Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Neapturamais "Mavericks" uzbrukums izcīna Dalasai pirmo NBA titulu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Neapturamais "Mavericks" uzbrukums izcīna Dalasai pirmo NBA titulu
Dirks Novickis ar MVP trofeju, Džeisons Kids - ar čempiontitulu
Foto: Reuters/Scanpix

Par Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) čempionvienību pirmo reizi komandas pastāvēšanas vēsturē kļuvusi Dalasas „Mavericks”, kas finālsērijas sestajā spēlē viesos ar 105:95 pieveica Maiami „Heat” komandu un finālā triumfēja ar 4-2. Par finālsērijas vērtīgāko spēlētāju jeb MVP tika atzīts Dalasas uzbrucējs Dirks Novickis.

Salīdzinājumā sērijas ar piekto spēli, komandu sākumsastāvos bija viena izmaiņa. „Heat” galvenais treneris Eriks Spolstra Maika Bibija (šodien nespēlēja vispār) vietu uzticēja Mario Čālmersam, kuram pirmais starts kopš 19. marta. Maiami sāka aktīvi, Lebrons Džeimss iemeta savus pirmos četrus metienus, un „Heat” pirmās ceturtdaļas vidū bija priekšā ar +9 (20:11). Drīz vien ar divām piezīmēm piespiedu atpūtā devās Dirks Novickis, bet „Mavs” rezervisti sava līdera prombūtnē veica lielisku darbu.

„Mavs” pārgāja uz zonas aizsardzību, pret ko „Heat” bija milzīgas problēmas, jo metieni no distances nekrita iekšā. Ar Džeisonu Teriju priekšgalā Dalasas otrā plāna aktieri apgrieza spēli kājām gaisā, iegūstot astoņu punktu pārsvaru. Ceturtdaļas izskaņā Edijs Hauss ar tālo trīs punktus atspēlēja. Tādējādi pēc pirmajām 12 minūtēm piecu punktu handikaps viesiem, 32:27.

„Heat” pilnībā izgāza otrās ceturtdaļas sākumu, dodot pretiniekiem daudz otrās iespējas uzbrukumu. Dešons Stīvensons īsā laikā iemeta divus brīvus trīs punktu metienus, pietuvinot savējos čempiontitulam – 40:28. „Heat” atbildi parādā nepalika un, spēlējot ar mazo sastāvu un Džeimsam sēžot uz soliņa, veica 14-0 izrāvienu, apbrīnojamā veidā pārņemot vadību – 42:40.

Sekoja minūtes pārtraukums Dalasai. Pirms tā Stīvensons iebakstīja Judonim Haslemam, kas izraisīja nelielu sadursmi abu vienību spēlētāju starpā. Tehniskās piezīmes par savu saistību nekārtībās saņēma Stīvensons, Haslems un Čālmerss. Novickis ar tehnisko soda metienu pārtrauca „Heat” iespaidīgo izrāvienu. Nedaudz vēlāk Hauss ļāva Terijam (puslaikā 19 punkti) iemest divus brīvus „trīnīšus” un Dalasai izdevās pirmo puslaiku pabeigt ar nelielu pārsvaru – 53:51. „Mavs” vadībā, neskatoties uz to, ka Novickis bija guvis tikai trīs punktus, no spēles trāpot vienu no 12 metieniem.

Otrais puslaiks sākās ar kārtējo Dalasas uzbrukumu vilni, bet „Heat” uzbrukums bija iestrēdzis. Viesi no Teksasas pārsvaru palielināja līdz septiņiem punktiem (63:56). Tūlīt ar četrām piezīmēm uz soliņu devās „Mavs” centrs Taisons Čendlers. Maiami turpināja ļaut Dalasai mest tālmetienus, bet pati meta garām soda metienus. Tam visam pa virsu līdz ar ceturtdaļas beigu signālu Jans Mainmi iemeta pustālo metienu, un „Mavs” pēdējās 12 minūtes varēja sākt ar deviņu punktu pārsvaru – 81:72.

Maiami pēdējo ceturtdaļu sāka ar cerīgu 5-0 izrāvienu, taču tas arī bija viss šajā sezonā no daudzu nīstās komandas. Aizsardzības „Heat” joprojām nebija, bet uzbrukumā sekmes bija periodiskas. „Mavs” ceturtdaļas 4. minūtē sasniedza 12 punktu pārsvaru (89:77). Šādu deficītu „Heat” likvidēt nespēja un bija spiesta samierināties ar zaudējumu gan spēlē, gan arī visā finālsērijā - 95:105 (2-4 sērijā).

Finālā zvaigžņotā „Heat” uzvarēja tikai divos mačos un vēl divos izlaida lielu pārsvaru (15 un 9 punktus attiecīgi 2. un 4. spēlē). Dalasai pirmais tituls komandas pastāvēšanas vēsturē, revanšējoties „Heat” vienībai par pirms pieciem gadiem zaudēto finālsēriju.

„Mavericks” rindās šodien rezultatīvākais ar 27 punktiem no soliņa bija Džeisons Terijs, kuram nevajadzēs šķirties no tetovējuma uz labā bicepsa (Terijs tādu soli bija apņēmies spert zaudējuma gadījumā). Novickis, neskatoties uz zemo precizitāti no spēles (9/27), guva 21 punktu. Vācijas uzbrucējam arī 11 atlēkušās bumbas.

Savukārt „Heat” rindās ar 21 punktu rezultatīvākais bija Džeimss, 19 Krisam Bošam, 18 Čālmersam, bet 17 - Veidam. Zīmīgi, ka Maiami soliņš guva tikai 20 punktus. Salīdzinājumam – vienam pašam Terijam no rezervistiem Dalasas komandā bija 27 punkti. „Heat” šodien aizmeta garām 13 soda metienus un pieļāva 16 kļūdas...

Izmantotie resursi:
ESPN

 +31 [+] [-]

, 2011-06-13 05:48, pirms 14 gadiem
Rīts labi sācies
Novickim negāja visu spēli ,bet sāka mest,kad visvariāk vajadzēja

 +27 [+] [-]

, 2011-06-13 05:48, pirms 14 gadiem
Sāp, tik ļoti sāp.

Malači Dalasa. Prieks, ka Dirks un Kidd's dabūja savus sen pelnītos gredzenus.

 +41 [+] [-]

, 2011-06-13 05:49, pirms 14 gadiem
bija vērts skatīties kā Lebrons paliek gribot

 +11 [+] [-]

, 2011-06-13 05:49, pirms 14 gadiem
vnk ideaali!!!!

 +14 [+] [-]

, 2011-06-13 05:49, pirms 14 gadiem
Malači, bija pelnījuši

  +8 [+] [-]

, 2011-06-13 05:49, pirms 14 gadiem
Jāāāāāāāā!!!! vnk svētki! Prieks par Dirku un tik pat liels prieks, ka Lebrons netiek pie sava gredzena vnk Prozit!!!

  +6 [+] [-]

, 2011-06-13 05:49, pirms 14 gadiem
BIG3 - varbūt nākošgad Lab īstenībā jau visu cieņu Maiami - tālu tika un finālā arī pretestību izrādīja

 +14 [+] [-]

, 2011-06-13 05:49, pirms 14 gadiem
Spēli skatoties likās, ka Mavs jau ir uzzvarējuši spēli nebeidzot!!
Kaut kā baigi noskaņojušies!!

Apsveicu Mavs un visus viņ fanus!

  +7 [+] [-]

, 2011-06-13 05:49, pirms 14 gadiem
Kur Novickis beigās aizmuka?

 +10 [+] [-]

, 2011-06-13 05:50, pirms 14 gadiem
Burvīgi un pelnīti Patiešām prieks ka Dalasai tas beidzot izdevās!!! Bija prieks skatīties Mavs komandas spēli.

 +14 [+] [-]

, 2011-06-13 05:50, pirms 14 gadiem
Sirdi sildoša uzvara

     [+] [-]

, 2011-06-13 05:50, pirms 14 gadiem
katras negulētās minūtes vērts! apsveicu Dalasu!
kāds man te pirms fināla uzskaitīja iemeslus, kāpēc Miami būs čempioni...

 +15 [+] [-]

, 2011-06-13 05:50, pirms 14 gadiem
Tāds prieks par Mavs , nenovēlu tam viltus karalim dabūt kaut vienu gredzenu meklējot stiprākās komandas. Bet Dirks kad vajadzēja arī pavilka. Apsveicama un laikam jau vēsturisks panākums , jo nākamgad to būs izdarīt grūtāk.

     [+] [-]

, 2011-06-13 05:50, pirms 14 gadiem
Nekas,Heat atgriezīsies atpakaļ nākamsezon ja tāda,protams,būs,ar labāku komandu un spēlētājiem.

Apsveicu Mavericks ar titulu.

Lets Go Heat!
Slēpts komentārs: Nigerguy

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 05:51, pirms 14 gadiem
Jūhūūū!
Mavs malači. Neizsakāms prieks par Kidu, Nowitzki un pārējiem.
Heat puišeļi pa vasaru var pamācīties mest soda metienus un cīņu par atlēkušajām bumbām

  +7 [+] [-]

, 2011-06-13 05:51, pirms 14 gadiem
ideali,dalasa bij pelnijusi uzvaru...dirks sakuma nespeja iemest,bet beigas izkiroshos mirklus speja trapit...bij vertsnegulet un noskatities sho machu

 +24 [+] [-]

, 2011-06-13 05:51, pirms 14 gadiem
Izcili!
Visu sezonu Dirks vilka komandu, shovakar komanda izvilka Dirku..taadas emocijas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-06-13 05:51, pirms 14 gadiem
Apsveicu visus MAVS fanus šajā rītā, skaists basketbola noslēgums!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 05:53, pirms 14 gadiem
Detection rakstīja: Apsveicu visus MAVS fanus šajā rītā, skaists basketbola noslēgums!
paldies

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 05:53, pirms 14 gadiem
Nebūtu Jeta, kurš vilka kamēr Dirkam negāja, būtu jāgaida 7. spēle.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 05:54, pirms 14 gadiem
dekstors rakstīja: Kur Novickis beigās aizmuka?
Domaju, ka parak daudz emocijas bija ieksa..!!!

Malaci Mavs!!! lielisks rita iesakums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 05:54, pirms 14 gadiem
W W E rakstīja: paldies
lEBRONSTEV DOD BUČU PAR TAVU PALDIES.

 +24 [+] [-]

, 2011-06-13 05:55, pirms 14 gadiem
laabs riits ar lielisku NBA sezonas nosleegumu..
Slēpts komentārs: marcux

  +8 [+] [-]

, 2011-06-13 05:55, pirms 14 gadiem
Terijs, Novickis, Kids, Marions, Peja ir izcili spēlētāji, kuri savu titulu bija pelnijuši.
Beigās redzot kā Bošs raudāja palika bišku žēl. Katrā ziņā novēlu arī Džeimsam un Bošam izcīnīt savus titulus.
Šogad no Heat visvairāk žēl, ka Židrūnam nebūs savs gredzens kā atalgojums par viņa izcilo karjeru.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 05:57, pirms 14 gadiem
Nigerguy rakstīja: Domāu, ka n sorta neko nerubī, škic gulēt utubunga!
Tavs niks un bilde par tevi pasaka visu...

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 05:59, pirms 14 gadiem
Malachi!!! Novickits beigaas pamodaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 06:02, pirms 14 gadiem
Prieks par Novicki un Kidu! Bet nu ceru, ka nākošgad Miami ar paņems - LeBrons ar būs tā kā savu gredzenu noeplnījis pa šiem gadiem. Šoreiz tāda sajūta, ka treneru cīņā Kārlails apspēlēja Spolestru vienos vārtos.

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 06:03, pirms 14 gadiem
Apsveicu Dallasu, pelnīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 06:04, pirms 14 gadiem
Klap klap Dirkam un ko apsveicu.Klludas sodinu precizitaate galvenais zaaga iemesls Miami.Bare un Jei tii vienkaarsi monstri.Dalasai peedeejaas divaas speelees apbriiniojama precizitaate no triispunktu liinijas.Laikam liktena pirkst un Miami sogad nebija lemts taa viss izskatiijaas.Apmeeram 2006 gada apgrieztais scenaarijs.Ok Congrats.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 06:04, pirms 14 gadiem
Labs fināls ar labām beigām. Visas spēles baudāmas.
Nākamgad, lai PHX tiek gredzeni.

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 06:04, pirms 14 gadiem
kaut kaa peec heat speeles uzbrukumaa nepateiksi ka vispaar plejofi, kur nu veel izshkjiroshaa finaalspeele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-13 06:05, pirms 14 gadiem
Te nu bija '' Tagad vai nekad ''

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 06:05, pirms 14 gadiem
Vismaz Terrijam nebūs jāiznīcina tetovējums, kurš beidzot ir arī patiesībai atbilstošs. Prieks, liels prieks! DWade solīdi ar visiem arī atvadījās, atšķirībā no mērkaķa #6.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 06:07, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: Nebūtu Jeta, kurš vilka kamēr Dirkam negāja, būtu jāgaida 7. spēle.
Tu jau to nezini, varbūt viņa vietā būtu Barea izšāvis vai Marions, vai Kidds, vai kā spēles sākumā Stīvensons iemestu atkal 3 troikas pēc kārtas, pa šādu tēmu var runāt un runāt, viss notika kā notikdams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 06:08, pirms 14 gadiem
Jaaa vispaar mala4i jaasaka,ka pelniiti..Jo ja taa padomaa kaadu rakstura visu plejofu gaitaa raadiija dalasa atspeeleejoties tik biezi it iipasi galotnees!Njaa..Mala4i.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 06:10, pirms 14 gadiem
moca825 rakstīja: Tu jau to nezini, varbūt viņa vietā būtu Barea izšāvis vai Marions, vai Kidds, vai kā spēles sākumā Stīvensons iemestu atkal 3 troikas pēc kārtas, pa šādu tēmu var runāt un runāt, viss notika kā notikdams!
es nedomāju neko ļaunu, tikai konstatēju faktu, kad Terijs sāka ārdīties 1. puslaikā. visu sēriju biju par DAL. Dirks pelnīts MVP, pat ar šodienas nekrišanu sākumā. Gaidām nākamo sezonu un 2k12.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 06:11, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: es nedomāju neko ļaunu, tikai konstatēju faktu, kad Terijs sāka ārdīties 1. puslaikā. visu sēriju biju par DAL. Dirks pelnīts MVP, pat ar šodienas nekrišanu sākumā. Gaidām nākamo sezonu un 2k12.
O jāa es arī nevaru sagaidīt 2k12.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 06:11, pirms 14 gadiem
Ļoti labi sācies rīts. Prieks bija skatīties, kā Dalasas basketbolisti izcīna NBA čempiontitulu. Apsveicu Dirku, Kidu, Teriju un pārējos komandas biedrus un arī visus Mavs fanus.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 06:12, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Kids tak tiko pateica, ka mierīgi vēl 2-3 noraus. Bet problēma ir tajā, ka līgumi beidzās, pirmkārt jau, Čendleram, pēc tam arī Batleram, Stīvensonam, JJ. Diez vai uz visiem pietiks ar 30M, kas apmēram būs pieejami Mavs
Jā tā ir problēma, bet domāju, ka Batlera cena nebūs pārak liela pēc traumas, tapēc viņu varētu noturēt. Un galvenais ir noturēt Čandleru, jojanebūtu viņš Dallasa titulu nedabūtu. Vienīgi domāju būs problēmas ar Barea noturēšanu, jo viņa cena būs pieaugusi.

  +9 [+] [-]

, 2011-06-13 06:13, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: Nebūtu Jeta, kurš vilka kamēr Dirkam negāja, būtu jāgaida 7. spēle.
Cik pastulbi ir rakstīt šādu tekstu, kā būtu ja būtu, ir kā ir, nebūtu tev pirkstu tu nemaz šo pārlūku nevērtu vaļā. apmēram tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 06:19, pirms 14 gadiem
Apsveicu visus MAVS fanus!!!! Uzvarēja komanda!
HEAT fani neskumstiet, pieļauju, ka nākamie 2 gredzeni ir jūsējie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 06:28, pirms 14 gadiem
Detection rakstīja: Cik pastulbi ir rakstīt šādu tekstu, kā būtu ja būtu, ir kā ir, nebūtu tev pirkstu tu nemaz šo pārlūku nevērtu vaļā. apmēram tā!
Visi tik jūtīgi no rīta.
Jūtīgajiem varu piedāvāt citu versiju: "Labi, ka Dallasas komandā bija tāds spēlētājs kā Džeisons Terijs ar kura pūlēm komanda spēja turēties līdzi rezultātā Miami komandai. Bez viņa lieliskās spēles, visticamāk, čempiona noskaidrošana būtu jāatliek vel uz pāris dienām".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 06:37, pirms 14 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: laabs riits ar lielisku NBA sezonas nosleegumu..
Tiešām jauks rīts! Mazliet skumji, ka sezona ir galā, bet...dzīve turpinās! Mavs absolūti bija pelnījuši NBA titulu, Heat kopā ar Wade, James, Bosh pārāk zaļi gurķi, nepieredzējuši. Nowitzki un Terrry kopā ar visu komandu veidoja saliedētu, draudzīgu komandu, tā arī bija spēles atslēga, Heat trio spēlēja vairāk uz sevīm, bet NBA čempiontitulu tā neviens neiegūst. James tagad būs pārdomu brīdis, jācer, ka beidzot pieaugs, citādi ar tādu attieksmi viņš zaudēs visu.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 06:37, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: Visi tik jūtīgi no rīta.
Jūtīgajiem varu piedāvāt citu versiju: "Labi, ka Dallasas komandā bija tāds spēlētājs kā Džeisons Terijs ar kura pūlēm komanda spēja turēties līdzi rezultātā Miami komandai. Bez viņa lieliskās spēles, visticamāk, čempiona noskaidrošana būtu jāatliek vel uz pāris dienām".
Pag pag, tajā spēlē kuru es redzēju, Mavs faktiski visu laiku atradās vadībā, un Heat bija tie kas mēģināja "turēties līdz rezultātā"

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 06:42, pirms 14 gadiem
Nolādētā NAB preses konferenču politika. Vai tiešām nevar nodrošināt mieru zaudējušās komandas spēlētājiem. Viņiem jau tā ir par ko pārdzīvot.........

     [+] [-]

, 2011-06-13 06:50, pirms 14 gadiem
Miami faneļi beidzot aizvērsies.

 +14 [+] [-]

, 2011-06-13 06:51, pirms 14 gadiem
iespeejams,ka Lebrons naakamgad pievienosies Mavericks,jo vinjii tak bija stipraaki

  +8 [+] [-]

, 2011-06-13 06:52, pirms 14 gadiem
P.s. Čārlzs Bārklijs ir vienīgais, kurš var pateikt vai pasaules gals būs 2012 vai nebūs

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 07:02, pirms 14 gadiem
Labi Riks Karlails preses konferencee pateica Miami laiks veel naaks jo vinu milziigais potenciaals un talants ir nenoliedzams,bet tagad vienkaarsi bija muusu laiks.Pilniibaa piekriitu.Ceru,ka nebuus nekaada nolaadeeta lokauta kaut arii uz to baigi velk!Gribaas redzeet kaa Miami atbildees naakamsezon!Vini noteikti buus stipraaki jo zaudeejumi padara stipraakus.Taa vai taa Miami sitaa sezona izveertaas lieliska.Jauns sastaavs bez jebkaadas kiimijas saakumaa un sezonas gaitaa taa iespeeleeties un tikt liidz finaalam un pat gandriiz novineet!!RESPEKT and good luck.Tikai vajag atbriivoties no Bibija un jonsa.Un Howard ar Ilgausku vinu laiks jau arii pagaajis.Ok Mavs champion.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 07:15, pirms 14 gadiem
Nu ko es teicu, 2 mājas spēles un gredzeni pirkstā, super!
Kurš bija tas, kurš ar mani diskutēja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 07:17, pirms 14 gadiem
Nav jau tā ka puņķainie Heat fani aplauzās!

P.S.

Neredzēju nevienu minūti no paly-offiem. Tāpēc vairāk nav ko komentēt!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 07:20, pirms 14 gadiem
jūs te visi nod*ršat heat, bet..... viņiem šī bija ļoti smaga sezona, atceraties to brīdi, ka viņi zaudēja vairākas spēles pēc kārtas? Bet viņi tomēr saņēmās un re, tika līdz finālam, zaudēja, mavs komanda bija labāka, bet tas ir tikai šogad! Domāju, ka Heat nākamgad paņems čempi! Apsveicu dalasu!
GO HEAT!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 07:20, pirms 14 gadiem
Viss ir likumsakarīgi - stabilitāte uzvarēja.
Žēl Heat.. tā nav tā komanda, kas bija atlikušo PO. Tik drausmīgi mest un daudz kļūdu..

     [+] [-]

, 2011-06-13 07:51, pirms 14 gadiem
Neesu redzējis spēli, bet izskatās pat wades ar lebronu var salūzt, izrādās viņi ir cilvēki.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 08:17, pirms 14 gadiem
nu ko apsveikumi mavs, laikam jau Dirks un Kids bija pec ilgiem gadiem to pelniijushi...heat karta nakamgad!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 08:22, pirms 14 gadiem
Nu Veidam gan es neko nevaru pārmest,-bija gan cīņasspars,gan skaisti gūti grozi! Manuprāt,šīs sērijas labākais,vismaz Heat komandā-noteikti!

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 08:35, pirms 14 gadiem
Viss loģiski. Salašņām šajā spēlē nopietnas trofejas nespīd.

MAVS!

     [+] [-]

, 2011-06-13 08:49, pirms 14 gadiem
korts rakstīja: Nu Veidam gan es neko nevaru pārmest,-bija gan cīņasspars,gan skaisti gūti grozi! Manuprāt,šīs sērijas labākais,vismaz Heat komandā-noteikti!
Man gan liekas, ka Veids nospēlēja šodien kā mēsls. Pret Lebronu pat nebija īpašu pretenziju, lai gan varēja redzēt, ka viņš nesaprata ko darīt beigās. Bet nav, ko runāt par to, ka Heat zaudēja titulu.Tā nenotika.Uzvarēja labākā komanda un Mavs tīri apspēlējā Heat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-06-13 08:59, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: Vai tad Heat pirms 5 gadiem finālā spēlēja tieši pret Mavs? tā var saprast pēc raksta. diemžēl neizdodas nekādu infu iegūt par šo tapēc jautāju. Ja tā, tad zīmīga, sava veida atriebība no Mavericks puses. Prieks ka viņiem beidzot izdevās.
Jap, 2006 gadā Miami ar Šaku ierindā spēlēja pret Mavs.

  +7 [+] [-]

, 2011-06-13 08:59, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: Vai tad Heat pirms 5 gadiem finālā spēlēja tieši pret Mavs? tā var saprast pēc raksta. diemžēl neizdodas nekādu infu iegūt par šo tapēc jautāju. Ja tā, tad zīmīga, sava veida atriebība no Mavericks puses. Prieks ka viņiem beidzot izdevās.
Jā spēlēja. Turklāt Dallasa vinnēja pirmās divas spēles mājās un pēc tam četras zaudēja pēc kārtas.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 09:03, pirms 14 gadiem
nu zeel, bet tā būs māciba Heat.

  -4 [+] [-]

, 2011-06-13 09:11, pirms 14 gadiem
nu jaa seniori panem, kautkaa negaidiiti,

     [+] [-]

, 2011-06-13 09:13, pirms 14 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

vnk ideaali!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 09:24, pirms 14 gadiem
Abas komandas ne īpaši patīk, bet nu tā kā tie jaunekļi tur baigi saplātījās pirms sezonas, tad šis rezultāts man tīk. Nākamo, lai ņem Buļļi.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 09:29, pirms 14 gadiem
Kidds, Dirks, Terijs un vispār, visa Mavs komanda to bija pelnijusi. Malači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 09:44, pirms 14 gadiem
Apsveicu Mavs ar uzvaru. Šie vīri to bija tiešām pelnijuši.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 09:47, pirms 14 gadiem
Yes! Suck it James!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 09:51, pirms 14 gadiem
Pretīgi protams dēļ šādas negulētas nakts vēl darbu nokavēt...
Bet nu nekas, ceru, ka gaidāmo spiediena vilni Heat izturēs un saņemsies uzvarām.
Z, Hovardu un Bibiju varēs aizsūtīt beidzot pensijā un padomāt, par lietderīgāku savu slepeno talantu izmantošanu.
Interesanti, ka visu kritiku saņem Džeims, kurš aizgāja uz Heat un šogad gredzenu neieguva, bet lielo Lietuviešu milzi, kurš skraida no Vašingtonas atpakaļ uz Klīvlendu un šogad LBJam pakaļ uz Heat, visi liek mierā...

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 09:51, pirms 14 gadiem
Uraaaa! Tā tam bija jābūt! Malači!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 09:56, pirms 14 gadiem
In your face Lebron!

  +6 [+] [-]

, 2011-06-13 09:59, pirms 14 gadiem
Apple just announced the LEBRON IPHONE: it only vibrates. No rings.

     [+] [-]

, 2011-06-13 10:02, pirms 14 gadiem
Skatos Liverpool fani atbalsta Heat, tikai tagad atcerējos ka LJ ir tip kā līdzīpašnieks. Ja godīgi man LJ nekad nav dikti paticis. Laikam kopš MJ laikiem vairs neviens īpaši nesimpatizēja.
Nu bet Dallasa pelnīti uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 10:03, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Pretīgi protams dēļ šādas negulētas nakts vēl darbu nokavēt...
Bet nu nekas, ceru, ka gaidāmo spiediena vilni Heat izturēs un saņemsies uzvarām.
Z, Hovardu un Bibiju varēs aizsūtīt beidzot pensijā un padomāt, par lietderīgāku savu slepeno talantu izmantošanu.
Interesanti, ka visu kritiku saņem Džeims, kurš aizgāja uz Heat un šogad gredzenu neieguva, bet lielo Lietuviešu milzi, kurš skraida no Vašingtonas atpakaļ uz Klīvlendu un šogad LBJam pakaļ uz Heat, visi liek mierā...
Nu bet par ko tad kritizēt Big Z? Viņa ieguldījums komandā bija faktiski nekāds, tā kā nav par ko īsti kritizēt, viņa laiks ir beidzies.
Bet par Lebrona kritizēšanu man arī liekas, ka cilvēki pārspīle, bet nu ar savām izdarībam un izteicieniem viņš to ir panācis, tā kā neko nevar darīt.

Starp citu vissūdīgāk noteikti jūtas Dampjērs, jo 2006. gadā zaudēja Heat un tagad ar Heat zaudē savai vecajai komandai

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 10:15, pirms 14 gadiem
Apsveicu DALLASU ar skaistu uzvaru. man liekas sodien ir prieciigas divas pilsetas ASV. Dalasa un klivlenda (vinjiem noteikti priex pa to ka james nedabuja titulu)

     [+] [-]

, 2011-06-13 10:20, pirms 14 gadiem
Dampjērs, Tu gribeji teikt Ērika Dampjēra. Es jau neko, Šaks tā teica. Bet nu ja godīgi, tad Heat vareja arī brīžiem nedaudz aizsardzībā paspēlēt. Sevišķi jau uz tālajiem - neko darīt, tatuškas un zelta ķēdes vismaz neviens neatņems. Vienigais Veida nedaudz žēl, bet nu Boršs un Jāmis var abi iet d. Par laimi, vismaz pagaidām, titulu nevar nopirkt.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 10:23, pirms 14 gadiem
jēēs tagat vel tikai Vancuverei! japaņem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 10:31, pirms 14 gadiem
Real kings wear rings!

  +7 [+] [-]

, 2011-06-13 10:33, pirms 14 gadiem
piedodiet nevaru neielikt šo bildi.. p.s. zinu ka nav labi smieties par tiem kas uz zemes... ';

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 10:34, pirms 14 gadiem
Ja dalasa labakie !! un Lebrons atkal ierij Mega stieni !!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 10:40, pirms 14 gadiem
WUHUUUU !!! Apsveicu Dirk un visu Mavs Komandu JEEEI

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 10:46, pirms 14 gadiem
Jūtos apmierināts

 +10 [+] [-]

, 2011-06-13 11:10, pirms 14 gadiem
Nevaru apstāties... ';

     [+] [-]

, 2011-06-13 11:18, pirms 14 gadiem
Man ir tikai viens jautājums Vai Karūns Batlers dabūs gredzenu??

     [+] [-]

, 2011-06-13 11:38, pirms 14 gadiem
Protams, ka personīgi man, kā Heat fanam žēl, ka viņi zaudēja, taču esi optimists un redzu šajā gadījumā divas gaišās puses:
1) Milzīgs prieks, ka Heat pierādīja ko vairāk, kā sezonas sākumā izteicās daudzi kritizētāji (''Viņi pat PO netiks'', ''Viņi nemācēs sadalīt bumbu'', utt.).
2) Patiešām liels prieks tieši par Novicki un Kiddu. Abi šie izcilnieki ir strādājuši pusi mūža un beidzot ir dabūjuši, priekš kā strādājuši. Labs nāk ar gaidīšanu

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 11:54, pirms 14 gadiem
lielie skauģi varbūt varēja mazliet pieklusināt savas nožēlojamās balsis.

Ņemot vērā to, cik tālu tika Heat neskatoties uz visiem pareģojumiem, ka pirmā sezona būs iesildīšanās un apršanana, tad par visu pārsteigumu viņi pierādīja pretējo un tika tik tālu - protams, ka visiem nepatika pompa, ar kādu tas viss notika, bet pārmetot visu laiku, ka savācās vairāki stipri spēlētāji, lai iegūtu titulu ir zemiski.

Gribi pateikt, ka Lakers ir tikai viens pats Kobe, vai Celtics ir viens pats Garnets and so on and so on..
Dallasa to gribēja vairāk nekā Heat, jo vecums nenāk viens un šis tituls varētu būt pēdējais Kida karjerā, Novickis arī nez vai to vēl spēs dabūt, bet to jau mēs vēl redzēsim.

Kubans tagad priecāsies un varbūt sava lielā skauģa un dirsēja tēlu nomierinās un būs piezemētāks.

Un Heat jau vēl parādīs. var redzēt ko parādīja pirmajā gadā - gaidīsim turmpakās sezonas!

     [+] [-]

, 2011-06-13 11:59, pirms 14 gadiem
Dude88 rakstīja: Nu bet par ko tad kritizēt Big Z? Viņa ieguldījums komandā bija faktiski nekāds, tā kā nav par ko īsti kritizēt, viņa laiks ir beidzies.
Bet par Lebrona kritizēšanu man arī liekas, ka cilvēki pārspīle, bet nu ar savām izdarībam un izteicieniem viņš to ir panācis, tā kā neko nevar darīt.

Starp citu vissūdīgāk noteikti jūtas Dampjērs, jo 2006. gadā zaudēja Heat un tagad ar Heat zaudē savai vecajai komandai
Ko tur par Dempjēru runāt. Viņš tak sēdēja uz soliņa un nebij spēlējis kopš aprīļa. nav jau vairs spēlētājs. Heat garajā galā jau arī nav nekādu baigo rezervju. Vismaz Haslems atgriezās, bet arī nav jau nekāds smagsvars bet tāds PF vairāk.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 11:59, pirms 14 gadiem
Dalasa šodien uzvarēja ar Heat ieročiem- iemeta daudz ātrajos uzbrukumos+labi nostrādāja aizsardzībā.
Domāju, ka sezonas sākumā vienalga šādu finālu neviens nebija gaidījis.
Apsveicu Dalasas komandu un tās fanus!

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:17, pirms 14 gadiem
black1 rakstīja: lielie skauģi varbūt varēja mazliet pieklusināt savas nožēlojamās balsis.

Ņemot vērā to, cik tālu tika Heat neskatoties uz visiem pareģojumiem, ka pirmā sezona būs iesildīšanās un apršanana, tad par visu pārsteigumu viņi pierādīja pretējo un tika tik tālu - protams, ka visiem nepatika pompa, ar kādu tas viss notika, bet pārmetot visu laiku, ka savācās vairāki stipri spēlētāji, lai iegūtu titulu ir zemiski.

Gribi pateikt, ka Lakers ir tikai viens pats Kobe, vai Celtics ir viens pats Garnets and so on and so on..
Dallasa to gribēja vairāk nekā Heat, jo vecums nenāk viens un šis tituls varētu būt pēdējais Kida karjerā, Novickis arī nez vai to vēl spēs dabūt, bet to jau mēs vēl redzēsim.

Kubans tagad priecāsies un varbūt sava lielā skauģa un dirsēja tēlu nomierinās un būs piezemētāks.

Un Heat jau vēl parādīs. var redzēt ko parādīja pirmajā gadā - gaidīsim turmpakās sezonas!
Nav gredzena, tātad ir apraušanās, trio ir izgāzies.

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:18, pirms 14 gadiem
black1 rakstīja: lielie skauģi varbūt varēja mazliet pieklusināt savas nožēlojamās balsis.

Ņemot vērā to, cik tālu tika Heat neskatoties uz visiem pareģojumiem, ka pirmā sezona būs iesildīšanās un apršanana, tad par visu pārsteigumu viņi pierādīja pretējo un tika tik tālu - protams, ka visiem nepatika pompa, ar kādu tas viss notika, bet pārmetot visu laiku, ka savācās vairāki stipri spēlētāji, lai iegūtu titulu ir zemiski.

Gribi pateikt, ka Lakers ir tikai viens pats Kobe, vai Celtics ir viens pats Garnets and so on and so on..
Dallasa to gribēja vairāk nekā Heat, jo vecums nenāk viens un šis tituls varētu būt pēdējais Kida karjerā, Novickis arī nez vai to vēl spēs dabūt, bet to jau mēs vēl redzēsim.

Kubans tagad priecāsies un varbūt sava lielā skauģa un dirsēja tēlu nomierinās un būs piezemētāks.

Un Heat jau vēl parādīs. var redzēt ko parādīja pirmajā gadā - gaidīsim turmpakās sezonas!
Kubans normals vecis.... doma ko runa.... citi tikai aiz muguras nodirsh... Mavericks bija vnk paraki par HEAT... tur nav divu domu... VISU playoff parliecienosi nospeleja ari heaT.... bet neka iznesa Lakers ar to vien jau pietika....

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 12:22, pirms 14 gadiem
Malači, Dallasa!
Prieks par visiem veterāniem - Novickis, Kidds, Terijs, Stojakovičs, Hejvuds, Čandlers, Merions - visi beidzot tika pie pirmā.
Heat hollivudai gan jau pienāks laiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:36, pirms 14 gadiem
Cerams Lebrons pazudīs no Heat! Pret viņu varētu dabūt vairākus labus spēlētājus.

es Par Wade un Heat bez Džeimsa

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:44, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:47, pirms 14 gadiem
lieliskā aizsardzība uz Lebronu !

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 12:49, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: Vai tad Heat pirms 5 gadiem finālā spēlēja tieši pret Mavs? tā var saprast pēc raksta. diemžēl neizdodas nekādu infu iegūt par šo tapēc jautāju. Ja tā, tad zīmīga, sava veida atriebība no Mavericks puses. Prieks ka viņiem beidzot izdevās.
Alexij, nu cik aprobežotam jābūt, lai neatrastu netā info par 2006 gada finālu?

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:49, pirms 14 gadiem
black1 rakstīja: lielie skauģi varbūt varēja mazliet pieklusināt savas nožēlojamās balsis.

Ņemot vērā to, cik tālu tika Heat neskatoties uz visiem pareģojumiem, ka pirmā sezona būs iesildīšanās un apršanana, tad par visu pārsteigumu viņi pierādīja pretējo un tika tik tālu - protams, ka visiem nepatika pompa, ar kādu tas viss notika, bet pārmetot visu laiku, ka savācās vairāki stipri spēlētāji, lai iegūtu titulu ir zemiski.

Gribi pateikt, ka Lakers ir tikai viens pats Kobe, vai Celtics ir viens pats Garnets and so on and so on..
Dallasa to gribēja vairāk nekā Heat, jo vecums nenāk viens un šis tituls varētu būt pēdējais Kida karjerā, Novickis arī nez vai to vēl spēs dabūt, bet to jau mēs vēl redzēsim.

Kubans tagad priecāsies un varbūt sava lielā skauģa un dirsēja tēlu nomierinās un būs piezemētāks.

Un Heat jau vēl parādīs. var redzēt ko parādīja pirmajā gadā - gaidīsim turmpakās sezonas!
Skauzh zaudejums finalaa? Zaudetajus parasti neapskauzh.

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:55, pirms 14 gadiem
black1 rakstīja: Dallasa to gribēja vairāk nekā Heat, jo vecums nenāk viens un šis tituls varētu būt pēdējais Kida karjerā, Novickis arī nez vai to vēl spēs dabūt, bet to jau mēs vēl redzēsim.
šis varētu būt pēdējais tituls Kida karjerā, bet tavai zināšanai šis ir arī pirmais tituls Kida karjerā!

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:56, pirms 14 gadiem
Noteikti labākā komanda uzvarēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-13 13:30, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: šis varētu būt pēdējais tituls Kida karjerā, bet tavai zināšanai šis ir arī pirmais tituls Kida karjerā!

tāpat kā Novickim, tikai atšķirībā no Kida, Novickis viņu vēlējās stipri vairāk, jo salīdzinot abus, Kidam vismaz ir 2 Olimpiskās zelta medaļas, gan arī vairākas pasaules čempionātu medaļas.. kamēr Novitzkim tik bronza....

     [+] [-]

, 2011-06-13 13:31, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Skauzh zaudejums finalaa? Zaudetajus parasti neapskauzh.
tik traki jau nav mavs tomēr labi nospēlēja. visa finālsērija viņiem ļoti veiksmīga un stabila. sākot jau no Lakers 4-0 uzvaras un pazemošanas.

     [+] [-]

, 2011-06-13 13:38, pirms 14 gadiem
Apsveicu visus ar šo patīkamo notikumu!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 13:54, pirms 14 gadiem
Man prieks, ka neuzvarēja 3 cilvēku komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 14:32, pirms 14 gadiem
tiem, kas aizstāv Džeimsu un uzskata, ka viņu kritizē nepamatoti...

James will win championships, but he’ll never enjoy a moment so singularly pure as Nowitzki did. He’ll never have this connection to a franchise and a fandom, a communion of shared struggle and pursuit and angst. This is still Dwyane Wade’s(notes) town, and probably Wade’s team. One Eastern Conference star said, “Right now all he’s doing is helping D-Wade get his second ring.”

To hear James suggest that the world will have to return to its sad, little ordinary lives and he’ll still get to be LeBron James late Sunday night was a window into his warped, fragile psyche. It was sad, and portends to how disconnected to the world he truly is.

“They have to wake up and have the same life that they had before they woke up today … the same personal problems,” James said. “I’m going to continue to live the way that I want to live. … But they have to get back to the real world at some point.”

There’s nothing real about James’ world, and never has been. He’s a prisoner of a life that his sycophants and enablers and our sporting culture has created for him. He’s rich and talented and something of a tortured soul. He’s the flawed superstar for these flawed times. He’s a creation of a basketball breeding ground full of such twisted priorities and warped principles. Almost every person who’s ever had to work closely with him, who has spent significant time, who’s watched him belittle and bully people, told me they were rooting hard against him. That’s sad, and that’s something he doesn’t understand and probably never will.

When the game was over, his attitude was downright defiant. They had done enough to win, he insisted, and of course he was wrong.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 14:46, pirms 14 gadiem
Heat bija lbaki bet nebija pietiekami mobilizejusies, malači Maveric!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 14:55, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: tiem, kas aizstāv Džeimsu un uzskata, ka viņu kritizē nepamatoti...

James will win championships, but he’ll never enjoy a moment so singularly pure as Nowitzki did. He’ll never have this connection to a franchise and a fandom, a communion of shared struggle and pursuit and angst. This is still Dwyane Wade’s(notes) town, and probably Wade’s team. One Eastern Conference star said, “Right now all he’s doing is helping D-Wade get his second ring.”

To hear James suggest that the world will have to return to its sad, little ordinary lives and he’ll still get to be LeBron James late Sunday night was a window into his warped, fragile psyche. It was sad, and portends to how disconnected to the world he truly is.

“They have to wake up and have the same life that they had before they woke up today … the same personal problems,” James said. “I’m going to continue to live the way that I want to live. … But they have to get back to the real world at some point.”

There’s nothing real about James’ world, and never has been. He’s a prisoner of a life that his sycophants and enablers and our sporting culture has created for him. He’s rich and talented and something of a tortured soul. He’s the flawed superstar for these flawed times. He’s a creation of a basketball breeding ground full of such twisted priorities and warped principles. Almost every person who’s ever had to work closely with him, who has spent significant time, who’s watched him belittle and bully people, told me they were rooting hard against him. That’s sad, and that’s something he doesn’t understand and probably never will.

When the game was over, his attitude was downright defiant. They had done enough to win, he insisted, and of course he was wrong.
Un uz ko balstīts ir šī cilvēka viedoklis, lai viņu uzskatītu par pamatotu? Cik noprotu tāds pats komentētājs, kā mēs visi, ne kas vairāk, jo nekādi konkrēti fakti, kurus nezinātu lielā pelēkā masa netiek minēti. LBJ tāpat apzinās, ka komandas sirds ir Veids, bet tas ko lielākā daļa nenojaušs ir tas, ka LBJ pat zaudējot finālu ir populārāks nekā Dirks, kurš ir iznesis Mavs līdz gredzenam

  +7 [+] [-]

, 2011-06-13 14:57, pirms 14 gadiem
X-Men rakstīja: Heat bija lbaki bet nebija pietiekami mobilizejusies, malači Maveric!
jā dīvaini ka cilvēkiem arvien liekas ka nevis Dallasa uzvarēja bet Heat zaudēja Vai tiešām tik grūti atzīt, ka Dallas gluži vienkārši bija labāka komanda? Kā to saprast Heat nebija pietiekami mobilizējušies? NBA finālos? Nebija pietiekami mobilizējušies? WTF? Ko tad viņi tur darīja? Uz ko viņi cerēja? Viņiem ko motivācijas trūka finālos??? Nu tak beidzat gvelzt... Dallasa gluži vienkārši bija labāka komanda...

p.s. protams Lebrona nosacītā izgāšanās finālos arī nāca par labu.. nav ne jausmas kas ar Lebronu notika.. Fināli nav viņa stihija acīmredzot!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 15:11, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Un uz ko balstīts ir šī cilvēka viedoklis, lai viņu uzskatītu par pamatotu? Cik noprotu tāds pats komentētājs, kā mēs visi, ne kas vairāk, jo nekādi konkrēti fakti, kurus nezinātu lielā pelēkā masa netiek minēti. LBJ tāpat apzinās, ka komandas sirds ir Veids, bet tas ko lielākā daļa nenojaušs ir tas, ka LBJ pat zaudējot finālu ir populārāks nekā Dirks, kurš ir iznesis Mavs līdz gredzenam
man gan vairāk interesēja tas citāts, ko Lebrons teica konferencē un kas arī minēts šajā komentā... labi raksturo Lebronu kā cilvēku - īsā versija: Lebronam prasa ko domā par visiem heiteriem, kas tagad var priecāties, ka zaudēji... Lebrons saka: Man vienalga - viņi no rīta tā[pat pamodīsies savās nožēlojamās dzīuvītēs, bet es arvien būšu Lebrons Džeimss...

Nu un protams, ja vien tā arī taisnība, tad fakts, ka daudzi cilvēki ,aks kopā sytrādājuši ar Lebronu un viņu pazīst, fano pret viņu, ar neko labu neliecina... tas tā...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 15:17, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: jā dīvaini ka cilvēkiem arvien liekas ka nevis Dallasa uzvarēja bet Heat zaudēja Vai tiešām tik grūti atzīt, ka Dallas gluži vienkārši bija labāka komanda? Kā to saprast Heat nebija pietiekami mobilizējušies? NBA finālos? Nebija pietiekami mobilizējušies? WTF? Ko tad viņi tur darīja? Uz ko viņi cerēja? Viņiem ko motivācijas trūka finālos??? Nu tak beidzat gvelzt... Dallasa gluži vienkārši bija labāka komanda...

p.s. protams Lebrona nosacītā izgāšanās finālos arī nāca par labu.. nav ne jausmas kas ar Lebronu notika.. Fināli nav viņa stihija acīmredzot!
nu tas ka visi priecajas par Heat zaudejumu, nevis Mavs uzvaru ir fakts. bet nu atziisti - kursh vinjam lika taisiit visu to teatri ar TV un savas komandas izveli. kautkads getto sviests, laikam jau arii nauda un slava nevar dziljako buutibu izmainiit.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 15:21, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: nu tas ka visi priecajas par Heat zaudejumu, nevis Mavs uzvaru ir fakts. bet nu atziisti - kursh vinjam lika taisiit visu to teatri ar TV un savas komandas izveli. kautkads getto sviests, laikam jau arii nauda un slava nevar dziljako buutibu izmainiit.
nepārproti..es ar priecājos par Heat zaudējumu... Pirmkārt ne jau tāpeč,ak man komanda nepatīk, bet tass cirks ap tiem dzēkiem nepatīk.. uzvedās takā tādas primadonnas.. Gan Veids, gan Lebrons!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 15:23, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: Nu un protams, ja vien tā arī taisnība, tad fakts, ka daudzi cilvēki ,aks kopā sytrādājuši ar Lebronu un viņu pazīst, fano pret viņu, ar neko labu neliecina... tas tā...
kā tas ir, fanot pret kādu?

     [+] [-]

, 2011-06-13 15:35, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: kā tas ir, fanot pret kādu?
šajā gadījumā sasodīti patīkami! p.s. vārds fanot gan ir pārspīlēts!

     [+] [-]

, 2011-06-13 15:38, pirms 14 gadiem
black1 rakstīja: vai Celtics ir viens pats Garnets and so on and so on..

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 15:41, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Un uz ko balstīts ir šī cilvēka viedoklis, lai viņu uzskatītu par pamatotu? Cik noprotu tāds pats komentētājs, kā mēs visi, ne kas vairāk, jo nekādi konkrēti fakti, kurus nezinātu lielā pelēkā masa netiek minēti. LBJ tāpat apzinās, ka komandas sirds ir Veids, bet tas ko lielākā daļa nenojaušs ir tas, ka LBJ pat zaudējot finālu ir populārāks nekā Dirks, kurš ir iznesis Mavs līdz gredzenam
nu ja LBJ pēcspēles uzsver to, ka viņam galvenais ir nauda un slava, noniecinot parastos mirstīgos, sakot, ka cilvēki var katru rītu mosties un dzīvot savu nožēlojamo dzīvi, savukārt viņš, miljonārs un viens no populārākajiem cilvēkiem pateiz uz planētas, var darīt ko grib, jo ir naudas vairāk kā vajag, tas nav normāli. Viņam varbūt vajag to skolu pabeigt, citādāk skumjš jau paliek.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 15:58, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: nu ja LBJ pēcspēles uzsver to, ka viņam galvenais ir nauda un slava, noniecinot parastos mirstīgos, sakot, ka cilvēki var katru rītu mosties un dzīvot savu nožēlojamo dzīvi, savukārt viņš, miljonārs un viens no populārākajiem cilvēkiem pateiz uz planētas, var darīt ko grib, jo ir naudas vairāk kā vajag, tas nav normāli. Viņam varbūt vajag to skolu pabeigt, citādāk skumjš jau paliek.
Un ko viņš nepareizu pateica? Kapēc viņam kaut kādu cilvēku dēļ, kuri vēl viņam neveiksmes un sliktu, būtu jālauza galva un jāizdabā? Viņam fanu pietiek. Pašam savas problēmas pietiek, kapēc lai iedziļinātos citu problēmās? Labi, tā nevajadzēja teikt preses konferencē, bet ko Tu būtu teicis viņa situācijā? Tiko zaudējis finālu, kāds āmurs izdomā pavaicāt kā viņš jūtas, ka visi tagad viņu grauzīs vēl vairāk, ka tie, kas viņu ir ūjinājuši visu sezonu, tgd trin jaunus ieročus? Viņam moška vajadzēja pateikties visiem par atbalstu un pa desmitniekam uzdāvināt? Ja jeņķis ir tik muļķis, ka var pamest darbu lai dotod kopā svētceļojumā un sludināt pasaules galu, kurš diemžēl atkal izrādījās kļūdaini aprēķināts, tad kapēc diži iespringt uz tiem?
Un pa lielam...At the end of the day gredzena vērtība ir pāris štukas, bet NBA top spēlētājam kontā ir miljoni. Ar gredzenu un prestižu vēsturi bērnus un mazbērnus nepabarosi.
Protams NBA tūliņ uzliks sodu kādus 100 štukas, bet es labprātāk redzu viņu uzspļaujot visiem tiem nolicējiem, nekā izdabājot un pielabinoties kā pēc pirmās spēles pret klīvlendu. Ne jau viņam dzīve ir jāpakārto "faniem", bet gan faniem ir jāpakārtojas saviem elkiem, cik tad var spēlēt to sabiedrisko attiecību izrādi?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 16:10, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: man gan vairāk interesēja tas citāts, ko Lebrons teica konferencē un kas arī minēts šajā komentā... labi raksturo Lebronu kā cilvēku - īsā versija: Lebronam prasa ko domā par visiem heiteriem, kas tagad var priecāties, ka zaudēji... Lebrons saka: Man vienalga - viņi no rīta tā[pat pamodīsies savās nožēlojamās dzīuvītēs, bet es arvien būšu Lebrons Džeimss...

Nu un protams, ja vien tā arī taisnība, tad fakts, ka daudzi cilvēki ,aks kopā sytrādājuši ar Lebronu un viņu pazīst, fano pret viņu, ar neko labu neliecina... tas tā...
Kā jau minēju, man tieši tas patika, viņš beidzot pateica to, ko viņš un viņa kolēģi visi patiesībā domā. Viņš katru dienu pavada treniņos, katru otro vakaru spēlē basketu, lai pats un galveno kārt līgā un klubu sistēmā iesaistītie, sporta inventāru firmas utt varētu nopelnīt. Visi viņi to dara savas labklājības dēļ, ne jau lai priecētu ka'du kaimiņu puisi, tas viss ir kādā trešajā plānā. Kā bonuss, ka'dam radīt prieku, ka'dam palīdzēt. Bet ja cilvēki atļaujas kost rokā kas viņus baro (tā mazliet pārnesti izsakoties), tad tāda arī atieksme atpakaļ. Jā LBJ uztaisīja teātri aiziejot no Klīvlendas, bet bez tiem pašiem rejošiem skatītājiem tas nebūtu izdevies... Visi skatītāji ar negāciju un Šovmeņi ar padomiem un ierosinājumiem, to paši izvedoja par divreiz lielāu teātri nekā pats LBJ.
Nekad īsti viņu aizstāvējis neesmu, bet šīs dienas virsraksti pasaules mēdijos mani tomēr nokaitināja. JA Maveriks uzvara paliek otrajā plānā bet pirmais ko lasu ir LBJ zaudē, Heat izgāžas utt, nu sorry, ne jau LBJ tur ir jāvaino...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 16:11, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: Nevaru apstāties...
visi baigi lebrona nodirseeji! jums vnk skauz ka juusu elki nav tik labi ka Lebrons, vo lo**

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 16:17, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Un pa lielam...At the end of the day gredzena vērtība ir pāris štukas, bet NBA top spēlētājam kontā ir miljoni. Ar gredzenu un prestižu vēsturi bērnus un mazbērnus nepabarosi.
Protams NBA tūliņ uzliks sodu kādus 100 štukas, bet es labprātāk redzu viņu uzspļaujot visiem tiem nolicējiem, nekā izdabājot un pielabinoties kā pēc pirmās spēles pret klīvlendu. Ne jau viņam dzīve ir jāpakārto "faniem", bet gan faniem ir jāpakārtojas saviem elkiem, cik tad var spēlēt to sabiedrisko attiecību izrādi?
Nu šitam galīgi nepiekrītu. Tu domā, ka gredzenu vērtība ir naudā? Manuprāt tas nu galīgi nav svarīgi LBJ, kurš pelna pietiekoši daudz ar līgumu un visādām reklāmam.
Slēpts komentārs: HitMix*

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 16:21, pirms 14 gadiem
Kobem ir 5 gredzeni, bet tikai 1 Finals MVP. Dirkam tagad 1 gredzens, bet arī Finals MPV.
Regulārās sezonas MVP - Kobem 1 un arī Dirkam 1 tituls.

Dirks = Kobe

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 16:21, pirms 14 gadiem
Mani 5 centi.
IMHO Dallasai spēle šajā finālā bija spēju griesti. Labāk viņi nevar. Dalasa vinnēja kā komanda + Dirks katrs spēles galotnē noplosījās. Ja Maiami būtu tāds raksturs, kā Dalasai, sērija beigtos 4:0 Heat labā. Skatījos visas 6 spēles, atbildu par saviem vārdiem. Gan otro, gan ceturto spēli Dalasa izvilka ar zobiem, nagiem, Dirku un nenormālu komandas garu. Ja katrs no Miami lielā trijnieka plēstos kā Dirks, variantu nebūtu. Bet tā nav, un it sevišķi tas attiecas uz LJ. Lebronam pretenzijas ir daudz lielākās, nekā uzvaras griba. Dirks izvilka galotnes abās spelēs, kad viņam nekas nekrita. Gan tad, kad drudzis bija, gan pēdējā spēlē.
Jutu līdzi Mawericks un esmu ļoti priecīgs, ka uzvarēja komandas gars, nevis superstāri.
Šobrīd visperspektivākās komandas uz nākamo titulu ir Miami, Chicago un Oklahoma..... protams, ja nebūs lokauts.

     [+] [-]

, 2011-06-13 16:25, pirms 14 gadiem
chunte rakstīja: Nu šitam galīgi nepiekrītu. Tu domā, ka gredzenu vērtība ir naudā? Manuprāt tas nu galīgi nav svarīgi LBJ, kurš pelna pietiekoši daudz ar līgumu un visādām reklāmam.
Ta ne jau tik burtiski es to biju domājis... bet ja tā, tad nebūs basketbolisti, kss spēlēs par līgas minimumu visu mūžu, lai izcīnītu 10 gredzenus. Arī tie, kas atsakās no algām karjeras norietā, lai tiktu pie tās trofijas pa visu karjeru, viņi to dara, tad, kad ir sapelnījuši savu naudu. Un viņiem ir pofig cik fanus viņi pamet. Karls Melons arī devās uz LA.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 16:29, pirms 14 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: visi baigi lebrona nodirseeji! jums vnk skauz ka juusu elki nav tik labi ka Lebrons, vo lo**
jā man nenormāli skauž ļoti ļoti ļoti tu mani atmaskoji!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 16:33, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā jau minēju, man tieši tas patika, viņš beidzot pateica to, ko viņš un viņa kolēģi visi patiesībā domā. Viņš katru dienu pavada treniņos, katru otro vakaru spēlē basketu, lai pats un galveno kārt līgā un klubu sistēmā iesaistītie, sporta inventāru firmas utt varētu nopelnīt. Visi viņi to dara savas labklājības dēļ, ne jau lai priecētu ka'du kaimiņu puisi, tas viss ir kādā trešajā plānā. Kā bonuss, ka'dam radīt prieku, ka'dam palīdzēt. Bet ja cilvēki atļaujas kost rokā kas viņus baro (tā mazliet pārnesti izsakoties), tad tāda arī atieksme atpakaļ. Jā LBJ uztaisīja teātri aiziejot no Klīvlendas, bet bez tiem pašiem rejošiem skatītājiem tas nebūtu izdevies... Visi skatītāji ar negāciju un Šovmeņi ar padomiem un ierosinājumiem, to paši izvedoja par divreiz lielāu teātri nekā pats LBJ.
Nekad īsti viņu aizstāvējis neesmu, bet šīs dienas virsraksti pasaules mēdijos mani tomēr nokaitināja. JA Maveriks uzvara paliek otrajā plānā bet pirmais ko lasu ir LBJ zaudē, Heat izgāžas utt, nu sorry, ne jau LBJ tur ir jāvaino...
piekritīsi tācu ka Lebrons pats krietni atvieglo darbu medijiem (attiecībā uz viņa aplikšanu) Nu viņš tācu katrā savā solī izdara kautko tādu, ko vinekārši nevar nenoriet un tas nav tikai tāpēc, ka viņam jādzīvo interneta laikmetā, kur katram solim var sekot pastiprināti... Lebrons vienkārši tāds ir lecīgs.. un tieši ar to viņš ir arī kļuvis slavens (proytams neskaitot viņa izcilo basketbola talantu, ko neviens - pat vislielākais nīde'js nevar noliegt)... bet vienlaikus viņš kļuvis daudziem netīkams.. tai skaitā man! jap atzīstos

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 16:44, pirms 14 gadiem
nahimov rakstīja: Mani 5 centi.
IMHO Dallasai spēle šajā finālā bija spēju griesti. Labāk viņi nevar. Dalasa vinnēja kā komanda + Dirks katrs spēles galotnē noplosījās. Ja Maiami būtu tāds raksturs, kā Dalasai, sērija beigtos 4:0 Heat labā. Skatījos visas 6 spēles, atbildu par saviem vārdiem. Gan otro, gan ceturto spēli Dalasa izvilka ar zobiem, nagiem, Dirku un nenormālu komandas garu. Ja katrs no Miami lielā trijnieka plēstos kā Dirks, variantu nebūtu. Bet tā nav, un it sevišķi tas attiecas uz LJ. Lebronam pretenzijas ir daudz lielākās, nekā uzvaras griba. Dirks izvilka galotnes abās spelēs, kad viņam nekas nekrita. Gan tad, kad drudzis bija, gan pēdējā spēlē.
Jutu līdzi Mawericks un esmu ļoti priecīgs, ka uzvarēja komandas gars, nevis superstāri.
Šobrīd visperspektivākās komandas uz nākamo titulu ir Miami, Chicago un Oklahoma..... protams, ja nebūs lokauts.
Bet es savukārt uzskatu ka Dallasaq bija labāka uz papīra nevis tikai ar atdevi bet arī pēc spēlētājiem..

Nu paskatīsies:

PG KIDD >> Chalmers (Bibby) - //Veterāns kids pat savos gados ir kudi labāks par jauniņo Čalmersu un veterānu Bibiju (vismaz attiecībā uz aizsardzību un saspēles vadīšanas spējām noteikti). OK bija spēles ku Kids savāca daudz muļķīgas kļūdas, bet kopumā skatoties PG pozīcijā Dallasas pārsvars ir nenoliedzams

SG Terry<<<Wade //Šeit ir izteikts pārsvars Dallasai..skaties kā gribi.. pat ja salīdzināt JJ Barea, kas sajā finālserījā vairāk gāja kā starta piecinieka spēlētājs nekā Terijs.

SF Marion<<<Lebrons //Atkal izteikts pārsvars Heat, lai arī šajā sērījā Lebrons spēlēja tādā pasāā līmenī ja ne pat sliktāk nekā Merions. Tomēr uz papīra Lebrons ir galvas tiesu un vēl vairāk pārāks pār Merionu. Vienlaikus gna neaiz'mirsīsim ka Merions ar ir augstākās rauidzes uzbrucējs ar milzīgu pieredzi playoff. Bijis pamatvecis daudzās komandās.

PF Dirks>Bošs Pārsvars Dallasai. Lai arī Bošs arī ir ALL star līmeņa spēlētājs un abi viņi ir vairāk uz uzbrukumu tendēti, tomēr tikai retais izvēlētos Bošu.

C Chandler>> Haslem (vai vienalga ko viņi centrā liktu) Izteikts pārsvars Dallasai... Skaties kā gribi Čendlers ir labāks par jebkuru centru ko Miami ieliktu viņam pretīm.

Beņķis: Atkal izteikts pārvsars Dallasai - HEat veļ nevar savālkt normālu beņķi, jo visus brīvos līdzekļus iztērēja savam supertrijniekam. Pāri palika tikai Milleram un vēl dažiem.

-----

Tad nu jautājums.. kurā vietā cilvēki redz , ka Heat uz papīra ir stiprāki un zaudēja tikai tāpēc ka nebija atdeves vai sazin vēl kas? Manuprāt lai nu kas bet atdeves Miami netrūka... drīzāk morālā brieduma un pieredzes viņiem trūka..vienīgais, kas no Heat sastāva bija izcils finālsērijā bija Veids - un vi;ņam kā reiz arī jau ir bijusi finālu pieredze. Lebrons savukārt finālos ir vienkārši nekāds līdz šim!

Uz papīra tieīs Dallasa izskatījās labāk manupārt. Un to ar;ī pierādīja laukumā... tik vienkārši...

SF Marion

     [+] [-]

, 2011-06-13 16:52, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: piekritīsi tācu ka Lebrons pats krietni atvieglo darbu medijiem (attiecībā uz viņa aplikšanu) Nu viņš tācu katrā savā solī izdara kautko tādu, ko vinekārši nevar nenoriet un tas nav tikai tāpēc, ka viņam jādzīvo interneta laikmetā, kur katram solim var sekot pastiprināti... Lebrons vienkārši tāds ir lecīgs.. un tieši ar to viņš ir arī kļuvis slavens (proytams neskaitot viņa izcilo basketbola talantu, ko neviens - pat vislielākais nīde'js nevar noliegt)... bet vienlaikus viņš kļuvis daudziem netīkams.. tai skaitā man! jap atzīstos
Šis bija pirmais gads, viņam vēl pieci palikuši, ja viņš šajos gados nepalīdzēs Veidam iegūt gredzenu, tad varbūt es arī pārdomāšu un arī teikšu, ka viņš dara kaut ko gaužām aplamu. Neuzskatu, ka viņš būtu jāsalīdzina ar MJ kā to dara koemntētāji. Neuzskatu, ka izteikums "tā lieliskās zvaizgnes nedarīja" būtu kaut kā jāņem galvā (tā ik pa laikam koemntētāji atļaujas pateikt, kad LBJ pazīmējas pēc efektīvas izspēles) Nu un, tā viņš spēlē, tā viņš izrādās, tāds ir viņš, kapēc me''gināt viņu pārveidot? Indivīds ir tāds kā viņš ir. Ja tas viņam traucēs atnes Miami kādu gredzenu, tad vēl padomāsu par to, pagaidām es viņu varu pielīdzināt Rodmenam ar MJ pietuvinātu meistarību un stastistiku, vai kā man patīk. Bet tas ir LBJ

     [+] [-]

, 2011-06-13 16:57, pirms 14 gadiem
[quote oscarsq]
Bet es savukārt uzskatu ka Dallasaq bija labāka uz papīra nevis tikai ar atdevi bet arī pēc spēlētājiem..

Uz papīra nerēķināju, skatījos spēles. Un radās priekšstats, ka ja visi trīs no Miami vienlaikus spēlētu savu labāko spēli, nevienai citai komandai variantu nebūtu. Bet laikam tādas spēles finālā nebija nevienas. Ja godīgi, man vislaik bija sajūta (izņemot sesto spēli), ka ar Dallasu spēlējas kā kaķis ar peli. Skatos, nu zaudē pēc spēles, riktīgi zaudē...bet rezultāts vienāds.... Un galotni paņem Dallasa. Skatos ceturto finālseŗiju pēc kārtas un IMHO šī ir vislabākā.
Ja tā padomā, tad laikam Dallasas trumpis bija spēja turēt līdzi 40 minūtes un pēdējās 8 minutēs nenormāli nomaukt aizsardzibā un samest savus grozus uzbrukumā..... + sakrita trīnīši.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 17:01, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Šis bija pirmais gads, viņam vēl pieci palikuši, ja viņš šajos gados nepalīdzēs Veidam iegūt gredzenu, tad varbūt es arī pārdomāšu un arī teikšu, ka viņš dara kaut ko gaužām aplamu. Neuzskatu, ka viņš būtu jāsalīdzina ar MJ kā to dara koemntētāji. Neuzskatu, ka izteikums "tā lieliskās zvaizgnes nedarīja" būtu kaut kā jāņem galvā (tā ik pa laikam koemntētāji atļaujas pateikt, kad LBJ pazīmējas pēc efektīvas izspēles) Nu un, tā viņš spēlē, tā viņš izrādās, tāds ir viņš, kapēc me''gināt viņu pārveidot? Indivīds ir tāds kā viņš ir. Ja tas viņam traucēs atnes Miami kādu gredzenu, tad vēl padomāsu par to, pagaidām es viņu varu pielīdzināt Rodmenam ar MJ pietuvinātu meistarību un stastistiku, vai kā man patīk. Bet tas ir LBJ
Ja viņš grib būt cilvēku mīlulis un globāla sporta ikona tad gan labāk lai tiek pārveidots vai mainās savā uzvedībā.. Ja nē, tad i could not care less Viss ko es gribu teikt - Dievas pasarg mums tādu "bērnu iedvesmotāju"un gloibālo sporta ikonu ar tādu māžošanos un izlēcieniem... Videro kur viņš ar otru primadonnu Veidu ņirgājās par Novicka drudzi redzēji? Netiekšu ka tas ir izcila sportista uzvedības paraugdemonstrējums...

VIenkāršiem vārdiem runājot - lai nesūdzas, ka viņu heito un visis priecājas par Miami zaudējumu.. pats ļoti labi zināja ko dara.. ja grib lai ši attieksme mainš tad jāmainās viņam pašam... JA negrib - lai turpina tādā pašaā garā! No titula iegušānas tas viņu visticamāk tāpat neatturēs.. neticu, ka tik talantīgs spēlētājs galu galā neiegūs titulu!

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:03, pirms 14 gadiem
nahimov rakstīja: [quote oscarsq]
Bet es savukārt uzskatu ka Dallasaq bija labāka uz papīra nevis tikai ar atdevi bet arī pēc spēlētājiem..

Uz papīra nerēķināju, skatījos spēles. Un radās priekšstats, ka ja visi trīs no Miami vienlaikus spēlētu savu labāko spēli, nevienai citai komandai variantu nebūtu. Bet laikam tādas spēles finālā nebija nevienas. Ja godīgi, man vislaik bija sajūta (izņemot sesto spēli), ka ar Dallasu spēlējas kā kaķis ar peli. Skatos, nu zaudē pēc spēles, riktīgi zaudē...bet rezultāts vienāds.... Un galotni paņem Dallasa. Skatos ceturto finālseŗiju pēc kārtas un IMHO šī ir vislabākā.
Ja tā padomā, tad laikam Dallasas trumpis bija spēja turēt līdzi 40 minūtes un pēdējās 8 minutēs nenormāli nomaukt aizsardzibā un samest savus grozus uzbrukumā..... + sakrita trīnīši.
Škiet ka viens no iemelsiem kāpēc Heat tik šavi izksatījās 4 ceturtdaļās bija nespēja uzlauzt Dalasas zonas aizsardzību! Lebrons un seviški jau Veids nav tiek labāki metēji no distances... iespējams tas bija iemesls... Citādi ...neiznu.. ja godīgi man grūti spriest par visus sēriju kopumā, jo redzēju tikai 2 no 6 spēlēm

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:04, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Šis bija pirmais gads, viņam vēl pieci palikuši, ja viņš šajos gados nepalīdzēs Veidam iegūt gredzenu, tad varbūt es arī pārdomāšu un arī teikšu, ka viņš dara kaut ko gaužām aplamu. Neuzskatu, ka viņš būtu jāsalīdzina ar MJ kā to dara koemntētāji. Neuzskatu, ka izteikums "tā lieliskās zvaizgnes nedarīja" būtu kaut kā jāņem galvā (tā ik pa laikam koemntētāji atļaujas pateikt, kad LBJ pazīmējas pēc efektīvas izspēles) Nu un, tā viņš spēlē, tā viņš izrādās, tāds ir viņš, kapēc me''gināt viņu pārveidot? Indivīds ir tāds kā viņš ir. Ja tas viņam traucēs atnes Miami kādu gredzenu, tad vēl padomāsu par to, pagaidām es viņu varu pielīdzināt Rodmenam ar MJ pietuvinātu meistarību un stastistiku, vai kā man patīk. Bet tas ir LBJ
Starp citu vienā ziņā mums domas sakrīt par 100%... arī es uzskatu ka Heat galvenais spēlētājs ir Veids... un Lebrons ir tikai viņa nosacītais "palīgs"... Heat arvien ir Veida komanda...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 17:12, pirms 14 gadiem
Visu dienu izvairījos no inteneta un tikko pabeidzu skatīties finālu - prieks, ka veterāniem Kidam un Novickim beidzot tas izdevās, Džeimsam vēl viss ir priekšā!

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:16, pirms 14 gadiem
Lielais jautājums ir, kāpēc potenciālo spēcigākais LJ praksē spēlē sliktāk par Veidu. Vispar atceros tikai vienu sēriju, kuru LJ uztaisija. Tas bija konferences fināls pirms 4 gadiem. Un tam sekoja lielais fināls 0:4 pret San-Antonio. Varbut kaut kas pa starpu ir bijis, nezinu.
Bet vispār, pedējos 5 gadus tieši Dallasa tika uzskatīta par bezrakstura komandu (zaudēja Miami 2:4 no 2:0, zaudēja Warriors pirmajā kartā), kas nerealizē savu potenciālu. Atceros komentētāja: "izformēt komandu, viņi nekad nebūs uzvarētāji!"..... bet tomēr saformējās, salikās.... un Dalasai bija trīs spēcīgi pretinieki pleijoffos - Leikeri un Oklahoma.

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:20, pirms 14 gadiem
nahimov rakstīja: Lielais jautājums ir, kāpēc potenciālo spēcigākais LJ praksē spēlē sliktāk par Veidu. Vispar atceros tikai vienu sēriju, kuru LJ uztaisija. Tas bija konferences fināls pirms 4 gadiem. Un tam sekoja lielais fināls 0:4 pret San-Antonio. Varbut kaut kas pa starpu ir bijis, nezinu.
Bet vispār, pedējos 5 gadus tieši Dallasa tika uzskatīta par bezrakstura komandu (zaudēja Miami 2:4 no 2:0, zaudēja Warriors pirmajā kartā), kas nerealizē savu potenciālu. Atceros komentētāja: "izformēt komandu, viņi nekad nebūs uzvarētāji!"..... bet tomēr saformējās, salikās.... un Dalasai bija trīs spēcīgi pretinieki pleijoffos - Leikeri un Oklahoma.
nu ja tā godīgi tad šajos pleiofos vien Lebrons sērijās ar Bostonu un čikāgu bija krietni labāks par to pašu Veidu! Var tikt, ka līdz finālam Heatus "aizvilka"Lebrons (nosacīti protams)... Finālos savukārt Veids jau bija tas, kas vilka komandu! Lebrons? Es neizinu, kas ar viņu notika... fināli nav viņa stihija...

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:23, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: Škiet ka viens no iemelsiem kāpēc Heat tik šavi izksatījās 4 ceturtdaļās bija nespēja uzlauzt Dalasas zonas aizsardzību! Lebrons un seviški jau Veids nav tiek labāki metēji no distances... iespējams tas bija iemesls... Citādi ...neiznu.. ja godīgi man grūti spriest par visus sēriju kopumā, jo redzēju tikai 2 no 6 spēlēm
Pilnīgi piekrītu un tajā spēlē kad LBJ aizgāja spēle no 3 punktu līnijas vinneja heat, bet tas bija tikai tāds izšāviens (tīri no 3pt. viedokļa). Vienīgais, kas mani pārsteidz ir tas, ka Miami bija kas met trīņus(J.Jones, M.Miller, M.Chalmers), ja sedza zonu, bet viņi to neizmantoja.

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:29, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: nu ja tā godīgi tad šajos pleiofos vien Lebrons sērijās ar Bostonu un čikāgu bija krietni labāks par to pašu Veidu! Var tikt, ka līdz finālam Heatus "aizvilka"Lebrons (nosacīti protams)... Finālos savukārt Veids jau bija tas, kas vilka komandu! Lebrons? Es neizinu, kas ar viņu notika... fināli nav viņa stihija...
Diemžēl NTV+ , liekas, nevienu MIA - BOS spēli neparādīja. Shit! Nevaru spriest. Būs nākamgad jāņem League Pass. Neatceros, cik skatījos MIA-CHI, bet palika iespaids, ka Čikāgai nebija variantu pret lielajiem puišiem un ka Rouzs bija pilnīgi noziedējis, atšķirībā no iepriekšējām sērijām.

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:34, pirms 14 gadiem
Andree rakstīja: Kobem ir 5 gredzeni, bet tikai 1 Finals MVP. Dirkam tagad 1 gredzens, bet arī Finals MPV.
Regulārās sezonas MVP - Kobem 1 un arī Dirkam 1 tituls.

Dirks = Kobe

Cik litrus iztesi pirms šitā komenta? Sāksim ar to, ka pēc šiem skaitļiem vien nevar spēlētājus salīdzināt. Tālāk Kobem ir divi finals MVP (ja nezini labāk neraksti). Un ja jau skatās tīri pēc cipariem kā var 5=1???
P.S. Nekādā ziņā nenolieku Dirku, biju par viņu, lielisks spēlētājs.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 17:44, pirms 14 gadiem
Riebjas, Jutos ka skatos Latvijas izlases speeli kaadu kura balstaas uz vieksmi no perimetra kas Mavericks visu laiku staaveeja klaat...
Miami iisti viiri vismaz spelee uz kontaktu un groza apakshu, bet pret tik daudz Veiksmiigiem Mavs metieniem vnk ierochu nav...
Zheel Veids un puse Heat komandas, bet pietruuka vinjiem Lebrona labaaks sniegums.
P.s. Laikam nekad necieniishu komandas kas balstaas uzbrukumaa uz metieniem no perimetra, bet prieks par Barea un Kidu
Slēpts komentārs: ResnaisAlberts

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:45, pirms 14 gadiem
kobe.james rakstīja: super!!! super!!! ko veel vairaak veeleeties!!!

patiik dalasa! vispaar PO fanoju par MIA no east puses un DAL no west puses bet nu gredzeniem bija jaabuut DAL!

naakoshaas sezonas varees fanot par heat! bet man gan choms saka ka OKC njems titulus, bet nedomaaju vis! heat piederees tuvaakie paaris gadi.
Kamēr vecie vilki varēs pakustēties viegli viņiem neies!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 17:48, pirms 14 gadiem
Trejacis3 rakstīja: Riebjas, Jutos ka skatos Latvijas izlases speeli kaadu kura balstaas uz vieksmi no perimetra kas Mavericks visu laiku staaveeja klaat...
Miami iisti viiri vismaz spelee uz kontaktu un groza apakshu, bet pret tik daudz Veiksmiigiem Mavs metieniem vnk ierochu nav...
Zheel Veids un puse Heat komandas, bet pietruuka vinjiem Lebrona labaaks sniegums.
P.s. Laikam nekad necieniishu komandas kas balstaas uzbrukumaa uz metieniem no perimetra, bet prieks par Barea un Kidu
Nepiekritīšu. Bija pilns ar Dirka pustālajiem, Barea un Terija caurgājieniem, Merions arī zvērs.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 18:30, pirms 14 gadiem
HitMix* rakstīja: visi tagad baigi Maverics fani smieklii naak, kur juus bijaat visu sezonu? kautkaa nemaniju

vnk visi nevar samieri naaties ka Lebrons ar Veidu ir labaakie,

un arii visi Bulls un Celtics faneli ir pret Heat, jo Heat vinjus normaali uzvarejaa konfurenes pusfinalaa un finalaa!

es nepārdzīvoju ka Heat zaudēja Mavs un neieguva titulu, bet tikuntā esmu par šo komandu un pasaku vinjiem paldies par šo diezgan labo sezonu, bija daudz skaistu epizošu, manuprāt visvairaak skaistu epizošu bija Heat,

GO HEAT!
Kā jau ventiņfans ar prātu apdalīts...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 18:42, pirms 14 gadiem
Tagad meklēt attaisnojumus ar pamatojumu, ka redz Mavs baigi krita trīspunktnieki, ir maigi sakot smieklīgi! Precizitāte Mavs parādijās augstā līmenī tikai pēdējās divās spēlēs. Lielākais vairums šo trīspunktnieku tika mērķtiecīgi izspēlēti un tika izmesti esot puslīdz brīviem. Ja runājam par Heat spiedienu uz groza apakšu, tad vienīgais kurš to darīja regulāri, bija Veids. Pat Bošs, nerunājot nemaz par LBJ, nenodarbojās regulāri ar caurgājieniem un spiedienu uz grozapakšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 19:28, pirms 14 gadiem
daudzām komandām ir tāds big3- NYK (Karmelo, Standamairs un Billaps) nemaz nepieminot LAL un Bostonu, bet te nomelno tikai Miami. Nav vienalga kurā komandā spēlētāji spēlē tā ir viņu izvēle
un King James ir un vēl kādu laiku būs labākais un iespaidīgākais spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-13 21:20, pirms 14 gadiem
regejs07 rakstīja: daudzām komandām ir tāds big3- NYK (Karmelo, Standamairs un Billaps) nemaz nepieminot LAL un Bostonu, bet te nomelno tikai Miami. Nav vienalga kurā komandā spēlētāji spēlē tā ir viņu izvēle
un King James ir un vēl kādu laiku būs labākais un iespaidīgākais spēlētājs
individuali, varbuut jaa. bet kas sakitaas tie ir chempionu gredzeni. un savu legendu vinjsh jau ir sabojajis neatgreizeniski. zheel.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:03, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: nu ja tā godīgi tad šajos pleiofos vien Lebrons sērijās ar Bostonu un čikāgu bija krietni labāks par to pašu Veidu! Var tikt, ka līdz finālam Heatus "aizvilka"Lebrons (nosacīti protams)... Finālos savukārt Veids jau bija tas, kas vilka komandu! Lebrons? Es neizinu, kas ar viņu notika... fināli nav viņa stihija...
Tikko atcerējos par kaut ko pavecu Tev patiks
YouTube
- ‪Forever (Explicit...

Filmas nosaukums izskrēja no galvas...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:22, pirms 14 gadiem
Labi, labi, pietiks liet medu tikai vienam...
YouTube
- ‪HD Amazing Kobe...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:25, pirms 14 gadiem
Just can't stop...
YouTube
- ‪LeBron James Answer...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:36, pirms 14 gadiem
mmmmm....
YouTube
- ‪OFFICIAL DWYANE WADE...

     [+] [-]

, 2011-06-14 01:37, pirms 14 gadiem
Trejacis3 rakstīja: Riebjas, Jutos ka skatos Latvijas izlases speeli kaadu kura balstaas uz vieksmi no perimetra kas Mavericks visu laiku staaveeja klaat...
Miami iisti viiri vismaz spelee uz kontaktu un groza apakshu, bet pret tik daudz Veiksmiigiem Mavs metieniem vnk ierochu nav...
Zheel Veids un puse Heat komandas, bet pietruuka vinjiem Lebrona labaaks sniegums.
P.s. Laikam nekad necieniishu komandas kas balstaas uzbrukumaa uz metieniem no perimetra, bet prieks par Barea un Kidu
Protams - atnāca Dirks un co un uz veiksmes un "haļavas" rēķina uzvarēja 4 spēles un paņēma titulu...un tā katru gadu kāds "haļavinieks" iestājas Lebronam ceļā Nu ko - nabaga karalis džeimss