas sportā nav normāls gads. Gluži vienkārši nav, jo visus savus iepriekšējos sasniegumus pārsita arī Latvijas sportā īpašu vietu ieņemošā hokeja izlase.

Šeit saprotami dažādi viedokļi un atšķirīgi argumenti, jo pati Trīs Zvaigžņu balvas būtība ir tāda, ka jāsalīdzina dažādas lietas, bet skaidri kritēriji noteikti nav, būtībā interpretāciju par to, kas tad īsti ir "Gada treneris" un "Gada komanda", atstājot pašu balsotāju ziņā. Attiecīgi arī šis raksts nepretendē uz viena vai otra viedokļa nostiprināšanu, bet gan vielu pārdomām un vietu diskusijai, ko ceram redzēt šī raksta komentāros.

# Pirmais arguments ir acīmredzamais un pragmatiskais. Hokeja izlase ieguva PČ bronzu, basketbola izlase bija divas vietas zemāk - piektajā vietā pasaulē.

# Tikpat bezkaislīgs ir fakts par konkurenci - FIBA Pasaules kausa kvalifikācijā piedalījās 80 valstis (plus Japāna un Filipīnas kā mājinieces), kamēr IIHF kvalifikācijas nemaz nav, bet PČ kopumā piedalās 56 valstis. FIBA finālturnīrā spēlēja 32 valstis, kamēr hokeja PČ elites divīzijā bija 16 valstu konkurence. Liela atšķirība arī izlašu līmeņos un favorītu skaita ziņā, basketbolā valdot tīri skaitliski lielākai konkurencei.

# Basketbola izlasei šī bija debija PK, tiesa, tās lielākais triumfs joprojām ir 1935. gada Eiropas čempiones tituls. Tāpat nesenā vēsturē ir arī cita piektā vieta - 2017. gada Eiropas čempionātā, kas vidējā līmeņa ziņā no PK nemaz tik daudz neatpaliek. Savukārt hokeja izlasei šogad bija pirmā reize, kad izdevies tikt augstāk par septīto vietu kādā augstākā līmeņa turnīrā, uzreiz uzlecot uz trešo vietu.

# Hokeja PČ norisinās katru gadu, attiecīgi bronzas statuss būs jāaizstāv jau pēc astoņiem mēnešiem. Savukārt basketbola PK notiek reizi četros gados.

# Hokeja izlase PČ desmit spēlēs guva septiņas uzvaras, ieskaitot divas "play-off" uzvaras - ceturtdaļfinālā un bronzas spēlē. Basketbola izlase PK astoņos mačos tika pie sešām uzvarām, no trim "play-off" mačiem uzvarot divos, tiesa, par nieka tiesu zaudējot pašā svarīgākajā (ceturtdaļfinālā).

# Ne hokeja izlasei, ne basketbola izlasei nevar norādīt uz vieglu kalendāru vai paveikšanos pretinieku ziņā. Hokeja izlase apspēlēja Čehiju, Šveici, Zviedriju un ASV, kamēr basketbola izlase tika galā ar Franciju, Spāniju, Brazīliju, Itāliju un Lietuvu.

# Basketbola izlase savus panākumus guva daudz lielākas auditorijas acu priekšā. PK2023 dati vēl nav izziņoti, taču, ja tie ir kaut apmēram tuvumā PK2019 līmenim (PK toreiz gan notika Ķīnā, kur piesaistīja milzīgu uzmanību), tad ar IIHF PČ jārēķina citi mērogi.

Kamēr IIHF izziņotajā statistikā norādīts, ka lielākā interese bijusi par Zviedrijas-Somijas spēli, kurai šo valstu tirgos kopā bija 1.5 miljonu liela TV auditorija. FIBA statistika liecina, ka PK 2019 finālam bija 160 miljonu cilvēku liela TV auditorija. (TV reitingu uzskaitē gan iespējamas dažādas interpretācijas, kā tieši tiek noteikts auditorijas lielums).

# Tāpat milzīga atšķirība ir starp šo sporta veidu globālo popularitāti. FIBA dati liecina, ka basketbolu uzspēlējuši apmēram 450 miljoni cilvēku, kamēr IIHF pirms dažiem gadiem veiktā aptauja liecina, ka ledus hokeju organizētā mačā uzspēlējuši zem diviem miljoniem cilvēku. (Arī šie skaitļi pārstāv dažādas kategorijas uzskaitē, taču mērogus var noprast).

# Gan basketbola izlase, gan hokeja izlase izpelnījās īpašu sagaidīšanas ceremoniju pie Brīvības pieminekļa. Hokeja izlases panākums tika atzīmēts arī ar oficiālu valsts brīvdienu.

# Pievēršoties treneriem, jāatzīmē, ka gan Luka Banki, gan Harijs Vītoliņš savu izlasi vada divus gadus. Gan vienu, gan otru izlašu spēlētāji treneru kolektīvu publiski atzīmē kā vienu no galvenajiem panākumu iemesliem, un īpaši tiek uzsvērta komandu spēcīga iekšējā klimata izveidošana.

# Ne Banki, ne Vītoliņam pasaules čempionātos nebija pieejams viss arsenāls. Banki uz PK bija spiests vest izlasi bez Porziņģa, Strēlnieka un Lomaža, kamēr Vītoliņam dažādu iemeslu dēļ sastāvā nebija Girgensona, Bļugera un Merzļikina.

Kādam būtu jābūt Komandas/Trenera balvu sadalījumam šogad Latvijas sportā?

  • 815

  • 49

  • 533

  • 181


     [+] [-]

, 2023-09-18 17:53, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Pats tak tikko pateici par 3 kontinentiem. Tas jau parāda globālu konkurenci ar stipri lielāku valstu skaitu tajā, salīdzinot ar ledus hokeju. Jautājumiem nevajadzētu rasties.
Par kādu stipri lielāku konkurenci tiek runāts?

2023 FIBA Basketball World Cup qualification (Americas) piedalās 23 valstis!

Basketbola halles, vietas kur spēlēt basketbolu ir stipri vairāk un tāpēc arī daudz vairāk ir izlašu, bet par stipro konkurenci runāt ir naivi!

Venezuēla kura Pč zaudēja visiem, bet Americas visus grauj!
Ar Kanādu ir pilnīgi tas pats!

     [+] [-]

, 2023-09-18 17:56, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Par kādu stipri lielāku konkurenci tiek runāts?

2023 FIBA Basketball World Cup qualification (Americas) piedalās 23 valstis!

Basketbola halles, vietas kur spēlēt basketbolu ir stipri vairāk un tāpēc arī daudz vairāk ir izlašu, bet par stipro konkurenci runāt ir naivi!

Venezuēla kura Pč zaudēja visiem, bet Americas visus grauj!
Ar Kanādu ir pilnīgi tas pats!
Atbildi uz jautājumu. Kam būtu jānotiek, lai mēs ledus hokejā izkristu uz B divīziju?

     [+] [-]

, 2023-09-18 17:57, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Serbi otrā vietā pasaulē, bet ar pāris profesionālām komandām!
Vācija otrā vietā pasaulē hoķī, bet ar ļoti profesionālu līgu!
Latvieši pelna ar hokeju arī 2,3 līgā!

Šajā jautājumā piekrītu burtam, ka tā globālā atpazīstamība dod tikai NBA, bet vai tas maina, ka Indonēzijā, Filipīnās, Indijā zinās kādu izlases basketbolistu?
Protams, ja tiks NBA, tad tas būs pavisam kas cits!
Tas jau vien la pasiki Serbijā pāris profesionālas komandas basī a vot Vācijā mega hokeja līga pasaka daudz ko par tevi un par tavu sporta izpratni🤣🤣🤣

  +1 [+] [-]

, 2023-09-18 17:57, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Pats tak tikko pateici par 3 kontinentiem. Tas jau parāda globālu konkurenci ar stipri lielāku valstu skaitu tajā, salīdzinot ar ledus hokeju. Jautājumiem nevajadzētu rasties.
Domas par hokeju gan noklusēji. Padomā, kam būtu jānotiek, lai mēs izkristu uz B divīziju!
Jāspēlē ar pusprofesionāliem hokejistiem!
Arī profesionāļi var izkrist!

Tomēr basketbolā ir šī masveidība, bet pilnīgi nav tas profesionālisms!
Agrāk man likās, ka to valstu, kur piekopj to profesionālo basketbolu ir vismaz virs 60, bet tagad sāku to apšaubīt!

     [+] [-]

, 2023-09-18 17:59, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Atbildi uz jautājumu. Kam būtu jānotiek, lai mēs ledus hokejā izkristu uz B divīziju?
Kaut kad 99tajā pat izkritām.bija kaut kad vēl turpat...bet ,protams,tas vairāk saistīts ar mikroklimatu un atdevi komandā nekā ar reālo spēku samēru.
Piekrītu Tev.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-18 18:04, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Jāspēlē ar pusprofesionāliem hokejistiem!
Arī profesionāļi var izkrist!

Tomēr basketbolā ir šī masveidība, bet pilnīgi nav tas profesionālisms!
Agrāk man likās, ka to valstu, kur piekopj to profesionālo basketbolu ir vismaz virs 60, bet tagad sāku to apšaubīt!
Pats atbildēji uz konkurences trūkuma iemesliem ledus hokejā. Neskaitot A divīziju, citur tiek spēlēts pusprofesionāli. Ar basketbolu jebkurā gadījumā būs cits stāsts. 60 valstis ir stipri pārspīlēti, bet valstu skaits tāpat pārsniegs vismaz 25 valstis. Līmeņi atšķiras, bet vidusdaļā esošie nevar atļauties palaisties, jo klupieni ir jūtami stipri smagāk (it īpaši Eiropā).

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:12, pirms 9 mēnešiem
55555555 rakstīja: Tas jau vien la pasiki Serbijā pāris profesionālas komandas basī a vot Vācijā mega hokeja līga pasaka daudz ko par tevi un par tavu sporta izpratni🤣🤣🤣
Serbijā ir profesionāla līga, bet tas līmenis ir kosmosa attālumā no izlases līmeņa! Vācijā praktiski visi izlases spēlētāji spēlē Vācijas līgā!

Serbijas 3 spēcīgāka komanda zaudēja dāņu klubam!
(aiz Crvena Zvezda, Partizan)!

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:17, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Serbijā ir profesionāla līga, bet tas līmenis ir kosmosa attālumā no izlases līmeņa! Vācijā praktiski visi izlases spēlētāji spēlē Vācijas līgā!

Serbijas 3 spēcīgāka komanda zaudēja dāņu klubam!
(aiz Crvena Zvezda, Partizan)!
Zini, kas ir Adrijas līga!? https://www.aba-liga.com/

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:20, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Zini, kas ir Adrijas līga!? https://www.aba-liga.com/
Tajā līgā ir tikai 5 serbijas klubi, bet kā jau teicu, tad 3 spēcīgākais Serbijas klubs zaudēja dāņu klubam!
Serbi paši saprot, ka viņu citu klubi nav īsti konkurētspējīgi Eiropā!

Savukārt 3 Vācijas klubi startē ČL hokejā un startē gana veiksmīgi!

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:26, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Tajā līgā ir tikai 5 serbijas klubi, bet kā jau teicu, tad 3 spēcīgākais Serbijas klubs zaudēja dāņu klubam!
Serbi paši saprot, ka viņu citu klubi nav īsti konkurētspējīgi Eiropā!
Vai arī "dāņi" ir tikai uz papīra saistīti ar Dānijas basketbolu un tās spēlētājiem. Kam ir nauda, tam ir spēlētāji. Pie tam Dānija un Šveice kaut ko jau sāk iekustināt nopietnāk basketbolā. Pēc 5 gadiem redzēsim vai būs rezultāti.

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:32, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Savukārt 3 Vācijas klubi startē ČL hokejā un startē gana veiksmīgi!
Piedod, bet ČL hokejā pat nevar salīdzināt ar ČL futbolā un ULEB basketbola turnīriem. KHL klubi pat drusku iesmēja par to (diezgan pamatoti). Tāpat tur beigās sanāca spēku samērošana starp Šveices, Zviedrijas, Vācijas un Somijas klubiem. Varēja tikpat labi taisīt 4 nāciju līgu kā regbijā (tikai šoreiz starp klubiem).

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:32, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Vai arī "dāņi" ir tikai uz papīra saistīti ar Dānijas basketbolu un tās spēlētājiem. Kam ir nauda, tam ir spēlētāji. Pie tam Dānija un Šveice kaut ko jau sāk iekustināt nopietnāk basketbolā. Pēc 5 gadiem redzēsim vai būs rezultāti.
Bakken Bears!
4 no tiem dāņi un treneris dānis!
Tātad dānu treneris var apspēlēt serbu treneri!

Kam ir nauda, ir spēlētāji!
Tāpat dāņu klubs nedabūs labākos spēlētājus!

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:34, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Bakken Bears!
4 no tiem dāņi un treneris dānis!
Tātad dānu treneris var apspēlēt serbu treneri!
Labs treneris, kurš spēja savākt leģionārus un iekļaut pāris dāņus. Malacis!

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:38, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Piedod, bet ČL hokejā pat nevar salīdzināt ar ČL futbolā un ULEB basketbola turnīriem. KHL klubi pat drusku iesmēja par to (diezgan pamatoti). Tāpat tur beigās sanāca spēku samērošana starp Šveices, Zviedrijas, Vācijas un Somijas klubiem. Varēja tikpat labi taisīt 4 nāciju līgu kā regbijā (tikai šoreiz starp klubiem).
ČL papildus spēles labāk sagatavo spēlētājus NHL maratonam!
Ļoti labi, ka ir tāda līga!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-18 18:43, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: ČL papildus spēles labāk sagatavo spēlētājus NHL maratonam!
Ļoti labi, ka ir tāda līga!
Tas turnīrs labi parāda cik patiesībā ir mikroskopiska ledus hokeja profesionālā sadaļa.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-18 18:47, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Tas turnīrs labi parāda cik patiesībā ir mikroskopiska ledus hokeja profesionālā sadaļa.
Rēķinies, ka pēc spēlētāju skaita- divas basketbola komandas ir viena hokeja komanda!
Zviedrija, Somija, Šveice, Vācija vadošajās līgās ir kopā virs 50 komandām, kas rēķinot kopā ir 100 komandas basketbolā!

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:53, pirms 9 mēnešiem
Neņemos apgalvot, ka Eiropā ir 2x vairāk profesionālas basketbola komandas, kā hokejā!
Noteikti ir vairāk profesionālu basketbola komandu, bet 2x vairāk tas jau būtu pārāk liels cipars!

     [+] [-]

, 2023-09-18 18:57, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Rēķinies, ka pēc spēlētāju skaita- divas basketbola komandas ir viena hokeja komanda!
Zviedrija, Somija, Šveice, Vācija vadošajās līgās ir kopā virs 50 komandām, kas rēķinot kopā ir 100 komandas basketbolā!
Vairāk bija domāts par valstu pārstāvniecību.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-18 18:57, pirms 9 mēnešiem
Basketbolā diezgan daudzām komandām ir stingrs futbola atbalsts!
Hokejā tas nav tik izteikti!

     [+] [-]

, 2023-09-18 19:01, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Vairāk bija domāts par valstu pārstāvniecību.
Basketbolā ir stipri vairāk Eirolīgā?

Vācija, Spānija, Francija, Itālija, Serbija, Grieķija, Turcija, Lietuva, Izraēla- 9 valstis!

     [+] [-]

, 2023-09-18 19:06, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Basketbolā diezgan daudzām komandām ir stingrs futbola atbalsts!
Hokejā tas nav tik izteikti!
Tā tas ir, jo basketbols ir stipri pieejamāks un arī masveidīgāks arī talantu ziņā. Tādas komandas ir iespējams uzturēt un vēl nopelnīt. Pretēji ir ar ledus hokeju. Šaura auditorija, dārgs sporta veids un mazāka globālā interese un masveidība. Ziemeļu valstīs ir jēga darboties ledus hokejā, bet D-Eiropā ledus hokejs peļņu pat teorētiski nedos. Arī jaunu talantu piesaiste būs ļoti problemātiska.

     [+] [-]

, 2023-09-18 19:10, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Basketbolā ir stipri vairāk Eirolīgā?

Vācija, Spānija, Francija, Itālija, Serbija, Grieķija, Turcija, Lietuva, Izraēla- 9 valstis!
Eurocup ieskaiti un tos, kuri iebiedēšanas ietvaros pārmuka uz FIBA ČL. Eirolīgā spēlē naudas maisi. Tātad lielākie Eiropas klubi, bet ar to jau kvalitatīvais Eiropas basketbols nebeidzas.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-18 19:17, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Tā tas ir, jo basketbols ir stipri pieejamāks un arī masveidīgāks arī talantu ziņā. Tādas komandas ir iespējams uzturēt un vēl nopelnīt. Pretēji ir ar ledus hokeju. Šaura auditorija, dārgs sporta veids un mazāka globālā interese un masveidība. Ziemeļu valstīs ir jēga darboties ledus hokejā, bet D-Eiropā ledus hokejs peļņu pat teorētiski nedos. Arī jaunu talantu piesaiste būs ļoti problemātiska.
Ja var paši nopelnīt, tad kāpēc jāprasa futbolam dotācijas?
Nonāc pilnīgās pretrunās!

     [+] [-]

, 2023-09-18 19:26, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Eurocup ieskaiti un tos, kuri iebiedēšanas ietvaros pārmuka uz FIBA ČL. Eirolīgā spēlē naudas maisi. Tātad lielākie Eiropas klubi, bet ar to jau kvalitatīvais Eiropas basketbols nebeidzas.
Zviedrija, Somija, Čehija, Vācija, Šveice(hokejs) visi klubi x2, tad visi basketbola klubi, kas piedalās Eirokausos arī sanāks!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-18 19:28, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Ja var paši nopelnīt, tad kāpēc jāprasa futbolam dotācijas?
Nonāc pilnīgās pretrunās!
Tu runā par organizācijām, kuras strādā vairākos sporta veidos. Tā pati Barselona iekļauj arī handbolu un citus sporta veidus. Tas nenozīmē, ka visu dotē futbols. Katrs strādā atsevišķi un vienlaicīgi kopā. Laba izpratne Tev biznesa jomā!

     [+] [-]

, 2023-09-18 19:29, pirms 9 mēnešiem
Man jau šķiet tās dotācijas ir tāpat kā UEFA, FIFA dod naudu federācijām, lai vienkārši vairāk cilvēku iesaistītu sportā un gūtu lielāku atbalstu!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-18 19:33, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Tu runā par organizācijām, kuras strādā vairākos sporta veidos. Tā pati Barselona iekļauj arī handbolu un citus sporta veidus. Tas nenozīmē, ka visu dotē futbols. Katrs strādā atsevišķi un vienlaicīgi kopā. Laba izpratne Tev biznesa jomā!
Futbols nopelna un piedotē vēl klāt basketbolam!
Tas nav bizness no futbola kluba puses, bet labdarība

  +1 [+] [-]

, 2023-09-18 19:42, pirms 9 mēnešiem
Vienkārši futbola klubiem jāsāk dotēt arī hokeja klubi!
Ar basketbolu, handbolu ir par maz!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-18 19:47, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Serbijā ir profesionāla līga, bet tas līmenis ir kosmosa attālumā no izlases līmeņa! Vācijā praktiski visi izlases spēlētāji spēlē Vācijas līgā!

Serbijas 3 spēcīgāka komanda zaudēja dāņu klubam!
(aiz Crvena Zvezda, Partizan)!
Te neiet runa par uzvaru vai zāģi Dānijā bāzētam klubam.bet par to ka Serbijā ir tikai divi profesionāli klubi.
Saproti-es jau neesmu pret hokeju.pats ik pa laikam uzspēleju.bet ir jāskatas patiesībai acīs-baskets pasaulē ir krietni izplatītāks.
Hoķī viss krējums ir NHL ,kamer basī arī Eirolīgas čaļi ir līdzvērtīgi meistarībā.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-18 20:20, pirms 9 mēnešiem
55555555 rakstīja: Te neiet runa par uzvaru vai zāģi Dānijā bāzētam klubam.bet par to ka Serbijā ir tikai divi profesionāli klubi.
Saproti-es jau neesmu pret hokeju.pats ik pa laikam uzspēleju.bet ir jāskatas patiesībai acīs-baskets pasaulē ir krietni izplatītāks.
Hoķī viss krējums ir NHL ,kamer basī arī Eirolīgas čaļi ir līdzvērtīgi meistarībā.
Daudz izplatītāks amatieru līmenī neapšaubāmi!
Izplatītāks profesionālā līmenī arī ir noteikti, bet
ja runājam par ļoti augstu profesionālo līmeni(nemaksā tikai 1000-2000 eiro mēnesī), tad man domas dalās, jo

NHL spēlē tikpat hokejistu, cik NBA, Eirolīgā basketbolistu!

     [+] [-]

, 2023-09-18 20:24, pirms 9 mēnešiem
Atradu saitu par basketbola algām!

https://europrobasket.com/overseas-...

     [+] [-]

, 2023-09-18 20:33, pirms 9 mēnešiem

     [+] [-]

, 2023-09-18 20:35, pirms 9 mēnešiem
Tās algas jau ļoti stipri neatšķirās starp Eiropā spēlējošajiem(noņemot nost Eirolīgu!(daudzi klubi dotēti)

     [+] [-]

, 2023-09-19 00:21, pirms 9 mēnešiem
Tāpat vērtīgākais un grūtākais sports pasaulē ir futbols, to spēlē visur un izcīnīt kaut ko futbolā ar izlasi ir visgrūtākais.

     [+] [-]

, 2023-09-19 09:22, pirms 9 mēnešiem
erty rakstīja: Starp citu Žagars tāpat dabūs spēlēt Vilku rindās, kaut līgums ir ar Stambulas superklubu. Ir runa par otrās simboliskās izlases spēlētāju PK. Lūdzu, konkurece neļauj dabūt minūtes Eirolīgā.
Top uzbrucējs PČ hokejā stabili dabūtu labas minūtes Šveicē vai NHL.
No kurienes tādi spriedelējumi? Daugaviņš knapi dabūja vietu apšaubāmā Slovākijas līgā, Rihards Bukarts vēljoprojām ir bez kluba