Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Latvijas 3x3 Sapņu komanda triumfē Tokijas olimpiskajās spēlēs

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Latvijas 3x3 Sapņu komanda triumfē Tokijas olimpiskajās spēlēs
Latvijas 3x3 basketbolisti - Tokijas olimpiskā zelta īpašnieki. Foto: FIBA

Latvijas 3x3 basketbola izlase kļuvusi par pirmo olimpisko čempioni 3x3 basketbolā vīriešiem. Tokijas olimpisko spēļu finālā latvieši parādīja raksturu, atspēlējās un pārspēja Krievijas Olimpiskās komitejas komandu ar rezultātu 21:18.

Latvijas 3x3 basketbola izlase, Agnis Čavars, Nauris Miezis, Kārlis Pauls Lasmanis un Edgars Krūmiņš, Tokijas olimpisko spēlēs sasniedza savu galveno mērķi - iekūva finālā. Latviešiem bija iespēja atkārtot BMX riteņbraucēja Māra Štromberga sasniegumu 2008. gada Pekinas olimpiskajās spēlēs, savā sporta veidā kļūstot par pirmajiem olimpiskajiem čempioniem. Lai to paveiktu, vajadzēja revanšēties Krievijas Olimpiskās komitejas komandai par zaudējumu pamatturnīrā, kad Latvijas izlase aizvadīja sliktāko spēli turnīrā.

Lielo finālu ar sekmīgu izspēli sāka krievi, Staņislavam Šarovam tiekot pie viegla punkta groza apakšā. Tikpat viegli pie punkta tika Čavars, bet tad Aleksandrs Zujevs trāpīja tālmetienu. Zujevam nedrīkstēja ļaut daudz mest no distances, jo tā viņš piemeta pilnu grozu serbiem pusfinālā. Krūmiņš spēja trāpīt vienu no diviem soda metieniem pēc pārkāpuma tālmetiena brīdī, bet krieviem 5:2 vadību deva Kirils Pisklovs.

Pirmās minūtes izskaņā Krūmiņš tika pie vēl viena punkta, samazinot Latvijas izlases deficītu. Spēle kļuva nedaudz haotiska, bet krievi, esot vadībā, tajā jutās komfortabli. Krūmiņš netrāpīja pāris tālmetienus, kamēr Iļja Karpenkovs deva Krievijas Olimpiskās komitejas komandai trīs punktu pārsvaru (6:3). Divreiz brīvs no apakšas netrāpīja Čavars, bet tad Pisklovs pēdējā sekundē grozā raidīja traku tālmetienu, būtiski palielinot savas komandas pārsvaru - 9:4.

Pēc pārtraukuma Miezis un Lasmanis divus punktus atspēlēja, bet brīdi vēlāk Latvijas izlase sasniedza piezīmju normu. Šarovs ar Lasmani apmainījās precīziem soda metieniem, bet tad uz soda metiena līnijas stājās Karpenkovs, trāpot vienu no diviem (11:7). Miezis atbildēja ar precīzu tālmetienu, pārtvertu bumbu un piespēli Lasmanim, latviešiem esot atpakaļ spēlē (10:11).

Diemžēl savainojumā iedzīvojās Krūmiņš, pagriežot potīti, bet Karpenkovs palika bez sava basketbola apava. Ja krievs ar to ātri tika galā, tad Krūmiņš tik ātri nespēja atgriezties laukumā. Četras minūtes līdz spēles laika beigām Miezis nerealizēja caurgājienu, bet arī krieviem spēle uzbrukumā nesekmējās. Pēc pārtraukuma Krūmiņš caur sāpēm atgriezās atpakaļ laukumā, Lasmanis trāpīja tālmetienu, bet Miezis izvirzīja Latviju vadībā (14:13). Karpenkovs atbildēja ar diviem precīziem soda metieniem, bet Čavars ar skaistu caurgājienu atjaunoja līdzsvaru uz tablo.

Lasmanim izdevās vēlreiz izvirzīt Latviju vadībā, bet Šarovs uzreiz panāca izlīdzinājumu. Par laimi brīvu tālmetienu neralizēja Zujevs, bet divas minūtes līdz spēles beigām Karpenkovs atkal deva minimālu vadību krieviem (17:16). Krūmiņš turpināja cīnīties ar sāpēm, bet nedomāja padoties neskatoties ne uz ko. Tikmēr Miezis trāpīja no distances, atjaunojot vadību Latvijas izlasei (18:17). Komandas apmainījās sekmīgiem metieniem, pēdējai minūtei sākoties pie rezultāta 19:18 Latvijas labā. Pēc pārtraukuma Miezis netrāpīja no distances, bet Čavars groza apakšā pēc caurgājiena. Pus minūti līdz pamatlaika beigām kļūdu pieļāva Pisklovs, bet četras sekundes vēlāk Kārlis Pauls Lasmanis realizēja uzvaru nesošo tālmetienu, latviešiem kļūstot par pirmajiem olimpiskajiem čempioniem 3x3 basketbolā un ieejot ne vien sporta veida, bet arī Latvijas sporta vēsturē.

Pēc uzvaras Krūmiņš komentēja: "Biju gatavs iet laukumā ar traumu. Kad tad, ja ne tagad?"

Tokijas olimpiskās spēles, 3x3 basketbols vīriešiem, fināls, 28. jūlijs

Latvija - Krievijas Olimpiskā komiteja 21:18

Latvija: Lasmanis 10, Miezis 7, Čavars 2 (7 ab), Krūmiņš 2
Krievijas Olimpiskā komiteja: Karpenkovs 7, Pisklovs 6, Šarovs 3, Zujevs 2

Latvijas 3x3 basketbola izlases spēles Tokijas olimpiskajās spēlēs

DienaLaiksSpēleRezultāts
24. jūl.05:35Polija-Latvija14:21
24. jūl.12:40Latvija-Beļģija20:21
25. jūl.09:00Ķīna-Latvija17:18
25. jūl.16:25Latvija-Japāna21:18
26. jūl.09:25Latvija-Serbija16:22
26. jūl.16:00ROC-Latvija19:15
27. jūl.12:25Latvija-Nīderlande22:18
27. jūl.16:20Latvija-Japāna21:18
28. jūl.12:40Beļģija-Latvija8:21
28. jūl.16:25Latvija - ROC21:18

Noderīgas saites:

Tokijas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

Skaties visus olimpisko spēļu notikumus tiešraidēs, abonējot discovery+ pie Go3!.

 +35 [+] [-]

, 2021-07-28 16:55, pirms 4 gadiem
Vechi malachi, Kruuminjsh nezveers, tieshaam, ja vinjam kaaju norautu, vienalga, ietu laukumaa paliidzeet komandai.

 +21 [+] [-]

, 2021-07-28 16:56, pirms 4 gadiem
legendas

 +14 [+] [-]

, 2021-07-28 16:56, pirms 4 gadiem
Tas ir bomba! MALAČI!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-28 16:57, pirms 4 gadiem
Uz sekundi palikām 4pret3, tad atkal 3uz3, bet spēlēt bez zoles laikam bija sliktāk kā bez Krūmiņa.

LABĀKIEEEEEE!

 +23 [+] [-]

, 2021-07-28 16:57, pirms 4 gadiem
Izcili! Respekts čaļiem, ka mums grupu etapa nolicējiem aiztaisīja mutes.
Krūmiņš vispār respekt kā rāvās laukumā pēc 2 sastiepuma reizēm!
Čavars izcils līderis un balsts tur groza tuvumā!
Miezis un Lasmanis - rezultāta taisītāji, bet šodien arī daudz melnā darba!

Paldies jums džeki!

 +30 [+] [-]

, 2021-07-28 16:57, pirms 4 gadiem
Lūdzu, nelaidiet klāt šiem večiem Buļu kā menedžeri. Visam, kam šis pieskaras, sākas lejupslīde...

 +14 [+] [-]

, 2021-07-28 16:57, pirms 4 gadiem
Fantastika, Esmu laimīgs piedzīvot šo brīdi!! MALAČI!

 +15 [+] [-]

, 2021-07-28 16:57, pirms 4 gadiem
Realitāte? Miezis apliecināja savu Nr.1 pasaulē. Izcila spēle

  -4 [+] [-]

, 2021-07-28 16:57, pirms 4 gadiem
Mes esam basketbola lielvalsts !!!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-28 16:58, pirms 4 gadiem
Miezis MVP, noēda Karpenkovu

 +12 [+] [-]

, 2021-07-28 16:58, pirms 4 gadiem
Nu, bet kā džeki nokapājās, par spīti tam, ka spēle nu nemaz sākumā negāja! Malači!

 +13 [+] [-]

, 2021-07-28 16:58, pirms 4 gadiem
Отличный матч! После такого все вопросы об Баскетболе 3 x 3 должны отпасть! Супер!

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 16:58, pirms 4 gadiem
Krec rakstīja: Mes esam basketbola lielvalsts !!!
Ghetto basketbola lielvalsts točna!

 +12 [+] [-]

, 2021-07-28 16:59, pirms 4 gadiem
Milzīgs respekts visiem, gan tiem, kuri beigās bez maiņām kapāja, gan Krūmiņam, kurš turpināja uzmundrināt un centās ar traumu spēlēt! Malači, ar raksturu izcīnīta uzvara!

 +39 [+] [-]

, 2021-07-28 16:59, pirms 4 gadiem
Nu bļin, vot to es saucu par finālu... Viens bez kājas, viens bez botas...

 +19 [+] [-]

, 2021-07-28 16:59, pirms 4 gadiem
Biseksualis , 15:49, pirms 11 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Varēsi bimbat kad krievi paņēms 3x3 zeltu mudak

Biseksualis , 15:47, pirms stundas , ignorēt , atbildēt
Pret krieviem diemžēl cieta drāte būs

Kur tu esi, smirdekli?

  +9 [+] [-]

, 2021-07-28 17:00, pirms 4 gadiem
Bl-gj , pzdec. Kruminsh - zvers. Visi ir varoni !!!

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:00, pirms 4 gadiem
IZCILI!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:00, pirms 4 gadiem
Jebal lai man nepatīk 3×3 basis ,jo haoss valda laukumā vienalga vīri ir malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:00, pirms 4 gadiem
KUR IR ARTEMIJS BRUVERIS?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:01, pirms 4 gadiem
Finala cienigs trilleris! Apsveicu! Holivudas scenarijs

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:01, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Smieklīgi ir tas kā šāds musaru sporta veids tiks atalgots ar lielām prēmijām no mūsu nodokļu maksātāju naudas.
Musars esi tu!

 +14 [+] [-]

, 2021-07-28 17:01, pirms 4 gadiem
Lūk šādi jāizskatās finālā spēlēm! Sviedri, sāpes un cīņas spars! Puiši malači, paldies!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-28 17:01, pirms 4 gadiem
Bravo lieliskajam ZELTA četriniekam!

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:01, pirms 4 gadiem
Olempiskie Čempioni! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

 +24 [+] [-]

, 2021-07-28 17:01, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Smieklīgi ir tas kā šāds musaru sporta veids tiks atalgots ar lielām prēmijām no mūsu nodokļu maksātāju naudas.
smiekligi ir tas, ka tavu garigo slimibu arstesanu apmaksa par nodoklu naudu

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:01, pirms 4 gadiem
Utainie nolikti pie vietas! Bravo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2021-07-28 17:02, pirms 4 gadiem
Super!
Paldies puišiem!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-28 17:02, pirms 4 gadiem
Visu laiku nekrīt LV tāli tālmetieni,bet tieši fināla gan Miezis, gan beigās Lasmanis iemet ...super

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:02, pirms 4 gadiem
SUUUUPEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRR....MALACHI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2021-07-28 17:02, pirms 4 gadiem
Veči milzīgs paldies par emocijām!!
Skatijāmies darbā viss kolektīvs ieskaitot klientus😀
Bija sajūtas,ka logiem stiklie izbirs pēc uzvaras metiena!!!
Paldies vīri!!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:02, pirms 4 gadiem
Bet vispar par to zoli diezgan recigi. Tiesam nav iespeja parvilkt apavus?

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:03, pirms 4 gadiem
Vārdos nevar izteikt, ko ir pelnījuši šie vīri. 11 vilki nolīduši skapī un ārā var nekāpt.

  +9 [+] [-]

, 2021-07-28 17:03, pirms 4 gadiem
Apsveicu vīrus ar uzvaru un pirmajām medaļām Latvijai olimpiskajās spēlēs

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:03, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Tad jau grāmatas lasīšanas sacensības varētu arī iemest os programma
tu jau gribētu, lai tev kaut ko iemet tavā programmā, ne?

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:03, pirms 4 gadiem
Vīri labākie! Patīkami piedzīvot vēsturiskus brīžus!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:03, pirms 4 gadiem
kas taisis filmu?

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:03, pirms 4 gadiem
Ļoti, ļoti pelnīti!

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:04, pirms 4 gadiem
Malači...šito tiešām ar kapāšanu izkapāja!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-28 17:04, pirms 4 gadiem
Super! Zelts Latvijai! Šis bija leģendārs mačs Latvijas sporta vēsturē!

  +8 [+] [-]

, 2021-07-28 17:04, pirms 4 gadiem
marcigols rakstīja: Vārdos nevar izteikt, ko ir pelnījuši šie vīri. 11 vilki nolīduši skapī un ārā var nekāpt.
Super malači, bet kāpēc jānoliek citas mūsējo komandas? Līmeni nu galīgi nevar salīdzināt te.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:04, pirms 4 gadiem
marcigols rakstīja: Vārdos nevar izteikt, ko ir pelnījuši šie vīri. 11 vilki nolīduši skapī un ārā var nekāpt.
omg, vai tiešām tu nopietni

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:05, pirms 4 gadiem
Olimpiskie čempioni - 1st-ever #3x3 #Olympics #gold medalists First place medal - LATVIA

  +9 [+] [-]

, 2021-07-28 17:05, pirms 4 gadiem
Puiši malači - lepnums par viņiem un prieks.
Jāsaka, ka attieksmi un cīņassparu būtu jāpamācās klasiskā basīša puišiem no šiem vīriem!!!

  +8 [+] [-]

, 2021-07-28 17:05, pirms 4 gadiem
Kas par maču ,šo jārāda skolās par piemēru, kā nepadoties un cīnīties līdz galam. Šodien svinam!

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: omg, vai tiešām tu nopietni

  +9 [+] [-]

, 2021-07-28 17:05, pirms 4 gadiem
Kārtējo reizi apliecinās teiciens - smags darbs atmaksājas. Visu cieņu šiem vīriem. Krūmiņš zvērs..

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:05, pirms 4 gadiem
nu kažokzvēri tgd visi starā...pirms 2 dienām dirsāt ka nekam nederīgi tie mūsu bimbambolisti

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:05, pirms 4 gadiem
Paldies puišiem!
Vismaz vienīgais prieks šajā trakajā laikā latviešiem !!!!!!!
Lai Jums veselība un veiksme visā turpmākajā dzīvē!

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:05, pirms 4 gadiem
TĀ IR fantastika!!!! URĀAA! Pelnrušķiiites stāsts!!!! Es no prieka raudu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
mēs sitīsim tos utainos

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
Malači! Kaut kas neticams. Iedomājaties - parasti tur jābūt serbiem, fračiem vai Asv, bet esam mēs. kaut kas neticams. Super. Kas par prieku

  +9 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
Jaaaaaaa! Kā es bļāvu! Bez bailēm! Bez minstināšanās, meklē un ieliek to 2punktnieku! Čempioni!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: smiekligi ir tas, ka tavu garigo slimibu arstesanu apmaksa par nodoklu naudu
cik ilgi viņš te rakstītu, ja visi viņu ignorētu.. ignore un viss

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
eju uz veikala pēc šmigas!!!! Jāatzīmē!!!! Visus normālos tautiešus apsveicu!!!!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
Ej nost ! Paldies 3x3 čaļiem ,Raimondam un Oskaram.
Jālepojas ar viņiem😇
Lasmanis MVP finālā

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
Šo spēli es nespēšu aizmirst, tas ir kaut kas fantastisks, kas par ciņassparu, neatlaidību un brīnišķīgu metienu beigās kas atnes zeltu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
Puiši finālu paņēma ar gaļu!! Malači, zvēri, emocijas neaptveramas!!

 +25 [+] [-]

, 2021-07-28 17:06, pirms 4 gadiem
Nesaprotu tos,kuri noliek konkrēto sporta veidu!Nejau LV čaļi to ielika OS un vienīgie ar to nodarbojas!Čaļi no pašas apakšas aizcīnījās līdz OS zeltam!!!Tas ir cieņas vērts sasniegums jebkurā sporta veidā!!!OS zelts!!!Malači!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:07, pirms 4 gadiem
Iipashi interesee Arteemija Alusbruuvera a.ka. A-burta a.ka. Tjomas a.ka. Anetho komentaars? Kad kaadaa hokejspeelee buus kaads medaaliijs ko?

  +9 [+] [-]

, 2021-07-28 17:08, pirms 4 gadiem
Apsveicu visu Latviju ar leģendāruo 3x3 zeltu.. Mēs pieredzējām vēsturi tikko!

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:08, pirms 4 gadiem
Vienkārši lieliski,vaņkas uzvarēt finālā,ir dubultā patīkami.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:08, pirms 4 gadiem
ĀĀĀĀĀĀĀĀĀ! Kur ir validols?

Prieks, ka pēc stresainā sākuma izdevās nomierināties un atgriezties pie spēles plāna!

Malači būtu arī tad, ja zaudētu, bet tagad vispār kosmoss!

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:08, pirms 4 gadiem
.............. rakstīja: cik ilgi viņš te rakstītu, ja visi viņu ignorētu.. ignore un viss
tak ir jau sen ignorets, vnk taisa jaunus profilus un pamaniju atkal

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:09, pirms 4 gadiem
letiņi- vienkārši superīgi! mūsu supervaroņi!
fantastisks kombeks pret rašu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:09, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Komentētājs pareizi pateica ka parastajā basketbola šie 4 spēlētāji bija atkritumi un nevienam.nevajadzigi
Nu un kāda tev daļa. Atrada sevi citā sporta veidā un sasniedza maksimumu!! Taču milzīgs prieks par to. Tas ir piemērs, kas jārāda jauniešiem, par ko jāstāsta un ar ko jālepojas!

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:09, pirms 4 gadiem
kur guru cobham? ar "viss ir dirssaa, grutakais celjsh"?

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:09, pirms 4 gadiem
Malači, puiši!👍🙌
Patiess prieks par Jums!👏
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:11, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Vēl jau jācer kā krūmiņš sapisa tā kāju kā nekad vairs nedribles
Jācer ka tevi anālajā izpisīs kāds tā, ka sēdēt nekad negribēsies.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:11, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Komentētājs pareizi pateica ka parastajā basketbola šie 4 spēlētāji bija atkritumi un nevienam.nevajadzigi
Skatos,arī tu esi starā,ka utainajiem no paRašas letiņi ierādīja vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:11, pirms 4 gadiem
Malači,malači vīri!Visiem mudakiem par skaudību!!!Neticami!Latvijai zelts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:12, pirms 4 gadiem
Kā cavaram var būt 22 punkti? Autor, beidz dzert 🥤

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:12, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Cerams ka izņems 3x3 no os nākamajām. Parodija par sportu
ej iedzer indi, lūzeri!

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:12, pirms 4 gadiem
Man jau ar nepatīk, tas haoss, bet nu šis bija baigais trilleris. Paduse slapja, džekiem cepuri nost un gaidam lidostā!

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:12, pirms 4 gadiem
peterborough rakstīja: Kā cavaram var būt 22 punkti? Autor, beidz dzert 🥤
viņš pēc spēles sameta laikam
jooks protams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:13, pirms 4 gadiem
H3lp^ rakstīja: Man jau ar nepatīk, tas haoss, bet nu šis bija baigais trilleris. Paduse slapja, džekiem cepuri nost un gaidam lidostā!
kad viņi atgriežas ? nav zināms??

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:14, pirms 4 gadiem
Vīri,paldies jums!!!!! Tāds lepnums!!!!

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:14, pirms 4 gadiem
bayliss rakstīja: Nesaprotu tos,kuri noliek konkrēto sporta veidu!Nejau LV čaļi to ielika OS un vienīgie ar to nodarbojas!Čaļi no pašas apakšas aizcīnījās līdz OS zeltam!!!Tas ir cieņas vērts sasniegums jebkurā sporta veidā!!!OS zelts!!!Malači!!!
Es gan saprotu!Noliek spēli krievu vaņkas.kuriem kremt ka zeltu izcīnīja LATVIJA....

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:14, pirms 4 gadiem
APSVEICU!!! Paldies džekiem par labām emocijām!

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:15, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu bļin, vot to es saucu par finālu... Viens bez kājas, viens bez botas...
īsts ielu basiša gars!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:15, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Labi jāiet diendusa pačučēt
Paraudāt spilvenā vari iet...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:16, pirms 4 gadiem
Vot ta ir jakapajas uz laukuma ,ar sakakaretam potitem -viri nezvera!ne ka tie jefini ,kas speleja parasto basiti pret Bulgariju!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:17, pirms 4 gadiem
Opel_Agila rakstīja: Iipashi interesee Arteemija Alusbruuvera a.ka. A-burta a.ka. Tjomas a.ka. Anetho komentaars? Kad kaadaa hokejspeelee buus kaads medaaliijs ko?
Tad kad būs 3x3 hokejs
Slēpts komentārs: Swordsman
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:19, pirms 4 gadiem
Kapis24 rakstīja: Vot ta ir jakapajas uz laukuma ,ar sakakaretam potitem -viri nezvera!ne ka tie jefini ,kas speleja parasto basiti pret Bulgariju!
Tie kas spēlēja pret Bulgāriju,šito vīru priekšā ir mīkstie.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:19, pirms 4 gadiem
bayliss rakstīja: Nesaprotu tos,kuri noliek konkrēto sporta veidu!Nejau LV čaļi to ielika OS un vienīgie ar to nodarbojas!Čaļi no pašas apakšas aizcīnījās līdz OS zeltam!!!Tas ir cieņas vērts sasniegums jebkurā sporta veidā!!!OS zelts!!!Malači!!!
Un kāda vaina sporta veidam?
Tad jau pludmales volejbols arī ir pseido sports, jo nāk no lielā volejbola?! Tāpat pludmales futbols utt.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:19, pirms 4 gadiem
Malači, ka izmantoja iespēju. Viņi ir viena no top 3 komandām pasaulē un pelnīti uzvarēja finālā!

P.S. Neticu, ka uz nākamajām OS ASV, Francija un Spānija nesaliks iespaidīgus sastāvus. Saliks iekšā naudu šajā sportā un atkal pārējie tiks no medaļām noņemti nost. Meičas ASV komandā bija visas no WNBA un bez ierunām uzvarēja. Kā jau teicu, ka mūsu čaļi teicami izmantoja iespēju jaunā Olimpiskā sporta veidā.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:19, pirms 4 gadiem
Paldies jums

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:19, pirms 4 gadiem
kad un cikos ir apbalvošana

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:20, pirms 4 gadiem
Opel_Agila rakstīja: Iipashi interesee Arteemija Alusbruuvera a.ka. A-burta a.ka. Tjomas a.ka. Anetho komentaars? Kad kaadaa hokejspeelee buus kaads medaaliijs ko?
Ir medaļas galda hokejā un virtuālajā hokeja PČ. Tā ka līdzvērtīgi.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:20, pirms 4 gadiem
Kad ceremonija? Teica, ka 17:15

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:21, pirms 4 gadiem
Arts rakstīja: Malači,malači vīri!Visiem mudakiem par skaudību!!!Neticami!Latvijai zelts!!!
Izstāsti, kas tieši tur ir neticams? Saprotu, ka miezis nr1 rangā un kā minimums top3 favorīts Latvija jau pirms turnīra skaitījās? Kas tur neticams?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:21, pirms 4 gadiem
blu3 rakstīja: kad un cikos ir apbalvošana
tieši tagad LTV7 rāda

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:21, pirms 4 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Kad ceremonija? Teica, ka 17:15
slēdz iekšā šas būs

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:22, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Zelts Latvijai BASKETBOLĀ, foršs fakts, ar ko zināmus personāžus kaitināt.

Bet kas tas tieši par pasākumu, laikam skaidrs līdz galam nekļūs. Kā, teiksim, ASV uz šito komandu lasa? Katrs random hūda nigers ar krosoveru ir uz tu, šeit mūsējais vienreiz pamēģina, sapinās kājās un nokrīt.
Tieši dēļ šī iemeslu es ceru, ka neatkārtosim BMX stāstu - kamēr mazpopulārs sports esam kingi, neiespringstam. Tikko nopietnāk pieslēdzās lielās valstis paliekam fonā. Ja jau 3x3 nes medaļas, ir vērts padomāt, kā piesaistīt tam pēc iespējas plašāku publiku.
ASV nezinu kā šobrīd veido savu komandu, taču vienu brīdi gaja runa, ka tiek taisīta (vai jau ir uztaisīta) veterānu, exNBA džeku 3x3 līga.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:23, pirms 4 gadiem
Malači puiši. Jo īpaši malači, ka izdarīja to, kas letiņiem nemaz tik bieži neizdodās - uzvarēja izšķirošo maču.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:23, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tieši dēļ šī iemeslu es ceru, ka neatkārtosim BMX stāstu - kamēr mazpopulārs sports esam kingi, neiespringstam. Tikko nopietnāk pieslēdzās lielās valstis paliekam fonā. Ja jau 3x3 nes medaļas, ir vērts padomāt, kā piesaistīt tam pēc iespējas plašāku publiku.
ASV nezinu kā šobrīd veido savu komandu, taču vienu brīdi gaja runa, ka tiek taisīta (vai jau ir uztaisīta) veterānu, exNBA džeku 3x3 līga.
Sen jau viņiem ir BIG3 līga, tikai tur nespēlē pēc FIBA noteikumiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:23, pirms 4 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Kad ceremonija? Teica, ka 17:15
vai tik nebij 17:50?!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nope pašlaik jau rāda apbalv.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:23, pirms 4 gadiem
blu3 rakstīja: kad un cikos ir apbalvošana
Jau sāk rādīt pa LTV7
https://ltv.lsm.lv/lv/tieshraide/ol...

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:24, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tieši dēļ šī iemeslu es ceru, ka neatkārtosim BMX stāstu - kamēr mazpopulārs sports esam kingi, neiespringstam. Tikko nopietnāk pieslēdzās lielās valstis paliekam fonā. Ja jau 3x3 nes medaļas, ir vērts padomāt, kā piesaistīt tam pēc iespējas plašāku publiku.
ASV nezinu kā šobrīd veido savu komandu, taču vienu brīdi gaja runa, ka tiek taisīta (vai jau ir uztaisīta) veterānu, exNBA džeku 3x3 līga.
BMX tomer ir specifisks sporta veids, ne katrs to var sākt(nopirkt pašu bmx jau ir dārga lieta) bet 3x3 jau tagad kapā bez maz vai katrs piektais puika

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:24, pirms 4 gadiem
"Miezis netrāpa tālmetienu pēc dribla, bet pēc varena sprinta uzsit bumbu pa Pliskovu, no kura bumba pamet laukumu." -
Šis moments, vismaz man, šķita ļoti nozīmīgs. Kā viņš paspēja?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:24, pirms 4 gadiem
Ko es gribu vēlēt un 90 procentiem sc komentetatoriem.. Apediet savu sūdu un nospragstat.. Pārēji.. Gavilejam par mūsējo panakamu.. Vnk zvērā!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:24, pirms 4 gadiem
serbs rakstīja: kas taisis filmu?
Tripāns

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:25, pirms 4 gadiem
Spēks! Paldies, vīri!

P.S.
Es nezinu kā viņus trenēja, bet tā jātrenē arī klasiskā basketa puikas - tieši pārliecībā, galvas sakārtošanā, raksturā. Nav tā kā Šķēle un vēl vairāki - sodiņus nevar iemest kaut kādā kvalifikācijas spēlē. Šeit veči OLIMPIĀDES izslēgšanas spēlēs liek iekšā - dzelzs nervi un pārliecība par sevi! Un tie ir džeki, kas ir pusprofesionāļi, kas no rītiem "uzspēlē"!
Cepuri nost. Tiešām - lielā mērā viņi ir profesionālāki par mūsu klasiskā basketa večiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:25, pirms 4 gadiem
siksparniss rakstīja: "Miezis netrāpa tālmetienu pēc dribla, bet pēc varena sprinta uzsit bumbu pa Pliskovu, no kura bumba pamet laukumu." -
Šis moments, vismaz man, šķita ļoti nozīmīgs. Kā viņš paspēja?
Ātri skrēja

  -3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:25, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ir medaļas galda hokejā un virtuālajā hokeja PČ. Tā ka līdzvērtīgi.
Bansuleens skatos baigais aspraatis kad olimpijaadee buutu biijis jebkaadaa hokii kaut viens zelts saki man
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2021-07-28 17:26, pirms 4 gadiem
Krūmiņš satiek Porziņģi, ar ko nodarbojies? Basīti spēlēju! A olimpiskais zelts ir? ........
Nu jauno laiku aņuks....

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:27, pirms 4 gadiem
Tiem kas izmanto iespēju pieminet futbolu.... Visām komandām/izlasēm ir kkāds zenīts un kkāds kritums... Futbolā mums augša kad tikām uz EČ un mēs nebijām tūristi- nu tagad esam kur esam... Neviens nav teicis ka 3x3 basī būsim mūžīgās zvaigznes, bet ieraksts pirmie olimpiskie čempioni paliks- arī bmx mums nav zvaigznes, bet sporta veids attīstās iespējams ka kādreiz būs medaļas.... runājot par sporta veida piederību olmpiādei, tad jau pludmales voli ar var mest ārā... vairāk interesē ekstrēmo sportu piederība olimpiādē... Un vai nebūtu pareizāk rīkot atsevišķas spēles ekstrēmajiem veidiem- varētu izpausties, skeits, slidas skrejritenis (vareetu kā apvienotu sporta veidu) bmx triki, moči, Vēl varētu izdomāt ūdens sportaa kko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:27, pirms 4 gadiem
Domāju, ka Krūmiņa trauma mūsējiem palīdzēja uzvarēt. Nu ļoti nestabils un galvenais nervozs bija šīs vīrs visa turnīra garumā, arī finālā. Tās ir manas domas. Tagad varat likt mīnusus.
PRIEKS PAR LATVIJAS UZVARU!!!

  +7 [+] [-]

, 2021-07-28 17:27, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ātri skrēja
Tas jau skaidrs. Bet gan tā epizode, gan Krūmiņš, tinot lentu, nu ļoti nosimbolizēja vēlmi uzvarēt(viņa vēlme rauties laukumā bija varbūt pat ar lielāku nozīmi kā būšana pašā laukumā). No -5 jāspēj izlīst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:29, pirms 4 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: BMX tomer ir specifisks sporta veids, ne katrs to var sākt(nopirkt pašu bmx jau ir dārga lieta) bet 3x3 jau tagad kapā bez maz vai katrs piektais puika
Varam uz to paskatīties savādāk. ASV, Francija, Spānija, Lietuva - tās ir klasiskā basketa lielvalstis, kuras nebija 3x3 OS. Un tad jau vēl ir visi exjugi, izņemot serbus, brazīļi, Argentīna - konkurence augs nenormāli tikko kā pieaugs popularitāte/komercialitāte. Tas, ka mums katrs 5. puika spēlē strītu/3x3 neko nenozīmē - futenes bumbu arī daudzi spārda un spēle, bet kur ir izlase domāju nav jāstāsta. Ja gribam turēties topā, tad ir jāstrādā vai jācer,.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:30, pirms 4 gadiem
Opel_Agila rakstīja: Bansuleens skatos baigais aspraatis kad olimpijaadee buutu biijis jebkaadaa hokii kaut viens zelts saki man
vardulēn, es jau tev uzrakstīju ka panākumi ir. OS jau ir tikai hokeja klasika, tur nav iespējams ko dabūt, jo vnk tād vēl nav ielikts.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:30, pirms 4 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Tiem kas izmanto iespēju pieminet futbolu.... Visām komandām/izlasēm ir kkāds zenīts un kkāds kritums... Futbolā mums augša kad tikām uz EČ un mēs nebijām tūristi- nu tagad esam kur esam... Neviens nav teicis ka 3x3 basī būsim mūžīgās zvaigznes, bet ieraksts pirmie olimpiskie čempioni paliks- arī bmx mums nav zvaigznes, bet sporta veids attīstās iespējams ka kādreiz būs medaļas.... runājot par sporta veida piederību olmpiādei, tad jau pludmales voli ar var mest ārā... vairāk interesē ekstrēmo sportu piederība olimpiādē... Un vai nebūtu pareizāk rīkot atsevišķas spēles ekstrēmajiem veidiem- varētu izpausties, skeits, slidas skrejritenis (vareetu kā apvienotu sporta veidu) bmx triki, moči, Vēl varētu izdomāt ūdens sportaa kko...
x-games ir.
Bet no oly varētu ņemt ārā pilnīgi visus skaistumkonkursus. Dailjslidoshana, vingroshanas, tramplīnlēkšanas, skrituļslidu trikus utt. Karoče visus, kuros vērtē stilu un pārējos subjektīvos aspektus.
Iedomājies Plēsnieks paņem zeltu svarcelšanā, jo ne tikai pacēla štangu, bet arī smukāk par citiem nostiepa purngaliņu.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:32, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Varam uz to paskatīties savādāk. ASV, Francija, Spānija, Lietuva - tās ir klasiskā basketa lielvalstis, kuras nebija 3x3 OS. Un tad jau vēl ir visi exjugi, izņemot serbus, brazīļi, Argentīna - konkurence augs nenormāli tikko kā pieaugs popularitāte/komercialitāte. Tas, ka mums katrs 5. puika spēlē strītu/3x3 neko nenozīmē - futenes bumbu arī daudzi spārda un spēle, bet kur ir izlase domāju nav jāstāsta. Ja gribam turēties topā, tad ir jāstrādā vai jācer,.
Bet nu jau neviena komanda no viņiem nebūs pirmie olimpiskie čempioni šajā ļoti pieejamajā sporta veidā. Tā ka - visu cieņu mūsējiem.
Tāpat kā Latvija paliks pirmā Eiropas čempione basketbolā.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:34, pirms 4 gadiem
Malači latvija

  -3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:34, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Malači, ka izmantoja iespēju. Viņi ir viena no top 3 komandām pasaulē un pelnīti uzvarēja finālā!

P.S. Neticu, ka uz nākamajām OS ASV, Francija un Spānija nesaliks iespaidīgus sastāvus. Saliks iekšā naudu šajā sportā un atkal pārējie tiks no medaļām noņemti nost. Meičas ASV komandā bija visas no WNBA un bez ierunām uzvarēja. Kā jau teicu, ka mūsu čaļi teicami izmantoja iespēju jaunā Olimpiskā sporta veidā.
Kāpēc lai mākslīgi saliktu naudu šajā sportā un kurš to darīs? šobrīd vidusmēra basketbolistam (par nba vai pat eirolīgu vispār runas nav) ir 100x lielāks stimuls (nauda) noslēgt līgumu ar random klasiskā baša komandu, nekā ņemties ar 3x3. Normāli basketbolisti tur nebūs vēl ļoti ilgi.
Bet basis ir tik populārs, ka arī "pārējo" ir ļoti daudz (attiecīgi arī šie džeki pārvarēja daudz lielāku konkurenci, nekā Dukurs ). Jeņķiem jau 100 punkti jābūt materiālam, tāpat nez, kas ar leišiem, arī gan jau skatās un jau sāk domāt kaut ko.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:35, pirms 4 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Tiem kas izmanto iespēju pieminet futbolu.... Visām komandām/izlasēm ir kkāds zenīts un kkāds kritums... Futbolā mums augša kad tikām uz EČ un mēs nebijām tūristi- nu tagad esam kur esam... Neviens nav teicis ka 3x3 basī būsim mūžīgās zvaigznes, bet ieraksts pirmie olimpiskie čempioni paliks- arī bmx mums nav zvaigznes, bet sporta veids attīstās iespējams ka kādreiz būs medaļas.... runājot par sporta veida piederību olmpiādei, tad jau pludmales voli ar var mest ārā... vairāk interesē ekstrēmo sportu piederība olimpiādē... Un vai nebūtu pareizāk rīkot atsevišķas spēles ekstrēmajiem veidiem- varētu izpausties, skeits, slidas skrejritenis (vareetu kā apvienotu sporta veidu) bmx triki, moči, Vēl varētu izdomāt ūdens sportaa kko...
Futbolu un bmx tieši ir vietā pieminēt - kā paraugus, kad netiek darīts pietiekami, lai noturētu to zenītu vai kritienu padarītu mazāku. BMX - tur skaidrs. Tehniskais sporta veids, valstis, kam ir piķis var atļauties lielāku masveidību - lēnām nokoda mūs. Savukārt, futene - nu sorry, tās visas rebes, kas gadiem notiek LFF atstāj iespaidu uz pašu saimniecību. Ja visu laiku ir braukts uz veciem lauriem un skaistiem saukļiem brīvais kritiens turpināsies. Un ņemot vērā to sabiedrību, kas ir lBS, 3x3 būtu vērtīgi veidot savu federāciju (ja tādas nav) un turēties no LBS pēc iespējas tālāk.

  +6 [+] [-]

, 2021-07-28 17:35, pirms 4 gadiem
Malači, ka nepadevās pie -5, spēles beigās arī trīnīši vairāki bija precīzi, zelts ir - tas galvenais! Latvija bez medaļām jau nav un pie tam ZELTS!

  +8 [+] [-]

, 2021-07-28 17:36, pirms 4 gadiem
semjuels rakstīja: Utainie nolikti pie vietas! Bravo!
Ko tu muldi. Krievijas komandas spēlēja abos finālos. Un spēlēja patiešām cienījami. Pretinieku pazemošana ir arī sevis noniecināšana.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:36, pirms 4 gadiem
Vai gadījumā Čavars nelauza slikto LV olimpiešu tradīciju, ka atklāšanas ceremonijas LV karognesējs netiek pie zelta medaļām?

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:36, pirms 4 gadiem
siksparniss rakstīja: Bet nu jau neviena komanda no viņiem nebūs pirmie olimpiskie čempioni šajā ļoti pieejamajā sporta veidā. Tā ka - visu cieņu mūsējiem.
Tāpat kā Latvija paliks pirmā Eiropas čempione basketbolā.
To es nenoliedzu. Un viņi ir malači. Taču tieši tas, ka tas ir ļoti pieejams sporta veids un esam tajā sākuši grandiozi ir iemesls, kāpēc ļoti gribētos, lai panākumi turpinās.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:37, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc lai mākslīgi saliktu naudu šajā sportā un kurš to darīs? šobrīd vidusmēra basketbolistam (par nba vai pat eirolīgu vispār runas nav) ir 100x lielāks stimuls (nauda) noslēgt līgumu ar random klasiskā baša komandu, nekā ņemties ar 3x3. Normāli basketbolisti tur nebūs vēl ļoti ilgi.
Bet basis ir tik populārs, ka arī "pārējo" ir ļoti daudz (attiecīgi arī šie džeki pārvarēja daudz lielāku konkurenci, nekā Dukurs ). Jeņķiem jau 100 punkti jābūt materiālam, tāpat nez, kas ar leišiem, arī gan jau skatās un jau sāk domāt kaut ko.
Vēl pierēķini Francijas atlētus un spāņu tehnisko un taktisko basketbolu. Arī šim divām nācijām ir mežonīgs potenciāls 3x3 basketbolam.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:37, pirms 4 gadiem
Krasava normali koksus uzvilka
Beidzot kkur sporta paradam lidera statusu ari laukuma

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:39, pirms 4 gadiem
Nu ja 33 paradisies kaut tada nauda kaa shautras,jaa tieshi shautras nevis piemeram biatlona, tad ari normali shpileri saks tam pieversties!!!

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:39, pirms 4 gadiem
Sporta veids tika iekļauts OS programmā, zelts tika iegūts un viss, ne Latvija "vainīga" pie iekļaušanas, ir vēl daudz brīnumaināki un mazizplatītāki sporta veidi Olimpiādēs - tā kā viss kārtībā!

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:39, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: To es nenoliedzu. Un viņi ir malači. Taču tieši tas, ka tas ir ļoti pieejams sporta veids un esam tajā sākuši grandiozi ir iemesls, kāpēc ļoti gribētos, lai panākumi turpinās.
Panākumi var turpināties, ja ir neizsmeļams spēlētāju un treneru resurss. Latvijā tas ir gana sāpīgs moments, un tāpēc priekšlaicīgi sapņot par lieliem panākumiem arī nākotnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:41, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: To es nenoliedzu. Un viņi ir malači. Taču tieši tas, ka tas ir ļoti pieejams sporta veids un esam tajā sākuši grandiozi ir iemesls, kāpēc ļoti gribētos, lai panākumi turpinās.
Mums jau ir fantastiskais paraugs - Štrombergs, kurš spēja kļūt par čempionu pat divas pirmās reizes pēc kārtas (ok, krietni specifiskākā, pat zināmā mērā ekskluzīvā sporta veidā, bet tomēr).
Šai gadījumā gan mazāk ticams, jo domāju, ka šeit nežēlīgi pieaugs popularitāte un konkurence. Bet vēl jo izcilāk būtu, ja kaut kas tāds spētu notikt.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:41, pirms 4 gadiem
dvielis rakstīja: Domāju, ka Krūmiņa trauma mūsējiem palīdzēja uzvarēt. Nu ļoti nestabils un galvenais nervozs bija šīs vīrs visa turnīra garumā, arī finālā. Tās ir manas domas. Tagad varat likt mīnusus.
PRIEKS PAR LATVIJAS UZVARU!!!
Tā varētu būt, ka Krūmiņa trauma palīdzēja, bet tāpēc, ka lika sakopot mūsu vīriem pēdējos spēkus, lai izrautu uzvaru, kad viņi redzēja, ka Krūmiņš pat ar klibu kāju raujas cīņā. Mīnusu ieliku

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:42, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai gadījumā Čavars nelauza slikto LV olimpiešu tradīciju, ka atklāšanas ceremonijas LV karognesējs netiek pie zelta medaļām?
Ja atmiņa neviļ viņš ir pirmais atjaunotās Latvijas karognesējs, kurš noteiktajās OS dabū zeltu. Vienīgi vai būtu adekvāti runāt par kaut kādu lāstu, ņēmot vērā cik maz mums ir bijis zelta medaļu un to, ka karognesēji nebūt ne visi ir bijuši kandidāti uz zeltu? Štrombis Rio diez vai bija reāls kandidāts uz zeltu ārpus viņa un lv fanu sapņiem, arī Vadims Pekinā jau bija krietni vājāks kā Atēnās, no Pļaviņa arī Londonā nez vai kāds gaidīja zeltu. Ja liekam klāt Ziemas spēles - nu sorry, kurš OS gaida zeltu no hokeja izlases?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:42, pirms 4 gadiem
Vardc rakstīja: Ko es gribu vēlēt un 90 procentiem sc komentetatoriem.. Apediet savu sūdu un nospragstat.. Pārēji.. Gavilejam par mūsējo panakamu.. Vnk zvērā!!!!!!
90% priecajas par LV un tu gribi, lai vini ed sudus? tatad tu biji par krieviem un gavile par sudrabu?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:43, pirms 4 gadiem
siksparniss rakstīja: Mums jau ir fantastiska paraugs - Štrombergs, kurš spēja kļūt par čempionu pat divas pirmās reizes pēc kārtas (ok, krietni specifiskākā, pat zināmā mērā ekskluzīvā sporta veidā, bet tomēr).
Šai gadījumā gan mazāk ticams, jo domāju, ka šeit nežēlīgi pieaugs popularitāte un konkurence. Bet vēl jo izcilāk būtu, ja kaut kas tāds spētu notikt.
BMX ir dubults paraugs. Gan fantastiski labs - Štrombergs. Gan fantastiski slikts - ka netiek darīts nekas, lai sekotu kaut cik cienīgi pēcteči.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:44, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja atmiņa neviļ viņš ir pirmais atjaunotās Latvijas karognesējs, kurš noteiktajās OS dabū zeltu. Vienīgi vai būtu adekvāti runāt par kaut kādu lāstu, ņēmot vērā cik maz mums ir bijis zelta medaļu un to, ka karognesēji nebūt ne visi ir bijuši kandidāti uz zeltu? Štrombis Rio diez vai bija reāls kandidāts uz zeltu ārpus viņa un lv fanu sapņiem, arī Vadims Pekinā jau bija krietni vājāks kā Atēnās, no Pļaviņa arī Londonā nez vai kāds gaidīja zeltu. Ja liekam klāt Ziemas spēles - nu sorry, kurš OS gaida zeltu no hokeja izlases?
Vadims nesa ari Atenas, kad panema blekji. Par kadu lastu var runat, ja toreiz no vina to pat negaidija.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:45, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Varam uz to paskatīties savādāk. ASV, Francija, Spānija, Lietuva - tās ir klasiskā basketa lielvalstis, kuras nebija 3x3 OS.
ASV uzvarēja sieviešu turnīrā, Franciju izsitām kvalifikācijā, izšķirošajā cīņā par tikšanu uz OS, kas bija mūsu pēdējā iespēja.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:46, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Panākumi var turpināties, ja ir neizsmeļams spēlētāju un treneru resurss. Latvijā tas ir gana sāpīgs moments, un tāpēc priekšlaicīgi sapņot par lieliem panākumiem arī nākotnē.
Bet tieši tāpēc es runāju - federācijai/ām ir jāstrādā, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk interesentu šim sporta veidam, jāturpina attīstība nevis jāmācās no pāris "brāļiem" un jāsēž uz veciem lauriem, domājot, ka viss notiks pats no sevis.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:46, pirms 4 gadiem
Fināls labs, abas komandas sitās līdz beigām, krievam keda saplīsa, satina ar teipu un spēlēja, Āfrikas pārstāvis teiktu - nav kedas, nav spēlēt... Krūmiņa kāja saplīsa, uztina teipu un spēlēja, kamēr vairs varēja parāpot, baigais respekt ! Paldies par uzvaru un cīņassparu!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:46, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Vadims nesa ari Atenas, kad panema blekji. Par kadu lastu var runat, ja toreiz no vina to pat negaidija.
Te bija runa tieši par zeltu. "Zelta lāstu" Es gan pats arī norādīju - vai ir jēga runāt par "lāstiem" zinot visus apstākļus.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:47, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: BMX ir dubults paraugs. Gan fantastiski labs - Štrombergs. Gan fantastiski slikts - ka netiek darīts nekas, lai sekotu kaut cik cienīgi pēcteči.
interesants apgalvojums, jo BMX ranga 9. vieta ir Krigers un 15. ir Babris. Neteiktu, ka sudigi. Logiski, ka nebus vienmer katra paaudze #1 pasaule kads.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:47, pirms 4 gadiem
ja 33 labakie jeb elite vares pelnit ap ljamu no komercmachiem sezonaa,eiropa netruks shpileri kas tur pameginas uzkapat!!!

Kaadi ir vsp praizi tajos machos viniem?

  -3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:48, pirms 4 gadiem
Zelta gods starp basketbola kolhozniekiem.
Reals limenis visiem 3x3 speletajiem loti zems.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:48, pirms 4 gadiem
kukberns rakstīja: x-games ir.
Bet no oly varētu ņemt ārā pilnīgi visus skaistumkonkursus. Dailjslidoshana, vingroshanas, tramplīnlēkšanas, skrituļslidu trikus utt. Karoče visus, kuros vērtē stilu un pārējos subjektīvos aspektus.
Iedomājies Plēsnieks paņem zeltu svarcelšanā, jo ne tikai pacēla štangu, bet arī smukāk par citiem nostiepa purngaliņu.
Bokss tad ar jāņem ārā, ja na KO tad tas ir subjektīvs novērtējums.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:48, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Izstāsti, kas tieši tur ir neticams? Saprotu, ka miezis nr1 rangā un kā minimums top3 favorīts Latvija jau pirms turnīra skaitījās? Kas tur neticams?
Tu laikam nesekoji līdzi ne mūsu izlases kvalifikācijas cīņām, ne arī šī turnīra gaitai, ja tev viss liekas pašsaprotami.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-28 17:48, pirms 4 gadiem
Iznāca gan interesanti, ka komanda, kas zaudēja tikai 1x palika trešā, bet zeltu dabūja 3x zaudējušie, bet sudrabu - 5x. Cik tomēr ir svarīgi zaudēt pareizos brīžos. Bēt vēl jo svarīgāk - pareizos uzvarēt.
Kā rakstura parādīšanai un pierādīšanai - šī KOMANDA un tās ceļš nepadoties Ir Izcils Paraugs.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:49, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: ASV uzvarēja sieviešu turnīrā, Franciju izsitām kvalifikācijā, izšķirošajā cīņā par tikšanu uz OS, kas bija mūsu pēdējā iespēja.
Sieviešu turnīrs šajā gadījumā neko nenozīmē, jo ASV dāmas nebūs mūsu vīru konkurentes. Mēs izsitām frančus - tātad viņa nebija. Par to ir runa. Saglabājot 8 vietas OS, ja pieaugs šī sporta veida popularitāte un iespējas tajā pelnīt, ļoti pieaugs konkurence uz šīm 8 vietām. Sākot jau ar klasiskā basketa lielvalstīm.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:49, pirms 4 gadiem
Vardc rakstīja: Ko es gribu vēlēt un 90 procentiem sc komentetatoriem.. Apediet savu sūdu un nospragstat.. Pārēji.. Gavilejam par mūsējo panakamu.. Vnk zvērā!!!!!!
eu, nu čista viens no viņiem Pēc taiminga vienmēr atbilst, nerādās, kad šie nevarētu, apmēram stundu pēc otrās spēles vienmēr klāt un ļoti rupji sūta tirst "heiterus"

Nu ja tā, tad apsveicu

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:49, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: ja 33 labakie jeb elite vares pelnit ap ljamu no komercmachiem sezonaa,eiropa netruks shpileri kas tur pameginas uzkapat!!!

Kaadi ir vsp praizi tajos machos viniem?
ja uzvari visos fiba 3x3 eventos sezona var tikt pie $845k. Tas ir max vienai komandai no kopeja fonda 2miljoni. Piemeram serbu NoviSad jau ir pari 1milj ienakumos no balvam.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:49, pirms 4 gadiem
kanaris rakstīja: Krūmiņš satiek Porziņģi, ar ko nodarbojies? Basīti spēlēju! A olimpiskais zelts ir? ........
Nu jauno laiku aņuks....
Porziņģis: Nav. A tev ko tas zelts ir devis? Valsts prēmiju? Ok.

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:50, pirms 4 gadiem
Tagad jātaisa filma , no getiņa līdz olimpiskajam zeltam..

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:50, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ja uzvari visos fiba 3x3 eventos sezona var tikt pie $845k. Tas ir max vienai komandai no kopeja fonda 2miljoni. Piemeram serbu NoviSad jau ir pari 1milj ienakumos no balvam.
NBA minimālā alga vienam spēlētājam ir 925k dolāru.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai gadījumā Čavars nelauza slikto LV olimpiešu tradīciju, ka atklāšanas ceremonijas LV karognesējs netiek pie zelta medaļām?
Jā, un turpmāk visi karognesēji izcīnīs zelta medaļas.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:51, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sieviešu turnīrs šajā gadījumā neko nenozīmē, jo ASV dāmas nebūs mūsu vīru konkurentes. Mēs izsitām frančus - tātad viņa nebija. Par to ir runa. Saglabājot 8 vietas OS, ja pieaugs šī sporta veida popularitāte un iespējas tajā pelnīt, ļoti pieaugs konkurence uz šīm 8 vietām. Sākot jau ar klasiskā basketa lielvalstīm.
Nakamajas kaa min bus 12,logiski konkurence un interese augs un ka paradija speles gandriz jebkursh var uzvaret jebkuru!!! Absoluti tuksho machu gandriz nebija...

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:51, pirms 4 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: NBA minimālā alga vienam spēlētājam ir 925k dolāru.
un? tev gateri ir 350 eiro, kads tam sakars ar 3x3?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:52, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: ASV uzvarēja sieviešu turnīrā, Franciju izsitām kvalifikācijā, izšķirošajā cīņā par tikšanu uz OS, kas bija mūsu pēdējā iespēja.
Mūsējie jau ilgtermiņā nopietni pieiet šim sporta veidam un ir profesionāļi. Francija kvalifikācijā ielika random komandu no kuras visticamāk gaidīja kādu pārsteigumu. Kad lielvalstis nopietni pieslēgsies 3x3 kā olimpiskajam sporta veidam, tad var sanākt tas pats, kas ar BMX. Ņemot vērā basketbola popularitāti kopumā, jārēķinās, ka lielvalstu dominance 3x3 basketbolā pat varētu sākties ātrāk. Sporta lielvalstis ir izteikti tendētas ar mērīšanos medaļu skaita ziņā OS.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:52, pirms 4 gadiem
izbaudām vēlreiz https://www.youtube.com/watch?v=LXC...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:53, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sieviešu turnīrs šajā gadījumā neko nenozīmē, jo ASV dāmas nebūs mūsu vīru konkurentes. Mēs izsitām frančus - tātad viņa nebija. Par to ir runa. Saglabājot 8 vietas OS, ja pieaugs šī sporta veida popularitāte un iespējas tajā pelnīt, ļoti pieaugs konkurence uz šīm 8 vietām. Sākot jau ar klasiskā basketa lielvalstīm.
Nu ļoti labi, ka pieaugs. Es arī domāju, ka nākamreiz varētu taisīt vismaz 2 grupas pa 8 komandām. Bet lai vai kā, pirmo 3x3 OS čempionu titulu Latvijai nekad un neviens vairs neatņems.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:54, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: interesants apgalvojums, jo BMX ranga 9. vieta ir Krigers un 15. ir Babris. Neteiktu, ka sudigi. Logiski, ka nebus vienmer katra paaudze #1 pasaule kads.
Tikai OS mūs pārstāv tikai Babris ( vīriešos) un 1 lieta ir nosacīti augstas vietas rangā, otra lieta - cik regulāri Babris, Krīgers iekļūst kaut vai finālos, nemaz nerunājot par medaļām?

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:55, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Zelta gods starp basketbola kolhozniekiem.
Reals limenis visiem 3x3 speletajiem loti zems.
tu tiešām nesaproti, ka 3x3 basis ir pavisam kas cits, nekā parastais basis. Ja novāktu komandu no labākajiem basketbola spēlētājiem, tad jebkura labākā četrnieka 3x3 komanda šos paņemtu priekšā, kā nabagus

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:55, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ja uzvari visos fiba 3x3 eventos sezona var tikt pie $845k. Tas ir max vienai komandai no kopeja fonda 2miljoni. Piemeram serbu NoviSad jau ir pari 1milj ienakumos no balvam.
Nesudigi,kaut vai panemsim keponu un sworgika praat lielo biatlonu- tignis kad laboja visus furkada rekordus,saslepoja tikai 500k
Un ja parekinasim kadi vinam izdevumi, tas chalits vien kursh binokli skatas kad norvezhci sauj,sanem 300 pakas gadaa. Cik tie slepju smeretaji sanem?? Reali tads sports kaa biatlons tiri uz praiziem sevi neatpelna,labi ka privatie,reklamdeveji un federacijas baro!!!

Balvas augs domaju geometriska progresija tuvakajos gadus,vienigi jalauj paplutam un pakarinam novakcinet visa zemeslode plakanaa

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 17:55, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Bet nu latvijai ierasts kādos bomžu sporta veidos izšaut
man liekas tev laiks izsi st purnu, pie di rsts viss sportacentrs ar taviem su diem, kur ir moderatori

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:56, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Nu ļoti labi, ka pieaugs. Es arī domāju, ka nākamreiz varētu taisīt vismaz 2 grupas pa 8 komandām. Bet lai vai kā, pirmo 3x3 OS čempionu titulu Latvijai nekad un neviens vairs neatņems.
Lai taisa kaut grupas ar visām pasaules valstīm. Neatņems, jā. Un tas ir super, ka ar zelta burtiem ieraksts vēsturē. BET. Tieši šāda attieksme "panākumus neatņems" ir pamats tam, lai panākumu vairs nebūtu.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:56, pirms 4 gadiem
dvielis rakstīja: Domāju, ka Krūmiņa trauma mūsējiem palīdzēja uzvarēt. Nu ļoti nestabils un galvenais nervozs bija šīs vīrs visa turnīra garumā, arī finālā. Tās ir manas domas. Tagad varat likt mīnusus.
PRIEKS PAR LATVIJAS UZVARU!!!
Piekrītu, vēl palīdzēja uzvarēt labāka fizo un Karpenkova čība. Mūsu klibais karsgalvis būtu ko savārījis, jo visa turnīra garumā emocijas bija augstākas pār spējām. Kopumā visi 4 ne tikai malači, bet arī varoņi, Miezis un Lasmanis- superstāri

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 17:57, pirms 4 gadiem
Malači!
Slēpts komentārs: Frisk

     [+] [-]

, 2021-07-28 17:57, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tikai OS mūs pārstāv tikai Babris ( vīriešos) un 1 lieta ir nosacīti augstas vietas rangā, otra lieta - cik regulāri Babris, Krīgers iekļūst kaut vai finālos, nemaz nerunājot par medaļām?
Krigeram smags kritiens aizlika kaju prieksa olimpiskajam sapnim, bet teoretiski ja tiktu cinitos par medalam. Ta kaa nevajag tik sliktu ainu te zimet. Normali konkuretspejigi un vel salidzinosi jauni dzeki, jo BMX pats labakais vecums sakas pec 25 (Krigeris ir 25, Babris 23).

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 17:58, pirms 4 gadiem
Bet nu shitaja gettina normali lauj krampet
Lkm parak pieradis pie nba mikstajiem sodiem esmu,brizhoem kaa ar cirvi uzshauj a soda nav
Plecina ari kaa hokeja gar bortiem lauj

  +4 [+] [-]

, 2021-07-28 17:59, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Smiekligi, VEFins jebkuru so komandu apspeles pec 2 nedelas treniniem.
Visi normali eksperti teica ka limenis speletajiem loti zems.
Vefinsh siem nolietu kaa musari no maskachkas ar kkadu 5-21, tu nemurgo

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:00, pirms 4 gadiem
fantastika piepildijās,spéléja kā Kijevas Dinamo,pret faśistiem....
pilnígi attaisnojás ,ka visu laiku par vińiem rakstija,kur dażiem bija problémas lasït,bet kursš ta vēl ,ja ne vińi...
Ja godïgi,tad pie śïs medaļas,kura tad nebūtu savu lielo roku ir pielikuśi,AIGARS ŠTRAUSS ,AIGARS FELDMANIS,VIESTURS OZOLS,JURIS KOKAINIS UN dażādi vērtētais Elbokjans.....
lai tur vai kà,Latvijai ZELTS ,CERU KA TAS NEBBŪS PĒDEJAIS BET BET BET...

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:00, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Smiekligi, VEFins jebkuru so komandu apspeles pec 2 nedelas treniniem.
Visi normali eksperti teica ka limenis speletajiem loti zems.
SC eksperti ?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:00, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Tagad jātaisa filma , no getiņa līdz olimpiskajam zeltam..
Filma jau ir - NO GHETTO UZ OLIMPIĀDI. Te var noskatīties: https://www.ghetto.lv/lv/filma/par-...

Tagad jāuztaisa 2.sērija - par piedzīvojumiem Tokijas OS.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:01, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Vefinsh siem nolietu kaa musari no maskachkas ar kkadu 5-21, tu nemurgo

Ja-ja. Liels basktebola eksperts tu esi. 3x3 spele neprofesionali, kuriem limenis Getto Games.

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:01, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Bet nu shitaja gettina normali lauj krampet
Lkm parak pieradis pie nba mikstajiem sodiem esmu,brizhoem kaa ar cirvi uzshauj a soda nav
Plecina ari kaa hokeja gar bortiem lauj
Es šo sportu kopā ir redzējis labi ja 3 minūtes, bet ar šito pamanīju

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:02, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Filma jau ir - NO GHETTO UZ OLIMPIĀDI. Te var noskatīties: https://www.ghetto.lv/lv/filma/par-filmu/
Tas tikai runa par limeni basketbolam 3x3. Kads vins ir.

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:04, pirms 4 gadiem
Not a real sport

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:05, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja:
Ja-ja. Liels basktebola eksperts tu esi. 3x3 spele neprofesionali, kuriem limenis Getto Games.
Futzalu,biichu jau ari pamata spele kas lielaja izbraketi vai trukst kkadu iemanu,piemeram netur fizio noskriet 10km 90min

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:06, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Not a real sport
Vismaz beidzot tu nemokies un pa taisno raksti angliski
Taa ari turpini!

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 18:07, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Not a real sport
nu tad aizej un uzspēlē, starp citu - labi maksā par uzvaru Olimpiskajās spēlēs

  -3 [+] [-]

, 2021-07-28 18:08, pirms 4 gadiem
Atceros ka pludmales futbola vai ari futzala, iet futbola pensionari vai tiem kam nebija rezultati lielaja futbola.
Tapec pludmales futbola spele labi Krievija vai Fidji, jo limenis zems.

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:10, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Atceros ka pludmales futbola vai ari futzala, iet futbola pensionari vai tiem kam nebija rezultati lielaja futbola.
Tapec pludmales futbola spele labi Krievija vai Fidji, jo limenis zems.
Abos minetajos man skiet vispar globali nekada nauda neapgrozas!!! Vot kaadas algas ir teiksim apmaksatakajiem bichfutbaleriem?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:11, pirms 4 gadiem
Pat shautristi var pelnit 2 ljamus gadaa!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:11, pirms 4 gadiem
Tikai nesakiet tignim un furkadam, shie vel izdomas sakt shautras mest

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:13, pirms 4 gadiem
Opel_Agila rakstīja: KUR IR ARTEMIJS BRUVERIS?
Pričom te es? Man pret šādu šņagu pretenziju nav Atšķirībā no klasiskā pērtiķbola, šis te sporta veids nav sevi samaitājis ar saplūšanu veselā vienā ar destruktīvo afro subkultūru

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:13, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Abos minetajos man skiet vispar globali nekada nauda neapgrozas!!! Vot kaadas algas ir teiksim apmaksatakajiem bichfutbaleriem?
Futzala speletaji noteikti sanems vairak par 3x3

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:13, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tikai nesakiet tignim un furkadam, shie vel izdomas sakt shautras mest
izdomās kaut kādu skriešanas krossu ar šautriņmešanu apvienot vasaras biatlonā

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:15, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pričom te es? Man pret šādu šņagu pretenziju nav Atšķirībā no klasiskā pērtiķbola, šis te sporta veids nav sevi samaitājis ar saplūšanu veselā vienā ar destruktīvo afro subkultūru
Pag pag, tad pret pashu bumbas meshanu grozaa tev nekaadu pretenziju nav?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:16, pirms 4 gadiem
norden rakstīja: fantastika piepildijās,spéléja kā Kijevas Dinamo,pret faśistiem....
pilnígi attaisnojás ,ka visu laiku par vińiem rakstija,kur dażiem bija problémas lasït,bet kursš ta vēl ,ja ne vińi...
Ja godïgi,tad pie śïs medaļas,kura tad nebūtu savu lielo roku ir pielikuśi,AIGARS ŠTRAUSS ,AIGARS FELDMANIS,VIESTURS OZOLS,JURIS KOKAINIS UN dażādi vērtētais Elbokjans.....
lai tur vai kà,Latvijai ZELTS ,CERU KA TAS NEBBŪS PĒDEJAIS BET BET BET...
Iemācies rakstīt!

  -4 [+] [-]

, 2021-07-28 18:17, pirms 4 gadiem
siksparniss rakstīja: Ko tu muldi. Krievijas komandas spēlēja abos finālos. Un spēlēja patiešām cienījami. Pretinieku pazemošana ir arī sevis noniecināšana.
paveicās utainajiem,finālā serbiem vajadzēja būt!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:19, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Futzala speletaji noteikti sanems vairak par 3x3
Tev kadi konkreti cipari,kontrakti ir?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 18:21, pirms 4 gadiem
Paldies par emocijām! Malači!
Un tie, fake fani, kas šaubījās, lai nokaunās!

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:23, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Pag pag, tad pret pashu bumbas meshanu grozaa tev nekaadu pretenziju nav?
Labāk pasaki, kurš no jums ir īstais Birojs, tu, Agilla, vai abi kopā?

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:24, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tev kadi konkreti cipari,kontrakti ir?
piemeram
https://futsalfeed.com/original-con...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:26, pirms 4 gadiem
Kur Neputne? Varētu Latvijai vēl vienu Zeltu noorganizēt Priekš tā olimpiādē derētu ieviest vēl vienu jaunu sporta disciplīnu, proti, ķirbju žonglēšanu ar skrituļslidām un lecamauklu

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:26, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Labāk pasaki, kurš no jums ir īstais Birojs, tu, Agilla, vai abi kopā?
Es esmu Agila,Agila ir misene,misene nav Birojs BET pirmais kategoriski izsledz tresho,savukart otro neizsledz nekas!!!

Eedu silkmaizi, nesaprotu tev vakcinas blaknes vai kas

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:28, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: piemeram
https://futsalfeed.com/original-content/ricardinhos-salary-is-much-more-than-%E2%82%AC1-million-says-his-new-team%E2%80%99s-accs-president
Tu cirvi,ljams 3 gados
Kaa tev ar matImatiku?

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:28, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tu cirvi,ljams 3 gados
Kaa tev ar matImatiku?
Un kada alga 3x3?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:29, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kur Neputne? Varētu Latvijai vēl vienu Zeltu noorganizēt Priekš tā olimpiādē derētu ieviest vēl vienu jaunu sporta disciplīnu, proti, ķirbju žonglēšanu ar skrituļslidām un lecamauklu
Vinai tagad darba sezona,nav laika ar tirliniem chatot!!!
Mesjac god kormit

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:29, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Es esmu Agila,Agila ir misene,misene nav Birojs BET pirmais kategoriski izsledz tresho,savukart otro neizsledz nekas!!!

Eedu silkmaizi, nesaprotu tev vakcinas blaknes vai kas
Skaidrs, ja miseni neizslēdz nekas, tad značit Birojs ir gan Agilla, gan arī misene

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:30, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Un kada alga 3x3?
Tev tak saka shogad 850 pakas vinnejot tures machus vareja panemt!
Tulit papluts novakcines visus lopinus, jenki palaidis savas tuures un labakie pelnis virs ljama gadaa, ezz

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:31, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Skaidrs, ja miseni neizslēdz nekas, tad značit Birojs ir gan Agilla, gan arī misene
Tu pat lasiji?
Es vnk nahalava kko noleeju
Tas agilis ir viens no tava fanu pulka,ipsis tas nav bet kkads lidzigs cirvis gan

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:32, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tu pat lasiji?
Es vnk nahalava kko noleeju
Tas agilis ir viens no tava fanu pulka,ipsis tas nav bet kkads lidzigs cirvis gan
Brauksi ar mani uz Mārupes ledushalli Ipsi apciemot? Viņš tā prasās, visus uz turieni sauc

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:33, pirms 4 gadiem
Tas agilis ir tas pats traktors! Vnk parsedas no traktora uz agilu

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 18:33, pirms 4 gadiem
Biseksualis rakstīja: Smieklīgi ir tas kā šāds musaru sporta veids tiks atalgots ar lielām prēmijām no mūsu nodokļu maksātāju naudas.
sia latvijas republika ir jāslauc kā vien spēj. jāpaņem katru centu, ko var paņemt.

čaļi monstri. Fināls unikāls.

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:33, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Brauksi ar mani uz Mārupes ledushalli Ipsi apciemot?
Nebus tak pie kaa tev braukt!!!
Nosvidis stabili

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:34, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tas agilis ir tas pats traktors! Vnk parsedas no traktora uz agilu
Tad jau vinš ir no Liepājas, Bocmaņa darba biedrs, vismaz tā viņš agrāk teica

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:35, pirms 4 gadiem
vii rakstīja: sia latvijas republika ir jāslauc kā vien spēj. jāpaņem katru centu, ko var paņemt.

čaļi monstri. Fināls unikāls.
Mums to olimp medalu tik maz ka atalgojumi tiesham dasni!!!
Vienigi visas taas staanas kiras sports vispar nav,dod 500 pakas par zeltu. Tapec tie bardainie ari cilaa stienus kaa psihi

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 18:35, pirms 4 gadiem
Zvēri..lepojamies!

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:36, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Nebus tak pie kaa tev braukt!!!
Nosvidis stabili
Man ta po barabanu, ponta pēc var pavizināties, pasēdēt kadā barčikā pa ceļam Nav tak tālu, zinu es to Kantora ielu, pavisam netālu no Ziepčika

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:36, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tad jau vinš ir no Liepājas, Bocmaņa darba biedrs, vismaz tā viņš agrāk teica
Tad kkas tomer nelimejas kopaa, vai ari teaatris!
Bija tak viens kas visus uz dobeli sauca,mosh ipsis parcelies vnk

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:36, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tev tak saka shogad 850 pakas vinnejot tures machus vareja panemt!
Tulit papluts novakcines visus lopinus, jenki palaidis savas tuures un labakie pelnis virs ljama gadaa, ezz
Kur ir raksts par so? Par 850 k

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:36, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Man ta po barabanu, ponta pēc var pavizināties, pasēdēt kadā barčikā pa ceļam Nav tak tālu, zinu es to Kantora ielu, pavisam netālu no Ziepčika
Tu ar sabiedrisko taisies braukt?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:37, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Kur ir raksts par so?
lasi komentarus cirvi!!!

  -3 [+] [-]

, 2021-07-28 18:37, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Smiekligi, VEFins jebkuru so komandu apspeles pec 2 nedelas treniniem.
Visi normali eksperti teica ka limenis speletajiem loti zems.
Aizej, pakaries pie pie štangas!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 18:37, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Smiekligi, VEFins jebkuru so komandu apspeles pec 2 nedelas treniniem.
Visi normali eksperti teica ka limenis speletajiem loti zems.
Dievs dod lai VEF igauņus apspelētu ar visiem saviem leģionāriem, kur nu sapņot par olimpisko zeltu. Varbūt noliegsi arī Latvijas 1935. g. uzvaru? Jo noteikti tas līmenis 1935. gadā nebija tik augsts. Bet vēsturē neizdzēšami rakstīts - čempioni. Kuram interesē pasaulē VEF līmenis?

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:37, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tad kkas tomer nelimejas kopaa, vai ari teaatris!
Bija tak viens kas visus uz dobeli sauca,mosh ipsis parcelies vnk
Traktors bija no Liepājas Iespējams, pats Bocmanis arī troļļo

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:39, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Traktors bija no Liepājas Iespējams, pats Bocmanis arī troļļo
Bocmanis ir tik stulbs ka elementars humors vinam ir utopija, par sarkasmu un satiiru nemaz nerunasim! Blag no vina uzrugushaa purna zaale 100 gadus neaugs

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 18:39, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Vefinsh siem nolietu kaa musari no maskachkas ar kkadu 5-21, tu nemurgo
Kuram interesē tavs Vefiņš? lai apspēlē Ogri vispirms......

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:39, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tu ar sabiedrisko taisies braukt?
Ar privāto voģilu
Radinieks, kurš nedropē un mani gatavs ir vazāt apkārt attiecīgajās dienās un stundās

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:40, pirms 4 gadiem
Aa mosh trakis bija tas kursh agram namgejzi ar flotes jociniem aazeja un shantazheeja! Pat solija no sporta barchika bildes kur shis seezh un skatas ginamas speles

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:41, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Futzala speletaji noteikti sanems vairak par 3x3
Diemžēl nav mums olimpiskās medaļas futzālā...
Ja būs arī godināsim.

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:41, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Aa mosh trakis bija tas kursh agram namgejzi ar flotes jociniem aazeja un shantazheeja! Pat solija no sporta barchika bildes kur shis seezh un skatas ginamas speles
Par to gan lietas kursā neesmu, pirmā dzirdēšana

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:43, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Par to gan lietas kursā neesmu, pirmā dzirdēšana
Bija pirms gadiem 6-7 kursh vel bocmanim prasija nu kaa shodien smena,neparguri
Bija pat rakstu seerija. Tam bija insaids, traktors jau ari nebija vakareejais. Ko zin!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:44, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tu cirvi,ljams 3 gados
Kaa tev ar matImatiku?
Bet varbūt, ja Jūs saņemsiet 20 miljardus man Jūs neinteresēsiet. Bet 3x3 puši kaut arī būtu pēdējie nabagi, es viņiem dziļi paklanīšos. Jo viņi izcīnīja manai valstij zelta medaļas OS. Kā var cilvēkam būt svarīgi tikai ļamoni, ļamoni.... nu un, varbūt labāk tad kuram lielāks loceklis...

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:46, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Bija pirms gadiem 6-7 kursh vel bocmanim prasija nu kaa shodien smena,neparguri
Bija pat rakstu seerija. Tam bija insaids, traktors jau ari nebija vakareejais. Ko zin!
Vispār jau Gena Traktors tas bija paša Ivara profils, to pats Janka Matulis atšifrēja un publiski par to paziņoja Sporta Avīzē + Jautājums ir tikai par to, vai tas ir tas pats Genādijs vai cits?

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:47, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tas tikai runa par limeni basketbolam 3x3. Kads vins ir.
Kada daļa mums gar līmeni, izcīni Latvijai olimpisko zeltu, igauņiem jau 2 zelta medaļas- paukošanā, cik tur augsts līmenis?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 18:52, pirms 4 gadiem
janijs56 rakstīja: Kada daļa mums gar līmeni, izcīni Latvijai olimpisko zeltu, igauņiem jau 2 zelta medaļas- paukošanā, cik tur augsts līmenis?
Vajag vēl divus medāļus Pludmales Volejā, tad varēs droši teikt, ka olipmiāde Latvijai ir izdevusies!

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:53, pirms 4 gadiem

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:53, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tev tak saka shogad 850 pakas vinnejot tures machus vareja panemt!
Tulit papluts novakcines visus lopinus, jenki palaidis savas tuures un labakie pelnis virs ljama gadaa, ezz
Futzala klubam budzets 500k. Un kopuma budzeti lielaki neka 3x3. Varbut ar dotesanu komanda un var dabut 800k, bet kas ir kopuma?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 18:53, pirms 4 gadiem
Malači, apsveicu no visas sirds! Izbļāvu balsi pēc pēdējā tālmetiena! Latvijas lepnums 3x3 basketbola izlase!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:55, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vispār jau Gena Traktors tas bija paša Ivara profils, to pats Janka Matulis atšifrēja un publiski par to paziņoja Sporta Avīzē + Jautājums ir tikai par to, vai tas ir tas pats Genādijs vai cits?
šitais nebij tas raksts?
https://sportacentrs.com/sporta_avi...

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:56, pirms 4 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Porziņģis: Nav. A tev ko tas zelts ir devis? Valsts prēmiju? Ok.
Bet ko Tev dod, ja persona x saņem ļamonus???? Šodien ļamons, rīt inflācijas dēļ tikai puse, pēc 2 gadiem 0.1, ja atnāk sarkanie, visu atņem uzreiz. Bet neviens, pat visvarenākie nevar izdzēst ierakstus; 1935. pirmie Eiropas čempioni, bet ak vai viņiem nebija ļamonu, bet par viņiem uzņēma filmu, bet par tiem bagātniekiem, ko aizveda uz Sibīriju šodien neviens nezina... Nulle emociju.

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:57, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Futzala klubam budzets 500k. Un kopuma budzeti lielaki neka 3x3. Varbut ar dotesanu komanda un var dabut 800k, bet kas ir kopuma?
Futzala tak kadi padsmit shpileri! Izdali to ciparu uz kaut 10 ja gribi, kas tur algas sanak? Sitais 33 baskets ir vairak pielidzinams individ machiem, teiksim kaa bicha voleja,tenisam,snukeram,shautram kur sabrauc visi,nokapa un sadala piki!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 18:57, pirms 4 gadiem
filguds rakstīja: tu tiešām nesaproti, ka 3x3 basis ir pavisam kas cits, nekā parastais basis. Ja novāktu komandu no labākajiem basketbola spēlētājiem, tad jebkura labākā četrnieka 3x3 komanda šos paņemtu priekšā, kā nabagus
Kas traucē lielajam basim uzvarēt Bulgāriju...

     [+] [-]

, 2021-07-28 18:58, pirms 4 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: NBA minimālā alga vienam spēlētājam ir 925k dolāru.
Dzejniek, cik viņi Tev pārskaita. Varbūt nevajadzēs afroamerikāņiem mesties uz viena ceļa/ Ha Ha...

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:02, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc lai mākslīgi saliktu naudu šajā sportā un kurš to darīs? šobrīd vidusmēra basketbolistam (par nba vai pat eirolīgu vispār runas nav) ir 100x lielāks stimuls (nauda) noslēgt līgumu ar random klasiskā baša komandu, nekā ņemties ar 3x3. Normāli basketbolisti tur nebūs vēl ļoti ilgi.
Bet basis ir tik populārs, ka arī "pārējo" ir ļoti daudz (attiecīgi arī šie džeki pārvarēja daudz lielāku konkurenci, nekā Dukurs ). Jeņķiem jau 100 punkti jābūt materiālam, tāpat nez, kas ar leišiem, arī gan jau skatās un jau sāk domāt kaut ko.
Nu kuram interesē, kas ir tiem aiz jūras....

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:02, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Sitais 33 baskets ir vairak pielidzinams individ machiem
Kopuma tikai topi var nopelnit kaut kadu normalu naudinu par to iet runa. Kopejie budzeti ir mazie nevar pat salidzinot ar tenisu.

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:04, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: šitais nebij tas raksts?
https://sportacentrs.com/sporta_avize/28052010-abrag_nedzen_genu_traktora?is_mobile=0
Labs raksts, tikai tas nav tas Tur Matuļu Janka atmaskoja konkrēti Ivara viltotos profilus, nosaucot vairākus un viņu starpā arī bija Gena Traktors Ivars gan pēc tam atrada atmazku, tipa, tas profils esot kolektīvi radīts

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:16, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pričom te es? Man pret šādu šņagu pretenziju nav Atšķirībā no klasiskā pērtiķbola, šis te sporta veids nav sevi samaitājis ar saplūšanu veselā vienā ar destruktīvo afro subkultūru
A tu pastaigā pa Pērnavas ielu Getto maču laikā, garantēti putas sāks pa muti nākt.

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:16, pirms 4 gadiem
janijs56 rakstīja: Bet ko Tev dod, ja persona x saņem ļamonus???? Šodien ļamons, rīt inflācijas dēļ tikai puse, pēc 2 gadiem 0.1, ja atnāk sarkanie, visu atņem uzreiz. Bet neviens, pat visvarenākie nevar izdzēst ierakstus; 1935. pirmie Eiropas čempioni, bet ak vai viņiem nebija ļamonu, bet par viņiem uzņēma filmu, bet par tiem bagātniekiem, ko aizveda uz Sibīriju šodien neviens nezina... Nulle emociju.
par naudu tiek runāts tikai konkurences kontekstā - jo lielāka naudiņa tajā apgrozīsies, jo tā konkurence pieaugs.

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:19, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: A tu pastaigā pa Pērnavas ielu Getto maču laikā, garantēti putas sāks pa muti nākt.
Kas tur labs ieraugāms? burtam pret šito baksetbola disciplīnu nekas nav pret, jo bumba, ar kuru spēlē, nav oranžā krāsā

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:19, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kas tur labs ieraugāms? burtam pret šito baksetbola disciplīnu nekas nav pret, jo bumba, ar kuru spēlē, nav oranžā krāsā
Mūziku vismaz paklausīsies.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 19:21, pirms 4 gadiem
Četri dievi - Pērkons, Lasmanis, Miezis, Čavars, Krūmiņš nosodīja krievus par to, ka neļāva 40 gadā, 17.jūnijā man mierīgi svinēt vārda dienu. 🇱🇻🇱🇻🇱🇻💪💪💪Malači, veči, viss pēc visklasiskākā scenārija - svarīgākajās spēlēs, vislabākais sniegums gan meistarības, gan cīņas spara ziņā. Un klasiski, ka šādā līmenī grūti uzvarēt vienu un to pašu komandu turnīra laikā divas reizes. 💪🇱🇻

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 19:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kas tur labs ieraugāms? burtam pret šito baksetbola disciplīnu nekas nav pret, jo bumba, ar kuru spēlē, nav oranžā krāsā
Kas tur var būt pret, ja pat Beļģi ir Balti un Jeņķu dāmas arī?
Kurā mūsdienu komandu sportā, izņemot Hokeju, vēl tā ir?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 19:24, pirms 4 gadiem
Pat Es paliku lepns... Paldies visiem par šo milzīgo panākumu!!!!

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:26, pirms 4 gadiem
Ciepulis rakstīja: Četri dievi - Pērkons, Lasmanis, Miezis, Čavars, Krūmiņš nosodīja krievus par to, ka neļāva 40 gadā, 17.jūnijā man mierīgi svinēt vārda dienu. 🇱🇻🇱🇻🇱🇻💪💪💪Malači, veči, viss pēc visklasiskākā scenārija - svarīgākajās spēlēs, vislabākais sniegums gan meistarības, gan cīņas spara ziņā. Un klasiski, ka šādā līmenī grūti uzvarēt vienu un to pašu komandu turnīra laikā divas reizes. 💪🇱🇻
Tu gadījumā neesi Algunopja opis? Kurā gadā tu dzimi?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 19:26, pirms 4 gadiem
filguds rakstīja: tu tiešām nesaproti, ka 3x3 basis ir pavisam kas cits, nekā parastais basis. Ja novāktu komandu no labākajiem basketbola spēlētājiem, tad jebkura labākā četrnieka 3x3 komanda šos paņemtu priekšā, kā nabagus
galīgi saspiedies esi?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 19:28, pirms 4 gadiem
Liels lepnums, paldies čaļiem par lieliskajām emocijām!

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:28, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Mūziku vismaz paklausīsies.
aaa

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 19:31, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kas tur var būt pret, ja pat Beļģi ir Balti un Jeņķu dāmas arī?
Kurā mūsdienu komandu sportā, izņemot Hokeju, vēl tā ir?
jeņķiem tak pus uz pusi = divas baltas, divas nebaltas. tas tagad ir ok?

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 19:32, pirms 4 gadiem
Melošu,ja teikšu,ka pēc grupu turnīra biju optimistiski noskaņots.Tomēr izslēgšanas spēlēs puiši pārvērtās,kas pierāda,ka tiešām viņi ir TOP komanda šajā sporta veidā.
PS.Pat atturējos no komentiem turnīra gaitā,lai nenoskaustu.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 19:34, pirms 4 gadiem
Kur tas mārupes gara nabags..redzēji kā jelgavnieki kaujas?!??nauris,kārlis,agnis...Edža..Jūs esat zvēri!!!!! Urrrrrraaaaaaaaa

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 19:35, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Aizej, pakaries pie pie štangas!
Cik tad skatītāju atnāk uz Jūsu vefiņu? 100-200?

  -2 [+] [-]

, 2021-07-28 19:44, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Kopuma tikai topi var nopelnit kaut kadu normalu naudinu par to iet runa. Kopejie budzeti ir mazie nevar pat salidzinot ar tenisu.
Kā var būt cilvēkam svarīga tikai nauda? Uz Titānika bija ļoti bagāti cilvēki, bet noslīka. Vai svarīgi, kurš mantoja šo naudu? Laikam esat ļoti jauns cilvēks, bet ziniet, ka kad Latvija uztaisīja pāreju no repsīšiem uz latiem, kurss bija 1:200. Bet dzīvē ir vēl cita jēga, ko Jūs esat palīdzējis vai devis citiem cilvēkiem. Varbūt kādreiz sapratīsiet. Daži atrod noslēptus padomju rubļus skapjos, bet diemžēl tos nemaina pret euro.

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:47, pirms 4 gadiem
Shitais kka ir jaapslapina!!!
Aizbraucu iekert 6 tumshos bauskeniek!!!
IESAKU

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:48, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Mūziku vismaz paklausīsies.
Klasika,snoops un dre.

     [+] [-]

, 2021-07-28 19:50, pirms 4 gadiem
Labi uzkapashu fifu!!! Sakarojas pec visam tam 33 padarishanam

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 19:53, pirms 4 gadiem
Pamodos šodien,mūsējie pirmie,serbi trešie,,,,ja mans šnobelis nemelo,būs vēl medaļa šķēpos,bet tas pateicoties manam šnobelim,cerams,nemelo

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 20:00, pirms 4 gadiem
Eu, tā intereses pēc, a kādēl ASV nebija džeku izlase?
Tak rangā šie skaitās 2.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 20:01, pirms 4 gadiem
Luuk arii rezultaats🥳👍 Kur ir tie gudrinieki , kam bija iebildumi kur nesiis karogu🧐 Malachi😎

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 20:18, pirms 4 gadiem
Apsveicu džekus ar zeltu, jo tikai tagad bija iespēja uzrakstīt komentāru.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 20:18, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Eu, tā intereses pēc, a kādēl ASV nebija džeku izlase?
Tak rangā šie skaitās 2.
Neizcīnīja ceļazīmi turnīros.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 20:23, pirms 4 gadiem
Lieliski! Paldies par super emocijām! Cerams tas dos izrāvienu 3x3 basketbolam, lai nav tāda situācija, kā ar Dukuriem. Ka ir medaļas bet nav pēctecības.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 20:24, pirms 4 gadiem
Un lielisks, piemērs par ko padomāt tiem, kuri 5v5 basketbolā apzinās, ka nevarēs sasniegt elites līmeni. Visu cieņu džekiem, ka laicīgi pārkvalificējās.

     [+] [-]

, 2021-07-28 21:18, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Eu, tā intereses pēc, a kādēl ASV nebija džeku izlase?
Tak rangā šie skaitās 2.
Grācas turnīrā nekvalificejās. 1/4finālā tur zaudēja Nīderlandei.

     [+] [-]

, 2021-07-28 21:32, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jeņķiem tak pus uz pusi = divas baltas, divas nebaltas. tas tagad ir ok?
nepaliks tak vienaldzīgs pret maģisko burtu kombināciju 33

  +3 [+] [-]

, 2021-07-28 21:33, pirms 4 gadiem
PALDIES VEČI!!!Man 50-gadīgam vecim,ticiet man,asaras neparādās nemaz tik bieži,bet šodien JŪS tās prieka asaras izspiedāt.PALDIES!!!

     [+] [-]

, 2021-07-28 21:41, pirms 4 gadiem
Opel_Agila rakstīja: Bansuleens skatos baigais aspraatis kad olimpijaadee buutu biijis jebkaadaa hokii kaut viens zelts saki man
kad speles3x3 tad ari bus...........

  -1 [+] [-]

, 2021-07-28 21:50, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: par naudu tiek runāts tikai konkurences kontekstā - jo lielāka naudiņa tajā apgrozīsies, jo tā konkurence pieaugs.
Piekrītu, par to nav runa, bet jāpriecājas par šodienu, jo par rītdienu neko nezinām, ja nu uzliek total lockdown, vairs nebūs mums nekādu medaļu.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-28 23:04, pirms 4 gadiem
ja musu basketbolistus apsveica pat 5 reiz 5 zvaigzne.tad nu

  +1 [+] [-]

, 2021-07-28 23:09, pirms 4 gadiem
istenibaa nesaprotu kuri norej musu olimpiskos cempionus.ka vini ir LBL 2 pabiras.

     [+] [-]

, 2021-07-28 23:24, pirms 4 gadiem
1st BMX and 1st 3x3 olympic medaļas no Latvijas

     [+] [-]

, 2021-07-29 00:05, pirms 4 gadiem
Spēles lūzums bija kur Miezis ielika 2.p un krievu pelmenim ūsa atlīmējās !!!!
Trešo X skatos fināla atkārtojumu .

     [+] [-]

, 2021-07-29 00:44, pirms 4 gadiem
lai gan tā būs jau 9tā lapaspuse komentāros, bet gribas ierakstīt- ai kāds prieks,ka tiem dir_ējiem tagad mutes ir ciet!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-29 00:49, pirms 4 gadiem
ar basketaa aplauzamies ar visu Porzingi.

     [+] [-]

, 2021-07-29 00:51, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Finala cienigs trilleris! Apsveicu! Holivudas scenarijs
tev skauz ka atalgo.ej spelee basketu tevi ar atalgos?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-29 01:20, pirms 4 gadiem
Cepuri nost so viru prieksaaa!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-29 03:02, pirms 4 gadiem
Super

  +3 [+] [-]

, 2021-07-29 05:19, pirms 4 gadiem
Negribas jau neko sliktu teikt, apsveicu ar uzvaru it kā pat lieliski, bet ņemot kopumā nu noteikti nav disciplīna, kur super konkurence un, kur super pārējās valstis ir iespringušas, tāds sētas pasākums tas 3x3. Uzvara ir uzvara, forši medaļas, bet jābūt reālistiem, būtu citas valstis iespringušas uz šo LV zelta nebūtu. Bet jāpapriecājas kamēr vēl var .

     [+] [-]

, 2021-07-29 10:01, pirms 4 gadiem
janijs56 rakstīja: Kas traucē lielajam basim uzvarēt Bulgāriju...
kādā sakarībā šāds jautājums ? bet ja jau paprasīji , tad atbildēšu - p a u t i pietrūkst

  -1 [+] [-]

, 2021-07-29 10:16, pirms 4 gadiem
janijs56 rakstīja: Kā var būt cilvēkam svarīga tikai nauda? Uz Titānika bija ļoti bagāti cilvēki, bet noslīka. Vai svarīgi, kurš mantoja šo naudu? Laikam esat ļoti jauns cilvēks, bet ziniet, ka kad Latvija uztaisīja pāreju no repsīšiem uz latiem, kurss bija 1:200. Bet dzīvē ir vēl cita jēga, ko Jūs esat palīdzējis vai devis citiem cilvēkiem. Varbūt kādreiz sapratīsiet. Daži atrod noslēptus padomju rubļus skapjos, bet diemžēl tos nemaina pret euro.
Atceros to laiku, kad mainīja repšikus uz latiem, dienēju armijā, laiks jau gandrīz uz dembeli gāja, biju visai izbrīnīts, kad ierastā taukšķa vietā saņēmu piečuku Tajā laikā par vienu latu varēja labi krogā patusēt, ne velti toreiz mūsu valsti tautā dēvēja par Santīmu Republiku Gadījumus ar Padomju rubļu zanačkām arī atceros, tādi bija vairāki, neņirgt par tādiem kadriem vienkārši nevarēja

  -1 [+] [-]

, 2021-07-29 11:17, pirms 4 gadiem