Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:323, Did:0, useCase: 3

IOC prezidents: "Joprojām ticam, ka olimpiskās spēles Sočos būs drošas"

Agris Suveizda

IOC prezidents: "Joprojām ticam, ka olimpiskās spēles Sočos būs drošas"
Vladimirs Putins un Tomass Bahs
Foto: AFP/Scanpix

Starptautiskās olimpiskās komitejas (IOC) prezidents Tomass Bahs oficiālā paziņojumā komitejas mājaslapā pēc nesenajiem teroraktiem Volgogradā izteica līdzjūtību Krievijas tautai un izteica uzticību Krievijas spējai sarīkot drošas ziemas olimpiskās spēles, kas jau februārī paredzētas Sočos.

"Tas ir nicināms uzbrukums nevainīgiem cilvēkiem, un visa olimpiskā kustība pievienojas man šā gļēvulīgā akta pilnīgā nosodīšanā. Mūsu domas ir kopā ar upuru tuviniekiem," sacīts Tomasa Baha paziņojumā.

"Esmu personīgi aizrakstījis Krievijas prezidentam Vladimiram Putinam, lai izteiktu mūsu līdzjūtību Krievijas tautai un mūsu pārliecību par Krievijas amatpersonām, ka tās Sočos spēs sarīkot drošas olimpiskās spēles," paziņojumā turpināts. "Esmu pārliecināts, ka viss tiks paveikts, lai nodrošinātu sportistu un visu olimpisko spēļu dalībnieku drošību."

"Diemžēl terorisms ir globāla slimība, bet nekad nedrīkst atļaut tai triumfēt. Olimpisko spēļu nozīme ir apvienot kopā cilvēkus no visiem sabiedrības slāņiem un visām ticībām, lai mierīgā ceļā pārvarētu mūsu atšķirības. Daudzie atbalsta paziņojumi un starptautiskās sabiedrības solidaritāte pārliecina, ka arī ziemas olimpiskās spēles Sočos nesīs šo tolerances vēsti," Bahs noslēdza.

Krievijas pilsētā Volgogradā neilgā laika periodā notika divi terorakti – vakar sprādziens nogranda dzelzceļa stacijā, savukārt šorīt nelaime notika trolejbusā. Abos teroraktos kopā dzīvību zaudēja vairāk nekā 30 cilvēku. Varas iestādes uzskata, ka abi sprādzieni bija saistīti.

Izmantotie resursi:
Olympics | Olympic Medals Results Videos Sports...

  +7 [+] [-]

, 2013-12-30 21:55, pirms 11 gadiem
Es gan tik pārliecināts nebūtu.
Zinot augsto korupcijas līmeni RU, kad var uzpirkt visu, bet tikai summas mēdz būt atšķirīgas, un dažādu čečēnu, dagestāniešu grupējumu vēlmi atriebties krieviem, tad šai gadījumā pārliecināts nevar būt ne par ko.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 21:58, pirms 11 gadiem
Saūda Arābijas valdība realizē savus iepriekš izteiktos draudus.
Laikraksts: Saūda Arābija apmaiņā pret Asada...

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:07, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Saūda Arābijas valdība realizē savus iepriekš izteiktos draudus.
http://www.diena.lv/pasaule/laikraksts-sauda-arabija-apmaina-pret-asada-krisanu-piedava-krievijai-naftas-cenu-karteli-es-14022419
jā, šitas saūda arābiem paspruka, ka publiski, de facto, atzina ka viņu finanses ir cieši saistītas ar čečeņu nemierniekiem un to teroraktiem un citām darbībām..

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 22:10, pirms 11 gadiem
vienīgais, ko īsti nevaru saprast, kas tagad bija Volgogradā?
ģenerālmēģinājums, galvenais akcijas trieciens vai kautkāda uzmanības novēršana?
Tā īsti jau neviens nezina ko un ar ko krievu specdienesti tirgojas un kam šie divi sprādzieni bija veltīti. Ne jau sakritības pēc, bet varbūt ka arī tapēc

  +3 [+] [-]

, 2013-12-30 22:16, pirms 11 gadiem
Valodja jau cenšās skaisti visu izdarīt, tā lai lepnums par valsti............... bet zinot to ārprātīgo korupcijas līmeni un domāšanu tur nekā laba nebūs. Nu cerams, ka vismaz iztiks bez šādiem atgadījumiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 22:20, pirms 11 gadiem
oi, bah, baidies, ka kāds atprasīs atpakaļ samaksāto naudu, par OS piešķiršanu krievijai, ja pasākums izgāzīsies?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 22:47, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: vienīgais, ko īsti nevaru saprast, kas tagad bija Volgogradā?
ģenerālmēģinājums, galvenais akcijas trieciens vai kautkāda uzmanības novēršana?
Tā īsti jau neviens nezina ko un ar ko krievu specdienesti tirgojas un kam šie divi sprādzieni bija veltīti. Ne jau sakritības pēc, bet varbūt ka arī tapēc
Šobrīd jau ir trīs sprādzieni noorganizēti un visi ar tādu kā brīdinājumu olimpisko spēļu sakarā Ja apmeklēsiet olimpiskās spēles,rēķinieties ar sekām,praktiski tāds ir šo teroristu sūtījums
Un Krievijas specdienestiem būs šie draudi jāuztver ļoti nopietni un jānodrošina maximāla drošiba olimpisko spēļu dalībniekiem,skatītājiem,lai neatkārtotos tāda traģēdija kā Minhenes olimpiādes laikā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-31 01:21, pirms 11 gadiem
Ziemeļkaukāzs (it sevišķi Čečenija un Dagestāna) faktiski ir zemas intensitātes karadarbības zona. To mums medijos maz stāsta, taču Ziemeļkaukāzā teroraktos un kaujās starp nemierniekiem un vietējo policiju/bruņotajiem spēkiem iet bojā simtiem cilvēki katru gadu. Tas ir Afganistānas/Irākas līmenis vardarbības un cietušo skaita ziņā.

Visos publiskos pasākumos reģionā blakus stāv policisti ar automātiem. Soči un Melnās jūras piekraste vēl ir salīdzinoši mierīga un tā faktiski ir Krievijas "Jūrmala"x10 - miljardieriem villas, utt.

Taču Olimpiāde kaujiniekiem un teroristiem ir pārāk salds mērķis, lai netiktu plānoti uzbrukumi. Tur bez brutālas piekļūšanas kontroles ar kontrolpunktiem kilometru rādiusā pilnīgi noteikti būs terorakti.

Zinot krievu organizēšanas spējas un disciplīnu, man personīgi nav pilnīgi nekādas pārliecības, ka OS būs drošas. Tiešām neiesaku tur braukt.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-31 01:41, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Ziemeļkaukāzs (it sevišķi Čečenija un Dagestāna) faktiski ir zemas intensitātes karadarbības zona. To mums medijos maz stāsta, taču Ziemeļkaukāzā teroraktos un kaujās starp nemierniekiem un vietējo policiju/bruņotajiem spēkiem iet bojā simtiem cilvēki katru gadu. Tas ir Afganistānas/Irākas līmenis vardarbības un cietušo skaita ziņā.

Visos publiskos pasākumos reģionā blakus stāv policisti ar automātiem. Soči un Melnās jūras piekraste vēl ir salīdzinoši mierīga un tā faktiski ir Krievijas "Jūrmala"x10 - miljardieriem villas, utt.

Taču Olimpiāde kaujiniekiem un teroristiem ir pārāk salds mērķis, lai netiktu plānoti uzbrukumi. Tur bez brutālas piekļūšanas kontroles ar kontrolpunktiem kilometru rādiusā pilnīgi noteikti būs terorakti.

Zinot krievu organizēšanas spējas un disciplīnu, man personīgi nav pilnīgi nekādas pārliecības, ka OS būs drošas. Tiešām neiesaku tur braukt.
Viens blā,blā,blā.
Kas pie mums pie vēlmes,nepieciešamības gadījumā nevar ielikt kādu spridzekli trolejbusā,vai vēl sazin kur ?
Kāds tam sakars ar OS drošību ? Vai tagad katrā trolejbusā jābūt pa kinologam ar 3 policistiem ?
Pie vēlmes var Amerikā 2 debesskrāpjus nojaukt līdz ar pamatiem nost.
Viss tas terorisms ir jaunāko laiku metode,kā manipulēt,turēt šausmās,ietekmēt,pakļaut.
Un galvenais,ka praktiski nav iespējams uzzināt pasūtītāju,to kas aiz visa tā stāv.
Jo tie kas rīkojās tādos apmēros,zina ko dara un kā dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-31 02:20, pirms 11 gadiem
Alvaro Negredo rakstīja: kaujiniekiem vienīgās izredzes kā apdraudēt OS ir apšaudīt ar artilēriju Sočus, bet arī tas ir maz ticams, jo Krievijas aviācija noteikti pamanīs šādus subjektus.

spridzekļi-pašnāvnieki - utopija, tur tiks pamatīgi pārbaudīti 10x dienā pat sportisti, katrs pagrabs, katrs stūris
Teorētiski tā vajadzētu būt (kas, starp citu, vēlreiz liek uzdot jautājumu, kāda joda pēc Sočos vispār vajadzēja rīkot OS), bet cita lieta ir reālā dzīve.

Turklāt nav jau runa tikai par drošību pašos Olimpiādes objektos. Tā pati Volgograda ir daļa no dzelzceļa tīkla *ceļā* uz Sočiem. Zinot to, ka krievi ir ieguldījuši miljardus ātrgaitas dzelceļa sistēmai un visai transporta sistēmas uzlabošanai, lai padarītu piekļūšanu ērtāku, ļoti daudzi ceļam no Maskavas izmantos tieši vilcienus.

     [+] [-]

, 2013-12-31 03:12, pirms 11 gadiem
Alvaro Negredo rakstīja: koē Atlantu 1996 aizmirsi
http://en.wikipedia.org/wiki/Centennial_Olympic_Park_bombing
Arī jā,abi šie uzbrukumi ir "labs" piemērs visādiem radikālajiem veidojumiem,ka to var izdarīt Vienīgais šobrīd ir daudzkārtīgi uzlabojušies drosibas pasākumi...

     [+] [-]

, 2013-12-31 03:26, pirms 11 gadiem
Machimol es tev piekrītu gandrīz visam...
bet mācies ģeogrāfiju
Volgogradas dzelzceļa stacija nekādā stilā neietekmē Sočus, ja vien neesi no turienes
tāpat kā Buffalo spēles neapmeklē Ņujorka, bet kanādieši!
un ieteikt neapmeklēt OS ir pilnīgās muļķības, gan jau pašam iet secen!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-31 05:46, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Machimol es tev piekrītu gandrīz visam...
bet mācies ģeogrāfiju
Volgogradas dzelzceļa stacija nekādā stilā neietekmē Sočus, ja vien neesi no turienes
tāpat kā Buffalo spēles neapmeklē Ņujorka, bet kanādieši!
un ieteikt neapmeklēt OS ir pilnīgās muļķības, gan jau pašam iet secen!
Nezinu, kāds šeit sakars Volgogradas dzelzceļa stacijai un Ņujorkai, bet ģeogrāfijas pamācīšanās tiešām nav slikts ieteikums. Iesaku sākt ar Krievijas dzelceļa tīkla kartes atvēršanu. Vai alternatīvi - pārlasīt manis teikto/uzlabot lasītprasmi un nelēkt pie secinājumiem par ātru.

Volgograda neietekmē Sočus, Volgograda ir daļa no Krievijas dzelzceļa tīkla, ko izmantos cilvēki, lai nokļūtu Sočos.

Dzelzceļa tīkls ir izvietots pa visu Ziemeļkaukāza teritoriju.

Ja grūtāk ar saprašanu - konkrēti Volgogradu minēju, jo tur pēdējās dienās ir notikuši 3 sprādzieni. Kādēļ minēju dzelzceļus - jo Alvaro kungam likās, ka pietiek hermētiski noslēgt Olimpiskos objektus un viss būs kārtībā. Nē, visi transporta mezgli ir atvērti uzbrukumiem un tur iespējas kaut ko pasargāt ir jau krietni vien ierobežotākas.

Tāpat pārvietošanās pa Sočiem būs bīstama. Pilsēta ir ļoti izstiepta, ar kājām iešana nekāda tur nesanāks. Tāpat Krasnaja Poļana trase ir kalnos nedaudz nost no pilsētas, starp Abhāziju un Adigeju.

Kas attiecas uz Sabres, tad komanda ir bāzēta Ņujorkā, nevis Kanādā. Kanādā otrā pusē vairums ir Toronto fani. Cita lieta, ka arī Sabres atbalsta daudz kanādiešu un tiek atskaņota arī Kanādas himna mājas spēlēs, bet tas galīgi nemaina faktu, ka Sabres ir Ņujorkas štata komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja