Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Stafetē malā paliks Rastorgujevs, par secību vēl lems

Stafetē malā paliks Rastorgujevs, par secību vēl lems
Vitālijs Urbanovičs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64
21:30
Vankūvera 2010, OS-Biatlons (Vīrieši), 4 x 7,5 km stafete
Norvēģija
2.55
Austrija
3.40
Krievija
5.10
Francija
7.20
Vācija
14.50
Zviedrija
42.00

Piektdien gaidāmajā olimpiskajā biatlona stafetē Latviju pārstāvēs Ilmārs Bricis, Edgars Piksons, Kristaps Lībietis un Kaspars Dumbris, šodien Sportacentrs.com pastāstīja komandas galvenais treneris Vitālijs Urbanovičs. Kādā secībā kvartets startēs, tiks nolemts tikai ceturtdien vakarā.

Vīriešu stafete būs pēdējā disciplīna olimpiskajā biatlona programmā, un Latvijas pēdējā iespēja sagādāt rezultātu, kas patiešām spētu sniegt gandarījumu. Urbanovičs šodien neslēpa, ka lēmums par komandas sastāvu jau pieņemts - kaut gan atlases mačos bija pārliecinoši labākais, tāpat kā 20 km distancē malā tiks atstāts Andrejs Rastorgujevs, jo trenerus dara bažīgus viņa nestabilitāte šaušanā (trīs kļūdas sprintā, deviņas - iedzīšanā). Soda apļi stafetē nozīmētu lielas nepatikšanas, atgādina treneris.

Kādā secībā latvieši dosies trasē, tiks nolemts tikai ceturtdienas vakarā, kad pēc pēdējā treniņa jāiesniedz dalībnieku saraksts."Viss būs atkarīgs no laika apstākļiem. Meteorologi prognozēja, ka vakar Vistlerā būs pēdējā saulainā diena, un pēc tam sāks apmākties un uz pēcpusdienu - jau kaut kas krist no gaisa. Tā arī notiek. Normālos laika apstākļos skrietu parastajā secībā [Piksons, Bricis, Lībietis, Dumbris], taču piektdien uz maču laiku sola slapjdraņķi, un tas nozīmētu, ka beigās jāslēpo pa putru. Tad visticamāk ceturtajā posmā liksim Ilmāru," paskaidroja Urbanovičs.

Šosezon Pasaules kausa izcīņas Oberhofas posmā Latvijas stafetes komanda izcīnīja septīto vietu.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-24 03:18, pirms 15 gadiem
Izvēle nebija viegla. Rastorgujevs noteikti ir viens no ātrākajiem. Varbūt šaušanā arī nebūtu tik traki. Bet tāpēc jau komandai ir treneri!
Veiksmi un stabilitāti šaušanā!

 +16 [+] [-]

, 2010-02-24 06:43, pirms 15 gadiem
Tomeer interesanta izveele. Arii 20 km malaa atstaaj Rastorgujevu, kaut arii sprintaa virs vina bija tikai Bricis. Ok, iedziisanaa sausana negaaja, bet vareetu padomaat, ka pastaav ceriiba, ka paareejiem trim Urbanovicha audzeekniem(iznemot Brici) kaut kas spiideetu pat tad, ja vini sasautu pa nulleem visus meerkus. Man vairaak skiet, ka staasts ir par to, ka Rastorguujevu treneeja cits trenneris. Citaadi neredzu iemeslu, kaapeec laist trasee "muuziigi perspektiivos", kuros perspektiivu saskata tikai Urbanovics, nevis jaunu dzeku, kurs visu sos triis apsteidza visaas sacensiibaas, kuraas piedaliijaas (4 vai 5 LV atlases posmi + OS sprints)

 +13 [+] [-]

, 2010-02-24 06:44, pirms 15 gadiem
es par Rastorgujevu.
jo, ja paveicas un Andrejs sašauj, varbūt kļūst interesanti.
ja, piemēram, Dumbris sašauj, nekas jau īpaši nemainās.
nav ko zaudēt.

 +14 [+] [-]

, 2010-02-24 07:44, pirms 15 gadiem
pilnigs stulbums... stafete jaliek atrakos, shauj jau tapatas visi lidzigi, un ja njem vera, kad ir rezerves patronas, bet Libietis ar savu rakjetes atrumu.................

  -2 [+] [-]

, 2010-02-24 07:48, pirms 15 gadiem
Visi ir pilntiesīgi ekskursanti un visiem jāstartē.

 +10 [+] [-]

, 2010-02-24 07:57, pirms 15 gadiem
normiic rakstīja: Izvēle nebija viegla. Rastorgujevs noteikti ir viens no ātrākajiem. Varbūt šaušanā arī nebūtu tik traki. Bet tāpēc jau komandai ir treneri!
Veiksmi un stabilitāti šaušanā!
Trenera izlasei kaa reiz truukst. Domaaju - laba trenera.
Par to liecina rezultaati.
Arii Jushkaanes izveele pirmajaa posmaa meiteneem...

 +11 [+] [-]

, 2010-02-24 08:07, pirms 15 gadiem
mums vispār trenera NAV....!!!! jau vairākus gadus....ir viens vīrelis lielām ūsām ar pēckara treniņu metodēm...kas perfekti iemācijies skatīties binoklī ,kad šauj mūsu biatlonisti...
pateicoties šim ''speciālistam'' biatlons ir nolaists līdz klinķim...
to jau mana 9gadīgā meita saprot,ka rastorgujevs bija jāliek stafetē...
tad iedomājaties,ka ne viņa audzēknis ir labāks par pižikā tērptā audzēkņiem...nometis ūsaino vēl...
un ko vins tad daris....? darba nebūs...jo sū...gus trenerus nekur nevajag,vienigi LAT izlasei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-24 08:13, pirms 15 gadiem
Pipec, Rastargujevam vismaz ir potenciāls! Dodiet pusim sajust olimpisko gaisotni, lai ir āķis lūpā!
Edgars Piksons, Kristaps Lībietis - diemžēl šeit viss ir skaidrs, diemžēl tikai ''tūristi''
P.s Man šķiet vajadzētu trenera maiņu, un nolīgt kādu treneri no Krievijas, lai vismaz ieliek kārtīgus fiziskās sagatavošanas pamatus, savādāk, kauns ka Piksonus un Libiešus, Maļūhins savos 44 līdzīgs ar līdzīgu cinās...

  -3 [+] [-]

, 2010-02-24 08:14, pirms 15 gadiem
Varbūt varāja arī ti Briča džusi ielikt! Ā laikam no citas valsts un vēl sievieti pagaidam nedrīkst>?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-24 08:38, pirms 15 gadiem
eikoninsh rakstīja: pilnigs stulbums... stafete jaliek atrakos, shauj jau tapatas visi lidzigi, un ja njem vera, kad ir rezerves patronas, bet Libietis ar savu rakjetes atrumu.................
Rastorgujevs šauj ļoti slikti daudz sliktāk par ciitiem. Lībietis un Dumbris Latvijai ir labākie šāvēji ūn tas Rastorgujeva ātrums nemaz tik ļoti liels nav, jo punktos šosezon un vispār viņš nav iebraucis, bet šaušana ir briesmīga. Redzams ka puisis nervozē vai šauj slikti vai distancē sajauc kur slēpot un šis četrinieks jau ir bijis 7 vietā.
lai rastorgujevs kaut nedaudz uzlabo šaušanu.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-24 08:56, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Rastorgujevs šauj ļoti slikti daudz sliktāk par ciitiem. Lībietis un Dumbris Latvijai ir labākie šāvēji ūn tas Rastorgujeva ātrums nemaz tik ļoti liels nav, jo punktos šosezon un vispār viņš nav iebraucis, bet šaušana ir briesmīga. Redzams ka puisis nervozē vai šauj slikti vai distancē sajauc kur slēpot un šis četrinieks jau ir bijis 7 vietā.
lai rastorgujevs kaut nedaudz uzlabo šaušanu.
kurs mums šauj labi....!!!!???? bricis vienigi....!!!!
ja vini ir latvijā labākie tad lai brauc latvijā nevis kanādā...
andrejam jābrauc lai būtu pieredze,ko zaudet jau mums nav...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-24 09:31, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: mums vispār trenera NAV....!!!! jau vairākus gadus....ir viens vīrelis lielām ūsām ar pēckara treniņu metodēm...kas perfekti iemācijies skatīties binoklī ,kad šauj mūsu biatlonisti...
pateicoties šim ''speciālistam'' biatlons ir nolaists līdz klinķim...
to jau mana 9gadīgā meita saprot,ka rastorgujevs bija jāliek stafetē...
tad iedomājaties,ka ne viņa audzēknis ir labāks par pižikā tērptā audzēkņiem...nometis ūsaino vēl...
un ko vins tad daris....? darba nebūs...jo sū...gus trenerus nekur nevajag,vienigi LAT izlasei...
Piekrītu ka esam atpalikuši trennera ziņā, bet izskatās ka uz Sočiem būs tas pats Urbans jo naudas nav jeb arī biatlona federacija necenšas ko darit lietas laba

  +1 [+] [-]

, 2010-02-24 10:06, pirms 15 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Piekrītu ka esam atpalikuši trennera ziņā, bet izskatās ka uz Sočiem būs tas pats Urbans jo naudas nav jeb arī biatlona federacija necenšas ko darit lietas laba
ja biatlona federācijai apmierina pēdējās vietas,tad uz priekšu...tad ari bricis nebūs...
lai pasmejas passaule par mums...galvenokārt igauņi un lietuvieši,kas bus stipri garām mums...
federācija lai samazina ierēdņus ,autop[arku un t.t...
tas pats ,kas valdībā...pilns ar ieredniem un dazadamkomitejām un locekliem...tad bus nauda...un algas nav mazās..

     [+] [-]

, 2010-02-24 10:15, pirms 15 gadiem
Kāda starpība ? Atraduši par ko satraukties

     [+] [-]

, 2010-02-24 10:24, pirms 15 gadiem
To,vai bij pareizi vai nepareizi,mes redzesim tikai pec tam un par to kuru un kad likt,ta ir tikai un vienigi galvena trenera izvele,par ko vinsh ari nes atbildibu.
Lai puishiem sokas!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-24 10:39, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kurs mums šauj labi....!!!!???? bricis vienigi....!!!!
ja vini ir latvijā labākie tad lai brauc latvijā nevis kanādā...
andrejam jābrauc lai būtu pieredze,ko zaudet jau mums nav...
Bricis šauj vidēji, labi šauj Dumbris , Lībietis, slikti Rastorgujevs. Paskaties šaušanas statistiku. rastorgujevs parāda ka ir nervozs.

     [+] [-]

, 2010-02-24 10:40, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ja biatlona federācijai apmierina pēdējās vietas,tad uz priekšu...tad ari bricis nebūs...
lai pasmejas passaule par mums...galvenokārt igauņi un lietuvieši,kas bus stipri garām mums...
federācija lai samazina ierēdņus ,autop[arku un t.t...
tas pats ,kas valdībā...pilns ar ieredniem un dazadamkomitejām un locekliem...tad bus nauda...un algas nav mazās..
Lietuvieši nevar apsteigt ne pie kādiem noteikumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-24 11:26, pirms 15 gadiem
vecuvecais rakstīja: To,vai bij pareizi vai nepareizi,mes redzesim tikai pec tam un par to kuru un kad likt,ta ir tikai un vienigi galvena trenera izvele,par ko vinsh ari nes atbildibu.
Lai puishiem sokas!
Kāda atbildība!? Šajā valsti neviens neparko neatbild! Pie vainas būs slēpju smēre un vējš!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-24 11:33, pirms 15 gadiem
Lībietis ir lēns slēpo un viņš ir tūrists apceļo mežu par visu pasauli... Rastorgujevs ļoti ātras slēpes par Dumbri,Piksonu un Lībieti, šausanā var nospīdēt labi un vienmēr nedod jaunajiem debitantiem Rastorgujevam,viņš cenšās un jau viņam kopumā labāks rezultāts, nekā pārējie ...

     [+] [-]

, 2010-02-24 11:58, pirms 15 gadiem
Rastorgujevs ja nesašautu precīzi vismaz paslēpot varētu, bet tie Piksons, Lībietis un Dumbris nevar ne šaut ne slēpot!!

     [+] [-]

, 2010-02-24 12:11, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Lietuvieši nevar apsteigt ne pie kādiem noteikumiem.
pagaidi laiciņu..dazus gadus atpakaļ igauni bija nulles prieks mums..tagad..? ja neko nemainis,tad leiši būs garam ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-24 12:47, pirms 15 gadiem
Piekrītu, ka nepieciešamas izmaiņas treneru sastāvā. Es nesaku, ka Urbanovičs ir labs vai slikts, bet Latvijas biatlonā ir iestājusies jau baigā rutīna un kaut kas vienkārši ir jāpamaina. Taču šoreiz piekrītu vīriešu stafetes sastāva izvēlei. Rastorgujevam vēl jābriest.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-24 19:19, pirms 15 gadiem
Tas vecais āzis (Urbanovičš) būtu pelnījis kādus piespiedu darbus par Latvijas biatlona nogremdēšanu. Nav attaisnojuma tam, ka otrais numurs izlasē (Rastorgujevs) netiek iekļauts stafetē! Acīmredzot tiek virzīti sev izdevīgi cilvēki, lai pēc tam veiksmes gadījumā atkal varētu ar četriem cilvēkiem vēl četrus gadus luni laist. Nost Urbanoviču!

     [+] [-]

, 2010-02-25 00:20, pirms 15 gadiem
Jāstartē alfabēta secībā -Bricis, Dumbris, Lībietis, Piksons