Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Bolts sakauj Getlinu arī 200 metros

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Bolts sakauj Getlinu arī 200 metros
Juseins Bolts
Foto: AP/Scanpix

Vieglatlētikas pasaules čempionātā Jamaikas sporta lepnums Juseins Bolts šodien 200m finālā Pekinā pārliecinoši pārspēja skandalozo amerikāni Džastinu Getlinu, kurš bija līdzšinējais sezonas līderis.

200m vīriešu finālā Juseins Bolts sasniedza sezonas labāko laiku (19.55), turklāt īsi pirms finišā viņš varēja atļauties samazināt ātrumu, jo galvenais konkurents bija krietni aiz jamaikieša muguras. Otro vietu ieguva Džastins Getlins (19.74), ar nacionālo rekordu (19.87) trešais finišēja Anaso Jobodvana (DĀR), savukārt ceturtais palika panamietis Alonso Edvarts (19.87).

Seškārtējais olimpiskais čempions Juseins Bolts tagad jau ir desmitkārtējais pasaules čempions. Neilgi pēc šodienas finiša notika negadījums: kameras cilvēks čempionu notrieca gar zemi [video].

Kā jau ziņots, savulaik par dopinga pārkāpumiem sodītajam Džastinam Getlinam šosezon bija četri labākie rezultāti 100 metros (9.74, 9.75, 9.75, 9.78) un divi labākie rezultāti 200 metros (19.57, 19.68), taču bukmeikeru skatījumā šajās sprinta distancēs galvenais pretendents uz pasaules zeltu bija jamaikiešu sporta lielākā zvaigzne Juseins Bolts. Pasaules čempionāta 100m skrējienā uzvarēja Bolts (9.79), bet Getlins finišēja otrais (9.80).

Pasaules čempionāta 200m sieviešu sacensībās šodien tika aizvadīti pusfināli. Pirmajā uzvarēja jamaikiete Elaina Tompsone (22.13), bet otro vietu ieguva amerikāniete Kendisa Makgrouna (22.26). Otrajā pusfinālā labākā bija nīderlandiete Dafne Šipersa (22.36). Trešajā triumfēja lielbritāniete Daina Ešere-Smita (22.12).

Pasaules čempionāts, 200 metru sprints vīriešiem

V.SportistsValstsLaiks
1.J.BoltsJamaika19.55
2.Dž.GetlinsASV19.74
3.A.JobodvanaDĀR19.87
4.A.EdvartsPanama19.87
5.Ž.HjūdžsLielbritānija20.02
6.R.GuļijevsTurcija20.11
7.F.OgunodeKatara20.27
8.N.EšmīdsJamaika20.33

Izmantotie resursi:
iaaf.org

  -2 [+] [-]

, 2015-08-27 19:25, pirms 9 gadiem
Profesionālais sports bez dopinga vairs nav iedomājams, lai skaitītos viens no labākajiem savā disciplīna un sasniegtu tādus rezultātus kādi tagad ir "standarts". Protams, uz pilnīgi visiem sporta veidiem to attiecināt varbūt nevaidzētu, bet 100m, riteņbraukšana, u.t.t, jau sen iet pāri normāla cilvēka max.fiziskajām normām. Un sporta medicīna ir daudzus gadus priekšā tām visām dop kontrolēm.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-27 19:38, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pārāk daudzi dzīvo iedomās un idillizē sportistus (20% no visiem, kas kādreiz ir 100 metrus veikuši ātrāk par 10 sekundēm ir oficiāli iekrituši dopkontrolē). Kā arī, ieteiktu painteresēties kā par dopinga tēmu un vēsturi kopumā, tā par tā pielietošanu mūsu dienās (īpaši cītīgi izlasot un konspektējot to, kas ir rakstīts par dopinga, oi, atvainojos, sporta karalieni - vieglatlētiku).

Par aprēķiniem, piedāvāju tavā formulā ielikt šādus sākotnējos nosacījumus: Getlins - cilvēks, kurš ir TOP sprinteris pasaulē, kurā ASV vieglatlētikas federācija iegulda naudu un citus resursus (tātad, tā nosacīti runājot - viņš ir spējīgākais sprinteris visā ASV), kurš divas reizes ir pieķerts dopinga lietošanā ir 0.16 sekundes lēnāks nekā Bolts 100 metros un 0.38 sekundes - 200 metros.

Tu tiešām tici, ka tie 10 cm garuma (kas arī papildus nozīmē 11 kg svara) dod tādu priekšrocību, ka ASV ātrākais cilvēks, kurš ir līdz nāsīm mērcēts dopingā pat pietuvoties īsti nevar Boltam?

Jā, Bolts varbūt arī ir unikāls atlēts, taču skarbā realitāte ir tāda, ka bez "vitamīniem" viņš tik pa Jamaikas pludmalēm skraidītu saldējumu pārdodot.

Kā te jau viens minēja - kamēr nav pieķerts, tikmēr tīrs. Jā, te es piekrītu, jo tikai dokontroles rezultāti ļauj saukt kādu sportistu par tīru vai ne tik tīru, taču no otras puses, atkārtošos, bet pierakstīšu - dopkontroles negatīvais rezultāts nenozīmē, ka sportists neko no aizliegtajiem preparātiem nelieto, tas tikai nozīmē to, ka viņš spēj iziet dompinga kontroli.
Bolts jau 15 gados uzvarēja U-20 PČ, bet kāds te runā par saldējuma pārdošanu...

  -1 [+] [-]

, 2015-08-27 19:51, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā te jau viens minēja - kamēr nav pieķerts, tikmēr tīrs. Jā, te es piekrītu, jo tikai dokontroles rezultāti ļauj saukt kādu sportistu par tīru vai ne tik tīru, taču no otras puses, atkārtošos, bet pierakstīšu - dopkontroles negatīvais rezultāts nenozīmē, ka sportists neko no aizliegtajiem preparātiem nelieto, tas tikai nozīmē to, ka viņš spēj iziet dompinga kontroli.
Pirms, kāda laika parādījās informācija, par pētījumu, kas veikts 2012 gada Londonas OS. Tur, tika apgalvots, ka dopingu lieto krietni lielos apjomos nekā realitātē ir.
Te, ar ir viena lieta, ka top atlētiem ir līgumi ar lielajām koorporācijām, kas pelna miljardus uz vidusmēra patērētāja rēķina.

  -3 [+] [-]

, 2015-08-27 20:10, pirms 9 gadiem
Tam Mininam tak vnk skauz ka kadam cilvekam ir iedzimti labi geni, bet vinam nav.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-27 20:39, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pārāk daudzi dzīvo iedomās un idillizē sportistus (20% no visiem, kas kādreiz ir 100 metrus veikuši ātrāk par 10 sekundēm ir oficiāli iekrituši dopkontrolē). Kā arī, ieteiktu painteresēties kā par dopinga tēmu un vēsturi kopumā, tā par tā pielietošanu mūsu dienās (īpaši cītīgi izlasot un konspektējot to, kas ir rakstīts par dopinga, oi, atvainojos, sporta karalieni - vieglatlētiku).

Par aprēķiniem, piedāvāju tavā formulā ielikt šādus sākotnējos nosacījumus: Getlins - cilvēks, kurš ir TOP sprinteris pasaulē, kurā ASV vieglatlētikas federācija iegulda naudu un citus resursus (tātad, tā nosacīti runājot - viņš ir spējīgākais sprinteris visā ASV), kurš divas reizes ir pieķerts dopinga lietošanā ir 0.16 sekundes lēnāks nekā Bolts 100 metros un 0.38 sekundes - 200 metros.

Tu tiešām tici, ka tie 10 cm garuma (kas arī papildus nozīmē 11 kg svara) dod tādu priekšrocību, ka ASV ātrākais cilvēks, kurš ir līdz nāsīm mērcēts dopingā pat pietuvoties īsti nevar Boltam?

Jā, Bolts varbūt arī ir unikāls atlēts, taču skarbā realitāte ir tāda, ka bez "vitamīniem" viņš tik pa Jamaikas pludmalēm skraidītu saldējumu pārdodot.

Kā te jau viens minēja - kamēr nav pieķerts, tikmēr tīrs. Jā, te es piekrītu, jo tikai dokontroles rezultāti ļauj saukt kādu sportistu par tīru vai ne tik tīru, taču no otras puses, atkārtošos, bet pierakstīšu - dopkontroles negatīvais rezultāts nenozīmē, ka sportists neko no aizliegtajiem preparātiem nelieto, tas tikai nozīmē to, ka viņš spēj iziet dompinga kontroli.
+++
pareizi saki,
vnk cilvēki ar rozā brillēm turpina skriet ar galvu sienā un teikt ,ka balts ir melns un melns ir balts
vnk kādam ir izdevīgi uz Bolta vārda pelnīt naudu (lielu naudu) un tikmēr uz dopinga provēm viņš vienmēr būs tīrs un pūkains ,bet tiklīdz kādam no tā vairs nebūs labuma, tā pēkšņi viņš "nejauši" iekritīs uz itkā kaut kādām iesnu zālēm
vienkārši cilvēkiem ir vajadzīgi varoņi ko apbrīnot un par to ir pataisīts Bolts

  +3 [+] [-]

, 2015-08-27 20:46, pirms 9 gadiem
Modritis rakstīja: Interesanti,Bolts visu sezonu mokas,knapi kajas velk,nekur neko nevar paradit,bet tad uz PC,sak nomest saviem sezonas rezultatiem par 0.5-1 sek.
Ko nozīmē "visu sezonu mokās", ja komentētāji saka ka viņš šosezon 200m skrējis tikai vienu reizi?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-27 21:03, pirms 9 gadiem
Sprinteri ir spēcīgi, labākie ir tik apbrīnojami spēcīgi, ka arī elites svarcēlāji dažreiz tikai iepleš acis, redzot, ko viņi ceļ. Tieši tāpēc, ka realizēt labu tehniku, skrienot kādus piecus garus soļus sekundē, ir iespējams tikai, pateicoties milzīgam spēkam. Un tieši tāpēc sprinteri lieto steroīdus, testosteronus un visu ko.

Man tiešām, pavisam godigi, interesē, ko dara bobslejisti.

Imilam var ieteikt iepazīties ar mūžveco Frensisa grāmatu par dopingu sprintā.

     [+] [-]

, 2015-08-27 21:36, pirms 9 gadiem
fantastisks līmenis v/a

     [+] [-]

, 2015-08-27 21:37, pirms 9 gadiem
dale rakstīja: Ticiet vai nee,bet Krievijai pec 6 dienam vesela 1 medala
Šubenkovs paņems medāli

     [+] [-]

, 2015-08-27 21:53, pirms 9 gadiem
M rakstīja: Sprinteri ir spēcīgi, labākie ir tik apbrīnojami spēcīgi, ka arī elites svarcēlāji dažreiz tikai iepleš acis, redzot, ko viņi ceļ. Tieši tāpēc, ka realizēt labu tehniku, skrienot kādus piecus garus soļus sekundē, ir iespējams tikai, pateicoties milzīgam spēkam. Un tieši tāpēc sprinteri lieto steroīdus, testosteronus un visu ko.

Man tiešām, pavisam godigi, interesē, ko dara bobslejisti.

Imilam var ieteikt iepazīties ar mūžveco Frensisa grāmatu par dopingu sprintā.
Ne velti 100m skaitās visprestižākā sporta medaļa, ne tikai v/a

     [+] [-]

, 2015-08-27 22:08, pirms 9 gadiem
dale rakstīja: Ticiet vai nee,bet Krievijai pec 6 dienam vesela 1 medala
tici vai ne , bet krieviem vel bus medalas, bet kadam nebus

     [+] [-]

, 2015-08-27 23:10, pirms 9 gadiem
imils rakstīja: Tie, kas ir trenējušies vieglatlētikā, īpaši sprintā (pie zinošiem treneriem), zinās, ka tā ir vesela zinātne - soļu garums, biežums, atspēriens u.t.t. Ir sprinteri, kas lieliski spēj uztrenēt savu skriešanas tehniku, bet viņu fizioloģija neļauj viņiem būt tur, kur ir Bolts. Tu vari ēst dopingu cik gribi, bet ātrumu ar to uztrenēt nevar....var izturību, var spēku, bet ātrumu nē. Turklāt salīdzinājumi ar Ārmstrongu ir galīgi nekorekti - cits sporta veids, cita specifika. Jā, pieļauju, ka tiek kaut kas lietots lai izturētu slodzes un ātrāk atjaunotos, bet kļūt tik ātrs kā Bolts var tikai īpaši apdāvināts cilvēks.

Pat, ja visi varētu atļauti lietot dopingu ne Tuvu netiktu klāt Boltam!!!
Pirmkārt, ir jāsaprot kas ir dopings. Faktiski nav NEVIENA preparāta, kas konkrētā laikā liktu skriet ātrāk, lekt tālāk vai celt vairāk. Tas tā nenotiek. Dopings, ļauj VAIRĀK STRĀDĀT. Tie paši anaboliskie steroīdi paši pa sevi nekādu spēku jau no tukša gaisa nerada, tie ļauj ātrāk atjaunoties, lai varētu strādāt vairāk/ātrāk (teiksim, ja tā, lai atpūstos no smaga treniņa vajag dienu brīvu, tad ar AS - šo brīvo dienu nevajag), turklāt, protams, tie paceļ iespēju latiņu, t.i., ģenētiskie maksimumi tiek atcelti.

Protams, apgalvojums "lieto visi" ir ļoti skaļš, tāpēc pateiksim to citādāk - pašlaik PČ normatīvs 100 metru skrējienam ar kuru tiktu pielasits startam ir 10.16 sekundes, kas 50-tajos gados bija Pasaules rekorda līmeņa rezultāts.
Interesanti, ka tieši 50-tie gadi ir tas laiks, kad sportā aktīvi ienāca dopings (galvenokārt - anaboliskie steroīdi) tādā veidā kā mēs to saprotam mūsdienās.

Izteikšu šajā komentāru sadaļā ļoti nepopulāru, taču patiesībā ļoti precīzu tēzi - lai vispār kvalificētos OS ir jābūt jau labi salādētam ar dopingu.

Bolta pārsvars. Nevajag jaukt - es nesaku, ka viņa visi tie soļa garumi un platumi neko nedod. Dod, protams! Taču ne jau tā, ka tāpēc viņš var noskriet visus doperus pats būdams tīrs. Patiesībā šī konkurence farmakoloģijas atbalsta ziņā ir godīga un visiem vienāda, tāpēc, jau šādā līmenī, protams, ka viņš savas stiprās puses pielieto un ir labāks par citiem.

     [+] [-]

, 2015-08-27 23:15, pirms 9 gadiem
CR7#HALAMADRID rakstīja: Tam Mininam tak vnk skauz ka kadam cilvekam ir iedzimti labi geni, bet vinam nav.
Vari būt mierīgs, tam sporta veidam, kurā es darbojos mana ģenētika ir krietni virs vidējā. Nekāda izcilā ar nav, bet sūdzēties nevaru.

Tikai, tieši dēļ savas pieredzes, prakses un novērojumiem es arī ļoti labi saprotu kur ir naturālie rezultāti un kur sākas farmacietu sacensības.

Tīri piemēram, lai saprastu kas ir un kāpēc, varu piedāvāt pat nelielu rakstu šai naturālo/dopinga sasniegumu sakarā (kā piemērs tiek ņemts cilvēka muskuļu hipertrofija): Naturālais treniņš – uz kurieni tas ved?...

  -1 [+] [-]

, 2015-08-27 23:44, pirms 9 gadiem
Bolts ir supermens. tas visiem skaidrs. Talants un harizmātisks cilvēks. Bet bez dopinga pat Bolts tā neskrietu. Viņš ir pārāk liels, pārāk daudz naudu arī citiem pelnošs, lai mēģinātu iegāzt. Tas būtu vieglatlētikas krahs.

     [+] [-]

, 2015-08-28 08:56, pirms 9 gadiem
Dopings ir vielu un metožu (asins pārliešana), kas ir definētas kā aizliegtas. To vai Bolts lieto dopingu, domāju, ka nē. To vai Bolts lieto kādas vielas, metodes, kas nebija 50desmitajos gados, esmu pārliecināts, ka jā. Kopš piecdesmitajiem gadiem ir iegūts milzum daudz jaunu zināšanu par cilvēku, kas rezultējas labākos treniņu rezultātos.

Tāpēc salīdzinājums ar 50desmitajiem gadiem ir klaji nekorekts, jo gan treniņu metodes, gan ekipējums ir krietni attīstījies.

Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, ir jāsaprot kas ir dopings. Faktiski nav NEVIENA preparāta, kas konkrētā laikā liktu skriet ātrāk, lekt tālāk vai celt vairāk. Tas tā nenotiek. Dopings, ļauj VAIRĀK STRĀDĀT. Tie paši anaboliskie steroīdi paši pa sevi nekādu spēku jau no tukša gaisa nerada, tie ļauj ātrāk atjaunoties, lai varētu strādāt vairāk/ātrāk (teiksim, ja tā, lai atpūstos no smaga treniņa vajag dienu brīvu, tad ar AS - šo brīvo dienu nevajag), turklāt, protams, tie paceļ iespēju latiņu, t.i., ģenētiskie maksimumi tiek atcelti.

Protams, apgalvojums "lieto visi" ir ļoti skaļš, tāpēc pateiksim to citādāk - pašlaik PČ normatīvs 100 metru skrējienam ar kuru tiktu pielasits startam ir 10.16 sekundes, kas 50-tajos gados bija Pasaules rekorda līmeņa rezultāts.
Interesanti, ka tieši 50-tie gadi ir tas laiks, kad sportā aktīvi ienāca dopings (galvenokārt - anaboliskie steroīdi) tādā veidā kā mēs to saprotam mūsdienās.

Izteikšu šajā komentāru sadaļā ļoti nepopulāru, taču patiesībā ļoti precīzu tēzi - lai vispār kvalificētos OS ir jābūt jau labi salādētam ar dopingu.

Bolta pārsvars. Nevajag jaukt - es nesaku, ka viņa visi tie soļa garumi un platumi neko nedod. Dod, protams! Taču ne jau tā, ka tāpēc viņš var noskriet visus doperus pats būdams tīrs. Patiesībā šī konkurence farmakoloģijas atbalsta ziņā ir godīga un visiem vienāda, tāpēc, jau šādā līmenī, protams, ka viņš savas stiprās puses pielieto un ir labāks par citiem.

     [+] [-]

, 2015-08-28 10:40, pirms 9 gadiem
Lasot, šos komentārus tā uz rēku velk- varu pateikt vienu tur ir tikai smags darbs... Runājot pa dopingiem Lance Edward Armstrong (septiņkārtējais Tour de France –uzvarētājs) viņam , kad atņēma titulus- viņš naturāli pateica, ka bez dopinga Tour de France – nav iespējams uzvarēt. Citiem vārdiem sakot tur visi augšējā elite lieto... Gan jau pretinieki ar zini, kas pa dopingiem, ir iznākuši ne jau viņs pašmājas kandžu revolucionāru ubrūvējis- tā jau varētu jebkuru olimpisko rekordistu nomelnot,. Fakts nemainās- treniņos daudzi lieto vairāk, citi mazāk sacensībās- kombinē un visādi sportisti dara, lai plus mīnus iekļautos atļautās normās. Beigās fiziskos sportaveidos, kā peldēšana, skriešana Tour de France , cīņas, utt. Tur, lai izietu uz simtdaļām pret pretinieku ir naturāla svīšana, darbs un plus, galvenais, psiholoģiskais. Neviens tev ārējs dopings nepalīdzēs, ja nebūs galvā nosvērtība ticība sev un kustības astrādāts līdz pēdējam. Tie nolicēji, kas noliek Boltu ir paskatījušies treniņu grafiku un ar kādiem treneriem viņš ir darbojies un cik šancē. Es pats kā trenējos, naturāli skatos un pētu šo čali – viņa treniņus režīmu, intervijas utt.. un tad tikai atverat muti, lai noliktu. Man allaž motivē video, kad agros laikos sarīkoja skandālu pa leģendāro bokseri Iron mike jeb (Mike Tyson). Viņa trenerim jautāja, vai tik viņš nav iepīts nelatļauto vielu lietošanā. Šis abildēja, jūs redzet viņa treniņu grafiku pirms muti verat veļā, kamēr jūs 4.00 no rīta guļat čalis jau no tā brīža sāk savu šanci, lai (skrietu, aukliņa un utt..) plus vēl psiholoģija un tas kam čalis ir gājis cauri dzīvē, lai motivētu sevi kapāt nereāli...

     [+] [-]

, 2015-08-28 10:49, pirms 9 gadiem
SimplyTheBest rakstīja: Lasot, šos komentārus tā uz rēku velk- varu pateikt vienu tur ir tikai smags darbs... Runājot pa dopingiem Lance Edward Armstrong (septiņkārtējais Tour de France –uzvarētājs) viņam , kad atņēma titulus- viņš naturāli pateica, ka bez dopinga Tour de France – nav iespējams uzvarēt. Citiem vārdiem sakot tur visi augšējā elite lieto... Gan jau pretinieki ar zini, kas pa dopingiem, ir iznākuši ne jau viņs pašmājas kandžu revolucionāru ubrūvējis- tā jau varētu jebkuru olimpisko rekordistu nomelnot,. Fakts nemainās- treniņos daudzi lieto vairāk, citi mazāk sacensībās- kombinē un visādi sportisti dara, lai plus mīnus iekļautos atļautās normās. Beigās fiziskos sportaveidos, kā peldēšana, skriešana Tour de France , cīņas, utt. Tur, lai izietu uz simtdaļām pret pretinieku ir naturāla svīšana, darbs un plus, galvenais, psiholoģiskais. Neviens tev ārējs dopings nepalīdzēs, ja nebūs galvā nosvērtība ticība sev un kustības astrādāts līdz pēdējam. Tie nolicēji, kas noliek Boltu ir paskatījušies treniņu grafiku un ar kādiem treneriem viņš ir darbojies un cik šancē. Es pats kā trenējos, naturāli skatos un pētu šo čali – viņa treniņus režīmu, intervijas utt.. un tad tikai atverat muti, lai noliktu. Man allaž motivē video, kad agros laikos sarīkoja skandālu pa leģendāro bokseri Iron mike jeb (Mike Tyson). Viņa trenerim jautāja, vai tik viņš nav iepīts nelatļauto vielu lietošanā. Šis abildēja, jūs redzet viņa treniņu grafiku pirms muti verat veļā, kamēr jūs 4.00 no rīta guļat čalis jau no tā brīža sāk savu šanci, lai (skrietu, aukliņa un utt..) plus vēl psiholoģija un tas kam čalis ir gājis cauri dzīvē, lai motivētu sevi kapāt nereāli...
Neviens jau Boltu nenolika. Tikai teica, ka arī viņš lieto tieši tāpat kā citi. Nevajag te likt kaut kādus nēģerus dievu kārtā. Tad jau labāk izvēlies to pašu Vējoni par savu elku - tolks lielāks. Tā jau ir, ka sīkie supervaroņus nomaina pret kaut kādām zvaigznēm. No tāda Bolta vieglatlētikai un sportam labuma nekāda - tikai vēl vairāk sīko, kas tic, ka pieaugot būs profesionāli sportisti, bet beigās aplaužas.

     [+] [-]

, 2015-08-28 11:01, pirms 9 gadiem
minkanak rakstīja: Neviens jau Boltu nenolika. Tikai teica, ka arī viņš lieto tieši tāpat kā citi. Nevajag te likt kaut kādus nēģerus dievu kārtā. Tad jau labāk izvēlies to pašu Vējoni par savu elku - tolks lielāks. Tā jau ir, ka sīkie supervaroņus nomaina pret kaut kādām zvaigznēm. No tāda Bolta vieglatlētikai un sportam labuma nekāda - tikai vēl vairāk sīko, kas tic, ka pieaugot būs profesionāli sportisti, bet beigās aplaužas.
Redzi, izsisties līdz tam līmenim ir daudz vairāk jāšancē no mazām dienām nekā tavs Vējonis ir to darījis, plus allaž patīkami ir respektēt, tos , kas dara ko lietas labā. Man personīgi vienalga vai čalis, kā mans minētais Lance Edward Armstrong - Tour de France čempis ir baltais vai, šai gadījumā kā Bolts ir melnais. Galvenais, jau personība, utt. Redzēt bišk vairāk nekā uzreiz racisms. (Protams, tas jau nenozīmē, ka uzreiz bēgļus 250 te atbalsta-, kas taisās uz mūsu nodokļiem laist), bet pret tiem, kas izsitās gan jau būs cieņa lielāka, nekā tie, kas met negatīvus komentārus sportcentā...

  -1 [+] [-]

, 2015-08-28 12:00, pirms 9 gadiem
SimplyTheBest rakstīja: Redzi, izsisties līdz tam līmenim ir daudz vairāk jāšancē no mazām dienām nekā tavs Vējonis ir to darījis, plus allaž patīkami ir respektēt, tos , kas dara ko lietas labā. Man personīgi vienalga vai čalis, kā mans minētais Lance Edward Armstrong - Tour de France čempis ir baltais vai, šai gadījumā kā Bolts ir melnais. Galvenais, jau personība, utt. Redzēt bišk vairāk nekā uzreiz racisms. (Protams, tas jau nenozīmē, ka uzreiz bēgļus 250 te atbalsta-, kas taisās uz mūsu nodokļiem laist), bet pret tiem, kas izsitās gan jau būs cieņa lielāka, nekā tie, kas met negatīvus komentārus sportcentā...
Tas Bolts jau tas pats Vējonis vien ir - melo acīs skatīdamies. Saprastu, ja godīgi pateiktu, ko pats lieto un visiem (sīkos skrējējus ieskaitot) būtu skaidrs, ka ar tīru darbu tu tādu rezultātu nekad nesasniegsi. Es jau nesaku, ka Bolts nav smagu darbu tajā ieguldījis - protams, ka ir. Tajā pašā laikā arī netīru darbu. Otrs jautājums - cik tas darbs ir sabiedrībai noderīgs. Ne īpaši jau.

     [+] [-]

, 2015-08-28 13:35, pirms 9 gadiem
Tas jau saucās laipni lūgts profesionālā sportā. Viss, ko plus mīnus profesionālajā sportā dara ir priekš sevis, taču galvenais, ka viņi priekš sevis darot nodara mazāku kaitējumu videi utt.. nekā daudzi citi privātie uzņēmēji, kas ar sportu nesaistās. Lai nu kā emocijas, skatīšanās prieks un šofs skatītājiem, kā priekš manis pēc 8 h darba dienas dod gandarījumu, taču tas jau laikam ir cits jautājums

     [+] [-]

, 2015-08-28 20:01, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, ir jāsaprot kas ir dopings. Faktiski nav NEVIENA preparāta, kas konkrētā laikā liktu skriet ātrāk, lekt tālāk vai celt vairāk. Tas tā nenotiek. Dopings, ļauj VAIRĀK STRĀDĀT. Tie paši anaboliskie steroīdi paši pa sevi nekādu spēku jau no tukša gaisa nerada, tie ļauj ātrāk atjaunoties, lai varētu strādāt vairāk/ātrāk (teiksim, ja tā, lai atpūstos no smaga treniņa vajag dienu brīvu, tad ar AS - šo brīvo dienu nevajag), turklāt, protams, tie paceļ iespēju latiņu, t.i., ģenētiskie maksimumi tiek atcelti.

Protams, apgalvojums "lieto visi" ir ļoti skaļš, tāpēc pateiksim to citādāk - pašlaik PČ normatīvs 100 metru skrējienam ar kuru tiktu pielasits startam ir 10.16 sekundes, kas 50-tajos gados bija Pasaules rekorda līmeņa rezultāts.
Interesanti, ka tieši 50-tie gadi ir tas laiks, kad sportā aktīvi ienāca dopings (galvenokārt - anaboliskie steroīdi) tādā veidā kā mēs to saprotam mūsdienās.

Izteikšu šajā komentāru sadaļā ļoti nepopulāru, taču patiesībā ļoti precīzu tēzi - lai vispār kvalificētos OS ir jābūt jau labi salādētam ar dopingu.

Bolta pārsvars. Nevajag jaukt - es nesaku, ka viņa visi tie soļa garumi un platumi neko nedod. Dod, protams! Taču ne jau tā, ka tāpēc viņš var noskriet visus doperus pats būdams tīrs. Patiesībā šī konkurence farmakoloģijas atbalsta ziņā ir godīga un visiem vienāda, tāpēc, jau šādā līmenī, protams, ka viņš savas stiprās puses pielieto un ir labāks par citiem.
Es nesaku, ka tur nav farmakaloģijas...ir, bet tas viss ir ļoti stiepjams un abstrakts jēdziens un attiecināms uz katru sporta veidu un disciplīnu atsevišķi. Kā salīdzinājumu varu piedāvāt citu sporta veidu spilgtos pārstāvjus - Mesi, Džordans, Kobe Braints - vai tas ir dopings, kas padarīja viņus tādus...tas ir fizioloģiskai fenomens, ko iešpricēt vai apēst nevar...
Šī atjaunošanās un lielākās slodzes izturēšana ir vairāk attiecināma uz spēka un izturības disciplīnām... Turklāt sprinteri visbiežāk iekrīt uz muskuļus audzējošajiem preperātiem, kas ātrumu nedod.
Protams, ka daļa taisnības Tev ir un man pat bail domāt, kas darās riteņbraukšanas un pārējos izturības un spēka sporta veidos, par to pat nav jēgas strīdēties.

p.s. Ja runājam par kopējo rezultātu attīstību un izaugsmi, tad kopš 70tajiem ir mainījusies un evolucionējusi visa pasaule ieskaitot tehnoloģijas (sākot ar apaviem beidzot ar treniņu metodiku) un medicīnu (atļauto), kas spilgti izpaužas arī sportā.