Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Biatlonā stafete, Rastorgujevs tomēr piedalīsies

Andris Liepa
Andris Liepa

Biatlonā stafete, Rastorgujevs tomēr piedalīsies
Andrejs Rastorgujevs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64
21:30
Vankūvera 2010, OS-Biatlons (Vīrieši), 4 x 7,5 km stafete
Norvēģija
2.55
Austrija
3.40
Krievija
5.10
Francija
7.20
Vācija
14.50
Zviedrija
42.00

Šodien olimpiskajās spēlēs Vankūverā norisināsies vienas no skatāmākajām un prestižākajām sacensībām – 4x7.5 kilometru stafete biatlonā vīriešiem. Kurš uzvarēs? Kuru vietu izcīnīs Latvija? To uzzināsim, sākot no plkst.21:30, kad sāksies sacensības.

Latvija – par vietu desmitniekā

Vispirms par mūsu komandu. Kaspars Dumbris saaukstējies, kā rezultātā izlases galvenais treneris veicis izmaiņas mūsu sastāvā, Dumbri nomainot pret Andreju Rastorgujevu, par kura soli (vismaz salīdzinot ar citiem latviešiem) šaubu nav, bet svarīgākais viņam būs tikt galā ar šaušanu. Kaut vai izmantojot visas rezerves patronas – galvenais iztikt bez soda apļiem. Latvieši stafeti veiks sekojošā secībā: Edgars Piksons, Ilmārs Bricis, Andrejs Rastorgujevs un Kristaps Lībietis.

Šajā sezonā Pasaules kausa izcīņā notika četras stafetes, un trijās no tām Latvijas kvartets nespēja tikt pat 15 labāko skaitā. Tomēr šoreiz atļausimies cerēt uz labāko desmitnieku – gan tāpēc, ka olimpiādē viss mēdz apgriezties kājām gaisā, gan tāpēc, ka tajā ceturtajā reizē mūsu komanda izcīnīja ļoti augsto 7. vietu, pierādot, ka brīžiem varam izšaut. Apskatoties uz visu 19 izlašu sastāviem, patiešām nešķiet, ka desmitnieks būtu nesasniedzams mērķis – protams, daudz kas būs atkarīgs no šaušanas kvalitātes.

Norvēģija, Austrija vai kāds cits?

Par galvenajām favorītēm uz uzvaru bukmeikeri pilnīgi pamatoti uzskata Norvēģiju un Austriju. Norvēģijas pēdējā posma veicējs Ūle Einārs Bjerndālens noteikti alkst vismaz reizi šeit Vankūverā kļūt par olimpisko čempionu – individuālajās sacensībās nācies samierināties ar vienu vienīgu sudrabu. Viņam tas tiešām ir tikai. Norvēģu lielākās bažas ir saistītas ar 2. posma veicēju Tarjei Boe, kurš tikai šajā sezonā iegāja PK apritē – uz 22 gadus veco biatlonistu šodien gulsies liela atbildība. Austrijai varbūt nav Bjerndālena un Emīla Egles Svendsena, taču sastāvs ir ļoti stiprs un spēkos līdzvērtīgs. 1. posmā ātršāvējs (pie tam – precīzs!) Simons Eders, 2. un 4. posmā ļoti pieredzējušie Daniels Mezotičs un Kristofs Zumans, bet 3. posmā Dominiks Landertingers, kurš neaptveramā ātrumā ieņēmis stabilu vietu biatlona elitē.

Tomēr ne jau tikai Norvēģija un Austrija tēmēs uz zeltu. Spēcīga būs arī Krievija un Francija, kuras pa reizei šajā PK izcīņā stafeti jau uzvarējušas. Krieviem pēdējo posmu veiks masu starta čempions Jevgeņijs Ustjugovs, bet Francijas sastāvā 1. posmā sprinta čempions Vensāns Žejs, tāpat pie medaļas Vankūverā jau ticis arī Martins Furkads, kurš pēdējā posmā, ja vajadzīgs, var paveikt brīnumu. No izteiktā TOP5 (Norvēģija, Austrija, Krievija, Francija, Vācija) mazākās izredzes ir vāciešiem, tomēr kas zina – četrās šīs sezonas stafetēs bijušas četras dažādas uzvarētājas, bet piektajā varbūt laiks Vācijas uzvarai? Galu galā divas 3. vietas šajā sezonā arī liecina, ka potenciāls ir. Galvenais turēties līderu vidū līdz pēdējam posmam, kad distancē dosies spēcīgais Mihaels Graiss.

Diez vai par uzvaru cīnīsies kāda komanda, kas nav šajā minētajā TOP5. Šīs sezonas PK izcīņas četrās stafetēs neviens cits kvartets ne reizi nav ticis pat labāko četriniekā. 5. un 6. vietā pa reizei bijusi Šveice, divas 6. vietas Zviedrijai, vēl vienreiz 6. vieta ASV. Arī bukmeikeri citām izlasēm netic, vēl tikai nedaudz (tiešām tikai nedaudz) izceļot baltkrievus un ukraiņus.

Favorītes un to sastāvi

Norvēģija: Halvards Hanevolds, Tarjei Boe, Emīls Egle Svendsens, Ūle Einārs Bjerndālens.
Austrija: Simons Eders, Daniels Mezotičs, Dominiks Landertingers, Kristofs Zumans.
Krievija: Ivans Čerezovs, Antons Šipuļins, Maksims Čudovs, Jevgeņijs Ustjugovs.
Francija: Vensāns Žejs, Vensāns Defrāns, Simons Furkads, Martins Furkads.
Vācija: Simons Šemps, Andreass Birnbahers, Arnds Paifers, Mihaels Graiss.

Visu 19 komandu sastāvi apskatāmi šeit.

Visas Pasaules kausa vīriešu stafetes

V1. posms2. posms4. posms5. posmsOS 2010
1.FrancijaAustrijaNorvēģijaKrievija-
2.NorvēģijaKrievijaFrancijaNorvēģija-
3.AustrijaVācijaVācijaAustrija-
4.KrievijaFrancijaAustrijaVācija-
5.VācijaNorvēģijaKrievijaŠveice-
6.ZviedrijaZviedrijaŠveiceASV-
7.ASVČehijaLatvijaZviedrija-
8.UkrainaŠveiceUkrainaFrancija-
9.ŠveiceItālijaJapānaBaltkrievija-
10.BaltkrievijaASVZviedrijaČehija-
LV17. Latvija21. Latvija7. Latvija16. Latvija? Latvija
Kopā2624192419

Kādu vietu izcīnīs Latvijas kvartets?

  • 120

  • 169

  • 454

  • 171


Slēpts komentārs: wilwood
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-02-26 11:54, pirms 15 gadiem
Sie nav cinitaji!

  -4 [+] [-]

, 2010-02-26 11:59, pirms 15 gadiem
Pie labas šaušanas varam būt sestie.

  +8 [+] [-]

, 2010-02-26 12:01, pirms 15 gadiem
man šķiet ka izlase no tā ieguvusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NANI27

     [+] [-]

, 2010-02-26 12:05, pirms 15 gadiem
qwyx rakstīja: Pie labas šaušanas varam būt sestie.
Bet pie izcilas 3shie

     [+] [-]

, 2010-02-26 12:08, pirms 15 gadiem
par Norvegiju

  +6 [+] [-]

, 2010-02-26 12:08, pirms 15 gadiem
Vecais krabis padevās!!! Es par treneri!

     [+] [-]

, 2010-02-26 12:08, pirms 15 gadiem
www.profurgol rakstīja: profurgol.com
JAUNS FUTBOL MENEDZERIS!

PIEVIENOJIES!
(dirz bus pieejama ari latviesu valoda) ..tad ko tu gaidi?
PIEVIENOJIES!
http://www.profurgol.com/
Tulit bus bans

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 12:09, pirms 15 gadiem
Piradi Rasturgajev ka treners kludijas

  +6 [+] [-]

, 2010-02-26 12:21, pirms 15 gadiem
Nu domāju ka labi vien ir ka Rastrugajevs ir Dumbra vietā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 12:31, pirms 15 gadiem
Būs kā parasti

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 12:32, pirms 15 gadiem
aizermans19 rakstīja: Vecais krabis padevās!!! Es par treneri!
pareizi...
nezin kāpec man liekas,ka treneri ari ieklausās fanos,kas šeit komentē...kaut nedaudz...daļēji tas ir mūsu nopelns par rastorgujevu...
dzekam visy sezonu labāki rāditāji,neatkarigi no šaušanas...
vismaz pagaidām vins izskatās perspektivs,tāpec jādod iespēja tādiem...
nu ko, andrej...uzbliz...lai urbānam būtu ūsas un pižiks arī jānodzen....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 12:39, pirms 15 gadiem
LeBrOnS23 rakstīja: Piradi Rasturgajev ka treners kludijas
Rastorgujeva precizitāte šosezon 59%, Dumbrim 83%-starpība ir ļoti liela, biedē Rastorgujeva koeficients šaušanā. Sanāk ja Rastorgujevs šauj savā līmenī tad būs 6 papildus patronas ja mazliet zem sava līmeņa tad soda apļi neizzbēgami. Dumbris ir nedaudz lēnāks bet šauj jūtami labāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 12:40, pirms 15 gadiem
qwyx rakstīja: Pie labas šaušanas varam būt sestie.
ko Tu pīpē, dēls??

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 12:40, pirms 15 gadiem
1-NOR, 2 AUT, 3 RUS, 13-LAT
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 12:45, pirms 15 gadiem
Rastargujevs līdzīgs Miķelim Rēdliham

     [+] [-]

, 2010-02-26 12:47, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: pareizi...
nezin kāpec man liekas,ka treneri ari ieklausās fanos,kas šeit komentē...kaut nedaudz...daļēji tas ir mūsu nopelns par rastorgujevu...
dzekam visy sezonu labāki rāditāji,neatkarigi no šaušanas...
vismaz pagaidām vins izskatās perspektivs,tāpec jādod iespēja tādiem...
nu ko, andrej...uzbliz...lai urbānam būtu ūsas un pižiks arī jānodzen....
Puisis ir perspektīvs, bet stafetēs īpaši olimpiādēs liek pārbaudītas vērtības un Rastorgujevu var likt kā eksperimentu stafetē PK posmos bet ne tagad, ļoti nepatīk šī maiņa, kautarī pats sezonas sākumā ļoti vēlējos stafetē, bet redzot kā viņš nervozē PK posmos, cik slikti šauj, arī slkēpošanas ātrums tikai nedaudz labāks par citiem.
viņš varēja nākamā sezonā sākt stafetē startēt. ļoti ceru ka kļūdos bet domāju ka Rastorgujevs stafete izgāzīs. Parasti jau ja izsaku sliktas prognozes liek mīnusus-droši vien arī tagad būs mīnusi, bet ticība tieši šīs sezonas laikā viņam zuda. Tas nenozīmē ka viņš ir norakstāms, tas nozīmē ka ieiešana Pk posmos būs lēnāka kā gaidīts un olimpiādē šāds eksperiments ir milzīga atbildība uz puiša pleciem. Mēs startējam slikti individuāli bet stafetēs sanāk labi ja labi šauj un Rastorgujevs ir sabili sliktākais šāvējs mūsu vīru komandā-to nevar apstrīdēt jo to parāda statistika.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 12:51, pirms 15 gadiem
Pēdējais izgājiens spēlēs!
Parādam - no varam!
Cerēsim, ka hokejistu piemērs būs lipīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 12:53, pirms 15 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Neprecīzi aprēķini. Ja šaus savā līmenī (60%), tad katrā šaušanā būs 3/5, bet vēl jau tie trīs neaizvērtie jāšauj. 60% no 3 ir ~1.8/3 jeb noapaļojot 1 soda aplis katrā šaušanā. Tas tīri no statistikas viedokļa
Man sanāk ka stafetē ir ar 8 patronām jāsašauj 5 mērķi lai nebūtu soda aplis. Ja no 8 trāpa 5 tad ir 62 %. Rastorgujevam ir 59 % - mazliet neprecīzi uzrakstīju sanāk ka drīzāk līmenī šaujot būs viens soda aplis-jo iet runa parvidējo šaušanu jo soda apli nopelna ja trāpa 50%. taisnība ir mums kaut kur pa vidu n2 ne 0 bet viens soda aplisja Rastorgujevs ir savā elementā-tas būtu zaudētas 80 sekundes kopā uz abām šaušanām-6 papildus patronas plus soda aplis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 13:00, pirms 15 gadiem
Rastorgujevs rastorgalsja

     [+] [-]

, 2010-02-26 13:03, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Man sanāk ka stafetē ir ar 8 patronām jāsašauj 5 mērķi lai nebūtu soda aplis. Ja no 8 trāpa 5 tad ir 62 %.
Tev taisnība. Pirmīt uzrakstīju, ka pie 60% precizitātes pēc pirmajiem 5 šāvieniem paliek 3 neaizvērti, lai gan patiesībā 2 (3/5), kurus ar to pašu 60% precizitāti ar 3 šāvieniem var aizvērt.

     [+] [-]

, 2010-02-26 13:07, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Puisis ir perspektīvs, bet stafetēs īpaši olimpiādēs liek pārbaudītas vērtības un Rastorgujevu var likt kā eksperimentu stafetē PK posmos bet ne tagad, ļoti nepatīk šī maiņa, kautarī pats sezonas sākumā ļoti vēlējos stafetē, bet redzot kā viņš nervozē PK posmos, cik slikti šauj, arī slkēpošanas ātrums tikai nedaudz labāks par citiem.
viņš varēja nākamā sezonā sākt stafetē startēt. ļoti ceru ka kļūdos bet domāju ka Rastorgujevs stafete izgāzīs. Parasti jau ja izsaku sliktas prognozes liek mīnusus-droši vien arī tagad būs mīnusi, bet ticība tieši šīs sezonas laikā viņam zuda. Tas nenozīmē ka viņš ir norakstāms, tas nozīmē ka ieiešana Pk posmos būs lēnāka kā gaidīts un olimpiādē šāds eksperiments ir milzīga atbildība uz puiša pleciem. Mēs startējam slikti individuāli bet stafetēs sanāk labi ja labi šauj un Rastorgujevs ir sabili sliktākais šāvējs mūsu vīru komandā-to nevar apstrīdēt jo to parāda statistika.
tev ari taisniba...bet mums jau nav ko zaudēt...bus dunbris ,būs medaļa..? nē...bet dodot rastorgujevam (kā jaunam un perspektivam) iespēju,tas varetu būt stimuls tāklākam..un ja vel labi sašauj..?
dumbrim būs vasara kāzas un kas to zina vai vins brauks vēl...tomēr ģimene...un jābaro,ne jau ar biatlonā brauksanu...

  -3 [+] [-]

, 2010-02-26 13:09, pirms 15 gadiem
aut-nor-rus. lat - 17.v.

     [+] [-]

, 2010-02-26 13:14, pirms 15 gadiem
Es ar esmu par to, ka jādod Andrejam iespēja šodien startēt, protams, ar viņa ne pārāk labo precizitāti šobrīd, tas ir risks..>Bet pieredze tā ar viņam būs un, kad tad, ja ne tagad, kad (piekrītu šoreiz cesiniekam7) medaļas tāpat nebūs, arī 6 nieks(jā, domāju, ka ne), tā, ka - ko gan mums zaudēt? bet pieredzi Andrejam vajag daudz, daudz daudz un tad, kas zina ...

     [+] [-]

, 2010-02-26 13:16, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tev ari taisniba...bet mums jau nav ko zaudēt...bus dunbris ,būs medaļa..? nē...bet dodot rastorgujevam (kā jaunam un perspektivam) iespēju,tas varetu būt stimuls tāklākam..un ja vel labi sašauj..?
dumbrim būs vasara kāzas un kas to zina vai vins brauks vēl...tomēr ģimene...un jābaro,ne jau ar biatlonā brauksanu...
Tiasnība ir abiem-atšķirība ie pieejā biatlonā. tev omāju ka vairāk interesē vai būs labi vai slikti, ja vidēji tad interese ir maza. Ar rastorgujeva ja viņš trāpa ir lielāka iespēja tikt augstu-domāju ka maksimāli iespējamā augstā vieta varētu būt 6 vieta-ja viss labais sakrīt kopā. man atkal ir svarīgakatra vieta - esregulāri pārdzīvoju par katru vietu-kāds teiks ka viņam vienalga vai mēs esam 13 vai 15 vieta-piekrītu ka daudziem tā ir, bet man nē, tāpēc vēlos Dumbri kurš stabilāks un mazas iespējas soda aplim.
Un vēl likt stafetē biatlonistu ar 59% precizitāti sezonā pie tam olimpiskās spēlēs-būtu kādam jāpaskatās vaikas tāds ir bijis. Protams ka kādam serbam vai lietuvietim jā, bet pat angļi sen jau šauj labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 13:23, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Tiasnība ir abiem-atšķirība ie pieejā biatlonā. tev omāju ka vairāk interesē vai būs labi vai slikti, ja vidēji tad interese ir maza. Ar rastorgujeva ja viņš trāpa ir lielāka iespēja tikt augstu-domāju ka maksimāli iespējamā augstā vieta varētu būt 6 vieta-ja viss labais sakrīt kopā. man atkal ir svarīgakatra vieta - esregulāri pārdzīvoju par katru vietu-kāds teiks ka viņam vienalga vai mēs esam 13 vai 15 vieta-piekrītu ka daudziem tā ir, bet man nē, tāpēc vēlos Dumbri kurš stabilāks un mazas iespējas soda aplim.
Un vēl likt stafetē biatlonistu ar 59% precizitāti sezonā pie tam olimpiskās spēlēs-būtu kādam jāpaskatās vaikas tāds ir bijis. Protams ka kādam serbam vai lietuvietim jā, bet pat angļi sen jau šauj labāk.
piekritu tev...tik pat labi ari dumbrīts var neizšaut...ir tacu daudzi dzeki,kas šauj slikti ,bet kompensē to ar ātrumu...andresens,tas pats bjorndalens,ja nenoveicas šaušanā,daži austrieši...
es ari izsaku savas domas...to mes redzesim kā būs...vienalga ,kas brauc galvenais lai pierāda,ka biatlons nenomirs Latvijā...
lai nepaliek rajonu čempionātu līmenī...
varetu jau runāt daudz..ari treneri vajadzeja sen mainīt...

     [+] [-]

, 2010-02-26 13:27, pirms 15 gadiem
Cīņa par uzvaru būs interesanta. Ceru, ka Šemps nenodrebēs 1.posmā un arī Vācija iesaistīsies. Nu vismaz tiktāl, lai iekļūtu 3-niekā. Par Latviju... Ne 10-nieks, kur nu vēl 6-nieks nav īsti reāls pat pie lielas veiksmes, priecāšos par vietu otrā desmita pirmajā pusē, bet reālā ir ap 17. Lai veicas!

     [+] [-]

, 2010-02-26 13:52, pirms 15 gadiem
Laba ziņa par Rastargujeva startu.
Domāju, ka uzvarēs Austrija, jo lai gan uzvaru individuāli nav, gan Eders, gan Zumans gan Mezotičs ir bijuši sešiniekā un Landertingers arī ir ļoti spēcīgs.
Gribētos, lai otrie ir Franči, bet nav pārliecības par Defranu un vecāko Furkadu.
Laikam otrie būs Norvēģi, jo Bjerndālens un Svendsens stafetēs vienmēr ir OK,+ Hanevolds ir stabils, jautājums par Boe, ja neko nesabojās Norvēģi var arī uzvarēt.
Krievi, vispār pašvaka olimpiāde izņemot Ustjugovu, bet ja būs stabilitāte būs medaļas.
Domāju un ceru, ka friči paliks bešā iepriekšējie starti par to liecina, kaut gan pēdējie 2 posmi būs ļoti spēcīgi.
Prognoze:
1.Austrija
2. Norvēģija
3. Krievija
4. Vācija
5.Francija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 14:18, pirms 15 gadiem
beidzot arii kaada laba zinja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 14:19, pirms 15 gadiem
mums būs ideāls rezultāts, ja
1) nebūsim pēdējie,
2) Bricis svu posmu labi nomauks,
3) ieliksim arī esti-poise (tad vispār būsim pārlēkuši savai ...).
Domāju un ceru uz labāko variantu, ka būsim no 19 komandām 14.-16.vietā. Vairāk gan uz citu komandu slikta snieguma dēļ, nevis savējo meistarības rēķina.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 14:20, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka būs tik traki. Tomēr ar vīriešu izlasi nav tik sūdīgi kā ar dāmu, kur, ja neskaita Līdumu un ļoti retos gadījumos Krūmiņu, vispār nekā nav. Domāju, ka 15. vieta ir reāla. Bet galvenais uzdevums manuprāt ir ielikt igauņiem. Vismaz man pēdējos gados, kopš lieliskā četrinieka vairs nav, vienīgā interese par mūsējo startu stafetē ir tāda. Ja izdodas apsteigt ziemeļu kaimiņus, značit noemāli nostartēja, ja nē, nu tad diez kas nav.

     [+] [-]

, 2010-02-26 14:22, pirms 15 gadiem
12-15.vieta

     [+] [-]

, 2010-02-26 14:36, pirms 15 gadiem
1.Norvēģija
2.Austrija
3.Krievija.
7.Latvija

     [+] [-]

, 2010-02-26 14:46, pirms 15 gadiem
LATVIJAS BIATLONS-KAD ĀTRUMS AIZRAUJ

     [+] [-]

, 2010-02-26 14:54, pirms 15 gadiem
aizermans19 rakstīja: Vecais krabis padevās!!! Es par treneri!
Es domāju ka tev arī grūtības nesagādātu skatīties binoklī un salikt 4 biatlonistus secībā kādā startēs

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 15:04, pirms 15 gadiem
Lai veicas mūsu vīriem. Novēlu iekļūt desmitniekā!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 15:12, pirms 15 gadiem
jubula rakstīja: Bet galvenais uzdevums manuprāt ir ielikt igauņiem. Vismaz man pēdējos gados, kopš lieliskā četrinieka vairs nav, vienīgā interese par mūsējo startu stafetē ir tāda. Ja izdodas apsteigt ziemeļu kaimiņus, značit noemāli nostartēja, ja nē, nu tad diez kas nav.
Njā...biku skumji, bet taisnība

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 15:18, pirms 15 gadiem
Dumbris-kā princese uz zirņa!!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 16:11, pirms 15 gadiem
Calvin rakstīja: Rastargujevs līdzīgs Miķelim Rēdliham
Uzliec šim ķiveri buutu kaa dviiņu brāļi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 17:12, pirms 15 gadiem
Piksons 1 soda aplis 6 rezerves patronas, Bricis 4 rezerves patronas, Rastrogujevs 1 soda aplis 6 rezerves patronas, Libietis 5 rezerves patronas = Latvija izcina (drizak jau paliek) 17. vieta.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 17:14, pirms 15 gadiem
bet padomāsim par to kurš ir parādijis kaut ko OS sogad!!
Dumbris - 20 km palika 73. vietā (Rastargujevs nestartē) 5 sodi
Rastargujevs - 10 km sprintā palika 50. vietā (Dumbris nestartē) 3 sodi!
treneris pareizi izvelējās!!
ja Rastargujevs netrāpīs , tad to atgus slēpošanā!

     [+] [-]

, 2010-02-26 17:35, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: nez kāpēc man aizdomas,ka šodien šaušana mums neies
Tas nav smieklīgi, ceru ka nepaliks mūsējie kaunā kā meitenes!!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 17:48, pirms 15 gadiem
nepalikšana pēdējā vietā jau būtu panākums.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 19:27, pirms 15 gadiem
Vienigais veids kā tikt prom no pēdējām vietām ir popularizēt biatlonu Āfrikā.

     [+] [-]

, 2010-02-26 20:35, pirms 15 gadiem
Pēdējā posmā Lībietis pat ja viņš visu sašauj tad jābūt 30 sek rezervei

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:32, pirms 15 gadiem
kas mums brauks pirmais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:36, pirms 15 gadiem
kur juus skataties netaa , man ltv7 nez kapeec neraada pirmoreizi!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:37, pirms 15 gadiem
viss, Latvijai turpmāk cīņa ar prestižu!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:37, pirms 15 gadiem
Diezgan labi- veselu vienu mērķi aizvēra ar pirmajām 5ām patronām!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:37, pirms 15 gadiem
nu kaa var taaaaaaa shaut,jau nogalina skatiishanos gribeeshanu pirmajaa shautuvee

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:37, pirms 15 gadiem
DULAISSS rakstīja: kur juus skataties netaa , man ltv7 nez kapeec neraada pirmoreizi!?
Man ar neiet blin! Wtf?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:38, pirms 15 gadiem
bj..kur ta var šaut pirmie 4garaam

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 21:38, pirms 15 gadiem
Nu kāpēc citi neviens nenopelnīja sodus,bet mūsējie 3. Kauns!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:38, pirms 15 gadiem
ka ta var šaut...kauns visai latvijai sliktaka biatlona nacija iznemot brici visus atlaist

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 21:38, pirms 15 gadiem
Vismaz ar kaut ko izceļamies. kamēr visiem ir 00, 01 vai sliktākajā gadījumā 02, mums ir 3+3 un OS beigušās jau pēc pirmajām 10 minūtēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 21:39, pirms 15 gadiem
Sākās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-02-26 21:39, pirms 15 gadiem
musejie lohi

  +6 [+] [-]

, 2010-02-26 21:39, pirms 15 gadiem
Ja Piksons nebeigs pats karjeru pec sitas sezonas, tad vinu vienkarsi vajag izmest no izlases, vienkarsi IZMEST. Tas ir pazors, vins grauj Latvijas valsts godu.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-26 21:40, pirms 15 gadiem
idiots piksons,azis priduraks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:40, pirms 15 gadiem
Šī garām šaušana vairs nav smiekīga. Viens ir skaidrs, šajā olimpiādē Latvijas izlase gan vīriem, gan sievām šaušanā ir stabili pēdējā.

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 21:41, pirms 15 gadiem
nu kur var but tads idiots tas piksons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 21:41, pirms 15 gadiem
Mums jau 3+3???? nu kaa to var dabuut gatavu tas jau nav normali man lieka s kads kenijietis labak veiktu 1 posmu...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:41, pirms 15 gadiem
Ārprāc!!!!! Biatlons, Latvijas kauna traips!!! Kā meitenes tā veči!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:41, pirms 15 gadiem
kaads skataas pa ltv7 internetaa?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:41, pirms 15 gadiem
mums kadam afrikānim vajag iedot pilsoniibu tas pat buus atraks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:43, pirms 15 gadiem
Halo!!!! Sen jau skaidrs, ka Latvijas izlasei vajag šaušanas treneri!!!! Vai tiešām ir tik akli?????

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:43, pirms 15 gadiem
liekam likmes cik tagad buus soda apli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 21:43, pirms 15 gadiem
vēl jau var trijniekā tikt... Nav jau kur steigties... kā teica Anatolijs!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:43, pirms 15 gadiem
До этого ничего не говорил про биатлонистов, помню и ту гонку где были 7, и Пиксонс норм шел, но после этого снять его с трассы и всех домой!!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:44, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: nez kāpēc man aizdomas,ka šodien šaušana mums neies
Nevar būt !

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:44, pirms 15 gadiem
Labāk skatīties tenisu- tur vismaz džeks atgūst formu un cenšās- tapēc ir rezultāts- pirmo setu paņēma 7:6 un iespējams karjerā trešais pusfināls drīz būs rokā.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-26 21:44, pirms 15 gadiem
es briča vieta ieliktu piksonam pa muti

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:44, pirms 15 gadiem
saciaj-2 rakstīja: vēl jau var trijniekā tikt... Nav jau kur steigties... kā teica Anatolijs!
hahaha izskataas ka Anatolijam vispaar nav juutu .. tik monotonaa balsii komentee , nu tach nevar tik gralaiciigi komenteet !!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:44, pirms 15 gadiem
DULAISSS rakstīja: kaads skataas pa ltv7 internetaa?
Es ar gribeetu zinaat, jo man diemzeel neiet!

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:45, pirms 15 gadiem
..stafete mums beigusies pat nesākusies...diez, kas šoreiz būs vainīgs?

bez mg42 vai RPG laikam nekas nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 21:45, pirms 15 gadiem
ja tas piksons vel nākosgad mēginas braukt ,es vi.nu nožņaugsu priekuļu trasē,kad bus meža iebraucis.....
cik gadus tam mīslim vajag lai ieiemācitos šaut!!!! mērkaķi ātrak iemacit....
kas vel atlausies teikt ka vins nav tūrists...!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:45, pirms 15 gadiem
kastans rakstīja: es briča vieta ieliktu piksonam pa muti
Gaidām stafetes maiņu, varbūt tavs teiktais piepildīsies.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:46, pirms 15 gadiem
pieņemu likmes
virs / zem 7 soda apļi

  +5 [+] [-]

, 2010-02-26 21:46, pirms 15 gadiem
Otrajā šaušanā nav neviens soda aplī pabijis!!!!!!
Vēl jau nav šāvis Piksons!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:46, pirms 15 gadiem
gan jau mūsējiem būs kautkāds attaisnojums atkal... varbūt vējš vainīgs - pat ja ir bezvējš.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:46, pirms 15 gadiem
Kreipaans veel saka,ka igaunji shaujot neveiksmiigi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:47, pirms 15 gadiem
dzhammou rakstīja: hahaha izskataas ka Anatolijam vispaar nav juutu .. tik monotonaa balsii komentee , nu tach nevar tik gralaiciigi komenteet !!!
kā tu komentetu,ja tautiesi ta šauj un slēpo...?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:47, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ja tas piksons vel nākosgad mēginas braukt ,es vi.nu nožņaugsu priekuļu trasē,kad bus meža iebraucis.....
cik gadus tam mīslim vajag lai ieiemācitos šaut!!!! mērkaķi ātrak iemacit....
kas vel atlausies teikt ka vins nav tūrists...!!!!!!!!
Ko tu tik agresīvs? Vai tad 5+6 ir slikts rezultāts šautuvēs?

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:47, pirms 15 gadiem
mikslis rakstīja: Nevar būt !
mums jau labi ,ja vienreiz sezonaa labi iet shaushanaa

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 21:47, pirms 15 gadiem
EJAM UZ PASAULES REKORDU! Kaut ka tacu japievers pasaules uzmaniba, jau ir 5 soda apli, davaj vechi 10, davaj 10!

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:48, pirms 15 gadiem
dzhammou rakstīja: hahaha izskataas ka Anatolijam vispaar nav juutu .. tik monotonaa balsii komentee , nu tach nevar tik gralaiciigi komenteet !!!
viņam jau tas nav pārsteigums - šitāds šaušanas ` de javu`pēdējā laikā jau kuro reizi . Mainās tikai izpildītāji/dzimumi.

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:48, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: EJAM UZ PASAULES REKORDU! Kaut ka tacu japievers pasaules uzmaniba, jau ir 5 soda apli, davaj vechi 10, davaj 10!
Tad jau iespējams, ka viņiem apniks mūsējos gaidīt- aiztaisīs ciet finiša līniju un brauks mājās

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:48, pirms 15 gadiem
yuka rakstīja: Ko tu tik agresīvs? Vai tad 5+6 ir slikts rezultāts šautuvēs?
piedod//piksonam 3zvaigznu ordeni..

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:48, pirms 15 gadiem
kas var notikt ja no 19 vienigais slepo soda aplus .turists vairak nekas.tere tikai nodoklu maksataju naudu.nafig tadus sutit.kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-02-26 21:49, pirms 15 gadiem
man ir kauns...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 21:50, pirms 15 gadiem
Esmu šokā!!! Tas jau vairs nav smieklīgi!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 21:50, pirms 15 gadiem
"Lepnā vientulībā!"/Kreipāns/

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 21:50, pirms 15 gadiem
pikson es tev ieteiktu nedoties uz stafetes maiņu,bet iet pie kanadas lāčiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:51, pirms 15 gadiem
Edison rakstīja: Esmu šokā!!! Tas jau vairs nav smieklīgi!!!!
vo vo, es vsp nesaprotu, kas notiek ar mūsu biatlonistiem?????????????????

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:51, pirms 15 gadiem
mister_negative(ecb) rakstīja: kamēr pārējās komandas nomaina stafeti,bricis vēl sēž kafeinīcā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:52, pirms 15 gadiem
KO TEIKS PIKSONS....!!!!!
VIENREIZ TAS USAINAIS PIŽIKĀ ARI KOMENTES..???

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:52, pirms 15 gadiem
Vienkārši kauns.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:52, pirms 15 gadiem
Piksons vismaz džentelmenis! Lai dāmām nav tik liels kauns!

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 21:52, pirms 15 gadiem
tas ir slikti, ka es rēcu?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:52, pirms 15 gadiem
Nu pēc pirmā apļa būtībā vienīgais pārsteigums ir tieši mūsu bāleliņš..
Pārējie ir daudz maz savās vietās jeb arī atpaliek maz, bet Piksona katastrofālais sniegums tomēr ir maza vilšanās pat cittautu pārstāvjiem.

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:53, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: KO TEIKS PIKSONS....!!!!!
VIENREIZ TAS USAINAIS PIŽIKĀ ARI KOMENTES..???
chista ūsainais pizhikaaa-URBANOVICHSS

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:53, pirms 15 gadiem
Vēl jau nav zināms kādus brīnumus rādīs Rastorgujevs un Lībietis!!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-02-26 21:53, pirms 15 gadiem
no visiem 5 soda apli kads kauns.nav ko tadus turet izlase . maluhins butu 10 reizes labaks .nost to urbanovicu .jaunu treneri vajag

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:53, pirms 15 gadiem
Nu es nekā neredzu, bet ja jau ltv7 aizvēra bodi, tad laikam diezko labi nav

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:54, pirms 15 gadiem
Edison rakstīja: Vēl jau nav zināms kādus brīnumus rādīs Rastorgujevs un Lībietis!!!!
Tam tiešām vēl ir kāda nozīme?..

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:54, pirms 15 gadiem
būtu jau labāk tad Maļuhinu palaiduši uz OS - viņš uz pohām un atmuguriski slēpojot ātrāk par Piksonu uz maiņu ierastos!!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:54, pirms 15 gadiem
norkis63 rakstīja: no visiem 5 soda apli kads kauns.nav ko tadus turet izlase . maluhins butu 10 reizes labaks .nost to urbanovicu .jaunu treneri vajag
tieshaam jau sen kaadu normaalu specialistu vajadzeeja!!!!Varetu uusainais atkaapties..

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:54, pirms 15 gadiem
varēja hokeju rādīt asv-somija nevis zelta mirkļus Latvijas sportā

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:54, pirms 15 gadiem
ūsaino publiski pakārt lidostā....!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 21:54, pirms 15 gadiem
es domaaju nav vairaak neviens, kurs nepiekritiis, ka taa bodiite jaaver ciet tikliidz Bricis un Liiduma pazinjo par karjeras beigaam!

  +6 [+] [-]

, 2010-02-26 21:55, pirms 15 gadiem
Vispār tiesneši varētu mūsējiem tagad atļaut BEZ šaušanas - lai vismaz kāda intriga!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 21:55, pirms 15 gadiem
Gadījumā Piksons nav no Zambijas!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:55, pirms 15 gadiem
tufijs1984 rakstīja: es domaaju nav vairaak neviens, kurs nepiekritiis, ka taa bodiite jaaver ciet tikliidz Bricis un Liiduma pazinjo par karjeras beigaam!
ar likumu latvijā jāaizlidz biatlons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:56, pirms 15 gadiem
aidzijs88 rakstīja: varēja hiokju rādīt asv-somija nevis zelta mirkļus Latvijas sportā
tieshaam to muusu pretiigo sniegumu negribas blenzt

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:56, pirms 15 gadiem
Nu redzēsim ko parādīs Norvēģu ''melnais zirdziņš'' Boe- carams nesalaidīs visu dēlī tā kā mums to salaida Pixoninsh

  +5 [+] [-]

, 2010-02-26 21:56, pirms 15 gadiem
Piksonam jānoslēdz līgumu ar nike . Uz tumša fona Piksons ar plinti rokā, nedaudz zemāk 5+5(vai cik tur, tāpat nekā neredzu) un ar lieliem burtiem "IMPOSSIBLE IS NOTHING"

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:56, pirms 15 gadiem
..man liekas, ka es ar parastu gaiseni pa 10ls un sarullētām papīra bumbiņām vairāk mērķus aizvērtu!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 21:56, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu...
Es tiešām nesaprotu kā var sašaut tikai 5 no 18... KĀ?!?!?!?

Tā pat kā dāmām, arī šoreiz acīmredzot Piksons ir nesies sev neloģiskos ātrumos, lai tik grupā noturētos un šautuvē nespēja ne uz sekundi noturēt plinti mierīgi.
Pats to izdomāja? Treneris tādu uzdevumu deva? Varbūt sākt ar galvu draudzēties ibio???

dusma...
Cerams, Francija iepriecinās.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:57, pirms 15 gadiem
eziitis rakstīja: Es nesaprotu...
Es tiešām nesaprotu kā var sašaut tikai 5 no 18... KĀ?!?!?!?

Tā pat kā dāmām, arī šoreiz acīmredzot Piksons ir nesies sev neloģiskos ātrumos, lai tik grupā noturētos un šautuvē nespēja ne uz sekundi noturēt plinti mierīgi.
Pats to izdomāja? Treneris tādu uzdevumu deva? Varbūt sākt ar galvu draudzēties ibio???

dusma...
Cerams, Francija iepriecinās.
nu, latvieši, kā redzi, ir spējīgi uz jebko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:58, pirms 15 gadiem
mister_negative(ecb) rakstīja: kamēr pārējās komandas nomaina stafeti,bricis vēl sēž kafeinīcā

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:58, pirms 15 gadiem
Looloo rakstīja: būtu jau labāk tad Maļuhinu palaiduši uz OS - viņš uz pohām un atmuguriski slēpojot ātrāk par Piksonu uz maiņu ierastos!!!
pat koka slēpes un bambusa nūjas Oļegam varētu iedot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 21:59, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Skaidri redzams, ka Piksons spēlē totalizatoru.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:59, pirms 15 gadiem
saciaj-2 rakstīja: pat koka slēpes un bambusa nūjas Oļegam varētu iedot!
sniega deeli un aizmuguree piksonu uz ragavinjaam

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 21:59, pirms 15 gadiem
es domaju ka ar musu biatlonu ir cauri.ja nemainis visu to sistemu tad bus vel sliktak.

  +8 [+] [-]

, 2010-02-26 22:00, pirms 15 gadiem
PIKSON uz cesim nebrauc...!!!!! prasi vienalga kur politisko patvērumu...

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:00, pirms 15 gadiem
Ernestam Gulbim daudz labāk sokas pašreiz notiekošajā tenisa mačā!

  +8 [+] [-]

, 2010-02-26 22:00, pirms 15 gadiem
Nevajag ti ljoti apd...t muuseejos, naudas nav taapeec Piksons shaava ar kakeni, bet Rastorgujevs metiis ar pikaam

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 22:00, pirms 15 gadiem
Pishevs12 rakstīja: Gadījumā Piksons nav no Zambijas!
Neapvaino Zambiju. Viņi tagad skatās un ierēc.

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:02, pirms 15 gadiem
Man liekas,ka Urbanovičs ir aizsēdējies tajā trenera amatā...Kauns skatīties...

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:02, pirms 15 gadiem
tas nav normaali laikam ka busim pedejie nu bet vnk nesaprotams kkas...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 22:02, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: PIKSON uz cesim nebrauc...!!!!! prasi vienalga kur politisko patvērumu...
Frontē viņš toč nevarētu stāties. Kamēr mēģinātu trāpīt kādam pretinieku kareivim, tikmēr jau 5 blaukus esošos lāčus būtu nobliezis.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:03, pirms 15 gadiem
Dusmas nāk par mūsu biatlonu!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:03, pirms 15 gadiem
Stulbums, ka Briča misija tagad būtībā ir kaut mazliet sasmelt to nenormālo laika atstarpi, lai vismaz nedarītu TIK lielu kaunu Latvijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:06, pirms 15 gadiem
Njā- fričiem toč arī biku aizgāja grīstē- iegāja kāpirme, bet izgāja jau tikai 10ie ar minūtes atstarpi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:07, pirms 15 gadiem
varbūt bricis var nemanāmi noīsināt trasi, viņam jau takš vairs nepievērš uzmanību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:08, pirms 15 gadiem
Tā būtu vieglāk tikt kādu vietu augstāk.
youtube.com: YouTube
- Biathlon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:09, pirms 15 gadiem
vai nav latvija cita biatlona trenera?lai briciis,maluhins vai jeska trene
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 22:10, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka letiņi vienīgo reizi šo sezon trenējušies šaušanā ir lidojot lidmašīnā uz Vankuveri, no trubiņām ar aronijām spļaujot Urbanovičam pa muguru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:11, pirms 15 gadiem
Es ļoti atvainojos, kur šeit ir tualete?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:13, pirms 15 gadiem
saciaj-2 rakstīja: Tā būtu vieglāk tikt kādu vietu augstāk.
http://www.youtube.com/watch?v=iMJcdN6YFFY&feature=player_embedded
Točna- ar bazuku tak varētu uzreiz visus mērķus vnk sašķaidīt!

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:13, pirms 15 gadiem
beidzat, tak Piksons ir "perspektīvs" biatlonists! Latvijā laikam grūti atrast trenažieri kur paskriet un uzreiz šaut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-26 22:14, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Pikson,Ej nošaujies,mudaks ibio!
Domā viņš sev trāpītu? manuprāt labāk to uzticēt kādam citam..

  +6 [+] [-]

, 2010-02-26 22:15, pirms 15 gadiem
mister_negative(ecb) rakstīja: pārējie nodod 2 stafetes maiņu.piksons turpina slēpot apļus
Olimpiaades nosleeguma ceremonija tiek paarraidiita visaa pasaulee ... PIKSONS turpina sleepot apljus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 22:15, pirms 15 gadiem
GULBIM TŪLĪT, TŪLĪT BŪS UZVARA!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:16, pirms 15 gadiem
6 minūtes no līdera pēc pirmā posma, zaibisj ko

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:16, pirms 15 gadiem
Kapec citas valstis var but arzemju specialisti, bet mums jaturas pie veca urbanovica kas pats neko nav paveicis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:17, pirms 15 gadiem
Nav jau smuki liet dubļus virsū sportistam,bet piksonam gan vajdzētu kādu spajni ar mēsliem apliet! Laj padomā par savu šaušanu!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:17, pirms 15 gadiem
''Varašilovskij strelok-2'' Galvenajās lomās Piksons (asas sižeta filma).

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:19, pirms 15 gadiem
Negribas jau vēlēt ļaunu, bet varbūt pat būtu labi, ja ari Andrejs un Lībietis šautu tikpat katastrofāli- varbūt vismaz tad treneru korpuss izdarītu kkādus secinājumus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:22, pirms 15 gadiem
Gulbis vinnēja jeeeee

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:22, pirms 15 gadiem
a tur nebūs tā, ka vismaz pa 3 apļiem mūsējos apdzīs?

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:23, pirms 15 gadiem
USA grauj somus. galīgi ne pēc mana prāta visi rezultāti šodien

āāā, Ernijs laikam argentīnieti uzvilks.
Maskalāns, Silovs ar cerams uzlabos situāciju.

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:24, pirms 15 gadiem
man lieka s te jamaina treneris un vajag sausanas treneri!!Protams biatlona federacija kko pukstes ka nau naudas utt lai nem un samazina sev algas pi..ri

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:25, pirms 15 gadiem
o, šautuvē arī Rastorgujevs, kamēr visi jau stāvus nošāvuši, šis guļot šauj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:25, pirms 15 gadiem
Eu juus redzat pasalik,ka visi sauj staavus,kaads no muusuu TUURISTIEM,sauj gulus!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:25, pirms 15 gadiem
Savā līmenī...

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:26, pirms 15 gadiem
vēl 2 soda apļi klāt

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:27, pirms 15 gadiem
Diezgan pārliecinošs 3nieks izveidojies, bet nu biatlonā notikt var viss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:28, pirms 15 gadiem
lancelots rakstīja: USA Somija 5-0.. pec pirma perioda??? wtf??
Vēl jo vairāk- 11 minūtēs
ps. atvainojos- 6:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:29, pirms 15 gadiem
kāds brauks sagaidīt mūsu tūristus no Vankūveras?

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:29, pirms 15 gadiem
es domaju ka tadam piksonam libietim butu jasaka ataa biatlonam un jaliek lai startee jauni puisi domajams sliktak jau nu nebuus...

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:29, pirms 15 gadiem
kur hokeju rāda?

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:29, pirms 15 gadiem
lancelots rakstīja: USA Somija 5-0.. pec pirma perioda??? wtf??
6-0 un vēl 7min pirmajā. somiem ar savs pazoriņš

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:29, pirms 15 gadiem
asv-som jau 6-0?????

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:30, pirms 15 gadiem
massbeat rakstīja: kāds brauks sagaidīt mūsu tūristus no Vankūveras?
spereiss bus pakal varoniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:31, pirms 15 gadiem
nu lai bjorndalens dabūn zeltu

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:31, pirms 15 gadiem
Ko vini tur darijusi?Dzerusi un zoliti spelejusi.Rastorgujevam ari vibre sautene

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:32, pirms 15 gadiem
Nu laikam jau Ule un Zumans sadalīs zeltu, kaut gan Ustjugovs arī ik pa laikam rāda brīnumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:33, pirms 15 gadiem
Piksons ,lepnā vientulībā, slepoja savus soda apļus un pie sevis dziedāja: " I'm looser baby, so why don't you kill me?! "

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:34, pirms 15 gadiem
WOOOW!!!! Neticu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:38, pirms 15 gadiem
Jāsūta mūsējos trenēties kopā ar krieviem- šiem no 6ām šautuvēm tikai 1!! izmantota patrona, nevis tā kā mums 7+12

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:38, pirms 15 gadiem
Austrietis NOLAIDA Mariju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:41, pirms 15 gadiem
mister_negative(ecb) rakstīja: anatolijs kā vienmēr extazē par rusļikiem
es domaju nē...hokeja vareja just,ka bija par kanadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:43, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kur hokeju rāda?
livetv.ru

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:43, pirms 15 gadiem
Šķiet, ka Bjorns tomēr dabūs sev pirmo zeltu šajās OS
(un komandai protams arī)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:44, pirms 15 gadiem
Jeekabs rakstīja: livetv.ru
paldies

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 22:44, pirms 15 gadiem
mūsējiem ir ''lūzera'' psiholoģija /A.Kreipāns/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:45, pirms 15 gadiem
Jā- Zumans apsteidz krievu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:47, pirms 15 gadiem
zel manu zviedru
bet prieks ,ka bjorndalenam zelts

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 22:48, pirms 15 gadiem
lancelots rakstīja: Piksons tagad ielogojas sporta centra visiem liek Miinusus
Pārrēcos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 22:49, pirms 15 gadiem
Nu paskat- no 7 šautuvēm izgāztas ir tikai 3!!
Bet nu diemžel tas arī sataisīja to, kas šobrīd ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-26 22:53, pirms 15 gadiem
Negribu jau te celt nacionālo naidu bet- YESSSS- ZUMANS APSTEIDZA KRIEVU!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-26 22:54, pirms 15 gadiem
nu ko sočos piksons bus formā....!!! vajag ticet čalim...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-26 22:55, pirms 15 gadiem
virsraksts esportaa... Uzvar Norvegija, Latvija veel sleepo...

     [+] [-]

, 2010-02-26 23:00, pirms 15 gadiem
Cerams, ka LV biatlona izlase finišu sasniegs ātrāk nekā Maskelāns. Rīmenis varētu turpināt komentēt aizraujošo cīņu.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 23:02, pirms 15 gadiem
Labi!
Apdirsām.
Pietiek!
Vajag arī cieņu izrādīt!
Tomēr mūsējie!!!

Visu cieņu VISIEM puišiem, ka tomēr turpināja un pabeidza!
P.S> Vēl laikam nav finišs sasniegts, bet BŪS!

     [+] [-]

, 2010-02-26 23:07, pirms 15 gadiem
traģikomēdija beigusies...paldies dievam...