Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Neapturamais "Mavericks" uzbrukums izcīna Dalasai pirmo NBA titulu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Neapturamais "Mavericks" uzbrukums izcīna Dalasai pirmo NBA titulu
Dirks Novickis ar MVP trofeju, Džeisons Kids - ar čempiontitulu
Foto: Reuters/Scanpix

Par Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) čempionvienību pirmo reizi komandas pastāvēšanas vēsturē kļuvusi Dalasas „Mavericks”, kas finālsērijas sestajā spēlē viesos ar 105:95 pieveica Maiami „Heat” komandu un finālā triumfēja ar 4-2. Par finālsērijas vērtīgāko spēlētāju jeb MVP tika atzīts Dalasas uzbrucējs Dirks Novickis.

Salīdzinājumā sērijas ar piekto spēli, komandu sākumsastāvos bija viena izmaiņa. „Heat” galvenais treneris Eriks Spolstra Maika Bibija (šodien nespēlēja vispār) vietu uzticēja Mario Čālmersam, kuram pirmais starts kopš 19. marta. Maiami sāka aktīvi, Lebrons Džeimss iemeta savus pirmos četrus metienus, un „Heat” pirmās ceturtdaļas vidū bija priekšā ar +9 (20:11). Drīz vien ar divām piezīmēm piespiedu atpūtā devās Dirks Novickis, bet „Mavs” rezervisti sava līdera prombūtnē veica lielisku darbu.

„Mavs” pārgāja uz zonas aizsardzību, pret ko „Heat” bija milzīgas problēmas, jo metieni no distances nekrita iekšā. Ar Džeisonu Teriju priekšgalā Dalasas otrā plāna aktieri apgrieza spēli kājām gaisā, iegūstot astoņu punktu pārsvaru. Ceturtdaļas izskaņā Edijs Hauss ar tālo trīs punktus atspēlēja. Tādējādi pēc pirmajām 12 minūtēm piecu punktu handikaps viesiem, 32:27.

„Heat” pilnībā izgāza otrās ceturtdaļas sākumu, dodot pretiniekiem daudz otrās iespējas uzbrukumu. Dešons Stīvensons īsā laikā iemeta divus brīvus trīs punktu metienus, pietuvinot savējos čempiontitulam – 40:28. „Heat” atbildi parādā nepalika un, spēlējot ar mazo sastāvu un Džeimsam sēžot uz soliņa, veica 14-0 izrāvienu, apbrīnojamā veidā pārņemot vadību – 42:40.

Sekoja minūtes pārtraukums Dalasai. Pirms tā Stīvensons iebakstīja Judonim Haslemam, kas izraisīja nelielu sadursmi abu vienību spēlētāju starpā. Tehniskās piezīmes par savu saistību nekārtībās saņēma Stīvensons, Haslems un Čālmerss. Novickis ar tehnisko soda metienu pārtrauca „Heat” iespaidīgo izrāvienu. Nedaudz vēlāk Hauss ļāva Terijam (puslaikā 19 punkti) iemest divus brīvus „trīnīšus” un Dalasai izdevās pirmo puslaiku pabeigt ar nelielu pārsvaru – 53:51. „Mavs” vadībā, neskatoties uz to, ka Novickis bija guvis tikai trīs punktus, no spēles trāpot vienu no 12 metieniem.

Otrais puslaiks sākās ar kārtējo Dalasas uzbrukumu vilni, bet „Heat” uzbrukums bija iestrēdzis. Viesi no Teksasas pārsvaru palielināja līdz septiņiem punktiem (63:56). Tūlīt ar četrām piezīmēm uz soliņu devās „Mavs” centrs Taisons Čendlers. Maiami turpināja ļaut Dalasai mest tālmetienus, bet pati meta garām soda metienus. Tam visam pa virsu līdz ar ceturtdaļas beigu signālu Jans Mainmi iemeta pustālo metienu, un „Mavs” pēdējās 12 minūtes varēja sākt ar deviņu punktu pārsvaru – 81:72.

Maiami pēdējo ceturtdaļu sāka ar cerīgu 5-0 izrāvienu, taču tas arī bija viss šajā sezonā no daudzu nīstās komandas. Aizsardzības „Heat” joprojām nebija, bet uzbrukumā sekmes bija periodiskas. „Mavs” ceturtdaļas 4. minūtē sasniedza 12 punktu pārsvaru (89:77). Šādu deficītu „Heat” likvidēt nespēja un bija spiesta samierināties ar zaudējumu gan spēlē, gan arī visā finālsērijā - 95:105 (2-4 sērijā).

Finālā zvaigžņotā „Heat” uzvarēja tikai divos mačos un vēl divos izlaida lielu pārsvaru (15 un 9 punktus attiecīgi 2. un 4. spēlē). Dalasai pirmais tituls komandas pastāvēšanas vēsturē, revanšējoties „Heat” vienībai par pirms pieciem gadiem zaudēto finālsēriju.

„Mavericks” rindās šodien rezultatīvākais ar 27 punktiem no soliņa bija Džeisons Terijs, kuram nevajadzēs šķirties no tetovējuma uz labā bicepsa (Terijs tādu soli bija apņēmies spert zaudējuma gadījumā). Novickis, neskatoties uz zemo precizitāti no spēles (9/27), guva 21 punktu. Vācijas uzbrucējam arī 11 atlēkušās bumbas.

Savukārt „Heat” rindās ar 21 punktu rezultatīvākais bija Džeimss, 19 Krisam Bošam, 18 Čālmersam, bet 17 - Veidam. Zīmīgi, ka Maiami soliņš guva tikai 20 punktus. Salīdzinājumam – vienam pašam Terijam no rezervistiem Dalasas komandā bija 27 punkti. „Heat” šodien aizmeta garām 13 soda metienus un pieļāva 16 kļūdas...

Izmantotie resursi:
ESPN

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 16:21, pirms 13 gadiem
Mani 5 centi.
IMHO Dallasai spēle šajā finālā bija spēju griesti. Labāk viņi nevar. Dalasa vinnēja kā komanda + Dirks katrs spēles galotnē noplosījās. Ja Maiami būtu tāds raksturs, kā Dalasai, sērija beigtos 4:0 Heat labā. Skatījos visas 6 spēles, atbildu par saviem vārdiem. Gan otro, gan ceturto spēli Dalasa izvilka ar zobiem, nagiem, Dirku un nenormālu komandas garu. Ja katrs no Miami lielā trijnieka plēstos kā Dirks, variantu nebūtu. Bet tā nav, un it sevišķi tas attiecas uz LJ. Lebronam pretenzijas ir daudz lielākās, nekā uzvaras griba. Dirks izvilka galotnes abās spelēs, kad viņam nekas nekrita. Gan tad, kad drudzis bija, gan pēdējā spēlē.
Jutu līdzi Mawericks un esmu ļoti priecīgs, ka uzvarēja komandas gars, nevis superstāri.
Šobrīd visperspektivākās komandas uz nākamo titulu ir Miami, Chicago un Oklahoma..... protams, ja nebūs lokauts.

     [+] [-]

, 2011-06-13 16:25, pirms 13 gadiem
chunte rakstīja: Nu šitam galīgi nepiekrītu. Tu domā, ka gredzenu vērtība ir naudā? Manuprāt tas nu galīgi nav svarīgi LBJ, kurš pelna pietiekoši daudz ar līgumu un visādām reklāmam.
Ta ne jau tik burtiski es to biju domājis... bet ja tā, tad nebūs basketbolisti, kss spēlēs par līgas minimumu visu mūžu, lai izcīnītu 10 gredzenus. Arī tie, kas atsakās no algām karjeras norietā, lai tiktu pie tās trofijas pa visu karjeru, viņi to dara, tad, kad ir sapelnījuši savu naudu. Un viņiem ir pofig cik fanus viņi pamet. Karls Melons arī devās uz LA.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 16:29, pirms 13 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: visi baigi lebrona nodirseeji! jums vnk skauz ka juusu elki nav tik labi ka Lebrons, vo lo**
jā man nenormāli skauž ļoti ļoti ļoti tu mani atmaskoji!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 16:33, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā jau minēju, man tieši tas patika, viņš beidzot pateica to, ko viņš un viņa kolēģi visi patiesībā domā. Viņš katru dienu pavada treniņos, katru otro vakaru spēlē basketu, lai pats un galveno kārt līgā un klubu sistēmā iesaistītie, sporta inventāru firmas utt varētu nopelnīt. Visi viņi to dara savas labklājības dēļ, ne jau lai priecētu ka'du kaimiņu puisi, tas viss ir kādā trešajā plānā. Kā bonuss, ka'dam radīt prieku, ka'dam palīdzēt. Bet ja cilvēki atļaujas kost rokā kas viņus baro (tā mazliet pārnesti izsakoties), tad tāda arī atieksme atpakaļ. Jā LBJ uztaisīja teātri aiziejot no Klīvlendas, bet bez tiem pašiem rejošiem skatītājiem tas nebūtu izdevies... Visi skatītāji ar negāciju un Šovmeņi ar padomiem un ierosinājumiem, to paši izvedoja par divreiz lielāu teātri nekā pats LBJ.
Nekad īsti viņu aizstāvējis neesmu, bet šīs dienas virsraksti pasaules mēdijos mani tomēr nokaitināja. JA Maveriks uzvara paliek otrajā plānā bet pirmais ko lasu ir LBJ zaudē, Heat izgāžas utt, nu sorry, ne jau LBJ tur ir jāvaino...
piekritīsi tācu ka Lebrons pats krietni atvieglo darbu medijiem (attiecībā uz viņa aplikšanu) Nu viņš tācu katrā savā solī izdara kautko tādu, ko vinekārši nevar nenoriet un tas nav tikai tāpēc, ka viņam jādzīvo interneta laikmetā, kur katram solim var sekot pastiprināti... Lebrons vienkārši tāds ir lecīgs.. un tieši ar to viņš ir arī kļuvis slavens (proytams neskaitot viņa izcilo basketbola talantu, ko neviens - pat vislielākais nīde'js nevar noliegt)... bet vienlaikus viņš kļuvis daudziem netīkams.. tai skaitā man! jap atzīstos

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 16:44, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Mani 5 centi.
IMHO Dallasai spēle šajā finālā bija spēju griesti. Labāk viņi nevar. Dalasa vinnēja kā komanda + Dirks katrs spēles galotnē noplosījās. Ja Maiami būtu tāds raksturs, kā Dalasai, sērija beigtos 4:0 Heat labā. Skatījos visas 6 spēles, atbildu par saviem vārdiem. Gan otro, gan ceturto spēli Dalasa izvilka ar zobiem, nagiem, Dirku un nenormālu komandas garu. Ja katrs no Miami lielā trijnieka plēstos kā Dirks, variantu nebūtu. Bet tā nav, un it sevišķi tas attiecas uz LJ. Lebronam pretenzijas ir daudz lielākās, nekā uzvaras griba. Dirks izvilka galotnes abās spelēs, kad viņam nekas nekrita. Gan tad, kad drudzis bija, gan pēdējā spēlē.
Jutu līdzi Mawericks un esmu ļoti priecīgs, ka uzvarēja komandas gars, nevis superstāri.
Šobrīd visperspektivākās komandas uz nākamo titulu ir Miami, Chicago un Oklahoma..... protams, ja nebūs lokauts.
Bet es savukārt uzskatu ka Dallasaq bija labāka uz papīra nevis tikai ar atdevi bet arī pēc spēlētājiem..

Nu paskatīsies:

PG KIDD >> Chalmers (Bibby) - //Veterāns kids pat savos gados ir kudi labāks par jauniņo Čalmersu un veterānu Bibiju (vismaz attiecībā uz aizsardzību un saspēles vadīšanas spējām noteikti). OK bija spēles ku Kids savāca daudz muļķīgas kļūdas, bet kopumā skatoties PG pozīcijā Dallasas pārsvars ir nenoliedzams

SG Terry<<<Wade //Šeit ir izteikts pārsvars Dallasai..skaties kā gribi.. pat ja salīdzināt JJ Barea, kas sajā finālserījā vairāk gāja kā starta piecinieka spēlētājs nekā Terijs.

SF Marion<<<Lebrons //Atkal izteikts pārsvars Heat, lai arī šajā sērījā Lebrons spēlēja tādā pasāā līmenī ja ne pat sliktāk nekā Merions. Tomēr uz papīra Lebrons ir galvas tiesu un vēl vairāk pārāks pār Merionu. Vienlaikus gna neaiz'mirsīsim ka Merions ar ir augstākās rauidzes uzbrucējs ar milzīgu pieredzi playoff. Bijis pamatvecis daudzās komandās.

PF Dirks>Bošs Pārsvars Dallasai. Lai arī Bošs arī ir ALL star līmeņa spēlētājs un abi viņi ir vairāk uz uzbrukumu tendēti, tomēr tikai retais izvēlētos Bošu.

C Chandler>> Haslem (vai vienalga ko viņi centrā liktu) Izteikts pārsvars Dallasai... Skaties kā gribi Čendlers ir labāks par jebkuru centru ko Miami ieliktu viņam pretīm.

Beņķis: Atkal izteikts pārvsars Dallasai - HEat veļ nevar savālkt normālu beņķi, jo visus brīvos līdzekļus iztērēja savam supertrijniekam. Pāri palika tikai Milleram un vēl dažiem.

-----

Tad nu jautājums.. kurā vietā cilvēki redz , ka Heat uz papīra ir stiprāki un zaudēja tikai tāpēc ka nebija atdeves vai sazin vēl kas? Manuprāt lai nu kas bet atdeves Miami netrūka... drīzāk morālā brieduma un pieredzes viņiem trūka..vienīgais, kas no Heat sastāva bija izcils finālsērijā bija Veids - un vi;ņam kā reiz arī jau ir bijusi finālu pieredze. Lebrons savukārt finālos ir vienkārši nekāds līdz šim!

Uz papīra tieīs Dallasa izskatījās labāk manupārt. Un to ar;ī pierādīja laukumā... tik vienkārši...

SF Marion

     [+] [-]

, 2011-06-13 16:52, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: piekritīsi tācu ka Lebrons pats krietni atvieglo darbu medijiem (attiecībā uz viņa aplikšanu) Nu viņš tācu katrā savā solī izdara kautko tādu, ko vinekārši nevar nenoriet un tas nav tikai tāpēc, ka viņam jādzīvo interneta laikmetā, kur katram solim var sekot pastiprināti... Lebrons vienkārši tāds ir lecīgs.. un tieši ar to viņš ir arī kļuvis slavens (proytams neskaitot viņa izcilo basketbola talantu, ko neviens - pat vislielākais nīde'js nevar noliegt)... bet vienlaikus viņš kļuvis daudziem netīkams.. tai skaitā man! jap atzīstos
Šis bija pirmais gads, viņam vēl pieci palikuši, ja viņš šajos gados nepalīdzēs Veidam iegūt gredzenu, tad varbūt es arī pārdomāšu un arī teikšu, ka viņš dara kaut ko gaužām aplamu. Neuzskatu, ka viņš būtu jāsalīdzina ar MJ kā to dara koemntētāji. Neuzskatu, ka izteikums "tā lieliskās zvaizgnes nedarīja" būtu kaut kā jāņem galvā (tā ik pa laikam koemntētāji atļaujas pateikt, kad LBJ pazīmējas pēc efektīvas izspēles) Nu un, tā viņš spēlē, tā viņš izrādās, tāds ir viņš, kapēc me''gināt viņu pārveidot? Indivīds ir tāds kā viņš ir. Ja tas viņam traucēs atnes Miami kādu gredzenu, tad vēl padomāsu par to, pagaidām es viņu varu pielīdzināt Rodmenam ar MJ pietuvinātu meistarību un stastistiku, vai kā man patīk. Bet tas ir LBJ

     [+] [-]

, 2011-06-13 16:57, pirms 13 gadiem
[quote oscarsq]
Bet es savukārt uzskatu ka Dallasaq bija labāka uz papīra nevis tikai ar atdevi bet arī pēc spēlētājiem..

Uz papīra nerēķināju, skatījos spēles. Un radās priekšstats, ka ja visi trīs no Miami vienlaikus spēlētu savu labāko spēli, nevienai citai komandai variantu nebūtu. Bet laikam tādas spēles finālā nebija nevienas. Ja godīgi, man vislaik bija sajūta (izņemot sesto spēli), ka ar Dallasu spēlējas kā kaķis ar peli. Skatos, nu zaudē pēc spēles, riktīgi zaudē...bet rezultāts vienāds.... Un galotni paņem Dallasa. Skatos ceturto finālseŗiju pēc kārtas un IMHO šī ir vislabākā.
Ja tā padomā, tad laikam Dallasas trumpis bija spēja turēt līdzi 40 minūtes un pēdējās 8 minutēs nenormāli nomaukt aizsardzibā un samest savus grozus uzbrukumā..... + sakrita trīnīši.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 17:01, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Šis bija pirmais gads, viņam vēl pieci palikuši, ja viņš šajos gados nepalīdzēs Veidam iegūt gredzenu, tad varbūt es arī pārdomāšu un arī teikšu, ka viņš dara kaut ko gaužām aplamu. Neuzskatu, ka viņš būtu jāsalīdzina ar MJ kā to dara koemntētāji. Neuzskatu, ka izteikums "tā lieliskās zvaizgnes nedarīja" būtu kaut kā jāņem galvā (tā ik pa laikam koemntētāji atļaujas pateikt, kad LBJ pazīmējas pēc efektīvas izspēles) Nu un, tā viņš spēlē, tā viņš izrādās, tāds ir viņš, kapēc me''gināt viņu pārveidot? Indivīds ir tāds kā viņš ir. Ja tas viņam traucēs atnes Miami kādu gredzenu, tad vēl padomāsu par to, pagaidām es viņu varu pielīdzināt Rodmenam ar MJ pietuvinātu meistarību un stastistiku, vai kā man patīk. Bet tas ir LBJ
Ja viņš grib būt cilvēku mīlulis un globāla sporta ikona tad gan labāk lai tiek pārveidots vai mainās savā uzvedībā.. Ja nē, tad i could not care less Viss ko es gribu teikt - Dievas pasarg mums tādu "bērnu iedvesmotāju"un gloibālo sporta ikonu ar tādu māžošanos un izlēcieniem... Videro kur viņš ar otru primadonnu Veidu ņirgājās par Novicka drudzi redzēji? Netiekšu ka tas ir izcila sportista uzvedības paraugdemonstrējums...

VIenkāršiem vārdiem runājot - lai nesūdzas, ka viņu heito un visis priecājas par Miami zaudējumu.. pats ļoti labi zināja ko dara.. ja grib lai ši attieksme mainš tad jāmainās viņam pašam... JA negrib - lai turpina tādā pašaā garā! No titula iegušānas tas viņu visticamāk tāpat neatturēs.. neticu, ka tik talantīgs spēlētājs galu galā neiegūs titulu!

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:03, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: [quote oscarsq]
Bet es savukārt uzskatu ka Dallasaq bija labāka uz papīra nevis tikai ar atdevi bet arī pēc spēlētājiem..

Uz papīra nerēķināju, skatījos spēles. Un radās priekšstats, ka ja visi trīs no Miami vienlaikus spēlētu savu labāko spēli, nevienai citai komandai variantu nebūtu. Bet laikam tādas spēles finālā nebija nevienas. Ja godīgi, man vislaik bija sajūta (izņemot sesto spēli), ka ar Dallasu spēlējas kā kaķis ar peli. Skatos, nu zaudē pēc spēles, riktīgi zaudē...bet rezultāts vienāds.... Un galotni paņem Dallasa. Skatos ceturto finālseŗiju pēc kārtas un IMHO šī ir vislabākā.
Ja tā padomā, tad laikam Dallasas trumpis bija spēja turēt līdzi 40 minūtes un pēdējās 8 minutēs nenormāli nomaukt aizsardzibā un samest savus grozus uzbrukumā..... + sakrita trīnīši.
Škiet ka viens no iemelsiem kāpēc Heat tik šavi izksatījās 4 ceturtdaļās bija nespēja uzlauzt Dalasas zonas aizsardzību! Lebrons un seviški jau Veids nav tiek labāki metēji no distances... iespējams tas bija iemesls... Citādi ...neiznu.. ja godīgi man grūti spriest par visus sēriju kopumā, jo redzēju tikai 2 no 6 spēlēm

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:04, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Šis bija pirmais gads, viņam vēl pieci palikuši, ja viņš šajos gados nepalīdzēs Veidam iegūt gredzenu, tad varbūt es arī pārdomāšu un arī teikšu, ka viņš dara kaut ko gaužām aplamu. Neuzskatu, ka viņš būtu jāsalīdzina ar MJ kā to dara koemntētāji. Neuzskatu, ka izteikums "tā lieliskās zvaizgnes nedarīja" būtu kaut kā jāņem galvā (tā ik pa laikam koemntētāji atļaujas pateikt, kad LBJ pazīmējas pēc efektīvas izspēles) Nu un, tā viņš spēlē, tā viņš izrādās, tāds ir viņš, kapēc me''gināt viņu pārveidot? Indivīds ir tāds kā viņš ir. Ja tas viņam traucēs atnes Miami kādu gredzenu, tad vēl padomāsu par to, pagaidām es viņu varu pielīdzināt Rodmenam ar MJ pietuvinātu meistarību un stastistiku, vai kā man patīk. Bet tas ir LBJ
Starp citu vienā ziņā mums domas sakrīt par 100%... arī es uzskatu ka Heat galvenais spēlētājs ir Veids... un Lebrons ir tikai viņa nosacītais "palīgs"... Heat arvien ir Veida komanda...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 17:12, pirms 13 gadiem
Visu dienu izvairījos no inteneta un tikko pabeidzu skatīties finālu - prieks, ka veterāniem Kidam un Novickim beidzot tas izdevās, Džeimsam vēl viss ir priekšā!

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:16, pirms 13 gadiem
Lielais jautājums ir, kāpēc potenciālo spēcigākais LJ praksē spēlē sliktāk par Veidu. Vispar atceros tikai vienu sēriju, kuru LJ uztaisija. Tas bija konferences fināls pirms 4 gadiem. Un tam sekoja lielais fināls 0:4 pret San-Antonio. Varbut kaut kas pa starpu ir bijis, nezinu.
Bet vispār, pedējos 5 gadus tieši Dallasa tika uzskatīta par bezrakstura komandu (zaudēja Miami 2:4 no 2:0, zaudēja Warriors pirmajā kartā), kas nerealizē savu potenciālu. Atceros komentētāja: "izformēt komandu, viņi nekad nebūs uzvarētāji!"..... bet tomēr saformējās, salikās.... un Dalasai bija trīs spēcīgi pretinieki pleijoffos - Leikeri un Oklahoma.

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:20, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Lielais jautājums ir, kāpēc potenciālo spēcigākais LJ praksē spēlē sliktāk par Veidu. Vispar atceros tikai vienu sēriju, kuru LJ uztaisija. Tas bija konferences fināls pirms 4 gadiem. Un tam sekoja lielais fināls 0:4 pret San-Antonio. Varbut kaut kas pa starpu ir bijis, nezinu.
Bet vispār, pedējos 5 gadus tieši Dallasa tika uzskatīta par bezrakstura komandu (zaudēja Miami 2:4 no 2:0, zaudēja Warriors pirmajā kartā), kas nerealizē savu potenciālu. Atceros komentētāja: "izformēt komandu, viņi nekad nebūs uzvarētāji!"..... bet tomēr saformējās, salikās.... un Dalasai bija trīs spēcīgi pretinieki pleijoffos - Leikeri un Oklahoma.
nu ja tā godīgi tad šajos pleiofos vien Lebrons sērijās ar Bostonu un čikāgu bija krietni labāks par to pašu Veidu! Var tikt, ka līdz finālam Heatus "aizvilka"Lebrons (nosacīti protams)... Finālos savukārt Veids jau bija tas, kas vilka komandu! Lebrons? Es neizinu, kas ar viņu notika... fināli nav viņa stihija...

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:23, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: Škiet ka viens no iemelsiem kāpēc Heat tik šavi izksatījās 4 ceturtdaļās bija nespēja uzlauzt Dalasas zonas aizsardzību! Lebrons un seviški jau Veids nav tiek labāki metēji no distances... iespējams tas bija iemesls... Citādi ...neiznu.. ja godīgi man grūti spriest par visus sēriju kopumā, jo redzēju tikai 2 no 6 spēlēm
Pilnīgi piekrītu un tajā spēlē kad LBJ aizgāja spēle no 3 punktu līnijas vinneja heat, bet tas bija tikai tāds izšāviens (tīri no 3pt. viedokļa). Vienīgais, kas mani pārsteidz ir tas, ka Miami bija kas met trīņus(J.Jones, M.Miller, M.Chalmers), ja sedza zonu, bet viņi to neizmantoja.

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:29, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: nu ja tā godīgi tad šajos pleiofos vien Lebrons sērijās ar Bostonu un čikāgu bija krietni labāks par to pašu Veidu! Var tikt, ka līdz finālam Heatus "aizvilka"Lebrons (nosacīti protams)... Finālos savukārt Veids jau bija tas, kas vilka komandu! Lebrons? Es neizinu, kas ar viņu notika... fināli nav viņa stihija...
Diemžēl NTV+ , liekas, nevienu MIA - BOS spēli neparādīja. Shit! Nevaru spriest. Būs nākamgad jāņem League Pass. Neatceros, cik skatījos MIA-CHI, bet palika iespaids, ka Čikāgai nebija variantu pret lielajiem puišiem un ka Rouzs bija pilnīgi noziedējis, atšķirībā no iepriekšējām sērijām.

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:34, pirms 13 gadiem
Andree rakstīja: Kobem ir 5 gredzeni, bet tikai 1 Finals MVP. Dirkam tagad 1 gredzens, bet arī Finals MPV.
Regulārās sezonas MVP - Kobem 1 un arī Dirkam 1 tituls.

Dirks = Kobe

Cik litrus iztesi pirms šitā komenta? Sāksim ar to, ka pēc šiem skaitļiem vien nevar spēlētājus salīdzināt. Tālāk Kobem ir divi finals MVP (ja nezini labāk neraksti). Un ja jau skatās tīri pēc cipariem kā var 5=1???
P.S. Nekādā ziņā nenolieku Dirku, biju par viņu, lielisks spēlētājs.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 17:44, pirms 13 gadiem
Riebjas, Jutos ka skatos Latvijas izlases speeli kaadu kura balstaas uz vieksmi no perimetra kas Mavericks visu laiku staaveeja klaat...
Miami iisti viiri vismaz spelee uz kontaktu un groza apakshu, bet pret tik daudz Veiksmiigiem Mavs metieniem vnk ierochu nav...
Zheel Veids un puse Heat komandas, bet pietruuka vinjiem Lebrona labaaks sniegums.
P.s. Laikam nekad necieniishu komandas kas balstaas uzbrukumaa uz metieniem no perimetra, bet prieks par Barea un Kidu
Slēpts komentārs: ResnaisAlberts

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:45, pirms 13 gadiem
kobe.james rakstīja: super!!! super!!! ko veel vairaak veeleeties!!!

patiik dalasa! vispaar PO fanoju par MIA no east puses un DAL no west puses bet nu gredzeniem bija jaabuut DAL!

naakoshaas sezonas varees fanot par heat! bet man gan choms saka ka OKC njems titulus, bet nedomaaju vis! heat piederees tuvaakie paaris gadi.
Kamēr vecie vilki varēs pakustēties viegli viņiem neies!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 17:48, pirms 13 gadiem
Trejacis3 rakstīja: Riebjas, Jutos ka skatos Latvijas izlases speeli kaadu kura balstaas uz vieksmi no perimetra kas Mavericks visu laiku staaveeja klaat...
Miami iisti viiri vismaz spelee uz kontaktu un groza apakshu, bet pret tik daudz Veiksmiigiem Mavs metieniem vnk ierochu nav...
Zheel Veids un puse Heat komandas, bet pietruuka vinjiem Lebrona labaaks sniegums.
P.s. Laikam nekad necieniishu komandas kas balstaas uzbrukumaa uz metieniem no perimetra, bet prieks par Barea un Kidu
Nepiekritīšu. Bija pilns ar Dirka pustālajiem, Barea un Terija caurgājieniem, Merions arī zvērs.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 18:30, pirms 13 gadiem
HitMix* rakstīja: visi tagad baigi Maverics fani smieklii naak, kur juus bijaat visu sezonu? kautkaa nemaniju

vnk visi nevar samieri naaties ka Lebrons ar Veidu ir labaakie,

un arii visi Bulls un Celtics faneli ir pret Heat, jo Heat vinjus normaali uzvarejaa konfurenes pusfinalaa un finalaa!

es nepārdzīvoju ka Heat zaudēja Mavs un neieguva titulu, bet tikuntā esmu par šo komandu un pasaku vinjiem paldies par šo diezgan labo sezonu, bija daudz skaistu epizošu, manuprāt visvairaak skaistu epizošu bija Heat,

GO HEAT!
Kā jau ventiņfans ar prātu apdalīts...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 18:42, pirms 13 gadiem
Tagad meklēt attaisnojumus ar pamatojumu, ka redz Mavs baigi krita trīspunktnieki, ir maigi sakot smieklīgi! Precizitāte Mavs parādijās augstā līmenī tikai pēdējās divās spēlēs. Lielākais vairums šo trīspunktnieku tika mērķtiecīgi izspēlēti un tika izmesti esot puslīdz brīviem. Ja runājam par Heat spiedienu uz groza apakšu, tad vienīgais kurš to darīja regulāri, bija Veids. Pat Bošs, nerunājot nemaz par LBJ, nenodarbojās regulāri ar caurgājieniem un spiedienu uz grozapakšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 19:28, pirms 13 gadiem
daudzām komandām ir tāds big3- NYK (Karmelo, Standamairs un Billaps) nemaz nepieminot LAL un Bostonu, bet te nomelno tikai Miami. Nav vienalga kurā komandā spēlētāji spēlē tā ir viņu izvēle
un King James ir un vēl kādu laiku būs labākais un iespaidīgākais spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-13 21:20, pirms 13 gadiem
regejs07 rakstīja: daudzām komandām ir tāds big3- NYK (Karmelo, Standamairs un Billaps) nemaz nepieminot LAL un Bostonu, bet te nomelno tikai Miami. Nav vienalga kurā komandā spēlētāji spēlē tā ir viņu izvēle
un King James ir un vēl kādu laiku būs labākais un iespaidīgākais spēlētājs
individuali, varbuut jaa. bet kas sakitaas tie ir chempionu gredzeni. un savu legendu vinjsh jau ir sabojajis neatgreizeniski. zheel.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:03, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: nu ja tā godīgi tad šajos pleiofos vien Lebrons sērijās ar Bostonu un čikāgu bija krietni labāks par to pašu Veidu! Var tikt, ka līdz finālam Heatus "aizvilka"Lebrons (nosacīti protams)... Finālos savukārt Veids jau bija tas, kas vilka komandu! Lebrons? Es neizinu, kas ar viņu notika... fināli nav viņa stihija...
Tikko atcerējos par kaut ko pavecu Tev patiks
YouTube
- ‪Forever (Explicit...

Filmas nosaukums izskrēja no galvas...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:22, pirms 13 gadiem
Labi, labi, pietiks liet medu tikai vienam...
YouTube
- ‪HD Amazing Kobe...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:25, pirms 13 gadiem
Just can't stop...
YouTube
- ‪LeBron James Answer...

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:36, pirms 13 gadiem
mmmmm....
YouTube
- ‪OFFICIAL DWYANE WADE...

     [+] [-]

, 2011-06-14 01:37, pirms 13 gadiem
Trejacis3 rakstīja: Riebjas, Jutos ka skatos Latvijas izlases speeli kaadu kura balstaas uz vieksmi no perimetra kas Mavericks visu laiku staaveeja klaat...
Miami iisti viiri vismaz spelee uz kontaktu un groza apakshu, bet pret tik daudz Veiksmiigiem Mavs metieniem vnk ierochu nav...
Zheel Veids un puse Heat komandas, bet pietruuka vinjiem Lebrona labaaks sniegums.
P.s. Laikam nekad necieniishu komandas kas balstaas uzbrukumaa uz metieniem no perimetra, bet prieks par Barea un Kidu
Protams - atnāca Dirks un co un uz veiksmes un "haļavas" rēķina uzvarēja 4 spēles un paņēma titulu...un tā katru gadu kāds "haļavinieks" iestājas Lebronam ceļā Nu ko - nabaga karalis džeimss