Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:323, Did:0, useCase: 3

Hokejs un basketbols pagaidīs, bērni jāved uz treniņiem kamaniņu sportā

Jānis Celmiņš

Hokejs un basketbols pagaidīs, bērni jāved uz treniņiem kamaniņu sportā
Kamaniņu sports. Foto: EPA/Scanpix

Ministru kabinets šodien apstiprināja projektu, kas paredz 294 tūkstošu eiro izmaksāšanu Latvijas sportistiem balvās "par izciliem sasniegumiem sportā". Kamēr čaklākie momentā paguva sakalkulēt, ka 43% no brangās naudas summas tiks kamaniņu braucējiem, tikmēr mans kaimiņš, merkantīlu mērķu vadīts, savus bērnus jau gatavojas sūtīt trenēties tieši šajā sporta veidā.

Bobsleja un kamaniņu trases “Sigulda” nosaukums pēdējās dienās tiek locīts ļoti daudz. Pirmie starptautiskie mači tajā šoziem jau aiz muguras, bet te Dainis Dukurs nolemj iznākt no skapja un pavēstīt, kas ir kas. Kā vēlāk izrādās, viņam ir sekotāji. Pēcāk plašāka sabiedrība uzzin, ka tuvāko septiņu gadu laikā 1986. gadā celtajā trasē tiek plānots ieguldīt 30 miljonus eiro no valsts budžeta naudas. No tiem gan tikai daļa pašā trasē, pārējais tās pieguļošajās teritorijās. Siguldai esot jākļūst par Eiropas renes šļūkšanas galvaspilsētu.

Vēl pāris dienas vēlāk Ministru kabinets pavēsta, ka no valsts par paveikto 2020. gadā visbrangāko prēmiju saņems Martins Dukurs, bet 43% no kopējā pīrāga nonāks kamaniņu braucējiem, ieskaitot jauniešu un viņu trenerus. Simpātiska izmēra prēmiju var saņemt jaunietis, kurš sasniedz labāko trijnieku Pasaules Jaunatnes olimpiskajās spēlēs. Apdalīti nepaliek arī pasaules junioru čempionāta medaļnieki un viņu treneri. Cik šāds panākums atbilst "izciliem panākumiem sportā" un cik plaši tas saistīja Latvijas sporta līdzjutēju uzmanību, tie jau ir citi jautājumi, par kuriem var padomāt brīvā laikā.

Viss kārtībā un visu cieņu kamaniņu sporta laureātiem, bet kur tad šajā prēmiju sarakstā ir, piemēram, Baiba Bendika, kura aizvadītajā ziemā sasniedza savus līdz šim labākos rezultātus pasaules līmeņa biatlona trasēs? Ne Bendika, ne kāds no citiem Trīs zvaigžņu gada sportista un gada sportistes nominantiem starp valsts prēmiju saņēmājiem nav atrodams. Kā tad tas nākas – labākie, bet bez prēmijām?

Manam kaimiņam kā nopietnam cilvēkam, kura divi puikas jau kādu laiku dzenā hokeja ripu, uzreiz šķiet interesanti, kur tad trenēties jāsūta atvases, lai arī viņi reiz varētu skaitīt valsts naudu? Par hokeja treniņiem viņš maksā brangu naudu, bet kamaniņu sports, bobslejs un skeletons taču ir vienīgie sporta veidi valstī, kuru infrastruktūru simtprocentīgi uztur valsts. Pēc septiņiem gadiem Sigulda būs renes sporta veidu galvaspilsēta ar modernu trīs manis minēto sporta veidu sacensību un treniņu bāzi, bet kaimiņš sapņo par puikām Nacionālajā hokeja līgā… Kaut kas te nav riktīgi. Kāpēc viņam ar saviem ikmēneša maksājumiem par puiku hokeja treniņiem jāuztur privātas ledus halles, Rīgā joprojām nav mūsdienīgas vieglatlētikas manēžas un jauna stadiona futbola izlasei, bet citi šļūc par brīvu un vēlāk vēl par paveikto saņem prēmijas no valsts? Konkurence kamanās un hokejā taču arī nesalīdzināma. Tie laiki, kad Vilis Krištopāns mūs sauca par reņģēdājiem ir garām, kaimiņš jau sen vairs nav muļķis. “Puikas, atdodiet hokeja slidas un nūjas, marš uz kamaniņu sporta treniņiem, arī es gribu būt slavens un bagāts,” blakus mājā kliedz mans kaimiņš.

Jā, vēl šis un tas par labākajiem, balvām un naudu. “Trīs Zvaigžņu balvai” nominācijā “Gada notikums sportā” ir nominēta Maira Brieža Pasaules Boksa Supersērijas (WBSS) cīņa finālā, kas, starp citu, notika Vācijā (sākotnēji bija plānots Rīgā), bet fināla uzvarētājs Briedis līdzīgi kā Bendika “par izciliem sasniegumiem sportā” nesaņem ne centa. Nu mums kritēriji… Valsts prēmiju noteikumi apstiprināti 2012. gadā, pēdējās izmaiņas redakcijā veiktas 2016. gadā, tad nu sanāk, ka četrus gadus šis likums stāv perfekts. “Izcils sasniegums sportā” pēc likuma neskaitās ne uzvara Čempionu līgā futbolā, ne Eirolīgā basketbolā. Par, teiksim, futbola Premjerlīgas, NBA un NHL čempiona tituliem nemaz nerunājot, arī, piemēram, Porziņģa iegūts NBA sezonas MVP tituls pēc Latvijas likuma “spička” vien būtu. Es neaicinu tagad prēmēt mūsu miljonārus, kuriem no šādām prēmijām gan jau ne silts, ne auksts, nauda patiešām vajadzīga citiem, bet aicinu iet līdzi laikam – patīk vai nē, bet tas periods, kurā visspīdīgākā lieta sportā bija vienalga kāda olimpiskā vai PČ medaļa, tomēr ir aizgājis.

     [+] [-]

, 2020-12-11 14:59, pirms 3 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Lūdzu nosauc modernam 3. numuram atbilstošu spēlētāju Latvijā. Timma par smagu, Dāvis Bertāns nedaudz par lēnu, M. Laksa par īsu, O. Siliņam arī kaut kā trūkst, šķiet, ka veselības. Lūdzu papildi sarakstu. Redzēs, kas no Strautiņa sanāks.
Timma - viennozīmīgi, tīrs trešais numurs (var gan uzgriezt pa otro ar, līdzīgi kā Janičenoks). Vecākais Bertāns (diemžēl dziestošā formā). Siliņš, Bonis Bērziņš. Varbūt tiešām mazais Laksa uzplauks (ne tikai šobrīd).

  +2 [+] [-]

, 2020-12-11 15:04, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Nekāda nākotne nav šaubīga, jo jauni un perspektīvi sportisti ir gan kamaniņās, gan skeletonā, gan bobslejā. Jā, var būt, ka pēc Dukuru aiziešanas vairs nebūs tik lielu uzvaru, bet nevar jau prasīt, lai mums tās būtu visu laiku, jo arī citās valstīs ir trases un labi sagatavoti sportisti. Bobslejisti tieši tāpēc nevar pilnvērtīgi trenēties, ka Siguldas trase nav piemērota bobu 4-niekiem, un pārbūve šo problēmu atrisinātu.
Otin, atceries - arī brālīši Dukurīši ilgus gadus brauca pa pilnīgo pakaļu, desmitniekā nevarēja tikt.
Citāts:
M. Dukurs ar skeletonu nodarbojas kopš 1998. gada.[2] 2000. gada 1. decembrī Vinterbergā debitēja Pasaules kausa izcīņas posmā ar izcīnītu 34. vietu.[3] 2001.—2002. gada sezonā M. Dukurs startēja Eiropas kausā. 2003. gada Pasaules čempionātā junioriem viņš izcīnīja 11. vietu un 2004. gada čempionātā — 26. vietu. 2004. gadā iekļuva Latvijas Olimpiskās vienības sastāvā.

Pasaules kausā M. Dukurs turpināja piedalīties 2004. gada 26. novembrī Vinterbergā ar izcīnītu 37. vietu. Vēl 2004.—2005. gada sezonā viņš piedalījās piecos posmos. Leikplesidas trasē tika sasniegta 13. vieta, kas tajā sezonā bija labākais M. Dukura uzstādītais rezultāts. Kopvērtējumā viņš ar izcīnītiem 139 punktiem ierindojās 19. vietā.

2005.—2009. gads
2005.—2006. gada sezonā labāko vietu M. Dukurs izcīnīja Leikpleisidā (10. vieta). Vēl Martins izcīnīja 14., 16., divas 20. un 26. vietu atsevišķos kausa izcīņas posmos. 2006. gada Eiropas čempionātā viņš finišēja 8. vietā. 2006. gada ziemas olimpiskajās spēlēs Turīnā M. Dukurs izcīnīja augsto 7. vietu.[4] Tas bija viens no 2006. gada Turīnas Olimpisko spēļu labākajiem Latvijas pārstāvju sasniegumiem.

2006.—2007. gada sezonas piektajā posmā Īglsā otro reizi karjerā iekļuva Pasaules kausa posma pirmajā desmitniekā (pirmā reize — 2006. gada Olimpiskajās spēlēs). Viņš izcīnīja 9. vietu. Nākamajā posmā Sanktmoricā tika izcīnīta 6. vieta, savukārt 2007. gada 16. februārī Pasaules kausa posmā Vinterbergā M. Dukurs pirmoreiz karjerā kādā no Pasaules kausa posmiem kāpa uz goda pjedestāla.[5] 2007. gada Pasaules čempionātā Sanktmoricā viņš izcīnīja 6. vietu.[6] Pasaules kausa pēdējā posmā, kas vienlaikus bija arī Eiropas čempionāts, M. Dukurs izcīnīja 5. vietu posma kopvērtējumā, savukārt Eiropas čempionātā tika ieņemta 4. vieta. Sezonas kopvērtējumā M. Dukurs ierindojās 12. vietā ar 88 izcīnītiem punktiem.

2007.—2008. gada sezonā M. Dukurs vienīgi divos sezonas posmos (Pārksitijā un Kēnigszē) neiekļuva pirmajā desmitniekā. Sezonas priekšpēdējā posmā 8. februārī Vinterbergā viņš izcīnīja savu pirmo uzvaru Pasaules kausa posmos. Pasaules čempionātā Altenbergā tika ieņemta 5. vieta. Pasaules kausa kopvērtējumā M. Dukurs pirmoreiz karjerā iekļuva pirmajā desmitniekā, ar 1369 punktiem ierindojoties 5. vietā.[7] 2008.—2009. gada Pasaules kausa sezonā sportists ne reizi neuzvarēja, taču trīs reizes kāpa uz goda pjedestāla. Altenbergas posmā tika izcīnīta otrā vieta, savukārt Vinterbergā un Īglsā — trešā vieta. 2009. gada Pasaules čempionātā Leikpleisidā M. Dukurs ierindojās 11. vietā,[8][9] savukārt Eiropas čempionātā — 13. vietā.[10] Pasaules kausa kopvērtējumā ar 1282 punktiem M. Dukurs ierindojās 6. vietā.

     [+] [-]

, 2020-12-11 15:09, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: briti iegulda mazāk naudu

Dienas joks:d
Tevis paša iemestajā rakstā 6.5 miljoni par 3 OS medaļām. - nu tad ja rekonstrukcija izmaksās 30 miljonus, nākamajās OS jābūt 30:6.5*3 medaļām - kā minimums 15 medaļām jābūt nākamajās OS...

  +1 [+] [-]

, 2020-12-11 15:11, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tevis paša iemestajā rakstā 6.5 miljoni par 3 OS medaļām. - nu tad ja rekonstrukcija izmaksās 30 miljonus, nākamajās OS jābūt 30:6.5*3 medaļām - kā minimums 15 medaļām jābūt nākamajās OS...
nu bet OS taču nenotiek Siguldā
Kāds sakars

  +1 [+] [-]

, 2020-12-11 15:15, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Ja Siguldas trase prasīs šos 30 miljonus no valsts, tad iesniegumam noteikti tiks pievienoti visi nepieciešamie aprēķini - kam šo naudu tērēs, un kāda ir plānotā atdeve. Mēs komentāros to neizrēķināsim. Es to atbalstītu kā ilgtermiņa investīciju.
Jautājums īpaši tev, kā vienam ļoti aktīvam covid drošības pasākumu aizstāvim - vai šajā situācijā tiešām būtu jāveic ilgtermiņa ieguldījumi sportā, kas nesīs labumu samērā šauram lokam - saujai sportistu viņu treneriem, apkalpojošajam personālam, 1 skolai un teorētiski Siguldai, kamēr finansiālas problēmas ir lielā daļā uzņēmēju un atsevišķi sektori ir uz bankrota robežas? Vai ja skatās ļoti pragmatiski šie 30 miljoni nebūtu vērtīgāk tērējami saistībā ar covid radītajiem zaudējumiem vai cita veidu seku maināšanai?
Tīri no pragmatikas un arī tik smalki, tikai zinot, ka pats mūžīgi aizstāvi tos, kas bļauj cik c-19 briesmīgs.

     [+] [-]

, 2020-12-11 15:17, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu bet OS taču nenotiek Siguldā
Kāds sakars
Pie angļiem, taču arī nenotika OS Viņi izmantoja Siguldu. Tātad angļiem bez trases 3 medaļām vajadzēja 6.5 miljoni - attaisnojums priekš kam grūst naudu renē. Tad jau mums, kam ir trase, tradīcijas un trasē tūlīt grūdīs 30 miljonus pēc līdzīga aprēķina jāprasa vismaz 15 medaļas

     [+] [-]

, 2020-12-11 15:21, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pie angļiem, taču arī nenotika OS Viņi izmantoja Siguldu. Tātad angļiem bez trases 3 medaļām vajadzēja 6.5 miljoni - attaisnojums priekš kam grūst naudu renē. Tad jau mums, kam ir trase, tradīcijas un trasē tūlīt grūdīs 30 miljonus pēc līdzīga aprēķina jāprasa vismaz 15 medaļas
bet viņi jau tika pie tām medaļām ,jo tas Bromlijs korejiešus trenēja....tāds Pārsons citādi nekādīgi netiktu pie bleķa,ja tas Bromlijs nepārdotu šiem kamanas

vienk. paveicās

     [+] [-]

, 2020-12-11 15:23, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Timma - viennozīmīgi, tīrs trešais numurs (var gan uzgriezt pa otro ar, līdzīgi kā Janičenoks). Vecākais Bertāns (diemžēl dziestošā formā). Siliņš, Bonis Bērziņš. Varbūt tiešām mazais Laksa uzplauks (ne tikai šobrīd).
Kaut kā ļoti maz mums to nacionālā sporta veida trešo numuru. Dairis Bertāns nekad nav bijis trešais numurs 192cm augums par ko tu runā? Timma par otro numuru? Viņš nevienu nevar nosegt otrā numura pozīcijā! Jau tagad viņš Himkos reizēm spēlē par 4. numuru aizsardzībā.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-11 15:25, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jautājums īpaši tev, kā vienam ļoti aktīvam covid drošības pasākumu aizstāvim - vai šajā situācijā tiešām būtu jāveic ilgtermiņa ieguldījumi sportā, kas nesīs labumu samērā šauram lokam - saujai sportistu viņu treneriem, apkalpojošajam personālam, 1 skolai un teorētiski Siguldai, kamēr finansiālas problēmas ir lielā daļā uzņēmēju un atsevišķi sektori ir uz bankrota robežas? Vai ja skatās ļoti pragmatiski šie 30 miljoni nebūtu vērtīgāk tērējami saistībā ar covid radītajiem zaudējumiem vai cita veidu seku maināšanai?
Tīri no pragmatikas un arī tik smalki, tikai zinot, ka pats mūžīgi aizstāvi tos, kas bļauj cik c-19 briesmīgs.
Jā, viennozīmīgi, ka šobrīd tieši ir tas brīdis, kad jāiegulda visa veida infrastruktūras, tai skaitā sporta, būvniecībā, ceļu restaurācijā utt. un nevis vienkārši nauda jānoēd. Piemēram, ASV lielās depresijas 30-tos gados milzīgu lomu nospēlēja tas, ka Trumens&Co lielu naudu ieguldīja ceļu būvniecībā, kas radīja milzum daudz darba vietas, un deva lielu ieguldījumu nākotnes ekonomikā.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-11 15:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viennozīmīgi, ka šobrīd tieši ir tas brīdis, kad jāiegulda visa veida infrastruktūras, tai skaitā sporta, būvniecībā, ceļu restaurācijā utt. un nevis vienkārši nauda jānoēd. Piemēram, ASV lielās depresijas 30-tos gados milzīgu lomu nospēlēja tas, ka Trumens&Co lielu naudu ieguldīja ceļu būvniecībā, kas radīja milzum daudz darba vietas, un deva lielu ieguldījumu nākotnes ekonomikā.
Kādas darba vietas rada Siguldas trase? Blakus apbūvēs 50 veikalus un kafejnīcas? Spa? jeb ko citu, kas būs ilgstošāks par šo rekonstrukcijas procesu? Sigulda kļūs par pasaules tūrisma centru?
Es piekrītu, ka ir jābūvē, taču pārdomāti, ko būvēt - tātad to, kas nes labumu maksimāli lielai sabiedrības daļai.

     [+] [-]

, 2020-12-11 16:04, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kādas darba vietas rada Siguldas trase? Blakus apbūvēs 50 veikalus un kafejnīcas? Spa? jeb ko citu, kas būs ilgstošāks par šo rekonstrukcijas procesu? Sigulda kļūs par pasaules tūrisma centru?
Es piekrītu, ka ir jābūvē, taču pārdomāti, ko būvēt - tātad to, kas nes labumu maksimāli lielai sabiedrības daļai.
Ja nepamanīji, tad pateikšu priekšā, ka es nerakstīju par Siguldas trases būvniecību, bet rakstīju par būvniecību kā tādu. Lai arī kas tas nebūtu. Piemēram, dzīvojamo māju renovācija, jaunu dzīvojamo māju celtniecība utt.
Arī Siguldas trases renovācija būtu tāds pats ieguldījums Latvijas ekonomikas perspektīvā, kā jebkurš cits objekts jebkur Latvijā.
Šis ir stāsts par vienreizēju ieguldījumu, un nevis daudzkārtēju ieguldījumu tādā apmērā.
Labāk lai naudu iegulda sporta infrastruktūrā, nekā ber naudu tukšā mucā bez dibena AirBaltic.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-11 16:04, pirms 3 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Kaut kā ļoti maz mums to nacionālā sporta veida trešo numuru. Dairis Bertāns nekad nav bijis trešais numurs 192cm augums par ko tu runā? Timma par otro numuru? Viņš nevienu nevar nosegt otrā numura pozīcijā! Jau tagad viņš Himkos reizēm spēlē par 4. numuru aizsardzībā.
Ivars Žvīgurs (vecais, 192 cm) spēlēja gan pa trešo, gan pa ceturto numuru. Un bija brīži, kad sedza Tkačenko (220 cm). Tiesa gan, uz pāru ar Juri Kalniņu. Un pirms Valtera ilgus gadus neapšaubāmi bija Latvijas basketbolists numur viens.
A Dairis ir universālis. Ja mazais ātrais sastāvs, tad mierīgi laiž kā trešais.

     [+] [-]

, 2020-12-11 16:07, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Ivars Žvīgurs (vecais, 192 cm) spēlēja gan pa trešo, gan pa ceturto numuru. Un bija brīži, kad sedza Tkačenko (220 cm). Tiesa gan, uz pāru ar Juri Kalniņu. Un pirms Valtera ilgus gadus neapšaubāmi bija Latvijas basketbolists numur viens.
A Dairis ir universālis. Ja mazais ātrais sastāvs, tad mierīgi laiž kā trešais.
Žvīgurs bij tas ka LBL sākumā norāva lielo diskābeli?

     [+] [-]

, 2020-12-11 16:15, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jautājums īpaši tev, kā vienam ļoti aktīvam covid drošības pasākumu aizstāvim - vai šajā situācijā tiešām būtu jāveic ilgtermiņa ieguldījumi sportā, kas nesīs labumu samērā šauram lokam - saujai sportistu viņu treneriem, apkalpojošajam personālam, 1 skolai un teorētiski Siguldai, kamēr finansiālas problēmas ir lielā daļā uzņēmēju un atsevišķi sektori ir uz bankrota robežas? Vai ja skatās ļoti pragmatiski šie 30 miljoni nebūtu vērtīgāk tērējami saistībā ar covid radītajiem zaudējumiem vai cita veidu seku maināšanai?
Tīri no pragmatikas un arī tik smalki, tikai zinot, ka pats mūžīgi aizstāvi tos, kas bļauj cik c-19 briesmīgs.
Nē, kamēr kovids nav uzvarēts, nevajadzētu tērēt 30 miljonus trases pārbūvei. Pēc tam varētu. Lielu projektu īstenošana ir labs veids, kā sildīt valsts ekonomiku krīzes apstākļos. P.S. Kovids tiešām ir briesmīgs.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-11 16:18, pirms 3 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2020-12-11 16:22, pirms 3 gadiem
Tas pats. Norāva tiesnesim fiba nozīmīti. Zvērs laukumā, cccp neviens viņu noturēt nevarēja. Rezultatīvs Rodmens.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-11 16:24, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viennozīmīgi, ka šobrīd tieši ir tas brīdis, kad jāiegulda visa veida infrastruktūras, tai skaitā sporta, būvniecībā, ceļu restaurācijā utt. un nevis vienkārši nauda jānoēd.
Šobrīd sabiedrība to nesaprastu, jau bez tā aug neapmierinātība ar valdību un tās pieņemtajiem lēmumiem. Bet pamazām varētu gatavoties, izstrādāt pārbūves ekonomisko pamatojumu, tehnisko projektu.

     [+] [-]

, 2020-12-11 16:32, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Tas pats. Norāva tiesnesim fiba nozīmīti. Zvērs laukumā, cccp neviens viņu noturēt nevarēja. Rezultatīvs Rodmens.
Jā, paldies! Es par jaunu, bet cik lasīts tiešām zvērs un savā ziņā nenovērtēts.

     [+] [-]

, 2020-12-11 16:40, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Šobrīd sabiedrība to nesaprastu, jau bez tā aug neapmierinātība ar valdību un tās pieņemtajiem lēmumiem. Bet pamazām varētu gatavoties, izstrādāt pārbūves ekonomisko pamatojumu, tehnisko projektu.
Ja valdība rīkotos tā kā to vēlas sabiedrība, tad mums viss budžets sen jau būtu apēsts, un nekāda attīstība šai valstī nenotiktu.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-11 16:58, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jautājums īpaši tev, kā vienam ļoti aktīvam covid drošības pasākumu aizstāvim - vai šajā situācijā tiešām būtu jāveic ilgtermiņa ieguldījumi sportā, kas nesīs labumu samērā šauram lokam - saujai sportistu viņu treneriem, apkalpojošajam personālam, 1 skolai un teorētiski Siguldai, kamēr finansiālas problēmas ir lielā daļā uzņēmēju un atsevišķi sektori ir uz bankrota robežas? Vai ja skatās ļoti pragmatiski šie 30 miljoni nebūtu vērtīgāk tērējami saistībā ar covid radītajiem zaudējumiem vai cita veidu seku maināšanai?
Tīri no pragmatikas un arī tik smalki, tikai zinot, ka pats mūžīgi aizstāvi tos, kas bļauj cik c-19 briesmīgs.
Man šodien nāca ausīs, ka nākamo četru gadu laikā, tā teikt, ekonomikas sildīšanai tiks novirzīti 1,65 miljardi €. Uz tā fona tie 30mio ja ne gluži kapeikas, tad arī tik ļoti nozīmīgi vairs nešķiet. Es par to, lai atjaunotas renes vietā ir jauna vieglatlētikas manēža, manuprāt, otrais ir prioritāte. Ja naudas pietiek visam (piemēram, kā fričiem), tad manis pēc kaut katrā pilsētā pa renei, bet tai nekādā gadījumā nevajadzētu būt prioritātei visu to iemeslu pēc, kas jau te 101x atrunāti

     [+] [-]

, 2020-12-11 17:09, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Man šodien nāca ausīs, ka nākamo četru gadu laikā, tā teikt, ekonomikas sildīšanai tiks novirzīti 1,65 miljardi €. Uz tā fona tie 30mio ja ne gluži kapeikas, tad arī tik ļoti nozīmīgi vairs nešķiet. Es par to, lai atjaunotas renes vietā ir jauna vieglatlētikas manēža, manuprāt, otrais ir prioritāte. Ja naudas pietiek visam (piemēram, kā fričiem), tad manis pēc kaut katrā pilsētā pa renei, bet tai nekādā gadījumā nevajadzētu būt prioritātei visu to iemeslu pēc, kas jau te 101x atrunāti
Pipec, vai tu arii tos visus "atrunaatos iemeslus" tomeer paarlasiiji?

  +2 [+] [-]

, 2020-12-11 17:19, pirms 3 gadiem
Par Siguldu. Renovācijā tika pieļauta vistrakākā kļūda (valdība neiedeva visu nepieciešamo summu). Trasi salāpīja, izgludināja un uzfrizēja, tas viss ir labi. Bet pats galvenais bija - pilnībā pārbūvēt trases augšgalu, lai te varētu braukt arī četrnieki. Citādi starp pasaules trasēm Sigulda ir kā vienkājains invalīds. Paši galvenie renes mači (kulminācija) te nenotiek - bobu kvartetini te nebrauc. Ko līdz smuka frizūra (ledus kvalitāte) un glauns ancuks (izcils personāls), ja džekam ir tikai viena kāja un jālēkā uz kruķiem?

     [+] [-]

, 2020-12-11 18:23, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nepamanīji, tad pateikšu priekšā, ka es nerakstīju par Siguldas trases būvniecību, bet rakstīju par būvniecību kā tādu. Lai arī kas tas nebūtu. Piemēram, dzīvojamo māju renovācija, jaunu dzīvojamo māju celtniecība utt.
Arī Siguldas trases renovācija būtu tāds pats ieguldījums Latvijas ekonomikas perspektīvā, kā jebkurš cits objekts jebkur Latvijā.
Šis ir stāsts par vienreizēju ieguldījumu, un nevis daudzkārtēju ieguldījumu tādā apmērā.
Labāk lai naudu iegulda sporta infrastruktūrā, nekā ber naudu tukšā mucā bez dibena AirBaltic.
kad jāiegulda visa veida infrastruktūras, tai skaitā sporta, būvniecībā, ceļu restaurācijā utt. Tavi vārdi - Sigulda tieši nav bet sporta infrastruktūra gan. Runa ir par to vai 30 miljonus nevar ieguldīt lielākai masai nepieciešamā infrastruktūrā.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-11 18:42, pirms 3 gadiem
Izklausās pēc pasūtījuma raksta. Absolūti tendenciozi un vispār ne pēc būtības. Nožēlojami. Kaut gan- ko no tāda "žurnālista" citu var sagaidīt...

     [+] [-]

, 2020-12-11 19:16, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: kad jāiegulda visa veida infrastruktūras, tai skaitā sporta, būvniecībā, ceļu restaurācijā utt. Tavi vārdi - Sigulda tieši nav bet sporta infrastruktūra gan. Runa ir par to vai 30 miljonus nevar ieguldīt lielākai masai nepieciešamā infrastruktūrā.
Gan jau ieguldīs arī citā sporta infrastruktūrā. Nevajag būt tādam skauģim un čīkstulim.

     [+] [-]

, 2020-12-11 20:51, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Pipec, vai tu arii tos visus "atrunaatos iemeslus" tomeer paarlasiiji?
Es par tiem iemesliem, ko pati esmu vairākkārtīgi minējusi. Ar acīm pāri pārskrēju, bet nu ne man īsti laika šobrīd, ne pacietības visu šo lasīt, īpaši, ka šis viss tak sen jau izrunāts.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-11 21:06, pirms 3 gadiem
Liela nejēdzība tērēt valsts naudu mazai ļaužu saujiņai sava hobija atbalstam. Galīgas muļķības iegūtas medaļas uzskatīt par valsts prestiža celšanu. To dara ar savu esošo dzīves līmenī par labu uzskatošo pilsoņu daļa .Prestiža valsts ir Luksemburga , kurai nav nevienas renes šļūcēju medaļas ,bet ir tūkstošies dzīvot gribētāju šajā valstī. No mūsu valsts pat nejauši šurp atkūlušies melnīši laižas lapās. Valsts prestižu ceļ gudri , tās virzību pa attīstības ceļu pilsoņi. Piekrītu komentāram , ka Siguldas rene ir kā vēzis nabadzīgās Latvijas organismā.

     [+] [-]

, 2020-12-11 21:59, pirms 3 gadiem
Tam ir vienkāršs risinājums. Vajag uzdāvināt Siguldas trasi Luksemburgai, lai grauž tās bagāto organismu, un dzīves līmenis šeit uzreiz strauji palielināsies un visi gribēs pie mums braukt, arī no Luksemburgas.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-11 22:08, pirms 3 gadiem
strops rakstīja: Liela nejēdzība tērēt valsts naudu mazai ļaužu saujiņai sava hobija atbalstam. Galīgas muļķības iegūtas medaļas uzskatīt par valsts prestiža celšanu. To dara ar savu esošo dzīves līmenī par labu uzskatošo pilsoņu daļa .Prestiža valsts ir Luksemburga , kurai nav nevienas renes šļūcēju medaļas ,bet ir tūkstošies dzīvot gribētāju šajā valstī. No mūsu valsts pat nejauši šurp atkūlušies melnīši laižas lapās. Valsts prestižu ceļ gudri , tās virzību pa attīstības ceļu pilsoņi. Piekrītu komentāram , ka Siguldas rene ir kā vēzis nabadzīgās Latvijas organismā.
Tavs komentārs tik pat liels stulbums, ja, piemēram, kāds miljonārs pateiktu-kāpēc mums jāmaksā milzu nodokļi, lai ar miljoniem valsts sociālajā budžetā atbalstītu visādus nabagus, kuri paši nespēj sevi nodrošināt, un pie tam lielu daļu no sociālās palīdzības nodzer un izmīž. Lai viņi sprāgst badā, un valstij būs vairāk naudas, kuru var ieguldīt daudz lietderīgāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-12 09:58, pirms 3 gadiem
nožēlojams sencis, kuram nauda svarīgāka par puiku kaislību! kaut kāds merkantils nabags, kura dzīve balstās uz to, ka jātaisa bērni, kas izaugs un apmaksās viņa hipo kredītus...

     [+] [-]

, 2020-12-12 12:37, pirms 3 gadiem
Skatos,Celmiņa kunga raksts izraisījis kārtīgu rezonansi līdzjūtēju sabiedrībā.Rakstu izlasīju,komentārus nē,jo šī nav tēma,kas mani uztrauktu,viena vienkārša iemesla dēļ.Ir izstrādāti nolikumi,pēc kā arī ir jāvadās valsts prēmiju pasniedzējiem.Liekiet svētā mierā sporta veidus un sportistus.Ja liela daļa sporta sabiedrības uzskata,ka nolikumi ir nepareizi,tad kas jums liedz cīnīties par to,lai tos mainītu.Un tik un tā nonāksiet pie saprotamas lietas,Prēmijas pienākās par augstiem sasniegumiem sportā.Un te nu sākās kašķis sabiedrībā,jo katram liksies mīļākais sporta veids tas īstākais prestižākais.Tāpēc dabīgi,ka izstrādātie nolikumi daudziem nebūs pa prātam,it sevišķi tad ,ja uzrodās kāds vunderkinds,kuram uzvarēt Pasaules un Eiropas čempionātā nav problēmu daudzu gadu garumā.Apmēram tā.Un tagad pateikšu to nepatīkamāko.Prēmijas parasti atļaujās piešķirt uzņēmumi vai valstis,kuras ir bagātas un var to atļauties.100% Latvija nav tajā skaitā un manuprāt šobrīd par prēmijām runāt vispārībā ir nekrietni.Bet ko var gribēt,ja valdība grib sev pacelt algas un katrs ,kurš tuvāk silei,grib tajā pagrābties.Un tajā silē ir mūsu nodokļu maksātāju nauda.Tiesa,novirzījos no tēmas,bet tāda ir šī brīža realitāte.Un viss smieklīgākais man liekās,ka profesionāliem sportistiem būtu jāpiešķir prēmijas.Nekas nav pret Briedi,bet piedodiet,viņš pats sev un savai komandai nopelnīja pietiekoši un valsts prēmija tāda sīknauda vien būtu,kura noderētu vairāk bērnu un jauniešu sporta attīstībai.